części samochodowe nanodatex

volkswagen polo pompa oleju

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo pompa oleju

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo pompa oleju

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stukające zawory Polo 1.4 AEX 98r. na zimnym silniku

Witam wymieniłem silnik w polo ( jak w temacie). Po zamontowaniu silnika nalaniu świeżego oleju Lotos 10W (półsyntetyk) po odpaleniu cykało niemiłośiernie czekałem ok. 10 - 15 min. aż auto się zagrzało włączył się wentylator w końcu przestało cykać i ucichło. Jak się poczeka ok. 1 godzinę od odpalenia to po ponownym odpaleniu znów cyka na zimnym ok. 2 min. (więc dużo krócej)

VOLKSWAGEN POLO III 6N pompa oleju

witam Mam problem i to duży z moja polówką 6N 1.0 AER.wpierw zapchał mi sie katalizator podczas jazdynastępnie wymieniłem tykające popychacze -po tym silnik chodził równo idealnie...a teraz..po odpaleniu i przejechaniu kilkunastu metrów właczył się dźwięk i zaczęła migać kontrolka oleju.sprawdziłem poziom oleju-idealnie.przejechałem następne 500 metrów kontrolka zgasła.po jekim

Witaj miałem identyczną sytuację jak u Ciebie pompa oleju mi padła poczytaj viewtopic.phpf13&t12299Ten sam silnik mam radę dla Ciebie tak jak i mi poradzili nie odpalaj go i nie jeździj tylko na hol i do mechanika na początek niech sprawdzi czy jest ciśnienie manometrem u mnie nie było. Tylko koniec z jazdy bo będziesz musiał nowego silnika szukaćPozdr.

skoro poziom oleju jest idealny zaraz po tym jak zgasisz silnik to na pewno pompa oleju padła ponieważ zaraz po zatrzymaniu silnika cały olej nie znajduje się w misce oleju tylko musi do niej spłynąć. A jak Ty masz cały czas cały olej w misce to znaczy że pompa nie pompuje.

Na 100% pompa oleju do wymiany. Daj znać co i jak

silnik wyciągnietysmog czystypompa nie wiem nie wykręcałem jeszczeale za to w mosce olejowej na dnie mnóstwo metalowych opiłków-dużych i mniejszych.(to pozostałości po zniszczonym popychaczu.nasza decyzja to takaże jedziemy kupić silnik(nie ma sensu-o ile pompa też uszkodzona dotego krzywka na wale rozżadu zmasakrowana (ta co miała kontakt ze zniszczonym popychaczem).a kupno samego wałka

Zobacz Pompy oleju do VOLKSWAGEN POLO

VOLKSWAGEN POLO III 6N Kontrolka Ciśnienia oleju

WitamPanowie... polo 14 60km 98 przebieg 158 tyś - Podczas jazdy zapaliła się (migała) i zaczęła wydawać sygnały dźwiękowe czerwona kontrolka ciśnienia oleju.. Zgasiłem silnik sprawdziłem olej i wszystko było ok... Włączyłem ponownie silnik i po kilku sekundach zaczęło się wszystko od nowa... Czy ktoś z Panów miał już taki problem albo wie co mogłoby być przyczyną Silnik

czujnika) na więcej niż 3 sekundy. Przestaje migać jak ciśnienie wróci na więcej niż 5 sekund. Dla obrotów poniżej 1500rpm nie jest sprawdzany ten warunek. Prawdopodobnie uszkodzony czujnik lub za niskie ciśnienie oleju spowodowane zużytą pompą oleju (mało prawdopodobne przy przebiegu poniżej 200 tys. km) lub zatarciem na panewkach wału korbowego lub wałka rozrządu.Miałem to w polo

WitamU mnie po 14 km od startu zapaliła się kontrolka oleju i zapikało 3 razy po chwili zgasła. sprawdziłem poziom oleju i wszystko ok. olej jest po wymianie (paź 2008 potem przejechał 2000 km i stanął - sprzęgło wymienione i właśnie uruchomiony).Lampka się zapalała 3 razy po chwili gasła a zrobiłem ok. 50 km.Wymienić olej i czujnik oleju czy od razu na warsztat Jeśli to panewki coś na rozrządzie pompa lub coś grubszego to mam nadzieję że nie jest za późno i dokulam się do mechanika.lampka gasła więc nie wołałem lawety a powinienem polo 6N2 14 TDI

VOLKSWAGEN POLO III 6N Zanieczyszczenie pod pokrywą rozrządu...

Witam wszystkich serdecznie.Mam wątpliwości jeśli chodzi o stan swojego rozrządu.Po odkręceniu pokrywy zaobserwowałem że wszystko jest pokryte taką czarną "mazią" podobną do smoły.Poza tym na wałku rozrządu widoczne są takie brunatne przetarcia-nie wiem czy to jest spowodowane fatalnym stanem oleju czy raczej zużyciem.Polówka ma przebieg 142000 kupiłem ją parę tygodni temu-poprzedni

Bardzo diękuję za odzew.Mechnik powiedział miże po wypłukanu układu mogę mieć problem z ciśnieniem olejuponieważ pompa oleju zanieczyści się tym szlamem i kontrolka nie będzie gasła po odpaleniu a dopiero w momencie rozgrzania oleju- kiedy zrobi się rzadszy.Ja i tak zamierzam odkręcic miskę olejową-dlategoże nie mam pewności czy olej nie wycieka na skutek złego stanu uszczelkitakże

ja mam GRAF też ruville możesz zakupić i będzie gitara.Co do oleju to nie martw się nic się nie stanie ryzyk fizyk ja jeździłem od kilku lat na 10W40 i zmieniłem na 5W30 przyt 165 tyś. i jest gitara nic nie wypłukało wszystko jest w jak najlepszym stanie.Co do marek oliwy to przerabiałem PetronasValvolineGMELFMobilLotos Quazar z górnej półki to Motul czy Liqui Moly i gitara jest polo

VOLKSWAGEN Alarm ciśnienia oleju

Witam Mam od 2 tygodni 1.6 PN i pewien problem otóż w przedziale prędkości 80-87kmh kiedy jade sobie spokojnie na 5tym biegu w miare czesto choc nie zawsze wlącza sie brzęczyk i mruga kontrolka cisnienia oleju. Wystarczy wtedy ze puszcze dzwignie gazu i wszystko jest juz normalnie to samo jesli zamiast puscic gaz zaczynam przyspieszac i wskazowka wyjdzie poza 85-87kmh wtedy takze lampka gasnie

Problem migającej kontrolki ciśnienia oleju przewija się co jakiś czas przez forum i borykający się z nim użytkownicy opisują go w mniej więcej ten sam sposób. Zawsze wtedy zabieram głos w dyskusji ponieważ w moim golfie 3 z silnikiem AAM problem ten również występuje. Otóż generalnie sygnał (masę) o niskim ciśnieniu oleju na kontrolkę wysyła jeden z dwóch czujników znajdujących

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wymiana uszczelniacza półoś - tiptronic

wymieniał ktoś może uszczelniacz pomiędzy półosią od strony kierowcy a skrzynią biegów TIPTRONIC Mam w tym miejscu wyciek oleju ze skrzyni ... udało mi się dowiedzieć że można to zrobic bez wyjmowania skrzyni i jej rozbierania czyli że sam mogę zrobić .. Potrzebowałbym Waszej pomocy i wskazówek jak się zabrać do tego. Na pewno trzeba zdjąć koło i półoś odkrecić od skrzyni (8 śrub) Co dalej ..

Witajcie Mam podobny problem tylko u mnie cieknie coś nad skrzynią biegów. Ostatnio miałem problemy ze wstecznym (coraz gorzej wchodził - rozsypał się koszt biegu wstecznego) Wymieniłem wszystko w ASB Palka w Mysłowicach - NIE POLECAM dali mi gwarancję 6miesięcy (na ten kosz DG uszczelki regenerowany konwerter nowa pompa oleju olej filtr uszczelki) od kiedy odebrałem auto kapie mi

VOLKSWAGEN POLO III 6N Pompa oleju

Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak działa pompa oleju w silniku 1.0 (AER) jak jest napędzana. Ponieważ wymontowałem z silnika wał (będzie robiony szlif) i zaniepokoił mnie wygląd krzywek na wale które napędzają pompę oleju krzywki są takie jakby starte. Nie wiem czy krzywki powinny wchodzić w zagłębienia w otworze napędu pompy czy się ślizgać tak jak np. krzywki w wałku rozrządu.

VOLKSWAGEN Kontrolka poziomu oleju zimą

Witam Szukałem na forum i faktycznie kilka tematów znalazłem z tym problemem tyle że nie mój przypadek. Może coś przeoczyłem wybaczcie. Otóż dziś chciałem odpalić auto odpaliło za drugim razem (pierwszy raz za krótko przytrzymałem kluczyk) Troszke jednak szarpało silnikiem i zapaliła się kontrolka od niskiego poziomu oleju czerwona. Zgasiłem od razu sprawdziłem na bagnecie i

VOLKSWAGEN Pompa oleju 1.6 TD

Witam mam pewien problem a mianowicie podczas rozruchu jest wszystko ok ale po nagrzaniu 1 lub 2 popychacze sobie stukają nie jakoś drastycznie głośno ale słychać a ok. 4 tys temu wymieniałem cały komplet na INA do niedawna nie było słychać nic. Miałem też pewien przypadek jakiś 3 tyg temu z niechcący zatkałem odme i wywaliło mi troche oleju bagnetem i o-ring em koło niego. I teraz

Dzisiaj też zauważyłem że podczas pracy silnika na wyższych obrotach zaczynał się lekko podgotowywać nigdy wskazówka nie wychodziła poza połowe nawet w cieplejsze dni wiec tak jak by nie miał odpowiedniego smarowania. Podczas jazdy na 5tce do 100 to jest ok 90 a przycisnałem na 3 do wyprzedzania to juz było 100 i rosło. Wiec raczej pompa oleju lub hy olej... Dobrze mysle Autor postu otrzymał pochwałę

VOLKSWAGEN POLO III 6N CIśnienie Oleju [Pomoc]

_________________Interfejs VAG - na stanie i co się stanie Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.Szukam literatury fachowej..."To nie są programy wpisane w stylu if silnik jest zmulony then więcej wachy "." (by Dee Jay Gucio)

hmmm napisze delikatnie ale nasrałes sobie sam w spodnie skoro zapalila ci sie kontrolka oleju i Ty musiałes jechac to nie trzebabylo jechac. Po to są kontrolki zeby cos sygnalizowały. Olałes to i moim zdaniem mozesz szukac 2 silnika chyba ze chcesz robic remont. Rozrusznik napewno sie nie zatarł bo przeciez zapaliles i jechałes wiec to nie jego wina. Wina jest pewnie oleju dawno go nie wymieniales

VOLKSWAGEN POLO III 6N Odpalanie zastanego() silnika - jak najlepiej

Siema zakładam temat żeby podyskutować. Zakupiłem nowy silnik 1.4 8V. Sprzedający poinformował mnie że silnik jest z Niemiec z tej ich akcji recyclingowej w związku z czym żeby sprowadzić go do Polandii musieli spuścić olej. Wg. sprzedającego silnik ma przebieg 130 tysięcy. Zamontowałem go i okazało się że jednak olej jest. No ale że pogadałem ze znajomym mechanikiem to przed odpaleniem

VOLKSWAGEN Korektor siły hamowania

Witam Chcę ostatecznie wyjaśnić nurtujący mnie od jakiegoś czasu problem. Czy MK III w wersji CL silnik 1.4 ABD posiadały korektor siły hamowania Dodam że u mnie go nie ma ba podejrzewam że nie było go od nowości. Nigdzie nie mogę znależć informacji na ten temat

dosłownie wszystko na temat golfa z tym silnikiem przyda ci sie to SILNIK benzynowy Typ ABD Pojemność 1391 cm3 Średnica cylindra x skok tłoka 75 x 787 mm Moc maksymalna 44 kW60 KM - przy obrotach 5200 obrmin Moment maksymalny 107 Nm - przy obrotach 2800-3200 obrmin Stopień sprężania 92 Ciśnienie sprężania 10-15 MPa (min. 07) CYLINDRY (wymiary w mm) Średnica cylindra 7501 (008) - nadwymiarowa

co do rozrządu i pompy wody to ja wyznaje zasade że póki pompa działa to po co przepłacać.ale szkoły są dwie - tak jak napisałeśtermostat wahler - na forum dużo o tym. Ja kupiłem oryginalny w ASO (taka sama cena jak wahlera w inter teamie)oleju to tyle ile sie zmiesci - lejesz patrzysz na bagnet i dolewasz. U mnie wchodzi chyba 3.2 litra. A wiesz jaki był lany olej Ja jak kupiłem to nie

Z olei polecam Motul Castrol Mobil wszystkie oczywiście 10W 40W czyli półsyntetyk. przy wymianie oleju nie zapomnij o flitach oleju powietrza paliwa i kabinowego tzw. przeciwpyłkowego Rozrząd wymienić od razu z napinaczem i pompa wodną oraz pasek klinowy z rolka napinającą i nie słuchaj mechaników bo takie ich gadanie poco pompę wymieniać świadczy o tymże maja pewne za jakiś czas przyjedziesz

Rozrząd i pompa to taka sama robota. i nie jest to 15 min dłubania więc nie zastanawiaj się tylko rób rozrząd razem z pompą bo zapłacisz podwójnie za robienie tego samego.Co do oleju to ostatni tydzień kręciłem się w tym temacie (czytałem fora i opinie goglowałem) i powiem ci nie ma złotego środka. Kumpel leje do swego Golfa Mobil-a i jest zadowolny. Na forach jedni chwalą Castrola

gallus racja źle zrozumiałem Twą wypowiedz . Ja zaleje silnik półsyntetykiem . Rozmawiałem wczoraj wieczorem z mechanikiem o wymianie pasek rozrządunapinaczpompa wodna pasek klinowy rolki napinająceTermostat Olej filtr olejupowietrzapaliwa kabinowy i za robocizne weźmie ok 120 zł.Tylko pytanie czy wymienić ten króciec wodny wraz z termostatem czy moge sam termostatPlik z książką Sam naprawiam samochód już mam ściągnięty przydatna lektura

VOLKSWAGEN PASSAT B5 vw polo 1.4tdi 2001r problem z przyśpieszaniem.

Witam. Mam problem z moim polo silnik 1.4 tdi AMF 75km. Problem polega na tym że samochód nie chce przyśpieszać od jakis 1800obrmin jak się mocniej przycisnie gaz to samochód szarpie i przerywa przyspiesza ale takimi skokami i nie mozna nawet nazwac tego przpieszaniem tylko kutaniem. Na luzie wkreca się ok tylko że odcina go już przy 3200obr. dojdzie do tych obr i koniec. w czasie jazdy

VOLKSWAGEN POLO III 6N polo 1.4 16v 99r Paliwo w oleju

Witam czytałem trochę o tym na forum.jak sprawdzić czy uszkodzona uszczelka pod głowicą czy pierścienieprzypadek był taki auto normalnie pracuje i odpala. Rano po odpaleniu głośna praca silnika jak diesel okazało się mało oleju dolany i po kilku dniach wzrost oleju czuć paliwo.

Jeśli paliwo dostaje się przez pierścienie to silnik musi być mocno zużyty. Często silnik działa mimo że sprężanie jest na poziomie kwalifikującym silnik do remontu ma słabą moc problemy z odpalaniem itd ale benzyna do oleju sie nie przedostaje.Myślę że warto sprawdzić ciśnienie paliwa czujnik temp. i czy pompa paliwa nie pracuje przy włączonym zapłonie podczas gdy silnik nie pracuje (uszkodzone ECU).Karol83 podaj wartości sprężania jak już zmierzysz.

VOLKSWAGEN 1.9 SDI ASY za wysokie cośnienie oleju

WitamKupiłem wprawdzie fabie 1.9 sdi z silnikiem ASY ale to chyba nie kłopot bo te silniki występują też w polo itpPiszę tutaj bo tracę już nadzieje na naprawę tego silnika.Silnik pracuje na pierwszy rzut oka całkiem normalnie ładnie przyśpiesza równo pracuje. Mechanik tylko mówił że nawet jak na SDI trochę za głośno i twardo.Ale nie w tym rzecz. Wszystko zaczęło się od rutynowego

VOLKSWAGEN Pompa oleju

Witam wszystkich problem nie dotyczy mojego auta chodzi o auto kolegi problem jest taki. Nagle zapaliła się kontrolka oleju wkręcono tester i 0 odkręcono czujnik auto zostało odpalone na chwilę i ani kropli oleju nie wyleciało przez otwór w głowicy miarka od poziomu była wyjęta podczas pracy silnika a tu poziom nie zmienił się miarka wygląda jakby stał całą noc. Wygląda na to że

Cześć Michaś miałeś nosa chodziło o 14. Wczoraj nie zdjąłem misy bo trzeba było odkręcić półoś żeby dostać się do jednej śruby od miski wszystko robiłem u kumpla no i nie miałem potrzebnych narzędzi a więc Michaś okazało się że wypchało korek w pompie oleju pierwszy raz się z tym spotkałem korek na swoje miejsce i ładnie zapunktowałem( pozostałe korki były zapunktowanepompa

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana Oleju W Automatycznej Skrzyni Biegów - Pomocy

Witam. Wypusciclem Omyłkowo Olej Ze Skrzyni Biegow ( Automatycznej ) I Chcialby Go Teraz Uzupelnic Niestety Nie Wiem Gdzie Znajduje Sie Wlew I Jaki Olej Nalac ( I Ile ) . Posiadam Passata B5 2000 Rok. Prosze O Pomoc. Ewentualnie Sms Na Nr 606 270 537 - Oddzwonie Wtedy.

Jak ci się udało to zrobić Omyłkowo spuścić olej Jeżeli jest to 4ro biegowy automat to korek kontrolny poziomu oleju znajduje się po lewej stronie skrzyni biegów tuż obok półosi. Klucz ampolowy lub wielorowkowy nie pamiętam. Przez ten sam otwór z boku wlewa się olej. Rozumiem że nie masz wygiętej rurki do wlewania oleju. Można użyć olejarki pod ciśnieniem a jeśli też nie masz

VOLKSWAGEN PASSAT Kupujemy Passata B6B7-na co zwrócić uwagę jaką wersję wybrać

Przejrzałem całe forum i niestety nie znalazłem takiego tematu ogólnego a szkoda. Były zapytania o poszczególne modele z poszczególnymi silnikami ale nigdy nie było o ogólnej kondycji rodzimy. Zatem tu chciałbym poznać opinię wszystkich posiadaczy B6 w kwestii tego na co kupujący ma zwrócić uwagę jakie silniki polecacie a jakie lepiej omijać z daleka. Tak by każdy kupujący dany

Witam wszystkich forumowiczów Przeczytałem ten temat od początku parokrotnie skręcał on na tory poboczne . Mam parę pytań mam nadzieję że uda mi się uzyskać na nie odpowiedzi niektóre będą suchymi faktami i liczę że ktoś je potwierdzi albo sprostuje wyczytane przeze mnie informację. 1. Silnik 19 TDI 105KM mniej awaryjny brak problemów z głowicą oraz pompą oleju. 2. Silnik 2.0

VOLKSWAGEN PASSAT 3.2 v6 czy 2.0 tfsi co wybrac

Przejrzałem całe forum i niestety nie znalazłem takiego tematu ogólnego a szkoda. Były zapytania o poszczególne modele z poszczególnymi silnikami ale nigdy nie było o ogólnej kondycji rodzimy. Zatem tu chciałbym poznać opinię wszystkich posiadaczy B6 w kwestii tego na co kupujący ma zwrócić uwagę jakie silniki polecacie a jakie lepiej omijać z daleka. Tak by każdy kupujący dany

Witam wszystkich forumowiczów Przeczytałem ten temat od początku parokrotnie skręcał on na tory poboczne . Mam parę pytań mam nadzieję że uda mi się uzyskać na nie odpowiedzi niektóre będą suchymi faktami i liczę że ktoś je potwierdzi albo sprostuje wyczytane przeze mnie informację. 1. Silnik 19 TDI 105KM mniej awaryjny brak problemów z głowicą oraz pompą oleju. 2. Silnik 2.0

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n2] Z czego sie leje

Witam Ostatnio zauważyłem ze trochę zaczyna mi brakować oleju silnikowego a przejechałem dopiero 4000km od wymiany.. zauważyłem że leje sie w tym miejscu httpyfrog.com31beztytuusg czy ktoś mógłby powiedzieć mi co to jest i czym da się to uszczelnić... czekam na odp

to jest vaku pompa a podejżewam że to nie olej ci cieknie tylko ropa a to jest krociec do którego dochodzi wąż od serwo wiec standardowy kłopot nowa pompa w aso 1600zeta minimum uszczelek nie ma do niej sprawdź czy ten krociec rusza sie ogólnie mówi sie że te części nie naprawialne niestety wiec urzywke trzeba poszukać najtaniej co do oleju hmm to zobacz czy uszczelka na głowicy nie

VOLKSWAGEN Mk IV 1.4 16V Problem z olejem

Witam. Przeszukałem już kilka tematów z olejowymi problemami tego silnika. U mnie jednak jest chyba inaczej.Golfik jest z 99 r nakulane ma 188204 km oryginalnego przebiegu. Problem jest następujący. Przy zwykłej jeździe bez korków idzie ładnie zużycie paliwa ma katalogowe zużycie oleju też. Natomiast przy jeździe korkowej (121212 ...)po osiągnięciu temperatury 90 st. zaczyna migać kontrolka

Mam dokładnie to samo. Po powrocie z gór na jednym z szybszych odcinków dolotówki do miasta zauważyłem za sobą dym. Było to na 5. biegu przy ok. 110kmh. oleju bierze książkowo a na trasie jakby mniej. Dymienie ma miejsce tylko przy rozgrzanym silniku zwłaszcza po zwalnianiu na biegu (hamowania silnikiem) kiedy potem dodam gazu. Żeby mi się nikt nie doczepił i nie próbował zabrać dowodu

VOLKSWAGEN pompa oleju

cześć mam tu mały problem. niedawno kupiłem mk2 PL raz na jakiś czas czujniki poprzez bzyczenie informują że nie do końca wszystko z moim ciśnieniem oleju (jak domniemam). Co więcej dziś mignęła mi kilka razy dioda od oleju. Oczywiście oleju pilnuje prawie codziennie odkąd zaczął świrować.... ...ale jest ok. Do tego wszystkiego odzywa się czasem (prawdopodobnie) popychacz albo

VOLKSWAGEN [MK5] Pompa vacum cieknie olej

Witam wszystkichDzisiaj chciałem uszczelnić trochę silnik bo przy wymianie oleju zauważyłem na wężach od nagrzewnicy za silnikiem olej.Kupiłem metalową uszczelkę - między głowice a pompe. zdemontowałem pompe umyłem benzynką. Potem montaż [Cieżko odpalał] ..... i tu zdziwenie bo pompa cieknie nie POD PLSTIKOWYM DEKLEM i nie między głowicą a pompą (a tak wskazywało)tylko w połowie.Jak

VOLKSWAGEN słane ciśnienie oleju

Witam Mam taki problem w moim Golfie. Jakieś 3 miechy temu wyświetliła mi się czerwona kontrolka oleju i komunikat w języku niemieckimp STOP coś tam coś tam. Sprawdziłem w słowniku i chodzi chyba o niskie cisnienie oleju w silniku. Kiedy zgaszę silnik i zapalę z powrotem wszystko jest okej. Nie wiecie może w czym tkwi problem Zaznaczę ze dzieje mi sie to tylko w momncie kiedy silnik długo

Po pierwsze to jak nalałeś tyle tego oleju to mogły stać się straszne rzeczy... oleju nie leje się nawet w granicach max... najlepiej w połowie między min a max. Co do ciśnienie to też postępujesz nierozsądnie... może pompa nie pracuje odpowiednio i ma małe ciśnienie jak masz słabe ciśnienie to i silnik nie jest odpowiednio smarowany itp...

VOLKSWAGEN POMPA OLEJU

Witam Mam zamiar kupić nową popmpe oleju na allegro nam tylko pytanie czy te pompy pasują do wielu rodzaju silników tak jak podaje sprzedawca czy do danego modelu jest inna mój silnik to 1.6TD i jest to vw pasat z roku 1992 a tu co oferuje spzredawca. Bardzo prosze o opinie na ten temat volkswagen - NR KAT. O28 115 105 G 068 115 105 BK >>> CADDY II (9K9) 1.9 D 1.9SDI 1.9 TDI >>>

VOLKSWAGEN GOLF II Dziwny dźwięk Golf II 1.8 RP

Witam mam problem z moim golfem wydobywa się z silnika dziwny dźwięk zobaczcie sami httpwww.youtube.comwatchvuepjhnWMms4 nie mam pojęcia skąd się wydobywa na pewno nie jest to alternator bo już to sprawdzałem może mieliście podobną sytuację proszę o jakieś sugestie

Słuchaj czy górna czy dolna cześć silnika może to być pompa wodna może to być pompa olejuno i alternator. Najlepiej połoz się pod autkiem i badaj czy z lewej czy z prawej tylko paluchów nigdzie tam nie wkładaj. Ja bym postawił na pompę wody .

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n2] Pompa olejowa glosno pracuje Jak naprawić

witamMam problem z łańcuchem pompy oleju w vw polo 1.4 tdi 6n2 a dokładnie to chodzi o to ze słychać jak łańcuch trze się o dekiel.pierwsze pytanie czy można z tym jeździć i czy to grozi jakiejś poważnej awarii bylem z tym u mechanika i powiedział ze naprawa tego będzie wynosiła ok 400zl ponieważ trzeba będzie wymontować pól rzeczy z pod maski zaś drugi powiedział ze jest możliwość

Nie wiem jak jest w polo ale robiłem w citroenie to wystarczyło odkręcić miskę olejową następnie odkręcić pompę oleju i ściągnąć łańcuch. Wyciągnąć jedną lub więcej zapinek i złożyć.

VOLKSWAGEN niskie cisnienie oleju i znikajacy plyn chlodniczy

Witam mam problem z polo 6n 14 8V (97r.) - wiem ze to forum golfa ale problem jest raczej ogolny. bede wdzieczny za klika wskazowek zanim oddam samochod do mechanika. otoż od kilku tygodni dosc szybko znika plyn chlodniczy. pod samochodem sucho. wiec albo tylko podczas jazdy (ale pompa wody robiona 10 tys km temu) albo kapie gdzies na silnikpodluznice.... wiem ze korek jest troche nieszczelny ale

VOLKSWAGEN PASSAT Jeśli wogóle odpali to zaraz gaśnie pomocy

Mam taki problem z moim vr6 jeśli wogóle odpali to na 2 sekundy i odrazu gaśnie benzyna poprowadzona przewodami na krótko z pompy do filtra i z filtra do listwy paliwo dochodzi do listwy lecz samochód nie odpala na benzynie i paliwo nie wraca do baku ale na plaku odpala i chodzi wmiare równo pomóżcie mi co jest nie tak Co się mogło popsuć Samochód po pewnym czasie zaczął odpalać sam

niby w VR6 rozrząd jest dożywotni ale napinacze się wycierają po czasie wycierają się zębatki wydłużają łańcuchy i zaczyna nam rozrząd szumieć. Duży wpływ na to ma ciśnienie oleju zazwyczaj za wysokie Winna temu jest pompa oleju (500-700zł) Widziałem teraz na allegro nowy rozrząd chyba za 650zł ale jeśli się nie mylę to był bez kół zębatych a i je się wymienia podobno.

VOLKSWAGEN Wymiana pompy oleju ABU

Proszę o pomoc.Jak wygląda wymiana pompy oleju w 1.6 ABUWystarczy że odkręcę miskę i mam swobodny dostęp do pompy Czy muszę odkręcać coś więcejJest to pompa na łańcuszku a nie na wałku pośrednim.Chcę ją wymienić ponieważ już bardzo słabo bije ciśnienie i słychać szklanki.

Haki ale to jest porada do silników typu ABS RP i innych z położeniem silnika na grodziówkę i pompie na 2 śrubkach...A ja potrzebuje do ABU. Silnik pochylony na pas przedni i tam jest pompa na łańcuszku...

VOLKSWAGEN czy chłodnica oleju coś daje

mam pytanko czy w zwykłym benzyniaku zasilanym LPG włożenie chłodnicy oleju od Gti coś da I jak to się robi Czy to dużo roboty

.Poradź cie panowie co zrobić Proszę was lubię ten motor mimo że jest żerny.Pomóżcie starzy fachmani ile coś takiego by kosztowało i czy jest sens podkręcania czy lepiej SWAP i na co [ Dodano Pon Paź 17 2005 2310 ]Dziękuję za pomoc i proszę bardzo o dalszą.Z tym wałkiem to nie wiem sam sobie wydedukowałem ale się dobrze nie znam. [ Dodano Wto Paź 18 2005 1649 ]A może polombinować

VOLKSWAGEN jaki blok itp. do mocnej VP

po padzie turbiny cały czas mam wrażenie że silnik pracuje inaczej niż przedtem i na dodatek ma trochę mniej mocy. z jakich silników 130 i 150KM brać tłokiwał korbowy i blok tak żeby były wytrzymałe i żeby pasowały P&P do golfa IV ALH wiem że od ASZ i ARL ale chyba są jeszcze jakieś inne mocne pasujące no i czy coś jeszcze potrzeba i co należy profilaktycznie od razu wymienić

troszkę odświeżę temat jestem na etapie składania VP z dołem od PD ( AVF) i mam parę wątpliwości. -Jak wygląda sprawa z pompą oleju Zostaje z PD czy trzeba założyć tą z vp -Czy głowice o numerach 038 103 373 A oraz 038 107 373 E są zamienne Wiem że z numerem A jest na stare hydro jak golf III itp a numerem z końcówką E jest już na te nowsze hydro.-Czy są jeszcze jakieś rzeczy prócz pierścienia od czujnika położenia wału do przełożenia przed składaniem silnika

VOLKSWAGEN [MKII] cena uszczelki miski olejowej

Witam Nie znalazlem odpowiedzi w archiwum dlatego zadaje pytanie tutaj. Jaka jest cena uszczelki miski olejowej do MKII 1.3 Z gory dzieki za odpowiedz pozdrawiam Bush

Dziekuje za odzew Dzwonilem dzis do Elit-u (odpowiednik Intercars tyle ze milsza obsluga i nieco nizsze ceny) i uszczelka kosztuje 37zl takze jutro zakupie. Mam pytanko czy po zdjeciu miski powinienem spodziewac sie ze wyskoczy na mnie np. pompa oleju (jak w Skodzie znajomego) lub inne tego typu urzadzenie Moze dla pewnosci powinienem takze polozyc na uszczelke delikatna warstwe silikonu do silnikow Pozdrawiam Bush

VOLKSWAGEN Vacum - Pompa do wymiany problem z kontrolka oleju 2k obr

Witam wszystkich serdecznie Nie znalazlem odpowiedzi na meczacy mnie temat dlatego postanowilem tutaj opisac moj problem. Otóż w moim golfie cos sie spierniczylo ponieważ hamulec zaczał bardzo twardo chodzić. co za tym idzie ciezko było zablokować koła. Po przejechaniu jakiegos dystansu gdzie sie olej troszeczke rozgrzal hamulec był bardziej miekki jak przedtem i dalo sie hamować przyzwoicie.

Sprawdźczy np. po godzinie od zgaszenia silnikajak zdejmiesz ten przewódale przy serwieczy cmoknie (zassie powietrze). Jeśli nie cmoknieto można obstawiać uszkodzenie serwa.Co do samej pompyto nie pomogę Cibo nie wiem z jaką siłą wytwarza to podciśnieniefilm tego nie oddaje.Jeszcze jednomasz zawór zwrotny w połowie węża podciśnieniowego

VOLKSWAGEN ALH a ASV

Witam Tak się zastanawiam jaka jest różnica między tymi silnikami. Pomijając rozruszniki alternatory itp. Chodzi mi o elementy które odpowiadają za możliwości "kręcenia" tych silników. Tak jak np w 1ZAHU "wnętrzności" są takie same jak w w AFNie. Turbina jest ta sama. Wtryski są mniejsze w ALH. pompa 9tka(nie licząc ALH w automacie gdzie pakowali 11stkę - pewnie

VOLKSWAGEN Jaki wał korbowy do silnika 1Z

hej Koledzy i Koleżanki niestety musze wymienić w swoim Mk3 wał korbowy i chciałbym się dowiedzieć z jakich silników bedzie pasował do mojego 90km 1Z

Panowie dane teoretyczne z ETKA Numer oryginalny wału do 1Z 028105101L Zastosowanie 1. Golf Vento - 1Z AEY AHU ALE AFN 2. Passat - 1Z AHU AFN AHH AVG 3. polo - AGD AEF po 95r. ASX AEY AHU 1Z ALE AFN 4. Sharan - 1Z AHU ALE AVG 5. Transporter - ABL po numerze silnika M235001 (ok. 99r.) Wał do silników 1.9 TDI w Golfie IV prawdopodobnie jest inny bo pompa oleju jest napędzana łańcuchem. Na przodzie

VOLKSWAGEN PASSAT Faq-spis Tematów B3b4 (35i)

IDENTYFIKACJA POJAZDU - OZNACZENIA MODELI PASSATA - B3 i B4 Oznaczenia Modeli Passata &8211 oznaczenia wszystkich wyprodukowanych modeli Gdzie sprawdzić jaką ma się wersje wyposażenia OLEJE Dyskusja o olejach IDENTYFIKACJA POJAZDU &8211 OZNACZENIA LITEROWE SILNIKA I VIN Gdzie sprawdzić miesiąc produkcji samochodu Co nam mówi numer silnika Dane techniczne Tabela - oznaczenia literowe silników

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen polo pompa oleju

  • Volkswagen Polo III 1.4 8V pompa oleju golf GWARAN - Sosnowiec (49.99PLN)
  • Volkswagen Polo III 1.4 8V pompa oleju golf GWARAN - Sosnowiec (49.99PLN)
  • Volkswagen Polo III 1.4 8V pompa oleju golf GWARAN - Sosnowiec (49.99PLN)
  • Volkswagen Polo III 1.4 8V pompa oleju golf GWARAN - Sosnowiec (49.99PLN)

Zadaj pytanie ekspertowi