części samochodowe nanodatex

volkswagen polo pompa oleju

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo pompa oleju

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo pompa oleju

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] Smarowanie i pompa oleju

Witam mam problem w polo 1.0 AER 50 KM ... otorz auto użytkuje mój tato .... pewnego razu powiedział ze zapala mu sie kontrolka oleju ale gaśnie wiec poszedłem sprawdzić odpalając auto kontrolka gasła ... wsiadłem przejechałem się i tocząc się z górki następie hamując kontrolka mygneła ale gasła ... sprawdzając olej był na 12 bagnetu wiec dolałem na 34 (olej jest MOBIL 10W40) i

Sama wymiana lancuszka nie zalatwi sprawy on napedza i tak pompe prawidlowo. Wymienic trzeba pompe oraz lancuszek. Jesli jest luzny to moze przeskakiwac wyrobione beda juz kola zebate. Jesli sie naciagnal to polo na juz napewno troche nakulane a nic nie jest wieczne.

nie zakładając nowego tematu mam problem zarazem kontynuacja tego co wcześniej - pompa oleju i łańcuszek wymienione - szklanki wymienione polo chodziło ładnie po kilku minutach odpalenia gaszenia szklanki się dotarły i już nie stukały. Ojczulek zrobił 100km i mówi ze jakby mocy brakowało ... poszedłem sprawdzić i silnikiem trzęsie jak się prze gazuje to kopci na czarno a powyżej

A rozrząd na pewno dobrze ustawiony

VOLKSWAGEN POLO III 6N pompa oleju

witam Mam problem i to duży z moja polówką 6N 1.0 AER. wpierw zapchał mi sie katalizator podczas jazdynastępnie wymieniłem tykające popychacze -po tym silnik chodził równo idealnie... a teraz.. po odpaleniu i przejechaniu kilkunastu metrów właczył się dźwięk i zaczęła migać kontrolka oleju.sprawdziłem poziom oleju-idealnie.przejechałem następne 500 metrów kontrolka zgasła.po

Witaj miałem identyczną sytuację jak u Ciebie pompa oleju mi padła poczytaj viewtopic.phpf13&t12299 Ten sam silnik mam radę dla Ciebie tak jak i mi poradzili nie odpalaj go i nie jeździj tylko na hol i do mechanika na początek niech sprawdzi czy jest ciśnienie manometrem u mnie nie było. Tylko koniec z jazdy bo będziesz musiał nowego silnika szukać Pozdr.

skoro poziom oleju jest idealny zaraz po tym jak zgasisz silnik to na pewno pompa oleju padła ponieważ zaraz po zatrzymaniu silnika cały olej nie znajduje się w misce oleju tylko musi do niej spłynąć. A jak Ty masz cały czas cały olej w misce to znaczy że pompa nie pompuje.

Na 100% pompa oleju do wymiany. Daj znać co i jak

smok który jest zanurzony w oleju praktycznie przy samym dnie miski. Tu niekoniecznie musi byc do wymiany. Wystarczy ze dostanie sie maly opilem pod zaworek zwrotny i odrazu pompa nie pompuje wymaganego cisnienia na cieplym oleju. Na zimnym moze jeszcze dawac odpowiednie ale na rozgrzanym bedize lipa.

Zobacz Pompy oleju do VOLKSWAGEN POLO

VOLKSWAGEN POLO III 6N Pompa oleju

Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak działa pompa oleju w silniku 1.0 (AER) jak jest napędzana. Ponieważ wymontowałem z silnika wał (będzie robiony szlif) i zaniepokoił mnie wygląd krzywek na wale które napędzają pompę oleju krzywki są takie jakby starte. Nie wiem czy krzywki powinny wchodzić w zagłębienia w otworze napędu pompy czy się ślizgać tak jak np. krzywki w wałku rozrządu.

Koledzy mam sprawę poszukuje właśnie takiej pompy bo moja mi padła silnik AER tylko żeby miała 30 zębów na zębatce bo znalazłem oryginał VW a on nagle ma 32 zęby i sporo kosztuje a jak dla mnie może być używka. Jak by ktos miał dostęp do takiej pompy proszę o kontakt

Poszukuje używanej pompy do silnika AER o numerze 032115105F. Oryginał kosztuje krocie i nie stać mnie na wydanie. Jeżeli ktoś posiada taką sprawną pompę proszę o kontakt priv

mi za taką powiedzieli 600700zł tragedia ale już znalazłem używkę za 100zł i silnik chodzi idealnie

Jak jeszcze masz problem z kupnem tej pompy to jest ona na alegro 1563705100 (NOWA) za 320 zł. z przesyłką. Daje ci namiary kontakt ze sprzedawcą 604 543 091 firma INTERCAR S.C. ul. Gomnazjalna 1 67-100 Nowa Sól. A wiem bo sam miałem problemy z kupnem tej pompy bo w sklepach to tylko serwis a cena kosmos. Powodzenia.

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] pompa oleju 14 AEX

Panowie może ktoś podpowie. Etka wskazuje że do AEX podchodzi pompa 032 115 105F. U mnie jednak siedzi 032 115 109B. Czy te pompy różnią się czymś i czy ewentualnie mogę szukać tej pierwszej W swojej pompie mam luz między zębowy ok. 0.35mm czy może przez to być już niższe ciśnienie bo mam w tej chwili 0.9 na jałowym.

luz miedzyzebny max 020mm. Nowa pompa ma luz 005 mm. Tyle z sam naprawiam.

To też wyczytałem ale chciałbym się dowiedzieć czy ktoś to zna z autopsji czy faktycznie luz 0.35 eliminuje pompę. Nie pytam się ze skąpstwa ale z tego powodu że taką pompę dostać w używce to jest masakra a jak już jest to z takim luzem jak na mojej.

etka dobrze pokazuje bo z mojego osobistego doświadczenia wiem że nawet do tego silnika są dwie miski olejowe i jedna jest ciut szersza id drugiej a wyglądają identycznie. Pewnie od posiadanej miski zależy jaką ma się pompę oleju.

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] Niskie ciśnienie oleju

Witam Jako że to mój pierwszy post tutaj to należy się przywitać więc niniejszym to czynię A teraz problem jaki napotkałem. Otóż pięknego zimowego dnia w tym roku chciałem spokojnie pojechać... gdziekolwiek autkiem. Odpaliłem je więc i zacząłem odśnieżać. W czwartek (a akcja właściwa działa się w niedzielę) słyszałem na postoju zaraz po odpaleniu dźwięk diesla spod maski

jeśli odma nie wypiła oleju to może przytkany cmok lub filtr oleju albo pompa oleju lub jej napęd warto sprawdzić ciśnienie oleju

cześć chciałbym podłączyć się pod temat jeśli można... Mamy w domu polo 6N2 1999 rok 1.0 MPI kod silnika AUC Przebieg ok lub ponad 200 tyś chociaż na blacie jest zaledwie 120 tyś ale wiadomo jak to w Polsce. Jakieś 2-3 lata temu zapaliła się szwagierce kontrolka oleju i włączył się brzęczek. Silnik od razu stop auto na sznurek i do warsztatu (przypadkowego). Kolesie zerknęli na

VOLKSWAGEN PASSAT Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

Witam serdecznie mam problem z paskiem a ledwie stuknęła mu setka. Na ostatnim przeglądzie w ASO stwierdzono nietypową głośną pracę silnika spowodowaną zużyciem napędu pompy oleju. Niestety autoryzowany serwis nie może dociec jakiego rodzaju jest napęd pompy (łańcuch czy koła zębate) i musi rozebrać silnik aby zamówić części. Czy moduł napędzający pompę oleju wałkami wyrównoważającymi

naped pompy oleju poprzez zabierak jest od lat w polowie silnikow w ukladzie V zarowno benzynowych jak i diesli... w 2.0tdi pd CRy do 10.2009 jest on zly nie bo naped poprzez zabierak jest zly ale zwyczajnie bo jest zle zaimplementowany naped na krotkim zabieraku wytrzymuje powiedzmy srednio 140-250tys (pomijam wyjechanie sie zebatek w starszych 2.0tdi) - Tez ciezko powiedziec ze naped lancuchowy

W passacie jest o wiele mniej roboty niż w audi-(silnik położony w poprzek). Wymiana wałka wyrównoważającego trwa ok 2 godziny(plus schnięcie silikonu) koszt 700250 robota. Przejście na pompkę z 19 - kółko 06A105209B - 61 zł - łańcuszek 038115230A - 110 zł - napinacz 038115130 - 22 zł - pompa 03G115105 - 715 zł (nowy oryginł można kupić z Allegro za 250-300 zł) - uspokajacz oleju

Jeżeli masz łańcuch to wymiana tego to tylko połowa sukcesu bo druga połowa to zrobienie porządku z napędem samej pompy oleju przekazywanym za pośrednictwem walka wyrównoważającego.

W takim razie faktycznie długo wytrzymało. W moim passacie kiedyś już ktoś robił zabierak i pasta uszczelniająca miskę byle jak była położona. Na dodatek po zdjęciu miski kawałki silikony zapychały sitko pompy. Mam jeszcze problem gwintu na korek spustowy ponieważ prawie wcale go już nie ma. Przy wymianie oleju będę musiał założyć tulejkę lub szukać nowej miski. Ciekawe jaki to koszt

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N] problem z ciśnieniem oleju.

witam Polówka rocznik 1996 przebieg 187000 silnik AER pojawił się problem z ciśnieniem oleju. Olej i filtr wymieniane w lutym 2012 od wymiany przejechane niecałe 10tyś km. Objaw - kontrolka oleju na niskich obrotach po przejechaniu min ok 30km czyli silnik już całkiem nagrzany po przewertowaniu forum i podobnych tematów przed jakimikolwiek działaniami zaopatrzyłem się w manometr i pomierzyłem

Może poprzedni właściciel nalał motodoktora Ja tak miałem... Jak kupowałem polo silniczek ładnie pykał ale po zmianie oleju na 10w40 zaczął chodzić jak diesel . Sprawdzałem ciśnienie oleju w serwisie bosch 0.75 na wolnych i dochodzi prawie do 2barów przy 6tyś obrotów i powiedzieli mi że mam wykres książkowy. Wynik pompa sprawna głowica do roboty... Polecam podjechać na serwis żeby ci sprawdzili ciśnienie wszystko się wyjaśni. Pozdrawiam.

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N] Jaka to pompa

jest to przedliftowa czy poliftowa

zgodze moge ci pokazac pompe od 1o aev i od 14 aex(do 97r)ciekawe czy powiedsz która jest jakafakt maja tylko inne cisnienie robocze mono ma chyba 15 a wielopunkt 3 bary widoczna pompa na zdjeciu jest na bank poliftowapo pierwsze na przekrecany kosz i wciskany dekielpo drugie wtyczka jest z gory i jest zupełnie inna kostka niz w pompach przed lifem pompa po lifcie httpallegro.plpompa-paliwa-do-polo-

VOLKSWAGEN POLO III 6N niskie cisnienie oleju silnikowego

Witam od niedawna jestem posiadaczem VW polo mój problemy był juz poruszany na forum a mianowicie po odpaleniu silnika i zwiększeniu obrtów do ok 2000 miga kontrolka oleju silnikowego i włącza sie brzeczyk. Podejrzewam ze dzieje sie tak poniewaz silnik był zimny na dworze było moze z -10 jesli nie wiecej ale mam w związku z tym pytanie co zrobić dalej Czy poczekać az temp bedą wyższe i

[quoteDziadek13Na zimnym silniku zawsze nasz większe ciśnienie oleju [quote] A skąd takowa teoria Zwłaszcza że istnieje spore prawdopodobieńsrtwo że olej znajdujący się w silniku tak zgęstniał że słabowita pompa nie jest w stanie przecisnąć go przez kanał o małej średnicy . Osobiście spotkałem się z takim problemem w polo ( AER ) przy dużym mrozie [ a było około - 20 ] faktycznie

VOLKSWAGEN POLO III 6N Kontrolka Ciśnienia oleju

Witam Panowie... polo 14 60km 98 przebieg 158 tyś - Podczas jazdy zapaliła się (migała) i zaczęła wydawać sygnały dźwiękowe czerwona kontrolka ciśnienia oleju.. Zgasiłem silnik sprawdziłem olej i wszystko było ok... Włączyłem ponownie silnik i po kilku sekundach zaczęło się wszystko od nowa... Czy ktoś z Panów miał już taki problem albo wie co mogłoby być przyczyną Silnik

na więcej niż 3 sekundy. Przestaje migać jak ciśnienie wróci na więcej niż 5 sekund. Dla obrotów poniżej 1500rpm nie jest sprawdzany ten warunek. Prawdopodobnie uszkodzony czujnik lub za niskie ciśnienie oleju spowodowane zużytą pompą oleju (mało prawdopodobne przy przebiegu poniżej 200 tys. km) lub zatarciem na panewkach wału korbowego lub wałka rozrządu. Miałem to w polo

Witam U mnie po 14 km od startu zapaliła się kontrolka oleju i zapikało 3 razy po chwili zgasła. sprawdziłem poziom oleju i wszystko ok. olej jest po wymianie (paź 2008 potem przejechał 2000 km i stanął - sprzęgło wymienione i właśnie uruchomiony). Lampka się zapalała 3 razy po chwili gasła a zrobiłem ok. 50 km. Wymienić olej i czujnik oleju czy od razu na warsztat Jeśli to panewki coś na rozrządzie pompa lub coś grubszego to mam nadzieję że nie jest za późno i dokulam się do mechanika. lampka gasła więc nie wołałem lawety a powinienem polo 6N2 14 TDI

VOLKSWAGEN POLO III 6N problem z ciśnieniem oleju

Witam pacjent polo 1.0 97 50km stał 2 miesiące po odpaleniu zaczeła świecić kontrolka od olejupo odpięciu ukumulatora i ponownym odpaleniu kontrolka zapaliła się po dodaniu gazu świeci chwile i gaśnie na wolnych obrotach sie nie świeci po kilku minutach pracy zaczeło coś stukać więc go wygasiłem teraz kwestia czy to panewka czy tylko pompa nie podała oleju na wałek i zaczeło dzwonić

VOLKSWAGEN Pompa oleju 1.6 TD

Witam mam pewien problem a mianowicie podczas rozruchu jest wszystko ok ale po nagrzaniu 1 lub 2 popychacze sobie stukają nie jakoś drastycznie głośno ale słychać a ok. 4 tys temu wymieniałem cały komplet na INA do niedawna nie było słychać nic. Miałem też pewien przypadek jakiś 3 tyg temu z niechcący zatkałem odme i wywaliło mi troche oleju bagnetem i o-ring em koło niego. I teraz

Dzisiaj też zauważyłem że podczas pracy silnika na wyższych obrotach zaczynał się lekko podgotowywać nigdy wskazówka nie wychodziła poza połowe nawet w cieplejsze dni wiec tak jak by nie miał odpowiedniego smarowania. Podczas jazdy na 5tce do 100 to jest ok 90 a przycisnałem na 3 do wyprzedzania to juz było 100 i rosło. Wiec raczej pompa oleju lub hy olej... Dobrze mysle Autor postu otrzymał pochwałę

VOLKSWAGEN Pompa oleju

Witam wszystkich problem nie dotyczy mojego auta chodzi o auto kolegi problem jest taki. Nagle zapaliła się kontrolka oleju wkręcono tester i 0 odkręcono czujnik auto zostało odpalone na chwilę i ani kropli oleju nie wyleciało przez otwór w głowicy miarka od poziomu była wyjęta podczas pracy silnika a tu poziom nie zmienił się miarka wygląda jakby stał całą noc. Wygląda na to że

Cześć Michaś miałeś nosa chodziło o 14. Wczoraj nie zdjąłem misy bo trzeba było odkręcić półoś żeby dostać się do jednej śruby od miski wszystko robiłem u kumpla no i nie miałem potrzebnych narzędzi a więc Michaś okazało się że wypchało korek w pompie oleju pierwszy raz się z tym spotkałem korek na swoje miejsce i ładnie zapunktowałem( pozostałe korki były zapunktowanepompa

VOLKSWAGEN POMPA OLEJU

Witam Mam zamiar kupić nową popmpe oleju na allegro nam tylko pytanie czy te pompy pasują do wielu rodzaju silników tak jak podaje sprzedawca czy do danego modelu jest inna mój silnik to 1.6TD i jest to vw pasat z roku 1992 a tu co oferuje spzredawca. Bardzo prosze o opinie na ten temat volkswagen - NR KAT. O28 115 105 G 068 115 105 BK CADDY II (9K9) 1.9 D 1.9SDI 1.9 TDI GOLF II (19E 1G1) 1.6

VOLKSWAGEN POLO III 6N Zmiana rozrządu wymiana termostatu ile oleju...

Witam serdecznie Moja przygoda z motoryzacja dopiero co sie zaczyna wiec prosze o wyrozumiałość i cierpiwosc do moich zapewne smiesznych pytań . 1.Zacznę od tego ze kupiłem 6N z 1997 r. 1.4 (oznaczenia silnika jeszcze nie znam) i zamierzam wymienić rozrząd . Rozmawiałem z dwoma mechanikami jeden twierdzi ze nie ma sensu wymiany wraz z rozrządem pompy wody a drugi twierdzi ze powinno

Z olei polecam Motul Castrol Mobil wszystkie oczywiście 10W 40W czyli półsyntetyk. przy wymianie oleju nie zapomnij o flitach oleju powietrza paliwa i kabinowego tzw. przeciwpyłkowego Rozrząd wymienić od razu z napinaczem i pompa wodną oraz pasek klinowy z rolka napinającą i nie słuchaj mechaników bo takie ich gadanie poco pompę wymieniać świadczy o tymże maja pewne za jakiś czas

Rozrząd i pompa to taka sama robota. i nie jest to 15 min dłubania więc nie zastanawiaj się tylko rób rozrząd razem z pompą bo zapłacisz podwójnie za robienie tego samego. Co do oleju to ostatni tydzień kręciłem się w tym temacie (czytałem fora i opinie goglowałem) i powiem ci nie ma złotego środka. Kumpel leje do swego Golfa Mobil-a i jest zadowolny. Na forach jedni chwalą Castrola

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] Problem z czujnikiem oleju

Od czasu gdy wymieniłem rozrząd zaświeca mi się kontrolka oleju. Najgorzej jest przy korkach i ruchu miejskim. Czego to może być wina Na pewno spece przelali olej jest po prostu za dużo

Przepustnica zaadaptowana obroty ok. Ale. Kontrolka oleju dalej się zapala. Postanowiłem wymienić czujnik oleju i jest jeszcze gorzej. wcześniej przy 50 kontrolka gasła teraz w okolicach 80km (nie wiem czy prędkość ma coś do znaczenia tłumaczyłem sobie że chłodzi lepiej)) Mechanik powiedział że jest za słabe ciśnienie i pewnie pompa padła a jak pompa to są dwa rodzaje za około 280

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N2] stuk w silniku i paląca się kontrolka oleju

Witam dziś nagle po tym jak auto stało cały dzień na mrozie po odpaleniu zapaliła się kontrolka oleju piszczała. Z silnika było słychać stuki. Skontrolowałem ilość oleju było ok. Silnik chwilę pochodził a potem zgasł sam. W czym szukać przyczyny Silnik to 1.0 8v autko z roku 2001 zasilanie benzyna przebieg 120 000 . Czy silnik ten ma hydraulicznie regulowane zawory czy mechanicznie

układ smarowania tylko co cmok pompa oleju filtr może olej lub spadek ciśnienia oleju np lejąca dysza oleju duży luz na panewkach czujnik bym wykluczył jeśli coś stukało i popychacze bym wykluczył na razie muszą stukać jeśli nie mają oleju podnieś polinę jednym kołem wrzuć 5 bieg i obracaj koło uniesione może zlokalizujesz stuki pokrywę zaworów też możesz odkręcić tylko jeśli nie było smarowania to wszystko mogło stukać edit sprawdź poziom oleju

VOLKSWAGEN POLO III 6N Pompa olejowa 10 AER a 14 AEX

Witam. Zacznę od początku. Dzisiaj wracając z pracy (zaznaczę że z pracy do domu mam spory kawałek...) zaczęło mi coś piszczeć w aucie i mrygała kontrolka oleju. Stanąłem na poboczu. Pierwsza myśl wyciek oleju więc sprawdziłem i olej w porządku (stało się to praktycznie przy domu więc silnik rozgrzany itd itp) więc jeśli olej jest to co może być powodem piszczenia i mrygania

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n2] Kontrolka oleju silnik nie pali

Witam Jestem posiadaczem VW polo z roku 2000 auto ma przebieg 173 tyś km. Wczoraj wieczorem przy odpaleniu pojawiła się kontrolka oleju podczas jazdy kontrolka zaczela mrugac. Przejechalem tak okolo 15 km. gdy auto nagle zgasło i juz nie chcialo zapalic. Gdy proboje zapalać słychać tylko takie cyknięcie (silnik wogole nie kręci). Dodam że niedawno wymienialem olej wiec nie bylo go za malo.

Pare dni temu odebrałem samochód z warsztatu... Zrobiłem w ciagu dnia ok 60 km. Poszedłem coś załatwić wróciłem odpaliłem i zaświeciła się po paru sekundach kontrolka... Przejechałem ok 5m. Momentalnie zgasiłem silnik. Nigdzie żadnych wycieków. Poczekałem chwile sprawdziłem na bagnecie był olej. No ale wyraźnie gdy silnik był włączony to słychać było że nie ma smarowania.

VOLKSWAGEN POLO III 6N polo 1.4 16v 99r Paliwo w oleju

Witam czytałem trochę o tym na forum. jak sprawdzić czy uszkodzona uszczelka pod głowicą czy pierścienie przypadek był taki auto normalnie pracuje i odpala. Rano po odpaleniu głośna praca silnika jak diesel okazało się mało oleju dolany i po kilku dniach wzrost oleju czuć paliwo.

Jeśli paliwo dostaje się przez pierścienie to silnik musi być mocno zużyty. Często silnik działa mimo że sprężanie jest na poziomie kwalifikującym silnik do remontu ma słabą moc problemy z odpalaniem itd ale benzyna do oleju sie nie przedostaje. Myślę że warto sprawdzić ciśnienie paliwa czujnik temp. i czy pompa paliwa nie pracuje przy włączonym zapłonie podczas gdy silnik nie pracuje (uszkodzone ECU). Karol83 podaj wartości sprężania jak już zmierzysz.

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen polo pompa oleju

  • Volkswagen Polo III 1.4 8V pompa oleju golf GWARAN - Sosnowiec (49.99PLN)
  • Volkswagen Polo III 1.4 8V pompa oleju golf GWARAN - Sosnowiec (49.99PLN)
  • Volkswagen Polo III 1.4 8V pompa oleju golf GWARAN - Sosnowiec (49.99PLN)
  • Volkswagen Polo III 1.4 8V pompa oleju golf GWARAN - Sosnowiec (49.99PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi