części samochodowe nanodatex

volkswagen polo odma silnika

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo odma silnika

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo odma silnika

VOLKSWAGEN PASSAT Odma

Witam. Mam problem z odmą. Zbiera mi sie w niej jakaś biała maź. Ostatnim razem była pełna od tego gówna i silnik mi sie zamulał i nie wkręcał na obroty. Dodam że te rurki co są podłączone do odmy są własnoręcznej roboty bo orginalne mi pęky i chyba nie są dokłanie szczelne. Uszczelka pod pokrywą zaworów puszcza olej troche a w tej odmie jest taka membranka(gumka) też pęknięta.

nowa odma była na allegro za 70 zł czy jakoś tak ale jest mały problem to jest jeśli wąż odmy od dołu silnika do pokrywy zaworów był oryginalnie cały z gumy montowany w dole silnika na wcisk to możesz kupić ten z allegro. Ale jeśli był od dołu silnika plastikowy montowany na zieloną żabkę i w połowie drogi do pokrywy przechodził w gumę to masz problem to jest dostępne tylko w

VOLKSWAGEN PASSAT Zachowanie silnika 2E na obrotach biegu jałowego

Jak w temacie - dziwi mnie nieco zachowanie silnika przy biegu jałowym na benzynie. Chciałbym zasięgnąć opinii innych użytkowników bo nie wiem czy "ten typ tak ma" czy jest coś "nie halo". Po nagrzaniu silnika obroty utrzymują się tak jak powinny ok. 800-900rpm. Po przejechaniu niewielkiego odcinka (powiedzmy od świateł do świateł) przy jeździe bez wkręcania silnika

VOLKSWAGEN PASSAT Awaryjność silnika 25 TDI V6 163 KM

Witam jestem nowym użytkownikiem kupuje Vw Passata z silnikiem 2.5 TDI V6 z 2003 roku. Mam do was wszystkich pytanie chodzi mi o awaryjność tego silnika bo nie wiem co mam zrobić bardzo proszę o odpowiedzi za wszystkie serdecznie dziękuje. Pozdrawiam Pacman.

Militec 125 ml - troche wczesniej preparat do wtryskiwaczy Wynns Styl jazdy jak hamowanie to najczesciej biegami. Staram sie zmieniac bieg przy 2000 obr jazda po miescie na "4" poza miastem grzecznie 90 na "6". Unikam gwaltownego przyspieszania i hamowania przeciagania obrotow silnika pod czerwona kreske. Nie boje sie negatywnych efektow PSJ bo zona ma wyjatkowo ciezka noge mimo polowy

VOLKSWAGEN PASSAT Problem z odmą

Witam. Mam problem z odmą. Zbiera mi sie w niej jakaś biała maź. Ostatnim razem była pełna od tego gówna i silnik mi sie zamulał i nie wkręcał na obroty. Dodam że te rurki co są podłączone do odmy są własnoręcznej roboty bo orginalne mi pęky i chyba nie są dokłanie szczelne. Uszczelka pod pokrywą zaworów puszcza olej troche a w tej odmie jest taka membranka(gumka) też pęknięta.

nowa odma była na allegro za 70 zł czy jakoś tak ale jest mały problem to jest jeśli wąż odmy od dołu silnika do pokrywy zaworów był oryginalnie cały z gumy montowany w dole silnika na wcisk to możesz kupić ten z allegro. Ale jeśli był od dołu silnika plastikowy montowany na zieloną żabkę i w połowie drogi do pokrywy przechodził w gumę to masz problem to jest dostępne tylko w

VOLKSWAGEN Zamarzająca Odma w POLO 1.3

W pracy poruszam sie polowka i niestety stoi pod chmurka. Wystarczy troche mrozu i zamarza mi odma (przewod gumowy idacy od filtra powietrza do silnika na ktorym umieszczony jest taki jakby zbiorniczek plastikowy). Mam pytanie nie wiecie jak temu zapobiec powiem szczerze ze zbiera sie tam woda (nie wiem skad) i zamarza przed odpaleniem po nocy musze najpierw odmrozic odme bo inaczej puszcza mi zimeringi

ta odma to jest chyba przekleństwo wszyskich samochodów marki golf które posiadają właśnie odme dzisiaj jadąc z pracy też mi wywalił olej powodzenia dla wszyskich którzy posiadają ten typ silnika . poza tym gdzieś kiedyś wyczytałem że dobrze odme wyczyścić przed zimą

Mariovw napisał(a)ta odma to jest chyba przekleństwo wszyskich samochodów marki golf które posiadają właśnie odme dzisiaj jadąc z pracy też mi wywalił olej powodzenia dla wszyskich którzy posiadają ten typ silnika . poza tym gdzieś kiedyś wyczytałem że dobrze odme wyczyścić przed zimą

VOLKSWAGEN PASSAT B5 [TDI PD] Modyfikacja fabrycznego separatora oleju w pokrywie zaworów - odma

Chciałem założyć nowy temat gdyż wertując to forum jak i inne sąsiednie w poszukiwaniu odpowiedzi co zrobić z tą odmą Podsumowując można wyciągnąć takie wnioski - jest źle rozwiązana fabrycznie i nawet kupno nowej &8222poprawionej&8221pokrywy nie załatwia sprawy - tak ma być i nie należy nic poprawiać pojawiają się głosy że olej celowo ma smarowaćchłodzić turbine i elementy

Jestem już po sekcji zwłok mojej nowo zakupionej z allegro pokrywy 038 103 469 R czyli model dedykowany do AVB AWX itp. Mogę potwierdzić że pokrywa z idei to nierozbieralny element który tworzy jedną całość. Przy użyciu kilku narzędzi takich jak wkrętak młotek łom udało mi się jednak ją &8222rozebrać&8221 Najpierw zabrałem się za kopułkę na wierzchu samej pokrywy. Oglądając

VOLKSWAGEN POLO III 6N Majonez LPG i obroty HELP

Witam mam taki problem.Kilka dni temu musiałem odłączyć aku na jakiś czas no i zaczęły się problemy po ponownym podłączeniu. Obroty szalały no pomyślałem przepustnica podłączyłem do kompa i wygląda na to że nie. Na benzynie chodzi raczej poprawnie . Ale na LPG tak go muli obroty spadają gaśnie. Wystarczy nacisnąć na gaz i już to się dzieje. Zaglądam do przepustnicy jest czysta

ta rura od filtra to odma przez nią opary dostają się do filtra i do silnika i są spalane razem z zasysanym powietrzemprzeczyść sobie bo ta odma musi być drożna w przeciwnym razie będziesz mieć filtr zalany olejem.przeczytaj też tohttpwww.motofakty.plartykulzapomniana_odma.htmlpozdrawiam

VOLKSWAGEN POLO III 6N zapach oleju silnikowego

Witam We wnętrzu mojej polówki ( 1.9 diesel sdi rocznik 1996 ) podczas jazdy "zaciąga" olejem silnikowym . Generalnie gdy już z niej wysiądę przy masce czuć jeszcze mocniej. Przy masce od strony pasażera na zewnątrz blachy robi się taki tłusty osad z oleju. Pytanie jest oczywiście o przyczyny tego stanu rzeczy Ten osad jest od strony filtru powietrza który dopiero co wymieniałem.

u mnie też dmucha i z pod korka ale tak umiarkowanie sprawdź może odmę masz zatkaną i całe to dmuchanie idzie ci w innych miejscach niż odma najpierw wyczyść odmę bo to może być problemem najlepiej to odczep odmę i przyłóż do policzka przy włączonym silniku jeśli dmucha bardzo słabo to odma do czyszczenia jeśli w ogóle nie dmucha to tym bardziej.PS uzupełnij w profilu rocznik i typ silnika

Więc tak Wyciek paliwa chyba zlikwidowany - wymieniłem uszkodzony wężyk wtryskowy (2.) wydaje mi się że już nie cieknie. Przeczyściłem też masę syfu który blokował odpływ wody pod maską przez co zalewało mi wnętrze od strony kierowcy. Przy okazji wymieniłem także filtr kabinowy.I teraz pytaniaCzy punkt 1. na zdjęciu to jest ta odma (w silniku 1.9 AEF) o której tyle tu na forum

VOLKSWAGEN Polo AEX- duże spalanie-

Witam. Problem jak w temacie. poloz silnikiem AEX - 1.4 dość dużo pali ok8-85l. Wstępne oględziny wykazały brak reakcji w pracy silnikana odłączenie czujnika tem - żółty. Czujni 4-pinowy. Wskazówk a spadła do zera ale nie zmieniły się obroty - ok 1000.. Podobne próba w mk2 powodowała zmianę wolnych obrotów. VAG nizego nie wykazał. Pytanie ( wiemże byłoale szukajka odmawia współpracy)

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n]Dziwny wyciek oleju

WitamNa początku wspomnę że szukałem ale z takim przypadkiem nie udało mi się znaleźć żadnego wątku. Mam problem ze swoją polówką 6n Benzyna 14. Od kilku dni gdzie nie zaparkuję zostaje plama oleju. Wczoraj stwierdziłem że zajrzę pod maskę i co zobaczyłem. Uszczelka pod głowicą zaworów jest sucha ale pierwsza świeca (jak się stoi przodem do samochodu to ta po lewej) pływa w

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Drgania silnika na zimno 1.8T AWT

Uprzedzę że przeszukałem forum i nic podobnego nie znalazłem. Niedawno zauważyłem dziwną pracę silnika 1.8T AWT z LPG. Po odpaleniu zimnego silnika i pracy około 5 sekundowej i spadku obrotów z 1200 obrmin do 1000 obrmin następują drgania silnika które trwają ok. 15-20 sekund po czym obroty spadają do 800-850 obrmin i wszystko później działa bez problemu. Jak silnik jest ciepły wszystko

Dzięki za odpowiedź. Boje się zachwalić ale ostatnio samochód w miarę dobrze znosił te ssanie. Wprawdzie silnik buja bo mam za bogatą mieszankę ale obroty nie szaleją. Możliwe że to zasługa odpowietrzenia małego układu chłodzenia silnika poprzez częściowe zdjęcie przewodu powrotnego od nagrzewnicy kabiny i spuszczenie powietrza. Jak czyściłem przepustnicę to odpinałem przewody

VOLKSWAGEN Dlaczego leje się z tego olej

Jak na załączonych obrazkach... Od ok 150 tyś km zaczeło się pocić a przy obecnym przebiegu czyli 309 tyś km od wymiany do wymiany czyli w ciągu 15 tyś km ufajda wszystko dookoła tak jakby na to z pół litra oleju wylał... Przy każdej wymianie olejowej myję to benzyną ekstrakcyjną pod ciśnieniem no ale przez 15 tyś zaleje się równo... O silniku nie wspomnę... Auto Firmowy Caddy ALH

W każdym razie samego problemu oliwki to nie wyprostuje - zawór odmy zamknie sie tylko w przypadku kiedy wyssa powietrze z silnika i zrobi się mini próżnia - tłoki mają zmniejszony opór cofania się. Jeżeli silnik ma przedmuchy lub łapie lewe powietrze z zewnątrz no to tak się dzieje że oliwkę wywala. Nie polecam jazdy a dłuższy czas z wypiętą odmą(odma jest tam podpięta w celu

VOLKSWAGEN czy to jest odma polo 6n2 1.4 8v

witam. posiadam polo 6n2 z silnikiem 1.4 8v kod silnika AUD..i moje pyt takie...ten wezyk ktory zaznaczylem to odma bo mam zdjety caly ten plastik i zalozony stozek a ta rurke ktora wchodzila w puche z filtrem wczesniej wyrzucona na dol wezykiem.(jak na obrazku) i jak sie rozgrzeje silnik i jak zaczne go butowac ostro to wyrzyguje olej stamtad..wczesniej tez to robilo ale jakby mniej..niewiem czy wydaje

VOLKSWAGEN Zacieranie wałków rozrządu

Mam VW polo Classic z 2001r silnik 14 16V (AUA). 2 lata temu w styczniu 2009r - po raz pierwszy miałem przypadek zatarcia wałków rozrządu. Byłem wówczas zmuszony wymienić w aucie całą głowicę. Zapłaciłem wówczas 1000zł plus zakup rzecz jasna samej głowicy.Po tamtej naprawie auta mechanik który ją przeprowadzał sugerował sprzedaż samochodu informując mnie że ten silnik który

VOLKSWAGEN niskie cisnienie oleju i znikajacy plyn chlodniczy

Witam mam problem z polo 6n 14 8V (97r.) - wiem ze to forum golfa ale problem jest raczej ogolny. bede wdzieczny za klika wskazowek zanim oddam samochod do mechanika. otoż od kilku tygodni dosc szybko znika plyn chlodniczy. pod samochodem sucho. wiec albo tylko podczas jazdy (ale pompa wody robiona 10 tys km temu) albo kapie gdzies na silnikpodluznice.... wiem ze korek jest troche nieszczelny ale

VOLKSWAGEN [mk2]siłownik 3-położeniowy

Witam Szukałem szukałem i nigdzie nie znalazłem tego tematu Mianowicie szukam jakiegoś opisu działania tego urządzenia no i jak prawidłowo to powinno pracować i regulacja tego Poz.Jacek

httpscirocco.hbd.plPierburg2e2.pdf u dołu masz rysunek z polskimi podpisami. Siłownik ma trzpień który wysuwa sie odpowiednio do potrzeb podnosząc przepustnicę i w ten sposób wpływając na obroty silnika. ma 3 położneia jak nazwa wskazuje (mogą być 4 przy klimie albo automacie) Z tyłu dochodzą do niego węzyki podciśnieniowe połączone z dwoma elektrozaworami oraz podciśnieniem w dolocie.

VOLKSWAGEN Błagam pomocy dowdzięcze się

Ja wiem że sprawa odmy w silnikach 1.3 NZ była już mlion razy przerabiana na tym forum ale proszę mimowszystko o pomoc w tej sprawie naczytałem się już o tej odmie i o jej skutkach ale tego co ja mam nigdzie nie było. jest tak wywaliło mi olej wyczyściłemrozmroziłem odmę (wczoraj to było) zalałem olej prawie do pełna (sprawdzałem bagnetem) niby wszystko ok trochę falowały obroty

VOLKSWAGEN spadają obroty gaśnie bije spalinami z odmy

Sorry za mały elaborat ale to po to by nie trzeba było zadawać mi wielu pomocniczych pytań. Opis skutków wczoraj jadąc do pracy mam do niej 6 km silnik zimny więc nie przeciągałem go powyżej 2 tyś. RPM i w połowie drogi chcąc przyspieszyć zauważyłem że nie mogę na poszczególnych biegach przekroczyć 2000 RPM mimo dalszego wciskania pedału gazu) żadnej sygnalizacji kontrolką świec

VOLKSWAGEN ABU 1.6 długość bagnetu od oleju

Witam serdecznie. Mam pewien problem z silnikiem ABU z golfa 3 (1.6 75KM) silnik ten włozyłem do polo 2f ze wzgledu na fakt ze miska od silnika z golfa ABU jest głebsza załozyłem miskę od polo 1.3 AAV (zeby nie szorowac po ziemi przy glebie ) Problem w tym że w silniku 1.6 nie było bagnetu i musiałem uzyc bagnetu od starego silnika 1.3 W silniku 1.3 wchodziło ok 35 litro oleju do silnika

VOLKSWAGEN brak mocy 1.4 16V

Witam wszystkich forumowiczów i miłośników VW. Jest to mój pierwszy temat.Kupiłem Mk4 1.4 16V APE 11.1999r manual 4D i mam z nim problem.Brakuje mu mocy słabo przyśpiesza rozpędza się do 110kmh spalanie w mieście przy takim kulowaniu się wychodzi 12l100km.Delikatnie wciskając pedał gazu auta jakoś się zbiera na gwałtowne dodanie gazu nie reaguje a nawet bardziej sie zamula.Silnik

VOLKSWAGEN Problemy problemy problemy... Przerywa itd.

WitamJakiś czas temu zakupiłam sobie VW polo 1.9 z roku 1998. Od początku mam z nim sporo problemów Auto przy STALEJ prędkości przerywa nie jest to wyczuwalne podczas przyspieszania czy zwalniania. Radze sobie z tym w ten sposób że ciągle poruszam gazem (przyspieszam i odpuszczam oczywiście w niewielkim zakresie). Co ciekawe po wymianie akumulatora na nowy przerywanie sie zmniejszyło a moze

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Podczas jazdy nagle wzrosły obroty a z wydechu dużo białego dymu. Zgasł i nie odpala.

Dziś podczas jazdy nagle samochód wszedł na duże obroty (taki był dźwięk) nie spojrzałem na obrotościomierz w lusterku wstecznym zobaczyłem dużo białego dymu. Następnie samochód zgasł i już nie zapalił. Jak przekręcam kluczyk silnik się obraca ale nie zapala... Co się mogło stać Laweta właśnie odholowała mi moją niunie...

Nie chodzi tu tyle o sam chiptuning ale o maksymalne podniesienie cisnienia turbodoładowania przy niezbyt nowej turbinie jeszcze gorzej jeśli nawet przepuszczającej olej. Silnik a zwłaszcza diesla przed podniesieniem mocy powinien zostać poddany badaniu najważniejszych parametrów gdzie będzie dokonana zmiana parametrów fabrycznych. Jeśli turbosprężarka rozsypie się podczas jazdy z dużą

VOLKSWAGEN Padł silnik 13 gaźnik - Wymiana na Wtrysk czy 11 z Polo

Witam Serdecznie Mam Golfa 2 88r ze skrzynią 4 biegową z Gazem Silnik już się wykończył. Można jeździć ale przerywa szarpie i spaliny wydostają się z pod korka wlewu oleju i z przewodu wyrównującego ciśnienie oleju - tzw. odma. Nie chce go remontować a w okolicy nigdzie nie znalazłem identycznego silnika. I mam dylemat czy kupić za 350 zł silnik ze skrzynią 5 biegów od polo 11l.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat wyrzuca olej przez rurę wydechową

Witam wszystkich użytkowników passatów. Mam kolejny problem z passatem (problem z porannym odpalaniem jeszcze nie jest rozwiązany) a doszły kolejne dwa. Mianowicie wczoraj jechałem do Kołbaskowa trochę górzysty teren i wstawiłęm mu po garach 150160 kmh. Wróciłem do domu i patrzę a na tylnej klapie pojawiły się plamy oleju co sądzicie o tym Silnik padnięty Miałem podobnie w vw golf

Z tego ile zmniejszyło się wskazanie oleju sądzę że wszystko jest z Twoim silnikiem OK. Na oko starczy oleju do przeglądu - a to jest bardzo w porządku. Czy jestś pewien że to był olej I że Twój mogło być tak że w jakiś magiczny sposób zassałeś z jezdni jakieś brudy i zakręciło na zderzak. Jak patrzę jak kotłuje się za moim kombi w czasie deszczu to jestem we wszystko w stanie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam serdecznie. Na wstępie krótko o moim passku VW Passat 1.9 TDI silnik AVF skrzynia 6-cio begiowa wersja UK tzw. SPORT sedan. Dodam także że wiedza z zakresu mechaniki samochodowej jest porównywalna z wiedzą mężczyzn na temat kobiecych zabiegów pielęgnacyjnych i upiększających. Szukam odpowiedzi na nurtujący mnie ciągły wyciek oleju. Po zakupie auta okazało się że miska olejowa

VOLKSWAGEN Wyciek przez bagnet

Witam poczytałem kilka postów na forum odnośnie nagłych wycieków oleju. Sytuacja wygląda następująco. W ciągu kilk dni zorientowałem się wyciekło mi z silnika koło 2L oleju. Tyle przynajmniej dolałem jak się zorientowałem. Przy tym ubywało mi dość szybko hydrolu. Trochę przerażony ale znajomi mówią nie pękaj nie leci ci dym spalić tak szybko by ci nie spaliło idź do mechaniora.

odma plastikowa puszka służy do odpowietrzania komory korbowej silnika. Mocowana jest na kadłubie silnika ale w którym miejscu w przypadku twojego silnika to nie wiem. W 1.4 16 v jest umieszczona od strony kabiny. Obiawami zatkania odmy jest między innymi wyrzucanie oleju przez bagnet. Kumpel miał taki problem tylko że w polo. Z czyszczeniem nie ma problemu troche benzyny przepłukać i chodzi jak złoto.

VOLKSWAGEN Pytanie o odpowietrznik odmy. Duży opis.

Joł Mam pytanie. W swoim silniku 2E mam przewód odpowietrzania odmy złożony z plastikowej rurki oraz z gumowej. Oba przewody są połączone tak jak się należy. Natomiast pewnego dnia ów plastikowa rurka pękła mi zaraz przy wejściu do silnika. W miejscu gdzie jest zabezpieczone zawleczką. Nijak się to nie dało naprawić więc postanowiłem to trochę ztuningować Do rzeczy. Uciąłem

zrobiłes błąd że ciąłeś bo wąż z pierwszej aukcji jest do Twojego silnika tylko od Passata. Ta dolną szeroką końcówkę co odciąłeś trzeba było nałożyć na wyjście z bloku (i opaska) nie tak jak oryginalnie do środka na zawleczkę. Poza tym ma to być szczelne drożne i innego problemu z tym nie ma. Jeśli zarówno drożność jak i szczelność są zachowane to przyczyna niedomagań

VOLKSWAGEN wyciek oleju (dziwny)

Wczoraj wyjechałem z garażu (MKIV 14 16V) przewiozłem się w sumie z 6 km i wróciłem do domu na podwórko. Wysiadam patrzę smuga oleju za mną z silnika kapie. Wykapało jeszcze z 05 litra i na bagnecie już nic oleju. Smugę sprawdziłem skąd się zaczęła wyszło około 1 km. Dziś odholowany na kanał do mechanika. Majster sprawdził powycierał i stwierdził że wszystko ok. Zalany olejem

tyle dluga ze po wlozeniu bagnetu nawet go nie widac) Drugi sposob to ponacinanie rurki po bokach powyzej znaku max (nie na gurze i na dole bo bedzie sie chaczyl bagnet przy wkladaniu). Rurke nacina sie pomiedzy znakiem max a blokiem silnika tak ze po wlozeniu jej do silnika naciecia sa w silniku a nie na wierzchu Ja skorzystalem z tego drugiego sposobu i jak narazie nie narzekam. Zrobilem to w polowie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z wolnymi obrotami w 1.8T AWT [Solved]

Witajcie Po dwóch latach bezproblemowej jazdy od kilku tygodni mam problem z wolnymi obrotami. Czuć nierówną pracę silnika (to nie falowanie a raczej seria drobnych szarpnięć a właściwie zwiększone drgania) i czasami wolne obroty "przysiadają" na ułamek sekundy - ale silnik nie gaśnie. Zwykle jednak wtedy zaświeca się żółta kontrolka Check engine. W czasie jazdy nie odczuwam

VOLKSWAGEN Gdy stacyjka odmawia posłuszeństwa

Witam. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem klekota mk3 1.9D. No od dziś już nie do końca szczęśliwym. Gdy kupiłem autko miało ono już prawdopodobnie zmienianą stacyjkę z uwagi na to iż posiada 2 kluczyki. Jeden stacyjka drugi drzwi i bagażnik. Dziś natomiast do szczęścia doszło to iż stacyjka najpierw się zablokowała (tj kluczyk nie chciał przełączyć sie z pozycji grzania

VOLKSWAGEN Olej

Witam.Kupiłem Golfa IV 1.4 ponad 3 miesiące temu. Od początku były problemy z olejem. Najpierw wycieki i ciągłe dolewanie. Okazało się że ciekło z korka i z odmy. Zostały wymienione oringi i korek i nie ma już wycieków. Niestety auto bierze bardzo dużo oleju. Od kiedy nie ma wycieków dolałem olej do ponad połowy max i min. Zrobiłem tylko 300 km i juz mam stan poniżej minimum. Gdzie

VOLKSWAGEN cieknie olej uszczelniacze i odma

WitamPosiadam golfa 1.3 (gaźnik) z 89r.Niestety po zgaszeniu silnika po pewnym czasie pod moim golfikiem znajduje plamę oleju udało mi się zlokalizować że olej wydostaje się z rozrządu więc winne są pewnie uszczelniacze. Gdyby tego było mało odmą olej przedostaje się do filtra powietrza. Przez te dwie usterki zużycie oleju jest masakryczne wysokie.Ile potrzebuje kupić uszczelniaczy

Kupując tak wiekowy silnik nie licz że kupisz igiełkę... Owszem - zdarzają się jeszcze takie ale trzeba długo szukać...Ja mam np taki w polo ... ale nie sprzedaję ani auta ani silnika.Niedobite auto...

VOLKSWAGEN Kilka pytań RF

Witam mam kilka pytan dot. golfa II 1.6 RF1.W golfie zalozony mam gaznik webera 34DCHD12 i mam problem z regulacja nie moge ustawic mieszanki wczesniej na wiosne jakos ustawilem raz i bylo ok troszke za bogata a teraz juz chyba z 4 raz ustawiam i na swiecach koncowki te 3 sa na koncu takie jasne czyli chyba za uboga powietrza lewego nie bierze jak dezodorantem psikam po wkreceniu czy wykreceniu wkreta

VOLKSWAGEN Problem z olejem

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Mój Golfiano ciągle daje mi po kieszeni. Autko kupiłem w ubiegłym roku w Grudniu. Wszystko było w porządku lecz latem zaczął sę horror po wymianie rozrządu. Olej dosłownie znika z silnika. Tydzień temu dolałem 1L Mobil 1 10w40 i na bagnecie pojawiła się połowa. Po przejechaniu niecałych 200km na bagnecie pojawiło się minimum. Dodam iż Filtr powietrza

VOLKSWAGEN Odma mróz- rozwiązania- jakie dobre

Z uwagi na fakt ze mam pierwszy raz benzyne Audi A2 1.4 16V BBY postanowiłem zasięgnac opinii odnosnie zamarzajacej odmy w tych silnikach.U mnie w A2 z 2003r silnik BBY znalazłem taką odmę u mnie zamontowaną zdjęcie z auta po dotknięciu czucże jest ciepłe w górnej czesci pokrywy głowicy znalazlem tez takie odpowietrzenie czy to juz wersja odmy poprawionaW silniku AUA tego samego modelu

VOLKSWAGEN Odma grzybek w głowicy 2E - demontaż

Witam. Mam może głupie pytanie ale jak wyjąć ten grzybek od odmy co jest w pokrywie głowicy w 2E tak żeby go nie połamaćnie uszkodzić.Kiedyś próbowałem go ściągnąć ale za chiny nie chciało to wyjść a ciągnąć mocno się bałem żeby nie urwać.

raczej w to wątpię.. mi też sie oberwała połowa tej uszczelki o czym piszesz...ten grzybek mimo dociśnięcia go ta obudową na 2 śrubkach i tak latał... wczoraj po południu z nudów wyjąłem go.. i obróciłem uszczelkę i założyłem ją z powrotem..i siedzi ciaśniej ale wiele to nie zmieniło w kulturze pracy silnika...

VOLKSWAGEN Masakryczny wylew oleju HELP

Witam wszystkich znalazłam to forum w poszukiwaniu pomocy.Niedawno kupiłam Golfa III 1.6 benzyna. Od początku problemy wymieniłam już czujnik temperatury i czujnik halla bo auto gasło. Wiem że do wymiany jest też pompa od chłodnicy bo płynu ubywa w błyskawicznym tempie (średnio co 34 dni trzeba dolewać).A dzisiaj kaplica.Jadę i zapala się kontrolka od oleju. No to zjeżdżam na bok otwieram

Dzięki za szybką odpowiedź.Oczywiście gdybym miała jakieś pojęcie to najchętniej sama bym wszystko zrobiła. Zawsze to się kasę zaoszczędzi.Powiedz mi tylko czy do tej całej odmy ma się dojście od góry stojąc nad maską czy trzeba się położyć pod auto Bo może to nie takie trudne tylko skąd będę wiedzieć który z uszczelniaczy silnika się zepsuł Gdzie one się znajdują Są z tą odmą jakoś powiązane

VOLKSWAGEN Prośba o ocenę logów

Witam. Od pewnego czasu zauważyłem spadek mocy silnika i postanowiłem zrobić logi dynamiczne grupy 003. I stąd moja prośba o ocenę tych logów ewentualnie co powinienem jeszcze sprawdzić lub jakich pomiarów dokonać do dokładniejszej oceny. Z góry dzięki za wszelkie porady.

Hheheh - odme kupiłeś - ten plastik Zwariował Odepnij to badziewie - otwór przy polocie zaślep a od tego grzybka zakładaj węża kawałek i wywal za silnik a jak jesteś bardzo dokładny to przewal jeszcze tego wężyka przez jakiś pojemnik - tak żeby ci małych plamek w garażu nie zostawiało. Ta odma to czysta ekologia - jak silnik ma do 100 tyś przebiegu to ok ale jak będzie miał jakieś

fleshu napisał(a)Hheheh - odme kupiłeś - ten plastik Zwariował Odepnij to badziewie - otwór przy polocie zaślep a od tego grzybka zakładaj węża kawałek i wywal za silnik a jak jesteś bardzo dokładny to przewal jeszcze tego wężyka przez jakiś pojemnik - tak żeby ci małych plamek w garażu nie zostawiało. Ta odma to czysta ekologia - jak silnik ma do 100 tyś przebiegu to ok ale jak

VOLKSWAGEN Zmienilem mineralny na polsyntetyk

Jako ze panuje opinia ze jak silnik zostal zalany mineralem to juz nie wolno wlac polsyntetyka czy syntetyka na syntetyk sie nie porywalem bo przebieg faktycznie juz nie ten ale postanowilem sprobowac jak to bedzie z polsyntetykiem. Moj golfik ma przelot 285kkm na 99% oryginal bo auto od znajomego a wczesniej smigalo w niemczech i ma ksiazke polowe przebiegu przejechal na lpg. Przy okazji wymiany

VOLKSWAGEN MK4 14 AHW projekt ) podgrzewacza odmy i problem z

Witam kolegów. Problem dotyczy golfa VI 14 16V.Notorycznie zamarza w nim odmaprzez co bagnetem ( chyba ) wywala połowę oleju z silnika.Czy ktośkto ma może zamontowany podgrzewacz odmy mógłby napisać jak to wygląda i najakiej zasadzie działa ( jak jest załączane itp.) i czy tylko ASO montuje takie urzadzeniePo drugie problem dotyczy oszukującego wskaźnika temperatury.Otóż zaraz po odpaleniusilnik

VOLKSWAGEN MK3 ABU 16 wyrzygał olej z silnika

Kuzynka twierdzi że podczas jazdy na łuku nagle cos głośno zapiskało w kabinie i mrugneła lampka cisnienia oleju. Po chwili ustało i jechała dalej. Na 2 skrzyzowaniach przy skręcaniu sytuacja powtórzyła się postanowiła zjechać do garażu. Obejrzałem autko i stwierdziłem zachlapany olejem silnik najbardziej od strony bagnetu w jego pobliżu. Nie widać było pęknięc jakichkolwiek węży

Wczoraj wracając z pracy miałem dokładnie taką samą sytuację - jechałem około 25 km autostradą i zjeżdżając z niej na łuku zapiskało i zaświeciła się lampka ciśnienia oleju. Rano otworzyłem maskę i silnik był delikatnie spryskany olejem a jego poziom był bardzo mały. Zrobiłem dolewkę (okolo 15 litra i jest w połowie między min i max). Ponadto mam pod korkiem opisywane już masełko. Czy to nie czasem opisywana już odma A może to np uszczelka

VOLKSWAGEN purkanie ) [mk2]

witam zjawisko z mojego golfa... coś purka nie wiem jak to określić - tak jakby coś kipiało (chłodzenie) i przez małą dziurkę się wydostawało powietrze... skąd słychać w budzie słychać to a) podczas jazdy b) tak jakby z deski rodzielczej c) tylko przy jeździe z lekką nogą purka zależnie od obrotów silnika - im mniejsze tym bardziej d) po przygazowaniu znika od razu e) wraca natychmiast

VOLKSWAGEN 1.9 SDI ASY za wysokie cośnienie oleju

WitamKupiłem wprawdzie fabie 1.9 sdi z silnikiem ASY ale to chyba nie kłopot bo te silniki występują też w polo itpPiszę tutaj bo tracę już nadzieje na naprawę tego silnika.Silnik pracuje na pierwszy rzut oka całkiem normalnie ładnie przyśpiesza równo pracuje. Mechanik tylko mówił że nawet jak na SDI trochę za głośno i twardo.Ale nie w tym rzecz. Wszystko zaczęło się od rutynowego

VOLKSWAGEN bierze olej

witam mam taki problem że mój klekot bierze olej około 400 na 1000km. Co jest przyczyną jak temu zapobiec

Svey koszt uszczelniaczy jest w granicach 20-25zł a robociznę trzeba liczyć około 50-70zł PST zmień markę oleju bo o tym oleju nie słyszałem jeszcze dobrego zdania zwłaszcza od osób które mają dodatkowe wskaźniki i każdy potwierdza to że po zalaniu LOTOSa temp oleju drastycznie rożnie a co za tym idzie spada jego gęstość i lepkość czego skutkiem rośnie zużycie oleu i pogarsza

VOLKSWAGEN PASSAT Problem z przepustnicą

Mam problem z zapłonem. Przy dodaniu gazu z wolnych obrotów zapłon zostaje raptownie opóźniony do -10 -15 . Wraz ze wzrostem obrotów zapłon przyspiesza. Na wolnych obrotach jest 0. Sterownik nie notuje żadnych błędów. Podłączyłem się do sterownika vwtools i odczytuje tylko siedem bloków. Czy to tak jest czy może coś źle robię. Prócz tego po włączeniu zapłonu cały czas pracuje

Witam wszystkich użytkowników szukam pomocy w odpowiedzi co jest z moim samochodem Otóż w VW Passat B5 1.8 20v ADR mam problemy z 1. odpalaniem na ciepłym silniku trzeba kilka - nie kiedy 6 sekund - pokręcić żeby zapalił 2. na biegu jałowym (niekiedy podczas jazdy) obroty spadają do 0 obrmin lub 500 obrmin i momentalnie się odbijają. Historia samochodu - Wymieniany był rozrząd kompletny

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi