części samochodowe nanodatex

volkswagen polo odma silnika

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo odma silnika

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo odma silnika

VOLKSWAGEN Zabrudzona odma silnika 1.4 AKQ ZDJĘCIA

Witam koledzy i koleżanki. Chciałem wam pokazać jak wygląda zabrudzona odma. Znajomy kupił Golfa 4 1.4 AKQ 1998 rok z niemiec przebieg ok 180 tys km. Nie wiadomo czy odma była kiedykolwiek czyszczona ale zaraz po kupnie wymieniając mu rozrzad olej świece i inne pierdółki postanowiłem wyczyścić odme i przepustniceadaptacja. Po tych czynnościach silnik chodził dużo równiej. Więc wziąłem

i rzecz jasna po ruszeniu nie szarzowac z obrotami. Mgla olejowa potrzebuje kilku sekund po uruchomieniu silnika aby dostac sie w newralgiczne miejsca silnika. Jak rozgrzewasz silnik na postoju to po pierwsze WOLNIEJ sie on nagrzeje niz gdybys od razu ruszył po drugie spalanie Ruszajac po kilku sekundach po uruchomieniu auta oszczędzisz silnik i paliwo. Dolales za duzo. Zawsze dolewaj do polowy

dowiedzieć od strony oficjalnej. Mam nadzieję że panowie podzielą się choć mała częścią swojego doświadczenia. Usterka dotyczy bardzo wielu aut więc na pewno była nie raz naprawiana. BTW Bylem u swojego mechanika który pokazał mi dziś drugie auto z zatartym 1.4 16V - silnik APE bądź AXP (nie pamiętam dokładnie) - Seat Toledo kombi. Poprzednie autko które widziałem to polo

Szukaj wycieku w okolicach mocowania odmy do bloku silnika. Tuz nad miską olejową na wysokości prawej półosi napędowej.

zamarną rurki podłączone do korka a tam trochę pary też się zbiera. Osobiście trochę walczyłem z tematem w silniku AKQ i powiem jedno do -15 można smiało jeździć. A poniżej - na krótkich trasach korek wek a na silnik sucha szmata. Na dłuższej trasie - jak już silnik złapie temperatury korek można zakręcić . Smieszne ale działa zaje...cie . Uzywałem przelotki pod korek od polo

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N2] Odma

Witam Poszukuje odmy z podgrzewaczem do swojej poli silnik 14 aud Dzwoniłem do aso i dowiedziałem się że nie ma podgrzewanej odmy tylko grzałka w rurce Ja jednak znalazłem ale o innych dwóch literach na końcu niż moja czyli moja odma ma nr 036 103 464g a znalazłem o nr 036 103 464ah czy to będzie pasować Czy rozstaw wszystkich otworów jest taki sam I jaki nr ma wtyczka do tej odmy Może ktoś ma etke i może podać Proszę o pomoc bo zima sie zbliża Dziękuje i pozdrawiam

Będąc u mechaników po raz kolejny wspomniałem o problemie z odmą zamarznie albo nie ... Doszliśmy do wniosku że zdemontują odmę i usuną sitko na którym osadza się i zamarza biała maź. Co ciekawe inny znajomy mechanik powiedział że zna ten problem i rozwiązuje go usuwając przegrody odmy. O ile silnik nie ma wielkich przedmuchów to takie rozwiązanie według niego ma sens. Ja pewny silnika nie jestem tak więc wpierw usunę sitko i będę obserwował filtr powietrza.

Witam. Tak to jest ten numer. Moja odma pochodzi z silnika o oznaczeniu bxw albo bwx. Tak to wygląda httpallegro.plvw-polo-ibiza-odma-si ... 98908.html httpallegro.plodma-1-4-16v-cgg-ibiz ... 94471.html 036 103 464 AD - jest podgrzewana elektrycznie (grzałka - kiedyś sie wypali ) 036 103 464 AK - jest podgrzewana płynem z układu chłodzenia (bezobsługowa) Nic to nie pomoże uwierz mi temat odmy

Kupiłem tą odmę httpallegro.plvw-polo-ibiza-odma-si ... 98908.html autko do mechanika i mam problem odma nie posiadała węża odprowadzającego opary do filtra. Mechanik powiedział że spokojnie da radę to podłączyć tylko węża brak. Czy ktoś się orientuje jaki jest nr katalogowy tego przewodu Może ten wąż będzie dobry httpallegro.plpolo-odma-silnika-1-4 ... 76888.html

Problem zamarzającej odmy czy korków lodowych w magistrali olejowej to temat powszechny w silnikach polo 1.4 16V. Ja co 2-3 dni uchylam maskę i wykręcam korek oleju aby silnik stygnąc odparował wodę. Trochę upierdliwe ale za to skuteczne i bezkosztowe (sprawia że po korkiem nie ma musztardy i odma się tak mocno nie zasyfia). No cóż takie uroki zimy przy mankamentach polo.

VOLKSWAGEN Zamarzająca Odma w POLO 1.3

W pracy poruszam sie polowka i niestety stoi pod chmurka. Wystarczy troche mrozu i zamarza mi odma (przewod gumowy idacy od filtra powietrza do silnika na ktorym umieszczony jest taki jakby zbiorniczek plastikowy). Mam pytanie nie wiecie jak temu zapobiec powiem szczerze ze zbiera sie tam woda (nie wiem skad) i zamarza przed odpaleniem po nocy musze najpierw odmrozic odme bo inaczej puszcza mi zimeringi

ta odma to jest chyba przekleństwo wszyskich samochodów marki golf które posiadają właśnie odme dzisiaj jadąc z pracy też mi wywalił olej powodzenia dla wszyskich którzy posiadają ten typ silnika . poza tym gdzieś kiedyś wyczytałem że dobrze odme wyczyścić przed zimą

VOLKSWAGEN czy to jest odma polo 6n2 1.4 8v

witam. posiadam polo 6n2 z silnikiem 1.4 8v kod silnika AUD..i moje pyt takie...ten wezyk ktory zaznaczylem to odma bo mam zdjety caly ten plastik i zalozony stozek a ta rurke ktora wchodzila w puche z filtrem wczesniej wyrzucona na dol wezykiem.(jak na obrazku) i jak sie rozgrzeje silnik i jak zaczne go butowac ostro to wyrzyguje olej stamtad..wczesniej tez to robilo ale jakby mniej..niewiem czy wydaje

VOLKSWAGEN PASSAT B5 (Jak to nazwać) Odma wychodząca z bloku silnika 1.8T

Dziś postanowiłem porozbierac troche passacika gdyż po prawej stronie silnika był troche zalany. Ściągłem przepustnice wraz z wtryskami porozpinałem wszystkie węże. I dokopałem sie do czegos takiego jak na fotce( foto nr 1) Nazwijmy to odmą wchodzi w blok silnika (foto nr 2) dochodzi to rurką od filtra powietrza wsumie

No dobra to się podłaczę. U mnie cały układ odmy jest suchy i na oko cały (1.8T AWT) Ból mam taki że wypluwa mi olej przez bagnet i dosyć obficie rzyga olejem spod pokrywy zaworów. Sama pokrywa była ściągana i założona na silikon zapewne bez nowej uszczelki więc mogę zrozumieć że się poci ale nawet po odpaleniu i lekkim przegazowaniu z lewej strony silnika olej kapie na osłonę

O to już jakiś trop jest. Nie wiem na jakim oleju mój pasek wcześniej jeździł ale domyślam się że na tanim... a o problemie zatkanych sitek rurek i całej reszty w tych motorach można czytać bez końca. Mój kumpel niedawno zatarł swojego audika 1.8t a mechanior mu powtarzał że trzeba zdjąć miskę i wyczyścić syf. Jak będzie czas zabiorę się za ten syf jednorazowo termostat egr

VOLKSWAGEN POLO III 6N Wszystko o Olej do silnika - rodzaje jakość żywotność

Witam Chciał bym zmienić olej w mojej poli. Tylko na jaki polo z 98r przebieg 140tyś silnik 16V AHF. Autko przyjechało 2mc temu z Włoch no i chyba czas na zmianę

Zlbiza mi sie wymiana oleju. Posiadam VW polo 6N 14 60KM AEX z przebiegiem 176tys km (od przebiegu 130tys km na LPG). polo smiga na pelnym syntetyku shell-a 5W30 ostatnio 5W40. Do tej pory nie bylo zadnych problemow oleju nie ubywalo miedzy wymianami nie bylo zadnych wyciekow pocila sie tylko miska olejowa. W tym roku wywalilo mi troche oleju przez bagnet (zamarzla odma). Odrazu to zauwazylem (lubie

No tak ale tak jak napisalem dalej po tej przygodzie z odma poci sie juz nie tylko miska olejowa ale tez pokrywa zaworow wiec moze zalac nadal syntetyk ale troche gęstszy co moze zlikwidowac to pocenie. Najchetniej to wymienilbym uszczelke pod pokrywa zaworow ale oczytalem sie ze jest z tym tyle problemow ze cieknie ze silikon trzeba nakladac itd itp ze chyba wole tego nie ruszac bo u mnie nie zyga olejem nawet nie cieknie tylko poprostu jest wilgotna od oleju (spocona).

Mam polówkę z 1997r. silniczek 1.0. Kupiłem i zalałem olej castrol magnatec 10w40. Po niedługim czasie kiedy akurat były wielkie mrozy w nocy po około 30 stopni zaczęła mi się migawkowo zapalać kontrolka od oleju. Sprawdziłem olej i okazało się że na bagnecie zamiast jest biała maź. Pytałem mechanika i powiedział mi że podobno polówkom na dużych mrozach zamarza odma i nie ma odparowywania

Posiadam polo 1.4 16V 2000r. przebieg 155 tys. km. Aktualnie leję półsyntetyk Mobil 1 10w40 i auto chłapie olej dość ostro tzn. w ciągu 2 miesięcy muszę z litr dolać. Po kupnie było wszystko wymieniane co tylko mogło pod autem sucho odma czysta także usterki mechaniczne bym wykluczył. Dodam że auto jest zagazowane (sekwencja). Czy lepiej wymienić olej który posiadam teraz na jakiś inny

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n2] Awaria silnika APE AUA

Pacjent VW polo Classic 6N2 Rok produkcji 2000 Przebieg 75tyś km Silnik 1.4 16v 75KM APEAUA (nie pamiętam dokładnie który ale o tym dalej). Wartość rynkowa auta (z danych allegro) to 6-8tyś zł Auto teścia dbał o nie jak o syna którego nigdy nie miał Jest on pierwszym właścicielem auta samochód nigdy nie miał przez 13 lat nawet stłuczki. Pierwsza awaria przy przebiegu ok. 50tyś km

Zamarznięta odma to efekt jazdy na krótkich odcinkach i zdarza się w silnikach różnych producentów. Wywala olej zazwyczaj bagnetem i silnik zatarty. Nic nie dzieje się bez przyczyny Krótkie odcinki niedogrzany silnik więc woda skraplała się do miski olejowej i któregoś razu po zgaszeniu silnika olej wymieszany z wodą nie zdążył ścieknąć do miski i zamarzł z kanale olejowym tworząc

VOLKSWAGEN POLO III 6N Wszystko o SWAP silnika w 6N6N2ClassicVariant

Jako że od czasu do czasu pojawiają się pytania dotyczące swapów silnika w 6N mam propozycję założenia tematu w którym można by zadawać dotyczące tego zagadnienia - po pierwsze jakie silniki włażą ile jest przy tym roboty jakie części są potrzebne ile mniej więcej swap kosztował I tu zachęta dla osób które już tego dokonały aby podzieliły się swoją wiedządoświadczeniami.

Może to nie najodpowiedniejsze miejsce na tego typu post ale jestem zdesperowany i docenię jakąkolwiek pomoc ze strony Waszej Społeczności. Może zacznę od początku kilka tygodni temu (podczas siarczystych mrozów) zamarzła mi odma w silniku i zapaliła się kontrolka oleju (sygnał dźwiękowy migająca kontrolka). Jako że jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o samochody pojechałem na

Chyba po 246tys. AFT zaczyna mi odmawiać posłuszeństwa jest jakaś możliwość P&P 1.6 16V 120KM

VOLKSWAGEN POLO III 6N Pisk i nierowna praca silnika...

Witam mam problem z autem samochod na zimnym silniku chodzi jak diesel ale slyszalem ze te auta tak juz maja. Nie znam sie na tym bo to moj pierwszy samochod mam go zaledwie 2 miesiace (6n2 1.4 8v ). Zaniepokoil mnie ostatnio dziwny pisk silnika pojawia sie glownie wtedy gdy stoje w miejscu lub gdy jade na niskich obrotach ponizej 15000 np. na wstecznym zauwazylem takze ze gdy mam sprzeglo wcisniete

Klekotanie to taka przypadłość tych silników... wiec nie bedę się zagłebiał... Pisk... Jak głośny... Czy występuje także gdy szybko wzrastają obroty silnika lub przy odpalaniu Może pasek klinowy slizga się i czas go zmienić albo cos wpada w rezonans i trzeba dokręcić... Co do falowania obrotow... Trzeba wyczyścić przepustnicę... Powinno pomóc... Przpeustrnica w 6n2 adaptuje się

VOLKSWAGEN POLO III 6N odma ociekacz oleju

Witam mam pytanie czy odmą może uciekać olej a nie tylko bagnetem. Bo mechanik powiedział mi jak mi olej znikł że właśnie nia olej mi uciekł i nową odmę ma mi założyć bo uszczelki nie trzymają tak mówił. Może tak być

Jasne ze może zapewnie nie chodzi tu o sam wąż i jego wlot do obudowy filtra powietrza tylko o oringi uszczelki znajdującie sie w tym palstiku który łaczy wąż z blokiem silnika. Są to dwie uszczelki jedna duza druga mniejsza koszt ori w VW 12 zł. Jesli dobrze mysle ze o to Ci chodzi. 2 uszczelki jedną widac na zdjeciu (wiekszy otwór - na około) ta od mniejszego przylepiła mi sie do bloku

VOLKSWAGEN POLO III 6N [Classic] Problem z pracą silnika

Witam posiadam VW polo 1.4 Benzyna. Przy dojeździe do skrzyżowań auto gaśnie (sprzęgłohamulec) wskazówka temperatury do momentu aż auto zgaśnie pokazuje zero. Po ponownym odpaleniu wskazówka pokazuje 70 st. i silnik pracuje do 3 skrzyżowania. Tzn. gaśnie nieregularnie. Na jałowych obrotach mam 0.9. Znajomy mechanik powiedział abym wyczyścił silnik krokowy zrobiłem to ale bez skutku. Co może być przyczyną Samo przeczyszczenie przepustnicy chyba nec nie da.

ja bym wyczyścił krokowy przepustnice. Ew. odma może zapchana ale to wtedy raczej by nie miał siły niżby gasł. LPG czy benzyna jeździsz krótkie trasy np (5km do roboty) czy dłuższe iskra dobra nie przerywa filtry wymieniałeś

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N2] Ociekacz-odma czym czyścić

Witam. Jak wyżej co najlepiej użyć do oczyszczenia ociekacza tzw. odmy Jak wiadomo idzie zima i znów mogą być problemy

Odmę możesz sobie przeczyścić jak masz ochotę naftąropą benzyną ekstrakcyjną lub WD40. Jeśli po ochłodzeniu nadal będą problemy sprawdź czy czasem nie masz niedogrzanego silnika często wymiana termostatu pomaga

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] pomoc w doborze silnika

Eh... stała się rzecz straszna... Jadąc autostradą przy prędkości 140 kmh nagle strzał w silniku kupa dymu i koniec... szczęście że jakoś zachowałem zimną krew. Na miejscu zauważyłem że mam dziurę w silniku a na środku autostrady leży sobie korbowód... Silnik do wymiany... Jeśli możecie to doradźcie jaki najlepiej silnik kupić. Mój świętej pamięci to 1.0 AER z 98 roku. Jaką

ja bylem ostatnio 2 tyg temu na wielkim szrocie kolo mojej miejscowosci i pytalem o ceny. silnik 1.6 8v to 600-800 zl silnik 1.4 16v 1500 a silnik 1.6 16v to 2000-2500 z tym ze 1.6 16v jestbardzo awaryjny z tego co oni mowili i ciezko z czesciami. glowice leca odma jeszcze gorzej niz w zwyklych. rozrzad. tak mi mowili w szrocie. lepiej brac zwykle 1.6.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Wylewa sie olej z silnika

witam nie dawno wymieniłem olej w silniku ale po jakimś czasie zauważyłemze olej z silnika wylewa mi się przez przewód sprawdzający stan oleju. Co to może być pozdrawiam Tu1

Olej wyrzuca przez bagnet gdy odma jest zapchana. Musisz sprawdzić koniecznie i ją oczyścić. Na forum jest manual jak to zrobić.

VOLKSWAGEN POLO III 6N [Classic] nieszczelnosc silnika

Witam Pany jest problem. Chciałem wczoraj wyregulować lpg. Kumpel siedzi w środku trzyma gaz na ok 3000 rpm ja otwieram mache a tu normalnie z silnika dymi dymi na jasno - coś jak spaliny - śmierdzi też jakby spalinami tylko lżej. Wydobywa sie spomiędzy głowicy a obudowy filtra powietrza. No i teraz co to jest uszczelka pod głowica.Ale jak się przyglądałem to jakby gdzies z dołu to szło.

po pierwsze nie z tej storny a po drugie jak jest kolektor pekniety to silnik chodzi jak stara wsk bez oleju. to jak moze to byc zwiazane z odma czy nie

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n2] Zatarcie panewek korbowodowych

Witam mam poważną awarię w polo z 2000r z silnikiem14 MPI. Zatarły się panewki korbowodowe do tego stopnia ze jeden korbowód nadaje się na złom. Jaka może być przyczyna Auto ma zrobione niewiele ponad 100000km jestem jego 1 właścicielem w kraj a 2 od nowości

pokrywa zaworów dwa wałki rozrządu uszczelniacze 2 sztuki oringi pompa oleju ( po cho... ale tak na dobry omen) - dla nadgorliwych - odma uszczelniacze tulejki ...i 1000 drobiazgów - 3-4 tyś PLN. W imię czego Ano tego iż w Polsce od 2000 R. sprzedano kilka tysięcy aut z omawiana wadą - fabryczna obok drugiej - uszczelniacza wybieraka skrzyni biegów Tego trzeba wymieniać co 2-3 lata volkswagen

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n2] zacierający się silnik 14 16V

Dzień dobry niedawno stałem się właścicielem polo 14 16V do tej pory uważałem że to dobry silnik ale pare dni temu przeczytałem w motorze że należy unikać tego silnika ponieważ ulega on zatarciu poprzez zamarzanie układu smarowania podczas niskich temperatur. Czy jest to prawda zdarzyło się to komuś kiedyś

Podpinam sie pod ten wątek zeby nie zakladac nowego. Moja odma calkowicie sie rozleciala w miejscu jej mocowania do obudowy filtra skleiłem ja izolacja ale przed zima chce to wymienic. Powiedzcie mi czy da sie dokupic sam przewod gumowy czy musi to byc cala odma taka jak ta z linka httpallegro.plodma-silnika-vw-polo- ... 64297.html Jeśli tak to może mi ktos sprawdzic czy bedzie pasowac sprzedajacy niby pisze ze do mojego silnika ale wole miec pewnosc. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Odma separator oleju pocenie sie oleju.

Witam. W moim samochodziku pojawil sie problem z brudzeniem w okolicy odmy. Wiem ze czestym problemem jest zabrudzonu separator oleju. Prosze o informacje gdzie on sie znajduje....w pokrywie zaworow okragly dekielek Jesli tak to jak do niego sie dobrac foto httpimg145.imageshack.usmy.phpimagemotor4vc6.jpg Pozdrawiam i z gory dziekuje. Kazik1313

sprawdzalem u kolegi i u niego (silnik zimny) mozna dmuchnąć w obie strony. U siebie zrobilem tak ze podłączyłem pod sprężarkę i ciśnieniem przedmuchałem wtedy mogłem już lekko dmuchać w jedną i w drugą. Zamontowałem taką pokrywę. Po odpaleniu silnika i po chwili odkręceniu korka od wlewu oleju było czuć że w komorze silnika jest za duze ciśnienie bo efekt był taki jakbym pepsi

Ja wypuściłem odme pod auto i wg mnie to najlepsze rozwiązanie - zero problemów z opróżnianiem zbiorniczków seperatorów itp . No może troche to nie ekologiczne ale nie sądze że przyczyniam sie do wiekszego zasyfienia ogólnego niż np autobusy komunikacji miejsckiej które kopcą max albo jakies stare cieżarówki na budowach itd . odma jest pod autem i jest wolny odpływ oparów i oleju

Olej w dolocie może być z silnika odmy i turbiny. Z reguły to odma puszcza olej lub turbinka. Założenie separatora na odmie zapobiegnie przedostawaniu się go do dolotu i tym samym nie zasyfia go. Spaliny są suche i nie dzięki czemu mamy mniej nagaru. Niestety do nie pomoże w ubywaniu oleju z silnika Warto to zrobić dla czystego polotu i ułatwienia pracy turbince.

VOLKSWAGEN PASSAT Problem z odmą

Witam. Mam problem z odmą. Zbiera mi sie w niej jakaś biała maź. Ostatnim razem była pełna od tego gówna i silnik mi sie zamulał i nie wkręcał na obroty. Dodam że te rurki co są podłączone do odmy są własnoręcznej roboty bo orginalne mi pęky i chyba nie są dokłanie szczelne. Uszczelka pod pokrywą zaworów puszcza olej troche a w tej odmie jest taka membranka(gumka) też pęknięta.

nowa odma była na allegro za 70 zł czy jakoś tak ale jest mały problem to jest jeśli wąż odmy od dołu silnika do pokrywy zaworów był oryginalnie cały z gumy montowany w dole silnika na wcisk to możesz kupić ten z allegro. Ale jeśli był od dołu silnika plastikowy montowany na zieloną żabkę i w połowie drogi do pokrywy przechodził w gumę to masz problem to jest dostępne tylko w

VOLKSWAGEN PASSAT Odma

Witam. Mam problem z odmą. Zbiera mi sie w niej jakaś biała maź. Ostatnim razem była pełna od tego gówna i silnik mi sie zamulał i nie wkręcał na obroty. Dodam że te rurki co są podłączone do odmy są własnoręcznej roboty bo orginalne mi pęky i chyba nie są dokłanie szczelne. Uszczelka pod pokrywą zaworów puszcza olej troche a w tej odmie jest taka membranka(gumka) też pęknięta.

nowa odma była na allegro za 70 zł czy jakoś tak ale jest mały problem to jest jeśli wąż odmy od dołu silnika do pokrywy zaworów był oryginalnie cały z gumy montowany w dole silnika na wcisk to możesz kupić ten z allegro. Ale jeśli był od dołu silnika plastikowy montowany na zieloną żabkę i w połowie drogi do pokrywy przechodził w gumę to masz problem to jest dostępne tylko w

VOLKSWAGEN PASSAT Zachowanie silnika 2E na obrotach biegu jałowego

Jak w temacie - dziwi mnie nieco zachowanie silnika przy biegu jałowym na benzynie. Chciałbym zasięgnąć opinii innych użytkowników bo nie wiem czy ten typ tak ma czy jest coś nie halo. Po nagrzaniu silnika obroty utrzymują się tak jak powinny ok. 800-900rpm. Po przejechaniu niewielkiego odcinka (powiedzmy od świateł do świateł) przy jeździe bez wkręcania silnika na wysokie obroty (do
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi