części samochodowe nanodatex

volkswagen polo mocowanie silnika

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo mocowanie silnika

VOLKSWAGEN POLO I 86 Różnica między silnikami golfa i polo

Witam Nie jestem pewnien czy w dobrym miejscu wstawiam ten temat i czy wystarczająco dobrze przejżałem tematy ale może ktoś mi pomoże Czy jest różnica w symbolach silników vw polo i vw golf W moim golfie 1.675KM silnik ma symbol AEE a ja szukam symoblu do polo 1460KM z 1998r W jednym i drugim były montowane chyba częściowo takie same jednostki Pozdrawiam

dokładnie chodzi o mocowanie silnika w polo jest na głowicy łapa golf tego nie ma.Mowa o polo 6N i golf III .

VOLKSWAGEN [polo 86c2f ] Jaki silnik mozecie zaproponowac

Siemanko.Tak ostatni zastanawiałem sie nad zmiana jednostki u siebie w poli. Oczywiscie myslalem o g40. Ale to takie pospolite moze macie jakies propozycje co innego sie zmiesci

mogles tylko dodac ze dorabiasz mocowanie silnika. A tak żeby bylo milo AEX Tloki z glowica z 16V np.AFHAFKAHWAKQ na MPI oczywiscie.

Zobacz Poduszki, wsporniki, belki skrzyni i silnika do VOLKSWAGEN POLO

SKODA FABIA I 6Y2 6Y3 6Y5 Clio 208 Yaris Fabia i Polo Konfrontacja

Dwie tegoroczne nowości z Francji wyglądają atrakcyjnie ale czy poradzą sobie z solidną konkurencją z Japonii Czech i NiemiecZacznijmy od Skody. Fabia wciąż jest chętnie wybierana przez klientów choć jej wiek widać już nie tylko po starzejącym się w oczach nadwoziu ale także po coraz niższych słupkach sprzedaży. Debiut nowej generacji Yarisa sprawił że od połowy roku miesięczna

VOLKSWAGEN POLO IV 9N Polo 9n nie działają wycieraczki na wolnym biegu

WitamZ góry przepraszam że na forum golf pisze odnośnie polo ale ja mam mk4 a żona polo 9n a na forum polo jakoś mniej forumowiczów się wypowiadaDziś akurat pada deszcz (1 raz od momentu zakupu autka) i niestety doszedł kolejny problem.... a dokładnej chodzi o to że wycieraczki nie chodzą na pierwszym poziomie (1 stopień prędkości)i wyłączniku czasowym. na szybkim stopniu chodzą wracają

A wycieraczki działają z normalną prędkością czy też dość wolnoW polo częstym problemem jest zacieranie się osi ramienia wycieraczki. Trzeba wówczas wyciągnać mechanizm wyciągnąć oski oczyścić i nasmarować. Dostać się nie jest łatwo. Trzeba zdjąć ramiona wycieraczek zdjąć podszybie wyciągnąć filtr powietrza (gwie gumy plus śruba) obpiąć wężyki przepływomierz. zdjąć

jhosef napisał(a)A wycieraczki działają z normalną prędkością czy też dość wolnoW polo częstym problemem jest zacieranie się osi ramienia wycieraczki. Trzeba wówczas wyciągnać mechanizm wyciągnąć oski oczyścić i nasmarować. Dostać się nie jest łatwo. Trzeba zdjąć ramiona wycieraczek zdjąć podszybie wyciągnąć filtr powietrza (gwie gumy plus śruba) obpiąć wężyki przepływomierz.

VOLKSWAGEN GOLF I jaka jest długość pólosi napędowych Golf mk I 1.6 D

Witam. Mam problem zmieniłem u kumpla lilnik z 1.5 D na 1.6 D i rozwala mu lewy przegub wewnętrzny (ten przy skrzyni) podczas skrętów w lewo. Potrzebuje znać jaka jest długość lewej półosi napędowej przy silniku 1.6 D. Bardzo pilne Tak jak w temacie samochodzik to golf I.

ale mówimy o przypadku takim jakbyś do swojego wsadził sinik np 19TDI a skrzynię zostawiał - możliwe jest że następuje przesunięcie silnika względem pojazdu - typowo - przednie mocowanie silnika dla 11 - 13 jest inne niż dla 16 a w związku z tym może nastąpić przesunięcie silnika w jedną strone o te felerne 10mm [ Dodano Nie Lip 23 2006 700 pm ] własnie sprawdziłem w mk1 jest inna podpora przednia niż w mk2 - moze tu tkwi problem

a mocowanie silnika to z przodu masz od którego silnika to z mk1 czy mk2 jakby co to gdzies u mni leżało chyba takie mocowanie-łapa od mk2

mocowanie silnika jest z tego silnika 1.6 ale ten silnik był przeskładany z golfa I a nie z II Może wcześniej był we II ale jeździł w I i z jedynki go przekładałem. W sumie sie ono niczym nie różni tyylko tym że to stare co wisał na nim 1.5 było wytarte i założyłem to co było przy 1.6. [ Dodano Sro Lip 26 2006 345 pm ]greg napisał(a)ale mówimy o przypadku takim jakbyś do swojego

VOLKSWAGEN Silnik VW skrzynia biegów FSO fiatpolonez

Witam Jestem z bratem na etapie planowania konstrukcji (nisko-budżetowej) pojazdu typu SAM ma to być pojazd z silnikiem umieszczonym wzdłużnie z przodu i napędem na tylną oś. Silnik chciałbym oczywiście spod znaku VW oznaczenie JP - diesel ale to raczej bez znaczenia generalnie silnik blokowany ze skrzynią typu 020 i sprzęgłem "odwrotnym" więc jak większość silników w mk2.

gdzieś właśnie pisali o spawaniu ze sobą dwóch połówek z różnych koszy. Ale po pierwsze spawanie takie tanie raczej nie jest a po drugie trzeba skrzynię ustawić w osi z silnikiem evolution a jak w Twoim przypadku jest ze sprzęgłem masz ori z poloneza (podejrzewam że wzmacniane ale czy z seryjnym polonezowskim mocowaniem) Chodzi mi o to czy koło zamachowe pasuje na otwory w wale volkswagena

i gdzieś właśnie pisali o spawaniu ze sobą dwóch połówek z różnych koszy. Ale po pierwsze spawanie takie tanie raczej nie jest a po drugie trzeba skrzynię ustawić w osi z silnikiem evolution a jak w Twoim przypadku jest ze sprzęgłem masz ori z poloneza (podejrzewam że wzmacniane ale czy z seryjnym polonezowskim mocowaniem) Chodzi mi o to czy koło zamachowe pasuje na otwory w wale volkswagena

VOLKSWAGEN przekładka

witam jestem tu nowy chciałbym prosic o pomoc. mam golfa II 1.6 benzyna a ostatnio zakupiłem silnik 1.9 TDI wrza z całym osprzetem. Chce zrobic przekładke wymontowac ten silnik co mam i włozyc TDI. mam kompletna instalacje do tego silnika i deske rozdzielcza. moje pytanie to z czym moge miec problemy podczas przekładania czy silnik bedzie pasował na stare mocowania prosze o pomoc.

smarti mósisz mieć przeguby 100mm lub półosie. półosie z MK3 nie będą pasować bo sądłuższe. musiałbyś zmieniać jeszcze do tego wachacze i maglownicę gdybyś chciał założyć od MK3 mocowanie poduszko pod silnikiem warto obniżyć delikatnie żeby koło nie obijało się od podłużnicę po za tym bedize prawie wszystko pasować i koniecznie przednia łapa koło rozrusznika od

VOLKSWAGEN Swap 2e na ABF

Witam wszystkich kiedys juz pisalem bo bylem napalony na vr-a ale po przeczytaniu licznych tematow stwierdzilem ze za duzo siana i roboty to bedzie kosztowac. Tak jak w temacie na wiosne chce zakupic ABF-a raczej bedzie to trudne ale bede kombinowal zeby sprowadzic. Bylo juz duzo podobnych tematow ale w Golfikach ja mam cordobe GTI. Kupilem ja i po jakims czasie zauwazylem ze bieze olej duzo oleju

zaczela mi migac kontrolka cisnienia oleju rozebralismy dol co sie okazalo nie bylo praktycznie glownych panewek tzn lezaly na dnie miski zmielone kupilem drugiego 2e tez bieze olej ale teraz nie zrobie juz tego bledu dobra bo sie rozpisalem mam kilka pytan1. moja seryjna skrzynia bedzie pasowac do ABF-a konczy sie przy 235 kmh tzn odcinka2. co jeszcze oprocz kolektorow bede potrzebowal3. co z poloskami

VOLKSWAGEN Zmiana silnika we VW DERBY na 1.8 GTi z mk2

Witam wszystkich na forum jestem tu nowy i mam nadzieje że nie zespamujecie mnie w pierwszym poście A teraz do rzeczy Mam w planch od pewnego czasu kupić sobie vw derby 2 chce w nim zmienić silnik przytulić go trochę do ziemi zmienić wydech i dać mu kolor z palety hondy. Seryjnie te auta miały montowane silniki o pojemności 0.9 1.1 1.3 co mnie niezadawala ( jak dla mnie są za słabe)

VOLKSWAGEN czy jest mozliwe wlozenie silnika z mk2 do mk1

moze ktos juz robil taki manewr mam silnik 1.1 a chcialbym wlozyc cos mocniejszego powiedzmy 1.8 na jednopunkcie da rade od strony technicznej

Nic ci nie spasuje. Jak chcesz pomoc i potrzebne mocowania to pisz. Sprzedam ci mocowanie silnika prawe które należy wspawać w podłużnicę dwie łapy i cały mechanizm zmiany biegów za 200zł. Jak nie chcesz gratów to wszystkiego najlepszego. silnika nie założysz. Jedyne co ci spasuje to półosie bo nawet poduszki są inne.

VOLKSWAGEN MkI 13

Witam mam pytanie jak zwiekszyc moc W MkI w silniku 13 nie wielkim kosztem Najbardzej Mi zalezy na przyspieszeniu Dzieki z góry

łapy silnika inne mocowanie silnika trzeba przespawac przekładnie kierownicza trzeba inna albo przespawac mocowane od biegów na przekładni całe biegidrazek biegów przerobic trzeba wydech lub zdobyc poczatkowa czesc z 1.51.61.8 półoski innej długosci (przynajmniej jedna ) znając zycie wyjdzie pewnie jeszacze kilkakilkanacie rzeczy do zrobienia teraz zadaj sobie pytanie czy sie opłaca

VOLKSWAGEN PO POŻARZE SILNIKA 1.6 PN MAŁE KŁOPOTY

Witam Forumowiczów Opowiem Wam moją historie.Kiedy zaczeły sie duze mrozy wpadłem na pomysł przysłoniecia czesciowo chłodnicy.Mam silnik 1.6 Pn benzlpg. Miałem uszkodzona uszczelke pod głowica i wywalało mi olej na kolektor.I sie zapaliło.Ale ugasiłem nagromadzony olej za pokrywa zaworów za pomoca kulki sniegu. ale z tyłu silnika zaczeło płonąc ale na szczescie miałem szybko pod

VOLKSWAGEN Swap silnika 1.8 abs na vr6

Witam mam pytanie posiadam golf III 1.8 abs i chce założyć vr6.. jestem laikiem jeżeli chodzi o swapa dlatego pytam gdyż posiadam w moim golfie klime i webasto czy szukając vr6 muszę szukać z tymi o to rzeczami( klima webasto) czy poprostu to zostanie przełożone z 1.8 do vr6.. i orientacyjnie jaki koszt jest montażu tego otóż silnika.. bo cene silnika juz znam i podzespołów) dziękuje bardzo za wszelka pomoc..

Wymienić musisz prawie wszystko przy takim swapie. Skrzynie biegów kompletną z pólosiami piasty kół prawie całą elektryke i kompa chłodnice mocowanie silnika jest też inne wiec trzeba kombinować. Niewiem czy opłaca ci sie taki swap. Chyba że masz pieniądze i lubisz grzebać to można coś działać. Ale jak nieznasz sie na tym i sam tego nie bedziesz robił to wydaje mi sie że tak jak

VOLKSWAGEN zmiana silnika z 1.3 na 1.6 lub 1.8

Witam jest to mój pierwszy post (tzn kiedyś miałem już konto ale dawno ) dodam jeszcze że często przeglądam forum i wiele ciekawych rzeczy znalazłem. a więc mam polo 86c z silnikiem 1.3 (tzn 1.1 ale w fatherlandzie ktoś zrobił szlif na 1.3) gaźnik pierburga (nie pamiętam jaki 2e... czy coś) skrzynia 4 biegi silnik już trochę słabnie (prawdopodobnie ma już lekkie rysy no i wgl stary

Nie bardzo to idzie zrobić. Problem z mocowaniem silnika będzie. Widziałem takie polo z silnikiem PF na ktoryms zlocie (majowka 2007 chyba) i gosciu przespawywał całe podłużnice do tego. Troche hardcorowe rozwiązanie. W każdym razie bez rzeźby w stali nie da rady tego zrobic.

tzn to że mocowanie jest "troszeczkę inne" to wiem ale czy na skrzynie będzie pasować (lub czy inna skrzynia będzie pasować na przeguby lub czy inne przeguby chociaż nie wiem od czego bo polówka jest dosyć wąska)

VOLKSWAGEN SWAP mk3 2.0 TDI

Witam szukałem i nic nie znalazłem na temat chciałem zapytać -jak z mocowaniem silnika czy łapy pasuja -co z skrzynia dawać 6gang czy 5 a jesli to z czego podejdzie -co z wiazka zegarami czy trzeba przekładać czy da rade podpiąć sie pod wiazke z mk3 -co oprócz silnika wiazki osprzetu i kopa jak z półosiami jak z pedałem gazu i sprzegłem wszelkie info pomocne pozdr

VOLKSWAGEN wymiana silnika z rp na abs

witam zamierzam zmienić silnik w swoim mk2 z rp na silnik z mk3 abs nie wiem czy muszę kupić cały silnik kompletny z osprzętem czy może będzie coś pasowało z mojego może ktoś orientuje z góry dzięki za pomoc

kolego możesz mi napisać co się wiąże z wymianą na 20 115 chodzi mi czy pasuje mocowanie silnika no i co będę potrzebował czy skrzynię przeguby półosie jak na razie to szukam jakiejś III rozbitej za rozsądna kasę jeżeli nie jest dużo roboty to chętnie poszukam 20

VOLKSWAGEN Wymiana silnika a raczej zamiana

Witam Być może temat się pojawił ale ja go nie mogłem znaleźć. Mam golfa 1.4 ABD czyli silnik tak zwany seatowski na jednopunktowym wtrysku. Zaczynają się z nim dziać cuda typu głośne stukanie popychaczy i gubienie płynu (czyli podejrzewam uszczelkę) no ale nie w tym rzecz. Czy jest możliwa wymiana tego silnika na 1.6 a może nawet 1.8 Czy będzie pasowała skrzynia i reszta instalacji

Żeby zrobić wymianę na większy silnik to trzeba wymienić prawie wszystko czyli - Silnik - skrzynię - układ wydechowy - wtrysk łącznie z komputerem - czujniki - całe mocowanie silnika też nie będzie pasować - Półosie przeguby -ltd. Myślę że gra niewarta świeczki a poza tym duży koszt

VOLKSWAGEN swap silnik AAA do MK1 cabrio

Witam W związku z przymiarkami do swapa silnika AAA (wraz ze skrzynią) do MK1 mam pytanie czy ktoś ma już może takie doświadczenia w tym temacie a szczególnie 1. mocowanie silnika skrzynia w ramie MK1 2. Półosie napędowe - co z ich długością i ewentualnie co podchodzi jako zamiennik 3. czy ktoś słyszał o innych ewentualnych problemach w tej materii za uwagi z góry dziękuję

Wober napisał(a)WitamW związku z przymiarkami do swapa silnika AAA (wraz ze skrzynią) do MK1 mam pytanie czy ktoś ma już może takie doświadczenia w tym temacie a szczególnie1. mocowanie silnika skrzynia w ramie MK12. Półosie napędowe - co z ich długością i ewentualnie co podchodzi jako zamiennik3. czy ktoś słyszał o innych ewentualnych problemach w tej materiiza uwagi z góry dziękuję

VOLKSWAGEN SWAP silnika z golfa mk II 1.8 GTI do golfa mk3 1.4

Witam serdecznie zakupiłem silnik z golfa II 1.8 GTI (PF)oczywiście kompletny z osprzętem i chciałem sie dowiedzieć czy będzie to duży problem żeby wsadzić go do mojego golfa mk3 1.4. proszę o pomoc pozdrawiam

...oczywiście silnik jest ze skrzyniąkomputeremkompletną elektryką i półosiami a jeśli chodzi o zawiecho to w 1.4 miałem gwintowane i jeżeli tylko będzie pasować to zostanie natomiast hamulce pozostaną z 1.4 przynajmniej narazie.Obawiam się tylko o samo mocowanie silnika bo jeżeli się różni to może być problem

VOLKSWAGEN MKI a swap z Ibizy Cupry TDI 97

Witam przyznaje ze nie szperalem po forum dokladnie wiec nie wiem. Mam okazje kupic seata ibize cupra tdi 110KM wiadomo stuknieta mocno tyl i lekko przod. Chcialbym sie dowiedziec czy jest to dobra baza zeby przelozyc silnik do MKI. Co warto poprzekladac zeby bylo tak jak powinno byc zawieszenie hamulce Gdzie moze wystapic problem Czekam na wyczerpujace odpowiedzi pozdrawiam

problem moze wystąpić z mocowaniem silnika i z półosiami.....prace rzemieślnicze sie kłaniają ale pozatym to wszystko do ogarnięcia jesli sie ma kase

VOLKSWAGEN 19 TD lub TDI w Mk2

Witam wszystkich obecnych i zaglądających VW-maniaków Posiadam Golfa Mk2 rocznik 92 z silnikiem 16 TD. Wpadłem na pomysł żeby wsadzić do niego silniczek 19 TD. Z tego co zauważyłem prócz poduszki pod silnikiem niczym większym 19 od 16 sie nie różni. Wiem że są też takie 19 bez sterownika komputera więc większego problemu by nie było żeby troche przerobić mocowanie silnika i jeżeli

VOLKSWAGEN Stluczka (( [mk2]

Hej Stało się DC wjazd z Wisłostrady na Most Śląsko Dąbrowski. Chwila nieuwagi i wjechałem w tył samochodu przede mną. Po 7 latach spokojnej jazdy bezsprzecznie moja wina. Pytanie mam jakich zniszczeń mogę się spodziewać czemu jutro przy świetle się przyjrzeć Golf jest z 88r na wąskim zderzaku. Podczas stłuczki "wjechałem" w renault 21 kombi po jego haku prosto w jego klapę.

zderzak trzyma się na podłużnicach i na plastikach które zamontowane są w błotnikach.. tak jak pisali poprzednicy sprawdź mocowanie silnika... do chłodnicy kawałek jest od zdeżaka więc... może nie będzie tak źle zobacz czy silnik dobrze leży i czy są wszystkie biegi... sądzę że koszty nie będą duże... najlepiej jak wykręcisz zdeżak i zobaczysz co i jak się 3ma.. Klcuz 17 oczkowy

VOLKSWAGEN swap - pytanie do przede wszystkim praktyków

jako że mam okazje za małą kase kupić toledo z 95r z silnikiem 1Z moje pytanie jest czy wszystko z niego podejdzie bez większych przeróbek do golfa dwójki. chodzi o mocowanie silnika i skrzyni półośki oraz elektronike ( licznik jest inny ale czy da sie podpiąć pod licznik z mk3 ) generalnie czy jest dobrym dawcą czy tez lepiej szukać coś innego

VOLKSWAGEN ABF w MK1 - krok po kroku

Witam jest to troszeczkę cross-post ale chyba w bardziej odpowiednim to tego miejscu Posiadam VW Golfa MK1 Cabrio z silniczkiem 1.8 8v z mechanicznym wtryskiem- nominalnie powinien mieć coś koło 115KM (jako bonus samochód przez jednego z poprzednich właścicieli został wyposażony we wtrysk podtlenku LPG który w pierwszej kolejności z niego zostanie usunięty). Jednym z wariantów jakie

łapy będą pasować z mk1 - mocowanie skrzyni zakładasz ze swojego starego silnikatylnia poduszke tak samo przednia też tą z pod rozrządu również chłodnica Twoja może być wszystko powinno pasić ewentualnie możęsz kombinować z wężem do chłodnicy bo jest ciut przesunieta chłodnica w oryginalnym mocowaniu mk1 niz w nowszych modelach ale to żaden problem wydech hmm zostawiasz seryjny

w KRce stykało ale przy połączeniu PG i KR boje sie ze cos strzeli Czyli przy pomocy zestawu mały spawacz TIGa i paru rurek z kwasówki temat do ogarnięcia w jedno popołudnie Jakiej średnicy rurki robić Chyba zostawię kolektor dolotowy a całą resztę wyrzeźbię. 16v maja chyba wszystkie 55 mm wydech ale mozesz smialo wieksza srednice zamontowac co do kwasówki hmm jesli chcesz polowe

VOLKSWAGEN 2.0 8V wolne obroty jak w traktorze

Witam Szanownych Forumowiczów Czytelnikiem tego forum jestem już od ponad roku (tak długo jak mam mk3) tutaj znalazłem wiele odpowiedzi na temat eksploatacji i naprawy mojego Gofera tym razem jednak samo korzystanie z szukajki już nie wnosi nic nowego więc piszę tego posta z nadzieją że ktoś mi pomoże ... Wiem że temat nierównej pracy silnika był już wielokrotnie wałkowany na forum

VOLKSWAGEN skrzynia automat ...

Witam posiadam golfika III z 95r. silnik mam 2.0 w benzynie ale dreczy nie automatyczna skrzynia biegow i moje pytanie to ile by kosztawala taka wymiana i czy jest z tym taki duzy klopot jak wszyscy mowia Pozdrawiam

Aby przerobić automat na manuala potrzebujemy- skrzynia manualna (ja zamontowałem 4S choć lepsza byłaby 4T - silnik 1.6TD JR 70KM)- kompletna kieszeń z drążkiem zmiany biegów (mocowanie od spodu auta na 4 śruby)- mechanizm zmiany biegów (przykręcany do maglownicy oraz mocowany na skrzyni biegów)- węże idące od grodzi (od nagrzewnicy) oraz do dołu zbiorniczka wyrównawczego (automat

VOLKSWAGEN Szyby elektryczne mk IV

Witam wiem że podobny temat był już na forum ale nie ma tam nic co mogłoby mi pomc. Dlatego proszę Was o pomoc W moim mkIV przestała działać lewa przednia elektryczna szyba. tzn. nie przestała cakiem działać tylko często się zacina- zjeżdża ale nie chce potem się podnieść itp. wiem że to wina jakiegoś plastikowego uchwytu- podobno często one się łamią. Może wiecie gdzie i za

A więc tak jak rozbierzesz poszycie drzwi Twoim oczom ukaże się metalowa prowadnica (szyna) na której będzie zamontowany silnik. Przez szynę oraz silnik przesuwa się taka linka która mniej więcej w połowie ma zgrubienie w kształcie wałeczka ten wałeczek jest zamontowany w uchwycie samej szyby która jest przykręcona do niego (w przypadku MkIII na dwie nakrętki). Ten wałeczek jest w

VOLKSWAGEN Prośba o poradę w sprawie wymiany uszczelniacza w skrzyni

Witam Mam wielka prośbę aby ktoś kto cokolwiek słyszał o tym jak wymienić zimmering zaznaczony na focie napisał mi co po kolei się robi... bo nie chcę niczego skitrać...a zaczęło mi ciec z tego miejsca... Na razie spuściłem olej ze skrzyni i odkręciłem wszystko do "gołego" wałka... Ale wałka się nie da chyba wyciągnąć i teraz nie wiem czy mam na chama wydłubać tą uszczelkę czy moze jakoś inaczej sobie poradzić.. Dzięki i pozdros

esco odkręcasz mocowanie skrzyni do silnika odpinasz obie półosie od skrzyni... niestety najłatwiej jest zdjąć krótka półoś i wtedy skrzynia wyjdzie łatwiej... żeby to zrobić to odkręcasz nakrętkę na półosi przy kole odpinasz na sworzniu dolnym wahacz od zwrotnicy i wyjmujesz półośkę krótką... odkręć sobie obie łapy od skrzyni... tą z tyłu aluminiową na 3 śruby i tą bardziej z przodu stalową na dwie... kombinuj i wyjmiesz...

VOLKSWAGEN z 10 na 20 (8v lub 16v)

witam co trzeba przerobić aby wsadzić silnik 20 8v 115km z golfa mk3 94r do polo 6n 95r narazie jest litrowe kupa co przespawać itp ( gdyby nie wyszło z tym golfem to ile kosztuje taki silnik ze wszystkim skrzynia itp.)a może jak już robić to inny wrzucić (np 20 16vjaka jest różnica w cenie) proszę wszystko co wiecie na ten temat pzdr

Do 1.0 polo. Cieżko będzie ale się da. Łatwiej do Classica bo tam większa komora. Z tego jak prównywałem silnik 1.6 w polo i MK III to wiele elementów jest na innym miejscu bo po prostu się nie mieszczą. Ojciec ma 1.6 6N i tam jest cholernie ciasno. Przedewszystkim mocowanie. Np. w 1.6 poduszka silnika jest z po prawej stronie w Polówce a w Golfie na belce. Jedyne podejście to dopasowywać

VOLKSWAGEN ABF w Polo 86c

Witam. Posiadam Golfa mkIII ABF i planuje wstawić mu AAA bądź jak się uda ABV i zostanie mi silnik. Posiadam jednak drugie auto a mianowicie polo 2 z 91r z dychawicznym silniczkiem 1.3 i tak mnie naszła myśl czy nie dałoby się zamontować w nim dwu litrówki z szesnastoma zaworami. Tzn wejść napewno wejdzie tylko jakim nakładem rzeźbą i jakimi dodatkowymi gratami trzeba to zainstalować

Tylko że silnika typu ABF nie zamontuje sie w polo ot tak po prostu. Tam nie ma wózka jak w mk2 czy mk3. Seryjnie silniki mocowane są do budy. Albo będzie trzeba rzeźbić z łapami i to naprawde mocno albo trzeba przespawać podłużnice np od mk2 żeby można było zapodać wózek z golfa. Roboty z mocowaniem naprawde jest cała masa.

VOLKSWAGEN jak wyjac amortyzator help - pilne

mam problem z wyjeciem amortyzatora od strony pasazera przedniego. z lewym sobie poradzilem zapiekl sie troche w gniezdzie ale w koncu sie udalo ale z prawej strony nie ma takiej mozliwosci amortyzator wyjechal z gniazda zwrotnicy jakies 2cm a o dziwo nie idzie juz ugiac zawieszenia zeby go bardziej wysunac stabilizator tez odkrecilem ale nic nie dalo od strony kierowcy normalnie stanalem na tarczy

ale amor wyszedlby juz dawno z tego mocowania dolnego tylko ze po prostu nie ma gdzie druga osoba pomagala mi sie zapierac ale zawieszenie sie juz nie ugnie bo sie polos opiera o mocowanie wahacza i amor wylazl z 2cm i siedzi sztywno nie dlatego ze zapieczony tylko ze nie ma gdzie wyskoczyc [ Dodano 04 Sty 2009 1917 ]udalo sie ale musialem przerobic sciagacz i scisnac sprezyne na aucie inaczej sie

VOLKSWAGEN odzielenie silnika i skrzyni od nadwozia

czy da sie wyjechać silnikiem razem ze skrzynia z nadwozia rozbierając przód oczywiscie i odłączając wszystkie kabelki itp. i czy duzo przy tym bylo by roboty jak to oczywiscie najlepiej zrobić żeby później bez problemu zamontować to s powrotem

przewodypółośkipoduszkiwęże i na lince do góry tylko mocowanie linki potrzebne [ Dodano 07 Lis 2008 2023 ]w polonezie z kolegą ręcznie wyciągaliśmy wkładanie na bloczku

VOLKSWAGEN silnik od mk3 do mk1

szukam informacji na temat jak dużo roboty jest przy wsadzaniu silnika z mk3 do mk1....interesuje mnie silnik 2.0 8v lub TDI 1Z czy jest dużo kombinowania przy takim swapie może ktoś już robił albo zna kogoś kto robił bo to że się da to wiem....tylko jak dużym nakładem pracy i czy jest to mocno skomplikowane

Lapy zakładasz z GTi skrzynie z GTi lub 4S 4T. Zabawa z filtrem powietrza i elektryką. Tyle roboty masz. Półosie najlepiej z GTi. a jak chcesz silnik ze skrzynią do niego to przeguby od danej jednostki napędowej i półosie z GTi na nowym zabezpieczeniu. Reszta pasi. Poduszke silnika tą przy rozrządzie pasuje wzmocnić zalewając ją klejem do szyb samochodowych lub gumą w płynie. Poduszke

VOLKSWAGEN [mk1] swap na G60

Witam Mam małe pytanie dotyczące swapa a pytanka brzmi Gdzie zrobic swapa i ile bedzie kosztowac taka "zabawa". Właśnie mam zamiar coś takiego sobie sprawić Szukam właśnie najważniejszych informacji. np jaki silnik G60 lub 1.6 (Golf III) jak wygląda montaż silnika chodzi mi tu o wszystkie łapy mocowania. Czy trzeba coś samemu dospawywać jeśli chodzi o mocowanie czy jest na to

VOLKSWAGEN silnik

Na początek powiem szczerze że nie szukałem bo zależy mi na szybkiej poradzie a teraz jestem w pracy i nie mogę ślęczeć przy kompie. Ale do sedna sprawy.Mam golfa mk 1 cabrio z silnikiem 11 a mam okazję kupić całego golfa mk 2 1.8 gti kompletny tylko rozbity.Pytanie brzmi czy będzie pasował przełożony z całym osprzętem (pompka instalacjakomputer-modułskrzynia biegów itp.)Jest w

W mk1 nie masz "ławki". Tu silnik zawieszony jest na uchwytach w komorze silnikowej tylnej łapie przykręconej do podłogi i dodatkowo jest wsparcie w wzmocnieniu czołowym. Do takiego swapa z 1.1 na 1.8 należy przespawać uchwyt silnika w komorze silnikowej jak możesz to wrzuć fotkę tego 11 bo jak kupowałem mk1 też brałem 11 a jak zacząłem z pomocą forum uczyć się o golfie okazało

VOLKSWAGEN podwojny swap NZ na PN i PN na 20 8v z mk3

witam wszystkich wiem ze było sporo tematów w na temat rożnego rodzaju swapów mam w domu 2 auta mój mk2 16 PN 92r oraz brata 13NZ 91 r NZtka goni już ostatkami sil a remont tak małego silnika jest kompletnie nie opłacalny z tego co policzyłem u mnie siedzi PNka w stanie bardzo dobrym choć ostatnio strzeliła focha i poleciał krokowiec przy gaźniku oraz zgubił iskrę ale to jest do ogarnięcia

VOLKSWAGEN Zmiana silnika

Witam mam zakatowany silnik 1.6 ABU chciał bym za miast niego jakieś 1.8 90ps albo coś innego czy jakiś silnik na jedno punkcie podejdzie pod skrzynie i pod wiazke elektroniki do tego silnika bez większych przeróbek chodzi o tanie koszta czy lepiej pedzie kupić taki sam silnik i zrobić przekładke nie chodzi mi tu o jakiegoś swapa tylko żeby jeździł i nie brał mi tyle oleju jak ten bo uważam że remont jest niestosowny do wartości tych silników

Moze mi ktos jeszcze pomóc mam okazyjnie siedzący jeszcze w samochodzie silnik jednopunktowy 18 90PS siedzi w padacie b3 albo b4 tylko jest pytanie czy rozstaw półosi do mojego golfa 1.6 abu będzie pasował i jak tam jest z mocowaniem tego silnika konkretnie chodzi mi o łaty od poduszek może mi ktoś pomóc bo chciał bym jutro jechać go obejrzeć ale chciał bym trochę o tym wiedzieć w co się pakuje

VOLKSWAGEN Łapa wspomagania nie pasuje

Cześć Chcę założyć wspomaganie do golfa III 14 z 1994 bez klimy. Mam już wszystkie potrzebne części. Znajomy mechanik sprawdził je czy pasują do ww modelu wszystko ok ale nie pasuje łapa wspomagania Była wyciągana z golfa III 14 także bez klimy. Czy ktoś miał styczność z zakładaniem wspomagania do 14 Można jakoś łapę przerobić Na allegro wszystkie łapy do 14 wyglądają

np przy ABD idą 2 łapy jedna jest napinana alternatorem a druga full wypas nawet pod klimę. Obie posiadają mocowanie do wspomagania. Może mechanika zgubiła rutyna i zaproponował łape od innego silnika. Szukaj takich 030 903 143 D - napinanie alternatorem 032 145 167 - full opcja napinacz wbudowany pasują z ABD ABU AEX AEE i z polo 1.0 nie pamietam kodu silnika

VOLKSWAGEN Naprawa alternatora (PN)

Witam Czy mógłbt mi ktos podac numer alternatora który pasuje do silnika PN Padł mi a tabliczka z numerem jest zatarta i nic nie widać.

Numery łożysk do altka valeo z silnika PN 6200-Z (mniejsze) i 6203Z (większe) - są to numery spisane z polskich łożysk wyciągniętych z mojego altka (bo ktoś już wcześniej zmieniał). Przy okazji małe FAQ jak rozebrać altka (bo ja niestety swojego troszkę zepsułem przy pierwszej rozbiórce) 1. Odłączamy aku 2. Odłaczamy przewody od altka wykręcamy śrubę napinającą pasek klinowy

VOLKSWAGEN trykanie przy kole dodanie i puszczenie gazu

Nie znam się zbytnio na rzeczy. szukałem tematu ale ciężko było cokolwiek znalezc. Jeden problem tyczy się trykania podwójnego przy dodaniu gazu i hamowaniu silnikiem na prostych kołach nie mogę z czaić czy lewej czy prawej strony (dodam gazu lekko tryk tryk puszcze gaz tez tryk tryk i nie wiem czy to przeguby czy półoś. drugi kłopot jak jadę po dziurach po bruku np. to czuć luzy w

CześćPodnieś przód samochodu do góry i zdejmij koło. Następnie sprawdź po kolei czy masz luzy w- sworzeń wahacza musisz odkręcić śrubę go trzymającą w zwrotnicy i wybić go ze zwrotnicy może być troszkę ciężko jeśli nikt tego ostatnio nie robił jak sworzeń jest już wyjęty ze zwrotnicy to odciągasz zwrotnicę na bok i sprawdzasz czy sworzeń ma jakieś luzy w płaszczyźnie

VOLKSWAGEN Swap z 1.4 16V na 1.6 16V w mk4

Slyszalem ze jest to mozliwe bez zmiany skrzyni. Tylko niewiem jakiej konkretni glowicy(o jakim oznaczeniu) szukac zeby pasowala p&p. na tej aukcji 1.6 wyglada jak moj 1.4 httpwww.allegro.plitem820953223_vw_ ... _seat.html Ogarnial ktos juz taka operacje w mk4 Czytalem ze w mk3 taka wymiana nie stawiala oporow. Prosze o porade gdyz moj 1.4 jest juz na wykonczeniu (na nastepne 1.4 niechce wymianiac

znam temat 100% miesiąc temu przebudowałem 14 akq na 16 aus założyłem dół silnika (blok z tłokami) od 16 reszta została od 14 głowica osprzęt włącznie z komputerem skrzynie są takie same Nie pasowały 1.śruby głowicy skrzyniwspornika osprzętu od głowicy wymieniłem resztę skróciłem blok 14 jest aluminiowy a 16 żeliwny 2. czujnik położenia wału w uszczelniaczu jest inne mocowanie

VOLKSWAGEN Wyciek z pompy wtryskowej 1.6D

Szukam dokładnego rysunku pompy wtryskowej golfa 2 1.6D .Mam problem z wyciekiem paliwa z pod dżwigni przyspieszenia.Proszę o pomoc. Dam radę sam wymienic oring

Witam ponownie Opisze w jaki sposób wymieniałem uszczelkę i oring w moim golfie zaznaczam iż ja posiadam silnik 1V i nie mam urządzenia podciśnieniowego na pompie ( tej gruszki) więc do dzieła ściągamy linkę od gazu zaznaczamy położenie tych blaszek względem siebie i względem ośki od gazuluzujemy nakrętkę m6 od tej ośki i ściągamy z zaczepu sprężyne. Odkręcamy ową nakrętkę

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen polo mocowanie silnika

  • łapa silnika mocowanie VOLKSWAGEN POLO 6N 1.4 - Łabiszyn (30.00PLN)
  • łapa silnika mocowanie VOLKSWAGEN POLO 1.2 2004r. - Łabiszyn (40.00PLN)
  • łapa silnika mocowanie VOLKSWAGEN POLO 6N 1.4 - Łabiszyn (50.00PLN)
  • łapa silnika mocowanie VOLKSWAGEN POLO 6N 1.4 - Łabiszyn (30.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi