części samochodowe nanodatex

volkswagen polo kolo pasowe walu

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo kolo pasowe walu

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo kolo pasowe walu

VOLKSWAGEN POLO III 6N Jakie koło pasowe wału

Witam wszystkich Mam problem muszę wymienić koło pasowe wału bo mam bicie i strasznie piszczy mi pasek klinowy. Planuje zakup nowego (używanego) koła ale nie wiem jakie będzie pasowło.Znalazłem na allegro koła pasowe z 1.9D 1.9 SDI TDI i nie wiem czy będą pasować do mojego polo 97 r 1.7 SDI AKU. Numer katalogowy mojego koła to 028 105 243 AC. Znalazłem o numerach 028 105 243 K lub 038 105 243.Czy one będą opasować Proszę o pomoc Pozdrawiam

jak będziesz kupował używkę to patrz aby było od 1.7SDI. ja mam w Arosie taki sam numer nowe koło np Maxgear 028 105 243 ACMG lub Febi 26872kosztuje coś około np 250zł także przy kupnie używki przekalkujuj sobie co lepsze. a propos piszczenia paska to ja miałem to samo tylko na końcu się okazało że padła mi pompa wspomagania i to piszczenie z tego powodu było a nie koła pasowego.

VOLKSWAGEN Koło pasowe wału a rozrząd

Czołem Dziś byłem zmuszony odkręcić koło pasowe. Rozrządu nie ruszałem ale potem pomyślałem że niby skąd mam teraz wiedzieć jak przykręcić to koło z powrotem tak żeby znaki były tak jak wcześniej. Bo jak wiemy na kole pasowy i plastikowej obudowie są takie znaki. Zrobiłem kilka przymiarek i wychodzi mi na to że to koło można przykręcić tylko w jednym położeniu bo jak widzę

Z tego co pamiętam to powinny być 4 otwory na śruby i 1 na znak który pozwala zamontowac koło tylko w jednym położeniu. Zreszta jakbys miał wątpliwości to ustaw na znak w skrzyni i wtedy dopasuj koło pasowe.

Z tego co pamiętam to powinny być 4 otwory na śruby i 1 na znak który pozwala zamontowac koło tylko w jednym położeniu.

Czołem Wieści z garażu... Koło które mam ma 8 otworów... Ale w sumie tak jak pisałem tylko w jednym ustawieniu wszystko sie ze sobą pokrywa.. Ale to nie koniec zagwostek... Przyjrzałem się swojemu rozrządowi.. a konkretnie znakom na kołach i wygląda to tak że chyba coś jest nie tak Tzn... Przykręciłem to koło pasowe z wału i ustawiłem je tak aby kreska na kole pokrywała się z

Zobacz Paski klinowe, koła pasowe, napinacze do VOLKSWAGEN POLO

VOLKSWAGEN POLO III 6N jak wymienic simering walu korbowego od strony kola pasowego

poszukuje informacji na temat jak podejsc do wymiany simeringu walu korbowego od strony kola pasowego. czy niezbedne jest opuszczenie silnika czy dam rade zrobic to w kanale bez odkresania silnika jak podejsc do tematu zeby sie nie orobic i nie zniszczyc czegos

Musisz zdemontować rozrząd i ściągnąć koło zębate z wału wydłubać śrubokrętem uszczelniacz i włożyć nowy. Najlepiej jedź do mechanika bo możesz mieć więcej wydatków jak źle złożysz.

VOLKSWAGEN Odkrecac kolo pasowe walu

Witam. Jesli juz bylo to bardzo przepraszam... wyskasujcie. Mam problem. Wymieniam rozrzad w mk4 1.9 SDI. kolo pasowe walu ma w sobie jedna duza srube i 4 male na imbusy... wszystko trzeba odrecic aby zdjac to kolo i wymienic ten pasek moze ta sruba ma lewy gwint moze macie jakiegos skana z autodaty albo etki z gory dzieki...

mariusz-1975 dzieki wielkie 2 odkrecilem... w 2 sruba sie przekrecila... przeca nie musi nigdy isc wszystko gladko... przesada... tanszy jest rozrzad do tdi niz do SDI... miesiac temu walczylem u siebie w polo 1.9 SDI...

VOLKSWAGEN Koło pasowe - rozrząd - pompa cieczy chłodzącej Mk3 1.8 AAM

Witam - POMOCY Już drugi dzień męczę się z kołem pasowym ale od początku. Golfik 3 r.95 silnik 1.8 AAM (75KM). Muszę wymienić pompę cieczy chłodzącej żeby to zrobić to muszę zdjąć osłony paska rozrządu a tu skolei muszę odkręcić koło pasowe i tu zaczyna się problem. nie da się ruszyć żadnej ze śrub przejrzałem posty i wg opisów wypróbowałem następujące metody wrzuciłem

SUKCES - czy aby prawidłowy Udało mi się uruchomić silnik - znalazłem schemat wg którego oprócz punktów rozrządu trzeba jeszcze ustawić położenie palca w rozdzielaczu zapłonu i do tego właśnie jest to koło zębate pomocnicze (chyba) obróciłem kołem tak aby ustawić położenie palca tylko małe ale punkt OT na tym kole przesunął się o ok. 120 stopni. Pytanie czy wszystko mam OK

VOLKSWAGEN POLO III 6N Napinacz-pasek wielorowkowy-koła pasowe

witam Zrywa mi pasek w 1.9 D (AEF). Do tej pory wymienionezrobione zostały 1)koło pasowe wału korbowego 2)koło pasowe napinacza 3)tuleki i pręt napinacza 4)cały alternator (rzecz jasna z nowym kołem pasowym) Dalej zrywa. Ostatnio tak zerwało ze ledwo wyciągnąłem spod koła wału. Od tej pory nie chce mi zapalać. Była sugestia że pozostaje zmienić koło pasowe alternatora i założyć ze sprzęgłem jednokierunkowym. WTF pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT Koło zębate wału korbowego

Witam mam takie pytanie bo niestety giba mi sie na boki kolo na wale korbowym. Patrzac na to od strony pozytywnej to tnie klin na tym kole czyli wymiana na nowe do tego nowa śruba. Słyszałem ze mozna to osadzic na kleju no własnie jaki to klej jaki najlepszy

jak zblokowac wal ja uzywam klucza elektrycznego z udarem ale dokrecam blokujac wal starym paskiem klinowym odkrecisz pewnie tez tak samo zaluz pasek na wal reszte przeluz miedzy poloska i wachaczem zablokuj rurka czymkolwiek krec walem tek by pasek z gory wszedl miedzy pasek na dole a kolo pasowe ciezko to wytlumaczyc ten kto to juz wczesniej stosowal napewno rozumie jak bedzie okazja zrobie fotki pozdrawiam powodzenia

VOLKSWAGEN Koło zamachowepasowe

Witam zakupiłem Golfa w salnioe w niemczech przegieg orginalny 110 tys. Jest to Golf IV TDI 101 PS. Zauwazyłem że przy przegiegu 25 tys było wymienione koło zamachowe (chyba tak to sie nazywa). Powiedzcie mi czy to jest powazna usterka i czym to może być spowodowane

W dotychczas stosowanych konstrukcjach drgania wychodzące z silnika w zakresie niskich prędkości obrotowych do około 1300 obrmin były bezpośrednio przenoszone do skrzyni biegów. Powodowały dodatkowy hałas i przyczyniały się do przyśpieszonego zużycia jej części składowych. Aby to zmienić w większości nowoczesnych samochodów duże koło zamachowe rozdzielono na dwie części z których

VOLKSWAGEN Klin na wale i kolo pasowe - prosba o ocene - pilne

Witam kolega oddal do rzeznikow auto bo przestalo palic to Ci mu koncowki wtryskow pozmieniali do tego popsuli pare rzeczy a auto dalej ni w zab nie palilo dzis sie za nie wzialem sprawdzilem rozrzad i przestawiony ustawilem odpalil od strzalu i chodzil bardzo ladnie. po tym zabiegu rozebralem rozrzad i sciagnalem kolo pasowe walu bo psaek byl ladnie napiety i male prawdopodobienstwo ze przeskoczyl

Są spece którzy maja teki frz i planuja czoło wału . Sam sie zastanawiałem czy nie położyć na swoim wale spawu TIG-em mam taka spaware w pracy spawamy drutem o grubości 02 mm i twardości 50 HRC ale trafił mi sie wał w dobrej cenie i postanowiłem wymienić . Gdybyś załatwił gdzieś ten frez to warto sprubować kupić na jedną robote to jest za drogi chyba żeby gdzięś po znajomości u frezera -tokarza taki zrobić . A wałek dobrze by było pomierzyć i wtedy porównać.

VOLKSWAGEN Urwana śruba koła pasowego proszę o pomoc.

Siemka Mam z deka problem. Jechalem po parkingu z predkoscia ok 30kmh i nagle rozbrzmial dzwiek podobny do dzwieku przy wrzucaniu biegu bez sprzegla tyle ze znacznie głośniejszy (gruchot zebow). Auto odrazu zgasloja wrzucilem na luz i dokulalem sie na luzie ok 30-40m. Zerknalem pod maske i co I urwala sie sruba mocujaca kolo pasowe(te przykrecone na jedna srube) ktore wychodzi z walu i do ktorego

VOLKSWAGEN POLO III 6N zerwany pasek

witam poraz drugi w ciągu 2 miesięcy zrywa mi pasek w polo 1.9D zaczyna sie wyszczębiać z boku i potem sie rozlatuje rolke słychac ale sprawdzałem i jest oki kreci się bez oporów co może być przyczyną za duże naprężenie krzywe koło Dostałeś ostrzeżenie za łamanie regulaminu. Temat przenoszę. G.

Sprawdz osłonę koła pasowego wału.Mogła sie odkształcić i wycina pasek od strony silnika.U mnie tak byłomechanik podnocił silnikpodparł go od dołu w okolicy koła pasowego wału uszkadzając osłonę.Koło pasowe wału 250 zł pompa wody 70 zł alternator 80 zł.

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n2] Auto nie odpala

Witam i zaznaczam ze jestem tu nowy i z góry przepraszam za błędy. Mam następujacy problem ... parę dni temu wymieniłem w żony polo (1.0 MPI) pasek klinowy który napędza pompe wody alternator itd itp. i tu pojawia się problem bo po wymianie auto nie chce zapalić tylko prycha i kicha. Zaholowałem auto do mechanika on stwierdził ze nie ma kompresji na tłokach Ale tak nagle przed wymiana

Max nic nie stoi na przeszkodzie by sprawdzić czy pasek przeskoczył. Nic prostszego. Zdejmujesz górną osłonę paska rozrządu tą czarną plastikową na której jest kod silnika naklejony trzyma się na 4 zatrzaskach. Przekręć ręką silnik za koło pasowe wału tak aby wybita kreseczka na owym kole pokrywała się z cyfrą 0 wytłoczoną na dolnej plastikowej osłonie paska rozrządu godz.

VOLKSWAGEN Tak się kończy gibanie koła pasowego

Witam. Mechanik powiedział że lekko gibające się koło pasowe na wale to nic poważnego. Teraz wiem że mechanik też za bardzo poważny nie jest. Oto świeże zdjęcia z dzisiejszej wycieczki za miasto. Trzeba będzie chyba nowego silnika szukać. PS. Ma ktoś do sprzedania 1.9 AAZ Najnowsze wieści Pęknięty na dwie części wałek rozrządu roztrzaskana szklanka dwie kolejne mocno walnięte. Jutro ściąganie głowicy. Pochwały przyznane za post 2

Szkoda że nie frezowałeś czoła wału a można to zrobić bez jego wycigania. Podobno to połowa sukcesu bo jak już koło miało luz to czoło wału na pewno pocharatane. Przy trzecim razie od razu frezuj ha ha ha

jbs-78 bez obrazy ale śruba to połowa sukcesu. Dobrze dokręcona śruba do równej płaszczyzny czoła wału Nic nie da nawet najmocniej dokręcona śruba jak koło nie przylega do wału w 99%. Ważne jest też żeby wał nie miał wybitych krawędzi gniazda klina.

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] Wibracje karoserii na biegu jałowym.

Witam mam problem z moim polo. To 1.9D z 97r. Chodzi o to że jak auto jest na biegu jałowym strasznie wibruje karoseria i w środku jest dosłownie jak w traktorze. Wymieniłem ostatnio komplet poduszek i drgania zmniejszyły się ale tylko o połowę. mam trochę luźnych plastików i to też robi swoje. Po ich dociśnięciu jest lepiej ale dalej nie tak jak powinno. Największe wibracje idą na klapę bagażnika. Co jeszcze może miec wpływ na takie wibracje

Okazało się że ramię napinacza jest pokrzywione i rolka też szła krzywo. Do tego sprzęgiełko ponoć opornie odłączało się od wału z tego co mówił mechanik. Autko jest po wymianie ramienia napinacza napinacza rolki napinacza paska wielorowkowego i sprzęgiełka. Obecnie nie piszczy. Doszły mu wibracje w czasie jazdy takie jakby bicie od strony kół ale z tym jakby co pojade do wulkanizatora.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Piszczenie paska i inne dźwięki

Przeczytałem wiele postów i niestety nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Niestety po zimie moja polóweczka zaczęła strasznie piszczeć więc pierwsze co zrobiłem to wymiana napinacza niestety bez pozytywnych skutków. Na zimnym silniku jest masakra po rozgrzaniu niby ustaje ale słychać jakiś szelest. Po zdjęciu paska okazało się że niepokojące dźwięki wydobywają się

Koło pasowe wału korbowego ma tłumik drgań skrętnych. Koło zbudowane jest z dwóch mas oraz pomiędzy nimi gumy tłumiącej. Pierwszymi objawami zużycia bywa popiskiwanie na zimnym. Ale jeśli masz już wyczuwalny luz to wymień jak najszybciej. Koło z drganiami nadmiernie obciąża kółko rozrządu oraz jego śrubę. Przymocowane jest na 4 imbusy koszt na allegro to od stu paru złotych do 300 w zależności od producenta.

Mówisz że możesz obracać tym zewnętrznym pierścieniem koła pasowego To jest bardzo źle. Raczej nie jeździj tym autem przed wymianą. Takie wywalone koło będzie nadmiernie obciążać wibracjami czop wału i panewkę. Zmień je jak najszybciej.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Hałas - czy to rozrząd

Od kilku dni tylko na zimnym silniku słyszę hałas (nie pisk raczej nie pasek klinowy bardziej taki chichot). Jak odpalam rano silnik to nie słychać tego od razu tylko dopiero po dodaniu gazu. Jak ruszam to słychać to tylko przy gazowaniu a przy hamowaniu silnikem raczej zanika. Po przejechaniu kilkuset metrów jest już cisza. Zjawisko występuje tylko na zimnym silniku. Dzisiaj kiedy zaczął

Myśle że rolka napinająca rozrządu do wymiany czyli pasek rozrządurolka napinającapompa wody to cały komplet. Co do kropli koło czujnika to chyba oring na tym czujniku nie trzyma uszczelnienia. Robiłem to nie dawno. Najgorzej było odkręcić koło pasowe wału potrzebne dobre klucze.

Dżwięk podobny do pracującego mercedesa D on ma rolke napinającą naciąganą sprężyną a stabilizowana jest takim małym teleskopem i właśnie on wydawał takie dzwięki jak był lużnywyrobiony przy mocowaniu do bloku ratowało tylko podłożenie pod niego uszczelki gumowej z kranu i przykręcenie mocno i ten świerszcz znikał. Nie wiem jak jest naciągana w BMW ta rolkaale możesz wykluczyć

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] Wibracje z silnika przenoszące sie na karserie

Na biegu jałowym silnik wprowadza takie wibracje że wszystko w kabinie drży jak w 30 letnim traktorze... Oglądałem dzisiaj poduszkę od skrzyni bo czytałem że często ona powoduje takie wibracje ale ciężko było mi rozeznać czy jest wyrobiona bo jako tako luzów na gumie nie czułem.

mam podobnie. Wymieniłem już wszystkie poduchy i dalej wibruje. Ostatnio wymieniłem też pasek wielorowkowy oraz rolke i napinacz alternatora. Chyba zostało mi jeszcze to koło pasowe wału korbowego o którym mówi kolega Hase. Takie wibracje może też powodować dwumasa

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] Szarpie silnikiem na wolnych obrotach

Witam Posiadam vw polo 1.4 APQ z 1999r. z roczną instalacją gazową sekwencyjną ZENIT. Z dnia na dzień zaczęło mi szarpać silnikiem na wolnych obrotach dodatkowo podczas jazdy pracował na 3 gary i strasznie szarpał przy dodawaniu gazu. Mimo że wałek aparatu zapłonowego ma straszne luzy wymieniłem palec oraz kopułkę która już wyglądała paskudnie. Po tej wymianie efekt pracy silnika

kable wymienione silnik przez moment pochodził równo po czym znów zaczęło szkubać silnikiem. Świece myślę wymienię jeszcze w przyszłym tygodniu i zobaczę jaki będzie efekt coś mi się zdaje że któraś się już powoli kończy. kompresja była sprawdzana na pełnym otwarciu przepustnicy wiadomo. Zastanawiam się czy może to być wina napinacza bo chodzi luźno i wprawia w drgania koło

VOLKSWAGEN POLO III 6N CZY SAMEMU ZMIENIAC PASEK ROZRZĄDU

Mam do wymiany pasek rozrządu i rolke Robilem juz cos takiego ale nigdy przy Polówce Na co szczegulnie zwrucić uwage przy wymianie i jak to najsprawniej zrobic Z gory dzieki POZDRO

Tak to robisz Najciężej jest odkręcić koło pasowe z wału głównego żeby dojść do reszty. Myśle że wiesz co będziesz robił. Powodzenia.

VOLKSWAGEN wymiana rozrządu

Gdzie znaleść punkty do ustawienia rozrządu w VW golf IV 19 TDI (90KM) moze ma ktos jakis rysunek

MOŻE TO CI COŚ POMORZE volkswagen Golf IV 1.9 TDi (ALH) 1997 - 2003 Ustawienie rozrządu Informacje ogólne Przed odłączeniem kabla akumulatora sprawdzić kod systemu audio chroniący przed kradzieżą Przed demontażem paska rozrządu należy zawsze sprawdzać oznaczenia rozrządu Sprawdzanie naprężenia paska Zdemontować górną pokrywę paska rozrządu Wcisnąć pasek rozrządu mocno dociskając

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam Panowie potrzebuję pomocy bo mi już nerwy siadają i chyba nabawiłem się wrzodów żołądka dzięki zakupowi B4 z silnikiem AAZ. Kupując auto było oglądane przez znajomego mechanika (pseudomechanika) głównym mankamentem jaki wykrył było gibające się koło pasowe ale stwierdził że to kwestia dwóch godzin i po naprawie a koszt to mała robocizna i nowe koło pasowe. Mówił że

VOLKSWAGEN Korektor siły hamowania

Witam Chcę ostatecznie wyjaśnić nurtujący mnie od jakiegoś czasu problem. Czy MK III w wersji CL silnik 1.4 ABD posiadały korektor siły hamowania Dodam że u mnie go nie ma ba podejrzewam że nie było go od nowości. Nigdzie nie mogę znależć informacji na ten temat

dosłownie wszystko na temat golfa z tym silnikiem przyda ci sie to SILNIK benzynowy Typ ABD Pojemność 1391 cm3 Średnica cylindra x skok tłoka 75 x 787 mm Moc maksymalna 44 kW60 KM - przy obrotach 5200 obrmin Moment maksymalny 107 Nm - przy obrotach 2800-3200 obrmin Stopień sprężania 92 Ciśnienie sprężania 10-15 MPa (min. 07) CYLINDRY (wymiary w mm) Średnica cylindra 7501 (008) - nadwymiarowa

VOLKSWAGEN Zapłon w moim 16v. Foty. Czy wszystko jest ok

Dobrze nie będę sie rozpisywał. Zapłon u mnie wygląda tak Jak rozrząd jest na takich znakach To strzałka na obudowie skrzyni pokazuje mi centralnie na ten najmniejszy znak (okrągły) a wtedy palec na aparacie wygląda tak Wg mnie chyba coś jest nie tak bo przy prawidłowo ustawionym rozrządzie to wskaźnik na skrzyni powinien wskazywać to większe nacięcie. Widać je jak się cofnie auto

kuźwa ale jednoczecniej napisalem jak sie to potwierdza wiec jakbys to zrobil to bys se znalazł odpowiedni znak Znaleznie na zamachu znaku od GMP jest banalne. no czego tu nie skumać i nie wazne czy to 0 ząbek czy jakiś wycinek bo kazdy majac taka instrukcje sobie moze go sam znalezc. A jak sie jednak okazuje 0 na zamachu jest od GMP. A to dlatego ze zamacha i koło pasowe wału da sie przyrkecic

A to dlatego ze zamacha i koło pasowe wału da sie przyrkecic tylko w jednym położeniu zatem ustawiajać znak na kole pasowym wału na znak na obudowie dolnej i odkręcajac 1szą świecę w celu potwierdzenie można w banalny sposób ustalić który znak na kole jest też od GMP panowie a ja mam pytanko czy jesteście pewni na 100 procent że kola zamachowego nie da sie przykręcić w innym położeniu

VOLKSWAGEN GOLF IV [GOLF IV ] Wymiana rozrządu

Witam Właśnie stuknęło mi 93 tyś. km w Golfiku i zabieram się za wymianę rozrządu. Przejrzałem chyba wszystkie wątki z tym związane ale w dalszym ciągu nie mogę się zdecydować na konkretne firmy produkujące paski i rolki. Na dzień dzisiejszy wybrałem - pasek Gates 5569XS - rolki SKF VKM 11250 VKM 21147 Proponują mi za taki zestaw 350 zł. Poradźcie prószę czy to co wybrałem jest

Pompę blokujesz prętem (śrubą) fi 16mm a koła pasowego wałka rozrządu się nie blokuje tylko sam wałek się blokuje po zdjęciu pokrywy rozrządu. Koło pasowe wałka rozrządu trzeba odkręcić i zdjąć. Śrubę na kole wałka rozrządu dokręca się na samym końcu po naciągnięciu paska sprawdzając dokładne położenie wału korbowego i wałka rozrządu. Na końcu luzujesz pompę wtryskową

VOLKSWAGEN Dymi mocno na niebiesko leci woda z wydechu obroty 500

Witajcie Doczekałem sie awarii powazniejszej chyba a wiec odpalam golfika a tu 500 obrotów pali jakby na 2 gary zostawia za soba kłęby niebieskiego dymu z wydechu leci woda. Smierdzi to wszystko jakby sie jechało za autokarem z 70 lat typu setra Wody w oleju nie mam wiec wykluczam uszczelke W czym moze być problem Od czego tu zacząć moze ten TPS

- czyli masz plastikową osłone To jeszcze łatwiej . Sciągasz plastikową osłonę - przyglądasz się kołu rozrządu u góry - ma ono zaznaczone OT na obwodzie i kreskę. Z kolei na obudowie rozrządu która zostala na pokrywie zaworów (takie półkoliste plastikowe) masz strzałkę. Tak pokrec wałem silnika żeby strzałka pokryła się z tym znaczkiem OT. Jak pokęcić Biegi na luz i potem

VOLKSWAGEN MK2 PN 1.6 Benzin

Czesc mam pytanie odnośnie prawidłowego ustawienia rozrządu w moim golfie 1.6 benzyna oznaczenie silnika PN. Wymieniłem niedawno w swoim golfie uszczelke głowicy i tak kręciłem aku że aż 4 razy z rzędu musiał trafić pod ładowanie wczoraj dorwałem kolege i pośmigałem troche na zaciągu silniczek dossał w końcu paliwo do gaźnika ale niestety nie odpalił tylko poprychał i co sie okazało

wtedy powinien odpalic jezeli ma trudnosci to krecisz aparatem zaplonowym w prawo lub lewo jak odpali podlaczasz lampe i ustawiasz zaplon na punkt na kole zamachowym [ Dodano 22 Gru 2009 1630 ] poswiec sobiezwykla lapme na skrzynie biegow i niech ktos ci zrobi jeden obrot walu reka a zobaczysz punkt jest tylko jeden - szerokosc ok 1 cm [ Dodano 22 Gru 2009 1633 ] a nie jest to czasami to samo polozenie

VOLKSWAGEN Ibiza AGR by DYNOSOFT Wrocław - 219KM441Nm

Silnik AGR &8211 90KM Przebieg &8211 ponoć 128tys km MODYFIKACJE IC by Dynosoft Wydech 25&8221 DP 3&8221 Pompa 11mm Sprzęgło VR6 (Sachs) Wtryski 260tki RACE Turbo GT22 Soft Mirass Analiza Aligator Wykres pochodzi z Dynometu i przedstawia realne wartości które pokrywają się z MAHA. Niestety nie pokrywają się przebiegi krzywych. O ile przebieg krzywej mocy wygląda wręcz identycznie to moment

Sorry za OT w temacie Mirassa ale teraz pytanie do Roberta - co trzeba konkretnie uczynić by nie spotkać zoonka przy łączeniu dołu od PD z czapką VP. Wiem że trzeba - przygotować najgrubszą uszczelkę - czapkę VP bez zmian oczywiście splanowaną - śruby od VP albo szpilki ARP - dół od PD z przełożoną tarczką nadajnika położenia wału i czujnikiem położenia wału od VP - z przodu

VOLKSWAGEN Który znak do zaplonu który do rozrzadu.

to sa fotki mijego poprzedniego kola teraz jst troszke lzejsze zalozone ale wyglada identycznie jak to na znaku sa dwa widoczne znaki powiedzcie mi ktory jest do zaplonu a ktory jest do ustawienia rozrzadu zawsze ustawialem rozrzad na ten duzy znak a gdzoes wyczytalem ze to jest znak do zaplonu a znak na rozrzad to jest ten mniejszy.

własnie ostanio interesowałem się tematem bo chciałęm wiedzieć dokładnie jak to jest ze znakami na kołach zamachowych i .... duży znak na kole (wcięcie) jest do ustawiania zapłonu a mały znak (zero) od gmp dla rorządu I tak jest logicznie bo w większy znak bedzie lepiej widoczny przy obracającym sie kole czyli przy ustawianiu zapłonu a zero symoblizuje martwy punkt i jest mniejsze bo

VOLKSWAGEN Bardzo duża temp. - uszczelka pod głowicą

Witam pisałem już kiedyś tutaj że mam problem z temperatura w moim golfie 3 1.4 abd lecz problem dalej jest tzn. grzeje się bardzo płyn chlodzacy od jakiegos czasu. Termostat wymieniony na wachlera sprawny czujniki ostatnio wymienione ale stare okazaly sie sprawne temp dochodzi do 110stopni jak postoje chwile w korku najczesciej. W dakolu siedzieli pół dnia i nie wiedzą dokladnie co jest nie

Cześć Witko. Prawdopodobnie sam sobie odpowiedziałeś co się stało. Napisałeś bowiem że w zimie padł termostat i kilka razy zagotowała się woda. Od tego momentu pojawiły się problemy bo wcześniej było ok. W momencie zagotowania się wody bardzo mocno rośnie prawdopodobieństwo uszkodzenia uszczelki pod głowicą i to się prawdopodobnie stało w Twoim przypadku. Po rozgrzaniu się silnika

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyrobiony wał silnika

Od kiedy kupiłem samochód koło pasowe miało znaczne bicie góra-dół(nie na boki). I tak Zrobiłem tak 25 tyś km bo nie sądziłem ze ma to jakiś negatywny wpływ na co kolwiek no może jedynie na szybciej zuzywające się paski klinowe Myslałem przyjdzie czas rozrzadu to i sie wymieni koło bo chyba jakiś nierówny odelw czy co... Niestety do wymiany rozrządu nie dojeździełm jak auto zaczeło

Naprawiaj sa firmy które sie tym zajmuja i naprawiaja spawaja w polowie itd. Przetesotowane na golfie 3 1.9tdi 1z po 450 tysiakach wal sie wyrobil i raz mial kopa raz nie rach chmra dymu raz ok i problem z odpalaniem - 15 sekund krecenia po naprawie walu ( nadspawaniu i obrubce ) wszystko chodzi idealnie od 20 tysiecy km lecz golf i to zostal sprzedany ( nie z powodu walu tylko z powody przesiadki

VOLKSWAGEN [MK II] Jetta Dymienie i 1l oleju na 100km ROZWIĄZANIE

Witam forumowiczów. Posiadam od niedawna Jette 1.8 silnik PB na Digifancie i od momentu jak ją kupiłem miałem problem z olejem. Nie dość że kopciła to jeszcze wylewała go na kolektor ssący i wydechowy miałem full wypas - dym z tyłu i z pod maski . Kombinowałem że że silnik kaput i tyle z tego będzie czytałem wszystko na forum co mogłoby tego dotyczyć i inne takie i ... wreszcie się

VOLKSWAGEN Czy reguluje się kąt wyprzedzenia zapłonu

Zastanawiamłem sie nad regulacja kąta wyprzedzenia zapłonui stąd kilka pytań 1) czy w mono-motronicu i innych systemach z hallem w kopułce mozliwość korekty kąta zapłonu ustawieniem czyjnika względem OT silnika.W zwiazku z tymczy jest to jedyny punkt regulacji kątaCzy też ECU moze sobie go regulować na podstawie map i npzeby unikać spalania stukowego 2) czy kąt mozna regulować z poziomu

Ad1. W mono-jetronicu i mono-motronicu czujnik halla jest w aparacie zapłonowym natomiast regulacje kata wyprzedzenia zapłonu dokonuje sie przez przekręcenie w lewo lub w prawo aparatu zapłonowego róznica miedzy nimi jest tylko taka że w mono-jetronicu regulacja zapłonu w stosunku do obrotów silnika odbywa sie podcisnieniowo a w mono-motronicu role zmiany wyprzedzenia zapłonu w zalezności

VOLKSWAGEN Wymiana paska rozrządu

Dzisiaj po południu postanowiłem wymienic pasek rozrządu. Przeczytałem trochę instrukcji i wziąłem sie do roboty. Odpiąłem obudowę filtra powietrza aby nie przeszkadzała poluzowałem napiecie paska alternatora i zdjąłem go. Udkręciłem górną część osłony rozrządu i zobaczyłem tylko część paska z kołem zębatym wałka rozrządu i rolke napinacza. Na kole zębatym rozrządu

Koło pasowe pompy wodnej musiałem jednak zdjąć. Jednak trzeba trzymać sie albo instrukcji (mało zrozumiała) albo forum. Na forum znalazłem -zrobic białym markerem kreski na wszystkich trzech kołach (przez pasek i koło) -przenieść znaki na nowy pasek - założyć w taki sam sposób Moje spostrzeżenia -bez klucza 15 i imbusów 5 i 6 nie bierz sie do roboty -dobrze jest też zaznaczyć kreską

VOLKSWAGEN PASSAT Piszczenie paska i terkotanie pod maską

Jest to pewnie przypadłość silników TDI i są tematy o tym które już przejrzałem ale chciałbym się upewnić żeby nie wydać na marne pieniędzy. U mnie występuje po odpaleniu silnika przy niskich temperaturach przez pewien czas piszczą jakby łożyska w alternatorze po około 2 minutach gdy się lekko silnik rozgrzeje to piszczenie ustępuje oraz występuje takie terkotanie nasila się

Irek prawdopodobnie masz już wysłużone koło pasowe wału korbowego to na pasek wielorowkowy. Jeszcze powiedz taką rzecz to piszczenie występuje po odpaleniu zimnego silnika Jak tak to raczej to. Nawet pisali o tym kole w tym temacie. Żeby zdiagnozować na 100% czy to koło jest winne weź najlepiej jakiś korektor taki do papieru i zrób kropkę na obrzeżu tego koła dużego i drugą na obrzeżu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 powraca rozrzad

[center65887f65eb] sory za maglowanie tematu ale mam maly problem tym razem umiescilem fotki moze bedzie latwiej[center65887f65eb] to tak po rozebraniu rozrzadu nie moge znalezc punktu na bloku silnika przy kole walu. jest znak na plastikowej obudowie ktory pokrywa sie ze znakiem na kole pasowym o to fotka- ale po zdjeciu plastikow i kola pasowego zostaje zebatka na wale ze znakiem ale nie ma znaku

VOLKSWAGEN [mk2 PN] Pytanie o zapłon - sory ale szukaczka nie działa

Pewnie bym tą informację znalazł w archiwum ale szukacz nie działa. Pytanie jak samemu sprawdzić czy mam dobrze ustawiony zapłon Czy potrzebne są jakieś sprzęty typu lampa strobo czy można jaoś inaczej Chodzi mi o silnik 16 PN. Ewentualnie jak skorygować przyśpieszyć (mam LPG) Czy w tym golfie jest czujnik Halla bo mysle nad wariatorem.

Zauważ że jednemu pełnemu obrotowi palca rozdzielacza odpowiadają 2 obroty wału korbowego. Pomiar i ustawianie wyprzedzenia zapłonu odbywa się albo na kole pasowym wału korbowego albo na znakach na kole zamachowym. Czyli nawet idąc twoim tokiem rozumowania jeśli matematyka mnie nie zawodzi 1 stopniowi na aparacie zapłonowym będą odpowiadały 2 stopnie na znakach na wale korbowym (koło

VOLKSWAGEN Zimny ciężko zapala ciepły bez problemu

Witam wszystkich posiadaczy aut VW. Przeczytałem już chyba wszystkie tematy na tym forum i dalej nie wiem co jest grane z moim silniczkiem 16 TD (1V). Otóż ciężko zapala jak jest zimny a jak ciepły to z półobrotu. Idzie super nie trzeba go prosić. W lecie pod Lublinem pompiarz (znający się na rzeczy i posiadający ku temu odpowiedni park maszynowy) ustawiał mi wtryskiwacze. Końcówki

VOLKSWAGEN MkII montaż emumaster

Witam. Moje pytanie kieruje do osob ktore maja doświadczenie ze sterownikami typu standalone. Wiec sprawa rozbija sie o to ze chce zakupic sterownik emumaster. Narazie w mkii siedzi silnik 18 rp ktory do czasu swapa na cos powaznego chcialbym postawic wlasnie na tym wtysku dla obycia sie z tym urzadzeniem jedyny problem ktory jak narazie mi sie nasunąl to brak czujnika obrotu walu czy jest mozliwosc

Znajdz na racingforum goscia o niku guzior odezwij się do niego on Ci to koło załatwi - mowie o takim dokręcanym na pasowe (ma jakiegoś tokarzafrezera co takie rzeczy ogarnia). Poza tym guzior tym emu ostatnio stroi fury (wczesniej na vemsach jechali) to na pewno coś Ci podpowie jak od niego to kółko zamówisz. Bez tego koła i czujnika położenia wału nie uruchomisz auta. Pamiętaj że to

VOLKSWAGEN dziwne tykanie z okolic glowicy

chodzi o abu 1.6 ostatnio cos mi tyka w okolicy glowicy im wiecej gazu tym szybciej tyka co to moze byc

słuchaj stary chcesz się brać za to sam więc trzeba ustawić rozrząd na znakach zaznaczyć położenie aparatu zaplonowego odkręcić koło pasowe wału korbowego po to żeby zdjąć dolną osłonę rozrządu następnie zdjąć pasek rozrządu założyć go później w ten sam sposób jak był założony jeżeli niebędzie zmieniany na nowy odkręcić koło wałka rozrządu razem z wałkiem przy

VOLKSWAGEN jakie blokadki do wymiany rozrzadu w B4

jakie blokadki mi sa potrzebne zeby wymienic rozrzad w b4 1.9TDI na pompe juz wiem jaka tylko nie wiem jak zablokowac walek rozrzadu(slyszalem ze trzeba sciagnac pokrywe) Prawda i jeszcze mam watpliwosci co do walu czy blokowac czy nie... nie robie tego zbyt czesto takze na znakach troche sie boje pomozcie to jest rok 1995r takze napinacz powinien byc juz polautomat z tego co mi wiadomo))

walu nie blokuje (chyba sie tego wogole nie robi) tylko przy naciaganiu kontroluje polozenie znaku jesli chcesz to po bozemu zrobic to musisz zdjac pokrywe zaworow (nowa uszczelka nie jest strasznie droga) no i jesli robi sie prawidlowo to ustawiasz na znakach blokujesz pompe i walek rozrzadu luzujesz kolo zebate walka rozrzadu skladasz wszystko napinasz pasek dokrecasz kolo pasowe i sprawdzasz znaki odpalasz i sprawdzasz (ewentualnie korygujesz kat wtrysku)

VOLKSWAGEN 1.4 MPI [ AKK ] problem po zatarciu wałka rozrządu

Witam silnik AKK jaką mają wadę nie będę tłumaczył bo większość wie o co kamman - mianowicie auto jeździ na krótkich odcinkach i zamarzł smok pompy oliwy lub kanał smarowania głowicy efektem tego był przytarty wałek rozrządu i ścięty klin na kole pasowym wałka wiadomo czapka do wymiany ale poprzecierałem drobniutkim papierem zadziory na czopach wałka [ bo chcę go odpalić

VOLKSWAGEN Cecha na kole pasowym

Szukałem ale nie znalazłem więc pytam Potrzebuje poprawnie ustawić rozrząd bo ktoś coś poprzestawiał i korygował ustawieniem aparatu. mam ustawić koło zębate wałka pośredniego ze znakiem na kole pasowym. Niestety nie mam takowego znaku. Rozumiem że będzie on odpowiadał mniejszemu znakowi na kole zamachowym ale chciałbym sie upewnić czy jest to właściwy sposób czy może można

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen polo kolo pasowe walu

  • VOLKSWAGEN GOLF POLO SHARAN KOŁO PASOWE WAŁU 01r. - czelin (39.00PLN)
  • KOŁO PASOWE WAŁU VOLKSWAGEN POLO 6N - NOWY TOMYŚL (60.00PLN)
  • VOLKSWAGEN GOLF POLO SHARAN KOŁO PASOWE WAŁU 01r. - czelin (39.00PLN)
  • KOŁO PASOWE WAŁU VOLKSWAGEN POLO 6N - NOWY TOMYŚL (60.00PLN)
  • VOLKSWAGEN GOLF POLO SHARAN KOŁO PASOWE WAŁU 01r. - czelin (39.00PLN)
  • KOŁO PASOWE WAŁU VOLKSWAGEN POLO 6N - NOWY TOMYŚL (60.00PLN)
  • VOLKSWAGEN GOLF POLO SHARAN KOŁO PASOWE WAŁU 01r. - czelin (39.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi