części samochodowe nanodatex

volkswagen polo głowica cylindra

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo głowica cylindra

VOLKSWAGEN POLO III 6N Uszczeniacze czy uszczelka pod głowica

Dzis zmieniłem uszczelke miski olejowej bo zostawiałem pewłno plam ale okazało sie ze nie leciało z miski tylko z pod swiecy pierwszego cylindra(była słabo dokręcona) problem w tym ze w cylindrze nie powinno byc oleju. I tu pytanie czy olej przechodzi przez gumki zaworów czy przez uszczelke głowicy do cylindra powiem tez ze nie widac wycieków z samej głowicy. Jesli chodzi o zawory to lubią

Problem rozwiązany olej lał sie z czujnika cisnienia oleju prosto na pierwsza swiece a gdy odkęciiłem ja olej wpłynął do cylindra nowy czujnik i po sprawie Ale i tak bede musiał robic popychacze bo czasem mocno je słychac szczególnie gdy sie przygazuje do 3 tys.

VOLKSWAGEN Pracuje na trzech cylindrach...

Witam opowiem Wam problem z jakim borykam sie od dłuższego czasu... Auto to seat ibiza 1.4 MPI 8v rok produkcji 2002. Problem tyczy się pracy jedynie na 3 cylindrach. Auto podlaczane pod waga wykazuje jedynie Cylinder 2 Two Misfire Detected. Teraz napisze co zostało wykonane w celu usuniecia usterki -wymieniona cewka zapłonowa na nowa bylo podejrzenie ze moze nowa jest uszkodzona podmieniona zostala

Zobacz Głowice cylindrów do VOLKSWAGEN POLO

VOLKSWAGEN termostat korek zbiorniczka czy uszczelka pod głowicą

Witam. Od dłuższego czasu borykam się ubywaniem płynu chłodzocego. Oto moje spostrzeżenia Do pracy mam 9km jeżdżąc tylko do pracy temperatura nigdy nie osiągnęła 90 płyn raczej nie ubywa. Dzisiaj pojechałem w trasę średnia prędkość 100-120 i 2000-3000obrmin czyli spokojna jazda (emeryt) na początku temperatura 75-80 z czasem wzrosła do 90 i tak pozostała po przejechaniu ok. 80km

W kwestii jeszcze uszkodzonej uszczelki pod głowicą wygląda to tak że jeśli w płynie chłodzącym masz ślady oleju ilub odwrotnie to świadczyć to może o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą (bo może jeszcze być pęknięta głowica lub blok) ale nie będzie to powodem wywalania płynu chłodzącego przez korek zbiorniczka wyrównawczego - chyba że ten przeciek wystąpi jednoczesnie z innym

VOLKSWAGEN PASSAT B5 AVF jakie ciśnienie sprężania na cylindrach

Witam mój mechanik zabrał się za zrzucanie głowicy celem wymiany uszczelki pod głowicą i jej regeneracji ale wcześniej sprawdziłem z nim ciśnienie na cylindrach po przez wkręcenie zegarów w miejsca świeczek... wartości były następujące licząc od rozrządu 1 - 25 2 - 27 3 - 27 4 - 27 AVF na liczniku ma jakieś 212kkm ale daję mu jakieś 100kkm więcej... powiedzcie mi jakie ciśnienie

chodzi mi właśnie o te gniazda... słyszałem że niektóre firmy podczas regeneracji dają większe oringi na pompkach tam gdzie ja będę robił głowicę frezują i wsadzają nowe tuleje o nominalnym rozmiarze... edit httpwww.polok.plgaleria.phpdirsposob_ naprawczy_ gniazd_ pompowtryska tam właśnie będzie robiona głowica

Ja mam założoną głowicę z tulejowanymi gniazdami pompek właśnie w firmie polok-Welding z Gliwic. I mam także problem z wibracjami silnika w przedziale 1900-2300 obr i sam już nie wiem co jest powodem. Ponadto po rozgrzaniu przy obrotach 1000-1500 i lekkim obciążeniu silnika słychać dziwny stukot którego kiedyś chyba nie było... Pisze chyba bo głowice zmieniałem 2 lata temu i dokładnie

VOLKSWAGEN [mk2] 16 PN - uszczelka pod głowicą czy termostat nawalił

Witam Ponawiam temat jeszcze raz gdyż poprzedni został usunięty z uwagi na niesprecyzowany temat (mam nadzieje że teraz jest precyzyjny). Przypominam problem Wczoraj przejechałem ponad 300 km (Darłowo - Gdynia - Darłowo). Pod koniec podróży zatrzymałem się na 50 km przed domem na zakupy. Po zakupach odpaliłe pojechałem i temperatura po parunastu kilometrach wzrosła dosc mocno (na skali

VOLKSWAGEN Polo 1.4 AKV nie chodzi na jeden gar

Witam. Byłem dziś oglądać polo dla dziewczyny mojej. Przez telefon powiedział mi właściciel że poci się silnik ale pomyślałem że pewnie leje się z uszczelki pokrywy zaworów. Podjechałem odpaliłem silnik no i słyszę że nie pracuje na jeden gar... właściciel mówił że podobno jest coś z pierścieniem na 1 cylindrze i nie ma kompresji. Zauważyłem że poci się uszczelka pod głowicą

przyczyn moze byc wiele poki nie sciagnieszglowicy to raczej sie ie dowiesz co mu dolega a 100% -pierscienie -uszkodzony zawor lub gniazdo -peknieta glowica trzebaby bylo sprawdzic ktory to garnek zmierzyc cisnienie na wzystkich na zimnym i na cieplym silniku jezeli cisnienie jest ok to szukac w zaplonie przewodach kopulce lub palcu. Moze walniety wtrysk. Jezeli cisnienie jest slabe to przydaloby sie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Na zimnym silniku pracuje jakby na dwóch cylindrach

WITAM WSZYSTKICH sledze forum od dluzszego czasu przesiedzialem kilka godzin wymienialem po kolei wszystko co sie da i nic...moze opisze swoj problem mam passata b5 1.6 10km oznaczenie silnika AHL od jakiegos czasu zaczely z nim sie dziac cuda..poczatkowo poszarpywal strzelal na gazie na benzynie gasl po dodaniu gazu gwaltownie...wymienione przewody oryginal beru swieczki modul zaplonu na nowy-niepotrzebne

gwaltownym dodaniu gazu strzelil na gazie a na benzynie sie dusil rano mialem problem z odpaleniem zapalil pochodzil chwile i zaraz zgasl nierowno pracowal na wolnych obrotach nie mial sily wcale jechac max 3 bieg jak sie rozgrzal wszysko powracalo do normy a wszystko to przez jedna malutka kosteczke ktora sobie nie laczyla przy module zaplonu zanim podejmiecie wymiane czujnika cieczy czujnika polozenia

VOLKSWAGEN POLO III 6N Problem z Silnikiem

Czesc Jestem tu nowy a moj problem polega na tym ze jak wracalem z Pracy to przeciąglem moja polówke do odcienciai momentalnie po chwili zaczol mi Palic tak jak na 3 gary.. Zero mocy trzeslo na biegu jałowym Teraz nie chce odpalic w ogole a silnik jak krece to ma inny dzwiek tak jak by nie bylo sprezania .. Moze mi ktos powiedziec co z tym Moze byc Pliissss aha stukalo mi wczesniej tak jak by popychacze lub zawory..

Sprawdz moze spadla Ci fajka ze swiecy. Moglo Ci tez wydmuchac uszczelke pod glowica miedzy cylindrami. Mi tak wydmuchalo w Audi 80 2.6 V6 wlasnie miedzy cylindrami ale z faktu ze mialem jeszcze 4 cylindry to samochod sie jeszcze kulal. Wez sciagnij jakiegos kumpla badz speca z manometrem albo zacholuj samochod do mechanika niech Ci to zmierzy. Mam jeszcze na telefonie gdzies zdjecie tej uszczelki.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Poloweczka 1.3 problem ze zspadajacymi obrotami

witam od jakiegos czasu zauwazylem ze gdy np. na skrzyzowaniu zatrzymam sie i potem wrzucam pierwszy bieg i chce ruszac to w momencie dodawania gazu broty zamiast isc w gore to spadaja do okolo 600-700 po czym cisna normalnie w gore i tak samo jest na 2gim i 3cim biegu. samochod nie ma mocy. na gazie jest OK. dodam iz samochod nie jest garazowany tylko na noc zakladam pokrowiec ... najdotkliwiej zauwazalem

Możliwe ubytki to uszczelka pod głowicą uszczelniacze zaworów (spalanie oleju zapach spalonego oleju z rury wydechowej) wycieki na silnikuzapieczone pierścienie smarujące też (spalanie oleju) Zrobić pomiar ciśnienia na cylindrachsprawdzić czy w zbiorniczku płynu chłodzącego jest olej.

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N] Bierze olej spadek mocy biały dym...

Witam Od niedawna jestem posiadaczem polo z 96r z silnikiem 1.6 AEE. Samochodzik zbierał się niesamowicie tuż po zakupie czyli w styczniu. Od samego początku kopcił na biało (myślałem że to przez zalegającą wodę w tłumiku) jednak po zrobieniu 4 tyś km bez zmian nadal kopci. Co gorsze na te 4 tyś km musiałem dolać aż 1l oleju - jeżdżę dziennie ok 120 km z czego 100 km po trasie

To tak ze zbiorniczka rzeczywiście czuć spalinami i trochę bombluje na ciepłym silniku. Byłem dzisiaj zbadać sytuację cenową w zakładzie regeneracji głowic i powiedzieli mi że jeżeli na 4 tyś km dolałem 1 l oleju to bankowo będą do wymiany pierścienie... Moja decyzja jest taka że jeżeli to sama głowica to naprawiam autko jeżeli jeszcze pierścienie to wolę się go pozbyć. Więc

Jeżeli chodzi o kompresję to jej zmierzenie może cię naprowadzić na uszkodzenie. Tylko nie zapominaj żeby auto było ciepłe przy pomiarze to raz a dwa że jak ci wyjdzie pierwszy pomiar dobrze to zrób kolejny z próbą olejową (dolej 5-10ml oleju takiego na jakim jeździ do każdego cylindra po kolei) i wtedy zobacz czy są różnice w wynikach. Jeżeli z próbą olejową sprężanie będzie

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] rozrząd silnik kolizyjnyczy bezkolizyjny

Witam Forumowiczów Padł mi rozrząd w vw polo 1.4 60KM benzyna 1995r. Chciałbym się dowiedzieć czy w modelu który posiadam jest silnik kolizyjny czy też bezkolizyjny. Od tego zapewne będą uzależnione koszta i sens naprawy autka. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

Witam Niestety zerwanie paska uszkodziło silnik. Na dwóch cylindrach nie ma w ogóle ciśnienia. głowica do wymianynaprawy. Auto prawdopodobnie pójdzie na żyletki koszt naprawy minimum 1500zł. Dzięki za dotychczasowe wskazówki i pomoc. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN POLO III 6N Zgasl i nie chce odpalic

Od kilku godz mam polo 1.4 z 98r (swiezo kupione)Jechalem sobie do domu i po ruszeniu ze swiatel po wcisnieciu pedalu gazu zadusil sie ujechalem jeszcze kawalem zgasl i nie chce odpalic...co to moze bycjest cos takiego w tych polowkach jak czujnik wstrzasowy od odciecia zaplonuJesli tak to gdzie on sie znajdujepomozcie...

Kolego sprawdz sobie kompresje. Moglo Ci wydmuchac uszczelke pod glowica po prostu. Jesli nie ma oznak spalania oleju u plynu chlodniczego tzn ze wydmuchalo ja miedzy cylindrami. Tzn moglo wydmuchac ale sprawdz kompresje zanim co kolwiek zaczniesz wymieniac.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Dziwna sprawa z obrotami silnika [AEF]

Sprawa wygląda tak na zimny silniku po odpaleniu - przez ok 2 minuty motorek pracuje na niskich obrotach - ok 900 po upływie tych 2 min. wchodzi normalnie na 960 a jak osiągnie już 70C to jego praca staje się cichsza ale nie zmieniają się już obroty i nadaj jest prawidłowe 960. Po odpaleniu autka gdy silnik jest już ciepły - nie ma schodzenia na te niskie obroty tylko 960 trzyma się cały

cage009 nadal masz problem z obrotami u mnie prawdopodobnie padła uszczelka pod głowicą płyn zmienia kolor z czerwonego na pomarańczowy i zobaczę jakie ciśnienie jest na poszczególnych cylindrach a wskazani w % prostownika okazały się bardzo niedokładne.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Pękł pasek rorządu - co do naprawy...

Witam. Mojemu bratu pękł pasek rozrządu i dzisiaj holuje do mechanika. JA na odległość chciałbym podać mu jakieś orientacyjne ceny aby go w warsztacie nie wykasowali. Czy w tych silnikach dzieje się to bezkolizyjnie (benzyna 7516v - polo 6n grudzień 1998) Ewentualnie co mogło się rozwalić i ile kosztowała by wymiana poszczególnych części

najczęściej uszkodzeniu ulegają trzonki zaworów (jak tłok uderzy w zawór trzonek skrzywi się) gniazda zaworów pęknięta głowica przy gnieździe zaworów też może być uszkodzony pęknięty ukruszony tłok może uszkodzić gładź cylindra

VOLKSWAGEN POLO III 6N problem z olejem

witammam polo 1.6 97r w benzynie i mam problem odnosnie oleju tzn jezdzac jest go coraz mniej i podczas jazdy strasznie kopci co moze byc przyczyna lub co musze wymienic

Jak wygląda sprawa mocy Nie widzę tego na żywo. 1. Uszczelniacze zaworowe. 2. Nieszczelność pierścieni na cylindrach 3. Uszczelka pod głowicą. Może być również problem z samym olejem. Może nie ten i jest go za dużo. Sprawdź silnik z zewnątrz czy nie ma wycieków. Sprawdź kompresję zanim zaczniesz coś robić.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Silnik traci moc

Witam. Mam polo z 96r. silnik 1.4 8v problem jest taki ze jak sie nagrzeje to traci mocod czego to moze byc zalezne prosze o pomoc.

ja mamidentycznie wczesniej był post nie rozwiązalem problemu do końca ale po 1. jedz podepnij pod kompa 2. zobacz czy nie maż dziur w wydechu przed sonda lambda 3. zobacz czy ci oleju nie bierze bo mi bierzejak cholera po przejechaniu 500km muze dloać z 05l 4. zobacz czy ci sie włącza wentylator na chłodnicy jak tak to dobrze 5. zrub test a)nie katuj go pojezdzij az sie zagrzeje jedz jak

VOLKSWAGEN Korektor siły hamowania

Witam Chcę ostatecznie wyjaśnić nurtujący mnie od jakiegoś czasu problem. Czy MK III w wersji CL silnik 1.4 ABD posiadały korektor siły hamowania Dodam że u mnie go nie ma ba podejrzewam że nie było go od nowości. Nigdzie nie mogę znależć informacji na ten temat

dosłownie wszystko na temat golfa z tym silnikiem przyda ci sie to SILNIK benzynowy Typ ABD Pojemność 1391 cm3 Średnica cylindra x skok tłoka 75 x 787 mm Moc maksymalna 44 kW60 KM - przy obrotach 5200 obrmin Moment maksymalny 107 Nm - przy obrotach 2800-3200 obrmin Stopień sprężania 92 Ciśnienie sprężania 10-15 MPa (min. 07) CYLINDRY (wymiary w mm) Średnica cylindra 7501 (008) - nadwymiarowa

VOLKSWAGEN PASSAT Jak dobrze kupic używanego Passata

Jak dobrze kupic uzywanegop PASSATA W związku z tym że na Naszym forum pojawia się wiele ogłoszeń zapytań w sprawie kupna volkswagena Passata dzięki uprzejmości A3-club.net zmodyfikowałam ich mały przewodnik mam nadzieję że pomocny dla tych którzy mają mniejsze pojęcie o tym jak dobrze kupić auto i na co zwrócić uwagę przy zakupie wymarzonego samochodu. Wątek ten ma na celu uniknięcie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 rano dymi na niebiesko

Witam. Jestem posiadaczem passka z 2004 roku 19 tdi 130 km AVF. Problem pojawił mi się 6 miesięcy temu przy rannym rozruchu silnika silnik jak by (przerywał dławił się) po prostu równo nie pracuję nie ma znaczenia od temperatury otoczenia czy minusowa czy teraz plusowa do tego kopci-dymi na niebiesko. Nie równa praca trwa około 5 do 20 sekund na wolnych obrotach i przestaje a dymi tylko

Też na forum Diagtronika jeden z kolegów też sugerował że to mogą być pompki - ale jak to sprawdzić i którą ewentualnie wymienić - co na chybił-trafił. zacytuje jeszcze tego samego kolege z Diagtonika który podrzucił pomysł ale nigdy tego nie sprawdziłem bo nie wiem za bardzo jak do tego tematu podejść Jedyny problem jaki jeszcze widze to czujniki G28 i G40. G28 pokazuje polozenie

VOLKSWAGEN Silnik AFT nie odpala

Witam golf mi nie chce za diabła odpalić walczę z nim już kilka dni. Dzisiaj skończyłem sprawdzanie wszystkiego co mi przyszło do głowy. Ostatnia deska ratunku do prośba do Was o pomoc. Auto golf 3 silnik AFT (wielopunkt) na Simos-ie brak alarmu fabryczny immo bez LPG Okoliczności usterki auto w trakcie jazdy (bezpośrednio po redukcji biegu - ale to zapewne bez znaczenia) zaczęło tracić

VOLKSWAGEN PASSAT Rewitalizanty XADO

Witam czy ktoś się spotkał z tym produktem i może się wypowiedzieć na jego temat Bo zastanawiam się czy go nie użyć aby podratować silniczek. Bo natknąłem się z tym produktem podczas czytania testu w GT Tuning. I tam według nich poprawia prace i naprawia ubytki w metalu.

Działa. Używam od kiedy się pojawiło - będzie ze 20 lat. Wytestowane na kilkudziesięciu silnikach. Można powiedzieć że mam doświadczenie. Nie jest z nimi tak różowo jak to opisują są trudne do zaaplikowania i wymagają cierpliwości i czasu. Z dostępnych na rynku obecnie są Xado Xeramic engine protector dostępny w Realu oraz Liqui Moly Ceratec dostępny np. w sieci Arpol. Różnią

VOLKSWAGEN Numery silnika

Z gory przepraszam za glupi troszke temat ale jest to dla mnie wazne. Moglby mi ktos na foto pokazac gdzie sa numery silnika bo tam gdzie mi sie wydaje ze powinien byc nie moge sie do doszukac. Troszke jest tam rdzy skrobalem ale jakos nic sie nie pokazuje. W jednym miejscu mozna je tylko znalezc czy sa gdzies jeszcze Z gory dzieki Pozdrawiam

Co prawda jest to silnik RP ale połozenie numeracji jest w tym samym miejscu zraz ponizej łaczenia głowica-blok w okolicy 3-cylindra

VOLKSWAGEN GOLF II [HELP]Uszczelka pod głowice - golf mk II 1.6 td intercooler

Potrzebuję pomocy przy wymianie uszczelki pod głowicą... Znam ten temat raczej tylko z poloneza i innych benzyniaków u mnie w mieście nie bardzo chcą się tego podjąć (boją się o pompe) więc poradze sobie sam (chyba) Mam kilka pytań - na co zwrócić szczególną uwagę - koło od pompy blokuje się tylko w jednym miejscu - na co zwrocic uwage jak bede odkrecal pompe - kolejność ustawiania zaworów - ktoś miał do czynienia z tym silnikiem Proszę o wsparcie...

do wymiany uszczelki pod głowicą nie musisz wyjmować pompy Jeśli nigdy tego nie robiłeś to możesz mieć problem z ustawieniem wałka w odpowiedniej pozycji bo reszta jest łatwiejsz niż w polónie . rozejrzyj się na forum to znajdziesz pewni zdjecia jak ustawić rozrząd . znaki są na kole zamachowym odkręcasz plastikowy korek z gornej części skrzyni biegów tam znajdziesz gez problemu

VOLKSWAGEN [MK2 1.6 PN] Nierówne obroty silnika

Witam. Problem popularnyporuszany nie jeden razale odpowiedzi na TEN akurat problem z TYM SILNIKIEM sa koszmarnie porozrzucanewic moze to jakoś zbierzemy w sensowną całośćto naprawde ułatwi życie. Wiec takmam silnik 16 PN na gazniku PIERBURG 2EE (tylko benzyna i 185 tyś na blacie) na wolnych obrotach chodzi koszmarnie nierównoobroty falujaskacza 500-1100silnik siętrzesie jakby nie chodzi

Jesli napięcie na sondzie masz 002 V to jest to uszkodzona sonda lambda. Jesli ja wymienisz to powinno być oki. Przerabiałem to u siebie. Mi udało sie kupić cały gaźnik oraz obydwa kompletne kolektory za 20zł oraz 21zł przesyłka na allegro.Była tam wkręcona również dobra sonda lambda )) 1. Kup sonde i wymien na sprawna. Sprawna sonda przy pomiarze zwykłym cyfrowym miernikiem bedzie na

VOLKSWAGEN Nierowna praca silnika - co to jest

Mam taki dziwny problemik. kiedy odpalm autko gdy jest zimne wszystko jest ok ale kiedy rusze w miasto w taki upal jak dzisiaj tj ok 30st.. to kiedy temperaturke zlapie dziwnie telepie nim kiedy jest na jalowym..... Normalne obroty to ok 900 a po nagrzaniu to 800 900.... Wymnienilem swiece kable oleje filtry i nie wiem co dalej...

Takie prychanie nazywane jest wypadaniem zapłonów. Mieszanka w którymś cylindrze się nie spala (spalanie powstaje przy nagrzanym silniku w katalizatorze). Walczę z tym już od dobrych kilku miesiecy. Mechaników też chyba mam niedouczonych. Wymieniłem świece przewody WN czyszczona była przepustnica sprawdzony przepływomierz sonda wymieniona (niepotrzebnie) sprawdzone zawory i popychacze

VOLKSWAGEN PASSAT przydusza się i szarpie - 20 2E

Jak przystało na w miarę poukładaną osobę witam wszystkich forumowiczów i jako nowy uczestnik dyskusji proszę o łagodne traktowanie W styczniu tego roku zdecydowałem się na przesiadkę z VW Vento na Passata. Zmiana wymuszona wielkością przestrzeni bagażowej (wózek dziecięcy). Nabytek to Passat kombi z 1993 roku w wersji Arriva (cokolwiek to znaczy) 20 benz. (silnik 2E) wyposazony ponadto

więc od nowa.Kupiłem passata był uszkodzony silnik zmieniłem był na nim napis golf 3 97 gti te same silniki 2e tyle ze w golfie ma czujnik położenia wału.Pracował w passacie z 3 lata że pracował mało powiedziane fruwał... obcięło klin na wale w silniku z golfa nie prawda że obcięcie klina nie zaszkodzi zaworom... silnik bezkolizyjny tylko i wyłącznie gdy pasek pęknie wtedy zawory

VOLKSWAGEN PASSAT niebieski dym z rury...2.0 2E...

Witam. od pewnego czasu zauważyłęm żę auto dymi mi na niebiesko...i to dosyć widocznie. Rano przy odpalaniu jest ok ale gdy sie zagrzeje to dymi...olej bierze ale nie wiele 1 litr na 10tyś mi wychodzi...płynu chłodniczego nie ubywa...wymieniłęm ostanio olej bo myślałem ze ten juz jest za bardzo przepracowany i moze dlatego ale i to nie pomogło co moze być przyczyną...czy bede musiał robić głowice uszczelniacze itp....

a u mnie niestety teraz w ogóle robi się kaszana z motorem... najpierw problemy z obrotami...4500obr to były moje wolne obroty...szukałem przyczyny w czujniku położenia przepustnicy bo jak tak delikatni pukałem nogą w gaz to obroty spadały na 1000obr a przy wciśnięciu pedału gazu znów były bardzo wysokie...myłem silniczek krokowy też nic nie pomogło...w końcu go odłączyłem i na

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z odpalaniem

Witam od dwóch dni moj passat ciezko pali to znaczy muszee pokrecic rozrusznikiem 2 - 4 sekundy zanim odpali wczesniej odpalał od pierwszego razu co moze być przyczyną filtr paliwa wymieniłem w sierpniu zeszłego roku i przejechałem od tej pory 22 tys km. passat 3BG 1.9 tdi na pompowtryskiwaczach 101 KM pozdrawiam

Witam Miałem podobny problem w moim AJM. Autko bardzo ciężko palilo na zimnym silniku i po kilku godzinach postoju. Po kilkunastu sekundach kręcenia palił ale na początku bardzo kopcił na biało. Jeżdżąc po mechesach nasłuchałem się że pompki się kończą lub uszczelka pod głowicą a jeden idiota stwierdził że auto jest przegrzane i ma wypalone zawory. Rozmowa kończyła sie na tym

VOLKSWAGEN PASSAT B5 dziwne objawy i nikt nie może pomóc

Proszę was koledzy o przeczytanie tego tematu od początku do końca A więc tak wszystko zaczęło się na autostradzie jadę passatem 1.9 130 koni 2002 r automat . W pewnym momencie odczułem jakby uderzenie i duży spadek mocy max 80 kmh dało radę jechać nie chciał zmieniać biegów i słychać było syk powietrza . Zatrzymałem się na cpnie zgasiłem silnik po 10 min zapaliłem go i w

Witam serdecznie Posiadam Passata b5 z 1997r 18 125km kod silnika ADR. Na wstępie chciał bym zaznaczyć że z mechaniką mam styczność od wielu lat lecz po raz pierwszy rozkładam ręce i zwracam się o pomoc do mądrzejszych ludzi A więc problem mam z moim prywatnym autem j.w. Pod koniec zeszłego roku rozbiłem trochę przód a ze względów finansowych i drugiego auta pod ręką wstawiłem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Delikatne bicie podczas gwałtowniejszego przyspieszania na 3 4 i 5 biegu

witam zanim podniosłem moc w aucie nie było tego czuć a mianowicie teraz jak na 3 biegu wcisnę na max albo na 4 żeby wyprzedzić coś i to samo z 5 biegiem czuje po lewej stronie tak mi sie wydaje przynajmniej delikatne wibracje czy bicie po oględzinach w kanale nie stwierdziłem nic podejrzanego oprócz tego ze wewnętrzny przegub ma luz pionowy jest on wyczuwalny czy to moze być przyczyna

Panowie przepraszam za odgrzanie starego kotleta ale po co zakładać nowy temat a od około roku mam podobny problem w swoim wozie. Nie passat ale jego brat. Silnik 1.9 TDI awx Przy mocnym bucie na 4 i 5 biegu wibracje Auto po remapie a obecny moment 360 Nm. W sumie nie ma znaczenia bo jak wgram ori mapy jest dokładnie tak samo. Wymieniłem 1. wahacze febi bieldstein 2. tarcze hamulcowe 3. opony

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przegląd samochodu- zanieczyszczenie

Witam wszystkich Byłem dzisiaj na przeglądzie swoim samochodem wszystko przeszło idealnie prócz jednego zanieczyszczenie. Zamiast 050 wyszło 742 (o ile się nie mylę jakiś dwutlenek nie wyczuwalny bez przyrządów) gościu powiedział że może to być wina sondy lub katalizatora najpierw kazał sprawdzić sondę i w ostateczności katalizator. Może macie jakiś pomysł jak sprawdzić to samemu Czy od razu lepiej do mechanikówPozdrawiam

Ja kiedys miałem złe wyniki podobne do Pana wyników ale dot tlenków węgla (863 na dopuszczalne 03). Potem okazało się że głowica była sprawna tylko w połowie. Polecam sprawdzić kompresję na cylindrach.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam serdecznie Posiadam Passata b5 z 1997r 18 125km kod silnika ADR. Na wstępie chciał bym zaznaczyć że z mechaniką mam styczność od wielu lat lecz po raz pierwszy rozkładam ręce i zwracam się o pomoc do mądrzejszych ludzi A więc problem mam z moim prywatnym autem j.w. Pod koniec zeszłego roku rozbiłem trochę przód a ze względów finansowych i drugiego auta pod ręką wstawiłem

VOLKSWAGEN Silnik 2E chyba umiera...

Silnik jak w temacie 2E. Jechany na gazie przy szybkim rozpędzeniu przy zmianie na 3 bieg okazało się że silnik zasłabł potem szarpnął i zgasł... zatrzymałem się obejrzałem co się stało... Wydawać by się mogło że nic się nie stało ale jednak rura z dolotu spadła więc chyba kichnął LPG. po złożeniu rur obejrzałem czy jest jeszcze rozrząd i czy nie widać zerwania paska lub

nie nie spala oleju... Pokrywę zdejmę za widoku. [ Dodano 13-08-09 1106 ] to zrobiłem... tłoki są w górnych położeniach... niestety pojawił się problem natury takiej jak brak sprzętu... Potrzebuje klucza z wąską ścianką żeby odkręcić mocowanie krokowca - jest przykręcony do pokrywy i do kolektora ssącego... [ Dodano 13-08-09 1107 ] także jeszcze chwilke mi z tym zejdzie... [

VOLKSWAGEN Kopci na biało.

[size18]Witam wszystkichOd niedawna jestem włascicielem 3 z 2.8 benzyna.Autko lata bez zarzutówale kopci na biało i pobiera olejMam zamiar zgazowac tego potworkaale jestem ciekaw opini na ten tematPs. prosze o sugestie odnośnie powyższych objawów.

a jaka powinna byc temperatura sinikaprzy watowaniu [ Dodano 15 Lut 2008 1158 ] W płynie oleju nie widaćale lekko go ubywaJak najszybciej sprawdzić uszczelke pod głowicąPs.to chyba nie pierścienie bo polotu mu nie brakuje [ Dodano 03 Mar 2008 2031 ] koledzy silniczek konkreto zdiagnozowanycisnienia na cylindrach 14olej na wolnych obrotach prawie 2 to regulator cisnienia jebie sprawetak przynajmniej twierdzi mój mechanik

VOLKSWAGEN [MK2 1.6 PN] Nierówne obroty silnika

Witam. Problem popularnyporuszany nie jeden razale odpowiedzi na TEN akurat problem z TYM SILNIKIEM sa koszmarnie porozrzucanewic moze to jakoś zbierzemy w sensowną całośćto naprawde ułatwi życie. Wiec takmam silnik 16 PN na gazniku PIERBURG 2EE (tylko benzyna i 185 tyś na blacie) na wolnych obrotach chodzi koszmarnie nierównoobroty falujaskacza 500-1100silnik siętrzesie jakby nie chodzi

Jesli napięcie na sondzie masz 002 V to jest to uszkodzona sonda lambda. Jesli ja wymienisz to powinno być oki. Przerabiałem to u siebie. Mi udało sie kupić cały gaźnik oraz obydwa kompletne kolektory za 20zł oraz 21zł przesyłka na allegro.Była tam wkręcona również dobra sonda lambda )) 1. Kup sonde i wymien na sprawna. Sprawna sonda przy pomiarze zwykłym cyfrowym miernikiem bedzie na

VOLKSWAGEN Problem z poziomem oleju mk3

Wiem ze temat sie przewija ale nic nie pasuje do objawow mojego autka. Po dolaniu oleju do silnika (1.6 benz.) po okolo 100km poziom spada do samej koncowki bagnetu a potem jezdze dowoli i ten poziom utrzymuje sie O co chodzi z gory dzieki.

Moze gosciu zalal autko przed sprzedaza jakims cudownym srodkiem do naprawy silnikow i po wymianie cos sie rozszczelnilo Wg mnie moze tez byc uszczelka pod glowica. Przy duzym cisnieniu przezuca olej z kanalika olejowego do cylindra. Jak masz mniej oleju to i jego cisnienie w ukladzie jest mniejsze. Prosty przyklad u mojego ojca w MB 300D jest wszystko ok poki nie nalejesz oleju do ponad polowy miarki pozniej wyrzuca olej spod pompy wtryskowej. Ponizej tego poziomu jest suchutenko.

VOLKSWAGEN [Mk2] świeca zalana olejem silnik 1.3MH gaz

Witam silnik 1.3 MH gaźnik 2E3 1. Dzisiaj postanowiłem pogrzebać przy gaźniku umyć itp a przy okazji sprawdzićwymienić świece bo poprzedni właściciel założył trójelektrodowe BOSCHe. Jak je wykręciłem to okazało się że jedna jest całkowicie mokra od oleju. (oleju mi raczej nie bierze a na tej świecy przy tej ilości nie ma prawa się nawet spalić) Co się dzieje Co należy wymienić

przewód wysokiego napięcia czy jest ok czy jest porządnie podłączony złącza nie są zaśniedziałe i nie ma przebić (ostatecznie możesz zamienić z sąsiednim cylindrem zobaczysz czy objawy przechodzą na drugi gar) potem kopułkę czy tam nie jest coś upalone itp. Kup na próbę 1 świecę i wkręć tą nówkę na ten cylnder (może świeca padła powinna pasować Iskra FE65PS od poloneza

VOLKSWAGEN pseudo turbina

witam co sadzicie na temat tego wynalazku turbiny httpwww.allegro.plshow_item.phpitem47944566 pozdrawiam

Zawirowywacze to sprawdzony patent w rządowych polonezach z lat 80. Ale nic za darmo. Należy taki zawirowywacz zamontować przed przepustnicami i między kolektorem ssącym a głowicą w każdego cylindra. Efektem jest jednolita struga powietrza bez zbędnych zawirowań. Kto się chce bawić niech to robi. Aha oprucz tego w tych poldkach montowano strumienice wydechu i przestawiano gaźnik.

AUDI A3 VAG Pełna Instrukcja

VDS for Windows Instalacja oprogramowania. Program działa w środowisku Windows. W celu zainstalowania oprogramowania należy uruchomić z dyskietki program SETUP.EXE. Podczas instalacji założony zostaje katalog cVwtool do kt6rego skopiowane są pliki programu. Ewentualne komunikaty o błędach potwierdzać OK i Zignoruj. Ich występowanie jest nieważne dla instalacji programu. Program zakłada
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi