części samochodowe nanodatex

volkswagen polo głowica cylindra

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo głowica cylindra

VOLKSWAGEN Polo 1.4 AKV nie chodzi na jeden gar

Witam. Byłem dziś oglądać polo dla dziewczyny mojej. Przez telefon powiedział mi właściciel że poci się silnik ale pomyślałem że pewnie leje się z uszczelki pokrywy zaworów. Podjechałem odpaliłem silnik no i słyszę że nie pracuje na jeden gar... właściciel mówił że podobno jest coś z pierścieniem na 1 cylindrze i nie ma kompresji. Zauważyłem że poci się uszczelka pod głowicą

przyczyn moze byc wiele poki nie sciagnieszglowicy to raczej sie ie dowiesz co mu dolega a 100% -pierscienie -uszkodzony zawor lub gniazdo -peknieta glowica trzebaby bylo sprawdzic ktory to garnek zmierzyc cisnienie na wzystkich na zimnym i na cieplym silniku jezeli cisnienie jest ok to szukac w zaplonie przewodach kopulce lub palcu. Moze walniety wtrysk. Jezeli cisnienie jest slabe to przydaloby sie

VOLKSWAGEN POLO III 6N Uszczeniacze czy uszczelka pod głowica

Dzis zmieniłem uszczelke miski olejowej bo zostawiałem pewłno plam ale okazało sie ze nie leciało z miski tylko z pod swiecy pierwszego cylindra(była słabo dokręcona) problem w tym ze w cylindrze nie powinno byc oleju. I tu pytanie czy olej przechodzi przez gumki zaworów czy przez uszczelke głowicy do cylindra powiem tez ze nie widac wycieków z samej głowicy. Jesli chodzi o zawory to lubią

Problem rozwiązany olej lał sie z czujnika cisnienia oleju prosto na pierwsza swiece a gdy odkęciiłem ja olej wpłynął do cylindra nowy czujnik i po sprawie Ale i tak bede musiał robic popychacze bo czasem mocno je słychac szczególnie gdy sie przygazuje do 3 tys.

Zobacz Głowice cylindrów do VOLKSWAGEN POLO

WitamNiestety zerwanie paska uszkodziło silnik. Na dwóch cylindrach nie ma w ogóle ciśnienia. głowica do wymianynaprawy. Auto prawdopodobnie pójdzie na żyletki koszt naprawy minimum 1500zł. Dzięki za dotychczasowe wskazówki i pomoc.Pozdrawiam

VOLKSWAGEN POLO III 6N Dziwna sprawa z obrotami silnika [AEF]

_________________Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować

cage009 nadal masz problem z obrotami u mnie prawdopodobnie padła uszczelka pod głowicą płyn zmienia kolor z czerwonego na pomarańczowy i zobaczę jakie ciśnienie jest na poszczególnych cylindrach a wskazani w % prostownika okazały się bardzo niedokładne.

VOLKSWAGEN Korektor siły hamowania

Witam Chcę ostatecznie wyjaśnić nurtujący mnie od jakiegoś czasu problem. Czy MK III w wersji CL silnik 1.4 ABD posiadały korektor siły hamowania Dodam że u mnie go nie ma ba podejrzewam że nie było go od nowości. Nigdzie nie mogę znależć informacji na ten temat

dosłownie wszystko na temat golfa z tym silnikiem przyda ci sie to SILNIK benzynowy Typ ABD Pojemność 1391 cm3 Średnica cylindra x skok tłoka 75 x 787 mm Moc maksymalna 44 kW60 KM - przy obrotach 5200 obrmin Moment maksymalny 107 Nm - przy obrotach 2800-3200 obrmin Stopień sprężania 92 Ciśnienie sprężania 10-15 MPa (min. 07) CYLINDRY (wymiary w mm) Średnica cylindra 7501 (008) - nadwymiarowa

VOLKSWAGEN Pracuje na trzech cylindrach...

Witam opowiem Wam problem z jakim borykam sie od dłuższego czasu... Auto to seat ibiza 1.4 MPI 8v rok produkcji 2002. Problem tyczy się pracy jedynie na 3 cylindrach. Auto podlaczane pod waga wykazuje jedynie Cylinder 2 Two Misfire Detected. Teraz napisze co zostało wykonane w celu usuniecia usterki -wymieniona cewka zapłonowa na nowa bylo podejrzenie ze moze nowa jest uszkodzona podmieniona zostala

VOLKSWAGEN termostat korek zbiorniczka czy uszczelka pod głowicą

Witam. Od dłuższego czasu borykam się ubywaniem płynu chłodzocego. Oto moje spostrzeżenia Do pracy mam 9km jeżdżąc tylko do pracy temperatura nigdy nie osiągnęła 90 płyn raczej nie ubywa. Dzisiaj pojechałem w trasę średnia prędkość 100-120 i 2000-3000obrmin czyli spokojna jazda (emeryt) na początku temperatura 75-80 z czasem wzrosła do 90 i tak pozostała po przejechaniu ok. 80km

W kwestii jeszcze uszkodzonej uszczelki pod głowicą wygląda to tak że jeśli w płynie chłodzącym masz ślady oleju ilub odwrotnie to świadczyć to może o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą (bo może jeszcze być pęknięta głowica lub blok) ale nie będzie to powodem wywalania płynu chłodzącego przez korek zbiorniczka wyrównawczego - chyba że ten przeciek wystąpi jednoczesnie z innym

VOLKSWAGEN PASSAT Jak dobrze kupic używanego Passata

Jak dobrze kupic uzywanegop PASSATA "W związku z tym że na Naszym forum pojawia się wiele ogłoszeń zapytań w sprawie kupna volkswagena Passata dzięki uprzejmości A3-club.net zmodyfikowałam ich mały przewodnik mam nadzieję że pomocny dla tych którzy mają mniejsze pojęcie o tym jak dobrze kupić auto i na co zwrócić uwagę przy zakupie wymarzonego samochodu. Wątek ten ma na

VOLKSWAGEN Silnik AFT nie odpala

Witamgolf mi nie chce za diabła odpalić walczę z nim już kilka dni. Dzisiaj skończyłem sprawdzanie wszystkiego co mi przyszło do głowy.Ostatnia deska ratunku do prośba do Was o pomoc.Auto golf 3 silnik AFT (wielopunkt) na Simos-ie brak alarmu fabryczny immo bez LPGOkoliczności usterki auto w trakcie jazdy (bezpośrednio po redukcji biegu - ale to zapewne bez znaczenia) zaczęło tracić obroty

VOLKSWAGEN [mk2] 16 PN - uszczelka pod głowicą czy termostat nawalił

Witam Ponawiam temat jeszcze raz gdyż poprzedni został usunięty z uwagi na "niesprecyzowany temat" (mam nadzieje że teraz jest precyzyjny). Przypominam problem Wczoraj przejechałem ponad 300 km (Darłowo - Gdynia - Darłowo). Pod koniec podróży zatrzymałem się na 50 km przed domem na zakupy. Po zakupach odpaliłe pojechałem i temperatura po parunastu kilometrach wzrosła dosc mocno

VOLKSWAGEN Nierowna praca silnika - co to jest

Mam taki dziwny problemik. kiedy odpalm autko gdy jest zimne wszystko jest ok ale kiedy rusze w miasto w taki upal jak dzisiaj tj ok 30st.. to kiedy temperaturke zlapie dziwnie telepie nim kiedy jest na jalowym..... Normalne obroty to ok 900 a po nagrzaniu to 800 900.... Wymnienilem swiece kable oleje filtry i nie wiem co dalej...

Takie "prychanie" nazywane jest wypadaniem zapłonów. Mieszanka w którymś cylindrze się nie spala (spalanie powstaje przy nagrzanym silniku w katalizatorze). Walczę z tym już od dobrych kilku miesiecy. Mechaników też chyba mam niedouczonych. Wymieniłem świece przewody WN czyszczona była przepustnica sprawdzony przepływomierz sonda wymieniona (niepotrzebnie) sprawdzone zawory i popychacze

VOLKSWAGEN Kopci na biało.

[size18]Witam wszystkichOd niedawna jestem włascicielem 3 z 2.8 benzyna.Autko lata bez zarzutówale kopci na biało i pobiera olejMam zamiar zgazowac tego potworkaale jestem ciekaw opini na ten tematPs. prosze o sugestie odnośnie powyższych objawów.

a jaka powinna byc temperatura sinikaprzy watowaniu [ Dodano 15 Lut 2008 1158 ]W płynie oleju nie widaćale lekko go ubywaJak najszybciej sprawdzić uszczelke pod głowicąPs.to chyba nie pierścienie bo polotu mu nie brakuje [ Dodano 03 Mar 2008 2031 ]koledzy silniczek konkreto zdiagnozowanycisnienia na cylindrach 14olej na wolnych obrotach prawie 2 to regulator cisnienia jebie sprawetak przynajmniej twierdzi mój mechanik

VOLKSWAGEN Numery silnika

Z gory przepraszam za glupi troszke temat ale jest to dla mnie wazne. Moglby mi ktos na foto pokazac gdzie sa numery silnika bo tam gdzie mi sie wydaje ze powinien byc nie moge sie do doszukac. Troszke jest tam rdzy skrobalem ale jakos nic sie nie pokazuje. W jednym miejscu mozna je tylko znalezc czy sa gdzies jeszcze Z gory dzieki Pozdrawiam

Co prawda jest to silnik RP ale połozenie numeracji jest w tym samym miejscu zraz ponizej łaczenia głowica-blok w okolicy 3-cylindra

VOLKSWAGEN Problem z poziomem oleju mk3

Wiem ze temat sie przewija ale nic nie pasuje do objawow mojego autka. Po dolaniu oleju do silnika (1.6 benz.) po okolo 100km poziom spada do samej koncowki bagnetu a potem jezdze dowoli i ten poziom utrzymuje sie O co chodzi z gory dzieki.

Moze gosciu zalal autko przed sprzedaza jakims "cudownym srodkiem" do naprawy silnikow i po wymianie cos sie rozszczelnilo Wg mnie moze tez byc uszczelka pod glowica. Przy duzym cisnieniu przezuca olej z kanalika olejowego do cylindra. Jak masz mniej oleju to i jego cisnienie w ukladzie jest mniejsze. Prosty przyklad u mojego ojca w MB 300D jest wszystko ok poki nie nalejesz oleju do ponad polowy miarki pozniej wyrzuca olej spod pompy wtryskowej. Ponizej tego poziomu jest suchutenko.

VOLKSWAGEN [Mk2] świeca zalana olejem silnik 1.3MH gaz

Witam silnik 1.3 MH gaźnik 2E3 1. Dzisiaj postanowiłem pogrzebać przy gaźniku umyć itp a przy okazji sprawdzićwymienić świece bo poprzedni właściciel założył trójelektrodowe BOSCHe. Jak je wykręciłem to okazało się że jedna jest całkowicie mokra od oleju. (oleju mi raczej nie bierze a na tej świecy przy tej ilości nie ma prawa się nawet spalić) Co się dzieje Co należy wymienić

przewód wysokiego napięcia czy jest ok czy jest porządnie podłączony złącza nie są zaśniedziałe i nie ma przebić (ostatecznie możesz zamienić z sąsiednim cylindrem zobaczysz czy objawy przechodzą na drugi gar) potem kopułkę czy tam nie jest coś upalone itp. Kup na próbę 1 świecę i wkręć tą nówkę na ten cylnder (może świeca padła powinna pasować Iskra FE65PS od poloneza

VOLKSWAGEN GOLF II [HELP]Uszczelka pod głowice - golf mk II 1.6 td intercooler

Potrzebuję pomocy przy wymianie uszczelki pod głowicą... Znam ten temat raczej tylko z poloneza i innych benzyniaków u mnie w mieście nie bardzo chcą się tego podjąć (boją się o pompe) więc poradze sobie sam (chyba) Mam kilka pytań - na co zwrócić szczególną uwagę - koło od pompy blokuje się tylko w jednym miejscu - na co zwrocic uwage jak bede odkrecal pompe - kolejność ustawiania zaworów - ktoś miał do czynienia z tym silnikiem Proszę o wsparcie...

do wymiany uszczelki pod głowicą nie musisz wyjmować pompy Jeśli nigdy tego nie robiłeś to możesz mieć problem z ustawieniem wałka w odpowiedniej pozycji bo reszta jest łatwiejsz niż w polónie . rozejrzyj się na forum to znajdziesz pewni zdjecia jak ustawić rozrząd . znaki są na kole zamachowym odkręcasz plastikowy korek z gornej części skrzyni biegów tam znajdziesz gez problemu

VOLKSWAGEN PASSAT niebieski dym z rury...2.0 2E...

Witam. od pewnego czasu zauważyłęm żę auto dymi mi na niebiesko...i to dosyć widocznie. Rano przy odpalaniu jest ok ale gdy sie zagrzeje to dymi...olej bierze ale nie wiele 1 litr na 10tyś mi wychodzi...płynu chłodniczego nie ubywa...wymieniłęm ostanio olej bo myślałem ze ten juz jest za bardzo przepracowany i moze dlatego ale i to nie pomogło co moze być przyczyną...czy bede musiał robić głowice uszczelniacze itp....

a u mnie niestety teraz w ogóle robi się kaszana z motorem... najpierw problemy z obrotami...4500obr to były moje wolne obroty...szukałem przyczyny w czujniku położenia przepustnicy bo jak tak delikatni pukałem nogą w gaz to obroty spadały na 1000obr a przy wciśnięciu pedału gazu znów były bardzo wysokie...myłem silniczek krokowy też nic nie pomogło...w końcu go odłączyłem i na

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z odpalaniem

Witam od dwóch dni moj passat ciezko pali to znaczy muszee pokrecic rozrusznikiem 2 - 4 sekundy zanim odpali wczesniej odpalał od pierwszego razu co moze być przyczyną filtr paliwa wymieniłem w sierpniu zeszłego roku i przejechałem od tej pory 22 tys km. passat 3BG 1.9 tdi na pompowtryskiwaczach 101 KM pozdrawiam

Witam Miałem podobny problem w moim AJM. Autko bardzo ciężko palilo na zimnym silniku i po kilku godzinach postoju. Po kilkunastu sekundach kręcenia palił ale na początku bardzo kopcił na biało. Jeżdżąc po mechesach nasłuchałem się że pompki się kończą lub uszczelka pod głowicą a jeden idiota stwierdził że auto jest przegrzane i ma wypalone zawory. Rozmowa kończyła sie na tym

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Delikatne bicie podczas gwałtowniejszego przyspieszania na 3 4 i 5 biegu

witam zanim podniosłem moc w aucie nie było tego czuć a mianowicie teraz jak na 3 biegu wcisnę na max albo na 4 żeby wyprzedzić coś i to samo z 5 biegiem czuje po lewej stronie tak mi sie wydaje przynajmniej delikatne wibracje czy bicie po oględzinach w kanale nie stwierdziłem nic podejrzanego oprócz tego ze wewnętrzny przegub ma luz pionowy jest on wyczuwalny czy to moze być przyczyna

Panowie przepraszam za odgrzanie starego kotleta ale po co zakładać nowy temat a od około roku mam podobny problem w swoim wozie. Nie passat ale jego brat. Silnik 1.9 TDI awx Przy mocnym bucie na 4 i 5 biegu wibracje Auto po remapie a obecny moment 360 Nm. W sumie nie ma znaczenia bo jak wgram ori mapy jest dokładnie tak samo. Wymieniłem 1. wahacze febi bieldstein 2. tarcze hamulcowe 3. opony

AUDI A3 VAG Pełna Instrukcja

VDS for Windows Instalacja oprogramowania. Program działa w środowisku Windows. W celu zainstalowania oprogramowania należy uruchomić z dyskietki program SETUP.EXE. Podczas instalacji założony zostaje katalog cVwtool do kt6rego skopiowane są pliki programu. Ewentualne komunikaty o błędach potwierdzać OK i Zignoruj. Ich występowanie jest nieważne dla instalacji programu. Program zakłada

Zadaj pytanie ekspertowi