części samochodowe nanodatex

volkswagen polo czujnik temperatury cieczy

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo czujnik temperatury cieczy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Położenie czujnika temperatury cieczy chłodzacej AFN

Witam. Zaczyna mi chyba wariować czujnik. Raz pokazuje 90 stopni innym razem 0. Podejrzewam ze może nie łączyć gdzieś na kostce albo po prostu już pada. Stąd moja prośba. Czy ktoś mógłby mi wskazać gdzie ów czujnik się znajduje. Miło widziane zdjęcie jako że jestem laikiem.

httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt16202.Masz link do strony gdzie znajdziesz zdjęcie w którym miejscu znajduje się czujnik.W razie problemu skorzystaj z wyszukiwarki na forum.

VOLKSWAGEN Czujnik temperatury cieczy chłodzącej

Witam. Mam Golfa 3 1.8 silniczek ABS czujnik temperatury cieczy chłodzącej cały czas pokazuje jakieś marne temperatury jest w położeniu na początku i nie ważne ile i jak jadę on nie reaguje. Czy to czujnik temperatury do wymiany może coś innego Jaki może miec to wpływ na samochód Proszę o pomoc

Zobacz Czujniki w układzie chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji do VOLKSWAGEN POLO

VOLKSWAGEN jaka rezystancja czujników temperatury w polo 86c2f

jaka rezystancja czujników temperatury w polo 86c2f.1 czujnik ssania niebieski na zimnym i 2 czujnik temperatury cieczy czarny na zimnym silniku

oznaczenie silnika powinieneś znać ale zapewne niebieski ma taką samą resystancję jak wszystkie czujniki temperatury cieczy odpowiadająca z ssanie we wszystkich VW czyli na rozgrzanym w pełi około 240 omów na zimnym kilka omów dokładne normy sa na forum. A czarny będzie od licznika oporu cirka 2x mniejsze

VOLKSWAGEN silnik SDI i wymiana czujnika temp. cieczy chłodzącej

Witam serdecznie Mam problemy z odpaleniem swojego golfa (odpala po kilku próbach wczoraj o dziwo za pierwszym razem). Mechanik orzekł że to wina czujnika temperatury cieczy chł. (do komputera 4-stykowy) Mam prośbę- czy jakaś dobra dusza mogłaby mi powiedzieć jak się wymienia ten czujnik na co zwrócić uwagę (coś odpowietrzyć itp w prostych żołnierskich słowach dla chłopa który

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wysokie obroty biegu jałowego - czujnik temperatury

Od pewnego czasu zaraz po odpaleniu obroty biegu jałowego zamiast 900 obr. wynoszą 1000 - 1100 obr. Po jakimś czasie spadają do 900. Z tego co zauważylem nie jest to zależne od tego co pokazuje wskazówka temperatury wody. Pozatym wydaje mi sie jakby kontrolka podgrzewania świec pomimo tego że na dworze jest ciepło świecila się za długo. Niestety nie mogłem znaleść nic konkretnego w szukajce.

OK. W takim razie wymieniam czujnik cieczy na chybił trafił.Podłączenie pod kompa kosztuje tyle co czujnik. Może będę żałował ale ryzykuję. Może mi ktoś powiedzieć jaka jest wtyczka czujnika w AJM. W tej chwili w sprzedaży są już chyba tylko zielone kolory czujników i wizualnie różnią się kształtem wtyczki (kwadrat i półowal) Może ktoś wie jaka jest w AJM

VOLKSWAGEN POLO III 6N na zimnym ciezko odpala

Witam mam pytanie czy ktoś z was spotkał sie z taka sytuacja jak moja czyli rano gdy chce odpalic auto odpala ale chodzi na bardzo niskich obrotach i po paru sekundach jest juz dobrze co to moze byc Moje auto to polo 14 z 99 roku benzyna bez instalacji gazowej Dzieki za odpowiedzi

Klasyczny objaw uszkodzenia czujnika temperatury cieczy chlodzącej Silnik całkowicie zimny ciężko zapala pracuje nierówno ma tendencję do gaśnięcia czasem zapala wyłącznie z wcićsnietym pedałem gazu lekkie nagrzanie silnika czyni cuda przy spadku temperatury objawy się nasilają.Zdiagnozowanie odłącz złącze elektryczne czujnika i spróbuj uruchomić silnik. Jeśli zmiana będzie

VOLKSWAGEN [POLO 86C Silnik] Wariująca temperatura 1.3 NZ

Witam koledzy. mam problem z moim polo z silnikiem 1.3 NZ. Mianowicie wariuje temperatura. ( Wymieniłem termostat ) i wlałem nowy płyn chłodzący HEPU. Problem nie ustępuję. Czasami silnik sie nie dogrzeje podczas trasą a dzisiaj co juz mnie mocno zmotywowało wskazówka na podziałce doszła do końca tak ze mrugała czerwona kontrolka. Wiatrak działa.

Musisz sprawdzić czy termostat działa prawidłowo bo nawet nowe potrafią świrować. Aby sprawdzić termostat odpal zimny silnik i kontroluj ręką temperaturę dolnego węża idącego do chłodnicy oraz obserwuj wskaźnik temp. na desce. Wąż powinien zrobić się ciepły dopiero gdy wskazówka będzie w pionie. takie naprzemiennie występujące niskie i wysokie temp. cieczy wskazują na zacinający

VOLKSWAGEN dwa czujniki na wężu

Czytam forum i cały czas widzę że wszystkie 19 TDI 90 Km mają po jednym czujniku temperatury cieczy chodzącej w króćcu pryz bloku silnika ja natomiast oprócz tego czujnika mam na tym samym wu w połowie drogi do chłodnicy jeszcze jeden podobny czujnik do czego on służy i czy jak chcę wymienić czujnik bo źle mi wskazuje temperaturę to muszę wymieniać obydwa

VOLKSWAGEN PASSAT POLO 14 Problem przy odpalaniu zalewa silnik

Witam problem polega na tym iż czasami nie da sie odpalić autka normalnie tylko trzeba kręcić jakieś 10 sekund i powoli coraz szybciej sie kręci i wreszcie odpali to wielki dym czuć benzyne po prostu zalewa silnik. Jeszcze jedno co zauważyłem to że pompka paliwa jak pracuje po przekręceniu kluczyka to z jakies 8sek u mnie w Pasku tylko 1sek może 15. I pytanie moje co steruje pracą pompki komputer czy to on może siadać już a może jakaś inna przyczyna

Po opisiejak dla mnie to masz do wymiany czujnik temperatury cieczy chłodzącej.Zapomniałeś napisać ze na ciepłym odpala dobrze

VOLKSWAGEN POLO III 6N [classic] problem z odpalaniem na zimnym silniku

polo classic 1.4 benzyna na pełnym wtrysku. Witam od jakiegoś czasu mam bardzo duże problemy z opalaniem odpala mi tak dopiero gdzieś za 4-8 razem niepokoi mnie to gdyż takim sposobem zaraz załatwię akumulator. Jakie objawy za 1 razem jak przekręci to tylko miesza za 2 razem to już ma tak jakby już podłapywał paliwo ale nie mógł odpalić i tak dopiero po kolejnych próbach zaczyna odpalać.

problem rozwiązany została wymieniona sonda lamda czujnik temperatury cieczy chłodzącej świece oraz zostały skasowane wszystkie błędy w komputerze i jest ok. Problem tkwił dokładnie w podawaniu paliwa na zimnym nie podawał odpowiedniej dawki i dla tego tak trzeba było nim bujać. Teraz czy deszcz czy słońce czy mrozik czy nie pali od pierwszego strzała.

Też kiedyś miałem ten problem. Każde przyciśnięcie sprzęgła to samochód gasł. Wymiana czujnika temperatury cieczy na nowy pomogła i na komputer z nim usunąć błędy Pozdrawiam

VOLKSWAGEN POLO III 6N problem z dławieniem na niskich obrotach.

Mam polo z 95r 1.3 6n. Od pewnego czasu mam problem polegajacy na tym ze kiedy dodaje gazu na niskich obrotach moje polo dlawi sie prawie staje w miejscu ale nie gasnie. Kiedy przy normlnych obrotach zmieniam bieg nic podobnego sie nie dzieje jedzie normalnie. Poczatkowo myslałem ze moze to byc problem z filtrem paliwa ktory wymieniłem niestety nic to nie pomoglo. Dodam takze iz wczesniej wymieniłem

czy to się dzieje na zimnym silnikujeśli tak to czujnik temperatury cieczy wymień.

VOLKSWAGEN PASSAT [ABC]Diagnostyka 1.8 20V TURBO AEB APU AWT AWM 1.8T - krok po kroku [GUIDE] v.0.3

Wstęp Na przestrzeni ostatnich lat na forum pojawiło się mnóstwo cennych informacji związanych z diagnozowaniem silników 1.8T. Niestety wiele z nich powtarza się ze względu na brak systemu należytego katalogowania wiedzy. Ten wpis ma na celu usystematyzować informacje zgromadzone na forum oraz - w miarę możliwości - poprzeć prezentowane tutaj sposoby diagnostyki przykładami z konkretnych

VOLKSWAGEN Zasada działania czujnika obrotów prędkości paliwa temp.

Jaka jest zasada działania czujnika obrotów silnika Czy jest tam także zastosowany hallotron jak w przypadku czujnika prędkości Co jest na wyjściu z czujnika Ze schematu wynika ze do licznika sygnał nie idzie bezpośrednio z czujnika w cewcealternatorze tylko z ECU. Jaki to jest sygnał Czy impulsy jak z impulsatora czy coś innego Czy mógłby ktoś mógł potwierdzić ze na tej zasadzie działają

VOLKSWAGEN Gdzie jest czujnik temperatury w Polo

Witam Wiem że polo to nie Golf ale na listach od polo nikt nie odpowiada. Czy ktoś wie gdzie jest czujnik temperatury podający sygnał na wtrysk Moje polo to 92r. 1.3 benzyna wtrysk jednopunktowy Bosh Znalazłem czujnik mierzący temperaturę cieczy chłodzącej (umieszczony jest przy termostacie obok czujnika podającego temperaturę na deskę rozdzielczą) i jest nawet niebieski ale - czy to ten i czy jest jedyny dzięki

VOLKSWAGEN AEE i obroty przy odpalaniu na letnim silniku

Witam. Mam pytanie o obroty ale od początku... Mam problem z obrotami przy odpalaniu letniego (w dotyku) silnika (Jeśli vag pokazuje mi na zimnym silniku ok 12C to zakładam że w tym przypadku temperatura cieczy będzie w okolicach 20 30C). Sprawa wygląda tak że po odpaleniu takiego letniego silnika obroty wskakują mi na prawie na 2000 obrmin przepustnica tak jakby ustawiała się w połowie

VOLKSWAGEN niska temp. silnika

hej witam od niedawna jestem posiadaczem golfa III diesel zauwazylem ze wskaznik temp. prawie nigdy sie nie podnosi. wskazowka zawsze na sole jest moze raz w korku wskoczyla do 50C. a dziala napewno musze dodac ze moja jazda to codziennie autostrada ok 100km. dziennie. czy to normalne to moj pierwszy samochod z silnikiem diesla wiec jestem zielony. wielkie dzieki za pomoc pozdrawiam

hadra hmm miernik temperatury działa skoro czasami w korku temperatura wzrasta pytanie czy nie przekłamuje podanych wartości i przez to wskazówka jest na dole skali. Ja bym na początek sprawdził czujnik temperatury cieczy chłodzącej może być zakamieniały a kamień to świetny izolator i to może być powód nieprawidłowych wskazań. Jest też druga opcja możliwe że masz uszkodzony termostat

VOLKSWAGEN Lekkie szarpanie - błędy

Witam. Od miesiąca jestem posiadaczem MK4 2.0 Benzyna (115KM) AQY i mam następujący problem. Od samego początku podczas jazdy czuć było lekkie szarpanie na wszystkich biegach na całym zakresie obrotomierza. Na kompie wykazało błędy - czujnik temperatury płynu chłodzącego- czujnik położenia wałka rozrządu- Lambda- nieprawidłowa praca lub nieprawidłowe spalanie (nie pamiętam) cylindra

VOLKSWAGEN Czujniki temp cieczy chlodzacej.

Witam pisze ten post poniewaz nie udalo mi sie odszukac odpowiedzi na moje pytanie.. dzieki szukajce dowiedzialem sie tylko ze niebieski czujnik jest od ssania Sprawa wyglada tak ze niedawno kupilem auto i odnajduje caly czas jakies dziwwne patenty poprzedniego wlasciciela ... Moj golfik II to 1.6 na gazniku pierburg 2e2 interesuja mnie konkretnie czujniki temperatury od cieczy chlodzacej jeden jest

VOLKSWAGEN Pytanie o czujnik temperatury

Witam. Mam Seata Ibize 2.0 GTi 8v (2E) Jakie są objawy przty nie sprawnum czujniku temperatury i gdzie on sie może znajdować. Pisałem juz wsześniej o moim problemie na benzynie i chciałbym jeszcze dodać ze jak odpalam samochód na zimnym silniku po nocy to wskazówka od temperatury cieczy zaczyna pokazywać juz od połowy skali(chyba że się zegar od temp zepsuł).

Marooo9 napisał(a)jak odpalam samochód na zimnym silniku po nocy to wskazówka od temperatury cieczy zaczyna pokazywać juz od połowy skali(chyba że się zegar od temp zepsuł).

VOLKSWAGEN POLO III 6N vw polo 1.6 ALM 99r jaki kolor czujnika temperatury

witam. czy ktoś z kolegów mógłby mi podpowiedzieć jaką obwódkę ma mieć czujnuk temperatury cieczy chłodzącej (4 piny) w vw polo 1.6 ALM 99r

VOLKSWAGEN BORA VW Bora - czujnik temperatury cieczy raz działa raz nie

WitamPrzewałkowałem wiele tematów z tym związanych ale nie spotkałem mojego przypadku a dokładniej mówiąc nie mam żadnych najmniejszych problemów z odpalaniem silnika czy to z rana na zimnym czy na ciepłym nie kopci co do spalania to jeszcze nie wiem bo nie dawno kupilem moją Borke żadnych braków mocy sprawuje sie wzorowo...jedyna sprawa która mnie trapi to wskazówka temperatury cieczy

najpierw powinieneś sprawdzić jaki masz u siebie - półokrągły czy kwadratowy potem powinieneś sprawdzić (jak wskazuje temperaturę około 50C) czy tak samo wskazuje czujnik G62 a na samym końcu czy w teście 17 Instruments (output test) wskazówki wychylają się prawidłowo gdyż nie zawsze jest to winą czujnika G2 - tego właśnie od temperatury na wskaźniku.czujnik (podwójny G62G2) znajduje

Ja zamówiłem czujnik z tej aukcji co podawałem dzisiaj przyszedł czujnik identyczny jak na zdjęciu. Jak znajdę chwilę czasu to wymienię i napiszę jakie wskazania na VAGu.Hansolodokładnie 059 919 501 jest z kwadratową kostką059 919 501A jest z półokrągłą kostką

VOLKSWAGEN Gaśnie zaraz po odpaleniu (ssanie ręczne)

Witam.Na wstępie zaznaczę że (tak jak w temacie) ssanie ręczne w Golfie 1.6 PN więc problem nieco inny niż w większości przypadków. Ssanie zostało przerobione już zanim stałem się posiadaczem Golfa. Nie ma tego złącza (na zdjęciu na czerwono) do którego podpina się wtyczkę. Jest tylko to co zaznaczone na zielono. Zamiast tego co na czerwono jest przymocowana linka którą steruję

VOLKSWAGEN Problem z czujnikiem temperatury cieczy

Witam Wiem ze podobne tematy juz byly ale nie znalazlem ostatecznej odpowiedzi na moje pytanie. Sytuacja wyglada nastepujaca moj golf 1.9TDI 110KM AHF 98r zaczal mi sporo palic ok 9l100km wiec pojechalem na diagnoze VAG i okazalo sie ze temperatura na wskazniku byla 90st a na kompie pokazywalo 32st tak wiec wymieniem czujnik i tu sprawa stary byl koloru niebieskiego o numerze 078 919 501B(oczywiscie

VOLKSWAGEN PASSAT Zachowanie silnika 2E na obrotach biegu jałowego

Jak w temacie - dziwi mnie nieco zachowanie silnika przy biegu jałowym na benzynie. Chciałbym zasięgnąć opinii innych użytkowników bo nie wiem czy "ten typ tak ma" czy jest coś "nie halo". Po nagrzaniu silnika obroty utrzymują się tak jak powinny ok. 800-900rpm. Po przejechaniu niewielkiego odcinka (powiedzmy od świateł do świateł) przy jeździe bez wkręcania silnika

VOLKSWAGEN załączają się wentylatory chłodnicy

WitamGolf 4 1.9 TDI 115 KM silnik AJM1. Mam problem ponieważ po załączeniu zapłonu(nie odpalony silnik) od razu załączają się wentylatory i duży i mały mam climatronic który jest wyłączony podczas załączania zapłonu. 2. Przy 2 tyś obrotów samochód jakby zamulał i przerywał.Z góry dziękuje za pomoc.

CześcJednak to był czujnik temperatury cieczy chłodzącej w silniku AJM przynajmniej u mnie jest on półokrągły-jajkowaty a nie jak dostałem z sklepu kwadratowy.Przeczyściłem stary czujnik i od razu się poprawiło- wchodzi na obroty wentylatory się nie załączają jak nie potrzeba lepiej jakby odpalał. Płynu przy tym mi się wylało około 2 litrów bo ten kwadratowy czujnik był za mały

VOLKSWAGEN VW Polo (GAZ) nie zapala na benzynie gdy jest zimny

Witam. VW polo 1.4 benzyna GAZ Rocznik 1997 Problem z moim polo jest taki że nie ma szans zapalić go na benzynie jak jest zimny (czyli rano po całej nocy) na gazie bez problemu. Jak już zapale na gazie to wystarczy że jakieś 5min silnik będzie chodził i później już zapala na benzynie. Był u dwóch mechaników i żaden nie wie co mu dolega. Pomożecie Dzięki. Pozdrawiam.

50zł. czujnik temperatury cieczy znajduje się na kroćcu wychodzącym z bloku silnika do chłodnicy. Nie mam fotki żeby Ci to pokazać dokładnie ale znajdziesz ten czujnik w okolicy grubej rury idącej do chłodnicy) Podaj jeszcze jaki jest symbol Twojego silnika. EDIT httpimages34.fotosik.pl391562307c03a9617c4.jpg Mam nadzieję to foto co nieco wyjaśni. Z tego co widzę to jest tu zespolony

VOLKSWAGEN 1.4 16v szarpie przerywa podczas jazdy

Witam mam taki problem sprowadziłem niedawno VW LUPO 14 v 16 rok 1999 z Niemniec w drodze powrotnej auto zaczeło szarpać i przerywać w czasie jazdy myslałem że to kable zapłonowe wymieniłem je jest to samo wymieniłem również swiece. Wystepuje to w takej postaci że jak nap jadę 110 i robię redukcje do 4 biegu to silnik szarpie i pracuje tak jak by pracował na trzech garach. Proszę o

sprawdzi sprawdzi miernikiem na forum podane gdzieś są jakie parametry powinna trzymać sady są w cenie od 100 do 500 zł lub więcej zależy jakiej firmy wykręć sobie świece i sprawdź czy oby nie masz zalanych bo jak sie przydusza to znaczy że silnik paliwa nie przepala w komorze jak znam życie to pewnie są okopcone sprawdź sobie czujnik połozenia przepustnicy i czujnik temperatury cieczy

VOLKSWAGEN Rozgrzany silnik1.8 podczas jazdy szarpie a następnie gaśnie

Problem zaczął się od czterech dni samochód podczas jazdy zaczął szarpać a następnie zgasł. Kiedy silnik ostygł zapalił i do czasu kiedy ponownie nie przejechałem około 30km. było wszystko w porządku.Auto jest 92r. i posiada jednopunktowy wtrysk. Podejrzewałem czujnik hala wymieniłem na nowy. Auto sprawdziłem za pomocą programu Vag wyświetlił usterkę czujnika temperatury cieczy

VOLKSWAGEN problem z obrotami odpalaniem gdy jest zimny

Witam. przeszukuje wszystkie fora samochodowe lecz nigdzie nie moge znalezc przyczyny problemu. moze opisze cala historie mojego nieszczesnego samochodu. nie weim czy mk3 czy inaczej to zwac. posiadam vw vento 18 benzyna. a teraz odrobina historii. czerwiec - wymiana swiec rozrzadu i innych drobnostek jak przy kupnie i odrazu stluczce lipiec - zalozony autoalarm z odcieciem zaplonu 2 tyg pozniej

ostatnio wymienilem czujnik temperatury cieczy chl. na nowa podrobke takze mam teraz 2 czujniki. stary pokazuje rezystancje przy temp. 20 (pokojowa) 36 (ciala) i 7 (tyle na dworze) mieszczace sie w tabelkach a wiec czujnik wyglada ok (pomiary na 1 i 3 styku na 2 i 4 wychodza wartosci gdzies tak o polowe nizsze) polecialem wiec do furki na dwor (stala ze 2h a wiec mogla do konca nie wystygnac) na starym

VOLKSWAGEN AKL szarpie na pb i lpg 2-3tys obrmin

Witam wszystkich.Jestem tu nowy wiec zaczne od poczatku. Golfem jeżdżę od marca i przejechalem nim juz okolo 10 000km bez zadnych awari (ze strony silnika) pod koniec sierpnia zamontowalem sekwencyjna instalacje lpg. Szarpanie pojawilo sie pierwszy raz kilka dni po zalozeniu instalacji ale wynikalo to z tego(tak wtedy myslalem) ze przelaczal sie na lpg odrazu po odpaleniu (temp przelaczania byla

Mi też ostatnio silnik szarpał ale tylko na lpg. Na pb było ok.Wymieniłem filterek od gazu i narazie jest ok.Jakieś pół roku temu wymieniałem też czujnik położenia wału (o ile dobrze pamiętam to czujnik G28).Ale nie pamiętam czy miałem błąd. Silnik wtedy ciężko palił czy ciepły czy zimny. Vag napewno nie pokazuje żadnego błęduZobacz też wężyki od serwa czy jakiś nie jest

VOLKSWAGEN POLO III 6N polo 96r 1.0 duzo pali

panowie juz niemam sil do tego auta jest to polowka mojej dziewczyny z silnikiem 10 monowtrysk 96 rok 160tys km od jakis 3 miesiecy auto zaczelo duzo palic na miejscu jak jezdzi ok 9 litrow na trasie niezejdzie ponizej 65 litrow co do stylu jazdy jezdzi bardzo ekonomicznie na poczatku jakies 2 miesiace temu podjechalem do kolegi mechanika i podpial pod kompa sprawdzal ze 3 razy wszystko jest ok zero

na kompie lambda byla ok i mysle ze i blad czujnikja tez by pokazalo ale sprawdze omomierzem temperatury cieczy i powietrza te dwa jakie wartosci sa prawidlowe

VOLKSWAGEN problem z temperatura

na MFA pokazuje mi temperature przyjmijmy 80 natomiast wskazowka w ogole nie wychyla sie. wskaznik temperatury na pewno jest dobry przekladane byly cale zegary i to samo

Dokładnie MFA pokazuje temp. oleju Jeśli natomiast wskaźnik od temperatury wody na blacie nie wychyla się a twierdzisz że wskaźniki są dobre bo poprzekładane to termostat się skończył (zaciął w położeniu otwartym) i układ w ogóle się nie grzej( spróbuj pogazować na postoju może się wychyli) jeśli nie sprawdź czujnik temperatury cieczy na wlocie węża od chłodnicy do głowicy ewentualnie rezystancję. Powodzenia

VOLKSWAGEN Nie wlacza sie ssanie w RP

witam mam pytanie co moze byc przyczyna nie wlaczania sie ssania w silniku 1.8RP czujnik normalnie pokazuje temp wody. pozdrawiam.

Jak pisałem podrzucam dane czujników temperatury cieczy i powietrza oraz położenia przepustnicy i zamknięcia przepustnicy. Numery pinów są na wtyczkach ale jakby co to znajdę rysunki. To masz jeszcze o kodach błędów. Niestety po angielsku ale to prosty tekst więc myślę że dasz radę. Jakby ktoś miał pomysł co by się jeszcze przydało to niech to dorzuci lub napisze co. [ Dodano 27 Wrz 2008 0945 ]Jeszcze jedno te cytaty pochodzą z AD 2004 która niestety nie jest wolna od błędów (sam uwaliłem diodę w wieloprzekaźniku Fiata bo im się i - w opisie sprawdzania pomyliły) więc jak będą zastrzeżenia to proszę pisać Piszę te słowa ponieważ nie miałem okazji wywoływać błędów w VW drutem. Zawsze przy użyciu Vaga i fejsa ot taki pech. Wywoływanie błędów drutem w Oplu lub polonezie to inna sprawa i temat przerobiony nie raz

VOLKSWAGEN Tajemnicze problemy z odpalaniem po dłuższym postoju

Brat ma problem i cytuje jego tematpost z forum passata " Witam Od kilku ładnych miesięcy borykam się z dość często występującym i dobrze opisanym na forum problemem z odpalaniem silnika po dłuższym postoju. Dość skrupulatnie przejrzałem forum i nie znalazłem rozwiązania którego jeszcze nie próbowałem a które pozwoliło by naprawićzdiagnozować mój problem. Kilkakrotnie odwiedzałem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 POMOCY - Tajemnicze problemy z odpalaniem po dłuższym postoju (dokładny opis video)

Witam Od kilku ładnych miesięcy borykam się z dość często występującym i dobrze opisanym na forum problemem z odpalaniem silnika po dłuższym postoju. Dość skrupulatnie przejrzałem forum i nie znalazłem rozwiązania którego jeszcze nie próbowałem a które pozwoliło by naprawićzdiagnozować mój problem. Kilkakrotnie odwiedzałem też mechanika (polecanego i sprawdzonego przez

VOLKSWAGEN PASSAT B5 szarpanie AHLa ale nie takie normalne

proszę o pomoc i nie wyrzucanie tego tematu bo ja naprawde przejrzałem wszystkie tematy mniej więcej związane z tym problemem ale u mnie jest trochę inaczej a wiec zacznę od tego co jest wymienione kable świeczki czujnik temperatury cieczy chłodzącej czujnik halla czujnik położenia wału żadnych błędów na VAGu a teraz z czym jest problem samochód czy ciepły czy zimny chodzi tak samo

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n]Problem z obrotami. Filmiki itp.

Witam. falowały mi obroty wyczysciłem przepustnice i silnik chodził 1500-2300 tyś obrotów robilem adaptacje ale wartosci sie nie zapisywały. Był uszkodzony czujnik temperatury wody cieczy wiec go wymieniłem na uzywany od Skody Felicji 1.6 MPI po wymianie błąd w Vagu nie wystepował ale nadal nie moglem zrobic adaptacji i dzis sprawdzałem poszczególnie.Filmy Silnik z podlaczonymi czujnikami

VOLKSWAGEN problem z odpaleniem gdy postoi dłużej 1.8t

Gdy rano chce odpalić samochód lub gdy postoi około 6 godzin to ciężko pali tak jak by paliwo cofało się. Nigdzie go nie czuje więc raczej nie uchodzi. Opisze szczegółowo. Podczas odpalania kręci rozrusznik około 3 sekund i cisza nie odpala próba jeszcze ze dwa razy i coś łapie około czwarty raz załapał ale gdy od razu dam mu więcej gazu gaśnie. Odpalam go jeszcze raz po odpaleniu

czujnik temperatury cieczy czujnik położenia wałka korbowego u mnie w 2.0 tak reagował jak miałem te rzeczy do wymiany nie naraz.

VOLKSWAGEN czujnik temperatury cieczy-jakie objawy.

witam czytalem na forum ze jak sie kupi czujnik temp.cieczy nie w ASO to potrafi przeklamywac czyli wskazowka podaje 90 c a do komputera wysyla ze jest inna czy to prawda i jakie sa objawy wadliwego czujnika cieczy

Musisz pamiętać że jeden czujnik temp ma dwa wyjścia jedno do kompa a drugie do wskaźników versja vaga nic nie zmieni zagrzej silnik i sprawdź jaką masz temp jeśli po zagrzaniu obroty spadną do jałowych i wskaźnik będzie wędrował do połowy to ok - może sprawdzasz temp ale w komorze silnika co jest od klimy

valerio napisał(a)Musisz pamiętać że jeden czujnik temp ma dwa wyjścia jedno do kompa a drugie do wskaźników versja vaga nic nie zmieni zagrzej silnik i sprawdź jaką masz temp jeśli po zagrzaniu obroty spadną do jałowych i wskaźnik będzie wędrował do połowy to ok - może sprawdzasz temp ale w komorze silnika co jest od klimy

VOLKSWAGEN szarpie mocno przy ruszaniu

Witam Może ktoś mi odpowie na pytanie co jest pupsute kiedy ruszam golfem mk2 szarpie bardzo mocno mało co nie wyskoczy silnik PROSZĘ O ODPOWIEDŹ Z GÓRY DZIĘKI

przyczyn jest sporo a mianowicie jak jest silnik zimny przyczyną morze być uszkodzona sonda czujnik temperatury cieczy czujnik położenia przepustnicy świece ci zalewa przy ruszaniu bo silnik dostaje za ubogą mieszankę i jej nie spala przewody WN kopułkę sprawdź czy auto ci kopci napisz jaki ma silnik itp coś o aucie więcej wróżek tu niema na forum [ Dodano 03 Kwi 2008 2132 ]jest

VOLKSWAGEN Problemy z wolnymi obrotami w 1.8 z LPG

Witam Jestem świeżo po lekturze chyba miliona postów tematów w temacie problemów z pracą silnika na biegu jałowym i niestety nie znalazłem identycznego problemu - może przeoczyłem. Tak czy siak Odpalenie (zawsze na benzynie) zimnego silnika bez najmniejszych problemów - obroty na poziomie ok. 1000. Po nagrzaniu się silnika obroty zaczynają równiutko i cyklicznie wzrastać do około 1400

VOLKSWAGEN falujące obroty spalanie oleju

Witam Zapewne były już podobne wątki ale przeszukałem sporo i nigdzie nie trafiłem na odpowiedź dotyczącą mojego problemu dlatego też proszę o wyrozumiałość i rzeczową pomoc w dwóch tematach. 1) Otóż mam kłopot z obrotami silnika. Chcąc uprzedzić Wasze odpowiedzi powiem że przepustnica została wyczyszczona a także sprawdzona VAGiem z nowymi ustawieniami. Mimo tych zabiegów

Zapraszam do lektury mojego tematu może znajdziesz coś pożytecznego. Ja mam problem podobny tylko u mnie sprawę dodatkowo (możenie musi) komplikuje instalacja LPG. httpforum.vwgolf.plviewtopic.phpt123412 Co do falujących obrotów na bezynie to wylistowałem sobie kilka mozliwych przyczyn 1. Silniczek krokowy - zdemontować wyczyścić (wykąpać w benzynie ekstrakcyjnej) i zamontować. 2. Uszkodzenie

VOLKSWAGEN [MkIV] faluja wolne obroty

rok prod 2001 benzyna 16 z gazem sekwencyjnym. Po założeniu gazu wszystko było ok. przejechałem ok 12 000km. zaczeły dziwnie falowac obroty tak na gazie jak i na benzynie najgorsze to ze nie zawsze mogłem jeżdzic cały dzien i było ok ale nagle jak zaczeły falowac to nawet od 600 do 1200 i nawet gasł. gazownik stwierdził ze gaz ustawiony jest dobrze tylko ze obroty wolne mam za niskie bo

Pisałeś że czyściłeś przepustnicę z tego co wiem to właśnie przepustnica jest odpowiedzialna za tego typu objawy i że częśto trzeba ją czyścić. Średnio co około 30 000 km podobno. Ja miałem podobny problem z obrotami i wszystko ustało po wymianie walniętego czujnika temperatury cieczy chłodzącej. Możesz mieć również problem z czujnikiem położenia przepustnicy byc może też wymaga przeczyszczenia.

VOLKSWAGEN czujnik temperatury cieczy

mam taki problemik-jak widac w opisie mam jette.Niedawno wymienilem termostat(vernet)autko 3ma ladnie temperature.Tylko...czasem(ostatnio to zauwazylem)jest tak ze w miescie temperatura troche sie cofa(naprawde nieznacznie-w porownaniu z trasa)ale wtedy sie wlacza wentyl(na chwile).czy tak powinno bycczy moze wskazowka mi przeklamuje( na trasie jest nieznacznie dalej niz polowa).wtedy musze wymienic
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi