części samochodowe nanodatex

volkswagen polo czujnik temperatury cieczy

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo czujnik temperatury cieczy

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo czujnik temperatury cieczy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Położenie czujnika temperatury cieczy chłodzacej AFN

Witam. Zaczyna mi chyba wariować czujnik. Raz pokazuje 90 stopni innym razem 0. Podejrzewam ze może nie łączyć gdzieś na kostce albo po prostu już pada. Stąd moja prośba. Czy ktoś mógłby mi wskazać gdzie ów czujnik się znajduje. Miło widziane zdjęcie jako że jestem laikiem.

httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt16202.Masz link do strony gdzie znajdziesz zdjęcie w którym miejscu znajduje się czujnik.W razie problemu skorzystaj z wyszukiwarki na forum.

pietrucha24 Poczytaj ten wątek httpforum.vw-passat.plshowthread...lightg62%2Fg2 czujnik G62G2 ( zaznaczony)jest zamontowany w trójniku plastikowym z prawej strony głowicy ( patrząc od strony przedniego zderzaka) na wysokości trzeciego i czwartego wtryskiwacza.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej

Wczoraj udało mi sie wreszczie podpiąć samochód pod komputer. Turbina i przepływomierz okazały się w normie. Natomiast pojawił siębłąd czujnika temperatury cieczy chłodzącej silnik. MEchanik mówi że to moze być przyczną lekkiej czkawki silnika do 2000 obr. gdyż czujnik raz podaje np. temp 90 st a za chwilę 30 st. Jesli błąd będzie się pojawiał trzeba będzie wymienić na nowy. Gdzie taki czujnik się znajduje i jaki może być koszt nowego. Silnik TDI AJM 115 KM.

Będziesz miał go pod pompą paliwa. W naszych silnikach ciężko go nawet zobaczyć - chyba że dobrze się przyświeci. Ja położyłem się na silniku i prawą ręką (trzeba zdjąć rurę dolotu) za filtrem paliwa po kablu dotarłem do niego. Małymi kombinerkami udało mi się złapać zawleczkę czujnika. Żeby wypiąć z wtyczki musiałem najpierw wyjąć czujnik z krućca.

witam passat 1.9 tdi 101 km avg problem ze wskazaniem temperatury cieczy na liczniku rzadko pokazuje temp. 90 często wskazówka jest w polowie na 65 stopni termostat raczej dobry wskaznanie vag brak błędów ogrzeanie działa prawidłowo czy przyczyna lezy po stronie czujnika czy termostatu

Dominik dzięki za zainteresowanie. Czy czujnik tego pokroju będzie dobry czy polować w coś lepszego httpallegro.plczujnik-temperatur...674919569.html

Zazwyczaj tak właśnie umiera czujnik. Ja miałem taką sytuację latem - raz normalnie wskazywał raz leciał nagle na 0. Zamówiłem w sklepie moto niby oryginalny czujnik (ELTH Made in Luxemburg na obudowie logo 0OOOVW wygląd identyko jak z ASO). Po zamontowaniu czujnika wskazówka była niemal idealnie w pionie aczkolwiek dość długo musiałem jechać zanim silnik się nagrzał. Gdy zaczęła

Zobacz Czujniki w układzie chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji do VOLKSWAGEN POLO

VOLKSWAGEN Czujnik temperatury cieczy chłodzącej

Witam. Mam Golfa 3 1.8 silniczek ABS czujnik temperatury cieczy chłodzącej cały czas pokazuje jakieś marne temperatury jest w położeniu na początku i nie ważne ile i jak jadę on nie reaguje. Czy to czujnik temperatury do wymiany może coś innego Jaki może miec to wpływ na samochód Proszę o pomoc

VOLKSWAGEN Gdzie jest czujnik temperatury w Polo

Witam Wiem że polo to nie Golf ale na listach od polo nikt nie odpowiada. Czy ktoś wie gdzie jest czujnik temperatury podający sygnał na wtrysk Moje polo to 92r. 1.3 benzyna wtrysk jednopunktowy Bosh Znalazłem czujnik mierzący temperaturę cieczy chłodzącej (umieszczony jest przy termostacie obok czujnika podającego temperaturę na deskę rozdzielczą) i jest nawet niebieski ale - czy to ten i czy jest jedyny dzięki

VOLKSWAGEN jaka rezystancja czujników temperatury w polo 86c2f

jaka rezystancja czujników temperatury w polo 86c2f.1 czujnik ssania niebieski na zimnym i 2 czujnik temperatury cieczy czarny na zimnym silniku

oznaczenie silnika powinieneś znać ale zapewne niebieski ma taką samą resystancję jak wszystkie czujniki temperatury cieczy odpowiadająca z ssanie we wszystkich VW czyli na rozgrzanym w pełi około 240 omów na zimnym kilka omów dokładne normy sa na forum. A czarny będzie od licznika oporu cirka 2x mniejsze

VOLKSWAGEN POLO III 6N Polo 6n wskaźnik temperatury cieczy nie działa.

Witam Kolega kupił jakiś czas temu polo 6n z 1996r z silnikiem 1.4 60km . Od samego poczatku wariował wskaźnik od temp.cieczy tzn podczas jazdy trochę sie podniósł i potem opadł teraz wogóle sie nie podnosi ale po przekręceniu stacyjki widać mały ruch wskazówki ... Co to może być czujnikzegary Dodam że piny w czujniku wyczyściłem i dalej to samo

jedno i drugie...miernik w łapki i sprawdzasz kable...jak sprawdzić czujnik znajdziesz na forum...aby sprawdzić licznik to najprościej podmiana

VOLKSWAGEN POLO III 6N vw polo 1.6 ALM 99r jaki kolor czujnika temperatury

witam. czy ktoś z kolegów mógłby mi podpowiedzieć jaką obwódkę ma mieć czujnuk temperatury cieczy chłodzącej (4 piny) w vw polo 1.6 ALM 99r

VOLKSWAGEN BORA VW Bora - czujnik temperatury cieczy raz działa raz nie

Witam Przewałkowałem wiele tematów z tym związanych ale nie spotkałem mojego przypadku a dokładniej mówiąc nie mam żadnych najmniejszych problemów z odpalaniem silnika czy to z rana na zimnym czy na ciepłym nie kopci co do spalania to jeszcze nie wiem bo nie dawno kupilem moją Borke żadnych braków mocy sprawuje sie wzorowo... jedyna sprawa która mnie trapi to wskazówka temperatury cieczy

najpierw powinieneś sprawdzić jaki masz u siebie - półokrągły czy kwadratowy potem powinieneś sprawdzić (jak wskazuje temperaturę około 50C) czy tak samo wskazuje czujnik G62 a na samym końcu czy w teście 17 Instruments (output test) wskazówki wychylają się prawidłowo gdyż nie zawsze jest to winą czujnika G2 - tego właśnie od temperatury na wskaźniku. czujnik (podwójny G62G2)

Ja zamówiłem czujnik z tej aukcji co podawałem dzisiaj przyszedł czujnik identyczny jak na zdjęciu. Jak znajdę chwilę czasu to wymienię i napiszę jakie wskazania na VAGu. Hansolo dokładnie 059 919 501 jest z kwadratową kostką 059 919 501A jest z półokrągłą kostką

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej

Witam Na liczniku wskazanie temperatury cieczy chłodzącej - 90 stopni na komputerze wskazanie temperatury 81 stopni. Czy to jest normalne czy czujnik nawala Gdzie znajduje się czujnik który za to odpowiada

Na zdjęciu masz położenie czujnika G262 w silniku AVB koszt oryginału 60zł zamiennik 30zł. Wymiana zajmuje 15 minut. Jak zrobisz to sprawnie przy schłodzonym silniku to wyleci Ci max. 300ml płynu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik temperatury cieczy tylko 2 piny problem

witam mam problem z wskaźnikiem temperatury na desce. najczesciej wogóle sie nie rusza ale czasami skazuje dobrze. Właśnie wymieniłem czujnik temperatury za silnikiem. To niestety nic nie pomogło. Problem w tym że mam tam tylko 2 piny a nie jak wszyscy pisza 4 czyli G2G62 w jednym. Auto mam w anglii Passat silnik AWX TDI 130ps i nawet sam gosciu w serwisie powiedzial ze to bardzo nietypowe że

jeśli chodzi o mnie to nie taki dosłownie takiej samej długości jak ten G62G2 i taka pólowalna pół prostokatna wtyczka tylko 2 piny przed wymiana na nowy czasami jeszcze sie podnosiła temp ale teraz wogóle. Co jest grane gdzie szukać przyczyny tego że nie dosyć że wszyscy maja 4 piny to jeszcze wskazówka stoi httpmoto.allegro.plitem718750922...n.htmlgallery httpmoto.allegro.plitem718750922...wy_orygin.html

VOLKSWAGEN Problem z czujnikiem temperatury cieczy

Witam Wiem ze podobne tematy juz byly ale nie znalazlem ostatecznej odpowiedzi na moje pytanie. Sytuacja wyglada nastepujaca moj golf 1.9TDI 110KM AHF 98r zaczal mi sporo palic ok 9l100km wiec pojechalem na diagnoze VAG i okazalo sie ze temperatura na wskazniku byla 90st a na kompie pokazywalo 32st tak wiec wymieniem czujnik i tu sprawa stary byl koloru niebieskiego o numerze 078 919 501B(oczywiscie

Miszka82 foto z umiejscowieniem tego czujnika podałem Ci na PW na forum A4 a tu podaję nr czujnika 059 919 501 A (na półokrągłą wtyczkę) lub bez końcówki A na kwadratową wtyczkę bo niestety nie wiem który masz rocznik auta.

VOLKSWAGEN czujnik temperatury cieczy-jakie objawy.

witam czytalem na forum ze jak sie kupi czujnik temp.cieczy nie w ASO to potrafi przeklamywac czyli wskazowka podaje 90 c a do komputera wysyla ze jest inna czy to prawda i jakie sa objawy wadliwego czujnika cieczy

Musisz pamiętać że jeden czujnik temp ma dwa wyjścia jedno do kompa a drugie do wskaźników versja vaga nic nie zmieni zagrzej silnik i sprawdź jaką masz temp jeśli po zagrzaniu obroty spadną do jałowych i wskaźnik będzie wędrował do połowy to ok - może sprawdzasz temp ale w komorze silnika co jest od klimy

VOLKSWAGEN czujnik temperatury cieczy

mam taki problemik-jak widac w opisie mam jette.Niedawno wymienilem termostat(vernet)autko 3ma ladnie temperature.Tylko...czasem(ostatnio to zauwazylem)jest tak ze w miescie temperatura troche sie cofa(naprawde nieznacznie-w porownaniu z trasa)ale wtedy sie wlacza wentyl(na chwile).czy tak powinno bycczy moze wskazowka mi przeklamuje( na trasie jest nieznacznie dalej niz polowa).wtedy musze wymienic

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] Czujnik podciśnienia w dolocie (MAP sensor)

Witam mam taki problem że gdy auto jest zimne to po ok 2 sek. od odpalenia gaśnie potem znowu odpalam i znowu gaśnie. Przeważnie za trzecim razem już nie gaśnie ale po chwili spadają obroty aż telepie budą potem sam sobie je podbije do lekko ponad 1000 obrmin i tak kilka razy. Mogę temu zapobiec wciskając i trzymając gaz przy odpaleniu na około minutę tak żeby miał minimum 1500 obrmin.

A odłącz czujnik temperatury cieczy to wtedy powinno być na 100% ssanie może czujnik ci padł. A sprawdzamy lewe powietrze tak że spryskujemy autostartem możliwe miejsca jak sie obroty zwiększą to tam należy szukać przyczynytylko nie psikamy do przepustnicy.

Odłącz wtyk czujnika temperatury cieczy chłodzącej i spróbuj uruchomić zimny silnik bez niego - powinien pracować wyraźnie lepiej. Bez czujnmika da sie nawet jakiś czas jeździć bez szkody - jest czas kupić nowy ...

Po odłączeniu czujnika temperatury cieczy chłodzącej żadnej zmiany przy uruchamianiu nie zauważyłem - nie gaśnie tylko wtedy gdy odłączam Map Sensor. Wpadłem na taką myśl - poprawcie mnie jeśli się mylę. Kiedy silnik jest zimny i go odpalam to sonda jeszcze nie działa głównym czujnikiem wpływającym na pracę silnika jest wtedy Map Sensor i czujnik temperatury cieczy chłodzącej.

VOLKSWAGEN Czujniki temp cieczy chlodzacej.

Witam pisze ten post poniewaz nie udalo mi sie odszukac odpowiedzi na moje pytanie.. dzieki szukajce dowiedzialem sie tylko ze niebieski czujnik jest od ssania Sprawa wyglada tak ze niedawno kupilem auto i odnajduje caly czas jakies dziwwne patenty poprzedniego wlasciciela ... Moj golfik II to 1.6 na gazniku pierburg 2e2 interesuja mnie konkretnie czujniki temperatury od cieczy chlodzacej jeden jest

VOLKSWAGEN silnik SDI i wymiana czujnika temp. cieczy chłodzącej

Witam serdecznie Mam problemy z odpaleniem swojego golfa (odpala po kilku próbach wczoraj o dziwo za pierwszym razem). Mechanik orzekł że to wina czujnika temperatury cieczy chł. (do komputera 4-stykowy) Mam prośbę- czy jakaś dobra dusza mogłaby mi powiedzieć jak się wymienia ten czujnik na co zwrócić uwagę (coś odpowietrzyć itp w prostych żołnierskich słowach dla chłopa który ogólnie

VOLKSWAGEN Pytanie o czujnik temperatury

Witam. Mam Seata Ibize 2.0 GTi 8v (2E) Jakie są objawy przty nie sprawnum czujniku temperatury i gdzie on sie może znajdować. Pisałem juz wsześniej o moim problemie na benzynie i chciałbym jeszcze dodać ze jak odpalam samochód na zimnym silniku po nocy to wskazówka od temperatury cieczy zaczyna pokazywać juz od połowy skali(chyba że się zegar od temp zepsuł).

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej - raz działa raz nie.

jakiś czas leżał na 0 nagle sie naprawił i było OK na 90 i wszystko spoko I nagle znowu 0 co z tym zrobić i gdzie go szukać

Witamproblem rozwiązany.czujnik temperatury był uwalony.Objawy miałem dokładnie takie jak pisał kolega Dużyu mnie doszło do tego jeszcze ogromne zużycie paliwa w granicach 25l w jezdzie po mieście(delikatnie) 651 .Po wymianie (60 PLN z robotą) spalanie spadło o połowe i owiele lepiej sie zbiera 629 .

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wysokie obroty biegu jałowego - czujnik temperatury

Od pewnego czasu zaraz po odpaleniu obroty biegu jałowego zamiast 900 obr. wynoszą 1000 - 1100 obr. Po jakimś czasie spadają do 900. Z tego co zauważylem nie jest to zależne od tego co pokazuje wskazówka temperatury wody. Pozatym wydaje mi sie jakby kontrolka podgrzewania świec pomimo tego że na dworze jest ciepło świecila się za długo. Niestety nie mogłem znaleść nic konkretnego w szukajce.

OK. W takim razie wymieniam czujnik cieczy na chybił trafił.Podłączenie pod kompa kosztuje tyle co czujnik. Może będę żałował ale ryzykuję. Może mi ktoś powiedzieć jaka jest wtyczka czujnika w AJM. W tej chwili w sprzedaży są już chyba tylko zielone kolory czujników i wizualnie różnią się kształtem wtyczki (kwadrat i półowal) Może ktoś wie jaka jest w AJM

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N] VAG COM Blok 001 i 002 co oznaczają temperatury

Witam Czy na załączonym obrazku na Bloku pomiarowym 001 oraz 002 temperatury powinny być takie same czy inne Z jakich czujników są one zczytywane Ponieważ próbuję zrobić adaptację przepustnicy po czyszczeniu i nie bardzo wiem czy ona jest zrobiona czy też może jest jeszcze jakieś problem. Oto jaki mam widok na kanał 001 albo 098

Dziękuję za odpowiedź to moje latanie sprawdzanie wszystkiego wiąże się z tym iż niedawno kupiłem sobie Passata moje polo powoli odchodziło w zapomnienie coraz rzadziej nim jeździłem czasem stało ponad trzy tygodnie. Jakiś miesiąc temu dziewczyna wzięła polo do pracy po 10 dniowym przestoju pomijam fakt iż od pewnego momentu nie startował już za pierwszym razem tylko za drugim kręceniem.

A więc tak winny okazał się akumulator ilub czujnik temperatury cieczy chłodzącej

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] czujnik oleju

Witam Wczoraj jadac sobie autostrada a4 ciągle z prędkości 130 nieraz 140 na 5 biegu i tak przejechałem sobie z 50 km ale szybko co fajnie szybko się kończy ( Niestety po zjechaniu i przejechaniu 400 m zaświeciła się kontrolka oleju... za 50 metrów zjechałem i odrazu do bagnetu a tutaj ku mojemu zdziwieniu olej jest w normie. Po 3 minutach ponownie zapaliłem silnik i wszystko wróciło

czujniki ciśnienia stosowane powszechnie w silnikach nie podają wartości ciśnienia. Działają na zasadzie zero-jedynkowej jest minimalne ciśnienie (na jaki jest ustawiony czujnik - odpowiednio do rodzaju pomiaru czy wolne obroty czy wysokie) lub go niema. Oczywiście jeśli ktoś chce może sobie zamontować dodatkowy czujnik mierzący ciśnienie z odpowiednim wskaźnikiem. Jeśli komuś miga

VOLKSWAGEN Jaki czujnik temp cieczy

Witam mam golfa 4 TDI 90KM mocy i padł czujnik temperatury cieczy. Wskazówka szaleje i wgl. Problem polega na tym że kompletnie nie wiem jaki to ma być czujnik. Są o różnych kolorach cztero i dwu pinowe. Wiem w gtórym jest on miejscu ale nie wiem czy 4 czy 2 piny. Czy może ktoś mi coś doradzić. Przeglądałem forum ale niestety nie uzyskałem odpowiedzi w istniejących postach. Pozdrawiam.

Kolego ale czegoś tu nie rozumiem w opisie 1.9 110KM w poście 90KM to w końcu jak Golf 1.9 TDI nigdy nie miał 2 pinowego czujnika temperatury więc odpowiedź na pierwsze pytanie już znasz masz czujnik czteropinowy w zależności od rocznika możesz mieć na kwadratową wtyczkę lub półokrągłą a najprościej będzie podjechać do sklepu motoryzacyjnego i po nr vin panowie sami dojdą to tego jaki czujnik tam być powinien. Pozdrawiam.

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6N2] Wskazówka temperatury silnika spada do zera.

Mam problem właśnie nie wiem z czym . Jak już silnik się rozgrzeje i wejdzie na normalną temp 90 stopni w pewnym momencie nie ma reguły raz po 2 km raz po 20 km strzałka od temp ląduje w okolicach zera . Z autem nawet w najmniejszym stopniu nic się nie dzieje. I czasami wskoczy znowu na 90 stopni podczas jazdy a czasami nie. Także żadnej reguły. Co to może być czujnik temp czy coś z zegarami

U mnie wskazówka też wariowała. Po wymianie czujnika temperatury cieczy problem znikł.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Gaśnie kilka razy potem odpala...

Witam Od kilku dni pojawiły się problemy z moją polówką. Otóż po kilku godzinach stania samochodu (na dworze) po odpaleniu silnik chodzi kilka sekund po czym gaśnie. Powtarza się to 3-4 razy przygazowanie nie pomaga. Po tych kilku próbach auto zapala po ruszeniu silnik przez moment jakby się krztusił po czym zaczyna działać normalnie. Czasem gaśnie już po ruszeniu. Kilka razy zdarzyło

To może trochę rozwieję wątpilwości. Problem pojawia się na obu kluczykach (zapasowy był dorabiany). Zapomniałem wcześniej napisać że oprócz Adaptation Limit Surpassed pojawił się błąd (o ile dobrze pamiętam) 0533 Idle Speed Regulation - stąd też moje postanowienie przeczyszczenia przepustnicy. Jeszcze takie pytanie w książce volkswagen polo wyczytałem że problemem mogą być

VOLKSWAGEN POLO III 6N Podwyższone obroty na jałowym oraz niekulturalna praca

Witam W wszystkich kolegów. Chciałbym prosić o pomoc w rozwiązaniu problemów z moim polo (6N AEX). Do rzeczy. Grzebanie pod maska zaczęło się po niedługo po zakupie auta kiedy okazało się że średnie spalanie wynosi około 12l a kultura pracy w całym zakresie obrotów pozostawiała wiele do życzenia. Zostały wymienione świece na polecane NGK (wcześniej miałem 4 świece Bosch każda

Albo brak iskry w danym momęcie lub ciśnienie w cylindrach nie równe pomierzyć. 1.Dobrze jak by oscylowały w zakresie 840obrmin 2.To sprawdzisz w zimie.Poczytaj jak pracują wtryski na zimnym silniku. 3. Dobra od 4-7 4. Bo dostało lewe powietrze (1300obrmin) przy wyłącznym zapłonie otwarty. 5.Wszystko prawidłowo działa. Tak że według mnie nic więcej nie rób przy aucie tylko paliwo i

VOLKSWAGEN POLO III 6N nadal szarpie - wszystko już powymieniane (

Witam. Nadal mam problem z szarpaniem moim polo 14 z 97roku (po lifcie) wymieniałem cewke palec przewody świece kopułkę sprzęgło - oprócz linki samoregulującej. Samochód nadal mi szarpie w przedziale od 900rpm do 2000rpm dalej juz szarpanie nie występuje. Objawy tylko na ciepłym silniku na zimnym ładnie chodzi. gdy w tym przedziale obrotów dodaje gazu to jest uczucie zduszenia lub szarpnięcia.

przepustnicyświecczujnika halla i długo by tak wymieniać a wszystkie związane z iskrą i paliwem potrzebnym do prawidłowej pracy silnikapodmień na próbę dobry aku i sprawdź. Mnie to troche intryguje bo wtedy masz tylko większą dawke paliwa i nie ma szarpania a jak sie zagrzeje zmniejsza sie dawka paliwa i wtedy szarpie a po 2000 obr już nie szarpie na ciepłym. Tak mamy zasilane polo

VOLKSWAGEN Zasada działania czujnika obrotów prędkości paliwa temp.

Jaka jest zasada działania czujnika obrotów silnika Czy jest tam także zastosowany hallotron jak w przypadku czujnika prędkości Co jest na wyjściu z czujnika Ze schematu wynika ze do licznika sygnał nie idzie bezpośrednio z czujnika w cewcealternatorze tylko z ECU. Jaki to jest sygnał Czy impulsy jak z impulsatora czy coś innego Czy mógłby ktoś mógł potwierdzić ze na tej zasadzie działają

VOLKSWAGEN POLO III 6N szarpanie gaśnięcie falowanie obrotów

wklejam w tym miejscu posta bo chyba odpowiedniejsze. Przepraszam za bałagan. Witam mam wielki problem z polo z 1998 1.4 jestem na etapie trzeciego warsztatu wywaliłem już sporo kasy i jest gorzej niż na początku. Zaznaczam że niestety jestem kompletnym laikiem. Prosze o pomoc. Krotka historia awarii auto jeździło bardzo fajnie tyle że czasem gasło przy hamowaniu na dojazdach do świateł

Czyli co silnik sie zagrzewa no i świece myśle że dobre piszesz silnik 1.4 1998 czyli muszą być trzy elektrodowe. Dla tego napisalem ci o świecach. Co dalej sie grzeje a no cewka jeżeli przejechałeś 20min i zaczeły sie problemy to zgaś silnik i dotknij cewki jeżeli gorąca zaznaczam gorąca nie ciepła to do wymiany ewentualnie podmienić na czas próby. Kod Paliwo jest zasysane ze zbiornika

VOLKSWAGEN POLO III 6N dławi sie po naciśnięciu gazu 1.0

witam. tym razem problem nie dotyczy mojego bolidu (1.9D) a znajomej ma taki problem w polo 1.0 po odlaleniu o ile odpali... to po nawet lekkim dodaniu gazu auto sie dusi i dławi. a jak dam mocniej gazu to odrazu gaśnie. od czego zacząc czukać usterki i co ewentualnie moze byc takową pozdrawiam

Szukać nieszczelności w układzie podciśnieniawymienić filtr paliwa na samym powietrzu nie pojedzie lub czyszczenie przepustnicy. Kod Paliwo jest zasysane ze zbiornika przez elektryczną pompę paliwa i dochodzi przez filtr paliwa do kanału wtryskowego a następnie do wtryskiwaczy. Regulator ciśnienia na kanale wtryskowym reguluje ciśnienie w układzie zasilania w zależności od podciśnienia

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] problem ze spalaniem 1.4 8v 60KM

Witam jestem początkującym użytkownikiem tego forum lecz mam juz oświadczenie w naprawie samochodów. Jednak problem sprawia mi polo mojej dziewczyny mianowicie strasznie duzo pali i z wydechu wydobywa sie taki dziwny odgłos jakby nie przepalała do końca. Po za tym strasznie śmierdza spaliny jak nigdy wczesniej sie nie spotkałem. Nie potrafie sobie z tym poradzić pomocy Czym to może byc

dziwne najpierw napisz jaki masz konkretnie symbol silnika AEX AKV etc. ty masz polo z 2000 roku może być to po lifcie 6N2 to i jeszcze komplikuje sprawę bo tam masz 2 sondy lambda przed i po katalizatorze. Wg mnie wygląda na objawy walniętej sondy lambda spalanie 2x większe to skutek jeśli ktoś tam przy czujnikach kombinował to warto byłoby podpiąć kompa pod VAGa i sprawdzić czy czasem

VOLKSWAGEN POLO III 6N Problem z odpalaniem na zimno

Witam Mam ogromny problem z moją polóweczką 1.6 benz. otóż od kilku dni nie mogę go rano i po długim postoju odpalić. Akumulator i rozrusznik kręci porządnie bo po kilku długich minutach i zabawy z pompowaniem paliwa pedałem gazu ostatecznie odpala. Po odpaleniu praca jest nierówna ale po kilkunastu sekundach wszystko wraca do normy i jest OK. Podczas jazdy żadnych objawów nie ma. Z góry dzięki za pomoc

Rozumiem że problem jest tylko na kompletnie zimnym silniku. Nie liczył bym na czujnik Halla ( o ile dobrze kojarzę to czujnik położenia wału korbowego). Gdyby był to czujnik halla miał by problem z odpaleniem za każdym razem w takim układzie. Sprawdź przewody i wymień świece jeżeli nie wymieniane. Po za tym moim zdaniem to czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Nie wiem jak w twoim

VOLKSWAGEN POLO III 6N Szybkie pytanie - szybka odpowiedź [wszystkie modele]

Temat ma służyć użytkownikom którzy są totalnymi laikami w motoryzacji a pragną zacząć z nią przygodę. Krótki regulamin tematu - pytamy tu o rzeczy stosunkowo proste i tak samo odpowiadamy - prosto i rzeczowo. nie piszemy wypracowań na pół strony - odpowiadając na któregoś posta cytujemy go chyba że odpowiadamy bezpośrednio pod nim - ogólnie rzecz biorąc używamy wcześniej opcji

Witam. Jestem posiadaczem VW polo 00 1.4 16V AHW. Dzisiaj wymieniłem czujnik temperatury chłodnicy na nowy również zielony 4 pinowy zaokrąglony firmy FEBI ponieważ w VAG-u wyskakiwał mi błąd 1039 (czujnik wskaźnika temperatury cieczy chłodz. (G2)) oraz przy którymś z kolei postoju nagle wskazówka od temp. po włączeniu zapłonu nawet nie drgnęła a silnik był rozgrzany. Niestety po

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi