części samochodowe nanodatex

volkswagen polo blotniki

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo blotniki

VOLKSWAGEN Błotniki przednie VW POLO

Jak w temacie chodzi o przednie błotniki VW polo. Ostatnio jakiś łoś wjechał mi w błotnik i sp.....dolił uszkodzenia może niewielkie i da się z tym jeździć jednak na wgięciu popękał lakier i teraz moje pytanie które części karoserii POLÓWKI są cynkowane a może wcale nie są cynkowane Bo jeśli nie to przed zimą muszę to zrobić bo mi cały błotnik rdza zeżre. Pozdrawiam

nawet rocznika nie napisałeś ale wszystko jedno nawet gdyby był to powinieneś zabezpieczyć. To nie jest ocynk jak na blasze do krycia dachu.

O qrcze faktycznie zapomniałem o roczniku to jest 1998 modelowy 99. ostatni wypust polówek z szerokimi zderzakami...

polówki mają ocynki od 94.

Ale są ocynkowane w całości czy tylko elementy najbardziej narażone na korozję bo jak całe to kamień spadł mi z serca. Kiedyś widziałem pordzewiałą maskę w polo 6n ale może była po jakimś dzwonie...

VOLKSWAGEN POLO III 6N Szybkie pytanie - szybka odpowiedź [wszystkie modele]

Temat ma służyć użytkownikom którzy są totalnymi laikami w motoryzacji a pragną zacząć z nią przygodę. Krótki regulamin tematu - pytamy tu o rzeczy stosunkowo proste i tak samo odpowiadamy - prosto i rzeczowo. nie piszemy wypracowań na pół strony - odpowiadając na któregoś posta cytujemy go chyba że odpowiadamy bezpośrednio pod nim - ogólnie rzecz biorąc używamy wcześniej opcji

Siema chcialem do polowki 2d z 96r wlozyc zderzaki przednie blotniki oraz klape z wersji po lifcie . czy blotniki zarowno przed i po lifcie sa identyczne pozatym jezeli ktos potrafi rozkodowac VIN to prosze o kontakt na maila rapid190notowany.pl Niestety nie moge w pelni korzystac jeszcze z forum wiec PW i szybkie odpoweidzi tutaj nie sa mozliwe a W poniedzialek jade na pobliski szrot gdzie sa ladne czerwone blotniki i zderzak

Siema czy ktos bylby tak mily i uprzejmy by rozkodowac mi VIN musze kupic przednie blotniki i tylna klape i chce w kolorze zeby nie malowac ... a mam gaz i nie moge sie dopatrzec przez butle jaki mam kod lakieru ... to dla mnie naprawde wazne ... prosze pisac na maila rapid190notowany.pl lub gg 6087563 bo tutaj mam poblokowane wszystko ani PW ani nic nie dziala jak trzeba ... masakra

Witam potrzebuje konkretnych informacji co jest potrzebne by zrobic z 6N lifta 6n2 posiadam juz maske zderzak i blotniki ale jak ostantio wyczytalem u kolegi Olo potrzebny jest jeszcze pas przedni lampy kierunki i cos jeszcze pewnie jeszcze sporo srubek spinek itp na pewno sa jakies osoby ktore to ogarniaja ja sie porwalem troche z motyke na ksiezyc mialem zmeinci same blotniki przednie bo pognite

nie spotkałem się z czymś takim na forum najlepiej było by gdybyś postawił 6n i 6n2 obok siebie bo podejrzewam że przetłoczenia miedzy błotnikiem a nadkolem mogą być inne do tego nie wiadomo jak montaż błotników do budy możliwe ze jest trochę inaczej lampy kierunki grill pas przedni na pewno jak dla mnie gra nie warta świeczki i wyjdzie z tego tylko jakiś dziwny ulep który zostanie z tobą na zawsze bo tego nikt nigdy nie kupi

Zobacz Błotniki, nadkola przednie do VOLKSWAGEN POLO

VOLKSWAGEN POLO III 6N Szybkie pytanie - szybka odpowiedź [wszystkie modele]

Temat ma służyć użytkownikom którzy są totalnymi laikami w motoryzacji a pragną zacząć z nią przygodę. Krótki regulamin tematu - pytamy tu o rzeczy stosunkowo proste i tak samo odpowiadamy - prosto i rzeczowo. nie piszemy wypracowań na pół strony - odpowiadając na któregoś posta cytujemy go chyba że odpowiadamy bezpośrednio pod nim - ogólnie rzecz biorąc używamy wcześniej opcji

Siema chcialem do polowki 2d z 96r wlozyc zderzaki przednie blotniki oraz klape z wersji po lifcie . czy blotniki zarowno przed i po lifcie sa identyczne pozatym jezeli ktos potrafi rozkodowac VIN to prosze o kontakt na maila rapid190notowany.pl Niestety nie moge w pelni korzystac jeszcze z forum wiec PW i szybkie odpoweidzi tutaj nie sa mozliwe a W poniedzialek jade na pobliski szrot gdzie sa ladne czerwone blotniki i zderzak

Siema czy ktos bylby tak mily i uprzejmy by rozkodowac mi VIN musze kupic przednie blotniki i tylna klape i chce w kolorze zeby nie malowac ... a mam gaz i nie moge sie dopatrzec przez butle jaki mam kod lakieru ... to dla mnie naprawde wazne ... prosze pisac na maila rapid190notowany.pl lub gg 6087563 bo tutaj mam poblokowane wszystko ani PW ani nic nie dziala jak trzeba ... masakra

Witam potrzebuje konkretnych informacji co jest potrzebne by zrobic z 6N lifta 6n2 posiadam juz maske zderzak i blotniki ale jak ostantio wyczytalem u kolegi Olo potrzebny jest jeszcze pas przedni lampy kierunki i cos jeszcze pewnie jeszcze sporo srubek spinek itp na pewno sa jakies osoby ktore to ogarniaja ja sie porwalem troche z motyke na ksiezyc mialem zmeinci same blotniki przednie bo pognite

nie spotkałem się z czymś takim na forum najlepiej było by gdybyś postawił 6n i 6n2 obok siebie bo podejrzewam że przetłoczenia miedzy błotnikiem a nadkolem mogą być inne do tego nie wiadomo jak montaż błotników do budy możliwe ze jest trochę inaczej lampy kierunki grill pas przedni na pewno jak dla mnie gra nie warta świeczki i wyjdzie z tego tylko jakiś dziwny ulep który zostanie z tobą na zawsze bo tego nikt nigdy nie kupi

VOLKSWAGEN ABF w Polo 86c

Witam. Posiadam Golfa mkIII ABF i planuje wstawić mu AAA bądź jak się uda ABV i zostanie mi silnik. Posiadam jednak drugie auto a mianowicie polo 2 z 91r z dychawicznym silniczkiem 1.3 i tak mnie naszła myśl czy nie dałoby się zamontować w nim dwu litrówki z szesnastoma zaworami. Tzn wejść napewno wejdzie tylko jakim nakładem rzeźbą i jakimi dodatkowymi gratami trzeba to zainstalować

To zapowiada się ciekawa robota A jakby pospawać jakąś belke między podłużnicami coś ala sanki i w niej zamontować łape Troche za dużo roboty na wycinanie i spawanie nowych podłużnic jak na oldschoolowe polo. No ale fakt bezpieczeństwo przede wszystkim polo chce zrobić tylko na butowanie na 14 żeby poucierać co niektórym noska no i żeby to dojechało tam gdzie chce także wypadałoby

VOLKSWAGEN POLO III 6N Wszystko o SWAP silnika w 6N6N2ClassicVariant

Jako że od czasu do czasu pojawiają się pytania dotyczące swapów silnika w 6N mam propozycję założenia tematu w którym można by zadawać dotyczące tego zagadnienia - po pierwsze jakie silniki włażą ile jest przy tym roboty jakie części są potrzebne ile mniej więcej swap kosztował I tu zachęta dla osób które już tego dokonały aby podzieliły się swoją wiedządoświadczeniami.

Wygląda na to że mój 1.4 się skończył. Panewki stukają kontrolka oleju zapala się i gaśnie jak chce moc gdzieś wcięło i teraz mam wątpliwości bo jestem w połowie przemalowywania (nawet błotniki nowe dostał a co) i szkoda mi trochę picować samochód na zewnątrz jak silnik ledwo zipie więc najprościej byłoby walnąć swapa i tutaj się zastanawiam nad wstawieniem 1.6. Dużo osprzętu

VOLKSWAGEN POLO III 6N [6n] Falowanie obrotow - benzyna.

Witam wszystkich moj problem wyglada nastepujaco moje polo 1.0 50km z 97 roku gdy zlapie 90C zaczyna wariowac i obroty lataja na jalowym biegu a samochod przygasa. Dzieje sie to tylko gdy samochod sie dostatecznie zagrzeje. Gdy samochod nie zagrzal sie dostatecznie problemu nie ma. Jeszcze jedna rzecz mnie dziwi poniewaz w samochodzie po zatrzymaniu zaczynaja falowac obroty i samochod kilkukrotnie

jestem pewien czy u mnie moglby to byc zawor EGR.. Samochod odpala bez problemu i nie gasnie jak to sie ma w niektorych przypadkach. Czasami tez jak ma kaprys to obroty w ogole nie faluja a przy nastepnym odpaleniu dalej zaczynaja sie bujac.. Odpuszczam na razie sobie ta robote byle do czerwca w czerwcu kupie cos porzadniejszego moze.. Nie oplaca juz mi sie szukac bo szczerze mowiac kupilem ta polowke

VOLKSWAGEN Co to jest za wersja polo 86c

Widziałem i wiem jak wygląda polo 86c2f ale takiego cuda nie widziałem

derby pewnie był walnięty i błotniki ktoś zmienił z polo 86c2f do derby no i froncik też

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Rdzewiejące przednie błotniki w B5FL-przyczyna.

Użytkownicy B5FL-jak nie chcecie mieć rdzy w okolicach środka rantów przednich błotników to jak najszybciej odkręćcie dwie górne śrubki trzymające plastikowe nadkole odciągnijcie je na dół i w okolicach które zaznaczyłem na zdjęciu wymacajcie przyklejoną do nadkola gąbkę a następnie wyrwijcie chwasta ile zdołacie-to leży tam sobie i zbiera całą wodę powodując piękną korozję błotnika. Być może tak samo jest w przed lifcie ale tego nie wiem.

problemie-pewnie ze dwa lata jeszcze by zeszło za nim bąble na zewnątrz by się pojawiły ale wtedy juz bym miał spory koszt naprawy. W tej chwili usunąłem gąbkę a jak znajdę czas to zabezpieczą lepiej i po kłopocie. Tak jak Dtambor napisał-przeważnie dowiadujemy się o problemie jak już bąbel wylezie na wierzch a to jednak trochę trwa bo w końcu blacha paska nie jest jak blacha poloneza

witam to co polecacie jeszcze usunąć te pionowe (długie) gąbki tuż przy drzwiach czy je zostawić i oczyścić i usunąć tylko te mniejsze na połowie długości błotnika pozdro

Update. Jestem po wizycie. Przyjęto mnie w miłej i sympatycznej atmosferze. Pan kierownik serwisu obejrzał auto i przyznał że problem błotników jest znany. Przy okazji obejrzał też rdzewiejącą klapę przy oświetleniu i z uwagi że element był już raz naprawiany od razu zapowiedział że naprawa nic nie da - rdza wyjdzie ponownie. Oględziny błotników (lewa strona już wyraźny purchel)

poliftowych z tym że tak jak kolega podkreślił paski z kierunkami w lusterkach są w gorszym stanie jak pierwsze roczniki poliftowych (mowa oczywiscie o błotnikach). Osobiscie polecam zajrzeć też do tyłu - nie ma tam aż takich ubytków jak z przodu ale po ściągnięciu nadkoli minimalne zaczątki korozji się pokazują więc warto to zabezpieczyć jak ktoś chce dłużej zatrzymac autko. W

VOLKSWAGEN VENTO błotniki mk3vento

witam zakupiłem niedawno vento w którym muszę wymienić błotniki. w związku z powyższym znalazłem na allegro w odpowiednim kolorze błotnik lecz jest od mk3. stąd pytanie czy będzie pasował ten błotnik httpallegro.plvw-golf-iii-blotnik-l ... 89209.html do vento z 1992 roku

faktycznie zapomniałem...od rocznika modelowego 96 (czyli mniej więcej od połowy 95) były owalne w starszych rocznikach prostokątne kierunki Autor postu otrzymał pochwałę

VOLKSWAGEN prośba o dobra radeco dalej z mk3 zrobic

Witam otóż mam dylemat posiadam golf III 1.9tdi 96 r. w aucie zostało dość sporo zrobione ostatnio miedzy innymi nowa skrzynia rozrząd wymienione wszystkie tuleje nowe hamulce przód i tył rozrusznik regularnie co 10 tys olej i filtry niestety do zrobienia została blacha bo już jest troszkę lipa z nią miedzy innymi do zrobienia są oba nadkola oba progi i do poprawienia lewe tylne nadkole

A nie można kupić tylko nowych progówbłotniki bez rdzy ze schrotunadkole naprawić i polakierować tylko te częścia resztę spolerować mechanicznie Koszta spadną drastycznie myślę że nawet o połowę. Moja klapa z tyłu zgniła całkowicie i na pierwszym lepszym schrocie znalazłem 3 klapy w tym 1 w stanie idealnym tylko granatowa koszt 130zł malowanie

gErBeR jeśli się nad taką operacją zastanawiasz to znaczy że masz ochotę to robić więc rób. Właściwie ostatnio przerabiałem to samo. Oczywiście musiałem poszukać tańszego blacharza ale wyszło nieźle. No więc łatanina paru dziur w podłodze plus nowe progi (dorobione z grubszej blachy nie gotowe wyszło mi 5 stówek) do tego dwa nowe błotniki 160. Czyli mamy koło 7 stówek. Miałem

VOLKSWAGEN GOLF II Konty i zbieznosc Golf II

siema poroste pytanie czy ktos posiada lub wie jakie parametry musza miec zbieznosc i kont pochylenia kola na jakim kolwiek niskim wiecej lub mniej zawieszeniu bo niestety ogolne wartosci do zwyklego zawiasu nie daja efektu glownie konty mile widziana konkretna odpowiec Dostałem taką Stronke ale nie kumam niemieckiego i za bardzo nie wiem jak szukać i czy tam wogóle to jest naprawde będe wdzieczny za pomoc httpkw-gmbh.dede20_Technik10_Daem ... chkeit.php

t-tas masz troche racji w typowo sportowym zawieszeniu czyli ogólnie gleba z kątami pochylenia kół można uciec w stosunku do fabryki na (-) tylko oczywiście w granicach rozsądku powiedzmy jesli fabryka zaleca pochylenie koła w przedziale -010...-050 to mozna jeszcze troche bardziej położyc koła powiedzmy do wartości maksymalnie -120 tylko do tych katów juz nie ustawiamy zbiezności

VOLKSWAGEN Wymiana błotników - przód

Siemka Chcę sam zabrać się do wymiany błotników u siebie w mk4. W zakładzie lakierniczym krzykneli mi 100 zł. za strone argumentując że to robota na cały dzień. Faktycznie Trzeba zdjąc zderzak potem auto do góry koła out nadkola out i wykrecami błotniki... Co ze spasowaniem Chcę założyć oryginalne błotniki w stanie fabrycznym zdjęte z innego golfa IV. Czy mogę napotkać tutaj na duże trudności

Ja kupiłem. Ja kupiłem. Sam zakładałem. Spasowanie ok. Błotnik strona prawa wszedł od razu wręcz idealnie. Błotnik lewa strona trochę musiałem dopasować. Kolor dobrany idealnie (L041). Jakość malowania jeden błotnik malowany idealnie drugi dwa ziarnka pod lakierem zauważyłem. Do tego miałem u nich trochę pecha z przesyłką. Najpierw wysłali mi oba błotniki k-exem. Przyjechały

VOLKSWAGEN Lewe koło bardziej schowane od prawego

Wczoraj zrobiona geometria kąty ok zbieżność ok. koła mają te same ET. Autko jedzie prosto. Koło prawe jest schowane 40 mm od błotnika a lewe 17 mm czyli różnica ok 2 cm widzialna gołym okiem co może byc powodem takiej sytuacji Co może być skrzywione Czy półośki mogą być za długie czy za krótkie Czy zwrotnica może być z innego auta Jak najlepiej to sprawdzić Co pomierzyć i

golfer_1984 nie dam głowy ale jak dla mnie na tych fotkach to prawe koło ma pochylenie w () a lewe jest oki czyli w (-) tak jakby ktoś się walną przy ustawianiu pochylenia po np. wymianie amorków. Jaki był powód robienia geometrii Czy tak było od kiedy jesteś szczęśliwym posiadaczem tego auta Ja zaczął bym od porównania kątów pochylenia kół prawego i lewego za pomocą jakiejś krótkiej

VOLKSWAGEN Chlapacze błotochrony MKIV

Witam. Montował ktos takie cudo Orginalne Votex chyba.....trosze trogie mysle nad jakimis uniwersalnymi np. Elegant tj. httpmoto.allegro.plshow_item.phpitem84283918 sa modele na tył i na przod Chce zamotowac ze wzgledu z co wyjade z myjni to chlapie mi woda na tylna szybie jak tylko cos na jezdni jest....a przod czesto progi niszczy..... kamienie...zwir...sól itp.

Osobiscie mam chlapacze e Variancie od nowosci - kupowany w Polsce. szyba z tyłu brudzi się tez szybko. czy mniej nie wiem bo nigdy nie ściągałem. Co do wygladu to mi nie przeszkadza moze dlatego ze Variant ma dlugi tył i sa mniej widoczne. O krawężniki chaczą ale sie nie urywaja - sa w miare elastyczne. A jednym z plusów które zauwazyłem to zima błoto posniegowe nie przykleja sie bezpośrednio

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Wzmocnienie karoseri b3

Witam wszystkich Jak można wzmocnić karoserie b3 na wypadek kolizji Jak się wogólę zachowuje pasek podczas kolizji gniecie się jak golf mk II czy raczej twardszy myślałem nad rozpórką przednią i może rurki w drzwi jakieś wcisnąć tak jak w golfach właśnie było robione. Co byście polecili żeby chodź wniewielkim stopniu poprawić bezpieczeństwo jazdy B3 klatki niewsadze z oczywistych powodów(4 furtki)

Passat B3 jest wśród blacharzy nazywany pociskiem B3 a to dlatego że jeśli był nie bity z przodu to podłużnice są tak twarde i odporne na zderzenie że przy prędkości 45-50kmh nic się praktycznie nie dzieje podczas zderzenia. Nie wiem jak ten samochód jest skonstruowany ale ojciec miał raz wypadek B3 w automacie. Mianowicie złapał go skurcz w prawą łydkę i nie był w stanie zahamować

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przemiana passata - blacharka zmiana w 3bg optyk

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów - szukałem trochę na forum podobnego tematu i nie znalazłem. zatem przechodzę do sedna Pomykam sobie już ponad 3 lata paskiem udało mi się bez holowania i lawety przelecieć prawie 130.000 - już niedługo będę miał na liczniku 400.000. W między czasie zrobiłem nieszczęsną uszczelkę pod głowicą (ci co mnie znają z forum pamiętają moje biadolenie

VOLKSWAGEN PASSAT Kupujemy Passata B6B7-na co zwrócić uwagę jaką wersję wybrać

Przejrzałem całe forum i niestety nie znalazłem takiego tematu ogólnego a szkoda. Były zapytania o poszczególne modele z poszczególnymi silnikami ale nigdy nie było o ogólnej kondycji rodzimy. Zatem tu chciałbym poznać opinię wszystkich posiadaczy B6 w kwestii tego na co kupujący ma zwrócić uwagę jakie silniki polecacie a jakie lepiej omijać z daleka. Tak by każdy kupujący dany model

Faktycznie przydałoby się posprzątać ten wątek i podzielić na - na co zwrócić uwagę - gdzie byłaby checklista co można sprawdzić samemu a co ASO sprawdzi i o co ASO dopytywać - ocena aut do zakupu typu ktoś wrzuca link mówi co wie itd - być może ktoś inny mieszka w pobliżu i jest w stanie podejść zobaczyć. lub zamknąć ten i założyć dwa nowe z takim podziałem. na forum alfy

VOLKSWAGEN MK6 co dalej

WItam wszystkich. Po krótce GOLF 6 2.0 TDI 81 kW seria. Silnik jeśli się nie mylę CBDC. W tamtym roku po wizycie u Rogala 175 KM 354 Nm bez źadnych zmian mechanicznych zmieniona tylko mapa. Śmiga mi się całkiem fajnie ale jak się zacznie to chce się więcej i tutaj właśnie kieruję swoje pytanie do was chlopaki CO DALEJ. Na pierwszy rzut chciałbym wymienić skrzynię na 6 biegową bo mam

Słuchaj jeżeli 200-210 i 400nm to sprzęgło nawet z 2.0tdi 140ps ogarnie sprawe bez problemu oczywiscie lepiej by było gdyby był to zestaw ze 170ps tylko pozostaje tu kwestia jak to będzie pasowało do ciebie czy nie będzie trzeba kombinować z półośkami też lub musisz miec po prostu calusieńki taki komplet tj. skrzynia półoski przeguby rozrusznik wodzikilinki. Wiem że sprzęgło to

VOLKSWAGEN PASSAT Prośba o pomoc w sprawie naprawy blacharskiej auta. Ile to by kosztowało

Witajcie. Od razu mówie że jeśli dałem wątek w złym dziale to proszę moda o przeniesienie. A teraz przejdźmy do sedna. Na allegro jest fajne autko lekko uszkodzone. httpotomoto.plvolkswagen-golf-gt...C13369582.html . Zastanawia mnie ile może kosztować naprawa tak uszkodzonego samochodu. Wiem że mnie zabijecie za to że chce kupić powypadkowego i naprawić ale na serio jest lekko uszkodzony

Pozwole sobie wtrącić swoje trzy grosze. Koszt naprawy 6000zl i opłaty w wysokości 2000zl to zbyt optymistyczne prognozy.... Opłaty - 2700zł (Akcyza 31% - 1700zl recykling - 500 zwolnienie z vat - 169 tlumaczenia dokumentów 100-200zl przegląd -100zl dowód rej karta pojazdu tablice- 200zl). Naprawa - od 12.000- nie zdziwiłbym sie gdyby 20tys. Koszty samej naprawy malowanie - 3000- 7000zl.

VOLKSWAGEN szum przy predkosci 100kmh

witam.. mam autko i przy predkosci 100kmh zaczyna szumiec a przy 140 juz nawet radjo zaglusza... szum dobiega z drzwi na laczeniu ze slupkami tak w polowie... jak by uszczelka nie stykala sie z drzwiami.. albo drzwi krzywe.. albo slupki.. jesli slupki mozna je naprostowac bo niewidze innego wyjscia.. dodam ze autko bylo bite tzn wjechalo pod naczepe zostalo wymienione blotniki przednia maska i szyba..

VOLKSWAGEN GOLF IV Coś się obija w przednich drzwiach golf 4

Witam użytkowników. Moje zapytanie dotyczy golfa 4 ajm 3 drzwiowego. Podczas jazdy po nierównościach jak i podczas zmiany biegów w drzwiach kierowcy słychać dzwięk tak jak by latal jakiś kabel i obijał się o blachę na której są prowadnice do szyby (szyby elektryczne). Odczuwalne jest to najbardziej podczas szarpnięć samochodu ale również wtedy gdy nim kołysa nawet na nierównym asfalcie.

Problemem okazały się nie drzwi a za plastikowym nadkolem od wewnątrz po jego zdjęciu bylo 15 cm piasku tamtedy również schodzi woda z podszybia i tam byla polożona dupna nakrętka. Przypuszczam że jakiś matoł jak wymieniał błotnik wpadła mu tam ona albo spadła z podszybia jak robiono coś innego (wiele razy widziałem jak mechniacy magazynują tam śruby na tym plastikowym podszybiu).

VOLKSWAGEN Uderzenie w tył - opłacalność naprawy

Dzisiaj auto mojej dziewczyny zaliczyło dzwona w tył całość przedstawiają zdjęcia. Czy jest sens to naprawiać Podłużnice wyglądają na nieruszone ale podłoga pomiędzy tylnim pasem a siedzeniami jest pofałdowana drzwi tylne ciężko się zamykają. Generalnie auto jest świetne gdyż spala tak mało że nikt nie jest w stanie w to uwierzyć i chcielibyśmy je dalej mieć ale nie chcemy także naprawiać czegoś co raczej do naprawy się już nie nadaje. Proszę o porady.

jestem dokładnie tego samego zdania tylne błotniki są w połowie wysokości przesunięte do przodu a to już spora operacja by je ciągnąc do tyłu fakt wszystko idzie po naciągać ale koszt naprawy będzie ogromny

VOLKSWAGEN Pedal sprzegla ciezko chodzi

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów Od dziś jestem szczęśliwym posiadaczem VW Golf II .Autko pięknie jeździodpala no ale problem musi być.Problemem tego cuda jest sprzęgło tzn.pedał sprzęgła bardzo ciężko się wciska.Poradzcie mi czym to może być spowodowanePrzecież nie jest to chyba możliweżeby sprzęgło tak ciężko chodziłoPoprzedni właściciel powiedziałże nie wie od czego to jest i podobno jeździł tak od samego początku.

Witam wszystkichZacznę może od sprzęgła z uwagi na to że od tego się zaczeła zabawa.Dzisiaj obdzwoniłem kilka sklepów i co do sprzęgła cena jaką się dowiedziałem to koszt od 950zł do 250zł.Jednak aby kupić taki zestaw wiadomo należy podać rocznik i pojemność silnikaa tutaj dowiaduję się że jeszcze nr silnika no nie problem ale troszkę to dziwne bo zdobyłem książkę i jest

VOLKSWAGEN masakra po lakierowaniu. Pytanie do malarzy Plissss

dalem autko do malowanie znaczy sie maske . błotniki klape i pare zaprawek. Odebralem autko wieczorem w sobote było mokre od wody wiec nie za bardzo widzialem ale ze kolesia znalem to tak tylko pobieznie oceniłem i zabralem auto. Dalem połowe kasy bo tylko tyle mialem w weekend dzisiaj mialem dostac reszte. Ładnie sobie autko umyłem dzisiaj z tej pasty polerskiej i wyszło na jaw kilka rzeczy.

VOLKSWAGEN szumy w aucie podczas jazdy

na poczatku po kupnie mk3 te szumy wiatru podczas jazdy jakos mi nie przeszkadzaly . mam wrazenie jakbym nie mial szyby tylnej albo niedomkniety bagaznik . bo to slychac z tylu auta . zaznacze ze niemam blokady skrz. biegow bo gdzies czytalem ze moze niebyc jakiejs zaslepki czy cos tam ale niemam. wiec od czego mam zaczac szukac pomocy

Znam MK4 które się położyło w rowie na śniegu tylnym błotnikiem nawet nie 90 stopni może sę o kąt 45 stopni przechylło tyle żeby stabilnie leżeć na zaspie i nie wrócić na 4 koła. Samochód nie doznał ŻADNEJ NAWEWT NAJMNIEJSZEJ skazy na lakierzea przez tylną klapę szumi wietr.... Pozdrawiam.

VOLKSWAGEN [MK3] Sprowadzony - kilka uwag technicznych

Witam. Dostałem od znajomego do testowania Golfa III - sprowadzonego z Niemiec. Jest to 1.8i wersja GL - elektryczne lusterka i szyby klimatyzacja ABS 2x airbag centralny zamek. Jest podobno bezwypadkowy - obmacałem całego testerem lakieru i wszędzie wygląda na oryginalny. Przejechałem się nim i jednak mam parę wątpliwości związanych z autkiem... muszę dać znać do jutra czy biorę czy

1. lepiej kupić używkę ale jeśli chcesz to kup centralny z alarmem a za oryginalną pompkę centralnego weźmiesz troszkę forsy na allegro 2. Kolega ma Golfa 95 rok z przebiegiem 55 tys km i też niestety słychać zaznaczam że przebieg naprawdę oryginalny 3. Kiepa sprawdź bezpiecznik jeśli nie to mogła się uszkodzić taśma pod kierownicą świeciłą się kontrolka i jakiś magik ją zwyczajnie

VOLKSWAGEN wycieki oleju w nowym aucie

witam znalazlem auto ktore chce kupic GOLF MK6 1.4 TSIbylem na przegladzie w ASO i zauwazylem delikatne pocenie sie miedzy skrzynia a silnikiem od dolu auta. do tego ma tez maly slad oleju kolo turbiny. samochod ma 35000km (org przebieg) i pytanie czy przy takim przebiegu moga byc juz slady oleju do tego wyszlo ze jeden z wtryskiwaczy ma nizsze napiecie od pozostalych ale miesci sie w normie jak to powiedzial mechanikz czego to wynika pozdrawiam

Pewnieże może się zdarzyc Z mojego doświadczenia nowy crafterod początku kopci z korka olejuwyciek płynu przu kruccu wodnymprzy 40 tyś ukręcona półoś na frezach60tyś zgniła aluminiowa rurka oleju wspomagania75tyś padł czujnik temp spalin80 tyś zapchany DPFa jescze do tego jak po roku użytkowania przytarł błotnikiem to się okazałoże malowany bo pod spodem szpachel i pomalowane

VOLKSWAGEN Regulacja drzwi

Chciałbym się dowiedzieć jak reguluje się drzwi w mk2 bo mi się opuściły z 1 cm. czy reguluje się tymi śrubami co zaznaczyłem na fotce

turek03 możesz jeszcze wykręcić górną śrubę pokazaną na pierwszej fotce (oprzyj wcześniej na czymś drzwi żeby całkiem nie opadły i nie wygięły drugiego zawiasu) po wyjęciu tej śruby pomiędzy obie połówki zawiasu włożyć podkładkę (grubość dobierz doświadczalnie) i znów skręcić. Wtedy tylny koniec drzwi się podniesie - ale będzie to kosztem zmniejszenia szczeliny między

VOLKSWAGEN Wszystkie graty pasujace do MKII z innych modeli

Witam. Przyszło mi na myśl ze mozna by utworzyc taki temat gdzie by pisano co i jakie czesci pasuja do MKII duzo pytan maja uzytkownicy a czy to podejdzie czy tamto i owamto. Piszcie co podchodzi do mKII z innych modeli np fotele podłokietniki liczniki sierpy itd itp

MK II progi z pakietu Gti pasują do 3d i do 5d tak samo nakładki na błotniki gałka zmiany biegów podejdzie z mkIII kierownica pasuje z polo g40 mowa o wąskim wieloklinie

VOLKSWAGEN [MK4] Co sądzicie o takich LEDach jako światła dzienne w MK4

Co sądzicie o takich paskach led httpwww.allegro.plitem514123275_24_ ... we_fv.html Jak można by je zamontować przy lamach przednich w MK4 Myślę że wyglądałyby dobrze nad górną krawędzią lamp (w szczelinie między lampą a maską) - od styku maski z błotnikiem do połowy łuku przy grilu.

VOLKSWAGEN PASSAT B3 B3 1991 Pomocy - Zawias drzwi kierowcy- demontaż.

Panowie zabieram się do wymiany zawiasu drzwi kierowcy. Oczywiście opadnięte drzwi u mnie zawias wygląda tak (zdjęcie zapożyczone) Powiedzcie mi jak mam toto rozebrać. Oraz czy TRZEBA ściągać drzwi. Napiszcie krok po kroku co odkręcić itp. Podziękowania.

Najpierw odkręcasz te małe śrubki dobrym kluczem nasadowym chyba 6 w górnym i dolnym zawiasie. Wtedy masz pewność że na pewno wymienisz te zawiasy bo poruszyłeś te śrubki. Ja zacząłem odkręcać chińszczyzną i narobiłem sobie problemu bo główka śruby się obrobiła. Na szczęście pojechałem po dobrą końcówkę nasadową Stanleya i udało się odkręcić. Te śrubki są zabezpieczone

VOLKSWAGEN naciąganie ścianki błotnika

witam kupiłem golfa po leciutkim szczale i pod lewym błotnikiem jest ta ścianka karoserii i mniej więcej w połowie jest zmarszczona. od uderzenia z przodu. o ok 2-3 cm czym to naciągnąć dam rade sam to zrobić

VOLKSWAGEN Jakie sa najczęstsze usterki w MK3

szukałem tematu i nie znalazłem no wieć załoze go tu)) prosze piszcie co najczęściej moze siadać w tym cudownym auteczku))

- termostat pada - cewka zapłonowa pada - koroduje podłoga progi i błotniki z przodu - wycieki oleju spod pokrywy głowicy i kilku innych miejsc - wycieki płynu chłodzącego - problemy z samoregulatorem linki sprzęgła - woda zalewa elektronike centralnego zamka - coś dziwnego dzieje się czasami ze stacyjka po wyciągnięciu kluczyka i wyłączeniu swiateł świeci się połowa swiateł w samochodzie

VOLKSWAGEN PASSAT FRonT b3 w b4 czy to możliwe ]

Witam mój kolega ma ambitny plan. Podoba mu się front B3 w pasacie b3 a chce kopić b4 z racji wyposażenia i lepszego silnika tdi(110km). Moje pytanie jest następujące czy jest taka opcja z przekładka tego

bufon1 miałem wielkie ambicje na taki projekt lecz po małym podliczeniu nawet po znajomościach u blacharza wychodzi niemało trzeba przerabiać błotniki przy światłach przedłuźyć maskę (jeśli połorzysz tą z b4 to masz inne wykończenie na podszybiu przy zawiasach-zaokrąglona) zakupić kompletny grill ze światłami plus dopasować jakiś zderzak

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen polo blotniki

  • BŁOTNIK LEWY PRAWY VOLKSWAGEN POLO BŁOTNIKI - Prusice (180.00PLN)
  • BŁOTNIK LEWY PRAWY VOLKSWAGEN POLO BŁOTNIKI - Prusice (180.00PLN)
  • BŁOTNIK LEWY PRAWY VOLKSWAGEN POLO BŁOTNIKI PRZÓD - Prusice (180.00PLN)
  • BŁOTNIK LEWY PRAWY VOLKSWAGEN POLO BŁOTNIKI - Prusice (180.00PLN)
  • BŁOTNIK LEWY PRAWY VOLKSWAGEN POLO BŁOTNIKI - Prusice (180.00PLN)
  • BŁOTNIK LEWY PRAWY VOLKSWAGEN POLO BŁOTNIKI PRZÓD - Prusice (180.00PLN)
  • BŁOTNIK LEWY PRAWY VOLKSWAGEN POLO BŁOTNIKI - Prusice (180.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi