części samochodowe nanodatex

volkswagen polo alternator golf

Samochody związane z zapytaniem volkswagen polo alternator golf

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo alternator golf

VOLKSWAGEN ALTERnatywny ALTERnator ) jaki model pasuje do mkII 1.3

Chciałbym się zorientować jakie są możliwości zamiany alternatora na możliwie kompatybilny z silniczkiem 1.3 w golfie II. Obecnemu i tak przydałaby się wymiana łożysk a ponieważ w planach jest większe obciążenie instalacji (głównie rozbudowa audio ewentualnie w przyszłości CarPC) więc chętnie powitałbym na pokładzie coś mocniejszego coby energii nie zabrakło. Obecnie jest to

VOLKSWAGEN 1.6 td z audi do golfa

W moim golfie 1.6td silnik głośno klepie i nie ma mocy od początku miałem z nim problemy mam już go dość ale trafił sie drugi z audi 80b3 dostałem go za darmo więc postanowiłem przełożyć go do swojego. Wiem że alternator jest nie w tym miejscu pompa wspomagania raczej też podstawa filtra oleju jest inna ze względu na chłodnice oleju którą chciałbym zostawić u siebie tylko nie

prostuję bo dużo osób nie wie ale zamęt sieje... tak łapy są inne ale po odkręceniu tych od audi pasują golfowskie łapa mocowania alternatora w silniku z audi musi być odkręcona bo idzie tam łapa zawieszenia silnika mocowanie alternatora golfowskie musi być przełożone po uprzednim demontarzu pompy wtryskowej aby umożliwić zmianę mocowania alternatora... pamiętam aby odpowiednio

VOLKSWAGEN GOLF IV czy to alternator golf IV

WitamPosiadam Gofla IV 1.8t rocznik 99. Jadac dzisiaj do pracy przydazyla mi sie nastepujaca sytuacja. Po okolo 10km jazdy poczulem ze samochodem lekko drgnelo ale olalem i pojechalem dalej. Po ok 2 kilometrow zauwazylem ze swieci mi sie kontrolka od ladowania akumulatora. Zjechalem na pobocze zeby skonsulotwac to z mechanikiem ktory odrazu powiedzial mi ze to alternator. Po tym telefonie ruszylem

VOLKSWAGEN POLO III 6N polo 6n alternator zmiana..

Witam.mam mały problem.Planuje wsadzic dośc mocne granie które potrzebuje sporo prądu mam polo 6n1.4 chce dać wiekszy lub dodatkowy alternator dodatkowy aku.Moje pytanie z jakiego auta bedzie pasował alternator do mojego silnika ale mocniejszy jakiś dieselczy da rade załozyć drugi alertntor

dopasuj z golfa III 110 A albo 90 A już nie więcej nie będzie potrzebował - wiesz ile to jest pradu 110A - bardzo dużo. Nie jestem na 100 procent pewien ale powinien pasować bez przeróbek coś takiego httpallegro.plvw-seat-skoda-alterna ... 69116.htmlTylko zwróć uwage żeby miał odpowiedni podłużny otwór w mocowaniu do napiania paska alternatorem.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Jak podlaczyc licznik z Polo 99

Jak w temacie Da sie jakos podlaczyc licznik z polo z roku 99 do golfa mk3 Wiem ze da sie z golfa 4 bo sa instrukcje ale w tym problem ze licznik z polo ma wejscie na JEDNA kostke a z golfa na dwie ... Moze ktos juz tak kombinowal Pozdro httpmoto.allegro.plitem351019908_vw ... 99_r_.html tak wyglada licznik z polo

No ale polo rozni sie troche od licznika z golfa IV .. ma ta jedna wtyczke i czegos tam jeszcze brakuje .. [ Dodano 03 Maj 2008 2113 ]Stara ---->> Nowa 1 ---->> wolny 2 ---->> 22 wskaźnik braku płynu chłodniczego 3 ---->> 7924 zacisk 31 masa 4 ---->> wolny 5 ---->> 7924 zacisk 31b elektronika &8211 masa 6 ---->> 7924 wyłącznik pamięci wskaźnika wielofunkcyjnego (Memory)

VOLKSWAGEN [MK4] Alternator

Witam Może ktos się orientuje czy można wymienić regulator napięcia w golfie IV 1.9 TDI 110KM 99r AHF bez wyjmowania alternatora Padło mi ładowanie wczoraj najpierw zapaliła się kontrolka od ładowania podczas jazdy później zgasła zapaliła się od ABS i zaczeła mrygać później od poduszki i akumulator padł. Proszę o pomoc. alternator Bosha

Etam. Ja wyciagalem w swoim golfie VP ( jak go jeszcze mialem) zarowno sprzegielko alternatora jak i regulator ze szczotkami bez wyciagania altka. w polo 1.9D tez to samo wykonalem. Nie ma tam nic trudnego.

VOLKSWAGEN akumulator do golfa II

mam pytanko... jakki jest naj... akumulator do vw golfa II 1.6 benzyna z LPG proszę o rade Jaka pojemność jakiej firmy itp itd

Centra jest bardzo dobra i wytrzymała. 55Ah powinien wystarczyć. Trzeba sprawdzić jaki jest alternator albo 45Ah nie jestem do końca pewnien. Jak mam w polo 1.6 chyba 45Ah. centra plus ma większą moc rozruchową w porównaniu do zwykłej centry. BOSHA nie polecam. Nie jest aż tak dobry. Gorszy bynajmniej od Centry.

VOLKSWAGEN MK4 z silnikiem od Polo GTI 125ps 16 16v

Dzięki za jakie kolwiek info na temat tego swapu jeśli ktoś już taki robił albo wie czy to wogóle wykonalne to piszcie

Witam sluchaj miałem 14 16v rok 99 zaczołem już grzebać w warsztacie wywaliłem tego móła 14 i tak problemy są takie pasuje tylko jedna łapa od strony pasażera bo w polo jest inna skrzynia (sprzęgło na linke ) w golfie sprzęgło hudruliczne ale poradziłem sobie wywaliłem wysprzęglik i pedał z pąpką zamontowałem pedał od polo pasował prawie bez problemu za szeroki ok.1cm myśle

VOLKSWAGEN Korektor siły hamowania

Witam Chcę ostatecznie wyjaśnić nurtujący mnie od jakiegoś czasu problem. Czy MK III w wersji CL silnik 1.4 ABD posiadały korektor siły hamowania Dodam że u mnie go nie ma ba podejrzewam że nie było go od nowości. Nigdzie nie mogę znależć informacji na ten temat

dosłownie wszystko na temat golfa z tym silnikiem przyda ci sie to SILNIK benzynowy Typ ABD Pojemność 1391 cm3 Średnica cylindra x skok tłoka 75 x 787 mm Moc maksymalna 44 kW60 KM - przy obrotach 5200 obrmin Moment maksymalny 107 Nm - przy obrotach 2800-3200 obrmin Stopień sprężania 92 Ciśnienie sprężania 10-15 MPa (min. 07) CYLINDRY (wymiary w mm) Średnica cylindra 7501 (008) - nadwymiarowa

VOLKSWAGEN Problem ze swapem na KR

Witam miałem silnik RP teraz jest wkłądany KR. Mechanik ma problemy z elektryką mianowicie pozostaje kilka kostek z którymi nie wie co zrobic gdzie wpiąc. Bardzo bym prosił o pomoc auto stoi mi juz 2 tygodnie i jestem uziemiony. On też nie chce czegoś zle podpiąc bo może to narobic duże szkody. Mechanik prosił o jakis dokładny schemat lub dobrej jakosci zdjęcia podpiętego silnika.

Porobię zdjęcia będzie prościej Też korzystam z programu ATi.... [ Dodano 11 Mar 2009 1322 ]Od tej pompy co jest na filtrze jest wejscie na kostkę ona biegnie podszybiem i łączy sie w połowie z białą Sterownik biegu jałowego jest połączony kablem i wpięty do tej listy co są bezpieczniki Brakuje mi tego sterownika biegu jałowego i kabla [ Dodano 12 Mar 2009 2033 ]Gdzie wpina

VOLKSWAGEN Huczywyje z okolicy rozrządualternatora

Witam.Pacjent golf III 1.8 90KM kod ABS Mój problem zaczął się od wielkiego ocieplenia się w Polsce.Kiedy wszystko się roztapiało i było pełno wody na drogach zaczął popiskiwać pasek raczej od alternatora.Niestety nie mam osłony pod silnikiem i bocznych w nadkolach więc woda leci nieźle na paski. Wcześniej nie było problemów z tym ale teraz się zaczęły.Kiedy pasek popiskiwał

VOLKSWAGEN montaż klimatronika - kłopot z łapą alternatora i kompresora

WitamSilnik 14 benzyna AXP 16VChcę założyć klimatronika i muszę wymienić łapę która trzyma alternator napinacz pompe wody i kompresor klimy.stara łapa nie ma mocowania pod kompresor klimy.Moje pytanie czy może wiecie czy inna łapa będzie pasować w VW podali mi nr 032145167H ale tej nigdzie nie można dostać a aso kosztuje majątek......Byłbym wdzięczny za szybką odpowiedź ponieważ muszę na dniach wymienić rozrząd.PozdrawiamEgyed Maciej

wystarczy poszukać httpmoto.allegro.plpodstawa-alternatora-z-klima-vw-golf-iv-1-4-16v-i2289198929.html httpmoto.allegro.plvw-lupo-lapa-popdstawa-alternatora-1-4-16v-i2295913774.html httpmoto.allegro.pllapa-alternatora-vw-polo-1-4-16v-aua-04r-i2321188760.htmlpamietaj że z bloku musisz wykręcić 2 zaślepki i inne śruby idą

VOLKSWAGEN Jak uratowac rozladowany akumulator alternator nie laduje

Witam Od jakiegos czasu swiecila mi sie lampka "ladowanie akumulatora" podczas jazdy swiecila si epozniej gasla jak dodalem gazu tez czasami gasla jakis tydzien temu jadac w dlusza trase zapalila sie w polowie drogi i po jakies godzinie jazdayakumulator byl calkowicie wyalodawny musiaelm kupic nowy problem jest w tym ze teraz tez zaczyna sie swiecic wiec na pewno jest to alternator mam do

VOLKSWAGEN Coś mi miga

witam dziś zauważyłem następującą rzecz. zauwarzyłem że mi światła mijania migają i podświetlenie zegarów w szczególnosci to widac na zegargu w desce rozdzielczej tak jakby zanika i normalnie świeci i tak cały czas czego to moze byc wina z góry dzieki za pomoc

groszem V. Czy takie powinno byc czy czasem nie wieksze Bo tu zima bedzie i moge sie zdziwic jak aku nie bedzie doladowane na noc. Regulator jest nowy bo niedawno wymienialem przeczytalem o tym ze to moze byc alternator winny ale musze miec pewnosc nic mi nie mruga itd. Tylko zastanawia mnie to napiecie. Sory ze sie wogole wtracilem miedzy wodke a zakaske Łukasz m kumpel mial taki 10 w polo

VOLKSWAGEN GOLF II Alternator do golf 2 GTD

Witam Mam golfa II 16GTD. Nie działa mi obrotomierz. Problem - chyba mam alternator od innego modelu bo nie ma wsuwki na wyjściu "W" do obrotomierza. Czy jest możliwiość wyprowadzenia tej końcówki z każdego typu alternatora czy potrzebne są jakieś dodatkowe elementy Nie chcę kupować dodatkowego alternatora bo już i tak mam dwa. Prosze o porade. PozdrawiamGymy gymytlen.pl

Dzięki za informację. Będę czekał na jakieś szczegóły. [ Dodano 20 Lut 2006 0840 ]W sobotę przerobiłem mój alternator - dolutowałem przewód do końca uzwojenia na stojanie i podłączyłem do czerwonego przewodu do obrotomierza. Działa OK. Sygnał sterujący to połówka sinusoidy o wartości szczytowej ok. 15-16 V. Na wolnych obrotach jak podłączymy miernik wyskalowany do pomiaru

VOLKSWAGEN GOLF III Swap golf 3 14 ABD na 16 D

Chciałbym się dowiedzieć jak to jest z przekładką silnika benzyna na dieselPosiadam golfa 3 14 z silnikiem abd monowtrysk zagazowany instalacja pierwszej generacji Mam też silnik z golfa 2 igiełka 16 Teraz pytanie czy warto przekładać ten silnik skoro zawieszenie praktycznie nowe a silnik do remontu czy też poprostu kupić 14 identyczny Osobiście jestem przekonany do Diesla jeżdziłem kilka lat mk II 16 di nie było żadnych problemów a z tym 14 to jest katastrofa skarbonka bez dna

SWAP witek271Wsadziłem właśnie silnik 1.6 D CR z MK I do MK III 14 ABDSWAP zrobiłem z wielką pomocą forum ELEKTRODA i VWgolf oraz informacjami zamieszczonymi w internecie oraz książkami Sam naprawiam i katalogowi ETKAWymieniłem 1 Silnik 1.6 CR z golfa MK I rok 19822 Skrzynię 8A z golfa MK II 19863 Wiązkę komory silnika od modelu 1.9 TD AAZ ze skrzynką bezpieczników (wszystkie kostki spasują

VOLKSWAGEN 2.0 8V wolne obroty jak w traktorze

Witam Szanownych Forumowiczów Czytelnikiem tego forum jestem już od ponad roku (tak długo jak mam mk3) tutaj znalazłem wiele odpowiedzi na temat eksploatacji i naprawy mojego Gofera tym razem jednak samo korzystanie z szukajki już nie wnosi nic nowego więc piszę tego posta z nadzieją że ktoś mi pomoże ... Wiem że temat nierównej pracy silnika był już wielokrotnie wałkowany na forum

VOLKSWAGEN Nie ładuje wymienilem alternator i dalej nic

Witam wracałem dziś ze szkoły swoim golfem (mam silnik1.3 2g więc żadnej elektroniki tam nie ma raczej) i nagle mi zgasł podczas jazdy po powrocie do domu okazalo sie że kabel od ladowania który sam doczepilem od aku do alternatora i wkręciło go w półoś i mi nie chce ladowac zmieniłem nawet alternator i nic prosze o pomoc co to moze byc jutro o 5 musze wyjechac do szkoly więc jak to

VOLKSWAGEN Prąd ładowania alternatora.

Może wie ktoś z was jaki powinien być prąd ładowania alternatora przy danych obrotach. Np jakim prądem ładuje akumulator przy obrotach znamionowych. Wiem że napięcie ładowanie to jakieś 14V. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

No na upartego można nawet w ten sposób naładować akumulator - jeśli ma się szyb naftowy w piwnicy Znalazłem charakterystykę alternatora do poloneza 70A czyli taki jak najmniejsze stosowane w golfie IV - powinny więc być porównywalne w jakimś stopniu. Zwracam uwagę że obroty dotyczą alternatora nie silnika. Silnik kręci się ok. dwa razy wolniej. Alter to A124-14-60 Elmot-u

VOLKSWAGEN GOLF I Mój kolejny golf i pare problemów

Witam.Około miesiąca temu kupiłem sobie 4 golfa. Tym razem padł wybór na golfa 2 1.8 Gl 84KM z LPG rocznik 90)...Mojego dieselka sprzedałem przyszłem teściowej. Za autko dałem niedużo i byłem świadomy tego że nie będzie w świetnym stanie. A więc mam pare problemów i prosiłbym o pomoc. 1.Na gazie odpala chodzi okej . Na benzynie odpala pare kilometrów pojedzie dobrze i wtedy sie zaczyna

VOLKSWAGEN Postojówki po wyłączeniu zapłonu

Rozwiązanie może być bajecznie proste jednak człowiekowi który nie zna się na elektryce może nastręczać sporo problemów. Konkretnie chodzi o to żeby samochód po wyłączeniu zapłonu nie zostawał na włączonych postojówkach. Gdzie tego szukać Czy wystarczy rozbebeszyć któryś z przekaźników

wiec po krótce - da sie i wiem jak to zrobić w golfie 4. POdejrzewam ze ta sama metoda będzie w golfie 2 i w golfie 3. Wyjmujemy włącznik świateł - golf 4 - poprzez wcisnięcie pokrętła włączającego światła i lekkie przekrecenie go w prawo a nastenie pociagnięcie - odpinamy wtyczkę od włacznika. Dobrze by było jakby była odłączona klema ale przy odrobinie ostrozności mozemy całosć

VOLKSWAGEN Licznik z obrotkiem na dwa wtyki mozliwa korekta

Witam. Mierze się z zakupem licznika z obrotkiem do mojego autka Ale mam jeden mały dylemat mianowicie nie mam oryginalnego alternatora... Tzn alternator mam od golfa III 1.9TDI 1Z 110Amp (taki ładny z obudową siatkową ) i aby go zaadoptować do silniczka 1.6TD musiałem założyć kółko pasowe o mniejszej średnicy niż oryginalny alternator czyli po montażu obrotomierz będzie zawyżać

VOLKSWAGEN [MK3] jaki pasek alternatora

witam posiadam MK3 19 D i mam teraz w nim napinacz paska i rolke httpwww.fotosik.plpokaz_obrazek2aa ... 2a4e9.html a teraz kupilem inne mocowanie alternatora httpwww.fotosik.plpokaz_obrazek011 ... a3282.html i niewiem jaki bede potrzebowac pasek moze ktos ma jakies oznaczenie lub wie jaka dlugosc powinien miec pasek

wiec tak jeśli bez klimy to bedzie ten pasek Pasek wieloklinowy CONTITECH nr częsci 6PK923 opis 6PK923 CONTI Pasek wieloklinowy VW SEAT FORD PEUGEOT FIAT Ograniczenia Urządzenia napędzane agregat napędzany alternator jeśli klima wystepuje to ten Pasek wieloklinowy CONTITECH nr 6PK1145 opis 6PK1145 CONTI Pasek wieloklinowy VW pologolfCADDY SEAT IBIZACORDOBA VOLVO 440-480 RENAULT 91121 Urządzenia

VOLKSWAGEN GOLF III Golf III Dużo pali i głośno hałasuje

Mam problem mój golfik zaczął dużo palić. i bardzo głośno hałasować. Jak wczoraj wlałem 10 litrów benzynki to dzisiaj mi już może połowa została a przejechałem żeby wam nie skłamać jakieś max 25 km. Termostat nie dawno wymieniałem w grudniu może i zachowuje się normalnie w sensie że auto się nagrzewa ( czuć i ciepłe powietrze w środku i wskaźniki pracują) No i druga rzecz

VOLKSWAGEN [MK3] SWAP AAM > ABF z Ibizy

Hejudało mi się kupić za grosze silnik ABF ze skrzynią wiązką komputerem osprzętem itp z Ibizy 97 rok.Mój golf to 1.8 AAM 92 rok.Mam do Was kilka pytań na które nie uzyskałem odpowiedzi grzebiąc po forum i etce Jak wygląda sprawa z półosiami z takiej Ibizy Ustaliłem jedynie że mają różne numery z tymi z golfa III ABF. Te z ibizy podejdą do G3 Orientuje się ktoś jak wygląda sprawa

VOLKSWAGEN Za duże spalanie w ADZ

Witam Od kilku miesiecy borykam sie z coraz wiekszym spalaniem w swoim golfie. W porownaniu do poprzedniej zimy pali okolo 2 litry wiecej na 100km. Od tamtego czasu nic sie nie zmienilo jedynie wymienialem rozrząd niecałe 1000km temu. Jednak wieksze spalanie pojawilo sie juz w polowie lata i spala coraz wiecej. Po ostatnim tankowaniu wyszlo 10.7L100km ze 3 miesiace temu wyjezdzilem caly bak na trasie

VOLKSWAGEN pomocy prąd mi kradnie i gaśnie

Mam taki problemPosiadam golfika III w benzynie 14 44kw (ABD) rocznik 1994 z gołą elektryką (tzn. brak szyberdachu el. szyb el. lusterekwspomagania. ABS nawet alarmu komputera czy obrotomierza). Auto posiadam od 2 lat i zrobiłem nim 42tyś. km bez większych kłopotów (pomijając głupiejące nawiewy).Ostatnio jechałem z Niemiec z pracy jak zawsze (trasa ok. 1000km) i w połowie trasy najpierw

VOLKSWAGEN Klimatyzacja golf AAZ

Witam znalazłem dzis na szrocie 3 kompletne klimatyzacje do golfa 3. Jedna pochodzi z Vr6 druga z 1.8i a ta trzecia chyba z 1.6Z któego silnika bedzie najbardziej pasowała do golfa TDwiem że na pewno z AAZ ale takiego nie znalazłem.

Głównie będzie się rozchodzić o łapę pod alternator i kompresor. Zbliżone budową i położeniem silnika jest 18 ale w Td nad alternatorem jest jeszcze pompa i prawdopodobnie jest skręcana do tej samej łapy więc opcja że Ci się spasuje z którymś z tych silników jest mała. No ale łapę można kupić oddzielnie Poszukaj na alledrogo i porównaj łapy będziesz wiedział

VOLKSWAGEN stuki napinacza paska wielorowkowego o korpus

Witam. Mam problem ze brzęczeniem z okolic napinacza paska wielorowkowego w golfie 18T 99r GTI AGU.Brzęczenie słychać podczas np.ruszania i tylko wtedy gdy silnik dostaje obciążenia z wolnych obrotów.Bez znaczenia czy ciepłyczy zimny.Wymieniłem napinacz INA dalej to samopasek BOSCH-dalej bez zmian.Sprawdziłem wszystkie koła pasowe i ściągnąłem pasek .Koła ładnie się kręcą i bezgłośnie(od

VOLKSWAGEN aku

Witam. Przeszukałem forum ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Otóż muszę kupić nowe aku do 1.4 16v z 2000r. stary który jest musze ładować co drugi dzieńma 44Ah 360A i nie jest orginalny. Znalazłem coś że powinno się dobrać akumulator według alternatora ale nie wiem jaki jest w tym aucie proszę więc o pomoc w doborze aku. Z forum wiem że najlepsza jest Centraale jaki prąd

Akumulator powinien mieć w przybliżeniu pojemność w Ah podobną do alternatora w A. W golfie Kolegi powinien być alternator 55A i taki też (tylko w Ah) powinien być akumulator. Nie wiem czy będę obiektywny bo jestem zwolennikiem jak największych akumulatorów u nas w polo 14 APQ mamy 55Ah tu polecałbym minimum 50Ah 450A rozruchu. Gdyby tylko fundusze pozwoliły - 60Ah na pewno nie będzie

VOLKSWAGEN automatyczne wlaczanie swiatel

chcialem zalozyc automatyczne wlaczanie swiatel po odpaleniu silnika czy ktos moze wie cos na ten temat jakiego typu urzadzenie i jak podlaczyc moze jakas samorobka

porada przekopiowana bez zgody ale mam nadzieję że właścicel mnie za to nie zabije AUTOMATYCZNE ZAŁĄCZANIE ŚWIATEŁ MIJANIA PRZY URUCHOMIENIU SILNIKA w golfie 2 Celem porady jest ułatwienie zadania roztargnionym i utrudnienie pracy niebieskim misiom . Potrzebne materiały przekaźnik z bezpiecznikiem (do kupienia w każdym sklepie motoryzacyjnym) podstawka pod przekaźnik ze złączkami

VOLKSWAGEN Migające swiatła mijania MK 2

Witam. Mam taki problem przy wyższych obrotach migają mi światła mijania i podświetlanie deski oraz żarzą się kontrolki cisnienia oleju i alumulatora. Natomiast na wolnych obrotach jest w miare normalnie jedynie przy odpaleniu nie gaśnie mi kontrolka ładowania alumulatora i musze troche przegazować by zgasła. Jeśli ktoś może mi pomóc będe wdzięczny. Pozdrawiam.

Odpowiem sobie na pytanie może też komuś się przyda. Mam alternatory valeo 65A made in france bleee w polo 1.3 i golf 1.8 Łożysko małe 6200 a duże 6203. Szczotki 625x45 jeśli macie nieorginalny regulator napięcia to szczotki prawdopodobnie będą większe. Pisze bleee bo nie ma kłów na wałku i nie miałem jak chwycić w tokarkę by zniwelować te rowy oceaniczne po szczotkach. alternator

VOLKSWAGEN MK4 1.9 SDI gaśnie podczas jazdy

WitamJestem posiadaczem VW golfa 1.9 SDI i mianowicie w ostatnim tygodniu zrobilem kompletny remont tego silnika oprócz wału korbowego wymienilem rowniez wszystkie filty pompe paliwa sprzegło i rozrząd na wzmacniany i nadal i przed występował taki problem że jechałem i zapaliła sie czerwona kontrolka oleju i silnik gasł nic nie ma to wspólnego z niskim poziomem oleju bo jest dobry sprawdzałem

VOLKSWAGEN alternator nie ładuje

Tak jak w temacie alternator przestał łądować. Stało się to stopniowo. Teraz już nawet nie podładuje tak żebym mógł odpalić. Znajomi podpowiadają że szczotki regulator napięcia jakaś dioda... Nie znam się na tym i nie wiem jak się za to zabrać ani nie mam pojęcia o kosztach. Napiszcie prosze co robić i ile mogą kosztować poszczególne części.

Kiedyś na tym forum wyczytałem ze do alternatora od golfa podchodzą szczotki z poloneza i wychodzi wtedy taniej

VOLKSWAGEN Problem z ładowaniem mk2

Ściema Panowie od dłuższego czasu mam problem z moim golfem. Przy zakupie gofra we wrzesniu ubiegłego roku poprzedni właściciel mówił mi że autko ma dwuletni akumulator więc pod tym wzgledem nie miałem zastrzeżeń. Pewnego zimowego dnia po tym kiedy golf nie chciał zakręcić postanowiłem jednak go wymienić na nowy. Na jakiś czas to pomogło (na jakiś czas) po kilku miesiącach sprawdziłem

VOLKSWAGEN Golf 16 SR falujące obroty silnika

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem nowy na forum także proszę o wyrozumiałość Od kilku miesięcy jestem szczęśliwym" posiadaczem golfa 16 Sr Lpg z roku 1998. Zostały w nim wymienione pierścienie na tłokach ( ponieważ jeden był szczelony) oraz komplet rozrzad robocizna głowicy. Dodatkowo skrzynia się już skonczyla i została wymieniona na nową. Ale mniejsza o to od kilku dni

VOLKSWAGEN Golf III 1.6 ABU - Falujące obroty nagłe gaśnięcie szarp

WitamPozwoliłem sobie założyć temat ponieważ przejrzałem już cały internet i przeczytałem dostępne tematy odnośnie falujących obrotów gaśnięcia szarpania w golfie III z silnikiem 1.6 ABU.Problem polega na tym że od dłuższego czasu borykam się z falującymi obrotami szarpaniem na 1 i 2 przy jeździe do 30 kmh oraz nagłymi gaśnięciami na wolnych obrotach zarówno na benzynie i gazie.Obroty

VOLKSWAGEN GOLF II Dziwny dźwięk Golf II 1.8 RP

Witam mam problem z moim golfem wydobywa się z silnika dziwny dźwięk zobaczcie sami httpwww.youtube.comwatchvuepjhnWMms4 nie mam pojęcia skąd się wydobywa na pewno nie jest to alternator bo już to sprawdzałem może mieliście podobną sytuację proszę o jakieś sugestie

Słuchaj czy górna czy dolna cześć silnika może to być pompa wodna może to być pompa olejuno i alternator. Najlepiej połoz się pod autkiem i badaj czy z lewej czy z prawej tylko paluchów nigdzie tam nie wkładaj. Ja bym postawił na pompę wody .

VOLKSWAGEN GOLF IV Rozrząd Golf 4 2.3 150 km

Witam. Jestem tu nowy.Od tygodnia jeżdżę golf 4 2.3 150 km. Czytałem już kilka wypowiedzi na temat tego silnika ale były one dla mnie nie wystarczające.Słyszalny jest po prawej stronie silnika taki jakby zgrzyt który na pewno związany jest z ruchem obrotowym. mam wrażenie że czasem mocniej go słychać a czasem mniej. Serce mi się kraja gdy to słyszę. Czy będzie to łańcuch rozrządu

Kolego w mnie znanym nazewnictwie stosowanym w motoryzacji jest tak Prawa strona (pasażer) Lewa strona (kierowca). Rozrząd w tym silniku jest od strony lewej czyli strona kierowcy. Po prawej stronie masz alternator sprężarkę klimy pompę wody koło pasowe i napinacz wszystko razem na jednym pasku wieloklinowym. Proponuję Ci abyś jeszcze kogoś się poradził zanim zdecydujesz się na rozbieranie

VOLKSWAGEN swap 1.9 td do mk2

Jako że to mój pierwszy post to witam serdecznie wszystkich użytkowników forumdalej jak w temacie.Jako że mój 1.6 PN ma bardzo mierne osiagi (0-100 18sek v-max to 140-145kmh) postanowiłem zrobić mu przeszczep na diesla i póżniej go troche podkrecic.Nie mogłem znalesc 1.6 td w rozsadnej cenie a że znajomy ma niepotrzebny silniczek z golfa mk3 1.9td to wybór padł na niego.Zaznaczam że

Aha.Jak sie ma sprawa z obrotomierzem i licznikiem prędkości.alternator będzie z mk2 1.6 diesel więc nie powinno być z tym problemu.Ale skrzynia biegów będzie z 1.9 td a tam jak wiadomo prędkościomierz nie jest na linke tak jak w golfie mk2 a nie chce zakładać licznika od golfa 3.a może zostawić skrzynie z 1.6 diesel a jedynie przełożyć półosie napędowe

VOLKSWAGEN Pilnie co potrzeba do przekładki z 1.4 na 1.8 90KM

Witam z góry mówię że przeczytałem wszytskie tematy co do swapu ale co temat to inne opinie i sam w końcu nie wiem a jutro jade po silnik.więc do rzeczyMam golfa 3 1.4 ABD chce włożyć 1.8 90KM (monowtrysk ABS) mój golf to 94r. a dawca 97r.Potrzebuje silnik i skrzynieWięc pytania1.alternatorrozrusznikpompa wspomagania pasują z 1.42.Pompa paliwa do zmiany czy wystarczy komp i wiązka elektryczna3.Półoski

VOLKSWAGEN Problem z wyjacym Golfikiem

Witam specjalistow Mam problem z wyciem z pod maski uaktywnia sie tylko podczas jazdy powyzej 60 kmh i ucicha kolo 100 czasem tez powyzej 120 nadmienie ze tylko na zimnym silnikku wycie jest dosyc mocne myslalem ze to lozysko w kole ale wymienilem je niestety nie poskutkowalo zauwazylem natomiast ze jest dosyc mokro na prawej polosi od strony skrzyni czy mozliwe jest ze te wycie wydostaje sie na

VOLKSWAGEN Z cyklu "Dlaczego nie pali" - najczęstsze problemy.

Witam z racji tego że pojawia się coraz więcej tematów dotyczących problemów z odpalaniem naszych diesli postanowiłem zrobić mały poradnik dzięki któremu wstępnie będziecie mogli dojść co jest nie tak i w miarę możliwości naprawić auto pod blokiem. Diesel musi odpalić w każdy mróz jeśli spełnione są cztery warunki 1) Jest porządny akumulator2) Jest paliwo3) Jest kompresja4)

VOLKSWAGEN GOLF V Golf 5 1.9 TDI (BKC) Wibracje (drgania)

Witam wszystkich. Mianowicie poczytałem już dużo na forum o tych wibracjach i nadal je mam. Napisze wam co wymieniłem w aucie1. Kolo dwumasowe sprzęgło ( Wszystkie części które wymienię były kupione w serwisie VW)2. Wszystkie poduszki silnika3. Sprawdzony tlumnik czy nie jest napięty i nie ma dziur4. Wymienione wszystkie pompo wtryski5. Wymienione Rolki sprzegielko napinacz pasek alternatora6.

VOLKSWAGEN Przeróbka mk2 z PN na 1V IC.

Witam wszystkich miłośników VW Posiadam golfika mk2 91r. Obecnie mam w nim silnik o oznaczeniu "PN" czyli 1.6 benzyna 70 km.To jest ECO-TRONIK czyli gaźnik sterowany elektronicznie - same problemy . zmierzając do tematu.Kupiłem silnik o oznaczeniu 1V czyli 1.6 TD 60KM i mam zamiar go założyć do mojego golfika.mam silnik z kompletnym osprzętem turbopompa alternator itd mam skrzynie

VOLKSWAGEN bądźcie ludźmi i pomóżcie proszę bo nik nie wie co jest gran

Witam prosze was o pomoc bo nie wiem co sie przegladam forum al enie ma tu mojego przypadku. Od paru dni mam nastepujace problemy z moim golfem 3 tdi po przejechaniu okolo 50 kilometrów zaczyna migac mi kontrolka cisnienia oleju i obrotomierz spada na zero autem jeszcze przez chwile mozna jechac po czym wlancz sie kontrolka od świec zarowych i auto wchodzi na stale na 1200 jazda 30 km na godzine

VOLKSWAGEN Zatrzymał się w trakcie jazdy i nie odpala cewka czy hall

Witajciewłaśnie wróciłem do biura z powyższego powodu . Ale od początku. Samochód to MK2 1.3 r.88 na gazie. Bez wnikania w szczegóły powody i sens to silnik był ostatnio wymieniony ale na taki który niestety poleżał w Niemczech na szrocie przeszło 10 lat ale po zamontowaniu przejechał bez problemu ok 3tys. km (owszem cieknie z niego w kilku miejscach) ponadto teraz przy mrozach odpalał

Nie ma czujnika halla wstępnie sprawdziłem brak iskry więc wymienię najpierw cewkę napięcie na wszystkich pinach cewki jest.kiedyś w drugim golfie 3 miałem identyczne objawy i po wymianie cewki wszystko chodzi.godz.10.00Przepraszam jednak czujnik chyba jest . muszę poszukać na forum jak to teraz posprawdzać czy wina cewki czy czujnika.Pojechałem na szrot kupiłem cewkę - ponoć sprawna.

VOLKSWAGEN Głośne głuche buczenie na wolnych obrotach

Witam mój golf(1.9tdi AGR 90km) na wolnych obrotach wydaje z siebie cykliczny głuchy dźwięk który jest dosyć głośny. Mechanik stwierdził że to napinacz zawołał 450zł lecz zrobiłem to sam za połowę tej kwoty no ale nic się nie zmieniło rolka napinacza skacze. Dzisiaj na postoju włączyłem sobie klime no i coś się zmieniło wyszedłem ze samochodu a tu cisza. Teraz pytanie co może powodować ów dźwięk Obstawiam sprzęgło alternatora ale nie jestem przekonany.

VOLKSWAGEN Golf IV dziwny dzwięk jakaś wilgoć

Mam do was pytanie. Moj ojciec po wyjasnieniu mu problemu powiedzial iz moze to byc jakas wilgoc i tyle i zeby nic z tym nie robic. Moze ma racje ale chce sie jeszcze was zapytac. Nie wiem skad dokladnie jest ten dzwiek na pewno gdzies z jakiegos paska. Dzieje sie to tylko i wylacznie na mocno zimnym silniku np. po nocy i trwa to tez bardzo krotko jakies 2 minutki. Wlacze silnik i pojawia sie taki

Jacky1990 wiem że to może się wydać bez sensu ale wypnij silnik sterowania położeniem świateł i pryśnij po tym ramieniu jakimś penetrująco- smarującym specyfikiem. Też miałem podobne objawy ale zacząłem od strony i wybebeszyłem alternator (nowe łożyska i końcówka) nowy napinacz dałem nowy pasek rolkę pośrednią a jak było zimno i wilgotno zwłaszcza rano piszczało coś nadal

VOLKSWAGEN Piszczący pasek alternatora

Witam już od jakiegoś czasu piszczy mi jakiś z elementów od alternatora zaraz po włączeniu silnika po przejechaniu jakiś 10 km przestaje albo ucicha problem w tym że oddałem już raz auto do majstra który stwierdził że to pasek alternatora i wymienił na nowy. Niestety pech chciał że akurat była odwilż i niby wszystko działało ale ostatnio piski powróciły i znowu piszczy jak w jakimś

A czy ja twierdzę że nie są Sa montowane na 1 montaż w wielu samochodach...aaaaale to zupełnie inny towar niż ten sprzedawany w sklepach. Na paskach Contitech jeżdżę golfami od 1989 roku i nie zdażyło mi się nigdy aby jakiś piszczał lub pękł. No może poza ostatnim ale on pękł tak jakby coś go przecięło wzdłuż idealnie. Założyłem połówkę i bez problemu dojechałem 40km

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen polo alternator golf

  • ALTERNATOR VW VOLKSWAGEN POLO GOLF 1.3 82-94 - Brodnica (39.00PLN)
  • ALTERNATOR VW VOLKSWAGEN POLO III GOLF III VENTO - Starogard Gdański (45.00PLN)
  • ALTERNATOR VW VOLKSWAGEN POLO III GOLF III VENTO - Starogard Gdański (45.00PLN)
  • ALTERNATOR VW VOLKSWAGEN POLO III GOLF III VENTO - Starogard Gdański (45.00PLN)
  • ALTERNATOR VW VOLKSWAGEN POLO III GOLF III VENTO - Starogard Gdański (45.00PLN)
  • ALTERNATOR VW VOLKSWAGEN POLO III GOLF III VENTO - Starogard Gdański (45.00PLN)
  • ALTERNATOR VW VOLKSWAGEN POLO III GOLF III VENTO - Starogard Gdański (45.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi