części samochodowe nanodatex

volkswagen polo akumulator

Pytania i odpowiedzi: volkswagen polo akumulator

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dramat woda w oleju zatopiony akumulator i serwo

Wczoraj stał się dramat a zaczęło się od tego że po pracy wsiadając do auta nacisnąłem pedał hamulca i usłyszałem specyficzny dźwięk podobny do działającego abs-u albo przeciskającej się wody pod ciśnieniem a do tego syrenka alarmu jakoś dziwnie dźwięczała skojarzyłem te dwie rzeczy i zajrzałem do podszybia (tam gdzie akumulator serwo hamulca i moja syrenka alarmu) moim oczom

VOLKSWAGEN PASSAT Akumulator z wężykiem

Witam Mam w passacie akumulator z jakim spotkałem się po raz pierwszy.A mianowicie mój akumulator posiada przezroczysty wężyk zamontowany u góry wygląda jak odpływowy około 20 cm.Zakończenie leży obok akumulatora na dole poprzedni właściciel położył pod niego ściereczkę która jest mokra. czy to normalne i o co w tym chodzi przecież elektrolit(a chyba on wypływa rurką) jest żrący . Co to za urządzenie i do czego służy Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.

AUDI A4 [ALL] Akumulator firmy Audi

Witam ) chciałem zapytać czy ktoś z Was miał doświadczenia z akumulatorem firmy Audi Czy warto kupić aku bezpośrednio z ASO Czy jest on w czymś lepszy niż inny "cywilny" aku np. Centra itp. Pozdrawiam >

Zamieszczone przez Jarol W ASO sprzedawane są akumulatory firmy MOLL i są bardzo dobre dużo lepsze od Varty czy Centry. Tylko nie musisz go kupować w ASO gdzie indziej kupisz go o połowe taniej. Nie tylko. Woziłem do Centr Logistycznych volkswagen Group akumulatory MIDAC

VOLKSWAGEN PASSAT akumulatory jenox pytanie do znawcow tematu

interesuje mnie opinia na temat tych akumulatorow jutro musze szybko kupic aku a niedaleko mnie jest wlasnie ta firma mam zamiar tam zajrzec spieszy mi sie a bede miec tylko kilka godzin na zakup akumulatora i nie chcialbym wtopic z zakupem sprawa dotyczy polo z silnikiem 1.0 i o ile sie nie myle byl tam fabrycznie montowany 44ah .. nic nie da sie juz odczytac bo nie ma zadnej etykiety ani napisow dziekuje i pozdrawiam

VOLKSWAGEN Odsiarczenie akumulatora

No i rano nie odpalił Jako że akumulator dawał już oznaki padania wcześniej zdziwiony nie byłem. Pasowało by mi wstrzymać się jeszcze ze trzy miesiące z kupnem nowego. Słyszałem kiedyś o takim myku z odsiarczaniem akumularora rzekomo przedłuża to życie aku. Dobrze jakby ten zabiek przedłurzył jego życie choć 2-3 miechy. Co wy na to Warko się bawić czy płakać i płacić za nowy.

W tej metodzie akumulator w połowie cyklu jest ładowany prostownikiem (jedna połówka sinusoidy) w drugiej połowie cyklu rozładowywany (przez żarówkę) prądem o wartości ok 110 prądu ładowania (nie jest to wartość krytyczna). można rozładować akumulator i powtarzać takie ładowanie. Metoda o małej skuteczności ale całkowicie bezpieczna (nawet dla starych szrotów). Metoda z wodą

VOLKSWAGEN POLO III 6N polo 14 2000 problemy z elektryką

bardzo prosze o pomoc jakis czas temu pojawil mi sie problem z odpalaniem auto kręciło ale raz na 20 razy udało sie go odpalic przy zbyt duzej ilości prób zaczeły mi się włączac kontrolki air bag a potem check od sinika oddałam auto do elektyka stwierdził że alarm odcina zapłon i "wyciął ten fragment" oprócz tego stwierdził że mam słaby akumulator i złożył mi nowy firmy

sprawdz jakie jest napiecie na akumulatorze wtedy gdy wystepuje problem buc moze akumulator ci sie rozladowywuje najlepiej byloby sprawdzic miernikem-amperomierzem jaki prad pobiera auto na postoju z akumulatora moze masz zle podpiete radio i bierze prad po wylaczeniu zle podpieta instalke LPG (o ile ja masz)

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wycieraczki po wyłączeniu zatrzymują sie w połowie szyby

witam mam problem z wycieraczkami po uruchomieniu normalnie pracująale po wyłączeniu zostają na połowie szyby i nie chcą wrócić na miejsce.

Ja mam taki problem że z dnia na dzień wycieraczki zaczęły mi coraz wolniej pracować a po tygodniowym nie użytkowaniu mego auta gdy ponownie je włączyłem poprostu staneły w połowie jednego cyklu (przejścia). Mam jednak pytanie zanim wezmę się do roboty. Jeśli nie pomoże nasmarowanie ośki wycieraczek to bedę musiał chyba dobrać się do całego zespołu napędowego. Gdzieś na forum

VOLKSWAGEN POLO III 6N Problem z Polo po przejechaniu 5-10 km gaśnie

Witam.Jestem nowym użytkownikiem i przy tej okazji chciałbym wszystkich serdecznie powitać.Jednocześnie chciałbym uzyskać pomoc ponieważ mam problem z moim VW polo 1.0.Po przejechaniu 5-10 km gaśnie i nie można go odpalić. Często podczas jazdy przerywa po czym gaśnie i po odczekaniu np. 20 minut odpala wydając przy tym niebieski dym który mnie i mechaników bardzo dziwi gdyż samochód

Z grubsza na początek są trzy możliwości do sprawdzenia - najmniej prawdopodobna wadliwa cewka zapłonowa dostająca zwarcia po nagrzaniu- bardziej prawdopodobna wadliwy akumulator ze zwarciem na celi bardzo prawdopodobna ze względu na kasowanie się licznika- najbardziej prawdopodobna uszkodzony regulator napięcia alternatora zużyte szczotki.I proszę się nie śmiać - wszystkie te trzy

Witam dokonalem dzisiaj malek operacji na moim poloo podpiolem miernik pod akukulator i zaobaczylem ze mam spadek przy odpalaniu o 3 v wiec mysle sobie rozursznik ale to nie rozrusznik odpilem kabelek od alternanota i po jakis 8 godzinka postoju gdzie juz zawsze mialem problemy i odpalił bez problemu i zadnego zpadku nie było wiec moral jest jasny regulator napiecia-- Czw Cze 04 2009 1030 pm --Kupiłem

Witam. Korzystając z okazji podpinam sie pod temat. Niestety chyba również przyszedł czas na moją Polówkę (ta mocniejsza benzyna 1.2 z 2004r). W ostatnią niedzielę padł akumulator (w sumie miał prawo - auto jest z 2004r od nowości nigdy go nie ładowałem) - wstawiłem do ładowania. Po 24 godzinach zamontowałem w aucie - za 5-tym razem zapalił. Popracował dłuższy czas - było ok.

VOLKSWAGEN nowy akumulator a ciagle jest rozladowany

Witam wszystkich na początku bardzo serdecznie mam pewien problem a za razem pytanie jak sprawdzić czy mi pobiera prad golfik od jakiegoś czasu mam problem bo po trasie zostawiam autko na noc i jak rano przychodzę akumulator jest padnięty akumulator jest nowy ( 2 miesiące) jest sprawny bo był na reklamacji i nie jest to wina akumulatorka .... w golfie mam alarm centralny wzmacniacz i jakąś

Witam Koledzy podepnę się pod temata teraz napiszę mój przypadek w sobotę odebrałem auto od mechanika robili mi hamulceco nie ma nic wspólnego z ładowaniem więc tak odpaliłem auto w sobotę dojechałem do domu zamknąłem auto pilotemalarm zaczął świrować otwierał ten cypel z drzwi do połowy i na dól tak się działo przez całą noc nie zauważyłem tegodopiero jak poszedłem do auta

VOLKSWAGEN POLO I 86 Świeci mi się kontrolka ABS i ręcznego w vw polo

Witam .Kiedy rozładował mi się akumulator odpalałem go przez prostownik i przez pomyłke zamiast na 12 to nastawiłem na 24 i zaczoł mi się dymić jakiś przewód w oklicy regulacji kierownicy szybko rozłączyłem prostownik.Zobaczyłem że spalił mi się bezpiecznik kiedy włożyłem nowy to zgasły mi wszystkie kontrolki.Musiałem wyciągnąć bezpiecznik bo nie chciał mi odpalić.po zmianie

VOLKSWAGEN POLO I 86 ABS w Polo zapala się w trasie i gaśnie

Witam Jestem posiadaczem VW polo 1.4 TDI rok 2001. Nie wiem dlaczego ale przy zapalaniu silnika zapala się kontrolka ABS i świeci przez kilka pierwszych kilometrów. Następnie po jakimś niedługim czasie gaśnie. W dłuższej trasie jednak znowu się zapala. Nie bardzo wiem jaka może być tego przyczyna. Ma ktoś jakiś pomysł Kolega powiedział że to raczej wina komputera z hamulcami nie

jeśli w czasie świecenia tej kontrolki ABS działa (łatwo to sprawdzić podczas hamowania gdzieś na zapiaszczonym asfalcie lub popzecznych muldach drogi) to najprawdopodobniej akumulator będzie miał chwilami słabą przewodność prądu - wyczyść dokładnie klemy akumulatora najlepiej jakimś skrobakiem - jeśli nie pomoże lub ABS nie będzie aktywny jak kontrolka się zaświeci to trzeba odczytać vagiem jakie komp auta zapisał błędy.

VOLKSWAGEN [POLO 86c2F] Problem z obrotami

VW polo 93 1.3 mono LPG Problem z obrotami zaczął się przed wczoraj. Postanowiłem zajrzeć do mojej polówki kupiłem filtr powietrza a więc przy okazji myślę sobie wyczyszczę przepustnicę. Rozkręciłem wyjąłem wszystko i coś dziwnego odczepił mi się od "gaźnika" - mikser(bo chyba tak nazywa się to urządzenie do którego doprowadzony jest wąż od instalacji LPG) wyczyściłem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 odłączony akumulator

Witam Mój passat (1.8T z 1999r ) stał kilka dni bez odpalania i padł akumuator.. Juz go podładowałem zobaczymy czy nie bedzie z tym problemów ale póki co mam pytanie co trzeba zrobić po ponownym wpięciu akumulatora Czytałem wątek o adaptacji przepustnicy ale nie wiem czy on dotyczy mojego modelu Czy jeszcze na coś trzeba zwrócić uwage Z góry dzieki za pomoc Michał

Witam Podobno mam probliem z sondą bo jak się okazało po diagnostyce -leży i się nie rusza (nie wiem czy czyszczenie coś da chyba się trzeba zaopatrzyć w nową ) Na temat przepustnicy słyszałemrobilemczyściłem w polo -po wpięciu pseudoVAGa z NETu laptopa i przywróceniu ustawień fabrycznych wszystko wróćiło do normy nawet się poprawiło spalanie i moc -ałe to w polo.Co z naszymi

VOLKSWAGEN usterka przepustnicy

Na początek witam wszystkich jestem tu nowy więc wybaczcie jak coś zrobię nie tak.Od 2 miesięcy jestem posiadaczem golfa 4 z 2001r z silnikiem 14 16v autko sprowadzone za zachodniej granicy.Jeżdziło fajnie ale właśnie jeżdziło jakiś tydzień temu zona jechała na zakupy i się zaczęło.Najpierw zapaliła się kontrolka EPC pużniej inne auto zwolniło i straciło moc na luzie wkręca się

Witam mineło 2 tygodnie i problem wrócił dzieje się to samo co opisywałem wyżej.Czytałem na innych forach że takie rzeczy mogą się dziać przy każdym odłączeniu akumulatora a ja w sobotę wyciągałem akumulator wymieniałem żarówkę świateł krótkich ktoś tak wymyślił położenie akumulatora że nie w sposób włożyć tam ręki bez demontażu.ile prawdy jest w tym.Piszą też

VOLKSWAGEN jaki akumulator powinien byc w Mk2 1.8

tak jak w temaciechodzi mi o dane techniczne typu Ah itd ja mam 50Ah nowy kupiony moze ze dwa miesiace temu ale rano przy mrozie ok 30 stopni nie ma nawet sily raz przekrecic a inne autka odpalaja koles w sklepie wyciagnal ksiazke i mowil ze taki wlasnie ma byc > wczesniej mialem 65 Ah ale to po przednim wlascicielu i juz sie zuzyl .Dzieki za pomoc .

wydajność ma akumulator w temperaturze -10 -20 i niższej. Więc jeżeli kupiłeś zwykły aku typu centra standart to może być że nie ma siły tym bardziej że może jeździsz na krótkich trasach i się nie zdąży doładować. Ja w Golfie 1.8RP mam centrę plus 55Ah i kręci bez problemu. Samochód odpala od pierwszego ale to też zasługa nowych kabli WN kopułki i rozdzielacza. W polo

VOLKSWAGEN Mrozyakumulatorproblem

Witam Miesiąc temu kupiłem nowy akumulator Varta 45ah. Jest on zamonotowany w 1.8 AAM. Mianowicie problem jest teraz taki jak dzisiaj w sobotę zapalił normalnie a juz dzisiaj (niedziela w nocy -185) juz nie kręci. Zastanawia mnie jedna rzecz 1) czy nowy akumulator tej firmy może nie wytrzymać takich mrozów 2) mam podłaczony do niego alarm oraz do instalacji odłączenie zapłonu-obydwa te

Zwarcie moze byc musisz sobie wso posprawdzac a co do tej odleglosci ktora pokonujesz to jest ona o polowe za mala zeby ten akumulator mogl sie cokolwiek doladowac Moj tata ma Opla Wectre z 90 akumulator super krecil i tez dojezdzal do roboty na noc jaies 2 km pokonywal Pewnego razu zostawil swiatlo w kobinie na godzine a jak wrocil a akumulator juz nie przekrecil ani razu i musial go ladowac

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Woda na dywaniku - z przodu lub z tyłu

Witam.Wiem że był już na forum podobny temat ale dotyczył dywaników z przodu. U mnie problem pojawił się z tyłu za siedzeniem kierowcy. Po deszczu na dywaniku pojawiła się woda. Po ostatniej ulewieprawie stoi kałuża. Woda przychodzi raczej od spodu bo dotykając tapicerkę wyżej (idąc do góry miski na nogi) jest ona sucha. Uszczelki w drzwiach cały kanał oraz reszta miejsc na nogi

Mam ten sam problemwoda z tylu i z przodu.U mnie wiem jednak co bylo przyczynabo to widzialem.W trakcie jazdy podczas ulewy zalalo przedzial akumulatora( otwory stratne zapchalo liscmiznalazlem sposob na osuszenie tego przedzialu akumulatora.Wystarczyl okolo 1 metr gumowego wezai spuscilem z tamtad z 15-20 litrow wodybylo jej tyle ze siegala powyzej polowy akumulatora.Dzisiaj korzystajac z rad na forum

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne zachowanie akumulatora

Witam Z racji pierwszego postu witam wszystkich. Od niedawna jestem posiadaczem B5 3B ( 1.9 TDI 85 KW ) niestety moja przygoda z nim zaczęła się od porażki . Z niechęcią użyczyłem auta znajomemu podczas podróży miał problemy z uruchomieniem - więc wspomógł się kablami ( i w tym momencie nie jestem pewien czy bieguny nie zostały pomylone ) i od tego momentu pojawiły się jaja .

VOLKSWAGEN POLO II 80 Polo 1.0 1992 - nie chce zapalić

Witam wszystkich serdecznie To mój pierwsz na waszym forum (mam jednak nadzieję że nie ostatni) także proszę o wyrozumiałość jeśli umieściłem go w złym dziale lub coś niedokładnie opisałem 3 miesiące temu zostałem dumnym właścicielem swojego pierwszego VW - Polówki 92 z silnikiem 1050 (33 kW) przebieg ok 350 000 km - jest w zadziwiająco dobrym stanie blacharskim i ogólnym - samochód

VOLKSWAGEN POLO III 6N Polo 1.6 AEE 95 czasem nie odpala

witam mam polo 1.6 z gazem założonym od 5 lat nigdy wcześniej nie miałem z nim problemów ostatnio zdarza mu się nie odpalić zimny czy ciepły nie ma różnicy nie jestem w stanie określić co jest przyczyną. Potrafię kręcić rozrusznikiem czasami 20 razy i za 21 zapali czasami 4 razy i za 5 zapali. ostatnio przejeździłem nim tydzień i nic a w niedzielę miałem 2 razy przygodę że nie

Nie będę zakładał nowego tematu gdyż mam podobny przypadek Też czasami nie chce mi zapalać Na zimnym pali zawsze dopiero jak sie zagrzeje to cisza brak iskry KONTROLKI W LICZNIKU SIĘ NIE PALA a rozrusznik kręci normalnie Jak jadę to auto nie zgaśnie nigdy ale jak w czasie jazdy stanę i zgaszę to już nie zapale Odłączę akumulator i poczekam chwile i zapali Kostka stacyjki odpada

VOLKSWAGEN POLO III 6N Jak podlaczyc licznik z Polo 99

Jak w temacie Da sie jakos podlaczyc licznik z polo z roku 99 do golfa mk3 Wiem ze da sie z golfa 4 bo sa instrukcje ale w tym problem ze licznik z polo ma wejscie na JEDNA kostke a z golfa na dwie ... Moze ktos juz tak kombinowal Pozdro httpmoto.allegro.plitem351019908_vw ... 99_r_.html tak wyglada licznik z polo

No ale polo rozni sie troche od licznika z golfa IV .. ma ta jedna wtyczke i czegos tam jeszcze brakuje .. [ Dodano 03 Maj 2008 2113 ]Stara ---->> Nowa 1 ---->> wolny 2 ---->> 22 wskaźnik braku płynu chłodniczego 3 ---->> 7924 zacisk 31 masa 4 ---->> wolny 5 ---->> 7924 zacisk 31b elektronika &8211 masa 6 ---->> 7924 wyłącznik pamięci wskaźnika wielofunkcyjnego (Memory)

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z czujnikiem położenia wałka rozrządu

witam byłem dzisiaj na VAG-u I pojawił sie bład czujnika połozenia wału czy ktos z szanownych forumowiczów mogłby mi powiedzieć co to jest i z czym to sie je. pan który wykonywał tą diagnostykę mowił tak jakby miał shizofrenię i z tego bełkotu nic nie zrozumiałem czy to ze moj pasacik jest mułowaty moze miec cos z tym wspolnego prosze o pomoc

Potrzebuję Waszej porady dotyczącej mego konającego autka [B5(3B) 1.8T (APU)]. Auto zaczęło mulić a przede wszystkim nie zawsze odpala. Wcześniej przy odpalaniu silnik wieszał się na sekundę przy obrotach ok. 500 po czym albo zupełnie gasł albo skakał w górę wyrównując swą pracę. Teraz już nawet to nie występuje. a ja muszę często podchodzić do kręcenia kilka razy by odpalił.

VOLKSWAGEN POLO III 6N Polo 6N 1.9d dzwonienie w silniku po wymianie paska

WitajcieW środę w moim polo zostały wymienione oba paski oraz rolka napinająca pasek rozrządu. Wczoraj będąc na CPN usłyszałem dziwne dzwonienie z silnika jakby latała po nim jakaś śrubka. Zapaliła mi się kontrolka od akumulatora i oleju. Obroty spadły prawie do 100 i falowały pomiędzy 100 a 200. Silnik pracował normalnie tylko to dzwonienie. Zgasiłem motor. Za parę min odpaliłem

VOLKSWAGEN Mocowanie Akumulatora

Witam. Nie wiem czy to dobry dział ale potrzebuje pomocy.Chodzi o mocowanie akumulatora. stoi on u mnie luźno. Dziura na śrubę od strony lampy jest pusta. CO tam musi byc jak to wygląda będzie wdzięczny za zdjęcie. Pozdrawiam.

Myślę że Koledze chodzi o część w nomenklaturze volkswagena zwaną "Listwa zaciskowa akumulatora". Dawniej miała numer wg VW 1H0 803 219 (foto z Golfa 3 rok mod. 96 silnik 1Z) Zastąpiona przez 6X0 959 502 (foto z polo 6N rok mod. 99 silnik APQ)

VOLKSWAGEN Polo dziwne stuki

Witam chodzi o to cos mi zaczelo walic w mojej polowce... nie wiem co to To bylo tak. Chcialem odpalic samochod ale akumulator byl juz na rozladowaniu i ledwo co zapalil. i od tej pory cos zaczelo walic jak by przy sprzegle jak by w silniku tak to dziwnie wali w rytm jak by luznych obrotow co to moze byc Rozrusznik czy cos powazniejszego jak wciskam sprzeglo to i tak to slychac. Jest to takie glosne

VOLKSWAGEN jaki akumulator do Pola 1.9 D 1997r.

Witam. Posiadam polo III 1.9 diesel rok produkcji 1997 hatchback. Jaki jest najbardziej odpowiedni do niego akumulator tzn. ile musi mieć Ah itp. Z góry dziękuję za odpowiedź.

a jakiej firmy być polecił chciałem kupić centra plus ale są one dosyć duże a stary akumulator jaki mam w moim polo ma wymiary 265mm - dł. oraz 165mm - szer. ciężko wybrać jakiś dobry akumulator o takich wymiarach.

To "polecanie przez producenta" to tak sobie... i nie na nasz klimat. Dla benzynówki polo N6 np. jest katalog polecającym 36AH - powodzenia życzę na polskich mrozach z takim. Tematów o akumulatorach pojawia się wiele na forum szczególnie po spadku temperatury. Odpowiedź na nie jest jedna bierzemy linijkę miarkę czy tzw. meter i mierzymy jak duży nam tylko wejdzie do tego bierzemy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 odprowadzania wody z podszybia w B5

Witam W Passacie B5 na podszybiu sa dwa kanały odprowadzajace wode - jedne po akumulatorem i drugi mniej wiecej na wysokości serwa. No i byłoby ok gdyby nie fakt ze ten w okolicach serwa jest zaslepiony gumową zaślepka a dziura jest na wylot . Ten odplyw pod akumulatorem pod spodem ma taka rynienke ktora odrowadza wode na bok zeby nie lała sie pionowo w dół na osłone silnika. Tej rynienki

VOLKSWAGEN PASSAT Co zrobić z akumulatorem

Panowie od tygodnia jestem uziemiony i do połowy stycznia na pewno to potrwa auto stoi na parkingu i niewiem co zrobić z akumulatorem zabrać do domu czy nie. Chodzi mi o jakieś konsekwencje systemowe z powodu braku prądu w instalacji niewiem rozkodowanie się czy coś w tym stylu. Na razie wysyłam żone co drugi dzień by go przepaliła i odpala bez problemów ale słyszałem o jakiś mrozach co mają nadejść i niewiem co robić

VOLKSWAGEN POLO III 6N Problem z odpaleniem po długim postoju

WitamKupiłem VW polo 1996r. 1.0Samochód stał rok nieodpalany.Założyłem nowy akumulator i spróbowałem go odpalić. Polówka odpala na 2 sekundy i zaraz gaśnie. I tak za każdym razem. Czy możecie mi pomócBardzo proszę o wskazówki które mogą mi pomóc.Z góry dziękuję GPIW

VOLKSWAGEN przygasa radio alternator padł

Witam mój problem polega na tym że jak i na zgaszonym tak i na odpalonym silniku przygasa mi radio kiedy pogłośnie go na polowę.. akumulator ładowałem całą noc i problem nie zniknął lecz dziwi mnie to że na odpalonym radio też gaśnie. Winny jest sam akumulator czy padł też alternator

VOLKSWAGEN POLO IV 9N Świecą się kontrolki w Polo 1.9 SDI 2003

Witam wszystkich i proszę o pomoc.Ostatnio zapaliła mi się kontrolka od świec żarowych i cały czas mruga podczas jazdy.Poczytałem na forumsprawdziłem i okazało się że nie mam świateł stopu(nagle wszytkich trzech) więc podejrzewam uszkodzenie czujnika stopu.Postanowiłem oczywiście zajrzeć jeszcze w bezpieczniki i nie wiedząc w 100% który sprawdziłem kilka.Okazało się że bezpieczniki

Bez podlaczenia VAG nie dowiesz sie co jest przyczyna tych usterek Kontrolka poduszki zapalila sie bo moze masz slaby akumulator lub na zapalonym zaplonie wyciagnales bezpiecznik od poduszki Wlacznik stopu wymieniasz w kabinie jest przy pedale hamulca musisz odkrecic dolna oslone zeby do niego sie dostac Autor postu otrzymał pochwałę

VOLKSWAGEN Polo 2f auto co jakiś czas gasnie pompa paliwa nie pracuje.

Witam mam problem z elektryką vw polo 91r. 1.6 ABU SPI LPG II gen auto normalnie odpala chodzi itd. zdarza się że podczas jazdy (czasami) auto gaśnie w momencie przekręcenia kluczyka (zapłon) nie słychać pompki (jak zawsze) gdy nacisnę na klakson pompka się odzywa auto odpala i można jechać do następnego razu wymieniłem przekaźniki pompy paliwa klemy akumulatora czyściłem styki

VOLKSWAGEN Martyw akumulator

Witam Dzis rano przy probie ruszenia okazalo sie ze akumulator nie zyje. Jest to o tyle dziwne iz samochod ma dopiero trzy lata i co roku daje go do przegladow w salonie. akumulator wlasnie sie laduje ale przy jego wykrecaniu zdziwl mnie odglos bzyczenia dochodzacy z silnika co jakas minute i trwajacy okolo 2 sekund. Dziwne w tym wszystkim jest to ze oczywiscie w stacyjce nie bylo nawet klucza. Odglos

Po naładowaniu aku sprawdź jaki masz pobór prądu w aucie...może coś pożera prąd. y_polo napisał(a)Czy ktos moglby mi odpowiedziec czego moge sie spodziewac po naladowaniu akumulatora

VOLKSWAGEN [polo] silnik AEX temperatura plynu chlodzacego

Witam u mojego ojca w polo (polo classic 1.4 AEX) padly wskazania temperatury wskaznik nie podnosi sie nawet o milimetr na odcinku kilku km (po takim odcinku moj golf ma juz rowniutkie 90 stopni) i teraz pytanko jak sprawdzic czy to czujnik czy moze wskaznik w zegarach i w ktorym miejscu jest w AEXie ten czujnik bo nie mam pojecia

Czujnik temperatury chłodziwa to termistor. Niska temperatura powoduje duży opór podczas gdy wysoka temperatura powoduje mały opór. Zespół sterowania wyznacza temperaturę kontrolując napięcie na czujniku. napięcie zasilania 5 V (odłączone złącze) opór 2.000 - 3.000 omów 20 C opór 200 - 300 omów 90 C Skopiuję zalecenia Sprawdzić złącze(a) Sprawdzić złącze(a) w razie potrzeby

VOLKSWAGEN jaki akumulator do Pola 1.9 D 1997r.

Witam. Posiadam polo III 1.9 diesel rok produkcji 1997 hatchback. Jaki jest najbardziej odpowiedni do niego akumulator tzn. ile musi mieć Ah itp. Z góry dziękuję za odpowiedź.

VOLKSWAGEN POLO II 80 Czy szczotki alternatora od MK23 podejdą do polo 1.4D 92r

Witam Ostatnio u znajomej w VW polo 92 r 1.4 D zaczęła świecić się kontrolka ładowania - jeszcze tego nie oglądałem i nie sprawdzałem ale podejrzewam że to szczotki alternatora i teraz pytanie Czy do tego alternatora podejdą szczotki od MK2 lub MK3 Trzeba podawać jakiś numer alternatora I czy alternator od Benzyniaka różni się od alternatora w Dieslu - wiem że jest inny zakres obrotów silnika...

benzyniak może mieć alternator 40A-->> diesel(60-70)A--->> czyli teoretycznie da sie włożyć ale to będzie skrócenie żywotu twojego akumulatora chyba że zastosujesz odpowiedni regulator napięcie to nic sie niestanie

VOLKSWAGEN POLO III 6N [Polo 6N] problem z podświetlaniem całego kokpitu

Witam serdecznie Mam problem z elektryką w swoim wozie. Tak jak w temacie chodzi o VW polo 6N rocznik 95. Postanowiłem trochę ożywić kolorystykę w swoim aucie i zabrałem sie za zmiane podswietlania wszystkiego co się da na iny kolor)...zacząłem od włącznika świateł. Wymieniłem wszystkie diody (były tylko dwie) złożyłem wszystko do kupy poszedłem zobaczyc swoj efekt i co...i okazało

1 możliwość- pomyliłeś bieguny 2 możliwość- przepaliłą się dioda. W instaalcji jest 137 do 142 V na akumulatorze tylko jest 12 V. Pozdrawiam.

VOLKSWAGEN [Polo] nie kręci a mnie skręca(

Witam Polówka 1.3 NZ 89 wtrysk digijet strumienica kopułkowy filtr powietrza. Autko przestało po prostu kręcić jest jak martwy.akumulator sprawny zapłon działa po przekręceniu na rozruch przekaźniki załączają się słychać pompę paliwa jak daje ale nie kręci.Podejrzewam rozrusznik ale nie wiem gdzie on jest i jak wygląda oraz jak go sprawdzic. czy rozrusznik to to samo co alternator albo może jedno jest w drugim proszę o jakikolwiek trop. thx

_________________httpwww.polskajazda.plSamochodyVol ... polo65973 ---> moja Poli na polskajazda.plhttpwww.vwpolo-klub.plforumviewtop ... 29&t2907 ----> Moja Pani na PKP Wybierasz sie na cotygodniowy zlot Kraków Dzwoń 721-750-472

VOLKSWAGEN PASSAT B5 kontrolki ESP ABS po wymianie akumulatora

Możliwe że powielam temat ale szukam już od pół godziny i nie mogę znaleźć. Dzisiaj robiłem przy przełączniku migaczy tym przy kierownicy. Aby to zrobić musiałem zdjąć kierownice. Zanim zabrałem się za to odłączyłem masę na akumulatorze. Oczywiście kluczyk nie znajdował się w stacyjce. Złożyłem wszystko do kupy (przełącznik ok. ). Jednak powstał taki problem że jak

wejdź w ABS i sprawdź w missblock w bloku 05 (na teraz nie powiem na 100% ) wartości 1 i 2 jest położenie czujnika skrętu jeżeli wszystko mechanicznie zrobiłeś OK to pozostało zakodowanie taśmy będziesz musiał mieć pełnego vaga np 3112. chyba że masz 409 pełnego w co wątpię. Masz moze jakiś poprzedni skan z ABSESP potrzebne by były te dane z kodowania jeśli nie to możemy spróbować

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Woda zacieka do wnętrza poprzez kanały nawiewu

Witam Wszystkich Ostatnio zaobsarwowałem w swoim aucie mokry dywanik od strony pasażera z przodu. Woda dostała się do wnętrza poprzez kanał nawiewu powietrza na stopy. To zlokalizowałem i już osuszyłem auto. Bardziej zastanawia mnie jak owa woda dostała się do tych kanałów. Sprawdziłem filtr i był suchyrównież jego obudowawięc jest to zagadką dla mnie. Może ktoś już miał podobny

Ja obstawiam właśnie te gumki samozaciskowe pod akumulatorem (sztuk 2) usunąłem je sam (miesiac po usunięciu dostałem list o akcji serwisowej) problem zniknął a wczesniej woda stala do polowy akumulatora i zalewało moduł komfortu (alarm w nocy bez powodu itp) nie zaszkodzi uszczelnic też pod pokrywą filtra powietrza bo uszczelnienie starzeje sie i tez przecieka.oprocz tego wlewala mi sie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kontrolka świec i akumulatora

Witam Dzisiaj jak jechałem do Katowic w dość w ulewnym deszczy i nadodatek stałem w dużym korku i spotkała mnie taka rzecz po którymś podjeździe obroty biegu jałowego wzrosły do 1100 silnik przestał reagować na pedał gazu i zaczęła migać kontrolka świec żarowych. Zjechałem do najbliżeszej stacji benzynowej zgasiłem silnik a po ponownym uchomieniu wszystko wróciło do normy z

Miałem coś takiego w B5 parę razy. Komputer w u mechanika pokazał że nie działa czujnik położenia pedału gazu. Koszt tego czujnika to ok 1800 zł więc darowałem sobie. Później znalazłem gdzieś na forum angielsko-języcznym że przyczyną może być wilgoć lub korozja na stykach gniazda od komputera sterującego silnikiem (pod maską silnika - czarna skrzynka pod szybą od strony kierowcy).

VOLKSWAGEN PASSAT Ile wytrzyma akumulator bez opdalania

Ile wytrzyma 2 letni akumulator w benzynie bez odpalania auta 2 - 3 tygodnie czy wiecej. Porą zimową. Bo mamy w pracy burze mózgów każdy obstawia inaczej )

Mój 5 letni akku wytrzymał 3 tyg w morźne dni od polowy grudnia do 1 tyg stycznia. Mrosy były po 20st. Z wyjazdem miałem problem większy niz z odpaleniem.

VOLKSWAGEN POLO IV 9N vw polo 2003 1.2 16V silnik nie chce zapalić

halo mam problem autko nie pali wczesniej zadnych problemow a rano poprostu odmowiło posłuszeństwa akumulator ok rozrusznik ok ale nie moze popchnać po paru próbach śmierdzi pod maską benzyną i z rury wydechowej tak samo. Wydaje się że świece nie daje iskry bo silnik wogole nie zaskakuje. Wszystkie kontrolki swieca bezpieczniki sa ok. Maiał ktoś podobny problem

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen polo akumulator

  • SKRZYNKA NA AKUMULATOR VOLKSWAGEN POLO 99-01rok - Gończyce k/Garwolina (79.00PLN)
  • PODSTAWA AKUMULATORA 1.4 MPI VOLKSWAGEN POLO 99-01 - Gończyce k/Garwolina (19.00PLN)
  • PODSTAWA AKUMULATORA VOLKSWAGEN POLO 6N 1996r. - WOLSZTYN (25.00PLN)
  • VW VOLKSWAGEN POLO 6N 2 PODSTAWA AKUMULATORA - Grabów nad Pilicą (20.00PLN)
  • osłona pokrywa akumulatora VOLKSWAGEN POLO 9N - Łabiszyn (40.00PLN)
  • PODSTAWA AKUMULATORA VOLKSWAGEN POLO 94-99rok - Gończyce k/ Garwolina (9.00PLN)
  • VOLKSWAGEN POLO (1994-) PODSTAWA AKUMULATORA - Głogoczów (25.00PLN)

Zadaj pytanie ekspertowi