części samochodowe nanodatex

volkswagen passat zbiornik wyrównawczy chłodnicy b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat zbiornik wyrównawczy chłodnicy b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat zbiornik wyrównawczy chłodnicy b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 AWX ubywa mi wody w zbiorniku wyrownawczym.

Witam od lipca ubieglego roku dolalem juz prawie 4 litry plynu chlodzacego. Nie wiem co jest przyczyna jego ubywania myslalemze to uszczelka pod glowica sprawdzalem przewody korek oleju plyn czy nie ma plam czy nie bulgocze woda ale nic takiego nie mialo miejsca. Dla spokoju pojechalem do serwisu gdzie wczesniej wymieniali mi rozrzad wraz z pompa wody w serwisie nabili mi cisnienie po pol godzinie

ja od siebie dodam tylko że przy obecnych temperaturach i rozgrzanym motorze cholernie ciężko jest namierzyć wyciek z jakiegoś węża jeśli płyn ścieka na silnik lub skrzynię. paruje toto momentalnie. ja wykryłem takim sposobem rozbebeszyłem z dolotu kabli wiązki itd. przestrzeń zbiorniczek podwiesiłem i pompowałem ręką wąż wychodzący z chłodnicy. najlepiej robić to w dwie osoby wtedy jakoś się zauważy skąd sika

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Olej w zbiorniczku wyrównawczymukładzie chodzenia

witam mam problem z paskiem b5 1.8 jakoś przedostaje się olej do wody co może być tego przyczyną temperatura silnika w normie auto chodzi równo ma moc nie wyrzuca wody przez zbiorniczek co mogło ulec uszkodzeniu proszę o pomoc gdyż niewiem czy to jest poważna usterka pozdrawiam klubowiczów luger

Witam i odrazu proszę o pomoc. Mam problem z moim passatem silnik AZM 20l 115km z 2000 roku. Zauważyłem że dostaje mi się olej do zbiornika wyrównawczego i robi się kakaowa maź. Zaprzyjaźniony mechanik dość szybko postawił djadnozę że to uszczelka pod głowicą i zabrał się do pracy. Głowica oczywiście była oddana do sprawdzenia szczelności planowania i wymiany uszczelniaczy. Po

Witam jakiś tydzień temu odkryłem olej w zbiorniku wyrównawczym. Pierwsza myśl - uszczelka pod głowicą ale poczytałem forum i wielu z Was miało problem z chłodnicą oleju. Zaprowadziłem autko do warsztatu na wymianę tej chłodnicy czyszczenie układu chłodniczego i oczywiście zalanie nowego płynu. Na razie fachowcy robią. Pytanie jest takie W jakim stopniu mogę być pewnie że to nie

Przepraszam ze odświeżam temat który już dawno się zakończył ale nie znalazłem podobnego.. Do rzeczy 2 miesiące temu kupiłem moje cacko po dwóch dniach używania zauważyłem okropnie dużo dymu przy odpalaniu podjechałem do mechanika po czym on stwierdził że jest zbyt mało płynu chłodniczego i zobaczyć trzeba czy ubywa. Zrobiłem tak jak mówił kupiłem g12 dolałem porozmawiałem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jakie są obiawy uszkodzonej chłodnicy oleju

Witam i odrazu proszę o pomoc. Mam problem z moim passatem silnik AZM 20l 115km z 2000 roku. Zauważyłem że dostaje mi się olej do zbiornika wyrównawczego i robi się kakaowa maź. Zaprzyjaźniony mechanik dość szybko postawił djadnozę że to uszczelka pod głowicą i zabrał się do pracy. Głowica oczywiście była oddana do sprawdzenia szczelności planowania i wymiany uszczelniaczy. Po

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Olej w zbiorniczku wyrównawczym.

Kupiłem Passka2001 18T 20V i po ok 2 tygodniach zaglądam do zbiornika wyrównawczego i widze brązowa maź.Wylalem z niego płyn i wyjecialo sporo oleju. w silniku stan oleju sie zgadza i olej jest czysty a pod korkiem wlewu oleju nie ma nic (czysty) czyli do oleju woda nie leci.W pierwszej chwili zalamka 669 poleciala uszczelka pod głowica Ale nie wiem czy napewno a nie bardzo wiem jak to można

Cisnienie oleju jest dosc duze wiec przy nieszcelnosci chlodnicy na 100% bedzie ubywac oleju. Wiem bo mialem taka awarie. Stalo sie na trasie zalalem olejem do gornej granicy miarki i przejechalem okolo 50km i nadal olej byl w silniku. Obieg chlodzenia byl plukany mylem zbiornik wyrownawczy raz dziennie i maz nadal sie pojawia. Mozliwe ze poprzedniemu wlascicielowi tez padla chlodnica i nie wyplukal dokladnie ukladu chlodzenia.

Witajcie Skrzynia jest manualna wiec nie ma związku z chłodzeniem. Zrobiłem tak do ciepłego układu chłodzenia wlałem trochę płynu do naczyń który wcześniej przetestowałem w domu ( do słoika nalałem wrzątku i dolałem oleju silnikowego oczywiście zrobił się rosół dolałem kilka kropel płynu który rozpuścił olej tak ze sie nie rozwarstwiał) przejechałem sie ok 2 km po mieście

Myślęże nie masz co dramatyzowaćbo skoro masz mało oleju w płynie chłodzącym to pewno wypłukało go z węży(z samej chłodniczki oleju trudno się go pozbyć).Mnie czeka wymiana właśnie chłodniczki olejubo spanikowałemże mam padniętą uszczelkę pod głowicą(olej w zbiorniku płynu chłodzącego-i to sporo) itpa po podłączeniu razem węży chłodniczki oleju(u mnie jest pod filtrem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ubywający płyn w chłodnicy

Witamniedawno kupiłem samochód. Podczas jazdy usłyszałem jakieś dziwne odgłosy (bulgotanie) po zaglądnięciu pod maskę zauważyłem niski poziom płynu chłodzącego uzupełniłem go ale to nic nie pomogło. Po przejechaniu 1000 km po wymianie oleju i filtrów płynu znowu ubyło i cały czas słyszę te same odgłosy (bulgotanie ).Nie zauważyłem żadnych wycieków.Czy ktoś orientuje się co to może być

Zgadzam się. Samo ciśnienie w zbiorniku wyrównawczym nie oznacza przedmuchów na uszczelce.. jakby wierzyć temu forum to najlepiej od razu uszczelkę połowa by musiała robić To samo z bulgotaniem w nagrzewnicy.. lekkie bulgotanie czasami to normalna rzecz..

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wycieka płyn od chłodnicy

Witam. Ostatni gdy wracałem z trasy swoim passacikiem pojawił mi się na komputerze komunikat że brak płynu w zbiorniku wyrównawczym. Odkręciłem korek odpowietrzył się brakowało więc dolałem ale ciągle ubywa mi płynu. Płyn ucieka odpowietrznikiem. Czym to może być spowodowane panowie proszę o rady pozdrawiam.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana Chłodnicy

Witam fachowcy ustalili że mam wycieki z chłodnicy płynu i należy chłodnicę wymienic. Podobno jest nienaprawialna a jak ktoś mi powie że ją zrobi to skłamie- tak usłyszałem. W związku z tym poszukuje rady jeka chłodnicę brać a jekiej nie. W bydgoszczy coś robią i nowa kosztuje 299PLN ale czy nie jet to jakis badziew Może ktos juz miał z nimi do czynienia Pozdrawiam

Dzikuje wszystkim za porady. Wyciek jest spory jazda cały dzień pusty zbiornik wyrownawczy Wymienię chlodnice tak postanowilem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem w układzie chłodzenia

Witam Mam Vw passat B5 FL 2000r 1.9TDI . Silnik długo się nagrzewa przy normalnej jezdzie nagrzeje się do 90C a na postoju na wolnych obrotach spada nawet do 70C takie dziwne wachania temperatury i co dziwne jeszcze zimny płyn w zbiorniku wyrównawczym i zimne przewody chłodnicy. A jak włącze nawiew ciepłego powietrza to wskazówka nawet schodzi do 50C Proszę o poradę.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 zbyt duze cisnienieukład chłodzenia

mam problem juz od miesiaca i nie wiem co z tym zrobic. a mianowiciepodczas jazdy przegrzal sie silnikmyslalem ze padl termostat wymienilem ale okazalo sie ze to pompa wody wymienilem. po wymianie pompy wciaz ubytek plynu z ukladu chlodzenia i duze cisnienie w ukladzie.mysle uszczelka pod glowica WYMIENIONE Planowana głowica itp. I w czym problem a no w tym ze nadal to samo. jak silnik chodzi na wolnych

Witam ja też mam problem z moim układem chłodzenia. Występują u mnie typowe objawy uszczelki pod głowicą czyli duże ciśnienie w układnie chłodzenia i tzw bulgotanie z okolic nagrzewnicy. Już brałem się za wymianę owej uszczelki gdy zaciekawiły mnie jeszcze dwa objawy. Gdy zaczeło robić sie chłodniej to mój passat przy spokojnej jeździe nie osiąga temperatury 90 c. temperatura

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Chłodnica spalin

Witam wszystkich użytkowników forum Chciałbym Wam przedstawić problem który od kilku miesięcy dotyczy stanu technicznego mojego auta. Jest to passat 1.9 TDI w silniku AVF oraz skrzyni EYF ( tiptronic ) z listopada 2004 roku w którym to zastosowano chłodnicę spalin - ponoć jedynie w celach ekologicznych. Całkowity przebieg auta to 114000 km. z czego osobiście po sprowadzeniu go w 2007 roku

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Niby uszczelka pod głowicą - a może nie

Witam niestrudzonych majsterkowiczów. Dzisiaj ja podzielne się swoim problemem. Objawy niby typowe dla &8222rąbniętej&8221 uszczelki pod głowicą (silniczek 19 TDI ATJ 115PS). Jadę sobie 2 tygodnie temu trasą (jakieś 70 km) a tu nagle komunikat STOP i że brak cieczy chłodzącej w zbiorniku wyrównawczym. Myślę sobie chyba coś przesuszyło (zbiorniczek całkowicie pusty). Odkręciłem korek

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura silnika

Mam pytanie odnośnie wskaźnika temperatury posiadam paska 1.9 tdi 130 km w automacie ( tiptronic) wskazuje najwięcej 90 stopni nigdy tej temperatury nie przekroczył nawet w długich korkach i przy ostrej jeździe czy w tych modelach ze skrzynią automatyczną tak jest POZDRAWIAM.

Panowie mam problem z temperaturą w audi a4 po wymianie termostatu wczesniej samochod mi sie nie dogrzewał a teraz na klimatroniku w korku rośnie nawet do 105st (na vagu te same wskazania co na klimatroniku) przy czym na desce przewaznie stoi na 90 -czasami wychyli sie na 96-98. Nie zasprzęgla mi sie wiskoza ani drugi wentylator- czujnik w chłodnicy mialem odpiety gdy kupilem samochod teraz wyczyscilem

Pozwolicie że podepnę sie pod temat Mam pytanko odnośnie passata tdi pd atj związane z układem chłodzenia silnika otóż kiedy auto ma temperaturę ok 90 stopni węże chłodnicy są ciepłe natomiast płyn w zbiorniku wyrównawczym jest chłodny tak delikatnie ciepły wydaje mi sie to dziwne chyba płyn powinien być ciepły bo krąży w układzie chłodzenia auto wolno się nagrzewa ale nie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 jednorazowy ubytek płynu G12

Witam W połowie ubiegłego tygodnia zauważyłem że poziom G12 w zbiorniku wyrównawczym zjechał ze 2 cm poniżej minimum. Śledztwo wykazało że pod samochodem mniej wiecej na wysokoci zbiornika wyrównawczego jest fantastycznie pomarańczowa kałuża. Wężyki suche i bez przebarwień króćce tak samo łączenia przy chłodnicy też sam zbiornik też nie wykazywał jakichkolwiek śladów. Dolałem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 powietrze w ukladzie chlodzenia

Witam mam pytanie skad moze brac sie powietrze w ukladzie chlodzenia. Pytam poniewaz gromadzi mi sie powietrze w zbiorniku wyrownawczym i wywala plyn przez zawor bezpieczenstwa. Pomijajac ze to moze byc walniete uszczelka pod glowica to sa jeszcze jakies mozliwosci Dzisiaj na mocno rozgrzanym silniku widizalme jak leca bombelki powietrza do zbiornika wyrownawczego. Pozdrawiam

Witam Koledzy jestem nowy - zainteresował mnie temat Kolegi i chcę przyłączyć się do tematu. Mam A4 B5 115KM (AJM) 2000r. Problem podobny jednak nieco inny i być może komuś w czymś pomogę a ktoś mi. 1. Mam 5 termostatów Wahler Vernet Oryginał z ASO 2szt. Noname - wszystkie sprawne (kupowałem nowe oczywiście) testowałem w garnku. 2. Mam 2 czujniki temp. G62G2 - sprawne mierzyłem oporności

Nareszcie Po 4h walki z poparzoną ręką wracam z pola boju ze zwycięstwem Mam dla Ciebie kolego Wincent bardzo cenną wskazówkę. Nie wiem czy Tobie pomoże ale u mnie wszystko się wyjaśniło po próbach eksperymentów a wnioski są następujące 1. Termostaty nie były winne - wszystkie które wymieniłem są dobre 2. Zielone czujniki temperatury z tym samym numerem co czarne NIE NADAJĄ SIĘ

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam wszystkich i z góry dziękuje za chęci i pomocna dłoń w temacie niestety temperatura silnika...szukałem na forum odpowiedzi ale bez rezultatu problem polega na tym że powyżej 2000 obrotów nie zależnie na którym biegu oczywiście dostosowanym od prędkości przy podjeżdżaniu na wyższym biegu pod górę albo wyprzedzaniu na płaskim temperatura rośnie z 90 do 120C bez wizualnych objawów

Witam. Jestem nowy nie wiem jak założyć temat więc liczę że może tutaj mi ktoś pomoże. Mam problem z passatem. Mam wymieniony termostat czujniki temperatury i wywala mi płyn z chłodnicy przy zbiorniku wyrównawczym. Uszczelka pod głowicą ok olej czysty a dmuchawa włącza się normalnie. Czy ktoś może zna co jest tego przyczyną Pozdrawiam serdecznie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana płynu chłodniczego

Jako że mój znajomy mechanik orzekł że cieknie mi jakiś oring pod zbiorniczkiem wyrównawczym postanowiłem za jedną robotą przy wymianie tej uszczelki zmienić płyn na świeży. I tu pytanko .ile płynu wchodzi do całego ukladu

Mam do Was pytanko odnosnie wymiany plynu chlodniczego. Dzis zabralem sie za wymiane i ku mojemu zdziwieniu gdy odkrecilem korek spustowy na dole chlodnicy zeszlo mi tylko 25 litra. W zbiorniku wyrownawczym przed zabiegiem byl poziom prawidlowy - zatem w ukladzie jest wiele wiecej cieczy. Jak zatem spuscic pozostala reszte cieczy z ukladu Moj silnik to AFN ( 110 KM ) dodam jeszcze ze korek na zbiorniku wyrownawczym odkrecilem.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ogrzewanie slabo grzeje

witam mam problem z ogrzewaniem w passacie b5 z 99r bardzo slabo grzeje. jak zrobie na max ogrzewanie to powinno leciec bardzo cieple powietrze a leci zaledwie letnie. silnik nagrzewa sie dobrze i dosyc szybko. termostat otwiera sie normalnie. dodam ze jest klimatronik. co proponujecie gdzie szukac przyczyny a moze najpierw jechac na komputer

W moim audi 116 Ps pompowtrysk silnik słabo osiąga temperaturę poza tym zbiornik wyrównawczy płynu jest zimny ale ogrzewanie w samochodzie jest i to szybko nawet teraz jak temp jest na dworze koło 0 stopi a samochód stoi w blaszance po wyjechaniu z garażu po około 1 min. leci z nagrzewnicy w środku sam ciepławe powietrze kiedy osiągał 90 stopni i stało się na światłach z 2 min. to

VOLKSWAGEN PASSAT B5 KLIMA nie grzeje o nie a teraz jest ZIMA brrrr..

Naczytałem się dziś tych Waszych postów i odpowiedzi drodzy koledzy wielki szacunek dla waszej wiedzy. A mój climatronik jak nie grzał tak nie grzeje właśnie zrobiłem test. Wykazał mi błąd 119 02 no i go wykasowałem. Klima była napełniana w lecie i odgrzybiana więc z tym problemu nie mam. Jak dziś rano jechałem do pracy to myślałem o rozpaleniu ogniska na tylniej kanapie żeby mi

kolejny dzień zakończony fiaskiem płukanie cooling system flush nie przyniosło rezultatu. Wlałem ten płyn do chłodnicy a chyba powinienem wlać go do nagrzewnicy bo przecież ona jest zasyfiona. Ale zauważyłem coś dziwnego zdiąłem wąż wchodzący do nagrzewnicy a tu nic płyn sie nie podnosił tak jakby nie było ciśnienia o co chodzi. Aha niema ciśnienia w zbiorniku wyrównawczym. Mam pytania jak sprawdzić czy pompa wodna dobrze działa i czemu niema ciśnienia w zbiorniku

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z chłodnica układem chłodzenia

Witam. Mam taki problem po przejechaniu ok 500km musze dolewac caly zbiorniczek wyrownawczy plynu ucieka prawdopodobnie przez ten upust na dole zbiorniczka chłodnica sprawdzona zbiorniczek i korek wymieniony oraz instalacja sprawdzona wlewałem też ten klej do tamowania małych wycieków a ten do małych nie nalezy. I tu wasze pomysły co może byc nie tak Moje to termostat pompa wodna i tu najgorsze

mialem dokładnie tak samo - u mnie wyciek przy chłodnicy oleju - wężyk do wymiany 35 zł (środek komory silnika - trochę po prawej od bloku - jak zdejmiesz osłonę będzie widać świecący syf na chłodzicy oleju) masz tak że długo długo nic (tj mówisz ok 500 km) i nagle jak stoisz w korku to zapala ci się kontrolkakomunikat kompa i ok litr trzeba dolać (cały zbiornik wyrównawczy tzn

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Prędkościomierz i inne wskaźniki - nie działają

Witam wszystkich. Ostatnio zaczęły się dziać dziwne rzeczy w moim Pasku. Otóż fiksują zegary - prędkościomierz czasem nie działa czasem faluje - wskaźnik poziomu paliwa faluje - czasem włącza się kontrolka ciśnienia oleju - zdarza się że obrotomierz faluje Najcześciej wszystko jest OK ale jak coś zaczyna się dziać to wszystkie ww. objawy są najczęściej na raz. Czy ktoś miał

A co do wyjęcia czujnika prędkości to trzeba jakby nacisnąć taka długą dźwigienkę od czujnika takie zabezpieczenie przed wypadnięciem a potem przekręcić lekko w lewo około 30-40 stopni i wyciągnąć do góry. I po wszystkim Trzeba przed wymontowaniem czujnika trzeba wymontować zbiornik wyrównawczy od chłodnicy. I wtedy wszystko okazuje się bardzo proste. U mnie było tam trochę wody

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Nie działają mi spryskiwacze reflektorów

Nie działają mi te spyskiwacze. Trzymałem spryskiwacz przez 10 sekund przy wlaczonych światłach i nic. Czy ktoś wie gdzie moze lezec przyczyna tego Podejrzewam ze to chyba przekaźnik ale nie wiem który. Z góry dziękuje za pomoc.

Pomiędzy pompką a zbiornikiem też uciekało ale to uszczelniłem i jest ok (to była ta pompka znajdująca się pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu do chłodnicy więc chyba to właśnie od pompka lamp) ale jestem ciekaw czy może pompka nie powinna blokować dopływu wody do spryskiwaczy podczas gdy jest wyłączona Czy gdy dysze spryskiwaczy się schowają to one blokują wyciekanie wody pod

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziurawa chłodnica

Witam Mam problem taki jak w temacie. Chłodnica jest skorodowana w lewym dolnym rogu patrząc z przodu samochodu. Na początku wlałem taki preparat Valvoline do łatania chłodnic - było 2 miesiące spokojnie ale znów to samo - krople płynu na płytkach w garażu - korozja postępuje. Żałuję wogólę że ten cudowny specyfik wlewałem ale to już przeszłość. na pewno nie wleję następnego.

czy to dziurawa chłodnica miałem taką sytuację podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka żeby dolać płynu chłodzącego i rzeczywiście zbiornik wyrównawczy był prawie pusty weszło ponad 1 litr. od tamtej pory minęło 2 tygodnie i wszystko jest ok. Codziennie robię około 50km w korkach i nic się nie dzieje. nie widzę też żadnych wycieków. Czy uważacie że nadszedł czas na wymianę chłodnicy wody czy to może coś innego

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura silnika - szybkość nagrzewania

Czy możliwe jest aby silnik uzyskał 90 stopni po przejechaniu(normalniebez przeciąganiaszaleństw itp.) 3-4 kmWskażnik właśnie tak mi pokazuje jednak więcej niż 90 się nie wychyla. Czy może mam walniętu jakiś czujnik czy to normalne

Nie ryzykuje bo jak pisałem wyżej auto stało 3 tygodnie pod chmurką z racji napraw blacharskich. Pytałem czy to objawy zamkniętego termostatu ponieważ wszystko z wyjątkiem tego puchnacego górnego węża od chłodnicy pasowało do zacietego termostatu. Wczoraj wyciągnąłem termostat złożyłem bez niego i niestety chyba sprawdziły się moje przypuszczenia górny wąż nadal puchnie i widzę

Czy przy -12C mozliwe jest ze auto nie zlapie temperatury nawet po przejechaniu 40km Mam zaslepiony egr oraz nie mam oslony pod silnikiem. Mozliwe ze nie moze sie dogrzac czy to kwestia termostatu wahlera Dokładniejszy opis Jadąc 90kmh i mając włączony nadmuch ciepła na 2(nie posiadam klimatronica klima manualna niestety) temperatura na zegarach to 65C. Przy 1 było już okolo 85C a na 0 łapało

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pomocy olej w zbiorniczku plynu chlodniczego

Koledzy pomozcie Wlasnie kupilem paska 2001 3bg tdi 101km. Dzis stala sie rzecz strasznatak przypuszczam. Podczas jazdy komputer wywalil mi komunikat stop i check coolant. Po odkreceniu korka w zbiorniczku plynu chlodzacego byl olej a pod nim rowniez widoczny wyciek oleju. Czy to jest problem z uszczelka pod glowica czy moze puscila chlodniczka oleju jak sugerowal gosc z assistance Oczywiscie samochod

Witam ponownie dzis prawie po tygodniu zrobiem dluzsza nieplanowana trase po wymianie chlodniczki oleju i w zbiorniku wyrownawczym znowu pojawil sie olej (ok 100ml moze 200 ciezko mi ocenic bo go wyciagnalem razem z plynem) na bagnecie w silniku ubytku oleju nie widze poziom jest ok i tu moje pytanie poniewaz nie czyscilem calego ukladu datego ze chcialem kupic jakis specjalny srodek do tego wiec z

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Samodzielna wymiana termostatu

Witam mam pytanie czy wymiana termostatu w moim autku tzn passat 2003r 1.9TDI AVF to skomplikowana i trudna robota czy trzeba np sciagnac rozrzad

U mnie historyjka była taka w kabinie ciepło-zimno wskaźnik temperatury raz u góry raz w połowie a Vag wskazywał temp. 67-72. Poczytałem pomyślałem i wymieniłem. Teraz mam w kabinie ciepło-zimno tem. z VAG-a 92-98 wskazówka stoi jak drut na 90 zimną chłodnicę górne węże gorące dolne zimne stojący wentylator na chłodnicy. Układ wydaje się być odpowietrzony ale nie widzę ruchu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Turbina - Turbodoładowanie

Od jakiegoś czasu zaobserwowałem lub dopiero teraz zwróciłem na to uwagę - po wyłączeniu silnika słychać cichnący odgłos wytracającej obroty turbinki . Oczywiście ciężko słowami przybliżyć odgłos ale wsłucąc się jak naprawdę jest cicho w okolicy to słychać UUUUUUuuuuuuuu......... trwające jakieś 4-5 sekund. Samochód właściwie przyspiesza i zachowuje się prawidło - nie

Witam wszystkich dołączając się do tematu chciałbym zadać parę pytań. Jakieś 3 miesiące temu pojechałem do znajomego pana Józia który miał wymienić termostat. Uczynił to fachowo jednak znalazł jakiś pęknięty króciec więc wymienił go na coś co akurat miał w garażu pod ręką. Po tym eksperymencie straciłem w aucie turbodoładowanie. Pojechałem do serwisu turbosprężarek

VOLKSWAGEN PASSAT B5 mam problem z ubywaniem plynu ze zbiorniczka wyrownawczego

witam mam paska 1.9 tdi 110. 98r od kilku tygodni ubywa mi plyn ze zbiornika wyrownawczego po przez odpowietrznik na spodzie zbiornika wyrownawczego wymienilem korek od zbiornika nic nie pomoglo nadal ubywa im wieksze obroty silnika wyciek jest wiekszy co mam zrobic

A ja Ci powiem ze to raczej bankowo uszczelka pod glowica. Powiedz mi jedno... czy gdy silnik sie rozgrzeje to masz gorny waz przy chlodnicy twardy Domniewam ze jest twardy jak kamien. A z tymi uszczelkami przy korku to ajncie sobie spokoj bo to praktycznie nic nie pomaga. PO prostu poprzez uszczelke pod glowica przedostaje sie spaliny ktore w ukladnie chlodzenia dorowadza do powstania bardzo mocnego

VOLKSWAGEN PASSAT B5 chlodniczka oleju czy uszczelka od glowica

Hej W sumie to mam nadzieje ze to chlodniczka oleju poniewaz 3 miesiace temu robili mi uszczelke pod glowica.Nie dopuszczam takiej opcji do siebieZaplacilem na naprawdę duzo kasy i myslalem ze bedzie ok.Po wymianie uszczellki uklad chlodzenia mial sie czyscic z oleju przez jakis czastak powiedzial mechanik.Natomiast w tym momncie oleju w zbiorniczku na wode ciagle przybyla i zaczynam sie tym martwic.Na

Podjedź na diagnostykę niech sprawdzą czy w zbiorniku wyrównawczym nie ma spalin. Robi się to analizatorem spalin. Diagnosta będzie wiedział jak to zrobić. Jak dmucha spalinami to głowica do sprawdzenia. Może być że uszczelka trzyma a głowica jest pęknięta. Trzeba będzie zrobić próbę na szczelność. W przypadku awarii chłodnicy oleju też będzie tłusto w płynie. POZDR

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciekający płyn chłodzący

Pojawiła mi się plama pod samochodem płynu chłodzącego. Czy chłodnica jest jakimś słabym punktem paska

Sprawdź najpierw czy napewno z chłodnicy cieknie. Ja także miałem podobny problem ponieważ cybant na wężyku wyrównawczym od zbiornika sie poluzował... Może też ciec spod pompy lub z któregoś elementu gumowego układu.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 2.5 TDI BDH Problemy po wymianie oleju

Witajcie Nie wiem czy to zbieg okoliczności ale po ostatniej wymianie oleju pojawiły się problemy z moim paskiem (180km 4mot). Wzrosło zużycie paliwa - po analizie wagiem wyszło że jest problem z dwoma wtryskiwaczami. Na stole probierczym okazało się że leją wszystkie - zostały wymienione. Po tej operacji zmalało zużycie paliwa ale tylko na luzie. Na trasie dalej jest wysokie. Poza tym

Witam. Mam taki silnik i spalanie na postoju ok. 0.7-0.8lh srdednie zuzycie ok 11 litrów. Odkręć sobie zbiornik wyrównawczy płynu chłodnicy i zobacz czy się mleko nie robi. dymi na czarno lub niebiesko. moze olej idzie w turbo albo intercooler ssie lewe powietrze czasami przeciera się przewód. Powodów może być dużo łącznie z pompą wtryskową badz turbo pracuje zbyt wydajnie i niedługo padnie. Ale nie chce cie martwić.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Grzanie się silnika i słabe przyszpieszanie

Witam Prosiłbym o pomoc. Otóż mam taki problem silnik w moim pasku zaczął się grzać(płyn chłodniczy) Jak może być przyczyna (ma coś wspólnego z tym nie wymieniany płyn) ale i dodatkowo silnik przechodzi w tryb awaryjny brak przyspieszania. I moje domyśły są takie z pytaniami np myślę że może coś z termostatem i chodzi tylko mały obieg i MOZE KTOS MI ODPOWIEDZIEC CZY OD PRZEKROCZENIA

Jak długo płyn nie był wymieniany jaki to jest płyn Może być tak że termostat zaciął się i nie otwiera dużego obiegu. Sprawdź czy nagrzewają się węże prowadzące do chłodnicy czy nagrzewa się chłodnica oczywiście jeżeli temperatura cieczy chłodzącej ma 90 stopni C bo w takiej temp ( 87 lub innej np. 92 zależy jaki był zamontowany ) powinien otwierać termostat. Druga sprawa

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dwa pytania ekspolatacyjne.

1. Poniższe zdjęcie przedstawia gródź akumulatora (po jego wyjęciu). Zdjęcie nie jest może zbyt wyraźne ale pomiędzy dwoma kanałami nawiewu widać cienką plastkiową rurkę (podobną do rurek spryskiwacza) której jeden koniec wchodzi pomiędzy kanały a drugi pałęta się luźno w grodzi zakończony czarną końcówką. Do czego służy ta rurka Czy ma się tak luźno majtać czy odpadła

Hmm chyba więc muszę grać wariata i mówić Panie no wie Pan ta rura co idzie od silnika do chłodnicy poprzez zbiornik wyrównawczy. A on mi na to Weź Pan tą rurę i nakryj się Pan. Ty patrz jakie te niemcy nietrwałe rury robią

VOLKSWAGEN PASSAT Problem z chlodnicaprosze o pomoc szybko

Witam mam Paska B5 1.9 TDI 90KM AHU i od pewnego czasu delikatnie pocila sie chlodnica i pompa wody.Zamowilem te czesci i bede niedlugo wymienial(z racji wykonywanego zawodu niestety nie moge tego robic od reki-brak czasu) dzis chcialem z żoną wyruszyć na wycieczke i zobaczylem OGROMNA plame pod autem srednicy ok pol metra na pol metra i w zbiorniku wyrownawczym zero plynu.. zauwazylem tez slad
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi