części samochodowe nanodatex

volkswagen passat zbiornik płynu chłodniczego b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat zbiornik płynu chłodniczego b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat zbiornik płynu chłodniczego b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana płynu chłodniczego

Jako że mój znajomy mechanik orzekł że cieknie mi jakiś oring pod zbiorniczkiem wyrównawczym postanowiłem za jedną robotą przy wymianie tej uszczelki zmienić płyn na świeży. I tu pytanko .ile płynu wchodzi do całego ukladu

Mam do Was pytanko odnosnie wymiany plynu chlodniczego. Dzis zabralem sie za wymiane i ku mojemu zdziwieniu gdy odkrecilem korek spustowy na dole chlodnicy zeszlo mi tylko 25 litra. W zbiorniku wyrownawczym przed zabiegiem byl poziom prawidlowy - zatem w ukladzie jest wiele wiecej cieczy. Jak zatem spuscic pozostala reszte cieczy z ukladu Moj silnik to AFN ( 110 KM ) dodam jeszcze ze korek na zbiorniku wyrownawczym odkrecilem.

witam wszystkich. Kupilem samochod pod koniec lutego. pojechalem na 2 tygodnie do Polski i wrzucilem autko na warsztat. Ogolnie robili zawieszenie wszystkie filtry i termostat. Przed wymiana czujnik temp na desce nie pokazywal zadnej temperatury lezal plasko. Po wymianie termostatu podniosl sie i teraz jest w polowie 0 - 90 stopni. Wczorej zauwazylem ze jak przyszly cieple dni to silnik zaczal sie

plyn chlodniczy i mam w zwiazku z tym pytanie. Czytajac forum natknalem sie na opinie ze plyn chlodniczy powinien byc zlewany na cieplym silniku ( bo wtedy termostat jest otwarty i caly plyn powinien zleciec. Inni znowu kategorycznie zabraniaja wymiany plynu chlodniczego na cieplym silniku z gdyz moze dojsc do jakichs usterek w silniku( przegrzanie etc). Jak z tym jest Przegladalem ksiazke passat

Robisz tak Odkręcasz korek przy zbiorniku z płynem odkręcasz zawór przy chłodnicy ( po prawej stronie jak stoisz przodem do auta) odkręcasz termostat i masz zero płynu w całym układzie chłodniczym. Potem wszystko skręcasz i zalewasz płynem G12. U mnie wlałem około 6 l płynu. Poczytaj bo to jest na forum.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ubytek płynu chłodniczego ze zbiorniczka

Witam mam problem z passatem B5 19 TDi 110 KM a mianiowicie ubywa mi woda z zbiornika od ukladu chłodzenia i nie wiadomo gdzie wycieka... ten korek wymienilem bo jakis osad jasny byl na zbiorniku wiec myslalem ze moze tu wycieka ale kupilem nowy i dalej lipa... na warsztat odstawilem i nie moga zlokalizowac albo twierdza ze gdzies dostaje sie do komory spalania i trzeba planowac glowice zeby uszczelnic

U mnie był problem z krućcem plastikowym. Poprzedni właściciel go wymienił (nie wiem czy org.) i przestało lecieć. Od 3 dni znika mi po przejeździe do i z pracy (ok. 30km w każdą str.) ok 15-2l płynu. Pod samochodem jest plama. po jeździe odkręcam korek zbiornika wyrównawczego (zmniejszam ciśnienie) wtedy przestaje ubywać.

Witam ja proszę o następującą pomoc. Tak jak poprzednicy mam wyciek - na postoju - znika okolo 5 mm plynu na godzinke ze zbiornika. Widzę na chlodnicy po prawej stronie rdzę a takze różowy nalot - plyn mam koloru różowego. Problem polega na tym iż jestm 800 km od polski i muszę jakos dojechać. dokladnie jestem w holandii. czy ktos mi moze poradzić czy moge kupic jakies tymczasowe uszczelnienie

witam wszystkich niedawno kupiłem paska i zauważyłem ubytek płynu chłodniczego nie mam mazi na korku oleju ani bagnecie nie bulgocze w zbiorniku wyrownawczym autko chodzi dobrze nie ma z nim problemów przedwczoraj zdjąłem osłonę silnika i zauwazyłem ze po prawej stronie za pompą wtryskową tam gdzie taki gruby wąż z płytem chłodniczym wchodzi do silnika jest biało-różowy nalot. Czy

Witam pewnie już będziecie znudzeni tą samą historią dlatego postaram się napisać krótko. U mnie w passku B5 3B 98r. ucieka sporo płynu. Tak jak na zdjęciu był zalany pod maks tak opadło na minimum po 2-3 dniach. Pod zbiornikiem widać jakiś biały osad (nie wiem od czego ale zrobiłem zdjęcie) oleju nie widzę żeby brało kopcić nie kopci odpala za strzałem słychać bulgotanie przy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ubytek płynu chłodniczego

Od jakiegoś tygodnia ubywa mi płynu chłodniczego. Zauważyłem dopiero po zapaleniu lampki sygnalizującej niski stan płynu chłodniczego. Dolałem ubywa w wolnym tempie. Znalazłem mniej więcej miejsce z którego powoli się sączy może nawet nie tak powoli jak kapie. Jednak nie mogę dokładnie zlokalizować miejsca. Po prawej stronie silnika na wysokości koła zamachowego jeśli chodzi o

hej prosze pomozcie bo juz brak sil mnie ogarnia oddalem mojego paska na wymiane uszczelki pod glowica gdyz taka byla diagnoza uciekajacy plyn dym z rury nierowne obroty. jednak nic nie bulgotalo i w plynie chlodniczym nie bylo oleju za to w zbiorniku olejowym na korku taka ruda maz jak mydlo. mechnik wymienil mi uszczelke (glowice ponoc dal do planowania). odpalam auto na jazde probna wlalem plynu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek płynu chłodzącego przez zbiornik przelewowy PASSAT B5 silnik AJM 19TDI

Część wszystkim. Od pewnego momentu zauważyłem że ubywa mi płynu w zbiorniku wyrównawczym. Na początku nie mogłem zlokalizować miejsca wycieku ale w końcu się udało. Jest to otwór umieszczony na dole zbiornika wyrównawczego (przelew). Postanowiłem zmierzyć ile tego płynu ucieka i jak szybko. Na końcówkę tego otwory założyłem wężyk i wsadziłem do butelki. Po przejechaniu

Już znalazłem przyczynę była to dziurka w chłodnicy kupiłem preparat firmy K2 niby taki uszczelniacz na razie nie zaobserwowałem ubytku płynu chłodniczego mam nadzieje ze taki efekt się długo utrzyma inaczej trzeba będzie nowa chłodnice kupić. Dziekuje za podpowiedzi co mogło być nie tak. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 kontrolka płynu chłodniczego

przy temp jakie mamy obecnie odpalając auto na zimno po chwili zapala sie kontrolka płynu. 3 razy puści dźwięk i potem miga cały czas dopóki silnik sie nie nagrzeje. z Tego co wyczytałem na forum to padnięty czujnik temp płynu albo niski poziom. Płyn jest.nawet wymieniany świeżo czujnik ostatnio też wymieniłem. błąd wykasowałem zadowolony ze już po sprawie odpalam auto i co... i

Dolałem ostatnio płynu do chłodnic Prestone chociaż na moje oko nie było to potrzebne gdyż płynu w zbiorniku było tyle ile trzeba no i gdy silnik troszkę się rozgrzał - po kłopocie Styki są Ok - nie zaśniedziałe. Tyle tylko teraz muszę podjechać gdzieś żeby sprawdzili czy faktycznie płyn nie jest za mocno rozrzedzony Pozdrawiam

Witam Ja zdziwiłem się parę dni temu gdy sprawdziłem poziom płynu a tu echo było go tylko troche na samym dnie jakies dwa do trzech cm poniżej oznaczenia minimum i tutaj moje pytanie kiedy powinna się zapalić kontrolka poziomu płynu gdy spadnie do min. czy gdy zbiornik będzie pusty ps.wyciek zlokalizowany rozszczelniona chłodnica. Pozdrawiam

kontrolka zapala sie dopiero gdy zbiornik jest praktycznie pusty

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek płynu chłodniczegoale z kąd

Witam wszystkich Panowiemój silnik to 1.9 TDI AFN.Problem wygląda następującoco 4 dni jak z zegarkiem w ręku po pozostawieniu auta w garażu ukazuje sie niewielka plama płynu chłodzącego powiedzmy jakieś 50mlpo obejrzeniu silnika kapie z mniej więcej od dołu na łączeniu silnika z zespołem napędowymz wierzchu silnik jest idealnie suchy.Ze zbiorniczka nie bardzo ubywa płynu są to takie

Najprawdopodobniej juz odkryłem z kad sie to bierzezbyt duzo płynu w zbiorniku wyrównawczymi po wyłączeniu sielnika wiadomo temperatura wzrasta a wraz z nia cisnienieco chyba było powodem otwarcia sie zaworku od spodu zbiorniczka i wyciek.Panowie czy to moze byc to stan płynu byl lekko ponad max powiedzmy ze jakies 2-3 mm

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pomocy olej w zbiorniczku plynu chlodniczego

Koledzy pomozcie Wlasnie kupilem paska 2001 3bg tdi 101km. Dzis stala sie rzecz strasznatak przypuszczam. Podczas jazdy komputer wywalil mi komunikat stop i check coolant. Po odkreceniu korka w zbiorniczku plynu chlodzacego byl olej a pod nim rowniez widoczny wyciek oleju. Czy to jest problem z uszczelka pod glowica czy moze puscila chlodniczka oleju jak sugerowal gosc z assistance Oczywiscie samochod

Witam ponownie dzis prawie po tygodniu zrobiem dluzsza nieplanowana trase po wymianie chlodniczki oleju i w zbiorniku wyrownawczym znowu pojawil sie olej (ok 100ml moze 200 ciezko mi ocenic bo go wyciagnalem razem z plynem) na bagnecie w silniku ubytku oleju nie widze poziom jest ok i tu moje pytanie poniewaz nie czyscilem calego ukladu datego ze chcialem kupic jakis specjalny srodek do tego wiec z

Witam Czytam wasze posty. Moj mechanik wymienił mi uszczelkę pod głowicą i nagrzewniczke i nadal jest to samo. po przejechaniu 10 km jest duży ubytek oleju i olej w zbiorniku chłodniczym

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ubytek plynu chlodniczego

Witam mam ubytek plynu chlodniczego 3tyg sprawdzalem i bylo ok wczoraj podnioslem maske a tu 13 zbironika zostala powiedzcie mi jak teraz szybko sprawdzic co jest tego przyczyna sa jakies metody proste pasaat B5 1.9 TDI 110KM 97 rok Sedan

Warto zaczac od korka w niektorych sytuacjach jakie opisujecie tak uwazam u mnie to bylo powodem ubytkow plynu kolega mi poradzil zeby go wymienic niby bzdura...a 7zl to koszt ktory warto bylo poniesc zanim sie rozbierze pol auta nie doczytalem uppsss albo masz uszkodzona te rurke lub jest zle zalozona na krociec chyba ze opaska nie trzyma... chyba ze mowisz o tym zaworku czy jak to nazwac odpowietrzniku ktory jest umiejscowiony w okolicach korka od spodu zbiornika

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura i brak płynu chłodniczego

Witam od jakiegos czasu mam problemy z temperatura ktora rosła nawet do ponad 100 stopni. Wszelki płyn chłodniczy wyrzucany był o zera. wymieniłem termostat uszczelke pod głowica (po sciągnięciu głowicy wyraźnie było widać że woda ie przedostaje) i w dalszym ciągu to samo temperatura 90 stopni i momentalnie cała woda wypluta ze zbiornika. Panowie czy ktoś ma pomysł co jesczze mogę z tym zrobic

Panowie uszczelka pod glowica wymieniona glowica splanowana pompa wody spawna termostat wyminiony dalej to samo gotuje wode i od razu wypluwa caly zbiornik plynu powoli zaczyam byc zalamany

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wyciek płynu chłodniczego z passata

Witam Mam pytanie odno&347nie wycieku p&322ynu ch&322odz&261cego z silnika Tdi 115kM 2000r jest to passat. Zlokalizowa&322em wyciek przy po&322&261czeniu w&281&380a z metalowym kolankiem. Kolanko jest przykr&281cone do tylnej cz&281&347ci bloku silnika. Nie wiem co to jest dok&322adnie. Mocno si&281 s&261czy w zbiorniku uby&322o p&322ynu do min. Silnik pali bardzo dobrzer&243wno pracuje olej czysty.

VOLKSWAGEN PASSAT korek zbiornika płynu chłodniczego

Witam zakupiłem niedawno korek zbiornika wyrównawczego do passatA B3 i moje pytanie dotyczy tego czy ma on być przykręcony na full czy nieBo jeżeli dokręcam go na full bardzo puchną węże -dziś go odkręciłem do połowy gwintu i jest ok przy 90-100 stopniach moge nacisnąć węże bez żadnego oporu poprostu nie puchną.

3B0... to jest od B5. Twój się nazywa 1H0121321C i kosztuje 47 zł brutto w ASO.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek płynu chłodniczego

WItam kolegów Mam mały problem wycieka mi płyn chłodniczy ze zbiorniczka wyrównawczego z dolnej jego części (czyli przelewu). Podczas jazdy gdy silnik jest rozgrzany wypływa mi płyn i zalewa filtr olejowy i cielnie na osłonę silnika czy jest to może spowodowane zbyt dużym ciśnieniem w układzie chłodzenia czy może jakaś inna jest tego przyczena. Dodam również iż tydzień temu kupiłem

Odnośnie pyt. 2 olej zużywa się przy przebiegu auta np.100 litr na 1000km to jest górnna granica jaką dopuszcza producent a nie okresie dwa miesiące więc zobacz co ile km dolewasz olej. Co do pyt.2 to przelew jest w górnej części cieńszy przewód zbiornika wyrównawczego dolnym przewodem pompa cieczy chłodzącej zasysa płyn do tzw. małego obiegu moze termostat otwiera sie z problemami

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jaki jest normatywny ubytek płynu chłodniczego

Dzisiaj zajrzałem sobie pod maskę wozu i zauważyłem że od przeglądu po przejechaniu 12 000 km ubyło mi ok. 05 cm płynu chłodniczego w zbiorniczku. Czy to jest coś niepokojącego czy norma

Dzisiaj sprawdziłem korek oleju i bagnet czy nie ma jasnej mazi i wszystko wygląda OK. W zbiorniku wyrównawczym też nie widać śladów oleju. Tak więc najgorsze - uszczelka pod głowicą - można wykluczyć. Zauważyłem że na przewodzie odchodzącym bezpośrednio od zbiorniczka są białe kropki nalotu - prawdopodobnie płyn chłodniczy - może to jest przyczyna może zacisk-obejma nie trzyma.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ubytek płynu chłodniczego

Witam. Wiem że podobne tematy były poruszane na forum ale mój przypadek jest dość dziwny. Ostatnio zauważyłem że ubywa mi płynu w chłodnicy. Jest to ok 05l 4000km. Wiem że pewnie pojawią się komentarze że to uszczelka pod głowicą lecz w moim przypadku na korku wlewu oleju nie ma żadnej mazi a i w płynie nie zauważyłem tłustych plam. Dodam że samochód 3 miesiące temu sprowadziłem

Może poprostu wyzuca rurką przez zbiornik wyrównawczy.Powodem może być zapowietrzony układ. Jak wygląda z temperaturą czy się momentami nie przegrzewa

Zapomniałem dodać jeszcze jedną może ważną rzecz. Mianowicie po przyjechaniu z trasy i odkręceniu korka ze zbiornika wyrównawczego nie ma żadnego wybuchy ciśnienia. Tak jakbym odkręcał butelkę z wodą niegazowaną. Czy to normalne

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek płynu chłodzącego

Witam W dniu wczorajszym podczas największych upałów niespodziewanie pojawił mi się komunikat (niestety po niemiecku) z napisem stop. Zaczeła równiez mrugać kontrolka od temperatury silnika pomimo iż wskaźnik wskazywał 90 st. Po zatrzymaniu pojazdu stwierdziłem braki w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego. Odstawiłem samochód na parking i po pewnym czasie zaobserwowałem kałuże

panowie mam pytanie Wczoraj podczas zapalania samochodu pojawiła mi sie kontrolka płynu chłodniczego i po chwili zgasła. a jakieś 7 km od domu temperatura mi wzrosła powyżej 90 stopni zrobiłem kilka postoi i jak dojechałem do domu to okazało się ze nie mam w zbiorniku wyrównawczym płynu dolałem go . rano się okazało ze cały płyn gdzieś zniknął. jedynie jest mokra cała skrzynia przewody są suche a jeszcze dopisze ze passat stał na mrozie jakieś 25 stopni z 8 godzin. co to może być i jak zlokalizować awarie

Niestety także zmagam się z problemem uciekającego płynu chłodzącego. Co najdziwniejsze - nie są to ubytki regularne. Początkowo go po prostu ubywało wystarczyły dolewki. Następnie pękł wąż od nagrzewnicy i w ciągu kilku chwil straciłem cały płyn ze zbiornika. Wąż został wymieniony lecz problem wycieku dalej pozostał. Wymieniłem więc korek od zbiornika wyrównawczego a następnie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 mam problem z ubywaniem plynu ze zbiorniczka wyrownawczego

witam mam paska 1.9 tdi 110. 98r od kilku tygodni ubywa mi plyn ze zbiornika wyrownawczego po przez odpowietrznik na spodzie zbiornika wyrownawczego wymienilem korek od zbiornika nic nie pomoglo nadal ubywa im wieksze obroty silnika wyciek jest wiekszy co mam zrobic

Podłączę się również. Ubywa mi płyn chłodnice mam nową zbiornik też jest szczelny. Jest to nie wielki zauwazyłem kropelki płynu chłodniczego na skrzyni biegów cieknie gdzieś na nią ale nie byłem w stanie wypatrzeć skąd. Macie jakieś pomysły

Witam Mam problem typu ubytek płynu chłodniczego raz co dwa tygodnie albo trzy tygodnie. Od początku pięć miesięcy temu miałem widoczny wyciek z chłodnicy .(wymieniona ) Po przeczytaniu mnóstwa postów wymieniłem korek z zbiorniczka na nowy dodatkowo założyłem wężyk z butelką na spuście zbiornika do kontroli .(zawsze pusta butelka). Płyn czysty oleju nie przybywa korek oleju bez

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ile płynu do układu chłodzącego

Jak w temacie ile płynu do chłodnicy jest potrzebne do wymiany

Zlewanie Benzyna Dwignię do regulacji ogrzewania na desce rozdzielczej ustawić na położenie max ogrzewanie. W ten sposób zostanie otwarty obwód chłodzenia układu ogrzewania. Odkręcić korek zbiornika wyrównawczego. Należy tu zastosować niezbędne środki ostrożności to znaczy silnik musi być zimny. Nie odkręcać korka gry silnik jest gorący ponieważ grozi to poparzeniem. Ustawić

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Od czego brud w zbiorniku wyrównawczym

Prosze o rade lub wskazówkę od czego moze sie brac brud w zbiorniku wyrownawczym płynu chlodniczego wyglada to całkiem nie przyjemnie.. jakby mech rdza nie widac juz za bardzo stanu płynu w srodku.. Cóż począć

VOLKSWAGEN PASSAT B5 bloto w zbiorniku wyrownawczym

witam w zbiorniku plynu chlodniczego zbiera sie bloto taki jak by jakis mul ostatnio troche go usunelem ale szybko znowu sie pojawil co moze byc przyczyna czasami jest go bardzo duzo ze az sie wylewa te bloto jak odkrece zbiornikprosze o rade

najprawdopodoniej to uszczelka pod głowicą ale warto wczesniej sprawdzić chłodniczke oleju tylko nie jestem pewny czy ją posiadasz w swoim silniku. W moim AZM to ona była walnieta i olej dostawał się do płynu chłodniczego.

myślę że po wymianie uszczelki planowaniu głowicy wymianie oleju i płynu chłodniczego o ile wszystko będzie zrobione jak należy nie powinieneś się obawiać jakichś innych konsekwencji ale niech wypowiedzą się jeszcze inni

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek płynu chłodzacego a Spreżarka

Zacznę od tego ze moja klima przez ostatnie dwa tygodnie chodziła w upałach Bułgarii non stop. Po powrocie nastąpił nagły wyciek płynu ( w zbiorniczku wyrównawczym pusto) z tego co moglem zlokalizować to wyglądało to jak by od góry sprężarki po niej spływał płyn kap kap. Potem zauważyłem ze mój wiatrak klimy nie chodzi a po uzupełnieniu płynu i nie włączeniu klimy przestało ciec. Pytanie dlaczego płyn wyciekł w klimatronicu jeden bład 4b6

Witam w moim Passacie 18T kupionym 3 miesiące temu zauważyłem ubytek oleju odrazu na lawecie odholowałem go do mechanika. Mechanik stwierdził olej w zbiorniku wyrównawczym . sprawdził chłodniczkę oleju sprężarką ok 8 atmosfer wszystko ok sprawdził uszczelkę pod głowicą wszystko ok wysłał głowicę i blok do prześwietlenia wszystko ok. Teraz szukam silnika na wymianę. A jescze jedno

VOLKSWAGEN PASSAT B5 b5 1.8t gotuje się łapie temperature wielka zagadka

Witam passat b5 1997 1.8t instalacja gazowa Płyn w chłodnicy się gotuje. Auto łapie temperaturę między 90-130 stopni wszystko dzieje się nagle po wymianie katalizatora (uszkodzony) na używany orginal. Wymienili mi katalizator fajnie mocy przybyło ponieważ stary był uszkodzony (środek już latał). Odebrałem autko poczekałem aż spokojnie złapie sobie 90 stopni i przejechałem się nim

Witam Samochód VW passat b5 1.8t 1997r sedan Usterka - Gotowanie się płynu chłodniczego - Temperatura dochodziła do 110-120 stopni - Po zagotowaniu płynu widocznie uchodził przez korek od zbiornika wyrównawczego - brak mazipiany na korku od oleju - nie kopcił - termostat sprawny ponieważ obieg przy 88 stopniach się załączał - obieg płynu był widoczny wracał do zbiorniczka wyrównawczego

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi