części samochodowe nanodatex

volkswagen passat zbiornik płynu chłodnicy b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat zbiornik płynu chłodnicy b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat zbiornik płynu chłodnicy b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek płynu chłodzącego przez zbiornik przelewowy PASSAT B5 silnik AJM 19TDI

Część wszystkim. Od pewnego momentu zauważyłem że ubywa mi płynu w zbiorniku wyrównawczym. Na początku nie mogłem zlokalizować miejsca wycieku ale w końcu się udało. Jest to otwór umieszczony na dole zbiornika wyrównawczego (przelew). Postanowiłem zmierzyć ile tego płynu ucieka i jak szybko. Na końcówkę tego otwory założyłem wężyk i wsadziłem do butelki. Po przejechaniu

Już znalazłem przyczynę była to dziurka w chłodnicy kupiłem preparat firmy K2 niby taki uszczelniacz na razie nie zaobserwowałem ubytku płynu chłodniczego mam nadzieje ze taki efekt się długo utrzyma inaczej trzeba będzie nowa chłodnice kupić. Dziekuje za podpowiedzi co mogło być nie tak. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Znikanie plynu ze zbiornika wyrownawczego

Witam. Mam problem bo od kiedy kupilem samochod kilka m-cy temu passat 1.8T z 2001r. zauwazylem ze znika plyn chlodniczy. Nie zauwazylem zednej plamy pod samochodem... W warsztacie gdzie naprawiam samochod tez nie stwierdzili zadnego wycieku. Na pyt co to moze byc odpowiedzieli ze moze byc uszczelka pod glowica albo pekniety blok silnika. Moze ktos z was ma podobne doswiadczenia Pozdrawiam

a ja już znam przyczyne po ostatniej wizycie u mechanika z alternatorem okazało się że wycieka z chłodnicy na dole......niby nie widać wycieków w miejscu gdzie stoi auto bo wyciek nie jest duży ale jak się rozebrało z przodu to dopiero widać na chłodnicy i 300pln z kieszeni wyskoczy na nową chłodnicę.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana płynu chłodniczego

Jako że mój znajomy mechanik orzekł że cieknie mi jakiś oring pod zbiorniczkiem wyrównawczym postanowiłem za jedną robotą przy wymianie tej uszczelki zmienić płyn na świeży. I tu pytanko .ile płynu wchodzi do całego ukladu

Mam do Was pytanko odnosnie wymiany plynu chlodniczego. Dzis zabralem sie za wymiane i ku mojemu zdziwieniu gdy odkrecilem korek spustowy na dole chlodnicy zeszlo mi tylko 25 litra. W zbiorniku wyrownawczym przed zabiegiem byl poziom prawidlowy - zatem w ukladzie jest wiele wiecej cieczy. Jak zatem spuscic pozostala reszte cieczy z ukladu Moj silnik to AFN ( 110 KM ) dodam jeszcze ze korek na zbiorniku wyrownawczym odkrecilem.

plyn chlodniczy i mam w zwiazku z tym pytanie. Czytajac forum natknalem sie na opinie ze plyn chlodniczy powinien byc zlewany na cieplym silniku ( bo wtedy termostat jest otwarty i caly plyn powinien zleciec. Inni znowu kategorycznie zabraniaja wymiany plynu chlodniczego na cieplym silniku z gdyz moze dojsc do jakichs usterek w silniku( przegrzanie etc). Jak z tym jest Przegladalem ksiazke passat

Robisz tak Odkręcasz korek przy zbiorniku z płynem odkręcasz zawór przy chłodnicy ( po prawej stronie jak stoisz przodem do auta) odkręcasz termostat i masz zero płynu w całym układzie chłodniczym. Potem wszystko skręcasz i zalewasz płynem G12. U mnie wlałem około 6 l płynu. Poczytaj bo to jest na forum.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ile płynu do układu chłodzącego

Jak w temacie ile płynu do chłodnicy jest potrzebne do wymiany

Zlewanie Benzyna Dwignię do regulacji ogrzewania na desce rozdzielczej ustawić na położenie max ogrzewanie. W ten sposób zostanie otwarty obwód chłodzenia układu ogrzewania. Odkręcić korek zbiornika wyrównawczego. Należy tu zastosować niezbędne środki ostrożności to znaczy silnik musi być zimny. Nie odkręcać korka gry silnik jest gorący ponieważ grozi to poparzeniem. Ustawić

VOLKSWAGEN PASSAT B5 jednorazowy ubytek płynu G12

Witam W połowie ubiegłego tygodnia zauważyłem że poziom G12 w zbiorniku wyrównawczym zjechał ze 2 cm poniżej minimum. Śledztwo wykazało że pod samochodem mniej wiecej na wysokoci zbiornika wyrównawczego jest fantastycznie pomarańczowa kałuża. Wężyki suche i bez przebarwień króćce tak samo łączenia przy chłodnicy też sam zbiornik też nie wykazywał jakichkolwiek śladów. Dolałem

Kolega Duży nie napisał co było problemem w jego aucie z płynem w chłodnicy wiec ja opisze mój przypadek i może ktoś pomoże mi w rozwiązaniu tego problemu a wiec dzisiaj rano patrzyłem na poziom płynu w zbiorniku było 15cm poniżej minimum przejechałem 80km i przyszedł mi sygnał na komputer CHECK COLANT-SERVICE MANUAL-STOP wiec po hamulcach maska w gore zero płynu w zbiorniku co

VOLKSWAGEN PASSAT B5 mam problem z ubywaniem plynu ze zbiorniczka wyrownawczego

witam mam paska 1.9 tdi 110. 98r od kilku tygodni ubywa mi plyn ze zbiornika wyrownawczego po przez odpowietrznik na spodzie zbiornika wyrownawczego wymienilem korek od zbiornika nic nie pomoglo nadal ubywa im wieksze obroty silnika wyciek jest wiekszy co mam zrobic

witam naczytałem się o tej uszczelce pod głowicą .... płynu chłodzącego mi ubywa ... żadnych typowych objawów uszczelki nie ma poza ubytkiem płynu wyciek został stwierdzony z chłodnicy bo jest mokra na dole i była różowa plama na parkingu pod autem ... ale ubytek nastąpił po przegonieniu auta 4000 - 4200 obrotów przez kilkadziesiąt sekund ... na drugi dzień po odpaleniu auta alarm

ZROBIONE U mnie plyn pojawial sie w okolicy uszczelki glowicy. Nie sposob bylo wyłapać kiedy sie to dzieje bo gdy silnik sie rozgrzal plyn po prostu odparowywał i niby wszystko było suche...Powoli jednak ubywał. Przyczyną był plastikowy króciec przez ktory gorący płyn wychodzi z silnika i dalej gumowym wezem leci do chłodnicy. Wewnątrz tego króćca jest oring uszczelniający - on własnie

No to i ja się podłączę pod temat. U mnie jest tak olej i płyn czysty silnich chodzi normalnie górny wąż od chłodnicy po jeździe twardnieje ogrzewanie i temperatura silnika OK (do 90C dochodzi po około 7-8km). Problem to ubywający płyn chłodzący ale (WIELKIE ALE) tylko do poziomu MIN. Sprawdzałem to dwa razy. Nalałem na MAX pojeździłem i obserwowałem. Poziom spada do minimum i tak

Witam Mam problem typu ubytek płynu chłodniczego raz co dwa tygodnie albo trzy tygodnie. Od początku pięć miesięcy temu miałem widoczny wyciek z chłodnicy .(wymieniona ) Po przeczytaniu mnóstwa postów wymieniłem korek z zbiorniczka na nowy dodatkowo założyłem wężyk z butelką na spuście zbiornika do kontroli .(zawsze pusta butelka). Płyn czysty oleju nie przybywa korek oleju bez

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ubytek płynu chłodniczego ze zbiorniczka

Witam mam problem z passatem B5 19 TDi 110 KM a mianiowicie ubywa mi woda z zbiornika od ukladu chłodzenia i nie wiadomo gdzie wycieka... ten korek wymienilem bo jakis osad jasny byl na zbiorniku wiec myslalem ze moze tu wycieka ale kupilem nowy i dalej lipa... na warsztat odstawilem i nie moga zlokalizowac albo twierdza ze gdzies dostaje sie do komory spalania i trzeba planowac glowice zeby uszczelnic

Witam ja proszę o następującą pomoc. Tak jak poprzednicy mam wyciek - na postoju - znika okolo 5 mm plynu na godzinke ze zbiornika. Widzę na chlodnicy po prawej stronie rdzę a takze różowy nalot - plyn mam koloru różowego. Problem polega na tym iż jestm 800 km od polski i muszę jakos dojechać. dokladnie jestem w holandii. czy ktos mi moze poradzić czy moge kupic jakies tymczasowe uszczelnienie

Miałem podobną sytuację. Jeździłem tak 4000km tj. około tygodnia (autostrady korki itd.) - czasami uciekał płyn i dolewałem a innym razem jezdziłem bez dolewania. Nie mogłem zlokalizować nigdzie wycieku. Zmieniałem korek od zbiornika wyrównawczego i nic. W końcu zdjąłem chłodnicę i okazało się że jakiś przewód jej dotykał i przetał chłodnicę. Otworek mikroskopijny ale jednak.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pomocy olej w zbiorniczku plynu chlodniczego

Koledzy pomozcie Wlasnie kupilem paska 2001 3bg tdi 101km. Dzis stala sie rzecz strasznatak przypuszczam. Podczas jazdy komputer wywalil mi komunikat stop i check coolant. Po odkreceniu korka w zbiorniczku plynu chlodzacego byl olej a pod nim rowniez widoczny wyciek oleju. Czy to jest problem z uszczelka pod glowica czy moze puscila chlodniczka oleju jak sugerowal gosc z assistance Oczywiscie samochod

Witam ponownie dzis prawie po tygodniu zrobiem dluzsza nieplanowana trase po wymianie chlodniczki oleju i w zbiorniku wyrownawczym znowu pojawil sie olej (ok 100ml moze 200 ciezko mi ocenic bo go wyciagnalem razem z plynem) na bagnecie w silniku ubytku oleju nie widze poziom jest ok i tu moje pytanie poniewaz nie czyscilem calego ukladu datego ze chcialem kupic jakis specjalny srodek do tego wiec z

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ubywający płyn w chłodnicy

Witamniedawno kupiłem samochód. Podczas jazdy usłyszałem jakieś dziwne odgłosy (bulgotanie) po zaglądnięciu pod maskę zauważyłem niski poziom płynu chłodzącego uzupełniłem go ale to nic nie pomogło. Po przejechaniu 1000 km po wymianie oleju i filtrów płynu znowu ubyło i cały czas słyszę te same odgłosy (bulgotanie ).Nie zauważyłem żadnych wycieków.Czy ktoś orientuje się co to może być

Witam mam taki problem 3 miesiace temu dolałem do pełna płynu chłodniczego teraz juz zbliza stan w zbiorniku jest juz prawie na minimum czy to normalne zeby tyle płynu ubyło . uszczelka chyba dobra nie zwieksza mi sie olej nie mam zadnych pechęrzów ani nic podobnego

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wycieka płyn od chłodnicy

Witam. Ostatni gdy wracałem z trasy swoim passacikiem pojawił mi się na komputerze komunikat że brak płynu w zbiorniku wyrównawczym. Odkręciłem korek odpowietrzył się brakowało więc dolałem ale ciągle ubywa mi płynu. Płyn ucieka odpowietrznikiem. Czym to może być spowodowane panowie proszę o rady pozdrawiam.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stale pracujący wiatrak chłodnicy

Mialem odlaczane aku (czyscilem otwory bo mialem akwarium w grodzi) Teraz mam inny problem - wiatrak na chlodnicy. Po wlaczeniu auta wiatrak dziala i 1100 obrotow. Auto oczywiscie zimne po nocy ... Przed odlaczeniem aku po zapaleniu auta obroty stabilizowaly sie po chwili na 900 Wiec ciezko powiedziec czy cos sie uszkodzilo - malo prawdopodobne ale mozliwe Nie posiadam mozliwosci sprawdzenia co sie

Rozepnij kostkę od wentylatora (jest pod plastikową osłoną zbiornika płynu wspomagania) i podłącz zasilanie bezpośrednio do niej.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z czujnikiem ilości płynu chłodzącego

Od pewnego czasu nie pojawia mi sie kontrolka ani komunikat na kompie przy ubytku płynu chłodzącego. Wcześniej jak tylko poziom dochodził do minimum odrazu był komunikat i kontrolka a teraz poziom jest ok 1 cm poniżej minimum i nic żadnej reakcji kontrolki i kompa. Czy może to być przyczyna czujnika tego od dołu zbiorniczka wyrównawczego Można jakoś sprawdzić czy ten czujnik jest sprawny

Zatanawia mnie jedna sprawa na desce mam temperature 90C - przegoniłem auto wcześniej by była temperatua moze z 2-3 minuty I tak do zbiornika wyrównawczego jest powrót ( proszę o poprawę jeśli się mylę) i nie widzę by płyn tamtędy wracał ( nic nie siupie ani nie spływa gdy ręką przycisnę wąż od chłodnicy to poleci tamtedy płyn) Jak miałem golfa 2 to tam non stop ten płyn siupał.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam wszystkich i z góry dziękuje za chęci i pomocna dłoń w temacie niestety temperatura silnika...szukałem na forum odpowiedzi ale bez rezultatu problem polega na tym że powyżej 2000 obrotów nie zależnie na którym biegu oczywiście dostosowanym od prędkości przy podjeżdżaniu na wyższym biegu pod górę albo wyprzedzaniu na płaskim temperatura rośnie z 90 do 120C bez wizualnych objawów

Witam mam problem z ukladem chlodzenia. Prosze o pomoc. Kupilem paska z 2006r (1.9TDI BXE). Pojawil mi sie problem z ukladem chlodzenia. Krótki opis sytuacji 1. Jechalem 140-150kmh przez jakies 20min. Komputer zapiszczal i pokazala sie kontrolka chlodnicy z napisem w stylu awaria systemu chlodzenia zatrzymac silnik. Temperatura skoczyla do 130stopni. Odrazu zjechalem na bok. Plyn sie zagotowal. Odczekalem

Witajcie przyjaciele passatowicze. Otóż mam problem z moim paskiem. Jadę sobie dzisiaj w krótką podróż po przejechaniu ok 8 km temp dochodziła 80st. a z nawiewów leciało lodowate powietrze myślę hymm... poruszałem pokrętłami od regulacji temp włączyłem klimę w końcu po kilkudziesięciu metrach zatrzymałem się otworzyłem maskę zobaczyłem że płynu chłodzącego miałem pod

Witam wszystkich forumowiczów Piszę do Was z prośbą o pomoc. Otóż zakupiłem VW passata B5 z 1998 roku 1.9 TDI110KM AFN. Samochód sprowadzony z Niemiec kupiony w Polsce od handlarza. Samochód był wyrejestrowany w styczniu 2014 roku i prawdopodobnie od tamtej pory nie jeździł aż pod końca marca. Kiedy trafił w moje ręce. Ogólnie auto w dosyć dobrym stanie jednak trzeba poświęcić

VOLKSWAGEN PASSAT B5 bulgotanie przelewanie sie wody albo kamyczki..)

Witam Ten problem nie nie jest aż tak poważny ale uciążliwy.. z tego co slyszalem lubuje sie w passatach b5. Zwykle podczas ruszania w kabinie bardzo dobrze słychać odgłos przelewającej się wody dla innych bulgotanie a znajoma co ma ten sam problem określiła to mianem kamyczków.. Odbłos dobiega z okolic klimatyzacji generalnie gdzieś centralnie.. czynnik do klimy zostal dobity na maksa

Jakis miesiac temu zauwazylem w hali garazowej po nocy wyciek plynu dolewalem do zbiorniczka wyrownawczego . Kiedy zrobilo sie cieplej postanowilem zajac sie tym problemem bo bylo juz tak niebezpiecznie ze musialem dolac po przejechaniu od 10 kilometrow. Po zdjeciu pokrywy maskujacej gornej silnika okazalo sie czesc plastikowego lacznika wezy z silnikiemdoktoregojest przylaczony czujnik temperatury jest znacznie uszkodzona brakowalo sporego kawalka bylem zmuszony na postoju zdemontowac ta czesci pojechac po nowy koszt nie duzy bo z uszczelka ok 18 zloty patrz zdjecia ale robota na ruchliwej czeci drogi i przy braku odpowiednich narzedzi to koszmar.Ale udalo sie.Zalalem plynem i ok na jeden dzienmoje poszukiwania znikajacego plynu trwaly dalejdzis zdemontowalem termostat okazalo sie ze wciagnal jakas gumowa czesc uszczelki wiec sadzilem ze to winowajcaodpowietrzylem nagrzewnice przez ta dziurkę na wezyku bo wialo zimnem .Ale moje zludzenia szybko zostaly rozwiane. Rzecz wyglada bardzo dziwnie kiedy auto stoi na postoju to temperatura ok czyli do 90 stopni a kiedy ruszam zaczyna mi wybijac plyn spod zbiorniczka tym odpowietrzeniem od dolu zatrzymuje sie powoliotwieraz korek glosne syczenie i caly czas goraca para bucha od dolu zbiorniczka po czym zasysa caly plyn . Musze nastepnie dolac okolo 4 litry do wyrownania . Wiem ze zima dodalem ten plyn do chlodnicy do uszczelnienia dolewalem w tym czasie wode demineralizowana do zbiornika co mnie zadziwilo to po odkreceniu tego króćca peknietego wspomnianego na poczatku to zobaczylem w silniku zielony plyn ktory dolewalem zima . Dziwi nie to troszke gdyz jak jest wyciek ze biorniczka to wody to tylko wody wyglada to tak jak by nie bylo pelnego obiegu. Dodam ze weze od zbirniczka ktore ida gora sa gorace natomiast ten ktory idziena dol odzbiorniczkadochlodnicy jest zimny.Nawet po ponownym zalaniu zimna woda temperatura pokazujemi 90 . woda schodzi na dol a gora goraca . Co moze byc jeszcze przyczyna czy walniety czujnik ile ich jest i czy na dole tez jest jakis czujnik do wymiamy ktory moze miec wply na to cale zamieszanie passat b5 97 19 tdi 110 ps

VOLKSWAGEN PASSAT B5 stłuczka

miałem stłuczke jakiś czas temu i potrzebuje pomocy ubezpieczyciel oczywiście jak zawsze chce wypłacić jak najmniej(pierwsza wycena na 8tyś) (mam pełny pakiet bez wkładu własnego nowe części orginalne ASO) passat dostał w koło zawieszenie silnik rozwalił od środka chłodnice (przesunoł się) przy pierwszych oględzinach ubezpieczyciel do wymiany wypisał dwa wahacze górne tarcza hamulcowa

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pytanie czy to pompa wspomagania czy maglownica

witam.tak jak w temacie.mam problem z kierowaniem na postoju bardzo ciężko jakby wcale nie było wspomagania i głośno chodzi czy to może być maglownica..mechanik zerknął i mówi ze maglownica ale ja tek nie jestem pewien.

Podepnę się pod temat po zakupie passata 3 lata temu jak to zwykle bywa zajrzałem pod maskę na początku stwierdziłem za duży poziom płynu wspomagania więc spuściłem do poziomu max to co zleciało było brązowe ale zakładając że oleje też są brązowe nie widziałem w tym nic dziwnego. Po odpaleniu i próbie kręcenia kierownića - niemiłosierne wycie. zajrzałem do zbiornika a tam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Sprężarka klimatyzacji załącza się i wyłącza się co 5 sek.

Witam wszystkich. Jestem nowy na tym forum (wcześniej działałem na forum vw GOLFA). Kupiłem passata B5 i mam problem z klimatyzacją (KLIMATRONIC). Mianowicie po odpaleniu i włączeniu klimatyzacji widze jak ciągle załącza się i rozłącza sprężarka klimatyzacji w krótkich odstępach czasu takich około 5 sekund mimo że ustawiona temperatura jest na LOW. Sprzęgiełko na spreżarce jest

nie ma tam nawet żadnej rezystancji jest po prostu przerwa). Przeczysciłem tej czujnik i przemyłem WD40 oraz środkami do czysczenia elektryki i nic nie pomogło więc poejchałem do skepu i zamówiłem ten czujnik na jutro koszt 150zł ( za osuszacza dałem 80zł wiec czujnik jest moim zdadaniem drogi). Kiedy wróciłem do domu pomyślałem że lepiej poszukać goscia który ma rozbitego passata

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Chłodnica spalin

Witam wszystkich użytkowników forum Chciałbym Wam przedstawić problem który od kilku miesięcy dotyczy stanu technicznego mojego auta. Jest to passat 1.9 TDI w silniku AVF oraz skrzyni EYF ( tiptronic ) z listopada 2004 roku w którym to zastosowano chłodnicę spalin - ponoć jedynie w celach ekologicznych. Całkowity przebieg auta to 114000 km. z czego osobiście po sprowadzeniu go w 2007 roku

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Samodzielna wymiana termostatu

Witam mam pytanie czy wymiana termostatu w moim autku tzn passat 2003r 1.9TDI AVF to skomplikowana i trudna robota czy trzeba np sciagnac rozrzad

Witam jestem po wymianie termostatu (Behr). Z racji tej że robiłem to po raz pierwszy mam parę pytań 1. Zlewałem płyn przez kranik przy chłodnicy - zeszło ok 32 litra. Następnie po zdjęciu termostatu dalsza część płynu powiedziała papa. Jak wlewałem płyn po założeniu termostatu to weszło ok 55 litra. Szczerze to myślałem że wejdzie 7 litrów (taka jest pojemność całego układu).

VOLKSWAGEN PASSAT B5 zbyt duze cisnienieukład chłodzenia

mam problem juz od miesiaca i nie wiem co z tym zrobic. a mianowiciepodczas jazdy przegrzal sie silnikmyslalem ze padl termostat wymienilem ale okazalo sie ze to pompa wody wymienilem. po wymianie pompy wciaz ubytek plynu z ukladu chlodzenia i duze cisnienie w ukladzie.mysle uszczelka pod glowica WYMIENIONE Planowana głowica itp. I w czym problem a no w tym ze nadal to samo. jak silnik chodzi na wolnych

Witam mam problem z ukladem chlodzenia. Prosze o pomoc. Kupilem paska z 2006r (1.9TDI BXE). Pojawil mi sie problem z ukladem chlodzenia. Krótki opis sytuacji 1. Jechalem 140-150kmh przez jakies 20min. Komputer zapiszczal i pokazala sie kontrolka chlodnicy z napisem w stylu awaria systemu chlodzenia zatrzymac silnik. Temperatura skoczyla do 130stopni. Odrazu zjechalem na bok. Plyn sie zagotowal. Odczekalem

Witam ja też mam problem z moim układem chłodzenia. Występują u mnie typowe objawy uszczelki pod głowicą czyli duże ciśnienie w układnie chłodzenia i tzw bulgotanie z okolic nagrzewnicy. Już brałem się za wymianę owej uszczelki gdy zaciekawiły mnie jeszcze dwa objawy. Gdy zaczeło robić sie chłodniej to mój passat przy spokojnej jeździe nie osiąga temperatury 90 c. temperatura

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Olej w zbiorniczku wyrównawczym.

Kupiłem Passka2001 18T 20V i po ok 2 tygodniach zaglądam do zbiornika wyrównawczego i widze brązowa maź.Wylalem z niego płyn i wyjecialo sporo oleju. w silniku stan oleju sie zgadza i olej jest czysty a pod korkiem wlewu oleju nie ma nic (czysty) czyli do oleju woda nie leci.W pierwszej chwili zalamka 669 poleciala uszczelka pod głowica Ale nie wiem czy napewno a nie bardzo wiem jak to można

Witajcie Skrzynia jest manualna wiec nie ma związku z chłodzeniem. Zrobiłem tak do ciepłego układu chłodzenia wlałem trochę płynu do naczyń który wcześniej przetestowałem w domu ( do słoika nalałem wrzątku i dolałem oleju silnikowego oczywiście zrobił się rosół dolałem kilka kropel płynu który rozpuścił olej tak ze sie nie rozwarstwiał) przejechałem sie ok 2 km po mieście

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Olej w zbiorniczku wyrównawczymukładzie chodzenia

witam mam problem z paskiem b5 1.8 jakoś przedostaje się olej do wody co może być tego przyczyną temperatura silnika w normie auto chodzi równo ma moc nie wyrzuca wody przez zbiorniczek co mogło ulec uszkodzeniu proszę o pomoc gdyż niewiem czy to jest poważna usterka pozdrawiam klubowiczów luger

Witam jakiś tydzień temu odkryłem olej w zbiorniku wyrównawczym. Pierwsza myśl - uszczelka pod głowicą ale poczytałem forum i wielu z Was miało problem z chłodnicą oleju. Zaprowadziłem autko do warsztatu na wymianę tej chłodnicy czyszczenie układu chłodniczego i oczywiście zalanie nowego płynu. Na razie fachowcy robią. Pytanie jest takie W jakim stopniu mogę być pewnie że to nie

Przepraszam ze odświeżam temat który już dawno się zakończył ale nie znalazłem podobnego.. Do rzeczy 2 miesiące temu kupiłem moje cacko po dwóch dniach używania zauważyłem okropnie dużo dymu przy odpalaniu podjechałem do mechanika po czym on stwierdził że jest zbyt mało płynu chłodniczego i zobaczyć trzeba czy ubywa. Zrobiłem tak jak mówił kupiłem g12 dolałem porozmawiałem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 powietrze w ukladzie chlodzenia

Witam mam pytanie skad moze brac sie powietrze w ukladzie chlodzenia. Pytam poniewaz gromadzi mi sie powietrze w zbiorniku wyrownawczym i wywala plyn przez zawor bezpieczenstwa. Pomijajac ze to moze byc walniete uszczelka pod glowica to sa jeszcze jakies mozliwosci Dzisiaj na mocno rozgrzanym silniku widizalme jak leca bombelki powietrza do zbiornika wyrownawczego. Pozdrawiam

Witam. Tez mam problem z powietrzem i brakiem ciepla. Te bulgotanie w zbiorniczku mam od kad kupilem samochod czyli 5 lat i nic sie nie dzieje. Miale dziurke w chlodnicy i plyn mi uciekal. Dziurka zalepiona w zbiorniku pelno plynu a przy gazowaniu slychac przelewanie sie wody. Chcialem dzisiaj odpowietrzyc uklad no i zdjalem waz z krucca i lecialo powietrze i plyn plynu wylecialo tez okolo 0.5 litra

Witam Koledzy jestem nowy - zainteresował mnie temat Kolegi i chcę przyłączyć się do tematu. Mam A4 B5 115KM (AJM) 2000r. Problem podobny jednak nieco inny i być może komuś w czymś pomogę a ktoś mi. 1. Mam 5 termostatów Wahler Vernet Oryginał z ASO 2szt. Noname - wszystkie sprawne (kupowałem nowe oczywiście) testowałem w garnku. 2. Mam 2 czujniki temp. G62G2 - sprawne mierzyłem oporności

Nareszcie Po 4h walki z poparzoną ręką wracam z pola boju ze zwycięstwem Mam dla Ciebie kolego Wincent bardzo cenną wskazówkę. Nie wiem czy Tobie pomoże ale u mnie wszystko się wyjaśniło po próbach eksperymentów a wnioski są następujące 1. Termostaty nie były winne - wszystkie które wymieniłem są dobre 2. Zielone czujniki temperatury z tym samym numerem co czarne NIE NADAJĄ SIĘ

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Niby uszczelka pod głowicą - a może nie

Witam niestrudzonych majsterkowiczów. Dzisiaj ja podzielne się swoim problemem. Objawy niby typowe dla &8222rąbniętej&8221 uszczelki pod głowicą (silniczek 19 TDI ATJ 115PS). Jadę sobie 2 tygodnie temu trasą (jakieś 70 km) a tu nagle komunikat STOP i że brak cieczy chłodzącej w zbiorniku wyrównawczym. Myślę sobie chyba coś przesuszyło (zbiorniczek całkowicie pusty). Odkręciłem korek

VOLKSWAGEN PASSAT B5 bardzo duze spalanie

Witam posiadam silniczek 16 w moim pasku jednak mam naprawdę ogromne spalanie 2 razy zalałem do pełna i wyszło mi spalanie ok 14-15 l na 100km koszmar fakt jeżdzę dużo po mieście ale to chyba jest coś nie tak żeby tyle palił może macie jakieś pomysły Z góry dzięki za wszystkie informacje.

Obserwacji ciąg dalszy... Po wymianie akumulatora porannych próbach i krótkiej jeździe zdiagnozowałem go Vagiem i otrzymałem błąd 17967 - Throttle Valve Control part (J338) Fault in basic settings P1559-35-10- Intermittent. znalazłem taką podpowiedź 01165 Moduł kontroli stanu przepustnicy &8211 J338 Więc o ile błąd się nie powtórzy to by znaczyło że przepusnica po podłączniu naładowanego

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ogrzewanie slabo grzeje

witam mam problem z ogrzewaniem w passacie b5 z 99r bardzo slabo grzeje. jak zrobie na max ogrzewanie to powinno leciec bardzo cieple powietrze a leci zaledwie letnie. silnik nagrzewa sie dobrze i dosyc szybko. termostat otwiera sie normalnie. dodam ze jest klimatronik. co proponujecie gdzie szukac przyczyny a moze najpierw jechac na komputer

W moim audi 116 Ps pompowtrysk silnik słabo osiąga temperaturę poza tym zbiornik wyrównawczy płynu jest zimny ale ogrzewanie w samochodzie jest i to szybko nawet teraz jak temp jest na dworze koło 0 stopi a samochód stoi w blaszance po wyjechaniu z garażu po około 1 min. leci z nagrzewnicy w środku sam ciepławe powietrze kiedy osiągał 90 stopni i stało się na światłach z 2 min. to

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem w układzie chłodzenia

Witam Mam Vw passat B5 FL 2000r 1.9TDI . Silnik długo się nagrzewa przy normalnej jezdzie nagrzeje się do 90C a na postoju na wolnych obrotach spada nawet do 70C takie dziwne wachania temperatury i co dziwne jeszcze zimny płyn w zbiorniku wyrównawczym i zimne przewody chłodnicy. A jak włącze nawiew ciepłego powietrza to wskazówka nawet schodzi do 50C Proszę o poradę.

Przeczytałem kilka postów i nie znalazłem odpowiedzi. ---------- Post added at 2037 ---------- Previous post was at 2035 ---------- Dzisiaj wymieniłem termostat i korek zbiornika wyrównawczego. ---------- Post added at 2046 ---------- Previous post was at 2037 ---------- pompa wodna wymieniona w tym roku czujnik nie wiem co ma do zimnych przewodów i zimnego płynu w zbiorniku wyrównawczego.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Chłodnica Termostat czy coś innego

Witam kolega ma paska z 2003 TDI (jedno czerwone I a pisze że ma 100 Km) wczoraj patrzyliśmy na chłodnice u niego i mu odpadło ostatnie żeberko i do czego zmierzam mówi że mu nie łapie temperatury mówi że ma 85- 87 stopni a mówi że jak włączy klime to już w ogóle mu jest ciężko chwycić temperaturę... nawet te 85 stopni i czy to może być problem z chłodnicą czy może termostat i jeszcze ma jeden problem bo mu się znajduje olej tak jak by obok EGR...

po odpowietrzaniu wczoraj grzał się dalej płyn w zbiorniku gorący dolny wąż od chłodnicy zimny płynu nie ubywa dziś grzeje się daje lecz płyn w zbiorniku jak i wąż dolny zimy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura silnika

Mam pytanie odnośnie wskaźnika temperatury posiadam paska 1.9 tdi 130 km w automacie ( tiptronic) wskazuje najwięcej 90 stopni nigdy tej temperatury nie przekroczył nawet w długich korkach i przy ostrej jeździe czy w tych modelach ze skrzynią automatyczną tak jest POZDRAWIAM.

Panowie mam problem z temperaturą w audi a4 po wymianie termostatu wczesniej samochod mi sie nie dogrzewał a teraz na klimatroniku w korku rośnie nawet do 105st (na vagu te same wskazania co na klimatroniku) przy czym na desce przewaznie stoi na 90 -czasami wychyli sie na 96-98. Nie zasprzęgla mi sie wiskoza ani drugi wentylator- czujnik w chłodnicy mialem odpiety gdy kupilem samochod teraz wyczyscilem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej

Wczoraj udało mi sie wreszczie podpiąć samochód pod komputer. Turbina i przepływomierz okazały się w normie. Natomiast pojawił siębłąd czujnika temperatury cieczy chłodzącej silnik. MEchanik mówi że to moze być przyczną lekkiej czkawki silnika do 2000 obr. gdyż czujnik raz podaje np. temp 90 st a za chwilę 30 st. Jesli błąd będzie się pojawiał trzeba będzie wymienić na nowy. Gdzie taki czujnik się znajduje i jaki może być koszt nowego. Silnik TDI AJM 115 KM.

to zadzwonię do aso i dopytam. póki co to jutro ze szwagrem spróbuje przeczyścić styki - może to coś da... (u mnie pojawia się taki problem że auto po odpaleniu zawsze pracuje na ssaniu. nie ważne czy silnik ciepły czy zimny.... poza tym świece grzeją mi się z 20 sec i przy zapalaniu niekiedy puści czarną chmurę) Edit Sprawa ma się tak znalazłem czujnik rozłączyłem kostkę próba

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana uszczelki pod głowicą - ceny koszty

Witam po przeanalizowaniu kilkunastu watkow z forum stwierdzam ze chyba mnie czeka wymiana uszczelki pod glowica wyeliminowalem wszystkie wycieki nie ma zadnego wyjalem termostat wody w oleju nie ma a plyn chlodzacy schodzi i tylko przy ostrej jezdzie i to wylewa sie przelewem pod zbiorniczkiem oczywiscie korek tez byl wymieniony i upuszcza cisnienie ale nie do koca - jeden z mechanikow powiedzial

Witam kolegow Chyba wszystkie usterki jakie tylko moga byc musza sie czepic mojego paska. Zastanawiam sie powaznie nad wymiana uszczelki. Problemem jest oczywiscie ubywajacy plyn chlodniczy. Wczesniej jednak staram sie wykluczyc pozostale mniej kosztowne przypadlosci. Powymienialem wszystkie weze dalem nowe cybanty test na CO2 wyszedl ok ( nie wykrylo spalin). Weze miekkie Temperatura stale 90st. bulgotanie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 obieg wody w silniku

witam mam problem ze swoim paskiem jest to auto z 2001 roku 1.9tdi 101km auto ma przebieg 210 tys ja robię rocznie około35 tyśproblem polega na tym że niemam obiegu płynu chłodzącego i brak nadmuchu ciepłego powietrza czy mogła paść pompa wody proszę o podpowiedz.

Witajcie. Mam taką sytuacje. Wymieniłem parownik. Spuściłem płyn chłodniczy. Po operacji zalałem nowy. Po odpaleniu czekam spokojnie aż pójdzie duży obieg ale nic się takiego nie stało. Puszczało bańki powietrza co chwilę co jest raczej normalne. Następnie płyn się zagotował. Próbowałem jeszcze kilka razy ale efekt ten sam. Po wyłączeniu silnika poziom płynu spada (aż zbiornik

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Nie działają mi spryskiwacze reflektorów

Nie działają mi te spyskiwacze. Trzymałem spryskiwacz przez 10 sekund przy wlaczonych światłach i nic. Czy ktoś wie gdzie moze lezec przyczyna tego Podejrzewam ze to chyba przekaźnik ale nie wiem który. Z góry dziękuje za pomoc.

Pomiędzy pompką a zbiornikiem też uciekało ale to uszczelniłem i jest ok (to była ta pompka znajdująca się pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu do chłodnicy więc chyba to właśnie od pompka lamp) ale jestem ciekaw czy może pompka nie powinna blokować dopływu wody do spryskiwaczy podczas gdy jest wyłączona Czy gdy dysze spryskiwaczy się schowają to one blokują wyciekanie wody pod

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziurawa chłodnica

Witam Mam problem taki jak w temacie. Chłodnica jest skorodowana w lewym dolnym rogu patrząc z przodu samochodu. Na początku wlałem taki preparat Valvoline do łatania chłodnic - było 2 miesiące spokojnie ale znów to samo - krople płynu na płytkach w garażu - korozja postępuje. Żałuję wogólę że ten cudowny specyfik wlewałem ale to już przeszłość. na pewno nie wleję następnego.

czy to dziurawa chłodnica miałem taką sytuację podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka żeby dolać płynu chłodzącego i rzeczywiście zbiornik wyrównawczy był prawie pusty weszło ponad 1 litr. od tamtej pory minęło 2 tygodnie i wszystko jest ok. Codziennie robię około 50km w korkach i nic się nie dzieje. nie widzę też żadnych wycieków. Czy uważacie że nadszedł czas na wymianę chłodnicy wody czy to może coś innego

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Spadające (falujące) obroty - benzyna

Witam Co może być przyczyną czasem spadających obrotów za nisko Powiedziano mi że to moze być usyfiona przepustnica wylałem praktycznie cały preparat do czyszczenia... i nadal czasem mam to samo aaa robi sie tak przygazówka... i obroty zamiast stabilizować sie i spadać do 800 stabilizuja sie i spadaja do 600 jest małe przydławienie przepustnica sie otwiera ( widać pod maska ) i obroki

No panowie Wiec moze najpierw małe how to a potem fotki Wiec tak Przepustnica jest zamocowana ogólnie na 4 śróbkach imbusach... Żeby wogle dobrać sie do tych śrobek dobrze by było zrobić następujące rzeczy odrecić 2 śroby imbus mocujace linke gazu... nastepnie zdjac linke gazu z ciagnidełka przepustnicy walnac ja gdzies niech sobie lerzy dobrze jest też zdemontowac nieco zbiornik płynu

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi