części samochodowe nanodatex

volkswagen passat zbiorniczek płynu chłodzącego

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat zbiorniczek płynu chłodzącego

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat zbiorniczek płynu chłodzącego

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pekniety zbiorniczek plynu hamulcowego.Jaki klej uzyc

Witam. Mam pekniety zbiornyczek na plyn hamulcowy na wysosci skali max. Jakim klejem skleic aby otrzymac dobry efekt i nie kleic ponownie. Jestem po wymianie plynu hamulcowego i poki co chce sprobowac klejenia. Pozdrawiam.

Dołączę się do tematu. U mnie również zbiorniczek był popekany aż wkońcu rozerwało go ciśnienie gdy odpowietrzałem maszyną układ po wymianie przewodów. ( nie wytrzymał 2.0 bar) Skleiłem bo wkońcu trzeba było jakoś jeździć przez weekend. Kupiłem używany wybrany spośród dziesiątek zbiorniczków niestety cężko znaleźć okaz bez małych pęknięć jest to wada tej serii zbiorniczków

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wyciek plynu chlodzacego

mam delikatny wyciek plynu chlodzacego w passacie 1.8T 2000rok. saczy sie pod chlodnicapo lewej stronie (stojac przodem do auta). pod chlodnica z dwoch stron jest jakby uszczelka i tam jest wyciek. mial ktos kiedys cos takiego

PANOWIE POMOZCIE 2 miesiacu temu robilem glowice i caly remont silnika wszystkie uszczelki nowe konczac na nowych tlokach Wszystko byloby dobrze gdyby nie wczorajszy dzien... Lecz zanim to sie stalo napisze dwa slowa...mianowicie bedac kiedys na dzialce czyscilem paska itp postanowilem dolac troche plynu chlodzacego bo mialem tak prawie maks...no coz...pedantyczne zachowanie ale nie o to chodzi...przelalem

Zobacz Zbiorniki wyrównawcze płynu chłodzącego do VOLKSWAGEN PASSAT

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek płynu chłodzącego

Witam W dniu wczorajszym podczas największych upałów niespodziewanie pojawił mi się komunikat (niestety po niemiecku) z napisem stop. Zaczeła równiez mrugać kontrolka od temperatury silnika pomimo iż wskaźnik wskazywał 90 st. Po zatrzymaniu pojazdu stwierdziłem braki w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego. Odstawiłem samochód na parking i po pewnym czasie zaobserwowałem kałuże

Mam pytanie bo u mnie tez ubywa płynuale ubywa przez zbiorniczek wyrownawczy.Jak odkrece korek w zbiorniczku to woda buzuje tzn wybija powietrze gdzies z wewnatrz.Plynu ubywa i zaswieca sie kontrolka w dodatku plyn nie jest czystya po wypluciu jego ze zbiorniczka pozostaje jakis ciemny osad. Pierwsza diagnoza mechanika wnioskuje na przedmuch na uszczelce pod glowica prawdopodobnie niewielki ale mowi

Ciekaw jestem jak się to u Ciebie skończyło. Mam podobny problem tzn. wycieka mi płyn z końcówki ciśnieniowej zbiorniczka wyrównawczego. Poszedłem oczywiście po najmniejszej linni oporu jak do tej pory i wymieniłem zbiorniczek z korkiem. Niestety objaw pozostał. Mechanik też mnie straszy że może to być uszczelka pod głowicą lub głowica podobno wbrew pozorom to w pasku 1.9 TD I to

Ja mam trochę inną sytuację. Pewnego dnia wyskoczył mi komunikat Check coolant Dolałem płynu do zbiorniczka bo było ostro poniżej min. Zauważyłem jednak że gdy zbiorniczek jest pełen do MAX to spod silnika ciurkiem leje się płyn. Im w zbiorniczku płynu mniej tym wolniej ucieka. Pomyślałem że ktoś coś grzebał w silniku i powiesił zbiorniczek wyżej stąd więcej płynu w układzie

Witam Mój passat zrzuca od 2-3 cały zbiorniczek z płynem chłodniczym po dłuższej jednorazowej przejażdżce. Spróbowałem najpierw zlokalizować wyciek na swoją rękę (chociażby po to żeby wiedzieć z jaką wadą oddam samochód mechanikowi) i wygląda że to wąż na załączonych zdjęciach. Ktoś może doradzić - co to konkretnie za wąż - czy z tego węża faktycznie jest możliwość

VOLKSWAGEN PASSAT wyciek płynu chłodzącego

witam Dzisiaj zauważyłem ze jedno miejsce koło silnika jest mokre prawdopodobnie od płynu chłodzącego Czy płyn mógł wycieknąć przez miejsce które zaznaczyłem na zdjęciu Narazie ubytek płynu jest prawie niezauważalny. Co trzeba wymienic i czy trzeba to wymienić (czy moge z tym jeździc narazie) ile to bedzie kosztować jakieś rady sugestie

Podepnę się pod temat coby nie zakładać nowego. Leje mi się (dość obficie) z chłodnicy Stojąc przodem do auta jest to prawy dolny róg chłodnicy (przeciwna strona niż króćce). O ile dobrze z góry widzę to jest tam jakiś czujnik (wentylator )Za jakieś dwie godzinki będę miał dostęp do kanału. Na co mam zwrócić uwagę jak dobrać się do chłodnicy (chodzi o tą żaluzję) Pomóżcie

VOLKSWAGEN PASSAT migająca kontrolka płynu chłodzącego

jestem odd nie dawna posiadaczem passata z 1991 z silnikiem 19 td. mam taki problem mianowicie miga mi kontrolka plyn chlodzacego co mam sprawdzic zeby przestala migac pomozcie

U mnie problemem swojego czasu był sam zbiorniczek zwykle na ujemnych temperaturach rano przy odpalaniu auta czasem włączała się kontrolka i to tylko raz z rana. Zwarłem na 2 dni wtyczkę wchodzącą do zbiorniczka i problem zniknął więc wyczyściłem odkamieniaczem zbiorniczek wyrównawczy i po tej operacji skończyły się pomrugiwania. Moja propozycja - wyciągnij wtyczkę ze zbiorniczka

VOLKSWAGEN PASSAT Gdzie jest odatkowa pompa wody (płynu chłodzącego)

Witam. gdzie jest schowana i jak się dobrać do dodatkowej pompki płynu (elektrycznej) przy podgrzewaczu trzeba ściągać zderzak Da się ją wymienić bez kanału czy jest zapas węży i czy to jest na ciasno zmontowane

rozumiem że masz webasto fabryczne... jeśli tak to ta pompa jest zaraz przy podgrzewaczu a dokładniej przy zbiorniku z płynem do szyb trzeba ściągnąć zderzak przedni (razem z grillem i lampami) uchylić belkę przednią dosyć daleko - ja wykręcam wszystkie śruby i zamiast 2-ch (po jednej na stronę) wkręcam długie śruby o tym samym gwincie zdemontować zbiorniczek z płynem - jeśli nie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek płynu chłodzącego przez zbiornik przelewowy PASSAT B5 silnik AJM 19TDI

Część wszystkim. Od pewnego momentu zauważyłem że ubywa mi płynu w zbiorniku wyrównawczym. Na początku nie mogłem zlokalizować miejsca wycieku ale w końcu się udało. Jest to otwór umieszczony na dole zbiornika wyrównawczego (przelew). Postanowiłem zmierzyć ile tego płynu ucieka i jak szybko. Na końcówkę tego otwory założyłem wężyk i wsadziłem do butelki. Po przejechaniu

dowiedziałem się że jest sposób żeby na 100 % stwierdzić czy to uszczelka jedź do jakiegoś lepszego warsztatu który ma takie cudo które nakłada się na zbiorniczek wyrównawczy i jak jakiś proszek który jest w tym urządzonku zmieni kolor to znaczy że uszczelka kaput ja niestaty mam identyczne objawy co u Ciebie

VOLKSWAGEN Zbiorniczek płynu chłodzącego VR6 - inny

Witam. Czy można zastosować w pasku b4 inny zbiorniczek płynu niż ten który jest mam aktualnie taki i jest pękniety a chciałbym zwykły od golfa III bo aktualnie gdzieś w swoich szpargałach takowy posiadam.

Odświeżam temat. zbiorniczek do Golf Mk3 2.8 VR6 jest taki sam jak do innych silników Wiem że różnią się kształtem w zależności od modelu ( inny do passata i inny do Golfa).

VOLKSWAGEN PASSAT czujnik poziomu plynu chlodzacego

Ktory czujnik jest odpowiedzialny za poziom plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym.W moim paskusilnik ABSprzy zbiorniczku nie ma czujnika ani miejsca na niegonie dochodza rowniez zadne kabelki.Pytam poniewaz kontrolka lubi sie czesto zapalic mimoze plynu jest dosc.Mam jeszcze prosbe czy ktos co posiada w swoim samochodzie silnik ABS moglby podeslac fotke zbiorniczka wyrownawczego oraz fotke silnika szczegolnie prawa stronabok.

no wlasniedlatego prosze o fotki zeby to zobaczyc jak inni to majazastanawiaja mnie te trzy przewodyktore mam przykrecone do bloku silnika z prawej stronyczy przypadkiem poprzedni wlasciciel nie wymienial zbiorniczka i zamontowal zbiorniczek bez czujnika a przewody przykrecil do silnika.

Zbiorniczki bez czujnika były montowane w Transporterze natomiast nie słyszałem nigdy żeby w Passacie oryginalnie był montowany zbiornik bez czujnika nawet w najuboższych wersjach. Pewnie któryś z poprzednich właścicieli podmienił zbiorniczek oprócz braku otworu na czujnik nie różni się wyglądem od normalnego.

w 9A mialem zbiorniczek z czujnikiem teraz mam RP i niestety nie mam czujnika tzn mam cały zbiornik ale nie ma nigdzie tej wtyczki czy ona jest gdzies schowana

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ile płynu do układu chłodzącego

Jak w temacie ile płynu do chłodnicy jest potrzebne do wymiany

Kolego Pogoń swojego Paska na wysokich obrotach Kręć go pod 4000 obrmin Następnie zobacz czy płyn ci wyrzuciło przez zbiorniczek wyrównawczy i czy masz twardy wąż idący od głowicy do chłodnicy Ludzie są biedni dlatego że ich marzenia są biedne. - Robert Kiyosaki

VOLKSWAGEN PASSAT B5 mrugająca kontrolka temperatury i poziomu płynu chłodzącego

Witam jestem od niedawna posiadaczem B5 a wcześniej miałem B3 i nie miałem takiego dziwnego objawu.... otóż podczas jazdy autem jest wszystko ok po przejechaniu jakiś 25km gdy zwalniam przed skrzyżowaniem na biegu wyskakuje mi czerwona kontrolka temperatury i poziomu płynu chłodzącego na dodatek zapiszczała około3 razy. sprawdziłem temperaturę i była troszkę przed90 stopniami poziom

dzieki że przynajmniej ty próbujesz pomóc...zaglądałem pod ten zbiorniczek i wygląda wszystko ok...można go jakoś wyciągnąć i przeczyścić czy cosik takiego

VOLKSWAGEN PASSAT Płyn do układu chłodzenia wymiana płynu

mam pasata 18 benzyna 1991 90KM jak wymenić płyn w chłodnicyczy jest jakiś korek spustowyprzy napełnianu trzeba jaies triki robić

Witam Robiłem bardzo podobnie z tą różnicą że zdejmowałem wąż z pompy - efekt ten sam poza tym tak było mi wygodniej (inny silnik). Co do napełniania - przede wszystkim założyć wąż Wlałem płyn do zbiorniczka wyrównawczego do pozycji max i odpaliłem silnik. Poziom trochę się obniżył więc dolałem znowu do pozycji max po czym zakręciłem zbiorniczek i poczekałem aż temperatura

na minusie więc powinniśmy zainteresować się naszym układem chłodzenia. W związku z tym że to pierwsza zima z moim B4 dlatego postanowiłem wymienić płyn chłodzący. Powodem jest to że nie wiadomo co płynie w układzie chłodzenia i czy ma jeszcze swoje właściwości. Nie chcę niespodzianki podczas dużego mrozu Zwracam się do Was z pytaniem o płyn jaki polecacie co wlewacie w passata

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ubytek płynu chłodniczego ze zbiorniczka

Witam mam problem z passatem B5 19 TDi 110 KM a mianiowicie ubywa mi woda z zbiornika od ukladu chłodzenia i nie wiadomo gdzie wycieka... ten korek wymienilem bo jakis osad jasny byl na zbiorniku wiec myslalem ze moze tu wycieka ale kupilem nowy i dalej lipa... na warsztat odstawilem i nie moga zlokalizowac albo twierdza ze gdzies dostaje sie do komory spalania i trzeba planowac glowice zeby uszczelnic

Witam wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem B5 3BG AVF po przybyciu do domu zaświecił mi się check i komunikat o małej ilości płynu chłodzącego czy coś takiego... sprawdziłem i rzeczywiście okazało się że jest go mało... dziś rano jak silnik ostygł dolałem płynu ale problem dalej się pojawiał... po jakiś 150km wyleciało to co wlałem czyli jakieś 15l... podczas skręcania

Witam. Podepnę się pod temat bo nie mogę nowego założyć a motyw podobny. Zaczynając od początku - passat B5 19 tdi 130 km silnik AWX Ubywał mi płyn chłodniczy ze zbiorniczka zero przecieków chłodnica nowa (wymieniona pół roku temu) wymieniony czujnik temperatury podwójny (bo wyskakiwały błędy) a płyn nadal uciekał w tempie coraz większym - chociaż ustaliliśmy ze przez zbiorniczek

VOLKSWAGEN PASSAT Czujnik poziomu plynu w zbiorniczku wyrownawczym

Witam.Mam problem z zlokalizowaniem czujnika poziomu plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczympoprostu nie moge go znalezcogladalem zbiorniczek i nie widze zadnych odchodzacych przewodow.Prosze o naprowadzenie na to ustrojstwo.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek płynu chłodniczego

WItam kolegów Mam mały problem wycieka mi płyn chłodniczy ze zbiorniczka wyrównawczego z dolnej jego części (czyli przelewu). Podczas jazdy gdy silnik jest rozgrzany wypływa mi płyn i zalewa filtr olejowy i cielnie na osłonę silnika czy jest to może spowodowane zbyt dużym ciśnieniem w układzie chłodzenia czy może jakaś inna jest tego przyczena. Dodam również iż tydzień temu kupiłem

kolego przedmuchy mozesz sprawdzic najprosciej w taki sposob ze ktos siada do samochodu a Ty patrzysz w zbiorniczek plynu chlodzacegonalezy dodac gwaltownie gazu jesli pojawia sie babelki powietrzna znaczy ze idzie kompresja w uklad chlodzenia i wowczas najczesciej jest przyczyna wydmuchana uszczelka pod glowica

VOLKSWAGEN PASSAT zbiorniczek wyrównawczy-pytanie

witam. moglo to pytanie juz byc ale nie moge znalezc. czy w silniku 2.8 vr6 zbioniczek wyrownawczy powienien miec zboku otwor przez ktory moze sie wylewac nadmiar chlodziwa sprawdzalem w silniku 2.0 i tam dziury byly ale gleboko byly delikatne scianki i zbioniczek byl szczelny... prosze o szybka odpowiedz

Masz za duże ciśnienie w ukladzie dlatego wywala przez wszystkie mozliwe dziurki. W najgorszym wypadku uszczelka pod głowicą pada i spaliny dostają się do płynu chłodzącego więc rośnie ciśnienie. Inny powód to może być padnięta pompa wody.. Brak obiegu równa się wysoka temperatura wysoka temperatura para para wysokie ciśnienie. jeszcze jeden powód wysokiej temperatury to zakamieniona

VOLKSWAGEN PASSAT MFA-jak dołożyć

w moim passacie nie mam funkcji MFA (pokazuje aktualne spalanie). wiem że wychodziły passaty z tego rocznika co mój z tą funkcją ale ja jej niestety nie mam. niewiecie czy jest możliwe założenie sobie samemu tej funkcji pozdrawiam

kłopocie ale miałem kiedyś wymieniany zbiorniczek wyrównawczy i mam teraz taki z czujnikiem. Chciałbym zrobić instalację do tego czujnika na forum golfa czytałem że wystarczy na jedno złącze w zbiorniczku podać masę a drugie złącze podłączyć do wejścia w liczniku i będzie działało ale znalazłem też gdzieś info o przekaźniku nawet w rozpisce przekaźników httpforum.vw-passat.plattachment...5&d1220904327

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pełny opis kontrolek wyświetlających się na liczniku w 3B

1. [centerd7c12b1694] SYSTEM PODUSZEK BEZPIECZEŃSTWA [centerd7c12b1694] Po włączeniu zapłonu lampka sygnalizująca zapala się i gaśnie po kilku sekundach. W samochodach z wyłączoną poduszką bezpieczeństwa przedniego pasażera lampka świeci przez ok.12s . Jeśli lampka nie gaśnie lub zapala się podczas jazdy to należy sprawdzić system Vagiem. 2. [centerd7c12b1694] KIERUNKOWSKAZY PRZYCZEPY

Witam Raz na jakis czas zapala mi sie (na odpalonym silniku czasem w czasie jazdy czasem zaraz po odpaleniu) kontrolka TEMPERATURA I POZIOM PŁYNU CHŁODZĄCEGO potrojny sygnal dzwiekowy dodam tylko passat B5 1.9 TDi 85 kW 2000 r przed liftem. Oczywiscie samochod od razu zatrzymuje patrze temp na zegarach - jest ok ok 90 st patrze wentylator - jest ok pracuje obraca sie i chlodzi sprawdzam poziom

VOLKSWAGEN PASSAT B5 bulgotanie przelewanie sie wody albo kamyczki..)

Witam Ten problem nie nie jest aż tak poważny ale uciążliwy.. z tego co slyszalem lubuje sie w passatach b5. Zwykle podczas ruszania w kabinie bardzo dobrze słychać odgłos przelewającej się wody dla innych bulgotanie a znajoma co ma ten sam problem określiła to mianem kamyczków.. Odbłos dobiega z okolic klimatyzacji generalnie gdzieś centralnie.. czynnik do klimy zostal dobity na maksa

Ja na odpowietrzenie Paska mam swój sprawdzony osobisty patent. Odkręcam trzy wkręty mocujące zbiorniczek płynu chłodzącego do prawego ucha mocowania przywiązuję kawałek przewodu i zahaczam go o zamek od zamykania klapy silnika tak żeby zbiorniczek stał w pozycji pionowej. Wcześniej zalewam zbiorniczek do wskazania MAX i właśnie tak mocuję zbiorniczek. gdy stan płynu w zbiorniczku

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Olej w zbiorniczku wyrównawczym.

Kupiłem Passka2001 18T 20V i po ok 2 tygodniach zaglądam do zbiornika wyrównawczego i widze brązowa maź.Wylalem z niego płyn i wyjecialo sporo oleju. w silniku stan oleju sie zgadza i olej jest czysty a pod korkiem wlewu oleju nie ma nic (czysty) czyli do oleju woda nie leci.W pierwszej chwili zalamka 669 poleciala uszczelka pod głowica Ale nie wiem czy napewno a nie bardzo wiem jak to można

Witam mam pytanko do was ktore nie daje mi spokoju.Opisze sprawe takkilka miesiecy temu mialem usterke chlodniczki oleju mianowicie olej dostal sie do zbiorniczka plynu chlodzacego bylo go duzo poziom plynu podniosl sie az pod sam korek.Mechanik doszedl do tego ze poszła chlodniczka oleju wymienilem na inna ze szrotu fakt faktem przez te kilka miesiecy jezdzilem tylko po miescie bez zadnej dluzszej

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana uszczelki pod głowicą - ceny koszty

Witam po przeanalizowaniu kilkunastu watkow z forum stwierdzam ze chyba mnie czeka wymiana uszczelki pod glowica wyeliminowalem wszystkie wycieki nie ma zadnego wyjalem termostat wody w oleju nie ma a plyn chlodzacy schodzi i tylko przy ostrej jezdzie i to wylewa sie przelewem pod zbiorniczkiem oczywiscie korek tez byl wymieniony i upuszcza cisnienie ale nie do koca - jeden z mechanikow powiedzial

Ja wam powiem tak.Ubywanie plynu chlodzacego i bulgotanie w ukladzie wcale nie swiadczy o uszkodzonej uszczelce pod glowicaczy o uszkodzonej samej glowicyU mnie tez byl problem.Zaczelo sie pare miesiecy temu silnik sie grzalplynu ubywalo nawet do 15 litra na 100 kmbulgotalo jak cholera.Pojechalem do zaufanego mechana ktory po oberzeniu auta stwierdzil ze termostat zdechlale wowczas wlasnie wyjezdzal

VOLKSWAGEN PASSAT uszczelka głowicy vr6

Witam Mam problem ubywa mi płynu chłodzacego po ostygnieciu silnika z koleji jak motor jest gorący cisnienie stara sie wydostac przez zbiorniczek wyrównawczy świeca na pierwszym garze jest stale mokra (nie czuc na niej paliwa). Jeden cylinder po rozruchu i na wolnych wyraźnie kuleje przechodzi mu powyżej 2500 obr. pasuje mi to na uszczelke głowicy. Ma ktos inny pomysł zanim rozbiorę silnik. passat VR6 94 pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witajcie Wczoraj oglądałam z bratem passata którego chcemy kupić i zauważyłam coś co najmniej dziwnego... Ogólnie auto podobało mi się silnik też chodzi równo i cicho skrzynia bardzo ładnie przerzuca biegi natomiast jak otworzyliśmy maskę to zauważyliśmy że zbiorniczek płynu chłodzącego był kompletnie pusty... Mało tego - w przewodzie gumowym który wychodzi z lewej strony chłodnicy też nie było nic Jak to możliwe Bo ja nie umiem tego wytłumaczyć sobie...

VOLKSWAGEN PASSAT wyciekająća woda z silniczka wyrównawczego

Witam Proszę o pomoc w następującej w sprawie. W momencie kiedy silnik jest nagrzany zaczyna wyciekac woda ze zbiorniczka wyrównawczego tzn wycieka taką dziurką która jest w tym zbiorniczku. Jak samohcód stoi to nie wycieka więc pewnie ew. dziurę gdzieś można wykluczyć. Znajomy powiedział że to może być wina uszczelki pod głowicą. Ale zastanawiam się czy na pewno No bo jesli by

Te dziruki są fanryczne jak na tym zdjęciu httpmoto.allegro.plitem217451312...rownawczy.html Spotkałem się z różnymi zbiorniczkami do passata i zastanaiwma się czy u mnie zamontowano dobry (jest dokłądnie taki jak na zdjęciu które podałem). Mój kolega ma np. taki sam tylko ze nie ma dziurek a jest taki plastik jak na zdjęciou tutaj httpmoto.allegro.plitem214157903...iorniczek.html (z

VOLKSWAGEN PASSAT B3 migająca kontrolkka temp.wody w passat b3 1.8 monowtrysk

dosyć często zapala sie kontrolka temp. wody. temp.na wskazniku w normie gdy wylącze na chwile silnik i odpale ponownie kontrolka gasnie a po przejechaniu kilku kilometrow problem znowu sie powtarza a wskaznik pokazuje temp okolo 90 stopni nie gotuje plynu .czy może to wina czujnika jak tak to ktorego i gdzie on się znajduje

mam taki problem kontrolka nie wskazuje braku płynu miga 4 razy po zapłonie a potem nic jest jakiś bezpiecznik od tej kontrolki dodam że przedtem miałem zwykły zbiornik bez czujnika niskiego stanu płynu chłodzącego znalazłem zbiorniczek i podłączyłem wtyczkę i nie wskazuje braku płynu wtyczka 3 piny w czujniku w zbiorniczku sa dwa poradźcie coś

VOLKSWAGEN PASSAT mleko w pokrywie wtryskuodmie i na korku wlewu oleju

Hej podczas pierwszych wiekszych mrozow (przed wigilia) zmrozilo mi uklad chlodzenia i silnik po rozgrzaniu farelka itp itd auto odpalilo chodzilo tak samo jak przed mrozami pomyslalem ze wszystko ok.. ale wczoraj zauwazylem mleko pod korkiem od wlewu oleju w odmie pod pokrywa wtrysku i na bagnecie malenkie pecherzyki wody... czyli tak jak sie obawialem chyba uszczelka pod glowica dostala po dupie

Witam mam pytanie ubywa mi płynu chłodzącego w zbiorniczku nie ma oleju w oleju nie ma płynu. Zauważyłem mały wyciek przy reduktorze dokręciłem przewód to mi płyn wypłyną przez korek w zbiorniczku dolałem płynu teraz nie ucieka prze zbiorniczek ale dalej go ubywa.

VOLKSWAGEN PASSAT Słabe grzanie

Na silniku mam 90-100 stopni a w aucie zimno sprawdzałem czy może z pokrętła linka nie działa ale jak kręcę to jest różnica (zimna i letnie powietrze przy ustawieniu na max) problem jest po tym jak auto wróciło mi z naprawy bloku opisane w 1 poście w temacie httpforum.vw-passat.plthreads10...-rocznik-Kombi Macie jakieś sugestie odnośnie problemu

Kolego Maciek1863 Utrudniony rozruch miałem w te największe mrozy ale spowodowane było to tym że aku słabe i druga sprawa dwie świece nie grzały ale wszystkie zostały wymienione i odpala teraz dobrze. Co do kopcenia to nie kopci na biało. Wręcz odwrotnie gdy jest zimny i po ruszeniu (a mam wyjazd pod górkę) to pusci troche na początku czarnego dymka ale po rozgrzaniu już nie ma tego.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ściągnięcie miski oleju passat 1.8T JAK TO ZROBIC

Dziś chciałem spuścic olej z passata 1.8T AEB niestety niemoge odkrecic korka spustowego zleciało mi troche przez powrót z turbo. Chciałem sciagnąć równiez miske zeby wyczyscic ten cały bród co tam zalega Gdzies czytałem o smoku który sie brudzi również. Gdzie on sie znajduje dokładnie Nie moge odkrecic 2 śrub trzymajacych miske moze ktos ma jakis patent pozatym przeszkadza mi jedna

poczytaj co napisał kolega Marek może pomoże No to po krótce opiszę jak przeczyścić układ smarowania zanim wlejmy świeżego syntetyczku Podniosimy autko na wys 30 cm (tylko przód) dwa większe klocki pod przednie koła) Zlewamy olej do pojemnika 5l. (zaczekać kilka minut aż wszystko dobrze ścieknie) odkręcamy filtr olejowy oczywiście łańcuszkim(uwaga tu zawsze trochę pocieknie). Lewarek

VOLKSWAGEN PASSAT Ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym

Witam serdecznie. Normalnym objawem jest to że przy wyłączonym aucie po ok. 7 godzinach odkręcając kurek od zbiorniczka wyrównawczego może być tam duże ciśnienie czy raczej nie powinno już być ciśnienia Było tak że ciśnienie było i mnie zaskoczyło Kurek jest nowy chyba powinien się odpowietrzać po takim czasie i tracić ciśnienie Proszę o rady.

witam. mam pytanie. do czego są te 2 kanciaste otwory przy korku wlewu płynu chłodzącego. ostatnio mój pasek się zagotował ze zbiorniczka zaczął wyciekać płyn. myślałem że przy mocowaniu zbiorniczka na zgrzewie się rozszczelniło się... więc zbiorniczek wymieniłem... ale dziś stojąc w korku stało sie... dziś pomyślałem że to może jakieś zawory bezpieczeństwa są. wiem że czujniki temperatury... porostu moje pytanie brzmi. od czego są te otwory.

VOLKSWAGEN PASSAT brak ogrzewania

witam mam problem czyli brak ogrzewania wymienilem rozgaleznik plynu chlodzacego bo mi pekl i plyn wylecial zalozylem nowy.i teraz temp wskaznika podnosi mi sie tak na 65 stopni z nadmuchu nic cieplego powietrza nie leci a silnik temp osiaga termostat sie otwiera czy gdzies jest uklad zapowietrzony mozliwe ze blisko nagrzewnicyaha dolalem troche wody aby sprawdzic szczelnosc nowego rozgaleznika i teraz

Zapewne tak się dzieje tylko i wyłącznie jak kawałek pojedziesz samochodem lub chwilę pochodzi. Jest to spowodowane tym iż w układzie chłodzącym jest inne ciśnienie niż na zewnątrz. Dzięki temu temperatura wrzenia płynu chłodzącego jest wyższa niż np w czajniku. Objaw jak najbardziej poprawny pod warunkiem iż po chwili wszystko wraca do normy (wyrównanie ciśnienia z atmosferycznym).

VOLKSWAGEN PASSAT Nie działające ogrzewanie

witam mam problem czyli brak ogrzewania wymienilem rozgaleznik plynu chlodzacego bo mi pekl i plyn wylecial zalozylem nowy.i teraz temp wskaznika podnosi mi sie tak na 65 stopni z nadmuchu nic cieplego powietrza nie leci a silnik temp osiaga termostat sie otwiera czy gdzies jest uklad zapowietrzony mozliwe ze blisko nagrzewnicyaha dolalem troche wody aby sprawdzic szczelnosc nowego rozgaleznika i teraz

Zapewne tak się dzieje tylko i wyłącznie jak kawałek pojedziesz samochodem lub chwilę pochodzi. Jest to spowodowane tym iż w układzie chłodzącym jest inne ciśnienie niż na zewnątrz. Dzięki temu temperatura wrzenia płynu chłodzącego jest wyższa niż np w czajniku. Objaw jak najbardziej poprawny pod warunkiem iż po chwili wszystko wraca do normy (wyrównanie ciśnienia z atmosferycznym).

VOLKSWAGEN PASSAT kontrolka

Mam pytanie Czy w przypadku gdy miga mi kontrolka od płynu chłodniczego a stan płynu jest prawidłowy i temperatura silnika tez mogę cos uszkodzićChodzi mi o silnik. Nie potrafie rozpoznać przyczyny migania tej kontroli.Sprawdzałem czujnik temp zwierałem styki w kostce która wchodzi do zbiorniczka wyrównawczego płykałem zbiorniczek i niestety problem sie pojawia.Nie miga zawsze ale dosyc

kontrolka płynu chłodzącego miga podczas jazdy 1. lizmne luty w liczniku 2. najprawdopodobniej padnięty czyjnik w zbiorniczku wyr ównawczym. Odepnij wtyczkę ze zbiorniczka i wsaź do niej kabelek czyli zewzyj styki zapal auto i zobacz czy miga jezeli zgasła to zbiorniczek do wymiany (bo samego czujnika nie wymienisz) jezeli nie to nie wiem Ja miałem to samo i połaczyłem kabelki JEST OK

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Kupilem wlasnie passata z tym silniczkiem i chcialbym zalozyc temat na jego temat.Spalanieawaryjnosczalety i jak sie go uzywa itd.kazdy kto co wie to prosze pisac bo jest nas malo troszke i ciezko cos znalezc.

mam taki problem.. kilka razy dolewalem juz plynu chlodzacego i zawsze dolewam go okolo 1 litra czyli mam pusty zbiorniczek a dziwne jest to ze caly ten litr znika po 2 3 dniach a nie dolewalem specjalnie tydzien i tez litr weszlo.. mial ktos cos podobnego..

VOLKSWAGEN PASSAT B5 MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T

WITAM WSZYSTKICH.MAM PROBLEM OD PEWNEGO CZASU ZAPALA SIE KONTROLKA OD CISNIENIA OLEJU W B5 1.8T 1998 ROK WYMIENILEM CZUJNIK DALEJ TO SAMO OBIAWY SA TAKIE ZE GDY ZAPALA SIE KONTROLKA SLYCHAC ZAWORY KONTROLKA GASNIE ZAWORY CISZA NIERAZ JADE 300KM I NIC SIE NIE DZIEJE A NIERAZ ODPALE I JUZ MIGA SPRAWDZALEM CISNIENIE POMPY OLEJOWEJ NA WOLNYCH MA 0 BARA A POWINNA MIEC 2 BARY A PRZY 2000 OBROTOW POWINNA

No to po krótce opiszę jak przeczyścić układ smarowania zanim wlejmy świeżego syntetyczku Podniosimy autko na wys 30 cm (tylko przód) dwa większe klocki pod przednie koła) Zlewamy olej do pojemnika 5l. (zaczekać kilka minut aż wszystko dobrze ścieknie) odkręcamy filtr olejowy oczywiście łańcuszkim(uwaga tu zawsze trochę pocieknie). Lewarek olejowy podstawiamy pod podporę klimatyzacji

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ogrzewanie slabo grzeje

witam mam problem z ogrzewaniem w passacie b5 z 99r bardzo slabo grzeje. jak zrobie na max ogrzewanie to powinno leciec bardzo cieple powietrze a leci zaledwie letnie. silnik nagrzewa sie dobrze i dosyc szybko. termostat otwiera sie normalnie. dodam ze jest klimatronik. co proponujecie gdzie szukac przyczyny a moze najpierw jechac na komputer

1.Termostat wymieniony na oryginał odpowietrzenie wraz z nagrzewnicą ciepło w aucie. 2. Podczas jazdy na budziku cały czas 91-92st. nieważne ile jest na kliamtroniku. 3. Podczas jazdy jest od 96-99stopni na klimatroniku czasami gdy jadę z górki 94-95st. 4. Dojechałem do domu otwieram maskę i -zbiorniczek gorący jak i dochodzące do niego rurki z góry rurka dolna też ciepła -chłodnica

Witam Zacznę od tego że padła mi maglownica... mechanik wymienił maglownicę przy okazji przegub i zawieszenie kompletne febi Po skręceniu auta i wyjechaniu z zakładu w poniedziałek (auto stało 4 dni) przestało lecieć ciepłe powietrze z klimatronika Przy wymianie mechanik odkręcił zbiorniczek wyrównawczy żeby mieć lepsze dojście Mam pytanko co może być przyczyną Rzekomo układ

No to teraz jest zagadka Ręce mi opadły. Wsiadłem do auta na kompie wyświetla się znaczek STOP mało płynu chłodzącego. Więc do garażu podjechałem dolałem wody i patrze co się dzieje. zbiorniczek odkręcony co chwila dolewka wody i bąbelki idą co jakieś 3- 4 minuty. Dolewam jak mało wody i tak w kółko. Weszła banka pięcio litrowa. Nie możliwe żeby przez głowice tyle wywaliło.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przeprowadzenie przewodu z komory silnika do kabiny

Przeprowadzenie przewodu z komory silnika do środka. Jak zrobić to najlepiej. Gdzie wprowadzić kabel żeby jak najmniej się namęczyć i nic nie uszkodzic

A ja proponuję bardziej estetyczne rozwiązane. Zdemontuj plastikową osłonę(tą którą trzeba odkrecić aby dostać się do przekaźników) znajdź gumową przelotkę(zdjęcia) blachy grodziowej z lewej strony na wysokości pedału sprzęgła. W przelotce tej znajdziesz wolne miejsca na dodatkowe przewody. W jednym z nich śrubokrętem przerwij gumę. Następnie tak jak m Ó wi Tomasz - przyklej

VOLKSWAGEN PASSAT B5 kontrolka temperatury pali sięna czerwono

Hej jestem tu nowa i mam pytanko proszę się tylko ze mnie nie śmiać jeśli będzie banalne mam paska B5 rocznik 98 1.9TDi 130KM. No i problem z tą kontrolką. Przy niskiej temperaturze tak ok 0 zapala się ów czerwony termometr po jakimś tam czasie (kilka minut) gaśnie. No i czy mam po uruchomieniu czekać aż całkiem zgaśnie czy mogę sobie jechać. śmiejcie się śmiejcie a dla mnie to poważny problem. Bardzo proszę o pomoc tylko bez zgryźliwości.

Mam to samo. Jak jest zimny silnik miga mi kontrolka płynu chłodzącego ale po osiągnięciu temperatury 90 stopni przestaje migać. Po konsultacjach z dwoma fachowcami każdy stwiedził co innego. Jeden z nich że uszkodzony jest czujnik w zbiorniczku wyrównawczym (trzeba wymienić cały zbiorniczek) natomiast drugi stwierdził że robił juz coś takiego niby wina leży po stronie licznika (robi

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura cieczy chłodzącej w 1.8T AWT.

Mam pewien problem choć może to nie jest problem doradźcie mi. Gdy jeżdżę po mieście np. i temperatura zbliża mi się do 90 stopni Celsjusza to gdy je osiągnie to po chwili opada trochę niżej i potem znów się podnosi. Musiałbym długo jeździć żeby osiągnął 90 stopni i sztywno je trzymał. Dziś np. jechałem na trasie około 30 km. spokojnie nie szybko i nie osiągnął mi pełnych

0. Nie grzało w aucie - wymieniony termostat na vernet dalej to samo. 1.Tydzień później nowy termostat wymieniony na oryginał odpowietrzenie wraz z nagrzewnicą ciepło w aucie. 1.a. Było po wymianie I termostatu ok 96-98stC czasami 99st. 2. Po wymianie na II termostat (oryg.) podczas jazdy na budziku cały czas 91-92st. nieważne ile jest na klimatroniku. 3. TERAZ podczas jazdy jest od 96-99stopni

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi