części samochodowe nanodatex

volkswagen passat zbiorniczek płynu chłodzącego

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat zbiorniczek płynu chłodzącego

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat zbiorniczek płynu chłodzącego

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pekniety zbiorniczek plynu hamulcowego.Jaki klej uzyc

Witam. Mam pekniety zbiornyczek na plyn hamulcowy na wysosci skali max. Jakim klejem skleic aby otrzymac dobry efekt i nie kleic ponownie. Jestem po wymianie plynu hamulcowego i poki co chce sprobowac klejenia. Pozdrawiam.

Dołączę się do tematu. U mnie również zbiorniczek był popekany aż wkońcu rozerwało go ciśnienie gdy odpowietrzałem maszyną układ po wymianie przewodów. ( nie wytrzymał 2.0 bar) Skleiłem bo wkońcu trzeba było jakoś jeździć przez weekend. Kupiłem używany wybrany spośród dziesiątek zbiorniczków niestety cężko znaleźć okaz bez małych pęknięć jest to wada tej serii zbiorniczków

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wyciek plynu chlodzacego

mam delikatny wyciek plynu chlodzacego w passacie 1.8T 2000rok. saczy sie pod chlodnicapo lewej stronie (stojac przodem do auta). pod chlodnica z dwoch stron jest jakby uszczelka i tam jest wyciek. mial ktos kiedys cos takiego

PANOWIE POMOZCIE 2 miesiacu temu robilem glowice i caly remont silnika wszystkie uszczelki nowe konczac na nowych tlokach Wszystko byloby dobrze gdyby nie wczorajszy dzien... Lecz zanim to sie stalo napisze dwa slowa...mianowicie bedac kiedys na dzialce czyscilem paska itp postanowilem dolac troche plynu chlodzacego bo mialem tak prawie maks...no coz...pedantyczne zachowanie ale nie o to chodzi...przelalem

Zobacz Zbiorniki wyrównawcze płynu chłodzącego do VOLKSWAGEN PASSAT

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ściągnięcie miski oleju passat 1.8T JAK TO ZROBIC

Dziś chciałem spuścic olej z passata 1.8T AEB niestety niemoge odkrecic korka spustowego zleciało mi troche przez powrót z turbo. Chciałem sciagnąć równiez miske zeby wyczyscic ten cały bród co tam zalega Gdzies czytałem o smoku który sie brudzi również. Gdzie on sie znajduje dokładnie Nie moge odkrecic 2 śrub trzymajacych miske moze ktos ma jakis patent pozatym przeszkadza mi jedna

poczytaj co napisał kolega Marek może pomoże No to po krótce opiszę jak przeczyścić układ smarowania zanim wlejmy świeżego syntetyczku Podniosimy autko na wys 30 cm (tylko przód) dwa większe klocki pod przednie koła) Zlewamy olej do pojemnika 5l. (zaczekać kilka minut aż wszystko dobrze ścieknie) odkręcamy filtr olejowy oczywiście łańcuszkim(uwaga tu zawsze trochę pocieknie).

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przeprowadzenie przewodu z komory silnika do kabiny

Przeprowadzenie przewodu z komory silnika do środka. Jak zrobić to najlepiej. Gdzie wprowadzić kabel żeby jak najmniej się namęczyć i nic nie uszkodzic

A ja proponuję bardziej estetyczne rozwiązane. Zdemontuj plastikową osłonę(tą którą trzeba odkrecić aby dostać się do przekaźników) znajdź gumową przelotkę(zdjęcia) blachy grodziowej z lewej strony na wysokości pedału sprzęgła. W przelotce tej znajdziesz wolne miejsca na dodatkowe przewody. W jednym z nich śrubokrętem przerwij gumę. Następnie tak jak mÓwi Tomasz - przyklej

VOLKSWAGEN PASSAT B5 2.5 TDI V6 przebiegi drogie naprawy itp.

Witam na wstępie zaznaczam że temat założyłem bo poszukuję odpowiedzi odnośnie przebiegów - dlatego proszę o nie usuwanie wątku ani nie przenoszenie jego. Mam prośbę od wszystkich którzy są posiadaczami jednostek V6 - głownie 150KM lecz za odpowiedzi użytkowników V6 163 i 180 KM też będę wdzięczny. Jakie macie przebiegi w swoich jednostach - czy są to przebiegi sprawdzone czy

Cztery lata temu kupilem 25 Tdi (skrzynia manualna 6b) w Niemczech z udokumentowanym przebiegiem 184tys km. Mial 150KM wiec od razu wgralem soft dajacy mu 180KM i 420Nm. Musialem od razu wymienic kompletne sprzeglo bo nieprzenosilo momentu. Do przebiegu 380tys km nie mialem z autem najmniejszych problemow. Przy wspomnianych 380tys km pekl walek rozrzadu. Jako ze duzo jezdze wymienilem obie glowice

VOLKSWAGEN PASSAT B5 PROBLEM Z MOIM PASKIEM2

Poradziłem się was i sprawdziłem przez podłączenie paska do kompa i nie ma żadnych błędów na czujnikach ani na przepływce. Tłumik też jest ok. Cały czas pracuje nierówno(jakby na jeden gar gorzej chodził) tak mi powiedzieli w ASO(mam tam znajomych) więc to nie żadna ściema. Radzą mi ściągnąć głowicę bo mają podejżenie nadpalonego zaworu(ciśnienie jest ok). Prosze piszcie co mam zrobić. passat 18 20V ADR 125km

Jeżeli podejrzewasz upalone zawory to sprawdź zbiorniczek płynu chłodzącego sondą do badania spalin - jak pokaże węglowodory to albo uszczelka albo zawory.

VOLKSWAGEN PASSAT Sprawdz on-line ceny cześci w ASO VW

httpsklep.gajos.com.plsklep.php klikamy na sklep i juz -)

Odświeżam kotleta sklep działa i bez logowania sprawdzić można sobie cene części ja sprawdzałem ile z ciekawości kosztuje zbiorniczek płynu chłodzacego bo juz jest taki żółtawy nie biały hihihi Klikamy na Proszę się zalogować niebieski kolor nastepnie klikamy na zielony napis Wejdz do naszego sklepu i mozemy wpisywac numer części orginalnej

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek płynu chłodzącego

Witam W dniu wczorajszym podczas największych upałów niespodziewanie pojawił mi się komunikat (niestety po niemiecku) z napisem stop. Zaczeła równiez mrugać kontrolka od temperatury silnika pomimo iż wskaźnik wskazywał 90 st. Po zatrzymaniu pojazdu stwierdziłem braki w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego. Odstawiłem samochód na parking i po pewnym czasie zaobserwowałem

Ja mam trochę inną sytuację. Pewnego dnia wyskoczył mi komunikat Check coolant Dolałem płynu do zbiorniczka bo było ostro poniżej min. Zauważyłem jednak że gdy zbiorniczek jest pełen do MAX to spod silnika ciurkiem leje się płyn. Im w zbiorniczku płynu mniej tym wolniej ucieka. Pomyślałem że ktoś coś grzebał w silniku i powiesił zbiorniczek wyżej stąd więcej płynu w układzie

Cześć Znalazłem podobne wypowiedzi ale wolę się upewnić. Przez otworek wylotowy zbiorniczka wyrównawczego płyn ucieka mi 1litr100km Ucieka dopiero na wyższych obrotach pod obciążeniem. Dziś założyłem kondoma no i po 2..3km ostrej jazdy uzbierało się około 12 szklanki. Z tydzień temu wymieniłem korek po raz pierwszy - pożyczyłem ze skody bradera i było troszkę lepiej. Ale

VOLKSWAGEN PASSAT Gdzie jest odatkowa pompa wody (płynu chłodzącego)

Witam. gdzie jest schowana i jak się dobrać do dodatkowej pompki płynu (elektrycznej) przy podgrzewaczu trzeba ściągać zderzak Da się ją wymienić bez kanału czy jest zapas węży i czy to jest na ciasno zmontowane

rozumiem że masz webasto fabryczne... jeśli tak to ta pompa jest zaraz przy podgrzewaczu a dokładniej przy zbiorniku z płynem do szyb trzeba ściągnąć zderzak przedni (razem z grillem i lampami) uchylić belkę przednią dosyć daleko - ja wykręcam wszystkie śruby i zamiast 2-ch (po jednej na stronę) wkręcam długie śruby o tym samym gwincie zdemontować zbiorniczek z płynem - jeśli

VOLKSWAGEN PASSAT MFA-jak dołożyć

w moim passacie nie mam funkcji MFA (pokazuje aktualne spalanie). wiem że wychodziły passaty z tego rocznika co mój z tą funkcją ale ja jej niestety nie mam. niewiecie czy jest możliwe założenie sobie samemu tej funkcji pozdrawiam

kłopocie ale miałem kiedyś wymieniany zbiorniczek wyrównawczy i mam teraz taki z czujnikiem. Chciałbym zrobić instalację do tego czujnika na forum golfa czytałem że wystarczy na jedno złącze w zbiorniczku podać masę a drugie złącze podłączyć do wejścia w liczniku i będzie działało ale znalazłem też gdzieś info o przekaźniku nawet w rozpisce przekaźników httpforum.vw-passat.plattachment...5&d1220904327

VOLKSWAGEN PASSAT B5 mrugająca kontrolka temperatury i poziomu płynu chłodzącego

Witam jestem od niedawna posiadaczem B5 a wcześniej miałem B3 i nie miałem takiego dziwnego objawu.... otóż podczas jazdy autem jest wszystko ok po przejechaniu jakiś 25km gdy zwalniam przed skrzyżowaniem na biegu wyskakuje mi czerwona kontrolka "temperatury i poziomu płynu chłodzącego" na dodatek zapiszczała około3 razy. sprawdziłem temperaturę i była troszkę przed90 stopniami

dzieki że przynajmniej ty próbujesz pomóc...zaglądałem pod ten zbiorniczek i wygląda wszystko ok...można go jakoś wyciągnąć i przeczyścić czy cosik takiego

VOLKSWAGEN PASSAT czujnik poziomu plynu chlodzacego

Ktory czujnik jest odpowiedzialny za poziom plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczym.W moim paskusilnik ABSprzy zbiorniczku nie ma czujnika ani miejsca na niegonie dochodza rowniez zadne kabelki.Pytam poniewaz kontrolka lubi sie czesto zapalic mimoze plynu jest dosc.Mam jeszcze prosbe czy ktos co posiada w swoim samochodzie silnik ABS moglby podeslac fotke zbiorniczka wyrownawczego oraz fotke silnika szczegolnie prawa stronabok.

no wlasniedlatego prosze o fotki zeby to zobaczyc jak inni to majazastanawiaja mnie te trzy przewodyktore mam przykrecone do bloku silnika z prawej stronyczy przypadkiem poprzedni wlasciciel nie wymienial zbiorniczka i zamontowal zbiorniczek bez czujnika a przewody przykrecil do silnika.

VOLKSWAGEN PASSAT Czujnik poziomu plynu w zbiorniczku wyrownawczym

Witam.Mam problem z zlokalizowaniem czujnika poziomu plynu chlodzacego w zbiorniczku wyrownawczympoprostu nie moge go znalezcogladalem zbiorniczek i nie widze zadnych odchodzacych przewodow.Prosze o naprowadzenie na to ustrojstwo.

VOLKSWAGEN PASSAT wyciekająća woda z silniczka wyrównawczego

Witam Proszę o pomoc w następującej w sprawie. W momencie kiedy silnik jest nagrzany zaczyna wyciekac woda ze zbiorniczka wyrównawczego tzn wycieka taką dziurką która jest w tym zbiorniczku. Jak samohcód stoi to nie wycieka więc pewnie ew. dziurę gdzieś można wykluczyć. Znajomy powiedział że to może być wina uszczelki pod głowicą. Ale zastanawiam się czy na pewno No bo jesli by

Te dziruki są fanryczne jak na tym zdjęciu httpmoto.allegro.plitem217451312...rownawczy.html Spotkałem się z różnymi zbiorniczkami do passata i zastanaiwma się czy u mnie zamontowano dobry (jest dokłądnie taki jak na zdjęciu które podałem). Mój kolega ma np. taki sam tylko ze nie ma dziurek a jest taki plastik jak na zdjęciou tutaj httpmoto.allegro.plitem214157903...iorniczek.html (z

VOLKSWAGEN PASSAT uszczelka głowicy vr6

Witam Mam problem ubywa mi płynu chłodzacego po ostygnieciu silnika z koleji jak motor jest gorący cisnienie stara sie wydostac przez zbiorniczek wyrównawczy świeca na pierwszym garze jest stale mokra (nie czuc na niej paliwa). Jeden cylinder po rozruchu i na wolnych wyraźnie kuleje przechodzi mu powyżej 2500 obr. pasuje mi to na uszczelke głowicy. Ma ktos inny pomysł zanim rozbiorę silnik. passat VR6 "94 pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT Problem z Czujnikem

Dziś sprawdzałem swój silnik na vac z kolega ponieważ miałem mały problem dotyczący spadku mocy podczas jazdy i vac znalazł taki błąd 00513 engine speed sensor(czujnik obrotów silnika) usunąłem błąd i będę czekał czy wszystko będzie ok. Jeśli nie to będę go musiał wymienić i tu moje pytanie gdzie on sie znajduje i jaka jest orientacyjna cena tego czujnika z góry wielkie dzięki pozdrowienia.

00513 Czujnik G28 obrotów silnika - niedopuszczalna wartość sygnału - Czujnik G28 uszkodzony. - Odstęp czujnika G28 od koła sygnałowego za duży - Opiłki metalowe na czuniku G28 lub luźna podstawa mocująca - brak sygnału - Czujnik G28 uszkodzony. - Przerwa w ciągłości przewodów lub zwarcie w instalacji Sprawdź 3-krotne złącze wtykowe Szare dla czujnika G28 obrotów silnika. Mieści

VOLKSWAGEN PASSAT B5 kontrolka temperatury pali sięna czerwono

Hej jestem tu nowa i mam pytanko proszę się tylko ze mnie nie śmiać jeśli będzie banalne mam paska B5 rocznik 98 1.9TDi 130KM. No i problem z tą kontrolką. Przy niskiej temperaturze tak ok 0 zapala się ów czerwony termometr po jakimś tam czasie (kilka minut) gaśnie. No i czy mam po uruchomieniu czekać aż całkiem zgaśnie czy mogę sobie jechać. śmiejcie się śmiejcie a dla mnie to poważny problem. Bardzo proszę o pomoc tylko bez zgryźliwości.

Mam to samo. Jak jest zimny silnik miga mi kontrolka płynu chłodzącego ale po osiągnięciu temperatury 90 stopni przestaje migać. Po konsultacjach z dwoma fachowcami każdy stwiedził co innego. Jeden z nich że uszkodzony jest czujnik w zbiorniczku wyrównawczym (trzeba wymienić cały zbiorniczek) natomiast drugi stwierdził że robił juz coś takiego niby wina leży po stronie licznika (robi

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z chłodnica układem chłodzenia

Witam. Mam taki problem po przejechaniu ok 500km musze dolewac caly zbiorniczek wyrownawczy plynu ucieka prawdopodobnie przez ten upust na dole zbiorniczka chłodnica sprawdzona zbiorniczek i korek wymieniony oraz instalacja sprawdzona wlewałem też ten klej do tamowania małych wycieków a ten do małych nie nalezy. I tu wasze pomysły co może byc nie tak Moje to termostat pompa wodna i tu najgorsze

...ja ostatnio mialem identyczne ubytki plynu chlodzacego.......i wymienielm zbiorniczekoczywiscie tez i koreki przy tym zbyt intensywnie kopcil......maz pod korkiem twardesztywne wezewymienilem uszczelke .....i wszytsko gra.....jak cos to pisz na gg11250339

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z wskazaniem temperatury - wymieniony czujnik i term

Juz raz zaczynałem temat poleciliście wymienić czujnik ponieważ temperaturę raz wskazywał na wskazaniu licznika raz nie okazło sie ze nowy czujnik pochodził z tydzien bo wskazywal dobrze i nagle zatrzymuje sie na pierwszej poczatkowej kresce i tylko tyle sie unosi. Dalem samochód na wymiane rozrzadu w tej samej firmie co wymieniali mi czujnik na nowy kazalem im to sprawdzic okazało się ze

a jaka jest rzeczywista temperatura płynu chłodzącego. Prejechać znowu 20km i wsadzić temometr elektroniczny w zbiorniczek i okaże się jaka mniejwiecej jest temperatura bo w te 55 stopni to nie wierze. HHA

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ile płynu do układu chłodzącego

Jak w temacie ile płynu do chłodnicy jest potrzebne do wymiany

Kolego Pogoń swojego Paska na wysokich obrotach Kręć go pod 4000 obrmin Następnie zobacz czy płyn ci wyrzuciło przez zbiorniczek wyrównawczy i czy masz twardy wąż idący od głowicy do chłodnicy "Ludzie są biedni dlatego że ich marzenia są biedne." - Robert Kiyosaki

VOLKSWAGEN Zbiorniczek płynu chłodzącego VR6 - inny

Witam. Czy można zastosować w pasku b4 inny zbiorniczek płynu niż ten który jest mam aktualnie taki i jest pękniety a chciałbym zwykły od golfa III bo aktualnie gdzieś w swoich szpargałach takowy posiadam.

Odświeżam temat. zbiorniczek do Golf Mk3 2.8 VR6 jest taki sam jak do innych silników Wiem że różnią się kształtem w zależności od modelu ( inny do passata i inny do Golfa).

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi