części samochodowe nanodatex

volkswagen passat zawór turbiny b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat zawór turbiny b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat zawór turbiny b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zawór turbiny gruszka 1.8T ANB

Witam mam takie nietypowe pytanie po wyjęciu turbo z mojego Passka okazuje się że na gruszce są 2 wyjścia na wężyki podciśnienia nigdzie nie umiem znaleźć takiej gruchy i czy ewentualnie mogę założyć z jednym wyjściem czy ten mój silnik to jakiś wynalazek bo z dnia na dzień mnie zadziwia Ewentualnie 2 wężyk zaślepić ale czy nic się nie stanie z tego powodu Miał ktoś taki sam przypadek bo nie wiem czy składać czy szukać dalej gruchy .

zazwyczaj gruszka dziala tylki w jedna strone a steruje nia podsisnienie wiec jedno wyjscie powinno wystarczyc no chyba ze jest ona jakas dwufunkcyjna w co watpie.

2 wężyk idzie do kolektora ssącego do jakiegoś czujnika czy kostki z tego co mi znajomy mówił przy odbiorze cyknę fotkę może ktoś będzie wiedział co to jest.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 TDI i mankamenty turbiny(co jest nie tak)

Witam panowie no i cos sie powalilo mam passata 1.9 (90)tdi gdy przejade tak okolo 170km to samochód jest jak mół nie ma zabardzo sily ze by cos kolwiek wyprzedzic na drodze podejrzewam ze to turbina ale co jest dobre jak go wylacze i wlacze(nawet podczas jazdy nim) to przez jakis czas jest dobrze i potem powraca moze ktos mial podobne objawy w swoim samochodzie i co to moze byc tak naprawde do konca czy turbina czy moze cos innego prosze o jakies sugestje dzeki i pozdrawiam

Witam Mam problem z moim passatem B5 19tdi (110KM) wyłącza się turbina przy prędkości 120kmh. heh podmieniłem wszystkie zawory i wymieniłem już 2 razy turbinę i dalej to samo nie wiem czy to czasami nie od komputera ale już z gościem kombinowałem z kompem podmienialiśmy komputery ale nie jestem na 100% pewnie czy te kompy były sprawne. nie wiem co dalej mam zrobić z tym fantem za co się dalej brać czy kupić kopmuter. POMOCY

Witam Podłączam się do tematu braku mocy i przechodzenia silnika w stan awaryjny. W moim przypadku jest to również passat b5 1.9 TDI 110 PS w automacie z 2000 roku. Niestety nie wiem teraz czy jest to silnik AFN czy ASV bo nie mam w tym momencie dostępu do auta. Po podpięciu pod polskiego VAGa pokazało mi 2 błędy 17664 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie do plusaprzerwa brak

Witam podpinam się do tematu ponieważ czytałem juz po forum lecz nie moge znaleść rozwiązania mojego problemu. passat B5 98r AFN 19 tdi 110KM. właśnie dowiedziałem sięże ta rurka pociśnieniowa która idzie z N75 na turbo (sterowanie sztangą) ma za małe podciśnienie i przy wyższych obrotach nie podciąga jej . Szczelność rurek sprawdziłem ale zastanawiam się z czego to podciśnienie

Witam koledzy ponownie. Jak obiecalem napisze jak mi poszlo z wymianą N75. Niestety nie udało się. Po rozebraniu cześci takich jak filtra z obudową ściagnieciu grubej rury z turbawki itp. wreszcie odkręceniu zaworu N75 okazało się że... to troszkę inny zaworek (masakra %& mały nerw cała robota na nic). Otóż mój zaworek ma numer 1JO 806 627 A a nie 1HO 906 627. Inna wtyczka od elektryki.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czyszczenie oraz zasada działania turbiny ze zmienną geo. w AFN 110KM (Aktualizacja)

Wtam ... natchniony i w zasadzie zmuszony do zrozumienia problemu przeładowania turbiny w moim aucie zabrałem się za czytanie na ten temat. Te 4 linki pomogły mi zrozumieć jak działa turbinka ze zmienną geo. httpwww.youtube.comwatchvGc2aw...eaturerelated httpwww.youtube.comwatchvisP2q...eaturerelated httpwww.youtube.comwatchvKgVrp...eaturerelated httpwww.youtube.comwatchvHJQ0Q...eaturerelated

Witam Zgodnie z obietnica dziele sie z Wami wlasnymi doswiadczeniami zdobytymi podczas czyszczenia turbo w moim aucie. Skupie sie glownie na pewnych elementach o ktorych bylo pisane bardzo malo lub w ogole nic na ich temat nie znalazlem i eksperymentowalem. Tutaj jest dosyc dokladnie opisane jak rozebrac sama turbine a nastepnie skrecic aby nic nie uszkodzic i zrobic to dobrze httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt4086

super temat... mam pytanko poniewaz znowu przymierzam sie do czyszczenia turbiny a pamietam ze ostatnim razem jak odkrecilem ten srebrny zawor podcisnieniowy od turbiny i probowalem sztange wepchnac rekami to dosc opornie mi to szlo jak to jest u Was moze zardzewialo mi cos w srodku zaworu a moze tak ma chodzic rozruszac czy nowy jak zamocowana jest dolny rurka olejowa pomiedzy turbem a blokiem silnika

Nie ma sensu zamieniać zaworów n75 z n18. Są te same ale pracują inaczej mam na myśli to że inną charakterystykę. Na ogół jest potężny lag po zamianie. turbiny szwankuja nie z powodu brudu tylko wypaczenia się obudowy na skutek temperatury. Po rozebraniu należy połozyć tę częśc z łopatkami na płasko na papier ścierny i zebrać 01 - 02 mm. Co ciekawe tak usprawniona turbina po

Zasadnicza różnica (jeśli jej nie znasz) VNT posiada wewnątrz ruchome kierownice spalin. Natomiast WG to tzw. zawór upustowy. W WG regulacja ciśnienia doładowania polega na upuszczaniu części spalin bokiem właśnie poprzez WG. Miałem w rękach turbinkę z WG z Opla ale ona padła (wywaliła cały olej) i dodatkowo miała totalnie zapieczony właśnie WG. W twoim przypadku warto by było

VOLKSWAGEN PASSAT zawór doładowania turbiny i tykanie w 19 tdi mułowatym

Na komorze grodziowej obok zbiornika na płyn chłodniczy jest takie cos metalowe z trzema przewodami niebieskim czerwonym i czarnym w oplocie. Jest to czujnik doładowania turbiny czy jakoś tak N75.Czytałem na forum że ma to tykać a jak nie tyka to jest żle. Mam prośbę bo nigdzie nie znalazłem kiedy to ma tykać czy na wolnych obrotach też i czy tykanie ma być ciagłe czy tylko czasem.Czy

Witam Was wiem nie ten dział ale posiadam b5 z 97r i u mnie tez coś tyka czy mam rozumieć ze w moim przypadku tez muszę wymienić ten zawór doładowania turbiny tylko ze ja mam moc i ciąg a coś klika jak przekaźnik słychać to na zew a tazke w środku... Pozdrawiam.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zawor N75 Problem

Witam Panowie. Mam taki oto problem. Wyciagnelem w celu przeczyszenia zawor N75. passat byl zamulony. Po oczyszczeniu z jakies dwa dni bylo miodzio jednak nagle zaczal sie brak mocy zawiechy raz chodzilo ok raz nie. Teraz znow wyciagnelem ten zawor i podlaczylem go na krotko i moje spostrzezenia sa takie ze tyka tylko raz. Tzn zasysa tlo i koniec podciagne go recznie delikatnie znow zassa i stoi. Moje

Witam Panowie posiadam PASKA 1998r 110km silnik AFN od 5 lat nigdy nie było z nim żadnych problemów regularne wymiany filtrów oraz oleju no i od kilku dni mam z nim problem w postaci braku mocy. Wiem że temat na forum poruszany był już ponad sto razy i najlepszym wyjście byłoby zrobienie logów statycznych oraz dynamicznych lecz nie mam takiej możliwości . Dlatego postaram się opisać

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przeładowanie turbiny nie mam już pomysłów

Witam passat 3bg 130k PD 215km przebieg. Pół roku temu był ten sam błąd (17965) przeładowanie. Pojechałem do n-tego mechanika który był inteligentny stwierdził że to kierownice. Przeczyścił i było wszystko pięknie. Minęło pół roku i znów ten sam problem. Jest jednak jedno ale ten sam mechanik stwierdził że nie ma co czyścić turbiny bo cięgno przy gruszce ładnie chodzi i faktycznie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 W ciągu 3 miesięcy padły 2 turbiny

cze mam takie pytanie do forumowiczów w zwiazku z ww tematem w listopadzie padła pierwsza co prawda wymieniłem na używkę ale nie było luzów i działała idealnie aż do zeszłego tygodnia w czasie drogi do mechanika po prostu padła moje pytanie jest następujące czy to zbieg okoliczności czy może jest coś w moim aucie co jest uszkodzone i wtórnie do tego czegoś padają mi turbiny jesli

na temat Roda te&380 nie polecam po wymianie na regenerowana dostaniesz odp. ze masz co&347 z motorempisze na w&322asnym przyk&322adzie a moje ic wygl&261da jakby go nikt nigdy nie wyjmowa&322 a wszystko co mo&380liwe ju&380 mam nowe opr&243cz turbiny kt&243ra jest 2 razy wymieniona na regenerowane u Darka raz dziwnie hucza&322a a ta 2 nawet nie gwizda&322a od pocz&261tku a po 1000km mu&322a z&322apa&322a pompa olejowa jest te&380 nowa wiec skoro Darek jest dobry to zanim wsadzi&322 mi turbo to pewnie wykona&322 wszystkie czynno&347ci kt&243re powinien a skoro tak to czemu 2 znowu pad&322a a przed wczoraj mia&322 mi kont wtrysku na pompie zegarem ustawi&263 bo podobno to turbinie szkodzi i tak duza ma na ten temat wiedz&281 ze samoch&243d nie chcia&322 wogule zapali&263 a potem stwierdzi&322 ze mo&380e rozrz&261d sie przestawi&322 i mi zawory pogi&281&322o wiec b&281d&281 musia&322 zap&322aci&263 za napraw&281 g&322owicy a samoch&243d cyka&322 bez zarzutu opr&243cz mu&322a turbo wiec stwierdzam ze o pompie te&380 poj&281cia ma&322o ma tym bardziej ze ustawi&322 ja tak jak przed pr&243b&261 ustawienia zegarem i jak mo&380na go poleci&263 co mo&380e m&243j jest inny niz wszystkie afny czy mo&380e mechanik ma&322o poj&281tny juz nie wspomn&281 jak mi kiedy&347 kolo ma&322o nie odpad&322o po wymianie ca&322ego zawieszenia. muze sie narazi&322em kolegom RODA pisz&261c to ale ja tam te&380 z polecenia by&322em i wlepe na klapie mam wiec chyba domy&347li&322 by sie ze opinie swoja wyra&380&281 publicznie. ja niestety bede omija&322 RODE. co do pytania czy to kupi&263 mo&380e lepiej nie bo mo&380e by&263 na chi&324skich gratach a takie sa na naszym rynku i sa tanie mo&380e lepiej Radka zapytaj kolega z forum. httpforum.vw-passat.plmembers22874-Radoslav

VOLKSWAGEN PASSAT B5 brak mocy po wymianie turbiny na wieksza

Witam wszystkich. Wlasnie wymienilem turbo na wieksze od AWX. Zakupilem je nowe nieuzywane na Ebayu a do tego reduktor na waz wylotowy na allegro. Po zamontowaniu wszystkiego sprawdzeniu szczelnosci wezy itp auto jest slabe (zamulone). Wydaje mi sie ze sprezarka pompuje w bardzo malym stopniu. Slychac ze turbina pracuje (tak mi sie bynajmniej wydaje) ale weze dolotowe praktycznie wogole nie puchna.

witam jestem nowicjuszem jezeli chodzi o volkswageny bo mam paska dopiero 2 tygodnie ale wlasnie przez te dwa tygodnie walczylem z problemem utraty mocy. naczytalem sie na forum o czyszczeniu turbiny zaworkach n75 i n18 dziurawych wezykach i syfie w intercoolerze. wymienilem turbo wymienilem n75 wyczyscilem uklad dolotu posprawdzałem wezyki i co i nic. wkoncu w sobote jechalem taksowka audi z 19 tdi

VOLKSWAGEN PASSAT B5 rodzaje pokrywy zaworów 1.8T

Zdarzyła mi się przykra sprawa.Majsterkując koło turbiny czasami naciągałem rurkę odmyktóra była przykręcona z tyłu do pokrywy zaworów.Po złożeniu wszystkiego podczas jazdy dochodziły zapachy spalonego oleju.Pomyślałemże uszczelka puściła więc podniosłem dekiel i zacząłem go czyścić.Okazało sięże kawałek tylniej ścianki razem z tuleją na śróbkę wyrwałem .Nie jest

VOLKSWAGEN PASSAT B5 gdzie jest zawór n75

witam gdzie jest zawór n75 bo muszę go wymienić lub wyczyścić mam problem z mocą auta na wys. obrotach.

Kolego N75 jest po lewej stronie silnika poniżej turbiny przykręcony dwiema śrubami. Powinien mieć białą końcówkę (przynajmniej tak jest u mnie silnik AVB) do której wchodzą z jednej strony 2 wężyki ciśnieniowe średnicy jakichś 7 mm a z drugiej strony jeden wężyk. Tego zaworu nie wyczyścisz wymiana jest bardzo prosta a koszt w IC w słupsku to 148 zł. wymieniałem wczoraj Wrzucam też fotkę. Jak wymiana N75 nie pomoże to tu masz pomocną lekturkę httpforum.vw-passat.plshowthread...hlightmargorz

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Silnik AFN zawór N75 i N18 brak mocy błąd 00575

Witam siedzę 3 dzień na forach i szukam czytam i coś jest nie tak w opisach. W Vagu mam błąd 00575 17-10 no to zabrałem się do czyszczenia zaworów N75 i N18. Mój silnik to AFN 110 KM pasek 1998 rok zawory maja oznaczenia 1H0 906 627 oraz 1H0 906 627 A i teraz który to zawór N75 w wątku httpforum.vw-passat.plshowthread...&highlightn75 kolega Blade13 podaje że tu jest ja tam mam zawór

Panowie mam pytanie... Czy zawór N75 ( z białą główką przy turbie) powinien cykać czy nie Sprawdziłem że po włączeniu zapłonu robi jedno cyknięcie czyli chyba działa... Ale czy podczas pracy silnika powinien cały czas cykać Dodam że u kolegi co ma silnik 90 koni zaworek od turbiny jest trochę innych kształtów ale na wolnych obrotach cyka jak maszyna do szycia u krawcowej. A u mnie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymontowanie turbiny z silnika

Temat turbiny i problemow z nia zwiazanych poruszany byl na forum juz wiele razy moje pytanie dotyczny demontazu tego sprytnego ustronstwa z silnika. Chodzi o to ze mam zapieczone kierownice i chcialbym podjac kroki w tym kierunku. Czy do demontazu turbiny potrzebne sa jakies specjalne narzedzia i co wazniejsze w tej dziedzinie doswiadczenie Czy moge sam podjac sie proby jej wymontowania w domowym

Operacja nie jest trudna nie doswiadczonym powinno zajac dzien. Jednakze przed ta operacja upewnij sie ze - zaworek sterujacy praca turbiny dziala poprawnie-jest obok kompensatora podcisnienia w przedniej czesci silnika po stronie turbiny( tu jest zmodernizowany i one raczej nie zawodza chyba ze bylo bardzo brudno w ukl dolotowym co kwalifikuje uszkodzenie wirnika kompresora turbiny) mozna go przeczyscic

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Nakrętka w zaworze rozszczelniającym dolot DV 1.8T

Witam Podczas logów dynamicznych dla ciśnienia doładowania turbiny miałem niepokojący skok ciśnienia po zdjęciu nogi z gazu. Zajrzałem do zaworu rozszczepiającego dolot DV i .... z wejścia zaworu za turbiną wypadła metalowa nakrętka (zdjęcie 1 i zdjęcie 2). Kiedyś kiedyś przeglądałem zestawy naprawcze na allegro dla turbiny k03 i chyba celnie skojarzyłem ją właśnie z turbiną

VOLKSWAGEN PASSAT B5 18T brak oleju i co dalejDemontaż turbiny K04-015

Otóż moj samochód z silnikiem AEB nigdy nie brał oleju..ma teraz 193tys.km i pewnego dnia wsiadam i probuję go odpalić a on nie moze zaskoczyć...tylko jakby się bendiks ślizgał....wiem ze to nie bendiks bo go ostatnio wymieniałem..pomyslałem ze to akumulator bo ostatnio były juz z nim problemu.Polecialem do sklepu zakupilem sztukę nówkę włożyłem i ...to samo....coś mnie tknęło

zawór regulacji ciśnienia tzn jaki zawór N75 reguluje pracę aktuatora zaworu zwrotnego spalin turbiny (wastegate). Jeśli w trakcie regeneracji chłopaki coś tam grzebali przy tym zaworze (wastegate) być może teraz w jakiś inny sposób chodzi i trzeba zrobić drobną korektę w programie żeby selenoid (N75) dopuszczał takie otwarcie wastegate aby osiągnąc odpowiednie ciśnienie doładowania...

VOLKSWAGEN PASSAT B5 przeładowanie turbiny

witam mam pytanie co do mojego paska a mianowicie czysciłem juz dwa razy kierownice w turbinie a i tak mi przechodzi w tryb awaryjny tzn muła ma po przekroczeniu pewnej predkosci na KTS wychodzi przeładowanie czy to mozliwe ze turbina jest do wyrzucenia czy moze to zawór N75 juz sam nie wiem prosze o pomoc

Witam jako że na forum jest już od groma wątków dotyczących przeładowania turbiny nie chcę zakładać nowego tematu tylko podpinam się pod ten. Od około tygodnia mój pasek przechodzi w tryb awaryjny gdy obroty na 345 biegu dochodzą do 4 tys. Podpiąłem go pod vaga i wywaliło mi błąd 17965. Nie zwlekając długo zabrałem się za diagnozę tego zjawiska przeczytałem praktycznie każdego

VOLKSWAGEN PASSAT B5 jakie cisnienie turbiny w 1.8T AWT

witam. czy orientuje się ktoś moze jakie cisnienie powinna turbinka dawac w silniku 1.8T AWT bo sprawdzalem na VAG-u i zadane i aktualne pokazaywalo mi takie same ale maxymalnie bylo 1600mBAR a ma forum znalazlem logi innych silnikow 1.8T zazwyczaj byly mniejwiecej od 1800-2100Mbar czy w moim AWT to normalne cisnienie czy zaniskie I jeszcze jedno cholernie slychac PSSSS..... przy zmianie biegow. czy to oznacza ze jest uszkodzony zawor DV czy jakos tak

co do danej wartosci ciesnienia to to dzieki czyli 06bara jest ok a to PSSS jest po pusszczeniu pedalu gazu nawet jak niezmienie biegow a puszcze gwaltownie gaz to to slychac tak jak by jakis wlasnie zawor sie otwieral ale czytalem na forum i ponoc niema byc slychac tego... patrzylem na ten zaworek i wyglada wszystko na szczelne... ma tak jak by 3 konce.... jedno grube od turbiny drugie tak jakby przed

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zatykanie wezyka cisnieniowego turbiny

Witam. Niedawno zauwazylem ze caly czas mam zatkany wezyk dajacy powietrze do turbiny (i auto chodzi bardzo ladnie) po odetkaniu tego wezyka auto wogole nie idzie szarpie i dymi. Przejrzalem wszystkie teamty interesujace mnie na tym forum i nie moge znalezc odpowiedzi na nurtujace mnie pytania. Wymienialem kolejno przeplywke zaworek N75 (ten od sterowania turbiny) zawor doladowania turbiny i nawet

Yonek zanim zabierzesz się za demontaż turbinki polecałbym Ci podpiąć interfejs i wykonać test drogowy - powinien naświetlić nieco miejsce niedomagania (nie masz kabelka to może któryś z forumowiczów z Twojej okolicy będzie w posiadaniu ww oraz będzie chętny służyć pomocą). Co do kierownic turbiny sam tydzień temu przerabiałem ten problem (demontaż czyszczenie oraz montaż to

VOLKSWAGEN PASSAT B5 zabrudzone kierownice turbiny N75

witam wszystkich szukalem duzo na forum wiadomosci odnosnie sprawdzenia czy owe kierownice sa faktycznie brudne i jak sprawdzic czy pracuja w calym swoim zakresie ale nic konkretnego nie znalazlem. zdiolem pokrywe silnika i kolega dajac gazu zauwazylem ze porusza sie ona od 1-15 cm nie wiecej i jej ruchy sa na moje oko dosc raptowne nie jak tu piszecie ze maja byc plynne podczas dawania gazu.po wlaczeniu

witam nic nie dalo to juz pomoglo popryskanie wd 40 na dzwignie ruchu kierownic.samochod idzie od dolu jak dziki 3 pierwsze biegi luzik ale na pelnym gwizdku 4ka pod koniec zaczyna niedomagac i na piatce znow pauza ale zauwazylem ze jak odejme gazu to czuc przyspieszenie tzn jest to takie odczucie jaby sie samochod przydlawial po odpuszczeniu troche gazu znow zaczyna powoli przyspieszac. no i postanowilem

no wrazenia sa podobne tzlko ze jak ja bede sie odpowiednio wolno rozpedzal to ide do konca zegarow i czasami jak mu sie przypomni wrzuci na chwile tryb awaryjny ale to jest pod koniec kiedy juz np jakis czas jade okolo 180-2...ale jesli dostanie pelen gwizdek to juz na 4tzm biegu juz zaczyna mulic.wezyki podcisnieniowe sprawdzalem na moje oko i warunki dojscia jest ok.jedyne co powoduje moje obawy to wlasnie ten zaworek od EGR na podobe n75 od turbiny. wie ktos jak sprawdzic ten owy zaworek.

podpiolem autko pod vag i na pierwszych biegach 1-3 cisnienie w kolektorze wynosi 2100-2200 okolo ale juz na 4tym biegu i pedal w podlodze cisnienie dochodzi do 2300 turbinka traci cisnienie jesli trzymam pedal gazu dalej w podlodze trwa to dlugo zanim zalapie znow ciagnac ale jesli odpuszcze gazu troche zaczyna ladowac dalej tak jest tez na 5tym biegu.dodam ze po popsikaniu sztangi WD-40 dostal wiekszego

witam na zakonczenie problemu mojego chcialbym poinformowac ze usterka juz wyeliminowana. powodem byla brudna turbina tzn duzo nagaru na pierscieniu sterujacym lopatkami turbiny.byly male problemy z rozpolowieniem turbiny od strony lopatek ale palnik dal rade. teraz autko na kazdym biegu przyspiesza ladnie i rowno jedyne co trzeba bylo wyregolowac to dzwignie zaworu podcisnieniowego turbiny bo dmuchala

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pomocy zapieczone kierownice a gwizdanie turbiny

Witam Dzisiaj miałem po raz kolejny problem z trybem awaryjnym tzn na trasie do momentu osiągniecia 120kmh auto zachowuje sie normalnie ciagnie do przodu jka młody byczek ale jak tylko wskazówka dojdzie do tej magicznej bariery 120km to tak jakbym sobie kotwice z bagarznika wywalił prosto na droge zmuła na maxa Od kilku dni zauwarzyłem że turbo pracuje wyraźnie głośniej.Poszperałem troche

RogalPraga Jak teraz czytam swojego posta to bokii zrywam Faktycznie można było zrozumieć że trzeba do odkręcenia turbiny psikać IPA Kontakt.Troche wtopiłemale na swoje usprawiedliwienie powiem że pisałem to prawie o 2 nad ranem i byłem śpiący Poprawka To jest OK i podtrzymuje Ja obstawiałbym zawór N75(Bańka na turbinie).Miałem zapiczoną kierownice na turbinie i nie wywalało mi żadnego

Zwał jak zwał.Chodzi o zawór regulujący przeładowanie turbinyczyli o tą bańkę obok turba.Ona jest najczęstrzą przyczyną mulenia auta przy dużych prędkościach99% aut z takimi objawami po wymianietego zaworku jeździ idealnie. Odnośnie zapieczonej kierownicyto tak jak pisałem wcześniejmiałem zapieczoną i nie wywalało mi błędu(to jest fakt) A psikanie na kostke jeżeli masz przyśniedziałe

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwny dzwiek turbiny w tdi B5

Witam tak jak w temacie mam dziwny dźwięk dochodzący z okolic turbiny na nierozgrzanym silniku po przejechaniu ok 4km zaczyna klikać klikać kilka aż przestaje co to możne być już wcześniej pisałem na temat tego posta niestety dźwięk nie dochodzi z okoli komputera...mechanik powiedział ze to nic się nie dzieje ale czy miał racjeczasami już na rozgrzanym silniku słuchać klik w kabinie co jest grane Pozdrawiam. Nikt nie pomoże

turbochanger czy to wlansie jest zawór doładowania turbiny czy on może tykaći czy jest to szkodliwe

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Turbina i zawór 101KM 1.9 TDI 2002 r.

Witam Od razu piszę że nie znam się a z tego co usłyszałem od mechanika wynika iż po podłączeniu pod VAG mam niesprawny zawór regulujący ciśnienie przy turbinie. Zamiast pełnej mocy jest trochę mułowaty ( chyba też dużo pali wg mnie po mieście - 10l100km mimo że jeżdżę spokojnie tym automatem ) a ciśnienie wg niego idzie w większości w przewód. Co to jest za ten zawór Czy

mialem ten problem w moim autku. po przekroczeniu 3000 obrotow dostawal mula i silnik prscowal w awaryjnym.auto jezdzilo bez turbiny.za kazdym razem po wylaczeniu silnka i nie przekroczeniu 3tys obrotow jezdzil normalnie a pozniej znowu mul. zawor mozna wyregulowac a jesli sie nie da wymienic co nie zajmuje duzo czasu i kosztowalo mnie 300pln.turbina raczej powinna byc ok. u mnie teraz autko smiga

coś do środka ) Roboty było około 8 godzin ale to już chyba KONIEC Po wykręceniu nie miała luzów ani śladów oleju. Pracuje pięknie. Delikatny świst ładne przyspieszenie maszyna odżyła. Wyczyściłem również N75 ponownie choć wcześniej też go czyściłem i pomogło na początku -) Wiele skorzystałem z pomocy ( link poniżej ) oraz innych waszych tematów httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt4086

VOLKSWAGEN PASSAT B5 coś chlapie olejem... POMOC mile widziana - zawór EGR

wspomniałem już o tym na forum a teraz dokładniejsza relacja zauważyłem że coś mi troszkę pochlapało silnik zdjąłem plastikową pokrywę i zobaczyłem właśnie to (fotki) nie wygląda to ciekawie co to jest do czego to jest dlaczego tak jest czy da się to naprawić czy nowe jaka cena a może to normalne zjawisko w tych paskach ładnie wszystko wyczyściłem i zobacze za tydzień czy zachlapie

tomaszw - błąd 17965 to przeładowanie turbiny wszystkie drobi prowadza do ... Warsztatu tam jest dokładny opis Nowy zawór N75 z pisemna 12-miesieczna gwarancja firmy PIERBURG (zamiennik) kupiłem za 120zł od motomaximus z Allegro przy zamawianiu należy ze sprzedającym ustalić rodzaj wtyczki zaworku ( podobno zawory N75 maja dwa rodzaje wtyczek) jak uda znaleźć mi się zawór z tą inna

Olej który się zbiera w okolicy tego zaworu to norma we wszystkich typach z turbiną i interculerem i ma to związek z przeciekami turbiny 80%. Ważne jest aby zabrudzenia nie spowodowały przyblokowania urządzenia podciśnieniowego obok zaworu. Jesli go zblokują może dojść do sytuacji że nie będziemy mogli zgasić silnika ponieważ urządzenie to zamyka dopływ powietrza i gasi silnik. Szczególnie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zmiana pokrywy zaworów 1.9 TDI

Witam Mam u siebie taką pokrywę I chcę ją wymienić na taką Wyczytałem że ta druga ma poprawioną odmę czy jest tak rzeczywiście Będzie pasowała bez problemu (plug and play) Robił już ktoś taką zamianę Czy w nowszych silnikach AVB była stosowana już ta druga pokrywa

Ja mam AWXa i pokrywa wyglada jak na 2 zdjeciu. U mnie tez odma zaczela puszczac olej i tez zaczelo kapac z IC. Czy jesli wymienie na nowa pokrywe zaworow to problem zniknie Na razie zastosowalem polsrodek i zalozylem nowe oringi w przewodach gumowych od obiegu powietrza z turbiny do IC i przestalo kapac ale wiem na 100% ze odma wywala olej do turbiny bo jak zdjalem po kilku dniach dolna czesc przewodu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zawór sterujący cisnieniem turbo

mam problem z wyciem tego zaworu... gdy odepne od zaworu wezyk podcisnienia to wycia nie slychac... co moze byc tego przyczyną

mylisz. N75 to zaworek (w sumie to część wykonawcza regulatora) odpowiedzialny za pracę turbiny - dobra grunt że chodzi Ci o tzw. gruchę czyli siłownik który steruję pracą kierownic (turbina o zmiennej geometrii) lub zaworu wastegate (klasyczna) w zależności do typu turbiny. A turbo pracuje bez problemu I czy hałas występuje tylko na luzie bo to dość dziwne tymbardziej że w tych rurkach

Pasiek napisałWitaj. Wyżej piszesz ze niema różnicy w oznaczeniu zaworu podciśnienia sterującego kierownicami turbiny potocznie zwanym N75 a zaworem podciśnienia sterującym zaworem recyrkulacji spalin(EGR) potocznie zwanym N18. W Twoim silniku jest oznaczenie takie - zawór sterujący turbiną 1H0906627 A (w ETKA nazwany przetwornik ciśnienia) - zawór sterujący EGR 1H0906627 (w ETKA nazwany

VOLKSWAGEN PASSAT B5 co to jestkolo turbiny

witamdzis u kolegi zobaczylismy cos kolo turbinya mianowiciejest to okragle[kula] plastikowei dochodzi do tego wezykco to jest

to czarne w kształcie kuli - pełni funkcje akumulatora podciśnienia (opóźniacza)... czyli opóźnia otwarcie zaworu N75 (krótki czas) w czasie pierwszego uderzenia spalin po odpaleniu silnika czyli spaliny nie napędzają łopatek turbo tylko walą na wydech oraz opóźnia zamkniecie zaworu N75 po wyłączeniu silnika czego efektem jest wyciagniecie spalin z kolektora wydechowego - czasami słychać

VOLKSWAGEN PASSAT B5 klekot po wymianie turbiny

jestem zalamany.... wymienilem turbinke bo byla uszkodzona luzy we wszystkie strony lopatki uszkodzone... zamontowali nowa chodzi jak bajka... w zasadzie chodzil... moc ma nadal ale... dzisiaj jade (wymiana byla wczoraj) testing... do 100kmh 9.5 sek niezledusze dalej 4bieg 65tys obr 5 bieg 5 tys i nagle kontrolka oleju. gasze zatrzymuje sie patrze turbinka czerwona ze az swieci reszta w normie. poczekalem

jestem umowiony na poniedzialek do mechanika. fure odstawiam i mam nadzieje ze w ciagu jednego dnia mi to zrobia. sie okaze czy to pompa oleju czy te popychacze zaworow. zdiagnozuja i naprawia. sprawdza turbine. mam nadzieje ze sie jej nic nie stalo przez ta awarie. jak co to sie odezwe we wtorek. bede rowniez troche madrzejszy na ten temat byleby tylko koszt tej naprawy nie byl zbyt duzy bo juz nie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zaworek upustowy w 1.8t 150KM

Siemka. Wymienilem dzisaij turbosprezarke w moim passacie bo padla na uzywana k03 z 2002 roku. Chodzi zarabiscie kopa ma jeszcze lepszego niz na tej poprzedniej i jest taki efekt jakbym mial zawor bov. Tzn jak przycisne i odpuszcze albo przycisne i zmienie bieg to jest takie pfff a nie kupowalem zadnego zaworku dodatkowego. Tak powinno byc normalnie w passacie Nie zeby mi to przeszkadzalo ale wczesniej tak nie bylo 643

zapłaciłem za używaną 700 zł ale wygląda na bdb gość zapewniał że jest po przebiegu ok 60tys na wirnikach brak luzów mam też nr telefonu do gościa ze streetracing nr tel 605 44 36 65 krzysiek powiedział mi za nówkę 1300zł więc myślę że to ekstra cena ma podobno różne turbawki. u mnie z tym zaaworkiem to było tak przed i po regeneracji turbiny nie było słychać żadnego psss

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kiedy regeneracja turbiny

Witam. To chyba mój pierwszy post i temat... Próbowałem znaleźć podobny temat ale oprócz gwizdania nic nie znalałem odpuściłem po 20 stronie postów... A więc do rzeczy. Kumpel mechanik wymieniał mi plecionkę za turbiną. Zauważył że jest luz na ośce turbiny ale góra dół i na boki po ok 1mm na stronę (na oko.. odczuwalnie dość duży) natomiast nie ma luzu współosiowego czyli

Być może mniejsza wydajność turbiny (o ile taka jest - nie znamy metody pomiaru) nie jest związana ze zużyciem turbiny a jej osprzętem - utrudniony ruch kierownic działanie gruszki w niepełnym zakresie lub działanie zaworu N75. Na Twoim miejscu turbinę bym zostawił w spokoju. Z tego co piszesz nie ma żadnych niepokojących objaw.

adamski76 nie musisz nic ustawiać pamiętaj tylko żeby wszystko popodłączać jak należy (podciśnienia zaworki N75 rury od IC) i żeby nie odpalać samochodu przed zalaniem turbiny olejem tzn. 1. zalać silnik nowym olejem 2. wyjąć cewki wykręcić świece żeby było łatwiej kręcić 3. odpiąć wtryski () 4. nie podłączać oleju do turbo tylko włożyć go w jakąś butelkę 5. druga osoba

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zawór DV.

Witam posiadam paska 1.8t silnik AEBi wydaje mi sięże jest troche zmulony[ostatnio].Wykręciłem zaworek DV i niewiem czy dobrze działa.Przepuszcza wdmuchiwane powietrze z obu stron zaworu.Wydaje mi się że powinien być zamknięty i otwierać się gdy doprowadzi się do niego większe ciśnienie.w moim aucie zawór jest cały czas otwarty czy to jest normalne proszę o odpowiedz.

Byłem dzisiaj w VW i sprawdzaliśmy ten nowy zawór co jest między odmą a rurą powietrza .W obydwie strony mozna dmuchać i zaciągać powietrze. Wcześniej sprawdziłem doświadczalnie u siebie w samochodzie i rura odpowietrzająca(odma) zaciąga powietrzaa nie dmucha.Kiedy podłączymy ten zawór tylko do odmy i będziemy przytykać palcem drugiej strony zaworu widać jak membrana u samej góry

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi