części samochodowe nanodatex

volkswagen passat zawór turbiny b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat zawór turbiny b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat zawór turbiny b5

VOLKSWAGEN PASSAT zawór doładowania turbiny i tykanie w 19 tdi mułowatym

Na komorze grodziowej obok zbiornika na płyn chłodniczy jest takie cos metalowe z trzema przewodami niebieskim czerwonym i czarnym w oplocie. Jest to czujnik doładowania turbiny czy jakoś tak N75.Czytałem na forum że ma to tykać a jak nie tyka to jest żle. Mam prośbę bo nigdzie nie znalazłem kiedy to ma tykać czy na wolnych obrotach też i czy tykanie ma być ciagłe czy tylko czasem.Czy

Witam Was wiem nie ten dział ale posiadam b5 z 97r i u mnie tez coś tyka czy mam rozumieć ze w moim przypadku tez muszę wymienić ten zawór doładowania turbiny tylko ze ja mam moc i ciąg a coś klika jak przekaźnik słychać to na zew a tazke w środku... Pozdrawiam.

VOLKSWAGEN PASSAT Zawór regulacji ciśnienia N75

Witammam pytanie odnośnie n75co się może stać jeśli podmienie ww zawór z mojego 2.0 TDI 140 ps na zawór pochodzący z passata b5 fl 2.5 tdi 163 ps. Oba wyglądaja identycznieróżnią sie jedynie numerami. Mam od jakiegos czasu dziwne objawy tj. 1. Podczas jazdy ok 1600 obrotow w momencie przyspieszania praktycznie nic sie nie dzieje do pewnego momentu kiedy mu cos odbije a wtedy wrecz wciska

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Spadek mocy w B5

Witam wszystkich. Jakiś czas temu zatankowałem ropę na jednej z lepszych stacji benzynowych (poważnie - to nie była byle jaka stacja). Po wjeździe na autostradę kiedy zaczynałem sie rozpędzać samochód w pewnym momencie jakby się zadławił i stracił moc - turbina jednak nadal się włączała (moc nie spadła aż tak bardzo jak to ma miejsce gdy turbo nie działa). Myślałem - paliwo

Sprawdz soebie zawór turbiny. Ja mialem podobny przypadek.Pzrepływka okazala sie okej tylko zawór siadł. Podobno da sie go pzreczyscic ale nowy kosztuje nieiwele wiec nie warto

Gdzie znajduje się w silniku ten zawórod turbiny

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8T brak mocy

Powitać Mój problem wygląda następująco Mam passata 1.8T AEB 98r. od ostatniego czasu stwierdziłem brak mocy Mechanik sprawdził mi - czy turbina jest sprawna tj. nie udało mu się jej odkręcić ale jakoś tam podejrzał i stwierdził że nie jest zapieczona a łopatki nie są mechanicznie uszkodzone - podobnie z zaworem turbiny. - elektryk mi sprawdził czy komputer wykrywa jakieś błędy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Turbina rozgrzana do czerwoności

Panowie mam taki problem rozgrzewa mi sie turibina do czerownosci wymienilem katalizator bo byl pusty wymienilem turbine aczkolwiek okazało sie że moja jest dobra pozamienialem cewki wymienilem przeypływomierz z passata oczywiscie ktory zapierdziela jak burza jeszcze zostal mi sprawdzic rozrzxad bo ponoc jest porzestawiony o pol zeby alenie wierze ze to tak ma wielki wplyw jezeli ktos moze to niech podrzuci mi kilka wiadomosci o tym bo juz mam normalnie tego dosc tydzien u mechanika i nic

swymienilem przeypływomierz od passata ktory jeździl przekładeałem cewki wymienilem katalizator wymienilem zaworek turbiny i nadal to samo dzis bede rozbieral rozrzad tzn sprawdzal czy jest dobrze ustawiony samochod nie jedzie jak 1.8turbo tylko jedzie normalnie jak 1.8 turbina tez jest wymieniona komp byl podlaczany i bylo niby wsztsko dobrze takze juz sam nie wiem co mam robic

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Spadek mocy - 19 TDI silnik AWX

Witam to moj pierwszy post na tym forum. Czytam Was od ok. 2 m-cy. Mam problem ktory zostal juz szeroko tutaj opisany. Moj passat traci moc - jak jest zimny do przy ok 3000 obr jak silnik jest cieply to przy ok. 2200 obr. Wiem ze bez VAG-a nic nie mozna powiedziec wiec pojechalem na servis VW. Po podpieciu pod komputer mechanik orzekl ze to przeplywomierz i natychmiast go wymienil. Zrobil od razu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Silnik AFN zawór N75 i N18 brak mocy błąd 00575

Witam siedzę 3 dzień na forach i szukam czytam i coś jest nie tak w opisach. W Vagu mam błąd 00575 17-10 no to zabrałem się do czyszczenia zaworów N75 i N18. Mój silnik to AFN 110 KM pasek 1998 rok zawory maja oznaczenia 1H0 906 627 oraz 1H0 906 627 A i teraz który to zawór N75 w wątku httpforum.vw-passat.plshowthread...&highlightn75 kolega Blade13 podaje że tu jest ja tam mam zawór

Panowie mam pytanie... Czy zawór N75 ( z białą główką przy turbie) powinien cykać czy nie Sprawdziłem że po włączeniu zapłonu robi jedno cyknięcie czyli chyba działa... Ale czy podczas pracy silnika powinien cały czas cykać Dodam że u kolegi co ma silnik 90 koni zaworek od turbiny jest trochę innych kształtów ale na wolnych obrotach cyka jak maszyna do szycia u krawcowej. A u mnie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 hałasbuczenie w rurze turbo-filtr powietrza dymi na siwo na postoju

witam zamieszczałem już logi ale nie znalazł sie nikt kto mógłby coś doradzić logi chyba nic konkretnego nie pokazują auto od jakiegoś czasu straciło dynamikę nie reaguje na pedał gazu. Wyrażnie słychać hałas takie buczenie wydobuwające sie z tek gumowej rury co idzie od turbo do filtra powietrza. Auto potrafi zakopcic na siwo ale tylko jak stoi troche z włączonym silnikiem . Spaliny

dodam tez ciekawostkę ze same sprawdzenie na VAG dwóch zaworów N75 i tego samego od EGR jeśli oba te zawory działają ale są brudne i ich ruch nie jest płynny nie jest skutecznym rozwiązaniem. jedynym rozwiązaniem tu jest test ciśnienia w przewodach podczas jazdy. oba te zawory maja wpływ na spadki ciśnienia w układzie i objawy obydwóch sa podobne z ta różnica ze N75 ma przed sobą

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymontowanie turbiny z silnika

Temat turbiny i problemow z nia zwiazanych poruszany byl na forum juz wiele razy moje pytanie dotyczny demontazu tego sprytnego ustronstwa z silnika. Chodzi o to ze mam zapieczone kierownice i chcialbym podjac kroki w tym kierunku. Czy do demontazu turbiny potrzebne sa jakies specjalne narzedzia i co wazniejsze w tej dziedzinie doswiadczenie Czy moge sam podjac sie proby jej wymontowania w domowym

Operacja nie jest trudna nie doswiadczonym powinno zajac dzien. Jednakze przed ta operacja upewnij sie ze - zaworek sterujacy praca turbiny dziala poprawnie-jest obok kompensatora podcisnienia w przedniej czesci silnika po stronie turbiny( tu jest zmodernizowany i one raczej nie zawodza chyba ze bylo bardzo brudno w ukl dolotowym co kwalifikuje uszkodzenie wirnika kompresora turbiny) mozna go przeczyscic

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czyszczenie oraz zasada działania turbiny ze zmienną geo. w AFN 110KM (Aktualizacja)

Wtam ... natchniony i w zasadzie zmuszony do zrozumienia problemu przeładowania turbiny w moim aucie zabrałem się za czytanie na ten temat. Te 4 linki pomogły mi zrozumieć jak działa turbinka ze zmienną geo. httpwww.youtube.comwatchvGc2aw...eaturerelated httpwww.youtube.comwatchvisP2q...eaturerelated httpwww.youtube.comwatchvKgVrp...eaturerelated httpwww.youtube.comwatchvHJQ0Q...eaturerelated

Zasadnicza różnica (jeśli jej nie znasz) VNT posiada wewnątrz ruchome kierownice spalin. Natomiast WG to tzw. zawór upustowy. W WG regulacja ciśnienia doładowania polega na upuszczaniu części spalin "bokiem" właśnie poprzez WG. Miałem w rękach turbinkę z WG z Opla ale ona padła (wywaliła cały olej) i dodatkowo miała totalnie zapieczony właśnie WG. W twoim przypadku warto

Jeszcze jedno pytanko mam. Dokładnie który zawór wprowadza w stan awaryjny po przeladowaniu turbiny. Są zawory z tego co wiem N-18 N75 i G-70. Pierwsze dwa wiem gdzie sa tylko G-70czy to jest przepływka

VOLKSWAGEN PASSAT B5 18T brak oleju i co dalejDemontaż turbiny K04-015

Otóż moj samochód z silnikiem AEB nigdy nie brał oleju..ma teraz 193tys.km i pewnego dnia wsiadam i probuję go odpalić a on nie moze zaskoczyć...tylko jakby się bendiks ślizgał....wiem ze to nie bendiks bo go ostatnio wymieniałem..pomyslałem ze to akumulator bo ostatnio były juz z nim problemu.Polecialem do sklepu zakupilem sztukę nówkę włożyłem i ...to samo....coś mnie tknęło

Kiarka... powolutku. Masz K04-015.. to powinno być wystrojone ciut inaczej niż seryjne turbo. Tak jak pisano wczesniej - sprawdź ciśnienie. Nie masz po co się bawić w większe wtryski czy Intercooler (to nie dizel żeby mu to przeszkadzało przy tak niskich ciśnieniach). Zmierzcie doładowanie podkręćcie program i 220 koni na ori wtryskach pojedzie... Jeśli zaworek DV jest uszkodzony to

zawór regulacji ciśnienia tzn jaki zawór N75 reguluje pracę "aktuatora" zaworu zwrotnego spalin turbiny (wastegate). Jeśli w trakcie regeneracji chłopaki coś tam grzebali przy tym zaworze (wastegate) być może teraz w jakiś inny sposób chodzi i trzeba zrobić drobną korektę w programie żeby selenoid (N75) dopuszczał takie otwarcie wastegate aby osiągnąc odpowiednie ciśnienie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kłopot z mocą powyżej 150kmh

Witam mam kłopocik z mocą mojego paska. Po przekroczeniu 150 kmh silnik traci moc gaz do dechy a on zwalnia do 120-140kmh. Po tym zdarzeniu jeżdżę jakby bez turba. Nawet jak zwolnię to już nie ma przyśpieszenia i mocy chodzi jak zwykły silnik wolnossący. Dopiero jak stanę i wyłączę zapłon na jakiś czas to znowu wszystko jest ok do momentu kiedy znowu przekroczę 150kmh. Może ma jakąś blokadę albo jakieś inne świństwo. Rodacy pomocy. passat 1.9 TDI 90KM 1999r.

że to nie jest część elektryczna tylko zawór na turbinie (grucha). Wymieniłem gruche na nową i to samo. Teraz wizyta na kompie i zawór podciśnieniowy N75. Wymiana na nowy i ponownie komputer twierdzi że zawór N75 ale jest nowy. Mechanik wyjął turbine i wyciał z niej kawałem plastiku ok. 1cm. Teraz słychać gwizd turbiny a wcześniej nic nie było. Oczywiście problem bo passat

Radek82 po czyszczeniu turbiny miałem wszystko OK. Po jakimś czasie pękła mi gumowa rurka lącząca zawór EGR z plastikową rurą która biegnie do intercoolera. Po wymianie zaczął przechodzić w tryb awaryjny. Pomogło czyszczenie turbiny. zawór (tzw. grucha) na turbinie odpowiada za regulację łopatek. Zasada jest prosta po uruchomieniu silnika zawór ustawia łopatki takżeby turbina ładowała

VOLKSWAGEN PASSAT B5 SPIS TEMATÓW B5 (3B i 3BG) FAQ - P O C Z Y T A J

SPIS TEMATÓW B5 (3B i 3BG) FAQ - P O C Z Y T A J Jako że coraz częściej zaczynają się pojawiać te same pytania robię krótkie poglądowe zestawienie najczęściej poruszanych tematów. Proszę o zapoznanie się z treścią tej wiadomości zanim zdecydujecie się na wysłanie własnego posta. Nie jest to zbiór wszystkich tematów dlatego odsyłam również do szukajki. No to zaczynamy IDENTYFIKACJA

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zatykanie wezyka cisnieniowego turbiny

Witam. Niedawno zauwazylem ze caly czas mam zatkany wezyk dajacy powietrze do turbiny (i auto chodzi bardzo ladnie) po odetkaniu tego wezyka auto wogole nie idzie szarpie i dymi. Przejrzalem wszystkie teamty interesujace mnie na tym forum i nie moge znalezc odpowiedzi na nurtujace mnie pytania. Wymienialem kolejno przeplywke zaworek N75 (ten od sterowania turbiny) zawor doladowania turbiny i nawet

Yonek zanim zabierzesz się za demontaż turbinki polecałbym Ci podpiąć interfejs i wykonać test drogowy - powinien naświetlić nieco miejsce niedomagania (nie masz kabelka to może któryś z forumowiczów z Twojej okolicy będzie w posiadaniu ww oraz będzie chętny służyć pomocą). Co do kierownic turbiny sam tydzień temu przerabiałem ten problem (demontaż czyszczenie oraz montaż to

VOLKSWAGEN PASSAT B5 jak zamienić turbinę 90 KM na 110 KM w AFN

W moim passacie 19 TDI AFN 110 KM pojawił się problem w postaci spadku mocy. Przerobiłem to forum od A do Z. Po sprawdzeniu węży turbiny postawiłem na zawór N75. Kiedy wyjąłem stary okazało się że jest to zawór do silnika 90 Km więc wymieniłem go na N75 z białą główką. Niestety to nie pomogło więc podmieniłem na kolejny zawór N75. Samochód zaczął w miarę normanlnie przyśpieszać.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8T Silnik zaczyna szarpać i strzelać

Cześć Wam Mam problem z moim silnikiem (Audi A6 C5 1.8T AJL 180KM 1998r (nie ma i nie było gazu)) Problem polega na tym że przy większym przyspieszaniu przy obrotach około 2-3 tys do 4-5tys występuje nagły spadek mocy zaczyna szarpać i czasami słychać strzelanie w silniku. Czasami widać błąd (VAG) 00561 - Mixture Adaptation 14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded &8211 Intermittent

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pomocy zapieczone kierownice a gwizdanie turbiny

Witam Dzisiaj miałem po raz kolejny problem z trybem awaryjnym tzn na trasie do momentu osiągniecia 120kmh auto zachowuje sie normalnie ciagnie do przodu jka młody byczek ale jak tylko wskazówka dojdzie do tej magicznej bariery 120km to tak jakbym sobie kotwice z bagarznika wywalił prosto na droge zmuła na maxa Od kilku dni zauwarzyłem że turbo pracuje wyraźnie głośniej.Poszperałem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 dziwne objawy passat 1.8T AWT

Witam. Mam w zasadzie dwa problemy z ww passatem. Pierwszy z nich to dziwne grzechotanie w silniku (prawdopodobnie zaworów - tak sugerują Panowie z serwisu) na mocno rozgrzanym silniku. Objaw ten nie występuje na zimnym silniku. Pojawia się dopiero jak pojeżdżę trochę np. po mieście to w nizszych zakresach obrotów grzechocze tak że wstyd jechać. W momencie pojawienia się wspomnianego grzechotania

napisałem tylko że jest taka możliwość że padnięty DV może być współwinnym - ale przyjrzyj się najpierw rurkom podciśnieniowym... tutaj masz schemat umiejscowienia zaworu DV (nr 19 na fotce.) (gdzie nr 1 to rura biegnąca od filtra powietrza do turbiny - tzn. TIP - turbo inlet pipe a numer 17 to rura wychodzaca z turbiny wchodząca do stalowej rury - będącej jednocześnie wzmocnieniem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zmiana pokrywy zaworów 1.9 TDI

Witam Mam u siebie taką pokrywę I chcę ją wymienić na taką Wyczytałem że ta druga ma poprawioną odmę czy jest tak rzeczywiście Będzie pasowała bez problemu (plug and play) Robił już ktoś taką zamianę Czy w nowszych silnikach AVB była stosowana już ta druga pokrywa

Ja mam AWXa i pokrywa wyglada jak na 2 zdjeciu. U mnie tez odma zaczela puszczac olej i tez zaczelo kapac z IC. Czy jesli wymienie na nowa pokrywe zaworow to problem zniknie Na razie zastosowalem polsrodek i zalozylem nowe oringi w przewodach gumowych od obiegu powietrza z turbiny do IC i przestalo kapac ale wiem na 100% ze odma wywala olej do turbiny bo jak zdjalem po kilku dniach dolna czesc przewodu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 falująca temperatura

Dziś zauważyłem że wskazania temperatury się zmieniają Raz jest 90 a chwilę później spada do ok.75 C. Co to może być i czy VAG pokaże Jeśli to czujnik to który to w moim silniku Macie może numer

wyciagamy czujnik nie jest wkrecany ale jest na oringu ktory moze utrudniac wyjecie czujnika ale dasz rade potem zleci ci z litr plynu g12wkladasz nowy oring i czujnik g2g62 zakaldasz zawleczke i podpinasz kabelek. Kupujac czujnik masz dwie opcje zielony albo niebieski obstawiam ze u ciebie jest zielony ale mozna latwo po zdjeciu kostki ustalic jaki jest u ciebie. Tak wyglada czujnik. httpwww.passatplus.dearbeitshilf...9919501A-1.jpg

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zawór sterujący cisnieniem turbo

mam problem z wyciem tego zaworu... gdy odepne od zaworu wezyk podcisnienia to wycia nie slychac... co moze byc tego przyczyną

mylisz. N75 to zaworek (w sumie to część wykonawcza regulatora) odpowiedzialny za pracę turbiny -> dobra grunt że chodzi Ci o tzw. "gruchę" czyli siłownik który steruję pracą kierownic (turbina o zmiennej geometrii) lub zaworu wastegate (klasyczna) w zależności do typu turbiny. A turbo pracuje bez problemu I czy hałas występuje tylko na luzie bo to dość dziwne tymbardziej

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wynalazek na odme i turbo .

Cześć wymyśliłem jak tu zadbać o turbinę. Skoro odma (zintegrowany separator oleju w pokrywie zaworowej) w passatach przepuszcza olejktóry to wędruje z powrotem do turbiny i zasyfia potem intercooler egr itd. Wymyśliłem że można zastosować "odstojnik". Kupiłem kilka żeczy i zrobiłem. Powietrze z komory zaworowej wędruje tym samym wężen do odstojnika olej zostaje a czyściejsze

VOLKSWAGEN PASSAT B5 przeładowanie turbiny

witam mam pytanie co do mojego paska a mianowicie czysciłem juz dwa razy kierownice w turbinie a i tak mi przechodzi w tryb awaryjny tzn muła ma po przekroczeniu pewnej predkosci na KTS wychodzi przeładowanie czy to mozliwe ze turbina jest do wyrzucenia czy moze to zawór N75 juz sam nie wiem prosze o pomoc

Mam dokładnie taki zawór do sprzedania kupiłem go nieco pochopnie bo mój stary zawór był wporządku (okazało się że to jednak wina kierownic). Oryginalny Pierburga 1 HO 906 627 A (taki jaki idzie na pierwszy montaż i nie trzeba żadnych przejściówek) mam na niego fakturę z intercarsu z 25.03.2008r.. Dałem za niego 338zł mogę go taniej puścić. Napisz mi na PW jeżeli jesteś zainteresowany

mam pytanie do was bo wy juz to przerabialiście jak wciskam pedał gazu w podłogę to mocno mi z tyłu dymi na czarno (dodam że mam zmienioną mapę w komputerze sterującym silnikiem) i dość często wchodzi mi silnik w tryb awaryjny czyli max pojadę 120kmh jaka może być tego przyczyna że dymi i wchodzi w tryb awaryjny dodam jeszcze że wszystkie wężyki wymieniłem oprócz tego co idzie

mapa paliwowa była zmieniona zawór egr jest sprawny i zawór egr już zaślepiłem jakiś miesiąc temu ostatnio na vagu po podłączeniu pokazywało błąd czyli brak cisnienia doładowania

VOLKSWAGEN PASSAT B5 co to jestkolo turbiny

witamdzis u kolegi zobaczylismy cos kolo turbinya mianowiciejest to okragle[kula] plastikowei dochodzi do tego wezykco to jest

to czarne w kształcie kuli - pełni funkcje akumulatora podciśnienia (opóźniacza)... czyli opóźnia otwarcie zaworu N75 (krótki czas) w czasie pierwszego uderzenia spalin po odpaleniu silnika czyli spaliny nie napędzają łopatek turbo tylko walą na wydech oraz opóźnia zamkniecie zaworu N75 po wyłączeniu silnika czego efektem jest wyciagniecie spalin z kolektora wydechowego -> czasami

tzn. mi się załącza tryb awaryjny jak lecę po trasie tzn. na jakiejś obwodnicy 120kmh więcej się nie da czasem 100kmh na 5 biegu i już jest muł i wczesniej miałem błąd brak cisnienia doładowania wymieniłem już wszystkie wężyki gumowe na nowe turbo mam zmienione na to z audi z silnika brd i nadal mnie prześladuje ten brak ciśnienia doładowania zaworek N75 też wymieniłem bo wcześniej

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Syczy po dodanu mocniej Gazu

Witam Przyjaciele - Zawsze pomagałem na tym forum różnym ludziom ale teraz to ja sam potrzebuje pomocy problem to syczenie pod deską rozdzielczą podczas dodania mocniej gazu przypominam że tylko w tedy gdy dodaje mocniej pedał gazu podczas jazdy nie postoju na postoju nie syczy przeglądałem wiele starych forum na temat syczenia ale wszędzie pisze o klimatyzacji a nie jest to klimatyzacja

kolwiek nieszczelność na tym odcinku powoduje tak zwane Syczenie syczenie te może być słabe wysokie i w końcu aż nie do wytrzymania jest to zależne od rodzaju wielkości nie szczelności w obiegu ciśnienia każda nieszczelność to pęknięcie gumy guma ta jak zauważyłem może naprawdę różnie pękać bo ma zbrojenie w środku z materiału włóknistego czyli małe syczenie u was w passatach

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze

witam dziś byłem na VAgu i pokazało błąd ćiśnienie doładowania w kolektorze może wiecie jaki jest odpowiedzialny czujnik za te ciśnienie doładowania w kolektorze tu fotka czujnika zaznaczonego strzałką moze to ten czujnik fotka 1httpwww6.zippyshare.comv63324249file.html Fotka 2 httpwww.zippyshare.comv13306983file.html passaek po prostu ciagnie do 130 kmh i załancza się tryb awaryjny

witam posiadam passata 19 TDI 115KM AJM. Problem który mam z moim autem polega na tym gdy rozpędzam auto na 3 biegu i przekraczam 3000 obrmin auto przechodzi w tryb awaryjny. Byłem wczoraj u mechanika który wcześniej sprawdził mi na kompie że jest uszkodzony elektrozawór otwierana turbiny więc kupiłem ten zawór pojechałem do miłego pana mechanika i przy wymianie stwierdził że jest pęknięty

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat b5 AFN - po naprawie

Witam W koncu odebralem passata od emchanika gdzie byla czyszczona turbina i wymienione lopatki bo byly pogiete oraz wymieniany rozrzad w moim odczuciu passat idzie tak samo jak przed tylko ze nie lapie juz notlaufów przedchwilka ylem z ciekawosci ze stoeprem w rece zmierzyc przyspeiszenie od 0-100kmh i wyszlo 13.25s katologowo ejst to ponizej 12 sekund co moze ejszcze byc mmoze byc to wina przeplywki Pierburga od 60-120kmh z 4 biegu robi w 15.7s jak myslicie z gory dzieki

Witam ponownie. Jak juz wczesniej pisalem jestem po wymianie kpl. rozrzadu oleju filtru oleju oraz czyszczeniu turbiny w ktorej rowniez byly wymienione lopatki poniewaz byly pogiete i przez to samcohod lapal notlafuy po naprawie autko nie mialo notlaufów a dzisiaj pech chcial i zlapal i lapie notlauf ciagle na 3 biegu przy 4tys obrotów. I teraz moje pytanie czy jesli turbina jest sprawna wyczyszczona

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Turbosprężarka

Witam Planuje wymianę turbiny bo już troche leje i ma troche luzu Czy ma ktoś z was założoną turbinę po regeneracji jaki koszt czy warto Ile kosztuje nowa turbina Macie jakieś namiary na dostawców majk

Panie i Panowie musze cos sie Was zapytac i troche pozalic bo z nerwow chyba rozbije sciane glowa Chodzi oczywiscie o turbine a zaczelo jak to zwykle w uzywanzch silnikach z turbina (u mnie akurat 1.8T). Oczywiscie malo mocy wiec jade do elektronika ktory dysponuje VAGiem wiec pytam ile kosztuje podpiecie mowi ze 50pln wiec sie zagdzam i mowie zeby sprawdzil a on do mnie "co mam sprawdzic"

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat b5 1998 AFN muł do 2 tyś orbotów

Witam Jak w temacie jestem posiadaczem takiego to autka. Jestem bardzo zadowolony jednak ostatnio jechałem autkiem mojej szefowej. Ta sama buda też kombi tyle że z silnikiem 90 konnym i powiem tak auto jest strasznie dynamiczne delikatne dotkniecie gazu ze tak powiem wyrywa auto do jazdy u mnie nie ma czegoś takiego mimo ze posiadam 110 konna wersje a powiem nawet jest dużo słabsze niż szefowej

Nie nie będzie wywalać błędu. N75 nie pompuje on steruje podcisnieniem ktore to przez siłownik wychyla kierownice w turbinie. Dosycz często w PD auto zamula i dostaje kopa od 2000-2500 obr wine za to ponosi zabrudzony N75. Jak sprawdzic wystarczy przez wężyk dmuchnąc w dolny króciec (zawór w poz. pionowej) powinien trzymać ciśnienie jesli memmbrana nie trzyma to jest temu winny brud pęknięta

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Koszt remontu silnika passat b5 1.9Tdi 90KM 1997r

Witam Chciałbym Was spytać ile kosztowałby remont silnika części a mianowicie -regeneracja turbo -wymiana całego rozrządu -wymiana wtrysków -wymiana pompy wody -wymiana pompy paliwa -wymiana pierścieni Interesują mnie tylko nowe części zamienne oczywiście prócz turbo

Nie warto robić remontu w tym silniku po stosunkowo normalnym przebiegu. Mój ma prawie 300tyś też głowica niedawno w górę szła ale tylko z tego powodu że nagar wpadł pod zawory. No i jak na 300tyś to wszystko jest cacy w środeczku. Nie ma co tam grzebać kolego No chyba że masz za dużo pieniędzy. A z tym vmaxem to masz prawdopodobnie N75 przepływomierz lub czujnik ciśnienia doładowania

VOLKSWAGEN PASSAT B5 przeładowanie turbiny-pomóżcie koledzy

Witam. Wiem ze jest wiele tematów na ten temat ale może jednak pomożecie ponownie. To tak jechałem sobie nagle zaczął przerywać brak mocy .Podłączyłem Vag-błąd 17965-przeładowanie turbo.Poczytałem na forum kupiłem zawór N75 wymieniony przewody podciśnienia przy zaworze wymienione.Dalej to samoa dodatkowo nie działa zawór EGR podczas gaszenia szarpie silnikiem sprawdziłem i nie przymyka

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czy grozi uszkodzeniem silnika

Witam wszystkich miłośników passata mam następujące pytanie czy padająca turbina (wydaje odgłos przy dodawaniu gazu jakby blaszki się trzęsły w katalizatorze jest to taki dźwięk trudno to opisać.) może spowodowac jakieś uszkodzenie silnika. Wymienić ją natychmiast czy jeździć dopóki nie padnie całkiem Spadku mocy nie zauważyłem. Prosze o wasze opinie . Z góry dzięki

U mnie ta "blaszka" też daje znać o sobie. Przejechałem z tym "dźwiękiem" ponad 15 tys. km ale nie dlatego że nie dbam o swój samochód tylko dlatego że nikt mi nie potrafił właściwie zdiagnozować tej usterki. Dopiero gdy zacząłem przekopywać nasze forum oraz forum A4 znalazłem podobny wątek. Z niego wynika że brzęczy prawdopodobnie zawór upustowy turbiny. Dlatego

VOLKSWAGEN PASSAT B5 klekot po wymianie turbiny

jestem zalamany.... wymienilem turbinke bo byla uszkodzona luzy we wszystkie strony lopatki uszkodzone... zamontowali nowa chodzi jak bajka... w zasadzie chodzil... moc ma nadal ale... dzisiaj jade (wymiana byla wczoraj) testing... do 100kmh 9.5 sek niezledusze dalej 4bieg 65tys obr 5 bieg 5 tys i nagle kontrolka oleju. gasze zatrzymuje sie patrze turbinka czerwona ze az swieci reszta w normie. poczekalem

jestem umowiony na poniedzialek do mechanika. fure odstawiam i mam nadzieje ze w ciagu jednego dnia mi to zrobia. sie okaze czy to pompa oleju czy te popychacze zaworow. zdiagnozuja i naprawia. sprawdza turbine. mam nadzieje ze sie jej nic nie stalo przez ta awarie. jak co to sie odezwe we wtorek. bede rowniez troche madrzejszy na ten temat byleby tylko koszt tej naprawy nie byl zbyt duzy bo juz nie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zaworek upustowy w 1.8t 150KM

Siemka. Wymienilem dzisaij turbosprezarke w moim passacie bo padla na uzywana k03 z 2002 roku. Chodzi zarabiscie kopa ma jeszcze lepszego niz na tej poprzedniej i jest taki efekt jakbym mial zawor bov. Tzn jak przycisne i odpuszcze albo przycisne i zmienie bieg to jest takie "pfff" a nie kupowalem zadnego zaworku dodatkowego. Tak powinno byc normalnie w passacie Nie zeby mi to przeszkadzalo ale wczesniej tak nie bylo 643

zapłaciłem za używaną 700 zł ale wygląda na bdb gość zapewniał że jest po przebiegu ok 60tys na wirnikach brak luzów mam też nr telefonu do gościa ze streetracing nr tel 605 44 36 65 krzysiek powiedział mi za nówkę 1300zł więc myślę że to ekstra cena ma podobno różne turbawki. u mnie z tym zaaworkiem to było tak przed i po regeneracji turbiny nie było słychać żadnego

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8T (AEB) turbo ładuje 0.1bara

A wiec turbo w sumie nie chodzi od paru lat (wczesniej stary jezdzil) Przesledzilem cale forum i robilem wszystko co w postach znalazlem... Przepływka OK DV (zmieniony na nowy) N75 (zmieniony na nowy) przewody nowe do podciśnienia Po wymianie tych rzeczy juz jest lepeiej o jakies 10% ale turbo nadal nie laduje 0.6bara... nadal 0.1bara (załamka) patrze troszke oleju bylo w dolocie (ale troche

nie mówisz prawdy gazowanie nic nie da na wolnych obrotach bez obciążenia. Najprawdopodobniej padła Ci gruszka (Wastegate) na turbie która jest odpowiedzialna za doładowanie i masz nonstop otwartą klapkę przez co nie ma doładowania. Silnik 1.8 T AEB mam opanowany i w 1 palcu - kiedyś miałem audi a4 z takim silnikiem 96 rok i wszelkie modyfikacje i naprawy wykonywałem sam opanowałem ten

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Brak mocy po wymianie turbiny zaraz po odpaleniu silnika

Witam VW passat 1.9 TDi 110KM silnik AFN 1997 r. Ostatnio poleciała turbina Kupiłem na Allegro regenerowaną. Niby jest w miarę OK ale ... Po odpaleniu silnika - jak auto postoi cały dzień - i ruszeniu autem po dodaniu gazu objaw jest taki że auto strasznie muli tak jakby wogóle się nie załączała turbina. Dopiero po przejechaniu jakiegoś 1-2 kilometrów turbina zaczyna działać normalnie.

witam miałem problemy z autem wyskakiwał błąd o przeciążeniu wymieniłem zawór N75 przepływke i nic oddałem auto do ASO i mechanicy stwierdzili że turbina nie działa jak powinna że blokują się łopatki wyciągłem turbo wyczyściłęm poskładałem jak powinno być włożyłem zapaliłem auto pochodziło z 30 sekund i nagle taki odgłos powietrza jak wy wyszło z czegoś pod bardzo wielkim

VOLKSWAGEN PASSAT B5 N75-EGR gdzie jest w BGW

Witam.Mam pytaniegdzie jest w silniku 2.0 BGW N75-EGR

N75 to zawór regulujący ciśnienie doładowania turbiny - znajduje się sprzodu silnika niedaleko turbiny. EGR to zawór recylkulacji spalin - znajduje się przy kolektorze ssącym.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zawór DV.

Witam posiadam paska 1.8t silnik AEBi wydaje mi sięże jest troche zmulony[ostatnio].Wykręciłem zaworek DV i niewiem czy dobrze działa.Przepuszcza wdmuchiwane powietrze z obu stron zaworu.Wydaje mi się że powinien być zamknięty i otwierać się gdy doprowadzi się do niego większe ciśnienie.w moim aucie zawór jest cały czas otwarty czy to jest normalne proszę o odpowiedz.

przed chwilą go zamówiłem w VW. Z poznania sprowadza pewnie na środę to w czwartek go montuję. MOntaż to 20 minut i test...mam nadzieję ze to będzie to. Dodatkowo mam ten cholerny hałas(jakby wirnik tarł o obudowę) przy 3100 obr z turbiny...może to DV hamuje turbo i daje to taki efekt akustyczny...jakiś rezonans tylko przy tej prędkości obrotowej. Dzwoniłem dzis do firmy która robiła

Byłem dzisiaj w VW i sprawdzaliśmy ten nowy zawór co jest między odmą a rurą powietrza .W obydwie strony mozna dmuchać i zaciągać powietrze. Wcześniej sprawdziłem doświadczalnie u siebie w samochodzie i rura odpowietrzająca(odma) zaciąga powietrzaa nie dmucha.Kiedy podłączymy ten zawór tylko do odmy i będziemy przytykać palcem drugiej strony zaworu widać jak membrana u samej góry

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Demontaż turbiny w AVFAWX - rzecz dla amatora

Witam 1. Czy można samodzielnie zdemontować turbinę w AVF-ie (130 KM) czy też są do tego potrzebne jakieś specjalne narzędzia sposoby Nie mam dostępu do kanału posiadam garaż i podstawowe narzędzia. 2. Czy mogę napotkać problem zapieczonych śrub czy raczej da się to odkręcić bez zniszczeń 3. Planuję odkręcić samą turbinę nie ruszając kolektora wydechowego - dam radę Proszę o pomoc forumowiczów z doświadczeniem w tych sprawach. Dzięki z góry za każdą pomoc.

Można tak i można tak zależy jakie jest podejście (w razie czego usczelka pod kolektor jest metalowa i kosztuje kilkadziesiąt zł. Najlepiej jednak poluzować śruby najpierw. Wymontowanie i zamontowanie turbosprężarki TDI - Silnik AVB AVF AWX Wskazówki - Wszystkie opaski przewodów które podczas wymontowywania zostaną poluzowane lub przecięte podczas montażu umieścić w tych samych

VOLKSWAGEN PASSAT B5 AHU brak mocy - diagnoza sprawca przyczyna

Witam serdecznie. Od pewnego czasu męczyłem się z problemem braku mocy i notlauf. Czytałem forum - prawie wszystko. Nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Lecz kierowany sugestiami naprawiłem. Posiadam 19 tdi 90 KM typ AHU. Ciśnienie doładowania w tym silniku jest regulowane tzw. "bypasem". Objawy standardowe 3 bieg 3900 rpm i notlauf 4 bieg 3100rpm i 5 bieg 2500rpm. Podejrzenie przepływka
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi