części samochodowe nanodatex

volkswagen passat zatrzask b6

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat zatrzask b6

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat zatrzask b6

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Jak zdemontować zderzak tylny b6 Kombi

Chcę zamontować czujniki cofania może ktoś wie jak zdemontować tylny zderzak w passku b6 kombi 638638638 Pozdrawiam imagination68)

Musisz delikatnie rozebrać tapicerkę w bagażniku (śrubki przy uchwytach do bagażu)następnie wsunąć rękę i wymacać zatrzaski od lamp. po naciśnięciu lampy wychodzą na zewnątrz i przy okazji odsłaniają nam się śruby od zderzaka.Do tego kilka śrubek do odkręcenia od spodu zderzaka i w nadkolach. zderzak powinien dać się wysunąć bez szarpania - najistotniejsze są śruby za lampami

Witam Aby zdemontować zderzak tylny nie musisz odkręcać tapicerki w bagażniku (w kombi oczywiście.). Lampy tylne demontuje się zaczynając (oczywiście od otwarcia bagażnika) wydłubania plastikowych zatyczek na lampach które należy małym śrubokrętem podważyć od zewnętrznej strony lampy (nie od strony bagażnika) Uwaga na zatrzaski - łatwo ułamać. Odkręcamy śrubkę kluczem 17 jeśli

właśnie jestem po takim zabiegu (demontaż tylnego zderzaka) który wykonałem w dużej mierze dzięki forumowiczowi "DSZYSZKA". po moich obserwacjach i szkodach które wyrządziłem 1. Śruba którą odkręcamy lampę to rozmiar 15 faktycznie jest plastikowa (). 2. Z wyciąganiem lampy z zatrzasków mi akurat "wypychanie z boku odciąganie do tyłu" przyniosło rezultat w postaci

VOLKSWAGEN PASSAT B6 wymiana głosników w b6

Witam mam mam passata b6 2007 radio czarno białe ale już ma navi i pytanie bo głośniki mi graja tak sobie jak je wymienię ja lepsze da mi to coś i czy wymiana ich jest skomplikowana . dzięki za odp. i pozdrawiam

tak sobie to troche malo mi mowi. charczą plasko grają podejrzewam ze same głosniki nie pomogą wymiana nie jest skomplikowana trzeba uważać na zatrzaski w boczkach drzwi. poszukaj bo bylo juz wiele postow jaki je w miare bezinwazyjnie zdjać. osobiscie radze sie zaopatrzec w nowe zatrzaski bo to tylko pare zeta. natomiast bardzo delikatnie nalezy sciągać same boczki bo lubią strzelać gniazda

Nie ten dział. Żeby się dostać do głośnika 2 śruby od spodu następnie pod nakładką "rączki" są jeszcze 2 śruby na imbus. Nakładkę najlepiej podwadzić od strony tapicerki. Po odkręceniu trzeba delikatnie zdjąć boczek z zatrzasków warto jak kolega wyzej kupic na zapas kosztują po 3zł za sztukę w ASO. dobrze jest sobie opuścić szybę i wyciągnąć do góry. Delikatnie

Zdecydowanie lepiejzdjęcia pomogłyale przed rozbieraniem muszę zakupic zatrzaski skoro mogą pękac.Nadal proszę o pomoc w sprawie wyboru głośników.Radio standardowewzmacniacza nie mam.

VOLKSWAGEN PASSAT Jak wymontowac skrzynke przekaznikow (pod kierownica po lewej stronie)

Witam musze wymienic skrzynke przekaznikow znajduje sie po lewej stronie deski rozdzielczej ponizej wlacznika swiatel pod taka klapka. Czy ktos demontowal to cholerstwo i udzieli jakich wskazowek Z gory dzieki.

końca ma rację choć w 89%ma . dopiero co wymieniałem u siebie więc podzielę się doświadczeniami po pierwsze odkręcasz tylko 3 torxy na plastiku który masz zaraz nad pedałami. plastik jest od ściany grodziowej do pierwszej krawędzi dolnej. jak położysz się na podłodze to powinieneś zobaczyć gdzie są śruby (są przy samej krawędzi). plastik nie zachodzi na kierownicę bo to passat

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Montaż Tempomatu passat b6 1.9 105 km

Witam.Zamierzam zamontować w moim passacie 1.9 tdi [BKC]105 KM tempomat.Posiadam juz całą manetke z dzwignia tempomatumoduł kierownicy. Co jeszcze jest potrzebne aby to urządzenie zaczeło współpracować z moim autem

masz od strony zegarów 2 zapinkizatrzaski które blokują poduszkę na miejscu. trzeba tam wsadzić płaski i dosyć krótki śrubokręt i odgiąć. przekręć kierownicę o 90 stopni i przyjrzyj się lusterkiem jak ten zaczep jest zrobiony. proponuję najpierw wsadzić kluczyk do stacyjki na zapłon żeby się blokada odpięła a potem odłączyć aku (koniecznie minusową klemę lub obie ale zaczynając od minusa) wtedy nie będzie blokady i możesz sobie kręcić kierą.

Ja się z tym dość długo męczyłem. Jak wyjdzie Ci pierwszy zatrzask to podważając drugi dopchnij poduszkę tak żeby była na prosto bo jak jest skośnie to drugi zatrzask Ci nie puści.

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Kabel zasilajacy wzmacniacz w passacie b6

witam ma takie pytanko ktoredy przeciagnac kabel zasilajacy wzmacniacz z wnetrza auta do komory silnnikamoze ktos z was juz instalowal pozdr.

Witam passat b6 kombi Trochę późno ale może innym się przyda. Kable do zasilania najwygodniej jest wpuścić po stronie kierowcy należy wyjąć akumulator> zdemontować obudowę za aku jest otwór w grodzi a w nim miejsce na puszczenie kabli. Dodatkowo żeby zdjąć dzwignię maski (przedni lewy słupek) trzeba podważyćwyjąć zatrzask. Wzmacniacze można umieścić pod fotelami max 25x28

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Nie otwierają się przednie drzwi passat B6 3C

witam jestem nowy na forum nie dawno kupilem passata i mam problem z otiweraniem przednich drzwi wszystko bylo ok ale nagle dzis wystapil problem nie moge otworzyc dzwi od zewnatrz tzn odblokowuje z pilota a potem ciagne za klamke i nic ale od wewnatrz mozna drzwi otworzyc bez problemu problem dotyczy tylko przednich drzwi tylne otwieraja sie bez problemu co zrobic

hehe ki czort z tymi drzwiami i mnie dopadło w piątek. Tylko że u mnie po otworzeniu drzwi nie mogłem ich zamknąć zamek nie zatrzaskiwał pomyślałem że coś zamarzło. Chciałem zatrzasnąć zamek palcem przesuwając zapadkę i tylko sie ruszał zero oporów oczywiście sprężynę było czuć. Przytrzymałem drzwi ręką zamknąłem pilotem i pomogło otwierało się zamykało normalnie.

Krok po kroku jak wymienić cięgło bowdena (nie ma znaczenia które w drzwiach kierowcy. W końcu nie święci garnki lepią i każde auto to takie większe klocki LEGO (tyle że pod prądem ) ETKA dająca z grubsza obraz "pola bitwy" jest tu Dziś przebrnąłem przez całą procedurę więc póki pamiętam piszę. 1. zdemontować panel z przyciskami podważając go od "tyłu"

VOLKSWAGEN PASSAT EGR w B6 schemat rozlaczenie zaslepienie

Witam Poczytalem pare postow i widze ze EGR tez czasem jest problemem w B6. W B5 jak mi sie wysypal to wypialem kostke elektryczna z zaworku N18 sterujacego EGR-em i bylo git auto jezdzilo bez problemu. Jak to jest w B6 czy zaslepienie EGR albo odpiecie N18 od zasilania sprawdza sie a moze na desce od razu wyswietli sie jakas dioda Ktos probowal Macie jakis schemat EGR ze sterowanie dla 19TDI

Witam. Wszystkich...z góry Przepraszamże piszę to tutajale nigdzie indziej nikt nie potrafi mi podpowiedzieć a ten temat jest bliźniaczo podobny do mojego...jestem użytkownikiem Audi A4 2.0 z silnikiem FSI i sprawa dotyczy zaworu EGR. Już pisze o co chodzi...w moim aucie już wymieniłem cewkiświeceale silnik nadal ma spore drgania na wolnych obrotach..zrobiłem test VCDS i wyszdł mi taki błąd Address 01 Engine Labels None Part No SW 8E0 906 018 K HW Hardware No Component 2.0L R44V FSI G 0008 Shop WSC 63351 000 00000 VCID 3064129E9C79459C Part No 8E0 907 807 A Component NOX 0303180039 002 3205 8E0907807 A NOX 0303180039 002 3205 2 Faults Found 17947 - Clutch Pedal Switch (F36) Implausible Signal P1539 - 004 - No SignalCommunication 16784 - EGR System Malfunction P0400 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Readiness 0000 0000 ..doczytałem sięże to wina EGRże jest uszkodzony czy tak jest Zauważyłemże jak silnik był na wolnych obrotach i jak załączał się EGR to znacznie zwalniał a drgania przenoszą się na nadwozie...odkręciłem dekielek z góry i niby wszystko okżaden ząbek nie jest wyłamany z trybików...ale jakież było moje zdziwienie jak po porstu odpiąłem zawór(zatrzask) i nagle silnik zaczął pracować prawidłowo obroty lekko wzrosły a drgania ustałyczym to jest spowodowane Zrobiłem tez eksperyment i ponownie podpiąłem zatrzask do zaworu i za jakieś 5-7 sekund znowu zwolnił i szarapanie powróciło Jakie są skutki jazdy z wypiętym EGR Czy to szkodzi silnikowi Jak patrzyłem po cenach to jest...kosmosale cóż jak trzeba będzie wymienić to się wymieni..Bardzo proszę o podpowiedzi.. Niedawno sprzedałem(teraz żałuję) swojego passata 1.9 TDIB6 z 2006...tam wszystko bez zarzutów..ale cóż mus był.. Proszę o podpowiedzi.

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Jak zdemontować grill w B6

Witam Czy może Ktoś wie czy do wymiany atrapy "grilla" w B6 jest konieczne zdemontowanie przedniego zderzaka Odkręciłem wszystko co trzyma tą atrapę ale nadal trzymają zatrzaski u samego dołu Szarpałem ale nic z tego trzyma dół atrapy Może ktoś miał podobny problem

Chcesz zarobić czerwony znaczek Nie wystarczy że założyłeś już Jeden temat tutaj. Spokojnie jak ktoś będzie wiedział to napisze. Jeśli jest osadzony podobnie jak w B5 to na dole są takie zatrzaski że bardzo ciężko wychodzą. Trzeba się nieźle nagimnastykować żeby je odczepić. Ja wkładałem rękę za grila i odhaczałem te zatrzaski palcem co nie było łatwe ale jakoś się udało.

Dzięki za pomoc i pouczenie Pierwszy raz się logowałem i myślałem że zrobiłem coś nie tak Dlatego są te 2 posty.Co do wymontowania tego grilla to faktycznie są zatrzaski namacalne od spodu i 2 wkręty które już wykręciłem .Próbowałem je odgiąć ale na nic me próby (mało miejsca na "jakiś" konkretny manewr). 633 Może trzeba je odgiąć wszystkie naraz

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Wymiana glosnika Passat B6

Witam Lewy glosnik niskotonowy wyzianal ducha i musze go wymienic. Pytanie jak to zrobic. Staralem sie wyciagnac sama kratke ale chyba juz jakis jeden zaczep polamalem. Jak najlepiej dostac sie do glosnika

Ściągasz cały boczek. Musisz najpierw wyciągnąć plastikowy panel otwierania szyb jest na zatrzaskach - podważasz delikatnie od tyłu i ciągniesz do góry. Pod nim znajdziesz 2 albo 3 śruby torx które musisz odkręcić. Następnie od spodu całego boczka masz 2 mniejsze torxy odkręcasz i jedyne co pozostaje to podważyć boczek tak by wyskoczył z zapinek (6 sztuk) tylko ostrożnie - lubią

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Problem z systemem audio Passat B6

Witam. Ostatnio pojawił się u mnie w samochodzie pewien problem dotyczący systemu audio. Posiadam odtwarzacz model RCD500 z obsługą MP3. Od pewnego czasu nie gra radio. Tzn. nie wydobywa się żaden dźwięk z głośników. Sprawdzałem radio podpinając głośnik bezopśrednio do wyjść audio na wszystkich 4 kanałach i głośnik grał. Jak wpinam oryginalną kostkę audio nie gra. Sprawdzałem

po lewej stronie pedału jest zaślepka zdejmij ją i odkręć srubę ciągnij pedał do góry do siedzi w podłodze na zatrzaskach p.s. Też mam AC i co z tego. Kłopotu co niemiara Ubezpieczenie w COMPENSA i od zgłoszenia w środę rano cisza. Nie mogę się doczekać nawet na telefon od rzeczoznawcy czy likwidatora (nie wiem jak on się tam nazywa)

VOLKSWAGEN PASSAT B6 żarówki do b6

Witam Właśnie skończyłem przeszukiwać forum i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi stąd moje pytanie. Chciałbym kupić sobie żarówki na zapas i tu jest problem jakie Z przeszukiwania forum wynika że powinienem kupić dwa komplety żarówek H7 tzn. H7S (soczewkowe) - do świateł mijania i H7R (refleksyjne) - do świateł drogowych czy ktoś mógłby potwierdzić moje przypuszczenia ewentualnie mnie poprawić. I co z żarówkami z oznaczeniem tylko H7 bez s czy r

jest na forum wymiana podświetlenia lusterka post 13 httpforum.vw-passat.plshowthread...kierunkowskazu co do oświetlenia wnętrza do rozebrania przedniej konsoli nad głową Trzeba najpierw podważyć część za którą jest mikrofon do zestawu głośnomówiącego jest na zatrzaskach (na niej są prostokąty po prawej stronie z dziurkami tam jest mikrofon po lewej be dziurek ) potem zobaczysz

Witam koledzy. Pewnie się powtórzę ale warto się dowiedzieć. Mam problem z wymianą żarówek mijania i z dokładnym ich umiejscowieniem. Już wyjaśniam nie jestem matołem i żarówę niejedną już wymieniłem. Ale takiego dojścia jak w pasku b6 to jeszcze nie widziałem. Aha i czy one faktycznie są na wcisk tylko czy nie ma jakiegoś zatrzasku. Dzięki za pomoc

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Listwa ozdobna w VW B6 Variant na klapie bagażnika

Witam kolegów Mam pytanie jak zdjąć ozdobną listwe (chromowaną) na klapie bagażnika w VW B6 wersja Variant rocznik 2005 z miesiąca grudnia. Czy mocowana jest tylko na zatrzaski czy może w inny sposób.

Moja wygląda na przyklejoną. Gdybym miał ją demontować to starałbym się delikatnie podważyć brzeg i wsunąć coś płskiego żeby "wymacać" ewentualne kołki zatrzaskowe. Ale wydaje mi się że jest tylko klej.

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Samodzielna wymiana żarówek H7 W B6

Czy ktoś może wymieniał już żarówki świateł mijania w B6. Ostatnio mi się przepaliła i nie dałem rady zmienić Będę wdzięczny za info co trzeba wcisnąć nacisnąć

Witam Ja wymienialem H7 w serwisie skody robili to przy mnie i wygladało to inaczej. Zarówka była tylko wciskana w jakieś zatrzaski i nie trzeba było przekręcac żadnego plastiku.

No ja nie miałem okazji wymieniać żarówki w B5 ale wymieniałem w Oplu Vectrze B i powiem że tam też nie jest łatwo... Dostęp nie naljlepszy zatrzaski jakieś dziwne.. Oczywiście jak się nabierze wprawy to wszystko jest proste ale też na "macanego" robiłem po jakimś czasie. Mam nadzieję że w moim B6 nabiorę takiej samej wprawy... Chociaż wolałbym jednak nie nabierać tej wprawy... lepiej nie mieć takiej potrzeby

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Reflektory w B6 - halogeny i xenony czy dobrze świecą

Czy w passatach B6 3C fabrycznie były montowane reflektory Bosch i Valeo czy tylko Bosch a valeo to już zamiennik Wg moich obserwacji zarówno B6 jak i B5 mają identyczny element optyczny - soczewkę HELLa czy ktoś moze to potwierdzić Czy reflektory halogenowe H7 dobrze świecą Czy jest duża różnica w oświetlaniu drogi ppomiędzy H7 a Xenonem

Jeśli chodzi o mijania i skoro mówicie że w B5 są takie same jak w B6 to moje xenonki na mijania są naprawdę świetne. Dają jasne światło na całej oświetlanej przestrzeni i przed autkiem zasięg ich jest ok 70 - 80 (a nawet zaryzykował bym że do 100) m a na poboczu to nawet i do 150 - 180 m przy mijania. Musisz je mieć ustawione za nisko. Spokojnie Ci je ustawią i w ASO i w nie ASO.

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Dokładane czujniki parkowania [B6]

Witajcie Mam taki problem W samochodzi zostały zamontowane czujniki prarkowania (przód i tył) - kupiłem już tak wyposażony. Zestaw jaki jest zamontowany httpautododatki.plproduct-pol-14...ia-QZ4453.html I teraz tak ... poczas jazdy po mieście zaczyna wariować - raz pokazuje "coś" raz w ogóle gaśnie (wyłącza się całe podświetlanie jego ... nie wiem czy to tak ma być ja uważam

Odnośnie podkładek kątowych - ja wcześniej miałem założone czujniki Valeo i nie musiałem stosować podkładek. Powierzchnia zderzaka w kombi jest praktycznie pionowa i nie było potrzeby poprzed podkładki korygowania ułożenia czujników tak aby "patrzyły" w poziomie. Co do zdejmowania zderzaka (było na forum ale szybko co nieco napiszę)- w pierwszej kolejności należy zdjąć

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Jak wyjąć - zdemontować szufladki w kokpicie B6

Szukałem szukałem i nic nie znalazłem. Dużo sie o nich pisze ale nic jak to wymontować. Czy ktoś to kiedyś robił Mam taki problem ze w prawej szufladce wożę drobne na myjnię . Jakiś drobniak wypadł z szufladki - pewnie wpadł pod nią i na zakrętach przesuwa się z lewej w prawą i odwrotnie hałasując przy tym niemiłosiernie co doprowadza mnie do szału 634. Muszę więc ją wyjać

Dzięki za pocieszenie . Znalazłem takie oto zdjęcie i wygląda na to że są przymocowane dwoma śrubami plus pewnie jakieś zatrzaski

Co do demontażu szuflad to nie pomogę ale zacząłbym od tego Zaślepki są na zatrzaski (trzeba tylko podważyć). pozdr TC

Matsil dzięki za opis a szczególnie za uwagę o niezamykającej się szufladce. U mnie się ona od momentu zakupu nie zamyka (wstyd wiem ale jeżdżę z wetkniętym papierkiem żeby się nie otworzyła) i już myślałem że trzeba całość wymienić a być może trzeba tylko sprawdzić ten zatrzask. Jeśli to pomoże to dam znać.

Nie powinno być problemów ale właśnie pytanie czy jest to warte zachodu. Ja ostatnio zakupiłem cały element z szufladkami bo okazało się że mam jednak ułamany zatrzask. Wymiana przede mną. Wracając do tematu - siemi1 jeśli masz wszystko sprawne to nie polecam.

VOLKSWAGEN PASSAT B6 [B6] schowek przy swiatłach awaryjnych

witam w swoim autku mam standardowy włącznik świateł awaryjnych czy jest możliwość wymiany tego panelu na panel światła awaryjnego z dwoma schowkami jesli jest taka możliwość to prosze o instrukcje jak to zrobić - nie chce pourywać zaczepów a dzieki ostatnim wskazówkom na tym forum udało mi sie zdemontować i wymienić inny plastik w pasku. dziekuje

dokladnie tak jak napisales one przy demontazu sie troche wyginaja bo zaciski trzymaja dosc mocno ale bez zadnych nawet urwanych zatrzaskow udalo sie operacje przeprowadzic - u mnie najgorzej bylo z ta wlasnie nad schowkiem pasazera i tam wlasnie po podpowiedzi dopiero troxy sluzace jako lom pomogły no i do tej srubki trzeba miec albo jakiegos wyjatkowo dlugiego troxa (ja zdobylem dwa komplety tych

Panowie a ta ramka dookoła klimatronika też jest tylko na samych zatrzaskach bez żadnej śruby I zdejmuje się ją tak samo

VOLKSWAGEN PASSAT B6 B6 światła awaryjne - nie można wyłączyć

Witam kolegów i zwracam się z prośbą o pomoc przy Passacie B6 a mianowicie samoistnie zapaliły się awaryjne światła i nie ma możliwości ich zgasić Próbuję klawiszem - nie da rady tylko odłączenie akumulatora je gasi . Po podłączeniu jest ok 3 min spokój i zaczynają świecić na nowo . Proszę o wszelkie sugestie bo ja myślę o włączniku . Czy mam rację czy jeszcze można coś sprawdzić .

Dla potomnych - uszkodzony włącznik awaryjnych upalony styk w środku włącznika .Sprawdzić go można poprzez podanie krótkiego impulsu masy na przewód brązowo-czerwony w złączu G Demontaż nie jest trudny . (zdjąć ramkę radia następnie listewkę nad radiem pod którą są dwa torxy i je odkręcić następnie zdjąć obudowę zegarów i zdemontować lub odchylić listwę nad schowkiem

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Zatkane spryskiwacze b6

Witam. Czy ktos próbował odetkać spryskiwacze w b6 - raczej przewody rurki. Podejrzewam że mam zatkane. Tył chodzi bez problemu więc to nie pompka. A z przodu tylko coś wypluje i koniec. Przecież nie będe z tym jechać do serwisu. Wiem taki gupi temat ale wiedza jest złotem.

jest na zatrzasku wyciagac nie musisz z boku maski masz przewod do spryskow i tam rozlacz i zapodaj sprezone powietrze tylko nie pelna para bo ci reszta wezykow powypada i jak go sciagniesz to sprawdz czy swobodnie woda idzie bo to nie musza byc spryskiwacze zapchane tylko sitko papki i bedziesz musial sie do niej dostac

VOLKSWAGEN PASSAT B6 jak rozebrac podłokietnik w b6

mam zamiar obszyc skora ta czesc co jest w materiale i nie wiem jak to zatakować zeby zaniesc do tapicera moze ktos rozbierał albo wspomoze etka

Muisz podważyć małym śrubokrętem plastikową obudowę dolną elementu 30 potem najlepiej wsunąć jakiś plastikowy rozwieracz do tapicerki. Musisz ją wyciągnąć z zatrzasków rozpoczynająć od strony przegubuzawiasu podłokietnika. Jak to ci sie uda to zobaczysz 4 śrubki które odkręcasz i masz element 30 w rączce. Ale jeszcze przed tym powinieneś ściągnąć tylną plastikową obudowę podłokietnika

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Jak odpiąć zasilanie syreny klaksonu w B6(

Wydaje się że taki sam patent jest we wszystkich wtyczkach w Passacie B6. Tylko jak to odpiąć Bardzo proszę o pomoc

Post nieaktualny. Ale wstyd Wszystko wypięte i naprawione. Pozdrawiam. Chociaż może założyłem ten wątek to jeszcze wykorzystam go do celów informacyjnych.. może komuś się przyda. Otóż Zepsute miałem obie syreny od klaksonu. Wymontowałem obie - przez otwory po zdjęciu kratek od halogenów (trzeba odkręcic jedna śrube po zewnętrznej stronie kratki i wypiąć z zatrzasków - schodzi

VOLKSWAGEN PASSAT B6 B6 ... zatrzaśnie się

Witajcie Mam takie pytanie Czy po włożeniu kluczyka i odpaleniu silnika (w celu nagrzania autka w środku) i zamknięciu drzwi z zewnątrz (obmiatając auto ze śniegu) nie zatrzaśnie się samo auto Szukałem na forum ale nie znalazłem info. a samochodzik mam dopiero od 6h Z góry wielkie dzięki za odp. Pozdrawiam

A zatrzaskuje sie jak jesteś w środku Bo to chyba bez różnicy.

Właśnie nie wiem jak jest w VW ... wiem że u ojca w samochodzie jest tak że sam się zatrzaskuje i to na postoju

VOLKSWAGEN PASSAT B6 demontaż radia w passacie B6

Witam moze ktoś mi poradzić jak wymontować radio w passacie B6 bo kupiłem inne i nie wiem jak mam się do tego zabrać a wymiana w servisie to koszt636ozdrawiam637

Najpierw musisz zdjąć ramkę która jest wokół radia . Jest na zatrzaskach delikatnie podważ i musi odejść na ramce masz żarówkę od info wyłączonej poduszki pasażera możesz ją odłączyć tylko pamiętaj że przed włączeniem zapłonu należy ją ponownie podłączyć . W przeciwnym razie zapali Ci się błąd poduszek i można go wykasować tylko kompem . Potem masz śruby (chyba 4 ) odkręcasz i radio masz zdemontowane .

VOLKSWAGEN PASSAT Światła do jazdy dziennej przeciw mgielne czujnik światła

Witka Czytam sobie o światłach dziennych (LED) i zastanawiam się czy da się podłączyć tak LEDy aby zaświecały się a mijania gasły gdy czujnik oświetlenia poinformuje że jest jasno i odwrotnie. Oprócz tego chciałbym zachować funkcjonalność p. mgielnych. W tej chwili mogę VCDSem ustawić p. mgielne jako dzienne i fajnie działa ale policja może powiedzieć że "nie fajnie".

Jak kupiłem Światła dzienne LED typu 725HP do mojej B6 kombi.Tu jest przykładowy sprzedawca httpallegro.plswiatla-do-jazdy-d...147362093.html Kosztowały mnie 100zł.dzięki odbiorowi osobistemu zaoszczedziłem 15zł na przesyłce. Zamontowałem je w górnych kratkach maskownic na halogeny przeciwmgielne.Wyciąć musiałem jedną przegródkę pionowągórny pasek uskoku trochę podklinować boki

VOLKSWAGEN PASSAT B6 B6 - Zmiana niebieskiego podświetlenia zegarów

Witam Moje pytanie brzmi - Czy ktoś z was zmienił może podświetlenie zegarów z niebieskiego na biały kolor - taki jak jest w obecnym B6 Jeśli możecie mi dać jakieś wskazówki będę wdzięczny.

Z tyłu obudowy licznika będa dwa mniejsze torxy do odkręcenia. Następnie zatrzaski wpkół obudowy prosta sprawa. Jak będziesz zdejmować wskazówki to ciągnij je do siebie równocześnie obracając w lewo wtedy łatwo pójdzie. Widzę że kolega Kamil wie lepiej jak te diody świeciły w moim liczniku... choć sam miał (ma) inne

musisz ja pociagnac i wyskoczy z zatrzasków. ja lapie ja za miejsce miedzy zegarmain a wyswietlaczem i do siebie mocno i wyskoczypozdro

Marcin odpowiedziałem Ci na maila. Dwie metody 1) albo jak kolega Kamilek podpowiedział - zdecydowanie ciągniemy (jedno szarpnięcie i któryś zatrzask musi ustąpić) 2) płaskim śrubokrętem podważamy listwę od strony drzw (lewa krawędź) można podłożyć szmatkę aby nie pozostawić śladu. Polecam jednak opcję pierwszą. Powodzenia

VOLKSWAGEN PASSAT Czujnik zamka pokrywy maski silnika

Hejka czy ktoś mi podpowie w którym dokładnie miejscu znajduje się czujnik zamka pokrywy maski silnika w b6 ten który odpowiada za uruchomienie alarmu chce się tam podpiąć z dodatkowym zabezpieczeniem ...

no kurcze w tych kratkach to nie wiele miejsca a w B6 w przeciwieństwie do audi gril jest przykręcony wkrętami a nie na zatrzaskach.. Ciekawe jak jest to w B6 realizowane w razie czego warto wiedzieć.. tylko jak linka się zerwie gdzieś pod maską to się do niej kombinerkami też nie dostaniesz..

VOLKSWAGEN PASSAT lusterko wewnetrzne (wsteczne)

Witam posiadam passata b6 lusterko wewnętrzne z fotochromem - niestety przy użyciu siły oderwałem je delikatnie tzn. fotochrom działa pali się zielona lampeczka. samo lusterko trzyma mocowania (szyjki) jednak oderwane jest od czarnej podstawki która jest przyczepiona (wklejona do szyby) Czarna podstawa trzymajaca całe lusterko nie mam pojęcia czy czoś naderwałem nie mogę zdjąc lusterka

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jaki adapter do gniazda H7 na żarnik D2S

Czy ktoś może wie jaki adapter jest potrzebnyaby założyć żarnik D2S (w swoim standardowym wykonaniu) do gniazda H7 Zamieszczam zdjęcie tejże wtyczki pożyczone od kolegi z forum

W B6 (3C) żarówka H7 w soczewce wciskana jest na zatrzask. Nie taki jak na zdjęciach zabezpieczony metalową klamrą. Który adapter użyć aby założyć żarnik D2S Czy takie blaszki wystarczą httpwww.allegro.plshow_item.phpitem857861980

VOLKSWAGEN PASSAT podłokietnik fabryczny

Mam dylemat.Posiadam paska w wersji trendline i ta opcja nie miała przedniego podłokietnika.Ale wersje amerykańskie B6 mają taką samą konsolę środkową jak w moim samochodzie (bez żaluzjitylko z wkładką na kubki) z zamontowanym podłokietnikiem. Moje pytanie jest takie.Czy można dokupić w ASO sam podłokietnikbez konsoli środkowej (czyli elementu z obudową lewarka i z pokrętłami od

Widzę że temat dość poszukiwany a więc postaram się dokładnie opisać demontaż tunelu środkowego w passacie B6 w wersji trendline bez podłokietnika. Zaczynamy. W tylnej częsci gdzie jest ta duża wanna znajdują się wykładziny gumowe pod nimi znajdują się dwie nakrętki z podkładkami które trzymają tył należy je odkręcić uważajać aby nie ukręcić szpilek. Idąc dalej po bokach

VOLKSWAGEN PASSAT B6 klapa bagaznika (sedan 2006)

Czy ktos wie jak sie dostac do silownikow otwierajacych klape bagaznika w sedanie

Pozdejmuj zatrzaski od tapicerki od strony otworu bagazowego i odegnij tapicerke

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi