części samochodowe nanodatex

volkswagen passat wtryskiwacz benzyna b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat wtryskiwacz benzyna b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat wtryskiwacz benzyna b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Spadające (falujące) obroty - benzyna

Witam Co może być przyczyną czasem spadających obrotów za nisko Powiedziano mi że to moze być usyfiona przepustnica wylałem praktycznie cały preparat do czyszczenia... i nadal czasem mam to samo aaa robi sie tak przygazówka... i obroty zamiast stabilizować sie i spadać do 800 stabilizuja sie i spadaja do 600 jest małe przydławienie przepustnica sie otwiera ( widać pod maska ) i obroki

Ja to w wolnej chwili musze poprawić po gazwonikach... musze kupic nowy kolektor dolotowy.. nawiercić gdzie indziej te wtryskiwacze gazu... i wsadzić cała listwe od gazu pod kolektor... bo tak jak teraz mam to normalnie porazka... silnik wyglada jak ... to straszne do tego kompa mi zamontowali do góry wtyczkami aż sie prosi żeby go zalać woda i żeby sie zjarał hehe PS... zapomniałem dopisać...

614 DIAGNOZA Problem falujących obrotów MrWho ma - B5 3B 1.8 ADR 1998 - przepustnica sterowana linką gazu po wymianie świec filtra paliwa filtra powietrza jedyna roznica to to ze ma teraz kopa jak cholera i śmiesznie świszcze powietrze tak jak by turbine miał po za tym obroty jak spadały tak spadaja i jest coraz gorzej przepustnica wyczyszczona - nowe nastawy - nic to nie pomogło. wymiwniony

Przewody podciśnienia sprawdzasz własnym okiem. Ja z lenistwa kupiłem 1.5m identycznych za 12zł i wymieniłem wszystkie. Część była porowata i podejrzewam że miało to jakiś wpływ na kulturę pracy silnika. A co do czujnika Halla. W moim zbiorze śmieci znalazłem artykuł który objaśnia łopatologicznie związek różnych czujników i ich wpływu na pracę silnika. Jest tam też o Hallu.

Wymień wtryskiwacze i będzie po problemie.Któryś z wtryskiwaczy przepuszcza i po dłuższym postoju masz do przepalenia mieszankę lpg i pb podczas rozruchu.A że gaz jest wtedy w stanie płynnym to telepie dopóki nie przepali.100% pewniak.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wymiana popychaczy w passat 1.6 benzyna lpg

Czy jest mozliwe że po wymianie popychaczy zaworówszklanek nie został spuszczony olej z popychacza i spowodowało to pogięcie zaworu Szukam pogorszenia się stanu pracy silnika po tej wymianie gdyz przed wymiana samochód się nie dławił ani nic a po wymianie nie nadaje się do jazdy dusi się i szarpie i mocno kopci do tego paliwo w wydechu

no własnie przeczuwam tak jak Pan mówi bo z tego co wiem to tak właśnie zrobił ten idiota mechanik bo mówił że po złożeniu nie mógł odpalić samochodu że prawie akumulator wyczerpał bo przed ich założeniem zrobilem ok 1000 km i jedynie dzwięk samochodu wykazywał slabsza pracę silnika i krotkie przerwy przy prędkości powyżej 120kmh które nie utrudniały jazdy bo doś rzadko sie

to teraz jeszcze niech ktoś mi powie jaki z tym wszystkim ma związek a może nie ma błąd jaki wykazał komputer czyli błąd zwarcie do masy na 4 wtryskiwaczuzaworze coś takiego

a może się ktoś ustosunkowac do wątku i powiedzieć jaki z tym wszystkim (czyli wymianą popychaczy czy pogiętym zaworem) ma związek a może nie ma błąd jaki wykazał komputer czyli błąd zwarcie do masy na 4 wtryskiwaczuzaworze coś takiego

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Nierówna praca po uruchomieniu Czy to wtryskiwacze

Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu mam ze swoim passatem następujący problem. Rano przy uruchamianiu (temp około 20 stopni na plusie) przez pierwsze 3 do 5 sec pracuje nierówno tak jakby gubił zapłony i przy tym dymi. Po 5 sec wszystko się normuje silnik pracuje bardzo ładnie nie ma żadnych problemów z mocą dymieniem dziurami w obrotach itp. Ciepły pali na dotyk zimny zresztą też tylko

Witam I ja mam podobne objawy nierówna praca po uruchomieniu zimnego silnika przez kilka sekund śmierdzące benzyną spaliny i wznoszące się wskazanie na komputerze zużycia paliwa... by po tych kilku sekundach wszystko wracało do normy silnik uspokajał zużycie wracało do poziomu ssania 3-4 lh po czym oczywiście maleje do ok 0.9-11 lh. W wątku piszecie o czujniku temperatury silnika świecach

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czy to uszkodzony wtryskiwacz benzyny

witam prawie od zakupu samochodu 25 roku od czsu do czasu mialem objaw szczególnie rano jak by palił na 3 cylindry trawało to krotki czas po tem samochod chodzi normalnie . Od niedawna problem ten robi sie coraz częstszy szczególnie na zimnym silnikiu po lekkim nagrzaniu przechodzi objaw. dzisiaj sie temu lekko przyjrzałem i moja diagnoza że pada jeden z wtryskiwaczy benzyny. gdy miałem ten

Mi tez ostatnio sie zpsul passacik i chodzil tez jakby na 3 cylindrach i rano nie palil wogole. z braku laku wyjalem przeplywke przeczyscilem ekstrakcyjna i zlorzylem dzis i odpalam a on jak nuweks i mocy mo wrucila Wiec moze przeczysci przeplywke ona brudzi sie strasznie a szczegolnie ten czujnik potraktuj szmalka zmoczona benzyna ekstrakcyjna. Pozdro

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pompa paliwa(benzyna)

Mam dwa pytanka odnosnie pompy paliwowej w silniku benzynowym 1.Pompa paliwa podaje jednakowa dawke paliwa obojetnie na wolnych obrotach czy np przy 5000obrmin a niespalona ilosc benzyny leci przelewem do zbiornika czy w miare zwiekszania obrotow pompa podaje wieksza dawke 2.Czy jest jakas gorna granica wytrzymalosci pompy paliwowej(chodzi mi o przebieg) bo mialam kilka aut i przy okolo 200tys km te

Czyli cisnienie paliwa oscyluje pomiedzy 2 a 3.5 bara tylko na wtryskiwaczach a sama pompa pompuje caly czas jednakowo bez wzgledu na ikosc obrotow silnikadobrze zrozumialam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Awaria sterownika wtrysków ECU prośba o pomoc

Witam passat b5 sedan AHL 16 benzyna - nigdy nie zagazowany. problem od początku jadę samochodem a tu jak nie walnie pod maską samochód stracił moc i zaczął głośno stukać. oddałem do serwisu który 2 tyg. wcześniej wymieniał uszczelkę pod głowicą diagnoza uszkodzony wtryskiwacz podaje cały czas paliwo wymienili i stwierdzili że auto nie chodzi na 1 cylindrze mogą zdiagnozować ale

VOLKSWAGEN PASSAT B5 B5- szarpanie podczas jazdy oraz harczenie przy odpalaniu

Witam wiec na poczatku ladnie sie przedstawi moj samocchodzik to passat (kto by pomyslal ) 1.8 20V benzyna naturalnie bez gazu jezdzacy w anglii mam z nim kilka problemow i dlatego pisze tutaj wiec jesli ktos zna odpowiedz na ktores z nich pprosze o szczegulowy opis gdzie znalezc element o ktorym bedzie mowa i jak go wymienic lub sprawdzic 1 problem najbardziej mnie denerwujacy a mianowicie problem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam na forum. Mam problem z moim paskiem B4 95 r 1.8 na jednopunkcie z instalacją gazową II gen. Do wczoraj chodził ładnie i na benzynie i na gazie. Po skończonej jeździe przełączyłem go na benzyne i zgasł później nie mógł odpalić próbowałem kilka razy aż w końcu zaskoczył. Zostawiłem go na kilka godzin zapalił dobrze (na benzynie) przełączyłem po kilku min na gaz chodził

Witam. Mam problem z passatem b3 rok 1991 silnik 1.8 benzyna o oznaczeniu RP. 90 KM. Silnik pracuje nierówno na obrotach ( na jałowym też) po dodaniu gazu słychać strzały w kolektorze ssącym. Brak mocy nie mogę nawet wyjechać z garażu. Sprawdziłem świece i okazało się że wszystkie grzeją ( wszystkie mają iskrę) wymieniłem aparat wtryskowy dałem nową uszczelkę i dzieje się to

Mój passat 1.6 benzyna przez kilka dni zaczął szarpać miał chwilowe braki mocy.... aż w końcu wyraźnie stracił ciąg. Po wyjęciu listwy wtryskiwaczy okazało się że 2 wtryski (pierwszy i ostatni) leją bez przerwy aż paliwo leci z tłumika. Po zamianie zasilania z dwóch środkowych sprawnych wtrysków upewniłem się że winne jest sterowanie wtryskiem. Wygląda na to że zawiesiły się

Bry ma problem z moim passatem podczas jazdy zgasł jak chcialem odpalić to załapywał na chwile i gasł. Sprawdziłem przewody paliwowe idące do wtrysków i nie ma tam paliwa. benzyna dochodzi do wtryskiwacza ale nie puszcza dalej nawet jak ręką podniose klapke gdzie może być przyczyna

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Kupilem wlasnie passata z tym silniczkiem i chcialbym zalozyc temat na jego temat.Spalanieawaryjnosczalety i jak sie go uzywa itd.kazdy kto co wie to prosze pisac bo jest nas malo troszke i ciezko cos znalezc.

pozwole sobie wkleić wypowiedz SebastianaS którą napisał na innym forum odnośnie BRC a czytając jego wypowiedz proszę sobie odpowiedzieć czy jest w temacie i zna się na instalacjach LPG czy nie Do rzeczy Zgoda BRC jest kompletnym produktem choć po prawdzie nie wszystkie komponenty są robione przez wytwórnię macierzystą wiele z nich dostarczają podwykonawcy. W związku z tym mianem składaka

to o ile pamiętam ponad 48. Wg mnie taki jest zakres spalania tego samochodu. Stwierdzenia mega ukryta oszczędność nie rozumiem kompletnie. Na swojej instalacji zaoszczędziłem już ok. 12 000 pln. Koszty to jeden wtryskiwacz i 4 filtry oraz droższe przeglądy. Nawet jeżeli doliczy się inne niespodziewane koszty to i tak podejrzewam że niedługo kupiłbym sobie za tą kase drugiego passata.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem na zimnym silniku.POMOCY

Witam. Wczoraj rano temperatura spadła poniżej zera i się zaczeło.Idę na parking a tu trzeba skrobać szybki.Tak więc odpalam auto aby się zagrzało i do dzieła.Po około 4min ruszam a tu szok z rury idą kłęby sinego dymu.I tak przez około 5min.(2km). Współczuję autom które za mną jechały.Ciężko stwierdzić czy to był olej czy przepalona ropa.Dodam także że wtedy autko trochę

Co do problemu z kopceniem stawiałbym na układ paliwowy czyt wtryskiwacze i wszystko to co odpowiadać może za podawanie dawki paliwa na zupełnie zimnym silniku. Nie znam się na dieslach więc nie będę zgadywał. W benzynach bywa coś takiego jak wtryskiwacz rozruchowy który podaje dodatkową dawkę paliwa tylko wówczas gdy temperatura spada do 4C lub niżej i tylko wtedy gdy auto jest zupełnie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 AHU - dziwne cykaniedzwonienie w kieliszek ...

Witam Problem pojawił się po przygodzie z benzynką. Tzn - zalany był benzyną przy kasie obczajenie że coś nie tak na hol i wypompowanie wszystkiego z baku (wpięcie się przed filtrem paliwa). Wypompowane zostało wszystko z baku (samochód nie był odpalany na benzynie). Zalany ON no i odpalanie wszystko śmiga jak należy cichuteńko. Wszystko spoko ale po tym jak wróciłem do domu zacząłem

Problem pojawił Ci się praktycznie po wymianie wtrysków.. i raczej to dzwonienie nie wygląda mi na szklanki ja bym stawiał na wtryskiwacze i szukał w nich przyczyny skoro taki sam dźwięk słyszałeś na początku jak je wymieniłeś więc ten odgłos mógł z powrotem od nich powrócić. To ze benzyna była zalana ale od razu wyssałeś ją z baku i w układ paliwowy nie dostałą sie to raczej

VOLKSWAGEN PASSAT B5 dusi sie na paliwie

witam wszystkich mam passata 16 z 1997roku i mam taki problem ze od jakiegos czasu dlawi mi sie na paliwie nie chce jechac tylko szarpie jak mu podleci to idzie dobrze ale czesciej sie dusi i nie chce nabierac predkosci. Zmienilem mu swiece przewody filtr paliwa i nic dalej jest bez zmian NIE WIEM CO ROBIC POMOŻCIE z gory dzieki

Jesli strzela na gazie to przebicie zapłonu na benzynie nie będzie strzelał nawet przy przebiciu. Miałem podobne problemy z pracą silnika na benzynie. Mam instalację II generacji powodem był niesprawny emulator wtryskiwaczy mechanicy różne stawiali diagnozy. Połączyłem wtryskiwacze tak jak powinno być na benzynie z ominięciem emulatora i silniczek chodził równo z tego wynikało że

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Nie mogę odpalić

Mam zasilanie benzyną LPG. Czasami zdarzy się tak że gasząc silnik nie mogę go już odpalić. Odpalam na benzynie więc myślę że ingerencję gazu w ten problem mogę odrzucić. Gdy auto dłużej postoi to można je odpalić. Byłem u mechanika na komputerze i pokazało mu że awaria pompy paliwa. Stwierdził że to możliwe że pompa po mału wysiada i czasami odmawia posłuszeństwa. Wymieniłem

Jeżeli czujnik temp silnika jest ok. to podejrzewam nieszczelność w zasilaniu gazem. Teraz pytanie jaką masz instalacje mieszalnikową czy sekwencję. W pierwszym przypadku nieszczelny zawór odcinający w parowniku będzie powodował że gaz pozostały w przewodach będzie się dostawał do kolektora. W drugim przypadku nieszczelność jednego lub więcej wtryskiwaczy też powoduje dostawanie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dlaczego jak jade na gazie ubywa mi paliwa

Witam.pytanie mam mam passat b5 na sekwencji i jak jadę na gazie strasznie ubywa mi paliwa.miałem jakieś 15litrow i minęło 4 dni i mam rezerwę czy jak jadę na gazie jak jest zimny to pobiera gaz i paliwo...

Moim zdaniem kolega długiiii ma rację albo pracują wszystkie na raz albo nie a nie tak jak ktoś wcześniej pisał że w tym samym czasie część wtryskiwaczy może chodzić na benzynie a druga część na gazie. Ja też mam staga opcja wyłącz przy pierwszym działa tzn. gdy silnik potrzebuje większą dawkę i na gazie nie daje rady to odcina od razu całą instalację gazową a nie tylko jej

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przeróbka automata na manual.

Witam. Ostatnio mam coraz większe problemy ze skrzynią automatyczną i zastanawiam się nad wymianą na zwykłą manualną. Rozpadło mi się koło zamachowe przy konwerterze i musiałem kupić nowe w servisie bo do automata ciężko znaleźć części urzywane. Konwerter wysłałem na naprawe do Zielonej Góry i po trzrech tygodniach kiedy wkońcu odebrałem samochód dalej jest coś nie tak. Przy

Dzisiaj podłączyłem aku i albo uwaliłem ecu albo przepustnice. Może to i to. 17953 Sterowanie przepustnicy brak osprzętu nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY --------------------------------------------------------------------------------------------------------- 17967 Regulator wolnych obrotów - ustawienia pierwotne brak osprzętu nie związany ze sprzętem ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ciężko odpala po dłuższym postoju 1.8 ADR LPG

Witam od pewnego czasu zauważyłem pewną dolegliwość z rana gdy odpalam pasia oczywiście na PB to nie zapali za pierwszym razem tylko gaśnie gdy w chwili odpalania dodam gazu to albo gaśnie albo pyrpie jak szrot na lpg i po chwili wraca do normalnego stanu. Po ponownej prubie odpala bez problemu. U mechaniora sprawdziliśmy czy uszkodzony jest jakiś czujnik odpowietrznik na listwie wtryskowej

A więc wczoraj wieczorem podrzuciłem auto mechanikowi i dzis dał diagnozę (rok temu siostry auto w podobny sposób naprawił od telepania audi 1.6.) Jakiś dureń sprzedający mi auto odpalał auto i jeździł tylko i wyłącznie na gazie nie mając kompletnie benzyny w baku. Zachrzanił pompę paliwa. I teraz ponoć mam wlać olej miksol czy jakoś tak i wyjeździć bak benzyną by ta pompa się

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ruszanie na zimnym silniku

Witam Tak jak w temacie czyli przeważnie na zimnym silniku podczas ruszania samochód lekko szarpie w chwili gdy zbyt szybko chce puścić sprzęgło. Jak ruszam bardziej na półsprzęgle i więcej gazu wtedy ma odpowiednią moc. Jak tylko sprzęgło złapie to nawet jak mu się wdepnie to na każdym biegu już normalnie ładnie przyspiesza bez szarpania. Żadnych innych objawów nie ma. Po prostu

dołącze się do tematu nie zakładając nowego. 1.6 benzyna przy temperat powietrza ok 5st przy zimnym silniku zaraz po zapaleniu i ruszeniu czasem szarpie(brak mocy) silnikiem przez ok10-15s taj jak by nie pracował na wszystkie gary po przełączeniu na gaz wszystko jest okpo rozgrzaniu na benzynie nic takiego nie występ.Usterka wystąpiła przy niskich temperat. powietrza usterka wykryta zapchany wtryskiwacz- marne paliwo-xeramik do czyszczenia wtrysków PB98 i jest ok

VOLKSWAGEN PASSAT B5 przy uruchamianiu pali na trzy cylindry

mam paska b5 1.6 benzyna 98 rok. przy odpalaniu motor pali nieróno tak jakby na trzech cylindrach po czym za chwilę wyrównuje obroty i wszystko niby jest ok. z rury czuć nie spaloną benzynę może kto coś wie

Czy te objawy występują tylko na zimnym silniku czy na ciepłym też I czy nie zaczął Ci trochę więcej palić Jeśli rzeczywiście niedomaga na jeden cylinder to może też być uszkodzony wtryskiwacz. Może lać i wtedy w momencie odpalania jest zbyt dużo paliwa i przylewa świecę. Pisałeś wcześniej że śmierdzi benzyną więc ewidentnie nie spala mieszanki. To jest trochę takie wróżenie z fusów na odległość.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Adaptacja przepustnicy AEB

Witam Mam problem z przepustnicą sprawdziłem jej nastawy na kanale 001 i wyszło że przy gazie w podłoge wskazuje mi 872st a na kanale 098 pokazuje part czyli nie pełne otwarcie a gaz w podłoge więc ją zaadaprowałem od nowa wyskoczyło adp ok ale dalej jest to samo miełem drugą używaną przepustnice podłączyłem zaadaprowałem i na tamtej też nie pokazuje pełnego otwarcia tylko 89st

Przepraszam że tak po długim okresie czasu zamieszczam odpowiedź w sprawie problemu z obrotami biegu jałowego po przeczyszczeniu przepustnicy. Problemem nie były kable wysokiego napięcia świece przepływomierz cewka zapłonowa sonda lambda i wtryskiwacze. Nie musiałem wymieniać przepustnicy na inną. Usterką okazała się zbyt duża szczelina pomiędzy krążkiem a ścianką w przepustnicy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wypada zaplon na 3 cylindrze - beznyna

wypada zaplon na 3 cylindrze podczas pracy na benzynie przelaczam na gaz nie wypada co jest grane w sobote wyjezdzam na wczasy nie chce zadnej niespodzianki

Tak jak wspomniał kolega Alexx uklad zaplonowy zostaw w spokoju zerknij czy nie masz bledow wtryskiwaczy... Moze wyskakiwac jak masz LPG lecz wiekszosc instalatorow twierdzi ze przy nowych instalkach ten problem nie wysstepuje . To jest jedyna rzecz jaka jest rozna w calym procesie pracy silnika miedzy LPG a benzyna ... Teraz tak jeszcze pomyslalem ale to raczej malo realne ze jakies jaja robi sonda lambda na LPG jest symulowana ...

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8 T trzęsie i nierównomiernie pracuje na benzynie na ssaniu w pierwszej fazie.

Mam pewien problem a mianowicie silnik w pierwszej fazie ssania (tak to nazywam jest to pierwsza faza ssania zaraz po rozruchu gdy silnik pracuje wyraźnie głośniej i obroty są jedną kreskę ponad tysiąc potem dalej jest ssanie ale już nie tak głośne) pracuje nierówno szarpie trzęsie delikatnie autem jest to wyczuwalne... Trwa jakieś 10-15 sekund potem już tego nie ma. Czego to może być

Gaz ma ciut inne parametry niż benzyna i wadliwy wtryskiwacz na LPG może nie domagać

VOLKSWAGEN PASSAT B5 przeplywomierz jest potrzeby do gazu

jak w temacie.przepływomierz jest potrzebny do instalacji gazowej.mam sekwencje i wiem ze przeplywka padła.

Ta odpowiedź mówi wszystko Gaz sekwencyjny to nic innego jak tylko inne paliwo niż benzyna. Sterownik gazu pobiera sygnał z wtryskiwaczy benzynyrobi korektę (gaz ma chyba mniejszą objętość dlatego do 20-30% więcej go pali) i wtryskuje gaz zamiast benzyny. Jeżeli coś będziesz miał popsute auto będzie źle jeździło tak jak na benzyniea nawet jeszcze gorzej -) Nie zapominajże gaz jest bardziej niebezpieczny w zubożonej mieszance niż beznyna

VOLKSWAGEN PASSAT B5 AHL 97 Nagla smierc...

Witam. Mialem problem z rozrusznikiem w moim AHLku... po wymianie szczotek auto chodzilo caly dzien a nastepnego ranka auto poprostu nie daje znaku zycia. Zapala sie stacyjka lecz zero reakcji na zaplon. Czy jest mozliwe zeby z dnia na dzien posypal sie aparat zaplonu albo cos innego Nie bylo zadnych objawow wczesniej. Czy jest moze jakis uklad elektroniczny ktory lubi sie sypac w przypadku tych aut

Pompa raczej nie bo z ciekawosci odpialem ten zawor (nie znam fachowej nazwy) przy wtryskiwaczach i zygnelo benzyna. Mysle ze to elektronika ale nie wiem jak sie za to zabrac. Czy fatygowac sie zeby podpiac vaga Jest on w stanie cokolwiek stwierdzic

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zapaliła sie kontrolka paliwa

Witam w czasie jazdy zapaliła mi się kontrolka paliwa trochę dziwne bo jechałem na gazie i teraz cały czas świeci. Możliwe to jest że w czasie jazdy na gazie silnik pobiera trochę paliwa bo mi sie wydaje że jest to raczej nie możliwę. Mój gaz AUTRONIC działa na zasadzie że przełącza sie z paliwa na gaz po przejechaniu jakiś 2 km wtedy widze na kontrolkach że jade na gazie. Co mam z tym zrobić.

Miałem kiedyś auto z gazem. Fachowcy od gazu poradzili mi aby zostawić włączony obieg benzyny (nie wyłączać pompy). benzyna przepływając przez silnik chłodzi wtryskiwacze i zapewnia im dłuższe bezawaryjne funkcjonowanie. Ponieważ pompa paliwa pracuje cały czas musisz zapewnić jej benzynę do pompowania - pompa pracująca na sucho zatrze się dlatego (jak już ktoś wyżej napisał)

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi