części samochodowe nanodatex

volkswagen passat wahacz zwrotnica b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat wahacz zwrotnica b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat wahacz zwrotnica b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Alternatywne - wytrzymalsze wahacze

Witam Poszperałem trochę po forum ale chciałbym uzyskać jednoznaczną odpowiedź ... Czy do passata można wsadzić jakieś grubsze wytrzymalsze wahacze w połączeniu np. ze zwrotnicami większymi Czy pasują z innych większych mocniejszych aut koncernu VAG - czy wszędzie to samo Nie ukrywam że po blisko 200 kkm coś zaczyna stukać i będę zmuszony wymieniać ... a po lekturze to już

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zawieszenie wahacze - jaka firma producent ceny

Witam. Mam takie pytanko. Z uwagi na stuki w zawieszeniu szykuje mi się wymiana górnych wahaczy. Zauważyłem że na rynku dostępne są części paru firm które nic mi kompletnie nie mówią a na pewno różnią się jakością (i ceną). Jakie firmy robiące części do VAG są godne uwagi a jakie omijać szerokim łukiem Nie chce kupić jakiegoś bubla który zaraz siądzie. Czy coś Wam mówi firma FEBI Bilstein Z góry dziękuję za odpowiedź

Do Twojego auta występuje jeden rodzaj wahacza prostego zapewne z cieńszym sworzniem. Do starszych B5 występuje drugi rodzaj wahacza z grubszym sworzniem. W niektórych zwrotnicach są tulejki po których wyjęciu można zastosować wahacz starszego typu z grubszym sworzniem

Nie założył tuleje na sworzeń tylko w niektórych zwrotnicach znajduje się właśnie ta tulejka która umożliwia montaż nowszych wahaczy 16mm. sworzeń lub bez niej starszy typ 21mm. sworzeń.

jak dobrze pamiętam to te tuleje są stosowane w zwrotnicach aluminiowych

VOLKSWAGEN PASSAT B5 zwrotnica

Witam. jestem tu nowy i prosze o wyrozumialosc jezeli cos zrobie nie tak kupilem w zeszlym tygodniu passata 2002 (B5 po lifcie) 2.0 w benzynie. Musze zmienic lewą przednią zwrotnice kupilem ją juz razem z wahaczami ale jak przyjechalem do domu to zauwazylem ze na mojej jest napis AL a na tej nowej jest AM niby na pierwszy rzut oka wygladaja identycznie ale chyba czyms sie musza roznic skoro maja inne oznaczenia. bede wdzieczny jezeli mi powieci czy da rade to zalozyc czy musze kupic inną.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 jak wybic srube wahacza

ma ktos jakis pomysl na srube gornego wahacza w przednim kole juz sie urwal leb jest zapieczona na maksa podgrzewac nei mozna chyab bo tam sa gumy nei wiem czy rozwiercic czy wybijac narazie pada wiec czekam na rade pozd

Witam rozumiem ze chodzi o dluga srube klinujaca sworznie gornych wahaczy Ja na szczescie nie mialem zadnego problemu z wymontowaniem tej sruby. Jedyne sensowne rozwiazanie to zlac ja jakims srodkiem penetrujacym np. WD40 i czekac. Po jakims czasie mozesz probowac ja wybijac. Grzanie rzeczywiscie nie jest dobrym pomyslem bo uszkodzisz sobie sworznie wahaczy (smar gumowe oslony). Poza tym nie wiem jak

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pękł wahacz podczas jazdy ( MASAKRAAAAA

Witajcie dordzy użytkownicy passków. Dziś rano wstając z łóżka nic nie zapowiadało tak dramatycznych zarzeń związanych z miom paskiem b5...jadąc sobie spokojnie do pracy koło godziny 9.10 przy prędkości 60 km nie wiadmo z kąd ale tak poprostu pękł wahacz w przednim kole pasarzera w pierwszej myśl myślalem że złapałem gume ale było to podejrzane bo o mało co a bym z tego nie

ja się nie zgodzę... wahacz nie jest spięty z amortyzatorem tylko ze zwrotnicą... jak wjedziesz w dziurę głęboką na tyle że amortyzator się skończy to wybijasz górnymi wahaczami błotnik po stronie komory silnika (podszybia). Jeśli chcesz zobaczyć jak to wygląda to zapraszam na spota do wwa... pokażę wahacze to bardzo lekka konstrukcja której zadaniem jest przeniesienie bardzo dużej

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wahacz a końcówka drążka kierowniczego...

Witam Forumowiczów. Sprawa wygląda tak. Od dłuższego czasu coś strasznie skrzypiało mi z przodu auta. Chodziło o lewy górny wahacz. Przy okazji też zauważyłem że końcówka drążka kierowniczego z prawej strony jest zmasakrowana. Mechanik w KG powiedział że może to zrobić na jutro. I tu właśnie pojawia się pytanie... czy to możliwe żeby cały wahacz kosztował 150zł a końcówka drążka 160zł Strach pomyśleć ile wziąłby za robociznę ] Piszcie co o tym sądzicie

Jeśli skrzypi to na bank wahacze i to napewno nie górne górne potrafią wytrzymać bardzo dlugo ponieważ są nieruchome najczęściej jak już coś zaczyna sie dziać to dolne zaczynają padać pierwsze. Jeśli chodzi o diagnostyke to w tych modelach sami nie wiedzą o co chodzi i najczęście kążą wymieniać wszystkie wahacze albo mówią bzdury typu 2 górne i jeden dolny itp. Jeśli chodzi

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana Wahaczy Trudne czy nie

A wiec po przegladzi emojego paska wyszlo ze mam do wymiany gorne przednie wahacze. Nowe mam juz zakupione ale co z wymiana jest to czynnosc karkolomna czy nie Bo z tego co widze to tylko 2 sruby na kazdym. Prosze o podpowiedz jak sie do tego zabrac zeby nie zepsuc. Z gory dziekuje

kurde ulamała się menda... (sruba trzymajaca oba gorne wahacze ze zwrotnica) godzinę się z nią męczyłem i nic podgrzewalem walilem mlotkiem - wbijalem i wybijalem probowalem obracac kluczem - ani drgnie... a potrzebuje auto... tak mocno siedzi ze nie powinna wyleciec podczas jazdy nie

no to powodzenia ci życzę w skręcaniu jak gwint rozwalony a po za tym zwrotnica ma taki wystający dzyndzel do oparcia na nim łyżki montażowej by wybić sworznie uderzając w dolną część zwrotnicy przy sworzniu

witam wymieniam caly komplet wahaczy i mam problem nie moge wybic sworzni wahaczy dolnych(banan i prosty) ze zwrotnicy.Walilem z godzine mlotkiem i nic.Mozecie polecic jakis ściągacz na te sworznie.Dodam jeszcze ze gorne wahacze mam odkrecone i kolumne.Troche lata cala zwrotnica moze lepiej skrecic gorne to lepiej bedzie wybic dolne.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Uszkodzona zwrotnica

Witam słuchajcie doradźcie czy można bezpiecznie użytkować taką zwrotnicę kolega wymieniał wachacze górne no i wiadomo sławna śrubka dała mu popalić śrubę urwał a na dodatek zaczoł rozwiertywać ręcznie no i wiertło zjechało w ściankę czy wystarczy wypełnić pustkę np. jakimś klejem do metalu czy raczej zwrotnica złom doradźcie proszę 20140608_103143.jpg

Dolny prosty (amortyzator) Tu maż tez kilka słów httpforum.vw-passat.plthreads30...e-w-oznaczeniu Na allegro nawet są 2 rodzaje wahaczy w zależności od rocznika

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Regeneracja wahaczy - gdzie i za ile

Ja na śląsku mam znajomy warsztat w ktorym bardzo profesionalnie wykonują regeneracje wszystkich elementów zawiesenia Passka 3B i 3BG oraz innych samochodów. Jakość regenerowanych elementów przewyższa trwałością niejednen produkt nowy renomowanej firmy. Nie chce tu nic i nikogo reklamować ale kilku klientów z Passkami jeździ już dośc długo i są bardzo zadowoleni. Koszt wszystkich

Panowie ale czy taki poliuretan wogóle się nadaje do zawieszenia wielowahaczowego Przecież wachacze w pasku pracują nie tylko wokół osi tulei ale podczas kręcenia zwrotnicą również wiginają się na boki i po to są tuleje elastyczne. Z tyłu to bym się jeszcze zgodził ale z przodu tego jakoś nie widzę. Co innego samochody ze zwykłym wahaczem trójkątnym który pracuje tylko góra-dół. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wymiana wahaczy w B5.potrzeba sciagacz do sprezyn

wita.mam zamiar jutro wymieniac wszystkie wahaczekoncowki itd w swoim Passku i mam dylemat.czy potrzebne mi sa sciagacze do sprezyn czy wyjdzie mi caly mcpherson i sprezyna nie strzelii czy musze odkrecac srube od poloski(przegubu) i odciagac cala zwrotnice zeby wyciagnac dolny przedni wahaczz gory wielkie dzieki za info

Życzę Ci powodzenia w odkręcaniu górnej śruby Łączącej górne wachacze z całą zwrotnicą. Na bank się urwie. Mi tak właśnie się stało i musiałem rozwiercać. Z tego co wiem to we wszystkich się ona rwie. W serwisie kupiłem oryginalną śrubę i zapłaciłem 10 zł. razem z nakrętką. Tak jak Ci struna38 napisał dzień przed dobrze popryskaj śruby i wtedy napewno będzie łatwiej odkręcać. Dobre jest to że po wyjęciu Mc persona wychodzi razem z dwoma górnymi wachaczami.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 przednie zawieszenie passat 2000 rok

Mam passata 19 tdi 90 Km z1998r. Chcę go zamienić na paska z 2000r. 19 tdi 130 Km.(B5) Słyszałem że w 2000 r. jeszcze przed liftingiem montowano nowe przednie zawieszenia. Bardzo proszę znawców informacje.

Generalnie konstrukcyjnie wahacz pasuje ten sam do 3B i 3BG jeśli zwrotnica jest stalowa i to jest tak mniejwiecej do poczatku produkcji roku 2003. Jesli zwrotnica jest aluminiowa jak w niektórych Audi to już wahacz jest inny i nawet zwrotnica jest inna i nie podchodża nawet śruby montażowe końcówe wahaczy. Robiłem niedawno takiego passata co miał mieć ETKAowo zwrotnice stalowe i wczesniejsze

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Tylne zawieszenie.

Witam 627 Bardzo dużo rozmawiamy tutaj o zawieszeniu przednim (i słusznie bo to bardzo ważny temat) niemniej jednak w naszych passkach jest jeszcze zawieszenie tylne jakby nie patrzył wiem że jest ono dużo mniej skomplikowane i zawodne niż przednie ale jednak się zużywa. Ostatnio wymieniałem amortyzatory tylne i stąd moje pytanie co powinienem wymienić jeszcze żeby całkowicie odmłodzić zawieszenie tylne Nie bijcie za takie pytanie (podobno nie ma głupich pytań ).

Proponuję zmienić mechanika Od kiedy zawieszenie McPerson stosuje się na tylnej osi tu masz rysunek tego zawieszenia wraz z opisem Zawieszenie przednie McPherson 1 - amortyzator 2 - ramię zwrotnicy 3 - półoś napędowa 4 - wspornik przegubowego zamocowania dolnego wahacza (przykręcony do poprzeczki nadwozia) 5 - wahacz dolny 6 - oś przegubu wahacza dolnego 7 - przegub kulowy wahacza 8 - zwrotnica

VOLKSWAGEN PASSAT B5 stłuczka

miałem stłuczke jakiś czas temu i potrzebuje pomocy ubezpieczyciel oczywiście jak zawsze chce wypłacić jak najmniej(pierwsza wycena na 8tyś) (mam pełny pakiet bez wkładu własnego nowe części orginalne ASO) passat dostał w koło zawieszenie silnik rozwalił od środka chłodnice (przesunoł się) przy pierwszych oględzinach ubezpieczyciel do wymiany wypisał dwa wahacze górne tarcza hamulcowa

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kąt pochylenia kół przednich passat b5 1999r

Mam problem z kątem pochylenia kół przednich. Byłem już u kilku mechaników i sam też odrobinkę orientuję się w temacie ale wszędzie mnie zbywali mówiąc że jest nieregulowalny. Nie jestem pierwszym właścicielem tego auta ale oglądam go już od 3 lat i jestem pewien że nie miało jakiegoś poważnego dzwona. Nie mogę natomiast wykluczyć że przytrafiła mu się inna przygoda negatywnie

ehhh cholera ciekawa sprawa...powiem CI kolego ze u mnie też był zonk nawet wahacze mi sprawdzili wszystkie doslownie cały przód rozebrany w pidu wyszło ze znów coś z felga trefna była. po prostu nie ma bata ze jak zwrotnica jest prosta to zeby cos jeszcze nie grało.wahacze przeciez nie moga być za długie ani nic w tym stylu..jak z felgą nic nie wyjdzie to zielonego pojęcia nie mam o co kaman

VOLKSWAGEN PASSAT B5 sciąganie

hejmam ostatnio cos takiego ze jak jade prosto to na kazdym rodzaju drogi -moze byc idealnie rowna sciąga mnie delikatnie w prawo tzn tzn jak puszczze kierownice to powoli sie skreca w prawo czego to moze byc wina bo przyznaje ze niedawno kupilem to auto i nie robilem w nim np.zbieznosci ani geometrii

przerabialem temat sciagania ostatnio efekt byl przy niewielkich predkosciach (np 50kmh) sciagalo.. przy wiekszych 100 efekt znikal.. po nierownym napompowaniu opony (by zniwelowac efekt) przy mniejsyzch predkosciach sciagalo w jedna strone (te sama) a przy wiekszych druga po sprawdzeniu geometri (roznica w kacie nachylenia bedaca w normie producenta - niewytlumaczala sciaganie zdaniem fachmana) wymienilem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Delikatne bicie podczas gwałtowniejszego przyspieszania na 3 4 i 5 biegu

witam zanim podniosłem moc w aucie nie było tego czuć a mianowicie teraz jak na 3 biegu wcisnę na max albo na 4 żeby wyprzedzić coś i to samo z 5 biegiem czuje po lewej stronie tak mi sie wydaje przynajmniej delikatne wibracje czy bicie po oględzinach w kanale nie stwierdziłem nic podejrzanego oprócz tego ze wewnętrzny przegub ma luz pionowy jest on wyczuwalny czy to moze być przyczyna

Panowie przepraszam za odgrzanie starego kotleta ale po co zakładać nowy temat a od około roku mam podobny problem w swoim wozie. Nie passat ale jego brat. Silnik 1.9 TDI awx Przy mocnym bucie na 4 i 5 biegu wibracje Auto po remapie a obecny moment 360 Nm. W sumie nie ma znaczenia bo jak wgram ori mapy jest dokładnie tak samo. Wymieniłem 1. wahacze febi bieldstein 2. tarcze hamulcowe 3. opony

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zły kąt pochylenia koła

Kupiłem passata po małym dzwonie w którym była uszkodzona felga i wachacze dolne i jak potem się okazało też zwrotnica( po założeniu wachaczy była taka rozbieżność że brakowało regulacji). Powymieniałem wszystko i pojechałem na zbierzność niestety niechcieli ustawić ponieważ prawe przednie koło ma zły kąt pochylenia a tego się nie reguluje. I teraz to już sam niewiem co mam

Witam Mam podobny problem co Kolega który założył temat. passat po uderzeniu w lewe koło które przejęło całą siłę na siebie i się sporo cofnęło. Wymienione zostały dwa dolne wahacze trawersa pod silnik oberwały się dwa mocowania pod skrzynią ale alu felga nawet nie była krzywa. Po poskładaniu całości na zbieżności wyszła różnica w pochyleniu kół lewe jest -2 stopnie pochylone

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Trzeszczenie w przednim zawieszeniu ...

Czytałem posty o stukach w przednim zawieszeniu i nic tam nie znalazłem. A objaw mam taki ze przy ruszaniu (powolnym ruszaniu) - z prawej strony z przodu dochodzą takie dziwne dźwięki trzeszczenia tak jakby na starym tapczanie ktoś siadał Jak sie na zewnątrz samochodu naciska na to nadkole - to też to trzeszczenie słychać . Co to może być Pozdrowionka......

od kiedy nawiedziły nas mrozy pojawiły się i u mnie takie trzaski mam pytanie co popsikać w40 gumowe tuleje wahaczy górnych ze zwrotnicą czy także tuleje metalową gumową wahaczy górnych z podporą kolumny co z dolnymi wahaczami też potraktować wd40 (tuleje gumowe) co to jest łącznik stabilizatora c czy to ustrojstwo łączce dolny przedni wahacz ze stabilizatorem ktoś powyżej napisał

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Górny lewy tylny wachacz ukrecony gwint sruby przu skłądaniu.

Witam jak w temacie wymieniłem dzis lewy górny tylny waczacz wszystko szło ok zaczynałem skrecać wszystko do kupy i ukrecił sie gwint w nakretce bądz w sróbie i teraz pytanie jak sobie z tym poradzić nakretka nie chce sie wykrecić zeby wymienic sróbe zeby ja rozwiercic trzeba rozbierac całą kolumne jest jeszcze opcja tne wachać razem ze sróbą kupuje nowy i nową sróbe bądź nakrecam

Ale rozebraniewyjecie kolumny to banalna sprawa skoro wymieniałeś wahacz to poradziłeś sobie z długą śrubą łączącą dwa górne wahacze więc pozostało ci 14 roboty. -pod lewaruj -zdejmij koło -odkręć jedną śrubę łączącą amortyzator z dolnym prostym wahaczem -odkręć 3 śruby mocujące górę kolumny do nadkola -odkręć długą śrubę łączącą oba górne wahacze ze zwrotnicą -wyciągnij bez wysiłku kolumnę. całość zajmie Ci 15 min

Mi się udało bez żadnej kombinacji wyciągnąć kolumnę z przykręconą końcówką drążka do zwrotnicy. kiedy rozczepione są oba górne wahacze zwrotnica ładnie się odchyla na samym drążku i kolumna wyjmuje się bez problemu.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kontakt z krawęznikiem...

Posypało śniegiem i masz... Wracałem z pracy i skręcałem w uliczkę do domu prędkość minimalna bo ślisko... Pod śniegiem był delikatny lód zahamowałem abs zadziała ale nic to nie dało i zniosło mnie delikatnie w lewo na krawężnik który dotknąłem lewym przednim kołem (od strony kierowcy). Zetknięcie było bokiem koła tak jakby dołożyć koło do krawężnika i lekkie uderzenia

Cześć Teść stał w miejscu samochodem a fajna kobitka przywaliła mu prosto w prawe koło samochodem. Prędkość mała ale strzał odczuwalny. Chcę tu jednak uspokoić lub też nie ale to co się wykrzywiło to zwrotnica a nie wahacze. Jeżeli uderzyłeś delikatnie jadąc do przodu to siła rozeszła się po zawieszeniu i pewnie nic się nie stało ale jeżeli masz faktycznie kierownicę skręconą

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Uszkodzenie w przednim zawieszeniu

Po stłuczce z innym samochodem - przywalił mi w prawy przód (do wymiany zderzak przedni prawy błotnik kierunkowskaz) - przestawiło mi się koło.A dokładniej zrobiło się dosyć sporo zbieżne i trochę zbytnio pochylone górną częścią do środka. Zbieżność udało mi się wyprowadzić do normy jednak martwi mnie ten zbyt duży kąt pochylenia koła. Podczas oględzin nie zalazłem żadnych

Ponieważ koło górną stroną pochyliła się do środka obstawiałem górne wahacze (były wymieniane miesiąc przed wypadkiem) wyciągnełem je porównałem je w sklepie z nowymi wahaczami - żadnej różnicy w długości. Dolne wahacze raczej tego nie powodują ponieważ musiały by się wydłużyć aby koło tak się pochyliło. Kolejna część którą podejrzewam to zwrotnica - jednak czy

W końcu wymieniona zwrotnica przy okazji wahacz dolny tylni i końcówki drążków kierowniczych. Co najważniejsze koło wróciło do normy więc przestawiać ramy pomocniczej nie muszę. Teraz tylko zbieżność a przy kolejnej wizycie w Polsce zafunduję mu kompletną geometrię i pełną zbieżność - niestety tutaj ( w Pólnocnej Irlandii ) warsztaty samochodowe za dużo nie potrafią .

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czy czeka mnie wymiana zawieszenia

Witam wszystkich. Kilka dni temu z podporządkowanej wyjechał mi gościu i wymusił pierwszeństwo musiałem uciekać na chodnik lewym kołem uderzyłem w krawężnik felga i opona do kasacji. Po wymianie felgi i opony kierownica podczas jazdy na wprost jest lekko przekrzywiona w prawo auto nie ściąga i nie ma niepokojących drgań na kierownicy luzów na wahaczach też nie ma. Proszę o pomoc czy doszło do skrzywienia wahacza czy może wystarczy ustawienie zbieżności

w tym wypadku tylko diagnostyka podwozia ze wszelkimi pomiarami... i dopiero wtedy będzie widać czy zawieszenie nie dostało... koszt pewnie ze 100 zł Oglądanie zawieszenia i poszczególnych wahaczy na oko w tym wypadku nic nie da... bo zapewne są to uszkodzenia zbyt małe czyli do wymiany aby to wykluczyć tutaj bez wymiany raczej nie określi... ktoś opisywał na forum swoją walkę ze zwrotnicą

VOLKSWAGEN PASSAT B5 zawieszenie MASTER-SPORT

Witam Czy ktos z państwa montował zawieszenie tej firmy w swoim samochodzie Ciekaw jestem opinii na temat jej produktów..

Witam. Mam paska 2001 po lifcie i też szykuje się na wymianę wahaczy tylko podobno sa 2 rozmiary sworznia. Może mi ktoś podać jaki mam rozmiar w moi pasku A tak wogóle to z jakiego materiału jest zrobiona zwrotnica z żeliwa czy z aluminium w paskach po lifcie POzdrawiam

Dolne wahacze maja wlasnie stozkowy sworzen a gorne proste ale miejsza z tym a wiec stary typ sworznia 247mm na dole a 207 na gorze nowy typ 205mm na dole i 16mm na gorze .zwrotnica o nr. 8D0 407 258 nowy typ taki jest u mnie .wahacz TRW o nr.4B0 407 155 nowy typ mysle ze wszystko jasne i zrozumiale .

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zawieszenie MasterSport - rozwiewam wątpilowości

Witam Czy ktos z państwa montował zawieszenie tej firmy w swoim samochodzie Ciekaw jestem opinii na temat jej produktów..

Witam. Mam paska 2001 po lifcie i też szykuje się na wymianę wahaczy tylko podobno sa 2 rozmiary sworznia. Może mi ktoś podać jaki mam rozmiar w moi pasku A tak wogóle to z jakiego materiału jest zrobiona zwrotnica z żeliwa czy z aluminium w paskach po lifcie POzdrawiam

Dolne wahacze maja wlasnie stozkowy sworzen a gorne proste ale miejsza z tym a wiec stary typ sworznia 247mm na dole a 207 na gorze nowy typ 205mm na dole i 16mm na gorze .zwrotnica o nr. 8D0 407 258 nowy typ taki jest u mnie .wahacz TRW o nr.4B0 407 155 nowy typ mysle ze wszystko jasne i zrozumiale .

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Uderzone prawe koło

Witam Miałem wczoraj przygodę. Motocyklista się nie zmieścił i trochę mi przywalił w prawe przednie koło. Efekt jest taki że jazda samochodem na wprost nie jest możliwa chyba że się trzyma kierownicę 90st. w prawo... Jak myślicie poszła zwrotnica czy mogły też się pokrzywić wahacze Jak zdjąłem koło to nic generalnie nie widać ale jak koło jest założone to przy kierownicy na

2 lata temu uderzyłem w krawężnik prawym kołem... 4 wahacze końcówka drążka łożysko zwrotnica nowa felga. Koszt w aso skoda 5800 zł zatem na 75% zwrtonica zgieta zapewne nie widac ale pewnie jest wahacze na 100% i byś może drążek

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Cofnięte koło

Witam Wymieniełem kpl. wahaczy na oryginalne końcówki drążków Lemfordera. Pech chaciał że na drugi dzień po wymieniw wpieprzyłem się w dziurę w jezdni. Dzisiaj ustawiłem zbieżność i pojechałem na autostradę na sprawdzenie czy nie ściąga. No i ściąga w prawo. Pojechałem z powrotem na geometrię zmierzyli mi rozstaw osi i stwierdzili że przednie koło jest trochę cofnięte.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Samodzielna wymiana przegubów - prośba o rady.

Witajcie Jak to bywa ze starym juz sprzetem - zaczynaja powoli odmawiac posluszenstwa pewne jego elementy. Tym razem padlo na przegub w prawym kole. Guma juz jest zmasakrowana. Chcialbym sam wymienic przegub i teraz mam kilka pytan czy do zestawu z przegubem dodaja srube zabezpieczajaca jaki numer klucza potrzebuje by odkrecic przegub slyszalem ze 34-36 czy jest cos na co powinienem szczegolnie zwracac uwagi podczas wymiany dziekuje

I bez drugiej osoby i bez rozpinania wahaczy nie ma problemu z wyjęciem jak i włożeniem prawego przegubu zdo piasty. Ważne żeby kiera była max w lewo i zwrotnica dodatkowo pod lewarowana no i odrobina logiki co gdzie docisnąć i jak przegiąć.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 kieronwica po skreceniu nie odbija do konca na wprosttylko jest pod lekkim skosem

witam zauwarzylem ze jak np. jak na parkingu manewruje to kierownica sama wraca ale nie prostuje sie tylko pozostaje pod lekkim skosem naprostowac ja moge przesuwajac ja poporstu reka zeby byla prosto i teraz tak czy przyczyna moze byc np. po stronie padnietych kocowek drazkow i zbierznosci ( koncowki byly wymienione na stare bo jedne szybko padly 10000km a zanim zalozymy nowe to musze je najpierw

W każdym samochodzie występuje i w naszym passku również. Problem w tym że w naszych autkach konstruktor nie przewidział regulacji. Z założenia wszystko powinno być OK pod warunkiem że żaden wahacz ani zwrotnica nie są skrzywione. Z doświadczenia wiem jednakże że jest to dość częsta usterka której efektem jest złe prowadzenie auta.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stuki przy kręceniu kierownicą lewo-prawo na odpalonym silniku B5fl-filmik

Witam Ja zauważyłem wczoraj również stuki przy ruszaniu kierownicą na postoju lewo prawo dość szybko (silnik właczony). Odgłos taki jak ten [ame]httpwww.youtube.comwatchv6J4pHjuxsR8[ame] Około roku temu mechanik mówił mi że mam luz na maglownicy. Słysze też stuki jak jadę np po jakiś garbach (nie aż takie głośne ale słyszalne). Czy może to być wina wahacza górnego czy raczej

Witaj dzieki za odpowiedz. Wlasnie nie sciagal zaciskow wcale. Rozmontowal wahacze a zwrotnice podwiesil na starej koncowce drazka. Za maglownice i tak sobie to wisialo. Raz mu sie to zsunelo i lewa zwrotnica runela zawisajac na przewodach. Ale sprawdze to jutro z rana. Kopne kilka razy i zobacze. Na pewno podlewarowalem go i sprawdzilem luzy na kole tzn szarpalem trzymajac za godzinie 12 i 6 oraz

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ABS - Za wcześnie się włącza

Witam Mam taki problem mianowicie dziś zauważyłem że ABS za wcześnie się włącza. Gdy jadąc np 60 czy tam 80 kmh wcisnę hamulec do oporu to momentalnie włącza się abs i czuć na pedale pracę przez cały okres hamowania. Dodam że auto mało co zwalnia wtedy. To samo jest na suchej i mokrej nawierzchni . Gdy wyjmę bezpiecznik od ABS auto zatrzymuje się momentalnie. Podłączyłem VAG

Przerabiałem podobny problem w passacie kolegi. Podczas wymiany wahacza z przodu mechanik tak manewrował zwrotnicą że wysunął się lekko czujnik. Vag nie pokazywał błędów i kontrolka też się nie świeciła. Objaw był taki że ABS uruchamiał się nawet przy delikatnym hamowaniu. Doszliśmy do tego wykonując próbę drogową z podłączonym kompem obserwując prędkość poszczególnych

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wypięta półośka od strony pasażera

szukałem w szukajce ale mojego przypadku nie znalazłem. Wczoraj zjeżdżając ze skrzyżowania prawdopodobnie choć pewien nie jestem wypięła mi się półoś przy przegubie od strony koła. Efekt taki że słychać jeden zgrzyt i zero jazdy. Gdy zaglądałem pod spód to na biegu półoś się kręci ale nie przekazuje napędu na koło. Znajomy mechanik stwierdził że albo się półoś wypięła

Rozebrałem wszystko. Co się okazało Przegub wyrobiony na maxa rozpadł mi się w dłoniach praktycznie wszystko się z niego wysypało (kulki wieniec wewnętrzna bieżnia) zabezpieczenie ścięte na półosi znalazłem jego połówki w przegubie. Zamiast smaru substancja jakby olejo-podobna. Prawdopodobną przyczynę znam otóż jakiś miesiąc temu wymieniałem całe zawieszenie problem był z

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pomocy jaki powinien być kolor sprężyn

panowie POMOCY już kiedyś pisałem o swoim problemie chodzi o to że buja mi autem na boki ( kołysze ) sprawdziłem geometrię i wszystko oki wszystko sztram nie ma żadnych luzów gumy na tylnej belce wymienionewymieniłem nawet amorki i nadal to samo buja min na boki przy większych prędkościach na mało równej drodze jest to trochę niebezpieczne zastanawiam sie jaki kolor powinny mieć

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z ABS po wymianie przegubu

Witam. Mam taki problem. Dzisiaj byłem na wymianie gumy(osłony) na przegubie i ustawieniu geometrii. W warsztacie zmienili mi tą gume poskładali do kupy ustawili geometrie. Ale jak wyjechałem z warsztatu to zapaliły mi się kontrolki ABS i ESP. Wróciłem wiec do warsztatu i okazało się ze przy wkładaniu przegub uszkodzili opaske(liczydło) do ABSu. Znaleźli drigą taką samą skasowali błąd

a więc jak obiecałem to piszę czujnik abs wymieniony przy okazji wymiany wahaczy i łożyska koła więc miałem wszystko na wierzchu (zwrotnica w rękach ) niestety starego czujnika ruszyć się nie dało plastik od razu się połamał a cała reszta została potraktowana starą sprawdzoną metodą - młotek i punktak . stawiał opór ale przy takiej sile argumentów musiał ustąpić. nowy czujnik

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jak sie dostac do maglownicy. 2.0 2001r

Witam Mam taki problem podczas ruszania samochodem i po przejechaniu 20m. Poczulem jakbym mial laczka na 2 przednich kolach. Po wymianie 1 zauwarzylem ze dalej cos jest nie tak z przednimi kolami co sie okazalo. Prawdopodobnie ktos uderzyl mi w przednie lewe kolo(jak samochud byl zaparkowany mial skrecone kola) i podczas proby jazdy wykonuje 14 skretu w stosunku do kola prawego. Podniosle oba kola

jestes kolego pewien ze to drazekmoze cos z maglownicado drazka jest dojscie -zdejmujesz koło odkrecasz opaske harmonijki i masz dostep ciasnu ale jest potrzebujesz chyba 19 i jakis wiekszy klucz ok 35mm (a nie krzywy wahacz lub co ze zwrotnica )a jak go prowadzisz to nic nie trzeszczy strzelamoze krzywa felga tez bedzie sciagac

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

panowie POMOCY już kiedyś pisałem o swoim problemie chodzi o to że buja mi autem na boki ( kołysze ) sprawdziłem geometrię i wszystko oki wszystko sztram nie ma żadnych luzów wymieniłem nawet amorki i nadal to samo buja min na boki przy większych prędkościach na mało równej drodze jest to trochę niebezpieczne zastanawiam sie jaki kolor powinny mieć sprężyny przednie chodzi

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Uszkodzone zawieszenie po stluczce.

Witam szanownych forumowiczow. W zeszlym tygodniu w poniedzialek mialem niemila przygode a mianowicie pewien turecki taksowkarz w Niemczech wiechal mi w prawy przod na pierwszy rzut oka uszkodzone zastaly prawy przedni blotnik zderzak i drzwi najbardziej ucierpialo zawieszenie po lekkim podniesieniu auta widzialem zlamana zwrotnice skrzywiony drazek kierowniczy moim zdaniem rowniez wszystkie wachacze

oooo cholera fatalny strzał w ośke przerabiałem to samo dokładnie rok temu. poleciały górne wahacze i jeden dolny profilaktycznie wymieniłem wszystkie ponieważ druga strona była juz szrot z pewnością do wymiany będzie zwrotnica bo nie złapiesz zbieżności ani nic... ja bym osobiście proponował zakupić używkę z innego paska nie po przednim strzale oczywiście z piastą...aaa no i

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Trzeszczenie podszas skręcania

Witam mój problem polega na trzeszczeniu w zawieszeniu podczas skręcania w lewo z powrotem do wyprostu. Objaw ten pojawia się także przy naciskaniu na błotnik przedni z góry z obu stron samochodu. Oczywiscie przy skręcaniu - i na postoju i podczas jazdy. Wymienione są końcówki drążków kierowniczych i wachacz górny z lewej strony ponadto przesmarowane litrami WD-40 całe zawieszenie. Już

Widocznie nie do wszystkich miejsc dotarł lejsmar gdzie smarowałeś. Też tak miałem przez jakiś chyba tydzień. Wstrzykiwałem olej silnikowy w połączenia wahacza ze zwrotnica i przestało.

VOLKSWAGEN Swap hebli z 256 na 280

Witam posiadam w swoim mk3 heble 256 wentylowane i niestety te heble to porażka przy większych prędkościach chce zmienić na tarcze 280 ale zostać przy rozstawie 4x100 i pytanie czy tylko zestaw od g60 pasuje p&p Bo to że tarcza ma być od G60 to wiem tylko kwestia czy moge zastosować zacisk z jazmem od czegoś innego Słysząłem też gdzieś że moje zaciski mogą być tylko jazmo z g60 jak

od audi jest o kilkanaście milimetrów szerszyniż ten w g60a g60 ma taki sam klocek jak golf 3 z tarcza 256mm. Już pomijam różnicę w średnicach tarcz. Gdyby to był zacisk od tarcz 282.5mmtaki jak w mk3 gtito bym się nie dziwił.Ale ten w linku jest pod 288mm. Tak wygląda porównanie klockówseryjnych 256mm i niedawno założonych 288mm. Ciekawy byłemczy taki zacisk od audi a6passata

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi