części samochodowe nanodatex

volkswagen passat wahacz przód

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat wahacz przód

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat wahacz przód

VOLKSWAGEN PASSAT Sworzeń wahacza - przód

Na przeglądzie wyszło że mam do wymiany lewy dolny sworzeń przedniego wahacza i rzeczywiście widziałem na własne oczy jakie są luzy gdy wytrząsano moją dziecinę. Pytanie - czy łatwo go wymienić samemu a jeli nie to jak powinna się kształtować cena za usługę z częściami przy wymianie obu bo czytałem na forum że najlepiej wymieniać parami elementy zawieszenia. Czytałem też że trzeba ustawić geometrię po tym zabiegu - jakie koszty powinny być tej operacji Pozdrawiam.

Witam Ja płaciłem 40zł za sztukę wymieniałem oczywiście parami (w lutym wymieniłem tylko jeden i kupiłem tani za około 20zł i odradzam bo padł momentalnie) geometria kół 75zł z kątami nachylenia (polecam konkretną geometrię są tacy co ustawiają za 30zł latrkami a potem wkrecają że samochód był bity i bedzie go znosić już to przeżyłem) Usługa nie wiem ale maks 10-20zł Polecam

witam wszystkich dzisiaj próbowałem wymienić w passku sworzeń wahacza i niestety poległem...szukałem pomocy na forum i natchnęliście mnie chłopaki nadzieją że jeszcze nie wszystko stracone otóż...czy przy wymianie sworznia trzeba odkręcać i wybijać drążek kierowniczy bo otóż ten szczfany jest tak zapieczony że chyba wszystkie moce piekielne go trzymają...zlałem dziada wd 40

U mnie do wybicia końcówek drążka trzeba było bić młotami i w ucho i od spodu osiowo w gwint (końcówki szły do wymiany). Czasu trochę trzeba na to poświęcić. Najlepiej jakby dało się równocześnie z dwóch stron młotami uderzyć w ucho zwrotnicy ale tarcza hamulca przeszkadza . A i jeszcze taka porada najlepiej jednym młotkiem uderzać a drugim z drugiej strony zaprzeć żeby uderzenia

Panowi który ze sworzni pasuje do passata B4 kombi 1996 AFN Ten gwintowany czy ten krótki httpmoto.allegro.plitem811524996...n_wahacza.html httpmoto.allegro.plitem811524975...n_wahacza.html

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Podczas jazdy Passat drzy

Witam. Auto to passat 19 TDI 90 KM rocznik Przy predkosci w przedziale od około 90 do 110 odczuwalne jest dosc mocne drzenie całego samochodu. Przy nizszej predkosci czyli ok 80 km h drzenie jest znacznie słabsze tak samo jest po przekroczeniu predkosci około 120 km h drzenie znacznie sie zmniejsza ale i tak wystepuje. Koła sprawdzone miałem co prawda stare letnie i auto drzało zmieniłem

Jak sie okazało z tyłu nie trzymały amortyzatory zostały wymienione na nowe. Drzenie zmniejszyło sie ale nie ustapiło całkowicie jeszcze jest to cos w rodzaju mrowienia ktore oczywa sie na całym aucie niezaleznie czy jade spokojnie czy ostrzej czy na luzie. Z przodu mam do wymiany jeszcze dwa wahacze dolne ktore maja delikatny luz byc moze tutaj jeszcze ta usterka powoduje drzenie . W ciagu

Zobacz Wahacze przednie do VOLKSWAGEN PASSAT

VOLKSWAGEN PASSAT Nie mogę odkręcić wahacza Przód (wymiana tuleji)

Witam. Zabrałem sie dzisiaj za wymiane tuleji wahacza niestety nie moge go odkręcić chodzi mi o tą srube co trzyma tą część wahacza gdzie jest tuleja. z drugiej strony ciężko bo cieżko ale poszło a z lewej trzyma. Połamałem dwa klucze grzechotka wylałem na to z pół WD od wewnątrz auta wyciąłem mały otwór zeby moze z góry to odkręcic lub prysnąć WD ale tam i tak nie ma dojścia

VOLKSWAGEN PASSAT zawiecha przód

Kiedy pchnę nogą koło przednie przesuwa się względem auta (podobne zachowanie jak przy uszkodzonych tulei w tylnej belce) co może być uszkodzone PLIZZZ POMOCY

Prawdopodobnie tuleja na wahaczu

Jak laikowi.powiadaszzzzzzzzzz. Hmmmmm. Jedziesz na stację diagnostyczną wpadasz na szarpaki i wychodzi to znaczy gość chwyta dłonią sprawdzany element i czuje stukanie a za chwilę powiada Tobie. Panie kolego przyjedzie pan z naprawionym wahaczem (z wymieniooną tuleją) i wtedy podbijemy..... Tak podchodzimy do sprawdzania przodu. Laikowi powiadasz. Sam nie dasz rady szarpnąć wahaczem.

VOLKSWAGEN PASSAT zaleznosc pomiedzy cisnieniem a profilem opony - Wazne )

Hej wszystkim. Mam problem jezdze od roku czasu na kolach od Audi A4 (17" szer felgi 8J ET45) opona to Dunlop SP Sport MAXX 23545R17. wszystko bylo oknic nie obcieralo kola miescily sie zarowno na prostej jak i w pelnym skrecie...najmniejsza luka to 2mm pomiedzy rantem opony a koncowka gornego wahacza (przod) natmiast jest to przerwa stala nie zmieniajaca sie gdyz wahacz pracuje caly czas razem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przebieg na wahaczach - Paski 3b i 3bg.

Temat ten został założony po to by dzielić się danymi na temat ilości przejechanych kilometrów na zawieszeniu wielowahaczowym które w naszych Paskach występuje. Jak wiadomo wymiana jego to nie jest najprzyjemniejsza rzecz dla portfela ale co zrobić. Interesuje mnie fakt jaki przebieg zrobiliście na oryginalnym zawieszeniu lub jeśli nie macie samochodu od nowości to ile przejechaliście

zrobiłem 70 tys. na wahaczach TRV.Teraz wymieniam tylko górny prawy przód oraz lewy górny tył. Reszta po naszych lotniskach " bez zarzutu ---------- Post added at 1421 ---------- Previous post was at 1410 ---------- Gordopl-mój znajomy z Rzeszowa ma kolegę w salonie VW. Ten polecił mu regenerację wahaczy.Zrobił to w kilka godzin-cieszył się nią kilka dni do momentu jak wystartował

Mój passat sprowadzony dwa lata temu z Niemiec. Kupiłem go w tamtym roku przy przebiegu 180tys. Na dzień dobry wymienione górne wahacze przód (po dwa na stronkę4szt - tańsze zamienniki). Stare miały znaczek audi i rok produkcji bity 1999. Reszta zawieszenia nie wymagała wymiany. Na wszystkich elementach znaczek audi i bita data 1999. W tej chwili przebieg 193tys. i nic nie puka.

VOLKSWAGEN PASSAT Zawieszenie przód

Witam Wczoraj wymieniłem końcówki drążków kierowniczych bo miałem luz na kierownicy i stukało nie miłosiernie... Po tym zabiegu luz się zmniejszył samochód pewniej się prowadzi ale głuche stuki pozostały. Nie wiem co to jest... i jeszcze jedno pytanko... Czy jak podniosę przód samchodu i koło będzie w powietrzu to poduszka amortyzatora powinna się ruszać razem z całym mcpersonem

Tak poduszka powinna się ruszać z McPhersonem. Głuche stuki (jakby gumowy młotek o blachę) - obstawiam stabilizator. Ja wymieniłem u siebie gumy stabilizatora (mocujące go do sanek) łączniki wahaczy razem z nowymi gumkami i ucichło. Cały zestaw kosztował mnie ok. 100zł - kupiłem łączniki FEBI-Bilstein wyglądały solidniej niż jakieś 4MAX-y czy Hans Pries i były droższe o ok. 20złsztuka.

Silentblocki szczególnie ujawniają się przy niedużych prędkościach na dużych nierównościach. A a to głuche stukanie stabilizatora na każdej dziurze Przed zakupem sprawdź tylko jakiej średnicy masz stabilizator - były dwie wersje 22 i 24 mm średnicy. 22mm przy silnikach EZ RF RP RA 1F 1Y SB AAM AAZ 24mm dla KR PB PF 9A AAA 2E. Gumy stabilizatora będą miały średnicę (katalogową)

radek_chudy zwróć uwagę na to jak założone są łączniki stab. bo otwór na stabilizator nie jest osiowo względem śruby mocującej łącznik do wahacza.

podlacze sie do tematu bo walcze z podobnymi objawami jak opisane. luzow na kierownicy nie ma luzow na kolumnie kierowniczej nie ma swoznie nowe laczniki nowe tylny element met-gumowy wahacza wymieniony. stuki maja charakter stukania metalu o metal i wystepuja na malej predkosci na wiekszych nierownosciach. na 999% stukanie pochodzi z lewej strony i nieraz mam wrazenie ze zaraz urwie mi sie kolo. sprawdzalem

VOLKSWAGEN PASSAT Wahacz i luzy

Witam mam luzy na wahaczu. koło chodzi w przód i w tył. słychać stuki. jak najlepiej sprawdzić samemu co mam do wymiany.

VOLKSWAGEN PASSAT podskakuje przód przy ruszaniu

dzisiaj troche popadało więc jezdnia była mokra i śliska ruszyłem gwałtownie ze skrzyżowania i w tym momencie koła zaboksowały(nie należe do takich co butują auto) wraz z kręceniem sie kół zaczął mi podskakiwać przód auta jakby brakowało przyczepności myślałem że mi sie buda rozleci tak telepało(próbowałem jeszcze kilka razy tak ruszyć myślałem że to jednorazowy wybryk

Hmm Miałem nowe opony nowe amortyzatory nowe poduszki amorków tuleje wahaczy w porządku luzów żadnych i też mi przód podskakiwał zamieniłem na przodzie prawe koło z lewym (po zimie coś mi ściągało i nie mogłem dojść) i problem zniknął.

VOLKSWAGEN PASSAT Trzęsie przodem.

Witam. Ostatnio zaczęło mi trząść przodem. Efekt jest jakby opona miała guzaale wymieniłem na zimowe i nie ma poprawy. Felgi też zamieniłem miejscami. Wymieniłem tuleje wahacza. Żadnej poprawy. Powyżej 120kmh ustaje ale to normalne.Może ktoś miał takie przypadłości

Też właśnie z tym walczę... Efekt jest jak przy nie wyważonych kołach co oczywiście sprawdziłem. Mocno tego nie czuć ale jak już wiem że jest to czuję. Pasażer czuje jak przy 120 kmh chwyci kierownicę tylko 2 palcami. Miałem nadzieję że może to tylne tarcze zjechane na zero ale wymiana nie pomogła. Mój gumiarz (też ma B6) miał klienta z takimi objawami. Objechał 3 gumiarzy bo

VOLKSWAGEN PASSAT Waachacze przód VR6.

Tzn czy silentblocki są w nich wymienne czy trzeba wymieniać cały wachacz Pytam z ciekawości ponieważ sami wiecie jakie mamy drogi a jezdzę sporo i tył już mam do naprawy.

Wymienia się wg katalogu 357 407 182 - przód wahacza 191 407 181D - tył wachacza

VOLKSWAGEN PASSAT Amortyzatory przód - gdzie wkłady a gdzie całe kolumny

Jak w temacie. Mam zamiar wymienic wszystkie (tylnie z oslonami juz mam). Jak jest z przednimi Wiadomo że cała kolumna dobrej firmy kosztuje... Bardzo proszę o link do jakiegos katalogu bądź foto poglądowe całej kolumny i kolumny na wkład.

Chodzi mi o różncę między tym httpmoto.allegro.pla-8818h-amort...343884810.html a tym httpmoto.allegro.plbilstein-amor...298567263.html Poduszki osłony i odboje to swoją drogą (chyba wszystko do wymiany). Tak przy okazji to mam pytanie odnośnie stabilizatora - wymienia się tylko te łączniki które są montowane do wahaczy czy też jakieś inne są

VOLKSWAGEN PASSAT Kupujemy Passata B6B7-na co zwrócić uwagę jaką wersję wybrać

Przejrzałem całe forum i niestety nie znalazłem takiego tematu ogólnego a szkoda. Były zapytania o poszczególne modele z poszczególnymi silnikami ale nigdy nie było o ogólnej kondycji rodzimy. Zatem tu chciałbym poznać opinię wszystkich posiadaczy B6 w kwestii tego na co kupujący ma zwrócić uwagę jakie silniki polecacie a jakie lepiej omijać z daleka. Tak by każdy kupujący dany

Samochod wygląda jak nowy Jednak samochód ma 106.000 i ma kilka rysobtarć na zderzaku. W weekend spróbuje to zetrzeć. Ja szukałem samochodu w ktorym nic nie może być zrobione pod sprzedaż. Sam chciałem ocenić co jest do zrobienia a nie oceniać co zostało zrobione bawiąc się w detektywa. Po wizycie w ASO wiem że mam do wymiany tuleje na wahaczach przód sztuk cztery - wg ASO jakieś

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wibracje tiptronic

Witam Nietypowa sprawa gdy trzymam noge na hamulcu a automat jest w pozycj D to na auto przenoszone sa mocne wibracje a wczesniej tak nie bylo... mam FL19 tdi 130km...oczywiscie zakladam ze moze to byc poducha pod silnikiem ale czy to czasem nie jest wina automatu bo jezdzenie po mechanikach i wydawanie pieniedzy na ich hipotezy mnie nie bawi... automat zmienia biegi plynnie olej regolarnie sprawdzany... prosze o pomoc z gory dzieki za zainteresowanie

Witam Miałem podobne objawy - najpierw sporadycznie a potem stale pojawiało się drżenie wibracje całego samochodu podczas gdy wybierak był na D lub R a noga na hamulcu. Było to dość irytujące i niepokojące zaczęłem obawiać się o skrzynię - tiptronic 5 biegowy auto 18t AWM 4motion. Przebieg aktualnie 70 tys. km. Sprawdzone oczywiście poduszki silnika i skrzyni łączniki elastyczne

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Jaki macie przebieg w swoich B6 dotychczasowe naprawy

Tak jak w temacie napiszmy jakie mamy przebiegi w swoich paskach B6 oraz przy jakim przebiegu padł napęd pompy To ja pierwszy Przebieg 235000 km i rośnie Napęd pompy ------------- 234 tyś wymiana turbiny i odpukać to tyle na dzień dzisiejszy

Ja mam obecnie 100 tyś km. Auto w moich rekach od 12 tyś km - 2008 - Rygiel kierownicy - wahacze przód - Cewki świece Jeździ się dobrze i zadowolony z ogólnego zachowania się samochodu.

VOLKSWAGEN PASSAT 3.2 v6 czy 2.0 tfsi co wybrac

Przejrzałem całe forum i niestety nie znalazłem takiego tematu ogólnego a szkoda. Były zapytania o poszczególne modele z poszczególnymi silnikami ale nigdy nie było o ogólnej kondycji rodzimy. Zatem tu chciałbym poznać opinię wszystkich posiadaczy B6 w kwestii tego na co kupujący ma zwrócić uwagę jakie silniki polecacie a jakie lepiej omijać z daleka. Tak by każdy kupujący dany

Samochod wygląda jak nowy Jednak samochód ma 106.000 i ma kilka rysobtarć na zderzaku. W weekend spróbuje to zetrzeć. Ja szukałem samochodu w ktorym nic nie może być zrobione pod sprzedaż. Sam chciałem ocenić co jest do zrobienia a nie oceniać co zostało zrobione bawiąc się w detektywa. Po wizycie w ASO wiem że mam do wymiany tuleje na wahaczach przód sztuk cztery - wg ASO jakieś

VOLKSWAGEN PASSAT B5 stłuczka

miałem stłuczke jakiś czas temu i potrzebuje pomocy ubezpieczyciel oczywiście jak zawsze chce wypłacić jak najmniej(pierwsza wycena na 8tyś) (mam pełny pakiet bez wkładu własnego nowe części orginalne ASO) passat dostał w koło zawieszenie silnik rozwalił od środka chłodnice (przesunoł się) przy pierwszych oględzinach ubezpieczyciel do wymiany wypisał dwa wahacze górne tarcza

VOLKSWAGEN PASSAT Cofnięte prawe koło na krawężniku

Witam Jakiś rok temu zakupiłem passata B3. Od nowości było lekko bite w prawe przednie koło przez wymuszenie pierszeństwa. Założyłem aluski 20550R15 i zaczęło obcierać ale tylko przy cofaniu więc wymieniłem tuleje w wahaczach i przy okazji sworznie- bo przy wymianie jeden wyleciał. Ostatnio mi się śpieszyło i za ostro w zakręt wchodziłem był piach i pojechałem prosto i wjechałem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 dziwne stuki lewy przód - sprawdzone chyba wszystko (

Co to może być Przy skręcie w prawo słychać w lewym przodzie stuki. Wymienione wahaczełącznikikońcówki drążków.Sprawdzone przeguby (zresztą to inny dźwiek)wszystkie poduszkimaglownica.Dziś jeszcze zmieniłem gumy stabilizatora na Lemfordera. Dzieje się to nie zawsze ale dosyć często gdy skrecam jadąc już np na 2 biegu i to w małe zakręty lub skrzyżowania. Co to może

Witam od dwóch tygodni mam problem po ostatnich kwietniowych mrozach wymieniłem zawieszenie przód (passat B5 Lift) przed powrotem zimy w Marcu zaczęło mi skrzypieć jakby guma tarła o metal pojechałem na trzepak diagnoza gumy na wahaczach dolnych wybite i stąd te skrzypienie decyzja wymiana wahaczy komplet prawa strona (dla jasności ubiegłej zimy córka jadać wpadła w dziurę felga do prostowania)

VOLKSWAGEN PASSAT treszczące zawieszenie prawy przód passat

witam jestem tu nowy więc prose o wyrozumiałosc. mianowicie mam passata 1.9 tdi 2005 rok i cos mi trzeszczy w zawieszeniu z prawej strony ....co ciekawe zazwyczaj jak jade wolniej np na progach zwalniających lub zjezdzam z kraweznika to słychac straszne trzeszczenie jakby w zawieszeniu (zaznaczam ze jak jade kolo 100 po dziurach juz tego nie słychac) stawałem nawet na progu i bujałem samochodem

witaj do wymiany masz tuleje w wahaczu przednim przerabiałem to dwa miesiące temu najlepiej zrobić oba wahacze i jest swiety spokój.

Juz mialem zapytac Was czy warto zmieniac tuleje na wahaczach byc moze lepiej zmienic cały wahacza ale cena wahacza poraza 600PLN za jedna sztuke Za ta kase to mozna komplet wahaczy i koncowki drazkow do B5 kupic a to okolo 12 sztuk. Cholerny marketing....

irek30 sugerowalem tylko wymiane wahacza bo myslem ze wahacz jest tanszy i mniej roboty wtedy masz. Rok temu chcialem regenerowac 2 wahacze w b5(tylko wymiana tulei) ale okazalo sie ze nowy wahacz kupie w tej cenie..niestety w b6 to niemozliwe

VALDI proponuje wykrecic wahacz czasem trzeba organoleptycznie sprawdzic jak wahacz bedzie ok to dalej wytargac sprezyne i obejzec to co siedzi w kielichu...ja kiedys z amortyzatorami tak mialem na stacji diagnostycznej bylo ok a po wykreceniu padaka...

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zawieszenie wahacze - jaka firma producent ceny

Witam. Mam takie pytanko. Z uwagi na stuki w zawieszeniu szykuje mi się wymiana górnych wahaczy. Zauważyłem że na rynku dostępne są części paru firm które nic mi kompletnie nie mówią a na pewno różnią się jakością (i ceną). Jakie firmy robiące części do VAG są godne uwagi a jakie omijać szerokim łukiem Nie chce kupić jakiegoś bubla który zaraz siądzie. Czy coś Wam mówi firma FEBI Bilstein Z góry dziękuję za odpowiedź

Panowie ja moge szczerze polecic Mooga. Zakladalem dol z lewej strony i nie moge nic o nich zlego powiedziec. Cena nie jest wielka dol przod ok 210pln dol tyl ok 200pln za wymiane 50pln ok 500pln. Na tych wahaczach zrobilem juz 30 tys a nie jezdze po idealnych drogach. Rowniez slyszalem same dobre opinie na temat ww wahaczy i wiem ze znajdzie sie ktos niezadowolony(jak to zawsze jest). Znajomy wymieniel

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wybor wahaczy- luz na wahaczach B.WAŻNE

witam mam problem... wpadlem w dosc duza dziure jadac do Wawy i zaczelo mi stukac na nierowosciach w prawym przednim kole diagnosta na przegladzie niestety nie przepuscil mnie z tym i musze to szybko zrobic bo dowodu rej nie mam pytanie napisale ze to luz wahaczy przednich gornych czyli co jest do wymiany... chodzi tu o to zeby nie naciagneli mnie na cala zawieche za 2000Pln tylko co zmienic zeby

Witam wszystkim i proszę o wyrozumialość. jestem po lekturze forum odnośnie wahaczy do passata 3B2 rocznik 1999. Dzisiaj jestem po wymianie końcówki drążka (TRW) z lewej strony bo nietstey nie mieli Lemfordera. Mechanik stwerdzil ze pozostałe cześć zwieszenia sa ok. Po wymianie pojechalem na ustawienie zbieżności w innym zakładzie i mechanik powiedział mi sa do wymiany dolne proste

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przy skręcie w lewo słychać stuki z prawej strony przód.

Co to może być i czy naprawa jest możliwa w warunkach garażowych Proszę o pomoc i wskazówki.

Prosta sprawa. W tym aucie jak coś stuka a szczególnie przy skręcie to raczej napewno jeden z czterech wahaczy. I radzę się przyzwyczaić że przy naszych super utrzymanych drogach w tym aucie będzie stukać z przodu. No chyba że jest kasa i wymieniasz komplet wahaczy ( osiem sztuk ) średnio co 30 000 km. Jeśli chodzi o warunki garażowe to zależy co tam masz. Młotek i kombinerki to trochę

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne stukanie z przodu z prawej strony B5.

Witam Panowie.To mój pierwszy post i pierwsze B5.Wcześniej ujeżdżałem inne markia z VW miałem tylko golfa III dawno temuwięc dopiero się uczę usterek i zdobywam informacje o tym aucie..Mój problem jest taki.Auto mam od miesiąca ponad.Kupiłem pukało coś z tyły i z przodu.Szarpaki powiedziałyże z tyłu tuleje to kupiłem nowe Lemfordera i jest ok.Z przodu był łącznik stabilzatora

Właśnie przed chwilą kumpel przywiózł swojego paska na lawecie (jakieś 2 tygodnie temu zaczęło mu coś stukać w prawym przodzie ale oczywiście nie miał czasu podjechać żebym mu sprawdził ) efektem było rozerwanie wahacza dolnego przedniego przy sworzniu kulowym - koło doparło się do nadkola i koniec jazdy (sam koszt lawety to 250zł) dobrze że jechał 30kmh . Dlatego jak stuka polecam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 jakies dziwne stuki i piski z przodu

Mam 2 problemy czytałem tematy na forum i nie znalazłem rozwiązania wiec pisze i proszę o pomoc 1.Mam dziwne stuknięcia przy skręconych kołach jak wjeżdżam na mały krawężnik albo jakikolwiek inny próg. Stuki są zarówno jak skręcam w lewo jak i w prawo. Końcówki drążków są w porządku podnosiłem samochodzik szarpałem za koło stukałem i nic nie wymyśliłem. 2.Pojawiło mi się

Kiedy wykonujesz maksymalny skręt do oporu słychać pisk - to raczej normalne. Kilka wątków wcześniej trwa ożywiona dyskusja na ten temat. Są tacy którzy maja passata od nowości z salonu i twierdzą że działo się tak od pierwszego dnia. Ja też mam ta przypadłość i nic ale to nic sobie z tego nie robię. Warunkiem jest to że słychać to tylko kiedy kierownica stawia już opór. To

VOLKSWAGEN PASSAT Po remoncie zawieszenia dalej coś stuka z przodu

Witam Od jakiegoś czasu coś mi tłukło w zawieszeniu z przodu przy prawym kole obstawiałem ze wybiła się tuleja w wahaczu tłukło tylko jak raptownie dodawałem gazu na małych obrotach lub bardzo gwałtownie hamowałem. Taki metaliczny stuk najczęściej pukało trzy cztery razy Wymieniałam sanki amortyzatory sprężyny tuleje na wahaczach sworznie wahaczy końcówki drązków kierowniczych

VOLKSWAGEN PASSAT Wymiana tylnych silentbloków wahacza

Wymieniałem ostatnio w swoim bolidzie tylne silentbloki wahaczy przednich i tuleje gumowe stabilizatora.Sprawa wygląda następująco Po podniesieniu przodu auta i solidnym podparciu np. pod progi odkręcamy kołaśruby wahaczy(klucz 19mm) nakrętki łączników stabilizatora(klucz 17mm) i śruby dolnego sworznia zwrotnicy(klucz 17mm)(aby wyjąć śrubę nalezy wykręcić też dolną śrubę(klucz

VOLKSWAGEN PASSAT B4 B4 Objawy uszkodzonego łożyska koła przód

Witam Wczoraj wieczorem coś zaczęło mi stukać w lewym kole przód. stuk przypomina coś jakby kruszenie czegoś metalowego - pojedyncze regularne odgłosy występujące czasowo szczególnie przy przyspieszaniu i zwalnianiu. Powyżej 40kmh telepie kołem (całym autem) na boki i stuki się nasilają (nie da się jechać więcej jak 50kmh). Najpierw zaczęło stukać a po niedługim czasie telepać

Stempel72 - no łatwo odkrecić nie było Ta śruba co na górze trzyma wahacze to za cholerę nie szła i psikali tam co chwilę WD-kiem aż po godzinie powiedzieli ze nie da rady i że podgrzać trzeba ale wahacze górne do wymiany od razu bo się przytopią. To do gości musialem z mordą wyskoczyć ze przyjechałem na wymianę łożyska a nie zawieszenia. A jeśli to oni koszty wahaczy pokryja

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana wahacza w B5

Witam w najblizszy weekend biore sie za wymiane przedniego gornego prawego wahacza w B5. Czy ktos robil to samodzielnie Jest to chyba najgorszy do wymiany wahacz bo z tego co wiem - trzeba wyjac cala kolumne zawieszenia lacznie z gormym podparciem amortyzatora bo nie da sie inaczej wyjac sruby z wahacza od strony silentblocku (przeszkadza nadkole). Czy ktos moglby doradzic co i jak wymontowac zeby nie wymontowac niepotrzebnie za duzo Pozdrawiam zakrzes

Witaj. też byłem na diagnostyce i to samo stwierdzone było że górne poleciały. Ja w swoim przypadku wymieniłem cały komplet z przodu. Włożone zostały Lemfordera mechanik powiedział że innych badziewi nie ma co brać bo 3 miechy polatam i znów będą stuki. Za komplet wahaczy 1500 z groszami. Oprócz wahaczy wymienione zostały tarcze przednie (BOSCH KLOCKI) amortyzatory przód (BILNSTEIN) oraz maglownica gdyż stara miała wycieki. Jak robić to robić jak należy.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Podsumowanie roku eksploatacji

Dobiega końca pierwszy rok odkąd mam mojego paska. Skłoniło mnie to do podsumowania kosztów eksploatacji. Jasne że co jakiś czas coś tam trzeba zrobić ale takie podsumowanie nie poprawia wcale humoru. XI.07 Wym. filtrów paliwa i oleju olej 300 05.01.07 Regeneracja turbosprężarki montaż 937 XI.06 Test komp wym. czujnika temp 170 07.02.07 Wymiana szyby przód &8211 pękła 500 .05.07 Wym.

producentów nawet biorac to pod uwage ceny jakie podałes sa z kosmosu . tani zamiennik amortyzatora do fiata punto 2 na przod jest o połowe tanszy od Twoich czesci tylne amorki kupujesz w okolicach 100 zł za sztuke podobnie jest z wahaczami i cała reszta. nie rozumiem o co Ci chodzi z kwestia klasy auta jesli o znaczek to oczywiscie natomiast jesli chodzi o usterkowosc to punto 2 jest od passata

VOLKSWAGEN PASSAT Stuki zawieszenia brak mi już sił...

Witam od jakiegoś czasu mam dość głośne stuki z przodu auta mniej więcej przed kierowcą tak mi się wydaje po dodaniu gazu puszczenie go lub przy szybkiej biegów stuk jest metaliczny i głośny wymieniłem już końcówki drążków kierowniczych wszystkie tuleje wahaczy poduszki amortyzatorów 4 przeguby przód podporę wału tłumiki poduszki silnika przód tył lewa sworznie wahaczy na

Panowie ja mam znów taki problem zrobiłem zawieszenie praktycznie całe z przodu bo myslałem i nawet było widać że tuleje na wahaczu są walnięte bo jadąc po kostce takiej starej poniemieckiej było słychać stukanie z przodu typowe jak przy walnietej tuleji od wahacza. Wymieniłem amory poduszki całe końcówki drążka tuleje na wahaczu bo reszta była dobra tj. sworznie i łącznik stabilizatora

VOLKSWAGEN PASSAT Wymiana elementów zawieszenia przód

Mam prośbę o radę co zalecacie wymienić w ramach remontu przedniego zawieszenia na podstawie poniższej diagnozy Diagnosta wykrył jedna końcówka drążka luzy jedna tuleja wahacza luzy. (amortyzatory sprężyny dobre) Czy wystarczy jak wymienię po 2 tuleje na wahaczach (już kupione febi) sworznie wahacza końcówki drążka Nie chciałbym powtarzać historii (3 lata temu wymieniona

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pękł wahacz podczas jazdy ( MASAKRAAAAA

Witajcie dordzy użytkownicy passków. Dziś rano wstając z łóżka nic nie zapowiadało tak dramatycznych zarzeń związanych z miom paskiem b5...jadąc sobie spokojnie do pracy koło godziny 9.10 przy prędkości 60 km nie wiadmo z kąd ale tak poprostu pękł wahacz w przednim kole pasarzera w pierwszej myśl myślalem że złapałem gume ale było to podejrzane bo o mało co a bym z tego nie

Witam dołączam do grona pękniętych wahaczy Wrr... dzisiaj rano miałem jechać w tresę zrobić ponad 300km jednak z uwagi na wydarzenia losowe osobę którą miałem zawieść do celu dowiozłem tylko na przystanek PKS. Wracając do domu przy prędkości około 30kmh podczas skręcania pękł mi wahacz lewy przód wrr... wahacz firmy lemforder. Na miejsce przyjechała laweta i ledwie mnie załadowała

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Głuche stuki prawy przód Passat B5 FL-co to może być

Witam koledzy po dłuższej przerwie. Otóż zwracam się do Was z problemem jakim się borykam od jakiegoś czasu. Od razu powiem iż byłem na stacji diagnostycznej gdzie auto bardzo dobrze przeszło ścieżkę. Hamulce bardzo dobre niedawno robione przód i tył amortyzatory przód - tył na poziomie 70%. Zawieszenie przód i tył nie stuka przynajmniej na diagnostyce ale...Jednak coś jest jeszcze

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Po wymianie wahacza problem z ABS Passat b5

Po wymianie przedniego górnego wahacza w B5 rok 1999 pojawił się pewien problem a mianowicie podczas hamowania w momencie kiedy auto już się zatrzymuje włącza się ABS który czuje na pedale hamulca. Przy gwałtownym mocnym hamowaniu wszystko jest OK.Kontrolka od ABS nie swieci.

Witam wczoraj po wymianie wahacza (tzw "banan") po krótkim czasie wyskoczył błąd absu oraz czuć inną prace pedału hamulca tak jak opisane wcześniej przez innych. Podłączyłem komputer wykazał błąd 285 Czujnik liczby obrotów przód prawy-G45 brak osprzętu nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Wszedłem do kanału i spróbowałem docisnąć czujnik jednak można jedynie

koło nie ma prawa sie kiwać chyba to normalne jest i oczywiste ... coz za mechanik bez komentarza ... oznaka kiwającego sie kola sa 2 rzeczy albo śruby na kole nie dokręcone albo przegub nie dokręcony. Jeżeli tylko by latało przód tył to może być wahacz nie dokręcony siak czy owak wszystkie śruby które były odkręcane do sprawdzenia z latającym kołem nie ma jaj. Jeżeli już padł

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen passat wahacz przód

  • VOLKSWAGEN PASSAT 2001 1,9 TDI WAHACZ LEWY PRZÓD - LEGNICA (50.00PLN)
  • VW VOLKSWAGEN PASSAT B5 WAHACZ PRZEDNI PRZÓD LEWY - Szprotawa (50.00PLN)
  • Volkswagen Passat Pasat B3 wahacz lewy przód - Sosnowiec (24.99PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT 2001 1,9 TDI WAHACZ LEWY PRZÓD - LEGNICA (50.00PLN)
  • VW VOLKSWAGEN PASSAT B5 WAHACZ PRZEDNI PRZÓD LEWY - Szprotawa (50.00PLN)
  • Volkswagen Passat Pasat B3 wahacz lewy przód - Sosnowiec (24.99PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT 2001 1,9 TDI WAHACZ LEWY PRZÓD - LEGNICA (50.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi