Aby dodać adres forum do wyszukiwarki wypełnij formularz.
Dziękujemy za zgłoszenie.
Nanoforum to przeszukiwarka for samochodowych i aukcji.
Możesz przeszukać wszystkie fora samochodowe oraz aukcje pod kątem tematów i części motoryzacyjnych.
Wykręciłem zwrotnice... w miejscach gdzie są dwa dolne wahacze są dwa gniazda wciśnięte z twardszego metalu... jednego brakuje... prawdopodobnie ktoś wymieniał wahacz... i sworzeń wyszedł razem z tuleją. Orientujecie sie czy można coś takiego dostac gdziekolwiek
Może być to wachacz jak również poduszka silnika jak i skrzyni biegów. Trudno powiedzieć najlepiej wjedź na kanał i od dołu zobaczysz to i owo.
Kolego sprawdź czy nie masz wybitych sworzni na dolnych wahaczach bo ja tak miałem jakiś miesiąc temu
Ja też tak miałem. Wymieniłem 2 razy końcówkę drążka kierowniczego (na gwarancji) bo oprócz tego jeszcze były luzy na kierownicy. Dopiero wymiana górnego tylniego wahacza przyniosła skutek.
wojta - nie puka est tylko stuk od naprężeń przy dynamicznym przepinaniu biegow.. poduszki i lapy skrzyni sprawdzoone..dolny prosty wahacz jak mowie mam naderwana gume a drazek ma chyba luz..fakt jak dzialaja prawa fizyki i dostanie obciazenia to moze ten maly luz byc wiekszy tylko czy dobity drazek moze od naprezen stukac (stukac nie podczas jazdy na nierownosciach) tylko przy ruszaniu..czy wahacz
wymienialem wszystkie wachacze 2 tygodnie temu tez mialem problem z wybiciem tych dolnych ale sobie poradzilem podloz pod stelaz ten metalowy co ida do niego wachacze jakis klocek przekrec cala os w lewo i mlotek minimum 5kg i wal w niego do tego uzyj jakiegos dornia i bij w ta srube co jest na imbus polej to jakims wd40 i wal inaczej tego nie wybijesz zapieklo sie i juz ewentualnie polecam podgrzanie tylko uwazaj na przewody podgrzanie pomaga w 100%. powodzenia
a po co to podstawiać jakimś dornem czy klockiem Bierzesz młotek łyżkę do opon zahaczasz o taki występ przy zwrotnicy i o dany wahacz potem opierając się nań walisz młotkiem w zwrotnicę na skręconym kole odkręcony wahacz musi wyskoczyć nie ma bata a podgrzewanie do alu przewodów hamulcowych ABS-u czujników klocków to nie za bardzo dobry pomysł wg mnie
No jeszcze fajniej będzie jak zwrotnicę uszkodzisz (kombinacja siły młotkowego i wagi młotka). Pany i Panie Jeżeli nie macie ściągacza do sworzni to dwa młotki ślusarskie (to takie typowe z jednej strony ścięte) - pierwszy 150-300g wkładasz wąską stroną między sworzeń a zwrotnicę (czyli to coś w co wchodzą wahacze) drugi młotek 1-15kg max. dobrze pieprznąć (nfo dla moderatora
Witam panowie powiedzcie jaki wahacz zakupić bo prawdopodobnie siadł mi dolny lewy zerwało osłonę gumowa i teraz strasznie skrzypi . Podpowiedzcie jaka firma najlepiej .
Nie ma konieczności wymieniania parami ale znane jest tu na forum powiedzenie że za chwile będziesz robił kolejny i tak na raty.
własnie tak myslalem... wymienie komplet... dzieki za odp
Najważniejsze jest rzetelne zdiagnozowanie zawieszenia a to niestety czesto graniczy z cudem ponieważ w warsztatach patrzą tylko jak szybko0 zarobić i nie pałować się w demontowanie sprawdzanie i testowanie. Do tego jak zajeżdzasz passatem B5 to wiele razy spotkałem się jak mechanik krzyczy ... ooooo panie to pasat b5 to ja nie to zawieszenie tu o moj boze juz tego nie robia chwala Bogu ... itd. Są mechanicy i parasole co zrobić. Powodzenia.
panzerwagen W wahaczach Passka w większości przypadków padają tylko sworznie .
a reszta wahaczy i końcówki są ok po wymianie wahacza należy sprawdzić zbieżność
Tak są ok..koncówka robiona komplet górnych robiony no i ten jeden dolny ale to juz chwile temu... niemam pojęcia czemu tak.
Kolega dobrze radzi ja dodam tylko żę jesli wahacz był wymieniany to tulejki musiały być wybite albo jakas inna przyczyny tej wymiany była mniejsza z tym chodzi o to że opona zużyła sie do wcześniejszego ułożenia wahacza wiec po wymianie moze być efekt ściągania do puki sie opona na nowo nie ułoży aj radził bym jeszce zamienić koła maiejscami (jesli opony nie są kietrunkowe) to
Dzięki za wszystkie odpowiedzi ale nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu pytałem czy może mieć to wpływ że JEDEN JEDNY wahacz dolny TYLNE Z PRAWEJ STRONY skręciłem na podniesionym aucie(w sumie to ustawiłem go na oko tak jak zamocowany był poprzedni ) Wiem o oponach o ciśnieniu o drążkach o tym że skręca się na opuszczonymobciążonymw pozycji do pracyszpuszczonym aucie wszystko jest
Tak - jak juz ta guma lata to wahacz do wywalenia. W wahaczu jest taki plastikowy prostokątny wkład. U mnie po demontazu wahacza - po prostu można go było palcem wypchnąc.
Polecam wahacze Febi lub Lamforda jak juz kupujesz
No kolego z tymi wahaczami febi to bymn sie dobrze zastanowił. Febi ma teraz juz jakis podsprzedawcow. To nie jest te dawne febi
w sklepie dosyć mocno namawiali mnie na TRW bo według sprzedawców to jest też bardzo dobry wybór. Oczywiście poczytałem w wątku dotyczącym wahaczy i widzę że według większości forumowiczów istnieje tylko Lemfolder... Tylko ta cena... a TRW są przystępniejsze dla kieszeni. I tutaj jest odwieczny problem co wybrac....