części samochodowe nanodatex

volkswagen passat węże termostatu b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat węże termostatu b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat węże termostatu b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Samodzielna wymiana termostatu

Witam mam pytanie czy wymiana termostatu w moim autku tzn passat 2003r 1.9TDI AVF to skomplikowana i trudna robota czy trzeba np sciagnac rozrzad

Witam Proszę o pomoc bo już głupieje odnośnie termostatu w moim passacie b5 1997 rok. Ale do rzeczy pod koniec sierpnia miałem problem z przegrzewaniem się auta więc wymieniłem termostat ( firma VERNET ) ale nic to nie dało auto grzało się dalej przyczyną była walnięta pompa wody pompa została wymieniona i został juz ten termostat verent. Wszystko chodziło ok łapał 90 stopni ładnie

ale węże od niej też są zimne podobnie jak dolny wąż idący do termostatu. A górny wąż i zbiorniczek gorący temperatura rośnie do 120stopni a dolny wąż węże od nagrzewnicy zimne jak pisałem to już 2 termostat który włożyłem i w garczku normalnie się otwiera czy mimo iż wskaźnik pokazuje 120 stopni pojeździć autem bo musi się otworzyć żeby dolać resztę płynu

przejechałem się kawałek i temp rośnie maksymalnie gdy wtedy podniosę maskę zbiorniczek jest pusty a gdy go odkręcam to syczy i napełnia się na fulla i nawet przelał by sie jakbym odkręcił. Co jest grane ( A na zimnym stan na minimum ). węże od nagrzewnicy zrobiły sie gorące ale dolny wąż od termostatu nadal zimny . Macie jakiś pomysł

witam koledzy jestem po wymianie termostatu kupiony a ASO po założeniu temp. na VAG- u pokazuje 93 stopnie podczas jazdy. teraz moje pytanie o obieg płynu w układzie chłodzenia płyn do chłodnicy wpada górnym wężem i wraca dolnym przez termostat czy odwrotnie pytam ponieważ chłodnica robi mi się gorąca właśnie od strony tego górnego węża a tu gdzie termostat wąż jest zimny.(po uzyskaniu na kompie okolicy 90 st.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Po wymianie termostatu i czujnika temp nadal wskaznik nie osiaga 90st

Witam jakis czas temu pisalem ze swiruje mi wskaznik temperatury. Raz bylo wszystko OK - 90st i sie trzymalo a raz spadlo na 70st (ciut ponad grubsze linie na wskazniku). Podejrzenie padlo na termostat i czujnik temperatury. Wiele sie nie zastanawiajac postanowilem wymienic i termostat (na wahlera) i czujnik cieczy chlodzacej (u mnie byl kwadrat). Po wymianie mechanik powiedzial ze jest wszystko OK.

robił i wszystko ok test wyjść w silniku też robił i też ok Po tej trasie sprawdził węże to górny od chłodnicy gorący a dolny letni lekko ciepły

hej wiec z tego co podajesz i z z tego co wypowiedział się sipowitz i co powiedział serwisant z VW temperatura min 80 stopni jest jak najbardziej akceptowalna i nie ma się czym przejmować. dodatkowo dzisiaj zmierzyłem temperaturę w okolicy czujnika pirometrem i wskazywała 76 stopni a jak wiadomo trzeba dodać jakieś 5 st. bo węże z zewnątrz będą zawsze chłodniejsze co za tym idzie czujnik

Witam Mój problem polegał na tym że spadała mi temperatura podczas jazdy na zegarze z 90 do 50 przy hamowaniu albo na postoju na światłach lekko się podnosiła do 70. Wymieniłem termostat na Wahlera i było OK przez kilka dni. Potem ponownie na trasie temperatura spadała z 90 do 50 i tak w kółko. Ani razu nie przekroczyła 90. Wczoraj spuściłem płyn wymieniłem termostat ponownie na nowy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 dziwny objaw - zimno w środku

Do rzeczy wczoraj wsiadam do Paska jadę sobie 5km - zimno 10km - zimno... cóż załapałem nerwa i tyle. Po ok 30 min postoju odpalam jadę dalej a Pasek grzeje... i to mam wrażenie że grzeje jak potłuczony - nie reagując na climatronic... ehhh... Po kolejnym postoju - gdzieś ponad godzinnym - wracam do domu temp na zewn 4 stopnie a na wskaźniku temperatury cieczy chłodzącej wskazówka jest

A co sądzisz o tych wężach Doprowadzający powinien być gorący Podobno mozna sprawdzic działanie pompy wody- zdjąć wąż doprowadzający do nagrzewnicy i 2500 obrotów. Jak pompa działa to poleci płyn Prawda to pozdrawiam Witam podpiołem mojego passata dzis vag wyskoczyło to 522 Czujnik temp.cieczy chłodzącej -G 62 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY po skasowaniu błąd

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura silnika

Mam pytanie odnośnie wskaźnika temperatury posiadam paska 1.9 tdi 130 km w automacie ( tiptronic) wskazuje najwięcej 90 stopni nigdy tej temperatury nie przekroczył nawet w długich korkach i przy ostrej jeździe czy w tych modelach ze skrzynią automatyczną tak jest POZDRAWIAM.

termostat polecił mi hha podał nr katalogowy a ja udałem się tylko do hurtowni po taki niemiecka marka wahler. Objawy są dokładnie takie same jak przed zmianą termostatu. Co do pompy wodnej to nie mam pojęcia... Termostat zamyka obieg oba węże są zimne - więc działa ok. Chciał bym poznać zdanie innych posiadaczy ATJ-ów. Jak zdiagnozować padającą pompę wody Dodam że taki spadek temperatury na postoju przy max włączonym climatronicku zauważyłem już ostatniej zimy.

Próbowałem znaleźć na forum(bo już to wcześniej widziałem zanim pojawił się problem) ale się nie udało. Mianowicie schemat istrukcję wymiany termostatu. Czy dużo płynu mi ucieknie czy muszę mieć więcej niż 15l G12 Za szczere podpowiedzi serdecznie dziękuję. adams- jak twój problem adams a jeśli termostat jest cały czas otwarty Jeśli termostat zamyka obieg oba węże są zimne

Skoro ci nie pokazywało 90 stopni to tego termostatu nawet nie sprawdzaj tylko od razu wymień. A gdzie go szukać Po prawej stronie silnika na dole przed grubym wężem Jasno to określiłem

Witajcie podłączę się pod temat i opiszę moje boje z układem chłodzenia. Silnik nagrzewa się do 90C po około 7-8km temperaturę trzyma cały czas równo ale VAG pokazuje mniej tak około 83C - czy tak ma być. Strasznie wzrasta mi ciśnienie w układzie chłodzenia (moim zdaniem). Po jeździe około 20km dolny wąż z pompy do chłodnicy jest zimny a górny powrotny z chłodnicy gorący. Zastanawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ogrzewanie slabo grzeje

witam mam problem z ogrzewaniem w passacie b5 z 99r bardzo slabo grzeje. jak zrobie na max ogrzewanie to powinno leciec bardzo cieple powietrze a leci zaledwie letnie. silnik nagrzewa sie dobrze i dosyc szybko. termostat otwiera sie normalnie. dodam ze jest klimatronik. co proponujecie gdzie szukac przyczyny a moze najpierw jechac na komputer

Może ja opowiem o swojej przygodzie z brakiem ogrzewania w Pasku B5 Objawami było słabiutkie grzanie w dodatku przy ustawieniu 29 stopni coś tam niby grzało ale na ustawieniach Hi leciało chłodne powietrze. Najpierw mój znajomy zaczął od czyszczenia nagrzewnicy Cillitem na kamień i rdzę Nie pomogło. Wymiana termostatu - nie pomogło. Wymiana płynu chłodzącego - nie pomogła. Odpowietrzenie

Często przyczyną braku grzania po wymianie pompy wody jest zapowietrzenie układu. Teoretycznie układ się sam odpowietrza ale w moim przypadku było troszkę inaczej. Mechanik po sprawdzeniu termostatu stwierdził że brak grzania spowodowany jest uszkodzoną nagrzewnicą. A wystarczyło zsunąć węże od nagrzewnicy przepłukać kawaskiem cytrynowym i wodą bierzącą z węza ogrodowego (pod

Witam wszystkich. Miałem kiedyś podobny problem z ogrzewaniem mianowicie. Po kupnie auta i wymianie rozrządu pompy wody płynu termostatu auto nie grzało. Odpowietrzałem co skutkowało chwilowym grzaniem a po pozostawieniu auta na drugi dzień znów nie grzało zauważyłem że była poprawa jak wszedł na obroty jak przez chwilę potrzymałem na 4-5000 obr zaczynał grzać. Mechanik powiedział

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura silnika - szybkość nagrzewania

Czy możliwe jest aby silnik uzyskał 90 stopni po przejechaniu(normalniebez przeciąganiaszaleństw itp.) 3-4 kmWskażnik właśnie tak mi pokazuje jednak więcej niż 90 się nie wychyla. Czy może mam walniętu jakiś czujnik czy to normalne

Stoisz przodem do maski. Po prawej stronie chlodnicy masz wychodzace z niej weze na gorze i dole. Ten dolny rozdziela sie na dwa - jeden idzie do gory do zbiorniczka wyrownawczego drugi lekko do gory w lewa strone do silnika czyli do termostatu - to wlasnie ten drugi przewod cie interesuje. Aby latwo dostac sie do termostatu najlepiej jest odkrecic wspornik kolektora dolotowego. Gdzies na forum sa zdjeciascreeny jak to wyglada na silniku. Tu masz cos pokrewnego httpforum.vw-passat.plthreads26...bie-serwisowym httpforum.vw-passat.plthreads69...cej-w-1-8T-AWT

Tak jak pisałem-w 1.9 tdi avb i pewnie i w innych tdi górny wąż robi się ciepłygorący dopiero po otwarciu termostatu. Więc jeśli masz go ciepłygorący zanim auto osiągnie temperaturę roboczą tzn że termostat jest nie sprawny. Dolny idący z chłodnicy w stronę termostatu w niższych temperaturach i przy krótszych przejazdach pozostaje zimny w tych silnikach. W wyższych temperaturach

Czy przy -12C mozliwe jest ze auto nie zlapie temperatury nawet po przejechaniu 40km Mam zaslepiony egr oraz nie mam oslony pod silnikiem. Mozliwe ze nie moze sie dogrzac czy to kwestia termostatu wahlera Dokładniejszy opis Jadąc 90kmh i mając włączony nadmuch ciepła na 2(nie posiadam klimatronica klima manualna niestety) temperatura na zegarach to 65C. Przy 1 było już okolo 85C a na 0 łapało

VOLKSWAGEN PASSAT B5 zbyt duze cisnienieukład chłodzenia

mam problem juz od miesiaca i nie wiem co z tym zrobic. a mianowiciepodczas jazdy przegrzal sie silnikmyslalem ze padl termostat wymienilem ale okazalo sie ze to pompa wody wymienilem. po wymianie pompy wciaz ubytek plynu z ukladu chlodzenia i duze cisnienie w ukladzie.mysle uszczelka pod glowica WYMIENIONE Planowana głowica itp. I w czym problem a no w tym ze nadal to samo. jak silnik chodzi na wolnych

Witam ja też mam problem z moim układem chłodzenia. Występują u mnie typowe objawy uszczelki pod głowicą czyli duże ciśnienie w układnie chłodzenia i tzw bulgotanie z okolic nagrzewnicy. Już brałem się za wymianę owej uszczelki gdy zaciekawiły mnie jeszcze dwa objawy. Gdy zaczeło robić sie chłodniej to mój passat przy spokojnej jeździe nie osiąga temperatury 90 c. temperatura

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

WITAM. Mam problem z passatem b3 1.9 D mianowicie temperatura plynu chlodzacego wynosi 110 stopni po wymianie czujnika plynu termostatu jest to samo. Weze nie robia sie twarde sprawdzalem szczelnosc glowicy i jest ok. Podejrzewam ze mam zly czujnik. Czy wie ktos jaki powinien byc kolor do takiego samochodu kod silnika 1Y

Falująca temperatura silnika Witam mam problem ze swoim passatem 1.8 150KM Silnik AWT jakiś czas temu to początek tej historii samochód podczas normalnej jazdy się zagotował. Wymieniłem termostat nie pomogło temperatura skakał na 90oC podczas hamowania spadała do 50oC generalnie wskazówka pływała po desce na forum doczytałem ze to czujnik temperatury. Wcześniej wymontowałem termostat

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z odpowietrzeniem układu wodnego.

Witam Z chwilą uruchomienia zimnego silnika(na postoju) ogrzewanie przy temp. 60-70 stopni zaczyna działać. Przy osiągnięciu 90 stopni na postoju też działa. Po przejechaniu ok. 1-2km przestaje działać(zaznaczam że temp. na wskaźniku jest 90 stopni). Jeden z węży nagrzewnicy staje się bardziej zimniejszy. Odpowietrzając układ przez waż z dziurką przy nagrzewnicy na ok. 1km ogrzewanie

znowu post w dziale B5 dotyczący B4 ale cóż odpowiem przy okazji zanim będzie przeniesiony do odpowiedniego działu. Uszczelka pod głowicą jeśli się cały czas zapowietrza węże robią się przy tym twarde Jeszcze może być wina termostatu bądź pompy wodnej.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Płyn chł. G12 a Borygo

W 6 letnim pasku wystąpił wyciek z chłodnicy a wskazówka temp. nagle opada do O w czasie jazdy. Podejrzewam że G12 ma za zadanie m.in. niszczenie chłodnicy czujnika temp. termostatu uszczelki pod głowicą zapowietrzanie układu i innych. Chodzi tu z pewnością o częste wizyty w ASO. Bowiem w fordzie Scorpio w 1993 r. nową chłodnicę zalałem borygo który wymieniłem na wszelki wypadek w

..Bowiem w fordzie Scorpio w 1993 r. nową chłodnicę zalałem borygo który wymieniłem na wszelki wypadek w tym roku. Przez 16 lat dolałem ok. 2 litry do zb. wyr. Nie wymieniałem nic związanego z układem chłodzenia. Wszystko OK... Adams Cycu - proszę o komentarz do powyższego. I czy ford scorpio ursus to po pierwsze. Po drugie - żadną zasługą G12 nie jest że po dwóch latach nie trzeba wymienić chłodnicy czujnika temp. termostatu uszczelki pod głowicą i innych. Pierwsze wycieki z chłodnicy wystąpiły na dobrze rozgrzanym silniku w czasie jazdy po trzech latach od zakupu paska. Trasa bez przerwy 180 km. Trudno wtedy było się zorientować źródła wycieku bo pod samochodem było sucho węże suche z przodu chłodnicę zasłania klima a od strony silnika wentylatory. Dopiero w tym roku zorientowałem się że to chłodnica po nasileniu wycieków. Takie problemy mają właśnie też inni forumowicze. httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt59463

VOLKSWAGEN PASSAT B5 b5 1.8t gotuje się łapie temperature wielka zagadka

Witam passat b5 1997 1.8t instalacja gazowa Płyn w chłodnicy się gotuje. Auto łapie temperaturę między 90-130 stopni wszystko dzieje się nagle po wymianie katalizatora (uszkodzony) na używany orginal. Wymienili mi katalizator fajnie mocy przybyło ponieważ stary był uszkodzony (środek już latał). Odebrałem autko poczekałem aż spokojnie złapie sobie 90 stopni i przejechałem się nim

Skoro nie masz ogrzewania a weze sa zimne to nie masz przeplywu gdzies. Jak kolega wyzej napisal wywal termostat i sie przejedz napewno bedzie sie dluzej zagrzewal ale jezeli nie bedzie sie gotowal to masz pewnosc ze to termostat a jak dalej bedzie sie grzal i nie bedziesz mial ogrzewania i weze od nagrzewnicy beda zimne to pompa kaput bez termostatu i na sprawnej pompie sam sie szybko odpowietrzy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ubywający płyn w chłodnicy

Witamniedawno kupiłem samochód. Podczas jazdy usłyszałem jakieś dziwne odgłosy (bulgotanie) po zaglądnięciu pod maskę zauważyłem niski poziom płynu chłodzącego uzupełniłem go ale to nic nie pomogło. Po przejechaniu 1000 km po wymianie oleju i filtrów płynu znowu ubyło i cały czas słyszę te same odgłosy (bulgotanie ).Nie zauważyłem żadnych wycieków.Czy ktoś orientuje się co to może być

Witam .To bulgotanie to chyba przekleństwo passatów .Mam to samo po wymianie termostatu i płynu.Bulgotanie wydobywa sie z nagrzewnicy która jest w desce rozdzielczej.Po zdjeciu osłony akumulatora znajdziemy 2 węże które ida do tej nagrzewnicy na jednym z nich jest dziurka .w celu odpowietrzenia nagrzewnicy zdejmujemy opaske i zsuwamy ten wąż żeby wypuścic powietrzerobimy to na zapalonym

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyrzuca płyn chłodniczy

czy ktoś może mi pomóc wyrzuca płyn chłodniczy raczej przez korek temp. 90 stopni przewód górny twardy duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i bulgotanie w nagrzewnicy

pod korkiem - nie kopci co zrobilem do tej pory po czytaniu forum - wymiana termostatu - wymiana rozrzadu w tym pompy wodnej - wiatraki (wisko) nowe - uszczelnione weze krociec wyciek prawdopodobnie przez zbiornik tym zaworkiem bezpieczenstwa CZY DO WYMIANY JEST USZCZELKA ---------- Post added at 1642 ---------- Previous post was at 1638 ---------- jeszcze jedno pytanie ile czasu potrzebuje was passat

VOLKSWAGEN PASSAT B5 dziwne objawy niby uszczelka pod głowicą

Witam wszytkich posiadam vw passat 1.9 tdi 115 km a objawy mojego autka to czasem zimne powietrze z nadmuchu ale tylko na wolnych obrotach ale zaznaczam tylko czasem sie tak dzieje po wymianie termostatu przeczyszczeniu ukladu chlodzenia i nagrzewnicy objawy zniknely na okolo 2 tygodnie po dwoch tygodniach znowu to samo wiec kolejna wizyta u mechanika doszlo do wymiany swiec zarowych do podgrzewania

VOLKSWAGEN PASSAT B5 falująca temperatura

Dziś zauważyłem że wskazania temperatury się zmieniają Raz jest 90 a chwilę później spada do ok.75 C. Co to może być i czy VAG pokaże Jeśli to czujnik to który to w moim silniku Macie może numer

mam passata 1.9tdi AVB (101km) 2002r.miałem dokładnie takie same objawy t.z. temperatura płynu chłodzącego dochodziła do 70 stopni max.W autku po odpaleniu (rano minus 5st.)w momencie robiło się ciepło wszystko wskazywało że czujnik cieczy chłodzącej jest uszkodzony.Pytałem mechanikówkolegów-wszyscy potwierdzali moją diagnoze a więc kupiłem czujnik (60zł) wymieniłem i okazało

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura cieczy chłodzącej w 1.8T AWT.

Mam pewien problem choć może to nie jest problem doradźcie mi. Gdy jeżdżę po mieście np. i temperatura zbliża mi się do 90 stopni Celsjusza to gdy je osiągnie to po chwili opada trochę niżej i potem znów się podnosi. Musiałbym długo jeździć żeby osiągnął 90 stopni i sztywno je trzymał. Dziś np. jechałem na trasie około 30 km. spokojnie nie szybko i nie osiągnął mi pełnych

0. Nie grzało w aucie - wymieniony termostat na vernet dalej to samo. 1.Tydzień później nowy termostat wymieniony na oryginał odpowietrzenie wraz z nagrzewnicą ciepło w aucie. 1.a. Było po wymianie I termostatu ok 96-98stC czasami 99st. 2. Po wymianie na II termostat (oryg.) podczas jazdy na budziku cały czas 91-92st. nieważne ile jest na klimatroniku. 3. TERAZ podczas jazdy jest od 96-99stopni

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z płynem chłodzącym - znika

Witam serdecznie - mój problem pasowałby do zapewne wielu tu podobnych ale niestety jest z lekka odosobniony. mianowicie mam passata b5 1.9 TDI 116ps AJM PD Jakies pół roku temu zauwazyłem że znika mi płyn chłodniczy - na trasie - gdy na liczniku dość długo było np 150 160 na austostradzie okazywalo się że zbiornik był prawie pusty - a z tyłu - pod zaworem bezpieczeństwa było nalane

po wymianie termostatu troszeczkę się uspokoiło - ale chlupocze w nagrzewnicy i wtedy twardnieją węże - tego jestem pewien bo sprawdziliśmy to z kolegą mechanikiem. Co do próby CO2 - została wykonana i dała wynik negatywny. - podsumowując - DUŻE CIŚNIENIE - CHLUPOTANIE W NAGRZEWNICY - TWARDE WĘŻE - pierwszy raz zaczęło chlupotać po wyjechaniu z warsztatu po zmianie rozrządu z pompą

VOLKSWAGEN PASSAT B5 bulgotanie przelewanie sie wody albo kamyczki..)

Witam Ten problem nie nie jest aż tak poważny ale uciążliwy.. z tego co slyszalem lubuje sie w passatach b5. Zwykle podczas ruszania w kabinie bardzo dobrze słychać odgłos przelewającej się wody dla innych bulgotanie a znajoma co ma ten sam problem określiła to mianem kamyczków.. Odbłos dobiega z okolic klimatyzacji generalnie gdzieś centralnie.. czynnik do klimy zostal dobity na maksa

Witam i dołączam się do problemu. U minie dodatkowo są inne jeszcze objawy. W moim pasku znika płyn. Ujawnia się to dopiero w trasie. Przy prędkości 110 - 120 km. Płyn jest wyrzucany przez zbiorniczek wyrównawczy dolna jego część. Natomiast w przy jeździe miejskie nie widzę aby ubywał. Wymieniłem już korek i bez zmian bo myślałem że to może być przyczyną. Może opisze objawy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana płynu chłodniczego

Jako że mój znajomy mechanik orzekł że cieknie mi jakiś oring pod zbiorniczkiem wyrównawczym postanowiłem za jedną robotą przy wymianie tej uszczelki zmienić płyn na świeży. I tu pytanko .ile płynu wchodzi do całego ukladu

Panowie i na nowym termostacie dalej auto po przejechaniu 2km dochodzi na max pole miga kontrolka górne węże parzą i słychać tylko bulgotanie a ten dolny do termostatu zimny i nagrzewnica nie daje ciepłego. Nie wiem co teraz robić na starym miałem tak samo dlatego chciałem zmienić a tu na nowym znów to samo dodam że jak jeździłem bez termostatu auto się nie grzało ale nie miałem ciepła

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik temperatury-różnica między VAG a wskaźnikiem na desce rozdzielczej

Witam Mam problem ze wskazaniem temperatury odczytujac dane Vagiem z komputera tzn. wartosc temperatury sie zmienia ale dochodzi maxymalnie do 70 stopni i na tym poziomie pozostaje nawet po dluzszej jezdzie. Dodam ze wartosci wskazywanej temperatury na desce rozdzielczej sa normalne po przejechaniu dluzszego odcinka trasy zatryzmuje sie na 90 stopniach i trzyma (dane z vaga wtedy ok 70) Pytanie czy mam wymienic ten czujnik zespolony G2 i G62 czy moze co innego powodowac takie rozbieznosci

Witam Mam problem z czujnikiem g62. Tzn jest tak że nie miałem ogrzewania w kabinie. Więc dzisiaj wymiana czujnika g62 i termostatu. Wszystko pieknie grzeje. Temperatura na wyświetlaczu 91-92 stopnie a Vag pokazuje 93. Grzeje pięknie. Testowa jazda po mieście wszystko śmiga. Potem przerwa znowu jazda i nagle zimno w kabinie zegar na desce pokazuje 90 stopni i stoi a w Vagu rośnie aż do 120

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik temperatury G62 i G17

Witam i proszę o pomoc nie wiem dokładnie który czujnik będzie pasował do mojego paska potrzebuje czujnika temperatury cieczy chłodzącej i czujnika temperatury zewnętrznej (znajduję się w przednim zderzaku) proszę was o pomoc TU są wszystkie czyjniki pomóżcie mi wybrać te właściwe... (nagrodzę punkcikiem )

Witam Mam problem z czujnikiem g62. Tzn jest tak że nie miałem ogrzewania w kabinie. Więc dzisiaj wymiana czujnika g62 i termostatu. Wszystko pieknie grzeje. Temperatura na wyświetlaczu 91-92 stopnie a Vag pokazuje 93. Grzeje pięknie. Testowa jazda po mieście wszystko śmiga. Potem przerwa znowu jazda i nagle zimno w kabinie zegar na desce pokazuje 90 stopni i stoi a w Vagu rośnie aż do 120

VOLKSWAGEN PASSAT B5 powietrze w ukladzie chlodzenia

Witam mam pytanie skad moze brac sie powietrze w ukladzie chlodzenia. Pytam poniewaz gromadzi mi sie powietrze w zbiorniku wyrownawczym i wywala plyn przez zawor bezpieczenstwa. Pomijajac ze to moze byc walniete uszczelka pod glowica to sa jeszcze jakies mozliwosci Dzisiaj na mocno rozgrzanym silniku widizalme jak leca bombelki powietrza do zbiornika wyrownawczego. Pozdrawiam

Czy w nagrzewnicy płyn powinien krążyć cały czas Włączyłem ogrzewanie na maxa i płyn nie wylatywał przez dziurkę tylko gdy dodałem gazu wyleciał. węże idące do i od zbiorniczka wyrównawczego nigdy nie były twarde a gdy silnik był nagrzany były ciepłe. Ze zbiorniczka czuję tylko zapach płynu chłodniczego który jest specyficzny. Nie wiem czy jest sens wracać do tego termostatu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 mam problem z ubywaniem plynu ze zbiorniczka wyrownawczego

witam mam paska 1.9 tdi 110. 98r od kilku tygodni ubywa mi plyn ze zbiornika wyrownawczego po przez odpowietrznik na spodzie zbiornika wyrownawczego wymienilem korek od zbiornika nic nie pomoglo nadal ubywa im wieksze obroty silnika wyciek jest wiekszy co mam zrobic

Witam. Z tego co widzę mam podobny problem do kolgi zyggy. A mianowicie problem wyglada następującoauto mam pół roku kupione w sierpniu. Do czasu nastania niższych temp zero problemów. Jednak nadeszły zimniejsze dni i silnik nie utrzymywał 90C. Postanowiłem więc wymienić termostat. Po wymianie ok- temp 90C nie mniej nie wiecej -cały czas ale jest jedno ale...bulgotanie i ubytki płynu.

A co powiecie panowie na taką sytuacje Jakieś 1.5tys km temu ze zbiorniczka poleciał mi wszystek płyn dolałem prestona na drugi dzień wizyta w boksie wszystko suche na trawce w domu nic nie zauważyłem. Został spuszczony cały plyn zalany koncentrat z wodą (i tak musiałem wymienic) do tej pory od wymiany płynu zrobiłem ok 15tyś km i nie zeszła nawet setka. Jak było równo ze zgrzewem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Układ chłodzenia 1.9TDI AVF

Witam koledzy mam problem z układem chłodzenia. Samochód rozgrzewa się normalnie osiąga 90 stopni ( miał skłonności do przekraczania temp. 90 ale po wymianie termostatu jest ok.). Problem w tym że króciec idący do termostatu jest zimny chłodnica zimna węże u dołu chłodnicy zimne. Oczywiście w nagrzewnicy słynne kamyczki. Ogrzewanie jest tylko jak trzymam równo obroty pomiędzy 2-3

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czy jest jakis sposób na na sprawdzenie pompy wody

Witam Mam takie pytanko czy jest jakis sposb na na sprawdzenie pompy wody

Czy zawsze musi sie przelewac w zbiorniczku Nigdy u siebie tego po przygazowce nie zaobserwowalem przed i po wymianie chlodnicy rok temu. Teraz padlo mi ogrzewanie wewnatrz i probuje dojsc co jest grane. Silnik zagrzany do 90c wg zegarow waz idacy od termostatu do chlodnicy cieply - NIE goracy - weze idace do nagrzewnicy letnie. Gdy przytrzymam na obrotach 2-25tys to po chwili weze sie robia ciut cieplejsze.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 brak obiegu wody 1.9tdi(3b)

witam wszystkich.mam problem z moim paskiem 1.9 tdi.wracając z urlopu pękł mi króciec ten przy głowicy gdzie znajduje się czujnik temperatury i uciekło dość sporo wody.zatrzymałem sie i poczekałem az silnik wystygnie.poniewaz było to w drodze byłem w stanie go tylko jakoś sklejćdolać wody i jechac dalej i tak tez zrobiłem.po powrocie kupiłem nowy i wymieniłem go.i tu sie zaczeły

Czy niesprawna pompa bedzie powodowala zwiekszenie temp w silniku a tym samym zobaczymy to na zegarach na wskazowce od temp Padlo mi ogrzewanie ostatnio. Gdy przytrzymam go na obrotach to cos tam cieplejszego poleci ale nie jest to gorace powietrze. Wg climatronica temp. w kanale nawiewu wynosi u mnie max 36C przy zewn. temp 14C (tryb diagnostyczny kan. 8). Waz idacy do chlodnicy na biegu jalowym letni

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wystrzał czujnika temperatury-G62

Witam dokładnie jak w temacie jechałem właśnie do pracy i po drodze przy prędkości około 70km wystrzelił mi czujnik temeperatury na wężu obok chlodnicy z tego co czytam na forum jest to chyba G262 (ale pewny nie jestem) - ten umieszczony na wężu pytanie czym to mogło być spowodowane ze wstępnych oględzin wynika że chyba nic więcej się nie uszkodziło ale to się jeszcze okarze mieliście

Witam Mam problem z czujnikiem g62. Tzn jest tak że nie miałem ogrzewania w kabinie. Więc dzisiaj wymiana czujnika g62 i termostatu. Wszystko pieknie grzeje. Temperatura na wyświetlaczu 91-92 stopnie a Vag pokazuje 93. Grzeje pięknie. Testowa jazda po mieście wszystko śmiga. Potem przerwa znowu jazda i nagle zimno w kabinie zegar na desce pokazuje 90 stopni i stoi a w Vagu rośnie aż do 120

VOLKSWAGEN PASSAT B5 powyzej 100 kmh rosnie temp.az do konca

Witam po raz pierwszy moje auto to 1.8 se 20v automat z 1999 r. ostatnio na trasie podskoczyła mi temp.(powyzej120) oczywiście zjechałem i wylaczylem silnik od tamtej chwili gdy jadę wieczej niż 100kmh temp mi podskakuje powyżej 120 stopni przy normalnej jeździe temp. utrzymuje sie na 90 stopniach i nic sie nie dzieje przewody od chłodnicy jak i sama chłodnica góra gorąca dol zimny (czyżby

Witam ponownie oto ciąg dalszy moich przygód po wyciągnięciu termostatu a przed włożeniem nowego zrobiłem sobie jeszcze test czy bez termostatu coś sie zmieni przejechałem sie troszkę wzrosło do 90 i tak już trzymało nawet po przepędzeniu go gdzie wcześniej temp. już wzrastała powyżej 90 wszystko wyglądało ok i ze termostat jednak padł jakoś na drugi dzień dostałem nowy termostat

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek płynu chłodzącego

Witam W dniu wczorajszym podczas największych upałów niespodziewanie pojawił mi się komunikat (niestety po niemiecku) z napisem stop. Zaczeła równiez mrugać kontrolka od temperatury silnika pomimo iż wskaźnik wskazywał 90 st. Po zatrzymaniu pojazdu stwierdziłem braki w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego. Odstawiłem samochód na parking i po pewnym czasie zaobserwowałem kałuże

Jeśli chodzi o koszty u mechanika to tego na razie nie wliczam. Jesli chodzi o duze spalanie to czytałem troche po tym forum i ludzie pisali ze moze to byc jakas zla synchronizacja czegos tam pompowtryski przewody od IC przepływka zla temperatura silnika itd.. Zastanawiam sie czy wymiana uszczelki pod glowica i rozrzadu wplynie pozytywnie na spalanie samochodu myslalem tez o wymianie termostatu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Po roku czasu znów odzywa się uszczelka pod głowicą

Cześć wszystkim Od razu chciałbym podkreślić że szukałem na forum w sprawie mojego problemu i nie znalazłem więc mój temacik. Rok temu (26-07-2013) miałem naprawiana głowicę a dokładnie spr. szczelności planowanie wymiana prowadnic wymiana zaworów wymiana uszczelniaczy obróbka gniazd tulejowanie otw. wtrysku wymiana pompy wody komplet uszczelek głowicy śruby simering uszczelka pokrywy
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi