części samochodowe nanodatex

volkswagen passat węże termostatu b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat węże termostatu b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat węże termostatu b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik temperatury-różnica między VAG a wskaźnikiem na desce rozdzielczej

Witam Mam problem ze wskazaniem temperatury odczytujac dane Vagiem z komputera tzn. wartosc temperatury sie zmienia ale dochodzi maxymalnie do 70 stopni i na tym poziomie pozostaje nawet po dluzszej jezdzie. Dodam ze wartosci wskazywanej temperatury na desce rozdzielczej sa normalne po przejechaniu dluzszego odcinka trasy zatryzmuje sie na 90 stopniach i trzyma (dane z vaga wtedy ok 70) Pytanie czy mam wymienic ten czujnik zespolony G2 i G62 czy moze co innego powodowac takie rozbieznosci

Witam Mam problem z czujnikiem g62. Tzn jest tak że nie miałem ogrzewania w kabinie. Więc dzisiaj wymiana czujnika g62 i termostatu. Wszystko pieknie grzeje. Temperatura na wyświetlaczu 91-92 stopnie a Vag pokazuje 93. Grzeje pięknie. Testowa jazda po mieście wszystko śmiga. Potem przerwa znowu jazda i nagle zimno w kabinie zegar na desce pokazuje 90 stopni i stoi a w Vagu rośnie aż do 120

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Układ chłodzenia 1.9TDI AVF

Witam koledzy mam problem z układem chłodzenia. Samochód rozgrzewa się normalnie osiąga 90 stopni ( miał skłonności do przekraczania temp. 90 ale po wymianie termostatu jest ok.). Problem w tym że króciec idący do termostatu jest zimny chłodnica zimna węże u dołu chłodnicy zimne. Oczywiście w nagrzewnicy słynne kamyczki. Ogrzewanie jest tylko jak trzymam równo obroty pomiędzy 2-3

VOLKSWAGEN PASSAT B5 powyzej 100 kmh rosnie temp.az do konca

Witam po raz pierwszy moje auto to 1.8 se 20v automat z 1999 r. ostatnio na trasie podskoczyła mi temp.(powyzej120) oczywiście zjechałem i wylaczylem silnik od tamtej chwili gdy jadę wieczej niż 100kmh temp mi podskakuje powyżej 120 stopni przy normalnej jeździe temp. utrzymuje sie na 90 stopniach i nic sie nie dzieje przewody od chłodnicy jak i sama chłodnica góra gorąca dol zimny (czyżby

Witam ponownie oto ciąg dalszy moich przygód po wyciągnięciu termostatu a przed włożeniem nowego zrobiłem sobie jeszcze test czy bez termostatu coś sie zmieni przejechałem sie troszkę wzrosło do 90 i tak już trzymało nawet po przepędzeniu go gdzie wcześniej temp. już wzrastała powyżej 90 wszystko wyglądało ok i ze termostat jednak padł jakoś na drugi dzień dostałem nowy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z odpowietrzeniem układu wodnego.

Witam Z chwilą uruchomienia zimnego silnika(na postoju) ogrzewanie przy temp. 60-70 stopni zaczyna działać. Przy osiągnięciu 90 stopni na postoju też działa. Po przejechaniu ok. 1-2km przestaje działać(zaznaczam że temp. na wskaźniku jest 90 stopni). Jeden z węży nagrzewnicy staje się bardziej zimniejszy. Odpowietrzając układ przez waż z dziurką przy nagrzewnicy na ok. 1km ogrzewanie

znowu post w dziale B5 dotyczący B4 ale cóż odpowiem przy okazji zanim będzie przeniesiony do odpowiedniego działu. Uszczelka pod głowicą jeśli się cały czas zapowietrza węże robią się przy tym twarde Jeszcze może być wina termostatu bądź pompy wodnej.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 dziwne objawy niby uszczelka pod głowicą

Witam wszytkich posiadam vw passat 1.9 tdi 115 km a objawy mojego autka to czasem zimne powietrze z nadmuchu ale tylko na wolnych obrotach ale zaznaczam tylko czasem sie tak dzieje po wymianie termostatu przeczyszczeniu ukladu chlodzenia i nagrzewnicy objawy zniknely na okolo 2 tygodnie po dwoch tygodniach znowu to samo wiec kolejna wizyta u mechanika doszlo do wymiany swiec zarowych do podgrzewania

VOLKSWAGEN PASSAT klapka od cieplego powietrza

witam czy mogl by mi ktos opisac jak za pomoca porgramu vagcom w wersji 2081pl lub 311.2 en sprawdzic dzialanie tej klapki sterujacej iloscia cieplego powietrza w passacie b5 z 99 roku bo w autku leci tylko chlodne poietrze a robi sie coraz zimniej dodam ze juz sprawdzilem dzialanie termostatu i czujnika temeratury sprawdzilem rowniez poziom plynu w ukladzie hlodzenia oraz dodam ze oba weze idace do nagzewnicy sa gorace z gory dzieki za pomoc

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana płynu chłodniczego

Jako że mój znajomy mechanik orzekł że cieknie mi jakiś oring pod zbiorniczkiem wyrównawczym postanowiłem za jedną robotą przy wymianie tej uszczelki zmienić płyn na świeży. I tu pytanko .ile płynu wchodzi do całego ukladu

No to jak już pisałem zaczęło sie to ponad miesiąc temu to myślałem że zaciął się termostat i dlatego się auto grzeje więc wyjąłem go i ten miesiąc jeździłem bez to wskazówka bardzo rzadko przekraczała to 90 na wskaźniku ale nie miałem ciepła w nagrzewnicy a idzie zima i dlatego dzisiaj założyłem termostat żeby auto się zagrzało w zimie no ale założyłem zalałem płynu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 powietrze w ukladzie chlodzenia

Witam mam pytanie skad moze brac sie powietrze w ukladzie chlodzenia. Pytam poniewaz gromadzi mi sie powietrze w zbiorniku wyrownawczym i wywala plyn przez zawor bezpieczenstwa. Pomijajac ze to moze byc walniete uszczelka pod glowica to sa jeszcze jakies mozliwosci Dzisiaj na mocno rozgrzanym silniku widizalme jak leca bombelki powietrza do zbiornika wyrownawczego. Pozdrawiam

Dziurka jest tylko na lewym. Opiszę wam co zauważyłem. Poluzowałem wąż z krućca i zaczął się trochę lać płyn potem przestał. Z poluzowanym wężem wsiadłem do auta i dodawałem gazu. Gdzieś w okolicy 1800 obrotów słychać było bulgotanie i w w tym momencie lub zaraz po bulgotaniu wystrzelił płyn z owej dziurki. Płyn był mocno "zgazowany". Mnóstwo małych bąbelków

VOLKSWAGEN PASSAT B5 uciekający płyn chłodniczy... nie widać wycieku

witam Mam problem w pasku 2001 po lifcie z silnikiem AVF Około 10tyś kilometrów wcześniej zauważyłem ubytki płynu chłodniczego. Po wymianie zbiorniczka wyrównawczego z korkiem nadal występuje ten problem. Zauważyłem że w obecnej chwili muszę dolać około 1-1.5 litra płynu na 200km. W komorze silnika sucho silnik pracuje równo po postoju 1-2 dniowym odpala "od strzała". Czy

Miałem podobne zachowania w moim poprzednim samochodzie (Golf MKIV). Szukałem wszędzie robiłem cuda wianki m.in. wymiana termostatu czujnika temperatury zbiorniczka wyrównawczego dwóch korków i zawsze po przejechaniu kilku km wywalało mi płyn ze zbiorniczka taki zaworem przelotowym z tylu i leciało siebie pod samochód. Ciśnienie było straszne w układzie jak się odkręciło korek to

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ubytek płynu chłodniczego

Od jakiegoś tygodnia ubywa mi płynu chłodniczego. Zauważyłem dopiero po zapaleniu lampki sygnalizującej niski stan płynu chłodniczego. Dolałem ubywa w wolnym tempie. Znalazłem mniej więcej miejsce z którego powoli się sączy może nawet nie tak powoli jak kapie. Jednak nie mogę dokładnie zlokalizować miejsca. Po prawej stronie silnika na wysokości koła zamachowego jeśli chodzi o

U mnie problem jest chyba związany z pogodą raz twarde węże i chłodno w samochodzie raz płynu nie ma a raz nic sie nie dzieje a nastepnego dnia wszystko ok - jezdze juz tak z 50.000 wielu straszylo ze uszczelka wielu zapowiadało różne strachy i nic tak mi się widzi że sprawa chyba lezy po stronie termostatu bo jeden kolega powyżej opisał dokładnie takie same objawy jak u mnie - wiec termostat wymienię i dam znać

VOLKSWAGEN PASSAT B5 grzanie jest lub nie

Mam problem z ogrzewaniem w pasku 3B z silnikiem AVG Wymienione rzeczy pompa - była sprawna nagrzewnica termostat Obecnie spec od klimatyzacji rozkłada ręce bo sytuacja dalej jest taka że na wolnych obrotach nie grzeje na wysokich grzeje ale bez rewelacji Mam climatronic - ale wszystkie klapki wg speca są sprawne. Podpiął nawet swoją nagrzewnicę i raz grzała raz nie - co jest nie tak Mówił

uszczelka wymieniona i okazał sie nowy problem a mianowicie. Silnik się nagrzewa do 90C i jak ciepla w kabinie nie bylo tak nie ma ale wspolnie z mechanikiem zauważyliśmy że górne węze są ciepłe ale wąż biegnący od termostatu jest zimny i dolny wąż z chlodnicy też jest zimny i wyglada to tak jakby termostat się nie otworzył albo pompa nie działa prawidłowo. Nadmieniam że pompa wlaśnie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 grzanie się auta-rece opadają

od dwóch tygodni wskaźnik pokazuje mi po przejechaniu ok. 10 km 95-100 st.(do tej pory było zawsze równo 90). załacza się wentylator. węże od chłodnicy (dolny i górny) ciepłe. wymieniłem termostat i to samo. płynu nie ubywa i nie wywala. pompa wody ok. rece mi już opadają jaka moze byc przyczyna. chłodnica nagrzewa się cała - najpierw góra i stopniowo cała reszta. cały czas jeżdże

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ogrzewanie kabiny - brak

Panowie od czego zacząć i jak i co po kolei sprawdzać Mimo nagrzanego silnika leci chłodne powietrze a mam nastawione na 29 stopni...

Sprawdż na ustawieniu HI czy jest jakaś zmiana. Potem trzeba zrobić diagnozę termostatu czy węże są ciepłe czy zimne po pierwszych 3-5 km. HHA

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura silnika

Mam pytanie odnośnie wskaźnika temperatury posiadam paska 1.9 tdi 130 km w automacie ( tiptronic) wskazuje najwięcej 90 stopni nigdy tej temperatury nie przekroczył nawet w długich korkach i przy ostrej jeździe czy w tych modelach ze skrzynią automatyczną tak jest POZDRAWIAM.

Skoro ci nie pokazywało 90 stopni to tego termostatu nawet nie sprawdzaj tylko od razu wymień. A gdzie go szukać Po prawej stronie silnika na dole przed grubym wężem Jasno to określiłem

witam. niestety diagnoza z termostatem była nie trafiona. po wymianie termostatu dość że auto dalej się grzeje to jeszcze padło ogrzewanie. mechanik który to robi nie ma pomysłu co to może być. przebąkuje coś o pompie wody. drastyczniejsza diagnoza to pęknięta głowica. węże wychodzące od głowicy są gorące natomiast te dolne pomimo temperatury na zegarze powyżej 100 stopni mają po 30 stopni. może ktoś pomoże to zdiagnozować .

VOLKSWAGEN PASSAT B5 bulgotanie przelewanie sie wody albo kamyczki..)

Witam Ten problem nie nie jest aż tak poważny ale uciążliwy.. z tego co slyszalem lubuje sie w passatach b5. Zwykle podczas ruszania w kabinie bardzo dobrze słychać odgłos "przelewającej się wody" dla innych "bulgotanie" a znajoma co ma ten sam problem określiła to mianem "kamyczków".. Odbłos dobiega z okolic klimatyzacji generalnie gdzieś centralnie.. czynnik

Krótko i rzeczowo. Objawy bulgotanie zanikające i pojawiające się grzanie pojawiające sie duże ciśnienie w układzie chłodzenia ("wciskanie" płynu w układ). Brak innych objawów. Płyn chłodzący w normie olej nie znika i nie przybywa. Nowa pompa wodna. Po zrobieniu pierwszego loga - wychodzi na wymianę termostatu. <wykres pierwszy> Po wymianie prawie nic się nie zmieniło.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura silnika - szybkość nagrzewania

Czy możliwe jest aby silnik uzyskał 90 stopni po przejechaniu(normalniebez przeciąganiaszaleństw itp.) 3-4 kmWskażnik właśnie tak mi pokazuje jednak więcej niż 90 się nie wychyla. Czy może mam walniętu jakiś czujnik czy to normalne

Pytanie do PATRICK za 100 pkt To oba weze gorny i dolny maja byc zimne a gorny cieply opiero po otwarciu termostatu bo zawsze wszyscy mi mowili inaczej

Zadaj pytanie ekspertowi