części samochodowe nanodatex

volkswagen passat węże chłodnicy b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat węże chłodnicy b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat węże chłodnicy b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana chłodnicy...

Witam jestem w trakcie wymiany cieknacej chlodnicy sposobem od gory Utknalem po zdjeciu atrapy zderzaka wiec mam pare pytan - czy musze jeszcze odkrecic tylko chlodnice klimatyzacji i czarny plastik nad swiatlami (sruby torx) czy cos jeszcze - czytalem ze sa rozne typy chlodnic na allegro znalazlem tylko standardowa httpallegro.plitem543518072_audi...nica_nowa.html bedzie pasowac

W poście powyżej masz wszystko napisane do wymiany chłodnicy nie jest potrzebny demontaż chłodnicy klimy.O ile pamiętam a sam to przerabiałem odkręcasz dwie śruby M-6 i odsuwasz ją na bok węże sa na tyle długi że sama chłodnica nie będzie ci w niczym przeszkadzała.Czyli teza mechaników jest błędna a może chcieli cię przyciąć na parę złociszy.Pozdrawiam. A w tym poście pooglądaj zdjęcia i zobaczysz że chłodnica klimy leży na ziemi poniżej podłużnicy i żadne przewody od klimy nie są odłączone. httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt47394

VOLKSWAGEN PASSAT B5 połaczenie węży chlodnicy

Pam do was pytanie.W jaki sposóe u was są połaczone wężę od cieczy chlodzacej do chłodnicyZaciskane zwykłymi opaskami czy te weze macie zakonczone plastikowymi koncowkami z zabezpieczeniem drucianą spinkaBylem dzis w chcialem kupis taką spinke i gosc powiedzial ze nie wystepuja i ze weze sa zaciskane a przynajmniej ten od gory normalna opaska co jest raczej nie prawda bo kupielem nowa chlodnice

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana chłodnicy

Witam szykuje sie do wymiany chłodnicy . Jak zdjać zderzak przedni wiem ale za skarby świata nie mogę znaleźć fachowej poradyna forum np. ze zdjeciami jak to wykonać. Prosze o pomoc może ktoś odnajdzie. Ja soe poddałem po 60 minutach

Da się ją odchylić bez odpinania węży. Robiłem wymianę w tamtym roku zajęło mi to jakieś 2 godz. beż żadnych informacji na temat gdzie i co odkręcić. Jak już masz ściągnięty zderzak to 1- Odkręcasz chłodnicę klimatyzacji klucz 10 mm (nie jestem pewien czy na dole nie ma takich samych uchwytów). 2- Odkręcasz chłodnicę wspomagania klucz 10 mm. 3- Wyciągasz uchwyty trzymające

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wentylator klimy i chłodnicy - czy one pracyją cały czas

Witam. W golfie 2 i 3 wentylator chłodnicy załączał się powyżej jakieś temperatury. Tu w passacie widzę że działa on cały czas. Jechałem jakiś odcinek stałą prędkością 100 kmh temp. 90 stopni. Zatrzymałem samochód i zajrzałem pod maskę a tu wentylator chłodnicy cały czas kręci. Widzę ze jest on chyba napędzany paskiem ale chyba ma też silnik który go załącza. Czy on powinien

Gdy klima jest wyłączona dodatkowy wiatrak chłodnicy nie powinien pracować.Chyba że temperatura silnika będzie 92-97 stopni-wentylator odpali na pierwszym biegu a zgaśnie gdy spadnie do 84-91 stopni.Gdy temperatura silnika będżie 99-105 stopni wentylator odpali na drugim biegu a zgaśnie gdy temperatura spadnie do 91-98 stopni.[tyczy sie wszystkich silników oprócz 23 AGZ].Za włączanie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana Chłodnicy.

Wymiana chłodnicy passat b5 odkręcamy 5 kołków plastikowych osłony silnikaoraz 2 wkręty mocujące ową osłonę(jej krótkie elementy do błotnika)i jedną nkętkę m-6 mocowana osłony.Celowa wskazałem na zdjęciu tylko punkt mocowana do zderzaka.

Ja stanąłem na etapie ściągania chłodnicy Mam problem ze ściągnięciem węży chłodnicy - nie przechodzą przez otwór i trzeba je rozłączać przed odchyleniem - ze ściągnięciem drucików nie ma problemów - tylko same węże nie chcą schodzić - jak to się robi

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ubywający płyn w chłodnicy

Witamniedawno kupiłem samochód. Podczas jazdy usłyszałem jakieś dziwne odgłosy (bulgotanie) po zaglądnięciu pod maskę zauważyłem niski poziom płynu chłodzącego uzupełniłem go ale to nic nie pomogło. Po przejechaniu 1000 km po wymianie oleju i filtrów płynu znowu ubyło i cały czas słyszę te same odgłosy (bulgotanie ).Nie zauważyłem żadnych wycieków.Czy ktoś orientuje się co to może być

Jak masz wilgoć w samochodzie to nagrzewnicą ucieka do wewnątrz (mokre dywaniki z przodu) ale skoro słyszysz bulgotanie i pewnie przy przyśpieszaniu szczególnie to obstawiam uszczelke pod głowicą sam przerabiałem ten temat. Po jeździe węże idące do zbiorniczka z płynem są twarde Jak odkręcisz korek zbiorniczka po jeździe to idą bąbelki i poziom płynu się trochę podnosi Masz czarny

To nie znaczyże jest uszczelka pod głowicą uszkodzona ...Ja mam silnik po remoncie (wszystko jest w porządku) i po jeździe węże z cieczą chłodzącą są u mnie twarde .Płyn tez się podnosi po odkręceniu korka.W układzie chłodzenia wytwarza się ciśnienie i dlatego węże są twardszeale nie twarde jak kamień . A przyczyn ubytku może być wiele(sam to kiedyś przerabiałem)

witam panowie widzę że temat bulgotania i ubywającego płynu ze zbiorniczka nie jest wam obcy.. ja z bulgotaniem borykam się od lutego kiedy to kupiłem VW i tak sobie z tym jeździłem bo oprócz dźwięku bulgotania nie było żadnych innych objawów do czasu... podjeżdżam sobie dzisiaj pod domek i tu nagle odzywa się brzęczyk i pojawia się mrugająca czerwona kontrolka ... . wyłączyłem

Witam .To bulgotanie to chyba przekleństwo passatów .Mam to samo po wymianie termostatu i płynu.Bulgotanie wydobywa sie z nagrzewnicy która jest w desce rozdzielczej.Po zdjeciu osłony akumulatora znajdziemy 2 węże które ida do tej nagrzewnicy na jednym z nich jest dziurka .w celu odpowietrzenia nagrzewnicy zdejmujemy opaske i zsuwamy ten wąż żeby wypuścic powietrzerobimy to na zapalonym

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Silnik nagrzewa sie tylko do 70-80 stopni po wymianie chlodnicy(

Hej wymienilem w zeszlym tygodniu chlodnice i od tego czasu silnik sie nagrzewa tylko do 70-80 stopni i nic dalej Co to moze byc Zalozylem jakas najtansza chlodnice za 260zl za bardzo pozalowalem Pozatym nie wiem jaki plyn mechnik wlal do ukladu twierdzi ze G12 ale cholera go wie.... Druga sprawa jest taka ze zalozylem kola 17 zamiast 15 i silnik pali 15l-2l. wiecej. Wiem ze na duzych kolach wiecej pali ale zastanawiam sie czy nie koltluje wiecej przez niedogrzany silnik.

Moim zdaniem termostat. Wydaje mi sie ze jakby uklad byl nieodpowietrzony to grzal by sie za bardzo. Spróbuj jak juz osiagnie to 70-80 zobaczyc czy cieple sa oba weze czy ledwo letnie.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wąż od chłodnicy (dziwna niby opaska)

Jak widać na załączonych zdjęciach jest to raczej jakiś pordzewiały drut a nie opaska. Czy tak powinno być czy raczej nie wygląda to na oryginał Boję się że podczas jazdy mogę nagle utracić całą zawartość płynu chłodniczego. Jeśli powinno być tam coś innego to czy posiada to swój nr katalogowy

Ta sprężyna która jest na zdjęciu Jarka to jest sprężyna nr. 4 w ETce i której nr. podałem powyżej (zresztą widoczny na rysunku powyżej. Poza tym jest to trójnik od którego odchodzą dwa węże i otwór na czujnik płynu mocowany na zawleczkę sprężynową.Nie wytrzymałem i poszedłem do swojego auta sprawdzić i nawet zrobiłem fotki. U mnie wygląda to tak.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.6 przewody chłodnicy

witam koledzy potrzebuje wiedzy od posiadaczy b5 z silnikem 1.6 otóż koledzy czy ktoś mógł by mi sprawdzić czy wąż chłodnicy górny ma taką samą temperature co dolny bo umnie górny jest ciepły a dolny zimny czy tesz tak macie prosze o pomoc będe wdzięczny pozdrawiam

Kolego tu nie ma znaczenia jaki silnik każdy musi mieć tak samo. A powiedz mi po przejechaniu jakiego odcinka sprawdzałeś te węże

to wkońcu kolego jak to ma być bo jusz niewiem to te węze powinny mięc taką samą temperature po nagrzaniu auta a nie jeden zimny a drugi ciepły to wkońcu ciepłe oba czy tylko jeden ---------- Post added at 2118 ---------- Previous post was at 2116 ---------- przejechałem jakieś 120 km i wąż na dole zimny a u góry ciepły

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyrzuca płyn chłodnicy podczas jazdy silnik TDI 110KM AFN

Robię miesięcznie 15tyś km i od 2-3 miesiecy musze dolewac płynu do układu chłodzącego widać że płyn wyrzuca górą przez przelew w zbiorniczku wyrównawczym bo jest biało do okoła i mokro. Miał już ktoś podobny problem Jak narazie to jeździ na trasie Gdańsk-Hamburg W ostatnim czasie nawet wykupiłem przezornie ubezpieczenie ADAC i ASSISTANCE bo auto z takim przebiegiem to nie wiadomo kiedy stanie

Miałem to samo kolego. Poszukaj postów wpisując w wyszukiwarkę G12 twarde węże uszczelka. Było na ten temat sporo. U mnie niestety taki objaw jak u Ciebie zlikwidowała wymiana uszczelki pod głowicą (też wymieniałem korki i inne cuda łudząc się że to nie uszczelka).

Miałem to samo kolego. Poszukaj postów wpisując w wyszukiwarkę G12 twarde węże uszczelka. Było na ten temat sporo. U mnie niestety taki objaw jak u Ciebie zlikwidowała wymiana uszczelki pod głowicą (też wymieniałem korki i inne cuda łudząc się że to nie uszczelka). Korek wymieniony i dalej to samo od przedwczoraj zrobiłem z 2000km i 05 l dolałem Kolejna ciekawostka to to ze jak gdzieś

Mazi nie ma. Czy poziom płynu się podnosi po przygazowaniu to ciężko powiedzieć raczej nie pęcherzykó też nie ma ale jak się przejadę z 3 km to węże stają się twarde a wcześniej tego nie było tak samo na postoju jak silnik pracuje z 1 min poczym przygazuje to z miejsca środkowego tunelu gdzie jest radio słychać dziwne bulgotanie w ukłądzie klimatronika.

TYm bulgotaniem to bym się tak nie przejnował ale dokładnie obejzyj ten korek nowy a szczególnie stary czy nie jerst troszkę brudny-ciemny okopciały na tej dolnej części co wchodzi do zbiorniczka No i jak puchną węże to jest jednak problem...........jednak musisz podjechać gdzies do szpeca aby ci to obejżał fachowym okiem bo jak trochę ktoś robi całe lata w tym to nie raz spotkał się z takim przypadkiem. Stawiam na kiepską uszelkę pod głowicą Pozdr.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 brak ogrzewania

witam Mam blad w climatroniku 25d 00 co to takiego

sorry nie zauważyłem sie link został przycięty tu jest poprawny do całego tematu Ogrzewanie - passat B5 Jakby co to przytaczam treść tamtego posta Ja miałem podobnie. węże od nagrzewnicy były cieple obydwa ale powietrze po włączeniu ogrzewania zaczynało lecieć cieple a później z każdą chwila sie ochładzało aż do prawie zimnego. Na tym forum znalazłem poradę jednego z użytkowników

VOLKSWAGEN PASSAT B5 EGR czyli zawór recyrkulacji spalin

Witam Panowie. Zwracam się do Was z pytaniem... Chodzi mi o wyciek oleju przez zawór EGR. Wiembo znalazłem i czytałem o tym na forum jak go przeczyścićale trapi mnie następujące zapytanie. Skąd w tym zaworze jest olejJaki jest powód gromadzenia sie w nim oleju Przecież przez niego powinny tylko przechodzić spaliny.Jeśli tak jak u mnie jest w nim olej to podejrzewamże cos jest nie tak.Tylko

Witam Odświeżę trochę temat. Jako że nie mogę założyć nowego tematu opiszę tutaj mój problem. Mam passata B5 z 2002 roku po lifcie. 19 TDI 101KM. Mam nieszczelny przewód wychodzący z chłodnicy EGR(chodzi o ten dłuższy) niestety numer na nim jest nie czytelny a w ASO nie są wstanie mi pomóc bez tego numeru. Bo w ETCE nie ma przy chłodnicy EGR-u informacji jakie węże tam wychodzą. czy ktoś jest wstanie mi pomóc numer części byłby mile widziany.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam. Mam problem z mokrym zbiorniczkiem wyrównawczym układu chłodzenia. Zacznę od początku. Mój mechanik zauważył że mam wyciek w silniku i leci nie olej a płyn chłodniczy. Stwierdził że to kruciec ten pod osłoną silnika i go wymienił. Co się okazało po wymianie płyn znalazł ujście w łączeniu zbiorniczka wyrównawczego z wężykiem. Martwi mnie to ponieważ może być to uszczelka

Witam duzo szukałem czytałem i sprawdzałem ale nic nie znalazłem co by mi pomogło. A mianowicie posiadam vw passata b5 18 bez turbo rok produkcji 99 oznaczenie silnika APT z klimatyzacja climatronik. Obiawy jakie mnie przesladuja to brak ciepłego powietrza w kabinie nawet przy załaczonej klimatyzacji na najwyzszym biegu temperatury efekt jest ni jaki powietrze letnie.Co moze byc przyczynaDodam

Witam wszystkich ponownie Mam kilka pytań kolejnych niestety które wyszły podczas użytkowania auta. 1. Otóż zauważyłem iż podczas deszczu do auta dostaje się woda na słupkach przednich drzwi. Sprawdziłem uszczelki na drzwiach i nie są ani połamane ani nic (zauważyłem jedynie jakieś otwory co jakiś czas średnicy może 2-3mm) na przedniej szybie boczne gumy są odgięte przy dachu

Witam Jako że nie mogę założyć nowego tematu opiszę tutaj mój problem. Mam passata B5 z 2002 roku po lifcie. 19 TDI 101KM. Mam nieszczelny przewód wychodzący z chłodnicy EGR(chodzi o ten dłuższy) niestety numer na nim jest nie czytelny a w ASO nie są wstanie mi pomóc bez tego numeru. Bo w ETCE nie ma przy chłodnicy EGR-u informacji jakie węże tam wychodzą. czy ktoś jest wstanie mi

VOLKSWAGEN PASSAT B5 b5 1.8t gotuje się łapie temperature wielka zagadka

Witam passat b5 1997 1.8t instalacja gazowa Płyn w chłodnicy się gotuje. Auto łapie temperaturę między 90-130 stopni wszystko dzieje się nagle po wymianie katalizatora (uszkodzony) na używany orginal. Wymienili mi katalizator fajnie mocy przybyło ponieważ stary był uszkodzony (środek już latał). Odebrałem autko poczekałem aż spokojnie złapie sobie 90 stopni i przejechałem się nim

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ogrzewanie slabo grzeje

witam mam problem z ogrzewaniem w passacie b5 z 99r bardzo slabo grzeje. jak zrobie na max ogrzewanie to powinno leciec bardzo cieple powietrze a leci zaledwie letnie. silnik nagrzewa sie dobrze i dosyc szybko. termostat otwiera sie normalnie. dodam ze jest klimatronik. co proponujecie gdzie szukac przyczyny a moze najpierw jechac na komputer

Witam Mam problem z ogrzewaniem na wolnych obrotach praktycznie jest zerowe po przekroczeniu 2 tyś obrotów zaczyna lecieć cieplejsze pompa wody termostat wymieniony miesiąc temu węże od chłodnicy zimne górny i dolny temperatura 90 i trzyma problem pojawił się po montażu lpg. passat b5 fl 2.0 20V

VOLKSWAGEN PASSAT B5 bulgotanie przelewanie sie wody albo kamyczki..)

Witam Ten problem nie nie jest aż tak poważny ale uciążliwy.. z tego co slyszalem lubuje sie w passatach b5. Zwykle podczas ruszania w kabinie bardzo dobrze słychać odgłos przelewającej się wody dla innych bulgotanie a znajoma co ma ten sam problem określiła to mianem kamyczków.. Odbłos dobiega z okolic klimatyzacji generalnie gdzieś centralnie.. czynnik do klimy zostal dobity na maksa

Jakis miesiac temu zauwazylem w hali garazowej po nocy wyciek plynu dolewalem do zbiorniczka wyrownawczego . Kiedy zrobilo sie cieplej postanowilem zajac sie tym problemem bo bylo juz tak niebezpiecznie ze musialem dolac po przejechaniu od 10 kilometrow. Po zdjeciu pokrywy maskujacej gornej silnika okazalo sie czesc plastikowego lacznika wezy z silnikiemdoktoregojest przylaczony czujnik temperatury jest znacznie uszkodzona brakowalo sporego kawalka bylem zmuszony na postoju zdemontowac ta czesci pojechac po nowy koszt nie duzy bo z uszczelka ok 18 zloty patrz zdjecia ale robota na ruchliwej czeci drogi i przy braku odpowiednich narzedzi to koszmar.Ale udalo sie.Zalalem plynem i ok na jeden dzienmoje poszukiwania znikajacego plynu trwaly dalejdzis zdemontowalem termostat okazalo sie ze wciagnal jakas gumowa czesc uszczelki wiec sadzilem ze to winowajcaodpowietrzylem nagrzewnice przez ta dziurkę na wezyku bo wialo zimnem .Ale moje zludzenia szybko zostaly rozwiane. Rzecz wyglada bardzo dziwnie kiedy auto stoi na postoju to temperatura ok czyli do 90 stopni a kiedy ruszam zaczyna mi wybijac plyn spod zbiorniczka tym odpowietrzeniem od dolu zatrzymuje sie powoliotwieraz korek glosne syczenie i caly czas goraca para bucha od dolu zbiorniczka po czym zasysa caly plyn . Musze nastepnie dolac okolo 4 litry do wyrownania . Wiem ze zima dodalem ten plyn do chlodnicy do uszczelnienia dolewalem w tym czasie wode demineralizowana do zbiornika co mnie zadziwilo to po odkreceniu tego króćca peknietego wspomnianego na poczatku to zobaczylem w silniku zielony plyn ktory dolewalem zima . Dziwi nie to troszke gdyz jak jest wyciek ze biorniczka to wody to tylko wody wyglada to tak jak by nie bylo pelnego obiegu. Dodam ze weze od zbirniczka ktore ida gora sa gorace natomiast ten ktory idziena dol odzbiorniczkadochlodnicy jest zimny.Nawet po ponownym zalaniu zimna woda temperatura pokazujemi 90 . woda schodzi na dol a gora goraca . Co moze byc jeszcze przyczyna czy walniety czujnik ile ich jest i czy na dole tez jest jakis czujnik do wymiamy ktory moze miec wply na to cale zamieszanie passat b5 97 19 tdi 110 ps

Opiszę mój przypadekKupiłem passata i pojawiły się wycieki płynu chłodzącego. Wymieniłem uszczelkę i splanowałem głowicę. Bulgotanie i ubytek wody pojawiały się nadal. Wymieniłem termostat przepłukałem nagrzewnicę - bez rezultatu. W końcu wypiąłem węże które łączą chłodnicę spalin (w moim silniku akurat takie urządzenie jest) z nagrzewnicą i połączyłem je z ominięciem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek płynu G12 w AVF

Witam Zauwazylem ze zostawiam plamy w miejscu parkowania i okazalo sie ze to plyn chlodniczy. Nie moge jednak dokladnie zlokalizowac skad ten plyn wycieka bo to tuz przy grodzi silnika - powyzej laczenia silnika ze skrzynia - ponizej pomy wakum (plyn widac jak scieka po przegubach wewnetrznych i skrzyni). Nie wycieka z czujnika temperatury takze oring powinien byc dobry. Sa tam jeszcze inne elementy z ktorych moze nastapic wyciek Prosze o pomoc. Pozdrawiam

witammam problem z ukladem chlodzeniamoze ktos mial podobna sytuacje ipodpowie cos.Jest to passat b5 19 tdi115 KMod jakiegos czasu mam ubytki plynu z ukladu chlodzeniana ok 50 km przejechanych musze dolac ok 1 litrustalilem ze wypycha plyn przez zbiorniczek wyrownawczyprzez zawor przelewunadmiarupoczatkowo podejzewalem korek wlewuwymienilem na nowywymienilem tez zbiorniczeksprawdzilem nagrzewnice tj.zrobilem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Spada temperatura silnika O CO CHODZI

Mam problem zresztą nie tylko ja bo i mechanicy rozkładają ręce Jak wskoczyły mrozy tj. max -3 stp. cencjusza to zauważyłem że spada mi temperatura nie wiedziałem za bardzo jak to się dzieje i dlaczego standartowo wymieniłem CZUJNIK i TERMOSTAT WSZYSTKO z serwisu Zadowolony po wymianie TEST a tu du.. Postuj samochód pracuje utrzymuje się 90 stp. ale jak dam gazu na 4000obrmin to spada

cześć może to wcale nie termostat tylko czujnik temperatury który źle odczytuje temperaturę Postępuj według poniższej instrukcji gdy silnik chłodnica oraz węże od chłodnicy są zimne 1) zapal samochód 2) sprawdzaj co jakiś czas np 04-1min czy wąż doprowadzający wodę do chłodnicy ma inną temperaturę niż wąż odprowadzający wodę (do chłodnicy zawsze idą 2 węże jednym woda

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Webasto Passat B5

Witam. Czy orientujecie się może czy jest taka możliwość aby piec webasto załączany był climatronikiem auto to passat b5 2003 rok mam możliwość zakupu kompletnej instalacji Webasto tylko że facet twierdzi że zegar jest w panelu climatronika. W załączniku zdjęcie tego Webasto.

Witam szanownych specjalistów. Mam do Was kilka małych ale bardzo istotnych pytań (niestety szkoda że po fakcie) ponieważ instalując webasto w passacie b5 130 km AWX natrafiłem na kilka niezgodności z instrukcją do webasta które posiadam a jest to Webasto thermo top C. W instrukcji jest zaznaczone ze podpinamy się pod prawy wąż od nagrzewnicy(stojąc z przodu auta) Oto linki do zdjęć

VOLKSWAGEN PASSAT B5 zbyt duze cisnienieukład chłodzenia

mam problem juz od miesiaca i nie wiem co z tym zrobic. a mianowiciepodczas jazdy przegrzal sie silnikmyslalem ze padl termostat wymienilem ale okazalo sie ze to pompa wody wymienilem. po wymianie pompy wciaz ubytek plynu z ukladu chlodzenia i duze cisnienie w ukladzie.mysle uszczelka pod glowica WYMIENIONE Planowana głowica itp. I w czym problem a no w tym ze nadal to samo. jak silnik chodzi na wolnych

Witam ja też mam problem z moim układem chłodzenia. Występują u mnie typowe objawy uszczelki pod głowicą czyli duże ciśnienie w układnie chłodzenia i tzw bulgotanie z okolic nagrzewnicy. Już brałem się za wymianę owej uszczelki gdy zaciekawiły mnie jeszcze dwa objawy. Gdy zaczeło robić sie chłodniej to mój passat przy spokojnej jeździe nie osiąga temperatury 90 c. temperatura

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Gotujący się silnik po wymianie płynu pomocy

Witam ponownie. Po wypłukaniu układu chłodzenia (o czym pisałem wcześniej) zalałem płyn i odpaliłem silnik temperatura trzymała się na poziomie 90 i nagle zaczęła szybko rosnąć do 130 wyłączyłem sinik i po dotknięciu dolnego węża okazuje się że jest ledwie ciepły wymieniłem termostat sprawdziłem go wcześniej i otwierał się wcześniej niż stary. Odpalam silnik i po 10 min

Robie dokładnie co radzicie i nadal nic. Brak ogrzewania daje do zrozumienia ze nie ma w nagrzewnicy płynu mimo ze temperatura rośnie powietrze leci zimne. Na zalanym silniku sprawdzałem węże od chłodnicy oleju i tam z jednego z nich leci płyn ale tylko chwile a potem nic z drugiego mógłbym zlać pewnie większość płynu przy nagrzewnicy niewielka ilość płynu w górnym grubym wężu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 problemy z ogrzewaniem

Witam. Nadchodzi zima i okazało się że moje ogrzewanie nie działa tak jak powinno. Mam Climatronic i w ustawieniu na HI i na 4 kreski przy wiatraku wieje powietrze lekko ciepłe (temperatura silnika 90o C) Przeglądałem forum i wiem że przyczyn może być wiele - zapowietrzony układ chłodzenia - zabrudzony czujnik temperatury wewnątrz auta - zepsuta pompa wody - zepsuty termostat - zepsuta

Riven jak już chcesz takie testy robić to się od razu wymienia na nowy bo nowy Wahler to koszt 35zł i masz kilkuletnią pewność że będzie poprawnie działał. Nawet jak sprawdzisz poprawność działania w używanym to kiedyś prędzej czy później szlag go trafi. Sprawdzać można tak że jak tylko wskazówka temperatury drgnie to nalezy siezatrzymać i sprawdzić chłodnice dolne i górne węże tuż przy chłodnicy czy nie są przypadkiem ciepłe. Jeśli są zimne to termostat trzyma. Potem można powtórzyć to badanie przy nieco wyższej temperaturze tak około 70 stopni. Jeśli nadal zimne są węże i chłodnica to termostat trzyma. Termostat Wahlera do passata otwiera się przy 87 stopniach C. HHA

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Płyn chł. G12 a Borygo

W 6 letnim pasku wystąpił wyciek z chłodnicy a wskazówka temp. nagle opada do O w czasie jazdy. Podejrzewam że G12 ma za zadanie m.in. niszczenie chłodnicy czujnika temp. termostatu uszczelki pod głowicą zapowietrzanie układu i innych. Chodzi tu z pewnością o częste wizyty w ASO. Bowiem w fordzie Scorpio w 1993 r. nową chłodnicę zalałem borygo który wymieniłem na wszelki wypadek w

..Bowiem w fordzie Scorpio w 1993 r. nową chłodnicę zalałem borygo który wymieniłem na wszelki wypadek w tym roku. Przez 16 lat dolałem ok. 2 litry do zb. wyr. Nie wymieniałem nic związanego z układem chłodzenia. Wszystko OK... Adams Cycu - proszę o komentarz do powyższego. I czy ford scorpio ursus to po pierwsze. Po drugie - żadną zasługą G12 nie jest że po dwóch latach nie trzeba wymienić chłodnicy czujnika temp. termostatu uszczelki pod głowicą i innych. Pierwsze wycieki z chłodnicy wystąpiły na dobrze rozgrzanym silniku w czasie jazdy po trzech latach od zakupu paska. Trasa bez przerwy 180 km. Trudno wtedy było się zorientować źródła wycieku bo pod samochodem było sucho węże suche z przodu chłodnicę zasłania klima a od strony silnika wentylatory. Dopiero w tym roku zorientowałem się że to chłodnica po nasileniu wycieków. Takie problemy mają właśnie też inni forumowicze. httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt59463

po trzech latach od zakupu paska [ubytek ok. 1 L ]. Trasa bez przerwy 180 km. Trudno wtedy było się zorientować źródła wycieku bo pod samochodem było sucho węże suche z przodu chłodnicę zasłania klima a od strony silnika wentylatory. Dopiero w tym roku zorientowałem się że to chłodnica po nasileniu wycieków. Takie problemy mają właśnie też inni forumowicze. httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt59463

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wskaźnik temperatury sam opada i rośnie

wskaznik od temperatury pokazuje mi temperature 90 stopni podczas jazdy za jakis czas spada do zera po jakims czasie znowu pokazuje właściwą temperature. Tak samo sie dzieje na postoju. Co to moze byc czy jakis czujnik jak tak to jaki. Jest to passat 1.8T 99r.

Widze ze moj problem jest malo intersujacy ale coz bede probowal dalej.Wrocilem dzis z pracy silnik na 110 stopni patrze weze gorny od chlodnicy goracy jak ... bardzo goracy zas dolny zimny. Odkrecam korek od zbiorniczka wyrownawczego plyn zaczyna sie podnosic szybkie zakreconko i zaczyna sie pompowanie tzn. cyrkulacja wtedy patrze dolny waz chlodnicy delikatnie cieply hm... patrze a on sie laczy z

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ogrzewanie - Passat B5

U mojego taty w aucie nie dziala ogrzewanie. Jest nadmuch tyle ze leci zimne powietrze. Mechanik mowi ze z naprawa zejdzie caly dzien bo przypuszcza ze cos sie zatkalo. Pytanie skierowane do was co moze byc przyczyna Co ewentualnie sprawdzac Filtry Moze pokretlo nie lapie Jakies sugestie Bo nie chce sie dac naciagnac pozdro

Ja miałem podobnie. węże od nagrzewnicy były cieple obydwa ale powietrze po włączeniu ogrzewania zaczynało lecieć cieple a później z każdą chwila sie ochładzało aż do prawie zimnego. Na tym forum znalazłem poradę jednego z użytkowników i ja zastosowałem. Mianowicie ustawiłem temperaturę na HI (climatronic) zdjąłem dwa węże od nagrzewnicy. Do jednego wyjścia z nagrzewnicy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura silnika - szybkość nagrzewania

Czy możliwe jest aby silnik uzyskał 90 stopni po przejechaniu(normalniebez przeciąganiaszaleństw itp.) 3-4 kmWskażnik właśnie tak mi pokazuje jednak więcej niż 90 się nie wychyla. Czy może mam walniętu jakiś czujnik czy to normalne

Stoisz przodem do maski. Po prawej stronie chlodnicy masz wychodzace z niej weze na gorze i dole. Ten dolny rozdziela sie na dwa - jeden idzie do gory do zbiorniczka wyrownawczego drugi lekko do gory w lewa strone do silnika czyli do termostatu - to wlasnie ten drugi przewod cie interesuje. Aby latwo dostac sie do termostatu najlepiej jest odkrecic wspornik kolektora dolotowego. Gdzies na forum sa zdjeciascreeny jak to wyglada na silniku. Tu masz cos pokrewnego httpforum.vw-passat.plthreads26...bie-serwisowym httpforum.vw-passat.plthreads69...cej-w-1-8T-AWT

Tak jak pisałem-w 1.9 tdi avb i pewnie i w innych tdi górny wąż robi się ciepłygorący dopiero po otwarciu termostatu. Więc jeśli masz go ciepłygorący zanim auto osiągnie temperaturę roboczą tzn że termostat jest nie sprawny. Dolny idący z chłodnicy w stronę termostatu w niższych temperaturach i przy krótszych przejazdach pozostaje zimny w tych silnikach. W wyższych temperaturach

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pytanie czy to pompa wspomagania czy maglownica

witam.tak jak w temacie.mam problem z kierowaniem na postoju bardzo ciężko jakby wcale nie było wspomagania i głośno chodzi czy to może być maglownica..mechanik zerknął i mówi ze maglownica ale ja tek nie jestem pewien.

Podepnę się pod temat po zakupie passata 3 lata temu jak to zwykle bywa zajrzałem pod maskę na początku stwierdziłem za duży poziom płynu wspomagania więc spuściłem do poziomu max to co zleciało było brązowe ale zakładając że oleje też są brązowe nie widziałem w tym nic dziwnego. Po odpaleniu i próbie kręcenia kierownića - niemiłosierne wycie. zajrzałem do zbiornika a tam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura silnika

Mam pytanie odnośnie wskaźnika temperatury posiadam paska 1.9 tdi 130 km w automacie ( tiptronic) wskazuje najwięcej 90 stopni nigdy tej temperatury nie przekroczył nawet w długich korkach i przy ostrej jeździe czy w tych modelach ze skrzynią automatyczną tak jest POZDRAWIAM.

Pozwolicie że podepnę sie pod temat Mam pytanko odnośnie passata tdi pd atj związane z układem chłodzenia silnika otóż kiedy auto ma temperaturę ok 90 stopni węże chłodnicy są ciepłe natomiast płyn w zbiorniku wyrównawczym jest chłodny tak delikatnie ciepły wydaje mi sie to dziwne chyba płyn powinien być ciepły bo krąży w układzie chłodzenia auto wolno się nagrzewa ale nie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8T AEB LPG Lovato Smart gaśnie chwilę po odpaleniu

Witam Z góry przepraszam jeśli temat już był a najzwyklej przeoczyłem googlowałem szukałem i nic nie znalazłem przy okazji zaliczałem fora seata audi i odpowiedzi nie znalazłem. Ale do rzeczy. Mam auto tak jak w opisie i w temacie. Problem jest taki że gdy rano odpalam auto - kręci bez problemu zapala i chwilę pochodzi może z 20 - 40 sekund przy tym obroty wzrastają powyżej 900 i spadaja

nie ma (czyli 00561 - Mixture Adaptation 13-10 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached - Intermittent ) No i odpaliłem go no i d..a. Odpalił na kopa od razu pochodził chwilę i zgasł. Ale sukces bo zaskoczył za drugim razem. Wkurzony zrobiłem logi - nie wiem czy dobrze. Pomagała mi w tym druga brzydsza połówka. Za chwilę je wstawię do odpowiedniego działu i podam link tutaj httpforum.vw-passat.plshowthread...76post1506476

VOLKSWAGEN PASSAT B5 B5 wymiana rozrządu a klima

za jakiś czas wymieniam rozrząd znajomy powiedział żeby jechać na odciągnięcie gazu z klimy żeby go uratować Pewnie inaczej nie da się zaoszczędzić bo ponowne napełnianie to ok 200zł macie jakieś inne propozycje

Witam dołącze sie do tematu zeby nie zakladac specjalnie nowego..otóż dzis rozebralem auto w celu wymiany rozrządu moja pytanie to czy mozna cos tak przy okazji zrobic jeszcze jak teraz mam caly przod zdjety Turbinke sobie przeczyscilem juz jutro jade po czesci i co jeszcze moge zrobic info dla kolegi chlodnice od klimy mozna odciagnac na prawa strone auta tak jak sa weze i tylko dwa zaciski

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Klopoty z ogrzewaniem

Witam was Jestem nowy na tym forum i korzystajac z waszego doswiadczenia szukam pomocy bo juz nie mam pomyslow. Sprawa wyglada tak. Posiadam passata 1.9 TDI z 1999r. wyposazonego w climatronic. Moj problem polega na tym ze ogrzewanie dziala nim bardzo slabo lub wogole. Silnik szybko nabiera temperatury i jest ona stabilna. Dzialaja wentylatory i wszystko wyglada ok. Jedynie po ustawieniu klimatronica

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czy to moze byc uszczelka

Witam wszystkich Jestem nowy na tym forum i musze przyznac ze stona jest naprawde dobra wielu mechanikow moglo by sie z niej duzo nauczyc chcialbym poruszyc temat stary i opisywany wczesniej ale nie moge znalezc podobnego przypadku do mojego. Mam passata 1.6 98r. i podejzewam ze czeka mnie wymiana uszczelki pod glowica poniewaz mialem nie mile doswiadczenia z mechanikami chcialbym miec pewnosc ze

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana płynu chłodniczego

Jako że mój znajomy mechanik orzekł że cieknie mi jakiś oring pod zbiorniczkiem wyrównawczym postanowiłem za jedną robotą przy wymianie tej uszczelki zmienić płyn na świeży. I tu pytanko .ile płynu wchodzi do całego ukladu

Panowie a jak mam sobie dać radę z tym wężem Podniosłem auto zdjąłem tą opaskę taki pręcik z węża no i siłuje się z wężem żeby zszedł. I nic ... Za cholerę nie wiem jak ma spuścić ten płyn. W jednym temacie o demontażu chłodnicy znalazłem coś takiego 8b51b4d72976f681med.jpg Czy to jest jakiś korek spustowy Nie mam pomysłu a nie chcę urwać tego węża z chłodnicy.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 powietrze w ukladzie chlodzenia

Witam mam pytanie skad moze brac sie powietrze w ukladzie chlodzenia. Pytam poniewaz gromadzi mi sie powietrze w zbiorniku wyrownawczym i wywala plyn przez zawor bezpieczenstwa. Pomijajac ze to moze byc walniete uszczelka pod glowica to sa jeszcze jakies mozliwosci Dzisiaj na mocno rozgrzanym silniku widizalme jak leca bombelki powietrza do zbiornika wyrownawczego. Pozdrawiam

No widzisz ale na malym obiegu jest ok.dopiero jak pójdzie na chłodnice zaczyna sie.Nie sugeruje ale dopiero na duzym sie dzieje.Ja bym zwalił dolny wąż przy odkręconym korku zbiorniczka i sprawdzil jak schodzi płyn z chłodnicy.Ja już nie pamiętam jak było u mniewiem że ogrzewanie kiksowało ale na duzym czy małymnie wiem.Na małym p-pa może daje rade a jak otworzy termostat klops.Gdzieś

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czy jest jakis sposób na na sprawdzenie pompy wody

Witam Mam takie pytanko czy jest jakis sposb na na sprawdzenie pompy wody

Czy zawsze musi sie przelewac w zbiorniczku Nigdy u siebie tego po przygazowce nie zaobserwowalem przed i po wymianie chlodnicy rok temu. Teraz padlo mi ogrzewanie wewnatrz i probuje dojsc co jest grane. Silnik zagrzany do 90c wg zegarow waz idacy od termostatu do chlodnicy cieply - NIE goracy - weze idace do nagrzewnicy letnie. Gdy przytrzymam na obrotach 2-25tys to po chwili weze sie robia ciut cieplejsze.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi