części samochodowe nanodatex

volkswagen passat węże chłodnicy b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat węże chłodnicy b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat węże chłodnicy b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Spada temperatura silnika O CO CHODZI

Mam problem zresztą nie tylko ja bo i mechanicy rozkładają ręce Jak wskoczyły mrozy tj. max -3 stp. cencjusza to zauważyłem że spada mi temperatura nie wiedziałem za bardzo jak to się dzieje i dlaczego standartowo wymieniłem CZUJNIK i TERMOSTAT WSZYSTKO z serwisu Zadowolony po wymianie TEST a tu du.. Postuj samochód pracuje utrzymuje się 90 stp. ale jak dam gazu na 4000obrmin to spada

cześć może to wcale nie termostat tylko czujnik temperatury który źle odczytuje temperaturę Postępuj według poniższej instrukcji gdy silnik chłodnica oraz węże od chłodnicy są zimne 1) zapal samochód 2) sprawdzaj co jakiś czas np 04-1min czy wąż doprowadzający wodę do chłodnicy ma inną temperaturę niż wąż odprowadzający wodę (do chłodnicy zawsze idą 2 węże jednym woda

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat 2001 130KM TDi awaria układu chłodzenia i ogrzewania

Bardzo proszę o pomoc z moim paskiem gdyż nie jeżdżę już od ponad miesiąca.Wszystko zaczęło się po wymianie pasa przedniego(używka) i nowych oryginalnych chłodnic klimy i wody. Wtedy zaczęło się całe nieszczęście.Na początku nie było ogrzewaniasprawdzałem węże chłodnicy górny był gorący a dolny zimnymyślałem że się zapowietrzył układ żona pojechała do pracy i zagrzał

VOLKSWAGEN PASSAT B5 połaczenie węży chlodnicy

Pam do was pytanie.W jaki sposóe u was są połaczone wężę od cieczy chlodzacej do chłodnicyZaciskane zwykłymi opaskami czy te weze macie zakonczone plastikowymi koncowkami z zabezpieczeniem drucianą spinkaBylem dzis w chcialem kupis taką spinke i gosc powiedzial ze nie wystepuja i ze weze sa zaciskane a przynajmniej ten od gory normalna opaska co jest raczej nie prawda bo kupielem nowa chlodnice

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ogrzewanie - Passat B5

U mojego taty w aucie nie dziala ogrzewanie. Jest nadmuch tyle ze leci zimne powietrze. Mechanik mowi ze z naprawa zejdzie caly dzien bo przypuszcza ze cos sie zatkalo. Pytanie skierowane do was co moze byc przyczyna Co ewentualnie sprawdzac Filtry Moze pokretlo nie lapie Jakies sugestie Bo nie chce sie dac naciagnac pozdro

Ja miałem podobnie. węże od nagrzewnicy były cieple obydwa ale powietrze po włączeniu ogrzewania zaczynało lecieć cieple a później z każdą chwila sie ochładzało aż do prawie zimnego. Na tym forum znalazłem poradę jednego z użytkowników i ja zastosowałem. Mianowicie ustawiłem temperaturę na HI (climatronic) zdjąłem dwa węże od nagrzewnicy. Do jednego wyjścia z nagrzewnicy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana płynu chłodniczego

Jako że mój znajomy mechanik orzekł że cieknie mi jakiś oring pod zbiorniczkiem wyrównawczym postanowiłem za jedną robotą przy wymianie tej uszczelki zmienić płyn na świeży. I tu pytanko .ile płynu wchodzi do całego ukladu

chłopie nie ruszaj tej chlodnicy ta jest od klimy stojac na wprost do auta po prawej stronie pod wezem masz taki kranik czerwony - bedzie brudny zapewne wiec zmieni kolor Moze sie nie odkrecic nie siłuj sie bo go rozwalisz i bedziesz mial problem wtedy lepiej sciagnac waz.

Panowie a jak mam sobie dać radę z tym wężem Podniosłem auto zdjąłem tą opaskę taki pręcik z węża no i siłuje się z wężem żeby zszedł. I nic ... Za cholerę nie wiem jak ma spuścić ten płyn. W jednym temacie o demontażu chłodnicy znalazłem coś takiego 8b51b4d72976f681med.jpg Czy to jest jakiś korek spustowy Nie mam pomysłu a nie chcę urwać tego węża z chłodnicy.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana Chłodnicy.

Wymiana chłodnicy passat b5 odkręcamy 5 kołków plastikowych osłony silnikaoraz 2 wkręty mocujące ową osłonę(jej krótkie elementy do błotnika)i jedną nkętkę m-6 mocowana osłony.Celowa wskazałem na zdjęciu tylko punkt mocowana do zderzaka.

Ja stanąłem na etapie ściągania chłodnicy Mam problem ze ściągnięciem węży chłodnicy - nie przechodzą przez otwór i trzeba je rozłączać przed odchyleniem - ze ściągnięciem drucików nie ma problemów - tylko same węże nie chcą schodzić - jak to się robi

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wentylator klimy i chłodnicy - czy one pracyją cały czas

Witam. W golfie 2 i 3 wentylator chłodnicy załączał się powyżej jakieś temperatury. Tu w passacie widzę że działa on cały czas. Jechałem jakiś odcinek stałą prędkością 100 kmh temp. 90 stopni. Zatrzymałem samochód i zajrzałem pod maskę a tu wentylator chłodnicy cały czas kręci. Widzę ze jest on chyba napędzany paskiem ale chyba ma też silnik który go załącza. Czy on powinien

Gdy klima jest wyłączona dodatkowy wiatrak chłodnicy nie powinien pracować.Chyba że temperatura silnika będzie 92-97 stopni-wentylator odpali na pierwszym biegu a zgaśnie gdy spadnie do 84-91 stopni.Gdy temperatura silnika będżie 99-105 stopni wentylator odpali na drugim biegu a zgaśnie gdy temperatura spadnie do 91-98 stopni.[tyczy sie wszystkich silników oprócz 23 AGZ].Za włączanie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 problemy z ogrzewaniem

Witam. Nadchodzi zima i okazało się że moje ogrzewanie nie działa tak jak powinno. Mam Climatronic i w ustawieniu na HI i na 4 kreski przy wiatraku wieje powietrze lekko ciepłe (temperatura silnika 90o C) Przeglądałem forum i wiem że przyczyn może być wiele - zapowietrzony układ chłodzenia - zabrudzony czujnik temperatury wewnątrz auta - zepsuta pompa wody - zepsuty termostat - zepsuta

Riven jak już chcesz takie testy robić to się od razu wymienia na nowy bo nowy Wahler to koszt 35zł i masz kilkuletnią pewność że będzie poprawnie działał. Nawet jak sprawdzisz poprawność działania w używanym to kiedyś prędzej czy później szlag go trafi. Sprawdzać można tak że jak tylko wskazówka temperatury drgnie to nalezy siezatrzymać i sprawdzić chłodnice dolne i górne węże tuż przy chłodnicy czy nie są przypadkiem ciepłe. Jeśli są zimne to termostat trzyma. Potem można powtórzyć to badanie przy nieco wyższej temperaturze tak około 70 stopni. Jeśli nadal zimne są węże i chłodnica to termostat trzyma. Termostat Wahlera do passata otwiera się przy 87 stopniach C. HHA

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pomocy olej w zbiorniczku plynu chlodniczego

Koledzy pomozcie Wlasnie kupilem paska 2001 3bg tdi 101km. Dzis stala sie rzecz strasznatak przypuszczam. Podczas jazdy komputer wywalil mi komunikat "stop" i "check coolant". Po odkreceniu korka w zbiorniczku plynu chlodzacego byl olej a pod nim rowniez widoczny wyciek oleju. Czy to jest problem z uszczelka pod glowica czy moze puscila chlodniczka oleju jak sugerowal gosc z assistance

witam No i u mnie pojawił się olej silnik 19 AWX przeglądam to forum i myślę że u mnie zacznę od chłodnicy oleju auto jeżdzi normalnie węże nie puchną cały czas jednakowe ciśnienie oprócz oleju w zbiorniczku wyrównawczym. Kiedyś w golfie 3 miałem uszczelkę walniętą to węże zaraz po odpaleniu buły twarde. przerabiał ktoś to w tym silniku ---------- Post added at 1439 ----------

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Znikający płyn od wspomagania

Witam. Mój problem jest specyficzny. Kiedy kupiłem paska i przebyłem dość długą trasę to "zniknął" płyn od wspomagania. Dolałem i często obserwowałem poziom. Nic się nie działo ale jeździłem tylko na krótkich odcinkach. Wybrałem się po raz kolejny w dłuższą trasę i znowu "zginął" płyn. Co może być przyczyną ubywania płynu. W garażu na posadzce nie zaobserwowałem

Mialem podobne objawy ale u mnie ubytek byl spowodowany uszkodzonym wezem wysokiego cisnienia - ten od pompy wspomagania do maglownicy ( ten gruby ). Wentylator na chlodnicy wskutek podmuchu rozpryskiwal mi wyciekajacy plyn po calym silniku wiec ciezko bylo zlokalizowac zrodlo wycieku. Wiem ze weze hydrauliczne mozna ponownie zaprasowac ( regenerowac ). Ja znalazlem na allegro paska na czesci i kupilem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jak spuścić całkowicie płyn chłodniczy

Panowie pomóżcie. Z chłodnicy spuściłem tylko 3 litry a powinno być 7.5 litra. Jak spuścić całkowicie płyn.

stan-rol tylko przy wymianie rozrządu i odkręceniu pompy wody zejdzie Ci ponad 6 litrów płynu. 7 litrów nigdy nie zlejesz chyba że obrócisz silnika do góry kołami Odepnij węże z chłodnicy i poduś węże które są wyżej. Termostat jest dość wysoko więc większość z niego zleciała. HHA

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura silnika

Mam pytanie odnośnie wskaźnika temperatury posiadam paska 1.9 tdi 130 km w automacie ( tiptronic) wskazuje najwięcej 90 stopni nigdy tej temperatury nie przekroczył nawet w długich korkach i przy ostrej jeździe czy w tych modelach ze skrzynią automatyczną tak jest POZDRAWIAM.

Witam mam podobny problem nie grzeją mi górne i dolne węże wspomnę że [pompa wymieniona razem z rozrządem płyn nowy g12 czujnik temperatury wymieniony bo był zwalony termostat wymieniony chyba nie potrzebnie bo tak samo jest na nowym termostacie ogrzewanie ma super podłączyłem kompa wczoraj i temperatura na wolnych obrotach wzrosła do 864 i wyżej za chiny ludowe nie poszło czy tak to

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana uszczelki pod głowicą - ceny koszty

Witam po przeanalizowaniu kilkunastu watkow z forum stwierdzam ze chyba mnie czeka wymiana uszczelki pod glowica wyeliminowalem wszystkie wycieki nie ma zadnego wyjalem termostat wody w oleju nie ma a plyn chlodzacy schodzi i tylko przy ostrej jezdzie i to wylewa sie przelewem pod zbiorniczkiem oczywiscie korek tez byl wymieniony i upuszcza cisnienie ale nie do koca - jeden z mechanikow powiedzial

Witam kolegow Chyba wszystkie usterki jakie tylko moga byc musza sie czepic mojego paska. Zastanawiam sie powaznie nad wymiana uszczelki. Problemem jest oczywiscie ubywajacy plyn chlodniczy. Wczesniej jednak staram sie wykluczyc pozostale mniej kosztowne przypadlosci. Powymienialem wszystkie weze dalem nowe cybanty test na CO2 wyszedl ok ( nie wykrylo spalin). Weze miekkie Temperatura stale 90st.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 powietrze w ukladzie chlodzenia

Witam mam pytanie skad moze brac sie powietrze w ukladzie chlodzenia. Pytam poniewaz gromadzi mi sie powietrze w zbiorniku wyrownawczym i wywala plyn przez zawor bezpieczenstwa. Pomijajac ze to moze byc walniete uszczelka pod glowica to sa jeszcze jakies mozliwosci Dzisiaj na mocno rozgrzanym silniku widizalme jak leca bombelki powietrza do zbiornika wyrownawczego. Pozdrawiam

Panowie minęło trochę czasu i chcę sprostować jedną sprawę. Pisałem że zaczyna bulgotać po włączeniu dużego obiegu bzdura. Bulgota także na małym zaraz po zapaleniu samochodu i ruszeniu. Czasem przez chwilę jest ok ale zawsze bulgotanie powraca. Sprawdzi ktoś dla mnie te węże od chłodnicy Dodam tylko że przy 70 stopniach oba węże od zbiorniczka są już ciepłe.

Tej chłodnicy się nie zaślepia tylko trzeba ją obejść czyli zdjąć z niej dwa węże którymi płynie sobie przez nią płyn chłodniczy i połączyć je ze sobą i to wszystko. Połączyć te węże na "krótko". U mnie śmiga już drugi miesiąc.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ubywający płyn w chłodnicy

Witamniedawno kupiłem samochód. Podczas jazdy usłyszałem jakieś dziwne odgłosy (bulgotanie) po zaglądnięciu pod maskę zauważyłem niski poziom płynu chłodzącego uzupełniłem go ale to nic nie pomogło. Po przejechaniu 1000 km po wymianie oleju i filtrów płynu znowu ubyło i cały czas słyszę te same odgłosy (bulgotanie).Nie zauważyłem żadnych wycieków.Czy ktoś orientuje się co to może być

Jak masz wilgoć w samochodzie to nagrzewnicą ucieka do wewnątrz (mokre dywaniki z przodu) ale skoro słyszysz bulgotanie i pewnie przy przyśpieszaniu szczególnie to obstawiam uszczelke pod głowicą sam przerabiałem ten temat. Po jeździe węże idące do zbiorniczka z płynem są twarde Jak odkręcisz korek zbiorniczka po jeździe to idą bąbelki i poziom płynu się trochę podnosi Masz czarny

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek płynu G12 w AVF

Witam Zauwazylem ze zostawiam plamy w miejscu parkowania i okazalo sie ze to plyn chlodniczy. Nie moge jednak dokladnie zlokalizowac skad ten plyn wycieka bo to tuz przy grodzi silnika - powyzej laczenia silnika ze skrzynia - ponizej pomy wakum (plyn widac jak scieka po przegubach wewnetrznych i skrzyni). Nie wycieka z czujnika temperatury takze oring powinien byc dobry. Sa tam jeszcze inne elementy z ktorych moze nastapic wyciek Prosze o pomoc. Pozdrawiam

witammam problem z ukladem chlodzeniamoze ktos mial podobna sytuacje ipodpowie cos.Jest to passat b5 19 tdi115 KMod jakiegos czasu mam ubytki plynu z ukladu chlodzeniana ok 50 km przejechanych musze dolac ok 1 litrustalilem ze wypycha plyn przez zbiorniczek wyrownawczyprzez zawor przelewunadmiarupoczatkowo podejzewalem korek wlewuwymienilem na nowywymienilem tez zbiorniczeksprawdzilem nagrzewnice tj.zrobilem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Silnik nagrzewa sie tylko do 70-80 stopni po wymianie chlodnicy(

Hej wymienilem w zeszlym tygodniu chlodnice i od tego czasu silnik sie nagrzewa tylko do 70-80 stopni i nic dalej Co to moze byc Zalozylem jakas najtansza chlodnice za 260zl za bardzo pozalowalem Pozatym nie wiem jaki plyn mechnik wlal do ukladu twierdzi ze G12 ale cholera go wie.... Druga sprawa jest taka ze zalozylem kola 17 zamiast 15 i silnik pali 15l-2l. wiecej. Wiem ze na duzych kolach wiecej pali ale zastanawiam sie czy nie koltluje wiecej przez niedogrzany silnik.

Moim zdaniem termostat. Wydaje mi sie ze jakby uklad byl nieodpowietrzony to grzal by sie za bardzo. Spróbuj jak juz osiagnie to 70-80 zobaczyc czy cieple sa oba weze czy ledwo letnie.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam duzo szukałem czytałem i sprawdzałem ale nic nie znalazłem co by mi pomogło. A mianowicie posiadam vw passata b5 18 bez turbo rok produkcji 99 oznaczenie silnika APT z klimatyzacja climatronik. Obiawy jakie mnie przesladuja to brak ciepłego powietrza w kabinie nawet przy załaczonej klimatyzacji na najwyzszym biegu temperatury efekt jest ni jaki powietrze letnie.Co moze byc przyczynaDodam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Klopoty z ogrzewaniem

Witam was Jestem nowy na tym forum i korzystajac z waszego doswiadczenia szukam pomocy bo juz nie mam pomyslow. Sprawa wyglada tak. Posiadam passata 1.9 TDI z 1999r. wyposazonego w climatronic. Moj problem polega na tym ze ogrzewanie dziala nim bardzo slabo lub wogole. Silnik szybko nabiera temperatury i jest ona stabilna. Dzialaja wentylatory i wszystko wyglada ok. Jedynie po ustawieniu klimatronica

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czy to moze byc uszczelka

Witam wszystkich Jestem nowy na tym forum i musze przyznac ze stona jest naprawde dobra wielu mechanikow moglo by sie z niej duzo nauczyc chcialbym poruszyc temat stary i opisywany wczesniej ale nie moge znalezc podobnego przypadku do mojego. Mam passata 1.6 98r. i podejzewam ze czeka mnie wymiana uszczelki pod glowica poniewaz mialem nie mile doswiadczenia z mechanikami chcialbym miec pewnosc ze

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ubywa płyn chłodniczy po remoncie

Jak w temacie Przed naprawą wszystko było w porządku.Po remoncie silnika zauważyłem że ubywa płyn chłodniczy ze zbiorniczka wyrównawczego.Po przejechaniu 100km ze zbiorniczka ubyło ok 8mm płynu.Z początku myślałemże się odpowietrza ale po odpowietrzeniu i dolaniu z 3 razy wody dalej obniża się stan.Do oleju płyn się nie przedostajebo nic tam nie przybyło od początku.Na razie

Sprawdź uszczekę obok pompy wodnej. Spraedź węże przy chłodnicy. Popyrkaj go na jałowym. Czy jak odkręcisz korek ze zbiorniczka i jak silnik pracuje na jałowym to idą w zbiorniczku bąble powietrza

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zaślepiony EGR -)

Witam Wczoraj mój mechanik zobaczył że mam nie zaślepiony EGR. Zaproponował mi jego zaślepienie. Zgodziłem się. Wrażenia są bardzo ok. Od wczoraj mam bardzo dużego "banana" na twarzy -) Zdecydowanie lepiej się jeździ tak jakby silnik dostał drugie życie. Podrawiam p.s. Sorki ale musiałem się pochwalić

stern mozna to usunac razem z egr bo domyslam sie ze to jest tylko wtedy potrzebne jak jest EGR. a ja go chce wykrecic z samochodu i wlozyc w jego miejsce zamiennik. tylko co z ta puszka wtedy na google znalazlem pewien sposob zeby tej chlodnicy spalin sie pozbyc. dwa weze wodne ktore wchodza do niej zloczyc ze soba za pomoca jakiejs rurki i tyle. podobno trzeba uwazac zeby plyn tylko nie uciekl. i pozniej chyba juz bedzie mozna wywalic egr. co wy na to koledzy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura silnika - szybkość nagrzewania

Czy możliwe jest aby silnik uzyskał 90 stopni po przejechaniu(normalniebez przeciąganiaszaleństw itp.) 3-4 kmWskażnik właśnie tak mi pokazuje jednak więcej niż 90 się nie wychyla. Czy może mam walniętu jakiś czujnik czy to normalne

Cześć Jeżeli uważasz że za długo się nagrzewa to postępuj według następujących punktów 1)załącz silnik 2)sprawdzaj na przemian górny i dolny wąż który wychodzi z chłodnicy wody nie mogą się nagrzewać jednocześnie ( jeżeli nagrzewają się jednocześnie to masz walnięty termostat). Termostat jest zamknięty do pewnej granic i potem zaczyna się otwierać i woda płynie przez

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Chłodnica spalin

Witam wszystkich użytkowników forum Chciałbym Wam przedstawić problem który od kilku miesięcy dotyczy stanu technicznego mojego auta. Jest to passat 1.9 TDI w silniku AVF oraz skrzyni EYF ( tiptronic ) z listopada 2004 roku w którym to zastosowano chłodnicę spalin - ponoć jedynie w celach ekologicznych. Całkowity przebieg auta to 114000 km. z czego osobiście po sprowadzeniu go w 2007 roku

własnei ogladałem zdjecia takowych chłodnic na alledrogo i normalnie to byłaby pierwsze rzecz która wywaliłbym z auta... "Normalne" silniki tego ustrojstwa nie maja bo jest to całkowicie niepotrzebne Masz AVF czyli tosamo co AWX a z tych mało ktory ma taka chłodnice wiec nie widze problemu aby ustrojstwo wywalic. Tak na szybko mozesz zaslepic blaszką wlot spalin do filtra (blaszka

Witam Mam podobny problem. Prawdopodobnie rozszczelniła sie chłodnica spalin i zaczęło ubywac wody. Po jej wymianie przez jaki czas był spokój i prawdopodobnie znowu się rozszczelniła. W tej chwili chłodnica jest zamontowana przy silniku ale węże wody które do niej dochodzą mam połączone za pomocą rurki w kształcie litery "C". Czyli chłodnica spalin jest ominięta i wody nie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 jak wyjac intercooler w 3bg

Witam walczylem dzis chyba ze 3 godz zeby wyjac ic ale nie dalem rady. Moze ktos juz to robil i wie co trzeba zrobic zeby go wydostac. Musze go wyciagnac bo chyba mam tam nieszczelnosc na laczeniu chlodnicy z tym plastikiem na dole. Dosc dziwnie swiata mi turbo i wlasnie na ic znalazlem krople oleju - wszystkie weze sprawdzilem i nie ma dziury wiec zostaje ic. auto nie dymi chyba ze z jedynki bardzo

VOLKSWAGEN PASSAT B5 uciekający płyn chłodniczy... nie widać wycieku

witam Mam problem w pasku 2001 po lifcie z silnikiem AVF Około 10tyś kilometrów wcześniej zauważyłem ubytki płynu chłodniczego. Po wymianie zbiorniczka wyrównawczego z korkiem nadal występuje ten problem. Zauważyłem że w obecnej chwili muszę dolać około 1-1.5 litra płynu na 200km. W komorze silnika sucho silnik pracuje równo po postoju 1-2 dniowym odpala "od strzała". Czy

Tak wygląda Twój układ chłodzenia (silnik AVF) Tak więc skoro wyrzuca Ci płyn to możliwe że faktycznie kompresja z silnika przedmuce płyn. Poza tym sprawdziłbym wszystkie węże wodne skontrolowałbym faktycznie pompę wody oraz przyjrzałbym się samej chłodnicy czy przypadkiem nie jest przytkana np. kamieniem bo jeżeli auto z UK to sam wiesz jak "oni" myślą i co może pływać.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przy włączonym ogrzewaniu temperatura silnika spada

Kolega ma problem w swoim passacie a mianowicie silnik temperature łapie w normie dość szybko i do 90stopni ale gdy włączy ogrzewanie na bieg 4 spada temperatura silnika do prawie 0 rano np gdy jego odpali i włączy od razu ogrzewanie przejedzie nawet 200km to temperatura podniesie się o grubość wskazówkico moze być przyczyną nie dogrzania silnika. Jest to passat 19tdi ja podejrzewam termostat

a wiec tak KERMIT ad1 juz to robilem dolewalem do max jezdzilem bez korka odpowietrzalem kilka razy waz idacy do nagrzewnicy a bulgotac lubi pod kokpitem ad2 mysle ze mam przytkana bo jak walnlem woda z weza ogrodowego to wylal sie z niej jakis mul i tydzien czasu grzala NIECO LEPIEJ tak ze lecialo dosc cieple powietrze a po tygodniu znowu slablo ogrzewanie. ad3 termosttat niewymieniany tylko wczoraj

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Układ chłodzenia 1.9TDI AVF

Witam koledzy mam problem z układem chłodzenia. Samochód rozgrzewa się normalnie osiąga 90 stopni ( miał skłonności do przekraczania temp. 90 ale po wymianie termostatu jest ok.). Problem w tym że króciec idący do termostatu jest zimny chłodnica zimna węże u dołu chłodnicy zimne. Oczywiście w nagrzewnicy słynne kamyczki. Ogrzewanie jest tylko jak trzymam równo obroty pomiędzy 2-3

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Skrzynia automat-pojwił się błąd na vagu. Co powinienem zrobić Odp.wymienić olej..

No to chyba i moja skrzynka zaczyna pomału umierać i pewnie sam ją dobiłem. Bynajmniej tak mi się wydaje. Przebieg 230tyś km olej nigdy nie zmieniany. Bałem się zmieniać żeby nie padła jak to często bywało w przypadku innych użytkowników a nie wiedziałem komu mam ją dać na wymianę. Tu w UK to wiadomo ze świecą szukać kogoś kto zrobi takie coś dobrze sam bez kanału lub podnośnika

Dzięki za szybką odpowiedź. Poczytałem i teraz już wiem że powinienem zmienić olej bez względu na wszystko. A przyczyny padania skrzyń po wyminie są dwie-pierwsza to zalanie złym olejem co często się zdarza a druga tak mi się wydaje bynajmniej to zmiana tylko połowy oleju (czyli statycznie) a to tak jakby wogóle nie zmienić. Stwierdziłem więc że przed podróżą do Polski wymienię

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wycie buczenie syk powietrza przy 90stopniach.

WITAM. Bardzo proszę moderatora o przerzucenie pytania do odpowiedniego działu - sprawa bardzo pilna. Auto B5 FL 2001 AWX 130KM Proszę o szybką poradę gdyż jutro wieczorem jedziemy na trasę 1000km a nie mamy innego auta. Problemem jest dźwięk podobny gdy w domu robi się przeciąg - nazwijmy to "wyciem". Jest on słyszalny dopiero gdy auto osiągnie 90stopni - wcześniej w ogóle

ja bym sprawdził węże od turbo i chłodnicy i sprawdź jeśli możesz błędy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek płynu z klimy

witam. na wczesniejsze wakacje nabijalem klime i potrzymala tylko sezon wakacji czyli ok 2 miesiace w tym roku postanowilem sprawdzic czy nie ma jakiegos wycieku w klimie. pojechalem do warsztatu koles wyciągnal okularki i lampe do sprawdzania wyciekow i powiedzial ze czynnik (gaz) jest na sprezarce do klimy. oddalem niedawno autko do naprawy do kolesia podobno od klimy ktory powedzial mi ze przewody

Najlepiej sprawdz klime w jakimś warsztacie który sprawdza azotem szczelność układu gdyż dosyć dziwne jest że jedna osoba mówi że kompresor leci a druga że przewody i chłodnica klimy równie dobrze może lecieć na uszczelkach miedzy przewodami a kompresorem co by tłumaczyło to że kompresor i węże są od czynnika. Co do chłodnicy to nie jest to rzecz wieczna tak jak wszystko się

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek z ukladu klimy

Tydzien temu zmienialem chlodnice od klimy po zamontowaniu nowej uklad zostal nabity wszystko jest ok dobrze chlodzi. Dzis z ciekawosci wyciagnolem kratke od ucha cholowniczego aby sprawdzic czy nie ma wycieku przy mocowaniu węża do chlodnicy a tu zaskoczenie okazuje sie ze pod wezem jest mala plamka po przejechaniu palcem pod nakretka palec mokry Pojechalem do mechanika powiedzial ze moge narazie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Brak ciśnienia w układzie chłodzenia

Błagam pomocy Posiadam passata 19 TDI( wersja sport 115KM) z 1999r. Mam problem z układem nagrzewania posiadam klimatronic mój samochod nie grzeje leci tylko chłodnawe powietrze. Użytkuje go w Aglii kupiłem go od jakiegoś ciapaka i był zalany wodą uzytkowałem go latem i nie wlączałem ciepłego powietrza gy sie ochłodziło to zauważyłem że mój passacik nie grzeje. Jak już wspomniałem

Jeżeli temperatura dochodzi do 90 stopni i stoi to jest ok Silnik nagrzewa się do 90 bez udziału chłodnicy pracuje w tzw. małym obiegu czyli silnik nagrzewnica. Dlatego węże dochodzące do zbiorniczka są letnie. To że w środku leci Ci tylko chłodne powietrze wcale nie oznacza że z nagrzewnicą jest coś nie tak. Być może masz uszkodzoną klapę sterującą w klimatroniku i nie przesterowuje

Nie na dole chłodnicy tylko te które idą do centralki jeden z pompy wody drugi z tyłu bloku silnika oba wchodzą w gródź przednią płynie nimi płyn do wymiennika ciepła - czyli centralki. Coś ty się tak przyczepił tego ciśnienia Jeżeli nie masz ubytków w płynie jeżeli po odkręceniu korka nie czujesz zapachu oleju płyn nie jest zanieczyszczony olejem olej silnikowy jest ok ale przede

VOLKSWAGEN PASSAT B5 grzanie jest lub nie

Mam problem z ogrzewaniem w pasku 3B z silnikiem AVG Wymienione rzeczy pompa - była sprawna nagrzewnica termostat Obecnie spec od klimatyzacji rozkłada ręce bo sytuacja dalej jest taka że na wolnych obrotach nie grzeje na wysokich grzeje ale bez rewelacji Mam climatronic - ale wszystkie klapki wg speca są sprawne. Podpiął nawet swoją nagrzewnicę i raz grzała raz nie - co jest nie tak Mówił

uszczelka wymieniona i okazał sie nowy problem a mianowicie. Silnik się nagrzewa do 90C i jak ciepla w kabinie nie bylo tak nie ma ale wspolnie z mechanikiem zauważyliśmy że górne węze są ciepłe ale wąż biegnący od termostatu jest zimny i dolny wąż z chlodnicy też jest zimny i wyglada to tak jakby termostat się nie otworzył albo pompa nie działa prawidłowo. Nadmieniam że pompa wlaśnie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Niby uszczelka pod głowicą - a może nie

Witam niestrudzonych majsterkowiczów. Dzisiaj ja podzielne się swoim problemem. Objawy niby typowe dla &8222rąbniętej&8221 uszczelki pod głowicą (silniczek 19 TDI ATJ 115PS). Jadę sobie 2 tygodnie temu trasą (jakieś 70 km) a tu nagle komunikat STOP i że brak cieczy chłodzącej w zbiorniku wyrównawczym. Myślę sobie chyba coś przesuszyło (zbiorniczek całkowicie pusty). Odkręciłem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 bardzo duze spalanie

Witam posiadam silniczek 16 w moim pasku jednak mam naprawdę ogromne spalanie 2 razy zalałem do pełna i wyszło mi spalanie ok 14-15 l na 100km koszmar fakt jeżdzę dużo po mieście ale to chyba jest coś nie tak żeby tyle palił może macie jakieś pomysły Z góry dzięki za wszystkie informacje.

dziś i ja zrobiłem test gdyż ostatnio miałem problem ze wskazaniem temperatury cieczy chłodzącej mianowicie wskaźnik pokazywał przeważnie 70C a czasami potrafił dojść do 80C i nagle spaść do 60C i ponownie się podnieść do 80-85C poczytałem trochę na forum i wychodziło na uwalony termostat lub czujnik G62G2 więc dzisiaj rano przejechałem się i wskazówka wahała się między 70C

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pytanie o uszczelnienie węża układu chłodzenia

Po wymianie rozrządu (zdjęty przód) ubywa mi płyn chłodniczy. Przyczyną jest delikatne sączenie z węża który biegnie od górnego króćca chłodnicy. W katalogu to wąż o numerze 8D0121101AD Czy mógłbym prosic o odpowiedź czy tam w kołnierzu ktory nasadzamy na króciec i zabezpieczamy spinka jest typowy oring lub uszczelniacz W ASO występuje tylko komplet z wężem. Czy mógłbym poprosić o wymiar tego uszczelniacza

U mnie ciekło pomiędzy górnym króćcem chłodnica a wężem (po wymianie chłodnicy). Zdjąłem wąż wyciągnąłem z środka oring (był wygniecionyspłaszczony). Dokupiłem nowy za całe 50 groszy wsadziłem do środka węża zatrzasnąłem wsadziłem drucikową zawleczkę i spokój. Dodam że wlazło ciasno. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 grzanie się auta-rece opadają

od dwóch tygodni wskaźnik pokazuje mi po przejechaniu ok. 10 km 95-100 st.(do tej pory było zawsze równo 90). załacza się wentylator. węże od chłodnicy (dolny i górny) ciepłe. wymieniłem termostat i to samo. płynu nie ubywa i nie wywala. pompa wody ok. rece mi już opadają jaka moze byc przyczyna. chłodnica nagrzewa się cała - najpierw góra i stopniowo cała reszta. cały czas jeżdże

VOLKSWAGEN PASSAT B5 swist przy dodawaniu gazu

witam.moj problem wyglada takdzis stwierdzilemze w moim passacierok 1999 1.9tdi 110 konipojawil sie dziwny glosny syk przy dodawaniu gazu ale wydaje mi sie ze tylko podczas jazdy.to jest odglos jakby zasysalo gdzies lewe powietrzewydaje mi sie ze nie traci przy tym mocy.dowiedzialem sie wstepnie ze to moze byc jakas gumowa rura biegnaca gdzies od turbiny pod zderzakiemktora mogla peknac.poradzcie czy

dokładnie jak wyżejpopierwsze węże i chłodnica IC i napewno za Tobą smuga dymu że nic niewidać(ja tak miałem pęknieta guma przy turbo i pęknięty uchwyt w chłodnicy IC)koszt gumy 40funta na abay a chłodnica w sklepie nowa 180 f

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z odpowietrzeniem układu wodnego.

Witam Z chwilą uruchomienia zimnego silnika(na postoju) ogrzewanie przy temp. 60-70 stopni zaczyna działać. Przy osiągnięciu 90 stopni na postoju też działa. Po przejechaniu ok. 1-2km przestaje działać(zaznaczam że temp. na wskaźniku jest 90 stopni). Jeden z węży nagrzewnicy staje się bardziej zimniejszy. Odpowietrzając układ przez waż z dziurką przy nagrzewnicy na ok. 1km ogrzewanie

Jeśli nie uszczelka - brak wycieków płynu "bulgotanie" nie czuć spalin w zbirniczku itd to padnięty termostat - jadąc coraz szybciej schładzasz płyn który bez przeszkód idzie na chłodnicę - to samo w nagrzewnicy ona się wychładza. Rozgrzej go do 60-70 stopni i sprawdź węże od chłodnicy - jeden powinien być ciepły a drugi zimny. Jeśli nie - na pewno termostat.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 układ chłodzenia wyciek 1.8

Witam Poczytałem troszkę forum ale jak dotąd pory nie znalazłem odpowiadającego rozwiązania na mój problem. Po krótce postaram się go opisać mam nadzieję że ktoś mi pomoże. Jeszcze kilka dni temu sprawdzałem i płynu było troszkę poniżej stanu minimum i powiedziałem sobie że jak bede jechał gdzies to go zakupie i doleje nie kupiłem bo nie jechałem a w świeta to tylko do rodziny

No niestety nie ma tam żadnego zaworu. Po stronie gdzie masz wyciek jest tylko chłodnica bez żadnego wyjścia upustowego czy na węże chłodzenia. Czeka Cie wymiana chłodnicy jak na razie dolej wody i jedz jak kupisz dobra chłodnicę to zalejesz nowym płynem i będzie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z chłodnicą-pomóżcie

hejmam prosbe o pomoc bo jadac ostatnio z holandii do polskiwyciekl mi plyn z chlodnicy w niemczechdolalem wody i bylo ok trzymalo sie pozniej. W polsce mechanik powiedzial ze jest okale mi uszczelnil niby na wezu kolo silnikaale co z tego ja wrocilem do holanii i znow na drugi dzien pustka dolalem znow wody i kupilem taki uszczelniacz bo mi tak mechanik doradzil i teraz sie trzymaale mam nalane minimuma

jesli powiadasz ze podnosi sie znaczaco na rozgrzanym silniku to bym strzelal na uszczelke głowicy odkrec korek popatrz czy nie wydobywa sie ze zbiornika powietrze przy zakreconym korku cieczy chlodacej posciskaj weze od chłodnicy - jesli beda twarde jak skała to raczej bedzie uszczelka a uszczelniacze osobiscie odradzam chłodnica jak ciekła tak ciekła a do płukania był cały układ gdyz nie było ogrzewania w kabinie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Co to takiego i jak to naprawić

Zaczęło się od tego że miałem słabe ogrzewanie więc jak koledzy radzili na forum zdjąłem węże od nagrzewnicy podłączyłem pod kran i raz w jedną raz w drugą 2 wiadra rudawy trzecie już czyste No to postanowiłem jeszcze przy okazji świeczki żarowe sprawdzić 3 spoko a czwarta za filtrem - brak dostępu centralnie za filtrem- ale jak już tak daleko zabrnąłem to postanowiłem filtr

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Grzanie się silnika i słabe przyszpieszanie

Witam Prosiłbym o pomoc. Otóż mam taki problem silnik w moim pasku zaczął się grzać(płyn chłodniczy) Jak może być przyczyna (ma coś wspólnego z tym nie wymieniany płyn) ale i dodatkowo silnik przechodzi w tryb awaryjny brak przyspieszania. I moje domyśły są takie z pytaniami np myślę że może coś z termostatem i chodzi tylko mały obieg i MOZE KTOS MI ODPOWIEDZIEC CZY OD PRZEKROCZENIA

Jak długo płyn nie był wymieniany jaki to jest płyn Może być tak że termostat zaciął się i nie otwiera dużego obiegu. Sprawdź czy nagrzewają się węże prowadzące do chłodnicy czy nagrzewa się chłodnica oczywiście jeżeli temperatura cieczy chłodzącej ma 90 stopni C bo w takiej temp ( 87 lub innej np. 92 zależy jaki był zamontowany ) powinien otwierać termostat. Druga sprawa

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi