części samochodowe nanodatex

volkswagen passat układ kierowniczy b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat układ kierowniczy b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat układ kierowniczy b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Układ kierowniczy - prośba o podpowiedzi

passat 1.9 TDI AHH 98r 215 tys km. Rozrząd i hamulce przód wymienione 3 tys km temu. Od dwóch dni mam problem z układem kierowniczym. Płynu nie ubywa kręci się tak samo lekko jak dawniej. Przy powrocie kierownicy do pozycji jazda na wprost z wychylenia w prawo czuć jakby odbywało się to od ok. 30 stopni wychylenia skokowo. Jak w lewo jest ok. Obejrzałem dokładnie opony. Lewa jakby środkiem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 uklad kierowniczy

witamwlasnie zadzwonila zona.w czasie jazdy zapalila sie kontrolka ukladu kierowniczego(chyba).[kierownica z wykrzyknikiem].po ponownym odpaleniu silnika kontrolka zgaslaale kierownica zaczela bardzo lekko chodzic.wie ktos o co moze chodzicczy ona moze jezdzicglupio byloby szukac nowej zony

Kurcze ostatnio też kierownica zaczęła mi dużo lżej kręcić i nie mam pomysłu co jest grane. Płyn od wspomagania jest na maksa i nie ubywa. Jedyne co zauważamto że jakby bardziej w lewo przy jeździe na wprost muszę ją trzymać - tzn zawsze była ustawiona na lewo ale teraz jakby bardziej i trzeba kontrować. Byłem u goscia od zawieszeń układów kierowniczych - przejechał się i nic złego nie widzi.

Z pewnością jakiś problem w układzie kierowniczym być musi skoro jak sam piszesz musisz kontrować aby utrzymać kierunek jazdy.Na prostym odcinku drogi po puszczeniu kierownicy powinieneś jechać na wprost bez korygowania kierownicą.Sprawdź to jeśli jest inaczej to sprawdzenie zbieżności kąta pochylenia oraz stan opon .

czyba o to bo mowil o ukladzie kierowniczym stering machal lapami jakby kiera krecil znasz rozmiary tych opasek i powiedz mi jeszcze czy dostane sie tam jak zrzuce kolo

powiedzcie mi takie cos. lepiej kupic nowa zaminennik za 1100zl magłownice czy ta orginalna regenerowac za 500zl plus 200zl wyciagniecie i zamontowanie. tak mi firma specjalizujaca sie ukladem kierowniczym zlozyli mi taka oferte. co polecacie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Bardzo niestabilny układ kierowniczy

Witam koledzy mam taki problem bardzo sciąga mi samochód (szczególnie w koleinach) i to do tego stopnia że ciężko utrzymać samochód na właściwym torze jazdy. Gdy jade i zmienie bieg to muszę mocno trzymać kierownice bo po puszczeniu sprzęgła ściąga mi kierownice i to dość mocno. Jeździłem takim samym paskiem i w tamtym mogłem puścić kierownice i samochód jechał prosto cały

Tarcze kolega wykluczył. Tylnie tuleje oczywiście mają wpływ na bujanie w koleinach ale wszystkie objawy razem wzięte raczej wskazują na przód. Maglownica stabilizator końcówki drążków kierowniczych lub może któryś wahacz.

Cieszę się ze podpiąłeś się pod istniejący temat. Zachowałeś się nie jak świeżak lecz jak wytrawny forumowicz. Poczytaj tu httpwww.forum.vw-passat.pltopics...ia-vt21740.htm

witam od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem VW passat 2001 4motion 1.9 TDI 130hp ok przejdźmy do rzeczy moim zdaniem 4motion powinien doskonale trzymac sie drogi a mój egzemplarz potrafi czasami prowadzac w niektórych momentach na nieduzych koleinach musze trzymac kierownice obiema rękoma gdzie starym autem pokonywałem te odcinki bez najmniejszego problemu prosze o jakiekolwiek podpowiedzi

VOLKSWAGEN PASSAT B5 skrzypienie układ kierowniczy

witam mam problem w układzie kierowniczym tzn kręcąc kierownicą w prawo lub lewo słyszalny jest dzwięk ocierającej sie gumy takie skrzypienie czy wiecie co to może byc gdzie szukac przyczyny z góry dzieki za info

Jak skrzypi to jedynie końcówka drążka lub któryś sworzeń wahacza. No i dobrze jest napisane w ETCE że element oporowy. Element - nie łożysko. Bo często ludzie mylą gdyż w B4 jest łożysko amortyzatora natomiast w B5 tego nie ma.

W akcie desperacji Wd-40 w dłoń wczoraj psiku psiku na drążek kierowniczy i jak narazie cisza. W przyszłym tygodniu planowany zakup dwóch nowych końcówek Lemforder.

Wszyscy piszą że wahacze do wymiany drążek kierowniczy itp. A sprawdziłeś osłony na maglownicy U mnie był ten sam problem przy kręceniu kierą skrzypiało jak jasna ciasna. Na zewnątrz było bardzo słabo słychać. Po podniesieniu maski już bardziej ale w środku auta najwięcej. Przyczyną był brak jakiegokolwiek środka smarnego na listwie kierowniczej. Okazało się że walnięta jest

Witam wszystkich dołączam się do tematu posiadam Paska B5 FL 2003 1.9 101 AVB.Mam jakieś dziwne tępe skrzypienie przy hamowaniu z małej prędkości i orzy hamowaniu na skręconych kołach.Częściej słychać to przy skręconych i wydaje mi się że dochodzi z przodu z prawej stronywahacze sprawdzone jeden był do wymiany po lewej stronie ale nie pomogło.Ta usterka pojawia sie raz na jakiś

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Uklad kierowniczy niespotykana usterka

Czesc i witam wszytkich pasek 2004 diesel 101 koni wersjia highline. Problem jest nastepujacy postaram sie go opisac w miare zrozumiale. Przy max skrecie w prawo kola nie sa rownolegle tzn strasznie nimi szarpie a nawet podskakuja przy niewielkiej predkosci wybiera mi tez opony prawa strona od wewnatrz lewa strona od zewnatrz na biegu wstecznym tez to samo dodam jeszcze to ze jak probuje ruszyc kierownice

no ja takich objawów nie mam ale po regeneracji przekładni dalej mi stuka jak ruszam kierownicą na boki oddałem na reklamacje i sprawdzili mi wszystko łącznie z wyjęciem i rozebraniem przekładni i inc nie znaleźli więc podmienili przeładnie od innego paska i dalej stuka więc jedyna opcja to pompa wspomagania i teraz musze jechac na jej sprawdzenie. W jednym zakładzie facet powiedział

w B5 nie ma co ustawiać.. kąty są stałe. chyba w tym problem.. wskazuje na to ze lazym pisał ze koła nie są równolegle przy skręcie w lewo.. magiel ma jeszcze zapas i ciągnie wahacze do nie naturalnej pozycji

Ja miałem problem ze skręcaniem (co prawda w scenicu ale zasada działania układu kierowniczego jest taka sama dla wszystkich aut ) po wymianie opon. Objawiało się to tym że przy skręcie miałem wrażenie że auto pojedzie prosto. Dziwnie szumiało na asfalcie i z wielkim trudem skręcało. Sytuacja nie występowała przy większej prędkości tylko przy bardzo małej. Może problem tkwi w oponach

VOLKSWAGEN PASSAT B5 układ kierowniczy

Witajcie. Mam problem w pasku z układem kierowniczym. Na postoju gdy gwałtownie ruszam kierownicą prawo-lewo słyszalny jest delikatny stuk. Co to może być

VOLKSWAGEN PASSAT B5 stuki w układzie kierowniczym

Witam wszystkich. mam pewien kłopot a mianowicie w moim pasku od jakiegoś czasu słyszalne są stuki w układzie kierowniczym dochodzą one tak jakby w deski rozdzielczej. Wiem że mankamentem tych samochodów jest stukająca deska rozdzielcza ale to jest co innego stuki deski są swoją drogą. Jak ruszam energicznie kierownicą w prawo i w lewo słuszalne są tempe stuki przy zapalonym silniku

Witam Mam ten sam problem stuka przy energicznym ruszaniu raz w lewo raz w prawo w zawieszeniu wymienine wszystko dosłownie w układzie kierowniczym końcówki i inne duperele też maglownica po regeneracji (przed też stukało). Dzisiaj podłożyli mi kolumne kierowniczą stwierdzili że stukało na krzyżaku jak odbierałem auto stwierdzili że teraz jest cisza wsiadam odpalam i gościa bym chętnie

Łącznik ma rok czasu a poduszka prawa lekko do wymiany. Ale niewiem czy doczytałeś piszemy tu o stukaniu w układzie kierowniczym słuchałem słuchałem i wychodzi na to że stuka w maglownicy bo nic innego tam nie ma z przodu coby mogło przy ruchach kierą mogło pukać. Jutro z rana jade do serwisu Mercedesa niech oni sprawdzą a potem walka z panami z warsztatu a dokładniej z gościem od regeneracji.

W końcu przekładnia zrobiona co ciekawe sprawdzałem w 4 passatach i audi które stały na tym warsztacie i przekładnia we wszystkich delikatnie pukała.Ale w mojej trochę za bardzopanowie podeszli do sprawy profesjonalnie i naprawili jako reklamacje dopłaciłem tylko 100zł za wałek. Troszke wyczuwalne jest przechodzenie zębów w przekładni ale to sie dotrze. Także panowie delikatne stuki na postoju przy wyłączonym jak i włączonym silniku to normalka

Postanowiłem odświeżyć wątek bowiem u mnie jest podobny problem ze stukaniem. Na postoju ruszając energicznie kierownicą słychać delikatne stukanie z okolicy pedałów ponadto na dziurach stuka w tej okolicy okropnie luz na kierownicy przy takim kręceniu to ok 05 - 1cm więc niewielki. wymieniłem teraz przeguby wewn. i zewn. amortyzatory z poduszkami i łożyskami wszystkie poduszki silnika

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stuki w układzie kierowniczym B5 FL

Witam Od jakiegoś czasu słyszę stuki przy kręceniu kołem kierowniczym w lewo w prawo ale nie w każdej pozycji. Co to może być Gałki drążki sprawdzone.

ja mam podobne objawy . prawdopodobnie jest cos z wybieraniem luzu . ale ja bede sciasniał maglownice powinno pomóc

A krzyżak kolumny kierowniczej badałeś

Mam ten sam problem w pasku przed FL. Mechanik stwierdził że to końcówka drążka kierowniczego. Nie jestem pewny czy dobrze się wyraziłem. CHodzi o element który z jedenej strony ma przegub a z drugiej rowki. Konkretnie chodzi o luz właśnie w tym pzegubie.

mam podobnie slysze jakby chrobotanie kulek przy ostrym skrecie w lewo jak np z bramy wyjezdzam to przegub raczej.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Układ kierowniczy.

Witam. Tuż po skręcie jak wyprostowałem koła auto zaczęło pływać - można by to porównać do jeżdżeniu po torowisku oczywiście przenosi się to na kierownice. Dodatkowo kierownica przy wyprostowanych kołach jest w położeniu jak do skrętu w lewą stronę - mocno przekrzywiona prawie o 90stopni - znaczek na kierownicy W przypomina sumę z excela. Co znowu mi padło Czy mogę dojechać takim autkiem do mechanika czy raczej laweta Qba

A skoro od zeszłorocznego maja to i tak ci długo wytrzymała -) Na reklamacje raczej marne szanse - zawsze mogą się wypiąć że nie ma pieczątki warsztatu montującego końcówkę i że zamontowano niezgodnie z procedurami - cokolwiek by to mogło znaczyć. Aczkolwiek jak masz zapał to zawalczyć można -) Końcówka też mi padła po roku a zaraz potem drążek kierowniczy - komplet był od

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Układ kierowniczy trzeszczy przy skręcaniu

Witam Czytałem kilka postów i się nie doczytałem a chodzi mi o trzeszczenie nie piszczenie przy skrecaniu kiedy ruszam mam paska 2000 r. kombi silnik AHH 90 kucyków 19 TDi przed liftyngiem. Ma przejechane 200 tys. km. Wymieniłem przód wachacze górne LP klocki hamulcowe przód bo strasznie piszczały (Bendix) i teraz pojawiło się te delikatne trzeszczeni takie trrrr. Mam kilka pytań do szanownych

Witam. Ja bym zaczal sprawdzac od podstaw- ilosci oleju w ukladzie wspomagania stanu wezy oslon gumowych sprawdzenia szczelnosci i przykrecenia przekladni. Nalezy pamietac rowniez o tym ze podczas skrecania pracuje zawieszeniektore teoretycznie moze generowac rozne dzwieki.Trudno jest powiedziec co kolwiek bez osluchania tego na zywo. A jakie opony zalozyles i na jakich felgach Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Delikatny stuk w gdzies w ukladzie kierowniczym

W zawieszeniu wszytsko jest ok bylem dzisiej na trzepakach. Jak wylacze samochód i energicznie krece kierownica w lewo i prawo to slychac lekki stuk (tak jakby na podszybiu ale od strony silnika) bylem u znajomego mechanika to powiedzial ze to moze byc krzyzak luzu w kierownicy nie ma gałki na 99% tez sa ok... podczas jazy od czasu do czasu to slychac samochód kupilem niedawno i nie wiem od kiedy cos takiego sie dzieje jak najlepiej sprawdzic co to dokladnie jest passat 3BG TDI 2002 AVB

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pasat B5 FL- stuki w układzie kierowniczym.

Jak w temacie. Przy zgaszonym silniku jak energicznie ruszam kierownicą to w okolicy lewego koła słychać metaliczne uderzanie. Podczas jazdy brak jakichkolwiek odgłosów z okolic zawieszenia. Przebieg auta to około 200000km czy problem może pochodzić od maglownicy i jak to sprawdzić A może to końcówka drązka jeśli tak to równiez jak to obadać. Swoją drogą oglądałem kilka Pasków i w każdym podobnie stukało.

a nie wachacze

chwyc kolo rusz lewo prawo jesli poczyjesz luz to drazek jesli bedziesz ruszal kolem trzymajac kolo z gory i od siebie i do siebie poczujesz luz to lozysko lub swozen wachacza reszta jest do sprawdzenia z kanalu brecha

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi