części samochodowe nanodatex

volkswagen passat układ kierowniczy b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat układ kierowniczy b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat układ kierowniczy b5

VOLKSWAGEN PASSAT uklad kierowniczy

witam mam problem z samochodem. Chodzi o to ze przy wiekszych predkosciach powiedzmy powyzej 150 kmh trzeba bardzo moco trzymac kierownice. Samochod jest bardzo czuly a co z a tym idzie strasznie niepewnie sie nim jezdzi co jest zdecydowanie nieprzyjemne az sie odechciewa jezdzic. Nie wiem czy tylko ja jestem przewrazliwiony czy cos jest nie tak z gory dzieki za pomoc

A luzów w zawieszeniu czasem nie masz Bo tak to mniej więcej wygląda. układ kierowniczy "sztywny" bez luzów a koła same leciutko skręcają pod wpływem nierówności nawierzchni zmiany obciążenia (przyspieszaniehamowanie) czy zmiany przyczepnosci bo są w uproszczeniu mówiąc słabo związane z nadwoziem. Przy małych prędkościach jest to nieodczuwalne ale przy wyższych każde

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stuki w układzie kierowniczym B5 FL

Witam Od jakiegoś czasu słyszę stuki przy kręceniu kołem kierowniczym w lewo w prawo ale nie w każdej pozycji. Co to może być Gałki drążki sprawdzone.

ja mam podobne objawy . prawdopodobnie jest cos z wybieraniem luzu . ale ja bede sciasniał maglownice powinno pomóc

A krzyżak kolumny kierowniczej badałeś

Mam ten sam problem w pasku przed FL. Mechanik stwierdził że to końcówka drążka kierowniczego. Nie jestem pewny czy dobrze się wyraziłem. CHodzi o element który z jedenej strony ma przegub a z drugiej "rowki". Konkretnie chodzi o luz właśnie w tym pzegubie.

mam podobnie slysze jakby chrobotanie kulek przy ostrym skrecie w lewo jak np z bramy wyjezdzam to przegub raczej.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Układ kierowniczy - prośba o podpowiedzi

passat 1.9 TDI AHH 98r 215 tys km. Rozrząd i hamulce przód wymienione 3 tys km temu. Od dwóch dni mam problem z układem kierowniczym. Płynu nie ubywa kręci się tak samo lekko jak dawniej. Przy powrocie kierownicy do pozycji "jazda na wprost" z wychylenia w prawo czuć jakby odbywało się to od ok. 30 stopni wychylenia skokowo. Jak w lewo jest ok. Obejrzałem dokładnie opony. Lewa

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Bardzo niestabilny układ kierowniczy

Witam koledzy mam taki problem bardzo sciąga mi samochód (szczególnie w koleinach) i to do tego stopnia że ciężko utrzymać samochód na właściwym torze jazdy. Gdy jade i zmienie bieg to muszę mocno trzymać kierownice bo po puszczeniu sprzęgła ściąga mi kierownice i to dość mocno. Jeździłem takim samym paskiem i w tamtym mogłem puścić kierownice i samochód jechał prosto cały

witam od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem VW passat 2001 4motion 1.9 TDI 130hp ok przejdźmy do rzeczy moim zdaniem 4motion powinien doskonale trzymac sie drogi a mój egzemplarz potrafi czasami prowadzac w niektórych momentach na nieduzych koleinach musze trzymac kierownice obiema rękoma gdzie starym autem pokonywałem te odcinki bez najmniejszego problemu prosze o jakiekolwiek podpowiedzi

VOLKSWAGEN PASSAT B5 skrzypienie układ kierowniczy

witam mam problem w układzie kierowniczym tzn kręcąc kierownicą w prawo lub lewo słyszalny jest dzwięk ocierającej sie gumy takie skrzypienie czy wiecie co to może byc gdzie szukac przyczyny z góry dzieki za info

U mnie jak tak raz skrzypiało to miałem za mało płynu do wspomagania. Po dolaniu płynu i uszczelnieniu układu (jakiś luźny zacisk na łączeniu) jak ręką odjął. Piotr

Ja też mam skrzypiące coś przy skręcie. Zdjąłem prawe koło bo tam dochodzi dźwięk i osłuchałem wszystko. Na szczęście to nie zawieszenie. Na szczęście bo jest nówka lemforder. Dźwięk dochodzi bardziej z maglownicy. Niestety jest za zimno aby coś teraz robić więc czekam na ciepłe dni. Dodam jeszcze że płyn jest w układzie na odpowiednim poziomie.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Uklad kierowniczy niespotykana usterka

Czesc i witam wszytkich pasek 2004 diesel 101 koni wersjia highline. Problem jest nastepujacy postaram sie go opisac w miare zrozumiale. Przy max skrecie w prawo kola nie sa rownolegle tzn strasznie nimi szarpie a nawet podskakuja przy niewielkiej predkosci wybiera mi tez opony prawa strona od wewnatrz lewa strona od zewnatrz na biegu wstecznym tez to samo dodam jeszcze to ze jak probuje ruszyc kierownice

no ja takich objawów nie mam ale po regeneracji przekładni dalej mi stuka jak ruszam kierownicą na boki oddałem na reklamacje i sprawdzili mi wszystko łącznie z wyjęciem i rozebraniem przekładni i inc nie znaleźli więc podmienili przeładnie od innego paska i dalej stuka więc jedyna opcja to pompa wspomagania i teraz musze jechac na jej sprawdzenie. W jednym zakładzie facet powiedział

VOLKSWAGEN PASSAT B5 układ kierowniczy

Witajcie. Mam problem w pasku z układem kierowniczym. Na postoju gdy gwałtownie ruszam kierownicą prawo-lewo słyszalny jest delikatny stuk. Co to może być

VOLKSWAGEN PASSAT B5 stuki w układzie kierowniczym

Witam wszystkich. mam pewien kłopot a mianowicie w moim pasku od jakiegoś czasu słyszalne są stuki w układzie kierowniczym dochodzą one tak jakby w deski rozdzielczej. Wiem że mankamentem tych samochodów jest stukająca deska rozdzielcza ale to jest co innego stuki deski są swoją drogą. Jak ruszam energicznie kierownicą w prawo i w lewo słuszalne są tempe stuki przy zapalonym silniku

Witam Mam ten sam problem stuka przy energicznym ruszaniu raz w lewo raz w prawo w zawieszeniu wymienine wszystko dosłownie w układzie kierowniczym końcówki i inne duperele też maglownica po regeneracji (przed też stukało). Dzisiaj podłożyli mi kolumne kierowniczą stwierdzili że stukało na krzyżaku jak odbierałem auto stwierdzili że teraz jest cisza wsiadam odpalam i gościa bym chętnie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ściąganie auta jeszcze raz

Szybko i zwięźle.Amortyzatory sprawność 75% zawieszenie rozebrane na części pierwsze przez dobrego mechanika któremu ufam a takich jest mało do wymiany był tylko lewy dolny wahacz reszta w bardzo dobrym stanie żadnych luzówciśnienie w oponach sprawdzonegeometria i zbieżność zrobione nie ma sie do czego doczepić co jeszcze yyy końcówki drążków ok co do opon to były zamieniane tył

margmi pawelb6 Oczywiście że jest regulacja kąta pochylenia kół w modelach 3B3BG i jest do wykonania tak jak pisałeś w warsztatach które posiadają wiedzę oraz odpowiednie przyrządy- najczęściej ASO grupy VAG. Dlatego też przyjdzie później słono za tą regulację zapłacić.Ustawienie tylko kąta pochylenia koła nie wystarcza pochylenie musi być jeszcze "wycentrowane".Oznacza to że luzuje się ramę pomocniczą i tak przesuwa poprzecznieaby w zakresie regulacji sprowadzić pochylenie w położenie środkowe. Do tego jest potrzebny sprawdzian ustawczy- ma on śrubę która w wyniku dokręcania przesuwa ramę pomocniczą do środkapo zluzowaniu wszystkich śrub ( nie należy się później zdziwić gdy do rachunku zostaną doliczone 4 nowe śruby ramy pomocniczej). Co do regulacji zbieżności jest tak jak napisał margmi .Na pracę kół przednich wpływa nie tylko zbieżność lecz również krzywa zbieżności (reguluje się śrubą 4 na poniższym rys.).Na podstawie zbieżności w stanie niezaładowanym i podczas "skakania" kół można wyznaczyć krzywą zbieżności( po połączeniu obu tych wartości). Regulację krzywej zbieżności można zalecać tylko w nw przypadkach -jeśli zostało rozłączone połączenie drążka kierowniczego od dźwigni zwrotnicy. -jeśli podejrzewa się skrzywienie zawieszenia ( np. z powodu "ostrego" najechania na krawężnik). -jeśli pojazd zachowuje się nietypowo podczas jazdy na nierównych nawierzchniach albo podczas hamowania. Podczas regulacji zbieżności układ kierowniczy musi być dokładnie ustawiony w położeniu środkowym ( koła ustawione do jazdy na wprost) oba drążki muszą być przestawione o taką samą wartość aby układ kierowniczy pozostawał w położeniu środkowym.Po przestawieniu tylko jednego koła można stwierdzić że ramiona koła kierownicy zmieniły swoje położenie i nie zajmują już położenia poziomego.W takim przypadku należy odpowiednio skorygować długości drążków kierowniczych. Ponadto należy zwracać również uwagę na różnice wartości regulacyjnych wersji zawieszenia ( normalne sportowe wzmocnione). Wartości pomiarowe geometrii zawieszenia Passka w poniższym wątku post 17 httpforum.vw-passat.plshowthread...o%B6%E6&page2

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Układ kierowniczy trzeszczy przy skręcaniu

Witam Czytałem kilka postów i się nie doczytałem a chodzi mi o trzeszczenie nie piszczenie przy skrecaniu kiedy ruszam mam paska 2000 r. kombi silnik AHH 90 kucyków 19 TDi przed liftyngiem. Ma przejechane 200 tys. km. Wymieniłem przód wachacze górne LP klocki hamulcowe przód bo strasznie piszczały (Bendix) i teraz pojawiło się te delikatne trzeszczeni takie "trrrr". Mam kilka pytań

Witam. Ja bym zaczal sprawdzac od podstaw- ilosci oleju w ukladzie wspomagania stanu wezy oslon gumowych sprawdzenia szczelnosci i przykrecenia przekladni. Nalezy pamietac rowniez o tym ze podczas skrecania pracuje zawieszeniektore teoretycznie moze generowac rozne dzwieki.Trudno jest powiedziec co kolwiek bez osluchania tego na zywo. A jakie opony zalozyles i na jakich felgach Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Delikatny stuk w gdzies w ukladzie kierowniczym

W zawieszeniu wszytsko jest ok bylem dzisiej na trzepakach. Jak wylacze samochód i energicznie krece kierownica w lewo i prawo to slychac lekki stuk (tak jakby na podszybiu ale od strony silnika) bylem u znajomego mechanika to powiedzial ze to moze byc "krzyzak" luzu w kierownicy nie ma gałki na 99% tez sa ok... podczas jazy od czasu do czasu to slychac samochód kupilem niedawno i nie wiem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 uklad kierowniczy

witamwlasnie zadzwonila zona.w czasie jazdy zapalila sie kontrolka ukladu kierowniczego(chyba).[kierownica z wykrzyknikiem].po ponownym odpaleniu silnika kontrolka zgaslaale kierownica zaczela bardzo lekko chodzic.wie ktos o co moze chodzicczy ona moze jezdzicglupio byloby szukac nowej zony

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wspomaganie - dziwna sprawa pompa zwrotnica

Witam od dłuższego czasu szarpię się z wspomaganiem w moim Passacie. Generalnie zaczęło się od tego że padła maglownica olej się wylał. Zwrotnice oddałem do regeneracji po założeniu wszystko było ok przez parę dni a później katastrofa - przestało działać wspomaganie. Wymieniłem więc pompę na taką 8D0 145 177D (inne numery ale mechanik stwierdził że ciśnienie jest takie

Chłopaki mam taki mały problem... Ale od początku jakieś dwa trzy tygodnie temu grzebałem przy aucie w garażu i na wyłączonym silniku skręciłem koła a że mi się spieszyło to robiłem to dość energicznie nie ukrywam że parę razy dość mocno szarpnąłem kierownicą. Jak potem wyjechałem z garażu zauważyłem że przy kręceniu kierownicą jest na niej wyczuwalne takie jakby drżenie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 najbardziej beznadziejny patent w Passacie

Otóż najbardziej pokopanym rozwiązaniem w Passacie 3B są nawiewySkomplikowana budowa i neznadziejnie zrobione podswietlanie ktore raz ze jest awaryjne to wymiana graniczy z cudem w rezultacie nie siwci ani jedna strona i mam to gdzies a temu kto to wymyslił niech odgniją jaja

W sumie to jest cała masa malutkich szczegółów które mnie drażnią. Jakość wnętrza - makabra to skrzypienie i trzeszczenie. Całe szczęście zwalczyłem to. Wygłuszenie - a w zasadzie jego brak. No jak można zostawić 2 cm. między blachą nadkola z tyłu a boczkiem tapicerskim I nic tam nie podkleić Żenada i patent jakich mało. Reflektory - no paranoja ja rozumiem że koszta się tnie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Skrzynia biegów czy koło dwumasowe

Witam wszystkich To mój pierwszy post na tym forumchociaż forum przeglądam już spory czas.to dużo mi pomogliście się dowiedzieć o moim pasku.Mam pewien problem. Mam volkswagena passata B5 3BG 1.9 TDI 130 KM z roku 2005 skrzynia manualna 6-biegowa silnik AVF. Od jakiegoś czasu mam problem z autkiema mianowicie podczas jazdy nim z auta wydobywają się dziwne dźwięki czyli auto mi wyję

VOLKSWAGEN PASSAT B5 części zamienne

Jestem ciekawy jak jest z częściami zamiennymi z samochodów sprowadzonych z Angli. Konkretnie chodzi mi o przewody klimatyzacji a w przyszłości o inne części.

cześć czy może ktoś wypisać co pasuje do europejczyka z anglika chodzi mi o passata B5 Combi 1.9TDI 110km z 1998r. lub ewentualnnie co idzie przerobić żeby było OK. Według mnie pasuje (tak mi się wydaje) -zderzak -belka pod zderzak -szyby -niewiem jak jest z szyba przednią bo może mieć znaczek rocznika z drugiej strony -cały tył od przednich słupków do tyłu łącznie z tapicerka

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat anglik b5 2000r 1.9 TDI 110 Ps

Witam wszystich forumowiczow. Mianowice mam pytanie dotyczace licznika i komputera pokladowego jak i czy wogole jest sposób aby zmienić wskazania z mil na kilometry i wskazania z galonow na litry czy mozna ten proces przeprowadzic za pomoca przysickow do zmianu godziny i kasowania licznika kilometrow dzienych Napiszesz jeszcze raz ten sam temat w kilku działach a dostaniesz piękną czerwoną kilkustopniową kreseczkę - boommax

no tak ale jezdzac po UK polskim autem niczego nie trzeba dostosowywacno chyba ze tam chcemy zarejestrowac ale jak jedziemy w celu turystycznym to jezdzimy bez zadnych kombinacji.Jezeli chodzi o swiatla to wiadomo ze trzeba w aucie z UK nalepic naklejki na reflektory ale to tylko dlatego ze moze oslepiacopony nikogo nie oslepiaja ani nie stwarzaja innych zagrozen i wydaje mi sie ze skoro auto jest

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stuki w przednim zawieszeniu

Cześć wszystkim Mam pasata 1998r. 1.8 (125KM) czy mógłby mi ktoś powiedzieć skąd biorą się stuki dochodzące z przedniego zawieszenia Pojawiają się one przy ostrych zakrętach czasem podczas ruszania z miejsca nagłego przyśpieszania hamowania. Wymieniłem prawy łącznik stabilizatora bo według mechanika on był przyczyną. Niestety nic to nie pomogło wydałem tylko kasę . Zawieszenie

witam mam tez problem z dziwnymi stukami z przodu przy ruszaniu i hamowaniu słychac metaliczny ""stuk" tak jakby sie cos przesuwało --wymieniałem niedawno wszystkie wahacze na nowe koncówki drązków kierowniczychłaczniki przeguby byłem tez na stacji diagnostycznej gdzie koleś powiedział ze według niego zawieszenie jest ok i niewie co to stuka wymieniłem nawet klocki gdyz myślałem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Krzywa kierownica a moja psychika (na wyczerpaniu).

Na początek zaznaczę iż z krzywa kierownica w moim passacie 3bg walczę odkąd go posiadam-4 lata. I nic. Kilkanaście badań diagnostycznych (zbieżność) kilka geometrii zawieszenia w Aso (wszystkie parametry zmierzone) I NIC Kierownica cały czas nie jest prosto gdy auto jedzie na wprost. Swiatełko w tunelu pojawiło się gdy diagnosta probowal wyregulowac kierownice poprzez regulacje na drążkach

VOLKSWAGEN PASSAT B5 skrzypiace zawieszenie przednie

Witam od jakiegos czasu w moim B5 zaczal skrzypiec lewy przod podczas hamowanie czy tez przyspieszania i skrecania przy malych predkosciach bardzo skrzypi i nie wiem co to moze byc dzis zauwazylem ze guma oslaniajaca przegub jest cala brudna od smaru a moze to cos z ukladem kierowniczym z tym ze podczas bujania lewa strona ewidentnie skrzypi i to glosno wiec chyba uklad odpada prosze o pomoc bo dostane z tym szalu z gory THX pozdrawiam.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pytanie czy to pompa wspomagania czy maglownica

witam.tak jak w temacie.mam problem z kierowaniem na postoju bardzo ciężko jakby wcale nie było wspomagania i głośno chodzi czy to może być maglownica..mechanik zerknął i mówi ze maglownica ale ja tek nie jestem pewien.

mam mały problem z układem kierowniczym zacina się układ wspomagania.Po nocy lub dłuższym postoju muszę wykonac parę pełnych obrotów w prawo lewo dopiero zaczyna działac .wymieniłem pompę wspomagania wypłukałem układ .Podczas jazdy wszystko jest ok . może mieliście podobne problemy Czy to magiel czy może coś innego .

VOLKSWAGEN PASSAT B5 stuki przy hamowaniu i ruszaniu.

Witam Wszystkich na forum. Jaka może byc przyczyna że podczas hamowania ruszania i wolnej jazdy stuka coś przy kołach W tamtym roku wymieniłem wszystkie wahacze a miesiąc temu oba przeguby. Byłem u mechanika który nic nie stwierdził co Wy na to

Ja bym osobiście sprawdził mocowanie dolnych wahaczy lub górne łożysko amortyzatora(poduszka) Polecam tematy (stuki zawieszenia) dziwne stuki w przednim zawieszeniu STUKI W ZWAWIESZENIU passat B5 19 TDI 110km Stuki w przednim zawieszeniu Coś mi sie tłucze w przednim kole stuki w układzie kierowniczym stuki w zawieszeniu Przy skręcie w lewo słychać stuki z prawej strony przód Zawieszenie - wymiana części - jaka firma Stuki zawieszenia Co jest nie tak - zawiesznie

olecam tematy (stuki zawieszenia) dziwne stuki w przednim zawieszeniu STUKI W ZWAWIESZENIU passat B5 19 TDI 110km Stuki w przednim zawieszeniu Coś mi sie tłucze w przednim kole stuki w układzie kierowniczym stuki w zawieszeniu Przy skręcie w lewo słychać stuki z prawej strony przód Zawieszenie - wymiana części - jaka firma Stuki zawieszenia Co jest nie tak - zawiesznie. Nie ma tych stron.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Opozniona reakcja ukladu kierowniczego

Witamuzylem opcji szukaj i nie znalazlem dokladnie takiego samego tematu. Ale do rzeczymam problem z ukladem kierowniczym a mianowiciemam wrazenie ze kiedy wychodze z zakretu musze sam odbijac kierownice a przeciez powinna sama powracac do pozycji srodkowej.Dodatkowo zauwazylemze kiedy skrecam lub chce zrobic szybki manewr ominiecia jakies dziuryauto reaguje z opoznieniem. Nie musze dodawac ze sa

Sek w tym ze caly uklad kierowniczy pracuje lekkonie czuje wiekszych oporowwrecz przeciwnie-tak jak bylby gdzies luzdlatego samochod reaguje z opoznieniem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czy można holować

Witam Jadąc swoim passatem B5 3B 1.9 tdi po 2 kilometrach trasy zaświeciła się czerwona kontrolka akumulatora z racji tego że do pracy mam blisko myślałem że uda się mimo wszystko dojechać.. niestety po kilku minutach oświetlenie zegarów zredukowało się prawie do 0 zapaliły się kontrolki od ABS ręcznego i czegoś tam jeszcze oraz włączyły się też sygnały dźwiękowe. Wydawało

A za kodeksem drogowym Art. 31. 2. Zabrania się holowania a -pojazdu o niesprawnym układzie kierowniczym lub o niesprawnych hamulcach chyba że sposób holowania wyklucza potrzebę ich użycia b -pojazdu za pomocą połączenia giętkiego jeżeli w pojeździe tym działanie układu hamulcowego uzależnione jest od pracy silnika a silnik jest unieruchomiony Znajomy holował tylko 2 km i go złapali.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 uciekający płyn do wspomagania

witam serdecznie zacznę od tego że jakiś tydzień temu zaczeło mi strasznie trzeszczeć przy ruszaniu kierwnicąkiedy sprawdziłem poziom płynu okazało sie ze go praktycznie nie ma.. kupiłem na stacji jakiś tam uniwersalny płyn do wspomagania z uszczelniaczem i praktycznie po dolaniu trzaski ustąpiły- skręca się elegancko.. z tymże kiedy dzisiaj sprawdziłem dzisiaj poziom płynu (sprawdzałem

Dokładnie tak jak napisał kasfalt. Samochód na kanał albo do góry i dokładnie sprawdź cały układ kierowniczy. Skoro jest ubytek oleju to wyciek musi być. Tym uszczelniaczem tylko pogorszyłeś. W rezultacie układ będziesz miał rozszczelniony- zalałeś olej mineralny.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem ze wspomaganiem po remoncie kolumny kierownicy

Witam mam taki problem po regeneracji kolumny kierownicy w dobrym zakładzie coś ciężko czasami wspomaganie chodzi mam 19TDI PD w automacie i zauważyłem ze jak odpalę auto chodzi dobrze ale po czasie chyba w ogóle się wyłącza jak np na parkingu parkuje. Ktoś może mi powiedzieć co jest 5

panowie mam podobny problem układ kierowniczy ciężko chodzibez względu na to czy są wysokie obroty czy nie ale nie było nic robione takiego już kupiłem. Czy może to być już słaba wydajność pompyczy może krzywy drążek układu kierowniczego bo z tego co wiem auto było uderzone

VOLKSWAGEN PASSAT B5 łożysko amortyzatora

układ kierowniczy- kierownica nie odbija..... . wykluczam maglownicę jest jak nowa (po regeneracji). czy w b5 jest coś takiego jak łożysko amortyzatora

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Proszę o pomoc odnośnie tematu

Witam przymierzam sie do zakupu TDI.Problem który mnie dręczy dotyczy silnika a raczej jego moc szukałem na forum ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi czy są aż takie wielkie różnice miedzy 90 a 110KM oraz jak byście kupowali co jest lepsze A4 czy pasikonik B5 110KM.Słyszałem ponoć że silniki 90 są tańsze w eksploatacji.Jestem wdzięczny za opinie na ten temat głównie o silnik 90a110.Co jest bardziej wyciszone w wersji kombi audi A4 czy VW passat B5 pozdrawiam

Cześć. Polecam Ci passata A4 przy pasacie to padaczka (chyba że wolisz małe auta) . Audi żle się prowadzi jak dla mnie zbyt czuły układ kierowniczy. Lepiej 110km (na pompowtryskiwaczach) choć droższa eksploatacja ale jest czym pojechać. 90km nadaje się do wolnej jazdy ale mniej problemowy..... Są też 110 na pompie (bezpompowtryskiwaczy) Wybór należy do ciebie tylko żebyś póżniej nie żałował.........................

VOLKSWAGEN PASSAT B5 stuki w zawieszeniu

Wlasnie wrocilm z przegladu okresowego. Sprawdzali cale zawieszenie amorki drazki na tych takich rozciagaczach luzy na kierownicy i co tam jeszcze jest potrzebne do przebadania na takim przegladzie. No i caly czas mi cos stuka w zawieszeniu. Bardzo glosno podczas jazdy np po powierzchni parkingowej (plyty z okraglymi dziurami wypelnionymi trawa). No i na przegladzie amorki dobre luzow nie ma a dalej

no ale wlasnie na podnosniku mechanik tez mi sprawdzal zawieszenie i nie widzial nic powybijanego. zauwazyl laczniki ale je wymienilem. Zastanawiam sie jeszcze moze nad ukladem kierowniczym. Moze tam cos jest nie tak

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Piszczenie w prawym kole.

Mam taki objaw podczas jazdy coś piszczy w prawym przednim kole towarzyszą temu drgania wyczuwane na kierownicy (delikatne ale zawsze). Po naciśnięciu hamulca (czasem kilkakrotnym) drgania i dźwięk mijają i na jakiś czas jest spokój. Pojawia sie to nieregularnie co jakiś czas niezależnie od prędkości czy częstości hamowania. Mam autko od paru dni więc nie mam pojęcia co to może być

kurcze ja mam podobnie. i nie wiem co to może być. kilka dni temu wymmieniałem klicki cylinderek łdnie się schował nie było z tym problemu. a ten nieregularny pisk pozostał.W układzie kierowniczym wszystko w porządku nie czuć zadnych drgań. to troszke denerwującei nurtujące. oczywiście nie wymieniałem na oryginalnez serwisu może to też ma znaczenie. choć wcześniej jeżdził na oryginalnych(znaczek

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Diagnoza usterki

Witam Panowie proszę o pomoc Od dłuższego czasu w moim pasku pojawia się jakieś dziwne rytmiczne stukanie podczas jazdy po łuku lub minimalnym skręcie kierownicą w którąkolwiek stronę. Myślałem że to przegub wewnętrzny bo miał trochę luzu ale wymieniłem go i dalej bez zmian. Zawieszenie wymieniałem ze trzy miesiące temu na lemfordery i raczej są dobre ale na wszelki wypadek jutro

Panowie powracam z problemem z pieszego postu tego tematu byłem u mechanika ponoć miał być dobry jednak usterka ciągle pozostała ten że mechanik stwierdził że przyczyną stukania był przegub zewnętrzny z prawej strony bo faktycznie miał delikatny luz więc go wymienił. Po skończonej robocie zrobiłem jadze próbną i dalej stuka wróciłem więc do niego (facet był bardzo zdziwiony)

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana przegubu kulowego przy zwrotnicy.

Co ja się naszukałem wydawałoby się prostej informacji ale szukajka wypluwa zupełnie co innego niż ja potrzebuję. Chodzi mi o przegub w układzie kierowniczym. Udało mi się rozłaczyć go od zwrotnicy było to proste bo demontuje się go bez ściągacza odręca się najpierw poziomą śrube a potem wykręca śrub trzymającą go od góry. Problem napotkałem przy próbie rozkręcenia go od

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pomocy jaki powinien być kolor sprężyn

panowie POMOCY już kiedyś pisałem o swoim problemie chodzi o to że buja mi autem na boki ( kołysze ) sprawdziłem geometrię i wszystko oki wszystko sztram nie ma żadnych luzów gumy na tylnej belce wymienionewymieniłem nawet amorki i nadal to samo buja min na boki przy większych prędkościach na mało równej drodze jest to trochę niebezpieczne zastanawiam sie jaki kolor powinny mieć

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Tłucze z przodu nie zawieszenie...

Jak w temacie. Wymieniłem wahacze i myslałem że będzie spokój a nie jest. Coś dalej się tłucze.Mechanik mówi że nie widzi problemu a mnie coś nadal stuka. Diagnosta z przeglądów rejestracyjnych również nie widzi problemu. I dalej coś stuka. Przeszukałem forum i znalazłem że mogą stukać "jabłka" -co to jest. i gdzie Co jeszcze może stukać Amortyzator Jakieś inne pomysły Byłbym wdzięczny za obrazek przedniego zawiasu

układ kierowniczy sobie może postukiwać jak zaliczył lekkie luzy. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Podczas hamowania ściąga w lewoprawo (drgania kierownicy)

Witam wszystkich tak jak w temacie pojawiło się to nagle i strasznie wkurza nie dość tego byłem już u kilku mechaników i każdy chce wymieniac ćoś innego jeden zasugerował mi wymianę trzech wahaczy z lewej strony -zrobiłem i b.z drugi klocki zrobiłem b.z trzeci że to wina opon i felg kupiłem nowe felgi i dwie nowe opony na przód b.z kolejny zasugerował tarcze na na chwile obecną jeszcze

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana końcówki drążka a zbieżność.

Moje auto nie przeszło angielskiego przeglądu (MOT) ze względu na jedną usterkę. Nie znam się za bardzo na tym ale po tym jak to nazwali ("track rod end joint ball") oraz co mi pokazali (znajduje się to w górnej części przedniego zawieszenia tuż przy kole) wnioskuję że chodzi o końcówkę drążka kierowniczego (tzw. gałkę). Jest już to wymienione rano odbieram auto z podbitym

A więc końcówka drążka wymieniona. Zbieżności jeszcze nie robiłem ponieważ nic jak na razie nie ściąga. Auto przestało zachowywać się niestabilnie stało się sztywniejsze wcześniej pływało przodem. Kierownica wymaga jeszcze tylko małego dopracowania. Być może któryś wahacz jeszcze jest walnięty bo jak jadę sam to kiera jest bardziej prosto niż kiedy jadę z kimś. Latem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Minimalne stuki w zawieszeniu z lewej str.

Witam mam problem od jakiegoś czasu na wysokości pedału sprzęgła słychać mimimalne stukniecia jadąc po niewielkich nierównościch. Nie jest to słyszalne jeżeli jedziemy po dobrej nawierzchni. Nie jest to układ kierowniczy hamulcowy na 100%. Podejrzewam że może być to od jakiegoś wachacza lub łącznika stabilizatora. MOże mniał ktoś podobny problem. Nie jest to nic uciążliwego ale miło by było gdyby udało sie to usunąć.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 remont kilku czesci - co wybrac najpredzej

do roboty mam - luzy na kierownicy moze to byc np maglownica - luzy na gornych wahaczach (cytat mechanika) - do wymiany prawy przegub - stuki popychacza zaworow zrobie napewno przegub bo to nie az taki wydatek i popychacze bo glownie z tym jade. no i chyba bede musial wybrac albo wahacze albo maglownice... co Wy wybralibyscie koszt chyba podobny chodzi tylko o skutki jakie moga byc bez naprawiania tych elementow dzieki i pozdrawiam

Tak jak pisałeś a na trzecim miejscu wymieńsprawdź maglownice bo przez luzy w układzie kierowniczym wykańczasz zawieszenie

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi