części samochodowe nanodatex

volkswagen passat układ dolotowy b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat układ dolotowy b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat układ dolotowy b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 prośba o układ rur dolotowych AWX i podcisnienia

Ma ktoś może chce znaleźć nieszczelność bo mi syczy jak przyspieszam i autko muli do 2100

a kopci pozdrawiam

dzieki bardzo szczerze nie wiem ale nieraz czuje krotko po zapaleniu spaliny w aucie. jak jade nic nie widze i nie czuje. zalozylem temat wczesniej o muleniu i luznym króccu od vacum jakby ktos mial czas na zglebianie mysli

Witam. Podpinam się do tematu bo mam dokładnie ten sam problem co kolega. Z moich logów wynika że mam coś nie tak z ciśnieniem doładowania. Logi wrzuciłem już tutaj httpforum.vw-passat.plshowthread...dobnie-turbina . z prośbą o analize. Wszystko co kolega Damianowski napisał sprawdza się w przypadku mojego AWX. Auto nie zbiera sie i faktycznie przy zmianie biegów mam wrażenie że za

A czego właściwie chcesz Podciśnienia jak i cały dolot masz w poście nr 2 ponadto układ podciśnień w pdf znajdziesz tutaj httpforum.vw-passat.plshowthread...ilnie%21%21%21 układ dolotowy na 99% tutaj httpforum.vw-passat.plshowthread...%9Bci-ETKA-cz2 A jak masz problemy z mocą silnika odwiedź ten temat httpforum.vw-passat.plshowthread...ytasz-o...-FAQ

VOLKSWAGEN PASSAT B5 olej w układzie dolotowym

Witam. Denerwuje mnie olej w układzie dolotowym. W kolektorze ssącym była nawet dość gruba warstwa takiego zaschniętego. Turbina jest po regeneracji więc nie przepuszcza. wydaje mi się że olej bierze się z przewietrzania skrzyni korbowej. Co zrobić aby zminimalizować te ilości oleju. Silnik jest AFN 110. Dziękuję

TO NIKT NIE MA TAKIEGO PROBLEMU

nie wiem jak w dizlu ale w 1.8T to norma ze w dolocie jest olej. Czasami sporo. Widzialem kiedys dolot zdrowego 2.7BiT i powiem Ci ze z 05litra bylo

nalot olejowy w dolocie normalna rzecz. z odmy sie bierze. jak turbina nie puszcza to sie nie przejmuj. pozbyc sie tego oczywiscie mozna ale jest kupa roboty bo trzeba zrobic odpowietrzenie ktore nie laczy sie z dolotem i jednoczesnie bedzie spelniac swoja role. da sie to zrobic i potem mozna sie chwalic takim malym kozackim filtrem do odmy jak w amerykanskich furach. podpowiem ze nie wystarczy pozbyc sie polaczenia z dolotem i zamontowac filterek bo olej bedzie z niego kapal

A jak to się sprawdza.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 APT 18 125KM - układ dolotowy

Witam Potrzebuje pomocy w sprawie dolotu w passacie 18 125KM silnik typ APT. Auto ogólnie ma problem z kopem i wkręcaniem na obroty troche muli. Od jakiegoś czasu na VAG pojawia się błąd 17545 - Fuel Trim Bank 1 (Add) System too Rich P1137 - 35-00 - - i w zasadzie to jedyny pojawiający się błąd związany z silnikiem i wogóle tym problemem. Naprawiłem urwaną dźwigienkę regulatora przy

Masz kolego za bogaty skład mieszanki. LPG w aucie jest Zwykłe wężyki ze sklepu motoryzacyjnego byle się średnica zgadzała.

Tak LPG jest w aucie a ma to w tym przypadku wpływ

Ma i to bardzo duży. Pierwsze co to zacznij od instalacji LPG

A można coś szerzej w tym temacie żeby można było z gazownikiem coś konkretnie porozmawiać. Czy sprawdzać połączenia instalacji Czy może trzeba mapy skorygować Instalacja to sekwencja z BRC.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Układ podciśnienia prośba o identyfikacje

Podczas wczorajszej wymiany czujnika ciśnienia oleju 18T silnik AWT 2001 dostrzegłem pod kolektorem dolotowym (ssącym) powietrza wystające kolanko (gumowe) bez wydaje się brakującego wężyka. Na forum niby są schematy układu podciśnienia ale nie bardzo idzie je odpalić aby przejrzeć. postaram się dodać poniżej zdjęcie. Proszę o pomoc co mam tam włożyć żadnego luźnego wężyka nie widzę. 20140425_174738.jpg

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z układem wspomagania hamulców

Witam. Mam problem ze wspomaganiem układu hamulcowego. Mianowicie dzisiaj podczas jazdy moim passatem kombi rocznik 2002 TDI 130KM nagle zauważyłem że jak naciskam hamulec wspomaganie działa normalnie ale gdy puszczę i znowu nacisnę już wspomaganie nie działa. Dopiero trzeba odczekać chwilę (5-10s) i znowu wspomaganie działa ale jednorazowo. I problem na 100% powstał w czasie jazdy. Serwo

to sprawdz układ dolotowy i weze turbiny a najlepiej zrób logi

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jaka usterka układu dolotowego

Witam Niestety mam jakąś usterkę układu dolotowego Objawy nie zapala za pierwszym razem potrafi zgasnąć po rozruchu oraz obroty są nierówne (niepewne). Pytanie który element układu może to powodować Pozdrawiam.

masz racje ale układ dolotowy podciśnienia i inne duperele można samemu sprawdzić to nic nie kosztuje a później zabrać się za głębszą diagnostykę komputerową. pozdrawiam.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kolektor dolotowy - parę pytań

W wolne dni zamierzam trochę pokombinować przy aucie m. in. zaślepić wreszcie EGR i tak mi się nasunęło na myśl żeby przy tej okazji porządnie wyczyścić kolektor dolotowy. Pytanie jest więc do warsztatowców ile czasu może mi zająć demontaż kolektora w silniku AJM i czy jestem w stanie to zrobić sam w warunkach podwórzowo-garażowych.

Witam. Odświeżę również Od jakiegoś czasu czuję że auto nierówno ciągnie do przodu najlepiej to czuć pod górkę tak jakby przyspieszało i odpuszczało.. A jak go przegonię to głośno syczy szumi jakby gdzieś była nieszczelność. Czy może to być wina nieszczelnego układu dolotowego Czy po wymianie uszczelki i przeczyszczeniu powinna być poprawa czy przyczyny szukać gdzie indziej Dodam tylko że autko żwawością nie grzeszy...

VOLKSWAGEN PASSAT B5 SPIS TEMATÓW B5 (3B i 3BG) FAQ - P O C Z Y T A J

SPIS TEMATÓW B5 (3B i 3BG) FAQ - P O C Z Y T A J Jako że coraz częściej zaczynają się pojawiać te same pytania robię krótkie poglądowe zestawienie najczęściej poruszanych tematów. Proszę o zapoznanie się z treścią tej wiadomości zanim zdecydujecie się na wysłanie własnego posta. Nie jest to zbiór wszystkich tematów dlatego odsyłam również do szukajki. No to zaczynamy IDENTYFIKACJA

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Poranne utyki i szary dym po uruchomieniu.

Witam przejrzałem wiele tematów o tej tematyce. Niestety większość już wymarła inne poruszały nie do końca mój problem. Zdecydowałem się na założenie nowego. Dane pojazdu passat B5 wariant 19 TDI AWX 130km przebieg 170 000km - pewny rocznik 2003 grudzień. Stan pojazdu bardzo dobry. W pełni sprawny pali w mrozy spala 55l w trasie. Oleju bierze 200ml na 15 000km. Pełen oryginał nie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Tryb Awaryjny 1.9 TDI AVF

... passat B5 3BG 1.9 TDI AVF Variant 2004 rok. Najpierw napisze co zostało zrobione żeby nie było że sprawdź to co już dawno było sprawdzone. Turbo Wyczyszczone Przepływomierz bdb Cały układ dolotowy sprawdzony wraz z IC wszystko szczelne Wszystkie węże podciśnieniowe itp wymienione na nowe Podmiana zaworu N75 z n18 i pozostawienie do teraz. Wyczyszczony zawór EGR kolektor dolotowy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 nie odpala b5 nie chodzi pompa po przekręceniu kluczyka na zapłon

Witam wiem że problem na forum był poruszany ale nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na mojeg paska passat b5 1.8T silnik AEB gaz BRC sekwencja zimy silnik po nocy otóż po przekręceniu kluczyka na zapłon przed odpalenim z rozrusznika pompy paliwa wogole nie słychać a jak gdy zaczne kręcić rozrusznikiem pompa się załącza sprawdzałem przekaźnik i jest dziwna sytuacja przekaźnik sprawny

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Kupilem wlasnie passata z tym silniczkiem i chcialbym zalozyc temat na jego temat.Spalanieawaryjnosczalety i jak sie go uzywa itd.kazdy kto co wie to prosze pisac bo jest nas malo troszke i ciezko cos znalezc.

witam rowniez posiadam passata b5 z tym silniek i napedem 4motion. Jestem z niego bardzo zadowolony silnik jest elastyczny i znakomicie sie sprawuje pod lpg. Mam do was male pytanko jak ostatnio wymienialem uszczelke pod gorną kopuła od strony pasazera demontujac uklad dolotowy aby miec wiecej miejsca pod maska zauwazyłem cos jakby pompke ktora jest bardzo nisko i od niej idzie rurka ok. 2cm srednicy do dolotu do filtra powietrza czy wiecie co to jest i za co jest odpowiedzialne

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.9tdi brak pradu

Mam problem z passatem b5 1.9TDi AFN 97r. auta uzywam od roku nie bylo z tym problemu tj. Nagle nie chcial zapaplac tak jakby sie bendiks blokowal. Po tem coraz czesciej teraz non stop przy probie odpalenia. Nie bylio by nic dziwnego po za tym ze teraz wszystkie kontrolki po przekreceniu zaplonu migaja tak jakby jakies zwarcie bylo abs sie raz swieci raz gasnie podczas jazdy poduszki i stop auto podczas

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam forumowiczów i pytanko od kiku dni mój passat 90 km silnik AHU 1.9 1998 r na liczniku 250 tys kopci na czarno obojetnie jaki bieg z rury leci czarny dym na postoju jak go przegazuje to chmura auto troche osłabło. Wymieniłem turbo przeływke filtry olej wtryski zawiozłem zeby sprawdzili powiedzieli ze ok sprawdzałem układ dolotowy jest szczelny nic nie syczy olej minimalnie moze 50 ml

Witam Mam pytanie w sprawie kolektora ssącego VW B5 silnik o pojemności 1.6 Czy jest możliwość bezproblemowej zmiany metalowego kolektora ssącego (silnik AHL 1997) na plastikowy (silnik np ARM) poniżej zdjęcia kolektorów metalowy kolektor AHL _1.jpg 1.6 AHL.jpg plastikowy kolektor ARM.jpeg 1.6 ARM.jpg mam też pytanie o różnice nie tylko wizualne w wersjach silnikach 1.6 B5-ek jakie elementy

ABS to rodzaj tworzywa ---------- Dodano o 1710 ---------- Poprzednia wiadomość o 1700 ---------- Witam. posiadam passata b5 fl 2002 rok 2.0 benzyna 115KM przebieg ok 170tyś. byłem ostatnio na przeglądzie i wszło za dużo co2 na wolnych obrotach oglądając samochód zobaczyłem małą nieszczelność w układzie dolotowym za przepływomierzem oczywiście zakleiłem ją i teraz na analizatorze

przewodzenie jest ok. 4. Po przekręceniu stacyjki naw gnieździe przekaźnika paliwa na jednym pinie cewki pojawia się za każdym razem 12V Po czwartym razie brak masy. Obserwacje W skrzynce komputera w komorze silnikowej obok komputera znajdują się jeszcze dwa przekaźniki 373 oraz 429 (zapożyczone zdjęcie httpimageshack.usphotomy-images84komo7lq.jpg ) Jeden z nich (wg httpforum.vw-passat.plthreads15...tbezpieczniki

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z wolnymi obrotami w 1.8T AWT [Solved]

Witajcie Po dwóch latach bezproblemowej jazdy od kilku tygodni mam problem z wolnymi obrotami. Czuć nierówną pracę silnika (to nie falowanie a raczej seria drobnych szarpnięć a właściwie zwiększone drgania) i czasami wolne obroty przysiadają na ułamek sekundy - ale silnik nie gaśnie. Zwykle jednak wtedy zaświeca się żółta kontrolka Check engine. W czasie jazdy nie odczuwam żadnych

No i wygląda na to że naprawiłem. Powodem był właśnie ów Bleeder Valve co w polskiej wersji językowej występuje jako Śruba odpowietrzająca. Przyznam że po sprawdzeniu opisanych w tym wątku rzeczy trochę straciłem nadzieję. Zainspirował mnie jednak wątek z forum passatworld oraz filmik z YouTube (podlinkowany wsześniej przez Grucha... ). U mnie był podobny efekt jak na filmie. Po

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pedał hamulca dziwne zjawisko

Zaobserwowałem niedawno takie zjawisko Hamuje i wsio jest ok trzymam noge na hamuklcu ok dociskam mocniej zwiekszajac siłe i pedał powoli idzie do dołu puszczam wraca na góre i hamuje wsio ok nciskam silniej idzie w dół. Wcześniej tego nie zauważyłem bo nie cisnełem mocniej po zatrzymaniu. Hamulce są w porządku płyn ma niecały rok klocki nowe układ niezapowietrzony skutecznośc hamulców

Oto wytłumaczenie zjawiska źródło httpforum.vw-passat.plnewreply.p...ote1&p645943 pozwoliłem sobie wkleić tekst aby w razie zlikwidowania artykułu na stronie pozostał tekst. Podczas szkoleń dla pracowników centrów hamulcowych ATE omawiane są m.in. kwestie niepokojących klientów lecz zupełnie prawidłowych objawów pracy hamulców Po chwili zastanowienia zapewne większość mechaników

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z odpalaniem

Witam. Od kilku dni mam problem z odpalaniem mojego passata. Rano bardzo długo kręci zanim odpali po odpaleniu wszystko działa bez zarzutu. Gdy wyłączę silnik i odpalę od razu jest ok. ale po 10 minutach musi długo kręcić zanim znowu odpali. Wymieniłem filtr paliwa komp nie pokazuje żadnych błędów. Szczególnie trudno odpala jak stoi przechylony na lewą stronę(śmieszne ale prawdziwe).Czy może to być wina słabego akumulatora Może mi ktoś coś podpowie

przewodzenie jest ok. 4. Po przekręceniu stacyjki naw gnieździe przekaźnika paliwa na jednym pinie cewki pojawia się za każdym razem 12V Po czwartym razie brak masy. Obserwacje W skrzynce komputera w komorze silnikowej obok komputera znajdują się jeszcze dwa przekaźniki 373 oraz 429 (zapożyczone zdjęcie httpimageshack.usphotomy-images84komo7lq.jpg ) Jeden z nich (wg httpforum.vw-passat.plthreads15...tbezpieczniki

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat B5 18T problem z TURBO

Mam passata B5 18T i pojawił się problem z turbiną. Gdy przyspieszam do 2 tyś. obr. turbo pracuje prawidłowo słychać jak dmucha ale przy większej ilości gazu i wzroście obrotów turbo nie przyspiesza dalej nadal pracuje tak samo. Normalnie było słychać że turbina nabierała coraz większych obrotów i auto świetnie przyspieszało a teraz nie chce dmuchać mocniej. Gdy się puszcza gaz

to coś normalnie nie tak było Turbo przy przyspieszaniu pracuje praktycznie w trybie 0-1... tego bym właśnie podejrzewał bo nie powinieneś słyszeć syknięcia tylko bardzo delikatne stłumione coś co nie jest syknięciem. Jeśli zawór upuszcza Ci powietrze to efekt będziesz miał dokładnie taki jak opisałeś - głośniejsze pss i brak mocy przy dużej prędkości obrotowej. Identyczny objaw

VOLKSWAGEN PASSAT B5 PASSAT B5 KOMBI 25 TDI V6

WITAM MAM PYTANIE CO DO POSIADACZY passat B5 25 TDI V6 CZY JEST TO NORMALNE ZE BARDZO MOCNO DYMI PO ODPALENIU NA ZIMNYM I CIEPLYM SILNIKU Caps Lock - Kubelt

Nie no co Ty Jakby miał piersciene popekane to by dymil na niebiesko. No i były by problemy z rozruchem z uwagi na słabe spreżanie. Tutaj to mi ewidentnie wyglada na jakies dławienie dolotu albo dziure w układzie dolotowym. Ew przywieszony zaworek układu EGR. Tak wiec zaczał bym od sprawdzenia czy 1. filtr powietrza był wymieniony 2 nie ma nieszczelności na przewodach pomiedzy turbospręzarka

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Prosze o rade w sprawie katalizatora i strumienicy

Witam mam pytanie czy ktoś z was montował strumienice firmy AWG do passata 1.8 T (gaz sekwencja ) Ostatnio dochodzą jakies stuki z prawej strony pod kolem na wolnych obrotach i w serwisie orzekli ze cos z katalizatorem. Zamiast kupowac nowego zastanawiam sie nad strumienicą. Słyszałem jednak opinie że po zalożeniu pojawiają sie błędy w silniku i zapalają diody na desce. Czy zastosoweanie

Co do paska nie wiem....ale -z tego co pamiętam bo trochę się tym bawiłem to strumienicę należy dobrać do całego układu wydechowego ( ja sobie wspomnę turborura stożek układ dolotowy eeehhhhh aż się łza w oku kręci hyhyhyhyhy). Montowanie na pałę powoduje zmulenie silnika a więc efekt odwrotny do zakładanego -w wielu modelach samochodów czujniki (sonda lambda) montowana jest właśnie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Spadające (falujące) obroty - benzyna

Witam Co może być przyczyną czasem spadających obrotów za nisko Powiedziano mi że to moze być usyfiona przepustnica wylałem praktycznie cały preparat do czyszczenia... i nadal czasem mam to samo aaa robi sie tak przygazówka... i obroty zamiast stabilizować sie i spadać do 800 stabilizuja sie i spadaja do 600 jest małe przydławienie przepustnica sie otwiera ( widać pod maska ) i obroki

614 DIAGNOZA Problem falujących obrotów MrWho ma - B5 3B 1.8 ADR 1998 - przepustnica sterowana linką gazu po wymianie świec filtra paliwa filtra powietrza jedyna roznica to to ze ma teraz kopa jak cholera i śmiesznie świszcze powietrze tak jak by turbine miał po za tym obroty jak spadały tak spadaja i jest coraz gorzej przepustnica wyczyszczona - nowe nastawy - nic to nie pomogło. wymiwniony

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Odpowietrzenie skrzyni korbowej

Panowie co z układem odpowietrzania skrzyni korbowej jeżeli olej przedostaje mi sie do układu dolotowego turbospreżarki. Nie jest może to duży wyciek skoro na bagnecie oleju nie ubywa ale denerwuje mnie to. Jakiś czas temu wymieniałem rozrząd wiec silnik był sprawdzany i ciśnienie na tłokach było oki wiec nie powinno być jakiś przedmuchów z silnika. Przyczyny jest pewnie separator oleju. Mozna go jakoś przeczyścic Co mam z nim zrobić Prosze o porady

Filtr jest w pokrywie klawiatury przed wyjściem na odmę (ale nie we wszystkich modelach) zależy to od konstrucji i rodzaju silnika. Jednak bardzo dużo nieczystości z przewodów olejowych i odmy przedostaje się do miski olejowej na sam spód. Specjalna przegroda w misce olejowej ma również specjalne przegrodykanały przez które kierowane są nieczystości i uniemożliwia zasysanie ich spowrotem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wahania temperatury

Mam takie pytanko od dluzszego czasu wskaznik temperatury sobie skacze. Raz jest to 79 stopni innym razem 85 a bardzo rzadko jest to 90 nawet w korku jak stoje dlugo. Jedyne co zauwazylem ze jak wlacze dmuchawe na 18 stopni to temp minimalnie wzrasta. Co moze byc tego przyczyna i jakie moga byc konsekwencje

1. To nie są pokrętła tylko kapturki od zaworów ciśnieniowych układu klimatyzacji przewód (tłoczący i powrotny) - tu podłącza się urządzenia ciśnieniowe - kontrolno pomiarowe poprzez które wykonuje się - diagnostykę ciśnieniową pomiar ciśnień i szczelności klimatyzacji - napełnianie i uzupełnianie płynuczynnika chłodączego - uzupełnianie oleju smarującego układ oraz sprężarkę

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Odma separator oleju pocenie sie oleju.

Witam. W moim samochodziku pojawil sie problem z brudzeniem w okolicy odmy. Wiem ze czestym problemem jest zabrudzonu separator oleju. Prosze o informacje gdzie on sie znajduje....w pokrywie zaworow okragly dekielek Jesli tak to jak do niego sie dobrac foto httpimg145.imageshack.usmy.phpimagemotor4vc6.jpg Pozdrawiam i z gory dziekuje. Kazik1313

Witam wszystkich mam takie pytanie przeczytałem cały wątek i mi się zaczyna wszystko mieszać nie znam się za dobrze na mechanice więc proszę o wyrozumiałość mam taki problem zauważyłem ostatnio że mam brudne od oleju kilka miejsc konkretnie EGR intercooler na dole i przy turbinie te gumowe rury które się łączą z odmą i tą metalową rurą idącą do intercoolera przy EGR jest to

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Turbina a olej

Juz mam tego dosyc z tym moin olejem. Bierze mi 5 ltrt na 15tys. Nie normale w zupelnosci podejrzewam turbo. Mam pytanie co albo jakie uszczelniacze w turbo moga byc popsute ze bierze olej. Nie mam braku mocy. Pytnaie jezeli turbo by bralo olej to w jakim kolrze by byl dym czarnym czy niebieskim. Jak najprosciej sprawdzic czy turbo bierze olej. Prosze o pomoc bo juz nie mam sily. ---------- Post added

moja rada ściagnij rure od turbiny tu masz rysunek gdzie odczepic auto musi byc rozgrzane do 90 i w miejsce odczepionej rury przykladasz reke ktos ci przygazuje pare razy i zobaczysz ile bedziesz mial ojeju na rece oska turbiny chyba powiina miec 20 setek luzu czuc to na golych rekach ja bym zdemontowal turbawke i zobaczyl w jakim mamsz stanie wirniki jak masz ubytki na nich jak sa to turbo nie ma wywarzenia i bicie jest na osce i rozwala uszczelniacze wirniki musza byc cale jak sa cale to uszczelniacze poszly na rysunku masz caly uklad dolotowy az do egr pozdrawiam passat CHROMEK httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt75140

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Olej w intercoolerze.

Mój passat 1.9 TDI 2002 rok na pompo-wtryskach Pobór oleju około 1litra 1000km - to niedużo i nie płaczę silnik suchy nie nie widać aby gdzieś uciekał więc przyjmuję to za normę. Ale dolna plastikowa część intercoolera brudna od oleju. Czy ktoś miał podobny problem jeżeli tak to prosze o konstruktywne uwagi.

11000 to niedużo Chyba w ekstremalnych warunkach typu ciągnięcie przyczepy po pustyni. Chyba miałeś na myśli 1litr 10 000 Olej w układzie dolotowym pochodzi raczej z odmy czyli odpowietrzenia układu korbowego. Jest on w każdym sliniku (olej w układzie dolotowym) w tych bez turbiny też. Tylko tak jak napisał tadam3 zalezy w jakiej ilości. Ja mam przebieg 195 000 i nie dolewam oleju między wymianami co 15 000. Jednak muszę przyznać że jeżdżę oszczędnie i 90% trasa.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 SWAP okropnego 1.8 ADR na 2.32.9 AAA VR6

Witam Jako że irytuje mnie silnik 1.8 ADR który przejechał 190k km i nie polecam tego silnika nikomu myślę nad zmianą na 100% wyremontowaną jednostkę VR6 o symbolu AAA jak niżej Silnik przeszedł kapitalny remont wymienione wszystkie uszczelki i uszczelniacze a także - rozwiert na ponad 2.9 L - więcej niż w ABV polerka tłoków - nowe pierścienie - nowe panewki - planowanie bloku - planowanie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 egr

chcialem sie poradzic wiec opowiem co mi sie przytrafilo z passatem 2002r tdi130. kupilem passata mial 170 000 km zrobilem nim 20000tys zauwazylem wydobywajacy sie bialy dym z rury wydechowej i dziwnym zapachemniewiele pozniej zaobserwowalem szybki ubytek plynu chlodniczego udalem sie do serwisu tam stwierdzono usterke uszczelki pod glowica ktora oczywiscie mi wymieniono po naprawie zrobilem okolo

[quotemarekvais]chcialem sie poradzic wiec opowiem co mi sie przytrafilo z passatem 2002r tdi130. kupilem passata mial 170 000 km zrobilem nim 20000tys zauwazylem wydobywajacy sie bialy dym z rury wydechowej i dziwnym zapachemniewiele pozniej zaobserwowalem szybki ubytek plynu chlodniczego udalem sie do serwisu tam stwierdzono usterke uszczelki pod glowica ktora oczywiscie mi wymieniono po naprawie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 nietypowa usterka ahu

passat 19 tdi ahu 2000 rok 90 km plus automat Po pierwsze - stałe spalanie powyżej normy przy emeryckiej jeździe około 75 - 8 litrow w trasie najmniej. Po drugie - nie ma mocy na ostatnim biegu - na niskich biegach zbiera się porządnie a jak dojdzie do konca to od 100 na godzinę ledwo się rusza. Po trzecie czasem w ogole zaczyna gubic moc. Tak jakby był przytkany. INFORMUJĘ NERWOWYCH ze przeczytałem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 2.0 TDI - Turbo dziuraszarpanie samochodem przy ok.1800-2000 obr

Witam bardzo prosze o porade co zrobic dalej - otoz od jakiegos czasu zaczelo od czasu do czasu szarpac samochodem na 1 2 biegu (przynajmniej jest to najbardzie odczuwalne) - tak jakby silnik lapal tubo-dziure - nie dzieje sie to zawsze - nigdy jak silnik jest zimny - i od czasu do czasu jak jest rozgrzany. Oczywiscie bylem w serwisie i cos tam sprawdzali (jazda komputer etc) generlanie wg nich wszystko

Okolice 1800-2000 obr czyli moment ładowania turbiny sprawdź zawór sterujący geometrią łopatek (taki czarny na podszybiu na wprost kierowcy) spróbuj z niego zdjąć wtyczkę i przejedź się oczywiści auto będzie się dziwnie zchowywało (brak mocy)aczysz czy dalej szarpie. Jeśli sato niewielki szarpnięcia to w grę wchodzi też nieszczelność w układzie dolotowym musisz prześledzić

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi