części samochodowe nanodatex

volkswagen passat termostat obudowa

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat termostat obudowa

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat termostat obudowa

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Obudowa termostatu - czy wymieniać

Demontując obudowę termostatu urwał mi się jeden zaczep w obudowie termostatu następnie podczas próby montaż termostatu (który okazał się trochę za duży) ułamały się kolejne trzy. Na zdjęci u poniżej zaznaczyłem ułamane uchwyty I teraz nie wiem czy mogę przykręcić termostat i nie zawracać uwagi na uchwyty czy może konieczna jest wymiana termostatu.

A jaki zakładasz termostat Wahlera tak

Kupiłem Wahlera i Verneta niestety oba się okazały nie do mojego modelu (nie mieściły się w obudowie termostatu). Jutro idę kupić oryginał w serwisie. Tylko nie wiem czy mogę zamocować go w starej obudowie ps. mi się zdjęcie wyświetla a wam

Musisz usunąć z obudowy termostatu te pozostałości które trzymały stary termostati wtedy Wahler się zmieści. Dobrze oglądnij obudowę ja też z tym walczyłem.

Witam mam podobny problem z obudową termostatu.Pd czas wymiany termo zobaczyłem jakiś kawałek plastiku w termostacie od strony obudowy myślę sobie pewnie sie zaciął stary właśnie przez to plastikowe coś. wymieniłem termostat na nowy podobno jakiś niemiecki 35zł posmigałem jakis tydzień wszystko było ok temp 90stopni i dzisiaj przy tem. -15 stopni przejechaniu 30 km z przerwą 5 minutowa

VOLKSWAGEN PASSAT Problem z Passatem 18AAM po wymianie termostatu

Witam Od pewnego czasu zacząłem mieć problemy z passatem.. a mianowicie ze spalaniem. Zawsze zadowalał się równo 10l gazu. A od jakiegoś czasu i 15 było mu mało.. Zauważyłem przy tym że temperatura jest w zasadzie cały czas na poziomie 70st.(podczas postoju 90) . Ogrzewanie działało całkiem nieźle.. tj po przejechaniu 1km już było ciepło a po 4 już znacznie. Wymieniłem najpierw

Odpaliłem silnik.. pochodził parę minut.. poziom płynu zaczął się podnosić (jak sądzę - powietrze zgromadzone w przewodach się rozszerzało) . Płyn zaczał się ulewać ze zbiornika. przez chwilę miałem wrażenie jakby zaczął wrzeć (para bąble ) ale po chwili znowu płyn był zimny.. wyłączyłem silnik i płyn WYSTRZELIŁ jak z wulkanu. Dolałem płyn. odpaliłem silnik znowu.

Zobacz Termostaty, obudowy do VOLKSWAGEN PASSAT

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Samodzielna wymiana termostatu

Witam mam pytanie czy wymiana termostatu w moim autku tzn passat 2003r 1.9TDI AVF to skomplikowana i trudna robota czy trzeba np sciagnac rozrzad

To jaki jest kranik to raczej nie jest powiązane z silnikiem. Ja mam AVB 2004 automat (chłodnica wody z chłodnicą oleju ASB) i kranik mam jak na zdjęciu z linka do tutoriala a rodziców pasek AVB 2004 manual ma właśnie taką czarną motylkową. Co do spuszczania płynu jak wymieniałem u rodziców to robiłem na zimnym silniku z chłodnicy spuściłem przez kranik za pomocą wężyka i wiaderka

Witam Panowie mam pytanie odno&347nie tej cz&281&347ci httpallegro.plobudowa-termostatu...064327954.html Ot&243&380 mia&322em z niej wyciek p&322ynu a w&322a&347ciwie jeszcze mam - by&322o na niej mikro p&281kniecie ale nie mam poj&281cia sk&261d mog&322o si&281 wzi&261&263. Tr&243jnik zosta&322 pospawany i przykr&281cony ale nadal cieknie by&263 mo&380e jeszcze jest gdzie&347 naruszony bo gdy tylko

W Autolandzie powiedzieli mi że samego środka nie ma tylko można wymienić całość tzn. z obudową koszt od 300 do 500pln. Jak jest naprawdę

niech ci głupoty nie wciskają są termostaty tylko i wyłącznie z obudową ale to nie w Twoim silniku. zrób tak jak napisałem i ma być dobrze.

VOLKSWAGEN PASSAT Termostat a pompa wody

Witam. mam pytanie a zarazem problem. Mam passata b4 19 TDI 90KM mam go dopiero miesiąc. Podzczas jazdy zauwazyłem ze mam temperature ok 70 C tylko podczas postoju wchodziła na 90 C przeczytałem wasze posty i doszłem do wniosku ze to termostat wiec go wymieniłem ale po wymianaie zauwazyłem ze cieknie mi płyn spod silnika cieknie mi chyba z pompy gdzie jest taka jakby okragła wklęsła podkładka

TAK. przy kupnie nowego termostatu był w zstawie nowy oring i własnie to jego dałem wsadziłem go miejśce starej uszczelki czyli między termostatem a pastikową obudową termostatu moze macie racje ze oring się przemiescił i sie nie ułozył równomiernie ale kurde nie ma możliwości tego sprawdzenia bo nie widac czy przypasował sie orin jest bradzo trudne dojście do niego Wrrrr.....

Ten badziewny element nazywany obudową termostatu lubi pękać(podobnie jak króćce przy głowicy) i może się łatwo odkształcić i wtedy jak byś nie próbował go przykręcić i tak będzie leciało ja profilaktycznie przy wymianie termostatu kupuję zawsze nowa obudowę(koszt 14pln czyli w porównaniu z rozbieraniem wszystkiego na nowo bardzo mały).

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Gdzie szukać termostatu w V6

Witam Pytanie jak w tytule. Na rysunkach widać że przy pompie wody ale pytanie czy jakoś jest dostęp z wierzchu czy trzeba zdemontować a tym samym również pasek rozrządu Pozdr

do termostatu powines sie dostać bez zdejmowania paska rozrządu . Zedjmujesz krociec i tam wyjmujesz termostat czyli regulator ukladu chłodząciego chyba ze chcesz zmieniac caly termostat z obudową .

VOLKSWAGEN PASSAT Problemy z termostatem Opel astra 1.4 16V

Witam Prosze o poradę . Otóż mam wieczne problemy z temp. w swoim aucie. Wymieniałem juz kilka razy termostat i za każdym razem jest to samo - zacina sie w pozycji zamkniętej. Jest to na pewno wina termostatu bo często temp dochodzi do 100st i wtedy obudowa termostatu jest bardzo gorąca a chłodnica zimna. Czy możliwe żebym kilka razy z rzędu trafil na wadliwy termostat czy moze byc inna przyczyna Pacjent to Astra F 1.4 16V Ecotec 1997r

VOLKSWAGEN PASSAT Obudowa pompy wody (numer etka)

Witam kolegów mam mały problem z pompą wody niestety po dwóch latach i 25000 km zdechło mi łożysko pompy wody czyli mam betoniarkę pod maską no i muszę to wymienić . Niestety przy poprzedniej wymianie wkładu pompy pourywały mi sie śrubki w obudowie i zostały co prawda powiercone ale jak to bywa przy wierceniu w alu z róznym skutkiem o co prawda nie cieknie ale jak już mam wymieniać

Dzieki koledzy za pomoc ja mam tą obudowe w ręce tylko pompa jeszcze w samochodzie ze starą obudowa z etki faktycznie wychodzi że to jeden kawałek 639 a mi chodzi o to aluminiowe coś do czego przykręcamy śrubki i zakładamy węze i termostat podobno to co mam jest z golfa 3 turbo diesla a numer spisany z obudowy i są znaczki VW i Audi na tym czyli raczej oryginał638

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jak wymienic termostat w Passacie z silnikiem ALT (2.0 benzyna)

Witam mam problem z wymiana termostatu w moim aucie. Jest to passat 2002 rok oznjaczenie silnika ALT 2.0 benzyna 130 konny Problem polega na tym ze nie moge sie dostac w zaden sposob do termostatu ( na zdjeciu w czerwonej ramce jest miejsce gdzie sie ona znajduje lecz uniemozliwia mi tam dojscie alternator a tym bardziej nie ma jak z gory sie tam dostac ( nie wiem czy nalezy sciagac jakies paski i

Witam. Miałem okazje wymieniać termostat w takim silniku tyle że w audi i musze zmartwić gdyż jest umiejscowiony w tym samym miejscu co w 1.6AHL ale wymiana jest zdecydowanie trudniejsza ponieważ jest sporo większy. Najłatwiej ściągnąć kolektor ssący wtedy jest wystarczająco dużo miejsca żeby go wyciągnąć. Sam termostat występuje w sprzedaży jako cała obudowa wraz z czujnikiem

to załatw mi jeden do ALTa Czy wymieniał ktoś wogole w silniku ALT sam wkład bo nie mogę nigdzie znaleść samego termostatu tylko cały z obudową. Prosze o numery wkładu.

VOLKSWAGEN PASSAT [ elektrykaelektronika] Czujniki wody w obudowie termostatu

CZy ktos jest w stanie powiedzieć mi za co odpowiedzialne są czujniki wody w VR6 automat mam na mysli trzy sztuki w kolorach żółtym niebieskim i brazowym. Jeszcze jedno w brązowym czujniku coś lata w środku jak sie nim porusza natomiast pozostałe nie czy to normalne czy raczej wskazuje na jego zepsucie

Jeden z nich podaje temp. do ECU drugi do tablicy wskażników trzeci ten co Ci lata to włącznik. Jak coś pomyliłem to ktoś poprawi. Jak będziesz je tak wyjmował i macał to obudowa kosztuje 140 PLN czujniki też nieco Napisz co się dzieje że tam zaglądasz

VOLKSWAGEN PASSAT gdzie jest termostat 2.0

gdzie jest termostat w b4 2.0 85kw

Bywa z prawej strony bloku silnika nad obudową sprzęgła więc lepiej byłoby poznać kod silnika.

VOLKSWAGEN PASSAT temperatura silnika - przeczytaj zanim zapytasz

Z uwagi na pojawianie się średnio 2 razy dziennie pytania o temperaturę silnika utworzyłem ten artykuł myślę że odpowie na kilka pytań UWAGA na rozgrzanym silniku nie powinno się otwierać zbiorniczka wyrównawczego z powodu zagrożenia poparzeniem (z układu może zostać wyrzucona gorąca ciecz i para). Jeśli zachodzi konieczność otwarcia korka należy robić to powoli oraz okryć zbiornik

Witam wszystkich Mam wielki problem a mianowicie prawie brak ogrzewania w kabinie dodam ze czytałem wszystko o problemach jakie mogą być wszystko sprawdziłem i nic nadal nie grzeje tylko jak załączą się wentylatory to dopuki chodzą to i trochę leci ciepłe powietrze przy wyłaczonych nic a przewody przy nagrzewnicy są gorące temperatura sięga nawet 90 stopni nagrzewnica prawie nowa wymieniłem

VOLKSWAGEN PASSAT Temperatura silnika

Witam mam pytanie czy to jest normalne żeby w b6 silnik osiągał swoją normalna temperaturę pracy (90 st.) dopiero po przejechaniu ok 10-12 km dodam że jazda odbywa sie poza terenem zabudowanym ok 70-90 km na godzine a temperatura zew jaka panowała przy tym pomiarze to ok 1 st celsjusz.W B5 i B3 silnik nagrzewał mi sie dużo szybciej

Nie przejmujmy sie - nic nie jest wieczne. Po kilku latach moze i termostat przestac prawidlowo dzialac.Warto wiec go sprawdzic. W B6 niestety nie ma zaworu spustowego plynu chlodzacego.Musiymy sie wiec dostac do dolnego weza chlodnicy ktory znajduje sie na dole po prawej stronie. Wyjmujemy zabezpieczenie i wyciagamy waz - z ukladu chlodzenia wyplywa nam okolo 3 L plynu wystarcz to aby spokojnie wymontowac

VOLKSWAGEN PASSAT Faq-spis Tematów B3b4 (35i)

IDENTYFIKACJA POJAZDU - OZNACZENIA MODELI passatA - B3 i B4 Oznaczenia Modeli passata &8211 oznaczenia wszystkich wyprodukowanych modeli Gdzie sprawdzić jaką ma się wersje wyposażenia OLEJE Dyskusja o olejach IDENTYFIKACJA POJAZDU &8211 OZNACZENIA LITEROWE SILNIKA I VIN Gdzie sprawdzić miesiąc produkcji samochodu Co nam mówi numer silnika Dane techniczne Tabela - oznaczenia literowe silników

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura cieczy chłodzącej w 1.8T AWT.

Mam pewien problem choć może to nie jest problem doradźcie mi. Gdy jeżdżę po mieście np. i temperatura zbliża mi się do 90 stopni Celsjusza to gdy je osiągnie to po chwili opada trochę niżej i potem znów się podnosi. Musiałbym długo jeździć żeby osiągnął 90 stopni i sztywno je trzymał. Dziś np. jechałem na trasie około 30 km. spokojnie nie szybko i nie osiągnął mi pełnych

Tak założyłem Do bloku termostat potem oring i obudowa. Pomijając fakt że fabryka założyła u mnie inaczej (pierwszy raz zmieniany od nowości termostat). Założyli w kolejności oring termostat obudowa.

Wiecie... tu nie chodziło o to że było to trudne manualnie bo nie było nawet pomimo bardzo małej ilości miejsca. Problem miałem z tym ze odstawała ta obudowa przy dolnej śrubie ale jak się okazała potem nie był to problem gdyż nie ciekło. Mam też pewne podejrzenia że tamten termostat vernet mógł nie pasować idealnie. Jak został założony eps to obudowa dochodzi i nie ma szpary.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam Mam do wymiany termostat w swoim pasku i jest mały problem a mianowicie kolo ze sklepu motoryzacyjnego powiedział że musze sie dowiedzieć czy ten owy termostat jest wymienny. Tzn może mi załatwić sam wkład za grosze 30-40 zł (chyba chodzi o to - httpiv.plimages36524947495531143872.jpg ) lub jeśli nie jest wymienny całośc z obudową około 350 zł - httpiv.plimages33409060636012778916.jpeg

poszulałem troche po sklepach w necie i znalazłem np tutaj httpwww.noweczesci.pltermostatv...-16346-100095 albo tutaj httpwww.iparts.plauto-czesciter...46-100095.html i widać że można kupić sam wkład. Także myśle że można by było bez problemu wymienić sam ten wkład a nie kupować całego z obudową. Napiszcie co o tym myślicie. Jeśli chodzi o to jak ten termostat jest skęcony to nie

No niby tak tylko popatrz sobie w opisy tych termostatów to ten przy tylu stopniach otwiera ten przy tylu z wygladu też jakieś trochę inne no i numery zamienników to do połowy koncernu vw pasują i nie tylko to nie wiem albo nie rzetelność sklepów albo niewiem. Według ETKI też z całą obudową. Na forach też piszą że z obudową Tak jak pisałem rozebrać i dopasować w sklepie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat b5 FL - zimno w środku samochodu problemy z temperaturą

mam problemy z temperaturą w środku samochodu jest chłodno niby jest 90 stopni na szafie ale w module engine i instruments jest 75 stopni wyczytałem że jak jest to samo to czujnik jest dobry ale dlaczego na szafie jest 90. termostat trzyma (górny wąż ciepły dolny zimny wisko można palcem zatrzymać) nie mam dolnej pokrywy silnika. Druga rzecz co mnie dziwi to temperatura 155 stopni - czy tak ma być

cześć czyli wynika z tego że poprzedni właściciel zostawił sobie mój kluczyk ba mam 2 a tam jest 3 (a potem się passki tracą). Wydaje mi się że jest to nie możliwe aby mu przyblokować ten 3 kluczyk bo zablokuje też swoje 2 P.S kotek_19 to moja żonka która dała wam po &8222&8221 bo jej też jest zimno w samochodzie Już jest po problemie ręce trochę poprzecinane ale już jest ciepło

VOLKSWAGEN PASSAT zbiorniczek wyrównawczy-pytanie

witam. moglo to pytanie juz byc ale nie moge znalezc. czy w silniku 2.8 vr6 zbioniczek wyrownawczy powienien miec zboku otwor przez ktory moze sie wylewac nadmiar chlodziwa sprawdzalem w silniku 2.0 i tam dziury byly ale gleboko byly delikatne scianki i zbioniczek byl szczelny... prosze o szybka odpowiedz

nie wiem jak u CIebie ale w niektorych autach termostat opiera sie o plastikowa obudowe termostatu i bardzo czesto ta plastikowa obudowa peka mimo ze wszystko jest szczelne to w srodku termostat nie ma sie o co oprzec i mimo ze sie otwiera prawidlowo to nie otwiera duzego obiegu na chlodnice. Jesli chcesz sprawdzic uszczelke glowicy to zapal silnik (musi byc zimny) odkrec zbiorniczek i sprawdz czy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ogrzewanie slabo grzeje

witam mam problem z ogrzewaniem w passacie b5 z 99r bardzo slabo grzeje. jak zrobie na max ogrzewanie to powinno leciec bardzo cieple powietrze a leci zaledwie letnie. silnik nagrzewa sie dobrze i dosyc szybko. termostat otwiera sie normalnie. dodam ze jest klimatronik. co proponujecie gdzie szukac przyczyny a moze najpierw jechac na komputer

Witam Postanowiłem wymienić cały termostat wraz z obudową i czujnikiem który się tam znajduje. Umiejscowienie termostatu przez inżynierów z VW błaga o pomste do nieba. termostat wymieniony auto łapie szybko 90 stopni i tak trzyma. NAgrzewnica odpowietrzona i w czasie jazdy przy 2000 grzeje nawet dość mocno. Sprawa przyjmuje innego obrotu jak auto chodzi na wolnych obrotach to leci tylko

VOLKSWAGEN PASSAT wariuje temperatura

Witam od niedawna posiadam B3 z silnikiem 1.9 D i mam duży problem z temperaturą otuż płynu chłodniczego ubywa dość sporo gdy jade spokojnie temperatura oscyluje w granicach 80 - 90 na wskaźniku temperatury. Gdy przycisne mocniej dochodzi do 110. Dzis gdy zatrzymałem się na światłach spod maski bardzo parowało mimo iż płyn sie nie zagotował gdy podniosłem maske - silnik był mokry

no i zabrałem się za robote powiem wam drodzy forumowicze jaki szok przeżyłem kiedy odkręciłem to kolanko przy pompie i co zobaczyłem NIC zero termostatu tylko dziura Dość mnie to załamało bo skoro grzeje sie zbytnio bez termostatu (100-110) to co będzie kiedy go założe. co to może być teraz z tym zagrzewaniem się silnika Łopatki pompy poszły sie kochać Wężyk (cienki) od chłodnicy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 b5 1.8t gotuje się łapie temperature wielka zagadka

Witam passat b5 1997 1.8t instalacja gazowa Płyn w chłodnicy się gotuje. Auto łapie temperaturę między 90-130 stopni wszystko dzieje się nagle po wymianie katalizatora (uszkodzony) na używany orginal. Wymienili mi katalizator fajnie mocy przybyło ponieważ stary był uszkodzony (środek już latał). Odebrałem autko poczekałem aż spokojnie złapie sobie 90 stopni i przejechałem się nim

To też metoda - skuteczna aczkolwiek kosztowna. Przyczyn braku cyrkulacji płynu chłodniczego może być kilka. 1. Zapowietrzenie układu 2. Niesprawny termostat 3. Uszkodzona pompa (o ile ma się w niej co uszkodzić oprócz wycieku lub stanięcia) Zapowietrzenie układu może mieć kilka przyczyn 1. Nieszczelna uszczelka głowica lub blok 2. Niefachowe odpowietrzenie gdy założymy że mechanik

VOLKSWAGEN PASSAT B5 uciekający płyn chłodniczy... nie widać wycieku

witam Mam problem w pasku 2001 po lifcie z silnikiem AVF Około 10tyś kilometrów wcześniej zauważyłem ubytki płynu chłodniczego. Po wymianie zbiorniczka wyrównawczego z korkiem nadal występuje ten problem. Zauważyłem że w obecnej chwili muszę dolać około 1-1.5 litra płynu na 200km. W komorze silnika sucho silnik pracuje równo po postoju 1-2 dniowym odpala od strzała. Czy miał może

witajcie czy w silniku AFV nr 32 (pod cyferką) to obudowa termostatu Pytam bo za silnikiem poniżej dolotu od turbo jest podobna częśc która puszcza mi płyn z chłodnicy wydawalo mi się że termostat jest z prawej strony.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 bardzo duze spalanie

Witam posiadam silniczek 16 w moim pasku jednak mam naprawdę ogromne spalanie 2 razy zalałem do pełna i wyszło mi spalanie ok 14-15 l na 100km koszmar fakt jeżdzę dużo po mieście ale to chyba jest coś nie tak żeby tyle palił może macie jakieś pomysły Z góry dzięki za wszystkie informacje.

W połowie stycznia 2008 miałem podobny problem temperatura na wskażniku max.70 st.choć bym nie wiem jak pogonił silnik powodem był padnięty termostat ( kupiłem Wahler ).Przynajmniej w moim silniku potrzeba było zluzować pasek wielorowkowy bo obudowa pompy wspomagania zasłaniała jedną ze śrub od termostatu. Można to zrobić bez demontażu przodu.

VOLKSWAGEN PASSAT B3 [2E Passat b3] Wyrzuca wodę ze zbiorniczka wyrównawczego

Witam ostatnio w trasie pękł mi przewód gumowy i wyleciała woda silnik w chwili zgaszenia miał około 100stopni zalany był płynem wąż naprawiłem zalałem wodą destylowaną zmieszaną z płynem i zrobiłem 350km do domu bez problemu dzisiaj po 10km zgasiłem silnik(temperatura 90stopni) i zobaczyłem kałuże pod samochodem leciała jakby ze zbiorniczka po odczekaniu ponownie zalałem

U mnie to samo. Ale tak jak pisał Bartek. W korku jest zawór ciśnieniowy(tylko on go nazwał termostatem przez co go nie zrozumiałem) i on pod wpływem nadmiaru wytworzonego ciśnienia się otwiera zwalnia nadmiar pary która wydobywa sie właśnie tymi otworami. PS tych otworów nie wolno jest zatykać one są jedynie osłonięty najczesciej czarną obudową ewentualnie błękitną

VOLKSWAGEN PASSAT Wymiana pompy wody

Witam mam do wymiany pompę wody w swoim pasku i mam pytanie żeby do niej dojść trzeba odchylać pompę wspomagania tak jak w przypadku wymiany termostatu I czy trudno sie do niej dobrać Silnik jak w podpisie 1Z

Ludzie sukces Wymieniłem pompę wody bez zdejmowania rozrządu. Odkręciłem pompę z całą obudową. Wstawiona nowa pompa wody nowy termostat nowy pasek wielorowkowy nowy pasek klinowy i teraz osiąga normalną temperaturę w granicach do 90 mam cieplej w samochodzie nie piszczą paski poprostu rewelacja.

VOLKSWAGEN PASSAT rozrząd i pompa wodna

co ile tys. km. wymienia sie rozrząd i pompę wodną w passacie b4 silnik 2E czy razem z wymianą rozrządu wymienia sie też pompę

Nie wiem bo ja kupowałem wkład pompy (marka Hepu) i oringu nie było. Być może w pompie z obudową będzie. Ja dokupiłem oring w Agromie za 25 zł. W IC nie mieli na miejscu. Ale i tak będziesz potrzebował takiego oringu bo taki sam idzie pod obudowę termostatu a tych w zestawie napewno nie będzie.

VOLKSWAGEN PASSAT Cały czas chodzi 2 bieg wentylatora

Witam. Rozbebeszyłem cały przód w VR6 i wymieniłem termostat z obudową. Zrobiłem jeszcze kilka nieistotnych rzeczy w tym delikatne mycie silnika. Złożyłem i wszystko chodzi miodzio ale mam następujący problem po odpaleniu cały czas chodzi mi 2 bieg wentylatora. W rezultacie silnik nagrzewa się do maks. 70C. Dopiero przy tej temperaturze się wentylator wyłącza. Wentylator nie włącza

VOLKSWAGEN PASSAT VR6 po przekładce żlenie odpala Problem z elektryką

Siema Sprawa tyczy się passata B4 VR6. Uszkodziłem swojego i kupiłem nowego z rozwalonym silnikiem. Przełożyłem ze starego większość gratów czyli silnik sprzęgło skrzynię zawieszenie hamulce i wnętrze. Po tej operacji silnik dość ciężko odpalał po przejechaniu 60km i zgaszenie w ogóle nie chciał odpalić łapał ale nie odpalał. Zero błędów na kompie podmieniliśmy większość

Z przodu pod obudową termostatu. Słabo widać bo aparatu nie mogłem tam włożyć. ---------- Post added at 1206 ---------- Previous post was at 1159 ---------- Zrobiłem telefonem - lepiej to widać

VOLKSWAGEN PASSAT Zmiana skrzyni z automatu na manual z V5

Witam. Czy ktoś może mi napisać co dokładnie będę potrzebował do zmiany skrzyni automatycznej na manualną z silnika 2.3 V5 w moim passacie B4 Wiem że flansze się różnią o 8mm i one idą do zmiany na pewno sprzęgło wybierak pedały bo w automacie są tylko 2 Czy coś jeszcze będzie mi potrzebne jakieś dodatkowe łapy itd Czy wybierak skrzyni jest uniwersalny w każdym silniku które były montowane w passatach B3 i B4 Z góry dziękuję za pomoc.

1 . Lista zakupów -Skrzynia biegów oryginalna VR6 lub VR5 (w skrzyni od golfa są inne flansze trzymajace przegub wewnetrzny tzn. w skrzyni od VR6 flansza jest na zabezpieczeniu a w skrzyni od VR5 jest przykrecana na klucz imbusowy. Koledzy na forum mowili tez że jest rozmiar flanszy inny ale w moim przypadku rozmiar byl taki sam. ) -wybierak do skrzyni -impulsator do skrzynie (automat ma inny tzn.

VOLKSWAGEN PASSAT Gaśnie gdy zimny (problemy ze ssaniem)

Witam jestem tu nowy i zielony jak szczypiorek nie wiem co jak i gdzie przeszukalem juz chyba wszystko i nie moge znalesc tematu podobnego do mojej usterki. Mianowicie mam taki problem ze do odpalenia silnika musze uzyc pedalu przyspieszenia poniewaz bez tego silnik nawed nie pyrknie. kiedy delikatnie dotykam tego pedalu silnik pali od dotkniecia ale kiedy tylko zapiore noge z pedalu silnik odrazu

Po wyciekach zostaje biały ślad najczęstsze miejsca to obudowa termostatu króciec z czujnikami i króciec z boku głowicy jescze lubi póścić na wejściach reduktora LPG (jak jest) a najgorsze to nagrzewnica i uszczelka głowicy-tłusty biały nalot na świecach. Jeszcze sama pompa moze puszczać na ośce -na misce olejowej powinny pojawić sie mokre ślady.

VOLKSWAGEN PASSAT Wyciek płynu chłodniczego.

Mam big problem jadą dziś do pracy zaczął lecieć na dywanik pasażera płyn chłodniczy a z nawiewu zaczeła lecieć para. Gdzie mogło to puścić i co jak to naprawić. Szukałem na forum ale chyba z tych nerwów nie mogę nic na ten tamat znaleść. P. S. A dzis ku...... mam wyjeżdżać na urlop.

A skąd ma wychodzić Wychodzi z najcieplejszego miejsca w silniku. I zamykając ten obwód nie powodujesz że silnik ma większą temperaturę i przegrzejesz głowicę bo od tego jest termostat żeby tym zarządzać. Tak tylko znaczenie tego obiegu jest inne nie ma chłodzić silnika tylko grzać kabinę. Z mojej strony tyle w temacie każdy ma swoje przekonania i trzyma się swego . Ja to przerobiłem

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Ubytek płynu chłodzącego w b4 19TDI AFN

Witam Mam taki problem w trakcie nagrzewania się silnika twardnieją węże z układu chłodzenia i nie ma żadnego wycieku jednak rano jak wyjeżdżam z garażu pokazuje się plama po płynie chłodniczym i widać ubytek w zbiorniczku wyrównawczym. Nie wiem co może być przyczyną takiego zjawiska jak węże są ciepłe i twarde to nie ma wycieku a jak ostygnie to jest wyciek

u mnie był taki przypadek ze sie pofalowała obudowa termostatu bo jest na 2 śruby i przy śrubach dociskało ok a w miejscach gdzie nie było śrub sie odkształciło i trochę płynu mi ubywało..

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen passat termostat obudowa

  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.9TDI OBUDOWA TERMOSTATU - Bytom (30.00PLN)
  • TERMOSTAT OBUDOWA VW PASSAT B6 2.0 TDI VOLKSWAGEN - Koło (45.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B3 2.0 B OBUDOWA TERMOSTATU - Głogoczów (39.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.9TDI OBUDOWA TERMOSTATU - Bytom (30.00PLN)
  • TERMOSTAT OBUDOWA VW PASSAT B6 2.0 TDI VOLKSWAGEN - Koło (45.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B3 2.0 B OBUDOWA TERMOSTATU - Głogoczów (39.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.9TDI OBUDOWA TERMOSTATU - Bytom (30.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi