części samochodowe nanodatex

volkswagen passat termostat obud b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat termostat obud b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat termostat obud b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Obudowa termostatu - czy wymieniać

Demontując obudowę termostatu urwał mi się jeden zaczep w obudowie termostatu następnie podczas próby montaż termostatu (który okazał się trochę za duży) ułamały się kolejne trzy. Na zdjęci u poniżej zaznaczyłem ułamane uchwyty I teraz nie wiem czy mogę przykręcić termostat i nie zawracać uwagi na uchwyty czy może konieczna jest wymiana termostatu.

A jaki zakładasz termostat Wahlera tak

Kupiłem Wahlera i Verneta niestety oba się okazały nie do mojego modelu (nie mieściły się w obudowie termostatu). Jutro idę kupić oryginał w serwisie. Tylko nie wiem czy mogę zamocować go w starej obudowie ps. mi się zdjęcie wyświetla a wam

Musisz usunąć z obudowy termostatu te pozostałości które trzymały stary termostati wtedy Wahler się zmieści. Dobrze oglądnij obudowę ja też z tym walczyłem.

Witam mam podobny problem z obudową termostatu.Pd czas wymiany termo zobaczyłem jakiś kawałek plastiku w termostacie od strony obudowy myślę sobie pewnie sie zaciął stary właśnie przez to plastikowe coś. wymieniłem termostat na nowy podobno jakiś niemiecki 35zł posmigałem jakis tydzień wszystko było ok temp 90stopni i dzisiaj przy tem. -15 stopni przejechaniu 30 km z przerwą 5 minutowa

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Samodzielna wymiana termostatu

Witam mam pytanie czy wymiana termostatu w moim autku tzn passat 2003r 1.9TDI AVF to skomplikowana i trudna robota czy trzeba np sciagnac rozrzad

wymieniałem termostat na dniach miałem taki sam zestaw jak ty ja użyłem ta uszczelkę płaska papierowa i oring zostawiłem w pudelku. Nie widzę żadnych objawów aby puściło jedynie co to dokreciłem mocno i tyle. maciek-s termostat nie ma znaków jeśli nie miałeś wcześniej to włóż go w ten sposób aby nie wstawał poza obudowę silnika czyli węższą stroną do silnika. pozdrawiam

To jaki jest kranik to raczej nie jest powiązane z silnikiem. Ja mam AVB 2004 automat (chłodnica wody z chłodnicą oleju ASB) i kranik mam jak na zdjęciu z linka do tutoriala a rodziców pasek AVB 2004 manual ma właśnie taką czarną motylkową. Co do spuszczania płynu jak wymieniałem u rodziców to robiłem na zimnym silniku z chłodnicy spuściłem przez kranik za pomocą wężyka i wiaderka

Witam Panowie mam pytanie odno&347nie tej cz&281&347ci httpallegro.plobudowa-termostatu...064327954.html Ot&243&380 mia&322em z niej wyciek p&322ynu a w&322a&347ciwie jeszcze mam - by&322o na niej mikro p&281kniecie ale nie mam poj&281cia sk&261d mog&322o si&281 wzi&261&263. Tr&243jnik zosta&322 pospawany i przykr&281cony ale nadal cieknie by&263 mo&380e jeszcze jest gdzie&347 naruszony bo gdy tylko

To tak dla potomnych termostat jest za alternatorem żeby go wymienić zsuwamy pasek zdejmujemy klemę masową luzujemy dolną śrubę od alternatora górną wykręcamy odsuwamy alternator na bok i bawimy się w ginekologa-amatora Dojście do dwóch śrub obudowy termostatu jest lekko utrudnione ale wystarczające. Całość roboty to jakieś 30 min.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Termostat w silniku 1.6 AHL 101 KM wymiana instrukcja

Mam prośbę do tych którzy wymieniali termostat w tym konkretnym silniku 1.6 AHL (lub podobnych 1.6 74kW) z klimatyzacją. Chodzi mi o dokładne wskazania Czy zabierać się za wymianę od góry odkręcając napinacz paska alternator kolektor czy też jeszcze coś innego Czy może od dołu (z kanału) po zdjęciu osłony silnika jest taki dostęp że można wymienić termostat nie demontując przy

O dołu nie ma szans dojścia termostat jest za wysoko umieszczony. Pozostaje tylko góra. termostat jest za alternatorem. Popuść Pasek wielorowkowy i alternator przesuń go troche w bok (nie wyciagniesz go). Zrobi się trochę miejsca na odkręcenie obudowy termostatu. Nawet szybko udało mi się go wymienić zwarzywszy na to że jest tam mało miejsca.

Witam. Potwierdzam słowa kolegi lukasza-121. Właśnie jestem w trakcie wymiany termostatu w silniku ALT. Po pierwsze termostat w tym silniku to regulator temperatury i nie kosztuje kilkadziesiąt złotych (ja zapłaciłem 420 zł w serwisie). Jego budowa jest skomplikowana to bardzo precyzyjne urządzenie i nie ma możliwości (sam myślałem naiwnie że tak się da) wymienić tylko wkład. Otóż

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Gdzie szukać termostatu w V6

Witam Pytanie jak w tytule. Na rysunkach widać że przy pompie wody ale pytanie czy jakoś jest dostęp z wierzchu czy trzeba zdemontować a tym samym również pasek rozrządu Pozdr

do termostatu powines sie dostać bez zdejmowania paska rozrządu . Zedjmujesz krociec i tam wyjmujesz termostat czyli regulator ukladu chłodząciego chyba ze chcesz zmieniac caly termostat z obudową .

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jak wymienic termostat w Passacie z silnikiem ALT (2.0 benzyna)

Witam mam problem z wymiana termostatu w moim aucie. Jest to passat 2002 rok oznjaczenie silnika ALT 2.0 benzyna 130 konny Problem polega na tym ze nie moge sie dostac w zaden sposob do termostatu ( na zdjeciu w czerwonej ramce jest miejsce gdzie sie ona znajduje lecz uniemozliwia mi tam dojscie alternator a tym bardziej nie ma jak z gory sie tam dostac ( nie wiem czy nalezy sciagac jakies paski i

Witam. Miałem okazje wymieniać termostat w takim silniku tyle że w audi i musze zmartwić gdyż jest umiejscowiony w tym samym miejscu co w 1.6AHL ale wymiana jest zdecydowanie trudniejsza ponieważ jest sporo większy. Najłatwiej ściągnąć kolektor ssący wtedy jest wystarczająco dużo miejsca żeby go wyciągnąć. Sam termostat występuje w sprzedaży jako cała obudowa wraz z czujnikiem

to załatw mi jeden do ALTa Czy wymieniał ktoś wogole w silniku ALT sam wkład bo nie mogę nigdzie znaleść samego termostatu tylko cały z obudową. Prosze o numery wkładu.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Krok po kroku termostat w 1.8 20V ADR

Witam Czy moze mi ktos wytlumaczyc jak wymienic termostat tak krok po kroku wiem ze to jest banalne widzialem tez post ale mam jeden problem a mianowicie jedna ze srob od obudowy termostatu jest przyslonieta pompa wody i zadnym kluczem sie tam nie dojdzie wiec zaczelem rozkrecac sroby mocujace pompe wody lecz okazalo sie ze niektore sroby sa pod alternatorem wiec zdialem pasek odkrecilem sroby od alternatora

VOLKSWAGEN PASSAT B5 termostat vr5

witam czy ktos moze wymienial termostat w takim pasku 2.3 vr5 jesli tak to moze mi ktos powiedziec czy duzo z tym roboty i czy jestem w stanie samemu to zrobic

Witam. Aby wymienić termostat musisz wykręcić cały króciec od bloku silnika który znajduje się z tyłu przy ścianie grodziowej pod cewkami(cewki odkręciłem -poprawiło dojście)o ile się nie mylę to jest mocowany na trzy śruby(10 kluczyk) i są dołączone dwa małe węże te od nagrzewnicy oraz jeden większy(plastikowy) z pompy wody na oringu.W obudowie znajduje się też czujnik temperatury.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 zaslepiony otwor w obudowie filtra powietrza

witam jak w temacie dzis wymieniajac filtr powietrza w silniku 20 azm zauwazylem zaslepiony korkiem od butelki otwor zaznaczony na foto pytanie do czego ten otwor i co tam powinno byc podlaczone i czy moze byc to zaslepione

Nie jestem pewny ale może to dopływ ciepłego powietrza do silnika który działa kiedy jest zimno powinien być w puszcze w okolicach tego otworu termostat z klapką

VOLKSWAGEN PASSAT B5 przegrzewanie i brak ogrzewania po wymianie termostatu

silnik się przegrzewał mechanik stwierdził - termostat i wymienił po wymianie jest chyba gorzej szybciej się grzeje i nawet dochodzi do 130 w dodatku brak ogrzewania przed wymianą było teraz opcja mechanika to pomopa wodna - jest jakiś sposób sprawdzenia pompy bez jej rozbierania (wiadomo że to kosztowna robota)

Przerabiałem to samo mam dokladnie tez uszkodzony ten element nie mozna go nigdzie dokupic w Polsce mimo tego ze jest na nim numer czesci VW w etce nie wystepuje czesc o takim numerze. Ja kupilem ten element w USA bo tam czesc o takim numerze wystepuje i kosztowala mnie dokladnie 5 po wymianie dalej jest zle wiec pozostaje mi jedynie wymiana obudowy. Tez mialem tak ze gdy pokretlo na zimne lecialo cieple i na odwrót.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z nagrzaniem passat b5 1.9tdi 90km AHU

cześć mam passata b5 1.9tdi 90km AHU z 1998r. I mam problem z temperaturą cieczy chłodzącej a mianowicie nie potrafi osiągnąć temp 80 stopni Sprawdziłem 1) błędy w silniku przez vag &8211 com brak 2) czy jest sprawny termostat jak odkręcałem obudowę na termostacie (plastikowa) do woda nie wypływała czyli termostat trzyma więc postanowiłem sprawdzić czy się otwiera. Dałem go do

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Brak klaksonu i awaryjność

Kilka dni temu padła mi pompka przy sprzęgle i wróciłem 340 km bez sprzęgła.Ale to mało ważne Kupiłem nową pompkewymieniłem i wszystko byłoby super ale stracił się klakson.Nie wiem czy ten pasio jest złośliwybo co chwile coś siada.Na szczęście że się znam odkryłemże tasiemka w obudowie przy kierownicy poszła się kochać i na szczęście naprawiłem ją (jutro sprawdze 100%

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat b5 FL - zimno w środku samochodu problemy z temperaturą

mam problemy z temperaturą w środku samochodu jest chłodno niby jest 90 stopni na szafie ale w module engine i instruments jest 75 stopni wyczytałem że jak jest to samo to czujnik jest dobry ale dlaczego na szafie jest 90. termostat trzyma (górny wąż ciepły dolny zimny wisko można palcem zatrzymać) nie mam dolnej pokrywy silnika. Druga rzecz co mnie dziwi to temperatura 155 stopni - czy tak ma być

cześć czyli wynika z tego że poprzedni właściciel zostawił sobie mój kluczyk ba mam 2 a tam jest 3 (a potem się passki tracą). Wydaje mi się że jest to nie możliwe aby mu przyblokować ten 3 kluczyk bo zablokuje też swoje 2 P.S kotek_19 to moja żonka która dała wam po &8222&8221 bo jej też jest zimno w samochodzie Już jest po problemie ręce trochę poprzecinane ale już jest ciepło

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura cieczy chłodzącej w 1.8T AWT.

Mam pewien problem choć może to nie jest problem doradźcie mi. Gdy jeżdżę po mieście np. i temperatura zbliża mi się do 90 stopni Celsjusza to gdy je osiągnie to po chwili opada trochę niżej i potem znów się podnosi. Musiałbym długo jeździć żeby osiągnął 90 stopni i sztywno je trzymał. Dziś np. jechałem na trasie około 30 km. spokojnie nie szybko i nie osiągnął mi pełnych

termostat kup najlepiej w serwisie (w Saczu kupowalem czesci do swojego ) Koszt to okolo 50 zlotych.Wymiana jest bardzo prosta potrzebujesz miec tylko dlugie klucze imbusowe lub klucz nasadkowy z przedluzka 8 lub 10 juz nie pamietam.Stojac przodem do auta termostat masz po prawej stronie silnika pod kolektorem.Najpierw spuszczasz wode z chlodnicyczekasz az zejdzie odkrecasz 2 srobki na plastikowej

Tak założyłem Do bloku termostat potem oring i obudowa. Pomijając fakt że fabryka założyła u mnie inaczej (pierwszy raz zmieniany od nowości termostat). Założyli w kolejności oring termostat obudowa.

kup jednak oring oryginalny 5 zł kosztuje bo może w tym nieoryginalnym ktoś minimalnie go zmniejszył... co do dołu... czy wiesz że w obudowie plastikowej jest taki kawałek jopka plastikowego który zabezpiecza termostat jak włożysz termostat w pionie to nie dopchniesz obudowy.... a montuje się tak na plastikową obudowę wkładasz oring potem termostat i przekręcasz go o około 60 stopni

Na początek dodam że trochę dziwnie zabierasz się za naprawę. Jeżeli coś odkręcasz i nie chce się przykręcić to nie gwałć pilnikiem tylko na spokojnie popatrz bo coś źle składasz. termostat nie wchodzi bo zapewne ten pałąk na termostacie który wchodzi w obudowę opiera się o nią i dlatego nie możesz jej przykręcić. Wystarczy obrócić termostat tak żeby ten pałąk był pionowo

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej

Wczoraj udało mi sie wreszczie podpiąć samochód pod komputer. Turbina i przepływomierz okazały się w normie. Natomiast pojawił siębłąd czujnika temperatury cieczy chłodzącej silnik. MEchanik mówi że to moze być przyczną lekkiej czkawki silnika do 2000 obr. gdyż czujnik raz podaje np. temp 90 st a za chwilę 30 st. Jesli błąd będzie się pojawiał trzeba będzie wymienić na nowy. Gdzie taki czujnik się znajduje i jaki może być koszt nowego. Silnik TDI AJM 115 KM.

Witam Mam do wymiany czujnik temperatury cieczy chłodzącej i termostat w B5 1.9 TDI 101km AVB 2001rok z postów udało mi się ustalić że czujnik znajduje się z tyłu silnika przy ścianie grodziowej jeśli się mylę to mnie poprawcie a może mi jeszcze ktoś powiedzieć gdzie w tym modelu znajdę termostat czy czasem nie znajduje się on w tej samej obudowie w której umieszczony jest owy czujnik czy może w innym miejscu dzięki za odpowiedź

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura silnika

Mam pytanie odnośnie wskaźnika temperatury posiadam paska 1.9 tdi 130 km w automacie ( tiptronic) wskazuje najwięcej 90 stopni nigdy tej temperatury nie przekroczył nawet w długich korkach i przy ostrej jeździe czy w tych modelach ze skrzynią automatyczną tak jest POZDRAWIAM.

Miałem podobny problem czyli uszkodzony czujnik temperatury jednak nie mialo to wpływu na spalanie.Czujnik temperatury jest dwusekcyjny czyli dwa w jednym jeden odpowiada za wskazania na desce rozdzielczej a drugi współpracuje z komputerem. wynikałoby z tego że są dwa warianty w przypadku jego uszkodzenia 1. dobre wskazania temperatury na desce rozdzielczej i duże zużycie paliwa 2. złe temperatury

No i wreszcie słuszna decyzja Na pewno pomoże bo nie zdrowo jest dla silnika gdy jest nie dogrzany. Niestety vw tak skonstruował wskaźnik tempże przy normalnej jeźdźie ciężko się zorientować kiedy termostat zaczyna nie domagać Jest na to sposób opisany tu na forum-polecam każdemu liniowy wskaźnik temperatury. Na termostacie nie oszczędzać bo nie markowe produkty często nie trzymają

A czy wśród nich był ori z serwisu Jeśli nie to zmień jeszcze raz na taki i moim zdaniem skończą się Twoje problemy. Jeszcze jedno pytanie-sam zmieniałeś termostat Jeśli tak to gdzie dałeś oring uszczelniający Czy aby przypadkiem nie pod termostat Jeśli tak to będzie taki sam objaw jak termostat otwarty. A jeżeli oring masz dobrze i miałeś już ori to niestety nic innego do głowy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Silnik nagrzewa sie tylko do 70-80 stopni po wymianie chlodnicy(

Hej wymienilem w zeszlym tygodniu chlodnice i od tego czasu silnik sie nagrzewa tylko do 70-80 stopni i nic dalej Co to moze byc Zalozylem jakas najtansza chlodnice za 260zl za bardzo pozalowalem Pozatym nie wiem jaki plyn mechnik wlal do ukladu twierdzi ze G12 ale cholera go wie.... Druga sprawa jest taka ze zalozylem kola 17 zamiast 15 i silnik pali 15l-2l. wiecej. Wiem ze na duzych kolach wiecej pali ale zastanawiam sie czy nie koltluje wiecej przez niedogrzany silnik.

Witam Wymieniłem termostat. Jest to prosta czynność i może ją każdy zrobić na podwórku. Zakupiłem termostat Wahler 35zł Koncentrat ORI G13 w Skodzie 26zł Spuściłem 2l płynu przez chłodnice podłączając wężyk do chłodnicy od strony kierowcy ściągnąłem prawą kratkę tą za którą jest InterCooler. Jest tam przy wejściu wężyka korek który się wykręca (kranik). Odkręciłem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 powyzej 100 kmh rosnie temp.az do konca

Witam po raz pierwszy moje auto to 1.8 se 20v automat z 1999 r. ostatnio na trasie podskoczyła mi temp.(powyzej120) oczywiście zjechałem i wylaczylem silnik od tamtej chwili gdy jadę wieczej niż 100kmh temp mi podskakuje powyżej 120 stopni przy normalnej jeździe temp. utrzymuje sie na 90 stopniach i nic sie nie dzieje przewody od chłodnicy jak i sama chłodnica góra gorąca dol zimny (czyżby

Witam ponownie oto ciąg dalszy moich przygód po wyciągnięciu termostatu a przed włożeniem nowego zrobiłem sobie jeszcze test czy bez termostatu coś sie zmieni przejechałem sie troszkę wzrosło do 90 i tak już trzymało nawet po przepędzeniu go gdzie wcześniej temp. już wzrastała powyżej 90 wszystko wyglądało ok i ze termostat jednak padł jakoś na drugi dzień dostałem nowy termostat

VOLKSWAGEN PASSAT B5 b5 1.6 AHL LPG sekwencja - czy padł czujnik temperatury gdzie on się znajduje

Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego od czasu pojawienia się mrozów pokazuje 0. Nawet gdy silnik jest ciepły temperatura na wskaźniku wogóle nie wzrasta. A samochód normalnie się nagrzewa. Czy może jest uszkodzony czujnik temperatury Pomóżcie koledzy

Dokładnie. 4 piny. Wydawało mi się ze jest on wpięty tą plastikową zawleczką w obudowę termostatu. Jest on z tyłu silnika poniżej przepustnicy. Ale tam słabo widać wiec może mi się tylko wydawało. W poprzednim aucie miałem takie samo rozwiązanie. Czujnik który wskazywał temperaturę na zegarach był wciskany w obudowę termostatu i mocowany identyczną zawleczką.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura silnika - szybkość nagrzewania

Czy możliwe jest aby silnik uzyskał 90 stopni po przejechaniu(normalniebez przeciąganiaszaleństw itp.) 3-4 kmWskażnik właśnie tak mi pokazuje jednak więcej niż 90 się nie wychyla. Czy może mam walniętu jakiś czujnik czy to normalne

Boże Święty-tylko nie vernet-to wyrób termostatopodobny. Każdy ma inne parametry-sprawdziłem sam kiedyś w ojcowym escorcie-wymieniałem te dziadostwa po kolei bo nigdzie nie mogłem kupić innego na szybko...W sumie kupiłem 3 i dopiero się wkurzyłem i uparłem żeby mi sprowadzono coś innego-lepszego. Sprzedawca nie rozumiał czemu chcę kupić droższy. Nie miałem juz siły tłumaczyć

Tak u mnie też spada tylko że u mnie dużo szybciej widzę to bo przerobiłem sobie eeprom wskaźnika aby pokazywał prawdziwą temperaturę na bieżąco. Wskaźnik działa prawidłowo termostat również trzyma pięknie-oczywiście graty tylko ori i tak było przez ostatnie dwa lata na poprzednim termostacie jak i jest na nowym który wymieniłem we wrześniu bo mi kawałek plastiku z obudowy termostatu

Plecionka nie ma związku z tym. Ja bym zaczął od ori termostatu. Parę już ich wymieniłem i jeszcze się nie zawiodłem (nie tylko u siebie w tdi). A Twój może się już wcześniej uchylać. Co do lpg to tak lpg ma wyższą temp. spalania ale jeśli mieszanka nie jest uboga a układ chłodzenia sprawny to raczej wyższej temperatury na wskaźniku nie zobaczysz. Przynajmniej ja nie widziałem

W weekend pobawilem sie 2a zuzytymi termostatami. Jeden z AVB drugi z AWT. Z AVB otwieral sie juz przy ok 77C z AWT przy ok 87C. Co ciekawsze to z AVB zamykal sie dopiero przy ok. 62C a z AWT przy ok 65C. Zaciekawiony tym zjawiskiem przerobilem termostat z AWT w taki sposob ze skrocilem o ok 5mm trzpien na ktorym pracuje termostat. Efekt taki ze teraz otwiera sie przy ok 89C a zamyka sie przy ok 75C.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam kolegów. Mam szybkie pytanie. Gdzie podłączyć przewód podciśnieniowy z obudowy gaźnika Lewy idzie do termostatu w filtrze powietrza natomiast prawy mi się zapodział przy wymianie gumy pod gaźnikiem i nie moge go znaleźć. Z góry dzięki za odpowiedź załączam foto Jest to passat 16 gaźnik 2E3. Z Góry dziękuję za odpowiedź.

Czy jest możliwość aby termostat rozpadł się gdy był zamontowany Wykręciłem go i z obudowy wyjąłem tylko okrągłą blaszkę DSC_0020.jpg DSC_0021.jpg Czy istnieje możliwość aby sam się tak uszkodził Nie wyjąłem żednej innej części tylko to. Jaka może być jeszcze przyczyna gotowania się płynu chłodzącego(passat b3 1.6td)

Witam Mam do wymiany termostat w swoim pasku i jest mały problem a mianowicie kolo ze sklepu motoryzacyjnego powiedział że musze sie dowiedzieć czy ten owy termostat jest wymienny. Tzn może mi załatwić sam wkład za grosze 30-40 zł (chyba chodzi o to - httpiv.plimages36524947495531143872.jpg ) lub jeśli nie jest wymienny całośc z obudową około 350 zł - httpiv.plimages33409060636012778916.jpeg

VOLKSWAGEN PASSAT B5 b5 1.8t gotuje się łapie temperature wielka zagadka

Witam passat b5 1997 1.8t instalacja gazowa Płyn w chłodnicy się gotuje. Auto łapie temperaturę między 90-130 stopni wszystko dzieje się nagle po wymianie katalizatora (uszkodzony) na używany orginal. Wymienili mi katalizator fajnie mocy przybyło ponieważ stary był uszkodzony (środek już latał). Odebrałem autko poczekałem aż spokojnie złapie sobie 90 stopni i przejechałem się nim

To też metoda - skuteczna aczkolwiek kosztowna. Przyczyn braku cyrkulacji płynu chłodniczego może być kilka. 1. Zapowietrzenie układu 2. Niesprawny termostat 3. Uszkodzona pompa (o ile ma się w niej co uszkodzić oprócz wycieku lub stanięcia) Zapowietrzenie układu może mieć kilka przyczyn 1. Nieszczelna uszczelka głowica lub blok 2. Niefachowe odpowietrzenie gdy założymy że mechanik

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen passat termostat obud b5

  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.9TDI OBUDOWA TERMOSTATU - Bytom (30.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.9TDI OBUDOWA TERMOSTATU - Bytom (30.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.9TDI OBUDOWA TERMOSTATU - Bytom (30.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.9TDI OBUDOWA TERMOSTATU - Bytom (30.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi