części samochodowe nanodatex

volkswagen passat termostat obud b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat termostat obud b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat termostat obud b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Obudowa termostatu - czy wymieniać

Demontując obudowę termostatu urwał mi się jeden zaczep w obudowie termostatu następnie podczas próby montaż termostatu (który okazał się trochę za duży) ułamały się kolejne trzy. Na zdjęci u poniżej zaznaczyłem ułamane uchwyty I teraz nie wiem czy mogę przykręcić termostat i nie zawracać uwagi na uchwyty czy może konieczna jest wymiana termostatu.

Na jakim zdjęciu nic nie ma

A jaki zakładasz termostat Wahlera tak

Kupiłem Wahlera i Verneta niestety oba się okazały nie do mojego modelu (nie mieściły się w obudowie termostatu). Jutro idę kupić oryginał w serwisie. Tylko nie wiem czy mogę zamocować go w starej obudowie ps. mi się zdjęcie wyświetla a wam

Musisz usunąć z obudowy termostatu te pozostałości które trzymały stary termostati wtedy Wahler się zmieści. Dobrze oglądnij obudowę ja też z tym walczyłem.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z nagrzaniem passat b5 1.9tdi 90km AHU

cześć mam passata b5 1.9tdi 90km AHU z 1998r. I mam problem z temperaturą cieczy chłodzącej a mianowicie nie potrafi osiągnąć temp 80 stopni Sprawdziłem 1) błędy w silniku przez vag &8211 com brak 2) czy jest sprawny termostat jak odkręcałem obudowę na termostacie (plastikowa) do woda nie wypływała czyli termostat trzyma więc postanowiłem sprawdzić czy się otwiera. Dałem go do

VOLKSWAGEN PASSAT B5 powyzej 100 kmh rosnie temp.az do konca

Witam po raz pierwszy moje auto to 1.8 se 20v automat z 1999 r. ostatnio na trasie podskoczyła mi temp.(powyzej120) oczywiście zjechałem i wylaczylem silnik od tamtej chwili gdy jadę wieczej niż 100kmh temp mi podskakuje powyżej 120 stopni przy normalnej jeździe temp. utrzymuje sie na 90 stopniach i nic sie nie dzieje przewody od chłodnicy jak i sama chłodnica góra gorąca dol zimny (czyżby

Witam ponownie oto ciąg dalszy moich przygód po wyciągnięciu termostatu a przed włożeniem nowego zrobiłem sobie jeszcze test czy bez termostatu coś sie zmieni przejechałem sie troszkę wzrosło do 90 i tak już trzymało nawet po przepędzeniu go gdzie wcześniej temp. już wzrastała powyżej 90 wszystko wyglądało ok i ze termostat jednak padł jakoś na drugi dzień dostałem nowy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Termostat w silniku 1.6 AHL 101 KM wymiana instrukcja

Mam prośbę do tych którzy wymieniali termostat w tym konkretnym silniku 1.6 AHL (lub podobnych 1.6 74kW) z klimatyzacją. Chodzi mi o dokładne wskazania Czy zabierać się za wymianę od góry odkręcając napinacz paska alternator kolektor czy też jeszcze coś innego Czy może od dołu (z kanału) po zdjęciu osłony silnika jest taki dostęp że można wymienić termostat nie demontując przy

O dołu nie ma szans dojścia termostat jest za wysoko umieszczony. Pozostaje tylko góra. termostat jest za alternatorem. Popuść Pasek wielorowkowy i alternator przesuń go troche w bok (nie wyciagniesz go). Zrobi się trochę miejsca na odkręcenie obudowy termostatu. Nawet szybko udało mi się go wymienić zwarzywszy na to że jest tam mało miejsca.

Witam. Potwierdzam słowa kolegi lukasza-121. Właśnie jestem w trakcie wymiany termostatu w silniku ALT. Po pierwsze termostat w tym silniku to "regulator temperatury" i nie kosztuje kilkadziesiąt złotych (ja zapłaciłem 420 zł w serwisie). Jego budowa jest skomplikowana to bardzo precyzyjne urządzenie i nie ma możliwości (sam myślałem naiwnie że tak się da) wymienić tylko wkład.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Gdzie szukać termostatu w V6

Witam Pytanie jak w tytule. Na rysunkach widać że przy pompie wody ale pytanie czy jakoś jest dostęp z wierzchu czy trzeba zdemontować a tym samym również pasek rozrządu Pozdr

do termostatu powines sie dostać bez zdejmowania paska rozrządu . Zedjmujesz krociec i tam wyjmujesz termostat czyli regulator ukladu chłodząciego chyba ze chcesz zmieniac caly termostat z obudową .

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Krok po kroku termostat w 1.8 20V ADR

Witam Czy moze mi ktos wytlumaczyc jak wymienic termostat tak krok po kroku wiem ze to jest banalne widzialem tez post ale mam jeden problem a mianowicie jedna ze srob od obudowy termostatu jest przyslonieta pompa wody i zadnym kluczem sie tam nie dojdzie wiec zaczelem rozkrecac sroby mocujace pompe wody lecz okazalo sie ze niektore sroby sa pod alternatorem wiec zdialem pasek odkrecilem sroby od alternatora

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura cieczy chłodzącej w 1.8T AWT.

Mam pewien problem choć może to nie jest problem doradźcie mi. Gdy jeżdżę po mieście np. i temperatura zbliża mi się do 90 stopni Celsjusza to gdy je osiągnie to po chwili opada trochę niżej i potem znów się podnosi. Musiałbym długo jeździć żeby osiągnął 90 stopni i sztywno je trzymał. Dziś np. jechałem na trasie około 30 km. spokojnie nie szybko i nie osiągnął mi pełnych

termostat kup najlepiej w serwisie (w Saczu kupowalem czesci do swojego ) Koszt to okolo 50 zlotych.Wymiana jest bardzo prosta potrzebujesz miec tylko dlugie klucze imbusowe lub klucz nasadkowy z przedluzka 8 lub 10 juz nie pamietam.Stojac przodem do auta termostat masz po prawej stronie silnika pod kolektorem.Najpierw spuszczasz wode z chlodnicyczekasz az zejdzie odkrecasz 2 srobki na plastikowej

Wiecie... tu nie chodziło o to że było to trudne manualnie bo nie było nawet pomimo bardzo małej ilości miejsca. Problem miałem z tym ze odstawała ta obudowa przy dolnej śrubie ale jak się okazała potem nie był to problem gdyż nie ciekło. Mam też pewne podejrzenia że tamten termostat vernet mógł nie pasować idealnie. Jak został założony eps to obudowa dochodzi i nie ma szpary.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jak wymienic termostat w Passacie z silnikiem ALT (2.0 benzyna)

Witam mam problem z wymiana termostatu w moim aucie. Jest to passat 2002 rok oznjaczenie silnika ALT 2.0 benzyna 130 konny Problem polega na tym ze nie moge sie dostac w zaden sposob do termostatu ( na zdjeciu w czerwonej ramce jest miejsce gdzie sie ona znajduje lecz uniemozliwia mi tam dojscie alternator a tym bardziej nie ma jak z gory sie tam dostac ( nie wiem czy nalezy sciagac jakies paski i

Witam. Miałem okazje wymieniać termostat w takim silniku tyle że w audi i musze zmartwić gdyż jest umiejscowiony w tym samym miejscu co w 1.6AHL ale wymiana jest zdecydowanie trudniejsza ponieważ jest sporo większy. Najłatwiej ściągnąć kolektor ssący wtedy jest wystarczająco dużo miejsca żeby go wyciągnąć. Sam termostat występuje w sprzedaży jako cała obudowa wraz z czujnikiem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Po wymienie rozrządu trochę osłab w dolnym zakresie obr.

Witam Obecnie mam AUDI A6 ale oczywiście ze słynnym silnikiem 1.9 TDI 110KM AVG (to samo co AFN). No więc wymianę rozrządu robię już któryś raz z kolei - wymieniałem u siebie i u kolegów i tak naprawdę nigdy czegoś takiego nie miałem. Do rzeczy Autko od kiedy kupiłem było super dynamiczne. Podłączyłem go po kupnie pod kompa i wyszło że kąt wtrysku jest opóźniony (21 zamiast

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Samodzielna wymiana termostatu

Witam mam pytanie czy wymiana termostatu w moim autku tzn passat 2003r 1.9TDI AVF to skomplikowana i trudna robota czy trzeba np sciagnac rozrzad

niech ci głupoty nie wciskają są termostaty tylko i wyłącznie z obudową ale to nie w Twoim silniku. zrób tak jak napisałem i ma być dobrze.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zamieniłem wentylator wiskotyczny na elektryczny.

Dopiero co tego dokonałem więc nie wiem jeszcze dokładnie jakie efekty będą. Póki co same pozytywy silnik pracuje ciszej jakby lżej na obroty się wkręcał łapie temperaturę roboczą szybciej. Wentylator włącza się kiedy trzeba a nie mieli cały czas. A czemu postanowiłem się jej pozbyć Ze dwa lata temu wymieniłem moją starą wizkozę na nową kupioną na ebayu. Moja dostała lekkiego

VOLKSWAGEN PASSAT B5 uciekający płyn chłodniczy... nie widać wycieku

witam Mam problem w pasku 2001 po lifcie z silnikiem AVF Około 10tyś kilometrów wcześniej zauważyłem ubytki płynu chłodniczego. Po wymianie zbiorniczka wyrównawczego z korkiem nadal występuje ten problem. Zauważyłem że w obecnej chwili muszę dolać około 1-1.5 litra płynu na 200km. W komorze silnika sucho silnik pracuje równo po postoju 1-2 dniowym odpala "od strzała". Czy

witajcie czy w silniku AFV nr 32 (pod cyferką) to obudowa termostatu Pytam bo za silnikiem poniżej dolotu od turbo jest podobna częśc która puszcza mi płyn z chłodnicy wydawalo mi się że termostat jest z prawej strony.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Brak klaksonu i awaryjność

Kilka dni temu padła mi pompka przy sprzęgle i wróciłem 340 km bez sprzęgła.Ale to mało ważne Kupiłem nową pompkewymieniłem i wszystko byłoby super ale stracił się klakson.Nie wiem czy ten pasio jest złośliwybo co chwile coś siada.Na szczęście że się znam odkryłemże tasiemka w obudowie przy kierownicy poszła się kochać i na szczęście naprawiłem ją (jutro sprawdze 100%

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura cieczy chłodzącej a czujniki - kilka pytań

Witam przeczytałem kilkanaście wątków dot. temperatury cieczy chłodzącej i czujników G2G62 ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania i w głowie mam już tylko mątlik. W związku z powyższym pozwalam sobie je zadać 1.Czujnik jest podwójny i w jednej obudowie czy to znaczy że temperatura mierzona przez każdy z nich jest mierzona w tym samym miejscu 2.Jeśli tak to w jakim celu czujnik

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ubytek płynu zbiorniczkiem wyrównawczym

Witam Ubywa mi płynu chłodzącego i przez ostatnie 10000km nie moglem znaleźć miejsca wycieku (auto jak w podpisie). Wymieniłem chłodnice ale ubytki dalej były. Samochód poszedł do mechanika i stał przez noc bez korka na zbiorniczku i nic na rozgrzanym silniku w czasie gazowania żadnych wycieków i w zbiorniczku nie bombluje. Dzis znalazłem coś podobnego na stronie golfa i założyłem

Zamontuj nowa pompę bo płyn uszczelniający to doraźna pomoc i to nie dla pompy tylko dla chłodnic i głowic. Może kiedyś ktoś termostat wyciągał i nie założył nowego pierścienia uszczelniającego i teraz leci termostat w silniku 1.9 jest w obudowie pompy cieczy chłodzącej. A poziom płynu w zbiorniczku jak odpalasz auto to jaki jest może jest mało płynu i dla tego świeci się kontrolka

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Urwany napinacz paska klinowego Pomocy -(

Witam Mam pecha Dzisiaj podczas jazdy zauważyłem że nagle wysiadło mi wspomaganie. W tym samym czasie zapaliła się kontrolka ładowania. Zatrzymałem się od razu maska w górę i widzę że urwał się napinacz paska klinowego czego efektem było spadnięcie paska klinowego z kół. Napinacz był wymieniany w Serwisie Bosha w Piasecznie niecałe 10tys. km temu. Dzwoniłem do nich że chciałbym

Glupoty... Normalnie wykrecasz calosc obudowy w ktorej to sruba pekla. Jest chyba 5-6srub wyciagasz alternator kolo pasowe od wspomagania. Sama ponpe wspomagania i uchwyt termostatu. wyciagasz calosc i srube odkrecasz od tylu.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ile płynu do układu chłodzącego

Jak w temacie ile płynu do chłodnicy jest potrzebne do wymiany

Zlewanie Benzyna Dwignię do regulacji ogrzewania na desce rozdzielczej ustawić na położenie max ogrzewanie. W ten sposób zostanie otwarty obwód chłodzenia układu ogrzewania. Odkręcić korek zbiornika wyrównawczego. Należy tu zastosować niezbędne środki ostrożności to znaczy silnik musi być zimny. Nie odkręcać korka gry silnik jest gorący ponieważ grozi to poparzeniem. Ustawić

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wskaźnik temperatury sam opada i rośnie

wskaznik od temperatury pokazuje mi temperature 90 stopni podczas jazdy za jakis czas spada do zera po jakims czasie znowu pokazuje właściwą temperature. Tak samo sie dzieje na postoju. Co to moze byc czy jakis czujnik jak tak to jaki. Jest to passat 1.8T 99r.

na 99% jest uszkodzony czujnik temperatury silnika - masz tylko jeden czujnik który daje sygnał i do sterownika silnika i na szafę. znajduje się w okolicy obudowy termostatu -jest wciskany i zapinany zapinką -w twoim silniku powinien być 4-przewodowy i kosztuje około 100zł. żeby dokładnie sprawdzić najlepiej podpiąc komputer powinien być błąd z tego czujnika jak nie w sterowniku silnika

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pomóżcie znaleźć czujniki...

VAG-COM pokazał mi błąd czujnika G62 i G83. Mam silnik ALT i o ile termostat zlokalizowałem w programie ETOS (niestety kosztuje nowy w ASO 299PLN i stanowi jedną część z obudową) o tyle czujnika temperatury nie mogę zlokalizować Z temperaturą jest coś nie tak bo wskaźnik na tablicy bardzo późno startuje i zatrzymuje się w okolicy 80 stopni a później waha od 75-90 stopni. Czy ktoś mógłby być tak uprzejmy i podać mi lokalizację czujnika G62 w moim silniku

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zatarty napinacz paska wielorowkowego Jak wymontować

Drodzy forumowicze...pomocy Wczoraj roztrzaskał mi się pasek wieloklinowy w moim autku 1.9 tdi 90KM automat 97r. Kupiłem nowy ale nie mogę go założyć ponieważ okazało się że mam zatarty napinacz 028903315M. Próbowałem go wykręcić ale niestety jest to chyba śruba M8 (po zdjęciu rolki) z gniazdem TORX T30 (głupota konstruktorów tego pomysłu). Śruba nie była chyba ruszana od nowości

Witajcie Musze sie pochwalić że nie dałem za wygraną Kosztowało to mnie siedzenie dwie noce przy autku ale udało się D . Demontaż ułatwiła mi sprawa uszkodzonej chłodnicy któą musiałem wymontować i wymienić podziurawioną przez pęknięty wiatrak. Więc dostęp miałem idealny bez odsuwania w pozycję serwisową całej belki przedniej ok . Po sprawdzeniu wszystkich kół napędzanych

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ogrzewanie slabo grzeje

witam mam problem z ogrzewaniem w passacie b5 z 99r bardzo slabo grzeje. jak zrobie na max ogrzewanie to powinno leciec bardzo cieple powietrze a leci zaledwie letnie. silnik nagrzewa sie dobrze i dosyc szybko. termostat otwiera sie normalnie. dodam ze jest klimatronik. co proponujecie gdzie szukac przyczyny a moze najpierw jechac na komputer

u mnie nie było 2 lata od kiedy kupiłem auto. Miałem a) zeżarte kanały w głowicy i dmuchało b)uwalony termostat c)zapchaną nagrzewnicę. Wszystko wymienione i grzeje że aż parzy. Nagrzewnicę można wymienić samemu ja wymieniłem. Kosztuje ona do 50 zł. Nie bójcie sie to nie takie trudne. Opiszę po kolei Rozbieranie - około 3 godziny narzędzia torx t25 t30 najlepiej w formie wkrętaka

VOLKSWAGEN MK III 1z SWAP NA 170km

Witam. Znajomy ma do sprzedania silnik ( z osprzętem i półosiami) ze skrzynią DSG z passata 170KM chce to wcisnąć do 1Z podejdzie prosze o jakieś informacje czy ktoś już na forum przerabiał ewentualnie linki namiary na forumowiczów w szukajce nic nie znalazłem interesującego Mam również prośbe na priv co do cen za ww silnik ze skrzynią ile coś takiego kosztuje bo na allegro wstępnie

DPF to piezowtryski i sterownik Siemensa. Te silniki już w seryjnych nastawach stwarzają zajeb... problemy - zapycha się DPF wtryski tracą wydajność i moc spada np. w okolice 130 KM pękają głowice wyrabia się zabierak pompy oleju... Trochę w życiu pomodziłem ale uważam taką przekładkę za pozbawioną sensu. Chcesz zrobić coś sensownego to poszukaj motoru BGW (ostatni wypust passata

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen passat termostat obud b5

  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.9TDI OBUDOWA TERMOSTATU - Bytom (30.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.9TDI OBUDOWA TERMOSTATU - Bytom (30.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.9TDI OBUDOWA TERMOSTATU - Bytom (30.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.9TDI OBUDOWA TERMOSTATU - Bytom (30.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi