części samochodowe nanodatex

volkswagen passat termostat nagrzewnicy b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat termostat nagrzewnicy b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat termostat nagrzewnicy b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Płyn g12 nie dochodzi do nagrzewnicy Passat B5

Witam.Problem w moim pasku polega na tym że słabo grzeje ogrzewanie w kabinie.Zacząłem szukać przyczyny od sprawdzenia czy wogóle płyn dochodzi do nagrzewnicy i sie okazało że kiedy ściągam obydwa węże z nagrzewnicy na zapalonym silniku to płyn prawie nie lecidopiero jak dam więcej gazu to leci ale z przerwami.nie wiem czy to pompa wodyjak wymieniałem rozrząd to pompa wyglądała na

pompa i termostat wymienione i dalej to samo.czy termostat montujemy dlusza strona do silnika czy do kruccaja zamontowałem dlusza do silnika.dodam ze jak wyjmuje termostat to obieg jest normalny.4 nowe i zaden nie otwiera

Ja zakładałem wehlera i nie ma z nimi problemu bo to szło na 1 montarz VW . Tym trzpieniem do silnika a tym dużyn kapeluszem na oring i kruciec plastykowy .Pozdro ---------- Post added at 2048 ---------- Previous post was at 2046 ---------- Zagotuj wode w czajniku i wrzuc ten termostat do wody ( nalej do jakiegoś garczka ) i zobaczysz czy się otwiera dla pewnosci i sam sie przekonasz co jest grane.

ja dzisiaj wymienilem termostat i temperatura 90 na vag-u a nawet czasami 935 jak mu dam w podloge i waz na dole zimny przed wymiana bylo wszystko ok bo sprawdzalem tak stary termostat i juz przy 75dolny waz robil sie cieply a teraz zimny ogrzewanie jest ok grzeje nawet przy nawiewie na max-a sciagalem waz z nagrzewicy ten z dziurka i na wolnych obrotach leci plyn tak polowa rurki jest jeszcze troche

To niewiem czy kupywac nadal termostaty(to bedzie juz 5 z koleji) i moze trafie na dobrybylem tez u 2 mechanikow i rece rozkladaja.ale jedno mnie dziwi ze przez obydwa weze z nagrzewnicy nie leci plyn ani grama.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Klopoty z ogrzewaniem

Witam was Jestem nowy na tym forum i korzystajac z waszego doswiadczenia szukam pomocy bo juz nie mam pomyslow. Sprawa wyglada tak. Posiadam passata 1.9 TDI z 1999r. wyposazonego w climatronic. Moj problem polega na tym ze ogrzewanie dziala nim bardzo slabo lub wogole. Silnik szybko nabiera temperatury i jest ona stabilna. Dzialaja wentylatory i wszystko wyglada ok. Jedynie po ustawieniu klimatronica

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Termostat w silniku 1.6 AHL 101 KM wymiana instrukcja

Mam prośbę do tych którzy wymieniali termostat w tym konkretnym silniku 1.6 AHL (lub podobnych 1.6 74kW) z klimatyzacją. Chodzi mi o dokładne wskazania Czy zabierać się za wymianę od góry odkręcając napinacz paska alternator kolektor czy też jeszcze coś innego Czy może od dołu (z kanału) po zdjęciu osłony silnika jest taki dostęp że można wymienić termostat nie demontując przy

Witam. Potwierdzam słowa kolegi lukasza-121. Właśnie jestem w trakcie wymiany termostatu w silniku ALT. Po pierwsze termostat w tym silniku to "regulator temperatury" i nie kosztuje kilkadziesiąt złotych (ja zapłaciłem 420 zł w serwisie). Jego budowa jest skomplikowana to bardzo precyzyjne urządzenie i nie ma możliwości (sam myślałem naiwnie że tak się da) wymienić tylko wkład.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ogrzewanie slabo grzeje

witam mam problem z ogrzewaniem w passacie b5 z 99r bardzo slabo grzeje. jak zrobie na max ogrzewanie to powinno leciec bardzo cieple powietrze a leci zaledwie letnie. silnik nagrzewa sie dobrze i dosyc szybko. termostat otwiera sie normalnie. dodam ze jest klimatronik. co proponujecie gdzie szukac przyczyny a moze najpierw jechac na komputer

witam może ja coś dorzucę. Należy sprawdzić 1) wiskozę 2) termostat 3) szczelność komory silnika - bark elementów wygłuszających przez co silnik jest dodatkowo chłodzony zimnym powietrzem np -15 stopni 4) ilość wpływającej wody do nagrzewnicy oraz jej temperaturę 5) ilość wypływającej wody z nagrzewnicy oraz jej temperaturę 6) czy po dodaniu gazu słychać przelewanie się wody

termostat nowy na starym było to samo. Klapke po zdjęciu tego silniczka ruszałem ręcznie i słychać i czuc że sie zamykaotwiera. Zdjąłem węże od nagrzewnicy i w rurkach jest taka maź ruda jakby rdza. Przy płukaniu nic specjalnego nie wylatuje. Jedyne co zauważyłem to mało płynu wyleciało z nagrzewnicy. Lekko odkrece węża z woda i zaraz wylatuje woda rura powrotną. Czy to możliwe

VOLKSWAGEN PASSAT B5 brak ogrzewania po wymianie nagrzewnicy i pompy

witam wiem ze ten temat byl walkowany juz kilkarazy ale nieznalazlem nic co by mi pomoglo moze ktos bedzie wiedzial co z tym zrobic na poczatku jest to passat 99r 19 tdi 110 Km z klimatronikiem ogrzewanie bylo bardzo slabe ( HI ) na poczatku plukanie calego ukladu pomoglo na 2 dni po dwoch dniach zaczela leciec pompa wody wymienilem na nowa i nadal ogrzewanie bardzo slabe no to decyzja wymiana nagrzewnicy.

Witaj kolego stefany moj kjolega mial bardzo podobny obiaw jak u ciebie i dam ci rade jezeli termostat masz sprawny to sprawdz czy w ukladzoie chlodzenia jest cisnienie a zrob to w prosty sposob po na grzaniu powoli ale to popwoli odkrec korek w zbiorniczku wyrownanczym i sprawdz czy bedzie taki lekki syk jesli nie to uklad nie ma cisnienia tak jak u mojego kolegi u niego byl uszkodzony zbiorniczek

nagrzewnica odpada jak napisalem wymienilem na nowa i wyczyscilem uklad. zostaje termostat dzis go wymienie no i ten zbiorniczek sprawdze moze to jest jakis trop narazie dzieki za pomoc ps. a co tyczy sie wymiany nagrzewnicy to wcale niejest to tak skomplikowane jak wszyscy strasza. samemu zajelo mi to 5 h <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Brak ogrzewania płyn ucieka problem nad problemami

Witam serdecznie. Przeszukując wiele tematów wałkując strona za stroną w poszukiwaniu podpowiedzi na moje rozterki nic nie znalazłem. Dlatego postanowiłem założyć nowy temat. Sytuacja wygląda następująco. Posiadam passata z 2001 roku 1.9 TDI z silnikiem AVF 6-cio biegowa skrzynia. Problemem jest ogrzewanie. Gdyż go nie ma. Zacząłem od VAG i sprawdzenia klimatyzacji znalazłem błąd

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura silnika

Mam pytanie odnośnie wskaźnika temperatury posiadam paska 1.9 tdi 130 km w automacie ( tiptronic) wskazuje najwięcej 90 stopni nigdy tej temperatury nie przekroczył nawet w długich korkach i przy ostrej jeździe czy w tych modelach ze skrzynią automatyczną tak jest POZDRAWIAM.

Nie ma za co. termostat ma za zadanie utrzymać temp w okolicach 90 stopni. Robi to otwierając i zamykając dopływ płynu do chłodnicy. Ponieważ tdi mają wysoką sprawność wydzielają mało ciepła-nie marnują energii jak np benzyniaki. Jeśli trzeba termostat się otwiera i puszcza płyn do chłodnicy więc wąż na chłodnicę będzie gorący. Płyn w chłodnicy się ochładza więc wąż

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Webasto Passat B5

Witam. Czy orientujecie się może czy jest taka możliwość aby piec webasto załączany był climatronikiem auto to passat b5 2003 rok mam możliwość zakupu kompletnej instalacji Webasto tylko że facet twierdzi że zegar jest w panelu climatronika. W załączniku zdjęcie tego Webasto.

Panowie mam małe pytanko gdzie wpiąć się w układ wodny silnika (wiadomo zasilanie idzie do nagrzewnicy) ale nie wiem gdzie wpiąć powrót bo powinien być wpięty przed termostatem ale w pasacie termostat jest w plastikowym króćcu zaraz przy silniku.Czy tam trzeba coś dokupić w serwisie.Oglądałem te zdjęcia z instrukcji montażu ale są one po niemiecku i nie bardzo je kumam jeżeli mógł bym was prosić o jakieś foty byłbym wdzięczny. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 przegrzewanie i brak ogrzewania po wymianie termostatu

silnik się przegrzewał mechanik stwierdził - termostat i wymienił po wymianie jest chyba gorzej szybciej się grzeje i nawet dochodzi do 130 w dodatku brak ogrzewania przed wymianą było teraz opcja mechanika to pomopa wodna - jest jakiś sposób sprawdzenia pompy bez jej rozbierania (wiadomo że to kosztowna robota)

Jeśli nie masz ogrzewania to mechanik nie odpowietrzył nagrzewnicy i dlatego silnik się gotuje najpierw odpowietrz nagrzewnice a później wymieniaj pompe.Na wężu powrotnym od nagrzewnicy jest otworek ściągnij przewód z króćca tak aby otwór odpowietrzający nie był zasłaniany przez króciec

kolego odpowietrz nagrzewnice pisałem kilka razy już o tym. odkręcasz zbiorniczek wyrównawczy podnosisz do góry o jakieś ok.15 cm zdejmujesz wąż idący do nagrzewnicy z taką dziurką nie do końca taka małą dziurka będzie powietrze uciekało i jak pojawi ci się płyn to załóż węża skręć zbiorniczek i może pomoże. a może silniczek chodzi a jakieś cięgno się wypięło i nie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek płynu G12 w AVF

Witam Zauwazylem ze zostawiam plamy w miejscu parkowania i okazalo sie ze to plyn chlodniczy. Nie moge jednak dokladnie zlokalizowac skad ten plyn wycieka bo to tuz przy grodzi silnika - powyzej laczenia silnika ze skrzynia - ponizej pomy wakum (plyn widac jak scieka po przegubach wewnetrznych i skrzyni). Nie wycieka z czujnika temperatury takze oring powinien byc dobry. Sa tam jeszcze inne elementy z ktorych moze nastapic wyciek Prosze o pomoc. Pozdrawiam

witammam problem z ukladem chlodzeniamoze ktos mial podobna sytuacje ipodpowie cos.Jest to passat b5 19 tdi115 KMod jakiegos czasu mam ubytki plynu z ukladu chlodzeniana ok 50 km przejechanych musze dolac ok 1 litrustalilem ze wypycha plyn przez zbiorniczek wyrownawczyprzez zawor przelewunadmiarupoczatkowo podejzewalem korek wlewuwymienilem na nowywymienilem tez zbiorniczeksprawdzilem nagrzewnice tj.zrobilem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 bulgotanie przelewanie sie wody albo kamyczki..)

Witam Ten problem nie nie jest aż tak poważny ale uciążliwy.. z tego co slyszalem lubuje sie w passatach b5. Zwykle podczas ruszania w kabinie bardzo dobrze słychać odgłos "przelewającej się wody" dla innych "bulgotanie" a znajoma co ma ten sam problem określiła to mianem "kamyczków".. Odbłos dobiega z okolic klimatyzacji generalnie gdzieś centralnie.. czynnik

Mam takie same objawy już drugi rok ale tylko jak temperatura otoczenia spada poniżej 2 st.C i tylko jak zaczyna się podnosić wskazówka od temperatury. Jak osiągnie ok 90 st C od razu przestaje. Umnie to dość głośno słychać i trwa czasami dość długo. Mechanik stwierdził też że "ten typ tak ma" a dodam że zna się na VW. Do tego gadałem z szefem i mówił że miał to samo

Dzięki chłopaki. Zastanawia mnie jedna rzecz........ dlaczego silnik jest ciepły i nagrzewnica a wąż górny i dolny oraz płyn w zbiorniczku wyrównawczym jest zimny. Teraz sprawdzałem i sytuacje od strony termostatu i wąż zaraz za termostatem również jest zimny...... czyli wychodzi na to że ciepła woda jest tylko silniku i nagrzewnicy

Witam po dłuższej przerwie. Opisywałem mój przypadek parę postów wyżej poradzono mi żeby wymienić termostat tak też zrobiłem. Efekt jest taki iż cały czas leci zimne powietrze. Kolega poradził żeby odpowietrzyć układ więc zsunąłem wąż od nagrzewnicy obroty na 3 tys zaczął wylatywać płyn z bąbelkami później już trysnęło pożądnie jednak przy wolnych obrotach z niego

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana płynu chłodniczego

Jako że mój znajomy mechanik orzekł że cieknie mi jakiś oring pod zbiorniczkiem wyrównawczym postanowiłem za jedną robotą przy wymianie tej uszczelki zmienić płyn na świeży. I tu pytanko .ile płynu wchodzi do całego ukladu

Po prawej stronie akumulatora masz 2 przewody do nagrzewnicy . Zagrzej autko i ręką sprawdź czy są jednakowo ciepłe Tylko kolego w twoim przypadku problem nie tkwi w walniętym termostacie bo sam piszesz że wymieniłeś chyba ze dwa termostaty DOBRE NA DOBRE i dalej to samo Napisz dokładnie co się dzieje z twoim Paskiem "Ludzie są biedni dlatego że ich marzenia są biedne." - Robert Kiyosaki

No to jak już pisałem zaczęło sie to ponad miesiąc temu to myślałem że zaciął się termostat i dlatego się auto grzeje więc wyjąłem go i ten miesiąc jeździłem bez to wskazówka bardzo rzadko przekraczała to 90 na wskaźniku ale nie miałem ciepła w nagrzewnicy a idzie zima i dlatego dzisiaj założyłem termostat żeby auto się zagrzało w zimie no ale założyłem zalałem płynu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 KLIMA nie grzeje o nie a teraz jest ZIMA brrrr..

Naczytałem się dziś tych Waszych postów i odpowiedzi drodzy koledzy wielki szacunek dla waszej wiedzy. A mój climatronik jak nie grzał tak nie grzeje właśnie zrobiłem test. Wykazał mi błąd 119 02 no i go wykasowałem. Klima była napełniana w lecie i odgrzybiana więc z tym problemu nie mam. Jak dziś rano jechałem do pracy to myślałem o rozpaleniu ogniska na tylniej kanapie żeby mi

u mnie w 100% pomogło przepłukanie nagrzewnicy wężem ogrodowym odpiąłem weże z nagrzewnicy przepłukalem i tyle spróbuj moze i u Ciebie pomoze (zakładam ze węże od nagrzewnicy są gorące a powietrze leci zimnie u mnie tak właśnie było) a u kolegi lunat stawiam na termostat skoro węże z nagrzewniy sa tylko ciepłe powinny parzyć w rece poprostu silnik sie nie dogrzewa

obejdzie ja mam dzwig wiec nie mialem z tym klopotu na upartego zrobił bys to dzwigajac auto na lewarku a i jeszcze jedno pozniej jak poskladasz to dosyc ciezko jest go odpowietrzyc ja robie tak ze sciagam węze z nagrzewnicy i do nich wlewam plyn (oczywiscie do zbiorniczka tez) wejdzie tam troche tego pozniej odpal sobie autko poczekaj az termostat sie otworzy i skontroluj poziom

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Niby uszczelka pod głowicą - a może nie

Witam niestrudzonych majsterkowiczów. Dzisiaj ja podzielne się swoim problemem. Objawy niby typowe dla &8222rąbniętej&8221 uszczelki pod głowicą (silniczek 19 TDI ATJ 115PS). Jadę sobie 2 tygodnie temu trasą (jakieś 70 km) a tu nagle komunikat STOP i że brak cieczy chłodzącej w zbiorniku wyrównawczym. Myślę sobie chyba coś przesuszyło (zbiorniczek całkowicie pusty). Odkręciłem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik temperatury-różnica między VAG a wskaźnikiem na desce rozdzielczej

Witam Mam problem ze wskazaniem temperatury odczytujac dane Vagiem z komputera tzn. wartosc temperatury sie zmienia ale dochodzi maxymalnie do 70 stopni i na tym poziomie pozostaje nawet po dluzszej jezdzie. Dodam ze wartosci wskazywanej temperatury na desce rozdzielczej sa normalne po przejechaniu dluzszego odcinka trasy zatryzmuje sie na 90 stopniach i trzyma (dane z vaga wtedy ok 70) Pytanie czy mam wymienic ten czujnik zespolony G2 i G62 czy moze co innego powodowac takie rozbieznosci

Witam Mam problem z czujnikiem g62. Tzn jest tak że nie miałem ogrzewania w kabinie. Więc dzisiaj wymiana czujnika g62 i termostatu. Wszystko pieknie grzeje. Temperatura na wyświetlaczu 91-92 stopnie a Vag pokazuje 93. Grzeje pięknie. Testowa jazda po mieście wszystko śmiga. Potem przerwa znowu jazda i nagle zimno w kabinie zegar na desce pokazuje 90 stopni i stoi a w Vagu rośnie aż do 120

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Remont głowicy

Opiszę całą historię żeby nie zasmiecac forum w jednym miejscu. Jestem już po naprawie i jest ok ale po kolei. Auto kupiłem dość popsute. Wyrzucało wodę ciekło spod pompy ciekł olej silnik urzygany nie chodziło turbo większośc elektryki. auto często jechało bez wody.Po zakupie ogarnałem pompe wody - nowa dalej wyrzucał nowy korek i zbiornik. Poprawiło się. wymieniłem rurę od

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Układ chłodzenia 1.9TDI AVF

Witam koledzy mam problem z układem chłodzenia. Samochód rozgrzewa się normalnie osiąga 90 stopni ( miał skłonności do przekraczania temp. 90 ale po wymianie termostatu jest ok.). Problem w tym że króciec idący do termostatu jest zimny chłodnica zimna węże u dołu chłodnicy zimne. Oczywiście w nagrzewnicy słynne kamyczki. Ogrzewanie jest tylko jak trzymam równo obroty pomiędzy 2-3

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zagotowany plyn chlodnicy

witam wszystkich uzytkownikow niedawno pisalem ze mam problem z temp. silnika. nie nagrzewal mi sie do temp. 90stopni wymieniony zostal termostat. niby nic nie pomoglo lecz pewnego dnia patrze a tu wszedl na rowne 90. mysle sobie no to super kilka dni pozniej jade i zaswieca sie kontrolka cisnienia oleju trzy gongi i miga.... zaraz stop zgaszony silnik maska w gore.... patrze... wezyk powrotny do

Cześć Postępuj według poniższej instrukcji 1) Spuść wodę z chłodnicy 2) Odkręć wejście gdzie jest termostat sprawdź w jakim jest stanie pompa wody bo u mnie w audi a4 1.6 szlag ją trafiło i właśnie przez ten mały otwór gdzie jest termostat sprawdziłem stan pompy wodnej i okazało się że jest pęknięta. Ruszałem przednim kołem co napędza pompę wody i sprawdzałem czy się

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pompa wodna

witam mam problem nie wiem co dolega mojemu paskowi nie grzeje w środku ściągnołem weża z wejscia do nagrzewnicy i na wolnych obrotach wogule nie leci ciecz. a temperatura silnika jak złapie 90 stopni to wogule nie rośnie nawet jak bedzie silnik pracował 40 min na postoju . pomocy układ czyściłem z góry dziekuje.

u mnie na zimnym silniku na wolnych tez nie leci dopiero jak sie zagrzeje to leci albo na wyzszych obrotam a mam nowa pompe wody termostat i wszystko. U mnie problemem byla nagrzewnica ktora tez plukalem ale dopiero jak wymienilem wszystko to bylem na 100% pewny ze to tylko wina nagrzewnicy. Uzyj odkamieniacza wlej go do nagrzewnicy z jakas iloscia wody i zostaw na 5 - 10 minut a potem plukanie ponowne. U mnie pomoglo.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Gotujący się silnik po wymianie płynu pomocy

Witam ponownie. Po wypłukaniu układu chłodzenia (o czym pisałem wcześniej) zalałem płyn i odpaliłem silnik temperatura trzymała się na poziomie 90 i nagle zaczęła szybko rosnąć do 130 wyłączyłem sinik i po dotknięciu dolnego węża okazuje się że jest ledwie ciepły wymieniłem termostat sprawdziłem go wcześniej i otwierał się wcześniej niż stary. Odpalam silnik i po 10 min

Ja mam wypróbowaną metodę którą stosowałem już kilkanaście razy w różnych samochodach. 1.Odpalić silnik. 2. Otworzyć zawór nagrzewnicy ( na ciepło ) 3. Wlewać płyn do zbiornika wyrównawczego na pracującym silniku. Przez tą chwilę gdy silnik pracuje na wolnych obrotach nic mu się nie stanie bez obaw. W płaszczu wodnym silnika i głowicy mogą sie wytwarzać poduszki powietrzne

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Samodzielna wymiana termostatu

Witam mam pytanie czy wymiana termostatu w moim autku tzn passat 2003r 1.9TDI AVF to skomplikowana i trudna robota czy trzeba np sciagnac rozrzad

Tak z ciekawości pytaniem laika czy prawidłowy montaż termostatu powinien wyglądać tak jak na tej fotce IMG_8691.jpg oraz co bardziej sie nada odkamieniacz jakis czy kret do nagrzewnicy pytanie czy tylko kret czegoś nie popali bo wyplukac tez go trzeba

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana nagrzewnicy - tragedia

Witam Co tu dużo pisać wymiana nagrzewnicy nie jest przyjemna. Żeby cholerę wyciągnąć trzeba zdemontować CAŁĄ deskę rozdzielczą. Wszystko do imentu. Przynajmniej na inne rozwiązanie nie wpadłem. Poniżej zamieszaczam opis montażu deski-niestety aparat fotograficzny zdobyłem podczas zakładania a nie zdejmowania deski. Być może pewne czynności wykonałem niepotrzebnie może był inny

najlepszy sposób to właściwy płyn chłodniczy G12 i wymiana co 5lat tegoż płynu i nagrzewnica na pewno się nie zapcha. Syf się robi jeśli jak się dolewa kranówy do układu chłodzenia i badziewny płyn. Osadza się kamień potem za metal bierze się korozja i takie są skutki czyli rozszczelniona chłodnicza czy zapchana. Ktoś kilka dni temu zadał pytanie czy można przy wymianie termostatuchłodnicy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z płynem chłodzącym - znika

Witam serdecznie - mój problem pasowałby do zapewne wielu tu podobnych ale niestety jest z lekka odosobniony. mianowicie mam passata b5 1.9 TDI 116ps AJM PD Jakies pół roku temu zauwazyłem że znika mi płyn chłodniczy - na trasie - gdy na liczniku dość długo było np 150 160 na austostradzie okazywalo się że zbiornik był prawie pusty - a z tyłu - pod zaworem bezpieczeństwa było nalane

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem w układzie chłodzenia

Witam > Mam Vw passat B5 FL 2000r 1.9TDI . Silnik długo się nagrzewa przy normalnej jezdzie nagrzeje się do 90C a na postoju na wolnych obrotach spada nawet do 70C takie dziwne wachania temperatury i co dziwne jeszcze zimny płyn w zbiorniku wyrównawczym i zimne przewody chłodnicy. A jak włącze nawiew ciepłego powietrza to wskazówka nawet schodzi do 50C Proszę o poradę.

Witam kolego jestes w stanie mi cos doradzicMam problem z ogrzewaniem passat b5 1.9 tdi z 98rwymieniłem termostatkorek a i tak nie ma ogrzewania byłem na spr.zawartosci spalin w układzie chłodzenia i nie ma.Przy wyzszych obrotach wywala mi płynprzewody od nagrzewnicy zimneczasami mooooze troszke zawieje letnim powiewam z nawiewów-co to moze byc bo co jade do mechanika to kazdy mówi co innegoza kazda wskazówke bardzo dziekuje.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 grzanie jest lub nie

Mam problem z ogrzewaniem w pasku 3B z silnikiem AVG Wymienione rzeczy pompa - była sprawna nagrzewnica termostat Obecnie spec od klimatyzacji rozkłada ręce bo sytuacja dalej jest taka że na wolnych obrotach nie grzeje na wysokich grzeje ale bez rewelacji Mam climatronic - ale wszystkie klapki wg speca są sprawne. Podpiął nawet swoją nagrzewnicę i raz grzała raz nie - co jest nie tak Mówił

Przed przystąpieniem do płukania nagrzewnicy (problem z grzaniem) postanowiłem zrobić logi. A oto wyniki. Przed wymianą termostatu temp. oscylowała około 70 st. Po wymianie na oryg. zrobiła się huśtawka. Czy tak ma wyglądać praca termostatu przy jeździe z różnymi prędkościami bez zatrzymywania(jazda emerycka )

VOLKSWAGEN PASSAT B5 brak obiegu wody 1.9tdi(3b)

witam wszystkich.mam problem z moim paskiem 1.9 tdi.wracając z urlopu pękł mi króciec ten przy głowicy gdzie znajduje się czujnik temperatury i uciekło dość sporo wody.zatrzymałem sie i poczekałem az silnik wystygnie.poniewaz było to w drodze byłem w stanie go tylko jakoś sklejćdolać wody i jechac dalej i tak tez zrobiłem.po powrocie kupiłem nowy i wymieniłem go.i tu sie zaczeły

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kłopot z układem chłodzenia.

Witam Po wymianie uszczelki pod głowicą mam kłopot z układem chłodzenia. Zapowietrza się nagrzewnica w kabinie. Przy ostrej jeździe przez zawór w koreku zbiorniczka wywala tyle płynu że włącza się czujnik. Przy spokojnej nic złego się nie dzieje ale nagrzewnica nie grzeje (przewody doprowadzające zimne). Wystarczy lekko poluzować zacisk na rurce wypływowej z nagrzewnicy i po kilkunastu

Wydaje mi sie ze termostat trzeba wymienic moze byc zakamieniony i sie nie otwiera co za tym idzie nie puszcza plynu w caly obiegstad brak cieplej wody w przewodach w nagrzewnicy.Pierwsze co to wymien termostatodpowietrz caly uklad i powinno byc wszystko wporzadku.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z odpowietrzeniem układu wodnego.

Witam Z chwilą uruchomienia zimnego silnika(na postoju) ogrzewanie przy temp. 60-70 stopni zaczyna działać. Przy osiągnięciu 90 stopni na postoju też działa. Po przejechaniu ok. 1-2km przestaje działać(zaznaczam że temp. na wskaźniku jest 90 stopni). Jeden z węży nagrzewnicy staje się bardziej zimniejszy. Odpowietrzając układ przez waż z dziurką przy nagrzewnicy na ok. 1km ogrzewanie

Jeśli nie uszczelka - brak wycieków płynu "bulgotanie" nie czuć spalin w zbirniczku itd to padnięty termostat - jadąc coraz szybciej schładzasz płyn który bez przeszkód idzie na chłodnicę - to samo w nagrzewnicy ona się wychładza. Rozgrzej go do 60-70 stopni i sprawdź węże od chłodnicy - jeden powinien być ciepły a drugi zimny. Jeśli nie - na pewno termostat.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 climatronik a temperatura silnika

mam od 4 tygodni B5 1998 variant 81 kW niedawno jechałem trasę 600 km i zauważyłem że temperatura silnika nie wzrasta do 90 C jak zawsze tylko wisi w 14 skali myślałem że to termostat wodny ale po wybraniu funkcji AUTO wszystko wróciło do normy Zauważyłem że dzieje się tak gdy ruszając mam wyłączony climatronik lub włączoną funkcję ECONO . Może ktoś zna odpowiedż na tę zagadkę Jest to normalne czy jest to objaw jakiejś usterki

Panowie czujniki można łatwo sprawdzić 1) auto ciepłe wskażnik temp 14 skali ustawić ogrzewanie na max jeżeli grzeje jak wariat to można z czystym sumieniem wymienić czujnik . termostat wodny zamyka i otwiera duży obieg tzn. obieg w którym jest chłodnica jeżeli auto jest niedogrzane a wszystkie inne podzespoły płyny są ok to znaczy że termostat nie domyka dużego obiegu i część

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana uszczelki pod głowicą - ceny koszty

Witam po przeanalizowaniu kilkunastu watkow z forum stwierdzam ze chyba mnie czeka wymiana uszczelki pod glowica wyeliminowalem wszystkie wycieki nie ma zadnego wyjalem termostat wody w oleju nie ma a plyn chlodzacy schodzi i tylko przy ostrej jezdzie i to wylewa sie przelewem pod zbiorniczkiem oczywiscie korek tez byl wymieniony i upuszcza cisnienie ale nie do koca - jeden z mechanikow powiedzial

ty - wymieniłem termostat powymieniałem podejrzane zaciski na przewodach podmienialem korek zbiornika sprawdzałem poszczególne podzespoły na VAGu wszystko wychodziło OK. ale niepokoił mnie czarny osad w zbiorniku wyrównawczym i zapowietrzanie się układu co objawiało się "chlupaniem" w nagrzewnicy oraz utrata mocy tu jest nawet mój post z opisanym problemem httpwww.forum.vw-passat.pltematy...2-vt14937.htm

VOLKSWAGEN PASSAT B5 dziwne objawy niby uszczelka pod głowicą

Witam wszytkich posiadam vw passat 1.9 tdi 115 km a objawy mojego autka to czasem zimne powietrze z nadmuchu ale tylko na wolnych obrotach ale zaznaczam tylko czasem sie tak dzieje po wymianie termostatu przeczyszczeniu ukladu chlodzenia i nagrzewnicy objawy zniknely na okolo 2 tygodnie po dwoch tygodniach znowu to samo wiec kolejna wizyta u mechanika doszlo do wymiany swiec zarowych do podgrzewania

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Brak ciśnienia w układzie chłodzenia

Błagam pomocy Posiadam passata 19 TDI( wersja sport 115KM) z 1999r. Mam problem z układem nagrzewania posiadam klimatronic mój samochod nie grzeje leci tylko chłodnawe powietrze. Użytkuje go w Aglii kupiłem go od jakiegoś ciapaka i był zalany wodą uzytkowałem go latem i nie wlączałem ciepłego powietrza gy sie ochłodziło to zauważyłem że mój passacik nie grzeje. Jak już wspomniałem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 130 c i brak ogrzewania

Witam mam passata od 2 tygodni 19 tdi 2004 r. - no i pierwszy problemik A mianowicie zagrzał się dziś na full i po ostygnięciu wciąż się grzeje (ogrzewanie nie działa ) dmucha zimnym przy Hi no chyba ze na chwilę wyłączę silnik to po ponownym odpaleniu coś tam ciepłem dmuchnie Dolny wąż od chłodnicy zimny . Podejrzewam pompe wody ale nie wiem czy zacięcie termostatu może nie puści także ciepła do nagrzewnicy .

VOLKSWAGEN PASSAT B5 obieg wody w silniku

witam mam problem ze swoim paskiem jest to auto z 2001 roku 1.9tdi 101km auto ma przebieg 210 tys ja robię rocznie około35 tyśproblem polega na tym że niemam obiegu płynu chłodzącego i brak nadmuchu ciepłego powietrza czy mogła paść pompa wody proszę o podpowiedz.

Witam Mam te same objawy. Silnik nagrzany do 90C brak ogrzewania brak obiegu cieczy chłodzącej dolny wąż zimny w zbiorniczku wyrownawczym płyn letni. Samochod po kompletnej wymianie rozrzadu (oczywiscie z pompą) wymieniony termostat. Jeden przewod od nagrzewnicy ciepły (od strony kierowcy - jednak brak cisnienia w nim leci cos tam ale krew z nosa leci szybciej) drugi zimny. Brak płynu w przewodach.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ile płynu do układu chłodzącego

Jak w temacie ile płynu do chłodnicy jest potrzebne do wymiany

Zlewanie Benzyna Dwignię do regulacji ogrzewania na desce rozdzielczej ustawić na położenie max ogrzewanie. W ten sposób zostanie otwarty obwód chłodzenia układu ogrzewania. Odkręcić korek zbiornika wyrównawczego. Należy tu zastosować niezbędne środki ostrożności to znaczy silnik musi być zimny. Nie odkręcać korka gry silnik jest gorący ponieważ grozi to poparzeniem. Ustawić

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik temperatury zewnętrznej w climatronic - awaria

Witam Mam pewien problem - na 99% sam go sobie zrobiłem Podczas przeprowadzania pewnych prac w wiązce biegnącej od stacyjki rozcinałem izolację i prawdopodobnie uszkodziłem gdzieś przewód od zewnętrznego czujnika temperatury. Od tego momentu wyświetlacz w climatronicu pokazuje 0 - 2 stopnie w ogrzewanym garażu gdzie jest ok. 15 stopni. Podczas jazdy temperatura skacze - np z 05 stopnia

Witampanowie czy uszkodzony czujnik temperatury zewnetrznej moge byc powodem braku cieplego ogrzewania climatronic pokazuje blad 306dwa weże wchodzace do nagrzewnicy sa goracetermostat nowy i pompa wody nowaco moze byc jeszcze przyczyna czujnik od temperatury jest urwanywisza tylko dwa przwody ktore zaizolowalempo czym climatronic pokazuje dobra temperatue i sprezarka klimy tez zalacza sie ok tylko ze nie mam cieplego ogrzewania i ciagle wywala mi bład 306czy powodem moze byc ten czujnik

Zadaj pytanie ekspertowi