części samochodowe nanodatex

volkswagen passat termostat nagrzewnicy b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat termostat nagrzewnicy b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat termostat nagrzewnicy b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Samodzielna wymiana termostatu

Witam mam pytanie czy wymiana termostatu w moim autku tzn passat 2003r 1.9TDI AVF to skomplikowana i trudna robota czy trzeba np sciagnac rozrzad

Witam Proszę o pomoc bo już głupieje odnośnie termostatu w moim passacie b5 1997 rok. Ale do rzeczy pod koniec sierpnia miałem problem z przegrzewaniem się auta więc wymieniłem termostat ( firma VERNET ) ale nic to nie dało auto grzało się dalej przyczyną była walnięta pompa wody pompa została wymieniona i został juz ten termostat verent. Wszystko chodziło ok łapał 90 stopni ładnie

ale węże od niej też są zimne podobnie jak dolny wąż idący do termostatu. A górny wąż i zbiorniczek gorący temperatura rośnie do 120stopni a dolny wąż węże od nagrzewnicy zimne jak pisałem to już 2 termostat który włożyłem i w garczku normalnie się otwiera czy mimo iż wskaźnik pokazuje 120 stopni pojeździć autem bo musi się otworzyć żeby dolać resztę płynu

przejechałem się kawałek i temp rośnie maksymalnie gdy wtedy podniosę maskę zbiorniczek jest pusty a gdy go odkręcam to syczy i napełnia się na fulla i nawet przelał by sie jakbym odkręcił. Co jest grane ( A na zimnym stan na minimum ). Węże od nagrzewnicy zrobiły sie gorące ale dolny wąż od termostatu nadal zimny . Macie jakiś pomysł

Tak z ciekawości pytaniem laika czy prawidłowy montaż termostatu powinien wyglądać tak jak na tej fotce IMG_8691.jpg oraz co bardziej sie nada odkamieniacz jakis czy kret do nagrzewnicy pytanie czy tylko kret czegoś nie popali bo wyplukac tez go trzeba

VOLKSWAGEN PASSAT B5 brak ogrzewania po wymianie nagrzewnicy i pompy

witam wiem ze ten temat byl walkowany juz kilkarazy ale nieznalazlem nic co by mi pomoglo moze ktos bedzie wiedzial co z tym zrobic na poczatku jest to passat 99r 19 tdi 110 Km z klimatronikiem ogrzewanie bylo bardzo slabe ( HI ) na poczatku plukanie calego ukladu pomoglo na 2 dni po dwoch dniach zaczela leciec pompa wody wymienilem na nowa i nadal ogrzewanie bardzo slabe no to decyzja wymiana nagrzewnicy.

termostat

Witaj kolego stefany moj kjolega mial bardzo podobny obiaw jak u ciebie i dam ci rade jezeli termostat masz sprawny to sprawdz czy w ukladzoie chlodzenia jest cisnienie a zrob to w prosty sposob po na grzaniu powoli ale to popwoli odkrec korek w zbiorniczku wyrownanczym i sprawdz czy bedzie taki lekki syk jesli nie to uklad nie ma cisnienia tak jak u mojego kolegi u niego byl uszkodzony zbiorniczek

nagrzewnica odpada jak napisalem wymienilem na nowa i wyczyscilem uklad. zostaje termostat dzis go wymienie no i ten zbiorniczek sprawdze moze to jest jakis trop narazie dzieki za pomoc ps. a co tyczy sie wymiany nagrzewnicy to wcale niejest to tak skomplikowane jak wszyscy strasza. samemu zajelo mi to 5 h termostat byl sprawny ale wymienilem go na nowy i nadal bylo tak samo dopiero wymiana korka zbiorniczka pomogla. teraz jest goraco nawet jak sie wolno jedzie. dzieki za pomoc

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Płyn g12 nie dochodzi do nagrzewnicy Passat B5

Witam.Problem w moim pasku polega na tym że słabo grzeje ogrzewanie w kabinie.Zacząłem szukać przyczyny od sprawdzenia czy wogóle płyn dochodzi do nagrzewnicy i sie okazało że kiedy ściągam obydwa węże z nagrzewnicy na zapalonym silniku to płyn prawie nie lecidopiero jak dam więcej gazu to leci ale z przerwami.nie wiem czy to pompa wodyjak wymieniałem rozrząd to pompa wyglądała na

pompa i termostat wymienione i dalej to samo.czy termostat montujemy dlusza strona do silnika czy do kruccaja zamontowałem dlusza do silnika.dodam ze jak wyjmuje termostat to obieg jest normalny.4 nowe i zaden nie otwiera

ja dzisiaj wymienilem termostat i temperatura 90 na vag-u a nawet czasami 935 jak mu dam w podloge i waz na dole zimny przed wymiana bylo wszystko ok bo sprawdzalem tak stary termostat i juz przy 75dolny waz robil sie cieply a teraz zimny ogrzewanie jest ok grzeje nawet przy nawiewie na max-a sciagalem waz z nagrzewicy ten z dziurka i na wolnych obrotach leci plyn tak polowa rurki jest jeszcze troche

To niewiem czy kupywac nadal termostaty(to bedzie juz 5 z koleji) i moze trafie na dobrybylem tez u 2 mechanikow i rece rozkladaja.ale jedno mnie dziwi ze przez obydwa weze z nagrzewnicy nie leci plyn ani grama.

Witam mam problem z ogrzewaniem. Gdy sciaglem weze z nagrzewnicy okazalo sie ze plyn dociera nie ciagle a z przerwami. Gdy wlalem plyn prosto w weze to podniosl sie poziom w zbiorniczku ponad max. Nie wiem gdzie szukac dodam ze pompa wody wymieniana w marcu z calym rozrządem i termostat rowniez zalozony wahlera. Prosze o jakies pomysly.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 przegrzewanie i brak ogrzewania po wymianie termostatu

silnik się przegrzewał mechanik stwierdził - termostat i wymienił po wymianie jest chyba gorzej szybciej się grzeje i nawet dochodzi do 130 w dodatku brak ogrzewania przed wymianą było teraz opcja mechanika to pomopa wodna - jest jakiś sposób sprawdzenia pompy bez jej rozbierania (wiadomo że to kosztowna robota)

Jeśli nie masz ogrzewania to mechanik nie odpowietrzył nagrzewnicy i dlatego silnik się gotuje najpierw odpowietrz nagrzewnice a później wymieniaj pompe.Na wężu powrotnym od nagrzewnicy jest otworek ściągnij przewód z króćca tak aby otwór odpowietrzający nie był zasłaniany przez króciec

Witam. mam problem z passatem 19 TDi 2004 highline na poczatku podczas jazdy na autostradzie temperatura zaczynala skakac od 90 nawet do 130 tak ze trzeba bylo sie zatrzymac i odczekac chwile. wymienilem termostat temp ok ale nie ma ogrzewania. odpowietrzylem nagrzewnice tak jak bylo pisane wyzej. ale ogrzewania wciaz brak. gorny waz od chlodnicy jest mieki i cieply nie goracy. przewod ktory wchodzi

kolego odpowietrz nagrzewnice pisałem kilka razy już o tym. odkręcasz zbiorniczek wyrównawczy podnosisz do góry o jakieś ok.15 cm zdejmujesz wąż idący do nagrzewnicy z taką dziurką nie do końca taka małą dziurka będzie powietrze uciekało i jak pojawi ci się płyn to załóż węża skręć zbiorniczek i może pomoże. a może silniczek chodzi a jakieś cięgno się wypięło i nie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Termostat w silniku 1.6 AHL 101 KM wymiana instrukcja

Mam prośbę do tych którzy wymieniali termostat w tym konkretnym silniku 1.6 AHL (lub podobnych 1.6 74kW) z klimatyzacją. Chodzi mi o dokładne wskazania Czy zabierać się za wymianę od góry odkręcając napinacz paska alternator kolektor czy też jeszcze coś innego Czy może od dołu (z kanału) po zdjęciu osłony silnika jest taki dostęp że można wymienić termostat nie demontując przy

Witam. Potwierdzam słowa kolegi lukasza-121. Właśnie jestem w trakcie wymiany termostatu w silniku ALT. Po pierwsze termostat w tym silniku to regulator temperatury i nie kosztuje kilkadziesiąt złotych (ja zapłaciłem 420 zł w serwisie). Jego budowa jest skomplikowana to bardzo precyzyjne urządzenie i nie ma możliwości (sam myślałem naiwnie że tak się da) wymienić tylko wkład. Otóż

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Krok po kroku termostat w 1.8 20V ADR

Witam Czy moze mi ktos wytlumaczyc jak wymienic termostat tak krok po kroku wiem ze to jest banalne widzialem tez post ale mam jeden problem a mianowicie jedna ze srob od obudowy termostatu jest przyslonieta pompa wody i zadnym kluczem sie tam nie dojdzie wiec zaczelem rozkrecac sroby mocujace pompe wody lecz okazalo sie ze niektore sroby sa pod alternatorem wiec zdialem pasek odkrecilem sroby od alternatora

Przyszły mrozy silnik bardzo długo się nagrzewał. Nie osiągał temperatury 90 w ogóle (chyba że w korku). Im szybciej i dłużej się jechało temperatura zamiast wzrastać do 90 to spadała.. nie chciał się przełączyć na gaz. Ciepło było wewnątrz ale trzeba było naprawdę długo czekać żeby się nagrzało.. wyskakiwał mi błąd czujnika temp ale postanowiłem wymienić termostat

VOLKSWAGEN PASSAT B5 termostat vr5

witam czy ktos moze wymienial termostat w takim pasku 2.3 vr5 jesli tak to moze mi ktos powiedziec czy duzo z tym roboty i czy jestem w stanie samemu to zrobic

Witam. Aby wymienić termostat musisz wykręcić cały króciec od bloku silnika który znajduje się z tyłu przy ścianie grodziowej pod cewkami(cewki odkręciłem -poprawiło dojście)o ile się nie mylę to jest mocowany na trzy śruby(10 kluczyk) i są dołączone dwa małe węże te od nagrzewnicy oraz jeden większy(plastikowy) z pompy wody na oringu.W obudowie znajduje się też czujnik temperatury.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ułożenie węży z silnika do nagrzewnicy

Witam dzisiaj przetarł mi się wąż z silnika do nagrzewnicy ale nie o to tu chodzi. Podczas sprawdzania numerów węża zauważyłem pewien problem z ich podłączeniem... Wg etki powinno być tak a u mnie jest tak że wąż 8D0 819 371 AB wychodzi z dobrego miejsca z silnika (z lewej strony stojąc przodem do silnika) ale wchodzi do nagrzewnicy wejściem po lewej stronie a nie po prawej jak jest

Nagrzewnica odpowietrzy się sama. Zalej płynem układ i rozgrzej silnik tak żeby otworzył się termostat. Nagrzewnica się wtedy odpowietrzy. Sprawdź i ew. uzupełnij płyn.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana nagrzewnicy - tragedia

Witam Co tu dużo pisać wymiana nagrzewnicy nie jest przyjemna. Żeby cholerę wyciągnąć trzeba zdemontować CAŁĄ deskę rozdzielczą. Wszystko do imentu. Przynajmniej na inne rozwiązanie nie wpadłem. Poniżej zamieszaczam opis montażu deski-niestety aparat fotograficzny zdobyłem podczas zakładania a nie zdejmowania deski. Być może pewne czynności wykonałem niepotrzebnie może był inny

szczerze to jazda bez trzymanki zamówiłem nagrzewnice i ją otrzymałem bez problemu rozebrałem auto i co i k...a i w Północnej Irlandi otrzymałem nagrzewnice do europejskiego auta a mam anglika.. to poprosiłem o wymianę nie wspominając że było to siakoś po świetach. szukali szukali i nie znaleźli objechałem sklepy w okolicy i znalazłem taką od skody superb skasowali mnie jak za zborze

najlepszy sposób to właściwy płyn chłodniczy G12 i wymiana co 5lat tegoż płynu i nagrzewnica na pewno się nie zapcha. Syf się robi jeśli jak się dolewa kranówy do układu chłodzenia i badziewny płyn. Osadza się kamień potem za metal bierze się korozja i takie są skutki czyli rozszczelniona chłodnicza czy zapchana. Ktoś kilka dni temu zadał pytanie czy można przy wymianie termostatuchłodnicy

nie wiem czy mam do wymiany nagrzewnice ale chyba od tego zacznę. termostat wymieniłem bo tez był uszkodzony. Nagrzewnica ma gorące węże i jak mam wyłączoną dmuchawę kilka minut to po włączeniu ciepło leci i coraz słabiej aż zimne powietrze po około 30s (temp zew). Czyli tak jak by się nagrzewnica wychładzała a nie nadążał gorący płyn jej wypełnić. Szukam mechanika z okolic

he he nie dziękuję. Nie wiem czy śmierdzi płyn bo mam nowe dywaniki i one śmierdzą. Płyn wymieniany i spuszczany już ze 4 razy (wymiana termostatu itp.) więc jeszcze nic nie widzę żeby ubywało. Szyby nie parują jakoś bardziej niż normalnie. Dziś rozebrałem schowek i widać jak silniczek rusza czerwonym ramieniem otwierając zimno-ciepło. Wydaje mi się że klimatronik jest OK. Kupiłem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana termostatu w 3bg ALTU

Witam Kto wymieniał termostat w ALTU Koszt termostatu do tego silnika - 400 zł Prawda czy fałsz

Pompa wodna tez byla podejrzana ale po kilku testach mechanik wykluczył ja - sprawdził czas nagrzewania silnika i to w jaki sposob narasta i opada temp silnika odpial wezyk powrotny cieczy sprawdzil moc nagrzewnicy a na koniec zrobil test obecnosci w oparach plynu co2 i innych smierdzidel z silnika. Niestety wynik pozytywny...

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ogrzewanie slabo grzeje

witam mam problem z ogrzewaniem w passacie b5 z 99r bardzo slabo grzeje. jak zrobie na max ogrzewanie to powinno leciec bardzo cieple powietrze a leci zaledwie letnie. silnik nagrzewa sie dobrze i dosyc szybko. termostat otwiera sie normalnie. dodam ze jest klimatronik. co proponujecie gdzie szukac przyczyny a moze najpierw jechac na komputer

Może ja opowiem o swojej przygodzie z brakiem ogrzewania w Pasku B5 Objawami było słabiutkie grzanie w dodatku przy ustawieniu 29 stopni coś tam niby grzało ale na ustawieniach Hi leciało chłodne powietrze. Najpierw mój znajomy zaczął od czyszczenia nagrzewnicy Cillitem na kamień i rdzę Nie pomogło. Wymiana termostatu - nie pomogło. Wymiana płynu chłodzącego - nie pomogła. Odpowietrzenie

Witam Panie i Panowiedopisze sie do tematu z moim problemem bo tak po prawdzie szukam juz dlugo i nic nie znalazłem a mianowicie u mnie weze od nagrzewnicy sa zimne(wszyscy maja problem ale chociaz maja ciepłe weze)oczywiscie brak ogrzewaniatermostat wymienionykorek nowybyłem sprawdzic zawartosc spalin-brak w układzie chłodzenia.Dodamze temp. na blacie 90 stopni(przy spokojnej jezdzie po miescie)przy jezdzie z wiekszymi obrotami potrafi szybko wzrosnac.Ze zbiorniczka wywala mi płyn i jest praktycznie pusto-wywala to na wyzszych obrotach.Doradzcie cos prosze bo mam samochod od dwuch miesiecy a co mechanik to ma inny pomysł.passat b5 1.9 tdi.Przy okazji wszystkiego najlepszego w nowym Roku.

Pisze do wszystkich którzy mają problem z ogrzewaniem w VW passat B5. Ja obecnie jeżdżę B5 na climatroniku zimą tj. styczeń 2013 zakupiłem autko miał bardzo słabe ogrzewanie. Pojeździłem do kilku warsztatów na komputer na od kamienianie nagrzewnicy itp. Płyn w zbiorniczku wskazywał max czyli ok termostat ok węże przy nagrzewnicy ciepłe panel climatronik w porządku. Temperatura 90

Witam Mam problem z grzaniem passat b5 18 t -wymieniony termostat wisco pompa płyn układ przepłukany brak błędów do nagrzewnicy dociera płyn oba węże są gorące. problem jest na początku na hi leciało zimne powietrze po wymianie płynu i odpowietrzeniu układu zajeło to 1 h w końcu zaczęło lecieć letnie powietrze natomiast przy wcisnietym gazie zaczyna lecieć gorące powietrze po

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam wszystkich forumowiczów Piszę do Was z prośbą o pomoc. Otóż zakupiłem VW passata B5 z 1998 roku 1.9 TDI110KM AFN. Samochód sprowadzony z Niemiec kupiony w Polsce od handlarza. Samochód był wyrejestrowany w styczniu 2014 roku i prawdopodobnie od tamtej pory nie jeździł aż pod końca marca. Kiedy trafił w moje ręce. Ogólnie auto w dosyć dobrym stanie jednak trzeba poświęcić

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek płynu G12 w AVF

Witam Zauwazylem ze zostawiam plamy w miejscu parkowania i okazalo sie ze to plyn chlodniczy. Nie moge jednak dokladnie zlokalizowac skad ten plyn wycieka bo to tuz przy grodzi silnika - powyzej laczenia silnika ze skrzynia - ponizej pomy wakum (plyn widac jak scieka po przegubach wewnetrznych i skrzyni). Nie wycieka z czujnika temperatury takze oring powinien byc dobry. Sa tam jeszcze inne elementy z ktorych moze nastapic wyciek Prosze o pomoc. Pozdrawiam

witammam problem z ukladem chlodzeniamoze ktos mial podobna sytuacje ipodpowie cos.Jest to passat b5 19 tdi115 KMod jakiegos czasu mam ubytki plynu z ukladu chlodzeniana ok 50 km przejechanych musze dolac ok 1 litrustalilem ze wypycha plyn przez zbiorniczek wyrownawczyprzez zawor przelewunadmiarupoczatkowo podejzewalem korek wlewuwymienilem na nowywymienilem tez zbiorniczeksprawdzilem nagrzewnice tj.zrobilem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Klopoty z ogrzewaniem

Witam was Jestem nowy na tym forum i korzystajac z waszego doswiadczenia szukam pomocy bo juz nie mam pomyslow. Sprawa wyglada tak. Posiadam passata 1.9 TDI z 1999r. wyposazonego w climatronic. Moj problem polega na tym ze ogrzewanie dziala nim bardzo slabo lub wogole. Silnik szybko nabiera temperatury i jest ona stabilna. Dzialaja wentylatory i wszystko wyglada ok. Jedynie po ustawieniu klimatronica

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z płynem chłodzącym - znika

Witam serdecznie - mój problem pasowałby do zapewne wielu tu podobnych ale niestety jest z lekka odosobniony. mianowicie mam passata b5 1.9 TDI 116ps AJM PD Jakies pół roku temu zauwazyłem że znika mi płyn chłodniczy - na trasie - gdy na liczniku dość długo było np 150 160 na austostradzie okazywalo się że zbiornik był prawie pusty - a z tyłu - pod zaworem bezpieczeństwa było nalane

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ubywający płyn w chłodnicy

Witamniedawno kupiłem samochód. Podczas jazdy usłyszałem jakieś dziwne odgłosy (bulgotanie) po zaglądnięciu pod maskę zauważyłem niski poziom płynu chłodzącego uzupełniłem go ale to nic nie pomogło. Po przejechaniu 1000 km po wymianie oleju i filtrów płynu znowu ubyło i cały czas słyszę te same odgłosy (bulgotanie ).Nie zauważyłem żadnych wycieków.Czy ktoś orientuje się co to może być

Witam .To bulgotanie to chyba przekleństwo passatów .Mam to samo po wymianie termostatu i płynu.Bulgotanie wydobywa sie z nagrzewnicy która jest w desce rozdzielczej.Po zdjeciu osłony akumulatora znajdziemy 2 węże które ida do tej nagrzewnicy na jednym z nich jest dziurka .w celu odpowietrzenia nagrzewnicy zdejmujemy opaske i zsuwamy ten wąż żeby wypuścic powietrzerobimy to na zapalonym

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem w układzie chłodzenia

Witam Mam Vw passat B5 FL 2000r 1.9TDI . Silnik długo się nagrzewa przy normalnej jezdzie nagrzeje się do 90C a na postoju na wolnych obrotach spada nawet do 70C takie dziwne wachania temperatury i co dziwne jeszcze zimny płyn w zbiorniku wyrównawczym i zimne przewody chłodnicy. A jak włącze nawiew ciepłego powietrza to wskazówka nawet schodzi do 50C Proszę o poradę.

Witam kolego jestes w stanie mi cos doradzicMam problem z ogrzewaniem passat b5 1.9 tdi z 98rwymieniłem termostatkorek a i tak nie ma ogrzewania byłem na spr.zawartosci spalin w układzie chłodzenia i nie ma.Przy wyzszych obrotach wywala mi płynprzewody od nagrzewnicy zimneczasami mooooze troszke zawieje letnim powiewam z nawiewów-co to moze byc bo co jade do mechanika to kazdy mówi co innegoza kazda wskazówke bardzo dziekuje.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 dziwny objaw - zimno w środku

Do rzeczy wczoraj wsiadam do Paska jadę sobie 5km - zimno 10km - zimno... cóż załapałem nerwa i tyle. Po ok 30 min postoju odpalam jadę dalej a Pasek grzeje... i to mam wrażenie że grzeje jak potłuczony - nie reagując na climatronic... ehhh... Po kolejnym postoju - gdzieś ponad godzinnym - wracam do domu temp na zewn 4 stopnie a na wskaźniku temperatury cieczy chłodzącej wskazówka jest

A co sądzisz o tych wężach Doprowadzający powinien być gorący Podobno mozna sprawdzic działanie pompy wody- zdjąć wąż doprowadzający do nagrzewnicy i 2500 obrotów. Jak pompa działa to poleci płyn Prawda to pozdrawiam Witam podpiołem mojego passata dzis vag wyskoczyło to 522 Czujnik temp.cieczy chłodzącej -G 62 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY po skasowaniu błąd

Jeżeli pompa jest padnięta to silnik mógłby się przegrzewać. termostat wymieniony i to plus. Ja bym obstawiał na zapowietrzony układ To wygląda tak jak u mnie Ja dziś uporałem się z problemem ogrzewania. U mnie sprawa wyglądała tak że temperatura rosła równo do 90 i stała tak non stop. W środku oczywiście lodówa... Wymieniłem płyn - poprzedni właściciel zalał jakiś słaby Ja nalałem g12 i wymieniłem termostat. Nie grzało nadal więc odpiąłem rurki od nagrzewnicy (obie ciepłe - nie gorące) Wlałem do nagrzewnicy płyn prestone super flush i zostawiłem na noc. Następnego dnia dokładnie przepłukałem nagrzewnicę wodą nalałem g12 wypłukując wodę założyłem rurki i grzałem silnik. tą rurkę z lewej założyłem tak żeby można było odpowietrzyć układ. Mi pomogło w szczególności odpowietrzenie dokładne układu. Sam układ nie odpowietrzył się na tyle dokładnie. Dodam że mam passata b5fl 1.9 101 KM 2001rok

VOLKSWAGEN PASSAT B5 powietrze w ukladzie chlodzenia

Witam mam pytanie skad moze brac sie powietrze w ukladzie chlodzenia. Pytam poniewaz gromadzi mi sie powietrze w zbiorniku wyrownawczym i wywala plyn przez zawor bezpieczenstwa. Pomijajac ze to moze byc walniete uszczelka pod glowica to sa jeszcze jakies mozliwosci Dzisiaj na mocno rozgrzanym silniku widizalme jak leca bombelki powietrza do zbiornika wyrownawczego. Pozdrawiam

Witam Koledzy jestem nowy - zainteresował mnie temat Kolegi i chcę przyłączyć się do tematu. Mam A4 B5 115KM (AJM) 2000r. Problem podobny jednak nieco inny i być może komuś w czymś pomogę a ktoś mi. 1. Mam 5 termostatów Wahler Vernet Oryginał z ASO 2szt. Noname - wszystkie sprawne (kupowałem nowe oczywiście) testowałem w garnku. 2. Mam 2 czujniki temp. G62G2 - sprawne mierzyłem oporności

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Brak ogrzewania płyn ucieka problem nad problemami

Witam serdecznie. Przeszukując wiele tematów wałkując strona za stroną w poszukiwaniu podpowiedzi na moje rozterki nic nie znalazłem. Dlatego postanowiłem założyć nowy temat. Sytuacja wygląda następująco. Posiadam passata z 2001 roku 1.9 TDI z silnikiem AVF 6-cio biegowa skrzynia. Problemem jest ogrzewanie. Gdyż go nie ma. Zacząłem od VAG i sprawdzenia klimatyzacji znalazłem błąd

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Grzałka elektryczna w B5FL i B5 zobacz

Witajcie przeczesywałem internet w poszukiwaniu informacji i natchnąłem się na informację o której przynajmniej ja nie miałem bladego pojęcia i podejrzewam że mało kto z forumowiczów miał pojęcie. Otóż VW montował do passatA B5 grzałkę elektryczną tzw FARELKĘ takie POSTOJOWE WEBASTO nie mylić ze świecami do dogrzewania cieczy chłodzącej. W grzałkę tą wyposażone są pojazdy

a sprawdziłeś czy termostat jest ok jak wygląda obieg pierwotny i klapy nagrzewnicy przy 50 st na silniku już powinno sensownie grzac. możesz mieć zatkana nagrzewnice. masz manual czy climatronic może za mocno nastawiasz nawiewu na początek i silnik nie może dojść do siebie. ja bym na początek ori instalacje sprawdził bo benzyna powinna grzac bez problemu. jak masz climatronic to może

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przy włączonym ogrzewaniu temperatura silnika spada

Kolega ma problem w swoim passacie a mianowicie silnik temperature łapie w normie dość szybko i do 90stopni ale gdy włączy ogrzewanie na bieg 4 spada temperatura silnika do prawie 0 rano np gdy jego odpali i włączy od razu ogrzewanie przejedzie nawet 200km to temperatura podniesie się o grubość wskazówkico moze być przyczyną nie dogrzania silnika. Jest to passat 19tdi ja podejrzewam termostat

Tak się zastanawiam bo Kolega nie podał za wiele informacji na temat tego po jakim czasie ma takie skuteczne ogrzewanie. Ja na przykład wczoraj jadąc Paskiem w trasę o długości 80 kilometrów muszę przyznać że PO 40 kilometrach wygrzał się tak mocno że pokrętło temperatury skręciłem aż o połowę bo był skwar w środku. Na postoju czasem go sobie rozgrzewam na wyłączonym ogrzewaniu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura cieczy chłodzącej w 1.8T AWT.

Mam pewien problem choć może to nie jest problem doradźcie mi. Gdy jeżdżę po mieście np. i temperatura zbliża mi się do 90 stopni Celsjusza to gdy je osiągnie to po chwili opada trochę niżej i potem znów się podnosi. Musiałbym długo jeździć żeby osiągnął 90 stopni i sztywno je trzymał. Dziś np. jechałem na trasie około 30 km. spokojnie nie szybko i nie osiągnął mi pełnych

samo otworzyć dosłownie na chwile i spadła temp do 87-89 a po 5 sekundach 92-93-96-97-99-101-97-98 i tak w kółko. Coś mnie już bierze. Tak jakby sam się zapowietrzał czy co..a może uszczelka Gdyby to ona była albo jakieś pęknięcie na bloku to by przez bąble wodne ciepła w aucie nie było ale jest cały czas. Sam już nie wiem. Mam niby namiary na gościa specjalizującego się w passatach

VOLKSWAGEN PASSAT B5 zbyt duze cisnienieukład chłodzenia

mam problem juz od miesiaca i nie wiem co z tym zrobic. a mianowiciepodczas jazdy przegrzal sie silnikmyslalem ze padl termostat wymienilem ale okazalo sie ze to pompa wody wymienilem. po wymianie pompy wciaz ubytek plynu z ukladu chlodzenia i duze cisnienie w ukladzie.mysle uszczelka pod glowica WYMIENIONE Planowana głowica itp. I w czym problem a no w tym ze nadal to samo. jak silnik chodzi na wolnych

Witam ja też mam problem z moim układem chłodzenia. Występują u mnie typowe objawy uszczelki pod głowicą czyli duże ciśnienie w układnie chłodzenia i tzw bulgotanie z okolic nagrzewnicy. Już brałem się za wymianę owej uszczelki gdy zaciekawiły mnie jeszcze dwa objawy. Gdy zaczeło robić sie chłodniej to mój passat przy spokojnej jeździe nie osiąga temperatury 90 c. temperatura

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi