części samochodowe nanodatex

volkswagen passat termostat b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat termostat b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat termostat b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Nowy termostat.

Witam zamówiłem dzisiaj termostat do mojego passata B5 1998r. 1.8 20V 125KM firmy VERNET. To jest ten termostat httpallegro.pltermostat-vernet-v...085288180.html Mam nadzieję że będzie pasował do mojego silnika VW passat (3B2) 1.8 ADR APT ARG 92 (125) 1781 1996.10 - 2000.11 Zauważyłem że są inne rozmiary tych termostatów. Zamówiłem Vernet który ma 23 a Wahler ma 21. I pytanie czy będzię pasował Załącznik 75976 Z góry dziękuję za pomoc.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kontrolka smarowania po wymianie termostatu.

Witam wszystkich i zwracam się z prośbą do fachowców i użytkowników passatów B5 z silnikiem 18T (150KM). Być może temat się powtórzy ale trochę tutaj poczytałem i prawdę mówiąc nie znalazłem podobnego problemu. Mam taki problem z moim passatem B5 18T 150KM z 1998r. polegającą na zapalaniu się kontrolki ciśnienia oleju ...... dotychczas ten problem miałem ze dwa razy w ubiegłym

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Gdzie szukać termostatu w V6

Witam Pytanie jak w tytule. Na rysunkach widać że przy pompie wody ale pytanie czy jakoś jest dostęp z wierzchu czy trzeba zdemontować a tym samym również pasek rozrządu Pozdr

Dzięki ale w VR6 już wymieniałem no i może źle sprecyzowałem pytanie choć dział dobry Chodzi o termostat w audi A6 V6 2.8 ACK ale silnik ten tez występował w B5 no i nowsze w 3BG. Przykładowe foto z aukcji httpallegro.plitem488038932_siln...passat_b5.html .

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Samodzielna wymiana termostatu

Witam mam pytanie czy wymiana termostatu w moim autku tzn passat 2003r 1.9TDI AVF to skomplikowana i trudna robota czy trzeba np sciagnac rozrzad

Witam Jutro zamierzam założyć termostat do mojego passata B5 1.8 benzyna 1997rok. Jakiś miesiąc temu wyjąłem go ponieważ się zawiesił i przegrzewał się silnik ale że idzie zima to kupiłem nowy i chce go zamontować znajduje się on od góry silnika z prawej strony za alternatorem i jest tam taki ciężki dostęp że jak wyjmowałem ten zawieszony to gdy udało mi się już odkręcić

Witam Proszę o pomoc bo już głupieje odnośnie termostatu w moim passacie b5 1997 rok. Ale do rzeczy pod koniec sierpnia miałem problem z przegrzewaniem się auta więc wymieniłem termostat ( firma VERNET ) ale nic to nie dało auto grzało się dalej przyczyną była walnięta pompa wody pompa została wymieniona i został juz ten termostat verent. Wszystko chodziło ok łapał 90 stopni ładnie

witam podepne sie do tematu mianowicie mam passata TDI 90KM i przyszlo zimno a ja w autku nie moge osiagnac wiecej niz 70 st.to tez ciezko i przez co wiecej mi pali. Mam pytanie czy wasze tez tak maja czy wymienic termostatz tym ze gdy mam juz te 70 to waz gruby za termostatem zimny czyli niby termostat trzyma.poradzcie cos

Mam małe pytanko posiadam passata B5 FL Silnik 1.9 TDI AVF (131 KM). Od pewnego czasu głupieje mi wskaźnik temperatury wody albo się już psuje i ewidentnie widać jak wskaźnik pokazuje ze niby silnik ma 0 stopni to odrazu spalanie podskakuj minimum o litr więcej niż jak wskazówka jest na 90 stopni i do tego ja w aucie mam podgrzewacz spalinowy wody który pobiera około 03l na godzine oczywiście

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Termostat w 1.6 AHL gdzie jest Pomocy

Może mi ktoś napisać gdzie znajduje się termostat w Passacie B5 1.6 AHL Przy okazji może ktoś pomoże. Przy jeździe na trasie przy temp. otoczenia ok 15 stopni temperatura wody dochodzi max do 70 stopni. W mieście przy dochodzi do 80 czy to bedzie termostat Mozna to jakos sprawdzic z góry dzieki Pozdrawiam

czesc pomocy mam passata b5 1.6 ahl wymienilem czujnik temp. i termostat a autko dziwni sie zachowuje odcina zaplon przy 5 tys obrotow i np. jest 90 stopni a przy przygazowaniu na wyzsze obroty temperatura spada w ciagu paru sekund na 40 stopni po czym po chwili zaczyna rosnaci moze ktosi wie czemu tak sie dzieje

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Krok po kroku termostat w 1.8 20V ADR

Witam Czy moze mi ktos wytlumaczyc jak wymienic termostat tak krok po kroku wiem ze to jest banalne widzialem tez post ale mam jeden problem a mianowicie jedna ze srob od obudowy termostatu jest przyslonieta pompa wody i zadnym kluczem sie tam nie dojdzie wiec zaczelem rozkrecac sroby mocujace pompe wody lecz okazalo sie ze niektore sroby sa pod alternatorem wiec zdialem pasek odkrecilem sroby od alternatora

Przyszły mrozy silnik bardzo długo się nagrzewał. Nie osiągał temperatury 90 w ogóle (chyba że w korku). Im szybciej i dłużej się jechało temperatura zamiast wzrastać do 90 to spadała.. nie chciał się przełączyć na gaz. Ciepło było wewnątrz ale trzeba było naprawdę długo czekać żeby się nagrzało.. wyskakiwał mi błąd czujnika temp ale postanowiłem wymienić termostat

Witam. Próbuję zlokalizować termostat w swoim Passacie B5 1997 18ADR 125km. Czy robione przez Was zdjęcia były robione od spodu czy z góry. Będę potrzebował kanał żeby wymienić termostat.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 temperatura termostat check engine

Założyłem temat bo mimoże przeszukałem forum nie znalazłem odpowiedzi dotyczacej mojego silnika. Jednostka 2.0 benzyna 130 KM 4 cylindry.Oznaczenie silnika ALT.Problem wygląda tak. Kupiłem samochód i jechałem nim do domu (jakieś 70 km). Zauważyłem że wskaźnik temperatury jest nieruchomy. Dojechałem na miejsce i pojechałem na przegląd. Musiałem czekać kilka godzin. Zostawiłem samochód

To znów jestem w kropce bo znalazłem na necie serwis wysyłkowy (tu na miejscu w Anglii) i do tego modelu podaje mi termostat chyba jako pojedynczy element bo cena tylko 11 funtów plus uszczelki za niecałe 2 funty. Czy ten moduł zatem jest rozbieralny No i wg książki Sam naprawiam VW passat niby wymienić można sam termostat - na pewno w 1.8 T --- scalone --- To za tę cenę chrzanię verneta.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jak wymienic termostat w Passacie z silnikiem ALT (2.0 benzyna)

Witam mam problem z wymiana termostatu w moim aucie. Jest to passat 2002 rok oznjaczenie silnika ALT 2.0 benzyna 130 konny Problem polega na tym ze nie moge sie dostac w zaden sposob do termostatu ( na zdjeciu w czerwonej ramce jest miejsce gdzie sie ona znajduje lecz uniemozliwia mi tam dojscie alternator a tym bardziej nie ma jak z gory sie tam dostac ( nie wiem czy nalezy sciagac jakies paski i

VOLKSWAGEN PASSAT B5 przegrzewanie i brak ogrzewania po wymianie termostatu

silnik się przegrzewał mechanik stwierdził - termostat i wymienił po wymianie jest chyba gorzej szybciej się grzeje i nawet dochodzi do 130 w dodatku brak ogrzewania przed wymianą było teraz opcja mechanika to pomopa wodna - jest jakiś sposób sprawdzenia pompy bez jej rozbierania (wiadomo że to kosztowna robota)

Podpinam się pod temat passat b5 AFN 1.9 tdi 110KM 97r. Problem polega na tym iż zacięła mi się klapka od sterowania powietrza silnikzewnątrz i na obecną chwilę jest zacięta na silnik więc zaraz po złapaniu 90 stopni już się zaczyna robić duchota... przy większych mrozach w zimie było okey jak teraz przyjdzie lato to będzie męczarnia i tu moje pytanie gdzie się znajdują te klapki od sterownia powietrza

Witam. mam problem z passatem 19 TDi 2004 highline na poczatku podczas jazdy na autostradzie temperatura zaczynala skakac od 90 nawet do 130 tak ze trzeba bylo sie zatrzymac i odczekac chwile. wymienilem termostat temp ok ale nie ma ogrzewania. odpowietrzylem nagrzewnice tak jak bylo pisane wyzej. ale ogrzewania wciaz brak. gorny waz od chlodnicy jest mieki i cieply nie goracy. przewod ktory wchodzi

Podłącze się do tematupassat 1.8 bez turbo 99roka mianowicie problem u mnie wystąpił brak temperatury na wskażniku silnik nie jest gorący brak ogrzewania prosta diagnoza termostat do wymiany.Po wymianie termostatu odpowietrzeniu przewody gorące jak w książce napisanotemperaturka pięknie trzyma się na 90stopniach a w środku zimno.Brak oznak uszkodzenia głowicyuszczelki pod głowicą a

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Lokalizacja termostatu w AFN

Witam jak w temacie za nic nie moge zlokalizowac termostatu Pasek 19 TDI 110 KM - AFN Dzieki z gory

Tu macie opisaną dokładnie wymianę termostatu httpforum.vw-passat.plshowthread...anatermostatu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Termostat w silniku 1.6 AHL 101 KM wymiana instrukcja

Mam prośbę do tych którzy wymieniali termostat w tym konkretnym silniku 1.6 AHL (lub podobnych 1.6 74kW) z klimatyzacją. Chodzi mi o dokładne wskazania Czy zabierać się za wymianę od góry odkręcając napinacz paska alternator kolektor czy też jeszcze coś innego Czy może od dołu (z kanału) po zdjęciu osłony silnika jest taki dostęp że można wymienić termostat nie demontując przy

A szukałeś O wymianie termostatu było sporo postów. Np. httpforum.vw-passat.plshowthread...rmostat%2AAHL httpforum.vw-passat.plshowthread...%2AAHL&page2

O dołu nie ma szans dojścia termostat jest za wysoko umieszczony. Pozostaje tylko góra. termostat jest za alternatorem. Popuść Pasek wielorowkowy i alternator przesuń go troche w bok (nie wyciagniesz go). Zrobi się trochę miejsca na odkręcenie obudowy termostatu. Nawet szybko udało mi się go wymienić zwarzywszy na to że jest tam mało miejsca.

Witam. Potwierdzam słowa kolegi lukasza-121. Właśnie jestem w trakcie wymiany termostatu w silniku ALT. Po pierwsze termostat w tym silniku to regulator temperatury i nie kosztuje kilkadziesiąt złotych (ja zapłaciłem 420 zł w serwisie). Jego budowa jest skomplikowana to bardzo precyzyjne urządzenie i nie ma możliwości (sam myślałem naiwnie że tak się da) wymienić tylko wkład. Otóż

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Niedogrzany silnik. Wina termostatu czy problem z gazem

Witam Poniekad ten temat byl juz walkowany choc niekoniecznie. Mam problem z termostatem - nie utrzymuje odpowiedniej temperatury. Co prawda na postoju temperatura dochodzi prawie do 90 C w ruchu przy 100 kmh - spada ponizej 70C. Auto posiada sekwencyjna instalacje gazowa ktora zalacza sie dosc szybko tj. przy aktualnych warunkach ok. 1-15 km a wiec przy 30C. Od razu na mysl przyszedl mi termostat

mam problem temperatura dochodzi do 68 i nic termostat wymieniony mam passata 2.0 z 92r na gaz przed wymiano bylo gorzej bo nie wychodzila z bialej kreski co moze byc przyczyno mojim zdaniem powinno byc okolo 90

VOLKSWAGEN PASSAT B5 jak wymienić termostat

musze wymienic termostat i nie moge go znalezc gdzie on sie znajduje mam passata 1.9 TDi .Szukam na forum zdjec ale nie moge znalezc moze ktos podesle jakis link dziekuje Marcin

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Po wymianie termostatu i czujnika temp nadal wskaznik nie osiaga 90st

Witam jakis czas temu pisalem ze swiruje mi wskaznik temperatury. Raz bylo wszystko OK - 90st i sie trzymalo a raz spadlo na 70st (ciut ponad grubsze linie na wskazniku). Podejrzenie padlo na termostat i czujnik temperatury. Wiele sie nie zastanawiajac postanowilem wymienic i termostat (na wahlera) i czujnik cieczy chlodzacej (u mnie byl kwadrat). Po wymianie mechanik powiedzial ze jest wszystko OK.

Witam Przedstawię moją historie z temperaturą silnika może komuś pomogę. Temperatura na zegarach 90oC. Zaczęło się od błędów czujnika temperatury. Błędy wracały wiec czujnik został wymieniony na oryginalny od Skody Po wymianie temperatura z trudem podnosiła sie ponad 70oC. Przy okazji naprawy innego drobiazgu sprawdziłem rury od chłodnicy wniosek padnięty termostat. Po wymianie

Witam Mój problem polegał na tym że spadała mi temperatura podczas jazdy na zegarze z 90 do 50 przy hamowaniu albo na postoju na światłach lekko się podnosiła do 70. Wymieniłem termostat na Wahlera i było OK przez kilka dni. Potem ponownie na trasie temperatura spadała z 90 do 50 i tak w kółko. Ani razu nie przekroczyła 90. Wczoraj spuściłem płyn wymieniłem termostat ponownie na nowy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Obudowa termostatu - czy wymieniać

Demontując obudowę termostatu urwał mi się jeden zaczep w obudowie termostatu następnie podczas próby montaż termostatu (który okazał się trochę za duży) ułamały się kolejne trzy. Na zdjęci u poniżej zaznaczyłem ułamane uchwyty I teraz nie wiem czy mogę przykręcić termostat i nie zawracać uwagi na uchwyty czy może konieczna jest wymiana termostatu.

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen passat termostat b5

  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.9TDI OBUDOWA TERMOSTATU - Bytom (30.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.9TDI OBUDOWA TERMOSTATU - Bytom (30.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.9TDI OBUDOWA TERMOSTATU - Bytom (30.00PLN)
  • TERMOSTAT AUDI A4 1.6 8V VOLKSWAGEN PASSAT B5 - Poznań (50.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.9TDI OBUDOWA TERMOSTATU - Bytom (30.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi