części samochodowe nanodatex

volkswagen passat termostat b4

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat termostat b4

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat termostat b4

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Termostat Wahler - po wymianie 95-97C wymienić go

witam wymieniłem 2 dni temu termostat (wahler 22zł) i teraz temperatura cieczy wynosi 95 C. (przedtem 78). Co jakiś czas dochodzi do 97 i włącza sie wentylator temp. spada do 95 C. Chłodnica cała jest ciepła dolny wąż też powyżej 95 C robi się ciepły Mam pytanie bo nie znalazłem informacji na ten temat na forum. Czy termostat za puźno się otwiera lub za słabo i trzeba go wymienić

Temperatury ta na wskaźniku i załączania wentylatora są takie same a więc winowajcą jest termostat. Myślę że jest to nietrafiony egzemplarz. Co do silnika ABS to naturalnie nie ma znaczenia czy włożysz Verneta czy też Wahlera. Ważne by każdy z nich był sprawny. Być może kupiłeś wersję zimową z podniesioną o 3C temperaturą zadziałania termostatu.

Witam - dzisiaj wymieniłem termostat na Verneta . Mam dokładnie taki sam silnik jak Ty . Wcześniej miałem 70 max a teraz dochodzi ( jak ufać wskazaniom ) do 100 -stopni i trzyma równo tą temperaturę . Nie wiem co robić - termostat kupiłem na własną rękę a wymienił mi go mechanik Nie uśmiecha mi sie jeszcze raz za to samo płacić . Pytanie jest - czy mogę chwilkę pojeździć na tym

szwagier00 Mam dokladnie taki sam problem - ewidentnie trafilem na uszkodzony termostat (no chyba ze wskaznik temperatury klamie w co wątpie) Po wymianie temperatura jest pomiedzy 100 - 110C a dolny waz calkowicie zimny. Za wymiane zaplacilem 50zl. Zamierzam teraz pojechac tam gdzie kupilem ten termostat i domagac sie jego bezplatnego wymienienia

Witam - dzisiaj wymieniłem termostat na Verneta . Mam dokładnie taki sam silnik jak Ty . Wcześniej miałem 70 max a teraz dochodzi ( jak ufać wskazaniom ) do 100 -stopni i trzyma równo tą temperaturę . Nie wiem co robić - termostat kupiłem na własną rękę a wymienił mi go mechanik Nie uśmiecha mi sie jeszcze raz za to samo płacić . Pytanie jest - czy mogę chwilkę pojeździć na tym

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Wymiana termostatu 18 B ABS 1995

W zeszłym tygodniu wymieniałem samodzielnie termostat w moim pasku i pomyślałem może komuś przyda się informacja od strony praktycznej jak to sie robi. Zacząć trzeba od odłączenia akumulatorai spuszczenia płynu z układu ( mnie najlepiej i najwygodniej szło zdjęcie węża przy termostacie.Zdejmujemy plastykową osłonę alternatora przykręconą na cztery blachowkręty do nadwozia. Następnie

Własnie tu mam problem ponieważ w komplecie z niektórymi termostatami jest nawet 6 różnych uszczelek (chyba do różnych aut). Jaką dokładnie uszczelkę należy użyć tą zakładaną na brzeg termostatu (nie bardzo to potem pasuje ) czy okrągłą o przekroju kwadratowym ta lepiej leży .Czyli tak termostat bez uszczelki w pompę ma tam take gniazdo a potem dekielek z króćcem czy inaczej

W moim passacie 18 B ABS termostat firmy WERNET w opakowaniu były 2 gumowe i 4 papierowe. Jedna z gumowych ma przekrój kwadratowy i tą zakładasz na brzegi termostatu te większe i wsuwasz na swoje miejsce tą szerszą stroną do góry i musi pasować i nie trzeba żadnych innych uszczelniaczy czy silikonów. Wiem bo sam to własnoręcznie robiłem.

Ja kilka razy podchodziłem do tego problemu.W passacie B1 i w B2 tak miałem i teraz w B3 mam taką samą pompę.Też w wersji bez wspomagania.Więc do wymiany termostatu muszę tylko wejść pod auto odłączyć przewód gumowy i po wypuszczeniu części płynu odkręcic 2 śrubki chyba M6 na klucz 10.Po odłączeniu plastykowego króćca najczęściej termostat jeszcze się trzyma.Po poruszeniu

Dokładnie tak samo robiłem 2 miesiące temu. O-ring 50x4 Zakładamy termostat mechanizmem do góry a na niego O-ring i przykręcamy króciec. Ja jednak nie zdejmowałem węża w celu spuszczenia płynu by nie robić jeszcze jednej nieszczelnosci skoro nie ciekło. Płyn spuściłem wykręcając krócieckolanko. I jeszcze jedno. Sam termostat za groma nie chciał się trzymać w gnieździe i wypadał

VOLKSWAGEN PASSAT Faq-spis Tematów B3b4 (35i)

IDENTYFIKACJA POJAZDU - OZNACZENIA MODELI passatA - B3 i B4 Oznaczenia Modeli passata &8211 oznaczenia wszystkich wyprodukowanych modeli Gdzie sprawdzić jaką ma się wersje wyposażenia OLEJE Dyskusja o olejach IDENTYFIKACJA POJAZDU &8211 OZNACZENIA LITEROWE SILNIKA I VIN Gdzie sprawdzić miesiąc produkcji samochodu Co nam mówi numer silnika Dane techniczne Tabela - oznaczenia literowe silników

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Problem ze spalaniem B4 TDI.

Na początku napiszę co za auto mam - passat B4 19 TDI 90 KM silnik 1Z rocznik 95. Ogólnie rzecz biorąc samochód chodzi mi bardzo dobrze. Jedynym problem jaki miałem tej zimy z silnikiem to po włączeniu turbiny delikatnie było czuć spadek mocy (ale to nie był tryb awaryjny) i puścił chmurkę dymu (siwy dym) i za chwilę było lepiej więc pomyślałem że może to mrozy czy coś ale po

VOLKSWAGEN PASSAT Termostat a pompa wody

Witam. mam pytanie a zarazem problem. Mam passata b4 19 TDI 90KM mam go dopiero miesiąc. Podzczas jazdy zauwazyłem ze mam temperature ok 70 C tylko podczas postoju wchodziła na 90 C przeczytałem wasze posty i doszłem do wniosku ze to termostat wiec go wymieniłem ale po wymianaie zauwazyłem ze cieknie mi płyn spod silnika cieknie mi chyba z pompy gdzie jest taka jakby okragła wklęsła podkładka

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Kiedy przyjdzie koniec z problemami z B4

Witam Wreszcie się zarejestrowałem na forum i w moim pierwszym poście chcę się z Wami podzielić refleksją na temat Passka B4 Przywiozłem go w październiku 2006 r i powymieniałem wszystkie płyny paski itd. Przez rok czasu mi dobrze służył a mam na myśli bezawaryjną pracę. Jego przebieg to aktualnie 225 tys. km. Niestety tej zimy przyszła pora na usterki i sam nie wiem czy je wszystkie

Ja się dołącze zdążyłem już sporo włożyć kaski w paska tylko miłość albo głupo... może być wytłumaczeniem (stawiam na nr 1...) passat B4 2.0 115KM przebieg 195 kkm w momencie zakupu od babuni w D (grudzień 07) i do dziś 30kkm moje. W tym czasie wymienilem - standard po zakupie czyli paski filtry i płyny - lewy zacisk tył - koncowki układu kierowniczego - termostat - sprezyny tyl

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Kolejny goracy temat - temperatura cieczy chlodzacej B4

Witam wszystkich passatowiczow. Temat zwiazany z dziwnym wskazaniem temp cieczy chlodzacej w B4 na zegarach. Otoz wymienilem czujnik temperatury cieczy bo po ogledzinach wyszlo na to ze poprostu sie zuzyl (wtedy wskaznik pokazywal mi wiecznie 70 stopni i ani grama wiecej). Po wymienia czujnika - garazyku uzupelnilem sobie ciecz chlodzaca do ukaldu rozgrzalem auto nom i oczywiscie tescik 641 . jakies

GŁUPICH PYTAŃ TYPU POMÓŻCIE TYLKO KUP termostat FIRMY WAHLER ODPOWIEDNI DLA TWEGO SILNIKA I WYMIEŃ GO. PAMIETAJ BY PRZED ZAMONTOWANIEM NOWEGO termostatU ZAGOTOWA GO WRAZ Z TERMOMETREM BACZNIE OBSERWUJĄC TEMPERATURY POCZĄTKU JEGO OTWIERANIA I PEŁNEGO OTWARCIA BY NIE NARZEKA PÓŹNIEJ ŻE MIMO WYMIANY termostatU DALEJ COŚ JEST NIE TAK. Nie ma potrzeby odpowietrzania układu chłodzenia passata

Polecam się na przyszłość temat czujnikówwskazań paliwa i temperatury termostatu i twardych węży przerobiłem po kupnie passata ale teraz chodzi jak zegarek.

i jeszcze tutaj o wymianie termostatu posty nr 36 i 37 ze zdjęciami silniki RP i 1Y httpforum.vw-passat.plshowthread...rmostat&page2 A tak przy okazji jaki masz poziom płynu przy zimnym silniku w zbiorniczku wyrównawczym Objawy dalej jak piszą koledzy wskazują na uwalony termostat nawet jak otworzy się duży obieg i temperatura spadnie termostat powinien tak ograniczyć przepływ w dużym obiegu

nie cieknie to nie polecam. Gdyby naprawa klap niewiele pomogła to na twoim miejscu ewentualnie bym przepłukał nagrzewnicę jakimś środkiem odkamieniającym lub zalał octem na noc. Take płukanie też nie wymaga wyciągania nagrzewnicy ściągasz tylko węże na ścianie grodziowej i płuczesz. Jak wymieniać ngrzewnice lub naprawiać klapy opisane jest ładnie w tym temacie httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt38825

VOLKSWAGEN PASSAT Wymieniam termostat

Witam Przymierzam sie do wymiany termostatu. passat B4 95r. 2.0 E 8v Z tego co przeczytalem w ksiazce wynika ze jest to dziecinnie proste. Ale czy jest tak na pewno Macie jakies doswiadczenia w tym temacie A i jeszcze jedno planuje tez wymienic plyn chlodniczy. Spotkalem sie z opinia ze najbardziej zblizony do tego co VW leje fabrycznie jest plyn shella (koncentrat). A co wy lejecie texaco castrol borygo Pozdrawiam Andrzej

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Passat B4

Witam. Mam otóż taki problem. Mam passat B4 1.9 TDI GT z Climatronikiem. Nie mam ciepłego nawiewu. Błąd na climatroniku to - 4 1 2 2 - Silnik nastawnika klapy do regulacji temperatury. Czy to jest przyczyna Jak tak to jak to naprawić Dodam że wymieniłem termostat ponieważ temp. na silniku nie rosła. Czy układ może być zapowietrzony czy coś

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Problem z hamulcami Vw B4 19 TDI I temperatura silnika

Cześć wam moim dzisiejszym problemem jest problem z hamulcami dziś wykręciłem sobie zacisk i wyjąłem klocki i nie są już one za grube tłoczka nie wpychałem z powrotem i po złożeniu wszystkiego stało się tak że pedał wchodzi w podłogę ale hamuje. Z hamulcami miałem już problem wcześniej ale nie działo się tak że pedał wchodził w podłogę. Czego to może być wina czy to może

Cześć mam jeszcze jedno pytanko do was otóż wczoraj było -6 stopni C i odpaliłem passata i skrobałem szyby zeszło z 15 minut bo jeszcze gadałem z kolega a passat cały czas pracował i dmuchawa była włączona na max wsiadłem do auta i temperatura nawet nie podrosła po 15 minutach pracy na biegu jałowym pojechałem się przejechać przejechałem z 4 km i troszkę podrosła pod 70 stopni

VOLKSWAGEN PASSAT B4 osłona chłodnicy do B4 - gdzie to kupić

witamczy wie ktoś gdzie można kupić osłone na chłodnice nigdzie tego nie moge znależćnawet wsród asortymentu firmy Heko....a kartonem nie będę zasłaniałbo to okropnie wygląda ....pozdrawiam wszystkich użytkowników forum

Kolego przy sprawnym układzie chłodzenia ( termostat ) nie potrzebna ci nic przysłaniać. ja w zimie mam równo 90 stopni. Jak miałem niesprawny termostat miasto 90 stopni poza 70 stopni. B4 to nie polonez .

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Kupujemy Passata B4-na co zwrócić uwagę

witam mam prośbę mianowicie jak sprawdzic czy silniczek jest jeszcze żywy(tdi) na co zwrócić uwagę chodzi mi o proste sprawdzone sposoby na podstawową diagnostykę samochodu bo pózniej to na warsztat zawieszenie itp ale najpierw chcę sprawdzić czy wogóle jest sens jechać na warsztat z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam

No to zaczynamy. Silnik (kultura pracy elastyczność) Silnik 1.8 ABS (90 KM) monowtrysk jest bardzo żywotny. Dobrze serwisowany odwdzięczy się 500 tyś km na blacie. Śmiało można zakładać gaz. Nie ma żadnych kłopotów. Kto lubi oszczędnie bez szaleństw pojeździć to polecam ten motor z LPG (katalogowa prędkość maks. 178 kmh ). Jednak jak ktoś ma w sobie demona prędkości to polecam

VOLKSWAGEN PASSAT termostat-ciag dalszy...

temat podobny do ponizszego postu... sprawa wyglada tak -wskaznik temperatury plynu 70 stopni -temperatura oleju (komp MFA) 94-98 stopni Pytanie wygrzebywac termostat czy po prostu wskaznik zle pokazuje Jest przy tym troszke roboty wiec wole sie upewnic... PS. wentylator wlacza sie przy wskazaniu temp. plynu kolo 95-100 stopni temp oleju jakies 110-115... Z gory dzieki za pomoc Koko passat 20 GT 2E kombi 90

A ja myślę że to jednak jek usterka i winien jest termostat. Mój B4 (silnik 2E) też w trasie wskazuje 65-70c a w mieście ok. 90-95C (wentylator włącza się jak należy). Jednak gdy zapalę zimny silnik i oceniam ręcznie temperaturę węży gumowych od ukł. chłodzenia to stwierdzam że wszystkie nagrzewają się jednakowo intensywnie górny od chłodnich dolny od chłodnicy i np. do nagrzewnicy.

VOLKSWAGEN PASSAT B4 ile pali B4 1.9 TDI

Witam Sprowadzilem sobie ostatnio paska b4 Variant 1.9TDI i po zalaniu 25 litrow ON i ku mojemu zdziwieniu przy przejechanych 270 kilometrach skonczylo sie paliwko i zaczal gasnac mimo ze wskaznik wskazywal jeszcze nieco ponad rezerwe dolalem troche i bylo ok.Czyli z tego wychodzi ze spalil ok. 10 litrow a to chyba zdecydowanie za duzo nawet przy mrozach.Teraz pytanie do was co moze byc przyczyna tak duzego spalania Pozdrawiam.

Witam wszystkich posiadam paska B4 1.9 AFN .I moje pytanie brzmi dlaczego tak dużo pali czyli około 10 miasto i 8 trasa.Logi już wrzucałem ale wyczytali że wszystko ok.Błędów na vagu brak.termostat wymieniony bo nie trzymał temperatury teraz jest dobrze 90C.Ale spalanie spadło o około 05l.Silnik nic nie kopci.A mocy trochę mu brakuje.Zobaczcie filmik z przyspieszeniem httpwww.youtube.comwatchvf8EHgdNCZw8 czyli od 0-100 w jakieś 15sekund.Więc proszę o jakieś porady.Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Wymiana rorządu oleju B4 1Z

1. Ile wchodzi oleju do tego silnika i jaki polecanie olej poprzedni właściciel lał semisyntetyk 10W40 Ale jaką klase jakosciową ( API ) dla tego silnika polecacie. 2. jesli chodzi o rozrząd nie mam ksiażki a potrzebował bym pare fotek z tego zakresu znaki itp. Jesli ktoś by móg mi wysac na maila był bym wdzieczny.

Dziwne bo 3 dni temu wymieniałem pompę wraz z termostatem i 2 śruby znajdują się właśnie pod kołem pompy olejowej i w żaden sposób nie dałbym rady ich ruszyć od czoła silnika a jest ich chyba 7 w kołnierzu. Dodatkowo zasłania je dolna osłona rozrządu. Mając to już na wierzchu przy okazji wymieniłem rozrząd. Piszę oczywiście nie o kompletnej pompie tylko o jej wkładzie. No ale każdy wymienia co i jak mu pasuje lepiej. Mój silnik to 1Z w B4 wariant.

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Ile wentylatorów chlodnicy w B4 1.9tdi 1z

Witam Chciałem się dowiedzieć ile oryginalnie powinno być wentylatorów chłodnicy w passacie b4 1.9tdi 1z bez klimy jeden czy dwa bo u mnie jest jeden ale chłodnica i wentylator były kiedyś wymieniane. A z nadejściem wyższej temperatury w czasie jazdy temp. rośnie trochę ponad 90 stopni(w korkach między 90 a 100) a termostat był zimą zmieniany bo nie dogrzewał silnika. Może ktoś wstawił chłodnice i wiatrak od innego silnika

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Liczniki Zegary passat B3 B4

Witam wszystkich. Pytanie odnośnie zegarów do passata B4. Czy pasują takowe od passata B4 z obrotomierzem od benzynowego silnika 1.8 bez MFA do passata B3 Gość mi powiedział że obudowa taka sama ale wewnątrz wiązka się różni i zegary nie podejdą do B3. Mam B3 z silnikiem 1.8 i zwykłe zegary. Z góry wielkie dzięki. Pozdrawiam

Jestem nowy na forum i przyznam sie ze zanim cokolwiek napisalem dosc szczegolowo zajalem sie lektura tego forum (byc moze za malo szczegolowo). Jest tu wiele bardzo przydatnych rad ale jednej nieznalazlem. Odswierze zatem temat. Mam passata B3 w wersji kombi 1.6 TDI z 1991 r. Po wymianie wszystkich eksploatacyjnych elementow przyszedl czas na naprawe zegarow. Niedzialaly w nich zegar paliwa i temperatury.

VOLKSWAGEN PASSAT B4 czym zakryć chłodnice w b4 aby autko szybciej sie nagrzało

mam taki dylemat - do pracy mam jakies 16 km i za nim sie nagrzeje to zdąże juz dojechac . W zimie bedzie problem (bo bedzie mi zimno ) jest może jakaś maskownica przysłaniajaca wlot zimnego powietrza

Że zacytuję Jeśli ktokolwiek zna passata to wie że temperaturę ogrzewania reguluje się klapką która ogranicza ilość powietrza przechodzącego przez nagrzewnicę więc metoda z zamykaniem ciepłego nadmuchu nie jest aż tak skuteczna. Fakt nagrzewnica nie będzie wtedy schładzana co trochę przyspieszy proces nagrzewania ale bez przesady wskazówka wskaźnika jeszcze się nie ruszy a już

VOLKSWAGEN PASSAT B4 lejące wtryski TDi B4- co radzicie

Witam mam pewien dylemat po odpaleniu silnika - nierówno pracuje i mocno kopci na niebiesko (to są świece żarowe) po chwili pali na wszystkie cylindry ale puki się nie zagrzeje kopci troche słabiej ale na niebiesko (a z grzaniem ma problem bo jest padnięty termostat) W związku z tym mam pytanie czy to może być również oznaka lejących wtrysków Nie wiem czy testować Castrol TDA czy od

mam problem z grzaniem świec ale opisuję na httpwww.forum.vw-passat.plpostin...ereply&t7855 Założyłem termostat (nie wymieniłem bo wogóle go nie było ) płyn Borygo alu Temp trzyma na 92 - 94 C wg wskaźnika temp i wreszcie jest ogrzewanie Swiece Beru - ale może jest za ciepło by się włączały (5 C) - bo się nie załączają ale trochę przydymia przy rozruchu i jak jest zimny (wiele

VOLKSWAGEN PASSAT B4 problem z temperaturą w B4

Witam mam taki oto problem temperatura w moim pasku (B4 1.6 benzyna) oscyluje w okolicach 80 stopni. wydaje mi się że jest to trochę za mało. Najczęściej jest poniżej 80 stopni bez względu na to czy stoje w korku czy zapi... tzn jadę szybko. Pytanie brzmi czy jest to problem związany z termostatem ( gdzie jest umieszczony) Dodam ze wentylatory się włączają. Pozdrawiam i pomocy

witam mam podobny problem auto gdy stoi w miejscu to po jakims czasie sie nagrzeje ale w trakcie jazdy jest okolo 80 stopni Dzis stalem w korku włączylem klimatyzacje co to by po pracy sie wychlodzic i auto w korku tez sie nie nagrzewalo tzn trzymalo okolo 80 stopni wskaznik mam dobry bo wentylator zalancza sie zgodnie z wsaznikiem na desce rozdzielczej.. Wymieniac termostat czy poczekac do gorącego

b4 2000 16v klimka przed wymianą termostatu w lato było ok 90 stopni pierwsze mrozy i 70 stopni po wymianie jest ok 90 temperatura oleju 92-96 a klimka z tego co sprawdziłem to raczej znaczącego wpływy nie ma

VOLKSWAGEN PASSAT termostat jaki

witam mam passata 1.8 benz.gaz RP90r .ze względu na pożne otwarcie termostatu ok 91 st. chcę go wymienic na nowy .chcę kupc dobry nie jakiś zamiennik ktorych juz mialem 2 iokazały sie szmelcem wjednym mialem średnio 70st. a w 2 105st.prosze o porady DZIEKI

A ja w ASO VW do swojego B4 1.8 za termostat zapłaciłem 100zł i wcale nie żałuje wydatku bo temp. mam 90st. Tylko sam zakładałem bo za wymianę chcieli 120zł. Na poprzednim (nie pamiętam jakiej firmy) temp. miałem 105st. w zimie. Wywaliłem go po 2godz. jazdy od założenia. Kosztował 35zł.

VOLKSWAGEN PASSAT gdzie jest termostat 2.0

gdzie jest termostat w b4 2.0 85kw
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi