części samochodowe nanodatex

volkswagen passat termostat b4

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat termostat b4

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat termostat b4

VOLKSWAGEN PASSAT Faq-spis Tematów B3b4 (35i)

IDENTYFIKACJA POJAZDU - OZNACZENIA MODELI passatA - B3 i B4 Oznaczenia Modeli passata &8211 oznaczenia wszystkich wyprodukowanych modeli Gdzie sprawdzić jaką ma się wersje wyposażenia OLEJE Dyskusja o olejach IDENTYFIKACJA POJAZDU &8211 OZNACZENIA LITEROWE SILNIKA I VIN Gdzie sprawdzić miesiąc produkcji samochodu Co nam mówi numer silnika Dane techniczne Tabela - oznaczenia literowe silników

VOLKSWAGEN PASSAT Termostat a pompa wody

Witam. mam pytanie a zarazem problem. Mam passata b4 19 TDI 90KM mam go dopiero miesiąc. Podzczas jazdy zauwazyłem ze mam temperature ok 70 C tylko podczas postoju wchodziła na 90 C przeczytałem wasze posty i doszłem do wniosku ze to termostat wiec go wymieniłem ale po wymianaie zauwazyłem ze cieknie mi płyn spod silnika cieknie mi chyba z pompy gdzie jest taka jakby okragła wklęsła podkładka

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Liczniki Zegary passat B3 B4

Witam wszystkich. Pytanie odnośnie zegarów do passata B4. Czy pasują takowe od passata B4 z obrotomierzem od benzynowego silnika 1.8 bez MFA do passata B3 Gość mi powiedział że obudowa taka sama ale wewnątrz wiązka się różni i zegary nie podejdą do B3. Mam B3 z silnikiem 1.8 i zwykłe zegary. Z góry wielkie dzięki. Pozdrawiam

Jestem nowy na forum i przyznam sie ze zanim cokolwiek napisalem dosc szczegolowo zajalem sie lektura tego forum (byc moze za malo szczegolowo). Jest tu wiele bardzo przydatnych rad ale jednej nieznalazlem. Odswierze zatem temat. Mam passata B3 w wersji kombi 1.6 TDI z 1991 r. Po wymianie wszystkich eksploatacyjnych elementow przyszedl czas na naprawe zegarow. Niedzialaly w nich zegar paliwa i temperatury.

VOLKSWAGEN PASSAT termostat

Witam Mam prosbe moze ktos mi opisac dokladnie jak wymienic termostat w passacie 2.0 91rok silnik 2E.Wiem ze termostat jest na dole.Doojscie tam lipowatenie wiem jak sie do tego zabrac dlatego prosilbym krok po kroku.Dzisiaj wymienic chcialem plyn chlodzacy odkrecilem waz na dole chlodnicy i zeszlo troche plynu(moze z 2l)pozniej wlewalem nowy weszlo(o dziwo)okolo 1l.Wlaczam silnik i po chwili mi sie

Wahler ok.40zł-nie wiem jak w B3 benzynie ale w B4 TDI nalezy zdemontować pompe od wspomagania. httpforum.vwgolf.plviewtopic.phpt49969 [

VOLKSWAGEN PASSAT B4 problem z temperaturą w B4

Witam mam taki oto problem temperatura w moim pasku (B4 1.6 benzyna) oscyluje w okolicach 80 stopni. wydaje mi się że jest to trochę za mało. Najczęściej jest poniżej 80 stopni bez względu na to czy stoje w korku czy zapi... tzn jadę szybko. Pytanie brzmi czy jest to problem związany z termostatem ( gdzie jest umieszczony) Dodam ze wentylatory się włączają. Pozdrawiam i pomocy

witam mam podobny problem auto gdy stoi w miejscu to po jakims czasie sie nagrzeje ale w trakcie jazdy jest okolo 80 stopni Dzis stalem w korku włączylem klimatyzacje co to by po pracy sie wychlodzic i auto w korku tez sie nie nagrzewalo tzn trzymalo okolo 80 stopni wskaznik mam dobry bo wentylator zalancza sie zgodnie z wsaznikiem na desce rozdzielczej.. Wymieniac termostat czy poczekac do gorącego

b4 2000 16v klimka przed wymianą termostatu w lato było ok 90 stopni pierwsze mrozy i 70 stopni po wymianie jest ok 90 temperatura oleju 92-96 a klimka z tego co sprawdziłem to raczej znaczącego wpływy nie ma

chyba bede musial wymienic termostat jednak widze ale swoją drogą dlaczego on tak działa dziwnie bo wychodzi na to ze sie otwiera ale odrazu na pelen obieg czy oco tu chodzi moze ktos mi wytlumaczyc pozdr

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Problem ze spalaniem B4 TDI.

Na początku napiszę co za auto mam - passat B4 19 TDI 90 KM silnik 1Z rocznik 95. Ogólnie rzecz biorąc samochód chodzi mi bardzo dobrze. Jedynym problem jaki miałem tej zimy z silnikiem to po włączeniu turbiny delikatnie było czuć spadek mocy (ale to nie był tryb awaryjny) i puścił chmurkę dymu (siwy dym) i za chwilę było lepiej więc pomyślałem że może to mrozy czy coś ale po

VOLKSWAGEN PASSAT B4 czym zakryć chłodnice w b4 aby autko szybciej sie nagrzało

mam taki dylemat - do pracy mam jakies 16 km i za nim sie nagrzeje to zdąże juz dojechac . W zimie bedzie problem (bo bedzie mi zimno ) jest może jakaś maskownica przysłaniajaca wlot zimnego powietrza

Generalnie to nie powinno się zasłaniać chłodnicy nawet podczas dużych mrozów oczywiście w układzie ze sprawnym termostatem.

Już na drugim kilometrze powinieneś czuć ciepełko w środku. Wygląda mi to na niesprawny termostat. Silnik ma się nagrzać do 90st. bez wysłaniania chłodnicy. Jeśli dolny wąż chłodnicy robi się ciepły zanim temp. osiągnie okolice 90st. to 100% termostat dość typowe w naszych bolidach. (hasło "termostat" w szukajce i lektury na tydzień ) EDIT muszę szybciej pisać. Albo mniej.

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Termostat Wahler - po wymianie 95-97C wymienić go

witam wymieniłem 2 dni temu termostat (wahler 22zł) i teraz temperatura cieczy wynosi 95 C. (przedtem 78). Co jakiś czas dochodzi do 97 i włącza sie wentylator temp. spada do 95 C. Chłodnica cała jest ciepła dolny wąż też powyżej 95 C robi się ciepły Mam pytanie bo nie znalazłem informacji na ten temat na forum. Czy termostat za puźno się otwiera lub za słabo i trzeba go wymienić

Temperatury ta na wskaźniku i załączania wentylatora są takie same a więc winowajcą jest termostat. Myślę że jest to nietrafiony egzemplarz. Co do silnika ABS to naturalnie nie ma znaczenia czy włożysz Verneta czy też Wahlera. Ważne by każdy z nich był sprawny. Być może kupiłeś wersję "zimową" z podniesioną o 3C temperaturą zadziałania termostatu.

Witam - dzisiaj wymieniłem termostat na Verneta . Mam dokładnie taki sam silnik jak Ty . Wcześniej miałem 70 max a teraz dochodzi ( jak ufać wskazaniom ) do 100 -stopni i trzyma równo tą temperaturę . Nie wiem co robić - termostat kupiłem na własną rękę a wymienił mi go mechanik Nie uśmiecha mi sie jeszcze raz za to samo płacić . Pytanie jest - czy mogę " chwilkę" pojeździć

szwagier00 Mam dokladnie taki sam problem - ewidentnie trafilem na uszkodzony termostat (no chyba ze wskaznik temperatury klamie w co wątpie) Po wymianie temperatura jest pomiedzy 100 - 110C a dolny waz calkowicie zimny. Za wymiane zaplacilem 50zl. Zamierzam teraz pojechac tam gdzie kupilem ten termostat i domagac sie jego bezplatnego wymienienia

Witam - dzisiaj wymieniłem termostat na Verneta . Mam dokładnie taki sam silnik jak Ty . Wcześniej miałem 70 max a teraz dochodzi ( jak ufać wskazaniom ) do 100 -stopni i trzyma równo tą temperaturę . Nie wiem co robić - termostat kupiłem na własną rękę a wymienił mi go mechanik Nie uśmiecha mi sie jeszcze raz za to samo płacić . Pytanie jest - czy mogę " chwilkę" pojeździć

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Wymiana termostatu 18 B ABS 1995

W zeszłym tygodniu wymieniałem samodzielnie termostat w moim pasku i pomyślałem może komuś przyda się informacja od strony praktycznej jak to sie robi. Zacząć trzeba od odłączenia akumulatorai spuszczenia płynu z układu ( mnie najlepiej i najwygodniej szło zdjęcie węża przy termostacie.Zdejmujemy plastykową osłonę alternatora przykręconą na cztery blachowkręty do nadwozia. Następnie

Witam 2 dni temu tez wymienialem znaczy podawalem klucze -). Silnik 2.0 ADY 8v. Zajelo ok. 15 godziny. Tyle ze nie trzeba bylo ruszac alternatora zeby dostac sie do termostatu wystarczylo zdjac pompe wspomagania. Sam to bym pewnie pol dnia to robil. Pozdrawiam. Andrzej.

VOLKSWAGEN PASSAT wybija wode... pomocy... silnik 2E

Witam drogich kolegow. w lutym wymienialem termostat bo na kotle nie mialem wiecej jak 70st. wymienili odrazu plyn i odpowietrzyli. na poczatku marca jak byly cieple dni to mi sie autko zagotowalo na kotle mialo okolo 110st i wytrysnal sobie plyn chlodniczy przez zbiorniczek. mechanicy zmienili termostat badali nawet wyciagneli termostat i zaslepili ale dalej wybijalo. Stwierdzili ze to uszczelka pod

VOLKSWAGEN PASSAT Wymieniam termostat

Witam Przymierzam sie do wymiany termostatu. passat B4 95r. 2.0 E 8v Z tego co przeczytalem w ksiazce wynika ze jest to dziecinnie proste. Ale czy jest tak na pewno Macie jakies doswiadczenia w tym temacie A i jeszcze jedno planuje tez wymienic plyn chlodniczy. Spotkalem sie z opinia ze najbardziej zblizony do tego co VW leje fabrycznie jest plyn shella (koncentrat). A co wy lejecie texaco castrol borygo Pozdrawiam Andrzej

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Ile wentylatorów chlodnicy w B4 1.9tdi 1z

Witam Chciałem się dowiedzieć ile oryginalnie powinno być wentylatorów chłodnicy w passacie b4 1.9tdi 1z bez klimy jeden czy dwa bo u mnie jest jeden ale chłodnica i wentylator były kiedyś wymieniane. A z nadejściem wyższej temperatury w czasie jazdy temp. rośnie trochę ponad 90 stopni(w korkach między 90 a 100) a termostat był zimą zmieniany bo nie dogrzewał silnika. Może ktoś wstawił chłodnice i wiatrak od innego silnika

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Temperatura passat 20 automat 1994 silnik 2e

Witam wszystkich urzytkownikuw passata. Mam problem po problem po przejechaniu kilku kilometrów temperatura 110 stopni termostat chyba puszcza obieg bo górny i dolny wąż jest gorącyco morze być przyczynompozdrawiam.

tomi074 najpierw sprawdź czy czujnik temperatury dobrze pokazuje uruchom auto z odkręconym korkiem płynu i obserwuj kiedy zacznie gotować się płyn.(wylewać z zbiorniczka). Jak masz to użyj termometru. Jak zacznie się gotować płyn to na wskaźniku temp powinno być około 100st. Jak wskaźnik będzie ok to wymień termostat to że dolny wąż jest ciepły nie oznacza że termostat jest sprawny.

VOLKSWAGEN PASSAT silnik 1.9td

witam kupilem passata w marcu zdazylem wymienic termostat uszczelke a na koncu glowice i spokoj do wczoraj a teraz wuszlo mi kolo pasowe wraz z kolem od rozrzadu przy 120 kmh wiec jutro bede wiedzial co mnie czeka z wydatkami. wiec niewiem czy to pech moze mam za ciezka noge albo ten typ tak ma .to moj pierwszy passat i jak narazie same rozczarowania . prosze o opinie o tym silniku pasat 1.9td varint

jeździe za szybko bo to tez bardzo szkodzi a co do tej srubki na końcu wału jeśli sie ją raz odkręci to producent zaleca dawać nową jeśli sie tego nie zrobi to efekty są takie jak ma kolegacarrtman tylko wspułczuć silnik TDI to fajna sprawa za 300euro niema problemu tylko niewiem czy za nastepne 300 kupisz reszte potrzebnych rzeczy i ktoś ci go wsadzi. silnik moze byc tylko od passata

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Kolejny goracy temat - temperatura cieczy chlodzacej B4

Witam wszystkich "passatowiczow". Temat zwiazany z dziwnym wskazaniem temp cieczy chlodzacej w B4 na zegarach. Otoz wymienilem czujnik temperatury cieczy bo po ogledzinach wyszlo na to ze poprostu sie zuzyl (wtedy wskaznik pokazywal mi wiecznie 70 stopni i ani grama wiecej). Po wymienia czujnika - garazyku uzupelnilem sobie ciecz chlodzaca do ukaldu rozgrzalem auto nom i oczywiscie tescik 641

Polecam się na przyszłość temat czujnikówwskazań paliwa i temperatury termostatu i twardych węży przerobiłem po kupnie passata ale teraz chodzi jak zegarek.

VOLKSWAGEN PASSAT Temperatura

B4 Wymieniłem termostat czujnik temperatury czujnik na wentylatorzepompę wodną i gdy jadę w trasie to temperatura wynosi 90 stopni przy 100 kmh przy 140 podnosi się i włącza sie termostat gdy jadę tak dalejk temeperatura się do około 100 stopni podosi dalej i włącza się wentylator. Jak jesetem w mieście to temperatura po jakiś kilku kilometrach podnosi się do 92 stopni załącza się

VOLKSWAGEN PASSAT gdzie jest termostat 2.0

gdzie jest termostat w b4 2.0 85kw

VOLKSWAGEN PASSAT temperatura silnika - przeczytaj zanim zapytasz

Z uwagi na pojawianie się średnio 2 razy dziennie pytania o temperaturę silnika utworzyłem ten artykuł myślę że odpowie na kilka pytań UWAGA na rozgrzanym silniku nie powinno się otwierać zbiorniczka wyrównawczego z powodu zagrożenia poparzeniem (z układu może zostać wyrzucona gorąca ciecz i para). Jeśli zachodzi konieczność otwarcia korka należy robić to powoli oraz okryć zbiornik

Witam Wymieniałem ostatnio termostat w b4 silnik 1z. Po spuszczeniu całego płyny z bloku i chłodnicy założeniu termostatu zalaniu chłodnicy zalaniu bloku odpaleniu auta i uzupełnieniu po otwarciu termostatu braków płynu weszło mi 4.2 l płynu. Czemu tylko tyle temperaturę trzyma książkowo teraz 90 stopni ogrzewanie działa prawidłowo stan w zbiorniczku trzyma generalnie działa i nie

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Wymiana rorządu oleju B4 1Z

1. Ile wchodzi oleju do tego silnika i jaki polecanie olej poprzedni właściciel lał semisyntetyk 10W40 Ale jaką klase jakosciową ( API ) dla tego silnika polecacie. 2. jesli chodzi o rozrząd nie mam ksiażki a potrzebował bym pare fotek z tego zakresu znaki itp. Jesli ktoś by móg mi wysac na maila był bym wdzieczny.

Zależy jak stoisz z kasą. Ja w każdym moim TDI zakładałem paski Gatesa a wszystko co było łożyskowane to tylko SKF. Napinacz warto wziąć SKF a rolkę odwracającą może być INA. Co do pompy wodnej to przy rozrządzie też ją wymień. Sprawdź termostat bo jak będziesz miał auto bez płynu szybko go wymienisz. Pompa co prawda nie chodzi na ona na pasku rozrządu ale żeby ją później

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Wyrzuca płyn chłodniczy b4 afn.

Witam. Podczas jazdy z przyczepką po 40 km wywaliło mi płyn zbiorniczkiem i wzrosła momentalnie temperatura. ciśnienie było dość spore bo upusdzczałem je z 10 minut ( szczelało przy tym dziwnie w okolicy króćca przy bloku tego do chłodnicy i wyrzucało resztki płynu). Dolny wąż chłodnicy zimny ( termostat wymieniony tydzień temu - były takie same objawy) korek wymieniony dwa razy

VOLKSWAGEN PASSAT B4 B4 z silnikiem 16 (100KM) z 1996r.

Witam wszystkich Mam taki problem Nabyłem VW passata varianta z 1996r. (B4) z żadkim (podobno) silnikiem 16 o mocy ok. 100KM i nigdzie nie moge znaleźć opisu silnika w tej wersji. Może ktoś ma coś na ten temat Z góry dziękuję za pomoc

Cristoff-na razie wszystko w porządku z układem wtryskowo-zapłonowym.Przynajmniej tak wyglądaale nie podpinałem jeszcze Vag-a. Miałem niestety masę roboty z paskiem.Blacharkalakier prawie na całym samochodzie.Jak kupiłem to był cały poobijany.Kupiłem od Włocha-chyba nie dbał.Teraz świeci się i jest piękny. Do tego musiałem wymienić sporo części.Skopana była cała elektryka wszystkich

VOLKSWAGEN PASSAT B4 problem ze spalaniem w b4 1.9 tdi

Problem z moim paskiem polega na tym że pali jak smok.a mianowicie około 8-9 litrów w trasie na rozgrzanym silniku i około 15-18 litrow jak jest zimny na krótkich trasach.

Moze masz kopniety kat wtrysku stad by bylo to dymienie na bialo. jezeli sie myle niech mnie ktos poprawi. ja tez walczylem z duzym spalaniem jak na razie zszedlem na 10l w miescie. Wymienilem termostat ustawilem kat wtryskunowy filtr powietrzawymieniony waz od ic bo byl gumowy i sie zaginalczujnik temp.na vag pokazuje jak na zegarach na rozgrzanym 85-89 dawka jest ok.6-7mg nie wiem czy zmieniac Co

A co mialas na mysli "dostaje 2 razy wiecej powietrza niz powinien" I jak sie ma u ciebie termostat

Znowu ja Wiec logi zrobione wedlug opinii nie ma w nich nic niepokojacego ale moglem zrobic jedynie do ok 3700rpm z racji automata. Przez co jeszcze moze byc wieksze spalanie termostat ok filtry nowe kat wtrysku ksiazkarozrzad nowy dawka paliwa ok.6 logi do wgladu a analizie logow ale na moje oko ok. Czy jezeli autko nawet dymka nie pusci to wtyski moga lac Czy zuzycie pierscieni moze wplywac na zuzycie

VOLKSWAGEN PASSAT B4 [silnik] Nie działające ssanie 1.9 TD B4 wysokie spalanie

Witam Mam pewien problem otóż silnik nie daje zadych reakcji na włączenie ssania. Obroty silnika pozostają te same. Sprawdzałem także ciągnąc za dźwigienkę od ssania na pompie. Czy wiecie czego to moze byc wina Druga rzecz to taka ze samochod spala 10l100km - nie wiem juz kompletnie co moze byc tego sprawcą.

Robię około 10 kilometrów jeśli chodzi o temperaturę to miałem wcześniej non stop 70 stopni wymieniłem ostatnio termostat (wehlberg - czy jakos tak) i teraz silnik łapie dośc szybko pożądaną temperaturę jednak to nic nie zmieniło Silnik trochę kopci czarnym dymem ale tylko gdy jest zimny. Turbina ma juz swoją młodość za sobą ale jeszcze całkiem dobrze działa - przypuszczam

VOLKSWAGEN PASSAT Kolejne auto.

Witam. Zmieniam auto. Chciałbym kupić passata za 8-11 tys. zł. Nie znam się na oznaczeniach więc proszę o pomoc. Chciałbym się dowiedzieć na który model warto zwrócić uwagę. Grzegorz.

Odnośnie silników benzynowych się nie wypowiadam nigdy nie miałem benzyniaka ale zawsze był to vw diesel (wpierw golf MkII diesel. potem td-oba oczywiście 16) a teraz passacik B3. Części zamienne sprawdzisz na allegro wg mnie dostępność łatwa ceny niewygórowane oferta na szrotach bogata. W swoim samochodzie musiałem po roku użytkowania w RP wymienić amortyzatory (oczywiście po zakupie

VOLKSWAGEN PASSAT B4 zbyt szybkie nagrzewanie B4 1.9 TD

Witam. Czytając posty o nagrzewaniu się tdi do 90 stopni przez około 15 minut doszedłem do wniosku ze w moim td jest coś nie tak ledwo wyjade z domu i wskazówka już się porusza a po kilku minutach zaczyna dobijać do 70 (przy temperaturze powietrza 5-10 stopni). Przy mocniejszej jeździe temperatura rośnie w oczach. Dodam że 70 nigdy nie przekracza i pali w mieście 10 litrów wiec termostat

osłona silnika na pewno tak nie wpływa na nagrzewanie się silnika przy 5-10stopniach na plusie każdy silnik tak się nagrzeje teraz możemy miec ale 5-10 st na minusie i na pewno czas wsię wydłuży do powiedzmy 10-15 minut no i zalezy to też od tego gdzie zimne auto stoi bo przeciez inaczej reaguje nagrzewaniem się na garaz a inaczej na mróz na dworze wszystko to jest bardzo względne jak widzisz a na początek myslę zmien termostat

Dane które podałem pochodzą sprzed 3 tygodni gdyż jestem na wyjeździe auto stoi w garażu i nie mam okazji sprawdzić jak jest w zimie. Jednak dalej niepokojące jest dla mnie to że jak już wskazówka temperatury się ruszy i zaczne wciskać gaz do dechy to po klikunastu sekundach robi się te 70 stopni Miałem wcześniej benzyniaka a wszędzie w postach piszą ze diesel wolniej się nagrzewa

O właśnie nie pomyślałem o czujniku Przy wymianie termostatu bedzie chyba trzeba go sprawdzić... Mam nadzieje że w zimie tak samo bedzie się ładnie nagrzewał i odpalał

VOLKSWAGEN PASSAT Problem z temperatura

Cześć wam mam pytanko mam passata B4 19 TDI i moje pytanie brzmi ile czasu powinien się nagrzewać silnik w takim samochodzie do 90 stopni Bo u mnie grzeje się cos koło 10 km jazdy po mieście z wyłączoną dmuchawą bo jak włączę to grzeje się dłużej. Jak jadę w trasie to jak mam dmuchawę na 0 to trzyma ładnie 90 stopni ale jak włączę na 1 dmuchawę to lekko spada temperatura czy

VOLKSWAGEN PASSAT B4 lejące wtryski TDi B4- co radzicie

Witam mam pewien dylemat po odpaleniu silnika - nierówno pracuje i mocno kopci na niebiesko (to są świece żarowe) po chwili pali na wszystkie cylindry ale puki się nie zagrzeje kopci troche słabiej ale na niebiesko (a z grzaniem ma problem bo jest padnięty termostat) W związku z tym mam pytanie czy to może być również oznaka lejących wtrysków Nie wiem czy testować Castrol TDA czy od

VOLKSWAGEN PASSAT Temp. 70-75 pomimo zmiany termostatu...

Witam. Problem polega na tym ze moj Pasiek sie nie chce rozgrzac. Temperatura wynosi max 75 stopni i pomimo ponad 30-minutowej jazdy z nawiewów leci zimne powietrze. Wymienilem dzisiaj pompe wodna poniewaz ciekla i termostat. Sprawdzilem wszystkie weze szczelne. Przed zmiana pompy temperatura wynosila zawsze 70 stopni. Teraz jak jechalem Wislostrada skoczyla do 75 potem na postoju spadla do 70 Co moze byc przyczyna

mam passata 1.8 b4 od miesiąca i wymieniałem ostatnio rozrząd pompe wody i przyokazji wode w układzie chłodniczym. Strasznie ciężko sie go odpowietrza zajeło mi to 15 h szczególnie nagrzewnice bo jest bardzo wysoko. Sprawdz czy nie jest zapowietrzona to może być przyczną braku ogrzewania. Jeśli chodzi o temperature to jak było cieplej wszystko było oki teraz przy niższych temperaturach

Poczytajcie panowie ten temat httpwww.forum.vw-passat.pltopics...-b4-vt2067.htm i tekst który -co napewno zauważycie -będzie różnił się od pozostałych...

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Silnik grzeje sie b4

Witam Mam pytanie odnosnie passata b4 rok 94 pojemnosc 2000 chodzi o to ze silnik lapie duza temperature ok 100 stopni wentylatory zbijaja ja ale jakis czas sie utrzymuje. Czy moze byc zwiazane to z tym ze wlasnie padl ktorys z wydechow jeszcze nie ogarnalem ktory A jesli nie to jakie moga byc tego przyczyny Dodam ze auto jest na gazie i ze dosc odczuwalny jest zapach gazu we wnetrzu auta (tylko na postoje np.stojac na swiatlach) pzdr

Ale czujnik lub termostat może padł

naj prawdopodobniej masz za duzą dawkę gazu bo przez zawór wydechu raczej by nie było czuć go w środku chyba że poleciał ssący a co do temperatury to sprawdż termostat

Zadaj pytanie ekspertowi