części samochodowe nanodatex

volkswagen passat sterownik pompy wtryskowej b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat sterownik pompy wtryskowej b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat sterownik pompy wtryskowej b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana sterownika 018x (80 pin) na 012x (121pin)

Witam Jak wiadomo sterowniki ...018x są mało reformowalne. Jakakolwiek zmiana softu wiąże się z wylutowaniem pamięci i programowaniu w zewnętrznym programatorze. Można oczywiście zastosować podstawki ale operacja i tak jest uciążliwa. Postanowiłem zmienić sterownik i cała operacja przebiegła pomyślnie. Zabieg nie jest skomplikowany ale wiąże się z ingerencją w orginalną wiązkę.

Kolego upierasz się na ten sterownik Masz prawo Ostatnia sugestia z mojej strony - sprawdzałeś przekaźnik (chyba czarny 202 z tego co pamiętam) w skrzynce komputera Z tego co pamiętam z autopsji przy uszkodzonym przekaźniku będą się działy cuda z nastawnikiem pompy wtryskowej w B5.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Montaż ASR do silników na pompie wtryskowej - RELACJA

Witam serdecznie. Od Ponad roku walczyłem z montażem systemu ASR EDS do mego Paska. Na początku próbowałem na liczniku od 3BG o numerze 3b0 920 847E oraz sterownikiem silnika 038906018 FQ czyli taki z CANem lecz niepełnym. Próby te nie przyniosły żadnego rezultatu ponieważ CAN pompy ABS o numerze 8E0 614 111H zakłócał pracę całego CANa w aucie. Pompę ABS sprzedałem i się poddałem.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Sterownik Silnika 028 906 021 JD

W samochodzie uszkodził ma się sterownik silnika o numerze 028 906 021 JD samochód na obecną chwilę pali mi ponad 10l ON i jest słaby. Nie mogę nigdzie znajść takiego sterownika. Czy istnieje możliwość zamiany go na inny numer sterownika

Byłem z nim na VAG-u ponieważ miałem problem ze spalaniem VAG okazał iż sterownik pompy wtryskowej uszkodzony błędu nie dało rady skasować nie dało rady nic z nim zrobić. kodowanie jest ustawione na 0015 nie można zmienić są ustawiona za duże dawki paliwa tam gdzie sprawdzałem samochód jest to serwis VW za sterownik za życzyli sobie prawie 6 tyś. Samochód zamierzałem sprzedać bo mam już drugi ale z uszkodzonym komputerem ciężko będzie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z odpalaniem

Witam od dwóch dni moj passat ciezko pali to znaczy muszee pokrecic rozrusznikiem 2 - 4 sekundy zanim odpali wczesniej odpalał od pierwszego razu co moze być przyczyną filtr paliwa wymieniłem w sierpniu zeszłego roku i przejechałem od tej pory 22 tys km. passat 3BG 1.9 tdi na pompowtryskiwaczach 101 KM pozdrawiam

Witam wszystkich ponownie pisalem niedawno o problemie z odpaleniem passata b5 19 tdi 110 km na zwykluch wtryskiwaczachbylo to w zime teraz gdy jest cieplo problem sie powtorzyl a mianowicie po postoju powyrzej 5 godzin musze go dlugo krecic zeby zapalil swiece zarowe ok kat pompy ustawionywymienony czujnik tempertaury wodypo podlaczeniu pod komputer niepokazal rzadnego bledu.Mechanik powiedzial ze prawdo podobnie padl sterownik pompy wtryskowej.Prosze o pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam.

a moze to sterownik pompy wtryskowejtak mi powiedzial znajomy mechanikdzis po 10 godz.zapalil na dotykrece mi opadaja niewiem co robic.

VOLKSWAGEN PASSAT Adaptacja pompy VP44

Cześć. Problem dotyczy Audi A6 C5. Wybaczcie że piszę w dziale passata B5.... technicznie Audi A6 C5 to to samo co passat B5. Proszę o wyrozumiałość. Dziś przyjechałem do Polski a jutro muszę wracać Auto wybrało sobie super moment... nie chce odpalić. Sytuacja wygląda tak że wczoraj w nocy auto zrobiło prawie 800 kilometrów... a dziś jeszcze około 200 kilometrów i do tej pory

Dzięki kolego za podpowiedz. Użytkownika z forum A6 - Piotrusia dobrze kojarze bo raz już pomógł mi przy tym aucie (przy swapie na silnik BDG). Będę się próbował z nim skontaktować. Tym czasem jako tako postawiłem już diagnozę. Wczoraj jeszcze w nocy udało mi się pożyczyć laptopa i kabel. Kody odczytane i wszytko jasne. Błąd nr 1318 - sterownik pompy wtryskowej-J399 - sygnał poza

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Golf IV 19 TDI ALH dgrawki na wolnych

Witam.Kupiłem autko kilka dni temu i zauważyłem że na ciepłym silniku np zatrzymując sie na światłach auto ma dziwne dgrawki raz mniejsze raz wieksze.Wskazówka z obrotów nie widac zeby sie ruszała. Jest to wkurzające i zarazem niepokojące. Vag nie pokazuje zadnych błędów na wysokich obrotach ciągnie dobrzeodpala też od strzału.Wiem tylko tyle ze podobno był zmieniany program w sterowniku

Dokładnie nie wiem co jest w środku ale jest jakieś urządzenie elektroniczne które wpina się w szereg na kabel który idzie od sterownika do pompy wtryskowej. Wg mnie oszukuje to sterownik co do zadawanej przez niego dawki paliwa.sterownik mysli ze podaje tyle ile trzeba i ze jest ok a pompa dostaje coś innego dlatego też vag nie pokazuje zadnych błędów.Wszystko co idzie na nastawnik pompy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 auto nie odpala

Witam Od wczoraj moj passat nie odpala kreci i tylko tyle. Dzis sprawdzalem pompe paliwa i okazuje sie ze przestała dzialac dodam ze przedwczoraj wrocilem do domu w nocy i jeszcze bylo wszystko ok jutro bede ja wyciagal tylko nie wiem czemu tak nagle przestala dzialac wczesniej czasami mialem male problemy z odpalaniem ale zawsze bylo ok a tu nagle wczoraj taka niespodzianka. Znajomy mowil ze moze immobilizer padl.Zastanawia mnie to bardzo i jestem ciekaw co Wy o tym sadzicie.

Dołączam się do tego wątkubo wydaje sie że trochę mam podobny problem. Wczoraj podczas jazdy pasek (B5 tdi 110KM) nagle zgasł. Nie było wcześniej żadnych objawów że coś się dzieje. Nie pomagało odczekanie aby ostygnął po godzinie pojawił się mechanik z lawetą i zabrał się za niego w warsztacie. Dziś rano przywiózł i wszystko grało do momentu aż po przejechaniu około 30km

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.9tdi ciezko odpala

witam mam maly problem z miom paskiem 1.9tdi po nocy ciezko odpala w zimie to juz wogole musze sie nakrecic zeby odpali a jak juz zalapie to troszka nim trzesie i po chwili lapie obroty i jest ok.. wymieilem swiecekable tez sa ok..zauwazylem ze lampka od nagrzewania swiec szybko gasnie.. w lecie po nocy jak przekrece kluczyk to jakas sekunde i gasnie..moze to jest powod ciezkiego odpalania.. prosze o pomoc.. dziekuje

Dołączam się do tego wątkubo wydaje sie że trochę mam podobny problem. Wczoraj podczas jazdy pasek (B5 tdi 110KM) nagle zgasł. Nie było wcześniej żadnych objawów że coś się dzieje. Nie pomagało odczekanie aby ostygnął po godzinie pojawił się mechanik z lawetą i zabrał się a niego w warsztacie. Dziś rano przywiózł i wszystko grało do momentu aż po przejechaniu około 30km

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Nagła awaria auto nie odpala...

Witam mam problem taki z godzinę temu chciałem jechać ale auto Odpaliło i zgasło to znowu chcę go odpalić wtedy już nie odpaliło. Kontrolka od Świec żarowych miga bardzo szybką sygnał ostrzegawczy pika coś pod deską pika jak by przekaźnik. Auto nie kreci. W piątek wymieniałam akumulator bo padł tak nagle było spr. ładowanie i jest dobre. a w środę był wymieniany napinacz paska

Dołączam się do tego wątkubo wydaje sie że trochę mam podobny problem. Wczoraj podczas jazdy pasek (B5 tdi 110KM) nagle zgasł. Nie było wcześniej żadnych objawów że coś się dzieje. Nie pomagało odczekanie aby ostygnął po godzinie pojawił się mechanik z lawetą i zabrał się za niego w warsztacie. Dziś rano przywiózł i wszystko grało do momentu aż po przejechaniu około 30km

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ZGASŁ I NIE ODPALIŁ 1.9 tdi 90 KM

Cześć wszystkim forumowiczom VW.Mam problem z moim autemkilka dni temu wracając z zakupów auto nagle zgasło i po dzisiejszy dzień nie odpaliło passat 1.9 tdi 90 km.Wpiołem pod Vaga ale niestety nic nie pokazało.Podobną awarję miałem jakieś cztery miesiące temu i okazało się że to pompa wtryskowa.Ale w tedy to chociaż vag mi coś pokazał to miałem jakiś punkt zaczepienia a w tej

Dołączam się do tego wątkubo wydaje sie że trochę mam podobny problem. Wczoraj podczas jazdy pasek (B5 tdi 110KM) nagle zgasł. Nie było wcześniej żadnych objawów że coś się dzieje. Nie pomagało odczekanie aby ostygnął po godzinie pojawił się mechanik z lawetą i zabrał się za niego w warsztacie. Dziś rano przywiózł i wszystko grało do momentu aż po przejechaniu około 30km

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z odpalaniem 19 TDI

Witam szanowni forumowicze. Od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Paska 19 TDI 110KM AFN. Niestety po terminowym wymianie rozrządu oraz przy okazji uszczelki pokrywy zaworów(nie wymienię nazwy zakładuktóry jest za to odpowiedzialny) zaczęły się problemy.Najpierw z odpalaniemnastępnie niewielkimi skokami obrotów bezpośrednio po odpaleniu a w końcu szarpaniem samochodu na niskich

Dołączam się do tego wątkubo wydaje sie że trochę mam podobny problem. Wczoraj podczas jazdy pasek (B5 tdi 110KM) nagle zgasł. Nie było wcześniej żadnych objawów że coś się dzieje. Nie pomagało odczekanie aby ostygnął po godzinie pojawił się mechanik z lawetą i zabrał się za niego w warsztacie. Dziś rano przywiózł i wszystko grało do momentu aż po przejechaniu około 30km

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z odpalaniem

Witam Mam problem z odpaleniem gdy autko stoi pod górkętyłem do dołu wystarczy godzina i są problemy wtedy muszę znależć jakieś płaskie miejsce zjechać i długooooo kręcić rozrusznikiem żeby odpalił.Myślę że schodzi paliwo tylko gdzie leży przyczyna miał ktoś podobny problemZa dobre rady serdeczne dzięki

Dołączam się do tego wątkubo wydaje sie że trochę mam podobny problem. Wczoraj podczas jazdy pasek (B5 tdi 110KM) nagle zgasł. Nie było wcześniej żadnych objawów że coś się dzieje. Nie pomagało odczekanie aby ostygnął po godzinie pojawił się mechanik z lawetą i zabrał się za niego w warsztacie. Dziś rano przywiózł i wszystko grało do momentu aż po przejechaniu około 30km

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Nie odpala silnik i nie pracuje

Witam wszystkich Mam problem z moim kolegi paskiem 1.8 20V ADR - tzn. nie odpala silnik i nie pracuje Po podłączeniu auta do Vaga wyskoczyły takie błędy 0. Kupiłem nowy akumulator założyłem w aucie silnik odpala i auto jedzie. Wymieniłem świece zapłonowe i od pęknięty przewód ciśnienie do przepustnicy. Siinik odpalał było OK.Póżniej po przerwie nie można odpalić silnika. możliwe

Dołączam się do tego wątkubo wydaje sie że trochę mam podobny problem z odpalaniem. Wczoraj podczas jazdy pasek (B5 tdi 110KM) nagle zgasł. Nie było wcześniej żadnych objawów że coś się dzieje. Nie pomagało odczekanie aby ostygnął po godzinie pojawił się mechanik z lawetą i zabrał się a niego w warsztacie. Dziś rano przywiózł i wszystko grało do momentu aż po przejechaniu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

witam mam następujący problem wyjechałem na wakację w Bieszczady z rodziną zrobiłem prawie 700 km bez żadnych problemów. Dziasiaj rano po dwoch dniach postoju autka odpaliłem i słyszę dziwny stukot okazało się że jest przedmuch do filtra powietrza i od daje taki hałas dotego nierówna praca i dymienie. Podłączyłem komputer a tu błąd 01318 iż brak komunikacji ze sterownikiem pompy

Kąt wtrysku w Twoim aucie nie jest ustawialny zapisany jest w programie sterownika silnika. pompy wtryskowej też nie posiadasz- to nie diesel. Pompa podająca paliwo pod ciśnieniem do tzw. przewodu paliwowego znajduje się w baku. Jest to pompa elektryczna. Do przewodu paliwowego przymocowane są zawory wtryskujące(zwane potocznie wtryskiwaczami).

Witam Zadałem pytanie w innym temacie jednak nie uzyskałem odpowiedzi mam nadzieję ze tutaj się uda. Problem wygląda tak że pewnego dnia podczas jazdy zaświeciła mi się kontrolka od świec żarowych a dokładniej mówiąc migała podczas jazdy. Po przejechaniu ok. 1.5 km samochód zgasł i już nie odpalił. Pierwsze podejrzenie padło na akumulator który był w nocy ładowany i miałem wrażenie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Falujące obroty AKN - po wymianie rozrządu i filtrów gorzej.

Witam przeczytałem kilka tematów związanych z falującymi obrotami niczego konkretnego nie znalazłem poza tym większość jest mowa o 1.9. Wcześniej przed zmianą rozrządu gdy odpalałem autko z rana po nocnym postoju to obroty od ok. 1000 spadały systematycznie w doł bez falowań choć bardzo powoli co i tak mi się nie podobało więc na zmianie rozrządu w zeszłym tygodniu poprosiłem

Martinez odpisałem tobie na PRIV a jeśli chodzi o problem pompy wtryskowej to u mnie to nie jest ona. Miałem ostatnio podłaczany komp pod sterownik pompy (nie komputera) i zero błędów. pozdro

VOLKSWAGEN PASSAT B5 passat 1.9 tdi odpala i gasnie

Witam mam passata 1.9 tdi jak jest zimny to odpala i gaśnie gdy poruszam wahadełkiem od dopływu powietsza to odpali jak sie rozgrzeje to odpala prosze o pomoc

Aby sprawdzić układ paliwowy proponuję zrobić test parkowania z pupą w górze i dziobem. Jeżeli z pupą będzie pozytywny proponuję poszukać nieszczelności w układzie paliwowym. Jeśli nie będzie jednak mieć znaczenie położenie skłaniałbym się ku elektryce. Sprawdź czy w momencie gaśnięcia auta nie znika napięcie np. przygasają światła lub oświetlenie wnętrza (cały czas zostaw

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Szarpanie kontrolka ESP

Witam Jeżdzę moim autem niedługo a dziś taki problem się pojawił. Jechałem spokojnie na tempomacie ok 120 a że droga była fajna to chciałem zobaczyć jak jest przy wyższych prędkościach ale przy 140 zaczęło szrpać dziwnie... Zwolniłem i było ok ale za każdym razem kiedy próbowałem przyspieszyć przy ok 3 tys obr zaczynało szrpać. Do tego zapaliła się kontrolka ESP... Zjechałem

witam mam problem jadąc zaczyna mi delikatnie szarpac po zapaleniu sie ESP tak mocniej jednak pazazer tego nie odczuwa tak jak ja kierowca. Po zgaszeniu i odpalenia wszystko jest okey. czytalem wszystkie posty jednak nie bylo wzmiani jaki bledy byly na sterowniku silnika. Mi wyskoczyl -zawor pompy wtryskowej cylinder 2 przekroczony limit -nieciagly . prosze o pomoc

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Głośna praca silnika na turbo

witam mam problem z 2.5 tdi w 3BG jadąs z silnikiem na obrotach do 2-25 tys jest wszystko ok ale w momencie kiedy auto powinno dostać kopa silnik zaczyna klekotać jakby miał rozregulowane zawory. oczywiście mocy nie przybywa w tym momencie i po jakiejś chwili zapala się na desce ten wykrzyknik w żółtym kółeczku. jak puszczę pedał gazu wtedy po kinku sekundach kontrolka gaśnie . vag

Podejrzewam wadliwą regulację kąta wtrysku z powodu usterki w sterowniku pompy wtryskowej ale zobaczymy co pokaże Vag.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kąt wtrysku

passata kupiłem niedawno na trasie przegoniłem go do 180kmh i wszystko się zaczęło. Samochód osłab 120kmh to max i strasznie klekocze ale zauważyłem że jak go prze gazuję do 4000obrmin i w miarę szybko puszczę sprzęgło to znowu ciągnę ale tylko do momentu spuszczenia z gazu. Po podłączeniu do VAGa pokazał błąd 00550 w BS w grupie 000 na 2 polu 255 na 9 polu 116. Rozrząd wymieniłem

Moze silnik nieco inny bo mam 2.5TDI ale mialem podobny problem-przestawial mi sie kat wtrysku w ciagu kilku dni od jego regulacji... Sprawe zalatwila regeneracja pompy wtryskowej-okazalo sie ze padl mi sterownik odpowiedzialny za kat KW i jakis tloczek sie przycinal przy okazji-tak mniej wiecej wytlumaczono mi w serwisie co bolalo pompe w moim aucie... Rozmawialem z jednym mechanikiem (do ktorego

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z zasilaniem silnika - pompa paliwa działa proszę o pomysły

Witajcie Drodzy Forumowicze Dzisiaj mój drogi Pasio (25 TDI AKN) raczył w trakcie jazdy zgasnąć (pierwszy raz mnie zostawił na drodze - i to 200 km od domu). Szybka diagnoza - pompa nie podaje paliwa nawet nie stęknie - więc laweta i do domu (niestety nie mojego ale do rzeczy). Jaki na chwilę obecną jest stan 1. Pompa paliwa zasilona bezpośrednio - działa. 2. Bezpiecznik nr 28 - sprawny.

pompa wtryskowa lub przepustnica. kiedyś jechałem i nagle zgasł padł sterownik pompy wtryskowej i raz nr z przepustnica spadło cięgno z grzybka przepustnicy. POZDRAWIAM

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Brakuje mocy w AFN - pomóżcie kamraci

Mam 19TDI 3B5 Variant 110KM 1998r z silnikiem AFN. Mam najechane 238 000km.Moj problem to za mało mocy. W niektórych zakresach obrotów autko dostaje małego kopa ale ogólnie wiem że powinno lepiej ciągnąć. Jeździłem 90KM paskami i ciągną równiutko. Turbinka jest raczej ok. Podłączałem pod kompa i nic nie wykazał złego. Może ktoś z Białegostoku by go obejrzałHELP

gdzie znajduje sie ten zawór N75 moze tez mi to pomoze ..... mialem podobny problem... kumpel podlazyl autko do kompa i wykazalo blad czujnika cisnienia w ukladzie dolotowym ... wymienilem czujnik i okazalo sie ze to samo .... auto idzie na 1 i 2 biegu do 4000 obr a na 3 biegu do 3600 obr i na 2 sek obroty staja zeby ponownie pojsc do 4000 obr .... kumpel twierdzi ze to sterownik pompy wtryskowej... a moze ten zawór N75 lub przeplywomierz

VOLKSWAGEN PASSAT B5 MOC w 110 km AFN 1998 r - REAKTYWACJA

Temat poruszany kilka razy ale się napracowałem i chciałbym od początku podzielić się doświadczeniem. Mam sojego paska od zawsze i jeżdżę nim bardzo wolno tzn z reguły nie przekraczam 90 kmh i 2000 obrmin. Ma przejechane 117 000 tyś km. W sobotę wracając z zakupów korzystając z luzu na drodze postanowiłem go przegonić i bardzo się zawiodłem 120 kmh max. Po przekroczeniu 2000 tyś

gdzie znajduje sie ten zawór N75 moze tez mi to pomoze ..... mialem podobny problem... kumpel podlazyl autko do kompa i wykazalo blad czujnika cisnienia w ukladzie dolotowym ... wymienilem czujnik i okazalo sie ze to samo .... auto idzie na 1 i 2 biegu do 4000 obr a na 3 biegu do 3600 obr i na 2 sek obroty staja zeby ponownie pojsc do 4000 obr .... kumpel twierdzi ze to sterownik pompy wtryskowej... a moze ten zawór N75 lub przeplywomierz

VOLKSWAGEN PASSAT B5 jak unieruchomic tymczasowo diesla

Chodzi o to żeby ktoś przypadkowy nie mógł odjechac autem. W benzynie zdjąłbym przewody WNa co zrobic w dieslu

Możesz wyjąć sterownik silnika możesz odpiąc przewody od głowicy do pompek w przypadku PDka albo wtyczki od pompy wtryskowej w przypadku VP. Pozdrawiam.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zakup 2.5TDI 180KM

Witam Wszystkich. To jest mój pierwszy post Mam do kupienia paska jak w temacie. Rok 2004. Wersja ze wszystkim co sie da. przejechane ma okolo 60000. Cena tez okolo 60000. Zastanawiam się czy ta cena to nie za duzo i kiedy bede musiał robic w nim rozrząd. (bo wyczytałem ze podobno to kosmiczne pieniadze sa) BTW Przeczytałem juz posty z FAQ (chyba wszytkie zwiazane). Będe bardzo wdzięczny za opinie uzytkowników tego modelu i nie tylko tego modelu. Pozdr

Ja bym się nie martwił na zapas jeżeli auto jest z 2003 roku to na 90% masz nowe wałki i ten problem raczej cię nie dotyczy reszta usterek związanych z 2.5 tdi to już z reguły problemy związane z przebiegiem. Sam silnik jest mało ekonomiczny w stosunku do rzeczywiście generowanej mocy i w twoim przypadku może być mało przyjazny dla tunera ze względu na nowszy sterownik pompy wtryskowej.

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Problem z odpaleniem Passata B6

Witam serdecznie forumowiczów.Problem mój polega na tym że dziś po kolejnej próbie odpalenia mojego paska auto nie odpala.Zapalają się kontrolki czerwona układu kierowniczego ABS koloru żółtego i ESP oraz lampka sygnalizacji układu poduszek powietrza.Ogólnie autko głupieje po włączeniu zapłonu uruchamia się wentylator układu chłodzenia i wyżej wymienione lampki rozrusznik kręci

Dołączam się do tego wątkubo wydaje sie że trochę mam podobny problem. Wczoraj podczas jazdy pasek (B5 tdi 110KM) nagle zgasł. Nie było wcześniej żadnych objawów że coś się dzieje. Nie pomagało odczekanie aby ostygnął po godzinie pojawił się mechanik z lawetą i zabrał się za niego w warsztacie. Dziś rano przywiózł i wszystko grało do momentu aż po przejechaniu około 30km

VOLKSWAGEN PASSAT Migająca Konrolka Świec Żarowych

Witam. Mam czasami problem - rzadko to występuje - ale występuje - Otóż. W momencie włożenia kluczyka w pozycję zapłonu nagle pojawia się dźwięk - jak od niezapiętych pasów - jednocześnie mia kontrolka świec żarowych oraz komunikat na wyświetlaczu - LENKUNGS - VERRIEGELUNG a gd mimo to chcę odpalić auto to auto nie odpala - ale kręci rozrusznikiem. Pomaga wyjęcie kluczyka zamknięcie

Dołączam się do tego wątkubo wydaje sie że trochę mam podobny problem. Wczoraj podczas jazdy pasek (B5 tdi 110KM) nagle zgasł. Nie było wcześniej żadnych objawów że coś się dzieje. Nie pomagało odczekanie aby ostygnął po godzinie pojawił się mechanik z lawetą i zabrał się a niego w warsztacie. Dziś rano przywiózł i wszystko grało do momentu aż po przejechaniu około 30km

VOLKSWAGEN PASSAT Problem z odpalaniem i spalaniem Fiat Brawo 1.9td 75KM

Witam Mój kumpel od niedawana jest posiadaczem autka Fiat Bravo 19 TD 75 KM. Ma On taki problem że podczas odpalania samochodu po dłuższym postoju np. przez noc samochód przez kilka sekund dławi się i dopiero po upływie tych sekund obroty ustalają się na właściwym poziomie. W trakcie tego dławienia autko troszkę dymi w kolorze szarym. Po rozgrzaniu się auto odpala normalnie. Zauważył

Dołączam się do tego wątkubo wydaje sie że trochę mam podobny problem. Wczoraj podczas jazdy pasek (B5 tdi 110KM) nagle zgasł. Nie było wcześniej żadnych objawów że coś się dzieje. Nie pomagało odczekanie aby ostygnął po godzinie pojawił się mechanik z lawetą i zabrał się za niego w warsztacie. Dziś rano przywiózł i wszystko grało do momentu aż po przejechaniu około 30km

VOLKSWAGEN PASSAT gaśnie podczas jazdy i już nie odpala

Mam problem z passatem b5 2003 diesel Dzisiaj rano zapaliłam za pierwszym razem przejechałam kawałek i zgasł Filtr paliwa był dopiero co wymieniony. Co fajniejsze nie chce teraz zapalić. Czy to może być problem z paliwem Jak go zapaliłam pojawił się komunikat ze trzeba tankować - nawet do stacji nie dojechałam Poszłam teraz do auta spróbować go odpalić ale nic z tego kreci pięknie

Dołączam się do tego wątkubo wydaje sie że trochę mam podobny problem. Wczoraj podczas jazdy pasek (B5 tdi 110KM) nagle zgasł. Nie było wcześniej żadnych objawów że coś się dzieje. Nie pomagało odczekanie aby ostygnął po godzinie pojawił się mechanik z lawetą i zabrał się za niego w warsztacie. Dziś rano przywiózł i wszystko grało do momentu aż po przejechaniu około 30km

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi