części samochodowe nanodatex

volkswagen passat stabilizator łącznik stabilizatora tył

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat stabilizator łącznik stabilizatora tył

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat stabilizator łącznik stabilizatora tył

VOLKSWAGEN PASSAT B5 łącznik stabilizatora B5

Witam. Kupiłem takie łączniki stabilizatora (C) [IMG]fileCDOCUME%7E1L01USTAWI%7E1Tempmoz-screenshot.jpg[IMG] widzę że zamontowane mam nieco inne - inne mocowanie-z główkami moje pytanie brzmi czy da radę takie coś zamontować. dodam że mam śruby w komplecie tylko jak to skręcić do oporu na sztywno wydaje mi się że łącznik po pewnym czasie się zetrze i powstanie luz pomiędzy łącznikiem a wahaczem lub pomiędzy łącznikiem a stabilizatorem jak sądzicie

Masz pewnie jeszcze stary typ łączników (ze sworzniami kulistymi). Teraz już takich nie ma. Nowe łączniki skręcasz śrubami na "sztywno" tylko że bez tych blaszek na wahaczu- przy nowych łącznikach nie są już te blaszki potrzebne.

Nie potrzeba. Wymieniasz skręcasz i gotowe. Jest tylko jedno ale-montujesz strzałką na łączniku w kierunku jazdy

Witam. Mam pytanie piszczy mi od dłuższego czasu coś w lewym zawieszeniu wjechałem dzisiaj na kanał i słuchając przy ruszaniu góra dół samochodem trzeszczy z okolic łącznika stabilizatora. Dodam że trzeszczy tylko przy jezdzie prosto natomiast na skręconych kołach cisza. Czy możliwe że to łącznik stabilizatora czy raczej coś innego Czy przy wymianie tego łącznika muszę stabilizator czymś podeprzeć żeby wyszła śruba i żeby włożyć nowy

Witam szanownych Forumowiczów-) Mam problem ze swoim paskiem 1.9 TDI AFN otóż jakiś miesiąc temu oddałem auto na wymiane tylnych tarcz i klocków o raz przednich klocków hamulcowych przy okazji zmieniono mi opony z zimowych na letnie-) Od tamtego czasu z przodu samochodu (po niejednokrotnym osłuchaniu auta podczas jazdy) wydostaję sie irytujący dźwięk któremu podczas jazdy z prekością

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Łącznik stabilizatora Firma - problem z wymiana

Witam Mam pytanie do was pad mi łącznik stabilizatora od drążka kierowniczego znalazłem sklep akurat z mojej miejscowości łącznik jest firmy MS master sport - i moje pytanie czy jest to w miarę względna firma 1 szt kosztuje 40. Pozdro.

kolego utnij caly lepek sruby wez jakas wezsza opusc auto na kolek (albo cos podobnego i stabilnego ) i wez jakas wezsza srube mlotek i napewno ja wypchnie u mnie tez bylo seryjne wszystko mowili tyle problemow a cala zawieche udalo mi sie zrobic bez problemu jak tylko kupilem odpowiedniego rozmiaru klucze. w moim przypadku klucz i mlotek wystarczal

Zobacz Stabilizatory, łączniki tylne do VOLKSWAGEN PASSAT

VOLKSWAGEN PASSAT Problem po zmianie łącznika stabilizatora

W sobotę strzelił mi łącznik stabilizatora jakoże przebywam w Holandii możliwości do znalezienia dobrego w zasadzie też taniego mechanika mam ograniczone ale zdecydowałem się dać auto człowiekowi zwanym przez znajomych mechanikiem. Auto postawiłem u niego kupiłem łącznika chłopak wziął się za wymianę początkowo próbował wbić ten łącznik ale po usilnych próbach stwierdził

...rozumiemże taką garażową metodą tego nie ogarnę nadmienię tylkoże to musiało się lekko przestawić.... ---------- Post added at 2149 ---------- Previous post was at 2140 ---------- ...rozumiemże taką garażową metodą tego nie ogarnę nadmienię tylkoże to musiało się lekko przestawić....

VOLKSWAGEN PASSAT GUMY DRĄŻKA STABILIZATORA

Jak wymienic owe gumy bo prubowałem i po odkręceniu śróby 13 tej od tej tzw.opaski tej gumy nie jestem jej w stanie wyjąć a co dopiero założyć nową. Co trzeba zrobić zeby wykonać ww naprawę sprawnie i przyjemnie (bo mi ten drążek na tych gumach strasznie puka) czyżby trzeba było kombinowac coś z zawieszeniem. Prosze o jakiś patent

momasz1 musisz odkręcić "sanki" które podtrzymują cały silnik. 1. Podnieś przód auta i postaw na jakichś kobyłkach. 2. Podstaw podnośnik (np. typu żaba) pod poprzeczkę w tylnej części sanek. Chodzi o tą poprzeczkę na której jest zamontowana maglownica. Podnośnik bardziej po stronie silnika. 3. Odkręć łączniki stabilizatora od wahaczy i wyjmij łączniki z wahaczy. 4.

ogolnie jest troche zabawy i bez kanalu to taka zabawa w gownie. podjechac do mechaniora i za pare groszy zrobi. uwaga oryginalne metalowe laczniki sa najlepsze i je warto je zostawic wymieniajac tylko gumy talerzyki i srube. zamienniki sa tak wykonane ze potrafia pekac przy skrecaniu oczko odrywa sie od trzpienia.

Mi przy wymianie przegubu juz przy skrecaniu wszystkiego poszedl lacznik stabilizatora pospawalem tyle zeby dojechac do domu i sklepu. Jak sie potem okazalo to byl jakis gowniany lacznik zamiennik chyba 4max . Kupilem Febi co prawda zamiast 21 mm facet przez pomylke dal 19 z trudem ale weszlo i jest git

febi to porzadna firma ale te najtansze wlasnie potrafia pekac bo nie sa odlewane tylko spawane. gumy spokojnie mozna przelozyc z zamiennika do oryginalnego lacznika

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jak wymienić łącznik stabilizatora o_O

Cześć fachowcy. passat 00 1.9TDI 115PH ATJ Jak wymienić łącznik stabilizatora śruby które są w starym łączniku są pod skosem. Nie mogę ich wyjąc. Drugim podnośnikiem podnosiłem zawieszenie i stabilizator i w żaden sposób nie moglem ustawić śrub tak by były one w prostej pozycji do wyciągnięcia. Nie chciałem ich na sile wybijać bo pewnie bym ich ponownie tam nie wsadził. Odkręciłem

Wymienialem ostatnio laczniki stabilizatora tylnej osi. Czy tam tez wystepuja tak jak z przodu prawy lewy Zalozylem jak lecialo bo obydwa byly identyczne bez zadnych oznaczen lewy prawy gorna czy tez dolna strona. Jesli chodzi o dokrecanie na maxa to robilem to najprosciej jedna strona na podnosnik kolo na bok wymiana lacznika dociagniecie srub strona w dol i tak z druga. Teraz sie zastanawiam czy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Bicie po wymianie łącznika stabilizatora

Mam takie pytanie... Ostatnio zmieniłem łącznik stabilizatora w warsztacie z tym że mechanik to robił na szybko i teraz trochę kierownica bije. Nie wiem czy problemem może być niedokręcenie czegoś(odkręcał wahacz i stbilizator) czy to że wymieniłem tylko z jednej strony a z tego co wiem to kształt ten sam tylko w nowym osobno były śruby a w starym zatopione

VOLKSWAGEN PASSAT tylne tuleje przednich wahaczy

Witam mam szybkie pytanie. Byłem na przeglądzie i powiedziano mi że powinienem już wymienić tylne tuleje przednich wahaczy. Dziś udałem się do mechanika a ten stwierdził że wymienia się całe wahacze. Trochę mnie to zdziwiło ale laik jestem więc wszystko można mi wmówić. Czy możecie to potwierdzić Ewentualnie czy jest ktoś z okolic Śląska - Tychów który zna dobrego mechanika Autko to B6 z 2005r. Dzięki za pomoc.

twój mechanik chyba pomylił się z zawieszeniem z B5 bo tam jest 4 wahaczowe i się je wymienia całe a w B6 wrócili na całe szczęście do zawieszenia z B4.Ja jestem świeżo po naprawie przedniego zawieszenia(tuleje met-gum nr2sworznie wahacza nr 7łącznik stabilizatoradrążki kierownicze i oczywiście tylne tuleje wahaczy nr3) ale sam robiłem tylko musiałem jechać ustawić zbieżność(koszt

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wahacz dolny tylni

Witam Jak to na naszych drogach coś zaczęło stukać w zawieszeniu przednim. Po sprawdzeniu co wyszły łączniki stabilizatora. Ale przy okazji zostały sprawdzone wahacze. Dolny tylny przy zwrotnicy trzyma sie super. Natomiast druga strona tego wahacza czyli miejsce przykręcenia do "podwozia" tam gdzie jest ta tuleja dość mocno się rusza czywiscie w tej gumie. I tutaj jest moje pytanie

VOLKSWAGEN PASSAT Tylna tuleja wahacza prawego - odwotnie zamontowona

Witam Od wymiany tulei wahaczy (tylna tuleja wahacza przedniego) z prawej strony pojawiły mi się jakieś stuki np. przy zjeżdżaniu z krawężnika skręcając w prawo czasami na drodze również metaliczny odgłos. Jakie były by skutki gdybym wprasował ta tuleje odwrotnie

A śruba na tej tulei czasem się nie popuściła... Łączniki stabilizatora też mogą uderzać metalicznie gdy gumki się zużyły.

VOLKSWAGEN PASSAT Tuleja wahacza prawego tylna

Witam serdecznie. Odwiedziłem dziś profilaktycznie sobie szarpaki. Facet stwierdził że mam tuleję wahacza prawego tylnego do wymiany. Mówił że oprócz tulei jest śruba która trzyma całość i nic nie powinno się dziać. Pytanie co może spowodować zignorowanie wymiany tej tulei skoro nic się nie dzieje z moim Paskiem Z góry dzięki za podpowiedzi.

Wyważałem wczoraj przednie koła bo i tak dawno nie wyważałem ich - było wyważenie rozregulowane (komp pokazał w przypadku jednego koła 16 i 14 a w przypadku drugiego też mniej więcej te wartości) - więc to jest zrobione. Przy okazji ściągnięcia kół sprawdziłem suwmiarką grubość obydwu tarcz - mają odpowiednio 95mm grubości. Po tym wyważeniu znów kierka drży jednak zdecydowanie

VOLKSWAGEN PASSAT tylne zawieszenie stuki głuche

witam W przednim zawiasie zrobiłem porządek ale czasami jeszcze w tylnik coś słysze jak wjade w spory dół lyb jakąś nierówność poprzeczną to słysze jakby amorki dobijały do końca ale to nie amorki. Co tam mogło pójść ile to kosztuje i czy samemu sie wymieni pozdro

ceny części sprawdź sobie na www.sklep.intercars.com.pl a robocizna to zależy od mechanika - jedni biorą więcej inni mniej. Ja za wymianę tuleji łączników stabilizatora i klocków hamulcowych z przodu zapłaciłem 220 żł z częściami. Ale to u zaufanego mechanika (jestem stałym klientem). ps. za tylne tuleje to coś koło 70 zł za stronę biorą pzdr

VOLKSWAGEN PASSAT Zawieszenie przód

Witam Wczoraj wymieniłem końcówki drążków kierowniczych bo miałem luz na kierownicy i stukało nie miłosiernie... Po tym zabiegu luz się zmniejszył samochód pewniej się prowadzi ale głuche stuki pozostały. Nie wiem co to jest... i jeszcze jedno pytanko... Czy jak podniosę przód samchodu i koło będzie w powietrzu to poduszka amortyzatora powinna się ruszać razem z całym mcpersonem

Silentblocki szczególnie ujawniają się przy niedużych prędkościach na dużych nierównościach. A a to głuche stukanie stabilizatora na każdej dziurze Przed zakupem sprawdź tylko jakiej średnicy masz stabilizator - były dwie wersje 22 i 24 mm średnicy. 22mm przy silnikach EZ RF RP RA 1F 1Y SB AAM AAZ 24mm dla KR PB PF 9A AAA 2E. Gumy stabilizatora będą miały średnicę (katalogową)

VOLKSWAGEN PASSAT Łącznik stabilizatora

Chciałem się zorientować czy jeżeli jadąc samochodem i wpadając w delikatne dziury na jezdni słychać tak jakby plastikowy stłumiony stuk z przedniego prawego koła to drążek stabilizatora się kłania (łącznik stabilizatora) do wymiany

bobi220 są dwa rodzaje łączników 19cm i 21cm średnica wewnętrzna niedawno to przerabiałem skoro masz stabilizator 24 tak jak ja to kupujesz łącznik 21 tak samo jak ja to zrobiłem. Ciężko będzie go nałożyć ale na pewno dasz sobie rade. A swoją drogą Twój stabilizator wcale niej est nietypowy wiec nie wiem co Ci ludzie w sklepach wkręcają a FEBI niema 20 tylko 21 bo sam takiej firmy

VOLKSWAGEN PASSAT Końcówka stabilizatora

Witam Mam pytanko. Czy ktoś wie jakiej średnicy otwór w końcówce stabilizatora montuje się w jakim typie paska. Mam dwie koncówki jedną z otworem o średnicy 16 a drugą o średnicy 18mm. i nie wiem którą mam wymienic. Mógłbym zmierzyc po rozmontowaniu ale to już jest troszkę późno bo wymiana w sklepie trwa 2 dni a autem musze dojeżdżac do pracy. Ma ktoś jeszcze jakieś cenne rady przy wymianie zawieszenia z przdu Dzięki.

Witam Chodzi o ten element który łączy stabilizator z wachaczem. stabilizator ma średnicę 24mm. średnice które podałem to średnice otworów w gumowym łączniku stabilizatora. Jak już napisałem 16 i 18mm. ale jako że jest to guma to pewnie się rozciągnie tylko nie wiem które jest dobre do średnicy stabilizatora 24mm.

VOLKSWAGEN PASSAT Lacznik stabilizatora do kombi

Witam Musze wymienic lacznik stabilizatora w moim pasku kombi i niestety nie moge go nigdzie dostac poza ASO a tam spiewaja za sztuke 140zl i to na zamowienie. Do sedana nie ma klopotu dostac go i to za grosze ale w kombi jest grubszy fi23 (M23). Jesli ktos wie gdzie mozna kupic go taniej bede zoobowiazany Pozdrawiam wszystkich

pszemek śruby łączników mają to do siebie że lubią się ukręcać przy odkręcaniu. Moje się ukręciły przy dokręcaniu. Silentblocki to norma. Wybijają się zbyt szybko na naszych dziurkach. IMO - remont zawiechy w B34 jest o połowę tańszy niż B5 biorąc części nowe tylko zamienniki.

Mi się nie ukręciły ale tylko dlatego że wiedziałem że się ukręcają i bardzo delikatnie przykręcałem.Poza tym jak już miałem nowe to założyłem.A co ile mniej więcej wymienia się tuleje stabilizatoraJa swoje robiłem w styczniu i z 15 tyś przejechałem.Na razie cisza.

ja mialem podobny problem. z moich ustalen wynika ze maja zle katalogi dopiero jak sprawdzilem w katalogu intercars to sie okazalo ze jest ok. Najlatwiej powiedziec zeby dali ci te najwieksze nie patrz na srednice tylko na wersje (20 GT lub VR6) ja tak zrobilem ale tak czy siak bez smarowania sie nie obylo...I jeszcze jedno koniecznie kup przy okazji te gumki ktore ida do mocowania do wahacza one sie wybijaja strasznie.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ksenony bi-xenony Passat 3bg orginalne

ORGINALNe KSENONy passat 3bg Witam all Wiem że tego rodzaju temat był już wałkowany kilkakrotnie ale nigdy niezostał do końca wyjaśniony bo schodził do montażu HIDow z Allegro w normalnych lampach h7 Mam zamiar zamontować w swoim pasku (3bg ) Orginalne bi-ksenony i mam pare pytań. Zakupiłem już orginalne kompletne lampy HELLA. Posiadam również układ oczyszczenia reflektorów -seryjnie

kris22bln 4Z7 907 357 - sterownik regulacji zasięgu reflektorów [1](szt 1) 4B0 907 503 - czujnik poziomu przód i tył (szt 2)[4 i 15] 8D0 941 299 B -zespół regulacji ustawienia świateł przód -prawa strona ( szt 1)[6] 3B0 505 465 - łącznik stabilizatora tył (szt 1)[10] 3B0 505 573 - uchwyt łącznik stabilizatora (szt 1)[12] 3B0 941 291 - blacha- wspornik ( szt 1)[5] 3B0 505 575 A - blacha-wspornik

VOLKSWAGEN PASSAT łączniki stabilizatora...jak założyć

witam..kupiłem łączniki stabilizatora i chcę je załóżyćale są asymetryczne.nigdy wcześniej nie zmieniałem ich i nie bardzo wiem jak je założyć.szukałem podobnych tematówale nigdzie nie było to konkretnie sprecyzowane...chętnie poradziłbym się kogoś kto wie w jaki sposób je założyć.pozdro... 1 2

Zdejmij koło i wszystko będziesz wiedział. Ja wymieniałem i dałem radę tylko ciężko wchodzą musisz czymś dobrze nasmarować

te łączniki na zdjęciach to są stare czy nowe bo jakos nie widze gwintu aby je przykręcić od dołu wachacza..(chyba że mi się wzrok pogorszył) wg mnie to jakby to napisać tą stroną wysunietą (po za oś pionową) powinny byc zamontowane w kierunku tyłu auta. Czyli nr1 z prawej strony a 2 z lewej (str. kierowcy) Jesli się myle to poprawcie mnie.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana Wahaczy Trudne czy nie

A wiec po przegladzi emojego paska wyszlo ze mam do wymiany gorne przednie wahacze. Nowe mam juz zakupione ale co z wymiana jest to czynnosc karkolomna czy nie Bo z tego co widze to tylko 2 sruby na kazdym. Prosze o podpowiedz jak sie do tego zabrac zeby nie zepsuc. Z gory dziekuje

Witam. Przedstawię dla chcących samemu wymieniać wahacze pare fotek i w skrócie opiszę jakie problemy ja napotkałem po drodze. Przede wszystkim trzeba zaopatrzyć się w dobre klucze (klucze z biedronki za 10 zł komplet absolutnie odpadają - nie ma szans) mi były potrzebne następujące 2 x 16 oczko-płaski 2 x 17 oczko-płaski 2 x 19 oczko-płaski 1 x 16 nasadowa Potrzebny też będzie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 kilka pytan zwiazanych z zawieszeniem

witam. mam pare pytan zwiazanych z wymiana czesci z zawieszenia. 1. czy koncowki drazkow wymienia sie parami czy tylko te co maja luzy 2. kiedy i jak poznac ze trzeba wymieniac laczniki stabilizatorow(i czy parami) 3. jak mozna samemu sprawdzic ktore wahacze sa do wymiany. mam w pracy podnosnik i chcilabym wiedziec jakim sposobem najlatwiej sprawdzic niestety nie posiadam duzej wiedzy o zawieszeniu dlatego chcialbym zeby niektore informacje byly w jednym miejscu

Końcówkę drążka kier. można wymienić tylko jedną ale trzeba się liczyć z dodatkowym kosztem ustawienia geometrii. Wahacze najlepiej sprawdzisz rozpinając na sworzniach chybaże mają już tak duży luz że dasz radę sprawdzić trzymając ręką w okolicy sworznia i "wyczujesz" luz. Łączniki stabilizatora najlepiej wymienić dwa- jeśli masz jeszcze starego typu na sworzniach kulistych

VOLKSWAGEN PASSAT Wymiana tylnych silentbloków wahacza

Wymieniałem ostatnio w swoim bolidzie tylne silentbloki wahaczy przednich i tuleje gumowe stabilizatora.Sprawa wygląda następująco Po podniesieniu przodu auta i solidnym podparciu np. pod progi odkręcamy kołaśruby wahaczy(klucz 19mm) nakrętki łączników stabilizatora(klucz 17mm) i śruby dolnego sworznia zwrotnicy(klucz 17mm)(aby wyjąć śrubę nalezy wykręcić też dolną śrubę(klucz

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Diagnoza Serwisu przed zakupem - Czy warto

Witam Właśnie wróciłem z autoryzowanego serwisu VW sprawdzałem passata 3B kombi z 2000 roku 1.9 TDI 115 km przebieg 177 tys. km. Wyniki kontroli serwisu -do uzupełnienia oświetlenie zewnętrzne (brak światła wstecznego) -silnik tylnej wycieraczki do wymiany (dysza chodzi razem z silnikiem) -do uzupełnienia oświetlenie nawiewów -spalony układ ogrzewania lusterka prawego -błędy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czy zawieszenie zamarza -)

Ruszyłem dzisiaj spod bloku...po jakim czasie jak i w jaki sposób startowałem to osobna historia -) Przejechałem kilkaset metrów i dojechałem do poziomej przeszkody zwanej "leżącym policjantem". Przejechałem przez nią i podczas przejazdu dobiegło to mych uszu straszne trzeszczenie czy też tarcie czegoś o coś Czy coś mi zamarzło Nie wiem jak będzie na dłuższej trasie

To samo przerabiałem wczorak tylko że w znajomego Passaccie 99rok. Jeździliśmy nim cały dzień pod wieczór coś tak skrzypiało przy skręcaniu już myśleliśmy że to pompa wspomagania ale jak dojeżdżaliśmy do domu i otworzyliśmy okno to trzeszczało to gożej od starego autobusu że wstyd było jechać. Na drugi dzień znajomy pojechał do servisu (w Niemczech to było) to mu powiedzieli

VOLKSWAGEN PASSAT B5 dziwne stuki w przednim zawieszeniu

Witam wszystkich. Jestem świeżym użytkownikiem passata 19 TDI z 2000r. 90kM otóż po zakupie powymieniałem przednie zawieszenie (wahacze) tylne amortyzatory i nawet zajechałem na przeląd zawieszenie. Wszystko było ok. natomiast gdy przejeżdżam przez tory kolejowe ( nawet powoluśku) to słychać głośne dudnienie w przednim zawieszeniu. Znajomy który jeździ wv twierdzi że passaty tak

no to i ja też coś dorzucę ostatnio wymieniłem calutkie przednie zawieszenie wszystko co się dało z przodu wymienić tj. - wszystkie wahacze 8x RUVILLE - końcówki drążków kierowniczych 2x RUVILLE - łączniki stabilizatora 2x RUVILLE - końcówki drążków jabłka 2x RUVILLE - gumy na stabilizatorach 2x ASO - amortyzatory odboje osłony 2x BIELSTEIN wszystko nowe a podczas jazdy słychać

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czy to może powodować pukanie-śruba od kielicha i coś jeszcze-foto

Czy ta śruba zaznaczona na czerwono może mieć coś wspólnego z pukaniem jak jadę po kocich łbach I moje drugie pytanie co to jest ten wyskający jak by pręt może on coś ma wspólnego z pukaniem-czy tak powinno być tutaj zbliżenie tego bolca

no właśnie ten kielich miał uszkodzoną jedną śrubę tzn nie była przykręcona i tak jeździłem przez 3 tygodnie(wina mechanika) później jednak zrobiono tą śrubę tak na stałęże już się nie odkręca bo gwiny był przekręcony. Nie wiem czy to może mieć coś wspólnego z tym pukaniem. Jeden mechanik mówił mi że tj wina maglownicy układu kierowniczego ale mi jakoś to nie pasuje-pukanie

VOLKSWAGEN PASSAT Jak dobrze kupic używanego Passata

Jak dobrze kupic uzywanegop passatA "W związku z tym że na Naszym forum pojawia się wiele ogłoszeń zapytań w sprawie kupna volkswagena passata dzięki uprzejmości A3-club.net zmodyfikowałam ich mały przewodnik mam nadzieję że pomocny dla tych którzy mają mniejsze pojęcie o tym jak dobrze kupić auto i na co zwrócić uwagę przy zakupie wymarzonego samochodu. Wątek ten ma na

VOLKSWAGEN PASSAT gdzie ma być zamontowana ta guma

Gdzie powinna być zamontowana ta guma

Bez opuszczania sanek na dół ani rusz bo nie podniesiemy tej opaski trzymającej tą gumę od góry. Więc kolej rzeczy jest taka 1. odkręcić śrubkę tej metalowej opaski. 2. odkręcić łącznik stabilizatora (ten przy wahaczu) żeby móc ruszać sobie stabilizatorem. 3. odkręcać śruby sanek powoli jednocześnie podpierając sanki lewarkiem żeby nas nie zabiło. 4. podnieść tą blaszkę

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kontrolka zapiecia pasów - nie działa

Przede wszystkim chciałbym sie przywitac poniewaz jestem pierwszy raz na tym forum. VW mam od ponad roku . Jest to model VW passat Variant 1.9 TDI 130KM z 2003r . Jak go kupowałem (w niemczech) miał przejechane 120 000 km. Jedynie co zauwazyłem to dziwne dzwieki pochodzace od zawieszenia z przodu - przy niskich temperaturach - skrzypienie co to moze byc Druga sprawa której nie zauwazyłem

zawieszenia przy mrozach to guma w łącznikach stabilizatora. Są to łaczniki w kształcie litry C. Dostaje sie tak wilgoć czy woda i guma twardnieje. Jedynym wyjściem jest ich wymiana na nowe jednak pomaga to tylko na jedną zimę maksimum 2 zimy. Kontrolki pasów bezpieczeństwa to raczej nie ma w Passacie. Przynajmniej ja się z takowym modelem nie spotkałem a na większość innych passatów

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Trzeszczenie w przednim zawieszeniu ...

Czytałem posty o stukach w przednim zawieszeniu i nic tam nie znalazłem. A objaw mam taki ze przy ruszaniu (powolnym ruszaniu) - z prawej strony z przodu dochodzą takie dziwne dźwięki "trzeszczenia" tak jakby na starym tapczanie ktoś siadał Jak sie na zewnątrz samochodu naciska na to nadkole - to też to trzeszczenie słychać . Co to może być Pozdrowionka......

Podjedź na szarpaki.Sprawdzą co Ci trzeszczy.Jeżeli wahacz lub łącznik stabilizatorato nie baw się w jakieś wlewanie olejuczy smarownie.Owszem pomagaale nie załatwia sprawy Poprostu wymień uszkodzoną część. Trzeszczenieskrzypienie wywłouje połączenie aluminium i gumy(z mieszka wahacza lub łącznika drążka).Dzieje się tak tylko wtedy gdy do mieszka naleje ci się woda Wymień go jak najszybciej.Smarowanie spowoduje wyparcie wodylecz tylko na jakiś czas.Idzie zima

VOLKSWAGEN PASSAT B5 moj 1szy passat tdi

witam jestem nowym uzytkownikiem forum oraz swiezym posiadaczem passata b5 1998 tdi 110 ps kombi kupilem kilka dni temu no mam kilka pytan do was po 1sze wyswietla mi sie insp przy odpalaniu ale juz przeczytalem ze to przeglad sie zbliza przeglad bede robil jak tylko zarejstruje paska dalej cos bardzo delikatnie terkocze chyba w silniku na wysokosci kola od kierowcy jak sie otworzy maske nie slychac

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana końcówek drążków kierowniczych passat b5 - opis

Witam Chciałbym się pochwalić szybką wymianą drążków kierowniczych. Może komuś się przyda. Spędziłem dziś cały dzień na czytaniu naszego forum i doświadczeń ludzi jak ciężko się wymienia końcówki. Ile to trzeba czasu poświęcić na psiukanie WD40 itp. Z nastawieniem że będzie problem pojechałem do warsztatu brata. Podnieśliśmy najpierw jedną stronę zwykłym fabrycznym

Jak zwróciłem uwagę na ten "szczegół" to pani w sklepie na mnie naskoczyła i stwierdziła że Paski od 1995 roku mają te same końcówki. Więc wyszedłem ze sklepu i oczywiście nie kupiłem tej podróby. Wiem że były takie zamienniki ale raz nieświadomie taki założyłem. Dwa dni pózniej to ściągałem bo waliło w aucie jak diabli. Co o tym myślicie PS. Kupiłem tego passata

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę jaką wersję wybrać

Kupujemy passata B5 -> Tytułem wstępu Niniejszy poradnik jest stworzony przy wybitnej pomocy użytkowników forum passata. Są oni użytkownikami tego właśnie modelu i tu dzielą się swoimi doświadczeniami z codziennej eksploatacji oraz na co zwrócić uwagę podczas kupna i jazdy próbnej by nie dać się nabić w przysłowiową butelkę a kupić w miarę jak najsprawniejszy model&8230

jutro zrobię fotki to pokażę wam o co mi chodzi z tym fotelem i w ogóle jak wygląda wnętrze... fotel ma przetarcie ale jeszcze gąbka nie wyłazi niech by miał te 350000 ale do 2008r nie jezdzil po polskich drogach no i do 1mln km to mu jeszcze daleko mam nadzieje ze mi posluzy jakis czas ogólnie jestem zadowolony z zakupu do wymiany tylko mam łaczniki stabilizatora ponoć i łożyska koła

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wachacze passat

Witam mam paska z 2001 roku Na początku po zakupie wymieniłem waczacze gorne bo stukały przejechałem 15 tys i znowu to samo wachacze były firmy HansaPreis 150 zł sztuka mam pytanie jakie wy przebiegi robicie Ktorej firmy wybrac wachacz zeby przejechac jak najwiecej i zapłacic jak najtaniej co sądzicie o tych wachaczach są tanie ale czy wogole warto httpmoto.allegro.plshow_item.phpitem96678046 pozdr.

Witam Ja w swoim mam przejechane 135000 km i wymienione zostały 3 wachacze. dolny z prawej stony i górny z lewej przy przebiegu 95000 km oraz górny z prawej strony przy 123 000 km no i oczywiście łączniki stabilizatora przy 83 000 km. Z zamienników nabywam tylko febi.

VOLKSWAGEN PASSAT B1 Drgania kierownicy przy hamowaniu od 120 - 80 kmh

Witam. Temat już wcześniej poruszałem jednak chciałem to zbić w jednym poście by zrozumieć o co mi dokładnie chodzi... Ok 2 miesięcy temu wymieniałem w swoim Passacie sanki które były już nadgnite i nadawały się tylko do wymiany. Sanki kupione przeze mnie były zdrowe. Zostały założone przy okazji wymiany tych sanek wymieniany był lewy łącznik stabilizatora (mechanik mówił że

VOLKSWAGEN PASSAT treszczące zawieszenie prawy przód passat

witam jestem tu nowy więc prose o wyrozumiałosc. mianowicie mam passata 1.9 tdi 2005 rok i cos mi trzeszczy w zawieszeniu z prawej strony ....co ciekawe zazwyczaj jak jade wolniej np na progach zwalniających lub zjezdzam z kraweznika to słychac straszne trzeszczenie jakby w zawieszeniu (zaznaczam ze jak jade kolo 100 po dziurach juz tego nie słychac) stawałem nawet na progu i bujałem samochodem

Ja wymieniłem tuleje wahaczy poduszki amortyzatorów łożyska McPersona... I dalej jęczy i trzeszczy... Łączniki stabilizatora mam podobno ok - serwis twierdzi że ogólnie zawieszenie jest sztywne. Jeśli to nie amortyzatory to już chyba tylko pozostaje trzeszcząca i jęcząca karoseria...

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stuki w przednim zawieszeniu

Cześć wszystkim Mam pasata 1998r. 1.8 (125KM) czy mógłby mi ktoś powiedzieć skąd biorą się stuki dochodzące z przedniego zawieszenia Pojawiają się one przy ostrych zakrętach czasem podczas ruszania z miejsca nagłego przyśpieszania hamowania. Wymieniłem prawy łącznik stabilizatora bo według mechanika on był przyczyną. Niestety nic to nie pomogło wydałem tylko kasę . Zawieszenie

Raczej od razu zdecyduję się na wymianę całego kompletu Powiedzcie mi czy to jest całość potrzebna do wymiany - wahacz (drążek reakcyjny) górny przedni lewy i prawy - wahacz (drążek reakcyjny) górny tylny lewy i prawy - wahacz dolny przedni lewy i prawy - wahacz (drążek reakcyjny) dolny tylny lewy i prawy - końcówka drążka kierowniczego (2 szt) lewa i prawa - łącznik stabilizatora (2 szt) prawy i lewy - zestaw śrub Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 stuki w zawieszeniu tylko podczas hamowania

Wiem kilka lub nawet kilkanaście postów na temat hałasujących zawiasów było ale problemu podobnego do mojego nie znalazłem. Krótko podczas delikatnego hamowania głównie na bardzo niewielkich nierównościach słychać stukanie w lewym przodzie. To stukanie przypomina pracę ABS-u - takie szybkie rytmiczne puk puk puk... Wczoraj wymieniałem łączniki stabilizatora i przy okazji przejrzałem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stukanie podczas skrętu

Mam dziwny objaw. Podczas przyspieszania przy skręconych kołach o około 80-90stopni w lewo słychać regularne stuki. Nie jest to stukanie jak przy padnietym przegubie bo jest znacznie rzadsze. Z teorii przegub trzeszczy 6 razy na jeden obrót koła a u mnie ok 1 raz na 1 obrót koła. Dźwięk jest zbliżony do tego jak się wjeżdża na światełka odblaskowe naklejone na liniach namalowanych

Witam zacznę od tego że jestem kobietą niezbyt znającą się na autach ale od pewnego czasu mój passat b5 stał się istną skarbonką Teraz problem jest taki podczas skrętu kół (np. przy ruszaniu wjeździe na parking itp.) coś mi w nich terkocze (tak tyr-tyr-tyr- najczęściej trzy razy). Niestety przeszukałam forum i nadal nie wiem czy są to a)przeguby b)łożyska na amortyzatorze c)końcówki

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi