części samochodowe nanodatex

volkswagen passat stabilizator łącznik stabilizatora tył

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat stabilizator łącznik stabilizatora tył

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat stabilizator łącznik stabilizatora tył

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Łącznik stabilizatora tył 4x4

Witam Szukałem pod różnymi hasłami i nigdzie nie znalazłem. Mam napęd na 4 koła i mam do wymiany łączniki stabilizatora tylnego chciałem to dzisiaj wymienić ale poległem z racji kiepskiego dostępu i w związku z tym mam pytanie. Czy ktoś to już sam wymieniał I jaki tam patent trzeba znaleźć żeby go odkręcić Górną śrubę dam radę ściąć ale co z dolną

Skoro nikt nic nie poradził sam się trochę pomęczyłem i kilka fotek strzeliłem. Do wymiany potrzebne będą -2 płasko-oczkowe klucze 16 - do odkręcenia oryginalnego łącznika -2 płasko-oczkowe klucze 17 - do przykręcenia łącznika Febi w zestawie były większe śruby -środek penetrujący -jakąś przedłużkę na klucz -kobyłki bądź kołki do podparcia samochodu 1. Zaczynamy od podniesienia

VOLKSWAGEN PASSAT Problem po zmianie łącznika stabilizatora

W sobotę strzelił mi łącznik stabilizatora jakoże przebywam w Holandii możliwości do znalezienia dobrego w zasadzie też taniego mechanika mam ograniczone ale zdecydowałem się dać auto człowiekowi zwanym przez znajomych mechanikiem. Auto postawiłem u niego kupiłem łącznika chłopak wziął się za wymianę początkowo próbował wbić ten łącznik ale po usilnych próbach stwierdził

...rozumiemże taką garażową metodą tego nie ogarnę nadmienię tylkoże to musiało się lekko przestawić.... ---------- Post added at 2149 ---------- Previous post was at 2140 ---------- ...rozumiemże taką garażową metodą tego nie ogarnę nadmienię tylkoże to musiało się lekko przestawić....

nie to żebym się czepiał no właśnie a kolega Tomek (bambusik) wyraznie napisał no właśniea więc nie ma co kombinować tylko zrobić to tak jak się nalezy. każde auto ma określoną przez konstruktorów tolerancję jeżeli chodzi o geometrie a więc nie ma co ustawiać na tak zwane oko.

Zobacz Stabilizatory, łączniki tylne do VOLKSWAGEN PASSAT

VOLKSWAGEN PASSAT B5 łącznik stabilizatora B5

Witam. Kupiłem takie łączniki stabilizatora (C) [IMG]fileCDOCUME%7E1L01USTAWI%7E1Tempmoz-screenshot.jpg[IMG] widzę że zamontowane mam nieco inne - inne mocowanie-z główkami moje pytanie brzmi czy da radę takie coś zamontować. dodam że mam śruby w komplecie tylko jak to skręcić do oporu na sztywno wydaje mi się że łącznik po pewnym czasie się zetrze i powstanie luz pomiędzy łącznikiem a wahaczem lub pomiędzy łącznikiem a stabilizatorem jak sądzicie

Masz pewnie jeszcze stary typ łączników (ze sworzniami kulistymi). Teraz już takich nie ma. Nowe łączniki skręcasz śrubami na sztywno tylko że bez tych blaszek na wahaczu- przy nowych łącznikach nie są już te blaszki potrzebne.

Nie potrzeba. Wymieniasz skręcasz i gotowe. Jest tylko jedno ale-montujesz strzałką na łączniku w kierunku jazdy

Witam. Mam pytanie piszczy mi od dłuższego czasu coś w lewym zawieszeniu wjechałem dzisiaj na kanał i słuchając przy ruszaniu góra dół samochodem trzeszczy z okolic łącznika stabilizatora. Dodam że trzeszczy tylko przy jezdzie prosto natomiast na skręconych kołach cisza. Czy możliwe że to łącznik stabilizatora czy raczej coś innego Czy przy wymianie tego łącznika muszę stabilizator czymś podeprzeć żeby wyszła śruba i żeby włożyć nowy

Witam szanownych Forumowiczów-) Mam problem ze swoim paskiem 1.9 TDI AFN otóż jakiś miesiąc temu oddałem auto na wymiane tylnych tarcz i klocków o raz przednich klocków hamulcowych przy okazji zmieniono mi opony z zimowych na letnie-) Od tamtego czasu z przodu samochodu (po niejednokrotnym osłuchaniu auta podczas jazdy) wydostaję sie irytujący dźwięk któremu podczas jazdy z prekością

VOLKSWAGEN PASSAT łączniki stabilizatora...jak założyć

witam..kupiłem łączniki stabilizatora i chcę je załóżyćale są asymetryczne.nigdy wcześniej nie zmieniałem ich i nie bardzo wiem jak je założyć.szukałem podobnych tematówale nigdzie nie było to konkretnie sprecyzowane...chętnie poradziłbym się kogoś kto wie w jaki sposób je założyć.pozdro... 1 2

Znajdz kogoś kto udopstępni Ci kanał i po problemie. Klucz 13ka troszkę WD40 i wymieniesz ustrojstwo bez sciagania koła. A jeśli nie masz dostepu do kanału to podnieś auto(jeśli masz podnosnik typu żaba to możesz podnieśc za mocowanie tylne wachacza. lub wybrac inne najgrubsze miejsce) podeprzyj klockiem lub cegłowkami zdejmij koło i tez masz b. dobry dostęp do łącznika. Możesz miec

Panowie pozwolicie że się podłączę - mój problem dotyczy pośrednio łącznika stabilizatora. A więc tak autko to b4 sedan 1994r 1.9 td. Wg mądrej książki stabilizator powinien mieć 22mm (24 mm są w kombi i mocniejszych silnikach) a u brata jest właśnie te 24mm. Druga sprawa to problem z załatwieniem tego łącznika - nie ma takich o śr. 24mm tylko np 22mm - i tu moje pytanie - czy taki łącznik podejdzie i czy wszystko będzie ok

Wymieniłem ostatnio łączniki stabilizatora. Jak się okazało były założone tak że pochylały się do tyłu . Zaufałem wam i założyłem pochylone do przodu. Czas pokaże jak długo wytrzymają. Nieprzyjemne stukanie ustało.

24 to były w najmocniejszych wersjach i pod koniec produkcji. Raczej w AAZ masz mniejszą średnicę. Poza tym na stabilizator 24mm nie ma łącznika 24 tylko ok 22 - to jest guma i ma ciasno wejść. Zmierz suwmiarką średnicę stabilizatora i będziesz wiedział

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jak wymienić łącznik stabilizatora o_O

Cześć fachowcy. passat 00 1.9TDI 115PH ATJ Jak wymienić łącznik stabilizatora śruby które są w starym łączniku są pod skosem. Nie mogę ich wyjąc. Drugim podnośnikiem podnosiłem zawieszenie i stabilizator i w żaden sposób nie moglem ustawić śrub tak by były one w prostej pozycji do wyciągnięcia. Nie chciałem ich na sile wybijać bo pewnie bym ich ponownie tam nie wsadził. Odkręciłem

Wymienialem ostatnio laczniki stabilizatora tylnej osi. Czy tam tez wystepuja tak jak z przodu prawy lewy Zalozylem jak lecialo bo obydwa byly identyczne bez zadnych oznaczen lewy prawy gorna czy tez dolna strona. Jesli chodzi o dokrecanie na maxa to robilem to najprosciej jedna strona na podnosnik kolo na bok wymiana lacznika dociagniecie srub strona w dol i tak z druga. Teraz sie zastanawiam czy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Bicie po wymianie łącznika stabilizatora

Mam takie pytanie... Ostatnio zmieniłem łącznik stabilizatora w warsztacie z tym że mechanik to robił na szybko i teraz trochę kierownica bije. Nie wiem czy problemem może być niedokręcenie czegoś(odkręcał wahacz i stbilizator) czy to że wymieniłem tylko z jednej strony a z tego co wiem to kształt ten sam tylko w nowym osobno były śruby a w starym zatopione

jak bys lacznik nie zakrecal to on nie jest powodem bicia zreszta do wymiany lacznika tylko kolo sciagna zacza bym od dokrecenia kola lub szukal czy nie odpadl odwaznik z kola

VOLKSWAGEN PASSAT Łącznik stabilizatora

Chciałem się zorientować czy jeżeli jadąc samochodem i wpadając w delikatne dziury na jezdni słychać tak jakby plastikowy stłumiony stuk z przedniego prawego koła to drążek stabilizatora się kłania (łącznik stabilizatora) do wymiany

bobi220 są dwa rodzaje łączników 19cm i 21cm średnica wewnętrzna niedawno to przerabiałem skoro masz stabilizator 24 tak jak ja to kupujesz łącznik 21 tak samo jak ja to zrobiłem. Ciężko będzie go nałożyć ale na pewno dasz sobie rade. A swoją drogą Twój stabilizator wcale niej est nietypowy wiec nie wiem co Ci ludzie w sklepach wkręcają a FEBI niema 20 tylko 21 bo sam takiej firmy

VOLKSWAGEN PASSAT łącznik stabilizatora poduszki i łożyszka amortyzatora

Witam ile może zająć mechanikowi wymiana łączników stabilizatora z przodu (tak mniej więcej) - jest dużo roboty Czy po wymianie jest konieczność skorygowania zbieżności Czy ktoś korzystał z jakiejś części firmy MOOG Numer części MOOG - VO-LS-1870. Dzięki za odpowiedź.

Nie mam żadnej wiedzy nt mooga. Jeśli coś już wymieniam to tylko na lemfordera

Tak tylko w mojej miejscowości nie dostanę od ręki nowych poduszek i łożysk a mechanik nie może sobie pozwolić aby auto wisiało u niego dobę. Dlatego się tak zastanawiam czy za jednym zamachem tego nie zrobić. Przebieg o ile oryginalny 180 tys. km.

Łączniki MOOG to lepiej daj sobie daruj.Wymieniłem na MOOG w maju zeszłego rokuprzejechałem około 17 tyś. km i juz stukają bardziej niż te stare.Wymieniałem tylko łączniki bez tych gum na na tym poprzecznym i może dla tegochoć myślę że po prostu jakość jest kiepska.Generalnie lepiej dołożyć do lemofdera i nie robić co roku tego samego.Jakość moog oceniam na trochę poniżej średniej.

Same gumy (tuleje) nie występują. Tylko w zestawie z drążkiem stabilizatora i oczywiście tylko oryginał. Cena ok. 500zł.

VOLKSWAGEN PASSAT Lacznik stabilizatora do kombi

Witam Musze wymienic lacznik stabilizatora w moim pasku kombi i niestety nie moge go nigdzie dostac poza ASO a tam spiewaja za sztuke 140zl i to na zamowienie. Do sedana nie ma klopotu dostac go i to za grosze ale w kombi jest grubszy fi23 (M23). Jesli ktos wie gdzie mozna kupic go taniej bede zoobowiazany Pozdrawiam wszystkich

pszemek śruby łączników mają to do siebie że lubią się ukręcać przy odkręcaniu. Moje się ukręciły przy dokręcaniu. Silentblocki to norma. Wybijają się zbyt szybko na naszych dziurkach. IMO - remont zawiechy w B34 jest o połowę tańszy niż B5 biorąc części nowe tylko zamienniki.

Mi się nie ukręciły ale tylko dlatego że wiedziałem że się ukręcają i bardzo delikatnie przykręcałem.Poza tym jak już miałem nowe to założyłem.A co ile mniej więcej wymienia się tuleje stabilizatoraJa swoje robiłem w styczniu i z 15 tyś przejechałem.Na razie cisza.

ja mialem podobny problem. z moich ustalen wynika ze maja zle katalogi dopiero jak sprawdzilem w katalogu intercars to sie okazalo ze jest ok. Najlatwiej powiedziec zeby dali ci te najwieksze nie patrz na srednice tylko na wersje (20 GT lub VR6) ja tak zrobilem ale tak czy siak bez smarowania sie nie obylo...I jeszcze jedno koniecznie kup przy okazji te gumki ktore ida do mocowania do wahacza one sie wybijaja strasznie.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Łącznik stabilizatora Firma - problem z wymiana

Witam Mam pytanie do was pad mi łącznik stabilizatora od drążka kierowniczego znalazłem sklep akurat z mojej miejscowości łącznik jest firmy MS master sport - i moje pytanie czy jest to w miarę względna firma 1 szt kosztuje 40. Pozdro.

Zanim splujemy dokumentnie taką cenę to ja tylko powiem że znalazłem Lemfordera za 59 zł. Taki strzał na szybko. Może da radę wyrwać taniej. Tak więc te 40 zł to nie taki znów szrot ale ja bym dołozył i kupił Lemfordera.

u mnie tez poprostu obcielem srube opuscilem auto i sruba sama wypadla... z wahaczami to ok moze byc problem ale z lacznikami nie powinien byc zaden wszystko na wierzchu latwy dostep nic tylko wymieniac

kolego utnij caly lepek sruby wez jakas wezsza opusc auto na kolek (albo cos podobnego i stabilnego ) i wez jakas wezsza srube mlotek i napewno ja wypchnie u mnie tez bylo seryjne wszystko mowili tyle problemow a cala zawieche udalo mi sie zrobic bez problemu jak tylko kupilem odpowiedniego rozmiaru klucze. w moim przypadku klucz i mlotek wystarczal

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Łącznik stabilizatora który prawy a który lewy w angliku

Witam Dziś miałem wymieniane łączniki stabilizatora okazało się że po obu stronach miałem żółte. Moje pytanie który jest po prawej stronie a który po lewej (mam żółty i niebieski) samochód wersja angielska więc kierownica po drugiej stronie. Aktualnie mechanik zrobił także żółty jest po stronie kierownicy a niebieski po drugiej tej pasażera.

Czyli tak jak w tej chwili jest założone czyli prawa-żółty i lewa niebieski jest ok. Różnica polega tylko na tymże w EU kierownica jest po lewej stronie i ma niebieski kolor a u mnie po stronie kierownicy jest żółty jeżeli dobrze rozumuje od rana-)

VOLKSWAGEN PASSAT GUMY DRĄŻKA STABILIZATORA

Jak wymienic owe gumy bo prubowałem i po odkręceniu śróby 13 tej od tej tzw.opaski tej gumy nie jestem jej w stanie wyjąć a co dopiero założyć nową. Co trzeba zrobić zeby wykonać ww naprawę sprawnie i przyjemnie (bo mi ten drążek na tych gumach strasznie puka) czyżby trzeba było kombinowac coś z zawieszeniem. Prosze o jakiś patent

momasz1 musisz odkręcić sanki które podtrzymują cały silnik. 1. Podnieś przód auta i postaw na jakichś kobyłkach. 2. Podstaw podnośnik (np. typu żaba) pod poprzeczkę w tylnej części sanek. Chodzi o tą poprzeczkę na której jest zamontowana maglownica. Podnośnik bardziej po stronie silnika. 3. Odkręć łączniki stabilizatora od wahaczy i wyjmij łączniki z wahaczy. 4. Odkręć śrubę

ogolnie jest troche zabawy i bez kanalu to taka zabawa w gownie. podjechac do mechaniora i za pare groszy zrobi. uwaga oryginalne metalowe laczniki sa najlepsze i je warto je zostawic wymieniajac tylko gumy talerzyki i srube. zamienniki sa tak wykonane ze potrafia pekac przy skrecaniu oczko odrywa sie od trzpienia.

Mi przy wymianie przegubu juz przy skrecaniu wszystkiego poszedl lacznik stabilizatora pospawalem tyle zeby dojechac do domu i sklepu. Jak sie potem okazalo to byl jakis gowniany lacznik zamiennik chyba 4max . Kupilem Febi co prawda zamiast 21 mm facet przez pomylke dal 19 z trudem ale weszlo i jest git

febi to porzadna firma ale te najtansze wlasnie potrafia pekac bo nie sa odlewane tylko spawane. gumy spokojnie mozna przelozyc z zamiennika do oryginalnego lacznika

VOLKSWAGEN PASSAT Końcówka stabilizatora

Witam Mam pytanko. Czy ktoś wie jakiej średnicy otwór w końcówce stabilizatora montuje się w jakim typie paska. Mam dwie koncówki jedną z otworem o średnicy 16 a drugą o średnicy 18mm. i nie wiem którą mam wymienic. Mógłbym zmierzyc po rozmontowaniu ale to już jest troszkę późno bo wymiana w sklepie trwa 2 dni a autem musze dojeżdżac do pracy. Ma ktoś jeszcze jakieś cenne rady przy wymianie zawieszenia z przdu Dzięki.

Witam Chodzi o ten element który łączy stabilizator z wachaczem. stabilizator ma średnicę 24mm. średnice które podałem to średnice otworów w gumowym łączniku stabilizatora. Jak już napisałem 16 i 18mm. ale jako że jest to guma to pewnie się rozciągnie tylko nie wiem które jest dobre do średnicy stabilizatora 24mm.

No ta guma to się nie rozciągnie bo opasana jest metalową obudową. Pozostaje tylko wciskać. O ile pamietam to stabilizator 24-milimetrowy jest grubszym stabilizatorem a skoro tak to rzeczywiście możesz założyć łącznik z większym otworem. Być może pomyliłem się co do średniy o 1mm ale pisałem z pamięci. Kup ten o większej średnicy i śmiało zakładaj.

VOLKSWAGEN PASSAT Wymiana tylnych silentbloków wahacza

Wymieniałem ostatnio w swoim bolidzie tylne silentbloki wahaczy przednich i tuleje gumowe stabilizatora.Sprawa wygląda następująco Po podniesieniu przodu auta i solidnym podparciu np. pod progi odkręcamy kołaśruby wahaczy(klucz 19mm) nakrętki łączników stabilizatora(klucz 17mm) i śruby dolnego sworznia zwrotnicy(klucz 17mm)(aby wyjąć śrubę nalezy wykręcić też dolną śrubę(klucz

VOLKSWAGEN PASSAT B3 [B3] Tuleja tylnej belki - jakiej firmy

Siemka Chciałbym się podpytać o tuleję tylnej belki firmy Teknorot. Zestaw na alledrogo jest za 40zł(4 tuleje dwie śruby z nakrętkami) i chciałem się zapytać czy ktoś już ich używał i dają rade... Szukając po internecie wypowiedzi są różne jedni zachwalają inni odradzają ale to w przypadku elementów przedniego zawieszenia a o tulei tylnej belki nic nie znalazłem. Wiem że można

dokladnie nie ma nigdy co oszczedzac jesli juz ci belka odpada a kasy nie masz zeby robic to i tak bez sensu wymieniac na gówno bo właśnie szkoda kasy. belka ci nie odpadnie dozbieraj i kup dobrej firmy bo wyjdzie pozniej tak ze bedziesz 2 razy robil. febi to shit mam laczniki stabilizatora wytrzymaly 5 tysiecy km. lemforder tylko i wylacznie

VOLKSWAGEN PASSAT tylne zawieszenie stuki głuche

witam W przednim zawiasie zrobiłem porządek ale czasami jeszcze w tylnik coś słysze jak wjade w spory dół lyb jakąś nierówność poprzeczną to słysze jakby amorki dobijały do końca ale to nie amorki. Co tam mogło pójść ile to kosztuje i czy samemu sie wymieni pozdro

ceny części sprawdź sobie na www.sklep.intercars.com.pl a robocizna to zależy od mechanika - jedni biorą więcej inni mniej. Ja za wymianę tuleji łączników stabilizatora i klocków hamulcowych z przodu zapłaciłem 220 żł z częściami. Ale to u zaufanego mechanika (jestem stałym klientem). ps. za tylne tuleje to coś koło 70 zł za stronę biorą pzdr

VOLKSWAGEN PASSAT B5 stuki w zawieszeniu tylko podczas hamowania

Wiem kilka lub nawet kilkanaście postów na temat hałasujących zawiasów było ale problemu podobnego do mojego nie znalazłem. Krótko podczas delikatnego hamowania głównie na bardzo niewielkich nierównościach słychać stukanie w lewym przodzie. To stukanie przypomina pracę ABS-u - takie szybkie rytmiczne puk puk puk... Wczoraj wymieniałem łączniki stabilizatora i przy okazji przejrzałem
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi