części samochodowe nanodatex

volkswagen passat stabilizator łącznik stabilizatora tył b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat stabilizator łącznik stabilizatora tył b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat stabilizator łącznik stabilizatora tył b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 łącznik stabilizatora B5

Witam. Kupiłem takie łączniki stabilizatora (C) [IMG]fileCDOCUME%7E1L01USTAWI%7E1Tempmoz-screenshot.jpg[IMG] widzę że zamontowane mam nieco inne - inne mocowanie-z główkami moje pytanie brzmi czy da radę takie coś zamontować. dodam że mam śruby w komplecie tylko jak to skręcić do oporu na sztywno wydaje mi się że łącznik po pewnym czasie się zetrze i powstanie luz pomiędzy łącznikiem a wahaczem lub pomiędzy łącznikiem a stabilizatorem jak sądzicie

Masz pewnie jeszcze stary typ łączników (ze sworzniami kulistymi). Teraz już takich nie ma. Nowe łączniki skręcasz śrubami na "sztywno" tylko że bez tych blaszek na wahaczu- przy nowych łącznikach nie są już te blaszki potrzebne.

Nie potrzeba. Wymieniasz skręcasz i gotowe. Jest tylko jedno ale-montujesz strzałką na łączniku w kierunku jazdy

Witam. Mam pytanie piszczy mi od dłuższego czasu coś w lewym zawieszeniu wjechałem dzisiaj na kanał i słuchając przy ruszaniu góra dół samochodem trzeszczy z okolic łącznika stabilizatora. Dodam że trzeszczy tylko przy jezdzie prosto natomiast na skręconych kołach cisza. Czy możliwe że to łącznik stabilizatora czy raczej coś innego Czy przy wymianie tego łącznika muszę stabilizator czymś podeprzeć żeby wyszła śruba i żeby włożyć nowy

Witam szanownych Forumowiczów-) Mam problem ze swoim paskiem 1.9 TDI AFN otóż jakiś miesiąc temu oddałem auto na wymiane tylnych tarcz i klocków o raz przednich klocków hamulcowych przy okazji zmieniono mi opony z zimowych na letnie-) Od tamtego czasu z przodu samochodu (po niejednokrotnym osłuchaniu auta podczas jazdy) wydostaję sie irytujący dźwięk któremu podczas jazdy z prekością

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jak wymienić łącznik stabilizatora o_O

Cześć fachowcy. passat 00 1.9TDI 115PH ATJ Jak wymienić łącznik stabilizatora śruby które są w starym łączniku są pod skosem. Nie mogę ich wyjąc. Drugim podnośnikiem podnosiłem zawieszenie i stabilizator i w żaden sposób nie moglem ustawić śrub tak by były one w prostej pozycji do wyciągnięcia. Nie chciałem ich na sile wybijać bo pewnie bym ich ponownie tam nie wsadził. Odkręciłem

Wymienialem ostatnio laczniki stabilizatora tylnej osi. Czy tam tez wystepuja tak jak z przodu prawy lewy Zalozylem jak lecialo bo obydwa byly identyczne bez zadnych oznaczen lewy prawy gorna czy tez dolna strona. Jesli chodzi o dokrecanie na maxa to robilem to najprosciej jedna strona na podnosnik kolo na bok wymiana lacznika dociagniecie srub strona w dol i tak z druga. Teraz sie zastanawiam czy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Bicie po wymianie łącznika stabilizatora

Mam takie pytanie... Ostatnio zmieniłem łącznik stabilizatora w warsztacie z tym że mechanik to robił na szybko i teraz trochę kierownica bije. Nie wiem czy problemem może być niedokręcenie czegoś(odkręcał wahacz i stbilizator) czy to że wymieniłem tylko z jednej strony a z tego co wiem to kształt ten sam tylko w nowym osobno były śruby a w starym zatopione

VOLKSWAGEN PASSAT tylne tuleje przednich wahaczy

Witam mam szybkie pytanie. Byłem na przeglądzie i powiedziano mi że powinienem już wymienić tylne tuleje przednich wahaczy. Dziś udałem się do mechanika a ten stwierdził że wymienia się całe wahacze. Trochę mnie to zdziwiło ale laik jestem więc wszystko można mi wmówić. Czy możecie to potwierdzić Ewentualnie czy jest ktoś z okolic Śląska - Tychów który zna dobrego mechanika Autko to B6 z 2005r. Dzięki za pomoc.

twój mechanik chyba pomylił się z zawieszeniem z B5 bo tam jest 4 wahaczowe i się je wymienia całe a w B6 wrócili na całe szczęście do zawieszenia z B4.Ja jestem świeżo po naprawie przedniego zawieszenia(tuleje met-gum nr2sworznie wahacza nr 7łącznik stabilizatoradrążki kierownicze i oczywiście tylne tuleje wahaczy nr3) ale sam robiłem tylko musiałem jechać ustawić zbieżność(koszt

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ksenony bi-xenony Passat 3bg orginalne

ORGINALNe KSENONy passat 3bg Witam all Wiem że tego rodzaju temat był już wałkowany kilkakrotnie ale nigdy niezostał do końca wyjaśniony bo schodził do montażu HIDow z Allegro w normalnych lampach h7 Mam zamiar zamontować w swoim pasku (3bg ) Orginalne bi-ksenony i mam pare pytań. Zakupiłem już orginalne kompletne lampy HELLA. Posiadam również układ oczyszczenia reflektorów -seryjnie

kris22bln 4Z7 907 357 - sterownik regulacji zasięgu reflektorów [1](szt 1) 4B0 907 503 - czujnik poziomu przód i tył (szt 2)[4 i 15] 8D0 941 299 B -zespół regulacji ustawienia świateł przód -prawa strona ( szt 1)[6] 3B0 505 465 - łącznik stabilizatora tył (szt 1)[10] 3B0 505 573 - uchwyt łącznik stabilizatora (szt 1)[12] 3B0 941 291 - blacha- wspornik ( szt 1)[5] 3B0 505 575 A - blacha-wspornik

VOLKSWAGEN PASSAT Lacznik stabilizatora do kombi

Witam Musze wymienic lacznik stabilizatora w moim pasku kombi i niestety nie moge go nigdzie dostac poza ASO a tam spiewaja za sztuke 140zl i to na zamowienie. Do sedana nie ma klopotu dostac go i to za grosze ale w kombi jest grubszy fi23 (M23). Jesli ktos wie gdzie mozna kupic go taniej bede zoobowiazany Pozdrawiam wszystkich

pszemek śruby łączników mają to do siebie że lubią się ukręcać przy odkręcaniu. Moje się ukręciły przy dokręcaniu. Silentblocki to norma. Wybijają się zbyt szybko na naszych dziurkach. IMO - remont zawiechy w B34 jest o połowę tańszy niż B5 biorąc części nowe tylko zamienniki.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana Wahaczy Trudne czy nie

A wiec po przegladzi emojego paska wyszlo ze mam do wymiany gorne przednie wahacze. Nowe mam juz zakupione ale co z wymiana jest to czynnosc karkolomna czy nie Bo z tego co widze to tylko 2 sruby na kazdym. Prosze o podpowiedz jak sie do tego zabrac zeby nie zepsuc. Z gory dziekuje

Witam. Przedstawię dla chcących samemu wymieniać wahacze pare fotek i w skrócie opiszę jakie problemy ja napotkałem po drodze. Przede wszystkim trzeba zaopatrzyć się w dobre klucze (klucze z biedronki za 10 zł komplet absolutnie odpadają - nie ma szans) mi były potrzebne następujące 2 x 16 oczko-płaski 2 x 17 oczko-płaski 2 x 19 oczko-płaski 1 x 16 nasadowa Potrzebny też będzie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Łącznik stabilizatora Firma - problem z wymiana

Witam Mam pytanie do was pad mi łącznik stabilizatora od drążka kierowniczego znalazłem sklep akurat z mojej miejscowości łącznik jest firmy MS master sport - i moje pytanie czy jest to w miarę względna firma 1 szt kosztuje 40. Pozdro.

kolego utnij caly lepek sruby wez jakas wezsza opusc auto na kolek (albo cos podobnego i stabilnego ) i wez jakas wezsza srube mlotek i napewno ja wypchnie u mnie tez bylo seryjne wszystko mowili tyle problemow a cala zawieche udalo mi sie zrobic bez problemu jak tylko kupilem odpowiedniego rozmiaru klucze. w moim przypadku klucz i mlotek wystarczal

VOLKSWAGEN PASSAT B5 kilka pytan zwiazanych z zawieszeniem

witam. mam pare pytan zwiazanych z wymiana czesci z zawieszenia. 1. czy koncowki drazkow wymienia sie parami czy tylko te co maja luzy 2. kiedy i jak poznac ze trzeba wymieniac laczniki stabilizatorow(i czy parami) 3. jak mozna samemu sprawdzic ktore wahacze sa do wymiany. mam w pracy podnosnik i chcilabym wiedziec jakim sposobem najlatwiej sprawdzic niestety nie posiadam duzej wiedzy o zawieszeniu dlatego chcialbym zeby niektore informacje byly w jednym miejscu

Końcówkę drążka kier. można wymienić tylko jedną ale trzeba się liczyć z dodatkowym kosztem ustawienia geometrii. Wahacze najlepiej sprawdzisz rozpinając na sworzniach chybaże mają już tak duży luz że dasz radę sprawdzić trzymając ręką w okolicy sworznia i "wyczujesz" luz. Łączniki stabilizatora najlepiej wymienić dwa- jeśli masz jeszcze starego typu na sworzniach kulistych

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Diagnoza Serwisu przed zakupem - Czy warto

Witam Właśnie wróciłem z autoryzowanego serwisu VW sprawdzałem passata 3B kombi z 2000 roku 1.9 TDI 115 km przebieg 177 tys. km. Wyniki kontroli serwisu -do uzupełnienia oświetlenie zewnętrzne (brak światła wstecznego) -silnik tylnej wycieraczki do wymiany (dysza chodzi razem z silnikiem) -do uzupełnienia oświetlenie nawiewów -spalony układ ogrzewania lusterka prawego -błędy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czy zawieszenie zamarza -)

Ruszyłem dzisiaj spod bloku...po jakim czasie jak i w jaki sposób startowałem to osobna historia -) Przejechałem kilkaset metrów i dojechałem do poziomej przeszkody zwanej "leżącym policjantem". Przejechałem przez nią i podczas przejazdu dobiegło to mych uszu straszne trzeszczenie czy też tarcie czegoś o coś Czy coś mi zamarzło Nie wiem jak będzie na dłuższej trasie

Z rozpedu zalozylem nowy watek.. kurde tyle sie dzieje ze nie nadazam juz U mnie trzeszczy przy hamowaniu... jak guma wiec mozliwe ze to ten lacznik stabilizatora... z tego co piszecie to chyba nie warto wymieniac... pytanie tylko czy jezdzac na takich trzeszczacych nie zarzne go na amen...W koncu na mrozie to nie tylko guma peka pzdr Grzesiek

Witam wszystkich. Wczoraj wyjechałem na drogę moim B5 z 98 roku i sie załamałem- trzeszczy jak zdarta na maxa kanapa (chodzi o przód w prawym kole ) . Dziś byłem u machanika i powiedział mi że mam wymienić dolny wahacz i dwa wahacze górne 628 . Pojechałem więc do mojego kuzyna który ma warsztat samochodowy z prośbą o pomoc ( nie chciałem na początku nadwyrężać rodziny ) i jego

To samo przerabiałem wczorak tylko że w znajomego Passaccie 99rok. Jeździliśmy nim cały dzień pod wieczór coś tak skrzypiało przy skręcaniu już myśleliśmy że to pompa wspomagania ale jak dojeżdżaliśmy do domu i otworzyliśmy okno to trzeszczało to gożej od starego autobusu że wstyd było jechać. Na drugi dzień znajomy pojechał do servisu (w Niemczech to było) to mu powiedzieli

VOLKSWAGEN PASSAT B5 dziwne stuki w przednim zawieszeniu

Witam wszystkich. Jestem świeżym użytkownikiem passata 19 TDI z 2000r. 90kM otóż po zakupie powymieniałem przednie zawieszenie (wahacze) tylne amortyzatory i nawet zajechałem na przeląd zawieszenie. Wszystko było ok. natomiast gdy przejeżdżam przez tory kolejowe ( nawet powoluśku) to słychać głośne dudnienie w przednim zawieszeniu. Znajomy który jeździ wv twierdzi że passaty tak

no to i ja też coś dorzucę ostatnio wymieniłem calutkie przednie zawieszenie wszystko co się dało z przodu wymienić tj. - wszystkie wahacze 8x RUVILLE - końcówki drążków kierowniczych 2x RUVILLE - łączniki stabilizatora 2x RUVILLE - końcówki drążków jabłka 2x RUVILLE - gumy na stabilizatorach 2x ASO - amortyzatory odboje osłony 2x BIELSTEIN wszystko nowe a podczas jazdy słychać

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czy to może powodować pukanie-śruba od kielicha i coś jeszcze-foto

Czy ta śruba zaznaczona na czerwono może mieć coś wspólnego z pukaniem jak jadę po kocich łbach I moje drugie pytanie co to jest ten wyskający jak by pręt może on coś ma wspólnego z pukaniem-czy tak powinno być tutaj zbliżenie tego bolca

no właśnie ten kielich miał uszkodzoną jedną śrubę tzn nie była przykręcona i tak jeździłem przez 3 tygodnie(wina mechanika) później jednak zrobiono tą śrubę tak na stałęże już się nie odkręca bo gwiny był przekręcony. Nie wiem czy to może mieć coś wspólnego z tym pukaniem. Jeden mechanik mówił mi że tj wina maglownicy układu kierowniczego ale mi jakoś to nie pasuje-pukanie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę jaką wersję wybrać

Kupujemy passata B5 -> Tytułem wstępu Niniejszy poradnik jest stworzony przy wybitnej pomocy użytkowników forum passata. Są oni użytkownikami tego właśnie modelu i tu dzielą się swoimi doświadczeniami z codziennej eksploatacji oraz na co zwrócić uwagę podczas kupna i jazdy próbnej by nie dać się nabić w przysłowiową butelkę a kupić w miarę jak najsprawniejszy model&8230

jutro zrobię fotki to pokażę wam o co mi chodzi z tym fotelem i w ogóle jak wygląda wnętrze... fotel ma przetarcie ale jeszcze gąbka nie wyłazi niech by miał te 350000 ale do 2008r nie jezdzil po polskich drogach no i do 1mln km to mu jeszcze daleko mam nadzieje ze mi posluzy jakis czas ogólnie jestem zadowolony z zakupu do wymiany tylko mam łaczniki stabilizatora ponoć i łożyska koła

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana końcówek drążków kierowniczych passat b5 - opis

Witam Chciałbym się pochwalić szybką wymianą drążków kierowniczych. Może komuś się przyda. Spędziłem dziś cały dzień na czytaniu naszego forum i doświadczeń ludzi jak ciężko się wymienia końcówki. Ile to trzeba czasu poświęcić na psiukanie WD40 itp. Z nastawieniem że będzie problem pojechałem do warsztatu brata. Podnieśliśmy najpierw jedną stronę zwykłym fabrycznym

Jak zwróciłem uwagę na ten "szczegół" to pani w sklepie na mnie naskoczyła i stwierdziła że Paski od 1995 roku mają te same końcówki. Więc wyszedłem ze sklepu i oczywiście nie kupiłem tej podróby. Wiem że były takie zamienniki ale raz nieświadomie taki założyłem. Dwa dni pózniej to ściągałem bo waliło w aucie jak diabli. Co o tym myślicie PS. Kupiłem tego passata

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kontrolka zapiecia pasów - nie działa

Przede wszystkim chciałbym sie przywitac poniewaz jestem pierwszy raz na tym forum. VW mam od ponad roku . Jest to model VW passat Variant 1.9 TDI 130KM z 2003r . Jak go kupowałem (w niemczech) miał przejechane 120 000 km. Jedynie co zauwazyłem to dziwne dzwieki pochodzace od zawieszenia z przodu - przy niskich temperaturach - skrzypienie co to moze byc Druga sprawa której nie zauwazyłem

zawieszenia przy mrozach to guma w łącznikach stabilizatora. Są to łaczniki w kształcie litry C. Dostaje sie tak wilgoć czy woda i guma twardnieje. Jedynym wyjściem jest ich wymiana na nowe jednak pomaga to tylko na jedną zimę maksimum 2 zimy. Kontrolki pasów bezpieczeństwa to raczej nie ma w Passacie. Przynajmniej ja się z takowym modelem nie spotkałem a na większość innych passatów

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Trzeszczenie w przednim zawieszeniu ...

Czytałem posty o stukach w przednim zawieszeniu i nic tam nie znalazłem. A objaw mam taki ze przy ruszaniu (powolnym ruszaniu) - z prawej strony z przodu dochodzą takie dziwne dźwięki "trzeszczenia" tak jakby na starym tapczanie ktoś siadał Jak sie na zewnątrz samochodu naciska na to nadkole - to też to trzeszczenie słychać . Co to może być Pozdrowionka......

Podjedź na szarpaki.Sprawdzą co Ci trzeszczy.Jeżeli wahacz lub łącznik stabilizatorato nie baw się w jakieś wlewanie olejuczy smarownie.Owszem pomagaale nie załatwia sprawy Poprostu wymień uszkodzoną część. Trzeszczenieskrzypienie wywłouje połączenie aluminium i gumy(z mieszka wahacza lub łącznika drążka).Dzieje się tak tylko wtedy gdy do mieszka naleje ci się woda Wymień go jak najszybciej.Smarowanie spowoduje wyparcie wodylecz tylko na jakiś czas.Idzie zima

VOLKSWAGEN PASSAT B5 moj 1szy passat tdi

witam jestem nowym uzytkownikiem forum oraz swiezym posiadaczem passata b5 1998 tdi 110 ps kombi kupilem kilka dni temu no mam kilka pytan do was po 1sze wyswietla mi sie insp przy odpalaniu ale juz przeczytalem ze to przeglad sie zbliza przeglad bede robil jak tylko zarejstruje paska dalej cos bardzo delikatnie terkocze chyba w silniku na wysokosci kola od kierowcy jak sie otworzy maske nie slychac

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stukanie podczas skrętu

Mam dziwny objaw. Podczas przyspieszania przy skręconych kołach o około 80-90stopni w lewo słychać regularne stuki. Nie jest to stukanie jak przy padnietym przegubie bo jest znacznie rzadsze. Z teorii przegub trzeszczy 6 razy na jeden obrót koła a u mnie ok 1 raz na 1 obrót koła. Dźwięk jest zbliżony do tego jak się wjeżdża na światełka odblaskowe naklejone na liniach namalowanych

Witam zacznę od tego że jestem kobietą niezbyt znającą się na autach ale od pewnego czasu mój passat b5 stał się istną skarbonką Teraz problem jest taki podczas skrętu kół (np. przy ruszaniu wjeździe na parking itp.) coś mi w nich terkocze (tak tyr-tyr-tyr- najczęściej trzy razy). Niestety przeszukałam forum i nadal nie wiem czy są to a)przeguby b)łożyska na amortyzatorze c)końcówki

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wachacze passat

Witam mam paska z 2001 roku Na początku po zakupie wymieniłem waczacze gorne bo stukały przejechałem 15 tys i znowu to samo wachacze były firmy HansaPreis 150 zł sztuka mam pytanie jakie wy przebiegi robicie Ktorej firmy wybrac wachacz zeby przejechac jak najwiecej i zapłacic jak najtaniej co sądzicie o tych wachaczach są tanie ale czy wogole warto httpmoto.allegro.plshow_item.phpitem96678046 pozdr.

Witam Ja w swoim mam przejechane 135000 km i wymienione zostały 3 wachacze. dolny z prawej stony i górny z lewej przy przebiegu 95000 km oraz górny z prawej strony przy 123 000 km no i oczywiście łączniki stabilizatora przy 83 000 km. Z zamienników nabywam tylko febi.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 stuki w zawieszeniu tylko podczas hamowania

Wiem kilka lub nawet kilkanaście postów na temat hałasujących zawiasów było ale problemu podobnego do mojego nie znalazłem. Krótko podczas delikatnego hamowania głównie na bardzo niewielkich nierównościach słychać stukanie w lewym przodzie. To stukanie przypomina pracę ABS-u - takie szybkie rytmiczne puk puk puk... Wczoraj wymieniałem łączniki stabilizatora i przy okazji przejrzałem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wahacz dolny tylni

Witam Jak to na naszych drogach coś zaczęło stukać w zawieszeniu przednim. Po sprawdzeniu co wyszły łączniki stabilizatora. Ale przy okazji zostały sprawdzone wahacze. Dolny tylny przy zwrotnicy trzyma sie super. Natomiast druga strona tego wahacza czyli miejsce przykręcenia do "podwozia" tam gdzie jest ta tuleja dość mocno się rusza czywiscie w tej gumie. I tutaj jest moje pytanie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 kieronwica po skreceniu nie odbija do konca "na wprost"tylko jest pod lekkim skosem

witam zauwarzylem ze jak np. jak na parkingu manewruje to kierownica sama wraca ale nie prostuje sie tylko pozostaje pod lekkim skosem naprostowac ja moge przesuwajac ja poporstu reka zeby byla prosto i teraz tak czy przyczyna moze byc np. po stronie padnietych kocowek drazkow i zbierznosci ( koncowki byly wymienione na stare bo jedne szybko padly 10000km a zanim zalozymy nowe to musze je najpierw

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pomoc przy wymianie zawieszenia.

Potrzebuje waszej porady co do części i nie chodzi mi tutaj o to jakiej firmy cześci mam kupić bo to już wiem z innych tematów tylko o liste wszystkich części które będą potrzebne. -Komplet wahaczy lemfordera już mam. -Amortyzatory przód i tył blistein w planach Co jeszcze potrzebne żeby zrobic całe zawieszenie przód i tył.

- tuleje tylnej belki - do amorków przymusowo komplet nowych osłon i odboi - tuleje łącznika stabilizatora ( nie wiem jak w b5 )

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stuki w przednim zawieszeniu

Cześć wszystkim Mam pasata 1998r. 1.8 (125KM) czy mógłby mi ktoś powiedzieć skąd biorą się stuki dochodzące z przedniego zawieszenia Pojawiają się one przy ostrych zakrętach czasem podczas ruszania z miejsca nagłego przyśpieszania hamowania. Wymieniłem prawy łącznik stabilizatora bo według mechanika on był przyczyną. Niestety nic to nie pomogło wydałem tylko kasę . Zawieszenie

Raczej od razu zdecyduję się na wymianę całego kompletu Powiedzcie mi czy to jest całość potrzebna do wymiany - wahacz (drążek reakcyjny) górny przedni lewy i prawy - wahacz (drążek reakcyjny) górny tylny lewy i prawy - wahacz dolny przedni lewy i prawy - wahacz (drążek reakcyjny) dolny tylny lewy i prawy - końcówka drążka kierowniczego (2 szt) lewa i prawa - łącznik stabilizatora (2 szt) prawy i lewy - zestaw śrub Pozdrawiam

jeśli wyeliminowałeś wahacze poduszkę amora łącznik stabilizatora poduszki silnika skrzyni itd to może i faktycznie być to wina amora tyle że stwierdzisz to dopiero po podmienieniu go na inny i po zmontowaniu wszystkiego na gotowo. Firma która zmodziła amory jest w tym wypadku mało istotna wszak każdemu się zdarza jakiś tam % reklamacji Wyeliminowanie więc amora wymaga sporo roboty.

Skonczyly sie wreszcie moje problemy z zawieszeniem trwajace juz ponad rok. Po wczesniejszych dwoch wizytach na roznych stacjach diagnostycznych w momencie nie wykrycia usterki temat zakonczylem. Jednak stuki te byly na tyle glosne i denerwujace ze postanowilem pojechac jeszcze na jedna stacje w ktorej mialem przyjemnosc podbijac dowod ok 4 lata temu. Ku mojemu zdziwieniu znalezli w 10 minut usterki.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Piszczenie przy bujaniu

Cześć. Kolejne wieści z frontu walki z usterkami passata. Przy bujaniu na nierównościach drogi pojawia się piszczenie jak ze starego resora. Piszczenie nie jest głośne ale chciałbym się go pozbyć. Piszczy z przodu z lewej strony na postoju można to wywołać ale bardzo ciężko ponieważ jak wiadomo amortyzatory tłumią. Jak żona daje z siebie wszystko żeby rozbujać wóz to nie da

mi piszczał górny tylni a więc nie ma pewności na 9999 że jak coś piszczy to łącznik stabilizatora albo dolny a sprawdziłem to tak na lewarek i kręciłem kierownicą(pomocnik)a ja położyłem palca na sworzniu i czuć było takie lekkie drgania na tym piszczącym i tyle

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Odkręcenie wahacza dolnego

Witam Mam do was pytanko ponieważ cholernie skrzypi mi wahacz. Dzisiaj sprawdziłem i jest to dolny wahacz ten prosty. Sprawdzałem czy nie jest wybity ale wygląda na to że teoretycznie nic mu nie dolega tylko te dźwięki. Mam pytanko czy da się go wyciągnąć albo odkręcić tą skrzypiącą stronę bez zdejmowania pozostałych i czy trzeba po tym zbieżność ustawiać Zaznaczyłem miejsce gdzie skrzypi czerwonym kółkiem na zdjęciu. Pozdrawiam

Jasneże się da.Zdejmujesz kołoodkręcasz 4 śruby1-sza z przodu od piasty2-ga z tyłu(ta w kółku) 3-cia od łącznika stabilizatora i 4-ta od amortyzatora.No i wahacz jest Twój.Na zbieżność po tej operacji nie masz potrzeby jechać.Roboty na 30 minet

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Klocki z 1.8T do 1.9TDI pasują

Witam. Szybkie pytanko czy klocki FERODO DS z 1.8T 150KM pasują do 1.9 TDI 130 KM

powiadasz.... ale wygladaja ladnie ja niby niezle A jeszce ciekawi mnie co daje nawiercanie czy nacinanie czy lepiej ori czy frezowane zakladac ---------- Post added at 2132 ---------- Previous post was at 2113 ---------- a dodam ze to sprzedaje firma od ktorej kupuje wszystkie czesci i jeszcze nigdy mnie nie zawiedli maja tylko sprawdzone rzeczy bez wsg na renome producenta-dlatego sie sugeruje

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Skrzypienie przy skrecie i hamowania ruszania

Witam szukalem na forum ale ile watkowtyle recept na skrzypienie wiec opisze jak to u mnie jest. Wiec tak skrzypi mi cos z przodu .. ddzwiek jak ociernie gumy o gume. Teraz tak wymienilem wahacze z przodu cala gore i dol wiec to napewno nie wahacze. Dodam ze zauwazylem jak szybko jade i skrecam w lewo slysze jak by lekkie bicie kola nie wiem czy to zle wywazone kolo czy jakis luz. jeszcze dodam ze czasem rpzysrkecaniu mam wrazenie jak by byl luz na kierownicy Pozdrawiam

u mnie ten dźwięk skrzypienia wydobywał się z przedniego z prawej strony tylnego wahacza. Guma która jest w wahaczu i jest na nim zamocowany amortyzator cały ze sprężyną ta guma właśnie wydawała takie dźwięki i dla tego wymieniłem ten wahacz bo miał również luzy z drugiej strony jeden i góra cała po jednej i po drugiej stronie łączniki stabilizatora i końcówki drążków reakcyjnych

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Coś mi sie tłucze w przednim kole

witam wszystkichmoze ktos moglby mi pomoc bo mnie juz szlag trafia cos mi sie tlucze w przednim kole od strony pasazera bylem juz trzy razy w stacji diagnostycznej i oni juz nic nie widzawczesniej im sie wydawalo ze to wahaczepozniej ze koncowka drazkawszystko wymienilem takze przegub i co...i dalej to samonajbardziej to slychac na jakies nierownej nawierzchni albo dziurze jakby zaraz mialo odpasc koloco to moze byc

zapomnialem dodac ze łącznik stabilizatora tez wymienilem na nowyMARECEK z tymi drzwiami to nie to to naprawde sie tlucze jakby jakas tulejka byla rozwalona a najbardziej to slychac na takiej nawierzchni jak kostka brukowazastanawiam sie nad tym mocowaniem amorowpowiedz prosze jak moge sam to sprawdzic bo juz teraz jestem zdany tylko na siebie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wymiana przegubu

Mam taki problem dzisiaj wymieniałem z prawej strony przegub a z lewej osłonę.Z prawej strony poszło gładkoodkręciłem tylko centralną śrubę trzymającą przegub na imbus 14 koła na maksa w lewo i przegub na wierzchu.Ze strona lewą nie było już tak łatwo musiałem odkręcić dolne wahacze.Czytając posty o wahaczach było napisane że nie które śruby od wahaczy trzeba dokręcać jak

Odkręcałem dolne nie od strony piasty tylko od strony silnika do tego łącznik stabilizatora i amortyzator.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Nadal coś stuka

Dzisiaj wymieniłem w warsztacie kompletne zawieszenie przednie wahacze łączniki i końcówki drążków. Naprawa trwała ponad 5 godzin Prawa końcówka drążka nie chciała wykręcic się nawet w imadle i z przedłużką więc musiałem kupić prawy drążek. Nie wspomnę że jedna śruba łącząca górne drążki wyszła po godzinie motania się a druga urwała się i trzeba było rozwiercać.

spróbuj się przejechać powoli po nierównościach i przy tym uchyl (10-15cm) drzwi kierowcy i powiedz mi czy stukot ucichł. Jesteś pewien ze majster po dokręcał wszystkie śruby szczególnie te od łączników stabilizatora ps. stukot jest tylko podczas jazdy czy pojawia się też podczas ruszania i hamowania

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zgrzyty i trzaski z Podwozia

Czesc wszystkim . Problem polega na tym że gdy jade po nie równościach to nagle coś trzeszczy i zgrzyta z podwozia dzwięk bardzie dobiega z przodu. Bardzo szybko sie to nasila . dzieje sie to wtedy kiedy wjeżdzam w nie równosci na leżących policjantach nic sie nie dzieje . Prosze o pomoc

jedź na szarpaki na kontrolę zawieszenia moga to być tylko łaczniki stabilizatora gorzej jak będzie trzeba wahacze wymieniać

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pilnie ceny nowych częsci

witam serecznie właśnie zamówiłem części do swojego paska chciałbym jak najszybciej dowiedziec się o cenach tych części. Oczywiście wszystko najlepszych firm przeguby zewnętrzne prawy lewy łącznik stabilizatora i uszczelka pod"klawiaturę" . Z góry dzięki i pozdrawaim przepraszam jeśli było to już poruszane ale mam naprawdę tylko chwilę.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przebieg na wahaczach - Paski 3b i 3bg.

Temat ten został założony po to by dzielić się danymi na temat ilości przejechanych kilometrów na zawieszeniu wielowahaczowym które w naszych Paskach występuje. Jak wiadomo wymiana jego to nie jest najprzyjemniejsza rzecz dla portfela ale co zrobić. Interesuje mnie fakt jaki przebieg zrobiliście na oryginalnym zawieszeniu lub jeśli nie macie samochodu od nowości to ile przejechaliście

a gdzie odszukać rok produkcji na wahaczu dolnym prostym bo kurde chyba oprócz nr katalogowego i znaczka TRW nic nie ma. Przy nim jest łącznik stabilizatora- na nim jest rok produkcji po prawej (w takiej jakby tabelce czy po lewej pod znaczkiem LME Najśmieszniejsze jest to że na tych elementach są tylko znaczki AUDI nie ma VW- ciekawe

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwny problem z zawieszeniem - prawdopodobnie

Witam Na wstępie informuję moderatorów że temat zmienię na bardziej odpowiadający mojemu przypadkowi jak tylko się dowiem co jest grane. W samochodzie zamontowane mam felgi o szerokości 8" i ET35 więc z przodu wystawały sobie koła trochę (ok 1cm) poza obrys błotnika po założeniu gwintu. Po zmianie zawieszenia zbieżność była ustawiana. Gwint był ustawiony na minimalne obniżenie.
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi