części samochodowe nanodatex

volkswagen passat stabilizator łącznik stabilizatora tył b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat stabilizator łącznik stabilizatora tył b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat stabilizator łącznik stabilizatora tył b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Łącznik stabilizatora tył 4x4

Witam Szukałem pod różnymi hasłami i nigdzie nie znalazłem. Mam napęd na 4 koła i mam do wymiany łączniki stabilizatora tylnego chciałem to dzisiaj wymienić ale poległem z racji kiepskiego dostępu i w związku z tym mam pytanie. Czy ktoś to już sam wymieniał I jaki tam patent trzeba znaleźć żeby go odkręcić Górną śrubę dam radę ściąć ale co z dolną

Skoro nikt nic nie poradził sam się trochę pomęczyłem i kilka fotek strzeliłem. Do wymiany potrzebne będą -2 płasko-oczkowe klucze 16 - do odkręcenia oryginalnego łącznika -2 płasko-oczkowe klucze 17 - do przykręcenia łącznika Febi w zestawie były większe śruby -środek penetrujący -jakąś przedłużkę na klucz -kobyłki bądź kołki do podparcia samochodu 1. Zaczynamy od podniesienia

VOLKSWAGEN PASSAT B5 łącznik stabilizatora B5

Witam. Kupiłem takie łączniki stabilizatora (C) [IMG]fileCDOCUME%7E1L01USTAWI%7E1Tempmoz-screenshot.jpg[IMG] widzę że zamontowane mam nieco inne - inne mocowanie-z główkami moje pytanie brzmi czy da radę takie coś zamontować. dodam że mam śruby w komplecie tylko jak to skręcić do oporu na sztywno wydaje mi się że łącznik po pewnym czasie się zetrze i powstanie luz pomiędzy łącznikiem a wahaczem lub pomiędzy łącznikiem a stabilizatorem jak sądzicie

Masz pewnie jeszcze stary typ łączników (ze sworzniami kulistymi). Teraz już takich nie ma. Nowe łączniki skręcasz śrubami na sztywno tylko że bez tych blaszek na wahaczu- przy nowych łącznikach nie są już te blaszki potrzebne.

Nie potrzeba. Wymieniasz skręcasz i gotowe. Jest tylko jedno ale-montujesz strzałką na łączniku w kierunku jazdy

Witam. Mam pytanie piszczy mi od dłuższego czasu coś w lewym zawieszeniu wjechałem dzisiaj na kanał i słuchając przy ruszaniu góra dół samochodem trzeszczy z okolic łącznika stabilizatora. Dodam że trzeszczy tylko przy jezdzie prosto natomiast na skręconych kołach cisza. Czy możliwe że to łącznik stabilizatora czy raczej coś innego Czy przy wymianie tego łącznika muszę stabilizator czymś podeprzeć żeby wyszła śruba i żeby włożyć nowy

Witam szanownych Forumowiczów-) Mam problem ze swoim paskiem 1.9 TDI AFN otóż jakiś miesiąc temu oddałem auto na wymiane tylnych tarcz i klocków o raz przednich klocków hamulcowych przy okazji zmieniono mi opony z zimowych na letnie-) Od tamtego czasu z przodu samochodu (po niejednokrotnym osłuchaniu auta podczas jazdy) wydostaję sie irytujący dźwięk któremu podczas jazdy z prekością

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jak wymienić łącznik stabilizatora o_O

Cześć fachowcy. passat 00 1.9TDI 115PH ATJ Jak wymienić łącznik stabilizatora śruby które są w starym łączniku są pod skosem. Nie mogę ich wyjąc. Drugim podnośnikiem podnosiłem zawieszenie i stabilizator i w żaden sposób nie moglem ustawić śrub tak by były one w prostej pozycji do wyciągnięcia. Nie chciałem ich na sile wybijać bo pewnie bym ich ponownie tam nie wsadził. Odkręciłem

Wymienialem ostatnio laczniki stabilizatora tylnej osi. Czy tam tez wystepuja tak jak z przodu prawy lewy Zalozylem jak lecialo bo obydwa byly identyczne bez zadnych oznaczen lewy prawy gorna czy tez dolna strona. Jesli chodzi o dokrecanie na maxa to robilem to najprosciej jedna strona na podnosnik kolo na bok wymiana lacznika dociagniecie srub strona w dol i tak z druga. Teraz sie zastanawiam czy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Bicie po wymianie łącznika stabilizatora

Mam takie pytanie... Ostatnio zmieniłem łącznik stabilizatora w warsztacie z tym że mechanik to robił na szybko i teraz trochę kierownica bije. Nie wiem czy problemem może być niedokręcenie czegoś(odkręcał wahacz i stbilizator) czy to że wymieniłem tylko z jednej strony a z tego co wiem to kształt ten sam tylko w nowym osobno były śruby a w starym zatopione

jak bys lacznik nie zakrecal to on nie jest powodem bicia zreszta do wymiany lacznika tylko kolo sciagna zacza bym od dokrecenia kola lub szukal czy nie odpadl odwaznik z kola

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Łącznik stabilizatora Firma - problem z wymiana

Witam Mam pytanie do was pad mi łącznik stabilizatora od drążka kierowniczego znalazłem sklep akurat z mojej miejscowości łącznik jest firmy MS master sport - i moje pytanie czy jest to w miarę względna firma 1 szt kosztuje 40. Pozdro.

Zanim splujemy dokumentnie taką cenę to ja tylko powiem że znalazłem Lemfordera za 59 zł. Taki strzał na szybko. Może da radę wyrwać taniej. Tak więc te 40 zł to nie taki znów szrot ale ja bym dołozył i kupił Lemfordera.

u mnie tez poprostu obcielem srube opuscilem auto i sruba sama wypadla... z wahaczami to ok moze byc problem ale z lacznikami nie powinien byc zaden wszystko na wierzchu latwy dostep nic tylko wymieniac

kolego utnij caly lepek sruby wez jakas wezsza opusc auto na kolek (albo cos podobnego i stabilnego ) i wez jakas wezsza srube mlotek i napewno ja wypchnie u mnie tez bylo seryjne wszystko mowili tyle problemow a cala zawieche udalo mi sie zrobic bez problemu jak tylko kupilem odpowiedniego rozmiaru klucze. w moim przypadku klucz i mlotek wystarczal

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Łącznik stabilizatora który prawy a który lewy w angliku

Witam Dziś miałem wymieniane łączniki stabilizatora okazało się że po obu stronach miałem żółte. Moje pytanie który jest po prawej stronie a który po lewej (mam żółty i niebieski) samochód wersja angielska więc kierownica po drugiej stronie. Aktualnie mechanik zrobił także żółty jest po stronie kierownicy a niebieski po drugiej tej pasażera.

Czyli tak jak w tej chwili jest założone czyli prawa-żółty i lewa niebieski jest ok. Różnica polega tylko na tymże w EU kierownica jest po lewej stronie i ma niebieski kolor a u mnie po stronie kierownicy jest żółty jeżeli dobrze rozumuje od rana-)

VOLKSWAGEN PASSAT Lacznik stabilizatora do kombi

Witam Musze wymienic lacznik stabilizatora w moim pasku kombi i niestety nie moge go nigdzie dostac poza ASO a tam spiewaja za sztuke 140zl i to na zamowienie. Do sedana nie ma klopotu dostac go i to za grosze ale w kombi jest grubszy fi23 (M23). Jesli ktos wie gdzie mozna kupic go taniej bede zoobowiazany Pozdrawiam wszystkich

pszemek śruby łączników mają to do siebie że lubią się ukręcać przy odkręcaniu. Moje się ukręciły przy dokręcaniu. Silentblocki to norma. Wybijają się zbyt szybko na naszych dziurkach. IMO - remont zawiechy w B34 jest o połowę tańszy niż B5 biorąc części nowe tylko zamienniki.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 stuki w zawieszeniu tylko podczas hamowania

Wiem kilka lub nawet kilkanaście postów na temat hałasujących zawiasów było ale problemu podobnego do mojego nie znalazłem. Krótko podczas delikatnego hamowania głównie na bardzo niewielkich nierównościach słychać stukanie w lewym przodzie. To stukanie przypomina pracę ABS-u - takie szybkie rytmiczne puk puk puk... Wczoraj wymieniałem łączniki stabilizatora i przy okazji przejrzałem

Witam Drodzy forumowicze (wątków tu wiele a żaden nie pasuje idealnie do problemu z jakim się borykam) Mianowicie Mam Passka B6 2007 19 Tdi 105 km. silnik BLS. Zawieszenie proste z Mackpersonem. Wymieniłem poduszki nad amortyzatorami łączniki stabilizatora poduszki pod silnikiem zawieszenie czyli wahacze sprawdzone u 3 niezależnych mechaników i na stacji djagnostycznej (wynik 70%) Z tego co

VOLKSWAGEN PASSAT B5 kieronwica po skreceniu nie odbija do konca na wprosttylko jest pod lekkim skosem

witam zauwarzylem ze jak np. jak na parkingu manewruje to kierownica sama wraca ale nie prostuje sie tylko pozostaje pod lekkim skosem naprostowac ja moge przesuwajac ja poporstu reka zeby byla prosto i teraz tak czy przyczyna moze byc np. po stronie padnietych kocowek drazkow i zbierznosci ( koncowki byly wymienione na stare bo jedne szybko padly 10000km a zanim zalozymy nowe to musze je najpierw

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stuki w zawieszeniu tył ( 4x4 )

Witam. Na początku powiem że używałem szukajki więc proszę nie bić Mam parę pytań co do zawieszenia w pasku 2.8 v6 syncro 1999 rok. 1. Z przodu przy skręcie słychać tłuczenie - zużyty wahacz pewnie 2. Z tyłu w zawieszeniu od paru dni pojawiły się dziwne stuki. Raz dobiegają z lewej strony a raz z prawej. Byłem już w takim akcie desperacji że w niedzielę jeździłem pół godziny

Powitać. Jakiś czas temu zaczęło mi pukać w tylnym zawieszeniu (4motion). Ponieważ kończył mi sie przegląd to musiałem podjechać na stację diagnostyczną i wyszło że do wymiany mam łącznik stabilizatora. Cała reszta ok. Teraz mam pytanie gdzie dostanę taką część Na allegro nie mogę namierzyć a chciałbym wymienić.

A w tradycyjnym sklepie motoryzacyjnym byłeś Napewno znajdą i jeszcze wybór producentów będzie. A w Intercarsie znalazłem takie coś zakładając że szukasz łącznika stabilizatora tylnego. httpczesci.samochodowe.intercars....ki&lang_idPL

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wahacz dolny tylni

Witam Jak to na naszych drogach coś zaczęło stukać w zawieszeniu przednim. Po sprawdzeniu co wyszły łączniki stabilizatora. Ale przy okazji zostały sprawdzone wahacze. Dolny tylny przy zwrotnicy trzyma sie super. Natomiast druga strona tego wahacza czyli miejsce przykręcenia do podwozia tam gdzie jest ta tuleja dość mocno się rusza czywiscie w tej gumie. I tutaj jest moje pytanie czy w

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Tłucze z przodu nie zawieszenie...

Jak w temacie. Wymieniłem wahacze i myslałem że będzie spokój a nie jest. Coś dalej się tłucze.Mechanik mówi że nie widzi problemu a mnie coś nadal stuka. Diagnosta z przeglądów rejestracyjnych również nie widzi problemu. I dalej coś stuka. Przeszukałem forum i znalazłem że mogą stukać jabłka -co to jest. i gdzie Co jeszcze może stukać Amortyzator Jakieś inne pomysły Byłbym wdzięczny za obrazek przedniego zawiasu

Ja też Walcz i melduj czy wygrałeś. Dzięki. U mnie też coś tam stuka. Nie są to ( wymieniałem na nowe ) wahacze kpl LEM łączniki stabilizatora amorki sachs spręzyny KF koncówki gumy stabilizatora. Zanim się poddałem byłem w wielu warsztatach trzepakach ścieżkach łyżkach machaniem i telepaniem autem oraz jazdach testowych mechaników. Nie dali rady passatowi. Mam jednak na to znakomitą

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę jaką wersję wybrać

Kupujemy passata B5 - Tytułem wstępu Niniejszy poradnik jest stworzony przy wybitnej pomocy użytkowników forum passata. Są oni użytkownikami tego właśnie modelu i tu dzielą się swoimi doświadczeniami z codziennej eksploatacji oraz na co zwrócić uwagę podczas kupna i jazdy próbnej by nie dać się nabić w przysłowiową butelkę a kupić w miarę jak najsprawniejszy model&8230 - Przed

warunkach wytrzymuje około 60-80 tys km).podobny przebieg wytrzymują łaczniki stabilizatora (tutaj koszt zdecydowanie nizszy ). plus za bardzo trwałe amortyzatory i tylna belke) 2.centralny zamek sprawia spore problemy eksploatacyjnenawet w zadbanych i garazowanych egzepmlarzach (wspomniany moduł komfortu i poszczególne zamki w drzwiach . to na prawde irytujace moje doswiadczenei z passatem(mam

kosztów (olej rozrząd) Jeszcze dodam że mam kłopot ze znalezieniem drugiego kluczyka do tego auta gdyż scyzoryk z dwoma przyciskami 433 MHz jest do kupienia w tej chwili tylko na angielskim e-bayu za ok. 200 zł. Mam założony gaz sekwencyjny w mieście zużycie gazu ok. 14 l poza miastem 9.5 - 10 l cykl mieszany ok. 12 l jeśli chodzi o jazdę na benzynie to ok. 1 litr mniej pali Aha mój passat

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zawieszenie wahacze - jaka firma producent ceny

Witam. Mam takie pytanko. Z uwagi na stuki w zawieszeniu szykuje mi się wymiana górnych wahaczy. Zauważyłem że na rynku dostępne są części paru firm które nic mi kompletnie nie mówią a na pewno różnią się jakością (i ceną). Jakie firmy robiące części do VAG są godne uwagi a jakie omijać szerokim łukiem Nie chce kupić jakiegoś bubla który zaraz siądzie. Czy coś Wam mówi firma FEBI Bilstein Z góry dziękuję za odpowiedź

Witam mam pytanko jakiej firmy były montowane części zawieszenia przód i tył tz. wachacze oraz elementy metalowo-gumowe w passatach B4 oczywiście mowa o częściach fabrycznych. Mam do wymiany Łącznik stabilizatora oraz element met-gumowy belki tył I teraz czy przy wymianie łączników stabilizatora również wymienić mocowanie gumowe stabilizatora

Mam pytanie w właściwe to prośbę o potwierdzenie że dobrze to wszystko zrozumiałem. Planuje zakup i wymianę wszystkich wahaczy na LEMFORDERA. passat z 2003 r. więc po lifcie. W gotowych zestawach LEM (nr LMI 27421) jest zastrzeżenie że pasują tylko do nr nadwozia 3B-3-072 000 - u mnie jest późniejszy nr VIN. Wg różnych katalogów do passata 3BG czyli po lifcie są tylko dwa rodzaje wahacza

Podałem tak jak katalog TRW wskazuje. EDIT No i zakupiłem zestaw LEMFORDERA z niepasującymi wahaczami z za dużym stożkiem. Do tego dokupiłem 2 odpowiednie wahacze lemfordera i 2 drążki kierownicze. Zakupu dokonałem u kolegi TOM77 z A4-KLUB (Center-Car). W sumie wyszło 2300 zł a cały czas mam 2 nowe wahacze LEMFORDERA do sprzedania więc ta kwota się jeszcze sporo zmniejszy. Jeśli bym

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana wahacza w B5

Witam w najblizszy weekend biore sie za wymiane przedniego gornego prawego wahacza w B5. Czy ktos robil to samodzielnie Jest to chyba najgorszy do wymiany wahacz bo z tego co wiem - trzeba wyjac cala kolumne zawieszenia lacznie z gormym podparciem amortyzatora bo nie da sie inaczej wyjac sruby z wahacza od strony silentblocku (przeszkadza nadkole). Czy ktos moglby doradzic co i jak wymontowac zeby nie wymontowac niepotrzebnie za duzo Pozdrawiam zakrzes

wahaczy jest mowa o tym że śruby trzymające tuleje dokręca się na opuszczonych kołach tj klocek drewniany pod zwrotnicę opuszczamy auto i dopiero dokręcamy na siłę tuleje. dotyczy to i górnych i dolnych wahaczy i łączników stabilizatora i mocowania amortyzatora - dla wszystkich marek firm produkujących wahacze - nie tylko MS o tej zasadzie wspomina też książka sam naprawiam vw passat

VOLKSWAGEN PASSAT B5 moj 1szy passat tdi

witam jestem nowym uzytkownikiem forum oraz swiezym posiadaczem passata b5 1998 tdi 110 ps kombi kupilem kilka dni temu no mam kilka pytan do was po 1sze wyswietla mi sie insp przy odpalaniu ale juz przeczytalem ze to przeglad sie zbliza przeglad bede robil jak tylko zarejstruje paska dalej cos bardzo delikatnie terkocze chyba w silniku na wysokosci kola od kierowcy jak sie otworzy maske nie slychac

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam wszystkich użytkowników tego forum. Jestem posiadaczem vw passat b5 97rok 1.9tdi 110km mój problem dotyczy drgań kierownicy podczas przyśpieszania ale tylko przy prędkości 60 do ok 80kmh i przy 170kmh potem drgania znikają przy hamowaniu nic sie nie dzieje nic nie drga.W aucie wymieniłem całe zawieszenie po prostu wszystko amor przód i tyłwahaczekońcówki drążkałączniki stabilizatoratarcze

Witam. Posiadam passata Variata 2.5 TDI 150KM 1999 rok . Ostatnio dzień po wymianie opon na zimowe spotkałem się z krawężnikiem przy prędkości wystarczającej żeby przeciąć 2 opony i wgnieść 1 felgę (lewa strona). Problem pojawił się po przejechaniu ok. 100km (oczywiście nie na tych samych kołach) mianowicie przy kręceniu kierownicą słychać charakterystyczny dźwięk obcierania

VOLKSWAGEN PASSAT B5 zawieszenie MASTER-SPORT

Witam Czy ktos z państwa montował zawieszenie tej firmy w swoim samochodzie Ciekaw jestem opinii na temat jej produktów..

w każdym topiku o wymianie wahaczy jest mowa o tym że śruby trzymające tuleje dokręca się na opuszczonych kołach tj klocek drewniany pod zwrotnicę opuszczamy auto i dopiero dokręcamy na siłę tuleje. dotyczy to i górnych i dolnych wahaczy i łączników stabilizatora i mocowania amortyzatora - dla wszystkich marek firm produkujących wahacze - nie tylko MS o tej zasadzie wspomina też książka sam naprawiam vw passat b5

Witam posiadam passata kombi 02r. modelowo 03r. Rok temu zawieszenie umnie było wymieniane kompletne na LEMA 3 tyg temu zaczeła odzywać się lewa strona wymieniłem lewy górny przedni po tygodniu znowu stuki i to z lewej jak i z prawej strony wczoraj byłem na stacji diagnostycznej i wyszło że lewy dolny przedni jak i tylni oraz łącznik stabilizatora do wymiany i z prawej strony łącznik stabilizatora.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stukanie podczas skrętu

Mam dziwny objaw. Podczas przyspieszania przy skręconych kołach o około 80-90stopni w lewo słychać regularne stuki. Nie jest to stukanie jak przy padnietym przegubie bo jest znacznie rzadsze. Z teorii przegub trzeszczy 6 razy na jeden obrót koła a u mnie ok 1 raz na 1 obrót koła. Dźwięk jest zbliżony do tego jak się wjeżdża na światełka odblaskowe naklejone na liniach namalowanych

Witam zacznę od tego że jestem kobietą niezbyt znającą się na autach ale od pewnego czasu mój passat b5 stał się istną skarbonką Teraz problem jest taki podczas skrętu kół (np. przy ruszaniu wjeździe na parking itp.) coś mi w nich terkocze (tak tyr-tyr-tyr- najczęściej trzy razy). Niestety przeszukałam forum i nadal nie wiem czy są to a)przeguby b)łożyska na amortyzatorze c)końcówki

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zawieszenie MasterSport - rozwiewam wątpilowości

Witam Czy ktos z państwa montował zawieszenie tej firmy w swoim samochodzie Ciekaw jestem opinii na temat jej produktów..

w każdym topiku o wymianie wahaczy jest mowa o tym że śruby trzymające tuleje dokręca się na opuszczonych kołach tj klocek drewniany pod zwrotnicę opuszczamy auto i dopiero dokręcamy na siłę tuleje. dotyczy to i górnych i dolnych wahaczy i łączników stabilizatora i mocowania amortyzatora - dla wszystkich marek firm produkujących wahacze - nie tylko MS o tej zasadzie wspomina też książka sam naprawiam vw passat b5

Witam posiadam passata kombi 02r. modelowo 03r. Rok temu zawieszenie umnie było wymieniane kompletne na LEMA 3 tyg temu zaczeła odzywać się lewa strona wymieniłem lewy górny przedni po tygodniu znowu stuki i to z lewej jak i z prawej strony wczoraj byłem na stacji diagnostycznej i wyszło że lewy dolny przedni jak i tylni oraz łącznik stabilizatora do wymiany i z prawej strony łącznik stabilizatora.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czy zawieszenie zamarza -)

Ruszyłem dzisiaj spod bloku...po jakim czasie jak i w jaki sposób startowałem to osobna historia -) Przejechałem kilkaset metrów i dojechałem do poziomej przeszkody zwanej leżącym policjantem. Przejechałem przez nią i podczas przejazdu dobiegło to mych uszu straszne trzeszczenie czy też tarcie czegoś o coś Czy coś mi zamarzło Nie wiem jak będzie na dłuższej trasie ale wolę się upewnić.... Czy to zdarza się w takie mrozy po dłuższym staniu na parkingu Hilfe....

Witam wszystkich. Wczoraj wyjechałem na drogę moim B5 z 98 roku i sie załamałem- trzeszczy jak zdarta na maxa kanapa (chodzi o przód w prawym kole ) . Dziś byłem u machanika i powiedział mi że mam wymienić dolny wahacz i dwa wahacze górne 628 . Pojechałem więc do mojego kuzyna który ma warsztat samochodowy z prośbą o pomoc ( nie chciałem na początku nadwyrężać rodziny ) i jego

To samo przerabiałem wczorak tylko że w znajomego Passaccie 99rok. Jeździliśmy nim cały dzień pod wieczór coś tak skrzypiało przy skręcaniu już myśleliśmy że to pompa wspomagania ale jak dojeżdżaliśmy do domu i otworzyliśmy okno to trzeszczało to gożej od starego autobusu że wstyd było jechać. Na drugi dzień znajomy pojechał do servisu (w Niemczech to było) to mu powiedzieli

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Diagnoza Serwisu przed zakupem - Czy warto

Witam Właśnie wróciłem z autoryzowanego serwisu VW sprawdzałem passata 3B kombi z 2000 roku 1.9 TDI 115 km przebieg 177 tys. km. Wyniki kontroli serwisu -do uzupełnienia oświetlenie zewnętrzne (brak światła wstecznego) -silnik tylnej wycieraczki do wymiany (dysza chodzi razem z silnikiem) -do uzupełnienia oświetlenie nawiewów -spalony układ ogrzewania lusterka prawego -błędy w silniku

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana końcówek drążków kierowniczych passat b5 - opis

Witam Chciałbym się pochwalić szybką wymianą drążków kierowniczych. Może komuś się przyda. Spędziłem dziś cały dzień na czytaniu naszego forum i doświadczeń ludzi jak ciężko się wymienia końcówki. Ile to trzeba czasu poświęcić na psiukanie WD40 itp. Z nastawieniem że będzie problem pojechałem do warsztatu brata. Podnieśliśmy najpierw jedną stronę zwykłym fabrycznym

(tłumika). Jak zwróciłem uwagę na ten szczegół to pani w sklepie na mnie naskoczyła i stwierdziła że Paski od 1995 roku mają te same końcówki. Więc wyszedłem ze sklepu i oczywiście nie kupiłem tej podróby. Wiem że były takie zamienniki ale raz nieświadomie taki założyłem. Dwa dni pózniej to ściągałem bo waliło w aucie jak diabli. Co o tym myślicie PS. Kupiłem tego passata

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stuki w przednim zawieszeniu

Cześć wszystkim Mam pasata 1998r. 1.8 (125KM) czy mógłby mi ktoś powiedzieć skąd biorą się stuki dochodzące z przedniego zawieszenia Pojawiają się one przy ostrych zakrętach czasem podczas ruszania z miejsca nagłego przyśpieszania hamowania. Wymieniłem prawy łącznik stabilizatora bo według mechanika on był przyczyną. Niestety nic to nie pomogło wydałem tylko kasę . Zawieszenie

Witam Dzisiaj ze znajomym mechanikiem pojeździliśmy troszkę testowo i na słuch obstawiał tak jak mielke łącznik stabilizatora. Natomiast w tej chwili jechałem i zauważyłem że przy mocnym przyśpieszeniu stuk też się pojawia. Ale tylko na początku w momencie silnego przyśpieszania na granicy zerwania przyczepności (za zwyczaj jeden stuk ale nawet na równej drodze). Czy takie oznaki może dawać łącznik stabilizatora czy to znak że trzeba szukać coś innego

No i stało się. Po 15 roku na polskich drogach mój passat dostał stuków w przednim zawieszeniu. Diagnoza warsztatu do wymiany jeden wahacz - ten najdroższy wg opisu mechanika - i 2x łączniki stabilizatora. Co mnie jednak powaliło to cena tych części - wahacz 400 zł łączniki komplet 170 zł. Czy odnoszę słuszne wrażenie że to strasznie drogo czy te graty po prostu tyle kosztują

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ksenony bi-xenony Passat 3bg orginalne

ORGINALNe KSENONy passat 3bg Witam all Wiem że tego rodzaju temat był już wałkowany kilkakrotnie ale nigdy niezostał do końca wyjaśniony bo schodził do montażu HIDow z Allegro w normalnych lampach h7 Mam zamiar zamontować w swoim pasku (3bg ) Orginalne bi-ksenony i mam pare pytań. Zakupiłem już orginalne kompletne lampy HELLA. Posiadam również układ oczyszczenia reflektorów -seryjnie

kris22bln 4Z7 907 357 - sterownik regulacji zasięgu reflektorów [1](szt 1) 4B0 907 503 - czujnik poziomu przód i tył (szt 2)[4 i 15] 8D0 941 299 B -zespół regulacji ustawienia świateł przód -prawa strona ( szt 1)[6] 3B0 505 465 - łącznik stabilizatora tył (szt 1)[10] 3B0 505 573 - uchwyt łącznik stabilizatora (szt 1)[12] 3B0 941 291 - blacha- wspornik ( szt 1)[5] 3B0 505 575 A - blacha-wspornik

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kontrolka zapiecia pasów - nie działa

Przede wszystkim chciałbym sie przywitac poniewaz jestem pierwszy raz na tym forum. VW mam od ponad roku . Jest to model VW passat Variant 1.9 TDI 130KM z 2003r . Jak go kupowałem (w niemczech) miał przejechane 120 000 km. Jedynie co zauwazyłem to dziwne dzwieki pochodzace od zawieszenia z przodu - przy niskich temperaturach - skrzypienie co to moze byc Druga sprawa której nie zauwazyłem - a

zawieszenia przy mrozach to guma w łącznikach stabilizatora. Są to łaczniki w kształcie litry C. Dostaje sie tak wilgoć czy woda i guma twardnieje. Jedynym wyjściem jest ich wymiana na nowe jednak pomaga to tylko na jedną zimę maksimum 2 zimy. Kontrolki pasów bezpieczeństwa to raczej nie ma w Passacie. Przynajmniej ja się z takowym modelem nie spotkałem a na większość innych passatów

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przebieg na wahaczach - Paski 3b i 3bg.

Temat ten został założony po to by dzielić się danymi na temat ilości przejechanych kilometrów na zawieszeniu wielowahaczowym które w naszych Paskach występuje. Jak wiadomo wymiana jego to nie jest najprzyjemniejsza rzecz dla portfela ale co zrobić. Interesuje mnie fakt jaki przebieg zrobiliście na oryginalnym zawieszeniu lub jeśli nie macie samochodu od nowości to ile przejechaliście

Hmm też mam wrażenie że chyba dużo aut tutaj wymienionych jeździło tylko po dziurach.. Znajomego 3bg z 2002 roku ma przejechane 410kkm(z czego jakieś 70 po PL) i wszystko ori poza końcówkami drążka kierowniczego i łącznikami stabilizatora. U mnie aktualnie 270kkm i wymieniłem przy 264kkm(swoją drogą tego samego dnia co znajomy) końcówki drążka i łączniki stabilizatora Przy czym

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana Wahaczy Trudne czy nie

A wiec po przegladzi emojego paska wyszlo ze mam do wymiany gorne przednie wahacze. Nowe mam juz zakupione ale co z wymiana jest to czynnosc karkolomna czy nie Bo z tego co widze to tylko 2 sruby na kazdym. Prosze o podpowiedz jak sie do tego zabrac zeby nie zepsuc. Z gory dziekuje

Witam. Przedstawię dla chcących samemu wymieniać wahacze pare fotek i w skrócie opiszę jakie problemy ja napotkałem po drodze. Przede wszystkim trzeba zaopatrzyć się w dobre klucze (klucze z biedronki za 10 zł komplet absolutnie odpadają - nie ma szans) mi były potrzebne następujące 2 x 16 oczko-płaski 2 x 17 oczko-płaski 2 x 19 oczko-płaski 1 x 16 nasadowa Potrzebny też będzie drugi

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wahacze DENCKERMANN- Wasze opinie.

Witam. Wczoraj w warsztacie zaproponowano mi przednie zawieszenie firmy DENCKERMANN. Koszty to 950 pln plus robocizna za wymianę. Proszę o opinie na temat tego produktu. Pozdrawiam.

kupiłem nowy firmy Lemforder. Nie dalej jak 1500 kilometrów poleciały 2 prawe górne. Tu w tym miejscu sie zagotowałem. Życie zmusza do wydatków. Tym razem kupiłem tańsze Denckermanny. Po niecałych 5000 kilometrów poleciały następne Lemy (prawy dolny przód i łącznik stabilizatora. No cóż trzeba było się poruszać sprawnym autem to zakupiłem resztę Denckermanów. Część passatowskiej

VOLKSWAGEN PASSAT B5 kilka pytan zwiazanych z zawieszeniem

witam. mam pare pytan zwiazanych z wymiana czesci z zawieszenia. 1. czy koncowki drazkow wymienia sie parami czy tylko te co maja luzy 2. kiedy i jak poznac ze trzeba wymieniac laczniki stabilizatorow(i czy parami) 3. jak mozna samemu sprawdzic ktore wahacze sa do wymiany. mam w pracy podnosnik i chcilabym wiedziec jakim sposobem najlatwiej sprawdzic niestety nie posiadam duzej wiedzy o zawieszeniu dlatego chcialbym zeby niektore informacje byly w jednym miejscu

Końcówkę drążka kier. można wymienić tylko jedną ale trzeba się liczyć z dodatkowym kosztem ustawienia geometrii. Wahacze najlepiej sprawdzisz rozpinając na sworzniach chybaże mają już tak duży luz że dasz radę sprawdzić trzymając ręką w okolicy sworznia i wyczujesz luz. Łączniki stabilizatora najlepiej wymienić dwa- jeśli masz jeszcze starego typu na sworzniach kulistych to

VOLKSWAGEN PASSAT tylne tuleje przednich wahaczy

Witam mam szybkie pytanie. Byłem na przeglądzie i powiedziano mi że powinienem już wymienić tylne tuleje przednich wahaczy. Dziś udałem się do mechanika a ten stwierdził że wymienia się całe wahacze. Trochę mnie to zdziwiło ale laik jestem więc wszystko można mi wmówić. Czy możecie to potwierdzić Ewentualnie czy jest ktoś z okolic Śląska - Tychów który zna dobrego mechanika Autko to B6 z 2005r. Dzięki za pomoc.

twój mechanik chyba pomylił się z zawieszeniem z B5 bo tam jest 4 wahaczowe i się je wymienia całe a w B6 wrócili na całe szczęście do zawieszenia z B4.Ja jestem świeżo po naprawie przedniego zawieszenia(tuleje met-gum nr2sworznie wahacza nr 7łącznik stabilizatoradrążki kierownicze i oczywiście tylne tuleje wahaczy nr3) ale sam robiłem tylko musiałem jechać ustawić zbieżność(koszt

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi