części samochodowe nanodatex

volkswagen passat stabilizator łącznik stabilizatora przód

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat stabilizator łącznik stabilizatora przód

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat stabilizator łącznik stabilizatora przód

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jak wymienić łącznik stabilizatora o_O

Cześć fachowcy. passat 00 1.9TDI 115PH ATJ Jak wymienić łącznik stabilizatora śruby które są w starym łączniku są pod skosem. Nie mogę ich wyjąc. Drugim podnośnikiem podnosiłem zawieszenie i stabilizator i w żaden sposób nie moglem ustawić śrub tak by były one w prostej pozycji do wyciągnięcia. Nie chciałem ich na sile wybijać bo pewnie bym ich ponownie tam nie wsadził. Odkręciłem

Całe zawieszenie w samochodzie skręca się trwale kiedy samochód znajduje się pozycji w której jeździ. Mój mechanik dodatkowo kilka razy bujnął przodem przed skręceniem aby wszystko się ułożyło.

Wymienialem ostatnio laczniki stabilizatora tylnej osi. Czy tam tez wystepuja tak jak z przodu prawy lewy Zalozylem jak lecialo bo obydwa byly identyczne bez zadnych oznaczen lewy prawy gorna czy tez dolna strona. Jesli chodzi o dokrecanie na maxa to robilem to najprosciej jedna strona na podnosnik kolo na bok wymiana lacznika dociagniecie srub strona w dol i tak z druga. Teraz sie zastanawiam czy

VOLKSWAGEN PASSAT łączniki stabilizatora...jak założyć

witam..kupiłem łączniki stabilizatora i chcę je załóżyćale są asymetryczne.nigdy wcześniej nie zmieniałem ich i nie bardzo wiem jak je założyć.szukałem podobnych tematówale nigdzie nie było to konkretnie sprecyzowane...chętnie poradziłbym się kogoś kto wie w jaki sposób je założyć.pozdro... 1 2

Te ucho łącznika co wchodzi w nie stabilizator ma być pochylone w kierunku przodu auta. Czyli jak patrzysz na ten łącznik zamontowany przy lewym kole to wygląda jak na fotce 2 a po prawej stronie jak na fotce 1. A jak założyć Smarujesz stabilizator i te gume w uchu płynem do garów nakręcasz jak nakrętke ten łącznik na stabilizator ustawiasz sobie go jak już wlezie dokładnie w ten sposób

Pytania za zdjęcia 1 - wymień ten właśnie cały łącznik 2 - te gumki wymień też są 2 jedna nad wahaczem a druga pod 3 - to może być i lewy i prawy łącznik tylko zakładaj tak żeby był pochylony do przodu. Załóż tak że popatrz za koło i go zobaczysz. Odkręć te nakrętke na dole podnieś auto zdejmij koło i ściągnij ten łącznik. Jak założyć pisałem wyżej. Cóż tu więcej pisać. Żadna filozofia.

Wymieniłem ostatnio łączniki stabilizatora. Jak się okazało były założone tak że pochylały się do tyłu . Zaufałem wam i założyłem pochylone do przodu. Czas pokaże jak długo wytrzymają. Nieprzyjemne stukanie ustało.

Zobacz Stabilizatory, łączniki przednie do VOLKSWAGEN PASSAT

VOLKSWAGEN PASSAT B5 łącznik stabilizatora B5

Witam. Kupiłem takie łączniki stabilizatora (C) [IMG]fileCDOCUME%7E1L01USTAWI%7E1Tempmoz-screenshot.jpg[IMG] widzę że zamontowane mam nieco inne - inne mocowanie-z główkami moje pytanie brzmi czy da radę takie coś zamontować. dodam że mam śruby w komplecie tylko jak to skręcić do oporu na sztywno wydaje mi się że łącznik po pewnym czasie się zetrze i powstanie luz pomiędzy łącznikiem a wahaczem lub pomiędzy łącznikiem a stabilizatorem jak sądzicie

Witam szanownych Forumowiczów-) Mam problem ze swoim paskiem 1.9 TDI AFN otóż jakiś miesiąc temu oddałem auto na wymiane tylnych tarcz i klocków o raz przednich klocków hamulcowych przy okazji zmieniono mi opony z zimowych na letnie-) Od tamtego czasu z przodu samochodu (po niejednokrotnym osłuchaniu auta podczas jazdy) wydostaję sie irytujący dźwięk któremu podczas jazdy z prekością

VOLKSWAGEN PASSAT łącznik stabilizatora poduszki i łożyszka amortyzatora

Witam ile może zająć mechanikowi wymiana łączników stabilizatora z przodu (tak mniej więcej) - jest dużo roboty Czy po wymianie jest konieczność skorygowania zbieżności Czy ktoś korzystał z jakiejś części firmy MOOG Numer części MOOG - VO-LS-1870. Dzięki za odpowiedź.

Mam jeszcze pytanie będę wymieniał również amortyzatory odboje i osłony na przodzie i zastanawiam się czy nie wymienić też poduszek amortyzatora za jednym zamachem httpallegro.pllemforder-poduszka...082298081.html przy okazji czy to są te Co z łożyskiem amortyzatora httpallegro.pllmi-lozysko-amorty...132129010.html

Edytowałem temat jak ktoś wymieniał amortyzatory z przodu a na pewno to proszę napisać czy profilaktycznie za jednym zamachem wymienić poduszki i łożyska amortyzatora.

Ok to nie było tematu a co odnośnie poduch i łożysk amortyzatorów przy tym przebiegu może jednak warto za jednym zamachem to wymienić Łożyska Poduchy lemfordera 168 zł. Amortyzatory wymieniam ze względu na to że się przód strasznie buja na badaniu technicznym przód 50% tył ponad 70%.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 łączniki stabilizatora

W moim pasku nawaliły mi łączniki stabilizatora. Jest wyposażony w łączniki razem ze śrubami wygląda to jak końcówka drążka. A Pytanie czy jest różnica między nimi w zalężności od strony montażu Wiem że przy tych ze śrubami osobno są prawe i lewe. Czy mogę założyć te drugie

Na łącznikach są strzałki muszą być zamontowane strzałkami do przodu samochodu.

VOLKSWAGEN PASSAT Łącznik stabilizatora 357411315A zamiast 357411315C - może być

Jutro będę wymieniał łącznik stabilizatora.Wg ETKi powinienem mieć 357411315C obdarowano mnie łącznikiem 357411315AD. Zmierzyłem w nim suwmiarką średnicę otworu.Jest 20mm. Z kolei kupując gumę stabilizatora (taką rozciętą) mam średnicę otworu 21mm.Wnioskuję że drążek stabilizatora ma średnicę właśnie 21mm. I teraz mam problem czy mogę tam wcisnąć łącznik który ma średnicę

Ta strona co zaznaczyłem musi być skierowana do przodu samochodu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 łącznik stabilizatora - odpadł

2 tygodnie temu podjeżdżając pod sklep usłyszałem halas tak jakby poszła jakaś śruba. nic nie zauważyłem więc zlekceważyłem temat. dziś jadąc po rondzie usłyszałem halas jakby mi jakiś kawał metalowej części odpadł z podwozia. cofnąłem się na to rondo na nogach a że było już późno znalazłem tą część bez większych problemów. co się okazało ODPADŁ MI ŁĄCZNIK

Piszcie co chcecie ja na wahaczach firmy QAP latam od października tamtego roku zrobiłem przez ten czas ok. 30 tyś km i jestem tydzień po przeglądzie technicznym a wahacze i końcówki są w stanie fabrycznym. Płaciłem za wahacze 530 zł i 1000 zł jestem do przodu. Pozdrawiam wszystkich

VOLKSWAGEN PASSAT GUMY DRĄŻKA STABILIZATORA

Jak wymienic owe gumy bo prubowałem i po odkręceniu śróby 13 tej od tej tzw.opaski tej gumy nie jestem jej w stanie wyjąć a co dopiero założyć nową. Co trzeba zrobić zeby wykonać ww naprawę sprawnie i przyjemnie (bo mi ten drążek na tych gumach strasznie puka) czyżby trzeba było kombinowac coś z zawieszeniem. Prosze o jakiś patent

momasz1 musisz odkręcić sanki które podtrzymują cały silnik. 1. Podnieś przód auta i postaw na jakichś kobyłkach. 2. Podstaw podnośnik (np. typu żaba) pod poprzeczkę w tylnej części sanek. Chodzi o tą poprzeczkę na której jest zamontowana maglownica. Podnośnik bardziej po stronie silnika. 3. Odkręć łączniki stabilizatora od wahaczy i wyjmij łączniki z wahaczy. 4. Odkręć śrubę

VOLKSWAGEN PASSAT Podporaguma stabilizatora przedniego.

Witam Wszystkich Przy wymianie łączników zauważyłem że podpory stabilizatora z przodu (zwłaszcza prawa strona) mają luzy. Czy ktoś to wymieniał Z tego co wyczytałem jest to element nierozbieralny i trzeba rozcinać obejmę. Ma ktoś może informację od jakiego samochodu pasują gumy Dzięki za info.

VOLKSWAGEN PASSAT B4 wymian gum stabilizatora passat B4

Witam wszystkich i ponownie zwracam się do Was z następującą prośbą o pomoc.Przeczytałem kilka istniejących wątków na forum i nie znalazłem odpowiedzi więc założyłem nowy temat. Sprawa dotyczy wymiany gum trzymających stabilizator od spodu w Passacie b4 jak je wyjąć podniosłem samochód odkręciłem koło końcówkę drążka stabilizatora dwie śruby w pobliżu gumy stabilizatora

auto musisz mieć podniesione z przodu najlepiej odkręć sobie łącznik żeby mieć cały drążek luźny załap sobie z jednej strony później druga strona i na koniec dokręcić obydwie strony ja tak zawsze robię i nie mam problemu nawet nie opuszczam sanek

VOLKSWAGEN PASSAT Zawieszenie przód

Witam Wczoraj wymieniłem końcówki drążków kierowniczych bo miałem luz na kierownicy i stukało nie miłosiernie... Po tym zabiegu luz się zmniejszył samochód pewniej się prowadzi ale głuche stuki pozostały. Nie wiem co to jest... i jeszcze jedno pytanko... Czy jak podniosę przód samchodu i koło będzie w powietrzu to poduszka amortyzatora powinna się ruszać razem z całym mcpersonem

Tak poduszka powinna się ruszać z McPhersonem. Głuche stuki (jakby gumowy młotek o blachę) - obstawiam stabilizator. Ja wymieniłem u siebie gumy stabilizatora (mocujące go do sanek) łączniki wahaczy razem z nowymi gumkami i ucichło. Cały zestaw kosztował mnie ok. 100zł - kupiłem łączniki FEBI-Bilstein wyglądały solidniej niż jakieś 4MAX-y czy Hans Pries i były droższe o ok. 20złsztuka.

Silentblocki szczególnie ujawniają się przy niedużych prędkościach na dużych nierównościach. A a to głuche stukanie stabilizatora na każdej dziurze Przed zakupem sprawdź tylko jakiej średnicy masz stabilizator - były dwie wersje 22 i 24 mm średnicy. 22mm przy silnikach EZ RF RP RA 1F 1Y SB AAM AAZ 24mm dla KR PB PF 9A AAA 2E. Gumy stabilizatora będą miały średnicę (katalogową)

wiesz co na poczatku miałem wrazenie ze było pieknie jak nigdy auto ciagle jedzie prosto nie ściaga ani nic tylko przy nagłym przyspieszaniu np na lekkim łuku albo jadąc po drodze która ma troszke koleiny mam wrazenie ze ucieka mi w jedna albo druga strone troszke. Tueje mam nowe końcówki nowe amory nowe i ostatnio sworzen prawy poszedł do wymiany(wymiania się je parami czy nie). Co jeszcze może odpowiadać za poprawny tor jazdy Łaczniki stabilizatora

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Tłucze z przodu nie zawieszenie...

Jak w temacie. Wymieniłem wahacze i myslałem że będzie spokój a nie jest. Coś dalej się tłucze.Mechanik mówi że nie widzi problemu a mnie coś nadal stuka. Diagnosta z przeglądów rejestracyjnych również nie widzi problemu. I dalej coś stuka. Przeszukałem forum i znalazłem że mogą stukać jabłka -co to jest. i gdzie Co jeszcze może stukać Amortyzator Jakieś inne pomysły Byłbym wdzięczny za obrazek przedniego zawiasu

iść w głąb czyli pozostają( po kolei) same drążki kierownicze maglownica i odcinek miedzy kierownicą a maglownicą. Niestety zeby to wszytko naprawić po kolei trzeba dysponowac bardzo grubym portfelem i cierpliwością na pocieszenie pozostaj efakt ze tego typu problemy ma większośc wyeksploatowanych konstrukcji wielowahaczowych. natomiast hałasująca deska to przeceiż smaczek passata

Ja też Walcz i melduj czy wygrałeś. Dzięki. U mnie też coś tam stuka. Nie są to ( wymieniałem na nowe ) wahacze kpl LEM łączniki stabilizatora amorki sachs spręzyny KF koncówki gumy stabilizatora. Zanim się poddałem byłem w wielu warsztatach trzepakach ścieżkach łyżkach machaniem i telepaniem autem oraz jazdach testowych mechaników. Nie dali rady passatowi. Mam jednak na to znakomitą

Koledzy ja również mam zagadkę z moim tłuczeniem. tłuczenie pojawia się podczas gwałtownego ruszania ale nie z piskiem - jest to jeden głuchy stukot nie ma różnicy czy koła skręcone czy proste - pulsacyjne wciskanie gazu na 1 i 2 również zdaża się przy chamowaniu na tych biegach że puknie. tłucze z prawej strony i jest to odczuwalne pod stopami pasażera. wymienione są wszystkie

Kolego masz na myśli łącznik stabilizatora to odpada też wymieniłem razem z wahaczami.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stukanie w przodzie.....

Mam pytanko odnosnie ww tematu.Tlucze mi sie przednie zawieszenie jak jade po nierownosciach.Mam podejrzenie do lacznikow stabilizatora.Czy one powinny byc sztywneWydaje mi sie ze tak.U mnie da je sie swobodnie skrecac reka.Czy to moze byc powod trzaskania

Proponuję proste sprawdzenie wymontuj 2 łączniki stabilizatora aluminiowe (po 2 śruby na jedną stronę ) i przejedź się po dziurach - jak przestanie stukać to łączniki do wymiany (koszt ok.30-35 zł za szt.)

Dzis wymienialem laczniki stabilizatora.Po podniesieniu auta do gory mocno sie zdziwilem Kupilem laczniki Lemfordera(60zlszt) A u mnie byly zamontowane takie Nawet nie spotkalem sie z takimi w sklepie czy na Allegro.Troche sie musialem naglowicktory ma byc z prawej a ktory z lewej strony bo na opakowaniach ani na lacznikach nie ma zadnych oznaczenktora strona.Czy takie byly montowane fabrycznieCzemu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Głuche stuki prawy przód Passat B5 FL-co to może być

Witam koledzy po dłuższej przerwie. Otóż zwracam się do Was z problemem jakim się borykam od jakiegoś czasu. Od razu powiem iż byłem na stacji diagnostycznej gdzie auto bardzo dobrze przeszło ścieżkę. Hamulce bardzo dobre niedawno robione przód i tył amortyzatory przód - tył na poziomie 70%. Zawieszenie przód i tył nie stuka przynajmniej na diagnostyce ale...Jednak coś jest jeszcze

Witam mam to samo stuka najpierw prawy klocek a po wlozeniu blaszki zaczal lewy ia tak sobie puka az do dzis. nie mam za bardzo czasu zeby kombinowac ale jak masz to wstaw 1mm grubosci blaske na koncowke mocowania klocka tak zeby nie pracowal gura dul ale nie za gruba tak zeby ci hamulce pracowaly. Jezeli natomiast puka ci przy niewielkich predkosciach na nierownosciach to mozesz misc tez wywalony

VOLKSWAGEN PASSAT B4 głuche walenie z przodu B4 19tdi

Witam od jakiegos czasu moje autko miewa humory polegajace na glosnym waleniu przy skrecaniu kol dzwiek wydobywa sie jakby na drazku kierownicy lub zawieszeniu przy kole przednim. Nie ma znaczenia czy auto stoi czy jedzie dzwiek jest tylko przy skrecaniu. Uderzenia nie sa regularne i nie wystepuja zawsze przy kazdym ruchu kierownica jednego dnia jest ok (nic nie slychac) a innego wali co to moze byc

- poduszka amortyzatora - łącznik stabilizatora - guma stabilizatora Te elementy na pewno powodują takie głuche stuknięcia. Najprostszą sprawą będzie wybranie się na szarpaki i przejrzenie całego zawiasu. PS. Obstawiam stabilizator Pozdrawiam.

VOLKSWAGEN PASSAT Wymiana elementów zawieszenia przód

Mam prośbę o radę co zalecacie wymienić w ramach remontu przedniego zawieszenia na podstawie poniższej diagnozy Diagnosta wykrył jedna końcówka drążka luzy jedna tuleja wahacza luzy. (amortyzatory sprężyny dobre) Czy wystarczy jak wymienię po 2 tuleje na wahaczach (już kupione febi) sworznie wahacza końcówki drążka Nie chciałbym powtarzać historii (3 lata temu wymieniona jedna

Lepiej sie zaopatrz w te łączniki stabilizatora bo jak dawno nie ruszane to mogą sie ukręcić. Zanim je kupisz zmierz sobie jaką masz grubość stabilizatora bo sa różne rozmiary. I kup coś porządnego.

U mnie stabilizator miał średnicę 22mm łącznik 21mm wszedł jakoś na ludwik. Jeżeli masz coś lepszego od Febi to kupuj lepsze. Ja w tym roku tyle razy rozbierałem zawieszenie że już z zamkniętymi oczami mogę to robić. Sworzeń wahacza Febi wytrzymał 2 miesiące. Tuleja wahacza duża wytrzymała pół roku. Febi się zeszmacił lub do mojego sklepu jakieś podróbki trafiają. Do tego

VOLKSWAGEN PASSAT Zawieszenie przód-jedzie jak chce

Witam wszystkich. Mam nietypowy problem z zawieszeniem. W sobotę zmieniałem koła na letnie i po wymianie samochód dziwnie się prowadzi myszkuje. Ciśnienie w kołach sprawdzone przy zawieszeniu nic nie grzebałem tylko zmieniłem koła. Amortyzatory założone nowe na jesieni i mają przejechane ok 10tys łożyska amortyzatorów mają ponad rok. Wszelkiego rodzaju gumytuleje nie wymieniane. Samochód

Byłem na ścieżce i to co wyszło - do wymiany obie strony łącznika stabilizatora i tylny silentblock wachacza prawa strona - amorki tył 75% a przód 55% (wymieniane w paźddzierniku bodajże ) Tak sobie pomyślałem że ww elementy które są do wymiany po założeniu szerszych i innych opon poprostu ma inna charakterystykę i dlatego tak się dzieje Po południu jeszcze zrobie przerzutkę kól i zobaczę

VOLKSWAGEN PASSAT B5 dziwne stuki lewy przód - sprawdzone chyba wszystko (

Co to może być Przy skręcie w prawo słychać w lewym przodzie stuki. Wymienione wahacze łączniki końcówki drążków. Sprawdzone przeguby (zresztą to inny dźwiek) wszystkie poduszki maglownica. Dziś jeszcze zmieniłem gumy stabilizatora na Lemfordera. Dzieje się to nie zawsze ale dosyć często gdy skrecam jadąc już np na 2 biegu i to w małe zakręty lub skrzyżowania. Co to może tam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 skrzypiace zawieszenie przód-prosze o pomoc

Witam i od razu zaznaczamże korzystałem z wyszukiwarki odnośnie mojego problemu.Do rzeczy.W przeciagu ostatniego miesiąca wymieniłem dwa dolne wahacze z prawej i dwa dolne z lewej stronyoba łączniki stabilizatora i gumy na drążku stabilizatora.Po mimo tych zabiegów nadal słyszalne jest bardzo irytujące skrzypieniektóre pojawia się przy ruszanihamowaniu i co najdziwniejsze podczas skretu

Tak a ja wymienilem wszystkie wahacze i końcówki drażków ostatnio łączniki stabilizatora i nadal cholernie skrzypi (przy skrecaniu niekiedy rowniez ale nie gdy auto stoi). Wiec chyba zostalo mi jedynie wymienic gumy stabilizatora.... inaczej zrobie sobie krzywde. Bujam sie z tym juz nie wiem odkąad... Mam nadzieje ze chociaz koszt nie jest duzy tych gum bo nawet nie chce myslec ile juz wlożyłem. Pozdrowienia

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Klekot podczas jazdy z przodu

Witam Zrobilo sie cieplo wiec szyba w dol a tu dziwny klekot spod auta bardziej oklic prawego kola slychac go najbardziej przy wolnej jezdzie na rownej drodze przy szybszej jezdzie zanika i slychac to jak wpadne w jakas nierownosc na drodze. Jesli ktos wie co to moze byc lub co sprawdzic to dzieki za pomoc

Przeguby byłyby słyszalne podczas jazdy przy skręconych kołach .Sprawdź tuleje gumowe drążka stabilizatora lub łączniki drążka stabilizatora.

Tuleje i łączniki stabilizatora mam nowe więc chyba to nie one.

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Pytanie o wymiane poduszki amortyzatora z przodu w B4

Witam musze wymienic u siebie w B4 poduszke amortyzatory i mam pytanie jak to zrobic czy wystarczy od góry odkrecic w kielichu i spreżyne sciągnac ściągaczem czy wyjmowac wachacz cały druga najważniejsze sprawa czy po wymianie tych poduszek musze jechać ustawic zbieżność czy nie Dziękuje z góry za odp Pozdrawiam

Pewnie czegoś nie dokręciłeś sprawdź łączniki stabilizatora i śruby mocujące wa h acz szczególnie tylne.

Zamiast imbusu używasz śruby z nakręcona nakrętką ale naprawdę trzeba z ogromnym wyczuciem dokręcać tą śrubę. Co do samych stuków to jeszcze górny kielich sprężyny (wybity otwór w nim) i łączniki stabilizatora (wybite gumki) sam stabilizator raczej nie stuka nawet jak są wybite gumy na nim. Maglownica to na koniec sprawdziłbym raczej same drążki u mnie np jeden zaczyna podpadać

VOLKSWAGEN PASSAT Górne mocowanie amortyzatora przód

Użytkownicy passków nie mogę odkręcić górnego mocowania amortyzatora przedniego. Problem tkwi w zblokowaniu trzpienia amortyzatora. Przy próbie odkręcenia górnego mocowania klucz imbusowy blokującu trzpień stawił za duży opór i zrysował swoje gniazdo i teraz obraca mi się i nie mogę zablokować trzpienia. Czy jest mozliwość zablokowania trzpienia amorka w inny sposób nie uszkadzając

ja 2 tygodnie temu wyciągałem poduszkę i łożysko bez zdejmowania kolumny wystarczyło odkręcić łącznik stabilizatora a w nadkolu spokojnie można założyć ściągacze a śruby odkręcałem przez gniazdo zabawa jest ale do zrealizowania

VOLKSWAGEN PASSAT Amortyzatory przód - gdzie wkłady a gdzie całe kolumny

Jak w temacie. Mam zamiar wymienic wszystkie (tylnie z oslonami juz mam ). Jak jest z przednimi Wiadomo że cała kolumna dobrej firmy kosztuje... Bardzo proszę o link do jakiegos katalogu bądź foto poglądowe całej kolumny i kolumny na wkład.

Chodzi mi o różncę między tym httpmoto.allegro.pla-8818h-amort...343884810.html a tym httpmoto.allegro.plbilstein-amor...298567263.html Poduszki osłony i odboje to swoją drogą (chyba wszystko do wymiany). Tak przy okazji to mam pytanie odnośnie stabilizatora - wymienia się tylko te łączniki które są montowane do wahaczy czy też jakieś inne są

VOLKSWAGEN PASSAT Sworzeń wahacza - przód

Na przeglądzie wyszło że mam do wymiany lewy dolny sworzeń przedniego wahacza i rzeczywiście widziałem na własne oczy jakie są luzy gdy wytrząsano moją dziecinę. Pytanie - czy łatwo go wymienić samemu a jeli nie to jak powinna się kształtować cena za usługę z częściami przy wymianie obu bo czytałem na forum że najlepiej wymieniać parami elementy zawieszenia. Czytałem też że trzeba ustawić geometrię po tym zabiegu - jakie koszty powinny być tej operacji Pozdrawiam.

88zł to bardzo rozsądna cena. Ja w poniedziałek wymieniałem sworznie tuleje wachacza (obie) łączniki stabilizatora oraz końcówki drążków geometria komputerowa i zapłaciłem za wszystko 290zł części minus tuleje gdyż je dostałem w warsztacie.

VOLKSWAGEN PASSAT Silne strzały w zawieszeniu z przodu...

Od kilku dni mam nieciekawą sytuację. Ostatnio (jakieś 4 misiące temu) wymieniłem amorki i sprężyny z przodu. Do tej pory było wszystko dobrze ale od kilku dni mam dziwną sytuację. Po lewej stronie czasmi na wybujy tak mi huknie że aż podskakuje ze strachy na siedzeniu. Ten huk jest taki jak by 50kg kula z żelaza spadła na drugą kulę z żelaza. Dzieje się tak w momencie najechania

Pojechałem samochód zostawiłema mechanik nie wymienił bo łożyska są dobre końcówki drążków i łączniki stabilizatora też. Nie mam pojęcia co tam może stukać

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przy skręcie w lewo słychać stuki z prawej strony przód.

Co to może być i czy naprawa jest możliwa w warunkach garażowych Proszę o pomoc i wskazówki.

A u mnie stuka jak jadę prosto i hamując wjadę w dziurę. Zdjąłem koło i łączniki stabilizatora do wymiany (wymieniłem od razu moje były jeszcze oryginalne z 2002r.) tuleja banana - widać jak guma ta pomarańczowa sobie lata... Zakupiłem już takowy ale na razie nie mam kiedy wymienić. Chyba w czwartek będę miał czas i to zrobię. Na razie stuka i denerwuje....

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stukanie chrobotanie prawy przód przy większej prędkości na zakręcie

Przeszukałem forum i google ale nie znalazłem podobnego (może i dziwnego) przypadku. Mianowicie gdy jadę min. 90kmh na zakręcie w lewo (ostrzejszy zakręt trochę mocniej się trzeba trzymać siedzenia) to po prawej stronie auta jest takie jakby chrobotanie stukanie jakby coś o coś uderzałoocierało. Występuje zarówno na biegu (jakimkolwiek i jakichkolwiek obrotach - prędkość min. 80-90kmh)

Witam do Meller84 prawdopodobnie wyrobione łączniki stabilizatora ( przy małej prędkość gdy są nierówności to słychać stukanie nieraz wizualnie wyglądaja na dobre . Jeśli masz kanał i drugą osobe to wjedż odepnij osłone pod silnikiem i niech ta druga osoba buja maszyne a ty w kanale wizualnie i słuchowo dokonaj oględzin

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Skrzypienie z przodu z prawej strony

Od kilku dni skrzypi mi z przodu prawej strony odgłos sie wydobywa z nad kołaczy ktoś mi by powiedzial co to może byc bo jedni mówia ze brak smarowania w tych gumach od amortyzatorów a drudzy ze to wachacz.....

Przyczyn może być wiele niestety...Do sprawdzenia łożysko amortyzatorapopiskiwać może także łącznik stabilizatora oraz jakiś wahacz.Może to być także odbój (guma) na amortyzatorze Na jakiej podstawie twierdzisz że akurat górnyMoże to być każdy wahacz po tej stronie...Poprostu odgłos niesie się i dlatego słychac to na górze Przy małym luzieNo raczej niebardzo...Czasem nawet ciężko

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Metaliczny dzwięk tarcie metalu przód B6

Drodzy Co może być przyczyną - dzisiaj podczas ruszania mam czasami taki dzwięk jakby urwała się jakaś blacha czy coś podobnego. Podobny dzwięk miałem kiedyś w Mercu 124 jak pękł mi łącznik stabilizatora tzw wieszak. Może ktoś miał podony problem. Z góry dziękuję.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zawieszenie wahacze - jaka firma producent ceny

Witam. Mam takie pytanko. Z uwagi na stuki w zawieszeniu szykuje mi się wymiana górnych wahaczy. Zauważyłem że na rynku dostępne są części paru firm które nic mi kompletnie nie mówią a na pewno różnią się jakością (i ceną). Jakie firmy robiące części do VAG są godne uwagi a jakie omijać szerokim łukiem Nie chce kupić jakiegoś bubla który zaraz siądzie. Czy coś Wam mówi firma FEBI Bilstein Z góry dziękuję za odpowiedź

Witam mam pytanko jakiej firmy były montowane części zawieszenia przód i tył tz. wachacze oraz elementy metalowo-gumowe w passatach B4 oczywiście mowa o częściach fabrycznych. Mam do wymiany Łącznik stabilizatora oraz element met-gumowy belki tył I teraz czy przy wymianie łączników stabilizatora również wymienić mocowanie gumowe stabilizatora

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Diagnoza Serwisu przed zakupem - Czy warto

Witam Właśnie wróciłem z autoryzowanego serwisu VW sprawdzałem passata 3B kombi z 2000 roku 1.9 TDI 115 km przebieg 177 tys. km. Wyniki kontroli serwisu -do uzupełnienia oświetlenie zewnętrzne (brak światła wstecznego) -silnik tylnej wycieraczki do wymiany (dysza chodzi razem z silnikiem) -do uzupełnienia oświetlenie nawiewów -spalony układ ogrzewania lusterka prawego -błędy w silniku

VOLKSWAGEN PASSAT oznaczenia czujników temperatury 2E

Nowy temat do pytań o numery części z ETKA. Stary httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt48099 ---------- Post added at 1033 ---------- Previous post was at 1032 ---------- scalanie postów test

Tak jest jeden numer dla lewej i prawej strony. przód 1K0 411 315 J - łącznik stabilizatora (numer wycofany w dniu 01012009 r.) 1K0 411 315 K - łącznik stabilizatora (numer zastępczy od dnia 01012009 r.) Tył 1K0 505 465 K - łącznik stabilizatora do tego jeszcze musisz mieć śrubę imbusową z gniazdem wielozębnym ( WHT 000 226 ).

VOLKSWAGEN PASSAT Kupujemy Passata B6B7-na co zwrócić uwagę jaką wersję wybrać

Przejrzałem całe forum i niestety nie znalazłem takiego tematu ogólnego a szkoda. Były zapytania o poszczególne modele z poszczególnymi silnikami ale nigdy nie było o ogólnej kondycji rodzimy. Zatem tu chciałbym poznać opinię wszystkich posiadaczy B6 w kwestii tego na co kupujący ma zwrócić uwagę jakie silniki polecacie a jakie lepiej omijać z daleka. Tak by każdy kupujący dany model

no właśnie tak jak piszesz...legendy. Wytrzepne auta z rajchu to i się rozpadają.... Drogi mamy z roku na rok lepsze to i mniej na naprawy zawieszenia wydajemy i to się tyczy każdego auta nie tylko passata. Co do rozwiązań w zawieszeniu na przodzie masz kolumnę wahacze poprzeczne i stabilizator. To jest wszystko. Co do awaryjności w jezdzie poza drogami co jakiś czas łącznik stabilizatora

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi