części samochodowe nanodatex

volkswagen passat stabilizator łącznik stabilizatora przód

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat stabilizator łącznik stabilizatora przód

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat stabilizator łącznik stabilizatora przód

VOLKSWAGEN PASSAT B5 łącznik stabilizatora B5

Witam. Kupiłem takie łączniki stabilizatora (C) [IMG]fileCDOCUME%7E1L01USTAWI%7E1Tempmoz-screenshot.jpg[IMG] widzę że zamontowane mam nieco inne - inne mocowanie-z główkami moje pytanie brzmi czy da radę takie coś zamontować. dodam że mam śruby w komplecie tylko jak to skręcić do oporu na sztywno wydaje mi się że łącznik po pewnym czasie się zetrze i powstanie luz pomiędzy łącznikiem a wahaczem lub pomiędzy łącznikiem a stabilizatorem jak sądzicie

Witam szanownych Forumowiczów-) Mam problem ze swoim paskiem 1.9 TDI AFN otóż jakiś miesiąc temu oddałem auto na wymiane tylnych tarcz i klocków o raz przednich klocków hamulcowych przy okazji zmieniono mi opony z zimowych na letnie-) Od tamtego czasu z przodu samochodu (po niejednokrotnym osłuchaniu auta podczas jazdy) wydostaję sie irytujący dźwięk któremu podczas jazdy z prekością

VOLKSWAGEN PASSAT B5 łączniki stabilizatora

W moim pasku nawaliły mi łączniki stabilizatora. Jest wyposażony w łączniki razem ze śrubami wygląda to jak końcówka drążka. A Pytanie czy jest różnica między nimi w zalężności od strony montażu Wiem że przy tych ze śrubami osobno są prawe i lewe. Czy mogę założyć te drugie

Na łącznikach są strzałki muszą być zamontowane strzałkami do przodu samochodu.

Zobacz Stabilizatory, łączniki przednie do VOLKSWAGEN PASSAT

VOLKSWAGEN PASSAT GUMY DRĄŻKA STABILIZATORA

Jak wymienic owe gumy bo prubowałem i po odkręceniu śróby 13 tej od tej tzw.opaski tej gumy nie jestem jej w stanie wyjąć a co dopiero założyć nową. Co trzeba zrobić zeby wykonać ww naprawę sprawnie i przyjemnie (bo mi ten drążek na tych gumach strasznie puka) czyżby trzeba było kombinowac coś z zawieszeniem. Prosze o jakiś patent

momasz1 musisz odkręcić "sanki" które podtrzymują cały silnik. 1. Podnieś przód auta i postaw na jakichś kobyłkach. 2. Podstaw podnośnik (np. typu żaba) pod poprzeczkę w tylnej części sanek. Chodzi o tą poprzeczkę na której jest zamontowana maglownica. Podnośnik bardziej po stronie silnika. 3. Odkręć łączniki stabilizatora od wahaczy i wyjmij łączniki z wahaczy. 4.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jak wymienić łącznik stabilizatora o_O

Cześć fachowcy. passat 00 1.9TDI 115PH ATJ Jak wymienić łącznik stabilizatora śruby które są w starym łączniku są pod skosem. Nie mogę ich wyjąc. Drugim podnośnikiem podnosiłem zawieszenie i stabilizator i w żaden sposób nie moglem ustawić śrub tak by były one w prostej pozycji do wyciągnięcia. Nie chciałem ich na sile wybijać bo pewnie bym ich ponownie tam nie wsadził. Odkręciłem

Wymienialem ostatnio laczniki stabilizatora tylnej osi. Czy tam tez wystepuja tak jak z przodu prawy lewy Zalozylem jak lecialo bo obydwa byly identyczne bez zadnych oznaczen lewy prawy gorna czy tez dolna strona. Jesli chodzi o dokrecanie na maxa to robilem to najprosciej jedna strona na podnosnik kolo na bok wymiana lacznika dociagniecie srub strona w dol i tak z druga. Teraz sie zastanawiam czy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 skrzypiace zawieszenie przód-prosze o pomoc

Witam i od razu zaznaczamże korzystałem z wyszukiwarki odnośnie mojego problemu.Do rzeczy.W przeciagu ostatniego miesiąca wymieniłem dwa dolne wahacze z prawej i dwa dolne z lewej stronyoba łączniki stabilizatora i gumy na drążku stabilizatora.Po mimo tych zabiegów nadal słyszalne jest bardzo irytujące skrzypieniektóre pojawia się przy ruszanihamowaniu i co najdziwniejsze podczas skretu

Tak a ja wymienilem wszystkie wahacze i końcówki drażków ostatnio łączniki stabilizatora i nadal cholernie skrzypi (przy skrecaniu niekiedy rowniez ale nie gdy auto stoi). Wiec chyba zostalo mi jedynie wymienic gumy stabilizatora.... inaczej zrobie sobie krzywde. Bujam sie z tym juz nie wiem odkąad... Mam nadzieje ze chociaz koszt nie jest duzy tych gum bo nawet nie chce myslec ile juz wlożyłem. Pozdrowienia

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stukanie w przodzie.....

Mam pytanko odnosnie ww tematu.Tlucze mi sie przednie zawieszenie jak jade po nierownosciach.Mam podejrzenie do lacznikow stabilizatora.Czy one powinny byc sztywneWydaje mi sie ze tak.U mnie da je sie swobodnie skrecac reka.Czy to moze byc powod trzaskania

Proponuję proste sprawdzenie wymontuj 2 łączniki stabilizatora aluminiowe (po 2 śruby na jedną stronę ) i przejedź się po dziurach - jak przestanie stukać to łączniki do wymiany (koszt ok.30-35 zł za szt.)

VOLKSWAGEN PASSAT treszczące zawieszenie prawy przód passat

witam jestem tu nowy więc prose o wyrozumiałosc. mianowicie mam passata 1.9 tdi 2005 rok i cos mi trzeszczy w zawieszeniu z prawej strony ....co ciekawe zazwyczaj jak jade wolniej np na progach zwalniających lub zjezdzam z kraweznika to słychac straszne trzeszczenie jakby w zawieszeniu (zaznaczam ze jak jade kolo 100 po dziurach juz tego nie słychac) stawałem nawet na progu i bujałem samochodem

Ja tez miałem podobno problem tez myslałem ze to te tuleje ale okzało sie ze to łacznik stabilizatora i po wymianie wszystko jest okey

Ja wymieniłem tuleje wahaczy poduszki amortyzatorów łożyska McPersona... I dalej jęczy i trzeszczy... Łączniki stabilizatora mam podobno ok - serwis twierdzi że ogólnie zawieszenie jest sztywne. Jeśli to nie amortyzatory to już chyba tylko pozostaje trzeszcząca i jęcząca karoseria...

Mało kto na to zwraca uwagę ale mi na stuki pomogła wymiana stabilizatora. Nie gum nie łączników ale całej części. Żaden mechanik na to nie wpadł bo niby co miało się tam zepsuć a jednak.

VOLKSWAGEN PASSAT Zawieszenie przód

Witam Wczoraj wymieniłem końcówki drążków kierowniczych bo miałem luz na kierownicy i stukało nie miłosiernie... Po tym zabiegu luz się zmniejszył samochód pewniej się prowadzi ale głuche stuki pozostały. Nie wiem co to jest... i jeszcze jedno pytanko... Czy jak podniosę przód samchodu i koło będzie w powietrzu to poduszka amortyzatora powinna się ruszać razem z całym mcpersonem

Tak poduszka powinna się ruszać z McPhersonem. Głuche stuki (jakby gumowy młotek o blachę) - obstawiam stabilizator. Ja wymieniłem u siebie gumy stabilizatora (mocujące go do sanek) łączniki wahaczy razem z nowymi gumkami i ucichło. Cały zestaw kosztował mnie ok. 100zł - kupiłem łączniki FEBI-Bilstein wyglądały solidniej niż jakieś 4MAX-y czy Hans Pries i były droższe o ok. 20złsztuka.

Silentblocki szczególnie ujawniają się przy niedużych prędkościach na dużych nierównościach. A a to głuche stukanie stabilizatora na każdej dziurze Przed zakupem sprawdź tylko jakiej średnicy masz stabilizator - były dwie wersje 22 i 24 mm średnicy. 22mm przy silnikach EZ RF RP RA 1F 1Y SB AAM AAZ 24mm dla KR PB PF 9A AAA 2E. Gumy stabilizatora będą miały średnicę (katalogową)

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ksenony bi-xenony Passat 3bg orginalne

ORGINALNe KSENONy passat 3bg Witam all Wiem że tego rodzaju temat był już wałkowany kilkakrotnie ale nigdy niezostał do końca wyjaśniony bo schodził do montażu HIDow z Allegro w normalnych lampach h7 Mam zamiar zamontować w swoim pasku (3bg ) Orginalne bi-ksenony i mam pare pytań. Zakupiłem już orginalne kompletne lampy HELLA. Posiadam również układ oczyszczenia reflektorów -seryjnie

kris22bln 4Z7 907 357 - sterownik regulacji zasięgu reflektorów [1](szt 1) 4B0 907 503 - czujnik poziomu przód i tył (szt 2)[4 i 15] 8D0 941 299 B -zespół regulacji ustawienia świateł przód -prawa strona ( szt 1)[6] 3B0 505 465 - łącznik stabilizatora tył (szt 1)[10] 3B0 505 573 - uchwyt łącznik stabilizatora (szt 1)[12] 3B0 941 291 - blacha- wspornik ( szt 1)[5] 3B0 505 575 A - blacha-wspornik

VOLKSWAGEN PASSAT B4 głuche walenie z przodu B4 19tdi

Witam od jakiegos czasu moje autko miewa humory polegajace na glosnym waleniu przy skrecaniu kol dzwiek wydobywa sie jakby na drazku kierownicy lub zawieszeniu przy kole przednim. Nie ma znaczenia czy auto stoi czy jedzie dzwiek jest tylko przy skrecaniu. Uderzenia nie sa regularne i nie wystepuja zawsze przy kazdym ruchu kierownica jednego dnia jest ok (nic nie slychac) a innego wali co to moze byc

- poduszka amortyzatora - łącznik stabilizatora - guma stabilizatora Te elementy na pewno powodują takie głuche stuknięcia. Najprostszą sprawą będzie wybranie się na szarpaki i przejrzenie całego zawiasu. PS. Obstawiam stabilizator Pozdrawiam.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Diagnoza Serwisu przed zakupem - Czy warto

Witam Właśnie wróciłem z autoryzowanego serwisu VW sprawdzałem passata 3B kombi z 2000 roku 1.9 TDI 115 km przebieg 177 tys. km. Wyniki kontroli serwisu -do uzupełnienia oświetlenie zewnętrzne (brak światła wstecznego) -silnik tylnej wycieraczki do wymiany (dysza chodzi razem z silnikiem) -do uzupełnienia oświetlenie nawiewów -spalony układ ogrzewania lusterka prawego -błędy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 dziwne stuki w przednim zawieszeniu

Witam wszystkich. Jestem świeżym użytkownikiem passata 19 TDI z 2000r. 90kM otóż po zakupie powymieniałem przednie zawieszenie (wahacze) tylne amortyzatory i nawet zajechałem na przeląd zawieszenie. Wszystko było ok. natomiast gdy przejeżdżam przez tory kolejowe ( nawet powoluśku) to słychać głośne dudnienie w przednim zawieszeniu. Znajomy który jeździ wv twierdzi że passaty tak

no to i ja też coś dorzucę ostatnio wymieniłem calutkie przednie zawieszenie wszystko co się dało z przodu wymienić tj. - wszystkie wahacze 8x RUVILLE - końcówki drążków kierowniczych 2x RUVILLE - łączniki stabilizatora 2x RUVILLE - końcówki drążków jabłka 2x RUVILLE - gumy na stabilizatorach 2x ASO - amortyzatory odboje osłony 2x BIELSTEIN wszystko nowe a podczas jazdy słychać

VOLKSWAGEN PASSAT Wymiana tylnych silentbloków wahacza

Wymieniałem ostatnio w swoim bolidzie tylne silentbloki wahaczy przednich i tuleje gumowe stabilizatora.Sprawa wygląda następująco Po podniesieniu przodu auta i solidnym podparciu np. pod progi odkręcamy kołaśruby wahaczy(klucz 19mm) nakrętki łączników stabilizatora(klucz 17mm) i śruby dolnego sworznia zwrotnicy(klucz 17mm)(aby wyjąć śrubę nalezy wykręcić też dolną śrubę(klucz

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pomoc przy wymianie zawieszenia.

Potrzebuje waszej porady co do części i nie chodzi mi tutaj o to jakiej firmy cześci mam kupić bo to już wiem z innych tematów tylko o liste wszystkich części które będą potrzebne. -Komplet wahaczy lemfordera już mam. -Amortyzatory przód i tył blistein w planach Co jeszcze potrzebne żeby zrobic całe zawieszenie przód i tył.

Gordonpl Tuleje drążka stabilizatora i łączniki stabilizatora (przód).

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Głuche stuki prawy przód Passat B5 FL-co to może być

Witam koledzy po dłuższej przerwie. Otóż zwracam się do Was z problemem jakim się borykam od jakiegoś czasu. Od razu powiem iż byłem na stacji diagnostycznej gdzie auto bardzo dobrze przeszło ścieżkę. Hamulce bardzo dobre niedawno robione przód i tył amortyzatory przód - tył na poziomie 70%. Zawieszenie przód i tył nie stuka przynajmniej na diagnostyce ale...Jednak coś jest jeszcze

Witam mam to samo stuka najpierw prawy klocek a po wlozeniu blaszki zaczal lewy ia tak sobie puka az do dzis. nie mam za bardzo czasu zeby kombinowac ale jak masz to wstaw 1mm grubosci blaske na koncowke mocowania klocka tak zeby nie pracowal gura dul ale nie za gruba tak zeby ci hamulce pracowaly. Jezeli natomiast puka ci przy niewielkich predkosciach na nierownosciach to mozesz misc tez wywalony

VOLKSWAGEN PASSAT gdzie ma być zamontowana ta guma

Gdzie powinna być zamontowana ta guma

Bez opuszczania sanek na dół ani rusz bo nie podniesiemy tej opaski trzymającej tą gumę od góry. Więc kolej rzeczy jest taka 1. odkręcić śrubkę tej metalowej opaski. 2. odkręcić łącznik stabilizatora (ten przy wahaczu) żeby móc ruszać sobie stabilizatorem. 3. odkręcać śruby sanek powoli jednocześnie podpierając sanki lewarkiem żeby nas nie zabiło. 4. podnieść tą blaszkę

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ściąganie auta jeszcze raz

Szybko i zwięźle.Amortyzatory sprawność 75% zawieszenie rozebrane na części pierwsze przez dobrego mechanika któremu ufam a takich jest mało do wymiany był tylko lewy dolny wahacz reszta w bardzo dobrym stanie żadnych luzówciśnienie w oponach sprawdzonegeometria i zbieżność zrobione nie ma sie do czego doczepić co jeszcze yyy końcówki drążków ok co do opon to były zamieniane tył

ta fajnie ja juz wymieniłem komplet wachaczy z przodu lewa i prawa strone i po zbierznosci przez 2 dni wszystko było ok a potem nawet na postoju przy skrecie kierownicy w lewo lub prawo auto buja sie jak bym miał lowlidera .I tak auto od poniedziałku zeszłego tygodnia gnije w warsztacie bo okazało sie ze juz łącznik stabilizatora był do wymianyale to jeszcze nic po wymianie łacznika buja

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stukanie chrobotanie prawy przód przy większej prędkości na zakręcie

Przeszukałem forum i google ale nie znalazłem podobnego (może i dziwnego) przypadku. Mianowicie gdy jadę min. 90kmh na zakręcie w lewo (ostrzejszy zakręt trochę mocniej się trzeba trzymać siedzenia) to po prawej stronie auta jest takie jakby chrobotanie stukanie jakby coś o coś uderzałoocierało. Występuje zarówno na biegu (jakimkolwiek i jakichkolwiek obrotach - prędkość min. 80-90kmh)

Witam do Meller84 prawdopodobnie wyrobione łączniki stabilizatora ( przy małej prędkość gdy są nierówności to słychać stukanie nieraz wizualnie wyglądaja na dobre . Jeśli masz kanał i drugą osobe to wjedż odepnij osłone pod silnikiem i niech ta druga osoba buja maszyne a ty w kanale wizualnie i słuchowo dokonaj oględzin

VOLKSWAGEN PASSAT B5 trzęsie przy większej prędkości

Witam Mam nadzieję że mogę na ten temat pisać w tej cześci forum. Nurtuję mnie pewna sprawa otóż kiedy wymieniałem ostatnio pół przodutzn amory łączniki stabilizatora odboje osłony przegubu i końcówka. Jak wyjechałem z warsztatu zaczął mi "pyrkać" ten cały sworzeń potem jeszcze wymieniałem opony z przodu. głównym problemem jest fakt że przy jeździe powyżej 100kmh

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Metaliczny dzwięk tarcie metalu przód B6

Drodzy Co może być przyczyną - dzisiaj podczas ruszania mam czasami taki dzwięk jakby urwała się jakaś blacha czy coś podobnego. Podobny dzwięk miałem kiedyś w Mercu 124 jak pękł mi łącznik stabilizatora tzw wieszak. Może ktoś miał podony problem. Z góry dziękuję.

VOLKSWAGEN PASSAT Stuki zawieszenia brak mi już sił...

Witam od jakiegoś czasu mam dość głośne stuki z przodu auta mniej więcej przed kierowcą tak mi się wydaje po dodaniu gazu puszczenie go lub przy szybkiej biegów stuk jest metaliczny i głośny wymieniłem już końcówki drążków kierowniczych wszystkie tuleje wahaczy poduszki amortyzatorów 4 przeguby przód podporę wału tłumiki poduszki silnika przód tył lewa sworznie wahaczy na

Panowie ja mam znów taki problem zrobiłem zawieszenie praktycznie całe z przodu bo myslałem i nawet było widać że tuleje na wahaczu są walnięte bo jadąc po kostce takiej starej poniemieckiej było słychać stukanie z przodu typowe jak przy walnietej tuleji od wahacza. Wymieniłem amory poduszki całe końcówki drążka tuleje na wahaczu bo reszta była dobra tj. sworznie i łącznik stabilizatora

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z zawieszeniem - ściąga w prawo

Witam szanownych kolegów. Mam od razu takie pytanko dotyczące mojego passka B5 z 97r. Od pewnego czasu ściąga mnie w prawo wymieniałem ostatnio lewą końcówke drążka i pojechałem po tym na ustawienie zbiezności z nadzieją że przy okazji naprawie to ściąganie. Ale na szarpakach wyszło że tylko ten drążek jest wybity reszta ok ustawili mi zbieżność a i tak żeby jechać prosto muszę

Witam jak pływa przód i na maglu nie ma strasznego luzu (da sie zdiagnozowac ruchami kierownicy na postoju) to raczej obstawiałbym luzy na wahaczach (szczególnie górnych) .zuzyte gumy łacznika stabilizatora przynajmniej w moim przypadku nie miał wpływu na pływanie przodu auta. odnosnie sciagania w b5 to równiez mam złe doswiadczenia ten wielowahaczowy bubel VWaudi jest strasznie wrazliwy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 skrzypienie trzeszczenie podczas skrecania kół

witam kupilem jakis czas autko i od samego poczatku skrzypi chrupie mi cos gdy krece kiera czasem glosniej czasem ciszej na poczatku myslalem ze to minie bo autko stalo 5 miesiecy - pomyslalem ze cos sie dotrze albo nasmaruje (moze glupio mysle czasem ale niestety samo nie chce przejsc wiec moje pytanko gdzie szukac na co zwracac uwage co moze byc przyczyna zaznaczam ze to slychac tylko podczas skretu koł i nie jest to zwiazane z przegubem pozdr

pc-et sprawdź łączniki stabilizatora. Ja miałem w swoim po prawej stronie taki stary sworzniowy - piekielnie skrzypiałchrobotał objawy podobne. "Ponaciskaj" auto z przodu z jednej i drugiej strony i trzymaj rękę na poszczególnych elementach zawieszenie - wyczaisz który skrzypi.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 stuki w zawieszeniu tylko podczas hamowania

Wiem kilka lub nawet kilkanaście postów na temat hałasujących zawiasów było ale problemu podobnego do mojego nie znalazłem. Krótko podczas delikatnego hamowania głównie na bardzo niewielkich nierównościach słychać stukanie w lewym przodzie. To stukanie przypomina pracę ABS-u - takie szybkie rytmiczne puk puk puk... Wczoraj wymieniałem łączniki stabilizatora i przy okazji przejrzałem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Odkręcenie wahacza dolnego

Witam Mam do was pytanko ponieważ cholernie skrzypi mi wahacz. Dzisiaj sprawdziłem i jest to dolny wahacz ten prosty. Sprawdzałem czy nie jest wybity ale wygląda na to że teoretycznie nic mu nie dolega tylko te dźwięki. Mam pytanko czy da się go wyciągnąć albo odkręcić tą skrzypiącą stronę bez zdejmowania pozostałych i czy trzeba po tym zbieżność ustawiać Zaznaczyłem miejsce gdzie skrzypi czerwonym kółkiem na zdjęciu. Pozdrawiam

Jasneże się da.Zdejmujesz kołoodkręcasz 4 śruby1-sza z przodu od piasty2-ga z tyłu(ta w kółku) 3-cia od łącznika stabilizatora i 4-ta od amortyzatora.No i wahacz jest Twój.Na zbieżność po tej operacji nie masz potrzeby jechać.Roboty na 30 minet

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czy zawieszenie zamarza -)

Ruszyłem dzisiaj spod bloku...po jakim czasie jak i w jaki sposób startowałem to osobna historia -) Przejechałem kilkaset metrów i dojechałem do poziomej przeszkody zwanej "leżącym policjantem". Przejechałem przez nią i podczas przejazdu dobiegło to mych uszu straszne trzeszczenie czy też tarcie czegoś o coś Czy coś mi zamarzło Nie wiem jak będzie na dłuższej trasie

Witam wszystkich. Wczoraj wyjechałem na drogę moim B5 z 98 roku i sie załamałem- trzeszczy jak zdarta na maxa kanapa (chodzi o przód w prawym kole ) . Dziś byłem u machanika i powiedział mi że mam wymienić dolny wahacz i dwa wahacze górne 628 . Pojechałem więc do mojego kuzyna który ma warsztat samochodowy z prośbą o pomoc ( nie chciałem na początku nadwyrężać rodziny ) i jego

VOLKSWAGEN PASSAT Przegląd w ASO

Byłem w ASO na takim przeglądzie diagnostycznym który miał mi powiedziec co nalezy wymienic w Pasku. I znaleziono mi mnóstwo rzeczy 1. Tłumik środkowy do wymiany 1. Przewody elastyczne x2 układ hamulcowy przód 2. Pompa wspomagania do wymiany opaski do przewodów wspomagania 3. Uszczelki pokrywy zaworów do wymiany 4. Uszczelka pod regulatorem zapłonu (napinaczem hydraulicznym) do wymiany

VOLKSWAGEN PASSAT [ skrzynia] Mechanizm różnicowy jakie objawy

Przede wszystkim chce powitać wszystkich użytkowników forum i VW passat Mam problem z pewnym hałasem w moim Passaciku. Słychać jakieś "toczenie" coś jakby któraś z opon była walnięta ale to już sprawdziłem koła przekładałem w różnych kombinacjach i dalej to samo. Dodam że właśnie miałem wymieniane tarcze sprzęgła poduszki pod silnik i skrzynie biegów klocki hamulcowe

Nie jest jak najbardziej wymienialny tylko jest sztywno połączony z kołem ze względu na swoją konstrukcję. Nie ma w nim luzu wzdłużnego (z perspektywy półosi patrząc). Jak są drgania odczuwalne na kierownicy to znaczy że koło musi doznawać drgań poprzecznych czyli wzdłuż półośki. Luz w przegubie zewnętrznym raczej by tego nie spowodował to (moim zdaniem i na moją techniczną

VOLKSWAGEN PASSAT łożysko amortyzatora

koledzy mam pytanko czy można wymienić łożysko z gumą amortyzatora przedniego bez wyciągania całej kolumny

sebam dobrze zapodaje. Ja to robiłem w wersji bez odkręcania amorka od zwrotnicy czyli -przed podniesieniem auta i odkręceniem szpilek koła odkręciłem nakrętkę przegubu napędowego -odkręciłem zacisk hamulcowy i podwiesiłem na haczyku z drutu żeby nie wisiał na przewodzie -odkręciłem nakrętkę przegubu drążka kierowniczego i łącznik stabilizatora -rozłączyłem i wyciągnąłem

VOLKSWAGEN PASSAT tylne zawieszenie stuki głuche

witam W przednim zawiasie zrobiłem porządek ale czasami jeszcze w tylnik coś słysze jak wjade w spory dół lyb jakąś nierówność poprzeczną to słysze jakby amorki dobijały do końca ale to nie amorki. Co tam mogło pójść ile to kosztuje i czy samemu sie wymieni pozdro

ceny części sprawdź sobie na www.sklep.intercars.com.pl a robocizna to zależy od mechanika - jedni biorą więcej inni mniej. Ja za wymianę tuleji łączników stabilizatora i klocków hamulcowych z przodu zapłaciłem 220 żł z częściami. Ale to u zaufanego mechanika (jestem stałym klientem). ps. za tylne tuleje to coś koło 70 zł za stronę biorą pzdr

VOLKSWAGEN PASSAT Końcówki drążka stabilizacyjnego - wyminan

Witam wszystkich będąc ostatnio pod autem zauważyłem ze końcówki drążka stabilizującego nie są dociągnięte nim się zorientowałem że ich się nie da dokręcić na sztywno to jeden urwałem. Pytanko brzmi czy skomplikowana będzie wymiana końcówek Mam nadzieję że nie wiąże się to z wymianą całego drążka Czy jazda na krótkich odcinkach z jedną urwaną końcówka czymś może zaszkodzić Pozdrawiam wszystkich.

Tylko przy montażu musisz zwrócić uwagę jak ten łącznik stabilizatora jest założony gdyż wiedzieć powinieneś że obejma wraz z gumą przesunięta jest w stosunku do swożnia z gwintem. Musisz sprawdzić z drugiej strony w którą strone przesunięta jest obejma (do przodu czy też do tyłu). Też urwałem nie wiedząc że nie dociąga się tyhc nakrętek na maxa. Przy okazji wymień gumy z podkładkami (poduszki) na nowe.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 dziwne stuki lewy przód - sprawdzone chyba wszystko (

Co to może być Przy skręcie w prawo słychać w lewym przodzie stuki. Wymienione wahaczełącznikikońcówki drążków.Sprawdzone przeguby (zresztą to inny dźwiek)wszystkie poduszkimaglownica.Dziś jeszcze zmieniłem gumy stabilizatora na Lemfordera. Dzieje się to nie zawsze ale dosyć często gdy skrecam jadąc już np na 2 biegu i to w małe zakręty lub skrzyżowania. Co to może

VOLKSWAGEN PASSAT Amortyzatory przód - gdzie wkłady a gdzie całe kolumny

Jak w temacie. Mam zamiar wymienic wszystkie (tylnie z oslonami juz mam). Jak jest z przednimi Wiadomo że cała kolumna dobrej firmy kosztuje... Bardzo proszę o link do jakiegos katalogu bądź foto poglądowe całej kolumny i kolumny na wkład.

Chodzi mi o różncę między tym httpmoto.allegro.pla-8818h-amort...343884810.html a tym httpmoto.allegro.plbilstein-amor...298567263.html Poduszki osłony i odboje to swoją drogą (chyba wszystko do wymiany). Tak przy okazji to mam pytanie odnośnie stabilizatora - wymienia się tylko te łączniki które są montowane do wahaczy czy też jakieś inne są

VOLKSWAGEN PASSAT Bicia kierownicy od 60 do 40 kmh

Witam wszystkich. Moje autko to passat B4 1.9 tdi 90 KM . Otóż przy hamowaniu kierownica zaczyna drgać w przedziale prędkości od 60 do 40 kmh. Dla ułatwienia dodam że cały przód zawieszenia czyli 2 końcówki drążków 2 wahacze z tulejami 2 łączniki 2 sworznie 2 gumy stabilizatora zostały wymienione a także tarcze i klocki firmy ATE. Panowie pomóżcie co to może być

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwny problem z zawieszeniem - prawdopodobnie

Witam Na wstępie informuję moderatorów że temat zmienię na bardziej odpowiadający mojemu przypadkowi jak tylko się dowiem co jest grane. W samochodzie zamontowane mam felgi o szerokości 8" i ET35 więc z przodu wystawały sobie koła trochę (ok 1cm) poza obrys błotnika po założeniu gwintu. Po zmianie zawieszenia zbieżność była ustawiana. Gwint był ustawiony na minimalne obniżenie.
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi