części samochodowe nanodatex

volkswagen passat silnik regulacji klap

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat silnik regulacji klap

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat silnik regulacji klap

VOLKSWAGEN Wyjęcie silnika nastawczego klapy regulacji temperatury V68

U kolegi w Mk4 z klimatronikiem wywala błąd silniczka V68 ponadto auto grzeje ciągle na maksa bez względu na ustawienia temperatury dopiero po zrobieniu OFF czuć chłód nastawy podstawowe VCDS-em przywracają wszystko do normy ale na krótki czas szukamy porady jak dostać się do tego silnika i gdzie jest on umiejscowiony czy w centralnej części kokpitu czy za schowkiem bo cholercia nigdzie nie mogę tego znaleźć. Z góry dziękuję za porady i zapewniam że będzie

httpforum.vw-passat.plthreads74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-blad-4F7-silownik-V68 Autor postu otrzymał pochwałę

VOLKSWAGEN PASSAT Silnik nastawy klapy reg. temp. v158

Witam. Ostatnio spotkałem się z problemem opisanym w tym wątku. httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt107711 Postanowiłem że spróbuje wyjąć owy silnik i może się uda naprawić. Jak pomyślałem tak zrobiłem. Odkręciłem - wygłuszenie pod nogami kierowcy - plastikową komorę wydmuchu powietrza - oraz kilka śrubek zaznaczonych na czerwono Dodam że celem jest wyjęcie silnika zaznaczonego

jak to naprawic nastawnik klapy regulacji temperatury strona lewa v158 01809 ktory to silnik dziekuje

Zobacz Pozostałe do VOLKSWAGEN PASSAT

VOLKSWAGEN PASSAT LOG - Pomiar Dynamiczny Silnika

Diagnostyka silnika - Wskazania bloków wartości mierzonych &8211 Dane dla poszczególnych silników VAG-COM (HEX-CAN)-USB silnik [01] [08 Measuring Block] Grupa [...] Warunki sprawdzania &8226 Temperatura płynu chłodzącego - minimum 80C. &8226 Wyłączone wszystkie odbiorniki elektryczne jak np. radio ogrz. tylnej szyby. &8226 Jeżeli samochód wyposażony jest w układ klimatyzacji musi zostać

Wskazania blok&243w warto&347ci mierzonych &8211 silnik ANB - APT - APU - ARG Dane techniczne Kod literowy silnika ANB APT APU ARG Obroty biegu ja&322owego min 750-850 800-920 750-850 800-920 Komputer steruj&261cy silnika Ozn. sys. Motronic ME7.5 Motronic ME7.1 Motronic ME7.5 Motronic ME7.1 Nr cz&281&347ci zamiennej 4B0 906 018 F 8D0 906 018 A 4B0 906 018 B 8D0 906 018 A Ograniczenie obrot&243wmin

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Klimatronic Klapka V71

Witam ponownie. Mam passata B5 2000r. Potrzebuje informacji jak wyciagnac serwomotor od klapki obiegu wenwetrznegozewnetrznego. Wydaje mi sie ze bez wyjecia calej klimatyzacji nie ma takiej mozliwosci. Problem jest taki ze jedna klapka normalnie zamyka a druga ktora powinna sie otworzyc blokuje sie. Wiec czeka mnie wyciaganie calej klimy z autka. Zastanawia mnie co bede musial zrobic czy bedzie to

błąd nastawy nic nie pomogą bo zwyczajnie nie da się ich przeprowadzić. Ja właśnie zwalczyłem obieg zamknięty u mnie...w angliku to jest jakaś masakra. Wiele skomplikowanych i trudnych rzeczy już w autach robiłem i z reguły mam sporo cierpliwości ale ta robota przeszła moje wyobrażenia i spowodowała w kilku momentach całkowitą utratę cierpliwości i chęć rozniesienia deski passata

VOLKSWAGEN PASSAT silnik nie schodzi z obrotów

witam kolegów Jestem posiadaczem vw passata B3 z 1991 r z silnikiem 2.0 115 km wielopunktowy wtrysk.Autko jest zagazowane. Mój problem polega na tym że czasami na biegu jałowym po mocniejszym dodaniu gazu silnik wiesza się na dośc wysokich obrotach. Z racji tego że nie posiada obrotomierza to mogę tylko przypuszczac że jest to p przedziale 2000 2500 obrmin. Nie raz sam powoli z nich schodzi

coś niepotrzebnego i zacząłem się cieszyć z tego co mam- nie najlepszego ale jakoś tam sprawnego. po 2 miesiącach wytarła się płytka w przepływce i przepływkę zastąpiła kibel rura z wmontowanym czujnikiem temperatury powietrza pozyskanym z jednej z zabitych przepływek. Kulało się to tak przez jakieś 10 miesięcy do czasu nabycia za kilka piw przepływki z filtrem ze spalonego passata.

się zużywają na bieżąco i wymagają okresowej regulacji zapłonu. A nijak nie idzie ustawić czy sprawdzić ustawienia zapłonu na biegu jałowym gdy nie idzie zbić obrotów poniżej 3000. Odnośnie pomiaru napięcia na zamkniętej klapie przepływki- nie wnikam dlaczego tak ma być info uzyskane od Paweł Marek z forum VWGOLF.pl ( to nie jest reklama) gdy sam miałem problemy ze swoim passatem

VOLKSWAGEN PASSAT klapka od cieplego powietrza

witam czy mogl by mi ktos opisac jak za pomoca porgramu vagcom w wersji 2081pl lub 311.2 en sprawdzic dzialanie tej klapki sterujacej iloscia cieplego powietrza w passacie b5 z 99 roku bo w autku leci tylko chlodne poietrze a robi sie coraz zimniej dodam ze juz sprawdzilem dzialanie termostatu i czujnika temeratury sprawdzilem rowniez poziom plynu w ukladzie hlodzenia oraz dodam ze oba weze idace do nagzewnicy sa gorace z gory dzieki za pomoc

grzeje to jestem pewny ze klapa stoi w pozycji-chlodzenie-czyli daje tylko zimne powietrze. Ostatnio mialem taki problem w klimatroniku-tyle ze w Audi.Najwiekszym problemem bylo wymontowanie silnikow(bo w Audi padly az 2)dojscie do nich uzyslalem dopiero po demontazu obu polek(kierowcy i pazazera)tunelu srodkowego(czyli tych oslon nad tunelem srodkowym gdzie masz wajche od biegow).Wracajac do passata-Slinik

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z Silnikiem ESP

Witam Moj passat to B5FL 1.9TDI AVB. Zaczeło sie dziś niewinnie od drobnych skoków obrotów w tej chwili sytacja ma sie tak ze obroty skacza dosc znacznie starsznie szarpie samochodem na stałe zapalił sie wskaznik ESP. Co to moze być Gdzie najlepiej zwrócic sie o pomoc dodam iż jestem z Siemianowic. Dołaczam log z VAGa Czwartek21Maj200916244100263 Wersja VCDS AKP 805.2 Wersja danych 20090121

VOLKSWAGEN PASSAT Diagnostyka silnika VW 1.61.8 na podstawie

httpvwgolf.plporadykody Wstęp W silnikach tych komputer sterujacy praca silnika ma tzw. funkję diagnostyczną w zależności od zastosowanego systemu zasilania w paliwo MONOJETRONIC (1.8 RP) czy gażnik ECOTRONIC 2EE (1.6 PN) możemy wykonać podstawowy test sprawności różnych elementów bez kosztownej wizyty w różnego rodzaju serwisach RP PF Nasze gniazdo diagnostyczne to krótki kabelek zakończony

VOLKSWAGEN PASSAT Kody błyskowe w sterowniku silnika 2E r.1991

Witam. Chciałbym sie dowiedziec czy sterownik silnika 2E posiada układ samodiagnostyki- czy mozna odczytywac kody błyskowe. Złacze diagnostyczne 2 pinowe znajduje sie koło dzwigni zmiany biegów.Jeśli tak gdzie można zaczerpnąć znaczenie kodów ( błysków) Pozdrawiam

Przeprowadzanie testu - Włączyć zapłon - Przeprowadzić przynajmiej 6-cio minutową jazdę próbną w trakcie której przynajmiej przez 10 sekund przekroczyć 2.000min i raz wcisnąć pedał przyspieszenia maxymalnie. - Pozostawić silnik na biegu jałowym. - Przewód danych na 5 sekund zewrzeć do masy. - Kody migowe odczytywać za pomocą testera LED lub kontrolki usterek w zestawie wskaźników.

VOLKSWAGEN PASSAT Silniki i kody wyposażenia

witam mam prośbe jeżeli komuś by sie chciało to bardzo bym prosił o przetłumaczenie pewnych wyrażeń niemam opanowanego angielkiego w takim stopniu żebym wszystko zrozumiał a napewno nie jęsyk techniczny jek ktoś może to prosze tu jest lista wyposażenia jakie udało mi sie spisać z nakleji i rozszyfrować kody 1AB-power brake 1BA-standard suspensionshock absorption 1G7-space-saving

Witam fanów VW passatów. Mam pewien kłopot i zapewne w jednej chwili wszyscy mi napiszą że ten temat był poruszany setki...jak nie tysiące razy....zdaję sobie z tego sprawę ...ale tak naprawdę chyba jeszcze nie uzyskałem konkretnej informacji na ten temat zatem proszę o szczegółowe rozwiązanie tego tematu (w miarę możliwości oczywiście). A oto problem kod 17965 (ciśnienie doładowania-przekroczona

VOLKSWAGEN PASSAT klapa bagażnika. Automatyczne otwieranie

Witam. Jestem posiadaczem passata z 2006 roku Variant HIGHLINE Znalazłem w instrukcji że klapa bagażnika powinna otwierać się automatycznie po przytrzymaniu 1s przycisku na pilocie. U mnie tak się nie dzieje. Dodam że samochód sprowadziłem z Niemiec. Co może być tego przyczyną

Właśnie dzisiaj zakończyłem montaż automatycznego otwierania i zamykania klapy tylnej w VW b6 kombivariant.Troszkę muszę zdementować poprzedni opis. Nie musimy ściągać podsufitki.Poprzez małe odchylenie w dół jest dostęp do przykrecenia dwóch śrub mocujących siłownik. Fakt są dwa siłowniki lecz z montażem nie ma problemu.Należy jeszcze o zamontowaniu silników przewiercić i

VOLKSWAGEN PASSAT Przepływomierz klapowy w DIGIFANT

Witam. Zwracam sie z zapytaniem gdyż przejrzałem chyba wszystko co było możliwe na forum i nie tylko i nie znalazłem odpowiedzi. silnik 20 2E 85kW Digifant przepływomierz klapowy BOSCH interesuje mnie śrubka na Imbus znajdująca sie w tym przepływomierzu - do czego ona służy kręcąc nią nie zauważyłem różnicy

Dziękuje za liczne odpowiedzi. Tak klapowy w Digifancie tylko z takimi sie spotkałem......dla jasności podałem również symbol silnika 2E Ale jest małe ale.....u mnie generalnie nie ma reakcji jak nią kręce ( raz mi zareagował w około połowy regulacji delikatnie zaniżając obroty silnika ) obecnie mam wkręconą do końca tak jak miałem w poprzednim MAFie ale gdy ten demontowałem z

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Metaliczne stuki przy silniku

SPRAWA DOTYCZY VW passatA 1.9 TDI 130 KM 2002 rok Właśnie pojawił mi się problem z metalicznymi stukami przy silniku. Odkryłem to dziś gdy otworzyłem okno samochodu. Usłyszałem nieprzyjemny stukot dobiegający z pod maski silnika. Pojechałem do garażu zdjąłem plastikową osłonę silnika i nasłuchiwałem skąd dobiega odgłos. Wydaje mi się ze jest to odgłos z przepustnicy pojawia się

Odpowiadając do początku to błąd 17664 (P1256) - Czujnik G62 temperatury płynu chłodzącego ma przewrę lub zwarcie z potencjałem Możliwe przyczyny usterek - Uszkodzony czujnik G62 - Przerwa w ciągłości przewodu lub zwarcie z potencjałem Możliwe następstwa - Czarny dym przy uruchomieniu silnika - Swiece grzeją sie przez 20 sekund Sposób usunięcia usterki - sprawdzić czujnik G62

VOLKSWAGEN PASSAT Elektryczna klapa kombi

Witam Czy ktoś z was wie jak zamontować siłowniki elektryczne do klapy bagażnika do Varianta. Chodzi mi o to abym mógł ją otworzyć z pilota no i oczywiście też zamknąć. Można zakupić same siłowniki tylko nie wiem czy nie są potrzebne jeszcze jakieś mocowania sterownik czy co tam jeszcze. Jeśli ktoś z was to przerabiał to proszę o info. pozdrawiam

dziekię za video. U mnie jest identycznie. Jak w serwisie zdjęli listwę przy zamku to zamykało sie prawie bez hałasu. Co ciekawe serwis wymienił mi ją w ramach naprawy gwarancyjnej ale oczywiście nic to nie dało. Zastanawiam sie czy istniej możliwość regulacji pracy silnika klapy tak aby bardziej ją wychamował przy końcu cyklu. Moje wątpliwości wzbudziło to że klapa ma elektryczne domykanie więc można uniknąć trzasku.

VOLKSWAGEN PASSAT Klapa bagażnika po wymianie.. nie pasuje.

Jak w temacie. Złodzieje splądrowali mi auto w tym celu musieli wybić kilka szyb. Zamiast wymieniać z tyłu szybę wymieniłem klapę. Ale nie pasuje zamek nie dochodzi nie chce się zatrzasnąć nawet jak mocno uderzę. Cały czas lekko odbija. Wygląda jakby nie dochodziło do końca.

Gumowe sutki to było pierwsze co sprawdzałem jak się nie chciało domykać. Będę walczył dalej na razie muszę poskładać silnik do kupy Bardziej martwi mnie fakt że próbowałem już regulacji na zawiasach podkładałem tam podkładki a klapa nadal się nie domykała. A ściągana z identycznej B4 jak moja.

VOLKSWAGEN PASSAT Silnik FSI a paliwo.

Kilka dni temu założyłem wątek w temacie jak wyżej ale Administrator &8222Duży&8221 wyrzucił go do śmietnika argumentując że ten temat &8222był już wielokrotnie poruszany&8221 i że &8222wątek założony nie w tym dziale&8221. Co do działu się nie sprzeczam bo jestem tu nowy ale w kwestii wielokrotnego poruszania tego tematu jakoś się nie zgadzam bo linki podane przez &8222A. Dużego&8221

to ja jeszcze dorzuce swoje 3 grosze do tematu.. tak wiem w instrukcji wyraźnie napisane (pewnie już to ktoś cytował więc jakby co to przepraszam) Paliwo bezołowiowe Super Plus LO98 albo Super LO95 - z dopiskiem przy LO95 - przy niewielkim obniżeniu mocy silnika lekko zwiększonym zużyciu paliwa i z metalicznym odgłosem zaworów aż do uruchomienia się regulacji spalania stukowego ... i jednocześnie

VOLKSWAGEN PASSAT temperatura silnika - przeczytaj zanim zapytasz

Z uwagi na pojawianie się średnio 2 razy dziennie pytania o temperaturę silnika utworzyłem ten artykuł myślę że odpowie na kilka pytań UWAGA na rozgrzanym silniku nie powinno się otwierać zbiorniczka wyrównawczego z powodu zagrożenia poparzeniem (z układu może zostać wyrzucona gorąca ciecz i para). Jeśli zachodzi konieczność otwarcia korka należy robić to powoli oraz okryć zbiornik

To jest na wężu do nagrzewnic. To czujnik temperatury płynu 2-u pinowy. Ale to nie przez niego słabo ogrzewanie działa. Nagrzewnica może byc zapchana lub (jak to często tu bywa) nieprawidłowo dobrany termostat lub choć nowy to wadliwy. No i jeszcze ostatnia kwestia. klapki regulacji nawiewów mogą się nie domykać pomimo tego że przekręcisz je na max w jakieś skrajne położenie.

albo np blok choc przy lekkim kilkustopniowym nic sie nie stanie przetestowałem to -5 na wodzie i nic lekutko ścięta możesz sprawdzić zgniatając węza czy nie jest popękany (wokół rantu) lub czy plecionka nie jest już mocno żółta lub czy od środka nie zaczeła się juz kruszyc guma normalnie paznokciem przejedz i zobacz w jakim jest stanie (od środka) lub czy guma sama w sobie nie jest

VOLKSWAGEN PASSAT [silnik] nagrzewnica co zrobic przed wymiana

Koledzy prosze znow o pomoc.Wymieniany mialem ostatnio termostat mechanik powiedzial ze strasznie mialem weze zasyfione a plyn to jedno bloto.Teraz temperature trzyma 90 ale problem jest w tym ze mam strasznie slabe ogrzewanie wieje mocno lecz delikatnie cielpym powietrzem jak dam na maks ogrzewanie oczywiscie.Przerazony jestem ze to nagrzewnica koszt czesci maly ale za wymiane 300 zl krzycza O.Prosze

witam mam problem z ogrzewaniem w passacie(b4)2.0 benzynka lpg mam go już drugą zime w pierwszą nawet przy -15stopni wystarczyło przejechać 2km i w aucie byo cieplutko a teraz wygląda to tak że w tą zime ogrzewanie osłabło ale kiedy dodawałem gazu tak do 25tys obrotów to dmuchał ciepłe powietrze a jak odouściłem to tylko letnie teraz nawet na wysokich obrotach leci tylko letnie powietrzew

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Brak ogrzewania silnik się grzeje

proszę o pomoc. silnik 1.9 TDI 130 KM climatronic na początku samochód przestał grzać oddałem samochód do mechanika który przepłukał nagrzewnice twierdząc że jeśli się nic nie zmieni to należy ją wymienić. Oczywiście zabiegi nic nie zmieniły za to pojawił się problem z nadmiernym nagrzewaniem się silnika po przejechaniu ok 10 km tem silnika wzrasta do pnad 100 stopni z tendencją wzrostową.

Sprawdź nagrzewnicę zmniejsz ogrzewanie na min ustaw sobie podmuch tylko na środek - klatkę piersiową zostaw na minutę po czym zwiększ szybko na maks i sprawdź jakie leci powietrze z kratek - być może masz przytkaną nagrzewnicę i przelatujące przez nie zimne powietrze uniemożliwia jej nagrzanie. Nie sądzę zeby była zatkana w 100% więc powyższe powinno pomóc w diagnozie. Podotykaj

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Grzechotanie przy hamowaniu silnikiem

Witam. W pasku zaobserwowałem grzechotanie podczas hamowania silnikiem. wrzucam na luz jest ok wyciskam sprzęgło i tez jest ok dodaje lub jadę stałym gazem jest ok. Zawieszenie było sprawdzane i jest dobrze. może to być przegub

a ja myślę ze kolega ANDI81 ma tu racjękumpel miał problem grzechotania w A4 1.8T i okazało się że to właśnie ta nieszczęsna klapka (zawór upustowy regulacji ciśnienia) Grało jak by nakrętek do TURBA nasypałlub jak kolega drabi75 to określił

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kody klimatronic

KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij &8216&8217 temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskanika temperatury zewnętrznej. Dostępne kody diagnostyczne. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam wszystkich Jako że nie mogę utworzyć jeszcze własnego tematu piszę w sprawie mojego problemu tutaj. Pomocy szukałem już chyba wszędzie gdzie się da więc może wkleję posty które już gdzie indziej pisałem szukając pomocy tak będzie szybciej Witam wszystkich Niedawno nabyłem tytułowego passata B3 z silnikiem 1.8 o oznaczeniu PF (107KM wtrysk digifant). Wszystko byłoby super gdyby

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Klimatronik pokazuje temperature na zewnątrz

Mam w pasku licznik bez kompa ale mam klime i chciałem się zapytać czy na panelu pokazuje się temperatura na zewnątrz

1 Uszkodzenie systemu - wyświetla jako Diagnostic Trouble Code (DTC) zobacz ustęp poniżej 2 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury w podsufitce (G 86) 3 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury w desce rozdzielczej (G 56) 4 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89) 5 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) (G 17) przód 6

VOLKSWAGEN PASSAT B5 SPIS TEMATÓW B5 (3B i 3BG) FAQ - P O C Z Y T A J

SPIS TEMATÓW B5 (3B i 3BG) FAQ - P O C Z Y T A J Jako że coraz częściej zaczynają się pojawiać te same pytania robię krótkie poglądowe zestawienie najczęściej poruszanych tematów. Proszę o zapoznanie się z treścią tej wiadomości zanim zdecydujecie się na wysłanie własnego posta. Nie jest to zbiór wszystkich tematów dlatego odsyłam również do szukajki. No to zaczynamy IDENTYFIKACJA

VOLKSWAGEN PASSAT KODY BŁĘDÓW VAG - LISTA (OBD-II)

Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL AMIL zaistniały pierwszy raz BMIL zaistniały drugi raz CUsterka związana z brakiem emisji &8211 tylko lampka serwisowa DUsterka braku emisji &8211 brak lampki serwisowej DTC (VAG) DTC (SAE) OPIS USTERKI (NUMER KOMPONENTU) ZASADA MIL 00000 Nie rozpoznano DTC 00257 Zawór wejściowy ABS &8211

VOLKSWAGEN PASSAT Pierwsz podłączenie VAGa po zakupie

Na początku chciał bym sie przywitać gdyż jestem nowym użytkownikiem forum. Zmolestowałem szukajkę ale wyświetliło mi sie tyle błędów że mam kocioł w głowie i wolał bym żeby ktoś zorientowany na to spojrzał. Do niektórych błędów dołanczam opisy jakie znalazłem na forum. Z góry dziękuje za wszelkie sugestie. Dodam jeszcze że jedyną rzeczą niepokojącą jaką zauważyłem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 migająca kontrolka świec żarowych

Witam wszystkich mam problem z moim paskiem 2003 1.9 tdi 101KM jakiś czas temu zapaliły mi sie 3 kontrolki od ABS-U ESP i właśnie od świec żarowych. po sprawdzeniu na komputerze okazało się że jest walnięty wyłącznik świateł stopu no i właśnie rozkręcilem samochód wymieniłem ten wyłącznik co był zepsuty i światła stopu dziełają ok natomiast kontrolka świec żarowych gdy zapalam

Mam też problem bo świeci się non stop kontrolka świec żarowych czy włącze zapłon i czy odpalę samochód to po chwili włącza się kontrolka i miga miga. Nie przeszkadzało by mi to ale kontrolka migała przez jakiś czas skasowałem błąd na VAG-u i problem zniknął.( wtedy mam większe spalanie jak miga kontrolka ) Ale czasami nie mogłem odpalić samochodu bo przekręcam kluczyk kręce kręce i nic zapala się kontrolka swiec zarowych. Po 2 minutach wkładam kluczyk kręce i autko pali problem znikł. Robiłem ostatnio z centralnym zamkiem w klapie i wymieniałem 2 czujniki temperatury ( g89 i czujnik temp zewnetrznej ) Odłączyłem akumulator i po ponownym podłączeniu znowu kontrolka świeci i nie da się tego problemu pozbyć. Ale co najgorsze czasami jest tak że jadę na np 2 biegu i autko gaśnie miałem tak już 5-6 razy (w ciągu 5 miesiecy) że ruszam ze świateł i nagle nic - silnik zgasł muzyka w radiu leci i nawet powiem szczerze że nie wiedziałem że zgasł. Bo nie ma żadnego szarpania ani nic. Raz miałem tak że na zakręcie zgasł to poczułem tylko bo był brak wspomagania. Dzisiaj mi zgasł stojąc w korku na wolnych obrotach. Chciałbym ten problem rozwiązań bo boje się że kiedyś zgaśnie w najmniej oczekiwanym momencie. Dodam że nigdy mi się nie wył na wyższym biegu niż 2. Podpinałem u kumpla program serwisowy zgodny z VAS wersja 4.9 błędy Licznik 1176 Klucz sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY silnik 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu nie związany ze sprzętem 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania 1268 Nastawnik objętości - N146 różnica dorególowania - Błąd sporadyczny 1268 Nastawnik objętości -N146 brak osprzętu nie związany ze sprzętem A to błedy z autocom albo motocom - u mechanika podpinałem 01268 Zawór regulacji dawki paliwa - brak objawu - nieciągły 01268 Zawór regulacji dawki paliwa -różnica regulacji - nieciągły 17978 Elektroniczny moduł sterujący pracą silnika zablokowany - nieciągły Bardzo bym prosił kogoś o pomoc. Z góry serdecznie dziękuję Moje autko to VW passat B5 Kombi rocznik 98 silnik AFN 110 KM DIESEL

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kłopot z mocą powyżej 150kmh

Witam mam kłopocik z mocą mojego paska. Po przekroczeniu 150 kmh silnik traci moc gaz do dechy a on zwalnia do 120-140kmh. Po tym zdarzeniu jeżdżę jakby bez turba. Nawet jak zwolnię to już nie ma przyśpieszenia i mocy chodzi jak zwykły silnik wolnossący. Dopiero jak stanę i wyłączę zapłon na jakiś czas to znowu wszystko jest ok do momentu kiedy znowu przekroczę 150kmh. Może ma jakąś blokadę albo jakieś inne świństwo. Rodacy pomocy. passat 1.9 TDI 90KM 1999r.

Wg danych ta wersja powinna pójść więcej a większość osiąga prędkość nawet 200kmh. Prędkość maksymalna była sprawdzana na zimówkach przed wymianą oleju long life a następnie po wymianie oleju na Motul i na nowe opony letnie - różnic nie widać. W między czasie podłączyłem auto pod VAG-a Wersja VAG-COM AKP 607.3-UD Czwartek05Czerwiec2008192222 Typ nadwozia 3B - VW passat

VOLKSWAGEN PASSAT Climatronic nie działa (

Witam od jakiegoś czasu mam problem z klimatyzacją. Jak uruchamiam samochód to na wyswietlaczu kilka razy mrygają napisy i po chwili już jest ok ale klima dajej nie działa. Zrobiłem zrzut diagnostyki ale nie wiem co jest zepsute - może ktoś z Was zna się na tych cyfrach i doradzi Kompresor sprawdzalem na krótko i kręci. Klima nabita.

to znalazlem na forum Re Kody CLIMATRONIC - 17-01-06 1340 w passatch 88-93 tez mozna pobawic sie climatronikiem po nacisnieciu OFF i temp jednoczesnie wyswietlaja sie kody oto lista 1 1 1 1 Sterownik uszkodzony 2 3 1 2 Czujnik temperatury płynu chłodzącego 3 1 3 3 Czujnik temperatury otoczenia 3 2 1 1 Czujnik temperatury w tablicy instrumentów 3 2 1 3 Czujnik temperatury zasysanego świeżego powietrza

VOLKSWAGEN PASSAT Kody CLIMATRONIC

Hejka Jeden łepek z forum golfa dał mi kody climatronic wyjasnienia chyba sa prawidłowe Lecz nie mogę nijak wejść do opcji kodów... Może ktoś z was wie jak to zrobić Próbowałem już na dwa sposoby doszedłem jedynie jak zmienić jednoski z celciusza na farenchajta... u mnie trzeba wcisnać AUTO i ECON ( passat B5 98 ) teraz pytanie na klimie przycisk recykulacji to jaki Próbowałem tak

w passatch 88-93 tez mozna pobawic sie climatronikiem po nacisnieciu OFF i temp jednoczesnie wyswietlaja sie kody oto lista 1 1 1 1 Sterownik uszkodzony 2 3 1 2 Czujnik temperatury płynu chłodzącego 3 1 3 3 Czujnik temperatury otoczenia 3 2 1 1 Czujnik temperatury w tablicy instrumentów 3 2 1 3 Czujnik temperatury zasysanego świeżego powietrza 3 2 2 3 Wyłącznik termiczny parownika 3 2 2 4 Wyłącznik

VOLKSWAGEN PASSAT Diagnostyka sond lambda i katalizatora 1.8T

DIAGNOSTYKA SOND LAMBDA I KATALIZATORA NA PRZYKŁADZIE silnikA 1.8T AWT z sondą szerokopasmową. Grupa 030. Układ regulacji lambda. 1. Status układu regulacji sondy lambda zainstalowanej przed katalizatorem. 2. Status układu regulacji sondy lambda zainstalowanej za katalizatorem. W grupie 030 w polu 1 można zaobserwować kilkucyfrowy kod binarny który zawiera status sondy przed katalizatorem.

VOLKSWAGEN PASSAT [ klimatyzacja] Climatronick nie grzeje.

Witam Tak jak w temacie klimatyzacja nastawiona na HI podaje mi chłodne powietrze. Po sprawdzeniu kodów wyświetliły się dwa kod 4122 (to jest silnik przegrody regulujący temperaturę) i 3234 (czujnik temperatury) Moje pytanie brzmi jak wygląda ten silniczek i czy da rade go jakoś naprawić. Czy będę miał jakieś problemy z wymontowaniem go PozdraVWiam

1 -silniczek klapy stabilizacji ciśnienia atmosferycznego V 2 -silniczek klapy regulacji temperatury V 68 3 -silniczek klapy głównej powietrza V 71 4 -klapa główna powietrza (rozdziela nadmuch na kratki lub na nogiszybę lub na kratkinogiszybę) 5 -klapa stabilizacji cisnienia atmosferycznego (pod filtrem) 6 -siłownik pneumatyczny klapy obiegu wewnętrznego 7 -siłownik pneumatyczny klapy nawiewu

Witam A ja z takim zapytaniem odnośnie silniczka sterującego klapą zimne ciepłe powietrze. Climatronic wyświetla mi takie błędy 4 1 2 2 silnik nastawnika klapy do regulacji temperatury 4 1 2 3 silnik nastawnika klapy I właśnie ten silniczek od regulacji temp. nie działa dzisiaj go wyciągnąłem rozebrałem i płytka która jest w środu ze ścieżkami wygląda tak. jak widać na tych zdjęciach

VOLKSWAGEN PASSAT oznaczenia czujników temperatury 2E

Nowy temat do pytań o numery części z ETKA. Stary httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt48099 ---------- Post added at 1033 ---------- Previous post was at 1032 ---------- scalanie postów test

071 115 562 C - wkład filtra oleju z uszczelką 3C0 127 434 - wkład filtra paliwa z uszczelką 1K0 129 620 D - wkład filtra powietrza 1K0 819 644 B - wkład filtra przeciwpyłkowego 1K2 907 511 G - silnik nastawczy możliwości zamkniętego obiegu powietrza (V 113) 1K0 907 511 D - silnik nastawczy możliwości zamkniętego obiegu powietrza (V 71) 1K0 907 511 B - silnik nastawczy klapy regulacji

Bardzo dziękuję za odpowiedź. Jeśli jest możliwość proszę także o info z numerem dla silniczka regulacji klapy obiegu wewnętrznego klapa odmrażania V85 (wyskakuje mi błąd 25b) oraz numer oryginalnej nagrzewnicy VW passat B5 1997r 1.9TDI AFN 110km sedan - - - - - aktualizacja - - - - - Witaj. Kod silnika ja osobiście poznałem kiedy wyszukałem w sieci na forum informacje dotyczące

VOLKSWAGEN PASSAT Problemy z nowym Passatem.

Witam Mam problem w roku 2006 zakupiłem nowego passata b6 w polskim Salonie. Autko super sie prowadziło do momentu usterek. Pomijajac ze kostki poduszek sie wypinały dwa razy i swiatła bi enony tez nawaliły gdzie w serwisie powiedzieli ze to kostki sie wypinają to nic w porównaniu z tym że -Siedzenie kierowcy sie wyciera a autko ma przejechane 30tys - autko bierze olej po 7000tys pusto - jak

Drogi kobrapytonie Zacznę od zbieżności. Kupiłeś samochód za 160k PLN z górką i nie interesowałeś się co kupujesz passat B6 zawsze powtarzam ZAWSZE będzie ścinał wewnętrzną stronę przednich opon. Jest to szczególnie dobrze widoczne na prawej oponie pod warunkiem że przez większość czasu jeździsz sam. To dlatego że buraki z VW postanowiły poprawić zawieszenie tylne dając zamiast

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Klimatyzacja

Witam Jezeli macie jakiekolwiek problemy ze swoja klima w aucie piszcie w tym temacie postaram sie wam pomóc jezeli ciezki bedzie to przypadek i duzo pisania to równiez telefonicznie 500 236 866 po ustaleniach opiszemy potem problem na forum.

Cześć wszystkim będę mega wdzięczny za pomoc. Ostatnio zaczęły się upały klima nie radziła sobie i byłem świadomy małej ilości odczynnika zrobiłem diagnozę klimatroniku poprzez konfigurację klawiszy i pokazało 3 błędy 318 - brak odczynnika 4FA i 4F7 więc wybrałem się do warsztatu we wtorek i zrobili full serwis klimy(nowy odczynnik ozonowanie odgrzybianie filtry etc.). Po odbiorze

VOLKSWAGEN PASSAT Świeci mi się kontrolka świec żarowych.

Świeci mi się kontrolka świec żarowych. I nie mogę odpalić auta. Świece wymieniłem parę miesięcy temu i było ok. Co może być Fachowcy wymyślają różne rzeczy. Może macie jakieś propozycje Jeden mówi że to przekaźnik świec żarowych a drugi co innego. Jest taki problem że nie zawsze świeci mi kontrolka i pali na dotyk. Mój passacior ma właśnie takie odchyły. Pozdrawiam i

Świecenie kontrolki świec żarowych informuje o tym że komputer nie pozwala odpalić silnika . podłącz pod vag i sprawdź błędy na kompie albo zrób diagnostykę . w tym celu znajdz gniazdo diagnostyczne . wygląda podobnie do gniazda euro i partząc od góry z lewej strony masz pin 7 to jest przewód danych a 4 i 5 to masa i postępuj z instrukcja nizej zapisaną - włącz zapłon - Przewód

VOLKSWAGEN PASSAT Coś terkocze w kokpicie

Witam mam dziwną usterkę w aucie passek B6 combi. Coś zaczęło terkotać pod deską rozdzielczą i jest to związane z klimatyzacjąnawiewemdmuchawą. Jedno z trojga bo jak wyłączę w ogóle klimę off to przestaje terkotać. Żeby było jasne o czym mówię to tu można posłuchać jak terkocze Terkot 1 Dźwięk nagrany po włożeniu kluczyka do stacyjki i wciśnięciu do poziomu kiedy to się

mgboczna Bzdury piszesz Terkotanie jest zwiastunem nadchodzącej konieczności wymiany jednego lub sięcej silniczków od klap Dla klimy dual jest tak silnik nastawczy zamkniętego obiegu powietrza 3C1 907 511 C silnik nastawczy klapy dławienia powietrza 3C1 907 511 D silnik nastawczy klapy regulacji temperatury 3C0 907 511 B silnik nastawczy klapy temp prawy 3c1 907 511 A silnik nastawczy klapy

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Passat B4

Witam. Mam otóż taki problem. Mam passat B4 1.9 TDI GT z Climatronikiem. Nie mam ciepłego nawiewu. Błąd na climatroniku to - 4 1 2 2 - silnik nastawnika klapy do regulacji temperatury. Czy to jest przyczyna Jak tak to jak to naprawić Dodam że wymieniłem termostat ponieważ temp. na silniku nie rosła. Czy układ może być zapowietrzony czy coś

VOLKSWAGEN PASSAT B4 passat b4 climatronic bez ECON

Witam Mam pytanie czy jest możliwość zrobienia tesu samodiagnozy w climatronicu z przyciskiem OFF tak jak w climatronicu z przyciskiem ECON. Jeżeli tak to za pomocą jakich klawiszy. Dziekuję za pomoc. Pozdrawiam

W tym typie climatronica diagnozę błędów zrobisz po jednoczesnym naciśnięciu OFF i temp (musisz przytrzymać przez dłuższą chwilę) jednocześnie wyświetlają się kody 1 1 1 1 Sterownik uszkodzony 2 3 1 2 Czujnik temperatury płynu chłodzącego 3 1 3 3 Czujnik temperatury otoczenia 3 2 1 1 Czujnik temperatury w tablicy instrumentów 3 2 1 3 Czujnik temperatury zasysanego świeżego powietrza

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Turbina rozgrzana do czerwoności

Panowie mam taki problem rozgrzewa mi sie turibina do czerownosci wymienilem katalizator bo byl pusty wymienilem turbine aczkolwiek okazało sie że moja jest dobra pozamienialem cewki wymienilem przeypływomierz z passata oczywiscie ktory zapierdziela jak burza jeszcze zostal mi sprawdzic rozrzxad bo ponoc jest porzestawiony o pol zeby alenie wierze ze to tak ma wielki wplyw jezeli ktos moze to niech podrzuci mi kilka wiadomosci o tym bo juz mam normalnie tego dosc tydzien u mechanika i nic

Kamil układ doładowania w każdym 1.8T przedstawiony jest na poniższym rysunku httpi98.photobucket.comalbumsl2...gt1257794127 Regulator działa w układzie zamkniętym w którym sterownik pobiera informacje o ilości pobranego powietrza z przepływomierza - na tej podstawie wie ile powietrza trafia do komory spalania w danym cyklu obrotu wału - dobiera dawkę paliwa na podstawie tzw. mapy i - jeśli

VOLKSWAGEN PASSAT Wysokie obroty biegu jałowego

Witam. Mam jak mi się wydaje dość prosty do zdiagnozowania problem a mianowicie chodzi o zbyt wysokie obroty biegu jałowego. Zaraz po zapaleniu silnika obroty rosną sobie do ok 2200 obrmin po czym następuje przełączenie na gaz i obroty spadają do normalnych (ok. 900 obrmin). Dodam że objaw ten występuje tylko na rozgrzanym silniku. Gdy zapalam autko rano objaw taki nie występuje. Na gazie

Witam. Więc i ja sie pod temat podepnę. Posiadam passata 1.8 RP LPG. No i hmm od czego zacząć od pewnego czasu mam problem z obrotami na PB a mianowicie jak silnik jest zimny pracuje pięknie a jak sie rozgrzeje to klapa . Komputer restartowałem co prawda pomogło ale na krotka metę. Gaz załapuje ale z gazem to akurat kwestia regulacji. W samochodzie wymieniłem Silniczek krokowy i dalej to samo. Zdjąłem wtrysk wyczyściłem i dalej to samo Proszę o pomoc z góry dziękuje

VOLKSWAGEN PASSAT climatronic

w autodiagnozie passata b4 z 1995r wyskoczył kod 4122 (to ostatnie w indeksie górnym) wychodzi na to ze jest to problem z silnikiem nastawnika klapy do regulacji temperatury. Jak to naprawić dodam ze na panelu nie wyswietlają się wszystkie kreski

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Vw passat 93r - ustawienie przeplywki

Czolem W sumie pierwszy raz tu no ale przegrzebalem forum paska i do tej pory nie znalazlem nikogo w miare obytego z ciezkim tematem ktory mnie dreczy. Napomne ze to passat z 93r w wersji romantycznego czerwonego kombi z silnikiem 2E czyli 8VP Sprawa ma sie tak ze szukam kogos kto stoczyl juz jakas bitwe z przeplywomierzem. U mnie przeplywomierz kiedy byl rozkalibrowany to podkrecenie tarczy w prawa

No to dodam troche informacji) Jezeli chodzi o szczelnosc - kiedy mialem nieszczelny dolot to mialem fale na obrotomierzu. Wiec jest szczelny moze poza jedna dziwna anomalia jaka towarzyszy roznym ustawieniom przeplywki. Zaleznie od tego czasem jak ja ustawialem mialem rozne punkty zawieszania sie obrotow. W najlepszym wypadku mialem tak ze obroty po puszczeniu gazu leca na 1000 obrotow po czym powolutku

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Grzeje przy ustawieniu climatronica na 18C na LO jest chłód

witam wszystkich. problem jest taki przy ustawieniu 18st na klimatronicu robi się strasznie ciepło w kabinie. w czasie jazdy muszę przełączać na LO by się nie zgrzać. a dodam że jeżdżę z dziećmi. jest to strasznie denerwujące. przeszukałem całe forum ale nie znalazłem podobnego problemu. zrobiłem test klimatronica i nic. czyli 444 po lewej ale po prawej było 02. nie mogłem przełączyć

U siebie zauwazylem ostatnio takie cus. Odpalam zimny silnik ustawiam temp np. na 20C w trybie econ po chwili zaczyna leciec cieple powietrze. Jade mijaja minuty powietrze w kabinie staje sie coraz cieplejsze wiec obnizam temp na 18C po chwili temp i predkosc nawiewu nie zmienia sie wiec albo daje na low (wtedy leci juz zimne powietrze) albo uchylam lekko okna. Ustawiam 28C temp i predkosc nawiewu

VOLKSWAGEN PASSAT Clima silniczki V70 V71 V85

Witam Panowie i Panie. Czy możliwym jest by jednocześnie zaprzestały współpracy wszystkie 3 silniczki klimy Ponieważ klima zaczęła mi robić taki numer że w czasie jazdy przy ustawieniu nawiewu np na połowę mocy słychać było jakby na 2 sekundy wentylator wiał najszybciej a na wyświetlaczu bez zmian postanowiłem zrobić test. Podłączam zatem Vaga i pokazuje mi 3 błędy a każdy dotyczył

U siebie zauwazylem ostatnio takie cus. Odpalam zimny silnik ustawiam temp np. na 20C w trybie econ po chwili zaczyna leciec cieple powietrze. Jade mijaja minuty powietrze w kabinie staje sie coraz cieplejsze wiec obnizam temp na 18C po chwili temp i predkosc nawiewu nie zmienia sie wiec albo daje na low (wtedy leci juz zimne powietrze) albo uchylam lekko okna. Ustawiam 28C temp i predkosc nawiewu

VOLKSWAGEN PASSAT Niezrozumialy problem z Climatronic-iem

Witam Dzisiaj rano zauwazylem ze climtronic bardzo slabo chodzi mi powietrze. Kontrola i napelnianie bylo jakies 2 miesiace temu wiec mysle ze czynnik dalej jest w ukladzie. Otwarlem maske zeby zobaczyc czu sprezarka sie wlacza i czy przewody z klimy sa zimne no wiec kompresor sie wlacza a przewody sa mrozaco zimne To dlaczego w samochodzie nie leci zimne powietrze Powiem ze nie ma zbyt duzej roznicy

po nacisnieciu OFF i temp jednoczesnie wyswietlaja sie kody oto lista 1 1 1 1 Sterownik uszkodzony 2 3 1 2 Czujnik temperatury płynu chłodzącego 3 1 3 3 Czujnik temperatury otoczenia 3 2 1 1 Czujnik temperatury w tablicy instrumentów 3 2 1 3 Czujnik temperatury zasysanego świeżego powietrza 3 2 2 3 Wyłącznik termiczny parownika 3 2 2 4 Wyłącznik ciśnieniowy klimatyzacji 3 2 3 4 Czujnik temperatury

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi