części samochodowe nanodatex

volkswagen passat silniczek krokowy przepływomierz

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat silniczek krokowy przepływomierz

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat silniczek krokowy przepływomierz

VOLKSWAGEN PASSAT SILNICZEK KROKOWY

W KTÓRY MIEJSCU ZNAJDUE SIĘ silniczek krokowy(SILNIK 2E) CHCE GO WYCZYŚCI FALUJĄ MI OBROTY

ja swoj mylem benzynka w ten sposob ze wlewalem ją do dwoch otworow i przeplukiwalempozniej dobrze jest go przedmuchac sprezonym powietrzem. Ale jesli faluja Ci obroty to sprawdz czy nie lapie gdzies (za przeplywomierzem) lewego powietrza.

VOLKSWAGEN PASSAT silnik nie schodzi z obrotów

witam kolegów Jestem posiadaczem vw passata B3 z 1991 r z silnikiem 2.0 115 km wielopunktowy wtrysk.Autko jest zagazowane. Mój problem polega na tym że czasami na biegu jałowym po mocniejszym dodaniu gazu silnik wiesza się na dośc wysokich obrotach. Z racji tego że nie posiada obrotomierza to mogę tylko przypuszczac że jest to p przedziale 2000 2500 obrmin. Nie raz sam powoli z nich schodzi

Zobacz Silniczki krokowe do VOLKSWAGEN PASSAT

VOLKSWAGEN PASSAT Jakie objawy sa gdy jest uszkoczony silniczek krokowy lub sonda lambda

Pomożecie mi określić usterkę W moim passacie 2.0 2e 115km silnik pracuje na benzynie tylko na wolnych obrotach max do 2000 obr i to jeszcze tak nie równo a lpg pracuje dosć dobrze tylko od 4 tys się muli. Co może być uszkodzone bo mi sie wydaje ze to może być spowodowane przez silniczek krokowy albo sonde lambda. A wy co o tym myslicie

Witam.Sprawdź przepływomierznie tylko pod względem mechanicznym ale i elektrycznymz czasem ścieżka oporowa się wyciera. Ja to już przechodziłemna benzynie wcale nie chciał jeżdzić jednak na gazie dobrze chodziłnie przymulałmożesz też sprawdzić czujnik temperatury i szczelność dolotu.Dodamże wstawiłem przepływomierz od oplajest tańszy a silnik pracuje na nim ok.

VOLKSWAGEN PASSAT jak wyczyścić silniczek krokowy

Witam juz kiedyś pisałem o moim problemie a mianowicie chodzi o passata b4 z sinikiem 20 oznaczenie 2E kiedy go odpale wcisne gaz to najpierw sie zamuli (nie chce jechac)i dopiero po chwili puszcza i normalnie jedzie tak jakby odrazu sie nie chciał wkręcać wymieniłem kable WNświece i mówią że to może byc wina silniczka krokowego i podobno sie go czysci tylko jak niestety nie wiem jak wiec prosze was o instruktaz a moż macie inny pomysł co to może być prosze o pomoc pozdrawiam

przegrzeb ten temat jest napisane jak wyczyścić przepływomierz mi pomogło troche. httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt61223

VOLKSWAGEN PASSAT problemy po eksplozji pod maską

Witam wszystkich Ostatnio miałem eksplozję pod maską - wywaliło gumowe przewody odpowietrzania miski olejowej() pękła obudowa filtra powietrza na dole stąd pewnie nieszczelność (nie mogę nigdzie jej dostać na allegro też mało tego...) Po tej eksplozji było już tylko coraz gorzej a zrobić musiałem jeszcze trochę kilometrów.... Ogólnie samochód stracił moc z upływem czasu coraz

Miałem wiele problemów ze strzałami. Kosztowało mnie to wiele (2 przepływki obudowa filtra odma). W tej chwili możesz mieć problemy przez nieszczelny przepływomierz lub inny element na którym silnik "łapie" lewe powietrze. Dlatego te wysokie obroty i gaśnięcie. To są jednak juz skutki "strzału" a Ty musisz znać raczej ich przyczynę. Ja długo zastanawiałem się dlaczego

VOLKSWAGEN PASSAT Przepływomierz i zwiazek z falowaniem obrotów

Witam Chciałem zapytać czy regulatorem ktory obraca sprzezyne w przepływomierzu mozna ustabilizować obroty w aucie. Wydaje mi sie ze sprezyna nie ma juz takich własciwosci i trzeba ja podregulować. Chodzi oto by naciagnać sprzezyne zeby klapka nie reagowała tak gwałtownie tylko troche stabilniej. Kiedy po wymianie silniczka krokowego i wielu innych zabiegach nie wiele pomagało postanowiłem

Witajcie Niestety nie mam jak zmierzyć opornosci moze o to kogos poprosze z benzyna masz racje pewnie traci sie ustawienia map beznzynowych przy braku jazd na beznynie . Nie jestm pewnien ale na rurze od odmy jest chyba silniczek krokowy. Dodatkowo odkryłem jedna rzecz Silnik pali bardzo dobrze na beznynie faluje na gazie ale z odłaczona przepływka szaleje na beznynie a chodzi równo na gazie.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Niskie obroty

Witam wszystkich.Mam problem z niskimi obrotami silnikado 2000 obr silnik pracuje tak jakby na 3 cylindrach.Powyzej 2000 jest prawie dobrze ale stracil troszke konikow.Dodam jeszcze ze autko jest zagazowane ale to chyba bez znaczenia bo tak samo jest na benzynie jak i na gazie.prosze was o pomoc.Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

Sprawdź napewno przewody wysokiego i świece. U mnie problemy z obrotami i kultura pracy silnika spowodowana była przebiciem na wysokich. Pomogła wymiana. I od razu mówię żebyś się nie ździwił. Jeśli przewody nie były wymieniane od nowości polecam to zrobić (przewodów nie kupuj na allegro polecam BERU są drogie ale dobre). U mnie elektryk nie wykrył przebicia (pomiar VAGiem i Ohmomierzem)

Co do kompresjito jestem pewien ze to nie to bo byla sprawdzana i na wszystkich cylindrach jest prawie jednakowa.Diagnostyka VAGiem byla robionai nie wykazala zadnych bledow.Jadnakze ostatnio sprawdzalismy go w czasie jazdy i stwierdzilismy ze parametry przeplywu powietrza byly takie same przy zmianie obrotow i nie zgadzala sie temperatura tylko nie wiem czego np.temp cieczy chlodzacej byla w normie

VOLKSWAGEN PASSAT pasek 1.8 silnik PB DIGIFANT gaz

od jakiegoś czasu mam problemy z jazdą na benzynie szczególnie na zimnym silniku falują obroty i gasnie od jakiegoś czasu zaczeły mi falowac obroty przy jeździe na gazie po sprawdzeniu wtrysków okazało sie że 3 z nich nadaja się do kosza na śmieci czy ma ktoś może na zbyciu ma jeszcze pytanko odnosnie silnika krokowego i przepływomierza przepływomierz przemyłem benzynką i wd40 a jak

zakupiłem dzisiaj jakiś smar grafitowy w aerozolu przeczyściłem silniczek krokowy ale nic nie dało przepływomierza sie nie czepie bo nie wiem jak rozebrac czy wystarczy że odkręce 4 śruby wewnątrz pokrywy filtra powietrza i najważniejsze czym i jak go wyczyścic

VOLKSWAGEN PASSAT Nieregularna praca silnika na wolnych obrotach

Jestem posiadaczem starszego modelu pasata B3 silnik 20 ośmio zaworowy benzyna gaz.Miałem wystrzał na gazie.Uszkodziło przepływomierz.Wymieniłem na inny zresetowałem komputer byłem nawet na regulacji gazu.Pali teraz dobrze jeżdzi terz wporządku ale mam problemy z wolnymi obrotami raz są a raz nie.To znaczy samochód nie gasnie ale obroty pływają.Podejrzewam silniczek krokowy.Morze doradzicie

VOLKSWAGEN PASSAT Wariujące obroty o co chodzi

Mam pasat 18 benzyna z gazem rok 91.generalnie niby wszystko ok. z silnikiem ale na gazie nawet ładnie trzyma obroty a na benzynie szczególnie rano na zimnym silniku chodzi tak jak 20 letni dieselw ogóle mam wrażenie że na gazie są lepsze osiągi niż na benzynie.ale najgorsze jest to ze czasem łapie wysokie obroty i wyje chwileprzestanie i znowu.czasem nie ma tego problemu przez tydzieńdwa

warto sprawdzić jest układ dolotowy powietrza jeżeli za przepływomierzem jest jakaś nieszczelność to już będzie miał złe obroty na benzynie przedewszystkim albo silniczek krokowy ja mam vr6 miałem identyczny objaw u mnie była to pęknięta rura dolotowa do kolektora ssącego wymieniłem skasowałem błędy i jes super i na benzynie i na gazie

VOLKSWAGEN PASSAT gaśnie na obrotach jałowych

Mam z tym duży problem po wyrzuceniu na luz obroty spadają i auto gaśnie czasem przy nasiśnięciu pedału gazu dlawi się i tez gaśnie. Okoliczni elektomechanicy tylko mądrzą się ale nie potrafią usunąć przyczyny podobno krokowiec jest ok. świece przewody też proszę o jakieś sugestie. Może coś z przepustnicą ale jak ją sprawdzić i ewentualnie naprawić

Dzięki za podpowiedż któryś z mechaników też sugerował przepływomierz ale nie chciał naprawiać tylko od razu wymieniać a to kosztowna sprawa. Tak przy okazji może ktoś poradzi jak domowym sposobem sprawdzić czy silniczek krokowy jest sprawny bo mechanikom po prostu nie wierzę albo poleci mi ktos dobrego elektro mechanika z Warszawy. Dzięki z góry.

VOLKSWAGEN problem z passatem 2E obroty szaleja

witam mam problem z autem a mianowicie jezeli odpale i dodam gazu to obroty zchodza powoli i przy koncu nagle na ulamek spadna a pozniej utrzymoja sie dosc wysoko patrzylem na silniczek krokowy ale nie mam pojecia jak powinien reagowac sprawny.Moj po przekreceniu zaplonu caly czas buczy a jak zapale i odepne wtyczke to sie nic nie zmienia z obrotami .Silnik to 2.0 2E na wielopunkcie . Jezeli moge

dziekuje za dotychczasowe odpowiedzi a odnosnie dmuchania w korek to u mnie prawie nie dmucha ale czy to normalne ze spadna troche obroty a jezeli chodzi o przeplywomierz to po odpieciu go auto gasnie co to oznacza . Czy wasze silniki 2E powoli schodza z wysokich obrotow a jak mam wymyc ten silniczek krokowy POZDRAWIAM

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi