Aby dodać adres forum do wyszukiwarki wypełnij formularz.
Dziękujemy za zgłoszenie.
Nanoforum to przeszukiwarka for samochodowych i aukcji.
Możesz przeszukać wszystkie fora samochodowe oraz aukcje pod kątem tematów i części motoryzacyjnych.
Tak to normalne bo do rozpoznania położenia GMP pierwszego cylindra za pomocą czujnika wału korbowego trzeba co najmniej dwóch jego obrotów (jeden obrót wałka rozrządu).
zgadza sie ale u mnie to odpala dopiero po ok 5-15 probach krecenia na rozruszniku po 5-10sekund kazda. Wiec troche opornie tak mi sie wydaje. Musze sprawdzic poprawnosc ustawienia rozrzadu filtr paliwa i sam nie wiem co jeszcze 636 bo koncza mi sie juz koncepcje.
Sprawdź jeszcze aku bo może rozrusznik nie osiąga progu obrotów wymaganych przez sterownik silnika do jego odpalenia. Taka przypadłość miały starsze Tourany 19l. Rozwiązanie to poprawianie softu lub wymiana rozrusznika.
No więc Czujnik kosztuje 40 funtów oryginalny a wymiana kosztowała 200 z softem programu dziagnostyką wykasowaniem błędów itp.Od tego czujnika komputer wariuje silnik przechodzi w stan awaryjny i jak czujnik pada to bierze sygnał z czujnika położenia wałka rozrządu(taki bajer żeby autko dojechało do serwisu).Prawdopodobnie nie trzeba ściągać skrzyni biegów ale wymiana tego to totalna
Rocznik 2006 TDI 140 PD motor BMP (2 zawory na cylinder ) przebieg 104.000 cena 150.000 Szwedzkich koron zrobilem nim 20.000 kmzadnych problemowwymieniac olej sam jezdze na Castrol 530 Edge(VW 500.07)dolewka po 20.000 km -05l spalanie srednie 05-06 l100kmsamochod ma 3 lata Vag-Com nie pokazuje zadnych usterektroche denerwujace skrzypienie plastikow ale mozna sobie z tym poradzc jak ktos umie wlozyc troche waty lub bawelnianych chusteczek.... To moj czwarty model passata najbardziej do tej pory bylem zadowolony z wersji 89zobaczymy jak ten bedzie sie sprawowal przez nastepne 100 - 150 tys. km sam robie servisyostatnio wymienilem pasek rozrzadu i pompe wody przy 115.000 na wiosne beda nowe klocki hamulcowe i opony - na razie tylko samo zadowolenie - pomimo kosztow nowe samochody kosztuja 3 x tyle co 10 - letnie w servisie Pozdrawiam wszystkich fanw passatA - dla porownania - wymiana paska rozrzadu i pompy wody w Sztokholmie kosztuje 7500 Skr 3000 PLN - POWARIOWALI P.S Mam wszystkie manuale od rocznika 1988 d0 2005 oraz spore doswiadczenie z nowymi volkswagenami sluze pomoca jesli ktos zapyta... Lubar
ASO itd itp. Czy ktos jest w stanie po nr VIN sprawdzic historie tego autka i czy to CR Na co warto jeszcze zwrocic uwage zy te 183 tys km to duzy przebieg jak na to autko i zaraz zacznie sie sypac Rozumiem ze tego rocznika mikropekniecia glowicy juz nie dotycza Co ile wymienia sie w nim rozrzad i jak dbac o dsg co jaki czas wymieniac olej w DSG i co jeszcze Ponizej link do aukcji httpotomoto.plvolkswagen-passat-...C20510067.html
na co warto zwrócić uwagę tak tutaj ciężko się przebić przez te 160 stron postów i wybrać najważniejsze informacje. Może nie tyle co ciężko ile musiałbym poświęcić naprawdę dużo czasu. Stąd chciałbym spytać czy ktoś może mi streścić na podstawie linka do ogłoszenia czego się mogę spodziewać po danym modelu przy takim przebiegu i cenie Oto ten link httpotomoto.plvolkswagen-passat-...C20529887.html
Dlaczego piszę tą wiadomość Otóż analizowałem ten wątek od początku. Sporo treści ponad 200 stron. Napotkałem wypowiedzi osób mających problemy z Paskiem napotkałem też wypowiedzi osób które ich nie mają. Co ważne napotkałem wypowiedzi wyjaśniające dlaczego tak dużo osób pisze o problemach. Przyłączam się do osób które mówią o tym że to po prostu statystyka. passaty
Widać cały świat jest mały i mechanicy piszą np. książki serwisowe bo w nich stoi że pasek fabryczny (w B5 np. AFN) wymienia się po 90k km a następne zaleca się do 70k km i taka jest praktyka (Sam naprawiam - VW passat). Kolega któremu wtedy odpowiadałem (Michał Enter) miał właśnie passata B5. Oprócz tego zwróć uwagę na fakt że odnosisz się do postów z 2007 roku trudniąc się
Czy wymiana rozrządu w Passacie B5 2.0tdi 136KM tak samo co 120tkm Tak jak w passat B6 2.0tdi 140KM
Witam. Chciałbym już wymienić swój rozrząd. Przebieg 110 000km. Silnik BKP. Jakiej firmy polecacie Byłem w ASO koszt rozrząd 800zł plus pompa wody 200zł przy zwrocie starej. Pewnie netto ale nie powiedział cwaniaczek jeden. Najbardziej odpowiada mi to httpmoto.allegro.plrozrzad-pompa...755310153.html Czy coś takiego httpmoto.allegro.plrozrzad-pompa-vw-passat-b6-golf-v-2-0tdi-03g198119-i2769333568.html
Witam Wszystkich serdecznie. jestem posiadaczem passata b6 z 2007r 140 BKP. problem zaczął się dwa tygodnie temu i trwa do tej pory.. mianowicie próbowałem odpalić auto i nic kręciło kręciło a nie odpaliło ściągnąłem mechanika do domu żeby sprawdził co jest grane podpiął vaga i komputer nie pokazał żadnych będów więc zaczęliśmy sprawdzać układ paliwowy i odkryliśmy pompka
Witajcie. Jestem przed zakupem passata B6 2.0TDI 140KM 2005r. Ze wzgledu na brak (jeszcze) instrukcji i książki serwisowej oraz pomimo usilnych poszukiwań nie udało mi się znaleźć rzetelnej informacji co ile km należy zmieniać rozrząd w tym modelu Ktoś mógłby mi podać jak to jest Dzięki.
w jakim manualu nie masz wymiany oleju Mam passata B5FL i B6 w obudwu jest wymiana oliwy przewidziana co 15tys. lub long life. Ja zawsze wymieniam co 10tys ale to inny temat. Pytanie dotyczy rozrządu. Tak jak napisałem w serwisówce jest po 120tys sprawdzić a po 180tys wymienić. Dzisiaj pytałem o to gościa w serwisie i stwierdził jeździć wymieniać jak producent przewiduje. Ale to nie z jego
Producent podaje jasno co ile wymiana rozrządu i tego się trzymajmy jeśli części oryginalne po co poprawiać fabrykę i zmieniać częściej myśli w moim przypadku jeden passat co 120 tys a b6 co 150 wymieniłem w salonie mam fakturę i gwarancję części oryginalne i myślę że będzie dobrze ---------- Post added at 2008 ---------- Previous post was at 2002 ---------- po co wymieniać olej w skrzyni manualnej
Witam Mam B6 2.0 TDI na pompowtryskach 140 km z 2005 r. 1.-2009 Swojego Passka kupiłem go w marcu 2009 roku w Berlinie sprowadzony z Włoch z udokumentowanym przebiegiem 165 tys. km Z Berlina przyjechał bez problemów na kołach i od razu odstawiłem go do zaufanego warsztatu na wymianę oleju i paska rozrządu. Już w warsztacie zaczął głośno klekotać i walić w filtr powietrza. Okazało się