części samochodowe nanodatex

volkswagen passat rozrząd b6

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat rozrząd b6

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat rozrząd b6

VOLKSWAGEN PASSAT B5 SPIS TEMATÓW B5 (3B i 3BG) FAQ - P O C Z Y T A J

SPIS TEMATÓW B5 (3B i 3BG) FAQ - P O C Z Y T A J Jako że coraz częściej zaczynają się pojawiać te same pytania robię krótkie poglądowe zestawienie najczęściej poruszanych tematów. Proszę o zapoznanie się z treścią tej wiadomości zanim zdecydujecie się na wysłanie własnego posta. Nie jest to zbiór wszystkich tematów dlatego odsyłam również do szukajki. No to zaczynamy IDENTYFIKACJA

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Zmiana rozrzadu w B6 z 2005r.

Witam.Interesuja mnie wszystkie praktyczne porady dotyczace zmiany rozrządu w modelu B6 z 2005r oraz ewentualne ceny wymiany. Może ktoś sam wymieniał czy wielki problem z demontazem . Poprzednio miałem B5 w benzynie tam wymiana to była porażka niemca. Zdejmowanie całego przodu łącznie z lampami klimą itd. to istny szok. Na jakie niespodzianki można trafić w trakcie wymiany nie wspominając

Jak robić to tylko porządnie Lepiej teraz dołożyć pare groszy i kupić wszystko co trzeba niż potem płacić drugi raz za tą samą czynność. Puści Ci rolka i będą jaja jak berety. Mój mechanior mówi że lepiej skrócić interwał wymiany paska rozrządu do 100 tyś km oraz przy wymianie należy zrobić wszystko. Miał taką sytuacje że robił rozrząd w B6 2.0 TDI. Klient chciał zaoszczędzić

Witam koledzy Mam pytanko mam passata 3C 122006r. 2.0 TDI 170KM BMR Mam przejechane 108 tys km mysle powoli o zmianie rozrządu jak sądzicie jest sens dac te 400-500zl więcej za wymiane w ASO dla pieczatki w ks serwisowej czy wymienic normalnie u mechanika za normalne pieniadze Jak sądzicie... Bo części daje swoje tylko chodzi mi o sama robocizne... Mam na myśli serwis INTER-WELM Bielsko-Biała... Pozdrawiam...

Ja w przyszłym tygodniu oddaje paska 2.0 tdi 07r z przebiegiem 149tys na wymianę rozrządu oleju i filtrów powiem mechanikowi aby wymienił cały kompletny rozrząd wraz z pompą aby nie było później przygód i narzekań że passat to szrot i szmelc jak to inni robią na tym forum.

No okey coś wymyślę... ASO mi powiedziało za wymiane kompletnego rozrządu bez części ok. 600zł 100zł za wymianę pompy wody. Więc nie wiem czy to jest dobra cena czy dużo Tak w ogóle to mam przejechane 108 tys km wiec jest sens zeby juz wymianiac rozrząd

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Problem z odpaleniem Passata B6

Witam serdecznie forumowiczów.Problem mój polega na tym że dziś po kolejnej próbie odpalenia mojego paska auto nie odpala.Zapalają się kontrolki czerwona układu kierowniczego ABS koloru żółtego i ESP oraz lampka sygnalizacji układu poduszek powietrza.Ogólnie autko głupieje po włączeniu zapłonu uruchamia się wentylator układu chłodzenia i wyżej wymienione lampki rozrusznik kręci

Po skasowaniu nie widzi bledu czujnika polozenia walka rozrzadu dopiero jak krece go na rozruszniku i nie odpali to po ponownym skanowaniu pokazuje ten blad. I znowu jak go wykasuje i bez proby odpalenia (bez krecenia rozrusznikiem) zeskanuje VAGiem silnik to tego bledu juz nie widzi. Wiazka sprawdzona z wiazka jest wszystko OK nie ma zwarc napiecia sa prawidlowe wiec polaczenie czujnik -> komputer jest OK

Skoro tak to pozostaje do sprawdzenia ustawienie rozrządu i czujnik.

Rozrzad sprawdzalem zalozylem blokade na wal korbowy i przy zblokowanym dole pasuja blokady w kolkach rozrzadu wiec chyba jest dobrze. No chyba ze jakos inaczej sie sprawdza poprawne ustawienie rozrzadu

Trzeba wymienić czujnik położenia wałka rozrządu miałem to samo po wymianie wszystko OK. Koszt czujnika około 250zł kupiony poza ASO. Gorzej z wymianą w zależności jakie masz oznaczenie silnika jezeli BKP to na 100% trzeba zdjąć rozrząd.

VOLKSWAGEN PASSAT Czujnikpompa paliwapompowtrysk...pomocy....

Witam wszystkich.........potrzebuję pomocy bo sam już nie mam zdrowia i nerwów chyba sobie nie poradzę. Może zacznę od początku i chronologicznie bo problem jest złożony. Autko (passat 2005r 140KM) kupiłem w zeszłym roku w sierpniu. Przez jakiś czas było ok po ok 3 miesiącach użytkowania zaczęły pojawiać się pierwsze sporadyczne objawy (błędy) dotyczące kolumny kierownicy które

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Dziwna praca silnika passat B6 2.0tdi BKP

Witam mam problem z silnikiem od b6-stki BKP 2.0tdi. Zmieniają się obroty o jakieś 30 obr. sprawdzane VCDS. Pracuje nierówno na biegu jałowym i podczas trzymania gazu równo np. 1500obrmin. Sprzęgło odpada bo po wciśnięciu jest tak samo (nierówna praca). Przepływomierz też odpada diagnostyka (brak błędów) i tyle. Na forum są tylko objawy dwumasa. Wiec to mi nic nie daje. Obroty spadaja

Dobra a co sądzicie o tym.. B6 jak w opisie BKP 140 z dsg kupiłem będąc świadomym najczęstszych usterek tego motoru ale dzieje sie coś innego.. Auto na wolnych obrotach wpada w wibracje takie że czuć je wyraźnie na kierownicy siedzeniu jak otworzy się maskę to cała się telepie. Na zimnym pracuje równo ale podejrzewam że to dlatego że ma wyższe obroty. Nie wyskakuje żaden błąd

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Odpala a później gaśnie 1.9 TDI B6

Witam Posiadam passata B6 TDI 1.9 BKC 105 chip produkcja 2005-08-11 model 2006 manual 91 tys. km orginał na 100% i tego auta problem dotyczy miał być taki niezawodny .Jest wiele tematów na podobne objawy lecz ja nie znalazłem odpowiedzi na mój problem . Jadąc nagle wyskoczył komunikat MOTOR STOP OIL .... migająca kontrolka oleju wyłączyło się ESP nie mogłem włączyć i świeciła się

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Buczenie w kabinie przy 1100-1600 obrmin passat B6 170KM

Witam Mam passata TDI z 2007 w wersji 170 KM. W przedziale obrotów silnika ok 1100 - 1600 obr niezależnie od prędkosci samochodu (na postoju tez to jest) słysze basowe buczenie wewnątrz samochodu - raczej z przodu jakby od silnika. Na tylnim siedzeniu tego nie słychać. Co ciekawe przy nasłuchiwaniu silnika od zewnątrz nic nie słychać. W ASO mechanicy nic nie moga znaleźć twierdzą że

U mnie buczenie najbardziej słychać podczas jazdy ze stałą prędkością właśnie wtedy kiedy wskazówka obrotomierza wskazuje 1100-1600 obrmin. W zasadzie to raczej nic mi się nie trzęsie w kabinie - tylko słychać basowe buczenie z silnika. Wymieniałem w ASO niedawno rozrząd - czy mogli źle załoźyć ten rozrząd Pozdrawiam

100% pewności nie mam że to z silnika ale w kabinie ewidentnie słychać to od strony silnika. Jak pisałem wcześniej objawy są znikome przy zimnym silnikua jak wymieniałem rozrząd to również wymianiałem termostat gdyż silnik się niedogrzewał. Więc po wizycie w aso silnik się zaczął dogrzewać i buczenie wystąpiło i nie mam pewności czy to wadliwy rozrząd.

VOLKSWAGEN PASSAT B6 passat B6 C3 po prostu zgasł

Wiem że temat był wielokrotnie poruszany ale żądnego nie mogę przypisać do swojego problemu i nigdzie nie znalazłem odpowiedzi. MOże ktoś obecnie miał taki problem to prosze o pomoc. Rzecz ma się natsępująco Mam passata z 12.2005 r. B6 w nowej budzie 2.0TDI 140 Km ma przejechane 115 tyś km Na skrzyżowaniu podjechałem stanąłem a kiedy chciałem ruszyć okazało że silnik zgasł..

Ja mam podobny problem ale z passatem B5 FL TDI 131PS itam Mam problem. Mam passata B5 FL 131PS a mianowicie w czasie jazdy zgasł mi i juz nie zapali tzn odpali na pare sekund i gasnie ma niskie obroty gdy podbiolem pod komputer wykazało blad P0321 Błedny sygnał układu rozdzi.... Wymieniłem czujnik połozenia wałka rozrzadu czujnik wały i pompe paliwa Po tym dalej nie chce odpalic a i przed

Koledzy a ja mam następujący problem. Ruszam normalnie 1 2 i 3 a on zasł i już nie odpalił. Pompka paliwa działa (odpiąłem wężyk pod kanapą i siknął paliwem jak włożyłem kluczyk). Na VCDSie pokazuje mi taki błąd Kod Adres 01 Silnik Plik etykiet 03G-906-018-BKP.clb Oznaczenie elementu SW 03G 906 018 CE HW 03G 906 018 CE Komponent R4 2.0l PPD1.5 G 9707 Weryfikacja --H45--- Numer

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Odpalenie Paska B6 2.0TDI z odlaczonym czujnikiem pol. walka rozrzadu

Opisuje swoj problem TU ale nie mam pewnosci czy jest to w 100% wina czujnika polozenia walka rozrzadu. Czy ktos z VAGiem bylby na tyle uczynny i mogl sprawdzic u siebie jak autko bedzie odpalalo po odloczeniu tego czujnika Wtyczka tego czujnika znajduje sie z przodu silnika pod przepustnica taka jasno-szara. Z gory dzieki za pomoc. U mnie po odlaczeniu tej wtyczki musze go krecic rozrusznikiem czasami

Tak to normalne bo do rozpoznania położenia GMP pierwszego cylindra za pomocą czujnika wału korbowego trzeba co najmniej dwóch jego obrotów (jeden obrót wałka rozrządu).

zgadza sie ale u mnie to odpala dopiero po ok 5-15 probach krecenia na rozruszniku po 5-10sekund kazda. Wiec troche opornie tak mi sie wydaje. Musze sprawdzic poprawnosc ustawienia rozrzadu filtr paliwa i sam nie wiem co jeszcze 636 bo koncza mi sie juz koncepcje.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam szanownych forumowiczów Szukałem pod hasłem rozrząd podobnych przypadków ale nie udało mi się na nic trafić zatem piszę. Posiadam passata B6 z 2006 roku silnik BMA. Wyłączył się na drugim biegu przy 1600 rpm. Komputer nie pokazał żadnego błędu do serwisu nie zagonił ale i tak jako doświadczony user volkswagena i stały bywalec serwisu pognałem z Niemcem do kliniki VW. Panowie

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Nietypowy swap. Passat B6 2.0 TDI

No witam Chciałem się pochwalić osiągnięciem warsztatu w którym pracuję. Mamy klienta który zajechał swoją B6-tke (wypadła korba na trzecim i zrobiła krater w bloku). Klient nie mógł albo nie miał za co znaleźć takiego bloku. My mieliśmy blok z 1.9TDI z audi A4 na pompo-wtrysku. Po przemyśleniach i oględzinach obydwóch bloków doszliśmy do wniosku że zrobimy B6 1.9 TDI z

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Problem z kopceniem Passat B6

Witam mam pytanie. Rozglądam się za zakupem passat B6 ostatnio trafił mi się ciekawy model ale jest jeden problem - kopci przy gazowaniu i to na czarno. Po wyjściu z auta czuć ropę a z rury wydechowej nie ma specyficznego zapachu dla tych modeli. Jest to model 2006 roku 2.0 TDI manual 140 KM oznaczenie silnika to - BKP obecnie ma przebieg 120 tyś przy 119 tyś był zmieniany rozrząd i chyba

VOLKSWAGEN PASSAT Kupujemy Passata B6B7-na co zwrócić uwagę jaką wersję wybrać

Przejrzałem całe forum i niestety nie znalazłem takiego tematu ogólnego a szkoda. Były zapytania o poszczególne modele z poszczególnymi silnikami ale nigdy nie było o ogólnej kondycji rodzimy. Zatem tu chciałbym poznać opinię wszystkich posiadaczy B6 w kwestii tego na co kupujący ma zwrócić uwagę jakie silniki polecacie a jakie lepiej omijać z daleka. Tak by każdy kupujący dany

jeśli kogoś interesuje to auto httpwww.otomoto.plindex.phpsectshow&idC12253279 zmiana linka - mój błąd bok malowany na 100% na moje maska też środek taki trochę zaniedbany i brudny. zawieszenie sport i siedzenia sport dla mnie to porażka moze dlatego że nie mam gabarytów adama małysza wszystko tam trzeszczy jak w przedwojennej stodole przebieg możliwy ale rozrząd do robienia zawias

Witam Kolega forumowy Qdlik naprowadził mnie na ten temat więc podpinam się. W czwartek jadę oglądać passata B6 2.0 Turbo FSI 2006 (silnik o nazwie kodowej prawdopodobnie BWA). Auto będzie oglądane i sprawdzane przez specjalizowany warsztat (Wrocław WOJTANOWICZ byłe ASO obecnie niezależny) jednak już dużo wcześniej pozyskiwałem wiedzę na temat silników FSITFSI i chciałem sobie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 migająca kontrolka oleju(silnik zgasł)

Witam wszystkich i proszę o poradę. Dziś wracając z pracy zaczęła piszczeć kontrolka oleju(świeciła na czerwono)w tym samym momencie w silniku zaczęło coś stukać i samochód zgasł.Stało się to podczas jazdy.Samochód wrócił do domu na lawecie.Po przekręceniu kluczyka i próbie odpalenia niczero reakcji.Olej wymieniany co 10 000 km.Stan na bagnecie ok.Po zatrzymaniu odkręciłem korek

passat b5 fl 2.0 tdi 136 km 2004 rok DPF highline kod silnika BGW przebieg 240 tyś zatarty silnik na panewkach i wale.(ktoś przy regeneracji turbiny źle przymocował rurke która idzie od filtra oleju do turbiny była z byt mocno naprężona i pod wpływem drgań rurka pękła i wydupcyło olej) Już wiem co mniej więcej do wymiany 1 Tłok z korbowodemWałpanewki główne korbowodowe uszczelka

VOLKSWAGEN PASSAT Czy mam przestawiony rozrząd

Może to głupie co napiszę ale szukam przyczyny dlaczego mój passat zaczął palić więcej. I jeszcze to przyszło mi do głowy. Jakiś czas temu "mechanicy" wymieniali mi pompowtrysk. Ponieważ nie mogli poradzić sobie z pokrywa silnika( zachaczała sie o frez na kole zębatym ) jeden z nich nałożył klucz i delikatnie obrócił kołem zębatym na którym jest pasek rozrządu. Czytałem

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Serwis B6

Witam zastanawiam się nad zakupem samochodu a jedna z możliwości to VW passat B6 1.9 TDI lub 2.0 TDI. Zdaję sobie sprawę że im nowszy samochód tym droższy serwis. Ale chciałbym się przynajmniej zorientować jakie mogą być koszty eksploatacji pojazdu. W związku z tym mam kilka pytań 1) czy w ww modelach występuje pasek czy łańcuch rozrządu ewentualnie co ile się go wymienia i ile

VOLKSWAGEN PASSAT WYmiana rozrzadu i oleju passat 2005

Witam Szybkie pytanko co ile km zmienia sie pasek rozrzadu i oleji passat 2005 1.9 TDI 105PS pozdrawiam

Witajcie. Jestem przed zakupem passata B6 2.0TDI 140KM 2005r. Ze wzgledu na brak (jeszcze) instrukcji i książki serwisowej oraz pomimo usilnych poszukiwań nie udało mi się znaleźć rzetelnej informacji co ile km należy zmieniać rozrząd w tym modelu Ktoś mógłby mi podać jak to jest Dzięki.

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Jaki macie przebieg w swoich B6 dotychczasowe naprawy

Tak jak w temacie napiszmy jakie mamy przebiegi w swoich paskach B6 oraz przy jakim przebiegu padł napęd pompy To ja pierwszy Przebieg 235000 km i rośnie Napęd pompy ------------- 234 tyś wymiana turbiny i odpukać to tyle na dzień dzisiejszy

Kupiony przy 115kkm w marcu 2012. Dzisiaj ma 143kkm. W zeszłym tygodniu wymieniłem rozrząd. A co do awari -130tys- czujnik pasów kierowcy ciągle piszczał mimo że pasy zapięte trzeba było go wyłączyć -140tys- n75- migające świece żarowe brak mocy tryb awaryjny okazało się że się zrobiła dziura przy turbo i powietrze uciekało bokiem httpwww38.zippyshare.comv22531944file.html -143tys-

Ja mam obecnie 161 tyś km. Samochód posiadam od 2 lat - miał 130 tyś km - sprowadziłem z Holandii wraz z historią serwisów itd. Odkąd jeżdżę to wymieniałem - na początku klocki hamulcowe tyłświece filtry itd - filtr recyrkulacji spalin - EGR coś koło 1 miesiąca po zakupie - po 6 miesiącach komunikat z błędem o blokadzie kolumny kierownicy - jak wiadomo znana dolegliwość usterka

VOLKSWAGEN PASSAT B6 kąt synchronizacji passat b6 170KM tdi

witam muszę sprawdzić i ustawić kąt synchronizacji jest to silnik który posiada dwa wałki rozrządu i obydwa mają mozliwość regulacji którym wałkiem ustawiać i w których blokach należy patrzeć tak samo jak w 140KM z jednym wałkiem grupa 4 okienko 4

Witam Posiadam interfejs HEX-USBCAN oprogramowanie VCDS ADAKO Chciałbym sprawdzić i ewentualnie skorygować kąt synchronizacji rozrządu .Ponieważ są to moje pierwsze kroki w obsłudze i diagnostyce prosiłbym o szczegółową instrukcję jak to zrobić tym programem i jakie powinny być te parametry dla tego silnika -BMR -170KM PD

Witam wszystkich Zrobiłem diagnostykę synchronizacji kąta wałka rozrządu w silniku PD BMR-170KM interface VCDS-pl ADAKO Sprawdzanie wykonywałem w następujący sposób silnik-01>bloki pomiarowe-08>grupa 004>odczyt 4 rząd-wskazanie 109 W przeciwieństwie do większości wypowiedzi na forum w moim pomiarze wskazania były stałe NIE FALOWAŁO. Wyłączyłem silnika i tu ku mojemu zdziwieniu

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Logowanie w B6 BKP VagCom 311

Witam wczoraj podłączyłem do passata B6 kabel (zwykły K-Line) i udało mi sie połączyć tylko z Grupą Engine. Wszedłem w Meas Blocks - 08 i zacząłem podglądać niektóre kanały. Zainteresowało mnie w grupie 4 odczyt z 4 pola który był -1 gdzie w silnikach z PD wszyscy twierdzą ze ma być na 0 czy to znaczy ze rozrząd źle ustawiony Czy logi zrobione takim zwykłym kabelkiem w programie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 rozrzad-czy jeszcze dobry

Witam kupilem passat 3tygodnie temu we wloszech z salonu vw.Wlasciciel zostawil go w rozliczeniu na B6. Udokumentowany przebieg to ok.135tys. i nie wiem czy byl zmieniany rozrzad wszystkie paski wygladaja na nowe sciagnolem oslone rozrzadu i na pasku sa lekko przytarte napisy brak pekniec z zewnatrz jak i miedzy zebami. Na pasku jest napis <made in Italy> a nie wiem czy oryginalny nie powinien

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Kąt synchronizacji Passat B6 2.0 TDI 120 KM BWV

Witam. Potrzebuję pomocy jak ustawić kąt synchronizacji w silniku BWV. Przed wymianą rozrządu wynosił zero natomiast po wymianie wynosi -27. Opisy jakie znalazłem dotyczą silników 8V a ten jest 16V i nie wiem którym kołem regulować. Proszę o jakieś porady

kolego sciagnij osłone od rozrzadu i tam popuszczasz jak sie nie myle 3 sruby Nastepnie masz takie wyciete kołka wez jakis srubokret mloteczek i lekko pukajw kierunku szyby przesunie Ci sie o 1mm dokrec 3 sruby podłacz pod vaga i zobacz ile Ci wskazuje jezeli za duzo to w druga strone to samo. Ja u siebie ustawiłem auto jest zrywniejsze powodzenia

W jakim silniku ustawiałeś 8V czy 16V bo według mnie ta procedura dotyczy chyba silnika z jednym wałkiem rozrządu a u mnie są dwa wałki i jak ściągnę osłonę to widać dwa koła. Myślę że powinienem zblokować oba wałki trzpieniami fi 6 następnie poluzować śruby na kołach włączyć bieg i próbować pchnąć auto wówczas obydwa koła powinny się przestawić względem wałków. Proszę o potwierdzenie czy tą metodą ustawię kąt synchronizacji.

Wlasnie jak ustawic kat jesli sa dwa walki rozrzadu Moj silnik to 2.0TDI PD BMA kat mam aktualnie 1.5.

VOLKSWAGEN PASSAT Pasek rozrządu chodzi na brzegach kół zębatych.

iiWitam passat b6 2.0tdi 140KM BMP. Wziąłem się za wymianę rozrządu (pasek rolka napinacz pompa wody). Praca przy wymianie układała się dobrze do momentu kiedy po założeniu postanowiłem trochę pokręcić silnikiem aby zobaczyć czy pasek się dobrze układa - no i niestety nie układa się dobrze bo "ucieka" za bardzo w stronę silnika i chodzi prawie że na rantach kół zębatych.

VOLKSWAGEN PASSAT B6 1.9 TDI BXE 2007 - wycie buczenie przy zmianie biegów pytanie o rozrząd

witam mam passata 2007r. BXE z skrzynią JCX 5 biegową. zastanawia mnie trochę dziwny dzwięk dochodzący jakby z tłumików z tyłu auta ale równie dobrze moze być dołem przenoszony. PRzy przyspieszaniu 1 na 2 jest cisza ale z 2 na 3 bieg przy naciśnięciu sprzegła i zmianie biegu pojawia sie takei dość śmiesznie brzmiące 1 sekundowe łuuu łuu przy zmianie z 3 na 4 też ale już z 4 na

VOLKSWAGEN PASSAT B6 passat b6 1.9 BXE POTEZNE STUKI

WITAM mam problem passacina 1.9 bxe 2006 rok w czasie jazdy stoimy na swiatlac ruszamy powoli auto nagle szarpie traci moc na desce pelna choinka ABSKONTROLKA SILNIKA itd silnik napier.....silnik zgaszony moment sprawdzam rozrzad okazuje sie ze jest przestawiony jeden zab wymieniam na nowy odpalam silnik ladnie pracuje po dodaniu gazu ale na wolnych lupie dalej tak ze ludzie gapie odchodza od auta

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen passat rozrząd b6

  • OSŁONA OBUDOWA ROZRZĄDU VOLKSWAGEN PASSAT B6 B-6 - LUBASZ POZNAŃ (60.00PLN)
  • OSŁONA OBUDOWA ROZRZĄDU VOLKSWAGEN PASSAT B6 B-6 - LUBASZ POZNAŃ (60.00PLN)
  • OSŁONA OBUDOWA ROZRZĄDU VOLKSWAGEN PASSAT B6 B-6 - LUBASZ POZNAŃ (60.00PLN)
  • OSŁONA OBUDOWA ROZRZĄDU VOLKSWAGEN PASSAT B6 B-6 - LUBASZ POZNAŃ (60.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi