części samochodowe nanodatex

volkswagen passat rolka paska klinowego b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat rolka paska klinowego b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat rolka paska klinowego b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 schemat - ułożenie paska klinowego w 2.3 v5 azx

witam tak jak w temacie potrzebuje schematu ułożenia paska klinowego w 2.3 v5 azx dziś w czasie jazdy jakimś cudem spadł mi pasek klinowy brak ładowania wspomagania temp. wysoka itd pasek wisi sobie na jednej z rolek a ja nie mam pojęcia jak go założyć może ma ktoś schemat jak powinien ten pasek być zalozony no i może przy okazji jakieś wskazówki jak to po kolei zrobic czy

pasek udało się założyć bez odkręcania czegokolwiek a przyczyną była rolka prowadząca w której staneło łożysko -- od czasu tej wymiany minęło już troszkę czasu - zrobiłem troszkę kilometrów aż tu pewnego dnia pasek znów spadł - tym razem rozpadła się rolka na napinaczu - rozpadła sięw części tzn plastikowa część pękła na pół i oderwała sięod łożyska które

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wymiana rolki napinacza paska klinowego

Witam. Koledzy jest problem. Piszczy coś i to chyba jest rolka napinacza. Kupiłem tę rolkę ale jak ją wymienić. Jest to rolka paska który napędza alternator pompę od wspomaganie i wentylator. Panowie jak wymienić tę rolkę Czy trzeba rozbiera cały przód i wyciągać chłodnice Prosiłbym o pomoc.

Panowie ale zwaliłem sprawę. Zdjąłem wentylator nasadziłem klucz nasadowy na rolkę napinacza i zacząłem kręcić w lewo i nagle trach pękł napinacz. Z kumplem musiałem jecha i kupi cały napinacz wraz z rolką w intercarsie zapłaciłem 514 zł. Ale wiecie co jest najlepsze że jak piszczałotak piszczy. Podobno słyszałem że powodem tego piszczenia może by sprzęgiełko alternatora. Wiecie coś na ten temat. VW passat B5 2003 rok silnik 1.9 tdi 130 km. (kupiłem nowego w salonie)

A ten napinacz to raczej wymienia sie razem z rolka tam najczesciej pada ten amortyzator napinacza a dokładnie plastikowe tulejki.ja za niego zapłaciłem 310zł kompletny .mozna powiedziec ze oryginalny taki co idzie na pierwszy montaz tylko trzeba poszukac .i powtarzam ze wymieniłem sam w domu nawet bez kanału.

kolego jest sporo o tym na forum musisz troche poszukaćja tez pare dni temu miałem podobny problem ta rolka na alternatorze to jest sprzegiełko powinno w jedna strone przeskakiwać a w druga kręcić się razem z oską alternatora koszt to 130 zł dobrej firmy np.INA i mechanik powinien mieć specjalny klucz do odkręcenia tego sprzęgiełka i oczywiście trzeba wyjąć alternator ja zrobiłem to

Poprzednio miałem silnik 1.9Tdi afn 110koni tam do wymiany szła sama rolka około 60zł lub rolka z napinaczem w kształcie spężyny. U mnie akurat trzeba było wyminić cały napinacz paska alternatora bo był zużyty skosował napinacz i zcinało pasek alternatora. Jeśli nie skosuje można zmieniac samą rolke.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 rolka napinacza paska klinowego

witam.padla mi rolka napinacza paska wielorowkowego.czy ktos z was to wymienialpodobno trzeba zdemontowac caly przodjaki jest koszt rolki a jaki calego napinaczamoze zna ktos dokladne wymiary samej rolki(moja sie stopila)z gory dziekuje za pomoc

Minimalnie 360zł kosztuje napinacz z rolką. No i dostęp najłatwiejszy po zdemontowaniu przodu. Numer napinacza 038 145 299 A.W InterCars sprzedają z rolką. Rolkę można kupić osobno ale nie wszędzie. HHA

dzieki.a sama rolke da sie kupic bylem dzisiaj w serwisie skodyza rolke chcieli 170pln i sie zdecydowalemale jak zaspiewali za robocizne 340pln to im podziekowalem.jest jakis sposob wymienic to bez demontowania przodu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana napinacza paska wielorowkowego (klinowego)

Witam Czy ktoś może wymieniał już ten napinacz i jest w stanie udzielić mi kilku cennych uwag Przede wszystkim czy mogę się do tego zabierać bez zdejmowania zderzaka przedniego pasa itd. Wszelka pomoc mile widziana Pozdrawiam Artur

Ja mam pasata 3BG z 2001r i podobną rolkę która "pracuję"tzn rusza się podczas pracy silnika.Dowidziałem się że należy ją wymienić.Nie mam na to obecnie czasu i zapytamczy ta rolka może się urwać i narobić szkód np. w wentylatorzeczy będzie chodzić głośniej i głośniej aż się zatrze w niej łożysko i stanie. Dzięki za odpowiedź.

Witam AWX od kolegi ostatnio zaczął coś głośno pracować na wolnych obrotach po lekkim naciśnięciu gazu silnik pracuje normalnym odgłosem. Porównywaliśmy napinacz paska klinowego z moim z AVF i w tym jego chyba ten amortyzator ciężko chodzi trzeba go dość mocno nacisnąć żeby się poddał. Dorzucę filmik ale nie wiem czy coś dacie rade wybadać. Czy winny jest amortyzator czy sama rolka httpnetrixnet.internetdsl.plWideo0012.rar

Przecież kilka postów wcześniej jest pokazany dość dobry sposób. Ja to robiłem trochę inaczej. W te otwory w kole pasowymi visco wsadziłem cienki śrubokręt. I tak kręciłem w dół śrubokręt zablokował się o silnik i odkręciłem. Gorzej było z odkręceniem samej rolki. Tu już się bardziej namęczyłem. I dobrze jest jednak odkręcić górne mocowanie alternatora dolne poluzować

rolka napinacza jak nie idzie pod oporem nie jest wyruchana na boki a sam napinacz jest ok. to nie wymieniaj tam nic. Sprzęgiełko alternatora konsekwentnie kończy te elementy jak się zatrze. Prosto możesz sprawdzić jak pasek lata. Daj mu ostro po gazie co tem. nabierze passat kierownica do oporu w obojętnie jakąś stronę i zobacz jak pasek sobie ładnie lata przez to zakichane sprzęgiełko.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem. Napinacz paska klinowego.

Witam Około roku temu przy przebiegu 200 tys. km wymieniłem za radą mechanika napinacz paska klinowego. Poprzedni był mocno przekrzywiony. Przy przebiegu około 214 tys. km nowy napinacz zaczął się przekrzywiać aż w końcu się urwał całkowicie niszcząc paski klinowe. W ramach gwarancji na napinacz i robociznę warsztat podjął się naprawy. Urwała się śruba która mocuje napinacz

Wibracje najbardziej są odczuwalne na niskich obrotach. rolka to koszt ok 230250 zł jeżeli w alternatorze siedzą łożyska warto dać go do zregenerowania fachowcom. Sama wymiana jest dosyć upierdliwa ze względu na sporą ilość rolek w układzie paska wielorowkowego ale jest to wykonalne.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Urwany napinacz paska klinowego Pomocy -(

Witam Mam pecha Dzisiaj podczas jazdy zauważyłem że nagle wysiadło mi wspomaganie. W tym samym czasie zapaliła się kontrolka ładowania. Zatrzymałem się od razu maska w górę i widzę że urwał się napinacz paska klinowego czego efektem było spadnięcie paska klinowego z kół. Napinacz był wymieniany w Serwisie Bosha w Piasecznie niecałe 10tys. km temu. Dzwoniłem do nich że chciałbym

rolka napinacza pod obudową rozrządu sie urwała i od środka odchyliła tę pokrywę pasek spadł ten najszerszy czyli rozrządu Boje się o pompowtryski czy ich nie uszkodziło. ogólnie załamka mechanik dopiero kolo 20 chce żebym przyjechał po głowicę a jutro oddam ja do remontu...

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pękający napinacz paska klinowego

Witam Po raz drugi pękł mi napinacz paska. Pękła obudowa. Sam go kupowałem w sklepie fabrycznym Tak więc to nie przypadek. Gdzie szukać przyczyny. Przy okazji jakie oznaczenie ma pasek klinowy. Oczywiście mówimy o pasku napędzającym mn. alternator.

U mnie jest pasek wielorowkowy audi vw 028 903 137 AR contitech 5 PK 1592 silnik AFN 1999 r.Co do pękających rolek to może zamocno dokręcasz .Używasz klucza dynamometrycznego śruba na klej do śrub i jakiej firmy jest ta rolka ze sklepu fabrcznego jakiej fabryki .

Zadaj pytanie ekspertowi