części samochodowe nanodatex

volkswagen passat rolka paska klinowego b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat rolka paska klinowego b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat rolka paska klinowego b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 rolka napinacza paska klinowego

witam.padla mi rolka napinacza paska wielorowkowego.czy ktos z was to wymienialpodobno trzeba zdemontowac caly przodjaki jest koszt rolki a jaki calego napinaczamoze zna ktos dokladne wymiary samej rolki(moja sie stopila)z gory dziekuje za pomoc

Minimalnie 360zł kosztuje napinacz z rolką. No i dostęp najłatwiejszy po zdemontowaniu przodu. Numer napinacza 038 145 299 A.W InterCars sprzedają z rolką. Rolkę można kupić osobno ale nie wszędzie. HHA

Witam Z wymianą napinacza z rolką jest problem ponieważ trzeba odkręcić zderzak natomiast z samą rolką nie ma problemu (ja sam ją wymieniłem) Na początek musisz zdjąć pasek wielorowkowy poprzez nacisnięcie rolki w lewo do dołu a robi się to przez założenie klucza na śrubę rolki i mocno jak gdybyś chciał odkęcić. Następnie zdejmujesz pasek i odkęcasz rolkę od napinacza. ps.

po przejechaniu ok 30 tys. km od wymiany rozrządu zaczęło mi coś piszczeć w silniku. Okazało się że rolka od napinacza paska jest wyrobiona.

uzupełniam swoją wypowiedź. rolka nie była uszkodzona. Do naprawy był napinacz paska wielorowkowego. Koszt 325 zł(ten lepszy) część plus robocizna 100zł.Wymieniłem jeszcze kilka rzeczy w moim pasku razem zabuliłem 660 PLN.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 schemat - ułożenie paska klinowego w 2.3 v5 azx

witam tak jak w temacie potrzebuje schematu ułożenia paska klinowego w 2.3 v5 azx dziś w czasie jazdy jakimś cudem spadł mi pasek klinowy brak ładowania wspomagania temp. wysoka itd pasek wisi sobie na jednej z rolek a ja nie mam pojęcia jak go założyć może ma ktoś schemat jak powinien ten pasek być zalozony no i może przy okazji jakieś wskazówki jak to po kolei zrobic czy muszę koniecznie

pasek udało się założyć bez odkręcania czegokolwiek a przyczyną była rolka prowadząca w której staneło łożysko -- od czasu tej wymiany minęło już troszkę czasu - zrobiłem troszkę kilometrów aż tu pewnego dnia pasek znów spadł - tym razem rozpadła się rolka na napinaczu - rozpadła sięw części tzn plastikowa część pękła na pół i oderwała sięod łożyska które

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana napinacza paska wielorowkowego (klinowego)

Witam Czy ktoś może wymieniał już ten napinacz i jest w stanie udzielić mi kilku cennych uwag Przede wszystkim czy mogę się do tego zabierać bez zdejmowania zderzaka przedniego pasa itd. Wszelka pomoc mile widziana Pozdrawiam Artur

Problem w tym że miejscu nr 2 (na fotce) nie wiem jaka jest tam śruba (i czy wogóle tam coś jest bo ledwo ręka się mieści) Jaki klucz tam pasuje I czy wystarczy to dokręcić czy to jakaś grubsza sprawa I drugie pytanie Na pewno będę musiał zdjąć wentylator (żaden klucz tam się nie zmieści). Czy wystarczy zastosować patent z tego tematu żeby go odsunąć zdjąć. Auto passat

Witam AWX od kolegi ostatnio zaczął coś głośno pracować na wolnych obrotach po lekkim naciśnięciu gazu silnik pracuje normalnym odgłosem. Porównywaliśmy napinacz paska klinowego z moim z AVF i w tym jego chyba ten amortyzator ciężko chodzi trzeba go dość mocno nacisnąć żeby się poddał. Dorzucę filmik ale nie wiem czy coś dacie rade wybadać. Czy winny jest amortyzator czy sama rolka httpnetrixnet.internetdsl.plWideo0012.rar

witam musze wymienić napinacz bo strasznie mi piszczy rolko z napinacza moje pytanie czy mogę kupić samą rolke bo po wyjęciu napinacza i obejżeniu widzę że w tamtym napinaczu rolka jest przykrecona śrubka na klucz z gwiazdką chetnie bym ja wymienił tylko moje pyt czy ta rolka bedzie pasować httpsklep.gawex.com.plproduct.phpid_product31 tylko tam jest napisane ze ma takie wymiary Średnica

Witam Proszę o pomoc-diagnozę ponieważ do dziś było wszystko ok. ale gdy rano odpaliłem samochód z pod maski zaczęły dochodzić dziwne &8222trzaski&8221 po podniesieniu maski odgłos dochodzi z okolic napinacza paska wielorowkowego (klinowego) Tyle co mogę powiedzieć i zauważyłem to w memencie tego właśnie &8222trzasku&8221 napinacz paska dość mocno się ugina-poddaje chwila ciszy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana paska klinowego.Co ile

Witam jak w temaciejutro jade wymieniać filtryolejeklockii ciekawi mnie pasek klinowy(alternatora)mam na nim już 45tys.km.i zastanawiam się czy wiemienić go jutro czy spokojnie można jeździć jeszcze 15tys.km.i wymienić go razem z paskiem rozrządu.Dodam że szukałem tematu w szukajce ale nie znalazłem nic co by mi dało odpowiedź na moje pytanie jeśli coś przeoczyłem proszę usunąć temat pozdrawiam

Niesamowity zwrot akcji poniewaz od tamtego czasu bylem dwukrotnie w serwisie z powodu tych samych swistów spod maski przy ostatnim razie nie dokonano naprawy na gwarancji poniewaz jak stwierdzono dzwieki te sa naturalne i nie sa niepokojace. Powolano sie rowniez na to ze gwarancja nie obejmuje czesci naturalnie sie zuzywajacych (jednak nie wymieniono jakie to czesci). tutaj jest link do filmiku z

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wymiana rolki napinacza paska klinowego

Witam. Koledzy jest problem. Piszczy coś i to chyba jest rolka napinacza. Kupiłem tę rolkę ale jak ją wymienić. Jest to rolka paska który napędza alternator pompę od wspomaganie i wentylator. Panowie jak wymienić tę rolkę Czy trzeba rozbiera cały przód i wyciągać chłodnice Prosiłbym o pomoc.

Panowie ale zwaliłem sprawę. Zdjąłem wentylator nasadziłem klucz nasadowy na rolkę napinacza i zacząłem kręcić w lewo i nagle trach pękł napinacz. Z kumplem musiałem jecha i kupi cały napinacz wraz z rolką w intercarsie zapłaciłem 514 zł. Ale wiecie co jest najlepsze że jak piszczałotak piszczy. Podobno słyszałem że powodem tego piszczenia może by sprzęgiełko alternatora. Wiecie coś na ten temat. VW passat B5 2003 rok silnik 1.9 tdi 130 km. (kupiłem nowego w salonie)

Witam.Takie pytanie mam w zwiazku z ta rolka paska... u mnie tez jest piszczenie tylko nie wiem czy to lozyska czy czegos innego jak psiukne WD40 na kolko to na chwile przestaje piszczec ale po chwili znow to samo. Zamierzam jutro wymienic samo kolko ale z tego co wyczytalem z innych postow to mowicie ze najlepiej wymienic razem z napinaczem. Teraz sam nie wiem co robic czy kupic kolko napinacz czy samo kolko... hmmm

Poprzednio miałem silnik 1.9Tdi afn 110koni tam do wymiany szła sama rolka około 60zł lub rolka z napinaczem w kształcie spężyny. U mnie akurat trzeba było wyminić cały napinacz paska alternatora bo był zużyty skosował napinacz i zcinało pasek alternatora. Jeśli nie skosuje można zmieniac samą rolke.

wróciły . Ki czort tam siedzi pod maską Nie jestem pewien czy to ta rolka teraz świszczy czy coś innego. Po ściągnięciu paska WK ruszałem wszystkim co się kręci i tak pompa wspomagania chodzi cicho wiskoza też altek na razie też zostaje pompa wody - akurat ona chodzi głośno przy kręceniu ręką. Na starej rolce ORI jest tak że poświszczy i przestanie a na nowej słychać tak długo

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pękający napinacz paska klinowego

Witam Po raz drugi pękł mi napinacz paska. Pękła obudowa. Sam go kupowałem w sklepie fabrycznym Tak więc to nie przypadek. Gdzie szukać przyczyny. Przy okazji jakie oznaczenie ma pasek klinowy. Oczywiście mówimy o pasku napędzającym mn. alternator.

i ja mam podobny problem dzis zaczely sie dziwne odglosy i okazalo sie ze napinacz drga 10 - 15 mm tam i z powrotem no i jakby rolka sie przekrzywila bo zaczela delikatnie trzec o oslone paska rozrządu. wnioskuje ze padl napinacz i czeka mnie jego wymiana wraz z paskiem przy okzazji sprawdze sprzegielko na alternatorze dodam ze halasy byly na wolnych obrotach a znikaly przy 1100 obr. przy mocnym skrecie

no wiec wymienilem napinacz i pasek wielorowkowy teraz jeszcze odkrylem ze wolnobieżka na alternatorze jest walnieta kreci alternatorem w obie strony i prze szybszym zakreceniu alternatorem recznie to wydaje on lekkie chrobotanie czy oznacza to ze musze caly alt. wymienic czy chrobotanie to nic groznego przedmuchalem go spr. powietrzem troche syfu wyfrunelo ale dalej chrobocze. w serwisie zaspiewali

VOLKSWAGEN PASSAT B5 AWARIA Napinacz (łapa) paska klinowego

Witam Przed momentem podczas jazdy zapaliła się kontrolka akumulatora pojawił się jakiś napis na komputerze oraz straciłem wspomaganie. Od razu zjechałem na stacje i się okazało że zsunął się pasek klinowy Widziałem że został lekko pocharatany więc aby dojechać do domu i nie uszkodzić niczego więcej przeciąłem go nożem i wróciłem do domu. Po wstępnych oględzinach pod blokiem

Po prostu zaje. Miesiąc czasu mam auto i już takie klocki - wydatek rzędu 800 zł trochę mi się nie uśmiecha. Co za gówno - ciekawe co będzie w kolejnym miesiącu. Mam drugie auto - Mondeo z 1997 roku. Jestem jego pierwszym właścicielem i tam NIC SIĘ JESZCZE NIE ZEPSUŁO Jedyne co to wymieniałem płyny klocki tarcze itd. Mondeo passat passat stracił w moich oczach. Nie wiem co zrobić

oj nie płacz tak -) ja w zeszłym roku również wymieniłem ten napinacz i z robocizną wydałem ponad 600zł a ten napinacz mało kto wymienia w ramach wymiany rozrządu nawet w niemczech więc cóż ma się passata z tego roku i trzeba płacić za takie duperele. A napinacz to podobno tylko oryginalny bo zamienniki szybko padają i ten napinacz kupuje się w całości (rolka napinacz) Dla ciekawostki

Wyciągnąłem ten napinacz no i jest pęknięta śruba którą jest przymocowany. Byłem w sklepie aby obejrzeć jak się zachowuje nowy napinacz (rolka luzy na amortyzatorku). Po takich oględzinach stwierdziliśmy że ten mój napinacz jest w całkiem dobrym stanie - zawiniła ta śruba. Teraz pytanie dlaczego padła...zmęczenie materiału błąd mechanika podczas wymiany paska wielorowkowego

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem. Napinacz paska klinowego.

Witam Około roku temu przy przebiegu 200 tys. km wymieniłem za radą mechanika napinacz paska klinowego. Poprzedni był mocno przekrzywiony. Przy przebiegu około 214 tys. km nowy napinacz zaczął się przekrzywiać aż w końcu się urwał całkowicie niszcząc paski klinowe. W ramach gwarancji na napinacz i robociznę warsztat podjął się naprawy. Urwała się śruba która mocuje napinacz do

Wibracje najbardziej są odczuwalne na niskich obrotach. rolka to koszt ok 230250 zł jeżeli w alternatorze siedzą łożyska warto dać go do zregenerowania fachowcom. Sama wymiana jest dosyć upierdliwa ze względu na sporą ilość rolek w układzie paska wielorowkowego ale jest to wykonalne.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi