części samochodowe nanodatex

volkswagen passat przepustnica czujnik b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat przepustnica czujnik b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat przepustnica czujnik b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przepustnica do wymiany...co sądzicie o zamiennikach

Panowie diagnoza mechaników jest bezlitosna...przepustnica zdycha. Cena w aso 1800 zł więc jak dla mnie odpada. Znalazłem na allegro zamienniki za ok 400 zł z 12 miesięczną gwarancją httpmoto.allegro.plitem578177545..._133_063h.html httpmoto.allegro.plitem569225053..._133_063h.html Co o tym myślicie A może lepiej używke

A moze ktos dodac jakies foto gdzie jest ten czujnik temp. Silnika bo mam te same objawy dojezdzam do skrzyzowania auto gasnie a podczas jazdy szarpie silnikem na vagu nie pokazalo bledow jedynie temp pokazalo 37 stopni a w aucie inaczej raz nawet na vagu pokazalo minus. Silnik pracuje zle jesli na liczniku jest ok 90 lub juz 90 st na zimnym spokoj.

kolego zdemontuj przepustnice wyczyść ją w środku wszystkie króćce na węże mają być drożne czujnik temp silnika jest z tyłu za głowicą chyba jak dobrze pamiętam niebieski na 4piny termostat do sprawdzenia ewentualnie do wymiany. posprawdzaj wszystkie rury od przeplywki do przepustnicy odma listwa wtryskowa-przepustnica taki cienki serwo-przepustnica

Może być padniety czujnik temperatury i jak poda do ecu sygnał że jest zimny to ecu dorzuci trochę paliwa a wskaźnik na liczniku może w tym samym czasie dobrze pokazywać 90 st. C

przepustnica wyczyszczona czujnik zmieniony(oryginal z ASO) niestety nic to nie pomoglo. Kiedys ktos na innym forum napisal ze moze przeplywomierz powietrza dolotowego jest padniety... na odpalonym silniku wypiolem kostke i autko pracuje idealnie teraz chwilowo jezdze bez podlaczonego tylko pozostaje pytanie czy to nic nie zaszkodzi

To właśnie czemu mam kontrolke EPC i brak linki tylko czujnik . Sprawdzałem w AEB i tam jest wogóle inna przepustnica i na 100 % linka. U mnie jej brakuje... Na fotkach przepustnica silnik

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik ciśnienia doładowania

zrobiłem już chyba wszystko co ma wspólnego z doładowaniem i jego sterowaniem [przekroczony górny limit doładowania](N75-nowyN18-nowyturbina okEGR ok70% wężyków-nowe)pozostał mi jeszcze chyba czujnik ciśnienia doładowania. mój ma nr. 0 281 002 4001 038 906 051 C moje pytankaczy można go jakoś sprawdzić czy mogę zamienić na jakiś inny z góry dzięki

sa 2 czujniki jesten do cisnienia drugi do ruszania przepustnica chyba bedziesz musial zobaczyc na czujniku jakie sa nazwy bo wiem ze do tego od cisnienia sa 2 rodzaje

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z czujnikiem położenia wałka rozrządu

witam byłem dzisiaj na VAG-u I pojawił sie bład czujnika połozenia wału czy ktos z szanownych forumowiczów mogłby mi powiedzieć co to jest i z czym to sie je. pan który wykonywał tą diagnostykę mowił tak jakby miał shizofrenię i z tego bełkotu nic nie zrozumiałem czy to ze moj pasacik jest mułowaty moze miec cos z tym wspolnego prosze o pomoc

taa. rozumiem że aby dostać się do niego to potrzeba zdjąć obudowę paska rozrządu. A już pod obudową będzie sterczało właśnie takie coś . Pozostaje to tylko odkręcić i wewnątrz wyczyścić np. takim czymś. aaa i jescze jedno. czy potem trzeba VAgiem błędy kasować. Ja prawdę mówiąc nawet pod VAGa nigdy nie podłączałem dlatego 100% pewnosci nie mam że to Halla . Po prostu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik temperatury silnika

Witam Wiem że ten temat był już omawiany ale Panowie proszę o pomoc bo oszaleje Czy w mim samochodzie w silniku AWX jest drugi czujnik temperatury silnika jak tak to w którym miejscu Mam taki problem że podczas jazdy mój zegar tem. opada na zero a po jakimś czasie znowu wskazuje 90 C. Termostat wymieniłem (nie wiem może nowy jest walnięty). Dzisiaj odłączyłem wtyczke od czujnika znajdującego

czujnik G2G62 w ADR znajdziesz w króćcu z tyłu silnika (przy przegrodzie kabiny)na wysokości zacisku minusowego akumulatorabędziesz musiał zdjąć rurę łączącą obudowę filtra powietrza z przepustnicą.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik prędkości obrotowej wału silnika - pierwsze odpalanie

Witam na wstepie powiem ze przeczytalem wszystkie tematy i nie znalazlem podobnego objawu chodzi mi o porade Tak wiec przed swietami zaczal mi slabo odpalac samochod (TDI AVF) pierwsze odpalenie po calej nocy i musialem krecic rozrusznikiem 5-6 razy zeby odpalil (tak jakby chcial zalapac ale nie mogl od razu). W ciagu dnia jak jezdzilem to bylo ok tylko po nocnym staniu tak sie dzialo. W pewnym momencie

to może ktoś mi pomoże wywala mi błędy 16706.P0322 czyjnik kata obrotu wału korbowego g28 brak sygnału i 17987p1579 jednostka sterująca przepustnicą nastawy podstawowe j338. dodam że auto jest po zmianie silnika od audi a6 1.8t awt pali sie lamka EPC silnik ładnie kręci ale nie chce odpalić. Nie wiem czy to ma związek z tymi błedami ale wtryskiwacze nie leją paliwa dochodzi do wtrysków ale z nich nie leci. co do przepustnicy próbowałem adaptaciji ale nie idzie wywala błąd i to wszystko. komputer został orginalny od passata.

teoretycznie obydwa silniki są identyczne nie wiem jaki jest problem najbardziej zastanawia mnie brak paliwa z wtryskiwaczy tak jak by sie nie otwierały ale komputer nie pokazuje mi żadnych innych błędów tylko te dwa wyżej wymienione ---------- Post added at 1917 ---------- Previous post was at 1914 ---------- dzięki za link ale czytałem to już powinno być możliwe zestrojenie kompa z przepustnicą

przepustnica podaje powietrze do cylindrów więc może mieć a przeczyszczenie przepustnicy i wtyczek do potencjometru może pomóc

VOLKSWAGEN PASSAT B5 czujnik prędkości obrotowej silnika

Przepływomierz wymieniłem już wydatek miałem 300zł orginal kolega mi pochytał Niestety nadal mam problemy te same Zimny autko chodzi jak tralala Nagrzeje się do 90 c kapa obroty szaleją podczas jazdy autko jak by samoczynnie hamowało delikatnie. Podpiąłem pod komputer i pisze mi do teraz dokładnie 513 czujnik prędkości obrotowej silnika &8211G 28 Brak sygnału &8211 błąd sporadyczny

To ten czujnik pod przepustnica wymien i po sprawie.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 SPIS TEMATÓW B5 (3B i 3BG) FAQ - P O C Z Y T A J

SPIS TEMATÓW B5 (3B i 3BG) FAQ - P O C Z Y T A J Jako że coraz częściej zaczynają się pojawiać te same pytania robię krótkie poglądowe zestawienie najczęściej poruszanych tematów. Proszę o zapoznanie się z treścią tej wiadomości zanim zdecydujecie się na wysłanie własnego posta. Nie jest to zbiór wszystkich tematów dlatego odsyłam również do szukajki. No to zaczynamy IDENTYFIKACJA

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Spadające (falujące) obroty - benzyna

Witam Co może być przyczyną czasem spadających obrotów za nisko Powiedziano mi że to moze być usyfiona przepustnica wylałem praktycznie cały preparat do czyszczenia... i nadal czasem mam to samo aaa robi sie tak przygazówka... i obroty zamiast stabilizować sie i spadać do 800 stabilizuja sie i spadaja do 600 jest małe przydławienie przepustnica sie otwiera ( widać pod maska ) i obroki

614 DIAGNOZA Problem falujących obrotów MrWho ma - B5 3B 1.8 ADR 1998 - przepustnica sterowana linką gazu po wymianie świec filtra paliwa filtra powietrza jedyna roznica to to ze ma teraz kopa jak cholera i śmiesznie świszcze powietrze tak jak by turbine miał po za tym obroty jak spadały tak spadaja i jest coraz gorzej przepustnica wyczyszczona - nowe nastawy - nic to nie pomogło. wymiwniony

Witam. Mam passata silnik 1.6 -gaz sekwencja. Samochód gaśnie przy zmianie biegów. Auto kupione jakiś miesiąc temu. Z początku dobrze jeździło na benzynie. objaw gaśnięcia zaczął pojawiać sie dopiero po jakiś dwóch tyg. Przy dojeżdżaniu do skrzyżowania gdy wciskam sprzęgło obroty spadają niemal do 0 i auto gaśnie- wystarczy odpuścić trochę sprzęgło i auto się uruchamia.

Witam wszystkich. Problem mój powraca jak bumerang. Już zaczynam myśleć że passat 1.6 ahl tak ma - falujące obroty. Od nośnie tego co wymieniłem w swoim to mogę już mały laborat pisać A więc - przepustnica wymieniona i adaptacja zrobiona. - czujnik temp płynu chłodzącego wymieniony. - gaz sprawdzony- na pewno wszystko ok wymieniony reduktor (parownik). - filtr benzyny i gazu wymieniony

Witam.Ponieważ nie mogę założyć nowego wątku postanowiłem napisać tutaj. Jestem posiadaczem passata 1.6 silnik ADP Problem jest w tym że po czyszczeniu przepustnicy pojawił się błąd którego nie można usunąć a w efekcie zaadoptować przepustnicy.Błąd 670 (czujnik zespołu nastawnika przepustnicy nieprawidłowy sygnał) znajomy mechanik powiedział że przepustnica padła . Wymieniona

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Poranny rozruch 1.8T - czyżby przewody

Od jakiegoś czasu mam problem z porannym rozruchem auta. Problem pojawia się jakby niezależnie od pogody bo wilgoć jest praktycznie codziennie - auto stoi w lekko przewiewnym garażu. Problem wygląda tak że dziś odpalił jak marzenie - cyk 1200 obr równa praca silnika - miodzio. Było 0.0 stopni. Wczoraj natomiast po odpaleniu zaczął nierówno pracować nie reagował na pedał gazu jakby

witam panowie. ja niestety ma ten sam problem jakos nie chce mi sie wierzyć że to gaz bo mam wrażenie że na gazie to lepiej mi chodzi niż na benzynie. a gaz mam dopiero około miesiące i chodzi cacy Marek napisała marcino - kilka pomysłów. - Jest coś takiego jak czujnik rozgrzewania się silnika on podaje informacje do kompa o zimnym silniku. (kiedyś opisywałem nawet) jeśli ten czujnik jest lub miejsce styku z blokiem silnika jest skorodowane to może nie podawać informacji o zimnym silniku do kompa (czyli brak tej informacji daje nam brak podwyższonych obrotów przy rozruchu i zmniejszoną dawkę paliwa. - Zanieczyszczona przepustnica również może powodować ten objaw ponieważ ona też ma swój udział - w rozruchu zimnego silnika więc jej nie wykluczam. - Zastanawiam się również nad wtryskiwaczami czy wszystkie pracują prawidłowo. - Nieprawidłowe ciśnienie w przewodach paliwowych (niedomagania pompy - zanieczyszczony filtr paliwa) - Uszkodzony elektrozawór odpowietrzania zbiornika paliwa - (filtra wegla aktywnego) -przepustnica NIE bo miałem ostatnio mały przegląd i mechanik ją wyczyścił wczesniej jakis ko0lega pisał że silniczek krokowy( podobno to jest to samo) czyli przepustnica -pompa paliwowa ok chyba ze filtr bo nie byl wymieniony ale mechanik powiedzial ze nie musze ale podejzewam ze moze to byc przynajmniej u mnie napisany przez marka elektozawór odpowietrzania zbiornika paliwa - (filtra wegla aktywnego) jesli faktycznie ma znaczenie bo u mnie jest na tyle dziwna sytuacja dodatkowo oprócz tych wibracji silnika po odpaleniu porannym( jak wcisne gazu strasznie sie dławi po okolo 5 sekund ustępuje ) że przy wlewie paliwa mam bardzo dziwny nienaturalny odgłos ssanego powietrza do baku paliwa - głóśny. I tak piodejrzewam ze to moze miec jakis zwiazek. cos mechanik mowił o ty ssaniu i o filtrze węglowym. czy u was nie ma takiego efektu. czekam na jakies odpowiedzi bo niewiem co z tym zrobic To śa moje sugestie ale może wy już wpadliście na jakis pomysł. passat b5 97. 1.8 ale bez T

VOLKSWAGEN PASSAT Problem z przepustnicą

Mam problem z zapłonem. Przy dodaniu gazu z wolnych obrotów zapłon zostaje raptownie opóźniony do -10 -15 . Wraz ze wzrostem obrotów zapłon przyspiesza. Na wolnych obrotach jest 0. Sterownik nie notuje żadnych błędów. Podłączyłem się do sterownika vwtools i odczytuje tylko siedem bloków. Czy to tak jest czy może coś źle robię. Prócz tego po włączeniu zapłonu cały czas pracuje

Witam wszystkich użytkowników szukam pomocy w odpowiedzi co jest z moim samochodem Otóż w VW passat B5 1.8 20v ADR mam problemy z 1. odpalaniem na ciepłym silniku trzeba kilka - nie kiedy 6 sekund - pokręcić żeby zapalił 2. na biegu jałowym (niekiedy podczas jazdy) obroty spadają do 0 obrmin lub 500 obrmin i momentalnie się odbijają. Historia samochodu - Wymieniany był rozrząd kompletny

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Brak mocy w pasku 1.6 ahl

Witam was.pisze bo szukam i nic konkretnie nie znalazłem a ręczę mi opadają mam passat b5 1.6 ahlsekwencja i tak z wolnych obrotów jak daje gazu łapie dola i dopiero chodzi..za każdym razem łapie dola i chodzi już na obrotach.obroty falująa przyspieszenia zero trzeba dawać na obroty o mniejsza polowe ma przyspieszeniepodpinałem pod vag i pokazało mi błąd 520 przeplywka i 537 sonda lambda

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura zew. i klima

Witam To mój pierwszy post na tym Forum więc proszę o łagodne potraktowanie jeśli złamię jakieś zasady. A oto mój problem. Niedawno zakupiłem passata b5 kombi z 1998. I jak to na początku wszystko było cymes. Dzięki informacją z waszego forum zrobiłem autodiagnostykę klimatronika i wyszło że wszystko jest ok. A dokładnie było OK. Wczoraj zjeżdżając z chodnika uderzyłem podłogą

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Na zimnym silniku pracuje jakby na dwóch cylindrach

WITAM WSZYSTKICH sledze forum od dluzszego czasu przesiedzialem kilka godzin wymienialem po kolei wszystko co sie da i nic...moze opisze swoj problem mam passata b5 1.6 10km oznaczenie silnika AHL od jakiegos czasu zaczely z nim sie dziac cuda..poczatkowo poszarpywal strzelal na gazie na benzynie gasl po dodaniu gazu gwaltownie...wymienione przewody oryginal beru swieczki modul zaplonu na nowy-niepotrzebne

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat B5 97r 1.6 benz

witam.... mam problem w moim passaci B5. W trakcie jazdy gdy wjade na jakies nierownosci lub przy ostarym skrecie na liczniku pojawia mi sie czerwony wykrzyknik i mruga 3-4 razy wraz z charakterystycznym dzwiękiem a gdy samocod jedzie po prostym jest wszystko dobrze. Proszę o pomoc jesli ktos potrafi. pozdrawiam.

mam passata b5 1.6 97r który gasnie przy zatrzymywaniu sie jak i na gazie i na benzynie. wymieniłem juz sonde przepływomierz a przepustnica została wyczyszczona i dalej gaśnie ale gdy odłącze przepływomierz problem znika ale znów jest większe spalanie o jakieś 2litry gazu czy problemem może być jakiś przekaźnik lub idnny czujnik ---------- Dodano o 1156 ---------- Poprzednia wiadomość

VOLKSWAGEN PASSAT B5 przy uruchamianiu pali na trzy cylindry

mam paska b5 1.6 benzyna 98 rok. przy odpalaniu motor pali nieróno tak jakby na trzech cylindrach po czym za chwilę wyrównuje obroty i wszystko niby jest ok. z rury czuć nie spaloną benzynę może kto coś wie

Witam. Mam passata b5 FL sedan 1.6 ALZ 102KM LPG KME Diego OMVL RegFast. Gdy kupiłem wyczuwałem benzynę. Ciężko było to namierzyć ale okazało się że przy pompie paliwa brakuje takiej gumowej uszczelki gdy ją założyłem zapach benzyny znikł lecz po pewnym czasie pojawił się problem z odpalaniem. Może to nie mieć z tym związku ale ja podejrzewam że ma. Od miesiąca wertuje fora bujam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passek gaśnie przy hamowaniu

Zaobserwowałem narastający problem z moim B5. Przy zwalnianiu hamowaniu (nawet przy wciśniętym pedale sprzęgła) potrafi zgasnąć. Przy zatrzymywaniu na światłach pikuś ale przy zwalnianiu podczas skrętu po zgaśnięciu silnika przestaje działać także wspomaganie (a ja ciągle jadę). Akumulator roczny naładowany alternator ładuje bez problemu. Pierwsze co mi przyszło do głowy to może

mam passata b5 1.6 97r który gasnie przy zatrzymywaniu sie jak i na gazie i na benzynie. wymieniłem juz sonde przepływomierz a przepustnica została wyczyszczona i dalej gaśnie ale gdy odłącze przepływomierz problem znika ale znów jest większe spalanie o jakieś 2litry gazu czy problemem może być jakiś przekaźnik lub idnny czujnikdodam jeszcze ze to niema ruznicy czy auto jest cieple czy zimne

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam. Jestem nowym na tym forum i jednocześnie świeżym posiadaczem passata B5 Problem z jakim próbuję walczyć od jakiegoś czasu to nierówna praca silnika zaraz po przełączeniu na gaz. Silnik pracuje jakby na dwa lub 3 cylindry czyli na wciśniecie pedału przyspieszenia odpowiada słabym przyśpieszeniem i szarpaniem. Jak wcisnę gaz do dechy i porządnie go tak przetrzymam to przyśpiesza

też przepustnicę ale prekaźnik dalej cyka Co może to powodować masy poprawiłem akumulator naładowany błędy na komputerze mam ale niezwiązane bo mam bład czujnika temp powietrza dolotowego bład czunika temp cieczy chłodzącej i wskaźnika paliwa - wszystkie że brak masy lub zwarcie do plusa Co jeszcze moge sprawdzić gdzie jeszcze poszukać na wszystkich forach nic nie pisza o tym passatów

Gasniecieszarpanie silnika passat b5 1.6 AHL. Ponizej tys obrotow auto gasnie. Podczas jazdy szarpie silnikem zwlaszcza na cieplym ok(90st) i spalanie wskakuje z przykladowo z 10 na 20L auto duzo pali.Przepustnice wyczyscilem auto bylo podlaczone do kompa i zadnych konkretów. Jednak mechanicy mowia ze przepustnica do wymiany... co wy o tym myslicie czytalem tez ze czujnik temp silnika bo fakt na vagu pokazalo 37st a raz nawet wskoczylo na minus( auto bylo po trasie)

Witajcie Posiadam passata B5 1.8 T AEB i mam problem. obroty maksymalnie dochodzą do 1200 Obr i opada do 900 jak nie wciskam gazu to trzyma się w miarę równo na 900 obr. podłaczałęm go pod kompa i wyskoczył bląd silnika jałowego przepustnica wymieniłem przepustnice i nadal to samo. powiedzcie mi czy może to być wina czujnika temperatury powietrza w kolektorze ssącym mieliście może taką sytuacje

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przeróbka automata na manual.

Witam. Ostatnio mam coraz większe problemy ze skrzynią automatyczną i zastanawiam się nad wymianą na zwykłą manualną. Rozpadło mi się koło zamachowe przy konwerterze i musiałem kupić nowe w servisie bo do automata ciężko znaleźć części urzywane. Konwerter wysłałem na naprawe do Zielonej Góry i po trzrech tygodniach kiedy wkońcu odebrałem samochód dalej jest coś nie tak. Przy

Witam Jakiś czas temu przerabiałem w passacie b5 1.8 ADR 98r. skrzynie automatyczną na manualną. Jedyne co po tej przekładce nie zrobiłem to montaż czujnika sprzęgła. Postanowiłem wczoraj zamontować ten czujnik. Wpiąłem się w kabelek na wtyczce od kompa (tej mniejszej) pin 66 pociągnąłem przewód do czujnika oraz plus wziąłem z czujnika stopu. Cos jednak jest nie tak bo po tym zabiegu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę jaką wersję wybrać

Kupujemy passata B5 - Tytułem wstępu Niniejszy poradnik jest stworzony przy wybitnej pomocy użytkowników forum passata. Są oni użytkownikami tego właśnie modelu i tu dzielą się swoimi doświadczeniami z codziennej eksploatacji oraz na co zwrócić uwagę podczas kupna i jazdy próbnej by nie dać się nabić w przysłowiową butelkę a kupić w miarę jak najsprawniejszy model&8230 - Przed

Witam Ja narazie swoim passatem 1.8 20V przejechalem ok 4 tys km czyli praktycznie nic. W kazdym razie zalozylem do niego gaz sekwencja troche kosztowala ale jak narazie moge powiedziec ze oplacalo sie. Samochod pali mi srednio ok 11 litrow (jest w tym troche jazdy miejskiej) a na trasie nie zaluje go tez za bardzo. Moze i jest delikatnie wyczuwalna strata mocy ale to tez wg mnie kwestia jakosci paliwa.

VOLKSWAGEN PASSAT oznaczenia czujników temperatury 2E

Nowy temat do pytań o numery części z ETKA. Stary httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt48099 ---------- Post added at 1033 ---------- Previous post was at 1032 ---------- scalanie postów test

Forumowicze mam prośbę. Prosiłbym o sprawdzenie numerów poniższych części gdyż ja tymczasowo nie mam dostępu do Etki. Autko passat B5 2000r 1.8T APU A części to - przepustnica - pompa paliwa Dziękuję

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ciężko odpala po dłuższym postoju 1.8 ADR LPG

Witam od pewnego czasu zauważyłem pewną dolegliwość z rana gdy odpalam pasia oczywiście na PB to nie zapali za pierwszym razem tylko gaśnie gdy w chwili odpalania dodam gazu to albo gaśnie albo pyrpie jak szrot na lpg i po chwili wraca do normalnego stanu. Po ponownej prubie odpala bez problemu. U mechaniora sprawdziliśmy czy uszkodzony jest jakiś czujnik odpowietrznik na listwie wtryskowej

Cóż temat stary jak świat i obecny w różnych wątkach Jednak z racji tego że nurtuje wielu posiadaczy passatów z silnikiem 1.8 20V 125KM ADR ( jak mój) oraz 1.8T- oczywiścieLPG sekwencja . Mam ten sam problem.Po dłuższym postoju gdy silnik jest zimny po odpaleniu na benzynie i próbie dodania gazu samochód jakby nie miał paliwa i pali jakby na 3 cylindry .W końcu gaśnie. Po ponownym

Jest dokładnie tak jak piszesz Pustack. Swój problem opisywałem już w tym wątku httpforum.vw-passat.plshowthread...dpalaniupage4 Problemy z odpaleniem pojawiły się z miesiąc temu. Obstawiana była przepustnica przepływomierz czujnik temp nieszczelność LPG zapieczone wtryski (które na zimno mogły lać a nie rozpylać) - Niestety nic nie pomagało. Dodam że jeździłem na granicy zapalania

Mam podobny problem auto A4 B5 1.8 ADR 1996r. Pomorze ktoś Witam problem mojej audiki jest taki - odpala właściwie od strzała z rozrusznika pracuje 1s na ssaniu i gaśnie silnik (nie z winy immobilizara). Kolejne odpalenie też od strzała silnik pracuje na ssaniu ale gdy próbuję ruszyć z miejsca czy nawet wkręcić go lekko na obroty silnik strzela prycha. Dopiero po 3-5min objawy się uspokajają.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 problemy na ssaniu 1.8adr

Witam i prosze o pomoc.Mam problem rano na zilnym silnikupracuje nierowno i jakby o wiele glosniejpo wylaczeniu ssania i wejsciu na 900 obr. wszystko wraca do normy.Elektryk sprawdzal sonde lambdai jest dobraswiece i przewody wmienione na nowe.Moze mial juz ktos podobny przypadek

Jacku skoro nie ma żadnej różnicy w działaniu to obstawiam ze jest uszkodzona Spotkałem się kiedyś z takim przypadkiem ze komputer nie pokazywał błędu a przepływka była padnięta. To może być przyczyna zamulenia silnika a nawet powinna nią być. Moja propozycja jest taka zanim kupisz przepływke spróbuj ja podmienić z innego passka . Jeśli nie masz nikogo znajomego z passatem spróbuj

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Kupilem wlasnie passata z tym silniczkiem i chcialbym zalozyc temat na jego temat.Spalanieawaryjnosczalety i jak sie go uzywa itd.kazdy kto co wie to prosze pisac bo jest nas malo troszke i ciezko cos znalezc.

witam Koledzy mam mały problem i szukam rozwiązania -może ktoś pomoże. Mianowicie mój passat gaśnie mi przy dojeżdżaniu do krzyżówki (przy wysprzęglaniu obroty zafalują i gaśnie-dzieje się to tylko na ciepłym silniku nigdy na zimnym). Czy może mieć to coś wspólnego z instalacją LPG (chociaż mam znajomego gazownika posprawdzał wszystko i mówi że OK - autko nadal wariuje ). Wymieniłem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8 20V APT falujace obroty przy odpalaniu

Ma powyzszy problem podczas odpalania faluja obroty ale po jakims czasie sie stabilizuja. W samochodzie zostala przeczyszczona przepustnica wymieniony przeplywomierz oraz sonda lambda komputer nie wykazuje zadnych bledow a problem nie zniknal. Po wymianie sondy poprawilo sie tylko to ze nie tarpie na benzynie bo nie dalo sie jezdzic. W samochodzie zamontowana jest rowniez gaz sekwencyjny.

Wszystko było wcześniej opisane ale powtórzę bo wiem że w rozpaczy można niedoczytać się Jak silnik jest zimny (najlepiej po nocy) zanim uruchomisz silnik podłącz laptop z VAG i sprawdź logi temperatury-grupa 004 (inne przydatne grupy 002003004) zobacz jaką temperaturę podaje silnik czy temperatura rośnie. Zimny silnik na ssaniu ma mieć 1160-1200 obr a potem jak temp wzronie do wymaganej wartości to obroty spadają do 840. Jak z temp jest coś dziwnego sprawdzić kable idace do czujnika G2G62 (4 przewody do czujnika z tyłu silnika. Warto też sprawdzić czy zwiększa się obciażenie silnika (load) i wskazania pobieranego powietrza przez przepływomierz (MASS FLOW). Niżej moje logi do jakie robiłem szukając usterki wskazanej w tym poście httpvaglog.rtnet.pllord.kalina_51175.html httpvaglog.rtnet.pllord.kalina_51174.html httpvaglog.rtnet.pllord.kalina_51173.html httpvaglog.rtnet.pllord.kalina_51172.html httpvaglog.rtnet.pllord.kalina_51171.html Dobra rada do analizy logów warto ściagnąć sobie darmowy program do robienia wykresów z logów i wtedy zamiast oglądać matrixa oglądasz sobie krzywe funckcji i mozesz porównać je z logami innych userów. Jeśli temp jest ok to sprawdź czy nowa instalacja nie puszcza ci gazu. Wtedy 1. zakręć wielozawór w butli gazowej. 2. odłącz listwę wtryskową gazu a przewód zaślep by lewe powietrze nie dostawało się do kolektora ssącego. 3. odłącz przewód podciśnieniaa idący do reduktora gazowego. (możesz też sprawdzić czy reduktor nie puszcza ci gazu przez krócieć podciśnienia (tak samo jak sprawdzasz czy nie ucieka ci powietrze z wentylka w kole) 4. odłącz przewody podciśnienia idące do mapsensora gazowego. 5. Podłączenie LPG wprowadza 1-2 trójniki do rozdzielenia powiedza-podcisnienia. Sprawdź czy przewody i trójniki nie są uszkodzone (lub jak było u mnie zapchane). Zdejmij klemę na min 20 min niech komp benzynowy śie zresetuje i pojezdzij na PG w ten sposób wykluczysz skutki rozjechanych map PB - LPG. Dalej sprawdź czy nie masz uszkodzonego regulatora zmiennej pojemności kolektora ssącego - taka gruszka tuz za alternatorem. Tam pęka membrana wodzik podłączony do wałka tam tez są dwa przeowdy gumowe do podciśnienia. Następnie sprawdź czy ezektor (trójnik plastikowy inaczej zwany syction pump) nie jest zapchany U mnie był zapchany króciec podcisnienia w przepustnicy i trójniki rozporawadzające powietrze - podciśnienie do mapsensora i reduktora. No i mam uszkodzoną membranę w kolanku powietrza (kierownica powietrza) tuż za przepustnicą. to wszystko opisałem też tutaj httpforum.vw-passat.plshowthread...54post1427854

VOLKSWAGEN PASSAT B5 nowa cewka zapłonowa - padła po 1000km

Witam ponieważ stara cewka jeździła od nowości chyba więc postanowiłem ją wymienić. Włożyłem nową i po 1000km bezproblemowej jazdy jest gorzej niż na starej. Dokładniej mówiąc samochód nie chce przyspieszać tzn. reaguje na gaz praktycznie tylko przy minimalnym wciśnięciu szczególnie na niskich obrotach wyżej jakoś się wkręca. Na jałowym biegu po przygazówce powinien się

Żeby już nie było gdybania podpiąłem passata pod komputer. Wypluło mi takie błędy VAG-COM Version Release 311.2-N Control Module Part Number 06B 906 033 H Component andor Version 2.0L2V SIMOS32 00AT3681 Software Coding 00023 Work Shop Code WSC 05311 Additional Info WVWZZZ3BZ1E184586 VWZ7Z0A3423109 3 Faults Found 16726 - Camshaft Position Sensor (G40) Signal too Low P0342 - 35-10 - - - Intermittent

VOLKSWAGEN PASSAT B5 szarpie autem przy puszczaniu gazu

jak w temacie.szarpie autem jak jadę 3 jakieś 50km i puszczam pedał gazu .jak daje 2 niem tego objawu albo minmalny jest.niewiem o co chodzi.a mam paska 1.6 na sekwencji może to gaz jest przyczyna złe ustawiony.

Witam i kolejny raz proszę o poradę. A więc mam podobny problem jak mój przedmówca. Jadąc paskiem na gazie ( silnik 1.6 ahl 1997 r instalacja gazowa sekwencyjna BRC naklepane 266.600 km) auto na 2 3 4 i 5 biegu potrafi szarpać nie zależnie czy jadę 20 kmh przy 2500 obrmin czy 100 kmh i 3000 obrmin. Byłem z tym u mechanika który opiekuje się wszystkimi autami w mojej rodzinie od początku

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8 ADR problem z odpaleniem ciepłego silnika

Witam i z góry przepraszam ale nie znalazłem nic w wyszukiwarce problem polega na tym iż silnik po rozgrzanieu nie chce palić i dopiero jak przycisne gaz to złapie nadmieniam iż na zimnym silniku takie coś nie występuje oraz że posiadam inst. gazową ale to chyba nie problem bo i tak nie odpala na bęzynie pompa paliwa pompuje bo jak przekręce kluczyk to ją słychać

Witam pozwolę sobie odświeżyć temat mam problem z moim passatem 1.8 adr bez gazu od jakiegos tygodnia wystąpił problem z odpalaniem na ciepłym a dokładniej chodzi o to że powiedzmy że zrobię trase np. 10 km do domu zgaszę auto i przyjdę za dwie godzinki zeby odpalic auto to kreci i kreci tak z 6-7 sekund jak już zapali to wrażenie jakby chodził na trzy gary dam gazu i wszystko do normy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 nierówna praca na zimnym silniku

Witam- od 4 lat jestem posiadaczem passata 1.6 lpg AHL - od miesiaca listopada pojawił mi sie problem z nierówną pracą silnika na wolnych obrotach- wymieniłem świece - przewody rurę łączącą filtr powietrza z przepustnicą- miałem czyszczoną przepustnice problem nadal występuje. Po zapaleniu silnik normalnie wchodzi na obroty- jednak kiedy wskazówka ustanie w położeniu ok. 900 obr są

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Szarpie na zimnym silniku - 1.8 20v APT

Mam problem powyższy. Jak po nocy odpalam samochód zimny strasznie szarpie. Wymieniona została - sonda lambda - przepływomierz - przeczyszczona przepustnica i zrobiona adaptacji i nadal to samo. Komputer nie wykrywa żadnych błędów. Jedyna rzeczą jaką zaobserwowałem to złe wskazania temperatury silnika. Tzn licznik pokazuje 90 stopni a na blokach pomiarowych jest 74 stopnie. Proszę o pomoc.

Cóż temat stary jak świat i obecny w różnych wątkach Jednak z racji tego że nurtuje wielu posiadaczy passatów z silnikiem 1.8 20V 125KM ADR ( jak mój) oraz 1.8T- oczywiścieLPG sekwencja . Mam ten sam problem.Po dłuższym postoju gdy silnik jest zimny po odpaleniu na benzynie i próbie dodania gazu samochód jakby nie miał paliwa i pali jakby na 3 cylindry .W końcu gaśnie. Po ponownym

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Obroty przy zmianie biegów

Witam wszystkich. Od pewnego czasu mam problem z wolno opadajacymi obrotami podczas zmiany biegów. Gdy auto jest zimne to obroty normalnie opadaja a gdy temp. wzrosnie powyzej 70 to przy zmianie biegow obroty podskakuja troche wyzej i powoli opadaja . Nie wiem co moze byc powodem wymienilem swiece i przepustnice i problem nie zginal. pozatym nie wiem czy to cos ma z tym wspolnego ale temp silnika

Witam mam problem z passat 1.8 ADR problem z obrotami przy zmianie biegów nie spadają dopiero po chwili i jest bardzo denerwójące szarpniecie podczas zmiany biegów nie jest to przepustnica ani czujnik pod pedałem sprzegła może ktoś coś wie i pomoże

VOLKSWAGEN PASSAT B5 passat 16 gasnie

Witam was koledzy i zwolennicy passata jestem posiadaczem paska i mam problem od kiedy go nabyłem a mianowicie pasat przy wyluzowaniu potrafi zgasnąć albo żuci go na obrotach jest tych tematów bardzo wiele ale żaden kolega nie napisał tak naprawdę czy udało sie to naprawić i od czego on tak ma silni 16 ahl sekwencja lpg przejechane 200 tysi. kiedyś wymieniłem czujnik położenia wału i

koledzy a czy u was jak przepustnica byla zamknieta to bylo widac przeswity czy tez nie.. ja powiem tak tez mam podobny problem z tym i wiem ze po myciu lekko mniej opadaja obroty niby przepustnice mialem 2 uzywke ale efekty nie widzialem napewno wiem ze to nie przeplywka czujnik temp czujnik walka rozrzadu i kobrowego bo podmienialem wiec calkiem mozliwe ze tylko przepustnica ale reki uciac nie dam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Metaliczne stuki przy silniku

SPRAWA DOTYCZY VW passatA 1.9 TDI 130 KM 2002 rok Właśnie pojawił mi się problem z metalicznymi stukami przy silniku. Odkryłem to dziś gdy otworzyłem okno samochodu. Usłyszałem nieprzyjemny stukot dobiegający z pod maski silnika. Pojechałem do garażu zdjąłem plastikową osłonę silnika i nasłuchiwałem skąd dobiega odgłos. Wydaje mi się ze jest to odgłos z przepustnicy pojawia się
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi