części samochodowe nanodatex

volkswagen passat przepustnica czujnik b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat przepustnica czujnik b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat przepustnica czujnik b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Spadające (falujące) obroty - benzyna

Witam Co może być przyczyną czasem spadających obrotów za nisko Powiedziano mi że to moze być usyfiona przepustnica wylałem praktycznie cały preparat do czyszczenia... i nadal czasem mam to samo aaa robi sie tak przygazówka... i obroty zamiast stabilizować sie i spadać do 800 stabilizuja sie i spadaja do 600 jest małe przydławienie przepustnica sie otwiera ( widać pod maska ) i

w moim Ahl jest podobny problem i spadki obrotów występują tylko podczas jazdy przy zimnym silniku. przepustnica była przeczyszcona i ustawiona bo to jest przyczyną 90% spadków obrotów ale nie u mnie bo nie pomogło. wymieniony był też czujnik temperatury który także odpowiada pośrednio za obroty komputer nie wywala błędów i nikt nie potrafi mi pomóc... 2 serwisy 3 mechaników najwybitniejszych

614 DIAGNOZA Problem falujących obrotów MrWho ma - B5 3B 1.8 ADR 1998 - przepustnica sterowana linką gazu po wymianie świec filtra paliwa filtra powietrza jedyna roznica to to ze ma teraz kopa jak cholera i śmiesznie świszcze powietrze tak jak by turbine miał po za tym obroty jak spadały tak spadaja i jest coraz gorzej przepustnica wyczyszczona - nowe nastawy - nic to nie pomogło. wymiwniony

VOLKSWAGEN PASSAT B5 SPIS TEMATÓW B5 (3B i 3BG) FAQ - P O C Z Y T A J

SPIS TEMATÓW B5 (3B i 3BG) FAQ - P O C Z Y T A J Jako że coraz częściej zaczynają się pojawiać te same pytania robię krótkie poglądowe zestawienie najczęściej poruszanych tematów. Proszę o zapoznanie się z treścią tej wiadomości zanim zdecydujecie się na wysłanie własnego posta. Nie jest to zbiór wszystkich tematów dlatego odsyłam również do szukajki. No to zaczynamy IDENTYFIKACJA

VOLKSWAGEN PASSAT Problem z przepustnicą

Mam problem z zapłonem. Przy dodaniu gazu z wolnych obrotów zapłon zostaje raptownie opóźniony do -10 -15 . Wraz ze wzrostem obrotów zapłon przyspiesza. Na wolnych obrotach jest 0. Sterownik nie notuje żadnych błędów. Podłączyłem się do sterownika vwtools i odczytuje tylko siedem bloków. Czy to tak jest czy może coś źle robię. Prócz tego po włączeniu zapłonu cały czas pracuje

Witam wszystkich użytkowników szukam pomocy w odpowiedzi co jest z moim samochodem Otóż w VW passat B5 1.8 20v ADR mam problemy z 1. odpalaniem na ciepłym silniku trzeba kilka - nie kiedy 6 sekund - pokręcić żeby zapalił 2. na biegu jałowym (niekiedy podczas jazdy) obroty spadają do 0 obrmin lub 500 obrmin i momentalnie się odbijają. Historia samochodu - Wymieniany był rozrząd kompletny

VOLKSWAGEN PASSAT B5 passat 16 gasnie

Witam was koledzy i zwolennicy passata jestem posiadaczem paska i mam problem od kiedy go nabyłem a mianowicie pasat przy wyluzowaniu potrafi zgasnąć albo żuci go na obrotach jest tych tematów bardzo wiele ale żaden kolega nie napisał tak naprawdę czy udało sie to naprawić i od czego on tak ma silni 16 ahl sekwencja lpg przejechane 200 tysi. kiedyś wymieniłem czujnik położenia wału i

koledzy a czy u was jak przepustnica byla zamknieta to bylo widac przeswity czy tez nie.. ja powiem tak tez mam podobny problem z tym i wiem ze po myciu lekko mniej opadaja obroty niby przepustnice mialem 2 uzywke ale efekty nie widzialem napewno wiem ze to nie przeplywka czujnik temp czujnik walka rozrzadu i kobrowego bo podmienialem wiec calkiem mozliwe ze tylko przepustnica ale reki uciac nie dam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przepustnica do wymiany...co sądzicie o zamiennikach

Panowie diagnoza mechaników jest bezlitosna...przepustnica zdycha. Cena w aso 1800 zł więc jak dla mnie odpada. Znalazłem na allegro zamienniki za ok 400 zł z 12 miesięczną gwarancją httpmoto.allegro.plitem578177545..._133_063h.html httpmoto.allegro.plitem569225053..._133_063h.html Co o tym myślicie A może lepiej używke

A moze ktos dodac jakies foto gdzie jest ten czujnik temp. Silnika bo mam te same objawy dojezdzam do skrzyzowania auto gasnie a podczas jazdy szarpie silnikem na vagu nie pokazalo bledow jedynie temp pokazalo 37 stopni a w aucie inaczej raz nawet na vagu pokazalo minus. Silnik pracuje zle jesli na liczniku jest ok 90 lub juz 90 st na zimnym spokoj.

kolego zdemontuj przepustnice wyczyść ją w środku wszystkie króćce na węże mają być drożne czujnik temp silnika jest z tyłu za głowicą chyba jak dobrze pamiętam niebieski na 4piny termostat do sprawdzenia ewentualnie do wymiany. posprawdzaj wszystkie rury od przeplywki do przepustnicy odma listwa wtryskowa-przepustnica taki cienki serwo-przepustnica

To właśnie czemu mam kontrolke EPC i brak linki tylko czujnik . Sprawdzałem w AEB i tam jest wogóle inna przepustnica i na 100 % linka. U mnie jej brakuje... Na fotkach przepustnica silnik

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Brak mocy w pasku 1.6 ahl

Witam was.pisze bo szukam i nic konkretnie nie znalazłem a ręczę mi opadają mam passat b5 1.6 ahlsekwencja i tak z wolnych obrotów jak daje gazu łapie dola i dopiero chodzi..za każdym razem łapie dola i chodzi już na obrotach.obroty falująa przyspieszenia zero trzeba dawać na obroty o mniejsza polowe ma przyspieszeniepodpinałem pod vag i pokazało mi błąd 520 przeplywka i 537 sonda lambda

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura zew. i klima

Witam To mój pierwszy post na tym Forum więc proszę o łagodne potraktowanie jeśli złamię jakieś zasady. A oto mój problem. Niedawno zakupiłem passata b5 kombi z 1998. I jak to na początku wszystko było cymes. Dzięki informacją z waszego forum zrobiłem autodiagnostykę klimatronika i wyszło że wszystko jest ok. A dokładnie było OK. Wczoraj zjeżdżając z chodnika uderzyłem podłogą

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Na zimnym silniku pracuje jakby na dwóch cylindrach

WITAM WSZYSTKICH sledze forum od dluzszego czasu przesiedzialem kilka godzin wymienialem po kolei wszystko co sie da i nic...moze opisze swoj problem mam passata b5 1.6 10km oznaczenie silnika AHL od jakiegos czasu zaczely z nim sie dziac cuda..poczatkowo poszarpywal strzelal na gazie na benzynie gasl po dodaniu gazu gwaltownie...wymienione przewody oryginal beru swieczki modul zaplonu na nowy-niepotrzebne

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Niskie obroty

Witam wszystkich.Mam problem z niskimi obrotami silnikado 2000 obr silnik pracuje tak jakby na 3 cylindrach.Powyzej 2000 jest prawie dobrze ale stracil troszke konikow.Dodam jeszcze ze autko jest zagazowane ale to chyba bez znaczenia bo tak samo jest na benzynie jak i na gazie.prosze was o pomoc.Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

Na domysł to można tu wymienić całą listę możliwych usterek 1. przebicie na cewce zapłonowej lub instalacja el. (diagnostyka VAG) 2. świece zapłonowe (diagnostyka VAG) 3. czujnik położenia wałka rozrządu G40 (diagnostyka VAG) 4. układ sterujący przepustnicą i przepustnica (diagnostyka VAG) 5. czujniki stukowe (diagnostyka VAG) 6. sonda lambda (diagnostyka VAG) 7. układ rozrządu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat B5 97r 1.6 benz

witam.... mam problem w moim passaci B5. W trakcie jazdy gdy wjade na jakies nierownosci lub przy ostarym skrecie na liczniku pojawia mi sie czerwony wykrzyknik i mruga 3-4 razy wraz z charakterystycznym dzwiękiem a gdy samocod jedzie po prostym jest wszystko dobrze. Proszę o pomoc jesli ktos potrafi. pozdrawiam.

mam passata b5 1.6 97r który gasnie przy zatrzymywaniu sie jak i na gazie i na benzynie. wymieniłem juz sonde przepływomierz a przepustnica została wyczyszczona i dalej gaśnie ale gdy odłącze przepływomierz problem znika ale znów jest większe spalanie o jakieś 2litry gazu czy problemem może być jakiś przekaźnik lub idnny czujnik ---------- Dodano o 1156 ---------- Poprzednia wiadomość

VOLKSWAGEN PASSAT Digifant do 2.0 16v (9A)

Jak w temacie. Szukam wszelkich informacji na temat przeszczepu digifanta w miejsce mechanicznego ke-motronica. Mam dość kaprysów tego wtrysku i poważnie myśle o transplantacji. Szukałem na necie ale większość linków dotyczy digifanta do KR lub PL (1.8 16v) a mnie interesuje specyfikacja pod 2.0 16v. Na "chłopski rozum" kombinuje że większość części powinna podejść od 2E.

Słwek To to chyba każdy właściciel 9A widział ale znalezienie gratów które tam sa wymienione graniczy z cudem digi I to silniki PG 1H a digi II to silniki PF lub PB. Znalezienie osprzętu z nich to jak trafić 6 w totka dlatego kolega pisze o digifancie z 2E takiego właśnie jak ty masz. Tych silników sporo ciągna na części i mze by i cos było z przerobienia ale potrzebna jest wiedza o

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Brak mocy duszenie szarpanie Passat B5

Witam Mam problem ze swoim samochodem jest to passat B5 1.6 ARM 99 rok benzynagaz. Problem jest taki że samochód kompletnie niema przyspieszenia słabo się wkręca na obroty normlanie toczy się. Na benzynie mniejsze ma problemy ale na gazie jak wcisnę gaz szybko to się dusi. Rano gdy jest odpalany to powiedzmy że jakość idzie ale jak już drugi raz go zapale to już traci moc. Gdy już go

przyczyn może być wiele1. czujnik temp płynu2. przepustnica3. czujnik położenia wału albo źle zazłożony rozrząd.Zacznij od diagnostyki - czyli błędy bloki pomiarowe n aciepłym i zimnym silniku - zerkaj na wskazania temp wskazania przepływki pracę sondy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wolno spadające obroty 18 ADR

Witam Mam pewien problem. Po wciśnięciu sprzęgła wolno spadają mi obroty. Bardzo często zdarza się też że obroty zawieszają się na 1100 &8211 1200 (jak by był na ssaniu) i żeby zeszły na 900 muszę przy gazować i wcisnąć ponownie sprzęgło. Nie ma różnicy czy silnik jest ciepły czy zimny. Zastanawiam się czy może być ten problem powiązany ze ssaniem jakimś czujnikiem czy

przepustnica zanieczyszczona.czujnik temperatury uszkodzonybądź kostka czujnikaregulacja "długości" dolotu (membrama w gruszce plastikowej) wężyki podciśnienia...Sporo tego jest w ADRze

Witaj przepustnica byla czyszczona czujnik temperatury wymieniony. Z dolotem nic nie kombinowałem o jaką membrane chodzi i gdzie się ona znajduje. W poniedzialek posprawdzam węzyki od podcisnienia ciezko je zdemontowac ---------- Post added at 2250 ---------- Previous post was at 2248 ---------- dodam jeszcze że mam bład zwiazany z przepustnica - 17915 i może być to powiązane z podcisnieniem.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 nowa cewka zapłonowa - padła po 1000km

Witam ponieważ stara cewka jeździła od nowości chyba więc postanowiłem ją wymienić. Włożyłem nową i po 1000km bezproblemowej jazdy jest gorzej niż na starej. Dokładniej mówiąc samochód nie chce przyspieszać tzn. reaguje na gaz praktycznie tylko przy minimalnym wciśnięciu szczególnie na niskich obrotach wyżej jakoś się wkręca. Na jałowym biegu po "przygazówce" powinien

Żeby już nie było gdybania podpiąłem passata pod komputer. Wypluło mi takie błędy Kod VAG-COM Version Release 311.2-N Control Module Part Number 06B 906 033 H Component andor Version 2.0L2V SIMOS32 00AT3681 Software Coding 00023 Work Shop Code WSC 05311 Additional Info WVWZZZ3BZ1E184586 VWZ7Z0A3423109 3 Faults Found 16726 - Camshaft Position Sensor (G40) Signal too Low P0342 - 35-10 - - -

VOLKSWAGEN PASSAT B5 problemy na ssaniu 1.8adr

Witam i prosze o pomoc.Mam problem rano na zilnym silnikupracuje nierowno i jakby o wiele glosniejpo wylaczeniu ssania i wejsciu na 900 obr. wszystko wraca do normy.Elektryk sprawdzal sonde lambdai jest dobraswiece i przewody wmienione na nowe.Moze mial juz ktos podobny przypadek

Znowu dołożę swoje "3 grosze". Jak pisałem mam to samo na ssaniu i sprawdzałem to i owo ale nie pomogło. Motor oczywiście kulturalniej pracuje i obroty nie spadają poniżej granicznej wartości ale to nie to. Pomimo porażki chciałbym zamieścić parę zdjęć które porobiłem dla kolegów dociekliwych. Pracę zacząłem od odkręcenia zbiornika z płynem chłodniczym zdjąłem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Kupilem wlasnie passata z tym silniczkiem i chcialbym zalozyc temat na jego temat.Spalanieawaryjnosczalety i jak sie go uzywa itd.kazdy kto co wie to prosze pisac bo jest nas malo troszke i ciezko cos znalezc.

zdejmujesz środkową osłonę silnika rurę dolotową powietrza przykręcana na 2 śruby z góry klucz nr 10 i od tyłu imbus nr 5 i masz już dojście do przepustnicy przepustnica przykręcona na imbus nr. 5 ( trzy śruby)i jedna śruba przez którą była przykręcona rura dolotowa na imbus nr.8 wężyki do zdjęcia kostka elektryczna i to wszystko.Można odkręcić podstawke z zaworkami od podciśnień

witam Koledzy mam mały problem i szukam rozwiązania -może ktoś pomoże. Mianowicie mój passat gaśnie mi przy dojeżdżaniu do krzyżówki (przy wysprzęglaniu obroty zafalują i gaśnie-dzieje się to tylko na ciepłym silniku nigdy na zimnym). Czy może mieć to coś wspólnego z instalacją LPG (chociaż mam znajomego gazownika posprawdzał wszystko i mówi że OK - autko nadal wariuje ).

VOLKSWAGEN PASSAT B5 problem z rozgrzanym silnikiem 1.6 AHL 97r.

Witam Mam problem ze swoim silnikiem 1.6 gdy jest zimny wszystko jest ok idzie jak rakieta Auto odpala normalnie obroty trzyma równo w okolicy 1000. Auto posiada sekwencyjny gaz firmy Zenith na gazie sytuacja jest podobna wszystko jest ok. Sytuacja się zmienia gdy auto rozgrzeje się powiedzmy do okolicy 70 stopni wówczas sytuacja odmienia się o 180 stopni. Auto zaczyna szarpać przerywać raz

Jezeli blad 513 to czujnik polozenia walu podobny jak na zdjeciu powyzej. czujnik obrotow jest zamontowany przy walku rozrzadua dokladniej przy kole ktore jest osadzone na walku do wymiany trzeba sciagac pasek rozrzadu. czujnik walu jest mniejwiecej pod przepustnica tylko ze 40-50cm nizej na bloku silnika idac po kablu szybciej mozna go znalezc(szara wtyczka kolo wtyczki od sondy lambda).

korczak1987 czujnik temperatury cieczy znajduje sie za przepustnica bardziej na lewo Tj tak gdzies na wysokości akumulatora Znajdziesz go łatwo ma 4 piny czujnik ma Kolor Niebieski

VOLKSWAGEN PASSAT B5 B5 16 AHL - wysokie obroty

witam czym moga byc spowodowane ("na luzie") wysokie obroty silnika na poziomie 2500-2700 obrmin po odpaleniu (nie zawsze od razu odpala czasem trzeba troche go po meczyc) ma falujace obroty na poziomie 1800-2000 obr. im dluzej pracuje i bardziej sie rozgrzewa tym obroty sie zwiekszaj i później utrzymuja sie na 2500-2700 obr. W czasie jazdy dodajac leciutko gazu przyspiesza jako tako a

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z odpalaniem

Witam od dwóch dni moj passat ciezko pali to znaczy muszee pokrecic rozrusznikiem 2 - 4 sekundy zanim odpali wczesniej odpalał od pierwszego razu co moze być przyczyną filtr paliwa wymieniłem w sierpniu zeszłego roku i przejechałem od tej pory 22 tys km. passat 3BG 1.9 tdi na pompowtryskiwaczach 101 KM pozdrawiam

Co do problemu to jest nastepojacy... 1. Do czego służy i za co jest odpowiedzialna ta częśc W tym urzadzeniu mam zlamane takei cos plasikowe (wyglada jak naped kola w starej lokomotywie ktos kto tam zagladal wie o co chodzi) 2. To jest przepustnica i na jej wierzchu jest taka jakby blaszka (na zielono zaznaczona) i ona mi cyka chce załączyc ale nie może bo za chwilkę się cofa i tak ciągle

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Świece żarowe układu chłodzenia w TDI

Cześć. Ostatnio zastanowił mnie temat temperatury silnika. Zbliża się zima bywa że już temp. otoczenia rano spada do 4 Celsjusza. Wielu posiadaczy TDI ma zapewne problem z temperaturą silnika. Do tego grona i ja należę czujnik wymieniony (zamiennik) termostat również (też zamiennik) a temp. 90 w silniku osiągnięta zostaje dopiero po przejechaniu 10-15 km. Szukałem na forum znalazłem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wymiana popychaczy w passat 1.6 benzyna lpg

Czy jest mozliwe że po wymianie popychaczy zaworówszklanek nie został spuszczony olej z popychacza i spowodowało to pogięcie zaworu Szukam pogorszenia się stanu pracy silnika po tej wymianie gdyz przed wymiana samochód się nie dławił ani nic a po wymianie nie nadaje się do jazdy dusi się i szarpie i mocno kopci do tego paliwo w wydechu

problemu z zapłonem postanowiłem szukać w układzie zapłonowym. Wymieniłem na świece dedykowane NKG problem dalej był. Poszedłem dalej i dziś wymieniłem kable zapłonowe.. jednakże coś chyba spierniczyłem.. Pojawiły się błędy z brakiem zapłonu na cylindrach 234 oraz problem z przepustnicą dokładnie czujnikiem. Żeby wymienić kable wybebyszyłem z samochodu cały dolot podejrzewam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czy to wina przepustnicy

Mam problem passat nie ma przyspieszenia takiego jak sie mozna spodziewac po 150 KM turbina sie załacza nie mam problemów na wyzszych biegach natomiast na 1 i 2 jest mułowaty. Na kompie wyskakuje bład przepustnicy i nie da sie go skasowac. zastanawiam sie czy faktycznie jest to tego przyczyna bo nie mam innych obiawów jakie ma sie przy awarii przepustnicy tzn. obroty nie faluja. Pytanie czy

No jeśli wyskakuje błąd przepustnicy - to będzie przepustnica Choć ewentualnie może jeszcze czujnik halla - ale to komputer powinien wyświetlic U mnie była jakaś usterka na okablowaniu i czujnik halla raz działał - raz nie działał i objaw był taki ze auto dało sie rozpędzic - nawet do 180 kmh ale szedł jak czołg A jak już ci się turbo włącza to może jest to wtedy mniej odczuwalne - to "mulenie".

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat 1.8 ADR brak mocy jaka może być przyczyna

Witam Może poradzicie mi co mam sprawdzić i zrobić aby moje autko znowu zaczelo smigać. Problem w tym że do około 3500 obrotów czuć brak mocy ale później już lepiej zaczyna chodzić a przy tym duże spalanie. Wymieniłem przepływkę w ASO bo podobno to ona miała być przyczyną tego lecz nic się nie zmieniło. Gdzie szukać przyczyny Z góry dzięki za rady pozdro.

Witam podepnę się pod temat. Też mam podobne problemy z brakiem mocy. Do 3500-3800 obr. nic się nie dzieje a później coś tam się zaczyna dziać jakby się coś prawidłowo załączyło albo odblokowało. Z początku myślałem że może tak już musi być duże auto w kombiaku ciężkie i za mało mocy dlatego jeździ jak jeździ ale zaczyna mnie to wkurzać i też chcę coś z tym zrobić.

VOLKSWAGEN PASSAT AEB nie odpala - lampka kontrola elektronicznej przepustnicy(wtf)

Witam Pisałem ostatnio o kabel do mojego 1.8T B5. Poradziłem sobie kupiłem diagnoza (lampka kontrola elektronicznej przepustnicy(wtf) i problem z procesorem PCM). Jedynie 2 takie błędy. Kolejny problem to taki ze passat juz nie traci mocy ani nie szarpie.. teraz w ogóle nie odpala. Poszedł do mechanika a ten po 2 dniach pracy jazdy z komputerem programowaniem od nowa itd powiedział ze się

VOLKSWAGEN PASSAT B5 nierówna praca na zimnym silniku

Witam- od 4 lat jestem posiadaczem passata 1.6 lpg AHL - od miesiaca listopada pojawił mi sie problem z nierówną pracą silnika na wolnych obrotach- wymieniłem świece - przewody rurę łączącą filtr powietrza z przepustnicą- miałem czyszczoną przepustnice problem nadal występuje. Po zapaleniu silnik normalnie wchodzi na obroty- jednak kiedy wskazówka ustanie w położeniu ok. 900 obr są

przepustnica była czyszczona- mam takie wrażenie jakby nie załączało się ssanie automatyczne - bo oprócz tego nierównej pracy jest strasznie oporny przy przyspieszaniu i ma tgz. dziury- jak zagrzeje sie i chwilke postoi jak nowy - nie wiem co juz mam mysleć może czujnik temp. podaje złe dane- na vag-u pokazywał o 10 stopni wiekszą jak była mierzona w przewodzie do chłodnicy i przez to

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ciężko odpala po dłuższym postoju 1.8 ADR LPG

Witam od pewnego czasu zauważyłem pewną dolegliwość z rana gdy odpalam pasia oczywiście na PB to nie zapali za pierwszym razem tylko gaśnie gdy w chwili odpalania dodam gazu to albo gaśnie albo pyrpie jak szrot na lpg i po chwili wraca do normalnego stanu. Po ponownej prubie odpala bez problemu. U mechaniora sprawdziliśmy czy uszkodzony jest jakiś czujnik odpowietrznik na listwie wtryskowej

Cóż temat stary jak świat i obecny w różnych wątkach Jednak z racji tego że nurtuje wielu posiadaczy passatów z silnikiem 1.8 20V 125KM ADR ( jak mój) oraz 1.8T- oczywiścieLPG sekwencja . Mam ten sam problem.Po dłuższym postoju gdy silnik jest zimny po odpaleniu na benzynie i próbie dodania gazu samochód jakby nie miał paliwa i pali jakby na 3 cylindry .W końcu gaśnie. Po ponownym

Jest dokładnie tak jak piszesz Pustack. Swój problem opisywałem już w tym wątku httpforum.vw-passat.plshowthread...dpalaniupage4 Problemy z odpaleniem pojawiły się z miesiąc temu. Obstawiana była przepustnica przepływomierz czujnik temp nieszczelność LPG zapieczone wtryski (które na zimno mogły lać a nie rozpylać) - Niestety nic nie pomagało. Dodam że jeździłem na granicy zapalania

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Obroty przy zmianie biegów

Witam wszystkich. Od pewnego czasu mam problem z wolno opadajacymi obrotami podczas zmiany biegów. Gdy auto jest zimne to obroty normalnie opadaja a gdy temp. wzrosnie powyzej 70 to przy zmianie biegow obroty podskakuja troche wyzej i powoli opadaja . Nie wiem co moze byc powodem wymienilem swiece i przepustnice i problem nie zginal. pozatym nie wiem czy to cos ma z tym wspolnego ale temp silnika

przepustnice wczoraj zalozylem nowa i nie ma poprawy wiec nadal nie wiem co jest. Czy termostat ma cos wspolnego z obrotami przy zmianie biegow moze jakis czujnik ---------- Post added at 1632 ---------- Previous post was at 1614 ---------- przepustnica zostala wymieniona wczoraj i nadal jest problem.Czy to moze byc wina termostatu

Witam mam problem z passat 1.8 ADR problem z obrotami przy zmianie biegów nie spadają dopiero po chwili i jest bardzo denerwójące szarpniecie podczas zmiany biegów nie jest to przepustnica ani czujnik pod pedałem sprzegła może ktoś coś wie i pomoże

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Metaliczne stuki przy silniku

SPRAWA DOTYCZY VW passatA 1.9 TDI 130 KM 2002 rok Właśnie pojawił mi się problem z metalicznymi stukami przy silniku. Odkryłem to dziś gdy otworzyłem okno samochodu. Usłyszałem nieprzyjemny stukot dobiegający z pod maski silnika. Pojechałem do garażu zdjąłem plastikową osłonę silnika i nasłuchiwałem skąd dobiega odgłos. Wydaje mi się ze jest to odgłos z przepustnicy pojawia się

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zagadka - Co to jest

Witam Mam pytanie do doświadczonych Passaciarzy - Co to jest to na zdjęciach (1 z wtyczką 2) Silnik 16 98. Zauważylem niedawno że pojawiło się w okolicach silnika dziwne cykanie. Włącza się ono od 1200 obrotów. Poniżej cykania nie ma. Uwaga Cykanie znika gdy odłączy się wtyczkę 2 (przypadkiem na to wpadłem). Co to jest to 1 i dlaczego jak odłączę wtyczkę 2 to nie cyka Do wygrania piwo na zlocie oraz inne atrakcyjne nagrody...

614 To nie jest czujnik halla Jest to siłownik podciśnieniowy do przełączania kolektora ssącego. Samochody z przełączanym kolektorem ssącym 1 &8211 rozdzielacz paliwa z zaworami wtryskowymi 2 &8211 wąż podciśnienia 3 &8211 moment dokręcenia 10 Nm 4 &8211 rura płynu chłodzącego 5 &8211 do kolektora ssącego 6 &8211 pompa strumieniowa do wzmacniacza siły hamowania 7 &8211 trójnik

VOLKSWAGEN PASSAT B5 hałasbuczenie w rurze turbo-filtr powietrza dymi na siwo na postoju

witam zamieszczałem już logi ale nie znalazł sie nikt kto mógłby coś doradzić logi chyba nic konkretnego nie pokazują auto od jakiegoś czasu straciło dynamikę nie reaguje na pedał gazu. Wyrażnie słychać hałas takie buczenie wydobuwające sie z tek gumowej rury co idzie od turbo do filtra powietrza. Auto potrafi zakopcic na siwo ale tylko jak stoi troche z włączonym silnikiem . Spaliny

ja mam do wymiany czujnik temp g62. nie mam bledu ale vag pokazuje mi max 48stopni jak silnik rozgrzany. mechanik powiedzial mi ze zle info powoduje ze ta (nazwal to przepustnica) przy EGR moze byc nie tak sterowana na co za tym idzie zla mieszanka. a czy to ma zwiazek z buczeniem nie wiem wymienie i zobacze czy to cos poprawi.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zaczyna szarpać

Mam jeszcze prosbe o porade Mianowicie coś dzieje mi się z pzyspieszeniem. Mam silnik co prawda 16 ale coś go dusi na wysokich obrotach i przy 130kmh jakby odcinało coś dopływ paliwa i zaczyna go skubać. na wolnych obrotach minimalnie wyczuwalna nierówna praca silnika. Jak myslicie gdzie zacząć szukać pzryczyny

Czyli 583 COM-binerki - i jedziemy po całości minimalnie wyczuwalna nierówna praca silnika od tego bym zaczął 1. świece (może zarzucać którąś świece lub przebicie iskry) 2. wtryskiwacze (któryś z wtryskiwaczy podaje nie właściwe ilości paliwa) 3. rozrząd (luźny lub słabo naciągnięty pasek rozrządu - usyfiony czujnik Halla) 4. przepustnica (uszkodzony potencjometr w przepustnicy)

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Nierówna praca silnika po odpaleniu na zimnym

Witam Po uruchomieniu silnika w temperaturze poniżej 7 stopni (jeszcze na plusie silnik nierówno pracuje czuć jakby delikatnie nim trzęsło oraz falują obroty. Taki objaw trwa około 50-10 sekund po czym praca silnika się stabilizuje. Na chwile obecną świece żarowe wymienione akumulator sprawdzony alternator zregenerowany wymieniony olej. Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny. Poniżej

Cześć ....sorki że ponownie wklejam moje pytanie ale wcześniej nikt mi nie pomógł....otóż Mam paska 18T z 1999r. auto ma 130 000 przebiegu.Problem tak jak u kolegi samochód odpala obroty 1100 po kilku sekundach spadają na 900. przez 10 sekund autko pyka równiutko....po czym obroty spadają na 600 potem 900 potem znowu 600...500 obrotów i auto gaśnie. I tak jest do puki na siłę nie zagrzeje

VOLKSWAGEN PASSAT B5 problem z uruchomieniem zimnego silnika 1.8T AWT

Witam gdzie jest czujnik g42 w pasku 1.8t awt2001 vag ciagle go wywala i niema ssania jak zimny

nie dam sobie ręki uciąć ale w AWT nie ma osobnego czujnika temperatury zasysanego powietrza... jest za to przepływka (G70) i to ona m.in. podaje temperaturę powietrza zasysanego... Ale mogę się mylić. Może spróbuj kolegów z Etką podpytać w tym temacie pokażą lokalizację na schemacie. ---------- Post added at 1208 ---------- Previous post was at 1205 ---------- oszukałem jest G42

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Falujące obroty AKN - po wymianie rozrządu i filtrów gorzej.

Witam przeczytałem kilka tematów związanych z falującymi obrotami niczego konkretnego nie znalazłem poza tym większość jest mowa o 1.9. Wcześniej przed zmianą rozrządu gdy odpalałem autko z rana po nocnym postoju to obroty od ok. 1000 spadały systematycznie w doł bez falowań choć bardzo powoli co i tak mi się nie podobało więc na zmianie rozrządu w zeszłym tygodniu poprosiłem

Zwalilbym to na nich A tak powaznie to nie wiem co jest odpowiedzialne za utrzymywanie obrotow na biegu jawolym - jest to jakis czujnik. Nie wiem tez jakie jest u ciebie sterowanie gazemprzepustnica itd. Jest bardzo duzo elementow mogacych byc za to falowanie odpowiedzialnych.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8 20v ciężko odpala.

Witam Serdecznie Wiem że seat to nie passat no ale silniki te same.. Mam Seata Toledo 2 1999 rok silnik 1.8 20v instalacja gazowa BRC SEQUENT. Mam problem taki Auto z rana zawsze pięknie odpala chodzi równo itd. Po jeździ gdy nie raz odstawie auto np na 10-30 minut auto ciężko odpala - długo kręci i na końcu odpali. Podłaczyłem na szybko polskiego vag-a i pokazal mi błędy - błąd

Panowie ratujcie bo już wychodze z siebie . Sytuacja wygląda tak Auto 1.8 20 V ATP bardzo ciężko odpala na zimnym silniku oraz nie ma wolnych obrotów jeżeli nie zdejme wężyka od podciśnienia . Ale o to cała historia Pewnego dnia wykryłem że pękł mi wężyk od podciśnienia ten który wchodzi pomiedzy przepustnica a kolektorem a z drugiej strony do takiego trójnika po wymianie na nowy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 samoczynny wzrost obrotów

W moim Pasku (2.5 tdi 4 motion) w czasie gdy podczas zatrzymania obroty schodzą do poziomu około 800 nagle pojawia się chwilowo samoczynny skok do około 1200. To po jakimś czasie mija. Co to może być

Ja miałem to samo i był to czujnik temperatury i nie dajcie sobie wmówić że to silnik krokowyprzepustnica i takie tam bo ja wyłożyłem prawe 500 ziko na daremne. No ale tak to już jest z tymi mechanikami

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wraz ze wzrostem temp. spada moc

Jak silnik jest zimny to czuć że chce mu się jeździć. Więc przez jakieś 10-15 min. jazdy wszystko jest OK. Nie jest to związane ze ssaniem bo nawet jak już mu obroty spadną do 900 i ma już swoją temp. 90 stopni to jeszcze jakiś czas idzie ładnie. Jednak później jak już się dobrze nagrzeje to zauważalnie spada mu chęć do jazdy. Trzeba mu mocno kręcić obrotami żeby był żwawy.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Brak wolnych obrotow na zimnym silniku.

Wiec stalo sie to pewnego dnia auto odpalalo normalnie ale gaslo bez dodania gazu po powiedzmy minucie przy prubie puszczenia pedalu obroty czasami sie wyrownywaly(skakaly od 200 do 1000) na poziomie ok 900. Potem przestal odpalac na paliwie na zimnym silniku ten problem zniknol po wymianie listwy wtryskiwaczy gazowych(jeden ciekl przepuszczal). Auto odpala na mrozie bez problemu ale dalej wystepuje

czujnik kupilem nowy 4pinowy daje sygnal do silnika i na deske od razu przepustnica wyczyszczona tak jak pisalem jakby cos z nia bylo to pewnie na cieplym tez by wariowalo dolot uszczelniony

VOLKSWAGEN PASSAT B5 bardzo duze spalanie

Witam posiadam silniczek 16 w moim pasku jednak mam naprawdę ogromne spalanie 2 razy zalałem do pełna i wyszło mi spalanie ok 14-15 l na 100km koszmar fakt jeżdzę dużo po mieście ale to chyba jest coś nie tak żeby tyle palił może macie jakieś pomysły Z góry dzięki za wszystkie informacje.

Czy jak czujnik Halla lub przepustnica by działała niepoprawnie to by wykazało na diagnostyce po podłączeniu VAG-a bo mechanior u którego byłem jest niby bardzo dobry i mówił że to co mógł to sprawdził i że jest ok. Sprawdze jeszcze przy okazji ten zawór elektromagnetyczny Dzięki Danek75 za info. każda rada na wagę złota będę szukał przyczyny aż znajdę

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi