części samochodowe nanodatex

volkswagen passat popychacze b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat popychacze b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat popychacze b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 popychacze a olej

Kupiłem Paska B5 18 20V Kombi benzyna silnik ADR wymieniłem co trzeba i oczywiście olej mobil 10W40 Super S. Po przejechaniu około 4000km zaczeły stukotać popychacze hydrauliczne podczas zapalania i dopóki silnik nie wejdzie na swoje obroty to stukotają około 3min. Efekt jest taki jakbym zapalił silnik Diesla. Podczas jazdy nie odczułem innych efektów. Mechanik (zaprzyjaźniony) pracujący

W moim aucie było trochę inaczej. popychacze zaczynały stukać po nagrzaniu się silnika a nawet w te wysokie letnie temperatury podczas stania w korkach zapaliło mi sie z 2 razy smarowanie. Zacząłem od wymiany oleju - nic nie pomogło potem było dogłębne buszowanie na forum i rozmowy z mechanikami z serwisu vw. Stwierdzili oni że w silnikach ADR takie rzeczy zdarzają się często i przyczyny

Po dluzszej jezdzie np czesto robie okolo 1600km jadac do Polski to miedzy tankowaniami lub odpoczynkiem jak chwile chodzi na wolnych obrotach to klekocze przez 2-4min pozniej przestaje i za chwile ponownie klekocze. Na krotkich trasach okolo 10km ma dokladnie takie samo zachowanie. Nie wiem jak bedzie w zimie musze sprawdzic Myslalem o napinaczu lancucha ale slyszalem ze kosztuje 1200zlotych jak bede

popychacze dzwonią i nic nie poradzisz zmiana oleju cudów nie zdziała

Koledzy mam takie pytanko. Jeżeli popychacze hydrauliczne klepią tzn że są wyrobione może silnik przez to łykać olej Jak są wyrobione to są nieszczelne albo

VOLKSWAGEN PASSAT B5 popychacze hydrauliczne

ostanio zauważyłem że coś mi dziwnie brzeczy z pod maskipare sekund jak odpale i jak jest mocno rozgrzany(sporadycznie) i ostanio normalnie sie z szokowałem gdy pojechałem do mechanika myslac ze to coś z katalizatorem i autko stało ze właczoną klima z 15 minut ja go cały czas dawałem na obroty mechanik sie wsłuchiwał i stwierdził że to nie od kata i kazał podniesc maske i strasznie

To ja was pociesze wymienilem wszystkie popychacze 1000 zlotych a itak zdaza im sie jeszcze stuknac. passat 1.8T 609

cześć dołącze się do pytania o szklanki do passata b5 1.9 tdi AHU 90km z 1998r. Mam klika pytań 1)czy szklanki lepiej wymienić czy wymyć 2)Jeżeli wymyć - jak się to robi i czym 3)znalazłem na forum 2 rodzaje szklanek które są do mojego samochodu oraz ile ich jest cena 1100 szt httpwww.allegro.plitem363725394_..._skoda_vw.html cena 1250 szt httpwww.allegro.plitem362387429_...koda_seat.html

Witam wszystkich Chciałbym dołączyć do tematu popychaczy hydraulicznych. Z postów które piszecie wychodzi że chyba też mam z nimi problemik Objawy są następujące Od roku czasu zawsze jak odpalam samochodzik to przez pierwsze 2 km zaworki grają a potem jest już cisza niezależnie od prędkości i obrotów. Jezeli postoje 15-20 minut sytuacja się powtarza mimo że silnik jest jeszcze ciepły

Ja w swoim Passacie 19 TDI 110KM wymieniłem hydrauliczne zawory czy popychacze i wyregulowałem wszystke wtryskiwaczenawet ten podający czy prowadzącypo wymianie tych hydraulicznych zaworach jest duża rużnicasilnik się rozgrzeje to pracuje dużo ciszejale gdy jak jest zimny lub gdy zgasze go chocby na 20 min to odgłosy stukania powracająa na zimnym silniku trwają nawet do 30 min. I co wy koledzy na to mechanik który mi to wszystko wymnieniał to powiedział że mam niczym sie nie martwići że takie odgłosy w TDI passatach są całkiem normalne. Może jestem już przewrażliwiony tym wszystkim

VOLKSWAGEN PASSAT B5 co to za dzwięk popychacze zawór łancuszek

witam. Nie znalazłem tematu opisującego dokładnie mój problem dlatego zakładam ten wątek Mam problem z dźwiękiem dochodzącym z mojego silnika nie wiem jak go opisać więc nagrałem filmik. httpwww.youtube.comwatchv7HgL_8ICTXM PRZEPRASZAM ZA JAKOŚ NAGRANIA Proszę o obejrzenie go w całości i odpowiedzenie co ma już dość silnik to 18 20v 125km ADR przebieg 317tys km olej połsyntetyk

Dwie minuty o których napisałeś świadczą o tym że popychacze nadają się do wymiany.

ale czy jak by było z nimi aż ta kiepsko to nie powinny hałasowac caly czas a on po ustaniu hałasu(po okolo 2 min moze nawet nie) pracują jakby tak jakby nic się nie stało a po drugie z tego co się orientuje to popychacze inaczej klepią sam juz nie wiem moze ktos jeszcze sie wypowie

Skoro juz jeździłeś na pólsyntetyku to jak z powrotem na rzadszy zmienisz to może to sie źle skończyć dla silnika. Tak - popychacze ale tylko dlatego ze jest stary olej i że pompa oleju nie domaga. Jak po sprawdzeniu ci wyjdzie ze ciśnienie jest OK to popychacze do wymiany. Ale na poczatek będzie taniej zmienic olej na nowy i jak klepanie nie zniknie to dopiero wtedy wymiana popychaczy.

bylem u dwóch mechaników podobno najlepszych w okolicy. jeden powiedział mi żejak kontrolka oleju gaśnie na rozgrzanym silniku momentalnie po odpaleniu to pompa dobra i nie sprawdził mi tego ciśnienia. ale nie dałem za wygrana i pojechałem do drugiego i powiedziałze jak po dłuższej trasie jak silnik jest rozgrzany i popychacze nie wala to pompa dobra(wyjaśnił ze wtedy podobno pompa pompuje

VOLKSWAGEN PASSAT B5 panewki (tzw. popychacze) - dostępne 2 rodzaje

Panowie... może ktoś z Was wie dlaczego w sklepach zawsze dostępne są 2 rodzaje oryginalnych popychaczy zestaw tańszy i droższy. Czym one się różnią Bo jak rozmawiałem z mechanikiem to on robił już wiele aut z grupy VW i to z różnych roczników i zawsze wyjmuje z nich te tańsze...dlaczego tak jest

tak jest bo większość ludzi bierze zamienniki (tańsze) a nie droższe ori lub renomowanej firmy typu febi lemforder a panewki to nie szklanki szklanki to popychacze zaworów

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stukające popychacze

Jestem posiadaczem passata 18 t z 1997r mam problem ze stukającymi szklankami zaworowymi wymieniłem je na nowe ponieważ stukały po odpaleniu na zimnym silniku ok 10 sekund lecz po wymianie nic się nie zmieniło jeżdżę na castrolu 10w40 czy jest na to jakaś rada Czy ten typ tak ma Z góry dziękuję za pomoc.

a może to nie były uszkodzone popychacze hydrauliczne(szklanki) Sprawdź ciśnienie oleju w układzie silnika - może tu jest jakiś problem i dlatego te szklanki słychać ...

w tym silniku to akurat czesto wystepuje ten problem sitko w smoku zasysania oleju jest wielkosci 2ł i potrafi sie zapchac lub jeszcze zacina sie w pompie zawor zwrotny ja borykalem sie z tym trzy lata i wreszcie spokojjezeli graja ci popychacze z rana to stawiam tylko na pompe koszt noewj to 115zl ale robota 250zl.jak wymienisz to daj znac ---------- Post added at 2043 ---------- Previous post was

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi