części samochodowe nanodatex

volkswagen passat popychacze b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat popychacze b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat popychacze b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 popychacze a olej

Kupiłem Paska B5 18 20V Kombi benzyna silnik ADR wymieniłem co trzeba i oczywiście olej mobil 10W40 Super S. Po przejechaniu około 4000km zaczeły stukotać popychacze hydrauliczne podczas zapalania i dopóki silnik nie wejdzie na swoje obroty to stukotają około 3min. Efekt jest taki jakbym zapalił silnik Diesla. Podczas jazdy nie odczułem innych efektów. Mechanik (zaprzyjaźniony) pracujący

W moim aucie było trochę inaczej. popychacze zaczynały stukać po nagrzaniu się silnika a nawet w te wysokie letnie temperatury podczas stania w korkach zapaliło mi sie z 2 razy smarowanie. Zacząłem od wymiany oleju - nic nie pomogło potem było dogłębne buszowanie na forum i rozmowy z mechanikami z serwisu vw. Stwierdzili oni że w silnikach ADR takie rzeczy zdarzają się często i przyczyny

Po dluzszej jezdzie np czesto robie okolo 1600km jadac do Polski to miedzy tankowaniami lub odpoczynkiem jak chwile chodzi na wolnych obrotach to klekocze przez 2-4min pozniej przestaje i za chwile ponownie klekocze. Na krotkich trasach okolo 10km ma dokladnie takie samo zachowanie. Nie wiem jak bedzie w zimie musze sprawdzic Myslalem o napinaczu lancucha ale slyszalem ze kosztuje 1200zlotych jak

Koledzy mam takie pytanko. Jeżeli popychacze hydrauliczne "klepią" tzn że są wyrobione może silnik przez to łykać olej Jak są wyrobione to są nieszczelne albo

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana popychaczy w AFN-ie - w końcu jak

Witam Bo w sumie są dwie szkoły 1. przed zamontowaniem ze wszystkich po przez imadło wycisnąc olej i dopiero zamontować. 2. Zamontować popychacze i przykrecić wałek rozrządu a nastepnie odczekąc około 30 minut. U mnie pewnego dnia zaczało nieźle stukać wiec stwierdziełm ze popychacz umarł. Kupiłem INA 8 szt i kolega który bawi się w mechanikę i mi pomagał przy tej operacji powyciskał

VOLKSWAGEN PASSAT B5 popychacze hydrauliczne

ostanio zauważyłem że coś mi dziwnie brzeczy z pod maskipare sekund jak odpale i jak jest mocno rozgrzany(sporadycznie) i ostanio normalnie sie z szokowałem gdy pojechałem do mechanika myslac ze to coś z katalizatorem i autko stało ze właczoną klima z 15 minut ja go cały czas dawałem na obroty mechanik sie wsłuchiwał i stwierdził że to nie od kata i kazał podniesc maske i strasznie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Metaliczny dźwięk z okolic pokrywy zaworów

Od jakiegoś czasu wydobywa się z okolic pokrywy zaworów (tylna część pokrywy zaworów) metaliczny dźwięk. Szczególnie po uruchomieniu silnika i utrzymuje się przez jakiś czas przede wszystkim na niskich obrotach.Pojawia się nie zawsze i znika w różnych momentach. Myślałem że to stukot z popychaczy hydraulicznych ale pewien znajomy mechanik zasugerował że może to być napinacz łańcucha

trapezu.... no to nie dziwne że słyszycie pukaniestukanieitp. Jeden z Was na pierwszych stronach postu napisał że wymienił popychacze i nie ma różnicy...pewnie że nie będzie... bo co z tego że wymienił popychacze jak wałek ma "trapezowe" krzywki...no więc wali jak waliło. Poniżej podaję link do wątku o wałku rozrządu ze zdjęciami wałka zniszczonego (httpforum.vw-passat.plshowthread...%BFytywa%B3ek).

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przegoniłem do 190kmh i zacząl głośno chodzić...

110 AFN Pierwszy raz od kiedy go mam chciałem sprawdzić ile z niego wycisne. Rozbujałem go do 190kmh i skończyła sie prosta... Wróciłem do domku i było wszytsko ok. Po 2 godzinach zapaliłem autko i pojechałem do dziewczyny. Przy parkowaniu pod domem usłyszałem ze jakoś dziwnie głośno chodzi ale nic. Na drugi dzien odpalam auto a tu totalny szok. Chodzi 2 razy głosniej Jak się nagrzeje

Panowie już dwóch mechaników obstawia na popychacze hydrauliczne. Wiec poszedłem do sklepu i zapytałem się o cosik takiego - dobrej firmy około 20zł szt. Wiec wydatetk prakatycznie rzaden. Ale jest coś jeszcze... Zalewałem do silnika pełen syntetyk bo myslałem ze silniczek ma faktycznie 240kkm okazało sie ze w granicach 300kkm. Wiec Pan ze sklepu jak i mechanicy po usłyszeniu tego kazali

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Prośba o ocenę pracy silnika AFN z B5

Witam koledzy dziś przy okazji dłubaninki nagrałem 2 filmy na których słychać klekot silnika. Od pewnego czasu jest to nieodłączny element pracy mojego silnika. Słychać go mocniej jak jest zimny ciszej jak nagrzany ale słychać go cały czas i jest mocno dokuczliwy wewnątrz pojazdu. Dodam że silnik mocno się trzęsie a w trakcie dodawania gazu motor buczy czy raczej rzęzi co słychać

Jak sprawdzałeś wałek próbowałeś wciskać po kolei popychacze Sprawdź to jeśli dasz radę którąś wcisnąć to jest do wymiany - nie trzyma ciśnienia. Jeśli są dobre weź kawałek drewnianego trzonka od młotka jednym końcem dotykaj do ucha a drugim przystawiaj do nakrętek przewodów przy wtryskiwaczach. Czasami wtryski stukają a przez drewno bardzo dobrze to słychać - można określić który. Podejrzewam jednak że to popychacze.

1. utwardzone popychacze Chyba nie do tego modelu. 2. wałek sprawdzony "na oko" nikt nie wyciągał ani nie mierzył. Przeglądając niedawno wątek o wałkach mam porównanie do zniszczeń i wytarć wałków tyle że w B5 FL. 3. jak pisałem klekot jest cały czas - skoro luzowanie nakrętek nie zmienia (nie ucisza) dźwięku to po co podnosić obroty 4. rozrząd będzie wymieniany w "dobrym"

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wałek rozrządu

Witam Mam zużyty wałek rozrządu (przynajmniej jedną krzywkę ale dokladnie nie wiem bo wałek nie jest jeszcze wyciagniety). Wiem ze mozna go regenerowac a przynajmniej probowac (wsyzstko zalezy od stopnia zuzycia ale dokladnie okresla mi dopiero po dostarczeniu walka do firmy regenerujacej). Przy regeneracji musze wymienic popychacze pod krzywki ktore zostaly zregenerowane. Koszty regeneracji

Chyba mozna by juz zamknac temat - dzwonilem do Autoryzowanego Servisu Bosha. - wałek - 350zl - popychacze - 25zlsztuka Koles powiedzial ze walek jest niemieckiej firmy Ruvill. Tak wiec wyglada na to ze jest to oryginal. Wiec chyba jest to standardowa cena za taki walek popychacze.

Mam małe pytanie - czy tzw "szklanki" to popychacze hydrauliczne Przekopałem całe forum i zrobiłem sobie mały cennik Wałek ceny ( od - do ) -> 620zł - 1800zł Szklanki (popychacze ) -> 340zł - 720zł Krzywki -> ok350 zł Panewki -> nic nie znalazłem orientuje się ktoś może to wszystko co trzeba będzie wymienić czy czegoś brakuje Pozdrawiam

Tak szklanki to popychacze hydrauliczne. Krzywek nie liczysz bo przecież krzywki to właśnie wałek rozrządu na którym są one umieszczone. Panewki to góra 200 pln w ASO więc poza nim dużo taniej. Do tego parę dupereli groszowych i robocizna. No i jeszcze ewentualna wymiana oleju jeżeli zachodzi podejrzenie że opiłki metali dostały się do oleju. EDIT --------------------------------------------------------

VOLKSWAGEN PASSAT B5 grające zawory przy porannym odpalaniu

panowie przy porannym odpalaniu bardzo głośno słyszę zawory.po ostatniej wizycie u mechanika i zmianie rozrządu zmieniłem też tz.szklanki olej i filtry i nic (mobil 1540) nie wiem co mu jeszcze można zmienić żeby to grało.proszę o podpowiedz

popychacze ci chałasują przez chwile ---------- Post added at 2140 ---------- Previous post was at 2138 ---------- Jak rozpoznać uszkodzenie O uszkodzeniu popychaczy zaworowych może świadczyć hałas dochodzący z okolic pokrywy zaworów. Jest to wyraźne i metaliczne stukanie takie jak w przypadku zbyt dużych luzów zaworowych. W pierwszej fazie uszkodzenia popychacze hałasują tylko

VOLKSWAGEN PASSAT B5 co to za dzwięk popychacze zawór łancuszek

witam. Nie znalazłem tematu opisującego dokładnie mój problem dlatego zakładam ten wątek Mam problem z dźwiękiem dochodzącym z mojego silnika nie wiem jak go opisać więc nagrałem filmik. httpwww.youtube.comwatchv7HgL_8ICTXM PRZEPRASZAM ZA JAKOŚ NAGRANIA Proszę o obejrzenie go w całości i odpowiedzenie co ma już dość silnik to 18 20v 125km ADR przebieg 317tys km olej połsyntetyk

Dwie minuty o których napisałeś świadczą o tym że popychacze nadają się do wymiany.

ale czy jak by było z nimi aż ta kiepsko to nie powinny hałasowac caly czas a on po ustaniu hałasu(po okolo 2 min moze nawet nie) pracują jakby tak jakby nic się nie stało a po drugie z tego co się orientuje to popychacze inaczej klepią sam juz nie wiem moze ktos jeszcze sie wypowie

łojoj masakra...mój diesel ciszej chodzi ale do rzeczy u kolegi w audicy bylo dokladnie to samo i diagnoza padła na popychacze.zrobił i cieszy się ciszą

jaj będzie słabe ciśnienie to pompa nie domaga i jest do wymiany a jeśli ustępują to pompa odpad w weryfikacji to są popychacze do wymiany a robią tak bo mają mało oleju w pierwszych chwilach i taki dźwięk wydają można z tym jeździć tylko radzę jak najszybciej wymienić

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stukające zawory Polo 1.4 AEX 98r. na zimnym silniku

Witam wymieniłem silnik w polo ( jak w temacie). Po zamontowaniu silnika nalaniu świeżego oleju Lotos 10W (półsyntetyk) po odpaleniu cykało niemiłośiernie czekałem ok. 10 - 15 min. aż auto się zagrzało włączył się wentylator w końcu przestało cykać i ucichło. Jak się poczeka ok. 1 godzinę od odpalenia to po ponownym odpaleniu znów cyka na zimnym ok. 2 min. (więc dużo krócej)

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stukające popychacze

Jestem posiadaczem passata 18 t z 1997r mam problem ze stukającymi szklankami zaworowymi wymieniłem je na nowe ponieważ stukały po odpaleniu na zimnym silniku ok 10 sekund lecz po wymianie nic się nie zmieniło jeżdżę na castrolu 10w40 czy jest na to jakaś rada Czy ten typ tak ma Z góry dziękuję za pomoc.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat B5 1.8 20v ADR problem przy uruchamianiu silnika

Witam mamtaki problem podczas uruchamiania silnika w Passacie B5 1.8 20v ADR rok produkcji 1998 wystepuje u mnie cos w rodzaju stukania jak by sie lancuch nie dopinal albo napinacz go nie napinal i po 30 sek milknie ten chalas. Moje pytanie z wiazku z tym brzmi co to moze byc jaka to moze byc przyczyna Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz. Rafal

Kolego POOL21 ja ten napinacz wymieniłem z tego powodu że po osiagnięciu temperatury roboczej silnika nie trzymał on ciśnienia i stukał a po przegazowaniu ustawało na chwilę i zaczynało stukać dalej. Nie jestem w stanie określić kiedy trzeba to wymienić bo nie jestem zawodowym mechanikiem tylko hobbystą i wilebicielem Bo z tego co mi mechanik mówił to nie ma zasadniczego wpływu na

VOLKSWAGEN PASSAT B5 śruby regulujące skok wtrysku do pompowtryskiwaczy

Cześć czy ktoś się orientuje gdzie można kupić śruby regulacyjne do pompowtryskiwaczy takie jak na zdjęciu Albo podobne... albo chociaż numer katalogowy &347ruby regulacyjne.jpg

Witam. U mnie są starego typu te śruby i popychacze chcę je wymienić w szczególności 4 [ale jak mam robić to wszytko] bo jest już nieźle przytarty przez co jest duży luz na tym pompowtrysku i jeszcze się coś z nim stanie... Mam panowie kilka pytań. Ile kosztuje ta śruba z popychaczem i czy jest możliwość kupna tylko ich bez zestawu uszczelek A może przy wymianie tych śrub wymienia

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zablokowanie napinacza w ADR

Witam Panowie dużo sie pisze o naszych hydraulicznych napinaczach które jak sie kończą to nawalają jak DIESEL a koszt drugiego nie jest mały. Usłyszałem ostatnio że jest możliwość zablokowania bądź odcięcie tego napinacza za pomocą VAG-u Próbował ktoś takiej operacji Chętnie posłucham waszych wypowiedzi Pozdro

Witam wszystkich posiadaczy 1.8 20V Ja dzisiaj w swoim wymieniałem napinacz łańcucha i powiem szczerza masakra Na zdjęciach widać wszystko co olej MOBIL 1 10W40 zrobił z silnikiem i napinaczem. Objawy były takie rano na zimnym 4-5 rzegotał jak grzechotka ja się zagrzał cisza po dodaniu gazu grzechotał jak grzechotka nadal. Dziś rano rozebrałem pokrywę zaworów oczywiście w koło zarzygana

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jaki olej do 18 T 150km z LPG

Witam. Jakim olejem najlepiej zalać paska 18 T 150km z LPG. Teraz jeżdżę na półsyntetyku mobilu ale zaczęła zaświecać się kontrolka oleju wymieniłam czujnik oleju i dalej świeci. Mechanik powiedział żeby przejść na olej mineralny bo auto ma już 190000 przejechane i półsyntetyk jest za rzadki i dlatego zaświeca sie kontrolka oleju. Mechanik doradził mi Castrola 15W40 co Wy na to Dzięki

Czyli że popychacze do wymiany Koszt porównywalny z napinaczem. Rozumiem że po zdjęciu pokrywy zaworów ściągnięciu wałków - popychacze bez problemu same wyjdą np. przy użyciu magnesu Nic więcej nie trzeba ściągać PS. chciałbym aby moderator wydzielił mój problem do osobnego wątku nie chcę zaśmiecać tematu o oleju. edit. Błąd napinacza wyeliminowałem poprzez psiknięcie we wtyczkę od napinacza preparatem do styków. Na tę chwilę się nie pojawia.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 mechaniczne stukanie w silniku AFN

6 listopada miałem wymiane rozrzadu z olejem Castrol 10W40. Od tamtej pory po nocy jak odpalam passka przez około 30 s słychać takie metaliczne klepanie. Potem jest już ok. Dzisiaj wróciłem z trasy i otwierając drzwi w garażu usłyszałem ten sam dziwięk czyli takie metaliczne klapanie. Nachwile przygazowałem i to znikło. Oczywiście działo się to na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku. Proszę o radę. Silnik 19 TDi 110 KM AFN

Greg popychacze o których mowa kosztują 250 zł w inter carsie. Wymieniłem w swoim AFN i nadal bez zmian. popychacze ddałem do inter carsu i powiedziałem że są wadliwe. Za dwa dni przyszły nowe i załozyłem jeszcze raz. Po uruchomieniu silnika nadal jest klekot stukanie. Samochód stał dwa dni z rozpiętym rozrządem i nic mi z tego czekania na nowe części nie przyszło. Wczoraj pojechałem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pukanie w silniku ADR 1.8 20v (

witam wróciłem własnie z trasy poznań-mielno i pojawiły sie stuki w silniku (popychacze zaworów prawdopodobnie) zrobiłem około 550 kmwcześniej nic takiego sie nie pojawiałomusze dodać ze silnik jest zalany olejem mineralnym przez poprzednika od którego kupiłem ten samochód auto ma przejechane 182 tys jest instalacja gazowa sekwencjaz tego co mi wiadomo przy tym przebiegu silnik powienien

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stuki w silniku 1.9 tdi 110 - szukanie przyczyny problemu

Witam Postanowiłem opisać problem na forum gdyż żaden mechanik nie wie co może być przyczyną. Każdy ma inną teorię więc postanowiłem sam zagłębić się w temat. Pacjent Silnik AHF 110KM. Miałem okazję pojeździć tym autem aby zdiagnozować przyczynę. Objaw to metaliczne stukanie słyszalne w kabinie podczas jazdy na niskich biegach. Hałas jakby jeden popychacz bym gumowy (niesprawny)

VOLKSWAGEN PASSAT B5 szalejąca turbina

Witam forumowiczów mam maly problem z turbina lub z jej ładowaniem opisze po krotce moj problem. Jestem po zmianie turbiny z AHU na BRD wszystko ładnie po programie latalo do czasu az nie zaczęły stukać popychacze. popychacze zostaly wymienione i pojawil sie problem. Rano gdy wsiadlem do samochodu odpalam ruszam i auto uzyskuje 2 tys obrotów zaczyna szarpać dławic się i obroty spadają oraz

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana uszczelniaczy w 1.6 AHL

Panowie mam pytanko czy ktoś podchodził do tematu wymiany uszczelniaczy w Passacie 1.6 AHL bez ściągania głowicy z auta. Mam problem bo bierze mi full oleju nawet około 1l1000km odziwo nie kopci...Miałem pół stanu po około 1000 mam poniżej minimum wiec

Ja robiłem to ze 2 miesiące temu. Da się bez zdejmowania głowicy w AHL. Tylko zamiast wtłaczać powietrze kręcisz wałkiem ustawiając pod każdą parę zaworów kolejno tłok - żeby nie wpadły do komory spalania. Czyli po kolei plastik z silnika osłona termiczna pokrywa zaworów czujnik położenia wału rozepnij z wtyczki wyjmujesz popychacze ( hydroszklanki) - koniecznie włóż w tej

VOLKSWAGEN PASSAT B5 słychać wyraźne stukanie pod maską silnika

wracając do domu po pracy usłyszałem dziwne klekotanie od strony pompy klimatyzacji (w 100 % nie jestem pewien czy to jest klima bo chalas jest tak głośny że słysze je od każdej strony).Gaz w klimie jest bo sprawdzalem klima też chodzi ale z kąd to walenie czy ma ktoś jakieś pomysły co to możę być bo teraz to auto chodzi jak by tam był śilnik disla J zapomniałem dopisać w rurkach

Odświerzę. Ja też ostatnio osłyszałem stuki spod maski a dokładnie spod górnej obudowy. Na szczęście bo jak z dołu to panewki a zgóry popychacze. I tak wyszło że do wymiany wałek szklanki popychacze i przy okazji rozrząd. Super nie Objawy że coś się działo Siwy dym przy odpalaniu - szklanka ruszała się na siłę stąd też klekot. Jeszcze pracował równo mocy nie stracił ale

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.6 AHL branie oleju ok 1l1000km niska temp silnika na zegarze

Witam koledzy zauwazylem ze moj pasek bierze olej Okazuje sie ze co 1000km brakuje mi ok 1l albo i wiecej. Jezdze jak dobrze pamietam na mobil 1 10W40. Teraz pytanie czy to wina oleju.. ze tak duzo ubywa... silnik ma zrobione 218tys i od niedawna jezdze na gazie.. Czy to wina uszczelniaczy... Autko pracuje prawidlowo tylko czasem obroty spadna do 500. Ale tak pozatym wkreca sie cudownie jak na

Ja zrobiłem ( tzn. mechanik ) pierścienie w swoim AHL w listopadzie 2009 i pomogło. Ostatnie pierścienie na tłokach ( zgarniające) były zapieczone. Więc brał olej jak głupi Wcześniej zmieniłem uszczelniacze ale jak się okazało był to zbędny wydatek. Nie wiem czy liczenie 1000 zł to nie za skromnie. W Wawie czy w mieście rodzinnym za robotę wołali ok. 800 zł. Do tego części.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stuki nierówna praca silnika 1.9TDI AVF

Witam Chyba za bardzo chwaliłem swojego Passka bo ostatnimi czasy &8211 mniej więcej od ok. miesiąca gdy temp zeszła poniżej 0&8217C &8211 zaczęły wydobywać się z komory silnika niepokojące stuki. Najpierw pojawiało się to tylko przy zimnym silniku po rozgrzaniu ustawało &8211 ale i to nie było regułą. Później owe stuki zaczynały się nasilać pojawiają się wyłącznie podczas

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wumiana popychaczy hydraulicznych

Witam Znow prosze o wasza pomoc dzieki wam wyczyscilem turbo i wiem co boli mego paska jestescie dla mnie najlepszym oparciem w moim pasku pojawily sie ostatnio stuki dochodzace z silnika (cos jakby zawor stuka) po odpaleniu slychac je przez kilka sekund potem cichna ale sa slyszalne stuki nasilaja sie gdy silnik nabierze pelnej temperatury. mechanik stwierdzil ze moze to byc jeden z popychaczy

mysle ze caly dzionek powinien mi wystarczyc na zabawe z popychaczamidla pewnosci odpale go na drugi dzien dziekuje wam serdecznie człowiek uczy sie cale zycie. pozdrowionka psgdy juz rozkrece wałek i podniose go bede miał popychacze na widoku czy popychacze wychodza dosc lekko czy potrzebne beda jakies specjalalne narzedzia aby je wyjać

Cztery godziny i po zabiegu. Ja w swoim passacie zdjąłem pasek tylko z wałka rozrządu bez rozbierania przodu jak to wiele osób robi. Pamiętaj żeby panewki podtrzymujące wałek rozrządu założyć na te same miejsce. Silniki AFN mają w swej naturze że popychacze klepią. Nie chcę Cię martwić ale wymiana na nowe niczego nie zmieni. No może trochę ciszej będzie silnik pracował. Miedzy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne odgłosy zimnego silnika - posłuchajcie...

Witam panowie niektórzy wiedzą w czym problem bo pisałem na priv ale mam problem lub nie a mianowicie rano po dłuższym postoju gdy silnik jest zimny mam wrażenie jakby spod maski wydobywał się rzegotgrzechotanie itd. Przyjechałem do mnie kumpel nagraliśmy to za pomocą telefonu nic lepszego nie było pod ręka i powiedział że tu jest wszystko ok choć ja mam odmienne zdanie no chyba że

wiecie co no słychać to takie rzężenie ale to na raczej nie popychacze ja bym obstawił na 90 % to nieszczęsne łożysko oporowe bo sam to przerabiałem a tak na marginesie to 1. popychacze mają bardziej metaliczny odgłos 2. pompo-wtryski - na vag-u by wyszło że pracują 3. dwumas - przy ruszaniu bez gazu rzucało by Ci silnikiem u mnie jak padło to łożysko to na zimnym silniku odgłos

VOLKSWAGEN PASSAT B5 stuki w silniku

witam wszystkich mam kłopot z silnikiem 1.9 110 Po wymianie oleju w silniku 10w 40 castrol zaczęły dobiegać dziwne stuki przy rannym rozruchu pod pokrywa zaworów tak chwilkę proszę o pomoc dziękuję

to normalne - po prostu stukają ci przez chwilę popychacze hydrauliczne zaworów (szklanki) . Jeżeli będzie się to powtarzać częściej i dłużej to popychacze sa do wymiany...

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dlaczego diesel klepie jak zimny

Witam. Ostatnio bardzo mało jeżdżę autem i pasek stoi nawet po kilka dni nie odpalany. W związku z tym po odpaleniu go w te zimne dni przez kilka sekund zanim zacznie normalnie mruczeć słychać tykanie ( nie wiem jak to nazwać ) Czy to popychacze hydrauliczne potrzebują chwilę aby się nasmarować po postoju I czemu ten efekt jest słyszalny teraz zimą I czy to jest bezpieczne i normalne

popychacze to samo jest w pasku i to samo w audi nie przejmuj sie nic zlego sie z paskiem przez popychacze nie stanie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jaki olej wlewać do silników TDI

Wątek ten powstał w miejsce starego o tym samym tytule żebyście nie musieli wciąż pytać jakim olejem zalać Wasz silnik. Ze starego wątku powybieraliśmy opinie naszych forumowiczów o danej marce. Poniżej macie podane normy jakie musi spełniać olej wlewany do Waszego silnika. Na podstawie tych informacji oraz opinii sami wyciągnijcie wnioski i dokonajcie wyboru. Pytania jakim olejem

z doświadczeń z golfem IV tdi 110 KM (AHF) od wymiany do wymiany nie trzeba było uzupełniać żadnego z testowanych przeze mnie olejów castrol pół syntetyk - sisza miód-malina mobil pełny syntetyk - delikatnie słychać popychacze przy temp -26 stopni po jednym grzaniu zapalał z "ćwierć obrotu" i pracował równo mobil pół-syntetyk - delikatnie słychać popychacze - castrol pół syntetyk - znów wszystko tip top słychać tylko szum pasków

No to już chyba reguła z tym MOBILEM. Już prawie każdy pisze że hydraulikę słychać na nim. A ja tylko potwierdzę że kiedy mieszkałem w UK miałem passatA B5 1.8 20V i po zalaniu go MOBIL 5W50 też delikatnie słychać było popychacze czego nie było na zalanym kochanym przez brytoli CASTROLU. Ale przejrzałem forum MAZDY i się okazuje że są laboratoria w Polsce gdzie każdy może zlecić

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Koło dwumasowe decyzja o wymianie

Witam Panowe. W tym poście zwracam się głównie do tych użytkowników którzy wymienili już w swoich paskach koło dwumasowe. Chciałbymabyście opisali objawy jakie mieliście w swoich samochodach przed wymianą dwumasy.Co was głównie skłoniło do podjęcia decyzji o wymianie tego koła. Napiszcie również jaki był końcowy efekt naprawy. Myślęże ten temat będzie bardzo ciekawya przede wszystkim pomocny dla wielu odwiedzających nasze forum.

Wymieniłem już wałek rozrządu i popychacze. Krzywki na wałku się zdeformowały przy przebiegu 125000 tyś. i uszkodziły popychacze i panewki. Skandal teraz mam awarię hamulca postojowego więc mój B6 od połowy lipca stoi cały czas na warsztacie. A dwumasę już słychać więc albo go sprzedam albo muszę się szykować znowu na koszty

VOLKSWAGEN PASSAT B5 migająca kontrolka oleju(silnik zgasł)

Witam wszystkich i proszę o poradę. Dziś wracając z pracy zaczęła piszczeć kontrolka oleju(świeciła na czerwono)w tym samym momencie w silniku zaczęło coś stukać i samochód zgasł.Stało się to podczas jazdy.Samochód wrócił do domu na lawecie.Po przekręceniu kluczyka i próbie odpalenia niczero reakcji.Olej wymieniany co 10 000 km.Stan na bagnecie ok.Po zatrzymaniu odkręciłem korek

passat b5 fl 2.0 tdi 136 km 2004 rok DPF highline kod silnika BGW przebieg 240 tyś zatarty silnik na panewkach i wale.(ktoś przy regeneracji turbiny źle przymocował rurke która idzie od filtra oleju do turbiny była z byt mocno naprężona i pod wpływem drgań rurka pękła i wydupcyło olej) Już wiem co mniej więcej do wymiany 1 Tłok z korbowodemWałpanewki główne korbowodowe uszczelka

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwny dźwiek na niskich obrotach 2.3 V5

Witam. Mam passata b5 fl 2002 2.3 V5 20v 170 KM i przy obrotach od 1000 do 2000 słychać dziwne stukanie jakby przekrecona czy obrucona panewka... badź łąńcuszek napinacz czy popychacze zaworów. Czy to stukanie moze miec jakis zwiazek z falujacy mi obrotami jak silnik sie nagrzeje Bo taki objaw tez zauważyłem ....towarzyszy temu mniejszajakby mniejsza moc i ogolne spowolnienie reakcji silnika

VOLKSWAGEN PASSAT B5 MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T

WITAM WSZYSTKICH.MAM PROBLEM OD PEWNEGO CZASU ZAPALA SIE KONTROLKA OD CISNIENIA OLEJU W B5 1.8T 1998 ROK WYMIENILEM CZUJNIK DALEJ TO SAMO OBIAWY SA TAKIE ZE GDY ZAPALA SIE KONTROLKA SLYCHAC ZAWORY KONTROLKA GASNIE ZAWORY CISZA NIERAZ JADE 300KM I NIC SIE NIE DZIEJE A NIERAZ ODPALE I JUZ MIGA SPRAWDZALEM CISNIENIE POMPY OLEJOWEJ NA WOLNYCH MA 0 BARA A POWINNA MIEC 2 BARY A PRZY 2000 OBROTOW POWINNA

mozliwe ze popychacze szlak trafil ale ciezko jest zgadywac moze tez to byc nawet walek rozrzadu bez zajrzenia do srodka i ocenienia stopnia z uzycia sie nie obejdzie takie jest moje zdanie ja bynajmniej takiego problemu niemialem w swoim pasku

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana popychaczy i uszczelnień zaworów B5(3B) 1.9 TDI 115130 KM.

Witam. Czy ktoś z kolegów wymieniał popychacze i uszczelnienia trzonków zaworów w silnikach TDI 115 130 KM Chodzi o to czy wystarczy odkręcić śruby trzymające wałek rozrządu i jakoś go odchylić czy trzeba odkręcić koło zębate rozrządu i pompę tandem - paliwavacum aby ściągnąć całkiem wałek rozrządu

pompy tandem nie ruszasz podobnie jak koła wałka rozrządu.. zdejmujesz pasek rozrządu i demontujesz cały wałek z kołem zaopatrz się w dolne ślizgi wałka przed zabiegiem. Po odkręceniu śrub trzymających wałek po prostu go wyciągasz i wymieniasz popychacze prosta sprawa z uszczelniaczami trzonków nie wiem jak więc może ktoś dopowie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 [B5 AFB] 25 V6 TDi Wałki rozrządu do wymiany - jaka przyczyna

Witam Chciałbym prosić Was o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny awarii silnika 25 V6 AFB w moim VW Passacie. Auto jest z 99 roku. Kupiłem je od pierwszego właściciela a właściwie właścicielki z Niemiec. Auto zakupiłem z przebiegiem 152000 km (potwierdzone przez serwis VW). Silnik pracował równo i nie sprawiał problemów. Zalany był cały czas olejem Mobil 5W40. Przy przebiegu 165000

Zadaj pytanie ekspertowi