części samochodowe nanodatex

volkswagen passat pompowtryski b6

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat pompowtryski b6

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat pompowtryski b6

VOLKSWAGEN PASSAT Pompowtryskiwacz czy Common rail

Witam mam takie pytania od jakiegoś czasu jeżdże passatem b6 19 tdi 105 km z maja 2005 i zastanawiam sie nad silnikem dokładnie nad tym w jakiej technologi diesla były robione te silniki czy sa to pompowtryskiwacze czy technoogia common rail

VOLKSWAGEN PASSAT Ankieta - passat 3c - jaki silnik i czy jest awaryjny

Witam Chciałbym poznać krótką opinię użytkowników passat b6 3c Przykład 1)silnik 19tdi 101km 2)rodzaj nadwozia kombi 3)spalanie 67l 4)awarie elektronika 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy TAK 6)czy jesteś zadowolony z zakupu TAK 7)przebieg 140tys km 8)co bym zmienił sterowanie centralnego zamka miejsce na moduł od komfortu (bo jest pod nogami kierowcy) - nie wiem jak w passacie

witam super oto mi właśnie chodziło czyli na razie nie jest tak źle jak to piszą na innych forach że passat b6 to jest bardzo awaryjny samochód np httpwww.autocentrum.plautorentgenvolkswagenpassatb6awaria-wtryskow-paliwa-w-modelu-20-tdi-124015841 P.S Zapraszam do dalszej zabawy bo będzie ciekawie i pomoże kupującym wybrać ofertę idealną do swoich potrzeb. Wydaje mi się że awarie w dzisiejszych

VOLKSWAGEN PASSAT Pompowtryski SIEMENS do VW 2.0TDI REGENERACJA

Witam pojawiła się oferta regeneracji pompowtryskiwaczy firmy SIEMENS do 2.0TDI. proponuję zamieszczać info przez osoby które skorzystały z usługi tej firmy lub innych może w końcu ktoś będzie je regenerował skutecznie httpallegro.pl03g130073d-wtrysk-...230315715.html

wygląda na to ze gdyby nie zawodny mechanizm oleju to po tej naprawie PDków B6 stałby sie przynajmniej na drodze autem niemal bezawaryjnym

Bo szczerze mówiąc to nie wiem ja sie je liczy 1234 od której strony Robię ten wtrysk i na sprzedaż jeździłem 19 TDI z 2003 roku i nie miałem z nim żadnych problemów i zachciało mi się ( a raczej mojej żonie) zmiany niby na ładniejszyno może to ładniejszy to on jestale dosłownie złom(jeśli chodzi głównie o silnik) totalny...szkoda kasy i teraz każdego uczulężeby takiego passata

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Problemy z silnikiem 20 TDI 140KM passat B6 rocznik2005

Mam passata od 7 m-cy i non stop coś się z nim dzieje. Najpierw poszedł mi wodzik na pompie olejowej i turbina. Wymieniłem to wszystko. Silnik zaczął po naprawie chodzić głośno nierówno pracować na wolnych obrotach. Wymieniłem też pompowtryski co poprawiło pracę silnika na 2 tygodnie i w tej chwili jest tak jak przed naprawą. Najgorzej jest rano jak odpalę samochód chodzi bardzo głośno

czy to możliwe że silnik 20TDI z przebiegiem 65tkm "stracił" pompowtryskiwacz skanowanie tak wskazuje. Wczoraj silnik zarzęził czarny dym walnął z wydechu a nierówna praca świadczy o tym że jeden cylinder padł. Czy pompowtryskiwacze są do naprawy. Ile może kosztować naprawa i nowy. Proszę o podpowiedzi.

KoledzyJa miałem uszkodzone elektrycznie 2 pompowtryskiwacze Siemensapassata nie mogłem nawet zapalic i jest to problem gdziekolwiek naprawicdostałem numer od kolegi z warsztatu z Lublina do firmy z Koła zajmujacej sie regeneraja pompowtryskiwaczywysłałem i wymienili mi nowe elementy elektryczne i cos tam jeszcze dali rok gwarancjiautko mi smiga jak nowe.Dam wam telefon do goscia507065004.Pozdrawiam.

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Passat B6 2.0TDI nie odpala - pomocy

Witam. Przed wczoraj wstawiłem mojego paska do garażu wczoraj zachodzę jak gdyby nigdy nic próbuje odpalić i .. Nie da rady odpalić kręci i nic.. Na wyświetlaczu dodatkowo świecą się 2 lampki jedna od ESP a druga od ciśnienia opon.. na włączonym zapłonie. Samochód w ogóle nie odpala.. Przed tym jeździł normalnie i nic się nie działo.. Czy to pompowtryskiwacz Mam siemensa...

Nie mam niestety nikogo tutaj we Wrocławiu żeby miał vaga albo VCDSa.. Ale po rozmowie z wujkiem najprawdopodobniej uszkodzona jest pompa... Jeśli są walnięte pompowtryskiwacze (zwierają się) to komputer dostaje komunikat o tym i odcina napięcie do pompy paliwa. A więc odpiąłem wiązkę przewodów od pompowtryskiwaczy i włączyłem zapłon lecz niestety dalej żadnych głosów z okolic

Pompe w baku mozna z gumowego mlotka pociagnac...jak sie podwiesila to ruszy. Ale dyskoteka na desce swiadczyc moze o pompowtryskiwaczu. Radze podpiac sie pod VAGa jak najszybciej.

z tego co sie wczytalem na forum to ta dyskoteka to jest wtedy jak akumulator sie rozladuje.. nie mam dostepu do vaga.. a nie bede kupowac kabelka za 600zl.. chyba jednak ta glupia pompa paliwa.. pompowtryskiwacz zostal wykluczony bo odpialem zaislanie silnika cale i wtedy probowalem i pompka tez nie ruszyla.. no chyba ze obydwie rzeczy na raz poszly sie walic

VOLKSWAGEN PASSAT B6 passat B6 C3 po prostu zgasł

Wiem że temat był wielokrotnie poruszany ale żądnego nie mogę przypisać do swojego problemu i nigdzie nie znalazłem odpowiedzi. MOże ktoś obecnie miał taki problem to prosze o pomoc. Rzecz ma się natsępująco Mam passata z 12.2005 r. B6 w nowej budzie 2.0TDI 140 Km ma przejechane 115 tyś km Na skrzyżowaniu podjechałem stanąłem a kiedy chciałem ruszyć okazało że silnik zgasł..

Wczoraj miałem podobną przygodę mianowicie pasek 2.0 TDI DSG 2006 r. pompowtryski. silnik nagle przestał pracować. Pojawił się krótki komunikat "usterka silnika-serwis". Zadna kontrolka nie informowała o awarii. Siłą rozpędu zjechałem na pobocze. Wyjęcie kluczyka ze stacyjki. Ponowne uruchomienie. Silnik załapał na kilka sekund i padł definitywnie (rozrusznik kręcił ale silnik

U minie dwa razy stanął 1. wymiana pompowtryskiwacza w pierwszym cylindrze 2. wymiana pompowtryskiwacza w drugim cylindrze mam nadzieję że zanim trzeci cylinder strzeli to już wymienię na nówkę.

VOLKSWAGEN PASSAT Problem z pompowtryskami Siemensa 03g130073d silnik BKP

Mój passat B6 silnik BKP 140KM zgasł na drodze ma przejechane 104 000 km. W serwisie zdiagnozowano uszkodzenie pompowtryskiwacza Siemensa kod 03g130073d. W Polsce nikt tego nie regeneruje bo nie ma części do regeneracji . W serwisie zregenerowany przez VW kosztuje 2600 PLN i zabierają stary natomiast nowy kosztuje 3100PLN. Jeżeli padną po kolei wszystkie to koszt wymiany przekroczy 10% wartości

VOLKSWAGEN PASSAT B5 SPIS TEMATÓW B5 (3B i 3BG) FAQ - P O C Z Y T A J

SPIS TEMATÓW B5 (3B i 3BG) FAQ - P O C Z Y T A J Jako że coraz częściej zaczynają się pojawiać te same pytania robię krótkie poglądowe zestawienie najczęściej poruszanych tematów. Proszę o zapoznanie się z treścią tej wiadomości zanim zdecydujecie się na wysłanie własnego posta. Nie jest to zbiór wszystkich tematów dlatego odsyłam również do szukajki. No to zaczynamy IDENTYFIKACJA

VOLKSWAGEN PASSAT B6 uszkodzony wtryskiwacz sterujący w B6 20 TDi 140 KM

Mój pasek B6 2.0 TDi 140KM z listopada 2005 odmówił współpracy. prawdopodobnie uszkodzony wtryskiwacz główny. Czy miał ktoś taką awarię

Witam nie ma w tym silniku czcegoś takiego jak "wtryskiwacz główny" czy "sterujący" - takie są w silnikach z pompą wtryskową. Tutaj masz pompowtryski. Sprawdź lepiej o jaki bład chodzi...

Niestety padł i drugi pompowtryskiwacz. Pozostały jeszcze 2 sztuki

W tych padniętych poleciały cewki sterujące tj. zbyt mała oporność do masy a więc uszkodzone elektrycznie. Wynika z tego że to wada fabryczna tej partii pompowtryskiwaczy. Dodam że są to tzw pompowtryskiwacze piezoelektryczne i praktycznie nienaprawialne.

VOLKSWAGEN PASSAT szarpanie po wymianie pompowtryskiwaczy

Witam koledzy Dziś serwis niemiecki wymienił mi jeden z pompowtryskiwaczy w moim B6 2.0 TDI. Za pompowtryskiwacz zapłaciłem 2400 zł oryginalny. Pracownicy serwisu oczywiście jeździli autem i wszystko było ok. Kiedy odebrałem auto i wyjechałem z serwisu auto zaczęło mieć dziwne objawy szarpania tzn. w momencie dodawania gazu pomiędzy 2 i 3 biegiem i następnych przełożeniach trzęsło

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Wibracje podczas przyśpieszania B6 2.0 TDI 140 KM DSG

Witam wszystkich Mam problem z moim paskiem a dotyczy pojawiających się wibracji- drżenia podczas przyśpieszania pod obciążeniem w zakresie obrotów 1800-2400 w trybie D (DSG) Wydaje mi się że objawy nasilają się po rozgrzaniu silnika. W trybie Sport drżenia nie zaobserwowałem. Zależność ściśle związana z obciążeniem - wymuszony wyższy bieg a prędkość mniejsza. Drżenie przypomina

Witam W aso znależli problem. A mianowicie mimo prawidłowych parametrów silnika a dokładnie pompowtryskiwaczy wymienili mi jeden pompowtryskiwacz i wszystko jak ręką odjął. Teraz przyśpiesza płynnie i bez jakichkolwiek wibracji. Tylko doświadczenie mechanika w tym przypadku pomogło bo elektronika diagnostyczna bywa zawodna.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne drgania silnika

Odwiedziłem dzisiaj ASO VW. Koledzy z tegoż serwisu wykluczyli kompletnie zawieszenie które mogło by ponosić winę za te drgania. Półosie przeguby - wszystko jest wporzadku. Zaprosili mnie na poniedziałek gdyż podejżewają że za drgania odpowiedzialny jest silnik. Na początek układ paliwowy - być może pompowtryskiwacz nie domaga lub coś innego w silniku. Czy turbina może wywołać

VOLKSWAGEN PASSAT Czujnikpompa paliwapompowtrysk...pomocy....

Witam wszystkich.........potrzebuję pomocy bo sam już nie mam zdrowia i nerwów chyba sobie nie poradzę. Może zacznę od początku i chronologicznie bo problem jest złożony. Autko (passat 2005r 140KM) kupiłem w zeszłym roku w sierpniu. Przez jakiś czas było ok po ok 3 miesiącach użytkowania zaczęły pojawiać się pierwsze sporadyczne objawy (błędy) dotyczące kolumny kierownicy które

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam szanownych forumowiczów Szukałem pod hasłem rozrząd podobnych przypadków ale nie udało mi się na nic trafić zatem piszę. Posiadam passata B6 z 2006 roku silnik BMA. Wyłączył się na drugim biegu przy 1600 rpm. Komputer nie pokazał żadnego błędu do serwisu nie zagonił ale i tak jako doświadczony user volkswagena i stały bywalec serwisu pognałem z Niemcem do kliniki VW. Panowie

VOLKSWAGEN PASSAT 2.0tdi kopci nowe pompowtryski

Witam B6 2.0TDI 140km 8V BKP bez DPF Auto miało wymieniane z 2 miesiące temu pompowtryski na akcji serwisowej w ASO. Od jakichś 2 tygodni zaczęło kopcić przy standardowej dynamicznej jeździe - 1800obrotów . Tydzień temu wymieniłem olej i wszystkie filtry - bez zmian. Od czego mam zacząć by cokolwiek zdiagnozować Chmura jest jakaś taka szara siwa. Auto nie ma utraty mocy tylko puszcza

VOLKSWAGEN PASSAT Problem z odpaleniem

Witam wszystkich. Jestem tu nowy i proszę o pomoc. Od pół roku jeżdżę passatem b6 2.0 tdi 140 KM ( wcześniej miałem b5 1.9 tdi 110 KM ) i dzisiaj wyszedł pierwszy problem z moim autkiem. Chodzi mi konkretnie o to iż samochód zaczął ciężko palić obojętnie czy jest silnik ciepły czy zimny. Do tej pory palił na dotyk. Rano przy pierwszym odpaleniu było wszystko okay strzał i pali

passat B6 to najgorszy bubel w historii VW a silnik 2.0TDI 170KM to najgorszy bubel w historii motoryzacji. Męczyłem się z nim 3 lata. W tym czasie samochód przejechał 193000 km spędził 12 tygodni w serwisach i 5 razy był zwożony do serwisu na lawecie. Dwa razy () była wymieniana głowica. Jak się okazało że głowica jest do wymiany to myślałem że trzeba będzie ją zamówić i czekać.

VOLKSWAGEN PASSAT B6 czy ktoś ma problem z silnikem 2.0tdi passat b6(3c)

teść jeżdzi nowym pakiem i płacze że mu gaśnie i czasem nie odzywa sie rozrusznik za 1 razem

witam mam passata 2006 140 tdi jak kupilem zatankowalem do pelna komputer mi pokazywal ze mam bak na ponad 900km teraz pokazuje 550 600 komputere w miescie pokazuje 12 14 litrow na trasie 10 86 ostatnio sprawdzilem tankujac de pelna i obliczylem ze spala mi 8 2 na 100 . przy jezdzie miasto trasa autostrada jaka może to być przyczyna sprawdzalem pompowtryski sa dobre temperatura tez jest dobra nie wiem co to moze byc proszę o pomoc

A jak sprawdziles pompowtryski kolego Bo jak VAGiem to lipa. Siemense maja taki problem ze auto staje sie coraz slabsze mimo praktycznie wzorcowych parametrow na komputerze. Korekcje BIPy wszystko idealnie. Dawka paliwa doladowanie tez w normie. Dopiero wjazd na hamownie i zdziwka....KM uciekaja z pod maski jak ponizej httpwww.tune-up.plpassat-2007r-p-1112.html Jak masz slabszy samochod to go bardziej

VOLKSWAGEN PASSAT Kupujemy Passata B6B7-na co zwrócić uwagę jaką wersję wybrać

Przejrzałem całe forum i niestety nie znalazłem takiego tematu ogólnego a szkoda. Były zapytania o poszczególne modele z poszczególnymi silnikami ale nigdy nie było o ogólnej kondycji rodzimy. Zatem tu chciałbym poznać opinię wszystkich posiadaczy B6 w kwestii tego na co kupujący ma zwrócić uwagę jakie silniki polecacie a jakie lepiej omijać z daleka. Tak by każdy kupujący dany

Cześć właśnie kupiłem B6 i co do pompowtryskiwaczy mogę powiedzieć tyle Nie one są wadliwe a listwa je zasilająca. Więc wymiana uszkodzonego nic nie zmieni bo polecą kolejne. Mój miał wymieniony pompowtrysk na gwarancji razem z listwą i odpukać zrobił 80tyś. km od tego czasu i wszystko ładnie śmiga. Co więcej kolega który ma takiego samego passata 3 tyg. temu miał pierwszą

Mam pytanie związane z naprawą passata którego chcę obejrzeć jutro. Z jego VIN-u wynika że miał wymieniany wtrysk. Dokładny opis zgłoszenia ustarki przez kleinta jest taki W czasie jazdy zgasł samochód brak możliwości uruchomienia pojazdu rozrusznik kręci ale silnik nie zaskakuje. Naprawy jakie wykonano w serwisie opisano tak Wymienionop uszkodzony pompowtryskiwacz 2 cyl. [201588312 Silnik

a jakie naprawy powinny zdyskfalifikowac samochód do tego by go kupic> mowa ciagle o b6 pytanie jeszcze takie "Mimo że w tej chwili w ASO trwa bezpłatna wymiana pompowtrysków to kiedyś się pewnie skończy." Tzn ze jak kupuje passata jade do serwisu i wymieniaja mi od tak te pompowtryski czy to raczej dotyczy aut ktore maja ksiazke serwisowa itd. Przyblizony koszt wymiany takiego zbieraka pompy oleju Pytanie też czy 35.000 zł wystarczy na kupno w miare sprawnego auta

Witaj 35 tys zł może zabraknąć na paska z Common rail . passaty z tym silnikiem wyszły chyba w połowie 2008 roku. Ja bym się nie zrażał do silników z 2.0 z PD. Sam mam z 2007 BMR i nie narzekam. Wymieniłem dwa pompowtryski za free w ASO i jest OK a właśnie przekroczyłem 260 tyś km. Szukaj dobrego egzemplarza ze sprawdzonym przebiegiem a będzie dobrze. Jezeli chcesz więcej info to pisz na priv.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pompowtryskiwacze

czesc.posiadam passata b6 z silnikiem 1.9tdi 130km.od pewnego czasu zauwazylem ze gdy moj silnik jest rozgrzany mam problem z ponownym uruchomieniem go.musze go przytrzymac dluzej na rozruszniku.przy ruszaniu z miejsca silnik wpada w niesamowite drgania.dodam iz ostatnio pokonywalem na tym silniku dosc znaczna odlegolosc i jeg zuzycie bylo bardzo zadawalajace.nie odczuwam przy tym spadku mocy.silnik

zapewn nie masz passata B6 tylko B5 nie ten dział z którego roku to auto

rok 2001.jest to w 1000% b6

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Nietypowy swap. Passat B6 2.0 TDI

No witam Chciałem się pochwalić osiągnięciem warsztatu w którym pracuję. Mamy klienta który zajechał swoją B6-tke (wypadła korba na trzecim i zrobiła krater w bloku). Klient nie mógł albo nie miał za co znaleźć takiego bloku. My mieliśmy blok z 1.9TDI z audi A4 na pompo-wtrysku. Po przemyśleniach i oględzinach obydwóch bloków doszliśmy do wniosku że zrobimy B6 1.9 TDI z

Cały dół tj. blok tłoki korby wał miska poszły z 1.9TDI z a4 a głowica pompowtryski i osprzęt nawet DPF poszły z 2.0 Filmików nie mam ale klient mówi że zapierdziela lepiej niż wcześniej ale on zajechał już kupę samochodów

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Passat B6 2.0TDI 140km problemy z odpalaniem nierówna praca silnika

Witam Więc tak passat jak w temacie rocznik 2005 sprowadzony z Niemiec w Polsce pół roku. Po przejechaniu 50metrów od domu nagle zgasł. Odpalił dopiero po dość długim kręceniu rozrusznikiem (ok. 5-7s). Po odpaleniu słychać ( a nawet czuć) jak silnik chodzi nierówno choć wskazówka obrotomierza stoi w miejscu. Dodam jeszcze że wskaźnik paliwa wskazywał 14 a komputer 260km do przejechania.

Witam Tez sie podlacze bo ja mam taki problem (przekopalem forum od dolu do gory i nie ma takiego samego objawu nikt). A wiec trzesie sie silnik (telepie) tak ze wibracje przenosza sie na kabine kierownice itd. Sytuacja ma miejsce przy skrzyni DSG na P D - jak stoje R- jak stoje nie ma znaczenia czy silnik cieply czy zimny zadne kontrolki sie nie zapalaja. Po podlaczeniu sie pod komputer 0 bledow.

VOLKSWAGEN PASSAT B6 passat b6 2006 170km pd alarm co odciąć

witam mam do założenia alarm seo perfect i chce odciąć dopływ paliwa czy można założyć elektrozawór przy pompie paliwa bez szkody do pompowtryskiwaczy ewentualnie czy odcięcie pompy zgasi silnik czy to niezaskutkuje jakimś błędem

VOLKSWAGEN PASSAT jezdzic dalej z czesciowo padnietym pompowtryskiem

Hej Moj passacik (B62.0TDIBKPbez DPF) zaczal sezon walnietych pompowtryskow najpierw posypal mi sie nr3 (i pasek zdechl na srodku autostradyobwodnicy w dublinie) chwile po naprawie (wymiana kabelkow plus wtrysku plus zalapalem sie na darmowa akcje z pompa paliwa) zauwazylem ze troche mi autko przerywa na zimnym silniku (okazjonalnie co 1-2 dni polsekundowa utrata mocy przy jezdzie czuje sie jakby

Hej Jozko dzieki za odpowiedz. Miales Ty albo ktos inny przypadek zeby silnik w B6 polecial z tego powodu Mala dygresyjka zaczynam widziec w co sie wladowalem z BKP wykonalem dzisiaj dobrych pare telefonow w skrocie "regenerujemy wszystko (tzn. Boscha) ale nie wtryski Siemensa" "allegro mamy dostep do wszystkich wtryskow do passata. tzn. wszystkich oprocz DDX" krotko mowiac majac

VOLKSWAGEN PASSAT Listwa pompowtryskiwaczy - elektryczna

Panowie padł mi jeden PPD a konkretnie jego cewka i postanowiłem sam się za to zabrać .Przy okazji odkryłem że wcześniej już ktoś majstrował i połamał wszystkie wtyczki cewek pompowtrysków . Znalazłem nową listwę i ją kupiłem ale za diabła pojęcia nie mam jak zdemontować gniazdo z pinami widoczne na zdjęciu . Zdjąłem zawleczkę ale co dalej Nie chciałbym czegoś połamać mimo że i tak do wymiany . IMAG0282.jpg

moze to pomoze httpelsaweb.spaghetticoder.org wzglednie chyba w dziale warsztat b6b7 jest watek o demontazu pd w silniku bkpbmr

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Silnik 2.0 TDI z 2005-2006 a 2008 lub 2009 - roznice

Dzien Dobry wszystkim. Przygotowuje sie do zakupu passata i po przeczytaniu niektorych watkow jestem troche skolowany. Czy moze mi ktos powiedziec czy VW zrobil jakies usprawnienia od wypuszczenia originalnego 2.0TDI i te nowsze generacje (2008 lub 2009) sa mniej podatne na awarie (pompa oleju kolo dwumasowe etc) Mysle o modelu 2008 - 2009 2.0TDI z przebiegiem 75-100tys km. dziekuje serdecznie z gory za odpowiedzi. Wojtek

Silniki common rail weszły pod koniec 2008 pratycznie równo z białymi zegarami (krótko wychodziły CR na niebieskich licznikach). Jest to całkowicie inny motor jak 20 TDI na pompowtryskiwaczach. Z wyjatkiem pojemności CR nie ma nic wspólnego z silnikami produkowanymi od 2005 do 46 tygodnia 2008. Co do słabych punktów to te silniki uchodzą za bezawaryjne. I nie słuchaj kolego "ekspertuf"

VOLKSWAGEN PASSAT kontrolka swiec po przekroczeniu 3000 obrotów

kolega kupil auto po czołowce b6 2.0 170 kucypo odebraniu od blacharza zero mocy wczesniej wymienione zaworki od turbo sprawdzone szczelnosci wezyki sprzawdzone bledy i zero.....(ponoc bo ja tym wymieniacza nie wierze)auto prowadzi sie jak malucha zero mocy nie kopci pieknie pali oleju nie gubi ale po przekroczeniu 3000 obrotów wlacza sie kontrolka swiec nowy nieszczesliwy własciciel nigdy jeszcze nie przekonał sie co potrafi 2.0 170 kucykówprosze o sugestie

brak mocy to tylko turbina lub pompowtryski jesli to pompowtryski to niech jedzie do VW ASO OD MAJA VW WPROWADZIL DARMOWA WYMAIANE WTRYSKOW W B6

VOLKSWAGEN PASSAT B5 silnik przerywa przy 2000 obr.min

jestem użytkownikiem B6 103 kw z 2005r z przebiegiem 153 tyś.km. Na sygnalizacji świetlnej na biegu jałowym silnik nierównomiernie pracował trzęsienie całym pojazdem. W serwisie dokonano wymiany elektrycznej pompy paliwa oraz wiązki pompowtryskiwacza. Narazie praca silnika jest poprawna ale uprzedzono mnie że może się to powtórzyć i konieczne będzie wymienić pompowtryskiwacz. Są to

VOLKSWAGEN PASSAT B5 migająca kontrolka oleju(silnik zgasł)

Witam wszystkich i proszę o poradę. Dziś wracając z pracy zaczęła piszczeć kontrolka oleju(świeciła na czerwono)w tym samym momencie w silniku zaczęło coś stukać i samochód zgasł.Stało się to podczas jazdy.Samochód wrócił do domu na lawecie.Po przekręceniu kluczyka i próbie odpalenia niczero reakcji.Olej wymieniany co 10 000 km.Stan na bagnecie ok.Po zatrzymaniu odkręciłem korek

passat b5 fl 2.0 tdi 136 km 2004 rok DPF highline kod silnika BGW przebieg 240 tyś zatarty silnik na panewkach i wale.(ktoś przy regeneracji turbiny źle przymocował rurke która idzie od filtra oleju do turbiny była z byt mocno naprężona i pod wpływem drgań rurka pękła i wydupcyło olej) Już wiem co mniej więcej do wymiany 1 Tłok z korbowodemWałpanewki główne korbowodowe uszczelka

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Rozmieszczenie kontrolek w Passacie B6

Witam wczoraj wyskoczyła mi kontrolka w moim passacie taki jakby zegarek i nie mam pojęcia co on oznacza czy mógłby mi ktoś pomóc Czy ktoś ma może jakis schemat z kontrolkami w passacie B6 i z opisem która za co jest odpowiedzialna

CR to przełom 20072008 tak samo jak PD praktycznie jeszcze w 2008 roku rejestrowano... ale racja 2007 to generalnie jeszcze pompowtryskiwacze...

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Jaki macie przebieg w swoich B6 dotychczasowe naprawy

Tak jak w temacie napiszmy jakie mamy przebiegi w swoich paskach B6 oraz przy jakim przebiegu padł napęd pompy To ja pierwszy Przebieg 235000 km i rośnie Napęd pompy ------------- 234 tyś wymiana turbiny i odpukać to tyle na dzień dzisiejszy

144 kkm mechatronik w 1 roku uzytkowania pompa paliwa pompa oleju-akcja naprawcza przycisk hamulca postojowego lewa lampa przód-usterka AFS czujniki parkowania przegląd turbiny-ASO chciało wymiany bo puszczało olej na DPF winny przeciek na samarowaniu turbo 3 pompowtryski przed akcją 2 w ramach akcji po 140kkm - dwumasprofilaktycznie czujnik wału

VOLKSWAGEN PASSAT B6 B6 Trzęsie calym autem

Witam. Nie moglem nidzie znalesc podobnego watku.. Otóz moj problem objawia sie w nastepujacy sposob. na kazdym biegu przy obrotach ok. 1700-2000 czyli gdy sie zalacza turbina slychac takie jakby mocne hrobotanie az trzesie samochodem. im mocniej wdepne w gaz tym bardziej trzesie.. dziwny to dzwiek jakby cos wpadalo w rezonans.. dzwiek ten dochodzi z dolnych okolic silnika.. nie potrafie dokladnie

Odebralem auto. Jak walilo tak wali przy mocniejszym przyspieszaniu. Serdeczny kolega stwierdzil ze moga to byc 2 rzeczy walniety pompowtryskiwacz lub przegub wewnetrzny. Niestety weryfikacja tego w pozniejszym terminie bo zawalilem go tyloma rzeczami ze mu na to czasu nie starczylo. Tak aby sprecyzowac u mnie wali tylko w momencie przyspieszania. Przy stalej predkosci ( nawet 150 - przed chwila

VOLKSWAGEN PASSAT Czyszczenie wtrysków ultradźwiękami lub preparatem typu STP w B6...

Witam czy ktoś z kolegów czyścił pompowtryskiwacze w któryś z wymienionych sposobów w B6 Lub może posiada jakąś wiedze na ten temat Warto Gdzie i po jakich kosztach można to zrobić Pozdr Domely

VOLKSWAGEN PASSAT B6 Modul komfortu B6 wymiana i dopasowanie immo

Witam moje pytanie Jak dopasować nowy modul komfortu do auta W nowym jest inne immo i wyskakuje na tablicy immo activ oraz brak połączenia z modułem w vagu. Wymiana sterownika ma na celu zwiększenie funkcji komfortu.

018 CE jest do silnika BKP tylko i wyłaczenie wg Etki a 021AC do BMP. 170KM Siemensy mają inne zasilanie na pompowtryski z tego co wiem

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi