części samochodowe nanodatex

volkswagen passat pompowtryski b4

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat pompowtryski b4

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat pompowtryski b4

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Remont silnika vw passat B4 1.9 TDI

Cześć wam. Nabyłem vw passata B4 1.9 TDI z silnikiem 1Z i mam do was pytanie czy da się zrobić remont w passacie samemu czy to się nie opłaca ( robiłem remonty w polonezie i fiacie ) a nigdy nie miałem diesla wiec nie wiem co i jak chcę zrobić remont gdyż mam małe sprężanie na pierwszym od razrządu tłoku mam 20 na drugim 20 na trzecim 12 a czwartego już nie mierzyłem bo się załamałem

djmlody12 jeżeli masz jakie kolwiek pojęcie to dasz sobie radę Musisz jednak sobie kupic lub zrobić odpowiednie blokady np do pompy wtryskowej wg dasz sobie radę. Ja kilkakrotnie byłem prawą ręka przy silnikach diesla np od ciężarowych RENÓWEK kilka vw np seat toledo 1.9TDI i jeszcze duzo duzo innych. Jednak polecam ci abyś kupił sobie podręcznik )) httpwww.wkl.com.ploferta.phpkd1&dzial1&id110

praktycznie podejdzie każda głowica z 19 tdi na wtryskach.(AFN to ten sam silnik co 1Z tylko z inną turbiną jej sterowaniem wydatniejszymi wtryskami i innym kompem.) pompowtryski to juz całkowicie inna historia i nijak ma się do zwykłych TDI.

VOLKSWAGEN PASSAT Pompowtryski SIEMENS do VW 2.0TDI REGENERACJA

Witam pojawiła się oferta regeneracji pompowtryskiwaczy firmy SIEMENS do 2.0TDI. proponuję zamieszczać info przez osoby które skorzystały z usługi tej firmy lub innych może w końcu ktoś będzie je regenerował skutecznie httpallegro.pl03g130073d-wtrysk-...230315715.html

Ja przerabiałem zamienniki wkładów w B3 1.8 i w B4 VR6 działają już parę dobrych lat tyle że do tych moich passatów nie było ori w normalnej cenie tj. były ale za ok 2000 zł.

VOLKSWAGEN PASSAT B4 pompo-wtryski w Passacie B4 1.9 TDI

Witam wszystkich Ja poraz pierwszy sie udzielam i odrazu już z wielkim problemem Czy zna ktoś godnego fachowca do regeneracji pompo-wtrysków w okolicy W-wy a druga sprawa to dopytuje was czy to prawda - slyszałem że moge zamontować popmowtryski od VW 110KM do swojego 90KM pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi

Siem Nie mam aktualnie dostepu do ETK ale..Wydaje mi sie ze glowica sama w sobie ma inna konstrukcje.Jezeli nie i pompowtryskiwacze sa zakladane w miejsce wtryskiwaczy(calkiem mozliwew koncu unifikacja nie )to na tym by sie nie konczyloInny uklad elektronicznysoft do kompa...Jak w przypadku zamiany i kombinowania zeby z zwyklego D zrobic TDNiby tylko turbine trzeba zamontowacprosciznaaaA w rzeczywistosci

z tego co mi wiadomo to ani silnik 90 km ani 110km nie miał pompowtrysków tylko tradycyjne wtryski ipompę wtryskową pompowtryski byływ silnikach 100115130150km

nie było pompowtryskiwaczy w B4.. weszły w B5 w 1998 r.

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Fabryczny olej do B4 TDI - 505.01 czyli 5W-40

Witam. Wydaje mi się że przeczytałem wszystko na forum o olejach i wg mojego rozeznania zalecany fabrycznie olej do passata TDI 90KM 95rok to olej klasy 505.01 czyli 5W-40 Czy olej Mobil SYNT S Special V 5W 40 do pompowtryskiwaczy należy do tej klasy

Tak nalezy bo jest to olej spelniajacy narme 505.01 Ten olej jest przeznaczony do silnikow TDI z pompowtryskiwaczami czyli od 99 roku. Jezeli chodzi o Ciebie i o Twoj to zalezy jaki ma przebieg ale takiego syntetyka to bym mu nie lal. Niech sie wypowiedza wlasciciele ale powiem Ci ze ja do audi z tym silnikiem leje Shell Diesel 10W-40 i od wymiany do wymiany bierze okolo 0.5l. Nie sa to samochody z

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Pb 95 w dieslu

jakie moga byc tego konsekwencje ze do ok 10 litrow ropy dolalem ok 5litrow benzyny a potem zatankowalem 30 litro ropy co moze sie stac

Podpisuję się pod słowami lukassa. Też mam pasia z 2002 roku i gdybym miał taki problem jak ty oddessałbym paliwo. Może nie bawił bym się w czyszczenie całego układu ale cały zbiornik bym opróżnił i zalał świeżą ropą. Mamy w naszych autkach już pompowtryski więc lepiej nie ryzykuj. Starsze diesle faktycznie by to bez problemu przepchnęły ale nie wiem jak się mogą zachować pompowtryski na takiej mieszance.

Benzyna ulega samozapłonowi przy dość niskim stopniu sprężenia. Dlatego silniki benzynowe nie przekraczają stopnia sprężania 112. W pompie czy pompowtryskiwaczu diesla mogłaby eksplodować...

VOLKSWAGEN PASSAT Kupujemy Passata B6B7-na co zwrócić uwagę jaką wersję wybrać

Przejrzałem całe forum i niestety nie znalazłem takiego tematu ogólnego a szkoda. Były zapytania o poszczególne modele z poszczególnymi silnikami ale nigdy nie było o ogólnej kondycji rodzimy. Zatem tu chciałbym poznać opinię wszystkich posiadaczy B6 w kwestii tego na co kupujący ma zwrócić uwagę jakie silniki polecacie a jakie lepiej omijać z daleka. Tak by każdy kupujący dany model

Pomimo tego ze stron tutaj jak Turasów w Holandii pozwole sobie wtracic moje pięć eurogąbek. Od 17 grudnia 2007 roku ujezdzam z rodzicami passata B6 Variant ktory zostal wyprodukowany w 47 tygodniu 2007 roku (czyli modelowy 2008). Silnik 20 TDi 140 konny (kod BKP ) wersja wyposażeniowa Comfortline z pakietem Nawigacja w kolorze Mocca. Auto na dzis ma nieco ponad 120 tysięcy przebiegu i głosze

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zakup passata B5 - jaki silnik wybrać

witam w najblizszym czasie zamierzam kupić passacika B5 no i oczywiście mam pare problemów najwiekszy problem mam z wyborem silnika najbardziej kusi mnie 1.8T ale obawiam sie że będzie palił z 15l paliwa a ja sporo jezdżę a może 1.8 lub 1.9 130KM bo chyba 1.6 jest za słaby jeśli wybiore jakiś benzynowy to napewno założe gaz no i mam pytanie jak poszczegulne silniki reaguja na instalacje

Witam ponownie wszystkich właścicieli passatów . Kiedyś już byłem członkiem szanownego forum ale po wyjeżdzie zagranice mnie zdeletowano (pretensji nie mam taki regulamin ). Do niedawna byłem właścicielem (a w zasadzie moja kobieta bo mnie nie było) B4-ki kombi z silniekiem 20 o mocy 115 KM którego kupiłem 2 lata temu z zainstalowaną instalacją gazową. Na święta wróciłem i niedawno

VOLKSWAGEN PASSAT B5 problem z odpalaniem na mrozie w tdi ....

Hej mam takie drobne pytanie .Teraz wiadome jakie są temperatury a ja sobie kupiłem wlecie paska w Tdi B5 90 KM no i ostatnimi przymrozkami mam mały problem z odpalaniem go troche chełtoli przez kilka sekund i odpala z kilkoma lekkimi skokami obrotów . Dla jasnosci wymieniłem wszystkie filtry . Jestem prawie pewien że akulumator mam do wymiany a podchodzi mi 80 Ah na szczęście nie majątek

Vag pokazał że silnik jest ok. Podstawowe częsći wymenione i żadnej poprawy. Porzedni właściciel wymienił dwa pompowtryskiwacze (niestety nie pamięta które bo wymieniał serwis). Ogólnie autko sprawowało się super do tej pory. Posiadam też Audi 80 B4 z 93r BGaz Dzisiaj przy -18 zapaliło od tyka. Stare ale jare nie zawodny samochód moja perła nad perłami. Nigdy jej nie sprzedam. passat się nie umywa do niego.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Olej opałowy - czy warto tankować

mam pytanko co do zdan na temat opalu czy jest potencjalne zagrozenie jazdy na tym mam pasia 19 tdi AHH 90km. znajomy jezdzi na ople od 2 lat na kazde wlane 60 litrow leje 1 litr oleju jadalnego do dosmarowania i jeszzce nic sie nie stalo a wrecz nawet troche lepiej jezdzi bo opal ma wiecej oktanow. jestem ciekaw opinni ekspertow. pozdrawiam i dzieki za opinnie.

siebie. Mam Golfa II 1.6 TD już prawie 8 lat ponad 100 tys. w tym czasie zrobiłem normalnej ropki to tak sporadycznie lane (jak brakło w trasie). Kiedyś nawet dolewałem mixol parafinę czasami rzepakowego 5050 obecnie sam czysty OO. Samochód ma na blacie ponad 330tys. i wymiata jak rakieta turbodziura mu obca. Pali w największy mróz za pierwszym przekręceniem wału. Obecnie mam jeszcze passata

VOLKSWAGEN PASSAT Jaki olej mam zalać

Witam.Chcem wymienić olej w pasku 19 T DI (pompowtryski) ale zauważyłem że poprzedni właściciel zalał olej 10W-40.Czy teraz mogę ponownie zalać olej specjalny do tego rodzaju silników 50501 5W-40

Zalecam stosowanie olejów nie typu LongLife tylko zwykłych z wymianą co 15kkm. Polecam TYLKO oleje 505.01 w specyfikacji i lepkości 5W-40 SLCF ACEA A3B3B4 Jak już ktoś chce lać wodę do silnika zamiast oleju to wtedy TYLKO oleje 506.01 w specyfikacji i lepkości 0W-30 SLCF ACEA A5B5 ZADNYCH INNYCN NIE STOSOWA DO SILNIKÓW TDI-PD (pompowtryskiwacze) HHA

Ja nie polecam olejów 506.01 0W-30 bo to jest woda a nie olej. Pozatym wydłużone przebiegi to dla silnika nic dobrego. volkswagen poleca oleje 505.01 na przebiegi do 15kkm i takie właśnie zalecam. Zaleca to również każdy zdrowo myślący mechanik czy tuner. I olej 505.01 to wcale nie jest żaden wymysł czy kombinacja. 505.01 to WŁAŚCIWY olej i to jest również zalecene przez producenta

VOLKSWAGEN PASSAT Jakie są objawy przeskoczonego rozrządu

Witam moglby ktos sie w miare szczegolowo wypowiedziec na ten temat Tzn jak pali czy zle pali zarowno na zimnym jak i na cieplym czy taraci moc... itp. Bede wdzieczny.

To jest silnik AAZ więc nie. Nie ma pompowtryskiwaczy Nie wszystkie B4 diesle mają silnik TDI

VOLKSWAGEN PASSAT B5 lekkie szarpania przy nabieraniu prędkości TDI b5 fl

[centera7a214cc02]witampodczas ruszania do obrotów silnika 2000 następuje lekkie szarpanie i później jak załączy się turbina jest wszystko ok jaka może być tego przyczyna i jak ją można usunąćpozdrawiam[centera7a214cc02]

Panowie lekie szarpanie przy przyśpieszaniu w PD może powodować padający lub zle działający (listwa przyłączeniowa- czy jak sie to tam pisze nie łączy zbyt dobrze) pompowtryskiwacz. Najlepiej zdiagnozowac na Vagu wyjdzie ktora pompka niedomaga bądz ma kłopoty z sterowaniem kanał 023 prawdę wam powie..... czym mniejsze i równiejsze wartości tym lepiej. W B5 AFN jak i B4 1Z za szarpanie

VOLKSWAGEN PASSAT Technika jazdy TDI

Unikać należy jak ognia częstego PSJ (czyli Pizgo Stylu Jazdy) Na czym to polega i czym szkodzi - prosta odpowiedź - jak ruszasz powoli prawie bez gazu zmieniasz szybko biegi przy 2000obr. nie dajesz silnikowi osiągnąć swojego momentu obr. ani mocy i jeździsz czesto na 5biegu 60kmh po mieście unikając przyśpieszeń to znaczy że uprawiasz PSJ. Czym to szkodzi- Niespalona sadza ze spalin

hha - czy wziąłeś pod uwagę podając książkowy model jazdy tylko silniki na pompowtryskiwaczach czy tyczy się to także tych na zwykłej pompie w przypadku TDI B5. Nie chcę sie tutaj zbytnio kierować pytaniem (i odpowiedzią do niego) pawel1309 gdyż nawiązywał do B4. Więc jak to jest przy VP37 i turbinie ze zmnienną geometrią czyli tak jak w moim przypadku

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi