części samochodowe nanodatex

volkswagen passat pompa wtryskowa b4

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat pompa wtryskowa b4

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat pompa wtryskowa b4

VOLKSWAGEN PASSAT B4 pompa wtryskowa b4 19 tdi

passat b4 19 tdi rok 1994 przebieg 230 tys. km. W przewodach paliwowych pojawia się powietrze najpierw (przy zimnym silniku) w przewodzie wypływowym po rozgrzaniu silnika także w zasilającym i po kilkunastu minutach silnik gaśnie z charakterystycznymi objawami braku paliwa. Elektroniczny wskaźnik zużycia wskazuje podwyższone zużycie w l100 km. Po ostudzeniu silnika można go odpalić z trudnościami

jeśli oring o którym pisze nikusss jest ok to pewnie masz nieszczelność gdzieś między filtrem a zbiornikiem paliwa ew. nieszczelność między filtrem a pompą lub wężyki przelewowe i 1% dla spieprzonej pompy wtryskowej

a jak nie przy filtrze to na przewodzie zasilającym filtr na wysokości karbowanej rury zasilającej powietrza tej od filtra powietrza idacej w trzech znanych mi paskach z 1Z ta drgająca rura przeszorowała przewód paliwowy w dwóch przypadkach doprowadzając do zasysania małych ilosci powietrza powodując bąbelki w przezroczystym przewodzie filtr-pompa przy czym oczywiście żadnego wycieku ropy

Daje efekty zbyt późnego wtrysku paliwa (nierówna praca silnika siwy dym z rury). pompa ma prawo się nagrzewać w końcu przykręcona jest do silnika który łapie temperaturę prawie 100 st. C. Powietrze może dostawać się w samej pompie np. przez uszczelniacz za kołem zębatym napędu może przez jakąś nieszczelną uszczelkę. Przy zasilaniu z kanistra paliwo ma krótszą drogę i mniejsze opory niż ze zbiornika i może dlatego pompa nie ssie powietrza.

Wyjaśniło się Na stacji paliw zamiast oleju napędowego została wlana etylina W baku powstała zatem mieszanka z większym udziałem etyliny. Ta mieszanka niedostatecznie smarowała pompę wtryskową w związku z czym pompa nagrzewała się zdecydowanie bardziej niż powinna. Nagrzanie się z kolei pompy wtryskowej ponad temperaturę wrzenia etyliny powodowało jej wrzenie i stąd te banieczki

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Cykanie pod maską (pompa przekaźnik) - B4 1.9TDI

Witam wszystkich forumowiczów Temat dotyczy passata B4 1.9TDI z 1995 roku. zwróciłem uwagę że pod maską po włączeniu zapłonu coś głośno cyka. Przejrzałem google i znalazłem info że to jakiś przekaźnik w okolicy podszybia (podobno naturalna sprawa). Niestety po dokładniejszych pględzinach okazało się że pompa paliwowa też cyka i to znacznie głośniej niż ww przekaźnik. Zupełnie

Paliwo zasysa ze zbiornika pompa wtryskowa nie ma w tym silniku osobnej pompy w zbiorniku.

no właśnie u mnie cykało przy wyciągniętym kluczyku ale przestało po jakimś czasie a teraz padła mi pompa wtryskowa nie wiem czy to jest powiązane ze sobą ale autko nie pali mechanik stwierdził ze zawór odcinający wykręcił go wyją jakąś część i powiedział jesli to zawór to powinien odpalić nie odpalił.Podłączył do vag-a i pokazało mu błąd z zaworem odcinającym skasował

VOLKSWAGEN PASSAT B3 Pompa wtryskowa B3 1.9 TD mała moc silnika itp

Na początku witam wszystkich. Jestem nowy. Teraz kilka pytań odnośnie &8222tego czegoś&8221 zaznaczonego na zdjęciu. 1. Co to jest i do czego służy W serwisówce napisane jest że do regulacji obrotów. 2. W moim passacie śruby oznaczone nr 1 2 są tak dokręcone że to coś w ogóle nie wykonuje ruchu. (stoi w miejscu) &8222to coś&8221 jest na sprężynce która u mnie była peknięta. Wymieniłem

Kolego staraj sie pisac konkretniej a jezeli nie wiesz jak co się nazywa fachowo to wstawiaj zdjecia i zaznaczaj te elementy tak jest o wiele prosciej bo teraz wiekszość ludzi nie jest pewna o co Tobie chodzi. Tu prawdopodobnie mowisz o włączniku ktory steruje EGRem hmm tu moge sie mylić ale w nowszych passatach b4 przyspieszacz zapłonu jest sterowany jakimś elektromagnesem a w b3 jedynie co jest sterowane podciśnieniowo to EGR i nic wiecej no ale tak jak mowiez tym moge sie mylić...

Mam koledzy pytanko. Niedawno stałem się posiadaczem passata B4 94rok 1.9 TDI 90km. Zauważyłem w nim problem Na 1 biegu przyspiesza prawidłowo na 2 zazwyczaj też za to od 3 biegu w górę występuje następujący problem Od tysiąca do 1900 obr rozpędza się szybko dojdzie do 1900-2000 i czuć tak jak bym ściągnął lekko nogę z gazu na 4 i 5 biegu jest tak samo wkręcaj się dalej na obroty

VOLKSWAGEN PASSAT Czy to pompa wtryskowa padła

Mam problem tylko do końca nie wiem z czym. Auto normalnie jeździło aż pewnego razu przyjechałem do domu zgasiłem posiedziałem 2 godzinki wsiadam chcę odpalić i nic. Kontrolki normalnie się zapalają kontrolka od świec żarowych też prawidłowo się zapala i gaśnie auto kręci i nie odpala. Wszystko śmiga ale nie odpala. Wszystko posprawdzałem na elektrozawór prąd dochodzi tyka podłączyłem

tak mialem wczesniej benzyne ale teraz mam b4 95r TDI 1Z silniczek. Tak to moze być to jutro jak nie zapomne to się zapytam ale moze ktoś na forum miał by rozpiske przekaźników.

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Problem ze spalaniem B4 TDI.

Na początku napiszę co za auto mam - passat B4 19 TDI 90 KM silnik 1Z rocznik 95. Ogólnie rzecz biorąc samochód chodzi mi bardzo dobrze. Jedynym problem jaki miałem tej zimy z silnikiem to po włączeniu turbiny delikatnie było czuć spadek mocy (ale to nie był tryb awaryjny) i puścił chmurkę dymu (siwy dym) i za chwilę było lepiej więc pomyślałem że może to mrozy czy coś ale po

Witam Mam ogromny problem mój passat B4 19 TDI 90KM 1Z auto pali minimum 1 litr więcej niż zwykle i jest słabszy w aucie zrobiłem Wtryski - zregenerowane pompa wtryskowa - cała wyczyszczona ustawione kąt wyprzedzenia wtrysku dawka ( przez pompiarzy) Wycięty katalizator Turbina uszczelniony intercooler N75 wymieniony Przepływka pokazywała na biegu jałowym wartość 460 ( ponoć powinna

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Na co zwrócić uwagę kupując B4

Witam mam juz w rodzinie PaskaB5 19TDI HighLine ale teraz oto stoje przed zakupem PaskaB4 i tu rodzi się moje pytenie i prośba zarazem do tych którzy mają chwile czasu i chetnie podzielą sie swoimi spostrzezeniami ze mnąna co zwrócić szczególną uwagę kupując B4ke 19TDI rok94-95 bo mam na ten cel 11000 myśle że coś kupie za te pieniadze. Jakich cech nie powienien mieć idealny pasek dziekuje za wyrozumiałość. pozdrwiam seba83

Ja kupilem ostatnio Paska B4 i teraz nie wiem co zrobic bo okazalo sie dzis ze po podlaczeniu pod komputer mam problem z pompa wtryskowa. Coz widzisz uklad hamulcowy sprawdzilem amortyzatory sprawdzilem cisnienia w cylindrach sprawdzilem amortyzatory sprawdzilem elektryke sprawdzilem ale ze robilem to na stacji w ktorej nie mieli komputera i przyznam sie ze moj znajomy jest w nim mechanikiem i wiem

Ja kupilem ostatnio Paska B4 i teraz nie wiem co zrobic bo okazalo sie dzis ze po podlaczeniu pod komputer mam problem z pompa wtryskowa. Coz widzisz uklad hamulcowy sprawdzilem amortyzatory sprawdzilem cisnienia w cylindrach sprawdzilem amortyzatory sprawdzilem elektryke sprawdzilem ale ze robilem to na stacji w ktorej nie mieli komputera i przyznam sie ze moj znajomy jest w nim mechanikiem i wiem

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Kupujemy Passata B4-na co zwrócić uwagę

witam mam prośbę mianowicie jak sprawdzic czy silniczek jest jeszcze żywy(tdi) na co zwrócić uwagę chodzi mi o proste sprawdzone sposoby na podstawową diagnostykę samochodu bo pózniej to na warsztat zawieszenie itp ale najpierw chcę sprawdzić czy wogóle jest sens jechać na warsztat z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam

Czy osłona górna silnika (ten plastik) co była w 1.9 TDI ma związek z typem silnika (1Z AFN) Na zdjęciach można zobaczyć dwa typy osłony i zastanawiam się czy nie ma to związku z typem silnika. I jeszcze jedno przemyślenie - czy jest sens jeszcze kupować B4 Coś nie bardzo wierzę w podawane w ogłoszeniach przebiegi rzędu 200kkm jak na auto którego produkcja zakończyła się w 1997.

VOLKSWAGEN PASSAT B4 problem z silnikiem passat b4 1.9 TDI 90 KM

Witam. Mam problem z silnikiem w moim passacie. Mianowicie silnie nim żuca przy rozruchu. Po chwili przestaje nim żucać i jest wszystko w porządku. Gdy go wyłącze i ponownie uruchomie też jest w porządku . Problem pojawia się po kilkugodzinnym postoju. Zaczą dymić z rury wydechowej gryzącym dymem . Wymieniłem świece filtr oleju napędowego filtr powietrza przy okazji olej w silniku.

filtry) są ok to obstawiałbym problemy z pompą wtryskową lub z ustawieniem rozrządu. Tak profilaktycznie no i leczniczo też możesz wlać do paliwa środek STP do czyszczenia wtryskiwaczy diesla. Naprawdę skuteczny. U mnie pojawiał się siwy dym zaraz po odpaleniu. Stosuje STP co 15 tys km i dymienia już nie ma. Tutaj masz wątek (dość obszerny) tn. skuteczności STP httpforum.vw-passat.plshowthread...&highlightstp

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Passat B4 1.9TDI-1Z(90KM)-szarpie

Witammojego passata kupiłem niecałe trzy lata temu i już od początku było w nim kilka usterek z którymi nie mogę sobie poradzić do dziś.Ale po kolei.Jest to passat kombirocznik 96silnik 1.9TDI typu 1Z 90KM z przebiegiem 240tyś. km.W sierpniu zeszłego roku rozsypała mi się pompa wtryskowa.Wstawiłem go do serwisu silników dieslakróry wykonał regenerację pompy.Po odbiorze z warsztatu

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Jak zabezpieczyc B4

Witam Prosze napiszcie jak zabezpieczyc skutecznie a w miare tanio passata b4 94 tdi. Moj jest goly pod tym wzgledem( jedynie atrapa- migajaca czerwona lampka na drzwiach kierowcy). Czy alarm czy jakies odciecie zaplonu( na dotkniecie palcem). Napiszcie co zastosowac i ew. ceny. Pozdrawiam

No na pewno. Jest jeden mały problemik co się nazywa &8222brak kasy&8221 a niestety jeśli nie płacimy to nie mamy zniżek. No i firmy ubezpieczeniowe nie bardzo chcą ubezpieczać samochody które są starsze ileś tam lat.Tak ale po otwarciu klapy silnika i podłączeniu kabelka przez złodzieja między pompą a akumulatorem odcięcie to przestaje działać. Opiszę jakie jest u mnie połączenie

Najlepiej pompa wtryskowa odcinasz jeden kabel i mamy brak sygnału na pompie i ona wtedy nie podaje paliwa - ja tak zrobiłem w B5 i złodziejom nie udało się go ukraść. Złodziej cierpi na brak czasu - więc bardzo rzadko otwiera maskę a co dopiero mówić o ciągnięciu kabli.

VOLKSWAGEN PASSAT B4 szarpanie b4 19 TDI

Witam Nie wiem co jest przyczyna ale od jakiegos czasu strasznie nim szarpie szczegolnie na 3 4 i 5 biegu podczas przyspieszania.Bylem u jednego mechanika cos tam pokrecil przy pompie wtryskowej i powiedzial zebym olej wymienil.Wymienilem ten olej i dalej to samo wczoraj bylem u innego fachowca i tez za bardzo nie wiedzial.Chyba trzeba na kompa podjechac bo inaczej to nie da rady.Moze ktos z was mial

Witam Mechanik u którego byłem - chce mi wymieniać pompę wtryskową w związku z tym szarpaniem. Koszt jak sami wiecie około 1500 - z wymianą (używana pompa). Tak więc nie mały jest. Czy może to być coś innego czy konieczna będzie takowa wymiana pozdrawiam

mechanika i podłączył go do kompa. Niestety nic nie wykazało ale z doswiadczenia stwierdził że to ta głowiczka. Wstawił mi używany natawnik i autko chodzi b.ładnie. Oby jak najdłuzej. Niestety część jest używana ponieważ nowa to wydatek rzędu 1500-2000 PLN ostałem również 3 m-ce gwarancji. Myśle że podobnie będzie u Ciebie. Podobno największym mamnkamentem passat-ów

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Szarpie gdy się jedzie passat b4 2E

Witam. Mam pewien problem od dłuższego czasu w passacie B4 2.0 8v 2e. Gdy jest na biegu jałowym to silnik dziala ok dobrze reaguje na gaz. Gdy juz rusze i przejade mniej wiecej 100m zaczyna szarpac i nie reaguje na gaz i nawet gasnie gdy się tak dzieje to wciskam sprzegło poruszam gazem i po chwili dziala ok a gdy pusze sprzeglo i przejade kolejne 100m to ta sytuacja sie powtarza. Wymieniane byly

VOLKSWAGEN PASSAT B4 PASSAT UMARŁ 1Z TDI 1996r

Od 2 lat jezdzę passatem 1.9 TDI 1Z 90KM.W piątek w trasie z niemiec do polskiprzy prędkości 140kmh coś się stało z silnikiem.Silnik nie pracuje na 4 cylinder.Przy odpaleniu przeżuca tak jak przy braku kompresji na 1 tłokurozgrzany dymi na niebieskoubywa olej.Ma duże przedmuchy na odmęzawory dają się naciskać i wracają tak jak powinny.pompa wtryskowa podaje paliwosilnik trzesię sięlecz odpala od kopa na 3 cylindry i jedzie.Czy ktoś ma jakieś pomysły

4 cylinder nie reagujeto on jest uszkodzony.pompa wtryskowa paliwo podaje.Silnik odpala na kopa ale na 3 cylindry.Auto nie było przegrzanestało się to przy normalnej jezdzie na autostradzie(140kmh).

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Problem z odpalaniem B4 TDI

Witam Was bardzo serdecznie...zaczne od początku-nabyłem jakies 3 tyg temu paska b4 TDI z 94r-wszystko było ok az do minionego wtorku kiedy to rozkładował mi sie akumulator po nocnym postoju i musiałem pozyczyć prąd z innego auta-udało mi sie odpalić VW ale po pewnej chwili zaczał nierówno pracowac i puszczac lekko czarny dymek...pomyślalem ze to nic poważnego wiec trzymałem go troszke

jutro podpinam sie pod VAGa chociaz mechanik dzisiaj stwierdził ze prawdopodobnie padła pompa wtryskowa -i jego zdaniem pomimo błedów i tak pompa powinna podawac paliwo...jesli nie uważa ja za uszkodzona-powiedzcie mi szanowni koledzy co mam robic...jaki jest koszt pompy badz jej regeneracji cieżko bedzie mnie teraz przekonac do VW

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Passat B4 19TD - co za WÓŁ

Witam. Właśnie nabyłem pięknego kombiaka 95 jak w temacie i już przeżyłem pierwszy szok. Przyzwyczajony jestem do golfa II 16 GTD co to jak mu się przyciśnie to jedzie. A to nie chce Ja mu w gaz a on tylko bardziej buczy. To było przy 120h. Wszystko co da sie z tego wycisnąć to 140 po dłuuugich mękach. Niestety moją radość mąci fakt że nie da się tym zrobić dwóch tirów z przyczepami

Aby odpalał to sprawdź sobie te świece ten silnik ma komorę wstępną i bez świec to on bardzo ciężko pali a jak nie świece i brak mocy to może brak kompresjiNie ma takiej możliwościNajważniejsza w samochodzie wysokoprężnym jest praktycznie pompa wtryskowa która np. w twoim silniku jest smarowana paliwem także na frytkach to chyba długo się nie da.Właśnie jeśli chodzi o paliwo to nie ma żadnej różnicy a TDI szybciej zapali nawet bez świec do 5 stC Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Szarpie przerywa podczas jazdy B4 TDI

Witam Mam pewien problem z moim paskiem. Ostatnio wybralem w trase ponad w te i spowrotem ponad 200 km Paliwa mialem (miedzy wskazowka 20 litrow a czerwona kreska od rezerwy). Jade spokojnie 110-120 i nagle zaczyna mi szarpac samochodem Dzialo sie to doslownie 2-3 sek i przestalo. Jade dalej i sytuacja powtarzala sie coraz czesciej i postanowilem odrazu zajechac do sklepu i kupic filtr paliwa. Po

a moze masz problemy z pompa wtryskowa mowiac krotko konczy sie. Podjedz do kogos od diesla zeby zerkanal na niam. moze nie wytwarza cisnienia.

Mam jeszcze takie małe pytanko dla znawców tematu.. Czy ewentualności związane z pompą wtryskową (znaczy jakiekolwiek uszkodzenia nieprawidłowości) wykaże diagnoza komputera Czy nie koniecznie (szarpanie po rozruchu w moim poście jw) Dziękuję.

VOLKSWAGEN PASSAT B4 B4 1z cieżko pali i faluja obroty przy 1800 rpm

Witam jesli temat byl prosze o przeniesienie ale ja nie znalazlem nic co by dotyczylo mojego problemu. Od wczoraj mam problem ze swoim passatem a mianowicie z odpalaniem i falujacymi obrotami. Kilka dni temu zmienialem rozrzad i bylo wszystko ok. Wczoraj wracam z pracy i czuje jakby spadala moc i nagle wracala (lub tak jakby sie zapowietrzal) .I gdzy trzymam obroty ok 1800 to wyraznie slychac jak faluja

pompa wtryskowa najprawdopodobniej nastawnik sie przytarł jeszcze jej nie rozkrecalem jak wroce z niemiec to rozkrece i sie dokladniej pochwale

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Problem z pasatem b4 19tdi

Witam forumowiczów mam problem z moim pasatem na luzie wkręca się tylko do 2500obr i go odcina a podczas jazdy osiągnięcie 2200 obr graniczy z cudem wymieniony filtr paliwa i powietrza sprawdzany vagiem zero błędów nie kopci a do 2200 obr jedzie normalnie .Morze ktoś z was miał kiedyś taki problem

Podejdzie.Podłącz jeszcze wężyki paliwa bezpośrednio z pompą wtryskową wystarczy jakaś butelka 05L może masz przytkane przewody paliwowe.Pzdr

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Wadliwe przekaźniki B4 1Z 1996

Witam od jakiegoś czasu na ciepłym silniku nie grzeją mi się świece i nie mogę przez to ponownie odpalić auta. Czasem na niskich obrotach również potrafi mi zgasnąć silnik i potem mam znów ww problem z odpaleniem. Sprawdziłem przekaźniki pod półką koło kierownicy i przekaźnik nr 109 b.mocno się grzeje podczas pracy silnika - wydaje mi się że to może właśnie to ten od świec

Witam Z tym bezpiecznikiem 109 mialem to samogrzal sie i potrafil zgasic mi silnik podczas jazdy kilkakrotnie na trasie. A to nie nalezy do najbezpieczniejszych sytuacji na drodze. Zakupilem nowy i po sprawie. co do jego przeznaczenia bylo cos na forum (dobrze nie pamietam) daje on sygal do ECU ktory steruje pompa wtryskowa itd. gdy 109 ulega przegrzaniu sygnal zanika a ECU zwyczajnie gasi silnik. Niech mnie ktos popraw moge sie mylic

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Czy niedoladowany akumulator moze powodowac niedzialanie pompy paliwa w B4

Witam Mam pytanie Czy niedoladowany akumulator moze powodowac niedzialanie pompy paliwa w B4 ...albo jakies dziwne dzialanie kompa pokladowego ktory nie pozwala na rozruch auta Mam taki problem ze jak mam slaby aku to mi np zapala sie lampka ABS. Wczoraj mi auto nie chcialo odpalic ale zarazem krecil rozrusznikiem. Podladowalem aku i rano zapalil za 5-6 przekreceniem. Od teraz pali od kopa... i mam nadzieje ze mu tak zostanie.

Silnik AAZ jak kolega Michał ma nie jest sterowany przez komputer. Myślę że trzeba sprawdzić elektrozawór na pompie i przekaźnik. U mnie jak nie kontaktował immobiliser kiedyś to zapalał i odrazu gasł. A w Twoim przypadku wogóle nie zapala. W tym silniku nie ma elektrycznej pompy paliwa paliwo ciągnie ze zbiornika pompa wtryskowa. Przynajmniej u mnie tak jest w 1Z. Czemu zakładasz parę tematów wystarczy jeden i tam wszystko opisać.

VOLKSWAGEN PASSAT B4 jak rozpoznac silnik czy jest 90 KM czy 110KM w b4

No wlasnie Takie banalne pytanie Po plastikowej obudowie Po rurkach Po wyglądzie silnika...pomijam wpisy w ksiązkach i dododach brifach itp Bede wdzieczny za pomoc

to jest numer części pompy wtryskowej a co najciekawsze wg znanego programu do 1Z i AFN pompa wtryskowa powinna mieć nr 028 130 115 z indeksem M MX A AX może znajdziesz symbol pompy (bosch VE 410 E 2075 R 638 dla AFN lub bosch 410 dla 1Z) miałeś sprawdziś numer silnika na bloku a nie na pompie wtryskowej jeśli potrafisz zlokalizowac turbosprężarkę i jej numer części (czyli 028 145 701 lub 028 145 702 z literkami) to po tym można stwierdzić jaki masz silnik

to jest numer części pompy wtryskowej a co najciekawsze wg znanego programu do 1Z i AFN pompa wtryskowa powinna mieć nr 028 130 115 z indeksem M MX A AX może znajdziesz symbol pompy (bosch VE 410 E 2075 R 638 dla AFN lub bosch 410 dla 1Z) miałeś sprawdziś numer silnika na bloku a nie na pompie wtryskowej jeśli potrafisz zlokalizowac turbosprężarkę i jej numer części (czyli 028 145 701

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Trudności z odpaleniem B4 1.9 TDI 1Z 1994r

Opiszę problem który mnie ostatnio trapi. Podczas jazdy nagle zgasł mi silnik zapaliły się kontrolki oraz kontrolka świec żarowych. Zacząłem szukać może to przekaźnik sterowania silnikiem (109) był gorący kilka prób kluczykiem silnik kręci ale nie zapala kontrolka świec żarowych się pali po kilku próbach zachowuje się normalnie (kontrolka świec mruga i gaśnie) silnik zapala.

I tak posprawdzałem kabelki złączki przekaźniki wydobyłem sterownik odkręciłem wygląda super. Poskładałem wszystko i samochód normalnie zapalił po zgaszeniu i kilku ruchach kluczykiem w stacyjce doprowadzam do tradycyjnego świecenia kontrolki świec i tradycyjnie rozrusznik kręci i nie odpala i tak kilka razy po chwili nic nie robienia zachowuje się normalnie. Doprowadziłem go do stanu

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Problem z zapalaniem b4 1.9 td

Jak wyzej. Mam problem z zapaleniem zimnego paska. Swiece sa wymienione na nowe i sprawdzone. Zalozylem nowy filtr paliwa. Jakies sugestie

Sprawdź czy dochodzi napięcie do świec może bezpiecznik padł albo jakaś wtyczka. Zapowietrzona pompa wtryskowa po wymianie filtra paliwa

VOLKSWAGEN PASSAT B4 1.9TD - trwałość sprzegła

Witam mam pytanko odnośnie wytrzymałości sprzęgła w tym silniku. Zdaję sobie sprawę że na jego trwałość wpływa wiele czynników ale czy producenci podają szacowany przebieg jaki powinno wytrzymać Na I i III trzecim biegu odczuwam szarpania przy zmianie biegów - szczególnie dające o sobie znać przy zimnym silniku. Przeguby i poduszki są OK. Układ paliwowy też jest OK pompa wtryskowa

VOLKSWAGEN Cieknąca pompa wtryskowa 1.9 TDi AFN

Witam Mam problem z pompą wtryskową w seacie toledo 1.9 TDi AFN 110KM.Gdy silnik sie rozgrzeje to zaczyna z pompy skapywać ropa i pokazuje się ona w miejscu gdzie z pompy wychodzą przewody do wtrysków na tej łapie która jest przykręcona do pompydalej ropa skapuje na ten przewód cyrkulacyjny co idzie z bloku silnika do chłodnicy oleju i do pompy(przewód już wymieniałem).Teraz pozostaje

ja kupiłem na alledrogo obd2 chyba za 160 zł miało być na usb jest na com ale nawet i lepiej. złącza jakie dostałem to 16 pinowe (passat b4 audi a3 te pierwsze golf 3 golf 4 działają na pewno) 2 kostki po 2 piny (widziałem cos takiego w audi 80 B4 i Transporter T4) i surowe 4 kabelki zakończone pinami po port com do podłączania na dziko w kostkę (chyba). na pw przesyłam nazwe sprzedawcy. pozdrawiam

VOLKSWAGEN pompa wtryskowa

czy moze mi ktos powiedziec doczego sluzy sruba ktora jest do(w jednej lini) gory od przewodu zasilajacego paliwa na tym zdjeciu ja widac

przepraszam passat b4 1.9tdi 90 km 1z silnik rok 1994

VOLKSWAGEN Pompa wtryskowa

Siema. Miałem pompę wtryskową jak na zdjęciu nr1 która mi padła teraz kupiłem drugą (zdjęcie nr2) i mam problem które przewody podłączyć do tej kostki zaznaczonej na zdjęciu nr2.

to jest 1.9 TD vw passat b4 ----------------------------------- EDIT Mam jeszcze 1 pytanie do czego służy to urządzenie u góry na pompie (zaznaczone na zdjęciu poniżej)

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi