części samochodowe nanodatex

volkswagen passat pompa wtryski b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat pompa wtryski b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat pompa wtryski b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Piszczeniećwierkanie-nie_paski_ani_napinacze

Witam Przeszukalem juz forum ale wszystkie podobne objawy dotyczyly paska wielorowkowego jego napinacza albo sprzegielka alternatora. U mnie niestety nic z tego Sytuacja wyglada nastepujaco - passata B5 19 TDI (AFN) 260 tys km przebiegu 1999 r. - Rozrzad pasek wielorowk. oryginalny napinacz pasek klimy - wymieniony ok. 18 tys km temu. - spalanie miasto - 75l trasa ok. 6l Problem to dzwieki wydobywajace

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Silnik 110 KM a 115 KM - różnice

Witam w grudniu 2005 kupiłem VW Passta 1999 19 TDI 115 KM przebieg 149 000 km. Niedawno mi go ukradli -). Teraz szukam nowego passata i mam pytanie do Was bo pewnie znacie odpowiedź na moje pytanie Czym sie różni silnik 19 TDI o mocy 110 i 115 koni z 1999 roku Według instrukcji obsługi charakteryzują sie podobnym spalaniem. Gdzieś słyszałem że ten 115 KM jest na pompowtryskiwaczach. Co

Polecam paska z silnikiem 115KM. Pompowtryski to nowoczesniejsze i lepsze rozwiązanie (na kazdy cylinder jest zblokowany zespół pompa-wtryskiwacz sterowany elektronicznie) a w silnikach 110KM masz tradycyjne wtryski jedną pompe paliwową. Silnik 115KM na większą rolkę rozrządunapinacz inny pasek rozrządu jednym słowem to inny silnik-nieco droższe części przy okazji ale sprawniejszy i mniej mulisty niż 110KM.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 szybkie schodzenie z obrotow AFN

Witam Czy ktos mial u siebie podobny przypadek - jadac na biegu niewazne jakim po puszczeniu pedalu gazu samochod szybko zwalnia. Obroty i predkosc schodza w dol jak przy zapieczonych hamulcach ktore wykluczam. Do tego auto chodzi glosno klekocze jak jelcz z PGRu. Schodzeniu z obrotow towarzysza drgania a przy zmianie biegow szarpie jakby ciezko mu bylo wejsc na obroty. Jazda daje uczucie jakby katalizator

A powiedz czy na postaoju wszystko jest ok z silnikiem Nie chodzi jak jelcz Bo jak tak to szukaj przyczyny w napędzie jak na postoju jest też ze silnik zle się wkęca to wina leży w nim. Nastawnik pompa wtryski rozrząd może się przestawił kat wtrysku.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 TDI kopci i rzuca silnikiem ...bardzoo

Witam.Dzisiaj w drodze do pracy po przejechaniu około 20 km nagle zaczeło drzec mi auto podczas przyspieszania (najbardziej na 5 biegu ) przy stałej predkosci wszystko bylo ok.Po dojechaniu na miejsce zgasilem auto i poszedłem do pracy...Na fajrant odpalam samochod i widze oblok siwego dymu a do tego rzucało samochodemmomentalnie zgasiłem silnik.I teraz pytanie do Was RZucanie silnikiem mozna

pompawtryskiprzestawiony rozrząd [pasek] To do sprawdzenia.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 glosna praca silnika AFN

witam wszystkich mam problem z silnikiem 19 tdi afn po wymianie filtrowprzeplywkizaworków[bo byl mulek] zaczol glosno chodzicteraz nawet przy 1200 obrotów ma wibracjepózniej przestaje.Niewiem co mu dolega prosze o pomoc

samo podłączenie oczywiście nic nie da - ale będziesz wiedział czy jest OK. Obecnie mam ten sam problem a że auto jest w automacie to dokucza mi to jeszcze bardziej. Ale mądrego jeszcze nie znalazłem. Rozrząd pompa wtryski wydech - to na dzisiaj wiem co mam sprawdzać ale to taka robota trochę na ślepo albo się trafi albo nie - a kasa leci.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jak jest z tą prędkością

Dziś już pisałem o tym problemie w poprzednim moim temacie ale jakoś tylko jedna osoba odpisała to może nowy temat będzie się w oczy rzucał heh Mianowicie mam paska kombi r 99 1.9Tdi wersja 110 koni synco. Max po płaskim jedzie zaledwie 160 i tu pytanie bo to nie to że chce jexdzić odrazu 300 lecz spodziewałem sie lepszych osiągów bo tyle jedzie koledze golf 3 kombi. Czy jest to wina

ja z górki wyciągłem 205-210 i rozszczelniłem pompę paliwową no cóż pewnie później i tak by poleciała nalatane mam prawie 300kkm tak po prostej to go nie męczyłem do końca ale 160 bez problemu z zapasem pod nogą z tym że 4x4 rozpędzają się dłużej no i przy wyższych prędkościach podobno "puchną" znaczy wolniej się rozpędzają (dodatkowa masa i most który trzeba

VOLKSWAGEN PASSAT B5 3BG 4Motion 130PD czy 180

Cześć dawno się tu nie odzywałem ostatnio naszło mnie żeby wymienić passata na nowszy model. Moje podstawowe wymagania w "nowym" to 4Motion TDI i DUŻO KM klimatronik automat szyberdach co do znalezienia to już sobie poszukam ale aby usystematyzować dwie rzeczy mnie martwią względem V6 a jednocześnie jedna za nią przemawia V6 - wada fabryczna "wycierające się wałki"

Jeździłem obydwoma... AFNa mam w automacie więc preferowałbym także automata.... z kimkolwiek rozmwiam każdy kto ma troche pojęcia o automatach mówi mi jedno że automat jest bardziej wytrzymalszy od manuala - a to dlatego że siła z automatu jest bardziej równomiernie rozkładana - nie ma szarpnięć - luzbiegluzbieg... poprostu elementy w skrzyni są cały czas w większym lub mniejszym

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Rozmieszczenie i opis bezpieczników i przekaźników

TEMAT dołączony do SPIS TEMATÓW B5 (3B i 3BG) FAQ - P O C Z Y T A J Główna skrzynka bezpieczników przy drzwiach kierowcy Rozmieszczenie Kolor oznacza wartość prądu (A) passat B5 3B --------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1 -- 5 -- Podgrzewane spryskiwacze 2 -- 5 -- Kierunkowskazy 3 -- 5 -- Oświetlenie schowka urządzenie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Awaria passat b5 nie zapala 17669 pompowtrysk

Witam mam problem z passatem 1.9 tdi 115 km wczoraj jechalem autem zapalila mi sie kontrolka od ABS i ESP i silnik źle chodził - nie równo. Zgasiłem zapaliłem było ok. Postawilem auto na kilka godzin i już go nie moge zapalić kreci jakby chciał załapać ale nie może. Nadmieniam że wcześniej silko chodził bardzo ładnie bez problemów. Podłączyłem pod kompa i wyszło 17669 - Pump-Jet

Odpowiem na pytania zadane na PW żeby inni mogłi skorzystać Po kolei pompa paliwa w baku ma podac paliwo prze 1-2 sek. po załączeniu zaplonu co odpowiada ok 100ml paliwa i jak daje ci te pół szklanki to tak ma być. Ile masz w ogóle paliwa w baku Pompę tandem sprawdzisz jak odepniesz wąż powrotny z niej i włóż do jakiejś butelki i zakręć rozrusznikiem z 3-4 sekundy. Jak będzie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Głośna nierówna praca silnika (po regeneracji)

Sprawa wygląda następująco Jestem posiadaczem passka 98 19tdi 110KM AFN. Przy zakupie silnik chodził jak zegareczek. Ślicznie trzymał obroty itp. Miał przejechane (licznikowo) 260tys. Nic nie wskazywało żeby miał się popsuć ale niestety. Zdarzyło sie tak że pompka oleju była słaba i przy większej prędkości stało się tak iż silnik się zatarł. Ale nie w tym sedno. Silnik oddałem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat b5 POMPA WTRYSKOWAPOMOCY...

mam problem passat stracił na mocy Byłem wczoraj na kompie i wykazał jakiś zaworek czy elektrozaworek Mechanik stwierdził że to w pompie wtryskowej Miał ktoś podobny przypadek i może mi pomóc Czy musze kupić inną pompę czy elektrozaworek sam CZy może to zaworek w pompie w środku Auto słabo zapala A zaczęło się od utraty mocy CZasem chodzi nierówno ostatnio coraz częściej.

W pierwszej kolejności czujniki do sprawdzenia 1. przepływomierz 2. N75 plus wężyki podciśnienia (może już do wymiany autko ma trochę lat ) 3. czujnik ciśnienia doładowania (u góry na rurze tuż przed podszybiem) a dopiero później reszta czyli turbina wtryski i pompa autko kopci

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana koncowek wtryskiwaczy - czy warto

Znalazlem cos takiego na alledrogo "Zestaw naprawczy BOSCH do wtryskiwacza dwusprężynowego 151-konnego silnika AXG w skład zestawu wchodzą końcówka wtrysku przekładka trzpień Zastosowanie silnik AXG VW Transporter polecany w celu zwiększenia mocy do silników 110 konnych takich jak ASV AHF AFN AVG - choć nie wynika tak z katalogowego doboru. Największe efekty uzyskuje się w kombinacji

VOLKSWAGEN PASSAT B5 B5- szarpanie podczas jazdy oraz harczenie przy odpalaniu

Witam wiec na poczatku ladnie sie przedstawi moj samocchodzik to passat (kto by pomyslal ) 1.8 20V benzyna naturalnie bez gazu jezdzacy w anglii mam z nim kilka problemow i dlatego pisze tutaj wiec jesli ktos zna odpowiedz na ktores z nich pprosze o szczegulowy opis gdzie znalezc element o ktorym bedzie mowa i jak go wymienic lub sprawdzic 1 problem najbardziej mnie denerwujacy a mianowicie problem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 [B5 afn] Po nocy nie chce zapalić - tylko kręci

Witam Problem wygląda tak Przed wczoraj przyjechałem pod dom (żadnych objawów obecnej awarii). Wczoraj siadam do auta za kluczyk - kręci kręci i ... niestety już nie zapalił. Kręci idealnie ale niestety nawet nie załapie na moment. Tak jakby paliwa nie dostawał ew. jakieś sterowanie... Co może być ważne... wcześniej zdarzyło mi się 3x coś takiego że też nie chciał zapalić

Witam spróbuj odkręcić przewody na wtryskiwaczach i kręć przez chwile a ktoś niech obserwuje czy paliwo leci.Na tym elektrozaworze pojawia się napięcie po przekręceniu zapłonu i powinno być 12V Wygląda jakby nie dostawał paliwaspróbuj zdjąć przewód paliwowy tuż przed pompą zasilający pompę paliwową w paliwo i nalać do butelki paliwa i bezpośrednio zasilić pompę w paliwo z butelki

Od 4 lat kiedy mam tego paska nie bylo najmniejszych problemów. Zapalał elegancko w największe mrozy i gdy był ciepły. Turbina kręci się normalnie po stronie zimnej jest nieco oleju ale mam nadzieje że to dostało się przez odme. Chodź w sumie troche oleju tam to normalka ale wydaje mi się że kiedyś było go mniej. Rozrząd ok - znaki sie pokrywają. Po wykręceniu wtryskiwacza i kręceniu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ciężko odpala po dłuższym postoju 1.8 ADR LPG

Witam od pewnego czasu zauważyłem pewną dolegliwość z rana gdy odpalam pasia oczywiście na PB to nie zapali za pierwszym razem tylko gaśnie gdy w chwili odpalania dodam gazu to albo gaśnie albo pyrpie jak szrot na lpg i po chwili wraca do normalnego stanu. Po ponownej prubie odpala bez problemu. U mechaniora sprawdziliśmy czy uszkodzony jest jakiś czujnik odpowietrznik na listwie wtryskowej

Cóż temat stary jak świat i obecny w różnych wątkach Jednak z racji tego że nurtuje wielu posiadaczy passatów z silnikiem 1.8 20V 125KM ADR ( jak mój) oraz 1.8T- oczywiścieLPG sekwencja . Mam ten sam problem.Po dłuższym postoju gdy silnik jest zimny po odpaleniu na benzynie i próbie dodania gazu samochód jakby nie miał paliwa i pali jakby na 3 cylindry .W końcu gaśnie. Po ponownym

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ZGASŁ I NIE ODPALIŁ 1.9 tdi 90 KM

Cześć wszystkim forumowiczom VW.Mam problem z moim autemkilka dni temu wracając z zakupów auto nagle zgasło i po dzisiejszy dzień nie odpaliło passat 1.9 tdi 90 km.Wpiołem pod Vaga ale niestety nic nie pokazało.Podobną awarję miałem jakieś cztery miesiące temu i okazało się że to pompa wtryskowa.Ale w tedy to chociaż vag mi coś pokazał to miałem jakiś punkt zaczepienia a w tej

Masz rację i zgadzam się z Tobą w 100% wielkie dzięki za podpowiedz pozdrawiam ---------- Post added at 1430 ---------- Previous post was at 1351 ---------- odkręciłem cztery nakrętki z wtrysków po czmm nałożyłem na nie woreczki kiedy kręcę rozrusznikiem to pojawia się w nich ropa czyli o ile się nie mylę to pompa tłoczy paliwo .Pytanie moje to czy to może problem tkwi we wtryskiwaczach

[quotepiotr f501008]odkręciłem cztery nakrętki z wtrysków po czmm nałożyłem na nie woreczki kiedy kręcę rozrusznikiem to pojawia się w nich ropa czyli o ile się nie mylę to pompa tłoczy paliwo .Pytanie moje to czy to może problem tkwi we wtryskiwaczach o ile to wtryski to czy można je jakoś sprawdzić lub przeczyścić[quote a pompę to ty nową zaaplikował czy używkę Sam ją wymieniałeś czy robił to jakiś spec

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Nie chce odpalić

Witam mam taki mały problemik gdyż mój passek nie chce odpalić po przejechaniu jakiś 100 metrów zgasł zapaliły się wszystkie kontrolki i już nie odpalił rozrusznik kręci pompa paliwa działa i paliwo też jest pompa wtryskowa też działa pasek rozrządu jest cały komputer nie wykazuje żadnych błędów. Może z któryś z kolegów ma jakiegoś pomysła co to może być za przyczyna )

Poluzuj nakrętki przy wtryskiwaczach (przewody wtryskowe- wtryskiwacze) pokręć rozrusznikiem - powinno spod nakrętek kapać paliwo w ten sposób zresztą odpowietrza się układ wtryskowy. Jeśli filtr nie jest zabity przewody paliwowe drożne a nie dochodzi paliwo do wtryskiwaczy to być może uszkodzony jest zawór odcinający paliwo - ten na pompie wtryskowej. Sprawdź najpierw tak jak napisałem wyżej czy pompa podaje paliwo na wtryski

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z odpalaniem

Witam od dwóch dni moj passat ciezko pali to znaczy muszee pokrecic rozrusznikiem 2 - 4 sekundy zanim odpali wczesniej odpalał od pierwszego razu co moze być przyczyną filtr paliwa wymieniłem w sierpniu zeszłego roku i przejechałem od tej pory 22 tys km. passat 3BG 1.9 tdi na pompowtryskiwaczach 101 KM pozdrawiam

pompa wtryskowa i wtryski a czy nie sprawiałby wtedy problemów w czasie jazdy tez gdyby pompa albo wtryski były coś nie tak i czy mozna to sprawdzic vagiem czy tylko u mechanika

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Nieszczelna pompa wtrysku paliwa

Witam wrocilem dzis od mechanika i jestem po wymianie rozrzadu i oleju. Jak wiezdzalem na kanal widzialem wycieki myslalem ze to jest olej bo mialem wczesniej za duzo zalane ale nie. Mechanik mowi ze mam nieszczelna pompe wtrysku paliwa i chlapie ropa po calym silniku. Powiedzial aby pojechac do jakiegos mechanika z PKS-u co zajmuje sie pompami. Wiecie jaka moze byc przyczyna tej nieszczelnosci i w ostatecznosci ile nowa pompa

Nowa pompa to aż sie boje powiedzieć... Co do nieszczelności to sprawdź jeszcze raz po mechaniku czy wszystkie przewody sa dobrze podokręcane. Jeśli Twój poprzednik nie jeździł na wynalazkach typu olej opałowy roślinny itp. prawdopodobieństwo uszkodzenia pompy jest małe. Daj znać skąd dokładnie sie leje ropa... Może cos więcej sie uda wymyśleć.. Jeśli leje się po silniku to

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pompa podciśnienia

prosze Was o potwierdzenie albo zaprzeczenie czy musze wymienic pompę podciśnienia w przypadku kiedy muszę kręcić codziennie rano dość długo 3x objawy takie jakby paliwo wracało całe do baku licze na rady pozdrawiam

ja posiadam pompę elektryczną w baku mechaniczną przy silniku i każdy wtryskiwacz ma swoją mini pompę - pompowtryskiwacze z tego co wiem to wszystkie PD-ki posiadają pompę elektryczną w baku ... mimo wszystko że jest elektryczna w baku to jak pompa mechaniczna zapowietrzała się (straciła szczelność) to był problem z odpaleniem ...

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wtryskiwacze do silnika AFN

Witam cz wtryskiwacze o takich numerach 028 130 201S KBEL58P142 - sterujący i 028 130 201T KBEL58P144 - reszta będą pasowały do mojego silnika passat 19TDI 98 110 KM AFN zdrówka

w ASO po badaniu - wszystko OK badanie Vagiem tez nie poakazuje żadnego błędu a w trakcie jazdy przetaje ciąnąć kupa dymu z tyłu klekotanie wtryskiwaczy po chwili jest dobrze i tak na przemian - machaniczory nie wiedzą - zawiesza się wtryskowacz albo pompa pieprzy albo wtryskowacz sterujacy itd. Dodatkowo nierówno chodzi (i kopci) na wolnych obrotach na ciepło i na zimno. Oleju nie bierze.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pompowtryskiwacze a biodiesel

Moje pytanie brzmi. Czy szkodzi silnikowi z pompowtryskiwaczami (passat jak w stopce) tankowanie paliwa z biokomponentem (z dodatkiem ekstraktu z rzepaku). Od mechanika słyszałem by unikać tego typu paliwa gdyż może dopropwadzić to do uszkodzenia pompowtryskiwaczy.

Wniosi - przy apetycie mojej A6 z silnikiem 1.9 AVG nie przeraczających 6l100km i przy robieniu około 15kkm rocznie na BIODESLU zaoszczędiłbym naprawdę kilka groszy(o ile by mi więcej nie wsysał tej BIO) a autko zmulone i istnieje ryzyko zajechania układu wtryskowego. Moim zdaniem ta oszczędność jest bardzo złudna a jeśli coś poleci to już wogóle... - wcześniej tankowałem BIO passata

VOLKSWAGEN PASSAT Krótkotrwałe drgania silnika na luzie - TDI 2.0

Witam Od niedawna posiadam B-6 TDI 2.0 wczesniej długo B-5 1.9 TDi. Może ktoś miał podobny problem i jest wstanie odpisać na poniższy temat. Zachowanie silnika wg. mnie nie jest poprawne ponieważ po wrzuceniu na luz daje się odczuć w całym samochodzie drganie silnika które wynika jakby z za niskich obrotów ale po krótkiej chwili objaw ten zanika i silnik pracuje równo. Najczęściej

Jestem tu po raz pierwszy - witam więc wszystkich serdecznie Miałem już kilkanaście samochodów w tym tylko dwa diesle - passat B5 TDI a od tygodnia B6 1.9 TDI z 2007r. 105 KM BXE. Mam również problem z nieznacznymi drganiami w kabinie na jałowym biegu - nieważne czy silnik zimny czy ciepły. Po odpaleniu na zimnym obroty wynoszą ok. 850 rpm a później-ok. 800 nie skaczą są stabilne jednak

VOLKSWAGEN PASSAT B5 problem z odpaleniem B5 TDI 110KM AFN

Witam Koledzy. Szukałem na forum podobny przypadek jaki mi się przytrafił ale nic nie znalazłem dlatego pozwoliłem sobie otworzyć nowy temat jeśli popełniłem błąd to z góry przepraszam. Mianowice problem mój polega na tym ze auto nie chce zapalić. Przyjechałem nim z pracy o godzinie 15 30 później wieczorem siadam do autka próbuje go odpalić a tu lipa kreci normalnie ale nie chce

kolego ciężko powiedzieć co ci sie przytrafiło ale zakłasająć że miałeś mało paliwa a tym samym pompa miała słabe smarowanie mógł ci sie przytrzeć pierścien który ustala dawkę wtryskiwanego paliwa z kolei on jest sterowany przez elektronikę w górnej cześci pompy. Ta elektronika mogła ulec uszkodzeniu(zawsze powtażam najpierw vag-on prawdę powie)

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zaczyna szarpać

Mam jeszcze prosbe o porade Mianowicie coś dzieje mi się z pzyspieszeniem. Mam silnik co prawda 16 ale coś go dusi na wysokich obrotach i przy 130kmh jakby odcinało coś dopływ paliwa i zaczyna go skubać. na wolnych obrotach minimalnie wyczuwalna nierówna praca silnika. Jak myslicie gdzie zacząć szukać pzryczyny

Czyli 583 COM-binerki - i jedziemy po całości minimalnie wyczuwalna nierówna praca silnika od tego bym zaczął 1. świece (może zarzucać którąś świece lub przebicie iskry) 2. wtryskiwacze (któryś z wtryskiwaczy podaje nie właściwe ilości paliwa) 3. rozrząd (luźny lub słabo naciągnięty pasek rozrządu - usyfiony czujnik Halla) 4. przepustnica (uszkodzony potencjometr w przepustnicy)

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ropa w oleju

Witam serdzecznie Niestety autko się zachorowało636...Mam ropę w oleju. Przeczytałem wiele postów ale nie uzyskałem konkretniejszych odpowiedzi. Proszę o pomoc ponieważ uż wymieniłem uszczelki pompowtrysków a problem istnieje nadal. Płynu chłodzącego nie ubywa a auto jeżdzi normalnie. Tylko ten ole pompuje w czasie jazdy. Na wolnych obrotach tego nie ma albo mnie mechanik w ..... robi.

Nowa głowica kosztuje (sam odlew) kosztuje w granicach 1600-2600. W serwisie 3500. Kompletna w VW 12 000. Podleczone złomy po regeneracji 700-1000. Uwaga na złom po obróbce często gniazda wtryskiwaczy są wyrobione. Ja miałem farta ktoś wystawił całą góre od silnika 100 konnego który nigdy nie odpalił. Jedynie wtryskiwacze nie pasowały. Natomiast głowica i wałek w każdym 19 tdi bez

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Metaliczny dźwięk z okolic pokrywy zaworów

Od jakiegoś czasu wydobywa się z okolic pokrywy zaworów (tylna część pokrywy zaworów) metaliczny dźwięk. Szczególnie po uruchomieniu silnika i utrzymuje się przez jakiś czas przede wszystkim na niskich obrotach.Pojawia się nie zawsze i znika w różnych momentach. Myślałem że to stukot z popychaczy hydraulicznych ale pewien znajomy mechanik zasugerował że może to być napinacz łańcucha

No panowie nie jesteście sami. Też mam bardzo podobne dźwięki jak te z filmiku stade U mnie. Po odpaleniu jaki po nagrzaniu cały czas słychać. Zaobserwowałem jeszcze takie zjawisko. Jadę np na 3biegu 1500obrmin. tak dłuższy czas po prostej drodze. Auto już nie przyśpiesza obroty stoją w miejscu. Dźwięk jest prawie niesłyszalny. Dodaję na pół sekundy gazu tak aby obrotomierz ruszył

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kolejność zapłonów dla silników TDI

Witam koledzy Mam pewien problem z Audi A6 z silnikiem BDG 163KM. Potrzebuje informacji o kolejności zapłonów dla tej V6. Podobnie jak to jest w przypadku 4-cylindrowych jednostek gdzie zapłony to 1342. Wiadomo napewno że cylindry są ustawione następująco. 3 .... 6 2 .... 5 1 .... 4 Patrząc na silnik czyli z przodu pojazdu. Niestety tutaj kolejnośc cylindrów jest inaczej

Kuczlaw pierwsze co mi się nasuwa to są to wziąłeś U mnie w okolicy mało kto ma jakąkolwiek dokumentację do silnikó VW-Audi a na dodatek na temat kolejności cylindrów i zapłonów to tyle opinii i zdań co warsztatów i mechaników. Szarpie mi na warsztacie takim silnikiem BDG i wskazania są przekroczone o 115% na 2 clindrze względem 3-go sterującego. Mam do tego silnika koplet nowych

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ciężko odpala

Witam mam problem z odpalaniem ( 19 TDI AFN ). Muszę go bardzo długo kręcić żeby zaskoczył. Jak już zapali jeżdzi jak szalony żadnych objawów. Nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy ciepły. Pozdrawiam.

Kąt ustawia się aby spalanie przebiegało jak najefektywniej -tzn żeby uzyskać odp. moc i zużycie paliwa. Silniki typu 90 i 110 km -są wyposażone w pompę wtryskową rotacyjną jak starsze konstrukcje -z tą zmianą że pompa ta sterowana jest elektronicznie i paliwo jest wtryskiwane bezpośrednio do komory spalania za pomocą 2-stopniowych wtryskiwaczy (max. ciś wtrysku rzędu 400bar -dla

VOLKSWAGEN PASSAT B5 AHU - dziwne cykaniedzwonienie w kieliszek ...

Witam Problem pojawił się po przygodzie z benzynką. Tzn - zalany był benzyną przy kasie obczajenie że coś nie tak na hol i wypompowanie wszystkiego z baku (wpięcie się przed filtrem paliwa). Wypompowane zostało wszystko z baku (samochód nie był odpalany na benzynie). Zalany ON no i odpalanie wszystko śmiga jak należy cichuteńko. Wszystko spoko ale po tym jak wróciłem do domu zacząłem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana wtryskow....

Witam. Oostatnio pisalem o moim problemie z dzwnia parca silniki w pewnych obrotach. Teraz mam kilka pytan do expertow) odnosnie wymiany wtryskow badz koncowek... Mam paska tak jak opisie AHU 90KM i moje pytania sa nastepujace... 1. Z racji tego ze chcialbym troszke zwiekszyc moc mojemu paskowi bo hmmm jest nie za ciekawie to czy zmiana na koncowki od AFN LUB ASV da odczuwalna roznice w mocy 2.

Każde większe wtryski dadzą większą moc niż posiadasz obecnie. pompa podoła nawet 230kom. Turbawka nie ma nic do rzeczy przy wymianie wtrysków jedynie przy późniejszym chipowaniu będzie bardziej narażona na zużywanie. Zapewne teraz wtryski Ci leją a co za tym idzie kopci bo dawka paliwa jest za duża. Przy nowych końcówkach powinno być lepiej chociaż każdy diesel przy mocnym depnięciu (nawet na stocku) zakopci.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ciężko pali po postoju

Witam.Mam problem mój pasek jest na pompo wtryskiwaczach i kiedy postoi ok.8 godz. Musi przekręcić z 6-8 razy żeby zapalił świece są nowe i grzeją założony zestaw naprawczy oryginalny uszczelniaczy wtryskiwaczy zawór zwrotny wymieniłem na nowy (na przewodzie zasilającym) .Jeżeli odpalę i zaraz zgaszę to mogę za 3-4 godz zapalić dosłownie za dotknięciem.Podobno może to być pompa

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czarny dym.

WItam Wszystkich.Posiadam wymarzonego passata B5 1.9 TDI 110 KM 97r model 98.Moim problemem jest to że strasznie kopci na czarno jak wchodze na wysokie obroty ale tylko wtedy gdy jakiś czas jeżdże tak do 2-25 tyś obrotów.Jak pare razy pocisne go na maksa to dymienie ustaje ale przecież nie moge jeździć cały czas na maksa.Wymieniłem już intercooler bo był dziurawywszystkie węże są ok.Mechanik mówi że to wtryski lub pompa.Proszę pomocy.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jakie wtryski do silnika AHH

Witam kolegów Mam passka B5 AHH teraz 128 KM ale che zwiększyc moc i wiem ze musze zmienic wtryski ( czy może coś jeszcze ). Jakie polecacie i jakie sa orientacyjne ceny pozdro

od asv chyba podejda. niech ktos zrewiduje to. pompa 11mm nie wiem jaka tam turbina podejdzie bo nie znam silnika. ic tez jakis wiekszy albo fmic.

pompa jest 11mm a turbina ze zmienną geometrią.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Prośba o ocenę pracy silnika AFN z B5

Witam koledzy dziś przy okazji dłubaninki nagrałem 2 filmy na których słychać klekot silnika. Od pewnego czasu jest to nieodłączny element pracy mojego silnika. Słychać go mocniej jak jest zimny ciszej jak nagrzany ale słychać go cały czas i jest mocno dokuczliwy wewnątrz pojazdu. Dodam że silnik mocno się trzęsie a w trakcie dodawania gazu motor buczy czy raczej rzęzi co słychać

VOLKSWAGEN PASSAT B5 diesel - dymi

Czy to normalne że diesel dymi przy zapalaniu w niskich temperaturach Poz tym nie podoba mi sie jak odpala. Kręci ok 3-5 sek zanim zaskoczy. Czyżby świece

Witam u mnie pojawił sie problem białego dymu. passat B5 2001r 1.9 TDI w Automacie chiptuning do 160 km katalizator niestety rozsypal sie z pol roku temu przejechane ponad 200 tys. Dym zaczął się pojawiać nagle jakieś dwa tankowania temu o dziwo po wyjeżdżeniu całego baku na BP Diesel ultimate ale to chyba nie ma związku nie dymi się ciągle tylko w cyklach czasami jak stanę np na światłach

VOLKSWAGEN PASSAT B5 nie mozna uruchomic samochodu

podczas jazdy zgasl silnik. passat 1.9 TDI AFN. nie mozna go odpalic. nie zapala sie wcale kontrolka swiec zarowych. podlaczajac vaga nie ma komunikacji z komputerem. wszystkie bezpieczniki sa cale. majstrujac przy skrzynce bezpiecznikow przekaznikach przy skrzynce bezpiecznikow i przy komputerze jakos sie zdarzylo ze zpalila sie kontrolka swiec i silnik odpalil. po podlaczeniu waga wskazalo 2 bledy

No t pewno coś nie tak z elektryką może immo w liczniku. Dobrze by było wykluczyć też to odcięcie własnej roboty dojść do miejsca gdzie jest wpięte i zmostkować. Pompe Ci sprawdził wykręcając wtryskiwacz U mnie rozrząd ok Ale z wtrysku nie leci ani kropla a paliwo do wtrysku pompa podaje tylko pewno pod za słabym ciśnieniem. pompa idzie do pompiarza. Auto nadal stoi

VOLKSWAGEN PASSAT B5 cieknie pompa paliwowa TDI 110 99r

stojąc z przodu cieknie z lewej strony przy jej tyle dość intensywnie przy pompie kapie ale patrząc od dołu silnika leci ciurkiem Najdziwniejsze jest to że samochód pracuje stabilnie trzyma moc zapala w miarę normalnie zdjęcie zapożyczone od innego użytkownika zostało zrobione od tyłu pompy (tyłu samochodu) miejsce wycieku oznaczone NIEBIESKĄ STRZAŁKĄ (czerwoną proszę ignorować)

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pompa wtryskowa

Witam Niestety z nastawnika pompy wtryskowej (u samej góry) cieknie ropka. Chciałem sam wymienić uszczelkę i dlatego moje pytanie czy po odkręceniu tylko górnej części nastawnika nic się nie stanie TZN. czy rozkręcenie wymiana uszczelki i skręcenie ponownie nie będzie wymagało zmian w kompie i czy auto odpali bez problemu. Znalazłem na innym forum taki opis httpforum.rezacze.plviewtopic.ph...2c87e9af462435

zobaczylem dzis ze podczas odpalania kapie mi paliwoale nie moge dokladnie sprecyzowaac skad bo nie widac ze wzgledu na to ze to spod pompy na zdjciu zaznaczylem okolice wycieku-nie wiem dokladnie gdzie bo z gory nie widac. chyba pompe trzeba wyciagnac prawda a przy okazji ile kosztuje regeneracja pompy wtryskowej edit prawdopodobnie cieknie z tego metalowego "czegos skad wychodza przewody do wtryskiwaczy-to zaznaczone na zolto na zdjeciu. nie wiem czy tam sa uszczelki czy cos peklo...

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jaki sterownik do VP z CAN

Witam Jak wiadomo szyna CAN w paskach 3B z pompą VP występowała tylko rok. Od 0899 do 0900 z silnikiem AVG. Znalazłem w necie że sterownik z CAN (rok 99-00 AVG) ma numery 038906018GA 0281010170. Chciałbym zapytać czy sterowniki z końca serii ...018P też mogą mieć już wbudowany fejs CAN-a Ew. jakie sterowniki do VP VNT mają CAN Pozdrawiam Marek Dobra..to inaczej.Większość z Nas ma

VOLKSWAGEN PASSAT B5 afn nie chce zapalic

witam wlasnie auto zlozylem wymienialem uszczelke pod glowica pasek rozrzadu dobrze zalozony kreci rozrusznikem i nic

Pewnie pompa zapowietrzyła się. Przepchnij sprężonym powietrzem paliwo ze zbiornika do pompy (musisz poluzować przewód doprowadzający paliwo na pompie). Nawet jeśli popuścisz nakrętki na wtryskiwaczach i będzie tłoczyć przez nie paliwo a silnik i tak nie będzie chciał potem zapalać to oznacza że pompa nadal zapowietrzona. Możesz też próbować zapalać na plak albo sasmostart. Jeśli

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Odcięcie pompy paliwa

Witam Pod który kabelek wpiąć przełącznik pompy paliwowej Czerwony czy żółty I gdzie ten kabelek znaleźć Pod listwą plastikową w progu czy może pod plastikiem zaraz koło dźwigni od klapy otwierania maski bo jak na razie wzoruje się opisem do b4 pozdrawiam

614 1996-2000 pompa (pod puszką bezpieczników na biełej kostce) - biały z fioletowym lub w lewym rogu czerwony z żółtym paskiem. DIESEL na urządzeniu wtryskiwacza) - cienki czarny na śrubce. ROZRUSZNIK górby różowy z czerwonym paskiem 2000-2004 pompa (lewy róg) zielony z żółtym paskiem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dużo dymu z komina

Witam. Mam taki problem . Odpalę swojego paseczka ( 19 TDI AFN 115 KM 98 r. combi) jest fajnie . Autko pali od razu ładnie pracuje na biegu jałowym . Po 10 minutach rozgrzania na postoju zaczynam dodawać kilka razy energicznie gazu. Wciskam mu gaz do 3500 tysobr i puszczam robie to kilka razy ......i nagle ............ chmura białego dymu za samochodem i silnik pracuje jakby na dwa cylindry....

Ja tu widze albo wtryskialbo pompa bo ty masz jeszcze na pompie diesla ale raczej pompa siada

VOLKSWAGEN PASSAT B5 2.5tdi pompa czy pompowtryskiwacz

W moim pasku mam silnik 2.5tdi v6 150KM i mam takie pytanko w których silnikach 25tdi są pompowtryski a w których pompa przedstawcie mi jakiś podział.

PD to opcja silnika 19. 25 to starsza konstrukcja oparta o pompę wtryskową i wtryskiwacze.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czy to coś z POMPĄ PALIWA

Witam Spróbuje się streścić. Mam passata 16 AHL 97 r. Od paru miesięcy tak w odstępach raz na tydzień lub na dwa tygodnie zdarza się że przy dopalaniu autka wskakuje na jakieś 200 obrmin i nie może zaskoczyć w końcu się dusi. Tak kilka razy i w końcu odpala. Wczoraj zdarzyło mi się to 2 razy ale dosłuchałem się że jak włączam zapłon to pompa paliwa podająca paliwo do rozruchu

Czasami wystarczy jedno tankowanie NISTETY by wtryski pozapychać A podłaczałeś VAG-a Bo we wróżbitów się bawić nie bedziemy .

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Silnik 1.9TDI AFN110KM w zimne dni ciążko pali... Pomocy

Witam Nie wiem co jest ale zbiegło się pare rzeczy... Na lato wymieniłem czujnik cieczy(4 pinowy) bo czasami podczas jazdy opadał mi wskaźnik temp na zero. Po wymianie problem znikł jak ręką odjął. Teraz przed zimą wymieniłem filtr paliwa(ponoć jakiś dobry niemieckiej firmy) i sprawdziłem swiece żarowe które wymieniałem w połowei tamtej zimy. Wszystkie świeczki były ok. Teraz

Może spróbowac z rana poluzowc wtryski i zakręcic rozrusznikiem jeżeli nie pojawi sie paliwo to wiadomo że to wina układu paliwowego jak napisałeś że słychac zasysanie to wygląda że robi sie podciśnienie pompa wtryskowa ciągnie a paliwko nie chce leciec może sie cofa lub coś szwankuje pompa w zbiorniku i dobrze nie podaje.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi