części samochodowe nanodatex

volkswagen passat pompa termostat b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat pompa termostat b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat pompa termostat b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kontrolka smarowania po wymianie termostatu.

Witam wszystkich i zwracam się z prośbą do fachowców i użytkowników passatów B5 z silnikiem 18T (150KM). Być może temat się powtórzy ale trochę tutaj poczytałem i prawdę mówiąc nie znalazłem podobnego problemu. Mam taki problem z moim passatem B5 18T 150KM z 1998r. polegającą na zapalaniu się kontrolki ciśnienia oleju ...... dotychczas ten problem miałem ze dwa razy w ubiegłym

pompa wymieniona.... zalany swieży olej nowy filtr oleju i jest gitara

i jednak pompa była wlanieta zadnego syfu na smoku pompy nie dzidziałeś. Ciekaw jestem jak byś ją rozebrał to jakie luzy na zębach by były.

No to pompa padła ze starości. Zęby na pompie mają tolerancje luzychyba klo 03mm o ile dobrze pamietam zawór to faktycznie mogła nie tłoczyć.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Samodzielna wymiana termostatu

Witam mam pytanie czy wymiana termostatu w moim autku tzn passat 2003r 1.9TDI AVF to skomplikowana i trudna robota czy trzeba np sciagnac rozrzad

witam a moż ma ktos jakis schemat ze zdjęciami jak wymienic pompę wody w passacie 1999r 1.8T APU ale tak od początku razem ze zdjęciem zderzaka bo moja pompa wyprzędła kupiłem juz nową ale niewiam jak to samemu zrobic pozdrawiam nowis7

Prujesz ca&322y prz&243d tak jak do rozrz&261du zdejmujesz pompe wspomagania napinacze alternator blach&281 czo&322a silnika a co za tym idzie zdejmujesz ko&322a rozrz&261du i Twoim oczom ukazuje si&281 pompa wody. Wymieniasz j&261 i jedziesz dalej w przeciwnej kolejno&347ci. Jak chcesz robi&263 to sam upewnij si&281 &380e masz wszystkie klucze i ca&322y dzie&324 czasu. Niczego nie popsuj. Dasz rad&281.

Witam Proszę o pomoc bo już głupieje odnośnie termostatu w moim passacie b5 1997 rok. Ale do rzeczy pod koniec sierpnia miałem problem z przegrzewaniem się auta więc wymieniłem termostat ( firma VERNET ) ale nic to nie dało auto grzało się dalej przyczyną była walnięta pompa wody pompa została wymieniona i został juz ten termostat verent. Wszystko chodziło ok łapał 90 stopni ładnie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pompa wody w APT 18 20 v bez turbo

Witam kochani Szukam i szukam i nie moge znalesc. Mam problem z temperatura w swoim aucie poniewaz auto jest na gaz i gazownik mi powiedział ze walnieta mam pompe wody bo reduktor jest zimny wrecz lodowaty a temperatura wzrosła do okolo 110 stopni i prawdopodobnie pompa jest zatrata i sam nie wiem czy w to wierzyc. Moje pytanie gdzie znajduje sie pompa wody czy w rozrzadzie czy na pasku wieloklinowym poza rozrzadem Chodzi o silnik 18 20 V APT - 2000 rok . Prosze o informacje. Pozdrowionka.

Pompe kolego masz na pasku zembatym napedza on tylko pompe jest po prawej stronie bloku niestety i tak musisz do jej wymiany rozlozyc przod lub kolektor dolotowy i wyciagnac cala flansze z pompa. Mialem niedawno okazje grzebac przy apt wlasnie w celu wymiany pompy i ja zdjelem kolektor alternator uczwyt do montazu osprzetu i cala flansze z pompa. Jak zdejmiesz flansze to najpierw zaopa3 sie w silikon

Znalazlem w necie jak wymienic pape wody i termostat ale czy to bedze podobne jak w APT bo to jest 1.8 T httpwww.passatworld.comforums61...placement.html

VOLKSWAGEN PASSAT B5 przegrzewanie i brak ogrzewania po wymianie termostatu

silnik się przegrzewał mechanik stwierdził - termostat i wymienił po wymianie jest chyba gorzej szybciej się grzeje i nawet dochodzi do 130 w dodatku brak ogrzewania przed wymianą było teraz opcja mechanika to pomopa wodna - jest jakiś sposób sprawdzenia pompy bez jej rozbierania (wiadomo że to kosztowna robota)

sprawdz sobie czy wogole pompa wody ci chodzi czy sie czasami nie ukrecila. ja mialem podobny przypadek auto sie grzalo jak cholera wymiana termostatu dalej sie grzalo drugi termostat tez nic nie pomogl okazalo sie ze pompa wody strzelila. jezeli chodzi o uklad chlodzenia to chyba nie musi byc on odpowietrzany ten uklad sie sam odpowietrza bynajmiej ja nic nigdy nie odpowietrzalem . pozdrawiam.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Po wymianie termostatu i czujnika temp nadal wskaznik nie osiaga 90st

Witam jakis czas temu pisalem ze swiruje mi wskaznik temperatury. Raz bylo wszystko OK - 90st i sie trzymalo a raz spadlo na 70st (ciut ponad grubsze linie na wskazniku). Podejrzenie padlo na termostat i czujnik temperatury. Wiele sie nie zastanawiajac postanowilem wymienic i termostat (na wahlera) i czujnik cieczy chlodzacej (u mnie byl kwadrat). Po wymianie mechanik powiedzial ze jest wszystko OK.

Uszkodzona pompa wody a silnik nie osiąga temperatury-totalna bzdura. Przy sprawnym termostacie mogą wiatraki pracować cały czas a temp.powinna być 90 Wiec albo mechanik zrobil Cie w balona nie wymieniajac czegos albo masz uszkodzone zegary.

sipowitz dzieki za szczgolowe odpowedzi... Co do samego Paska to kupilem go jak sam stwierdziles nie dawno... ale jestem juz po wymianie rozrzadu wszelkich paskow i napinaczy Do tego doszla mi chlodnica (bo byla zgnita) i wlasnie termostat z czujnikiem temperatury. U mnie ten czujnik jest chyba niebieski... ale musialbym dokladnie sprawdzic a w sumie do piatku nie bede mial mozliwosci bo ojciec wrocil

Powtórzę wiec zasyfiony blok czy niesprawna pompa powodowała by przegrzewanie silnika a nie nieogrzanie. Czy na zimnym silniku wskazówka idzie od zera do 70 Czy stoi na 50 Liczniki czesto padaly w a4 z podobnego rocznikaa domniemam ze są podobne.

Witam Mój problem polegał na tym że spadała mi temperatura podczas jazdy na zegarze z 90 do 50 przy hamowaniu albo na postoju na światłach lekko się podnosiła do 70. Wymieniłem termostat na Wahlera i było OK przez kilka dni. Potem ponownie na trasie temperatura spadała z 90 do 50 i tak w kółko. Ani razu nie przekroczyła 90. Wczoraj spuściłem płyn wymieniłem termostat ponownie na nowy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Krok po kroku termostat w 1.8 20V ADR

Witam Czy moze mi ktos wytlumaczyc jak wymienic termostat tak krok po kroku wiem ze to jest banalne widzialem tez post ale mam jeden problem a mianowicie jedna ze srob od obudowy termostatu jest przyslonieta pompa wody i zadnym kluczem sie tam nie dojdzie wiec zaczelem rozkrecac sroby mocujace pompe wody lecz okazalo sie ze niektore sroby sa pod alternatorem wiec zdialem pasek odkrecilem sroby od alternatora

U mnie to nie pompa wspomagania przyslania tylko lapa ktorej sie trzyma pompa a jezeli chodzi o odkrecenie tej sroby to musze robic tak jak robilem tzn. wyjac alternator i odkrecic cala ta lape Dzieki za pomoc

Moj jest anglik moze dlatego zdielem pasek ale pompa ani drgnie nawet po odkrecenie jej nic nie zmieni bo wlasnie lapa mi blokuje ta srobe

Czy do wymiany termostatu w ADR wystarczy odkręcić tylko te 2 śruby Piszecie o jescze jednej przysłonietej pompą wody. Jakoś nie mogę jej dostrzec 635

Tak to te śruby.Ja pisałem o śrubie (M6x22) która jest przysłonięta pompą wspomagania a nie wody - na twoim zdjęciu śruba z lewej strony.Sprawdź czy będziesz mógł ją wyciągnąć po odkręceniu bo ja nie miałem takiej możliwości .

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pompa wody

Byłem wczoraj u znajomego na wymianie tylnych klocków (nawet nie pytajcie w jakim były stanie ). Przy okazji podłączyliśmy komputerek bo chciałem sprawdzić czy nie ma żadnych błędów (jeżdżę paskiem od września 06 ale dopiero teraz znalazłem chwilę żeby to zrobić poza tym nic złego się nie dzieje tfu TFU). Wszystkie systemy - błędów 0 Pojawiła się tylko informacja o pompie

Panowie witam. Od pewnego czasu znikał mi płyn chłodniczy. Diagnoza mechanika (a nich go ch...) - pompa wody - wymieniona. Po wymianie wlał mi wode zamiast płynu (tak żeby nie marnować płynu w razie gdyby to nie pompa - sic) Woda się oczywiście gotowała dolałem koncentratu. I dziś znowu komenda STOP i poziom płynu duużo poniżej minimum. podsumowując wymieniony rozrząd pompa termostat

Po objawach sądzę ze jednak nadal termostat - moze być wadliwy i się nie otwierac na duży obieg lub też jest źle zamontowany no i się przyciął. Skoro piszesz ze płyn nigdzie nie ucieka na zewnatrz oleju w nim nie ma (czyli uszczelka pod głowicą tez powinna byc sprawna) no to pozostaje nieszczęsny termostat lub........... zatkana nagrzewnica albo chłodnica - tak logicznie rozumując. A przewody przy chłodnicy oba masz gorące

Czesc Jezeli mozna to podlacze sie do watku. U mnie rowniez wyrzuca plyn chlodniczy przez zbiorniczek a do tego rosnie temp. po przekroczeniu 140-150kmh a gdy troche zwolnie znow jest ok (w miescie caly czas trzyma 90st). Wymienilem pompe wody i termostat ale nic sie nie zmienilo. Dzisiaj jezdzilem bez termostatu i nadal bez zmian. Dodam ze w ukladzie wytwarza sie bardzo duze cisnienie i gorny waz

to znowu ja - niestety mineły 3 miesiące wymieniono pompa wody termostat (2 razy) korek zbiorniczka chłodnica. ostatnie objawy (po 3 tygodniach bez najmniejszych awarii bez ubywania płynów) - pewnego dnia po spokojnej jeździe zabrakło płynu chłodniczego (brak widocznych wycieków) - dolałem i jeżdże do dziś ok 2 tygodnie na tym samym poziomie - co kilkanaście dni przy jeździe 120-130kmh

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Chlodzenie termostat

Witam Przed chwila wrocilem z trasy wolna jazda 100-110kmh po zjezdzie z eksresowki jakies 5km jechalem wolno w lekkim korku rzucilem okiem na temperature w ukladzie chlodzenia i troche sie zdziwilem bo byla powyzej 90 stopni kolo 100 stopni moze..... w zwiazku z tym ma pyatnie czy nie jest aby jeszcze za chlodno na przekraczani 90 stopni Pamietam ostanie bardzo gorace lato i wtedy nie panikowalem

Skoro ci wskazówka do stówy dochodzi to może tez pompa wody właśnie umiera I jak dobrze kombinujesz to i termostat mógł się zaciąć ze nie otwoera duzego obiegu Bo nawet jak się wentylator chłodnicy się włącza to wskazówka z 90-tki to prawie nie schodzi. A VAG-iem termostatu raczej nie sprawdzisz

ja nie mam pompy na szczescie na pasku rozrzadu ale jak to pompa to i tak zderzak do zdjecia.....masz racje z ta pompa pasek klinowy do napedu i zadnych czujnikow za duzo bym chcial pytasz o halas tydzien temy slyszalem lekki swist myslalem ze to pasek klinowy lub dmuchawa a to moze wlasnie pompa wody w sumie to troche bez sensu ze nie mozna na 100% zdjagnozowac kiedy pompa umiera tylko tak profilaktycznie

Najpierw to uzupełnij Avatar mniemam ze do syreny 105 tą pompę chcesz kupić tak I nie pocieszałbym się ze pompa nie jest napedzana paskiem rozrządu - cały zderzak i tak trzeba ściągnąć No a na dodatek jeśli masz taki rodzaj pompy (zajrzyj - Na to zdjęcie -) - jak na przykład ja (bo ostatnio wymienialem ) - to rozrząd też - NIESTETY - trzeba ściągnąć

Nie wiem czy układ chłodzenia w silnikach ADR i AEB jest taki sam jednak ja wymieniałem pompę wody bez demontowania przodu . pompa wody została wyjęta górą po uprzednim wyjęciu alternatora i wykręceniu wspornika przykręconego do bloku silnika. Przy wykręcaniu wspornika trzeba zwrócić uwagę na układ śrub mocujących ponieważ są one rożnej długości. U mnie pompa już wyraźnie rzęziła

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pompa wody

Mam pytanie do do posiadaczy passatów z silnikiem AFN. Czy da się wymienić pompe wody bez rozgrzebywania zderzaka chłodnicy i tych innych osprzętów bo okazuje się że mi już padła. Jak patrzyłem to na mój rozum powinno się dać. A fachowcy życzą sobie za to 250zł. Chyba oczadzieli. Zrobie sam tylko nie wiem jak podejść do tematu. Prosze zatem o odpowiedź znających sztukę dzieła.

Witam ostatnio sam zdemontowałem pompe od wspomagania układu kierowniczego wiec wymiana pompy wody Myśle że da sie to zrobić . Nie przyglądałem się jej ale sprawa powinna być prosta - napewno zdjecie tych cholernych oslon - zdjęcie wielorowkowego ale to akurat jest dziecinnie proste - płyn najlepiej spuścić pprzez termostat (szybko i latwo ) - a dalej to pewnie klucze typu torx lub imbusy

faktycznie pompa śmiga na wielokolorowym aby ją zdemontować trzeba wyjąć alternator pompę wspomagania odkręcić i odsunąć nie odkręcając węży. Po tych zabiegach trzeba spuścić płyn najlepiej przez termostatkolejny zabieg to odpięcie węży wody i odkręcenie podstawy osprzętu który odkręciliśmy w nim znajduje się pompa wody. Operacja bardzo pracochłonna i zajmuje dużo czasu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czy to objaw padającej pompy wody czy termostatu

Samochód po wymianie wszystkich rolek napinaczy i paska rozrządu. Mechanik ocenił stan pompy wody na bdb. brak luzów i wycieków. Niestety kiedy silnik pracuje jest takie dziwne furkotanie. Mechanik tłumaczy to - że taki odgłos wydaje pasek rozrządu. Nie wiem co o tym myśleć. Kolejnym problemem jest wachanie się wskaźnika temp. w przedziale 3 mm na skali. Samochód niby już ma w pionie

Furkotanie było przed i po wymianie rozrządu i rolek. Tylko pompa wodna nie była ruszana.

Wszystko się zgadza - ale u mnie pompa wody jest napędzana paskiem rozrządu z tego co wiem. Może się mylę.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Rozrząd 1.8 T - pompa wody też do wymiany

czy ktos się orientuje czy przy wymianie rozrządu w silniku 1.8 T zalecana jest tez wymiana pompy wody

w sobotę wymieniałem rozrząd u siebie. pasek rolka napinająca i prowadząca z serwisu 520 zł. tłumik drgań paska 200zł ( w serwisie 470 zł) pompa wody już kupowana w uk w serwisie 77f jak oddałem starą dostałem 30 f zwrotu. do tego termostat olej filtry. ps. i nieszczęsny czujnik poziomu oleju (pisałem w innych tematach) ale to drogi gips 66f. a robocizna to nie wiem. kilka browarów haha pozdr

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pompa wspomagania wyje.

temat rozpoczął się bardzo niewinnie ale od poczatku. Kupiłem angola nie bity jeżdżący bez problemów przełozyłem jak bozia przykazała aby miał kierownicę po normalnej stronie i jeździł ok. Potem małe hocki klocki z silnikiem i zaczęło coś się dziać ze wspomaganiem a mianowicie zaczęło żężyć jakby nie było oleju. Płyn był a dźwięk był coraz berdziej wnerwiający poza

Pozwolę sobie odświeżyć temat. Pewnego razu zaczęła mi wyć pompa na zimnym była cisza. Więc wymieniłem płyn wyczyściłem zbiorniczek oraz dałem nowe opaski na wszystkie węże. Przez moment była cisza i wspomaganie chodziło niesamowicie lekko ale na drugi dzień po przejechaniu 1 km zaczęło wyć tak że to czułem na kierownicy. W zbiorniczku jest piana więc pewnie łapie lewe powietrze

VOLKSWAGEN PASSAT B5 [B5 3B AFN] Mokra pompa wtryskowa - co i za ile

Witam ostatnio poczulem zapach ropki w aucie... podnislem mache zdjąłem oslone silnika i ujrzałem to BYłem u pompiarza w Działoszy (k.Sycowa) i gość powiedział że to cieknie góra (cokolwiek to oznacza) i że koszt (u niego) to 200zł i pare godzin. Ściąga całą góre daje nowe uszczelki z Boscha i ustawia pompę od nowa (co ciekawe nie widziałem żeby miał kompa do tego chyba że do

Panowie dzisiaj w Castoramie kupiłem klucz do szaf energetycznych i niestety ale nie pasuje... Więc nie wiem czy moja śruba jest taka dziwna czy może ten klucz... Po 2 mam wrażenie że zaczyna mi sie coś dziać albo z temp silnika lub z czujnikiem ew. termostatem a czego najmniej bym chciał ze wskaźnikami Jak już mam rozgrzany silnik to wskazówka czasami spada mi jakby silnik był zimy a

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pompa wodna

witam mam problem nie wiem co dolega mojemu paskowi nie grzeje w środku ściągnołem weża z wejscia do nagrzewnicy i na wolnych obrotach wogule nie leci ciecz. a temperatura silnika jak złapie 90 stopni to wogule nie rośnie nawet jak bedzie silnik pracował 40 min na postoju . pomocy układ czyściłem z góry dziekuje.

to wcale nie musi byc poma wody możliwe że termostat jest uszkodzony albo czujnik który przełącza ten termostat

u mnie na zimnym silniku na wolnych tez nie leci dopiero jak sie zagrzeje to leci albo na wyzszych obrotam a mam nowa pompe wody termostat i wszystko. U mnie problemem byla nagrzewnica ktora tez plukalem ale dopiero jak wymienilem wszystko to bylem na 100% pewny ze to tylko wina nagrzewnicy. Uzyj odkamieniacza wlej go do nagrzewnicy z jakas iloscia wody i zostaw na 5 - 10 minut a potem plukanie ponowne. U mnie pomoglo.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Termostat w silniku 1.6 AHL 101 KM wymiana instrukcja

Mam prośbę do tych którzy wymieniali termostat w tym konkretnym silniku 1.6 AHL (lub podobnych 1.6 74kW) z klimatyzacją. Chodzi mi o dokładne wskazania Czy zabierać się za wymianę od góry odkręcając napinacz paska alternator kolektor czy też jeszcze coś innego Czy może od dołu (z kanału) po zdjęciu osłony silnika jest taki dostęp że można wymienić termostat nie demontując przy

od dolu wyciagniesz w czoraj to robilem atermostat jest za pompa wody a nie za alternatorem godzina roboty.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana termostatu w 3bg ALTU

Witam Kto wymieniał termostat w ALTU Koszt termostatu do tego silnika - 400 zł Prawda czy fałsz

pompa wodna tez byla podejrzana ale po kilku testach mechanik wykluczył ja - sprawdził czas nagrzewania silnika i to w jaki sposob narasta i opada temp silnika odpial wezyk powrotny cieczy sprawdzil moc nagrzewnicy a na koniec zrobil test obecnosci w oparach plynu co2 i innych smierdzidel z silnika. Niestety wynik pozytywny...

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwny klekot po wymianie termostatu.

Witam wszystkich i prosze o pomoc .Mam paska z 2000r.B5FL 1.8T awt. Sprawa wyglada takprzy odpalaniu rano na zimnym silniku przez 2s. slychac bylo dziwny odglos z silnika cos jak by jakis metaliczny dzwiekale przeczytalem na forum ze to raczej normalne. Problem zaczal sie gdy odstawilem auto do warsztatu na wymiane termostatu. Powymianie szybko ładnie sie nagrzewa tylko że przy wolniejszej jezdzie

kolego proponuje podjechać do mechanika i podpiąć manometr i sprawdzić ciśnienie oleju w czasie tego klekotania te silniki lubią klekotać (klawiaturą) gdy mają spadki ciśnienia oleju (sam tak miałem gdy mi pompa oleju pękła) gdyby ciśnienie okazało się ok to z tyłu skąd słyszysz klekotanie jest jeszcze napinacz łańcucha zmiennych faz rozrządu.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Termostat w 1.6 AHL gdzie jest Pomocy

Może mi ktoś napisać gdzie znajduje się termostat w Passacie B5 1.6 AHL Przy okazji może ktoś pomoże. Przy jeździe na trasie przy temp. otoczenia ok 15 stopni temperatura wody dochodzi max do 70 stopni. W mieście przy dochodzi do 80 czy to bedzie termostat Mozna to jakos sprawdzic z góry dzieki Pozdrawiam

Witam Wymieniałem pasek rozrządu pompa napinacz uszczelniacz wału koło zębate wału paski klima - alternator napinacz paska klimy koszt około 400 zł

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Trzaski koło alternatora - pompa wody

Witam Silnik AVG 1.9 110 km 2000 rok. Koło alternatora słychać było głośne wycie. Wczoraj po przejechaniu 800 km wycie zmieniło się w trzaski. Moje podejrzenie pada na pompę wody. Do wymiany rozrządu mam jeszcze 50 000 . Nie wiem czy pompa była wymieniona przy poprzednim rozrządzie. Pytanie Czy muszę wymieniać rozrząd ew. rozpinać jeżeli okaże się że to pompa wody Czy da się to jakoś sprawdzić tą pompe czy to ona tak trzaska. Dziekuje za wszelkie rady.

Witam u mnie było podobnie trzaski i piski koło alternatora myślałem ze na sztywno jest to alternator sprzegielko laternatora lub łożysko ... co sie okazało zatarta wiskoza właśnie jestem po wymianie poprostu wiatrak cały czas się krecił w rytm obrotów teraz po wymianie kreci sie swobodnie (mozna zatrzymac wiatrak ręką) po wymianie odrazu sielnik nabiera ospowiednio szybcierj temperatury

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wymiana silnika w B5

Witam. Mam straszny problem i zagwozdke. Kupiłem 2 lata temu passata BG5 z 2005 roku 2.0 tdi 136 KM automat w amerykańskiej wersji. Pojeździłem nim 15 roku i coś zaczeło chrobotać pod maską. Po czasie okazało się że to właśnie silnik się zacierał. W pewnym momencie samochód stanął. Jak stwierdził mechanior poszła pompa i zatarł się silnik. Żadna lampka oleju się nie świeciła

passat b5 fl 2.0 tdi 136 km 2004 rok DPF highline kod silnika BGW przebieg 240 tyś zatarty silnik na panewkach i wale.(ktoś przy regeneracji turbiny źle przymocował rurke która idzie od filtra oleju do turbiny była z byt mocno naprężona i pod wpływem drgań rurka pękła i wydupcyło olej) Już wiem co mniej więcej do wymiany 1 Tłok z korbowodemWałpanewki główne korbowodowe uszczelka

VOLKSWAGEN PASSAT B5 b5 1.8t gotuje się łapie temperature wielka zagadka

Witam passat b5 1997 1.8t instalacja gazowa Płyn w chłodnicy się gotuje. Auto łapie temperaturę między 90-130 stopni wszystko dzieje się nagle po wymianie katalizatora (uszkodzony) na używany orginal. Wymienili mi katalizator fajnie mocy przybyło ponieważ stary był uszkodzony (środek już latał). Odebrałem autko poczekałem aż spokojnie złapie sobie 90 stopni i przejechałem się nim

Witam Samochód VW passat b5 1.8t 1997r sedan Usterka - Gotowanie się płynu chłodniczego - Temperatura dochodziła do 110-120 stopni - Po zagotowaniu płynu widocznie uchodził przez korek od zbiornika wyrównawczego - brak mazipiany na korku od oleju - nie kopcił - termostat sprawny ponieważ obieg przy 88 stopniach się załączał - obieg płynu był widoczny wracał do zbiorniczka wyrównawczego

VOLKSWAGEN PASSAT B5 zablokowany silnik nie odpala

panowie i panie podjechałem pod dom zgasiłem wszystko ok po 2 godz. prubuje odpalić i nic tylko TIYK (o metalicznym brzmieniu ) Próbowałem z kolegami pchnąć na 5 biegu ale nie ma szans auto hamuje nie kreci się chyba wał . 19 tdi 2003 131 km . szukałem czy nie ma juz takiego przypadku lecz nie skutecznie dlatego pozwoliłem sobie napisać . dodam ze rozrusznik nie kręci akumulator sprawny w 90 %

passat b5 fl 2.0 tdi 136 km 2004 rok DPF highline kod silnika BGW przebieg 240 tyś zatarty silnik na panewkach i wale.(ktoś przy regeneracji turbiny źle przymocował rurke która idzie od filtra oleju do turbiny była z byt mocno naprężona i pod wpływem drgań rurka pękła i wydupcyło olej) Już wiem co mniej więcej do wymiany 1 Tłok z korbowodemWałpanewki główne korbowodowe uszczelka

VOLKSWAGEN PASSAT B5 migająca kontrolka oleju(silnik zgasł)

Witam wszystkich i proszę o poradę. Dziś wracając z pracy zaczęła piszczeć kontrolka oleju(świeciła na czerwono)w tym samym momencie w silniku zaczęło coś stukać i samochód zgasł.Stało się to podczas jazdy.Samochód wrócił do domu na lawecie.Po przekręceniu kluczyka i próbie odpalenia niczero reakcji.Olej wymieniany co 10 000 km.Stan na bagnecie ok.Po zatrzymaniu odkręciłem korek

passat b5 fl 2.0 tdi 136 km 2004 rok DPF highline kod silnika BGW przebieg 240 tyś zatarty silnik na panewkach i wale.(ktoś przy regeneracji turbiny źle przymocował rurke która idzie od filtra oleju do turbiny była z byt mocno naprężona i pod wpływem drgań rurka pękła i wydupcyło olej) Już wiem co mniej więcej do wymiany 1 Tłok z korbowodemWałpanewki główne korbowodowe uszczelka

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zatarty silnik

Witam mam pytanie czy opłaca sie robić remont silnika gdy został zatarty czy też lepiej kupić u ż ywany

passat b5 fl 2.0 tdi 136 km 2004 rok DPF highline kod silnika BGW przebieg 240 tyś zatarty silnik na panewkach i wale.(ktoś przy regeneracji turbiny źle przymocował rurke która idzie od filtra oleju do turbiny była z byt mocno naprężona i pod wpływem drgań rurka pękła i wydupcyło olej) Już wiem co mniej więcej do wymiany 1 Tłok z korbowodemWałpanewki główne korbowodowe uszczelka

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi