części samochodowe nanodatex

volkswagen passat pompa termostat b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat pompa termostat b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat pompa termostat b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 przyspieszam i rośnie temperatura plynu

Witam mam pytanie wlaśnie wróciłem z trasy i coś nie tak z moim autem a mianowicioe strasznie rośnie temperatura jak dodaje gazu i jade szybciej powyżej 100kmh lup pod jakieś wzniesienie temperatura rośnie w oczach do ponad 100stopni później spada do 90 i jak przyspiesze po chwili rośnie rura gorna i dolna chlodnicy gorąca płynu po 500km (powrót z urlopu) nie ubywa powietrze z nawiewu gorące

potwierdzam panowie pompa termostat czujnik temp chlodnica - wymienione i półtora roku spokoj jak na razie - temp zawsze stoi na 90% oczywiście po rozgrzaniu -) wisko chyba bardzo rzadko pada

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Kupilem wlasnie passata z tym silniczkiem i chcialbym zalozyc temat na jego temat.Spalanieawaryjnosczalety i jak sie go uzywa itd.kazdy kto co wie to prosze pisac bo jest nas malo troszke i ciezko cos znalezc.

Ludzie POMOCY 2.8 v6 2002.Walcze z ogrzewaniem samochodu dwa tygodnie i czego bym nie zrobil jest tylko gorzejnowa pompa termostatfiltry.Przed wymiana bylo lepiej nie grzal na wolnych ale jak mial 1200 obrotow to bylo naprawde goraco. Odpowietrzam wezem pod szyba tym z dziura trzymam auto na 3 tys. obrotow po paru minutach wali plyn pod sufit zakladam opaske z powrotem na miejsce zdejme noge z gazu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kontrolka smarowania po wymianie termostatu.

Witam wszystkich i zwracam się z prośbą do fachowców i użytkowników passatów B5 z silnikiem 18T (150KM). Być może temat się powtórzy ale trochę tutaj poczytałem i prawdę mówiąc nie znalazłem podobnego problemu. Mam taki problem z moim passatem B5 18T 150KM z 1998r. polegającą na zapalaniu się kontrolki ciśnienia oleju ...... dotychczas ten problem miałem ze dwa razy w ubiegłym

VOLKSWAGEN PASSAT B5 powyzej 100 kmh rosnie temp.az do konca

Witam po raz pierwszy moje auto to 1.8 se 20v automat z 1999 r. ostatnio na trasie podskoczyła mi temp.(powyzej120) oczywiście zjechałem i wylaczylem silnik od tamtej chwili gdy jadę wieczej niż 100kmh temp mi podskakuje powyżej 120 stopni przy normalnej jeździe temp. utrzymuje sie na 90 stopniach i nic sie nie dzieje przewody od chłodnicy jak i sama chłodnica góra gorąca dol zimny (czyżby

Witam ponownie oto ciąg dalszy moich przygód po wyciągnięciu termostatu a przed włożeniem nowego zrobiłem sobie jeszcze test czy bez termostatu coś sie zmieni przejechałem sie troszkę wzrosło do 90 i tak już trzymało nawet po przepędzeniu go gdzie wcześniej temp. już wzrastała powyżej 90 wszystko wyglądało ok i ze termostat jednak padł jakoś na drugi dzień dostałem nowy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Płyn g12 nie dochodzi do nagrzewnicy Passat B5

Witam.Problem w moim pasku polega na tym że słabo grzeje ogrzewanie w kabinie.Zacząłem szukać przyczyny od sprawdzenia czy wogóle płyn dochodzi do nagrzewnicy i sie okazało że kiedy ściągam obydwa węże z nagrzewnicy na zapalonym silniku to płyn prawie nie lecidopiero jak dam więcej gazu to leci ale z przerwami.nie wiem czy to pompa wodyjak wymieniałem rozrząd to pompa wyglądała na

pompa i termostat wymienione i dalej to samo.czy termostat montujemy dlusza strona do silnika czy do kruccaja zamontowałem dlusza do silnika.dodam ze jak wyjmuje termostat to obieg jest normalny.4 nowe i zaden nie otwiera

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przegrzany silnik

Witam przewertowalem forum i nie znalazlem odpowiedzi na problem jaki sie zdazyl w cigu ostatnich 24h. Wiec przejde odrazu do zeczy pssat zagrzal mi sie w czasie jazdy do temperatury ponad 120 stopni C. pomyslalem ze to wina termostatu kupilem nowy termostat (porady zaczerpnolem z FAQ forum jaki jest dobry) i wymienilem go. Po wymianie autko znowu mi sie zagrzalo co najmiej ze trzy razy do ponizej

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pompa wody w APT 18 20 v bez turbo

Witam kochani Szukam i szukam i nie moge znalesc. Mam problem z temperatura w swoim aucie poniewaz auto jest na gaz i gazownik mi powiedział ze walnieta mam pompe wody bo reduktor jest zimny wrecz lodowaty a temperatura wzrosła do okolo 110 stopni i prawdopodobnie pompa jest zatrata i sam nie wiem czy w to wierzyc. Moje pytanie gdzie znajduje sie pompa wody czy w rozrzadzie czy na pasku wieloklinowym

Pompe kolego masz na pasku zembatym napedza on tylko pompe jest po prawej stronie bloku niestety i tak musisz do jej wymiany rozlozyc przod lub kolektor dolotowy i wyciagnac cala flansze z pompa. Mialem niedawno okazje grzebac przy apt wlasnie w celu wymiany pompy i ja zdjelem kolektor alternator uczwyt do montazu osprzetu i cala flansze z pompa. Jak zdejmiesz flansze to najpierw zaopa3 sie w silikon

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Chlodzenie termostat

Witam Przed chwila wrocilem z trasy wolna jazda 100-110kmh po zjezdzie z eksresowki jakies 5km jechalem wolno w lekkim korku rzucilem okiem na temperature w ukladzie chlodzenia i troche sie zdziwilem bo byla powyzej 90 stopni kolo 100 stopni moze..... w zwiazku z tym ma pyatnie czy nie jest aby jeszcze za chlodno na przekraczani 90 stopni Pamietam ostanie bardzo gorace lato i wtedy nie panikowalem

Skoro ci wskazówka do "stówy" dochodzi to może tez pompa wody właśnie "umiera" I jak dobrze kombinujesz to i termostat mógł się zaciąć ze nie otwoera "duzego obiegu" Bo nawet jak się wentylator chłodnicy się włącza to wskazówka z "90-tki" to prawie nie schodzi. A VAG-iem termostatu raczej nie sprawdzisz

ja nie mam pompy na szczescie na pasku rozrzadu ale jak to pompa to i tak zderzak do zdjecia.....masz racje z ta pompa pasek klinowy do napedu i zadnych czujnikow za duzo bym chcial pytasz o halas tydzien temy slyszalem lekki swist myslalem ze to pasek klinowy lub dmuchawa a to moze wlasnie pompa wody w sumie to troche bez sensu ze nie mozna na 100% zdjagnozowac kiedy pompa umiera tylko tak profilaktycznie

Nie wiem czy układ chłodzenia w silnikach ADR i AEB jest taki sam jednak ja wymieniałem pompę wody bez demontowania przodu . pompa wody została wyjęta "górą" po uprzednim wyjęciu alternatora i wykręceniu wspornika przykręconego do bloku silnika. Przy wykręcaniu wspornika trzeba zwrócić uwagę na układ śrub mocujących ponieważ są one rożnej długości. U mnie pompa już

VOLKSWAGEN PASSAT B5 migająca kontrolka oleju(silnik zgasł)

Witam wszystkich i proszę o poradę. Dziś wracając z pracy zaczęła piszczeć kontrolka oleju(świeciła na czerwono)w tym samym momencie w silniku zaczęło coś stukać i samochód zgasł.Stało się to podczas jazdy.Samochód wrócił do domu na lawecie.Po przekręceniu kluczyka i próbie odpalenia niczero reakcji.Olej wymieniany co 10 000 km.Stan na bagnecie ok.Po zatrzymaniu odkręciłem korek

passat b5 fl 2.0 tdi 136 km 2004 rok DPF highline kod silnika BGW przebieg 240 tyś zatarty silnik na panewkach i wale.(ktoś przy regeneracji turbiny źle przymocował rurke która idzie od filtra oleju do turbiny była z byt mocno naprężona i pod wpływem drgań rurka pękła i wydupcyło olej) Już wiem co mniej więcej do wymiany 1 Tłok z korbowodemWałpanewki główne korbowodowe uszczelka

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat b5 FL 2.0 benzyna - problem

Witam Wszystkich. z góry przepraszam jeśli był juz podobny temat ale cieżko znaleźć coś w gąszczu tematów na forum. Zakupiłem niedawno paska b5 fl 2.0 8v 115KM z 2001 roku.. Autko sprowadzone z Danii.. Wiadomo na początek oleje filtry rozrząd wymieniłem.. na benzynie chodziło ok. Przy okazji wymiany tych rzeczy wyczyścił mi jeszcze mechanik przepustnice bo była zasyfiona. Kupiłem

Kolego ja mam diesla i myślałem że ja mam problem z dogrzewaniem auta powymieniałem 3x termostat i inne bzdury a teraz stwierdzam że ten typ tak ma widzę że niedogrzane paski to w większości standard ale ja myślę że jeżeli nie termostat to czujnik temperatury może spróbuj odpowietrzyć układ ( a może pompa wody coś szwankuje) u mnie przy silnych mrozach to muszę przejechać z 12 km aby złapał na blacie 90- pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 przegrzewanie i brak ogrzewania po wymianie termostatu

silnik się przegrzewał mechanik stwierdził - termostat i wymienił po wymianie jest chyba gorzej szybciej się grzeje i nawet dochodzi do 130 w dodatku brak ogrzewania przed wymianą było teraz opcja mechanika to pomopa wodna - jest jakiś sposób sprawdzenia pompy bez jej rozbierania (wiadomo że to kosztowna robota)

sprawdz sobie czy wogole pompa wody ci chodzi czy sie czasami nie ukrecila. ja mialem podobny przypadek auto sie grzalo jak cholera wymiana termostatu dalej sie grzalo drugi termostat tez nic nie pomogl okazalo sie ze pompa wody strzelila. jezeli chodzi o uklad chlodzenia to chyba nie musi byc on odpowietrzany ten uklad sie sam odpowietrza bynajmiej ja nic nigdy nie odpowietrzalem . pozdrawiam.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 grzanie jest lub nie

Mam problem z ogrzewaniem w pasku 3B z silnikiem AVG Wymienione rzeczy pompa - była sprawna nagrzewnica termostat Obecnie spec od klimatyzacji rozkłada ręce bo sytuacja dalej jest taka że na wolnych obrotach nie grzeje na wysokich grzeje ale bez rewelacji Mam climatronic - ale wszystkie klapki wg speca są sprawne. Podpiął nawet swoją nagrzewnicę i raz grzała raz nie - co jest nie tak Mówił

uszczelka wymieniona i okazał sie nowy problem a mianowicie. Silnik się nagrzewa do 90C i jak ciepla w kabinie nie bylo tak nie ma ale wspolnie z mechanikiem zauważyliśmy że górne węze są ciepłe ale wąż biegnący od termostatu jest zimny i dolny wąż z chlodnicy też jest zimny i wyglada to tak jakby termostat się nie otworzył albo pompa nie działa prawidłowo. Nadmieniam że pompa wlaśnie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zagotowany plyn chlodnicy

witam wszystkich uzytkownikow niedawno pisalem ze mam problem z temp. silnika. nie nagrzewal mi sie do temp. 90stopni wymieniony zostal termostat. niby nic nie pomoglo lecz pewnego dnia patrze a tu wszedl na rowne 90. mysle sobie no to super kilka dni pozniej jade i zaswieca sie kontrolka cisnienia oleju trzy gongi i miga.... zaraz stop zgaszony silnik maska w gore.... patrze... wezyk powrotny do

Cześć Postępuj według poniższej instrukcji 1) Spuść wodę z chłodnicy 2) Odkręć wejście gdzie jest termostat sprawdź w jakim jest stanie pompa wody bo u mnie w audi a4 1.6 szlag ją trafiło i właśnie przez ten mały otwór gdzie jest termostat sprawdziłem stan pompy wodnej i okazało się że jest pęknięta. Ruszałem przednim kołem co napędza pompę wody i sprawdzałem czy się

VOLKSWAGEN PASSAT B5 przegrzewanie sie silnika wywalanie g12

witam sprawa wyglada tak wywala mi plyn ze zbiorniczka wyrownawczego zaworem bezpieczenstwa od spodu tak bylo tez jakies 3 m-ce temu pomogla wymiana termostatu ostatnio problem sie powtorzyl wymieniony zostal termostat bo na kompie temp byla ponad 100 st i wywalalo plyn nic nie dalo jedynie to ze teraz prawidlowo otwiera sie termostat pompa wody wymieniana wraz z rozrzadem rok temu (ok 20 kkm)

VOLKSWAGEN PASSAT B5 przegrzewający się silnik

witam dziś rano po odpaleniu mojego passata (99 AHU) okazało się że nie ma ciepłego nawiewu poza tym po przejechaniu kilku kilometrów wskazówka temp. silnika dojechała do 120 stopni i sygnał ostrzegawczy nakazał zatrzymanie pojazdu. jakoś dotelepałem się z powrotem do domu. jakie mogą być przyczyny tej awarii pompa wody z góry dziękuję i pozdrawiam

Witam Temat przerabiałem ale w maju... Najpierw sprawdź termostat - złap za dolny wąż idący od chłodnicy do silnika. Jeżeli będzie zimny - brak obiegu. Spróbuj nim pompować przez chwilę energicznie go ściskając czasem taki zabieg pomaga na zacięty termostat. Następnie wymień a najlepiej wyrzuć termostat na próbę. Jak objawy nie ustąpią to pompa walnięta. U mnie na tym się skończyło.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura silnika 80 stopni

Witam Wiem że temat temperatury silnika był wałkowany wiele razy ale nie doszukałem się odpowiedzi na dręczące mnie pytanie. U mnie przy pomiarach Vag temperatura cieczy chłodzącej osiąga maksymalnie 805 stopnia i pomimo przejechania ok. 30 km nie wzrasta. Na tablicy wskaźnik stoi prosto na 90 stopni. Wskazania temp. nie skacza nie ma żadnych wahnięć itp. po prostu nie nagrzewa się

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wskaźnik temepratury - ciężko rozgrzać auto.

Mój Passek ma taką dziwną przypadłość że jak są chłodniejsze dni (4-5 st.) to wskaźnik temperatury bardzo rzadko pokazuje 90 st. Najczęsciej jest w 13 (czasem w 14) pozycji. Nie wiem czy to czujnik czy po prostu "ten typ tak ma" a może płyn w ukłądzie chłodzenia Dodam że nawet po przejechaniu 50 km (fakt że bardzo spokojnej i leniwej jazdy) tak jest. Sam już nie wiem czy to dobrze czy źle 613

termostat jeśli się nie mylę znajduje się pod pompą płynu chłodzącego. jeśli się mylę to proszę poprawcie mnie bo jestem pewien tak na 70%. jeśli jest tak jak mówię musisz zdjąć pasek z pompy odkręcić ją z bloku silnika (kilka zwykłych śrubek) i tam siedzi termostat... instrukcja sprawdzenia termostatu httpwww.vw-passat.pltematy18sil...i%E6termostat (post rollo)

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z temperatura w AJM 99r.

Witam Jakis czas temu zaobserwowałem ze powyzej 2000obr. silnik łapie mula właczenie i wylaczenie silnika powodowalo ze wszystko wracalo do normy pomyslalem sobie ze pewnie wlacza sie tryb awaryjny. Podpielem wiec auto pod VAG-a ale nic niewykazalo. Postanowilem wykonac logi (httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt53816) podczas tego wszedlem w blok 01 aby sprawdzic jeszcze raz bledy i wtedy wywalilo

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z ogrzewaniem dosyc nie typowy.

Zanim postanowiłem założyć nowy temat przewałkowałem cale forum i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.Na początku gdy zaczeły sie mrozy zauważyłem że nie grzeje mi prawidlowo w aucie mimo że mam ogrzewanie na maxa. Temperatura silnika raz sie pokazywala raz nie. Wymienilem czujnik temperatury i przy okazji termostat. Dalej w samochodzie raz grzalo raz nie. Zaczełem czytać

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8 20V przegrzewa się

Witam wszystkich serdecznie Jestem tutaj gościnnie z prośbą o pomoc. Problem dotyczy auta znajomej. Jest to passat B5 sedan z 1998 r 1.8 20V (nie wiem jakie oznaczenie silnika - chyba ADR). Jest to automat. Posiada Klimatronik. Auto na postoju grzeje się powiedzmy normalnie. Temperatura nie przekracza 100st. Gdy tylko się ruszy i nieco mocniej depnie gaz - temperatura leci na łeb na szyję

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z ogrzewaniem.

Mianowicie... wsiadam d autka zagrzewa sie do 90 stopni ogrzewanie w klimatroniku ustawione 22 leci ledwo co letnie po dluzszej jezdzie leci cieplejsze lecz mimo tego ze ustawie 26 czy max temperatura nie wzrosnie ... czy znacie jakis sposób na reset klimatronika do ustawien fabrycznyh jak nie to poradzcie mi co innego to moze byc ... z gory dzieki.

Niedawno mieliśmy taki sam problem i okazało się że padła pompa wodna. Tu jest nasza debata jak do tego doszliśmy httpwww.forum.vw-passat.pltopics...dku-vt9509.htm Również zaobserwój jak pracuje termostat (wskazania na zegrach) czy wskazuje równo 90o. Jeśli są niedomagania na zegarach to odwiedź temat "termostat" "Czujnik G2 G62" W bardzo gorące lato jakie mieliśmy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czujnik temperatury silnika

Witam Wiem że ten temat był już omawiany ale Panowie proszę o pomoc bo oszaleje Czy w mim samochodzie w silniku AWX jest drugi czujnik temperatury silnika jak tak to w którym miejscu Mam taki problem że podczas jazdy mój zegar tem. opada na zero a po jakimś czasie znowu wskazuje 90 C. termostat wymieniłem (nie wiem może nowy jest walnięty). Dzisiaj odłączyłem wtyczke od czujnika znajdującego

Jeśli w ADR pompa wody napedzana jest z paska klinowego a nie z rosrządu to termostat znajduje sie pod krućcem pompy od spodu. Dwie śrubki i jest wychodzi. Jeśli z rozrządu to jak stoisz twarzą do silnika to po twojej prawej stronie powinien być kruciec na wysokości pompy pod nim jest termostat. termostat tylko orginalny bo podruby to parametry mają z księzyca. Koszt kolo 60zł termostat

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Krok po kroku termostat w 1.8 20V ADR

Witam Czy moze mi ktos wytlumaczyc jak wymienic termostat tak krok po kroku wiem ze to jest banalne widzialem tez post ale mam jeden problem a mianowicie jedna ze srob od obudowy termostatu jest przyslonieta pompa wody i zadnym kluczem sie tam nie dojdzie wiec zaczelem rozkrecac sroby mocujace pompe wody lecz okazalo sie ze niektore sroby sa pod alternatorem wiec zdialem pasek odkrecilem sroby od alternatora

VOLKSWAGEN PASSAT B5 brak obiegu wody 1.9tdi(3b)

witam wszystkich.mam problem z moim paskiem 1.9 tdi.wracając z urlopu pękł mi króciec ten przy głowicy gdzie znajduje się czujnik temperatury i uciekło dość sporo wody.zatrzymałem sie i poczekałem az silnik wystygnie.poniewaz było to w drodze byłem w stanie go tylko jakoś sklejćdolać wody i jechac dalej i tak tez zrobiłem.po powrocie kupiłem nowy i wymieniłem go.i tu sie zaczeły

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pompa wodna

witam mam problem nie wiem co dolega mojemu paskowi nie grzeje w środku ściągnołem weża z wejscia do nagrzewnicy i na wolnych obrotach wogule nie leci ciecz. a temperatura silnika jak złapie 90 stopni to wogule nie rośnie nawet jak bedzie silnik pracował 40 min na postoju . pomocy układ czyściłem z góry dziekuje.

to wcale nie musi byc poma wody możliwe że termostat jest uszkodzony albo czujnik który przełącza ten termostat

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wysoka temperatura cieczy chlodzacej

witam wszystkichmam problem z moim paskiem a mianowicie z temperatura plynu chlodzacego bo powyzej 110 kmh temp.wzrasta do 120 stopni i po chwili maleje i znow w gore i tak w kolko.przy jazdzie po miescie jest ok dodam ze termostat nowyz gory dzieki za odpowiedzi

to co pompa do wymiany kolega pisał ze jak wyjoł termostat to nie miał ciepla a jak włozył to mial wiec cos na tej lini nie gra a poza tym pisał ze nie nagrzewa sie waz za termostatem wiec termostat to wymiany bo sie zacina ---------- Post added at 2104 ---------- Previous post was at 2103 ---------- weic ja bym wyminił termostat i przeprowadził diagnoze VAGiem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Rozrzad ACK - co na komplet

Witam serdecznie Wreszcie chwila czasu i chce zmienic rozrzad w ACK. Byłem w "ASO" to doradzili rownież zmianę termostatu generalnie w ichnych wyliczeniach na same czesci z IC poszlo blisko 2 tys. Tymczasem na Allegroforum mozna kupic "komplet" za okolo 650... w związku z tym mam kilka pytań 1. Co wchodzi w skład kompletnego rozrządu co sie wymienia w ACK 2. Zaklad specjalizujacy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek płynu chłodzącego przez zbiornik przelewowy PASSAT B5 silnik AJM 19TDI

Część wszystkim. Od pewnego momentu zauważyłem że ubywa mi płynu w zbiorniku wyrównawczym. Na początku nie mogłem zlokalizować miejsca wycieku ale w końcu się udało. Jest to otwór umieszczony na dole zbiornika wyrównawczego (przelew). Postanowiłem zmierzyć ile tego płynu ucieka i jak szybko. Na końcówkę tego otwory założyłem wężyk i wsadziłem do butelki. Po przejechaniu

Witam U mnie w pasacie 1.9TDI 130km 2001 290 tyś km są następujące objawy - Jakieś 4 m-ce temu zaczęło ubywać płynu w układzie chłodzenia. - Lato wiec dolewałem wody ubytek zazwyczaj około 1 litra na 400km. - Komunikat o niskim stanie wody zazwyczaj pojawia się na drugi dzień po odpaleniu rano po dłuższej jeździe poprzedniego dnia. - Węże twarde po odkręceniu korka duża dekompresja

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z nagrzaniem passat b5 1.9tdi 90km AHU

cześć mam passata b5 1.9tdi 90km AHU z 1998r. I mam problem z temperaturą cieczy chłodzącej a mianowicie nie potrafi osiągnąć temp 80 stopni Sprawdziłem 1) błędy w silniku przez vag &8211 com brak 2) czy jest sprawny termostat jak odkręcałem obudowę na termostacie (plastikowa) do woda nie wypływała czyli termostat trzyma więc postanowiłem sprawdzić czy się otwiera. Dałem go do

Kolego "adamob3" czy masz ciepło w środku jeżeli tak to jest coś nie tak z elektroniką jeżeli nie to urządzenie nie kłamie i jest gdzieś problem np -zły termostat -zapowietrzony układ wodny -wiskoza -pompa wody P.S możesz też sprawdzić ręką czy silnik jest ciepły oraz węże górne dolne powinny być zimne

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czy to objaw padającej pompy wody czy termostatu

Samochód po wymianie wszystkich rolek napinaczy i paska rozrządu. Mechanik ocenił stan pompy wody na bdb. brak luzów i wycieków. Niestety kiedy silnik pracuje jest takie dziwne furkotanie. Mechanik tłumaczy to - że taki odgłos wydaje pasek rozrządu. Nie wiem co o tym myśleć. Kolejnym problemem jest wachanie się wskaźnika temp. w przedziale 3 mm na skali. Samochód niby już ma w pionie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Spada temperatura silnika O CO CHODZI

Mam problem zresztą nie tylko ja bo i mechanicy rozkładają ręce Jak wskoczyły mrozy tj. max -3 stp. cencjusza to zauważyłem że spada mi temperatura nie wiedziałem za bardzo jak to się dzieje i dlaczego standartowo wymieniłem CZUJNIK i termostat WSZYSTKO z serwisu Zadowolony po wymianie TEST a tu du.. Postuj samochód pracuje utrzymuje się 90 stp. ale jak dam gazu na 4000obrmin to spada

Powiem tak jeśli będziecie mieli taką samą lub podobną sytuację z termostatem jak ja to nie bierzcie w większej mierze nic na logikę ale to nic no może troszkęUpierałem się że to termostatat bo podczas jazdy spadała wskazówka leciało chłodniejsze powietrze ale to ""logika"" jadąc 140 kmh tak mogło się dziaćZre4sztą mogłło mi się wydawać Uszczelki silikony kombinacje

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zatarty napinacz paska wielorowkowego Jak wymontować

Drodzy forumowicze...pomocy Wczoraj roztrzaskał mi się pasek wieloklinowy w moim autku 1.9 tdi 90KM automat 97r. Kupiłem nowy ale nie mogę go założyć ponieważ okazało się że mam zatarty napinacz 028903315M. Próbowałem go wykręcić ale niestety jest to chyba śruba M8 (po zdjęciu rolki) z gniazdem TORX T30 (głupota konstruktorów tego pomysłu). Śruba nie była chyba ruszana od nowości

Witajcie Musze sie pochwalić że nie dałem za wygraną Kosztowało to mnie siedzenie dwie noce przy autku ale udało się D . Demontaż ułatwiła mi sprawa uszkodzonej chłodnicy któą musiałem wymontować i wymienić podziurawioną przez pęknięty wiatrak. Więc dostęp miałem idealny bez odsuwania w pozycję serwisową całej belki przedniej ok . Po sprawdzeniu wszystkich kół napędzanych

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura silnika

Mam pytanie odnośnie wskaźnika temperatury posiadam paska 1.9 tdi 130 km w automacie ( tiptronic) wskazuje najwięcej 90 stopni nigdy tej temperatury nie przekroczył nawet w długich korkach i przy ostrej jeździe czy w tych modelach ze skrzynią automatyczną tak jest POZDRAWIAM.

Nie ma za co. termostat ma za zadanie utrzymać temp w okolicach 90 stopni. Robi to otwierając i zamykając dopływ płynu do chłodnicy. Ponieważ tdi mają wysoką sprawność wydzielają mało ciepła-nie marnują energii jak np benzyniaki. Jeśli trzeba termostat się otwiera i puszcza płyn do chłodnicy więc wąż na chłodnicę będzie gorący. Płyn w chłodnicy się ochładza więc wąż

No jeśli nie termostat to może faktycznie pompa wody nie tłoczy. Ale bywały przypadki że nowy termostat był uwalony. Jaki założyłeś (oryginał Wahler Vernet) Można jeszcze zrobić próbę bez termostatu. Jeśli wtedy będzie się grzał to chyba jednak coś z głowicą. No ale jeszcze układ może być gdzieś przytkany. Niestety ale to tylko domysły i propozycje.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Rozrząd 1.8 T - pompa wody też do wymiany

czy ktos się orientuje czy przy wymianie rozrządu w silniku 1.8 T zalecana jest tez wymiana pompy wody

w sobotę wymieniałem rozrząd u siebie. pasek rolka napinająca i prowadząca z serwisu 520 zł. tłumik drgań paska 200zł ( w serwisie 470 zł) pompa wody już kupowana w uk w serwisie 77f jak oddałem starą dostałem 30 f zwrotu. do tego termostat olej filtry. ps. i nieszczęsny czujnik poziomu oleju (pisałem w innych tematach) ale to drogi gips 66f. a robocizna to nie wiem. kilka browarów haha pozdr

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Auto szarpie i dymi na biało

Witam tak jak w temacie autko szarpie i dymi na biało przy porannym odpalaniu przez kilka minut dodam tylko że trzy dni spędziłem na poszukiwaniach przyczyny takiej reakcji silnika w internecie i forum i już sam nie wiem bo każdy pisał co innego to uszczelka pod głowicą to świece kąt wtrysków itd itp FAKTY - passat rocznik 2000 1.9 tdi na pompo wtryskach oznaczenie silnika ATJ -przebieg

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Brak ogrzewania silnik się grzeje

proszę o pomoc. Silnik 1.9 TDI 130 KM climatronic na początku samochód przestał grzać oddałem samochód do mechanika który przepłukał nagrzewnice twierdząc że jeśli się nic nie zmieni to należy ją wymienić. Oczywiście zabiegi nic nie zmieniły za to pojawił się problem z nadmiernym nagrzewaniem się silnika po przejechaniu ok 10 km tem silnika wzrasta do pnad 100 stopni z tendencją wzrostową.

Zgodzę się z darekj61 upewnij się czy cały układ się nagrzewa jak wygląda wskaźnik temperatury i upewnij się czy węże się zagrzewają. Sam parę dni temu wymieniałem termostat i wszystko działa OK wcześniej temperatura wskazywała mi lekko ponad minimalną skalę a teraz 90 stopni (odbiło mi się to na spalaniu). I druga sprawa co masz wlane w układ chłodzenia upewnij się do jakiej

VOLKSWAGEN PASSAT B5 po nocy ciężko odpala

Witam serdecznie wszystkich użytkowników passatów. Od ponad tygodnia jestem użytkownikiem passata b 5 19 TDI 115 PS 2000 rok. Same problemy. Chciałbym poradzić się i podpytać co jest nie tak z moim autem a mianowicie - po nocy aby odpalić muszę kręcić ok 20 sekund aby zaskoczył. Jak zgasną świeczki przekręce kluczyk silnik odezwie się i potem muszę go kręcić ale zaraz po odpaleniu

Witam Byłem u gościa i zdiagnozował co boli moje auto. Okazało się że poranne problemy z odpaleniem to nic innego jak nie działająca pompa paliwa w zbiorniku paliwa (passat był uderzony w tył). Wyjaśnił mi że trzeba kupic pompe 1 barową i zamontować. Nie chciał jeździc ponieważ przepływka padła-już wymieniona i idzie jak rakieta. Również zakomunikował mi że mozna się spodziewać

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Klopoty z ogrzewaniem

Witam was Jestem nowy na tym forum i korzystajac z waszego doswiadczenia szukam pomocy bo juz nie mam pomyslow. Sprawa wyglada tak. Posiadam passata 1.9 TDI z 1999r. wyposazonego w climatronic. Moj problem polega na tym ze ogrzewanie dziala nim bardzo slabo lub wogole. Silnik szybko nabiera temperatury i jest ona stabilna. Dzialaja wentylatory i wszystko wyglada ok. Jedynie po ustawieniu klimatronica

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wysoka temperatura silnika

Witam mam problem z moim passatem silnik AWX. 2 dni temu w trakcie jazdy na trasie nagle wzrosła temperatura tak do 130. Diagnoza w ASO - wskazanie termostat. Po wymianie termostatu silnik nadal się grzał zbyt mocno. Poszukiwanie przyczyn wykazało że sprzęgło wiskotyczne wentylatora na chłodnicy wymaga wymiany. Wczoraj wymieniłem to sprzęgło - niestety dalej się grzeje ponad normę.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ogrzewanie slabo grzeje

witam mam problem z ogrzewaniem w passacie b5 z 99r bardzo slabo grzeje. jak zrobie na max ogrzewanie to powinno leciec bardzo cieple powietrze a leci zaledwie letnie. silnik nagrzewa sie dobrze i dosyc szybko. termostat otwiera sie normalnie. dodam ze jest klimatronik. co proponujecie gdzie szukac przyczyny a moze najpierw jechac na komputer

witam może ja coś dorzucę. Należy sprawdzić 1) wiskozę 2) termostat 3) szczelność komory silnika - bark elementów wygłuszających przez co silnik jest dodatkowo chłodzony zimnym powietrzem np -15 stopni 4) ilość wpływającej wody do nagrzewnicy oraz jej temperaturę 5) ilość wypływającej wody z nagrzewnicy oraz jej temperaturę 6) czy po dodaniu gazu słychać przelewanie się wody

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wyciek płynu G12 w AVF

Witam Zauwazylem ze zostawiam plamy w miejscu parkowania i okazalo sie ze to plyn chlodniczy. Nie moge jednak dokladnie zlokalizowac skad ten plyn wycieka bo to tuz przy grodzi silnika - powyzej laczenia silnika ze skrzynia - ponizej pomy wakum (plyn widac jak scieka po przegubach wewnetrznych i skrzyni). Nie wycieka z czujnika temperatury takze oring powinien byc dobry. Sa tam jeszcze inne elementy z ktorych moze nastapic wyciek Prosze o pomoc. Pozdrawiam

witammam problem z ukladem chlodzeniamoze ktos mial podobna sytuacje ipodpowie cos.Jest to passat b5 19 tdi115 KMod jakiegos czasu mam ubytki plynu z ukladu chlodzeniana ok 50 km przejechanych musze dolac ok 1 litrustalilem ze wypycha plyn przez zbiorniczek wyrownawczyprzez zawor przelewunadmiarupoczatkowo podejzewalem korek wlewuwymienilem na nowywymienilem tez zbiorniczeksprawdzilem nagrzewnice tj.zrobilem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Termostat w silniku 1.6 AHL 101 KM wymiana instrukcja

Mam prośbę do tych którzy wymieniali termostat w tym konkretnym silniku 1.6 AHL (lub podobnych 1.6 74kW) z klimatyzacją. Chodzi mi o dokładne wskazania Czy zabierać się za wymianę od góry odkręcając napinacz paska alternator kolektor czy też jeszcze coś innego Czy może od dołu (z kanału) po zdjęciu osłony silnika jest taki dostęp że można wymienić termostat nie demontując przy

od dolu wyciagniesz w czoraj to robilem atermostat jest za pompa wody a nie za alternatorem godzina roboty.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8 20v ciężko odpala.

Witam Serdecznie Wiem że seat to nie passat no ale silniki te same.. Mam Seata Toledo 2 1999 rok silnik 1.8 20v instalacja gazowa BRC SEQUENT. Mam problem taki Auto z rana zawsze pięknie odpala chodzi równo itd. Po jeździ gdy nie raz odstawie auto np na 10-30 minut auto ciężko odpala - długo kręci i na końcu odpali. Podłaczyłem na szybko polskiego vag-a i pokazal mi błędy - błąd

jak dla mnie to nie jest właściwe aby wskazania az tak się różniły. Rozumiem że wskazówka temperatury ma pewną bezwładność aby nie drażnić kierowcę ciągłym wychylaniem się. Nasuwa mi się pytanie o sprawność termostatu bo jeśli nie domyka to podczas przygazowania pompa wody powinna przyspieszać obieg wody i zmieniać temperaturę a prawny termostat powinien temu zapobiegać ale

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwny klekot po wymianie termostatu.

Witam wszystkich i prosze o pomoc .Mam paska z 2000r.B5FL 1.8T awt. Sprawa wyglada takprzy odpalaniu rano na zimnym silniku przez 2s. slychac bylo dziwny odglos z silnika cos jak by jakis metaliczny dzwiekale przeczytalem na forum ze to raczej normalne. Problem zaczal sie gdy odstawilem auto do warsztatu na wymiane termostatu. Powymianie szybko ładnie sie nagrzewa tylko że przy wolniejszej jezdzie

kolego proponuje podjechać do mechanika i podpiąć manometr i sprawdzić ciśnienie oleju w czasie tego klekotania te silniki lubią klekotać (klawiaturą) gdy mają spadki ciśnienia oleju (sam tak miałem gdy mi pompa oleju pękła) gdyby ciśnienie okazało się ok to z tyłu skąd słyszysz klekotanie jest jeszcze napinacz łańcucha zmiennych faz rozrządu.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Climatronic - problem z obrotami

Witam Mam problem z climatroniciem. Tzn jeżeli chodzi on w trybie Econo to jest wporzadku. Jeżeli jednak stanę i włączę zwykły tryb to obroty momentalnie dostają szału. Skaczą w obie strony między 700 a 1000. Dodam że nie dawno wymieniąłem pasek rozrządu. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być Z góry dziękuje.

Utrzymuje temp 90 i nagrzewa sie po 5 km ale cieplego nawiewu brak.. zrobilo sie tak jakos pare dni po wymianie filtra paliwaprzymrozki -2 stopnia czy moze to byc bezpiecznik tylko czy jakas mechaniczna sprawa(pompa wodnatermostat) dam rade wymienic termostat samemu za tydzien chce wymienic rozrzad i pompe wody.. ale wole wiedziec co to bo jak beda caly przod demontowac to moze jeszce cos wypadalo by wymienic

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Grzanie się silnika Pomocy

Witam Pisałem już wcześniej tak Witam Prosiłbym o pomoc. Otóż mam taki problem silnik w moim pasku zaczął się grzać(płyn chłodniczy) Jak może być przyczyna (ma coś wspólnego z tym nie wymieniany płyn) ale i dodatkowo silnik przechodzi w tryb awaryjny brak przyspieszania. I moje domyśły są takie z pytaniami np myślę że może coś z termostatem i chodzi tylko mały obieg i MOZE
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi