części samochodowe nanodatex

volkswagen passat pompa powietrza wtórnego b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat pompa powietrza wtórnego b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat pompa powietrza wtórnego b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pompa powietrza wtórnego Passat 1.8T

Witam wszystkich. Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem żadnej konkretnej wiadomości na temat pompy powietrza w silniku 1.8T. Moje pytanie brzmi czy ktoś wie gdzie ona jest dokładnie zlokalizowana Jak się do niej dostać może jakieś zdjęcia z rozbiórki ktoś posiada Czekam na odpowiedzi Pozdrawiam

Znajduje się ona z przodu od strony pasażera jeśli masz tam halogeny to zaraz za nimi. Tutaj gościu miał wystawione na allegro więc orientacyjnie możesz obejrzeć jak wygląda httpwww.aukcjoner.plgallery004874969-.htmlI1 no i dalej szukać Powodzonka

Czyli kratką powinna wyjść nie mam halogenów.

Żadną kratką od halogenu Ci nie wyjdzie Wjedź na kanał zdejmij plastikową osłonę silnika i wtedy będziesz miał do niej dostęp ---------- Post added at 17 ---------- Previous post was at 1705 ---------- Tu dokładnie taki sam temat httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt35281 i tu też o pompie jest httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt52333 może Ci się przydadzą

a ja mam takie pytanie na wyższych obrotach tj. 4000 i w górę samochód mi się dławi... jeżdżę na benzynie i na gazie... w obu przypadkach te same objawy... przydusza go i jak mu daję gazu to zwalnia dławi się przytyka go... ma to coś wspólnego z pompą wtłaczania powietrza bo tak mi majster podpowiedział... nie ma znaczenia czy silnik zimny czy ciepły... ponad 4k obrotów i już go dławi... o co chodzi

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pompa powietrza wtórnego usunięcie jej w 1.8 T

Witam Pytanie do Szanownych Forumowiczów czy ktoś z Was ma usuniętą pompę powietrza wtórnego w swoim 1.8 T Słyszałem że samo wypięcie z niej już samej wtyczki przekłada się na żółtą kontrolkę silnika na desce. Może ktoś ma patent na to Chętnie pozbędę się niepotrzebnego elementu przypominającego z rana przez dobrą minutę start F16. Macie może jakieś sugestie

Cześć W VB odpinaliśmy pompę powietrza (tzn helikotper ) po przed odpięcie wtyczki zaślepienie wężyków do pompy oraz zaworka przy kolektorze wydechowym. Dodatkowo kto demontował całkowicie wąż - zaślepiał również zawór. Nie wiem jak jest u Ciebie ale na próbę wyciągnąłbym wtyczkę i zatkał przewody podciśnieniowe. Zaznaczam w Vectrze B zdawało to egzamin w 100% bez komunikatu na desce. pozdr

Dzięki wielkie Kolego spróbuję. A może ktoś z właścicieli 1.8T mógłby wypowiedzieć sie w temacie

Ponawiam pytanie czy ktoś z Szanownych Forumowiczów poradził sobie z tym tematem Proszę o poradę.

kolego valdiiaga rozwiązałeś problem z tą pompą

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pompa wtórnego powietrza - jak sprawdzić

Jak w temacie.. jak sprawdzić sprawność tej pompy w 1.8T Da się ją przetestować programem VAG-COM (mam interfejs kkl i ten program)

dolaczam sie do pytania jak ja mozna sprawdzic

także pilnie potrzebuję odpowiedzi na ww pytanie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Do czego służy pompa powietrza w B5 1.8T

Takie szybkie pytanie mi do głowy przyszło... mamy w 18T z przodu zaraz za halogenem od strony pasażera pompę powietrza. Do czego ona służy w seryjnym silniku Ja już wiem że jej błąd wywala się na desce razem z check engine... Dziś go usunąłem - pojawił się po raz pierwszy. aaa... pytam dlatego że wyjście z pompy powietrza wisi u mnie bezwładnie z racji tej że puszki filtra powietrza

Hmm... a ja mam taki opis usterki 16795 - system obiegu wtórnego powietrza nieprawidłowy przepływ. - sprawdzić silnik pompy obiegu wtórnego powietrza - sprawdzić zawór specjalny obiegu wtórnego powietrza - sprawdzić zawór wylotowy obiegu wtórnego powietrza - sprawdzić przewody i połączenia do lub pomiędzy podzespołami systemu obiegu wtórnego powietrza.

Witam koledzy. Mam podobny problem (silnik 2.0 - 115KM - AZM) - u mnie pompa powietrza dodatkowego nie włącza się wcale co w konsekwencji powoduje zapalenie checka - po odczytaniu błędów - 17831 system obiegu wtórnego powietrza nieprawidłowy przepływ. Sprawdziłem wszystkie rurki i połączenia są szczelne po podaniu napięcia bezpośrednio na pompę też jest OK przekaźnik wymieniony.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Woda w obudowie filtra powietrza. 18T

Witam. Znalazłem przyczynę mojej awarii nowego przepływomierza. Całe wnętrze obudowy filtra powietrza do silnika jest mokre. Woda nie dostaje się moim zdaniem od zewnątrz (przez spód obudowy lub wlot powietrza) lecz przez wężyk idący od spodu samochodu do filtra. Prawdopodobnie w zwykłym 18 ona nie występuje. Ten wężyk a raczej rurka idzie ze spodu auta i wchodzi obok rury wychodzącej

Tyle ze tą rurą pompa powietrza wtórnego zasysa wiec dziwne by to było aby z niej woda płyneła do filtra.

Jak nic Ci się niepowołanego nie dostanie to będzie OK Jeżeli Ci zależy na pompie powietrza wtórnego to skompletuj tą rurkę i złóż jak trzeba. Przez nią pompa zasysa czyste powietrze z filtra. Jeżeli rurka jest rozłączona to wyobraź sobie że to samo może zassać pompa co dosłało się do przepływomierza.

Jeśli nie myłeś silnika ani nie jeździłeś pod wodą to zapewne masz ten sam problem z którym ja walczyłem. Jeżeli masz pompę powietrza wtórnego to wychodzi ona z obudowy filtra powietrza jak na zdjęciu kilka postów wcześniej. Normalnie pompa zasysa tamtędy powietrze ale jak z pompą jest coś nie tak to może tamtędy lecieć woda spotkałem jeszcze dwa takie przypadki na jakimś anglojęzycznym

VOLKSWAGEN PASSAT B5 zaslepiony otwor w obudowie filtra powietrza

witam jak w temacie dzis wymieniajac filtr powietrza w silniku 20 azm zauwazylem zaslepiony korkiem od butelki otwor zaznaczony na foto pytanie do czego ten otwor i co tam powinno byc podlaczone i czy moze byc to zaslepione

no wlasnie tak podejrzewam ale tylko wtyczke widze ponizej kolo halogenu chyba ktos to wymontowal w takim razie moze ktos posiada schemat jak powinna byc podlaczona ta pompa wtornego powietrza juz wiem ze jeden kruciec do obudowy filtra a drugi kruciec

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pompa VACUM jak diagnozować

Witam Poczytałem trochę o vacum i muszę powiedzieć że dowiedziałem się niewiele. pompa vacum to nie tylko podciśnienie ale to też pompa paliwa. W moim furaku coś wokół niej zaczyna się pocić autko jak chwilę postoi ciepłe to trzeba kręcić zanim odpali no i w filtrze jest 12 do 23 paliwa zamiast do pełna pomę palia w zbiorniku już wymieniłem na nową. Podciśnienie na wolnych obrotach

Witam mam pewien problem Od pewnego czasu pojawia mi się check na desce rozdzielczej. Na początku po podłączeniu komputera diagnostycznego wyskakiwał błąd P0 411 Problem z układem doprowadzenia powietrza wtórnego awaria pompy po wymianie 2 dziurawych wężyków i skasowaniu błędów problem na około 500km zniknął. Po przejechaniu 500 km pojawił się ponownie check tym razem z błędem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Rozmieszczenie i opis bezpieczników i przekaźników

TEMAT dołączony do SPIS TEMATÓW B5 (3B i 3BG) FAQ - P O C Z Y T A J Główna skrzynka bezpieczników przy drzwiach kierowcy Rozmieszczenie Kolor oznacza wartość prądu (A) passat B5 3B --------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1 -- 5 -- Podgrzewane spryskiwacze 2 -- 5 -- Kierunkowskazy 3 -- 5 -- Oświetlenie schowka urządzenie klimatyzacyjne

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wężyki silikonowe

Witam wszystkich Od jakiegoś czasu świeci mi się kontrolka emisji spalin (taki mały żółty silniczek). Po zdiagnozowaniu VAG-COMem błąd P0411 - System wtrysku powietrza wtórnego - wykryty nieprawidłowy przepływ wartość za niska. W dwóch warsztatach (jeden ASO) po zdiagnozowaniu i sprawdzeniu że pompa powietrza oraz zawór kombinowany jest O.K. rozłożyli ręce i skasowali błąd który

Wskaźnik temperatury silnika jest na 90C(190F) po około 1 km jazdy. W sumie mi to nie przeszkadza ale CEL się świeci i mnie wk...wia. Także moje wnioski po tym wszystkim są - Nieszczelne wężyki - były oglądane wielokrotnie (nie są w materiale) i wyglądają OK - zakupiłem już nowe wraz z zaciskami ale narazie nie miałem czasu wymienić. - Woda w układzie wtórnego powietrza (na passatworld

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ciężko odpala na zimnym - AWT 1.8T

Witam Posiadam passata 3BG 2002r. i od jakiegoś czasu mam problem z porannym odpalaniem na zimnym - nie od szlagu tylko musi zakręcić kilka razy i dopiero zaskakuje. W autku mam instalacje sekwencyjną i myślałem że to wina instalacji bo właśnie tak się działo jak były jakieś problemy z gazem (ciężko odpalał na benzynie na zimnym) więc rozpiłem gaz zresetowałem benzynę ale dalej

Jaki KME Skoro mówisz że czerwony to śmiem przypuszczać że Valteki Jeśli tak to najtańsze i najgorsze gówno za przeproszeniem. Gdybyś odczytał normalnym programem to błędy prawdopodobnie wyglądały by tak 16804P0420001056 - Catalyst System Bank 1 Efficiency Below Threshold jednym słowem ubity kat albo brak kata. 16795P0411001041 - Secondary Air Injection System Incorrect Flow Detected

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jakie powinny być obroty na ssaniu

Witam Chciałem się dowiedzieć jakie powinny być obroty silnika 1.8T na ssaniu. Gdy temperatura była poniżej zera miałem na zimnym silniku początkowe obroty około 900. Teraz zrobiło się trochę cieplej i mam 1200. Czasami mam 900 a czasami 1200. Czy to normalne Od czego to zależy Piotr

Marek teraz sytucja wygląda tak Byłem u chłopaków od alarmów zaraz po spocie kalendarzowym w styczniu. Tak jak wiesz ten CEL związany jest z układem wtórnego powietrza stwierdzili oni że przełożenie zasilania syrenki od alarmu które jest podłączone pod ten układ nic nie da oraz że to podłączenie nie powinno wpływać negatywnie na układ wtórnego powietrza. Sądzę że mają duże

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Kupilem wlasnie passata z tym silniczkiem i chcialbym zalozyc temat na jego temat.Spalanieawaryjnosczalety i jak sie go uzywa itd.kazdy kto co wie to prosze pisac bo jest nas malo troszke i ciezko cos znalezc.

oleju na 1000 - nie przejmować się lać dobry i drogi i dolewać W zależności od rocznika silniki te ewoluowały ale głównie jeżeli chodzi o sterowanie dwie lub cztery sondy dodatkowa pompa wtórnego powietrza. Skrzynia - mimo wszystko sugeruję manual automat raczej wolny a trwałość zależnie od traktowania no i litr więcej wykotłuje Reszta to praktycznie to samo co reszta passatów

Może pompa powietrza wtórnego. Jest po prawej stronie na samym dole --- może to to.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Uszkodzony katalizator 1.8T AWT

Witam Wiem że było już wiele o katalizatorze ale nigdy nikt nie napisał przy jakim przebiegu i jakie objawy są uszkodzonego katalizatora w 1.8T. Otóż wymieniałem w sobotę katalizator w swoim pasku przebieg 210 tyś km ( może ma więcej tego nie wiem) i co zobaczyłem po wymianie Katalizator totalnie zapchany wkład zapadł sie w środku co widać cofnął sie do tyłu jakieś 2cm. Teraz turbina

Błąd dotyczy układu SAI czyli powietrza wtórnego które służy do szybkiego rozgrzewania katalizator na zimnym silniku. Może być uszkodzona pompa powietrza wtórnego albo któryś z przekaźników lub zaworków sterujących w układzie.

Czyli jak rozumiem pompa powietrza wtórnego działa tylko przy zimnym silniku tak Czy komp wykaże niską sprawność kata jeśli ta owa pompa ledwo ciągnie Czy są to dwie zupełnie niezależne usterki Niska skuteczność katalizatora wyższe spalanie

Witam Wracam do tematu następującego błędu który mnie nękał 16795 - Układ doprowadzania powietrza wtórnego P0411 - 35-00 - wykryty nieprawidłowy przepływ Kupiłem używkę z anglika. Otóż jak się okazało po demontażu jeden z przewodów idących do owej pompy z obudowy filtra powietrza był pęknięty. Wymieniliśmy wąż oraz dla pewności ową pompę. Po wymiane błąd zniknął a

Czyli poprzednia nie działała i masz winowajcę. Akurat ta rurka dużego wpływu na dolot nie będzie miała bo jest przed przepływomierzem a wszystko co trafia do kolektora i komory spalania ma być zmierzone przepływomierzem. Na układ SAI też nie bo przez nią pompa zaciąga sobie tylko powietrze. Jedyny duży minus uszkodzenia tej rurki to trafiające nie przefiltrowane powietrze zarówno

VOLKSWAGEN PASSAT B5 LAMPKA OSTRZEGAWCZA SPALIN SILNIKA

Witam Dzis zapalila mi sie LAMPKA OSTRZEGAWCZA SPALIN SILNIKA czy to znaczy ze lambda jest walnieta i nadaje sie do wymiany czy cos innego jaki jest koszt naprawy i czy mozna z tym jezdzic Dzieki za odpowiedzi

17831 - rząd cylindrów 1 system obiegu powietrza wtórnego - za mała przepustowość. - sprawdź elementy wykonawcze systemu obiegu wtórnego powietrza (przewody złącza rurek itp.... ). zawór Secondary Air Injection znajduje się za głowicą (na wysokości wałków - z tyłu silnika - od strony grodzi). Dochodzi do niego cienki przewód ciśnieniowy wychodzący spod kolektora (sterowany również

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam mam bardzo poważny problem z swoim passatem. W ok. miesiąc po jego kupieniu podczas tych mega mrozów w tym roku samochód zaczął gasnąć w różnych dziwnych okolicznościach np. na niskich obrotach podczas podjeżdżania pod górkę czy podczas skręt (co nie było zabawne bo przecież padało wtedy wspomaganie). Wystarczyło jednak tylko przekręcić kluczyk samochód odpalał i jechałem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Klimatyzacja - utrata mocy silnika.

Witam.Mam pytanie odnosnie klimatyzacji. Dzisiaj bylo popoludniu okolo 33 st.Zapalam samochod(klima ustawiona n AUTO 18C 3kreski nawiewu).Potem powoli ruszam a samochód muli i nie wchodzi na obroty.Pozniej dopiero troche przegazowalem i bylo ok. Co moze byc objawem Z gory bardzo dziekuje.

Panowie nie czytacie ze zrozumieniem. STANĄŁEM PRZE GAZOWAŁEM I JEST OK. Nie pisze tu nikt o ciągłym problemie przy ruszaniu tylko o przymuleniu zaraz po odpaleniu i ruszeniu. Kolego sprawdź pompę powietrza wtórnego. Ja miałem identyczne objawy że odpalam ruszam a tu muł po mocniejszym dodaniu gazu już było ok Wyskakiwał błąd właśnie ww pompy ( zbyt słaby przepływ ) pompa generalnie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Po wizycie u diagnosty stuka coś dalej... maglownica wahacze

Witam wszystkich forumowiczów Mam pewien problem a mianowicie coś stuka w przednim zawieszeniu z prawej strony.. byłem pewien że jest to wina wahaczy i przygotowałem się na to natomiast po wizycie u diagnosty i sprawdzeniu przez niego całego zawieszenia amortyzatorów itp wyszło na to że wszystko jest ok. Zastanawiam się w takim razie co jest grane bo stuki są takie jak w przypadku wahaczy.

Wczoraj zakończyłem walkę z dziwnym stukaniem u siebie - stukanie z prawej strony najczęściej rano zaraz po rozruchu przy niewielkich prędkościach. Nieregularne najbardziej słyszalne podczas pokonywanie drobnych nierówności. Po rozgrzaniu praktycznie nie słyszalne ale w ostatnich dniach już nawet na rozgrzanym dokuczało. Problem leżał w zerwanym mocowaniu pompy powietrza wtórnego. pompa

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zagadka - Co to jest

Witam Mam pytanie do doświadczonych Passaciarzy - Co to jest to na zdjęciach (1 z wtyczką 2) Silnik 16 98. Zauważylem niedawno że pojawiło się w okolicach silnika dziwne cykanie. Włącza się ono od 1200 obrotów. Poniżej cykania nie ma. Uwaga Cykanie znika gdy odłączy się wtyczkę 2 (przypadkiem na to wpadłem). Co to jest to 1 i dlaczego jak odłączę wtyczkę 2 to nie cyka Do wygrania piwo na zlocie oraz inne atrakcyjne nagrody...

614 To nie jest czujnik halla Jest to siłownik podciśnieniowy do przełączania kolektora ssącego . Samochody z przełączanym kolektorem ssącym 1 &8211 rozdzielacz paliwa z zaworami wtryskowymi 2 &8211 wąż podciśnienia 3 &8211 moment dokręcenia 10 Nm 4 &8211 rura płynu chłodzącego 5 &8211 do kolektora ssącego 6 &8211 pompa strumieniowa do wzmacniacza siły hamowania 7 &8211 trójnik do

VOLKSWAGEN PASSAT B5 terkotanie w 1.8t

hmm.. zacznę od początku w poniedziałek byłem u ALIGATORA pół dnia bawiliśmy się moim autkiem przy pierwszym hamowaniu (był już po chipie zanim przyjechałem do Aliego) może moc nie wyszła powalająca ale za to miał straszny strzał momentu obrotowego w granicach 3000obr Ali doszedł do wniosku że można by go obniżyć i wyprostować by się wygodniej jeździło. A że silnik jest 9000

Zapewne to pompa powietrza wtórnego Znajduje się z prawej strony zaraz za zderzakiem.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 błąd 17536 brak mocy 1.8 AWT

Witam Panowie proszę pomóżcie Posiadam passata 1.8 T AWT 2001 rok 220tyś lpg. Problem polega na pojawianiu się błędu 17536 (bez znaczenia czy jadę na benzynie czy na gazie) auto traci moc - ku mojemu zdziwieniu nie zapala się żadna kontrolka awarii. Jeździłem po fantastycznych mechanikach którzy zawsze uważali że wszystko jest ok. No cóż śledząc forum znalazłem że mam uszkodzony

Kolejne kilka km i auto przyspiesza teraz nawet już na gazie - komputera nie podłączałem ale zrobię to w wolnej chwili i sprawdzę czy jakieś błędy nie wyskoczyły no i logi postaram się zrobić - czy ten mój przepływomierz jeszcze trochę żyje (dzwoniłem dzisiaj do ASO i 560 zł w Boschu chcieli coś koło 800zł). Dodam tylko że pompa powietrza wtórnego była jednak potrzebna. Teraz

cicho mielke bo wprowadzasz w błąd... dodatnie wartości oznaczają mieszankę ubogą (korekty na czyli zwiększenie czasu wtrysku ze względu na odczyty sondy). Pierwsza wartość to korekty na biegu jałowym (wykrywa się w ten sposób nieszczelności bo sam przepływomierz niewiele ma do pomiaru w tym stanie) natomiast druga wartość to korekty pod obciążeniem. Wartości -5% są w normie.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zawór (grzybek ) odmy 1.8t

jaka jest zasada działania zaworu odmy 06A 129 101 D (grzybek) sprawdzałem go dmuchając i zasysając. I wiem że tylko gwałtowne zassanie powietrza przez króciec boczny powoduje restrykcje przepływu powietrza. I stąd moje pytanie czy jest on prawidłowo montowany tzn. bocznym króćcem w stronę silnika Gdzie mnie się wydaje że powinien być montowany króćcem który powoduje ograniczenie

Rozumiem ze chodzi Ci o system SAI czyli pompa powietrza wtórnego zawor egr z tyłu za głowica.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi