części samochodowe nanodatex

volkswagen passat pompa oleju b4

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat pompa oleju b4

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat pompa oleju b4

VOLKSWAGEN PASSAT B4 B4 Problem Odpalanie 1Z TDI nastawnik pompa

Witam serdecznie. STRESZCZONY PROBLEM -Odpala zimny. -Nie odpala bez względu na to jak szybko odpalasz drugi raz chyba że zdąży wystygnąć.(nie odpala raz po razie) -Po odpięciupodpieciu pompy na zapłonie odpala. -Wcześniej wystarczyło delikatnie przytrzymać gaz i odpalał. OPIS Czytałem sporo o problemach z odpalaniem silników diesla dokładnie takich jak posiadam ale u mnie występuje

Nie chcę zakładać nowego tematu bo mam podobny problem co koledzy. Pacjent to vw passat b4 1.9 tdi 90km 1z 96r. przebieg 745tyś km w rodzinie 6 lat u nas zrobił ok. 450tyś km. Od 2 tyg. mam problem z paleniem w zimne dni mówimy tu o ok 10C w ostatnim czasie wymieniony został rozrząd ustawiony na fabryczne znaki ale był problem z ustawieniem zapłonu musiałem cofnąć o 2 zęby koło pompy

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Wymiana rorządu oleju B4 1Z

1. Ile wchodzi oleju do tego silnika i jaki polecanie olej poprzedni właściciel lał semisyntetyk 10W40 Ale jaką klase jakosciową ( API ) dla tego silnika polecacie. 2. jesli chodzi o rozrząd nie mam ksiażki a potrzebował bym pare fotek z tego zakresu znaki itp. Jesli ktoś by móg mi wysac na maila był bym wdzieczny.

Zależy jak stoisz z kasą. Ja w każdym moim TDI zakładałem paski Gatesa a wszystko co było łożyskowane to tylko SKF. Napinacz warto wziąć SKF a rolkę odwracającą może być INA. Co do pompy wodnej to przy rozrządzie też ją wymień. Sprawdź termostat bo jak będziesz miał auto bez płynu szybko go wymienisz. pompa co prawda nie chodzi na ona na pasku rozrządu ale żeby ją później

Jeżeli wymienia się rozrząd i pompa wody też jest do wymiany to lepiej odkręcić ją od str rozrządu. Z przodu silnika całą pompę odkręcać gdy nie rozbiera się rozrządu

Witam Wszystkich. Posiadam autko passat B5 DIesel 1.9 TDI 130KM w automacie. Zaprowadziłem samochód do mechanika na ze względu najakiś wyciek psod samochodu. Okazało się iż pompa wody zaczyna puszczać. Mechanik rozebrał aby zobaczyć co się dzieje i stwierdził że rozrząd również do wynmiany. Czyli w sumie do wymiany okazał się 1) rozrząd 2) napinacze 3) pompa wody i dwa paski wielorowkowe

VOLKSWAGEN PASSAT B4 pompa wtryskowa b4 19 tdi

passat b4 19 tdi rok 1994 przebieg 230 tys. km. W przewodach paliwowych pojawia się powietrze najpierw (przy zimnym silniku) w przewodzie wypływowym po rozgrzaniu silnika także w zasilającym i po kilkunastu minutach silnik gaśnie z charakterystycznymi objawami braku paliwa. Elektroniczny wskaźnik zużycia wskazuje podwyższone zużycie w l100 km. Po ostudzeniu silnika można go odpalić z trudnościami

Wyjaśniło się Na stacji paliw zamiast oleju napędowego została wlana etylina W baku powstała zatem mieszanka z większym udziałem etyliny. Ta mieszanka niedostatecznie smarowała pompę wtryskową w związku z czym pompa nagrzewała się zdecydowanie bardziej niż powinna. Nagrzanie się z kolei pompy wtryskowej ponad temperaturę wrzenia etyliny powodowało jej wrzenie i stąd te banieczki

VOLKSWAGEN PASSAT Hamulce b4 pompa czy serwo

Mam problem z hamulcamipacjent to passat b4 96rAFNcztery tarczeABSobjawy można podzielić na dwie grupy-te które pojawiły się jednorazowo i te które są stale.Pierwsze to np. po nocnym postoju odpalam auto wycofuje z parkingu wciskam hamulec pedał sztywny wysoko brak hamowania lub znikomehamowanie z większej prędkości około 140 pedał wpada w podłogesiła hamowania nie powoduje uruchomienia

jestem tydzień po regeneracji vacu pompy i wymiany servo. co prawda silniki różne ale zasada działania pomp ta sama. miałem podobną sytuacje i oddałem ją kolegom magikom którzy ją naprawili choć jest ona nierozbieralna. sprawdz jeszcze czy nie masz oleju w przewodzie łączacym vacu z servo. jesli nie ma to sprawdz podciśnienie a jeśli jest to juz wyższa szkoła jazdy. napisz co posprawdzałeś i co widziałes

Nie chcę zakładać nowego wątku ponieważ mam podobny problem z hamulcami tzn twardy pedał jednak pojawia się jeszcze mrugająca kontrolka od oleju powyżej 2 tys obrotów buzer i ciągłe świecenie kontrolki. Obydwie usterki na pewno się ze sobą łączą ponieważ udało mi się raz odpalić silnik i nie było żadnych problemów wszystko działało normalnie. Po dłuższym postoju jednak problem powrócił. Proszę o pomoc.

Wałek pośredni napędza pompę oleju i pompę vacuum proponuję sprawdzić naciąg paska rozrządu czy nie jest zaolejony i czy jest dobrze naciągnięty.

Dzięki za pomoc uszkodzeniu uległa płetwa na wałku od pompy olejowej i to powodowało niskie ciśnienie oleju.

VOLKSWAGEN PASSAT Faq-spis Tematów B3b4 (35i)

IDENTYFIKACJA POJAZDU - OZNACZENIA MODELI passatA - B3 i B4 Oznaczenia Modeli passata &8211 oznaczenia wszystkich wyprodukowanych modeli Gdzie sprawdzić jaką ma się wersje wyposażenia OLEJE Dyskusja o olejach IDENTYFIKACJA POJAZDU &8211 OZNACZENIA LITEROWE SILNIKA I VIN Gdzie sprawdzić miesiąc produkcji samochodu Co nam mówi numer silnika Dane techniczne Tabela - oznaczenia literowe silników

VOLKSWAGEN PASSAT Ciśnienie oleju

Witam serdecznie to mój debiut na tym forum.Mam passata B3 18 90r 275tyś.km.Jak do tej pory spisywał się bez zarzutu.Ale w lecie wybieram się w dłuższą podróż i tak na wszelki wypadek mechanik wymienił mi uszczelkę pod głowicą( z uwagi na drobny nie zlokalizowany na 100% wyciek oleju) od czasu tej wymiany zaczęły dziac się dziwne rzeczy tzn. na dłuższej trasie raz po raz zapala się

Witam kolegów Jeśli temat jest na forum to bardzo proszę o linka w dziale B3-B4 nie znalazłem. Temat szeroko opisywany na elektrodzie httpwww.elektroda.plrtvforumtopic2099953-0.html jednak brakuje mi troszkę wiedzy. Silnik 1.9TDI 90KM 1Z vw b4 passat. Mam problem z podpieraniem zaworów na zimnym i po przegazowaniu do ponad 4 tyś obrotów. Sprawdzone ciśnienie oleju - dochodzi do 6 barów przy

VOLKSWAGEN Ciśnieniepompa oleju

Auto passat B4 1.9 TDI 1Z 90KM olej Motul 10W40 Problem Wracałem z trasy i na parkingu zobaczyłem świeże krople oleju mały wgląd pod auto i szok Olej lał się prawie ciurkiem cała podłoga w oleju Otwieram maskę bagnet suchy turbo zachlapane olejem... Wlałem jakieś może 2l świeżego oleju żeby mieć normę na bagnecie. Silnik ostygł międzyczasie kapać przestało. Odpaliłem go ponownie

VOLKSWAGEN PASSAT Czy warto zmienić B3 na B4

Zamierzam sprzedać swoje B3 i zastanawiam się czy warto kupić B4 czy jednak coś nowszego. Co o tym sądzicie

Tam nie było już sensu dłużej inwestowaćzresztą w pewnym momencie jak podliczyłem wydatki to za głowę się złapałembo wyszło 7 tys. przez rok a auto wymagało kolejnych funduszy.Na szczęście przy sprzedaży większość kosztów się zwróciłateraz jest B4 w które zainwestowałem póki co jakieś 700 PLN przez dwa lata.Co za ulgaaaaaaaaao A dla ciekawych na co tyle gotówy poszło przy

VOLKSWAGEN PASSAT pompa podciśnienia - do czego służy

Jak w temacie - co napędza pompa podcisnienia w silniku AAZ Pozdrawiam Michał

Podepnę się pod wątek. Właśnie zdarzyła mi się taka sytuacja Odpalam autko (B4 z silnnikiem AAZ) a tu mruga i piszczy kontrolka ciśnienia oleju. Gaszę furę sprawdzam poziom oleju bagnet suchy. Zaglądam pod auto plama. Dolewam olej po dolaniu ok. litra wskazanie na bagnecie w normie. Odpalam autko i wygląda że jest OK przejeżdam ok 100 metrów - powtórka z rozrywki z kontrolką ciśnienia

VOLKSWAGEN PASSAT migająca kontrolka oleju

witam wszystkich mam problem z migającą kontrolką olejuwymieniłem olejfiltrnadal migaczujniki przy filtrze też wymieniłemprzejechałem ok 300km i dalej migabuzzer niskiego poziomu się nie włącza (czyli jest ok).Elektryka w silniku sprawdzona-jest ok. Czy problem tkwi w desce rozdzielczej

byłem dzisiaj jeszcze raz na zmierzeniu ciśnienia i jest w normie więc pojechałem do elektryka. Skasował mnie 50 zł przelutował cały licznik i na razie jest spokój też próbowałem to olać ale nie mogłem wytrzymać tego piszczenia. Silnik pompa jak i panewki na pewno są całe bo jeśli by było inaczej dawno bym wracał z trasy na lawecie. Mało tego Dzwoniłem do serwisu VW zapytać się

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Kiedy przyjdzie koniec z problemami z B4

Witam Wreszcie się zarejestrowałem na forum i w moim pierwszym poście chcę się z Wami podzielić refleksją na temat Passka B4 Przywiozłem go w październiku 2006 r i powymieniałem wszystkie płyny paski itd. Przez rok czasu mi dobrze służył a mam na myśli bezawaryjną pracę. Jego przebieg to aktualnie 225 tys. km. Niestety tej zimy przyszła pora na usterki i sam nie wiem czy je wszystkie

po co sie denerwowacakumulator nie jest wiecznypompa wody ze poszla to ciekawe czy go nie przegrzales jak ci oleju ubywa podjedz do mechanika wymien uszczelniacze ewentualnie pierscienie i bedzie spokoj.wywal katalizator wstaw strumienice i tez bedzie dobrzedrazek kierowniczy to tez normalne przy naszych drogachrok bez dokladania to i tak duzow ten przebieg to bym tak zabardzo nie wierzyl ze jest orginalnyglowa do gory porobisz troszke przy nim i znow bedziesz smigal.pociesz sie ze masz passata i czesci sa tanie jak barszcz.

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Ile można przejechać B4 bez remontu silnika

Wpisujcie ile przejechaliście swoimi Vw. Mój ma 230 tys. km myślę że to niewiele sil. ABS benzyna 90KM rok 94

B4 1.9 TDI 90km 1Z 202 000km wszystko było do przedwczoraj ok chodził przez 2 latka jak żyleta JEDNAK COS SIE POknOCIŁO I 4 DNI TEMU ZACZAŁ MI KOPCIC LEKKO na niebiesko wymieniłem filtr powietrza oleju paliwa no i olej oczywiscie pojechałem sprawdzic na kompa wyskoczył bład 00550 czyli bład poczatku wtrysku teraz mam juz pełne gacie czy to czasem nie bedzie padnieta pompa bo sie załamie czy jest mozliwe ze przeskoczył mi rozrzad i trzeba na nowo ustawic zapłon

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Wymiana pompy wspomagania PASSAT B4 1.9 TDI 1Z

Witam Moja pompa wspomagania od kilku miesięcy głośno pracuje stan oleju ok. Wspomaganie znacznie się osłabiło. Zastanawiałem się nad regeneracją ale mechanik mi odradza twierdzi że jest to rozwiązanie tylko na pare miesięcy. Chcę kupić nowy zamiennik znalazłem w miarę tanią pompę na allegro link do strony W opisie jest passat 19 TDI numer z Etki również się zgadza 028 145 157D....

VOLKSWAGEN PASSAT B4 silniki diesela w passatach b4

Witam mam pytanko chce kupic pasata w dieselu czy moze mi ktos napisac co sądzi silniku 55kW 75km który lepszy silnik a moze poszukac 90kmi na co zwracac uwage jak bede diesela kupował dziekuje za wszelkie info i pozdrawiam

onore itd itd .....itd wtryskipompaturbosprzęgłofmickategrwydechd olotmaplift-pumpodmauszczelkagłowicapompa oleju itditd.....itd

VOLKSWAGEN PASSAT B4 VW Passat B4 VR6 PROBLEM

Witam mam problem z passatem w silniku waliło coś wiec mechanik powiedział ze to chydropopychacze wiec je wymieniłem i dalej pukają przejechałem ze 300 Km ile jeszcze musze przejechać czekam na odp Silnik strasznie osłabł auta 115 KM jadą równo ze mną niewiem co jest czekam na propozycje stało sie to nagle z dnia na dzień mówili ze to przepływka wiec wymieniłem i podobno musze przejechać

Poprostu nie masz właściwego ciśnienia smarowania. Winna może być pompa oleju lub niestety zużyte panewki na wale korbowym. Jak piszesz że stało to się nagle przyczyną może być obrucona panewka na wale. Zmierz ciśnienie oleju następnie ciśnienie sprężania sprawdz czy jest właściwie ustawiony zapłon podłącz auto pod VAG i sprawdz błędy. Przyczyna czasem może być banalna. Stukanie

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Kupujemy Passata B4-na co zwrócić uwagę

witam mam prośbę mianowicie jak sprawdzic czy silniczek jest jeszcze żywy(tdi) na co zwrócić uwagę chodzi mi o proste sprawdzone sposoby na podstawową diagnostykę samochodu bo pózniej to na warsztat zawieszenie itp ale najpierw chcę sprawdzić czy wogóle jest sens jechać na warsztat z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam

1Zi AFN to pancerne silnikimiałem 1Z-a w golfie variancie po chipie na 110300 i szedł jak zły nawet podczas kryzysu na opaleposypało sie sprzęgło ale nie od chipa tylko z przebiegu-niby miał 178 tyś z 94r czyli tak naprawde ze 370 czy 470 niecałe 500 zł i sprzęgło nówkaoleju nie brał nic i z 6 litrów nigdy nie wyszedłczęści tanie tak szrot jak i skleprozrząd 250 nowy na dobrych producentachdodatkowo

słyszałem o VR6... 2.8 to ośka 2.9 to 4x4 i tutaj jakiekolwiek modyfikacje (wydech zawieszenie) wiążą się z większymi kosztami i trudnością z dostępem części Dość ciężko jest znaleźć ładne VR6 które by trzymało swoja moc krążą mity że większość tych padak ma po 150KM. Ale to chyba tylko mity bo jak się dba to się ma Silnik praktycznie bezawaryjny. Do wymiany może kwalifikować

VOLKSWAGEN PASSAT B4 bardzo słabe hamulce vw passat b4 1.9 tdi

Witam mam ww passata który ma baardzo slabe hamulce naciskajac w miare powoli pedal mozna dojsc do konca a on i tak praktycznie nei hamuje dopiero bardzo mocne i gwałtowne wciśnięcie pedału hamulca pozwala udczuc hamowanie. moje pytanie jest wiec nastepujące jaka moze byc przyczyna takiego hamowania co prawdopodobnie musze wymienic czy jest mozliwe ze np. pompa dostaje za male napiecie i hamulce nie hamuja prosze o rady

Odkręć dekiel z pompy vacuum i wpuść w nią troszeczkę gęstego oleju jak na chwilę będzie OK to pompa do wymiany.

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Remont silnika vw passat B4 1.9 TDI

Cześć wam. Nabyłem vw passata B4 1.9 TDI z silnikiem 1Z i mam do was pytanie czy da się zrobić remont w passacie samemu czy to się nie opłaca ( robiłem remonty w polonezie i fiacie ) a nigdy nie miałem diesla wiec nie wiem co i jak chcę zrobić remont gdyż mam małe sprężanie na pierwszym od razrządu tłoku mam 20 na drugim 20 na trzecim 12 a czwartego już nie mierzyłem bo się załamałem

Zapłonem w dizlu steruje pompa (w odpowiednim momeńcie wtryskując dawkę paliwa) która musi być dokładnie ustawiona przy wymianie paska można ją zablokować wg cechy i wymieniać pasek co nie powinno zbytnio wpłynąć na zmianę ustawień.(jeśli zrobimy wszystko wg. instrukcji) Przy większych rozbiórkach jeśli wszystko poskręcamy tak jak było też silnik odpali bez problemu ale powinno

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Passat b4 1.9tdi problem na zimnym silniku

Witam zakupiłem sobie b4 1.9tdi 96 rok pacyfic .Mam taki problem auto odpala normalnie z rana bez problemu jak go lekko przegazuję na zimnym silniku spada z obrotów i przez parę sekund tak jak by chodził na 3 cylindrach i kopci na biało tak jak by go zalewało po chwili wskakuje na prawidłowe obroty i chodzi normalnie jest trochę jakby zamulony do 100 km zbiera się nawet nieżle ale od 100

Kresek dzięki za poradę faktycznie winna była pompa. Aby się upewnić zrobiliśmy pomiar ciśnienia oleju na zimnym silniku. Zabrakło skali.... Po wymianie pompy jest OK

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Passat b4 problem ze wspomaganiem

Witam Mam taki problem ze wspomaganiem a mianowicie odczułem to podczas ostrzejszych skrętów np parkowanie czy skręcanie podczas wolniejszej jazdy to tak jakby wyłanczalo mi sie wspomaganie i jest to tylko przez chwile tak jakby wspomagania w ogóle nie było. Nie mam pojęcia co to może być. proszę o pomoc

po kolei 1) sprawdz poziom oleju w zbiorniczku 2) sprawdz pasek napedowy pompy wspomagania 3) czy pompa jeczy przy dochodzeniu do skrajnych pozycji JEZELI TAK- wymiana pompy JEZELI NIE goto 4 4) czy latwosc skrecania sie poprawia jak silnik ma 2000rpm JEZELI TAK- wymiana pompy wspomagania JEZELI NIE- goto 5 kto napisze 5678....1337

VOLKSWAGEN PASSAT B4 wspomaganie passat b4 - powrót

Witam Przeglądam archiwum w sumie nic nie znajduje co by mi mogło pomóc. Ponowie więc temat może komuś trafiło się coś podobnego. W aucie wspomaganie chodzi gorzej niż w innych. Poprzedni właściciel zmieniał pompe wspomagania (widać że jest nowa). Płyn jest zielony i rzadki. Autem przejeździłem 45 tys km nic lepiej nic gorzej. Płynu nie ubywa. Amorki zmieniałem jedno łożysko było

sfaragdas to że przy maksymalnym skręcie słychać dziwne odgłosy ze wspomagania to norma. pompa jest wtedy maksymalnie obciążona. Producent nie zaleca utrzymywania maksymalnego skręcenia kół dłużej niż bodaj 10 sekund. A dźwięk się bierze z przeciskania oleju przez otwarte zaworki bezpieczeństwa chroniące pompę przed przeciążeniem. Zestaw uszczelnień do samodzielnej regeneracji

VOLKSWAGEN PASSAT B4 Zalałem Mobila 5w50 do 1Z 95r.

Witam. Po długich przemyślenieach postanowiłem zaryzykować i zalałem do swojego passata olej Mobil1 5w50. Teraz będę obserwował co się będzie działo. Po przejechaniu 1500 km mam zamiar spuścić olej 3l przefiltruję przez gazę a litr zaleję świeżego i oczywiście wymienię filtr na Manna. Zobaczę w ten sposób czy w oleju nie zbiera się nadto nagar. Wkrótce podzielę się opiniami. Pozdrawiam.

Po pierwszych 50 km olej zrobił się czarny jak smoła. Na wolnych obrotach słyszę delikatny szczęk w silniku i lekkie ćwierkanie w okolicy alternator-pompa-rozrząd.Po dodaniu gazu wszystko jakby cichnie i słychać cichy świst turbiny. Rano nie słyszę klepania szklanek jak to było kiedyś ale przy ok 2000 obr. odczuwalne wibracje silnika podczas jazdy i na postoju. Ps. Edde na jakim ty jeździsz oleju scaliłem - kuczlaw

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jaki olej wlewać do silników TDI

Wątek ten powstał w miejsce starego o tym samym tytule żebyście nie musieli wciąż pytać jakim olejem zalać Wasz silnik. Ze starego wątku powybieraliśmy opinie naszych forumowiczów o danej marce. Poniżej macie podane normy jakie musi spełniać olej wlewany do Waszego silnika. Na podstawie tych informacji oraz opinii sami wyciągnijcie wnioski i dokonajcie wyboru. Pytania jakim olejem zalać

właśnie na to. Są oleje mineralne spełniające tę normę np MOBIL M 15W40 czy LOTOS MINERALNY THERMAL CONTROL 15W40 (taka nazwa) tylko w przypadku LOTOS żebyś czasem nie kupił zwykłego LOTOS MINERALNY bo on jej nie spełnia a już tym bardziej nie kupuj LOTOS CITY. MOTUL mineralny pewnie też spełnia tę normę. Dwóch znajomych do TDI na VP leje mineralne oleje i jest ok. Jeden ma passatA

VOLKSWAGEN PASSAT Wymiana pompy wody w AEK

Witam Przeszukałem forum i znalazłem różne opinie na temat innych silników. Słyszałem też opinie że trzeba zdjąć rozrząd i koło pasowe napędu pompy oleju i aparatu zapłonowego ale na forum czytałem że można się spokojnie bez tego obejść ale w silnikach typu ABS. Wobez tego czy kontrukcja silnika AEK ( 16 benzyna 101 KM ) pozwala na wymianę pompy wody bez ingerencji w rozrząd

VOLKSWAGEN PASSAT B5 TDI pali za dużo

Witam chciałem zapytać o zdanie Znakomite Grono Forumowiczów co możę być przyczyną nagłego zwiększenia zużycia paliwa Mój pasek zazwyczaj na trasie brał ok. 63 litra. Od pewnego czasu nagle ni stąd ni zowąd na trasach 300 kilometrowych gdzie kiedyś bez żadnego problemu schodziłem do poziomu spalania ok. 65 litra przy dość szybkiej jeżdzie teraz przy oszczędnej jezdzie spalanie

TDI drugi wcześniej b4 jeżdżę im 4 -6 miesięcy mniej więcej pompo wtryski są dobre(niedawno wymieniony 1 a na wszystkich uszczelniacze btw mam 4x AR ) turbo zbiera się trochę za słabo na niskich obrotach ale zostawiam bo na wyścigi się nie wybieram pompa vacum uszczelniona nie dawno króciec był luźny hamulce ok ciśnienie też filtr powietrza raczej też bo był wymieniany przed zimą

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wspomaganie kierownicy

Mam pytanie czy w pasku mogę sam sprawdzić poziom płynu we wspomaganiu kierownicy Czy tylko w ASO. W ogóle to chyba trzeba go też co jakiś czas zmienić albo uzupełnić MMarcu 1.9 TDI 2002

No stary w moim poprzednim Passku przy zakupie miałem płyn - UWAGA czarny - i wspomaganie siadło (bo to jakaś mieszanka była...) wymieniłem na zielony bo nie wiedziałem jaki ma być a każdy mi mówi że to do wspomagania ....i ch.... po miesiącu rozszczelnienie ... dobrze że do B4 są zestawy naprawcze bo teraz w B5 to cała zwrotnica w intercarsie... jak kupiłem B5 to już pompa była śmieć

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witajcie jako nowy użytkownik mam pytanie Pomoże ktoś gdzie znajduję sie komputer w Passaciku b4 1995r. 1.9 TDI 90KM. Mam taki problem że samochód zgasł i koniec pompa nie chodzi bez zapłonu przy włączeniu kierunków dioda od oleju mróga zamiast strzałki a zapala się temperatura A przy kręceniu rozrusznikiem prędkościomierz dochodzi do 220kmh

VOLKSWAGEN skaczące obroty na biegu jałowym i niebieski dym z tłumika

Witam wszystkich forumowiczów. jestem tu nowy i przeczytałem wiele tematów o swoim problemie który od niedawna mnie nęka.Mój passat b4 z silnikiem AAZ z tą pompą półelektryczną ma problemy z zapaleniem na zimnym silnikuna ciepłym pali od strzała.otóż gdy zapali to obroty strasznie skaczą od 850 tak do 1000 i z tłumika wydobywają się kłęby niebieskiego dymu i czuć niespaloną ropęa

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen passat pompa oleju b4

  • Volkswagen Passat B4 1.8 pompa oleju - Orzech (110.00PLN)
  • Volkswagen Passat B4 1.8 pompa oleju - Orzech (110.00PLN)
  • Volkswagen Passat B4 1.8 pompa oleju - Orzech (110.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi