części samochodowe nanodatex

volkswagen passat pompa hamulcowa b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat pompa hamulcowa b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat pompa hamulcowa b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pompa hamulcowa w Passacie 1.9 TDi (130 KM) 2003 r.

Witam. Jakiś czas temu zaobserwowałem że coś nie tak jest z hamulcami. Jak dojeżdżałem do świateł przyhamowałem wciskając bez problemu pedał. Samochód zachował się tak jak powinien. Kiedy jednak chciałem "poprawić" wciskając ponownie pedał ten zaczął stawiać spory opór a auto już nie zwalniała to jak powinno. Zacząłem podejrzewać że zapowietrzyły mi się hamulce.

Witam to nie jest pompa hamulcowa (jak w temacie) tylko pompa podciśnieniowa (vacuum) stanowiąca drugę część pompy podwójnej. Podwójna bo posiada jeszcze pompę paliwową. Dlatego jest taka droga bo podwójna . Sprawdź jakie podciśnienie osiaga na wolnych obr. powinna mieć ok. 800 mbar. Ważne jest to że podciśnienie wytwarzane przez nią uzywane jest np. do sterowania mechanizmem łopatek

Moc jest oki. Kilka dni temu przyjechałem z Gdańska do Warszawy. Samochód przyśpiesza taj jak powinien. A w warsztacie nie sprawdzali jakie ciśnienia daje pompa. Stwierdzili tylko że na jej połączenie z przewodem jest nieszczelne i zasysa powietrze &8211 stąd ten opór.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Słabe hamulce w B5 mimo swapu na 312mm

Nie dalej jak 300km temu zmieniłem komplet hamulcowy z przodu z 2825mm na 312mm. Wcześniej tarcze były już na wykończeniu więc hamował kiepsko. Założone nowe tarcze ATE gładkie klocki ATE nowe zaciski z nowszego modelu. Odpowietrzony układ (mam nadzieję że został dobrze odpowietrzony). Mimo to zauważyłem że zestaw słabo hamuje. Dla porównania mam w domu jeszcze 2 auta - Merca A klasę

Nie wiem jaka wartość podciśnienia jest potrzebna aby sztanga ruszała się zgodnie z mapą N75 z pewnością każda nieszczelność powoduje problemy z utrzymaniem tej wartości. Ja w tej chwili zlikwidowałem zupełnie zasilanie do EGR i podpięte mam tylko N75 i serwo. Odczucia są pozytywne tzn. ciśnienie turbo się poprawiło na tyle że...wywala mi opaski na dolocie. Co do serwa powiem tak

normalnie zawiować można z tymi hamulcami .... hamulce działają jak jeżdżę powoli przy większej prędkości i gwałtownym hamowaniu auto zamiast 40m hamuje 100m O mogę spokojnie wcisnąć pedał w podłogę ... odpowietrzany kilka razy pompa hamulcowa wymieniana ... toż to zwariować można. Żeby taka fura i takie problemy tyle osób miało z hamulcami ...

Ja powiem szczerze że mam mieszane uczucia co do Twojego "poprawienia hamulców" po uszczelnieniu przewodów. Tam jest takie ciśnienie na przewodach że by sikało płynem gdyby była nieszczelność i pedał by wpadł zaraz w podłogę. Ja będę dalej działać w temacie. Moim zdaniem padła pompa hamulcowa lub pompa ABS. Mam już fabrycznie nowe serwo hamulcowe nową pompę vacuum - daje

Z moich przemyśleń 1. jeżeli gumki nowe nie z ASO (nie wiem czy są dostępne) to pewnie Autofren a z tym różnie bywa 2. kiedyś ktoś napisał że należy sprawdzić czy oprócz tego zacisku nie grzeje się drugi ten z tyłu po skosie czyli tylny lewy (tak łapie pompa hamulcowa bodajże) - wówczas to pompa hamulcowa do wymiany 3. jak zmieniałem zaciski z przodu to palcem nie wyciskałem tłoczków za ciężko - użyłem klucza i starego klocka do cofnięcia tłoczka

VOLKSWAGEN PASSAT Problem z zaciskiem

W passatcie b5 AFN 1998 mam problem z zaciskiem prawym przednim a mianowicie trzy razy po chamowaniu zacisnął i już nie odbił ( po około godzinie postoju odpuscił i noramalnie można było jechać) .Po zdemontowaniu zacisku nie było widać żadnych uszkodzeń na tłoczku zacisk nie miał wycieków wiec wyminiłem reparaturkei nasmarowalem ale usterka znowu się pojawiła po pewnym czasie .Niestety

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pasek sam hamuje po przejechaniu ok 1-2km

Witam mam nastepujący problem z moim paskiem 1.9TDI 131KM AVF a mianowicie po przejechaniu ok 1km zaczynają delikatne hamować wszystkie hamulce jak stanę na delikatnej górce to auto się nie stacza tylko stoi w miejscu. Efekt ten narasta w miarę rozgrzewania się tarcz. Klocki wymienione jakis miesiąc temu i od tego czasu zrobione na nich ok 2tys mil bez żadnych problemów. Tarcze zdrowe tzn

ja mialem taki przypadek w holandiotoz po nieduzym dystansie auto hamowalo same i zauwazylem wieksze spalanielecz nie kazdego dniaaz pewnego dnia na autostradzie wracajac z pracy calkowicie sie zablokowaly przy 170kmh.tylko smrod i dymduzo dymu .dobrze ze byl dzien to popuscilem troche plynu by odblokowac kolo ale 130km wracalem hamujac recznym.Dojechalem na serwis i po 2 dniach okazalo sie ze padla

Dziękuję Wam wszystkim za porady okazały się bardzo cenne w użeraniu się z mechanikami któzy znają się na wszystkim i niczym a najlepiej na wyciąganiu kasy od klientów. Ostateczne rozwiązanie problemu (opisane językiem mocno niefachowym) serwo zaciągło wodę od strony przeciwnej niż pompa hamulcowa i przycinała się sprężyna która jest w jego środku i odpowiada za powrót popychacza

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wariuja hamulce 3 BG 2001

Na poczatku zaznaczamze przelecialem wzszukiwarke i okazuje sie ze wiele osob mialo ten problem ale nikt na koniec nie napisal jaka byla pryczyna a mi juz 3 razy wlos zjezyl sie na glowie.Ostatnio wczoraj 2 razy.Po prostu raz na jakis czas moj passat w sytuacjach awaryjnych hamuje jakby nie mial wspomaganiadepcze mu w pedal a on sunie do przodu.Za chwile juz jest dobrzemoge ciskac pedal do woli i jest

Może to być pompa hamulcowa. Miałem podobne objawy - pedał hamulca łapał prawidłowo po czym nagle ustawał opór i pedał wpadał w podłogę (hamulce na szczęście chwytały na na samym końcu). pompa hamulcowa okazała się być nieszczelna.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pedał hamulca twardy

Witam Od jakiegos czasu mam spory problem z hamulcami..tz podczas parokrotnego nacisniecia peda&322a hamulca robi sie on strasznie twardy i auto praktycznie nie hamuje..Zdarza sie rowniez ze poprostu hamulce jakby ca&322y czas trzymaja i ciezko sie jedzie.Nie dzieje sie to ca&322y czas ale jest bardzo uciazliwe... Wymieni&322em juz p&322yn hamulcowy mechanik cos tam poluzni&322 w serwie ale dalej jest

Nikt z forum nie chciał mi pomóc więc byłem zmuszony pojechać do mechanika w angli i tak polski mechanik mi powiedział że to na bank serwo pojechałem do anglika powiedział że to pompa hamulcowa pojechałem do drugiego anglika powiedział mi że to też jest pompa hamulcowa więc zakupiłem tak ową pompę wymieniłem odpowietrzyłem (tu ważne że trzeba odpowietrzać przy pompie ABS) no

VOLKSWAGEN PASSAT B5 blokowanie hamulcy przód po ok 40 min jazdy pompa ABS

Zaczeło sie tak że po przejechaniu ok 40 minut zaczyna mi blokowac przednie hamulce (zwłaszcza prawy zacisk) jak utko postoi godzinke to wszystko puszcza i znowu mozna jechac nastepne 40 minut.... dodam że żadne kontrolki od ABS -u nic sie nie świeci na desce ... wszystko ładnie gaśnie po odpaleniu autka kilku mechaników zdiagnozowało na telefon ze to zacisk ale jeden fachowiec zdjął

Ja mam podobny problem przy czym od jakiegoś czasu obserwuję że są duże opory toczenia bo np przed zatrzymaniem sie na równej powierzchni auto nie płynie tylko w pewnym momencie sie zatrzymuje jakby został delikatnie naciśnięty hamulec- dzięje sie tak w minimalnym stopniu gdy auto jest zimne natomiast jest bardziej intensywne po przejechaniu kilku kilomentrów. Odrębny problemto że po

ja mialem taki problem w holandiprawe przednie kolo mi sie blokowalo az dymek poszedl na autostradzieusterka to uszkodzona pompa hamulcowapo wymianie problem odszedl na dobre

VOLKSWAGEN PASSAT B5 przyblokowane hamulce z przodu

witam może ktoś z forumowiczów miał podobny problem lub wie jak go rozwiązać. otóż mam passata kombi 1.8T z 2001 roku i problem dotyczy hamulców po prostu klocki przednie nie odbijają i auto jedzie cały czas jakby na hamulcu. dodam że sprawdzane były tłoczki prowadniczki klocków oraz przewody elastyczne i wszystko jest ok. dziś samochód stał 3 godz. w ASO Bursiak w Łodzi i panowie

tak jak obiecałem piszę co było przyczyną. otóż szwankowała pompa hamulcowa- nie mylić z pompą ABS-u Koszty w ASO - pompa (bez serwa) 680 zl - wymiana 300 zł -) Moje koszty - pompa (bez serwa) 200 zł - wymiana 50 zł Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 problem z hamulcami pomocy passat tdi 130KM 2001r

mam już dość chyba wkońcu sprzedam tego paska ostatnio co chwile coś się psuje. teraz mam problem z hamulcami szukałem na forum podobnych tematów ale nic nie znalazłem. klocki hamulcowe w przednim lewym kole trzymają koło tak że jak podniose na lewarku to ciężko jest je obrócić. wymieniłem pompe ABS zacisk hamulcowy zakładając nowy przewód i dalej trzyma nie mam pojecia co to jest

fajno ale wężyk wymieniony jest na nowy może to żeczywiście to pompa hamulcowa

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przyczepka "sam" na bazie belki z passata B5 - pytanie o abs i hamulce

Witam zastanawiam sie nad budową przyczepki samoróbki na bazie 2 belek z pasiatego. Na różnych forach ludzie piszą aby szukać belki z auta na bębnach i bez absu.. Czy po kupnie belki z b5 który ma tarczówki i abs bedzie dużo problemu żeby hamulce działały tak jak trzeba czy po prostu nic nie robić i bedzie działało wolałbym taką belke użyć gdyż łatwo dołożyć amory z matiza

właśnie sie dowiedziałem że ham najazdowy to stricte urządzenie mechaniczne wiec bez rzeźby z pompą hamulcową z tarczami sie nie da połączyć kłopot drugi rozblokowanie hamulców takiej przyczepy podczas cofania... funkcja edit coś nie działa na operze 9.83 wiec napisałem kolejny post

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Hamulce - krzywe tarcze problem z pompą hamulca nie trzęsie kierownica ani pedał

Witam Nie jedni zarzucą mi że powinienem użyć "szukaj" ale pozwolę sobie ubiec pytanie i poinformować iż robiłem to od ok. 25h ale niestety rozwiązania nie znalazłem. Problem Przy hamowaniu występuje zjawisko pulsowania CAŁEGO SAMOCHODU (jak to ktoś napisał na forum jakby jechać przez falowany asfalt). W momencie hamowania nie drży kierownica ani pedał hamulca. PRACE Wymieniłem

bo jak by byla siadnieta pompa hamulcowa to by przepuszczala płyn a pedał by powoli uciekal do podłogi

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jak odpowietrzyć układ hamulcowy (abs)

Tak jak w temacie .... musiałem odłączyć jeden cylinderek (prawy tylny) i płyn cały mi spi...... Po zamontowaniu dolaniu płynu i tradycyjnym odpowietrzeniu nie ma rezultatów pedał wpada w podłogę Wcześniej było wszystko OK

EloZ tego co pamiętam jeszcze ze szkoły to jeśli pompa hamulcowa jest po lewej stronie z przodu auta rozpocząć odpowietrzanie należy od koła najbardziej oddalonego od pompy(w tym przypadku-prawy tył)potem lewy tyłprawy przód i lewy przód.Pozdroowka

W tej chwili się nie kłuceale co chodzi o odpowietrzenie sprzęgła to odpowietrza się tak samo jak hamulce tylko że jest jeden odpowietrznik a nie cztery Przecież to nie jest geometria żeby ustawiac cos na dokladną wartość Wystarczy znać kolejność i jazda... Kiedyś w starym aucie odpowietrzałem 2 dni bez skutku...co się później okazało pompa hamulcowa była do wymianyale tutaj jest wszystko w porządku.

ja juz nie wiem co robic moze wymienic pompe ... odpowietrzałem i pompe ABS-u Vagim bez efektu odpowietrzałem ... cały układ w nowym płynie i nadal tył nie hamuje jak powinien po trasie przód ogien a tył tarcze zimne ... reczny tez nie blokuje kół słychac jak klocki szuraja ale koł nie bolkuje ... tłoczki wycisłem i wkrecałem zeby nie było ze zapieczone ... nowe Tarcze ATE klocki ori

kolega bolooo17ma Gofra 4 i tam podobnie do Paszteta korektor to pompa ABS. Ktoś tutaj na forum radził wykręcić wężyk od zacisku i sprawdzić ciśnienie manometrem. Być może to pompa ABS a może jakiś paproch w przewodach idących na tył lub w samej pompie. Z pewnością to nie jest pompa hamulcowa czy serwo więc pozostaje ABS albo przewody hamulcowe. Z drugiej strony też nie wiemy w jakim stanie są oba zaciski hamulcowe za tyłu i czy są sprawne.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z hamulcami

Witam wszystkich kolegów Ostatnio w swoim passacie wymieniałem komplet tarcz i klocków. Wcześniej mechanik stwierdził że już im się należy. Po wymianie pojawił się problem. Pierwsze hamowania były delikatnie rzecz ujmując bardzo słabe mimo mocnego wciskania pedału hamulca. Gdy jadąc zaczynałem hamować pulsacyjnie po 3 naciśnięciu pedału stawał się on całkiem twardy. Mijały

więc tak Panowie pompa hamulcowa w lupo została wymieniona układ odpowietrzony. czuć po ręcznym że lepiej trzyma wcześniej łapie no i nożny też wyższy JEDNAK coś trzyma jeszcze te hamulce szczególnie po tym jak delikatnie się na hamulec depcze. mam wrażenie że jak się mocniej przyciśnie to tego nie ma trzymania tak czy inaczej z małego podjazdu dalej nie chce zjechać. ZOBACZYMY

VOLKSWAGEN PASSAT B5 grzeje sie tylne koło b5

witam tak jak w temacie temperatura przechodziła na felge i opone mechanik zmienił zestaw naprawczy znowu sie grzało. Jeden mechanik powiedzial ze tarcze są przegrzane i zeby kupic tarcze wiec zrezygnowalem z niego drugi mechanik powiedział ze trzeba zmienic zestaw naprawczy bo jest źle uruchomil tłoczek i zmienil zestaw naprawczy. Koło nadal ciepłe powiedział ze pompa hamulcowa do wymiany

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Po wymianie klocków mało skuteczny hamulec

Cześć wszystkim. Niedawno kupiłem passata z 2001 roku w dieslu 1.9 tdi (130KM). No i tu rodzi się moje pytanie. Na samym początku zaraz po zakupie doświadczyłem dziwnego zachowania układu hamulcowego. Otóż podczas jazdy gdy nagle (ostro) zahamowałem samochód hamuje ok. Ale po zwolnieniu pedału hamulca hamował nadal aż do całkowitego zatrzymania się pojazdu. Następnie nie da się

Wydaje mi się że poszła pompa hamulcowa. Z pierwszej części opisu wynika że po wciśnięciu hamulca tłoczki w pompie nie wróciły do poprzedniego położenia i samochód dalej hamował. W drugiej części piszesz że po wymianie klocków i odpowietrzeniu pedał jest nisko i jest twardy i prawie brak hamulca. To w dalszym ciągu potwierdzałoby moja teorię o zablokowanej pompie. Sprawdź czy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z uszczelkami drzwi

Witam Wczoraj rano moja żona wsiadając z tyłu do auta mówi domnie skąd ta woda na podłodze a ja ździwony jaka woda Faktycznie wody było tyle że na wycieraczkę gumową weszła. Wodę zebrałem wmiarę wysuszyłem i się zastanawiam... Przez noc padał deszcz rano idę patrzyć a tam znów duzo wody... i tylko z tyłu po prawej stronie. Wodę wybrałem pozagładałem gazety na uszczelkę i

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przegrzewające sie lewe przednie koło.

Proszę o pomoc Mam poważny problem z lewym przednim kołem czytając forum natykając sie na opisy o tego typu problemach wymienilem w swoim samochodzie już w tym momencie przewody hamulcowe klocki hamulcowe tłoczki w zacisku pompa hamulcowa została sprawdzona i jest dobra a lewe kolo dalej mi sie grzeje. Jadąc samochodem ponad 100 km na godzinę mam drgania w aucie a na kole mogę smażyć mięso. Proszę o pomoc bo jak tak dalej będzie z moim paskiem to włosów sie pozbęde.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 słabe hamulce

Witam chciałbym dowiedzieć się jak u Was działaja hamulce. W moim passacie (mam go 2 miesiące) pedał wydaje sie słabo reagować na lekki nacisk tak jakby hamulce były zapowietrzone... a w momencie kiedy szybko i dosyć mocno go wdusze samochód staje w miejscu jak wryty żadnego ściągania itede i zastanawiam się czy nie ma tam jakiegoś ukladu ktory mierzy sile nacisku na pedał i po przeanalizowaniu

Witam też mam problem słabych hamulców. Nie ma znaczenia czy depne mocno czy słabo hamulce są cały czas nijakie czyli prawie żadne. Zaznaczam że zostały wymienione klocki hamulcowe zestawy naprawcze do zacisków płyn hamulcowy - nastepnie odpowietrzone hamulce. Dalej nic. Następnym tropem było serwo - też wymienione i dalej lipa. pompa hamulcowa jest sprawna. Macie jakieś pomysły co

VOLKSWAGEN PASSAT B5 dziwne odgłosy przy hamowaniu

hej - jestem szczęśliwym() posiadaczem paska z 98 r z silnikiem 18. Ostatnio pojawił mi się dziwny problem - podczas hamowania - szczególnie po dłuższej jeździe - w ostatnim etapie tuż przed zatrzymaniem slychać odgłosy metalicznego tarcia zgrzytu nie są to klocki ani tarcze - sprawdzalem - wymieniałem nie mam zielonego pojecia co jest powodem może ktoś z Was mial podobne doznania czy może to być cos z pompą hamulcową wspomaganiem...

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pomocy Blokuje mi hamulce

potrzebuje pomocy mam vw passata b5 19tdi tiptronic ABT wczoraj jechałem swoim passatem i doszło do zablokowania hamulców tzn. jechałem i w pewnym momencie poczułem że tiptronic zaczoł mi redukować biegii i auto dość mocno zwalniało pedał hamulca stawał się co raz bardziej twardszy jak się juz zaczymałem wszystkie 4 koła były gorące z przednich kół szedł dym i mały ogień z klocka

witam Was dziś poszedłem do sklepu i kupiłem nową pompe hamulcową do mojego paska i wszystko jest oki za nową pompę lukas zapłaciłem 245zł i jak narazie mam spokój hamuje nie blokuje jest zajebiście. wymieniona cala pompa abs (cały komplet) ale okazało sie że stara jest w pełni sprawna. mechanik mi powiedział że sekcja była zablokowana na pompie i w miare nagrzewania się zwiększała

Znajomemu w podobnych okolicznościach zrobiło się tak samo. Wymieniłem mu serwo wraz z pompą hamulcową (150 zeta na pobliskim szrocie stan igła) i wszystko śmiga elegancko. Z jego serwa po demontażu wylałem wiadro wody

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Miękki hamulec schodzi do konca i stuki z tyłu

Witam. Wlasnie kupiłem autko problemem jest miękki pedał hamulca który schodzi do konca ale słabo hamuje. Jak na postoju pompuje pedał to robi się twardyale później wraca znowu miękki. Czy powodem może być pompa czy wystarczy odpowietrzyć (sprzedawca mówiłże niedawno były zmieniane klockipotem auto stało ok 4 tygodni więc to też może być powódwraz z klockami mechanik niby zmieniał

Do Lysy28. Wedlug mnie to pompa hamulcowa(master cylinder) przecieka wewnatrz.Mialem juz kilka takich przypadkow. Jezeli nie ma wyciekow i hamulce dzialaja normalnie(np.nie wlacza sie abs kiedy nie ma poslizgu) to ciezko wyskoczyc z innym pomyslem. P.S przepraszam za brak polskich znakow...angielska wersja Windowsa

Do Lysy28. Faktycznie problem z pompą hamulcową Zrobiło mi się coś takiego. Wczoraj było OK. dziś wsiadam jadę hamuję a pedał hamulca pomaleńku ucieka do podłogi... Pozdrawiam MarekK

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Cieknie woda spod kolumny kierowniczej jak jest deszcz czy tez myjnia

Witam jak jest deszcz lub jake na myjke to mam zawsze duzo wody z tylu za kierowca na dywaniku kolega ojca ma passata i mi powiedzial że może to być też przez jakąś uszczelke pod kolumna kierownicza że tam po ściance spływa woda można gdzies taka nowa uszczelke kupić jak się ona fachowo nazywa

Magda ma rację. Zapchane kanały odpływowe pod akumulatorem pompą hamulcową oraz w okolicy komputera na podszybiu. Często też przepuszcza uszczelka linki podnoszenia maski.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 problem z hamulcami

Czesc. Tak jak juz napisalem w tytule mam problem z hamulcami w moim VW. Lewe przednie kolo bardzo sie grzeje. Pierwsz raz stalo sie to na autostradzie Zaczelo troche telepotac na kierownicy. Po kilkukrotnym nacisnieciu hamulca przestawalo. Kiedy sie zatrzymalem to z kola az prawie dym lecial. Pomoc drogowa nasmarowala mi zacisk i bylo ok na jakis czas. Ostatnio problem znowu nastapil. Mialem wymienione

Mialem podobnie. Grzalo sie lewe przednie kolo. Powymienialem przewody i bylo bez zmian. W koncu wyszlo ze to pompa hamulcowa. Wymien i bedzie po klopocie.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 części zamienne

Jestem ciekawy jak jest z częściami zamiennymi z samochodów sprowadzonych z Angli. Konkretnie chodzi mi o przewody klimatyzacji a w przyszłości o inne części.

no cóż trochę wiesz ale nie wszystko ... NIE PASUJE jeszcze Lusterka boczne - odwrotne Ściana grodziowa między silnikiem i kabiną Zamek drzwi kierowcy pasażera sterowanie pompa hamulcowa akumlator - odwrotnie wycieraczki szyby przedniej odwrotne ITP ITD

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Abs afn 99

Dzisiaj napadało trochę śniegu a że miałem okazję wypróbować mój ABS niestety jeździłem już paroma autami z tym ustrojstwem i w nich pedał "odbijał" i towarzyszył temu głuchy dźwięk (coś ala gumowy młotek) a u mnie przy odbijaniu jakby "chrobocze" ale hamuje BDB to normalne czy kończy mi się pompa hamulcowa

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ubywający płyn hamulcowy

Witam co może być przyczyną ubywającego płynu hamulcowego u moim pasku cały zboirniczek wystarcza mi na przejechanie jakieś 300km i znowu musze dolać gdzie to może uciekać nie mam kanału i nie mam jak sprawdzić chyba że tego sam nie naprawie.

Stanąć na suchym asfalcie właczyć silnik i naciskać kilka lub kilkanascie minut. Co parę chwil sprawdzaj czy coś pojawia się na asfalcie i w którym miejscu samochodu. Ablo bedize gdzieś nieszczelny odpowietrznik lub przetarty wężyk elastyczny. Może też być gdzieś skorodowany przewód hamulcowy ale to rzadszy przypadek. Może też gdzies puszczać na uszczelnieniu pomiędzy zbiorniczkiem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wymiana pompy hamulcowej

Od jakiegos czasu borykam sie z problemem ukladu hamulcowego. Ostateczna diagnoza brzmi - padajaca pompa hamulcowa. Czasami nie cofa tloczka na I sekcji - walniety zaworek uszczelka (nie wiem co tam siedzi). I tutaj rodzi sie pytanie. Mam obecnie zamontowana (przez poprzedniego wlasciciela) pompe TRW - pewnikiem najtanszy zamiennik. Jesli wymieniac na nowa to szukac oryginalu w ASO czy decydowac

VOLKSWAGEN PASSAT B5 gujmowy prdal hamulca

witam wszystkich mam problem mianowicie taki ze po raz drugi nawalily hamulce tzn. pedal hamulca jest gumowy nie podaje plynu a na dodatek ostatnio podczas jazdy zablokowalo mi kolo przednie prawe i tylne lewe pompa hamulcowa zostala wymieniona a jednak okazalo sie ze to nie to pomocy ostatnio jezeli to ma cos dotyczyc wymienilem wszystkie kloci pompe uklad zostal odpowietrzony jak wczesniej wspomnialem nie wiem co jest grane mam passka 1.9TDi 110KM 99rok afn pozdro all POMOZCIE

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Zatkane kanaliki spływu wody w rejonie akumulatora

Witam mam od niedawna passata i mam problem. Mianowicie przytkały mi sie kanaliki od spływu wody pod maską w rejonie akumulatora i drugiej strony. Chce je przetkać ale nie wiem gdzie i jak. jeśli coś wiecie na ten temat to proszę o informacje. Pozdrawiam. PS. Witam wszystkich użytkowników jestem tu nowy więc mam nadzieje że mi pomożecie

nie wiem jak w 3B ale w 3BG trzeba zrobic TAK 1. podniesc maske zdjac podszybie ewentualnie przestawic alarm w tryb "brak akumulatora" 2. wyjac akumulator (odkrecic 1 srube 13ke klucz sztorcowy z lewej strony aku) 3. odkrecic wspornik (na tym stoi aku) 3 sruby 13tki 4. zobaczysz 2 odplywy jeden centralnie pod aku drugi pod pompa hamulcowa. POWODZENIA

VOLKSWAGEN PASSAT B5 przednie hamulce

witam jestem tutaj zupelnie nowy i chcialbym poprosic o pomoc lub porade otoz problem z jakim sie borykam to szuranie dochodzace z lewgo przedniego kola podczas wciskania pedalu hamulca gdy hamulce sa "zimne" jest to bardziej slyszalne gdy juz bardziej rozgrzane to jest jakby mniej klocki sa ok moze to byc wina zapieczonego cylinderka czy moze co innego ... z gory dziekuje za odpowiedz pozdrawiam Waldek p.s dodam ze jest to VW passat Variant 16 97r.

ABS wspomaganie hamulców pompa hamulcowa Sprawdź to wszystko. Najlepiej podłącz auto pod VAG. Kończą mi się pomysły.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wspomaganie hamulców - raz jest raz nie ma

Przy jeździe na luzie (w górach) po kolejnym 3-4 przyhamowaniu przestaje działać wspomaganie A skrzyżowanie coraz bliżej.... Już myślałem że silnik zgasł ale nie. Po przegazówce wspomaganie wraca choć nie od razu. Co jest grane - gdzie szukać usterki

Usterki napewno należy szukać w układzie hamulcowym. 1. Najpierw należy sprawdzić czy uład nie jest zapowietrzony lub przez tłoczki hamulcowe nie dostaje się powietrze które zapowietrzają układ. Jak to sprawdzić - odpowietrzyć każdy zacisk i sprawdzić z którego zacisku wydobywają się pęcherzyki powietrza. Również może być luźny przewód hamulcowy ale to raczej by ciekł płyn

VOLKSWAGEN PASSAT B5 hamulce

Witam od jakiegos czasu po przekreceniu stacyjki gdy nacisne pedal hamulca ciezko to opisac tak jakby piasek pod pedalem takie dziwne bulgotanie po paru nacisnieciach to znika i hamulce dzialaja prawidlowo jesli ktos wie co to moze byc prosze o pomoc.Dziekuje za wszystkie odpowiedzi

99% zapowietrzony uład hamulcowy. Przyczyn moze być wiele np. nieszczelna pompa hamulcowa Zużyte oringi na kolektorze hamowania albo cos nietak z jakimś przewodem. Musisz poszukać jakiegoś wycieku no i tak jak napisałpiotrmag1 sprawdzaj stan płynu hamulcowego. POZDRAWIAM

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Hamulce - zamarzające serwo pedał twardymiękki

Jako świeży nabywca passata witam wszystkich VW-maniaków bardzo serdecznie. Chciało by sie napisać szczęśliwy nabywca ale bardziej teraz pasuje zdezorientowany. Kupiłem sprowadzonego z włoch paska B5FL 1.9TDI 130KM 2002 piękny śliczny poszukiwany od miesięcy. Zrobiłem nim około 500km i wszystko grało jak należy aż tu nagle nadeszły mrozy i się zaczęło. Na poczatek do wymiany

Dzisiaj zdemontowałem serwo w AVF dwukomorowe wody było z jakieś 1L wszystko wyczyściłem i dokładnie wysuszyłem. Teraz na zgaszonym silniku pedał jest twardy a na włączonym miękki idzie do samego końca i łapie hamulec przy samym końcu aż wgniata w kierownicę. Co to może być Czy zapowietrzona pompa hamulcowa może cały układ czy coś jeszcze innego Proszę o pomoc W jaki sposób odpowietrzyć w takiej sytuacji

Przykładowe oferty części samochodowych volkswagen passat pompa hamulcowa b5

  • Pompa hamulcowa Abs Volkswagen Passat B5 1.6 - POGóRSKA WOLA (120.00PLN)
  • POMPA HAMULCOWA SERWO VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.6 97R - gostynin (70.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8 POMPA HAMULCOWA Z SERVEM - JELENIA GÓRA (250.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 SERWO POMPA HAMULCOWA - Gubin (100.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 POMPA HAMULCOWA - Kobylnica/SŁUPSK (50.00PLN)
  • VOLKSWAGEN PASSAT B5 1.8 5V POMPA HAMULCOWA ABS - Radziejów (100.00PLN)
  • POMPA HAMULCOWA ABS VOLKSWAGEN PASSAT B5 2.0 LIFT - Wyrzysk (150.00PLN)
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi