części samochodowe nanodatex

volkswagen passat pokrywa na akumulator b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat pokrywa na akumulator b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat pokrywa na akumulator b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czy akumulator wymaga osłony

Witam Spotkałem się z czymś dziwnym. Samochód w sobotę -15 st. odpalił bez problemu. Wtorek -18 nawet kontrolka nie zajarzyła. Otwieram i na aku widzę czapę lodową ze zmarzniętego śniegu i lodu. Musiałem ja odkuć. Wydaje mi się że poprzez czapę utworzył się mostek i dlatego aku się wyładował. Pomijają inteligencje konstruktorów niemieckich umieszczających aku i sterownik dokładnie

rutek21 tydzień temu zakładałem osłonę. Aby ją założyć trzeba kupić podszybie (odrzutnik wody) od B5 FL o numerze 3B1 819 415 E B41 bo zwykła jaka jest w B5 nie posiada tzw. wargi - rowka w który wchodzi szeroka osłona 3B1 819 447 B41. Na osłonę montujemy 3B1 819 442 A01C pokrywę akumulatora. pokrywa na aku jest dodatkowym elementem który zapina się na szeroką osłonę. Szeroka

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Woda w kanale akumulatora.

Czy może mi ktoś powiedzieć co odetkać Od jakiegoś czasu zbiera mi się woda w kanale akumulatora. W naszym warsztacie na tym forum zauważyłem że nad akumulatorem (a właściwie całym kanałem) powinna być osłona plastikowa - u mnie nie ma Ale napewno nie jest to jedyna przyczyna zbierania się sporej ilości wody w kanale akumulatora. Powiedzcie gdzie może być zapchany odpływ

Chodzi Tobie o numery czesci vw osłony wraz z pokrywką na akumulator oraz podszybie od 3BG Jeśli tak to prosze bardzo-) 3B1 819 447 B41 Osłona 3B1 819 442 A01C pokrywa aku 3B1 819 415 E B41 Podszybie. Oczywiście przypatrz sie podczas zakupu aby duża osłona była z okragłym otworem na zbiorniczek od plynu wspomagania a nie prostokątnyktóry był montowany w passatach B5FL chyba od 2003r. Osobiście tak mam zrobione i polecam.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 problem z odpalaniem na mrozie w tdi ....

Hej mam takie drobne pytanie .Teraz wiadome jakie są temperatury a ja sobie kupiłem wlecie paska w Tdi B5 90 KM no i ostatnimi przymrozkami mam mały problem z odpalaniem go troche chełtoli przez kilka sekund i odpala z kilkoma lekkimi skokami obrotów . Dla jasnosci wymieniłem wszystkie filtry . Jestem prawie pewien że akulumator mam do wymiany a podchodzi mi 80 Ah na szczęście nie majątek

Jest problem z uruchamianiem silnika przy niższych temperaturach. Pierwsze delikatne zawahania pojawiły się już przy temperatura ok 4C na plusie. Od razu dało się to wyczuć zwłaszcza że miesiąc wcześniej był wymieniany bendiks. Można było się pocieszyć odpalaniem od strzału. Wykluczam mechaniczny problem &8211 aczkolwiek wspominam o tym bo być może ma to jakiś związek z sytuacją.

Witam. W końcu za drugim podejściem dorwałem się do uszczelnienia tandemu i do sprawdzenia tego zaworka zwrotnego w nim za pierwszym razem autko było zmrożone i urwałem sobie bagnet przez przypadek . Zauważyłem poprawę w zapalaniu wydaję mi się że już się nie zapowietrza bo już nie mam takich problemów z zapaleniem go nie męczę już tak rozrusznika. Zaznaczę że wymieniłem wszystkie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przykrycie akumulatora.

Witam czy macie takie jak na fotce httpwww.passatplus.degaleriemeinpassat05.jpg w swoich autach przykrycie tego kanału w którym zamocowany jest akumulator U mnie nie ma czegoś takiego a przynajmniej nie było jak go kupiłem. Myśle że to bardzo przydatna rzecz. Tyle syfu tam leci (liscie i inne śmieci) że trzeba odkurzać żeby się odpływy nie zatykały. Można coś takiego gdzieś kupić

No to ja podrąże temat. Kupiłem osłonę grodzi pokrywę aku i nowe podszybie. Wszystko teoretycznie takie jak powinno być czyli 3B1 819 447 B41 Osłona 3B1 819 442 A01C pokrywa aku 3B1 819 415 E B41 Podszybie Mam jednak trochę kłopotów z dopasowaniem tego. Zbiorniczek płynu hamulcowego jest okrągły a wycięcie w tej osłonie nie do końca. Boki i góra są jakby ścięte co widać na dołączonym

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Podszybie akumulatora

Pytankoczy podszybie akumulatora z B5 po Liftingu pasuje do B5 a jeśli tak jak to jest mocowane mam ochote zamocować coś takiego w sojej furce

i pamiętaj że w serwisie te rzeczy kupisz najtaniej ja dałem za komplet 160 zł a na allegro używki są droższe aha i jeszcze jedno do twojego auta pokrywa z okrągłym otworem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Woda na podłodze

Witam Jechałem ok 150 km w bardzo intensywnym deszczu. W samochodzie trzech słusznych facetów. Trzeci siedział za mna (kierowcą) Na drugi dzień odkryłem że mam na podłodze pełno wody 628 Kilkanascie litrow i to z tej strony gdzie siedział pasażer z drugiej suchuteńko. Wykładzina pływała. Mechanik stwierdził że zatkał mi sie spływ pod akumulatorem i nachlapało z nawiewu. Ale to

W aucie po lifcie nie ma jako takiej obudowy nad filtrem przeciwpyłkowym. Tę rolę spełnia plastik pokrywający komorę akumulatora. Paweł zmień sobie pod avatarem opis auta bo masz 3BG a nie 3B.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 [silnik] Problem z uruchomieniem oraz praca silnika

Witam wszystkich serdecznie Mysle ze nie odstrasze od siebie wszystkim moim pierwszym postem odrazu z problemem Jako ze nie jest to moj passat a jedynie kolegi i mam jedynie ogolnikowe informacje bedzie nam trudniej cos Mu pomoc ale bardzo prosze o pomoc. ---EDIT--- Przepraszma ale widze zie sie chyba troszke zamotalem. Myslalem ze ten passat to jest B4 ale w tym temacie httpwww.forum.vw-passat.pltopics...ata-vt8562.htm

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Hamulce - zamarzające serwo pedał twardymiękki

Jako świeży nabywca passata witam wszystkich VW-maniaków bardzo serdecznie. Chciało by sie napisać szczęśliwy nabywca ale bardziej teraz pasuje zdezorientowany. Kupiłem sprowadzonego z włoch paska B5FL 1.9TDI 130KM 2002 piękny śliczny poszukiwany od miesięcy. Zrobiłem nim około 500km i wszystko grało jak należy aż tu nagle nadeszły mrozy i się zaczęło. Na poczatek do wymiany poleciał

tył). Nie to że całkowicie blokuje ale hamulce przyblokowywują się delikatnie. I czasami jest dobrze dobrze a potem znów to samo. Dodam że nie miałem objawów typu pedał został mi w podłodze albo passek nie chciał hamować. Dodam że na postoju jak naciskam pedał hamulca to w serwie słychać takie psssyt albo czasami po podciągnięciu pedału do góry też takie psyt Oczywiście passat

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Montaz wylacznika poduszki powietrznej pasazera

Witam wszystkich. Potrzebuje zamontowac wylacznik poduszki powietrznej w schowku. czy ktos to juz moze robil Dzieki i pozdrawiam

jest ten fakt w dokumentacji pojazdu oraz nalepina specjalna (naklejka) informująca o dokonaniu dezaktywacji poduszki pasażera Uwaga 3 Po wyłączeniu lub uaktywnieniu jednostki poduszek bezpieczeństwa pasażera wypełnić kartę rejestrową i przesłać ją do odpowiedniego centrum sprzedaży lub do importera w celu dokonania rejestracji i zmianę tę potwierdzić w ASO samochodów volkswagen

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Jako ze ponawiam 3 raz uprzejmie proszę moderatora o utworzenie osobnego tematu. Witam mam problem jakiś miesiąc temu wyskoczył mi błąd (kontrolka świec żarowych) po podpięciu vaga okazało się że to nastawnik auto czasem przyszarpywało na wolnych obrotach odkąd pojawił się błąd. Udałem się do serwisu disla i faktycznie gluty na nastawniku wyczyścili go ładnie wszystko złożyli ustawili dawkę 47mg i git. Od tego czasu auto chodzi jak by ciut lepiej jednak po przejechaniu trochę kilometrów zauważyłem wzrost spalania. Na tych samych trasach nie mogę osiągnąć tych samych wyników na kompie. Jednak nie przejąłem się zbytnio wskazaniami komputera i zalałem do pełna. Na pełnym baku przejeżdżałem jeżdząc tylko po mieście ok. 800km teraz 600km więc jest to dość spora różnica. Dodam że w pasku są nowe wszystkie filtry. Jedyne co mnie jeszcze martwi to wskazania przepływomierza na postoju na zimnym silniku zaczyna się od 480mg potem 500mg i tak już się utrzymuje przez jakiś czas. Jednak te same wskazania zasysanego powietrza były przed naprawą nastawnika dlatego zastanawiam się czy wymiana przepływki coś tutaj pomorze. Zrobiłem dziś logi dynamiczne przepływki jednak miałem też odpaloną grupę drugą 002 z dawką dlatego w pliczku jest więcej wartości niż z jednego bloku przepływki. Tak przebiegał pomiar poczatek logowania 60 kmh na tempomacie po ok 20 sekundach but do 160 kmh i puszczenie gazu do 100kmh i na 100 ustawilem tempomat odpuszczenie i tempomat na 70 kmh ( jedynie przy tym ustawieniu dane zadane i aktualne pokrywały się ) zatrzymanie 20 sec na biegu postoj na 20 sec na luzie ( tam gdzie w logu masa powietrza zadana spadała do 250mg było to odpuszczenie gazu ) Macie jakieś sugestie co może być przyczyną wzrostu spalania Dodam że spalanie chwilowe gdy jadę już z ustawioną prędkością np 80kmh jest identyczne jak to z przed naprawy jednak podczas ruszania po naprawie widuje wartości jakich wcześniej nie widywałem w chwilowym spalaniu. Całość przekłada się jakoś na średnie spalanie i mniejszą ilość kilometrów na baku. Nie znalazłem podobnego tematu a nowych zakładać nie mogę dlatego też piszę tutaj. Dziękuje za odp. Załączam log. Załącznik 93120 Dodam jeszcze ze wszystkie napięcia zarówno na przekreconym zapłonie jak i uruchomionym rozgrzanym silniku są w normie mieszczą sie w zakresach a na czas czyszczenia nastawniku nie został odłączony akumulator. Nie mam już pomysłów czy możliwe ze robi sobie nowe mapy skoro aku nie bylo odlaczone czy moze potrzebna adaptacja jakas czy pompa rozregulowana nie wiem co sprawdzić i jak rozwiązać ten problem. Pomocy stop PS passat 1997 1.9 TDI AFN skrzynia DMX

Witam ostatnio spotkała mnie przykra sprawa a dokładnie passat b4 kombi 19 tdi - silnik 1Z został nam rozkręcony oraz rozkradziony z części. Złodzieje zabrali lampy przeciwmgłowe radio mieszek z gałka zmiany biegów teleskopy od klapy bagażnika lewą tylną klamkę drzwi akumulator bezpieczniki wraz z przekaźnikami. Największy problem mam z przekaźnikami ponieważ nigdy tam nie zaglądałem.

ta w bagażniku jest oryginalnie tak chamsko (jakby obcięta nożyczkami) zakończona u dołu Sprawa nr 3 - jak to możliwe że to autko wg daty na pieczątce miało serwis o 12 dni wcześniej niż opuściło fabrykę To jest kombinowane czy tak faktycznie było Środek książeczki nie jest wklejony do okładki z wlepką z numerem VIN a na papierowych stronach nie ma żadnej informacji czy to passat

[QUOTEBlackie2094327]Jestem początkujący jeśli jesteś to w stanie ocenić na podstawie tych zdjęć to będzie super. Kumpel stwierdził że faktyczny przebieg to około 250 000. Na liczniku jest bliski 111 000. Uszkodzona pokrywa od akumulatora nie wchodzi w grę to moja wina (trzasnąłem ją maską odkładając na boku). Czesc tu nie ma co liczyć na 111 tys bo to nierealne przy tak wyglądającym

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Woda zacieka do wnętrza poprzez kanały nawiewu

Witam Wszystkich Ostatnio zaobsarwowałem w swoim aucie mokry dywanik od strony pasażera z przodu. Woda dostała się do wnętrza poprzez kanał nawiewu powietrza na stopy. To zlokalizowałem i już osuszyłem auto. Bardziej zastanawia mnie jak owa woda dostała się do tych kanałów. Sprawdziłem filtr i był suchyrównież jego obudowawięc jest to zagadką dla mnie. Może ktoś już miał podobny

Ja obstawiam właśnie te gumki samozaciskowe pod akumulatorem (sztuk 2) usunąłem je sam (miesiac po usunięciu dostałem list o akcji serwisowej) problem zniknął a wczesniej woda stala do polowy akumulatora i zalewało moduł komfortu (alarm w nocy bez powodu itp) nie zaszkodzi uszczelnic też pod pokrywą filtra powietrza bo uszczelnienie starzeje sie i tez przecieka.oprocz tego wlewala mi sie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z odpalaniem

Witam od dwóch dni moj passat ciezko pali to znaczy muszee pokrecic rozrusznikiem 2 - 4 sekundy zanim odpali wczesniej odpalał od pierwszego razu co moze być przyczyną filtr paliwa wymieniłem w sierpniu zeszłego roku i przejechałem od tej pory 22 tys km. passat 3BG 1.9 tdi na pompowtryskiwaczach 101 KM pozdrawiam

Witam Mam taki problem w swoim aucie. Podczas odpalania silnika gdy jest zimny muszę kręcić dość długo zanim załapie na ciepłym już nie mam problemu z tym - to jedna kwestia a druga to że przy 90 procentach prób odpalania rozrusznik wiszczy jak szalony (tj. metaliczne uderzenie). Wymieniane było Uszczelka pod pokrywą zaworów Cewki Filtr paliwa Bendix Olej Filtr Oleju akumulator raczej

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Awaryjne otwarcie maski (pokrywy silnika)

Witamjak otworzyć awaryjnie pokrywe silnikaciągne za cięgno w kabinie i niema oporu ale linka chyba jest cała bo cięgno wracajak można to otworzyć

no witam. W końcu maska otwarta. Powodem była rozłączona linka. Majster sciągnął osłone od spodu i jakoś doszedł ręką i pchnął zamek stalowym prętem i udało się po 5 godzinach kombinacji. Ta złączka linek znajduje się pod tą pokrywą pod którą znajduje się akumulator i filtr przeciwpyłkowy. To jest taka czarna złączka po prawej stronie u góry. weźcie to sobie dodatkowo

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Nagrzewnica wymianademontaż deski rozdzielczej

Witam Co tu dużo pisać wymiana nagrzewnicy nie jest przyjemna. Żeby cholerę wyciągnąć trzeba zdemontować CAŁĄ deskę rozdzielczą. Wszystko do imentu. Przynajmniej na inne rozwiązanie nie wpadłem. Poniżej zamieszaczam opis montażu deski-niestety aparat fotograficzny zdobyłem podczas zakładania a nie zdejmowania deski. Być może pewne czynności wykonałem niepotrzebnie może był inny

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wysuwające się cewki w 1.8T AWT...

Witam mam pytanie do posiadaczy 1.8T AWT czy zdaża się wam że stwierdzacie wysuwające się cewki z gniazda świecy Mi notorycznie (co kilka tysięcy) wysuwa się ostatnia (najbliżej kierowcy) cewka reszta OK... Ponieważ cewka jest szczelnie wpasowana w gniazdo wpadłem na pomysł że może są jakieś przedmuchy od świecy i wytworzone ciśnienie wysuwa cewkę Czy to w ogóle jest możliwe (przedmuch

Ja osobiście nie spotkałem się z problemem wysuwania się cewki przyznaję że to trochę dziwne zjawisko. Sam nie wiem może przewody wysokiego napięcia ciągną cewkę i po jakimś czasie się wysuwa z gniazda. Nieszczelność przy świecy przy czystym gnieździe raczej chyba nie wchodzi w rachubę. Co do hałasu to ostatnio miałem dokuczliwy rezonans który pojawiał się przy ok 1800obr. i

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana nagrzewnicy - tragedia

Witam Co tu dużo pisać wymiana nagrzewnicy nie jest przyjemna. Żeby cholerę wyciągnąć trzeba zdemontować CAŁĄ deskę rozdzielczą. Wszystko do imentu. Przynajmniej na inne rozwiązanie nie wpadłem. Poniżej zamieszaczam opis montażu deski-niestety aparat fotograficzny zdobyłem podczas zakładania a nie zdejmowania deski. Być może pewne czynności wykonałem niepotrzebnie może był inny

VOLKSWAGEN PASSAT B5 W czasie jazdy po nierównej nawierzchni zapala się kontrolka świec żarowych.

Witam wszystkich forumowiczów Mam problem z moim Paskiem. Mam model passat Kombi z 2001 r. z silnikiem 19 TDI 101 KM. Problem mój polega na tym że w czasie jazdy po nierównej nawierzchni często zapala się na moment kontrolka sygnalizująca grzanie świec żarowych i silnik przydławia się ale jedzie dalej. Zdarzyły się również przypadki że podczas wolnej jazdy (małe obroty silnika) po

Misiek - byłem z autkiem pod kompem i nic nowego nie wykazało. Cały czas ten sam błąd. Danek - Sprawdziłem również świece i ustrojstwo do grzania i wszystko OK. Pojechałem do magika-elektryka i po wstępnych oględzinach zasugerował sprawdzenie imobilajzera bo coś nie gra. Przy mocniejszym trzaśnięciu pokrywą silnika - motor zdechł. Zmieniłem kluczyk (zgodnie z sugestią) elektryka

VOLKSWAGEN PASSAT Sterowanie z kierownicy niefabrycznym radiem Pioneer

Witam Jakiś czas temu próbowałem w swoim Superbie uruchomić sterowanie z kierownicy wielofunkcyjnej niefabrycznym radiem marki Pioneer. Nie chciało mi się grzebać więc poszedłem na łatwiznę i kupiłem sobie adapter ale niestety nie zadziałał mimo że kosztował nie mało bo ponad 200pln. Z kolejnym adapterkiem było to samo więc niestety pozostało mi temat zgłębić samemu. Ostatecznie
części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi