części samochodowe nanodatex

volkswagen passat poduszki olejowe b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat poduszki olejowe b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat poduszki olejowe b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Olejowe poduszki pod silnikiem

Panowie zwracam się z pytaniem na forumaby poznać Wasze opinie. Czy jeśli nie widać wycieku z pod poduszki pod silnikiemmowię tutaj o oryginalnych poduszkach-bo jak wiadomo one są olejoweto można stwierdzićże poduszka jest dobra Czy niekoniecznie musi być z niej wyciekaby była uszkodzona

Mogą ulegać wewnętrznemu rozwarstwieniu lub spękaniom zmniejszając tym samym sztywność i spreżystość poduszki. Wyciek zewnętrzny to już spora usterka poduszki i często związana z jakimś zdarzeniem drogowym. HHA

nie kupuj popdróbek bo bedzie gorzej niż na wyslużonych oryginalnych. Ja pokusilem sie niska cena podróbek i wibracje silnika i calego nadwozia byly gorsze niż na zerwanej oryginalnej. W ASO za dwie zaplacilem 540zł 100zł wymiana u mechanika. Sam sie za to nie bierz bo to dosc skomplikowana operacja. trzeba podniesc silnik ale z wyczuciem żeby nie pozrywac pozostalych mocowań (tylko tyle

Odgrzeję starego kotleta bo posta nowego założyć jeszcze nie mogę. Co jakiś czas na podłodze w garażu pod samochodem pojawiała się dość duża kroplakilka kropel czerwonawego gęstawego płynu. Kapało tzn ciecz zbierała się na wsporniku na którym jest osadzona poduszka silnika w miejscu zaznaczonym na zdjęciu na czerwono. Od góry na tym wsporniku też było trochę czerwonych śladów

Siemaka czyli znaczy że można zaadoptować poduchy od benzynki ale czy to tez musi być passat b5 ewentualnie jakies a4 B6 czy poduszki np z Golfa 4 też moga podejsc Serek dał mi do myślenia i dzisiaj wycieczka na szrot-y bo mam kilka w okolicy może coś wychacze

VOLKSWAGEN PASSAT B5 poduszki silnika i skrzyni biegów passat b5 TDI

Mam pytanie odnośnie poduszek silnika w passacie b5 TDI AFN 1997r oraz poduszek skrzyni biegów. Ostatnio dochodzą do mnie dziwne stuki pod siedzeniem kierowcy oraz przy przednim prawym kole zawieszenie po zimie zostało wymienione tak wieć wykluczam ze to zawieszenie. Moze ktoś juz miał taki problem jak to sprawdzic i jesli to poduszki to jaki jest ich koszt.

w passacie silnik jest umieszczony za 3 poduszkach dwie boczne( powinny być olejowe) jedna czołowa gumowa w kształcie rurki i dwie skrzyniowe gumowe. 1. mogli je żle dokręcić. 2.przednia poducha jest za ciasno ustawiona i może drgać o czołówke auta 3 poduszki są słabej jakości

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Poduszki skrzyni biegów-po wymianie

Panowie jak w temacie. Wymieniłem w swoim aucie dwie poduszki skrzyni biegów(te jednakowe).Powodem wymiany były odczuwalne drgania na fotelu kierowcy podczas pracy silnika na wolnych obrotach jak i podczas przyspieszania(w granicach 1800-2000 obrmin) Nie powiem że się nie poprawiło bo bym skłamał.Ale to jeszcze nie jest to. Nadmienię jeszcze że wcześniej wymieniłem poduszki pod silnikiem(na

ma ktoś może jakiś patent na wymianę tego odbojnika wczoraj chciałem to zrobić (nie mam dostępu do kanału) i się poddałem bo ten uchwyt który jest przykręcany do miski olejowej nie chciał w żaden sposób wyjść. nie wiem czy trzeba silnik podlewarować trochę i wyjdzie czy rozbebeszyć cały przód (ten odbojnik jest wciskany na mocowanie na stałe przyspawane do rury od IC.

wiesz co kolego ja chyba poczekam aż ty wymienisz i powiesz jakie rezultaty sorki za pasożytnictwo ale niestety aktualnie nie mam dostępu do kanału. u mnie też jest (i to już jakiś czas) takie bujanie jakby był na czymś luz kiedy dodaje i puszczam gaz przy wolnej jeździe w korku a po wymianie skrzyni bo właśnie wymieniłem tiptronica na manual634 zauważyłem że jak mu przycisne na 1-szym

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Poduszki silnika.Czy powinien chlupać olej w środku

Witam.Muszę wymienić obydwie poduszki silnika w 3BG AVF 131 KM Diesel.Mam pod reką 4 oryginalne sztuki.Sa to oczywiście używki i posiadaja identyczne numery jak zamontowane na samochodzie.Problem dotyczy tego że w 2 sztukach jak się potrząsa to słychać jak chlupie w środku olej. W pozostałych dwóch natomiast nic nie sychać. I teraz dylemat mam.Ktore sa dobre i zamontowac

Tak. Silnik też. normalnie tak jest jak piszesz Ale auto jest mało seryjne... Obecnie jest AWX DQS. A było AVB EEN. No ja mam inaczej. Może ori właśnie są gumowo metalowe. Ale automaty mają raczej chyba olejowe te poduszki (może ktoś potwierdzić )

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Poduszki silnika - problem

Niedawno wymienialem poduszki pod silnikiem i znalazlem takie na allegro tyle ze do passata 3B ale facet ze sklepu zapewnial ze pasuja tez do 3BG no i kupilem 2 o identyczmej twardosci bo takie podobno dobre...mechanik je zalozyl ale przedtem dzwonil do serwisu z pytaniem czy jedna nie powinna byc o innej twardosci niz druga bo mu sie tak wydawalo ostatecznie niby mu powiedzieli ze moga byc do mojej

Odgrzewajac kotleta..widze ze padla mi poduszka olejowa od strony kierowcy ( czyli lewa ) bo juz sie zakrecilem..jaka roznica jest miedzy lewa a prawa w AVF i AWX z manualna skrzynia stosowali te same poduszki olejowe i jeszcze jedna sprawa..leci mi z weza paliwowego i przez to leci mi po poduszcze skrzyni biegow a przez to mi rozmiekla i rozpadla sie..jakiej szukac jaki nr czy tez oryginal tylko

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wymiana uszczelki miski olejowej

Witam. Muszę wymienic uszczelkę miski olejowej ale do tego trzeba unieść silnik I teraz pytanie czy wystarczy odkręcić 2 przednie poduchy silnika przednia i wtedy unieść silnik z tego co widziałem to jeszcze trzeba odkręcic wentylator Może ktoś z was ma jakis patencik na tą wymianę Ewentualnie proszde o mały schemacik wymiany B5 1998rok AFN

to zależy czy silnik jest ułożony wzdłużnie czy poprzecznie ja mam AHU który jest ułożony wzdłużnie w moim przypadku było to 10h leżenia pod samochodem. Ja załatwiałem sprawę podnosząc silnik ( raptem 2 nakrętki od poduszek i i chyba 2-4 śrubki od poduszki pod kołem pasowym) później obudowa koła zamachowego i 2 wsporniki i dostęp do miski jest. Później jest kilkanaście śrubek

Zanim dodasz jakiś głupi komentarz typu hahaha przeczytaj dokładnie post. Jak chcesz naprawdę pomagać to będę wdzięczny pod warunkiem że piszesz o silniku typu AHU. Mowa jest o silniku typu AHU . Zrobiłem przymiarkę odkręciłem poduszki i uniosłem silnik. Podniosłem go o jakieś 10-12 cm - podnoszenie ogranicza rura z układu wydechowego po jej odkręceniu podniesie się kilka cm wyżej.

Ja mam wzdluz chyba wszystkie paski naszego typu jak i po lifcie maja tak samo dopiero b6 ma w poprzek z tego co wiem.Mnie tez przerazily te sanki tym bardziej ze z jednej strony przykrecona jest do nich lapa silnika wiec nie ryzykowalem.A wiec do sedna ja robilem to na podnsniku taki co caly samochod podnosisz wiec bedzie ci jeszcze potrzebny lewarek badz zaba i jakis kolek zeby moc podniesc silnik

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z wyjęciem misy olejowej

Problem z wyjęciem misy olejowej. Po odkręceniu wszystkich widocznych śrub nie mogę wyciągnąć miski. lekko się rusza ale nie chce wyjść. Boję sie robić to na siłę żeby czegoś nie uszkodzić. Czy oprucz śrub są jeszcze jakieś ukryte zaczepy. Może ktoś posiada schemat montażowy. Silnik TDI ATJ 115KM B5.

Pablo01 żeby wyciagnąć miske musisz odkrecić śruby na łapach od poduszki i lekko podnieść silnik no chyba że sanki spróbujesz obniżyć ) inaczej nie wyjmiesz.

poduszki odkręcone silnik podlewarowany. Chodzi o to że miska porusza się tylko parę mm. i nic dalej. Może jakaś ukryta śruba.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Demontaż montaż maglownicy odpowietrzenie układu wspomagania. Opis

DEMONTAŻ PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ VW passat B5 Do pracy uzbrajamy się w pifko albo i pięć trochę narzędzi i cierpliwość. 1.Wstawiamy auto najlepiej na kanał jeżeli nie ma może być zwykła posadzka. 2.Popuszczamy szpilki w obu kołach (przednich ). 3.Unosimy przód auta w górę aby koła były w powietrzu najlepiej postawić auto na kobyłkach. 4.Zaczynamy od wnętrza dopóki się jest

VOLKSWAGEN PASSAT B5 ułożenie poduszek

Witam Jestem po wymianie poduszek pod silnikiem. Zgodnie z radami na forum zamówiłem droższe (olejowe). Tuż po wymianie są bardziej odczuwalne drgania niż poprzednio. Nie ma jednak dużej tragedii jak niektórzy piszą. Po prostu drgania się przenoszą do kabiny. Przy odpalaniu silnika za to już tak nie rzuca. Pytanie jest takie. Czy poduszki się ułożą i wyrobią tak że te dragania ustąpią

Jakiej firmy są te poduszki O ile mi wiadomo to nie miałeś wyjścia tak czy inaczej bo do B5 są tylko olejowe poduszki.. poduszki jak każda część po wymianie potrzebują chwili żeby się ułożyć.. ale trwa to przez pierwsze kilka Km..

VOLKSWAGEN PASSAT B5 dziwne wibracje i drżenie 1.9 TDI

Witam wszystkich na wstępie zaznaczę że szukałem odpowiedzi na moje pytania niestety nie bardzo można porównać znalezione przypadki takich problemów z moim więc przejdę do rzeczy. W aucie od pewnego czasu pojawił się problem wibracjidrżenia całego auta i hałasu który temu towarzyszy. Z tego co pamiętam auto stało się głośne mniej wiecej kilka dni po wymianie świec żarowych chociaż

Witam wszystkich forumowiczów jestem od prawie roku czasu posiadaczem paska B5-19 TDI-FL 130 koników z roku 02 na liczniku ma nabite 170km czyli mało jak na ten rocznik WIDZĘ ŻE TEN PROBLEM JEST OD PONAD PIĘCIU LAT I NA TE DOLEGLIWOŚ JEST KILKA ROZWIĄZAŃ POD WARUNKIEM ŻE WSZYSTKIM CHODZI O TO SAMO DRŻENIE BUDY- MYŚLĘ ŻE GŁOWA WAS BOLI WŁASNIE OD TEGO - Przeczytałem wszystkie 381

VOLKSWAGEN PASSAT B5 MIGAJACA KONTROLKATROLKA CISNIENIA OLEJU - B5 1.8T

WITAM WSZYSTKICH.MAM PROBLEM OD PEWNEGO CZASU ZAPALA SIE KONTROLKA OD CISNIENIA OLEJU W B5 1.8T 1998 ROK WYMIENILEM CZUJNIK DALEJ TO SAMO OBIAWY SA TAKIE ZE GDY ZAPALA SIE KONTROLKA SLYCHAC ZAWORY KONTROLKA GASNIE ZAWORY CISZA NIERAZ JADE 300KM I NIC SIE NIE DZIEJE A NIERAZ ODPALE I JUZ MIGA SPRAWDZALEM CISNIENIE POMPY olejoweJ NA WOLNYCH MA 0 BARA A POWINNA MIEC 2 BARY A PRZY 2000 OBROTOW POWINNA

No to po krótce opiszę jak przeczyścić układ smarowania zanim wlejmy świeżego syntetyczku Podniosimy autko na wys 30 cm (tylko przód) dwa większe klocki pod przednie koła) Zlewamy olej do pojemnika 5l. (zaczekać kilka minut aż wszystko dobrze ścieknie) odkręcamy filtr olejowy oczywiście łańcuszkim(uwaga tu zawsze trochę pocieknie). Lewarek olejowy podstawiamy pod podporę klimatyzacji

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ściągnięcie miski oleju passat 1.8T JAK TO ZROBIC

Dziś chciałem spuścic olej z passata 1.8T AEB niestety niemoge odkrecic korka spustowego zleciało mi troche przez powrót z turbo. Chciałem sciagnąć równiez miske zeby wyczyscic ten cały bród co tam zalega Gdzies czytałem o smoku który sie brudzi również. Gdzie on sie znajduje dokładnie Nie moge odkrecic 2 śrub trzymajacych miske moze ktos ma jakis patent pozatym przeszkadza mi jedna

poczytaj co napisał kolega Marek może pomoże No to po krótce opiszę jak przeczyścić układ smarowania zanim wlejmy świeżego syntetyczku Podniosimy autko na wys 30 cm (tylko przód) dwa większe klocki pod przednie koła) Zlewamy olej do pojemnika 5l. (zaczekać kilka minut aż wszystko dobrze ścieknie) odkręcamy filtr olejowy oczywiście łańcuszkim(uwaga tu zawsze trochę pocieknie). Lewarek

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wymiana sprzęgła weryfikacja stanu dwumasy

Witam Panowie sprzęgło za świeże już nie jest a teraz doszedł program i po kilku kkm zauważam pierwsze objawy delikatnych uśliźnięć na wyższych biegach przy no ostrzejszym wyprzedzaniu. Brak jakichkolwiek objawów o których mowa na forum padającej dwumasy więc chciałbym wymienić tylko samo sprzęgło. Nie ma na co czekać tylko brać się do roboty. ale mam wątpliwości. Jak wykonać

Witam wszystkich. Mam pytanie dla expertów. Mam passata 19 TDI 130KM AVF 6bieg 2001r. . Nadmienię że odwiedziłem z tym problemem grupę mechaników i nikt nie jest mi w stanie pomóc. Wszystko zaczęło się od wibracji całego samochodu przy wyprzedzaniu. Drgania przenoszone są na kierownice pedały i ogólnie na karoserie. Drgania są wyczuwalne od około 1800obr - 3000obr najbardziej na biegu

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi