części samochodowe nanodatex

volkswagen passat parownik b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat parownik b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat parownik b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Klima odgrzybianie - odpływ wody z parownika gdzie

Witam niby temat wałkowany ale jednak nie jest to do końca i ostatecznie wyjaśnione gdzie ów odpływ od strony podwozia zlokalizować. Zazwyczaj używałem pianek do odgrzybiania ale tym razem kupiłem Wutha którego instrukcja mówi o aplikacji środka przez odpływ rurkę odprowadzająca wodę z parownika. Ładnie opisano to w przypadku B4 w httpforum.vw-passat.plshowthread.phpt3182 a dla B5

Szukaj pod samochodem na wysokości lewej nogi pasażera poniżej przegrody czołowej nad skrzynią biegów.

Witam...a co myślicie o rozkręceniu schowka (po stronie pasażera)i nawierceniu otworu w parowniku.Potem opracować jakiś wpuszczony na stałe i szczelnie wężykza pomocą którego już na spokojnie w kabinie aplikować wurth (używam go i jest dobry ale nie mam właśnie spustu w zasięgu wzroku)Osobiście schowek już raz rozkręciłem ale pudło skraplacza jest ogromne i rozbiórka owego była by ryzykowna

Na forum widziałem fotkę z podobnym rozwiazaniem... Z tym że cel zainstalowania rurki był inny. Mianowicie był to odpływ wody z parownika ponieważ oryginalny się zatkał... I z opisu wynikało ze sprawdzało się...

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat B5 FL- mokre wykładziny - brak odpływu z parownika

zauważyłem że jak jeżdżę cały dzień na klimie to mam mokre wykładziny i dywaniki raz z lewej raz z prawej. do tego nie zauważam żeby spod auta kapała woda z parownika klimy a chyba powinna bo wcześniej kapała. podejrzewam że problem tkwi w odpływie wody z parownika i zamiast lać się pod auto to leje się tam gdzie nie trzeba czyli pod wykładziny. Nawet w jednym z czasopism motoryzacyjnych

Tutaj jest o tymhttpforum.vw-passat.plshowthread.phpt8154 . Przymierzałem się kiedyś do passata i było o zapychaniu kanałów odprowadzających wodę. Z tego co pamiętam to typowe dla tego modelu

httpwww.forum.vwgolf.plviewtopic.phpt256828 tu znalazłem prawdopodobną przyczynę zalewania wykładziny u mnie. Właśnie w tym miejscu zaczynał się wyciek. Uszczelniłem i okaże się w najbliższych dniach czy to trafna diagnoza.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Passat b5 1.6zwykły gaz nie odpala rano na zimnym silniku

Witam mam problem z odpaleniem mojego passata z samego rana gdy jest zimny kreci normalnie ale nie chce załapać.dodam że próbowałem awaryjnie odpalić z gazu i nie było problemusilnik trochę popracował i przełączyłem na paliwo i wtedy już normalnie pracowal i normalnie odpalil z paliwa.podpinałem kompa nie bylo rzadnych błędów wymienilem filtr paliwa i dalej to samo.może miał ktos z was podobny problem z odpalaniem bardzo proszę o rady co to może być za przyczyna.

Witam wszystkich posiadaczy passatow b5. Ja ma paska 97r 1.8 benzyna z gazem 3 generacji czyli nie sekwencji. Mialem przez pewien czas problem z porannym odbalaniem go albo jak stal dluzej niz 3 godziny wtedy krecilem go ok 8 sekund rozrusznikiem szukalem wszystkiego co moze byc z tym zwiazane czyli kable swiece pompa paliwa czujnik temperatury itp wszystko bylo ok i w koncu pojechalem do gazownika

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Nowo zamontowany climatronik nowo zrobiona instalacja - błąd szyny CAN

PANEL JUŻ KUPIŁEM dedykowany do samochodu passat b5 fl (końcówka J) witam mam passata b5 fl i postanowiłem przerobić klimę manualną na climatronik i prawie mi się to udało ale (gazu od klimy nie ma i nie było) Mam problemy z 1)3 błędy 779 1296 i 792 2)brak podświetlania climatronika 3)czujnik temperatury pokazuje wartość z czujnika od tego z pod filtra (ale to chyba jest wina braku

VOLKSWAGEN PASSAT B5 potrzebny nr katalogowy przewodu od klimatyzacji

Witam przetarł mi się przewód metalowo gumowy od klimatyzacji. Łączy skaraplacz ze sprężarką i biegnie pod prawym nadkolem. Są tam dwa - ale chodzi mi o ten który jest zamocowany na sprężynie tak jak ten tu passat 19 TDI 115 KM - 12.1999 - silinik AJM Proszę posiadaczy ETKI o nr katalogowy tego przewodu ... oraz czy to nadal ten sam co w 1.9 TDI (B5) ale po LIFCIE Pozdrawiam 7Bears

Karolu pięknie dziękuję. Poszukuję właśnie węża który biegnie od skraplacza czynnika chłodzącego do parownika (ten długi) o numerze 8D1260710D Kolejne pytanko(a) Czy w zależności od oznaczenia silnika (AJM AKN ...itd) są różnice konstrukcyjne w ww wężu ... czy np. wąż od skraplacza czynnika chłodzącego do parownika z B5 FL będzie pasował do mojego passata... ... czy tylko ten o numerze katalogowym 8D1260710D .. Chodzi o (7)

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Witam wszystkich Jako że nie mogę utworzyć jeszcze własnego tematu piszę w sprawie mojego problemu tutaj. Pomocy szukałem już chyba wszędzie gdzie się da więc może wkleję posty które już gdzie indziej pisałem szukając pomocy tak będzie szybciej Witam wszystkich Niedawno nabyłem tytułowego passata B3 z silnikiem 1.8 o oznaczeniu PF (107KM wtrysk digifant). Wszystko byłoby super gdyby

Witam Jestem posiadaczem passata B5 fl 2.8 v6 193 Km (axm) Potrzebuje propozycji parownika i wtryskiwaczy do tego samochodu sterownik to raczej Stag300plus Czy taki zestaw będzie ok. -sterownik Stag 300plus 6cyl -listwy wtryskowe Magic Jet -z parownikiem Scorpion 220KM ST czy lepiej gt do m350km Gdzie zamontować wlew aby był niewidoczny i jaka wejdzie butla w koło

wiesz co takich preparatów dodaje się przeważnie jak masz pewność że jest wyciek bo jeżeli wycieku nie widać to ten preparat będzie sobie krążyć po obiegu i osadzać się np w chłodnicy albo nagrzewnicy i nie koniecznie tam gdzie powinien... sprawdź czy nie masz gdzieś wycieku zwróć uwagę na elementy takie jak połączenia węży okolice wyłącznika termicznego wentylatora pompy

Witam jako że jestem nowy i tematu utworzyć nie mogę piszę tutaj. passat B5 1.6 101KM problem tyczy się spadających obrotów dokładniej na gazie przy dojeżdżaniu do skrzyżowania spadają lub samochód gaśnie przepustnica była czyszczona i zmieniana sprawdzana i dalej dzieje się to samo wszystkie podciśnienia czyszczone i sprawdzane i dalej nie przyniosło rezultatów gaz stag300 ISA2

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion

Kupilem wlasnie passata z tym silniczkiem i chcialbym zalozyc temat na jego temat.Spalanieawaryjnosczalety i jak sie go uzywa itd.kazdy kto co wie to prosze pisac bo jest nas malo troszke i ciezko cos znalezc.

Witam Mam problem z moim B5 2.8 30v ACK 98r. 4x4. oczytałem się już troche na temat problemów z odpalaniem benzyniaków po nocy bądz dłuższym postoju i wniosek jeden najlepiej do mechanika ale kasa bubu i trzeba sobie radzić samemu. Mianowicie problem z odpalaniem samochodu mam od samego początku kupilem go jakieś 4miesiące temu i wszystko prawie było ok dlaczego prawie no bo rano trzeba

do Paragon auto kupiłem z gazem na wiosne gazownik przerabiał zasilenie parownika bo było pociagniete z ogrzewania filtra oleju i calkiem była lipa teraz jest wpiety w obieg nagrzewnicy(podobno) i w sumie pierwsza zima po przeróbce - latem nie ma problema wszysko jak w zegarku do hamannpl ogólnie jesli nie było żadnej naprawy związanej z wymiana płynu proponuje przejrzeć cały układ ale

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Odgrzybianie klimy

Czy ktoś wie w jaki sposób odgrzybia sie klimę w B5 (2002) - podobno wystarczy kupić specjaly środek w sprayu ale co dalej EDIT by kubelt - zmienilem oznaczenie modelu i przenioslem do odpowiedniego dzialu

Czy pogoda jest upalna czy wieje chłodem szczęśliwy jest ten kto ma w aucie klimatyzację. Jednak jeśli klimatyzacja nie jest regularnie serwisowana wraz z przyjemnym dostosowanym do wymagań powietrzem do kabiny dostają się niepożądane bakterie pyłki i inne drobnoustroje. Efekty dla alergików są jasne katar kaszel łzawiące oczy &8211 a akurat za kierownicą takie objawy mogą powodować

Witamto jest objaw zagrzybienia parownika klimatyzacji.parownik inaczej chłodniczka jest elementem na którym wytrąca się wilgoć stwarzając idealne środowisko dla grzybów.Gdy sprężarka pracuje parownik się szroni i w tym momencie jego powierzchnia pokrywa się świerzą warstwą względnie zamraża pozostałą z poprzedniego cyklu wilgoć ograniczając wydostanie się przykrego zapachu.Gdy

Nie podzielam Twojej niezachwianej wiary w ASO - jest wiele miejsc gdzie usługę wykonają lepiej. Tzw. granat nie jest IMO optymalnym pomysłem ze względu na ograniczoną możliwość penetracji najbardziej zagrzybionej części czyli parownika. Poza tym nie należy tego robić przy włączonej klimie ponieważ wytwarza się wtedy warstewka szronu na parowniku ograniczając dostęp do warstwy grzyba.

Witam wszystkich którzy stoją przed wyborem sposobu odgrzybienia parownika. Po zapoznaniu się z budową i rozmieszczeniu poszczególnych części w układzie wentylacji podjąłem decyzję że mechaniczne wyczyszczenie parownika i odgrzybienie będzie najskuteczniejszą metodą na pozbycie się przykrego zapachu. Tym bardziej że po wyjęciu dmuchawy mamy łatwy dostęp do parownika. Najpierw musimy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 odprowadzenie wody z klimy

IMG_0154.jpg Witam. Chodzi o to połączenie na zdjęciu - gąbka ocieka wodą i kapie na dywanik pasażera z przodu. Jest to połączenie obudowy parownika klimy z rurką odprowadzającą wodę (wnioskuję że jest zatkany odpływ). Na początek sprawdziłem otwory odpływowe pod akumulatorem. Wprawdzie jeden był zatkany ale to nie ma chyba wpływu bo do tych otworów nie ma żadnych odprowadzeń

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwny zapach w Climatronicu w trybie ECON

Przejrzałem podobne tematy i wciąż nie wiem co może być przyczyną zapachu nawiewu w trybie ECON podobnego jak delikatny zapach popiołu. W trybie Auto jest ok. Jak trochę pochodzi w ECON to po jakimś czasie zapach bardzo maleje prawie ginie. Nowy płyn chłodzący filtr powietrza i kabinowy.Przed i po jest tak samo.Klima odgrzybiana w tamtym roku. Tak myślęże jak nie miałem osłony silnika

To ja Wam opowiem... Przerabiałem to w swoim nowym nabytku Avensis II T25 httppicasaweb.google.comandrzej....02750133512690 Powiem Wam że wszelkie warsztaty nadawały się o kant pupska. Byłem w serwisie niby renomowanym. Zmienili mi olej w klimie czynnik sprawdzili itd. 150 zł. Pytam odgrzybiacie panowie Tak oczywiscie. Jaką metodą Chemiczną. Dobra mysle sobie ok. 80 zł. Gośc wział butelkę

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Grzałka elektryczna w B5FL i B5 zobacz

Witajcie przeczesywałem internet w poszukiwaniu informacji i natchnąłem się na informację o której przynajmniej ja nie miałem bladego pojęcia i podejrzewam że mało kto z forumowiczów miał pojęcie. Otóż VW montował do passatA B5 grzałkę elektryczną tzw FARELKĘ takie POSTOJOWE WEBASTO nie mylić ze świecami do dogrzewania cieczy chłodzącej. W grzałkę tą wyposażone są pojazdy

a sprawdziłeś czy termostat jest ok jak wygląda obieg pierwotny i klapy nagrzewnicy przy 50 st na silniku już powinno sensownie grzac. możesz mieć zatkana nagrzewnice. masz manual czy climatronic może za mocno nastawiasz nawiewu na początek i silnik nie może dojść do siebie. ja bym na początek ori instalacje sprawdził bo benzyna powinna grzac bez problemu. jak masz climatronic to może

VOLKSWAGEN PASSAT B5 obieg wewnętrzny padł jak odgrzybić klimę

witam śmierdzi mi klima wiec kupiłem preparat który stawia sie za tylnym fotelem uruchamia włączając obieg wewnętrzny ma za zadanie odgrzybić i odświeżyć klimę httpallegro.plitem1180163950_car...my_10_min.html ale padł mi obieg wewnętrzny silniczek sterujący klapa czy mogę np. wyjąć filtr kabinowy przysłonić czymś otwór i w ten sposób zrobić obieg wewnętrzny czy oprócz tej

Ja wymyśliłem taki patent na czyszczenie parownika. Jeszcze go nie testowałem ale jest szansa że będzie w miarę dobry efekt. UWAGA każdy robi to na swoją odpowiedzialność A więc ETAP I Konieczna jest dobra pianka do odgrzybiania klimy. Otwieramy schowek i odczepiamy kółko regulacji wentylacji schowka. W otwór nawiewu schowka wsadzamy rurkę od preparatu odgrzybiającego. Rurkę wsadzamy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przeszczep klimatyzacji manualnej na climatronic

Witam Jestem na etapie przeszczepu klimatyzacji manulanej na climatronic (B5 - 1.9 TDI - AFN - 1999r.) Mam pytanie co do panelu. Jaki wybrać W czym tkwi różnica miedzy panelami przedstawionymi poniżej 2005336021.jpg 2009588030_2.jpg

mam autko z 2002 a dawca climatronika jest starszy. Jestem na etapie rozeznania tematu ale raczej będę przerabiał układ. Od którego roku był can i taka sama elektryka co w FL bo wiem ze od któregoś roku elektryka z b5 i b5fl jest podobna Jak w kostkach od panelu climatronika jest can (pomarańczowe kable) to będzie ok czy są np numery panelów które trzeba kupić od którego roku momentu

Na kilka pytań moge odpowiedzieć -Owszem elektryka jest podobna miedzy FL a B5 z 99-00 ale tylko jeżeli chodzi o silnik-airbag-abs can do limatronika jest od FL czyli 01. -U siebie na bebechach Climatronika B500 testowałem przynajmniej dwa panele FL i na jednym (z 05)wywalało błędy klap adaptacjakalibracja nic nie dała. -Czujnik na parowniku jest od FL czyli 01 ale bez niego też wszystko działa

VOLKSWAGEN PASSAT B5 KLIMATYZACJA - parowanie i kapanie wody

witam - jesli temat byl to mnie poprawcie - ja nie znalazłem. mam passata 97r 18 turbo problem jest taki z WYŁĄCZONĄ klimatyzacją po kilku minutach obserwuje parowanie z nawiewów gdy WŁĄCZE klime para czy co to tam jest zostaje wydmuchana z nawiewów w przeciągu kilku chwil natomiast z nawiewow leci nieprzyjemny zapach - cos jak z grzałki do wody ( były kiedys takie elektryczne ) zaraz

Jeżeli dostaje sie do auta woda podczas działania klimatyzacji to tylko z parownika. Bardzo możliwe że zapchany lub uszkodzony jest odpływ z parownika na zewnątrz pojazdu. Na obudowie parownika (obudowa łącznie z wentylatorem nadmuchu powietrza) znajduje się w lewym rogu taka rurka (w kształcie leja) z tworzywa. Warto by zerknąć czy aby jest cała dobrze założona albo nie zapchana. U

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kanał odprowadzający wodę ze skraplacza

Na Wurthowskim preparacie do dezynfekcji klimatyzacji jest napisane Wprowadzić sondę do kanału odprowadzającego wodę ze skraplacza i rozpylić Gdzie jest kanał odprowadzający wodę ze skraplacza PZDR

Całkiem nie dawno używałem ten preparat. Spisał się świetnie Użyłem jednak jednorazowo całe opakowanie (producent zaleca użyć połowę). Większą połowa poszła na parownik reszta na wszystkie tunele powietrzne. Największy problem jest z dojściem do parownika (jego prawidłowa dezynfekcja daje 100% sukces). Zdemontowałem więc schowek potem silnik wiatraka nawiewu. Dzięki temu otrzymujemy

VOLKSWAGEN PASSAT B5 klimatyzacja

Po wyłączeniu silnika (przy włączonej klimie)pod maską słychać syczeniejakby ulatnianie się gazu.Czy to jest normalny objawczy jest z nią coś nie takJAK CZĘSTO TRZEBA ROBI PRZEGLĄD KLIMATYZACJI

A powiedzcie mi jak często padają parownikiBo mechanik z którym rozmawiałem stwierdziłże auto z 2003r jest zamłodeżeby padł parownik-czy to może być prawda Bo u mnie sprawdzono już chyba wszystko-brak jakichkolwiek wycieków-tytlko parownik nie był sprawdzany-czy można jakoś go sprawdzić bez rozbierania deski rozdzielczej I jakie są koszty takowego parownika jakby ktoś się orientował pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Para z nawiewów kiedy włączam klimę

Witam może miał ktoś taki problem kiedy jest gorąco i włączam klimę z kratek nawiewu środkowego wdmuchiwana jest widoczna para. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Z góry dzięki.

To narmalne że woda leje się na przedni dywanik pasażera raczej nie Mam auto 4 lata i wcześniej tego nie miałem. Odpływ z obudowy parownika jest drożny wkładałem tam cienki przewód i jest odetkany. Woda leci z obudowy nagrzewnicy dokładnie z pod czerwonego cięgna prawdopodobnie sterującego otwarciem i zamknieciem osłony od otwarcia nagrzewnicy. Dlaczego woda przelewa się z obudowy parownika

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Temperatura silnika

Mam pytanie odnośnie wskaźnika temperatury posiadam paska 1.9 tdi 130 km w automacie ( tiptronic) wskazuje najwięcej 90 stopni nigdy tej temperatury nie przekroczył nawet w długich korkach i przy ostrej jeździe czy w tych modelach ze skrzynią automatyczną tak jest POZDRAWIAM.

że sam nie wiem co od nich chcę żeby sprawdzili. Jasno im powiedziałem że auto się za bardzo nagrzewa (96-98 normalna temperatura robocza a po mieście 98-99 czasami 100) i gdy się trochę tak pojeździ z tą wyższą temperaturą 99 auto wyraźnie słabnie. Zapytali mnie co chcę sprawdzić - dlaczego auto ma za wysoką temperaturę czy dlaczego słabnie. Gdy podałem przykłady 2 innych passatów

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z odpalaniem

Witam od dwóch dni moj passat ciezko pali to znaczy muszee pokrecic rozrusznikiem 2 - 4 sekundy zanim odpali wczesniej odpalał od pierwszego razu co moze być przyczyną filtr paliwa wymieniłem w sierpniu zeszłego roku i przejechałem od tej pory 22 tys km. passat 3BG 1.9 tdi na pompowtryskiwaczach 101 KM pozdrawiam

Witam Mam problem z moim B5 2.8 30v ACK 98r. 4x4. oczytałem się już troche na temat problemów z odpalaniem benzyniaków po nocy bądz dłuższym postoju i wniosek jeden najlepiej do mechanika ale kasa bubu i trzeba sobie radzić samemu. Mianowicie problem z odpalaniem samochodu mam od samego początku kupilem go jakieś 4miesiące temu i wszystko prawie było ok dlaczego prawie no bo rano trzeba

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ubytek płynu chłodniczego ze zbiorniczka

Witam mam problem z passatem B5 19 TDi 110 KM a mianiowicie ubywa mi woda z zbiornika od ukladu chłodzenia i nie wiadomo gdzie wycieka... ten korek wymienilem bo jakis osad jasny byl na zbiorniku wiec myslalem ze moze tu wycieka ale kupilem nowy i dalej lipa... na warsztat odstawilem i nie moga zlokalizowac albo twierdza ze gdzies dostaje sie do komory spalania i trzeba planowac glowice zeby uszczelnic

Może pomogę Damian3333 Ja borykałem się z podobną sytuacją znikał płyn ze zbiorniczka lecz w trochę mniejszej ilości niż u ciebie1- 15 litr na 200km. Powodem był parownik a właściwie oringi kolanek które wchodzą do parownika z płynem chłodząc. Gdy auto zimne (a i zimno na dworze)a ciśnienie się wytwarzało płyn uciekał a przy rozgrzanym parowniku oringi powiększały swoją obiętość

Witam Wszystkich na forum. Jestem nowym członkiem wiec od razu przywitam się z wszystkimi posiadaczami autek z VW na grilu. Rok temu kupiłem wspaniałą B5 po lifcie w kombiaczku z silniczkiem 131 KM i nie mogę na nią narzekać z tym że dzisiaj zauważyłem niepokojącą plamkę z przodu po lewej stronie samochodu. Plamka niewielkich rozmiarów ale jednak plamka. Zerkam pod autko i widzę zaciek

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Airbag fehler

Się zapaliła. Diagnoza - uszkodzona deska i błąd deski. Deskę wymieniłem błąd pozostał diagnoza - uszkodzona taśma ESP. Taśmę wymieniłem. Diagnoza - uszkodzony Air Bag. Airbag także wymieniłem. Mojemu szacownemu ASO skończyły się pomysły jak zdzierać ze mnie kasę a błąd znów mi się pojawia. Najczęściej jak jest pochmurno i wilgotno autko paruje od środka i błąd gotowy.

Char Szczerze współczuję od kąd pamiętam autko zawsze trafiało na cienkich fachowców - teraz wychodzi precyzja i dokładność. Wszystko co było możliwe wymieniłeś (skasowali cię na 6 koła i mają cię gdzieś - teraz należało by wyciągnąć kokpit i obejrzeć całą wiązkę z przewodami tam prawdopodobnie jest przetarta izolacja i to cały czas powoduje zwarciebłędy urządzeń. A wszystkie błędy są jak by wokół kierownicy i zegarów (rónież może być mokro koło bezpieczników). Może również być uszkodzona uszczelka pod obudową komputera. Jest również kilka takich miejsc gdzie są bardzo ostre metalowe krawędzie wzmocnienia kokpitu tam własnie idą główne wiązki do zegrarów i kierownicymagistrali głównej Jak dostanie się trochę wilgoci to uszkodzony kabel (z zadartą izolacją) robi zwarcie. ...przekroczono wartość C rezystancji sporadycznie... Oczywiście diagnoza to nie wszystko. Trzeba odsłonić całą wiązkę i dokładnie sprawdzić ją centymert po centymetrze. Niestety jest to bardzo pracochłonna robota i wymaga poświęcenia sporo czasu a w ASO tego czasu nie bardzo mają (bo stanowisko blokuje) Nigdy nie widziałem modyfikacji jaką masz w swoim acie to zanczy (przystosowanie do twoich potrzeb). Ale z tego co sam zweryfikowałem to mogę ewentualnie przybliżyć ci miejscapunkty niedociągnięć i narażone na wymienione defekty. - Skąd cieknie woda na tylną WYCIERACZKĘ (przeważnie najczęściej prawą) Jest to wina źle przylegającej uszczelki drzwiowej która na odcinku pionowym czasami nie przylega prawidłowo. Woda spływa pionowo po uszczelce i w miejscu nieszczelności przedostaje się na wewnętrzną stronę uszczelki po czym zbiera się tam i spływa na wycieraczkę. Jeśli nie mamy gumowych wycieraczek to w miejscach załamań wykładziny podłogowej najczęściej w narożnika woda przedostaje się pod wykładzinę. - Którędy przedostaje się woda do instalacji elektrycznej w okolice przekaźników i modułu komfortu. Najczęściej jest to nieszczelność którejś uszczelki w przedziale silnika. Może to być uszczelka od linki otwierania maski lub uszczelka od obudowy komputera sterującego która bardzo często deformuje się i wypacza. - Dlaczego czasami czuć lekki powiew w okolicy siedzenia przedniego pasażera Jest to nieszczelność uszczelki obudowy wentylatoraobudowy filtra kabinowego w przedziale silnika. Również tamtędy przedostaje się woda pod wykładzinę (przednie siedzenie pasażera). Podczas upalnych dni można zaobserwować niewielką ilość wody na przedniej wycieraczce pasażera. Cieknie woda z nieszczelnego odpływu od parownika który znajduje się w obudowie nagrzewnicy i ma łączenie w dolnej części schowka. Woda z klimatyzacji powinna przedostawać się pod samochód ale czasami jeśli jest nieszczelność to mamy ją w środku auta. Na tym zdjęciu widać (kostki niebieska i zielona) przewody do kierownicy i deski są w specjalnej karbowanej koszulce - tej koszulki nie ma ja ją właśnie dokładałem - TU najczęściej się przecierają o ostre krawędzie stalowej konstrukcji wspornika kokpitu. Zobacz moje posty tam zamieściłem sporo zdjęć które przybliżą ci co jest po kokpitem httpwww.forum.vw-passat.pltopics...rtu-vt1830.htm httpwww.forum.vw-passat.pltopics...g-vt18767.htm

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Klima działała a nie działa

witam z rana mam takie pytanko .... gdy dzis rano odpaliłem auto jak co dzień to dziś klimatronic nie chce się włączyć co jest grane jeszcze wczoraj działał a dziś klapa co moge sam sprawdzić . Bezpieczniki całe przewody podłączone resetowałem komputer i nic co moge zrobić . Sterownik działa pokazuje wszystko dobrze

Tak to jest jak się jeździ do specjalistów z automatami. Ja tez kiedyś trafiłem do warsztatu z wielkim szyldem AUTOKLIMATYZACJA ale ich wiedza ograniczała się do podłączenia wężyków i wciśnięcia start w automacie. Przy sprawnej klimie może i ok ale jak się zaczęły schody to goście byli gotowi mi wymieniać na ślepo każdą część kawałek po kawałku. Dlaczego u Ciebie wybór

VOLKSWAGEN PASSAT B5 co to jest Syczenie...

Hejka Stałem sie właśnie dzisiaj posiadaczem passata B5 98 18 sedan powiedzcie mi kochani co to moze być wyłaczam silnik i jeszcze przez jakis czas słychać takie delikatne syczenie które usepuje... tak jak by ktoś powietrze jakies spuszczał auto ma klime powiedziano mi ze to klima... to prawda POZDRAWIAM

Syczy ponieważ w układzie klimatyzacji następuje rozprężenie gazu na zaworze rozprężnym. W Passacie B5 B5FL umieszczony jest w zasadzie tuż pod plastikiem koło akumulatora. Dlatego słychać to syczenie. Dla bardziej dociekliwych w skrócie przybliżę działanie układu klimatyzacji. Otóż aby uzyskać nasz ulubiony chłodek należy doprowadzić do tego aby gaz (R-134a) w układzie klimatyzacji

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wentylator nagrzewnicy

Nie działa wentylator nagrzewnicy(parownika od klimy itp.) może ktoś się z takim problemem już spotkał bo brak w tym momencie klimy i jakiegokolwiek przewietrzania w kabinie. Przestał działać nagle po wyłączeniu silnika już nie wystartował. Mam zwykłą klimatyzację bez KLIMATRONIKA Proszę o podpowiedź co się mogło wydążyć w moim B5 Dziękuję

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wydajność klimatyzacji

Mam problem z klimą manualną - polręła. Zrobiło się ciepło więc klimę włączam. I tu pojawia się problem. Temperatura zewnętrza ok. 20 st samochód w cieniu stoi. Minuta dwie trzy... zaczyna dopiero lekko chłodne powietrze w kratek lecieć. Nie na tyle chłodne żeby czuć było świeżość kimy. Rok temu nabijana zimą raz na tydzień na 10 min odpalana. Nigdy nie była zbyt powalająca

W takim razie sprawdź ciśnienie w układzie klimatyzacji - Ja miałem podobny problem od kilku lat - nieszczelność w układzie i czynnik chładzący powoli uciekał. Obecnie po wymianie parownika przez który płyn się przemykał - problem zniknął. Temperatura w Passacie B5 przy wylocie (kratka środkowa) powinna wynosić 4-45&176C 3-5 minut po uruchomieniu klimatyzacji.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Klimatyzacja

Witam Jezeli macie jakiekolwiek problemy ze swoja klima w aucie piszcie w tym temacie postaram sie wam pomóc jezeli ciezki bedzie to przypadek i duzo pisania to równiez telefonicznie 500 236 866 po ustaleniach opiszemy potem problem na forum.

Zamarza parownik czyli chlodniczka pod kokpitem ale czy jesli na zewnatrz jest plus 35 stopni to chyba nie powinien zamarznac gdzie dokladnie szukac tego czujnika i czy mozna go sprawdzic na vagu Jak powinna zachowac sie klima zeby parownik nie zamarzl - chodzi mi co ten czujnik ma zrobic Czy dlatego ze zamarzl parownik mialem takie ilosci wody pod autem

Kup preparat do dezynfekcji klimatyzacji zdemontuj schowek w desce rozdzielczej dmuchawę i masz parownik na wierzchu. Zaaplikuj preparat bezpośrednio na parownik to powinno pomóc. To na parowniku gromadzi się najwięcej bakterii i grzybów.

moze być to wina czujnika temperatury parownika climatronik nie widzi ze temperatura jest ponizej 4 stopni i schładza dalej parownik a jak wiadomo na parowniku skrapla sie woda która pózniej zamarza

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wentylator wiatrak klimy Sprawdzony sposób na uzdrowienie

Bardzo często w passatach zdarza się że wentylator nie załącza się po włączeniu klimatyzacji. Przepis na jego uzdrowienie jest taki że trzeba wziąć (to nie jest żart) długi śrubokręt lub przecinak i puknąć delikatnie w metalową obudowę silnika wentylatora oczywiście przy załączonej klimie. Bardzo często wiatrak zaskakuje za pierwszym razem. Niekiedy trzeba wyłączyć klime poczekać

Sprawdzić opornicę na podłużnicy Mam podobny jeśli nie ten sam problem. Bezpiecznika i przekaźników jeszcze nie sprawdziłem. Po uruchomieniu klimatyzacji wentylator parownika nie załącza się ani na 1 ani na 2 biegu... spięty na krótko do aku załącza się odrazu na 2 biegu. Sprawdzałem przelotkę koło zbiorniczka płynu hydraulicznego wspomagania... i nie ma na niej napięcia. Które

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Spadające (falujące) obroty - benzyna

Witam Co może być przyczyną czasem spadających obrotów za nisko Powiedziano mi że to moze być usyfiona przepustnica wylałem praktycznie cały preparat do czyszczenia... i nadal czasem mam to samo aaa robi sie tak przygazówka... i obroty zamiast stabilizować sie i spadać do 800 stabilizuja sie i spadaja do 600 jest małe przydławienie przepustnica sie otwiera ( widać pod maska ) i obroki

Witam wszystkich. Problem mój powraca jak bumerang. Już zaczynam myśleć że passat 1.6 ahl tak ma - falujące obroty. Od nośnie tego co wymieniłem w swoim to mogę już mały laborat pisać A więc - przepustnica wymieniona i adaptacja zrobiona. - czujnik temp płynu chłodzącego wymieniony. - gaz sprawdzony- na pewno wszystko ok wymieniony reduktor (parownik). - filtr benzyny i gazu wymieniony

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ciężko odpala po dłuższym postoju 1.8 ADR LPG

Witam od pewnego czasu zauważyłem pewną dolegliwość z rana gdy odpalam pasia oczywiście na PB to nie zapali za pierwszym razem tylko gaśnie gdy w chwili odpalania dodam gazu to albo gaśnie albo pyrpie jak szrot na lpg i po chwili wraca do normalnego stanu. Po ponownej prubie odpala bez problemu. U mechaniora sprawdziliśmy czy uszkodzony jest jakiś czujnik odpowietrznik na listwie wtryskowej

U mnie na 100% to był parownik W moim parowniku jest taki wężyk podciśnienia który idzie do kolektora dolotowego a objaw był taki że po dłuższym postoju parownik puszczał gaz do dolotu i gromadziła się niezła mieszanka gazpowietrze i paliwo przy porannym odpalaniu można to prosto sprawdzić zdjąć wężyk na stygnącym silniku przy kolektorze i wodą z mydłem polać jak będzie puszczał bańki to wiadomo reduktor do wymiany

VOLKSWAGEN PASSAT B5 jednorazowy ubytek płynu G12

Witam W połowie ubiegłego tygodnia zauważyłem że poziom G12 w zbiorniku wyrównawczym zjechał ze 2 cm poniżej minimum. Śledztwo wykazało że pod samochodem mniej wiecej na wysokoci zbiornika wyrównawczego jest fantastycznie pomarańczowa kałuża. Wężyki suche i bez przebarwień króćce tak samo łączenia przy chłodnicy też sam zbiornik też nie wykazywał jakichkolwiek śladów. Dolałem

Witam Wszystkiego dobrego W NOWYM ROKU życze. Mam problem ze swoim passatem. Zapowietrza mi się nagrzewnica i nie moge dojść jakim to sposobem. Mechanicy obstawiali uszczelke pod głowicą. Uszczelka wymieniona głowica splanowana szczelność głowicy sprawdzona i problem jest dalej. Wydatek ponad 1000 zł i jest identycznie jak było tylko tyle że głowice wyremontowałem i zawory Może gdzies

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ciężko odpala na zimnym - AWT 1.8T

Witam Posiadam passata 3BG 2002r. i od jakiegoś czasu mam problem z porannym odpalaniem na zimnym - nie od szlagu tylko musi zakręcić kilka razy i dopiero zaskakuje. W autku mam instalacje sekwencyjną i myślałem że to wina instalacji bo właśnie tak się działo jak były jakieś problemy z gazem (ciężko odpalał na benzynie na zimnym) więc rozpiłem gaz zresetowałem benzynę ale dalej

Sprawdź szczelność instalacji gazowej. parownik - czy mambrany są sprawne elektrozawór czy nie jest cały czas otwarty przewody od parownika do wtryskiwaczy. Gazownik pewnie ma czujnik gazu - niech obwącha okolice parownika i przewodów na silniku pracującym na gazie.

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi