części samochodowe nanodatex

volkswagen passat magiel b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat magiel b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat magiel b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Maglownica Passat b5 AFNAudi b6 AWX

Witam moje pytanie jest takie czy maglownica od Audi A4 b6 (AWX silnik)2002r bedzie pasowała do mojego passata 1999 AFN

Witam jestem zmuszony odgrzać kotleta. A wiec padła mi maglownica tzn. cieknie jak z wiadra dolewam zbiorniczek na 10km lałem rożne uszczelniacze obecnie leje co mam pod ręką znalazłem na allegro magiel z passata b5 2.8 v6 wszystko niby fajnie ale na załączonym zdjęciu jest jakiś amortyzator przy maglownicy u mnie tego niema. czy zamontuje to plug&play czy raczej szukać do tdi . Dziękuje pozdrawia oto fota magiel.jpg

a właśnie kolego to ten magiel będzie pasować a ten amortyzator to tłumik drgań drążki i końcówki są takie same. wszystko pasi i hula tak jak trzeba zmieniałem u kumpla w a4

gdzieś mi sie o uszy obiło ze inne otwory montażowe są ile w tym prawdy nie wiem. Generalnie magiel jest z b5 powinno pasić aha i zauważyłem ze diesle 25 tez mają ten amortyzator.. ktoś potwierdzi 100% pasowoćś na pewno z a4 pasuje do b5 1.6 i 1.8 i 19 a co z V6steczkami

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Demontaż montaż maglownicy odpowietrzenie układu wspomagania. Opis

DEMONTAŻ PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ VW passat B5 Do pracy uzbrajamy się w pifko albo i pięć trochę narzędzi i cierpliwość. 1.Wstawiamy auto najlepiej na kanał jeżeli nie ma może być zwykła posadzka. 2.Popuszczamy szpilki w obu kołach (przednich ). 3.Unosimy przód auta w górę aby koła były w powietrzu najlepiej postawić auto na kobyłkach. 4.Zaczynamy od wnętrza dopóki się jest

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne dźwięki pod maską pomocy

zgodnie z nowym porządkiem zaproponowanym w temacie [KRÓTKO]Regulamin dla nowych użytkowników w tym temacie zadajemy pytania o tematy na które chcielibyście uzyskać odpowiedź a nie możecie jej znaleźć używając forumowej szukajki Przypominam że w tym temacie nie rozwiązujemy problemów ani nie zbawiamy świata tylko wskazujemy istniejące tematy na forum

Panowie sprawa taka Padła mi maglownica olej sie lał niemiłosiernie znalazłem passata po strzale w tył maglownica sprawna chodzi leciutko. Kupiłem wymieniłem i sie zaczęło kierownica chodzi ciężko nie odbija jak trzeba. Płyn oryginał SWAG 6162 40zł litr wszystko wypłukane odpowietrzone 20razy i dalej lipa. Pompa nie hałasuje pasek sie nie ślizga. Zastanawia mnie tylko wydajność

Panowie zapytam tutaj bo mi rece juz opadają posiadam passata b5 19 padła mi maglownica wyciekła kupiłem magiel od 25tdi wymieniłem i wspomaganie działa na zimnym silniku jak sie rozgrzeje kierownica chodzi ale coraz słabiej nie wraca do punktu 0 (rondo robię bez trzymanki) płyn w zbiorniku prawie wrzątek układ płukany kilkakrotnie zalany płyn taki jak ma być założyłem nawet pompę

VOLKSWAGEN PASSAT B5 luz na maglowicy B5

witam. czy ma ktoś foto którą śrubą możne zlikwidować luz na maglownicy w B5 mam minimalne wyczuwalne luzy i wydaje mi się że to na maglowicy krzyżak na 99% jest ok a stuka macie jakieś pomysły

kmalinek tak to może być luz na maglownicy ale niekoniecznie. U mnie właściwie nie stukało był wyczuwalny luz podczas hamowania na dziurach a stuki tylko przy podjeżdżaniu i zjeżdżaniu z krawężnika. Żeby mieć pewność że to maglownica musisz wyeliminować wszystkie wahacze i poprosić kogoś o pomoc. Złap za drążek w nadkolu jak najbliżej maglownicy a ktoś niech rusza dynamicznie

mam pytanko na stacji nic nie wyszło (niby wszystko ok) ale słyszę jak skręcę koła w prawą stronę na poprzecznej nierówności delikatny stuk- w lewo tego nie ma. Czy to może być luz na drążku końcówki niby według diagnosty ok zawiecha zmieniana kilka miechów temu i też stwierdził brak luzu....magiel raczej stukałaby cały czas mam rację

czesc prosze o pomoc wlaśnie w temacie luzówstuków w passacie b5fl. Kupilem przekladnie po regeneracji z gw. 12m (stary magiel blokował się przy skręcie i zaczał lać) Po wymianie na nowy magiel przy wykonywaniu skrętów słyszę delikatny stuk-stuk (lewo-prawo) - TYLKO przy zmianie kierunku skręcania. Przy wyłączonym silnikupompie kierownica sztywno trzyma i nie ma tych stuków. Gdy podniesiemy

masz w miarę nowe dość drogie auto. Może kup magiel na raty Ja do swojego nie będę się wahać jeśli zajdzie konieczność zakupu nowej przekładni - tylko oryginał od ZF (polecam sklep autowanda.com)

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pytanie czy to pompa wspomagania czy maglownica

witam.tak jak w temacie.mam problem z kierowaniem na postoju bardzo ciężko jakby wcale nie było wspomagania i głośno chodzi czy to może być maglownica..mechanik zerknął i mówi ze maglownica ale ja tek nie jestem pewien.

Kolega rozebrał mi drążki kierownicze i mam spore luzy na środku za gumami srodkowych przegłubów (takie paluszki metalowe podobne do łożyska przeskakują - wychylają się w dwóch kierunkach) problem zainteresował mnie kiedy auto zaczeło podczas jazdy silnie schodzić w prawo. Niekiedy rzadko auto wyjątkowo jedzie prosto jakby nigdy się nic nie działo ale jest to tylko po tym jak passata

Witam kolegów. Mam problem ze wspomaganiem piszę abyście mi pomogli w zdiagnozowaniu tego co jest przyczyną. Otóż jak odpalę passata to słyszę że spod maski wydobywa się dziwne buczenie (jak ruszę minimalnie kierownicą to ucicha puszczę powraca) natomiast kręcąc kierownicą już w większym zakresie buczenie jest cały czas. Nawet przy normalnej jeździe jest ten dźwięk słyszalny

Wiec jeszcze raz wymienilem pompe wspomagania wymienilem maglownice sytuacja bez zmian.Wspomaganie dziala ale chodzi ciezej.Sprawdzalem w innych b5 i roznica jest diametralna chodzi o wiele lzej.Takze mam juz dosc jezdzenia do mechanikow bo zaden nie potrafi zdiagnozowac problemu.Czy ktos ma jakies rady lub sugestie.Nie ma zadnych wyciekow ani nic takiego.Jeszcze raz przypomne jak to sie zaczelo ponad

Pompa jest lipa wtedy jak buczy caly czas przy kreceniu (nie chodzi o skrajne polozenia wtedy kazda buczy bo przelewa na krotkim obiegu olej zaworkami zwrotnymi) jezeli po przy zwiekszeniu obrotow zaczyna dobrze chodzic wspomaganie to tez pompa jest kaput.Jezeli pompa wykluczona a magiel nie cieknie tylko ciezko kreci sie kiera to maglownica kaput.Siada komora dystrybycyjna i olej jest przeciskany

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wymiana przekładni kierowniczej b5 97 tdi

Witam Panowie teściowi właśnie poleciała przekładnia kierownicza (ucieka płyn do wspomagania i wyraźnie widać przepocone gumy maglownicy). Fachowiec z ulicy Mostowej w Częstochowie do którego mam namiar od was z forum ceni wymianę z przekładnią 750zł. Szczerze się zastanawiamy z teściem czy oddać mu auto i niech robi czy poszukać na własną rękę przekładni i odstawić tylko do

A ja kupiłem maglownicę za angola(cena złomu) tj 10pln i przełożyłem całe wnętrzności w swoją obudowę.Wszystko ładnie się złożyło i kosztowało mnie 10pln za magiel10pln za płyn i 2 piwa w sumie około 30 zł. Faktże robiąc to pierwszy raz strasznie się namęczyłem ale 500zł w kieszeni.Jeżdżę już tak drugi rok i magiel jak i harmonijki są suchutkie. Pozdrawiam

Pany odgrzeję temat bo mam pytanie - czy ktoś się porywał z motyką na słońce i samodzielnie wymieniał magiel pod domem Chodzi mi konkretnie o jakieś wskazówki od czego zacząć (poza rozłączeniem przewodów ) - czy obie kolumny muszę ściągać czy wystarczy zdjąć koła i rozpiąć końcówki drążków Kiedyś w Fiacie Marea wyciągałem pod blokiem ale tam był z dolnym mocowaniem

magiel wyciągniesz bokiem jednak bez chociażby kanału bym się za to nie zabierał bo jest kilka śrub do odkręcenia z dołu auta chyba że chcesz leżeć pod autem i kręcić. Ustawiasz kierownice prosto rozkręcasz przekładnie wewnątrz auta śrubka na klucz 13 następnie odkręcasz i zbijasz końcówki klucz 13 i 16 dodatkowo z lewej strony rozpinałem wahacze górne długa śruba na klucz

Piotr1986 - jesteś wielki Właśnie zaoszczędziłeś mi 200 zł na mechanika jak tylko dostanę nowy magiel w swoje łapska to jakiś weekend trzeba będzie poświęcić i się zrobi - z Twojego opisu wynika że dość prosta robota więc pewnie w skali 1-5 będzie gdzieś pomiędzy 3 a 4 Aj tam - bez kanału wymieniałem sprzęgło w poprzednim aucie więc magla w pasku nie zrobię Dzięki jeszcze raz - znacznie ułatwia mi to życie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jak wyregulować luz maglownicy

Na kocich łbach przy małej prędkości i skręconych kołach czułem (nie słyszałem) na kierownicy lekkie uderzenia. Kojarzy mi się to jak coś takiego kiedy uderza się w kawałek metalu lekko młotkiem lekkie ale ostre. Przy jezdzie na wprost nie wyczuwałem żadnych nawet najmniejszych luzów. Wyregulowałem luz na przekładni kierowniczej tak jak się to robi czyli dokręcić śrubę aby był

Ja w końcu zakupiłem jakiś magiel z rocznika 2003 zregenerowałem ją i założyłem wraz z nowymi końcówkami i w końcu ustały stuki i czuć teraz wyraźnie że wszystko sztywniej się trzyma tylko ciekawe na jak długo Oby jak najdłużej.. No i minęło około 13000km ( 1rok ) jak zrobiłem na regenerowanej maglownicy i znowu dostała luzów. To już drugi mój magiel jaki regenerowałem.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Ściąganie auta jeszcze raz

Szybko i zwięźle.Amortyzatory sprawność 75% zawieszenie rozebrane na części pierwsze przez dobrego mechanika któremu ufam a takich jest mało do wymiany był tylko lewy dolny wahacz reszta w bardzo dobrym stanie żadnych luzówciśnienie w oponach sprawdzonegeometria i zbieżność zrobione nie ma sie do czego doczepić co jeszcze yyy końcówki drążków ok co do opon to były zamieniane tył

Kurde dzisiaj rano specjalnie zwracałem uwagę jak auto się zachowuje i generalnie na równej drodze jedzie prosto czasami tylko zacznie skręcać samo w prawo delikatnie na dołkach po drugim pasie jedzie w lewo dzisiaj np na mniejszych wybojach kierownica szła idealnie prosto i nie skręcała sama a czasami skręca mocno w prawo. Nie wiem czy to też nie ma związku z temperaturą dzisiaj jest

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przekładnia kierownicza cieknie Regenerować czy używaną

Witam Problem jak w temacie...przekładnia cieknie. Nie wiem co robić czy regenerować czy używaną kupić. Może zna ktoś jakieś miejsce w Gorzowie lub w Poznaniu gdzie regenerują Dalej nie dojadę. A może na giełdzie poszukać. Jutro jadę do Poznania na giełdę.....i tu moje wątpliwości 1. Boję się że kupię padakę taką jak mam teraz czyli cieknącą. 2. Boję się że wcisną mi

W dziale polecamodradzam powinny być warsztaty z Łodzi. Sprawdż dokładnie zawieszenie czy nie ma gdzieś luzów. Maglownicę można spróbować dokręcić. W moim pasku jabłka tak stukały. Dobry diagnosta jest w stanie określić. Wyglądało że magiel padnięty. Jabłka z drążkami wchodzą w magiel i czasami jest tak że pada stwierdzenie iż magiel padł. Trzeba dobrze posłuchać. W zasadzie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Kierownica nie powraca do jazdy na wprost.

Problem polega na tym że podczas jazdy na wprost lekko skręcając kierownicą w lewo lub w prawo a następnie po jej puszczeniu nie powraca ona do pozyzji jazdy na wprost tylko auto nadal skręca. Podczas skrętu (90 stopni) na skrzyżowaniu i puszczeniu kierownicy powraca ona ale niestety nie do końca (kółka bez trzymanki mógłbym robić ) Jechałem passatem kolegi (ten sam model samochodu i

Od kiedy auto kupiłem to już tak było. Auto było po przejściach więc może dlatego problem z maglem. Anglicy cwaniacy Zdjęli koła przednie odkręcili końcówki drążków kierowniczych oraz rozebrali plastiki pod kierownicą i rozłączyli magiel od kolumny. Stwierdzili że magiel do wymiany. Ja im na to że można wyregulować tę śrubę więc oni na to jaką śrubę. Przynieśli używkę

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stuki na kierownicy.

Od pewnego czasu pojawiły się odczuwalne na kierownicy stuki. Pojawiają się one w czasie jazdy po drobnych nierównościach (na moim parkingu wyłożonym takimi płytami z otworami) oraz przy energicznym kręceniu kierownicą w lewo i prawo zarówno przy włączonym jak i wyłączonym silniku. Maglownica wymieniona zawieszenie ok. Fachowcy z serwisu VW stwierdzili że stuki pochodzą z kolumny

krzyzak ok bo sprawdzalem koncowki magla tez nowe wewnetrzne i zewnetrzne mozliwe zeby magiel stukal.. jak krece kierownica na lewo i prawo bez odpalonego auta mam podobne stuki. jakby to magiel ale zadnych wyciekow nie mam mozliwe zeby sie wybila maglownica.. po prawej stronie jak magiel wyjelem to nie czuc bylo luzuw

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przekładnia kierownicza.

Witam.Mam pytanie o przekładnie kierowniczą moja jest rozszczelniona i cieknie z niej olej. Znalazłem taką firmę httpwww.automania.com.plmy.html regeneruje przekładnie kierownicze koszt to ok 500 zł oraz pompy wspomagania koszt ok.250wymiana przekładni to 200 zł 28 olej.Dobra używka to ok 700 zł ale ile pochodzi.Czy ktoś zakładał regenerowaną przekładnie i jak się spisujeCzy któryś z szanownych kolegów korzystał z usług tej firmy Auto Mania MirkówkWrocławia.

Dorzucę od siebie 2 grosze kolega z pracy ostatnio przechodził ten sam problem w Bravo - tydzień po regeneracji znowu ciekło złożył reklamację facet raz jeszcze zregenerował - wytrzymało 2 tygodnie. Potem kupił nowy magiel i od ponad miesiąca jest cacy. Jak podliczył wydatki (niestety wymieniał w warsztacie a magiel sam dostarczał do regeneracji) to wyszło że 3x wymiana 1x regeneracja

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wyciek z przekladni kierowniczej

Witam Mam problem z wyciekiem z przekladni plynu i niewiem co zrobic czy szukac uzywanej czy oddac Moja do regeneracjiNoi gdzie to w miare tanio zrobic okolicach Krakowa lub w MalopolsceProsze o jakies odp

Kochani czy pasuje magiel do b5 z 1999 przez liftem od paska po lifcie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Bardzo słabe wspomaganie

Wiec jeszcze raz wymienilem pompe wspomagania wymienilem maglownice sytuacja bez zmian.Wspomaganie dziala ale chodzi ciezej.Sprawdzalem w innych b5 i roznica jest diametralna chodzi o wiele lzej.Takze mam juz dosc jezdzenia do mechanikow bo zaden nie potrafi zdiagnozowac problemu.Czy ktos ma jakies rady lub sugestie.Nie ma zadnych wyciekow ani nic takiego.Jeszcze raz przypomne jak to sie zaczelo ponad

Pompe kupilem nowamagiel to uzywka jak wymienial magiel to przewody z mojego starego bylyt w lepszym stanie takze powiedzial ze zalozy te moje stare przewody.Czyli co proponujecie teraz wymiane przewodow w ukladzie wspomaganiatylko czy to pomoze wymiana plus przeplukanie calego ukladu czy nalezalo by cos jeszcze zrobic.i tak przy okazji to ile moga kosztowac takie przewody chodzi mi czy jest szansa zakupu nowych czy tez szukac uzywanych.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Uklad kierowniczy niespotykana usterka

Czesc i witam wszytkich pasek 2004 diesel 101 koni wersjia highline. Problem jest nastepujacy postaram sie go opisac w miare zrozumiale. Przy max skrecie w prawo kola nie sa rownolegle tzn strasznie nimi szarpie a nawet podskakuja przy niewielkiej predkosci wybiera mi tez opony prawa strona od wewnatrz lewa strona od zewnatrz na biegu wstecznym tez to samo dodam jeszcze to ze jak probuje ruszyc kierownice

w B5 nie ma co ustawiać.. kąty są stałe. chyba w tym problem.. wskazuje na to ze lazym pisał ze koła nie są równolegle przy skręcie w lewo.. magiel ma jeszcze zapas i ciągnie wahacze do nie naturalnej pozycji

narazie cicho koles z ktorym mialem zmieniac magiel pojechal do pl na swieta a ostatnio zobaczylem ze tylne opony sie skonczyly na wewnetrznych krawedziach az plotno wyszlo wiec wqrwiony pojechalem do ASO i oni powiedzieli ze zrobia trakcjie raz jeszcze za free siedzieli caly dzien i doszli do wniosku ze autko jest po bumie. Powiem szczerze ze jest lepiej ale teraz mam wolne wiec nie uzywam auta czesto

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Niezidentyfikowane stuki - mechanicy rozkładają ręce.

Kilka razy na tym forum poruszałem już temat stuków w istniejących już tematach ale nie otrzymałem konkretnych informacji więc udałem się do mechanika. Mechanik przejechał się samochodem po czym powiedział że już chyba wie co stuka ale zaproponował dodatkowo stację diagnostyczną - trzepaki. Pan posprawdzał całe przednie zawieszenie oznajmiając że nie ma żadnych nawet najmniejszych

moze magiel masz luzny to podobno normalka w passatach

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stuki w przednim zawieszeniu

Cześć wszystkim Mam pasata 1998r. 1.8 (125KM) czy mógłby mi ktoś powiedzieć skąd biorą się stuki dochodzące z przedniego zawieszenia Pojawiają się one przy ostrych zakrętach czasem podczas ruszania z miejsca nagłego przyśpieszania hamowania. Wymieniłem prawy łącznik stabilizatora bo według mechanika on był przyczyną. Niestety nic to nie pomogło wydałem tylko kasę . Zawieszenie

strony gdy autem pojeździłem dłużej i wjeżdżałem na kostkę dało się je słyszeć również z lewej strony. Stuki odbierały mi przyjemność jazdy tym autem i zmuszały mnie do szybkiej jazdy aby nie słyszeć charakterystycznego stuk stuk . Odwiedziłem trzech diagnostów którzy bezwładnie rozkładali ręce gdyż nie było żadnych luzów w zawieszeniu i życzyli sobie aby każdy passat

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Niepokojące ruchydrgania kierownicy

Witam mam taki problem z moim passatem b5 1.9tdi 2003r a mianowicie strasznie lata drga kierownica (trudno mi okreslic co dokładnie się dzieje) gdy puszczam kierownice to wtedy ona minimalnie skręca w tom i spowrotem nie zależnie czy to jest rowna droga czy nierówna ale największe ruchy to są na nierównej (i zbytnio nieczuc zeby sciagało samochód na bok praktycznie nie sciąga )Przy hamowaniu

Witam was panowie podepnę sie tutaj ponewaz jeszcze nie moge tworzyc nowych postowdo rzeczy Gdy jest slisko snieg czy muldy lub lod passat starsznie sie zle zachowuje poprostu go nosi w lewo w prawo i musze lekko korygowac kierownica jego ruchy poprostu jezdzu sie staraszniena postoju czuc wyrazne luzy i takie stuki przy delikatnym szarpaniu kierąkoncówki drażkow wymienioneczy to prawda ze moze

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Mrugająca kontrolka świec żarowych

Witam Mam problem ze swoim paskiem. Chociaz trudno to nazwac problemem gdyz nic szczegolnego sie nie dzieje. Jakies 10 sekund po odpaleniu zaczyna mrugac kontrolka w ksztalcie spiralki - pomaranczowa. (passat B5 97 1.9TDI). W ksiazce jest niby napisane ze to jakis problem w sterowaniu silnikiem wysokopreznym. Ja nie zauwazylem zadnych niepokojacych skutkow mrugania tej kontrolki. Autko chodzi i to

Witam postaram się w skrócie opisać mój problem. Oddałem znajomemu passata na wymianę magla zamówiłem sprawna używkę z allegro. Po odebraniu auta wszystko było w jak najlepszym porządku ale do czasu. Im dłużej bylem w trasie tym ciężej chodził magiel aż do takiego stopnia ze musiałem kręcić dwoma rękoma. Myślałem ze to coś z płynem wiec zjechałem na pobocze i zgasiłem auto

VOLKSWAGEN PASSAT B6 padł magiel w B6 - kilka pytań

Witam Ostatnio pojawiły sie stuki na nierównościach dochodzące z zawieszenia. Po oględzinach w ASO - drążek kierowniczy prawy niewielki luz na przegubie kulowym. Kupiłem (160 zł ASO) zmieniłem (FeuVert 99zł plus geometria) i ... dalej stuka. Nowa diagnoza ... maglownica. Mam pytanka 1. czy magiel ma jakąś opcję skręcenia aby zmiejszyć luzy 2. jaki może być przybliżony koszt zakupu

Co do regeneracji bo na to się zdecydowałem to jest to tylko doraźna pomoc a nie recepta na ozdrowienie. W moim przypadku luz jeszcze nie wrócił w takim stopniu jak przed regeneracją ale to tylko kwestia czasu. Za to słychać jęczenie wspomagania i kierownica chodzi dużo ciężej co wpływa na zużycie paliwa. Robiłem w Zielonce - ODRADZAM fachowiec tylko w mordzie ale rozmawiałem z Łodzią

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wspomaganie - dziwna sprawa pompa zwrotnica

Witam od dłuższego czasu szarpię się z wspomaganiem w moim Passacie. Generalnie zaczęło się od tego że padła maglownica olej się wylał. Zwrotnice oddałem do regeneracji po założeniu wszystko było ok przez parę dni a później katastrofa - przestało działać wspomaganie. Wymieniłem więc pompę na taką 8D0 145 177D (inne numery ale mechanik stwierdził że ciśnienie jest takie jak

Kolego ja mam podobnie po regeneracji maglownicy znacznie oslablo tylko z ta roznica ze na zimnym jest w miare ok mowie w miare bo przed wymiana bylo lepsze ale jak sie autko nagrzeje tojuz jest tragedia. magiel zregenerowany ze stara pompa objaw zimny w miare ok cieply ciezko... Diagnoza wszystkich pompa no to wymiana pompy na uzywana nawet mocniejsza oryginalnie 105 bar nowa 110 i zero poprawy. Plyn

Jak znajdziesz przyczynę to wszyscy będziemy wdzięczni. Ja mam taką teorię że gdy rozszczelnił się magiel to przytarło trochę pompę opiłki poszły na zaworki w wężach i na filterek w zbiorniczku i teraz praktycznie cały układ trzeba robić

Wlasnie taki stalowy kolor sie pojawia jak magiel skorodowal w srodku.Ale ty z tego co wiem to masz magiel po regeneracji i plukales uklad dokladnie.Wiec to nie od magla.Wykrec i rozbierz pompe wspomagania.Wtedy sie przekonamy co sie dzieje w srodku. P.S. Jeszcze jedna mozliwosc to zle zrobiona regeneracja.Szlifniety zostal tylko walek bez napylania.Ale mysle ze takiej fuszery by nie zrobili.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przekładnia kierownicza- regeneracja czy zamamienik

Witam Koledzy. Problem jest taki że cieknie mi z przekładni kierowniczej (w miejscu gdzie drążek kierowniczy wychodzi z przekładni - tam gdzie jest harmonijka) Dziwnym zbiegiem okoliczności drążek z tej strony był wymieniany z rok temu przy okazji ustawiania zbieżności. Czy mechanik mógł wtedy coś sknocić ) Jakie mniej więcej są koszty takiej regeneracji orientuje się ktoś I czy

i naprawdę sądzisz że w cenie dobrej regeneracji dostaniesz nową maglownicę Chciałbym żeby tak było bo sam będę mieć niedługo magiel do wymiany. W lauberze regenerowany magiel kosztuje około 1000zł przy czym po oddaniu starego jest 180zł zwrotu. W aso liczą sobie około 2500zł za przekładnię ZF. Sprawdź tą aukcję(podaję inny link) httpallegro.plnowa-maglownica-au...tmltabsAnchor Czy to jest nowa maglownica Czy dasz sobie uciąć rękę

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wspomaganie kierownicy- brak wspomagania zaraz po odpaleniu

Witam. Mój problem polega na tym że po odpaleniu silnika ciężko kręci się kierownicą. Dopiero po chwili tak jakby kierownica się przełamała i kręci się coraz lżej a już po kilkudziesięciu metrach jazdy leciutko. W ciepłe dni krócej to trwa a w zimne dłużej. Najgorzej jest zimą bo na rozruszanie się kierownicy trzeba czekać dość długo. Płukanie całego układu nie pomogło. Czy może być to pompa lub maglownica a może ten gruby wąż co idzie od pompy jest przytkany

Dołącze się do tematu też mam problem ze wspomaganiem bardzo słabo działa i na dodatek strasznie buczy podczas kręcenia kierą. Buczenie pochodzi z maglownicy pompa chodzi normalnie. Wymieniłem płyn Febi stary był bardzo zanieczyszczony i dalej to samo płynu nie ubyła magiel nie jest mokry. W sobotę będę u mechaniora ale chciałem podnieść poziom mojej świadomość usterki żeby mnie

Czesto po szlifowaniu listwy i zlozeniu magla pojawiaja sie breja po kilku tysiacach(nie do konca wyczyszczony i plukany magel).Uszczelniacze masz nowe takze nie masz sie co martic ze pocieknie znowu.Kup na Orlenie olej hydrauliczno-przekladniowy BOXOL i wyplukaj dokladnie uklad.Okolo 50 zl za 5 L.Nawet mozesz jezdzic na tym oleju.Ja regenerowalem magiel sam u siebie i powiem Ci ze jezdze na boxolu

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwny dźwięk podczas kręcenia kierownicą w lewo

3 sekunda najlepiej to słychać. Ostatnio podczas kręcenia kierownicą w lewo usłyszałem dziwny dźwięk może mieliście już kiedyś coś podobnego Raz go słychać raz nie raz jest głośniej raz ciszej nie mam pojęcia co to może być. Luzów żadnych nie ma.

dziwi mnie fakt że stuka tylko w jedną stronę regenerowany magiel to niecałe 400zł więc nie ma większego problemu tylko moim zdaniem nie jest to to. też mi się wydawało że magiel powinien mieć śrubę do kasowania luzu tylko gdzie tu to może być mechanik mówi że czegoś takiego nie ma dzięki za odpowiedź

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Luzy ukladu kierowniczego

Witam tematu podobnego szukalem ale nie znalazlem wiec do rzeczy mialem luzy na ukladzie kier. wszyscy trwierdzili ze magiel wiec kupilem regenerowany z Dynamica zalozylem i teraz uklad kier chodzi bardzo ciezko to dalej sa luzy podobne do tych co były bardzo slyszalne i wyczuwalne drgania przy ruszaniu zwawo z lewej do prawej kier slychac chrup i dup dup przy jakzdym ruchu w prawo i w lewo dotykalem

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jak sie dostac do maglownicy. 2.0 2001r

Witam Mam taki problem podczas ruszania samochodem i po przejechaniu 20m. Poczulem jakbym mial laczka na 2 przednich kolach. Po wymianie 1 zauwarzylem ze dalej cos jest nie tak z przednimi kolami co sie okazalo. Prawdopodobnie ktos uderzyl mi w przednie lewe kolo(jak samochud byl zaparkowany mial skrecone kola) i podczas proby jazdy wykonuje 14 skretu w stosunku do kola prawego. Podniosle oba kola

co znaczy przeskakuje proponuje kolego najpierw wyeliminowac magiel prosta próba .reczny odkrecasz koło i na podniesionym boku zapalasz silnik i krecisz prawo lewo obserwój czy zwrotnica() pracuje prawidłowo tzn kreci bez problemua jesli chcesz miec dobry dostep do drazka to odkrec koncówke drazka ze zwrot tylko 2 sróbki czyba 13 i 16 moze sama koncówka sie posypała i bez obciazenia nie widac

VOLKSWAGEN PASSAT B5 układ kierowniczy - czy wymiana

Cześć mam prawdopodobnie do wymiany maglownice - stuki z przodu głównie na kocich łbach a na szarpakach nich nie czuć i słychać. Pytanie moje w jaki sposób dowiedzieć się jak model kupić (typrodzaj) do mojego modelu samochodu Jaką firmę wybrać A może wystarczy wyregulować zredukować luzy - nie mam wycieków. Dzięki

magiel reguluje sie tylko i wyłącznie w fabryce. jesli podkrecisz tą śrubę to za niedługi czas na bank magiel bedzie do wymiany. tak jak koledzy wyzej piszą sprawdz końcówki drążki łączniki stabilizatora bądź bedzie to któryś z wahaczy. a co do takiego szarpania ręką to tez mozesz nie wyczuc.. po zakupie swojego passka pojechałem do stacji diagnostycznej na szarpaki zeby sprawdzili

VOLKSWAGEN PASSAT B5 płyn w gumach drążków kierowniczych

Witam wczoraj zaobserwowałem że charmonijki osłaniające drążki kierownicze są pełne płynu do wspmagania. magiel sie rozsypał można to samemu uszczelnić czy wymieniać magiel

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wspomaganie kierownicy w B5 3BG

Witam. Mam takie pytanie mam wrażenie że u mnie w Pasku ciężko chodzi wspomaganie. W poprzednim aucie (Audi A4 1997 r.) wspomaganie chodziło leciutko a w Pasku działa ciężej. Czy to normalne czy coś mam nie tak Może ktoś się podzieli swoimi spostrzeżeniami.

Podepne się pod temat. Mam problem prawdopodobnie z maglownicą i chciałbym się upewnić nim wydam kolejnych kilka stówek na jej wymiane. Przez ostatnie pare dni wymieniałem zawieszenie przednie tj amorki spręzyny wszystkie wahacze. Dzisiaj pojechałem na zbieżnośc ustawili mi geometrie przód - tył. Jadąc tam miałem problem ze ściąganiem auta w prawo no ale nie ustawione - myśle - to

Witam Mam problem ze wspomaganiem chodzi dość ciężko szczególnie na postoju wystarczy przegazować (wkręcic na obroty) i chodzi lekko normalnie. Czy to na pewno pompa poziom płynu jest OK choć jest strasznie brudny. magiel może być winny

części samochodowe nanodatex

Zadaj pytanie ekspertowi