części samochodowe nanodatex

volkswagen passat magiel b5

Samochody związane z zapytaniem volkswagen passat magiel b5

Pytania i odpowiedzi: volkswagen passat magiel b5

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Demontaż montaż maglownicy odpowietrzenie układu wspomagania. Opis

DEMONTAŻ PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ VW passat B5 Do pracy uzbrajamy się w pifko albo i pięć trochę narzędzi i cierpliwość. 1. Wstawiamy auto najlepiej na kanał jeżeli nie ma może być zwykła posadzka. 2. Popuszczamy szpilki w obu kołach (przednich ). 3. Unosimy przód auta w górę aby koła były w powietrzu najlepiej postawić auto na kobyłkach. 4. Zaczynamy od wnętrza dopóki się

VOLKSWAGEN PASSAT B5 wymiana przekładni kierowniczej b5 97 tdi

Witam Panowie teściowi właśnie poleciała przekładnia kierownicza (ucieka płyn do wspomagania i wyraźnie widać przepocone gumy maglownicy). Fachowiec z ulicy Mostowej w Częstochowie do którego mam namiar od was z forum ceni wymianę z przekładnią 750zł. Szczerze się zastanawiamy z teściem czy oddać mu auto i niech robi czy poszukać na własną rękę przekładni i odstawić tylko

A ja kupiłem maglownicę za angola(cena złomu) tj 10pln i przełożyłem całe wnętrzności w swoją obudowę.Wszystko ładnie się złożyło i kosztowało mnie 10pln za magiel10pln za płyn i 2 piwa w sumie około 30 zł. Faktże robiąc to pierwszy raz strasznie się namęczyłem ale 500zł w kieszeni.Jeżdżę już tak drugi rok i magiel jak i harmonijki są suchutkie. Pozdrawiam

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przekładnia kierownicza cieknie Regenerować czy używaną

Witam Problem jak w temacie...przekładnia cieknie. Nie wiem co robić czy regenerować czy używaną kupić. Może zna ktoś jakieś miejsce w Gorzowie lub w Poznaniu gdzie regenerują Dalej nie dojadę. A może na giełdzie poszukać. Jutro jadę do Poznania na giełdę.....i tu moje wątpliwości 1. Boję się że kupię padakę taką jak mam teraz czyli cieknącą. 2. Boję się że wcisną mi

Panowie te koncowki ktore wchodza w magiel to jablka i wcale takie drogie nie sa. Mozna kupic z koncowkami drazkow lub bez.

W dziale polecamodradzam powinny być warsztaty z Łodzi. Sprawdż dokładnie zawieszenie czy nie ma gdzieś luzów. Maglownicę można spróbować dokręcić. W moim pasku jabłka tak stukały. Dobry diagnosta jest w stanie określić. Wyglądało że magiel padnięty. Jabłka z drążkami wchodzą w magiel i czasami jest tak że pada stwierdzenie iż magiel padł. Trzeba dobrze posłuchać. W

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stuki na kierownicy.

Od pewnego czasu pojawiły się odczuwalne na kierownicy stuki. Pojawiają się one w czasie jazdy po drobnych nierównościach (na moim parkingu wyłożonym takimi płytami z otworami) oraz przy energicznym kręceniu kierownicą w lewo i prawo zarówno przy włączonym jak i wyłączonym silniku. "Maglownica" wymieniona zawieszenie ok. "Fachowcy" z serwisu VW stwierdzili że stuki

krzyzak ok bo sprawdzalem koncowki magla tez nowe wewnetrzne i zewnetrzne mozliwe zeby magiel stukal.. jak krece kierownica na lewo i prawo bez odpalonego auta mam podobne stuki. jakby to magiel ale zadnych wyciekow nie mam mozliwe zeby sie wybila maglownica.. po prawej stronie jak magiel wyjelem to nie czuc bylo luzuw

Jeżeli stuki są wyczuwalne na kierownicy to może byc magiel - czyli końcówki drążków w maglownicy konkretniej. A jak nie czuć na kierze nic to klocki lub guma nad amorem.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Przekładnia kierownicza.

Witam.Mam pytanie o przekładnie kierowniczą moja jest rozszczelniona i cieknie z niej olej. Znalazłem taką firmę httpwww.automania.com.plmy.html regeneruje przekładnie kierownicze koszt to ok 500 zł oraz pompy wspomagania koszt ok.250wymiana przekładni to 200 zł 28 olej.Dobra używka to ok 700 zł ale ile pochodzi.Czy ktoś zakładał regenerowaną przekładnie i jak się spisujeCzy któryś z szanownych kolegów korzystał z usług tej firmy Auto Mania MirkówkWrocławia.

Dorzucę od siebie 2 grosze kolega z pracy ostatnio przechodził ten sam problem w Bravo - tydzień po regeneracji znowu ciekło złożył reklamację facet raz jeszcze zregenerował - wytrzymało 2 tygodnie. Potem kupił nowy magiel i od ponad miesiąca jest cacy. Jak podliczył wydatki (niestety wymieniał w warsztacie a magiel sam dostarczał do regeneracji) to wyszło że 3x wymiana 1x regeneracja

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Bardzo słabe wspomaganie

Wiec jeszcze raz wymienilem pompe wspomagania wymienilem maglownice sytuacja bez zmian.Wspomaganie dziala ale chodzi ciezej.Sprawdzalem w innych b5 i roznica jest diametralna chodzi o wiele lzej.Takze mam juz dosc jezdzenia do mechanikow bo zaden nie potrafi zdiagnozowac problemu.Czy ktos ma jakies rady lub sugestie.Nie ma zadnych wyciekow ani nic takiego.Jeszcze raz przypomne jak to sie zaczelo ponad

Pompe kupilem nowamagiel to uzywka jak wymienial magiel to przewody z mojego starego bylyt w lepszym stanie takze powiedzial ze zalozy te moje stare przewody.Czyli co proponujecie teraz wymiane przewodow w ukladzie wspomaganiatylko czy to pomoze wymiana plus przeplukanie calego ukladu czy nalezalo by cos jeszcze zrobic.i tak przy okazji to ile moga kosztowac takie przewody chodzi mi czy jest szansa zakupu nowych czy tez szukac uzywanych.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Luzy ukladu kierowniczego

Witam tematu podobnego szukalem ale nie znalazlem wiec do rzeczy mialem luzy na ukladzie kier. wszyscy trwierdzili ze magiel wiec kupilem regenerowany z Dynamica zalozylem i teraz uklad kier chodzi bardzo ciezko to dalej sa luzy podobne do tych co były bardzo slyszalne i wyczuwalne drgania przy ruszaniu zwawo z lewej do prawej kier slychac chrup i dup dup przy jakzdym ruchu w prawo i w lewo dotykalem

gałka czyli krzyzak nie mam pewnosci do magla ale mysle ze 2-gi magiel robi cos podobnego to chyba cos nie tak z innymi elementami chyba

na pewno sprawdzałeś jabłuszka w drążkach najlepiej zrobić to w dwie osoby > jedna delikatnie kręci kierą a druga trzyma jabłuszko w dłoni niedawno w golfinie wymieniałem drążek a stawiali na magiel ... objawy były identyczne jak opisujesz. zaznaczone na rysunku poniżej Pozdrawiam ps. koniecznie trzeba zdjąć osłonę.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jak sie dostac do maglownicy. 2.0 2001r

Witam Mam taki problem podczas ruszania samochodem i po przejechaniu 20m. Poczulem jakbym mial laczka na 2 przednich kolach. Po wymianie 1 zauwarzylem ze dalej cos jest nie tak z przednimi kolami co sie okazalo. Prawdopodobnie ktos uderzyl mi w przednie lewe kolo(jak samochud byl zaparkowany mial skrecone kola) i podczas proby jazdy wykonuje 14 skretu w stosunku do kola prawego. Podniosle oba kola

co znaczy przeskakuje proponuje kolego najpierw wyeliminowac magiel prosta próba .reczny odkrecasz koło i na podniesionym boku zapalasz silnik i krecisz prawo lewo obserwój czy zwrotnica() pracuje prawidłowo tzn kreci bez problemua jesli chcesz miec dobry dostep do drazka to odkrec koncówke drazka ze zwrot tylko 2 sróbki czyba 13 i 16 moze sama koncówka sie posypała i bez obciazenia nie widac

maglownica pekla tak sie dzieje ze kola sie rozjezdzaja w benzyniaku magiel jest przy podszybiu musisz sciagnac oslone termiczna tam gdzie jest kolektor wydechowy z tylu silnika i dojdziesz do maglownicy jezdzic tym nie mozesz bron boze daj znac co wyszlo

VOLKSWAGEN PASSAT B5 płyn w gumach drążków kierowniczych

Witam wczoraj zaobserwowałem że charmonijki osłaniające drążki kierownicze są pełne płynu do wspmagania. magiel sie rozsypał można to samemu uszczelnić czy wymieniać magiel

VOLKSWAGEN PASSAT B6 padł magiel w B6 - kilka pytań

Witam Ostatnio pojawiły sie stuki na nierównościach dochodzące z zawieszenia. Po oględzinach w ASO - drążek kierowniczy prawy niewielki luz na przegubie kulowym. Kupiłem (160 zł ASO) zmieniłem (FeuVert 99zł plus geometria) i ... dalej stuka. Nowa diagnoza ... maglownica. Mam pytanka 1. czy magiel ma jakąś opcję "skręcenia" aby zmiejszyć luzy 2. jaki może być przybliżony koszt

Co do regeneracji bo na to się zdecydowałem to jest to tylko doraźna pomoc a nie recepta na ozdrowienie. W moim przypadku luz jeszcze nie wrócił w takim stopniu jak przed regeneracją ale to tylko kwestia czasu. Za to słychać "jęczenie" wspomagania i kierownica chodzi dużo ciężej co wpływa na zużycie paliwa. Robiłem w Zielonce - ODRADZAM fachowiec tylko w "mordzie" ale

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Niezidentyfikowane stuki - mechanicy rozkładają ręce.

Kilka razy na tym forum poruszałem już temat stuków w istniejących już tematach ale nie otrzymałem konkretnych informacji więc udałem się do mechanika. Mechanik przejechał się samochodem po czym powiedział że już chyba wie co stuka ale zaproponował dodatkowo stację diagnostyczną - "trzepaki". Pan posprawdzał całe przednie zawieszenie oznajmiając że nie ma żadnych nawet

moze magiel masz luzny to podobno normalka w passatach

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stuki w przednim zawieszeniu

Cześć wszystkim Mam pasata 1998r. 1.8 (125KM) czy mógłby mi ktoś powiedzieć skąd biorą się stuki dochodzące z przedniego zawieszenia Pojawiają się one przy ostrych zakrętach czasem podczas ruszania z miejsca nagłego przyśpieszania hamowania. Wymieniłem prawy łącznik stabilizatora bo według mechanika on był przyczyną. Niestety nic to nie pomogło wydałem tylko kasę . Zawieszenie

strony gdy autem pojeździłem dłużej i wjeżdżałem na kostkę dało się je słyszeć również z lewej strony. Stuki odbierały mi przyjemność jazdy tym autem i zmuszały mnie do szybkiej jazdy aby nie słyszeć charakterystycznego stuk stuk . Odwiedziłem trzech diagnostów którzy bezwładnie rozkładali ręce gdyż nie było żadnych luzów w zawieszeniu i życzyli sobie aby każdy passat

VOLKSWAGEN PASSAT B5 pytanie czy to pompa wspomagania czy maglownica

witam.tak jak w temacie.mam problem z kierowaniem na postoju bardzo ciężko jakby wcale nie było wspomagania i głośno chodzi czy to może być maglownica..mechanik zerknął i mówi ze maglownica ale ja tek nie jestem pewien.

sa przyrzady którymi mozna zmierzyc cisnienie które podaje pompa jak byłes w aso mogli ci to zmiezyc i by ci sprawdzili czy jest dobre jezeli tak to wychodzi na to ze padł magiel

mam mały problem z układem kierowniczym zacina się układ wspomagania.Po nocy lub dłuższym postoju muszę wykonac parę pełnych obrotów w prawo lewo dopiero zaczyna działac .wymieniłem pompę wspomagania wypłukałem układ .Podczas jazdy wszystko jest ok . może mieliście podobne problemy Czy to magiel czy może coś innego .

panowie - czy udało sie już komuś naprwić wspomaganie w VW. Ja borykam się z tym problemem od kilku miesięcy. Problem polega na tym iż wspomaganie działa bardzo słabo - wymieniłem pompę x2 magiel x2 teraz walczę z przewodami. Wymieniłem przewody na inne (regenerowane ) większy przekrój wewnętrzny na odcinkach gumowych. Efekt jest żaden - cały czas wspomaganie działa bardzo ciężko - proszę o sugestię.

sprawdz czy nie masz wyciekow z magla na harmonijce wbij od dolu np szpilke i sprawdz czy wycieka plyn jezeli tak to przepuszcza magiel a moze jeszcze a propo szarpniec sprawdz czy nie pieni ci sie plyn jezeli tak to masz jeszcze powietrze w ukl badz zaciaga ci powietrze na przewodzie zasilajacym sprawdz opaski na przewodach

VOLKSWAGEN PASSAT B5 krzywe sanki (wózek)

Witam wszystkich kiedyś już wspominałem o problemie ze swoim passkem. Chodziło o to ze autkiem buja wymienione zawieszenie drugie amorki 4 szt oryginalne czerwone 4 szt sprężyn delikatnie obniżające zrobiona geometria drugie koła i nic nadal autem buja Efekt taki jakby z jednej strony z przodu była miększa sprężyna Po równościach wszystko jest oki ale na małych nierównościach już

Moze macie angliki i magiel ktos zle dopasowal i gdy auto zostanie wybite do gory a potem przysiada to ciagnie kiere w ktoras strone

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Wspomaganie - dziwna sprawa pompa zwrotnica

Witam od dłuższego czasu szarpię się z wspomaganiem w moim Passacie. Generalnie zaczęło się od tego że padła maglownica olej się wylał. Zwrotnice oddałem do regeneracji po założeniu wszystko było ok przez parę dni a później katastrofa - przestało działać wspomaganie. Wymieniłem więc pompę na taką 8D0 145 177D (inne numery ale mechanik stwierdził że ciśnienie jest takie

Kolego ja mam podobnie po regeneracji maglownicy znacznie oslablo tylko z ta roznica ze na zimnym jest w miare ok mowie w miare bo przed wymiana bylo lepsze ale jak sie autko nagrzeje tojuz jest tragedia. magiel zregenerowany ze stara pompa objaw zimny w miare ok cieply ciezko... Diagnoza wszystkich pompa no to wymiana pompy na uzywana nawet mocniejsza oryginalnie 105 bar nowa 110 i zero poprawy. Plyn

Jak znajdziesz przyczynę to wszyscy będziemy wdzięczni. Ja mam taką teorię że gdy rozszczelnił się magiel to przytarło trochę pompę opiłki poszły na zaworki w wężach i na filterek w zbiorniczku i teraz praktycznie cały układ trzeba robić

Maglownica wymontowana przewody i jade do magikow od regeneracji zobaczymy co powiedza ciekawego Wszystko puki co wyglada dobrze przewody drozne zarorki hmm nic nie widac niepokojacego nie wiem jak je sie sprawdza ale wezme je ze soba niech sobie specjalisci sprawdzaja Juz sam trace glowe nad tym wszystkim Jak bede skladal to jeszcze raz wszystko przemyje w benzynie ekstrakcyjne i na spokojnie poskładam

jak magiel sie poci to znaczy że uszczelniacze puściły

VOLKSWAGEN PASSAT B5 uciekający płyn do wspomagania

witam serdecznie zacznę od tego że jakiś tydzień temu zaczeło mi strasznie trzeszczeć przy ruszaniu kierwnicąkiedy sprawdziłem poziom płynu okazało sie ze go praktycznie nie ma.. kupiłem na stacji jakiś tam uniwersalny płyn do wspomagania z uszczelniaczem i praktycznie po dolaniu trzaski ustąpiły- skręca się elegancko.. z tymże kiedy dzisiaj sprawdziłem dzisiaj poziom płynu (sprawdzałem

kolego są takie opcje albo cieknie gdzieś przy pompie albo cieknie maglownica co jest bardziej prawdopodobne. sprawdź sobie czy nie masz wycieków w okolicach drążków kierowniczych przy tych gumowych osłonach magla... jeśli ubytki są tak znaczne to ja bym stawiał na magiel koszt regeneracji od 600 do 900 zeta pozdro

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pompa wspomagania

Witam. Pojawił mi się problem z pompą wspomagania. Po odpaleniu strasznie huczy łożysko. Inne funkcje pompy są całkowicie sprawne. Nic nie cieknie nie buczy wspomaganie działa dobrze. Pomyślałem że wymienię to łożysko. Poszedłem do sklepu a sprzedawca mówi że jego się nie wymienia i trzeba nową pompę kupić. Jednocześnie zaproponował za 515 zł firmy izostar. Po powrocie ze sklepu

Problem z pompą wspomagania - Dzisiaj 1432 Witam mam problem z układem wspomagania. gdy silnik jest zimny wspomaganie chodzi ok jesli sie rozgrzeje wspomaganie bardzo ciezko zaczyna działac mysle ze do wymiany mam pompe wspomagania i pytanie jest takie . czy podejdzie mi pompa z paska przed liftem czy sa różnice miedzy benzynową wersja a diesl-owska. czy przy wymianie pompy musze takze wymieniac

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Maglownica wymiana.Opis wymianyjak wyciągnąć

Witam Serdecznie.Prosiłbym Was użytkowników o mozliwy schematopis wymiany maglownicy.Szukałem na forum wpisywałem rożne słowa w wyszukiwarce typu Wymiana Maglownicy itd ale nic nie znalazłem.Jeśli jest a ja nie widziałem to proszę o temat do kosza...ale oczywiście linka do tematu z wymianą. Pozdrawiam Serdecznie i dziękuje a zaśmiecenie forum przepraszam moderatorów.o

Kolego ja to robiłem w slepej uliczce a było to tak najwazniejsze to przewidziec miejsce na wyjecie bokiem magla -przednie koła w góre -zdejmujesz koła -odkrecasz koncówki drazków 13 i 16 wybijasz -rozpinasz górne wachacze 15 i16 (OBIE STRONY) -odkrecasz sróbe mocujaca amortyzatorz dolnym wahaczem(sk ) -otwierasz klape silnika i odkrecasz 3 sruby mocujace amortyzator z wahaczami wyjmujesz

Podnieś przód auta porozłączaj końcówki drążków od zwrotnic (żadnych wahaczy ani amortyzatorów nie rozkręcaj i nie wyciągaj ich bo się niepotrzebnie orobisz) odkręć plastikowe osłonki na nadkolach z obu stron. Wewnątrz auta rozkręć krzyżak przy samym wałku maglownicy i wyjmij śrubę teraz możesz po prostu przesunąć zakończenie krzyżaka i maglownica będzie wolna od kierownicy.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 brak wspomagania... wyciek plynu...

witam serdecznie nie dziala mi forum audi a mam audi a4 2.8 konstrukcje sa bardzo zblizone wiec zglaszam sie do was z prosba o pomoc. kupilem audi a4 2.8 dzis jadac do pracy nagle przestalo dzialac wspomaganie kierownicy jak sie jedzie w miare szybko to jeszcze dziala ale np na postoju lub przy wolnym toczeniu ledwo mozna kierownica ruszyc... co wiecej na postoju zobaczylem wyciek najprawdopodobniej

Ten odgłos to może być przycierająca się pompa z powodu małej ilości płynu. Po pierwsze musisz znaleźć miejsce wycieku. Potem możemy zastanawiać się czy to pompa czy magiel a może ciśnienie ucieka jakąś nieszczelnością na przewodzie. To ostatnie jest najmniej prawdopodobne bo być miał fontannę a płynu nie byłoby po kilku sekundach. Moim zdaniem najbardziej prawdopodobne jest uszkodzenie zużycie pompy.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem z maglownicą co zrobic

Padła mi maglownica(przekladnia kierownicza) w moim passacie b5 99r. Zaczelo ostro cieknac z lewej strony auta tak ze nawet po dolaniu chwila moment i plynu nie ma Rozgladalem sie na allegro- taka maglownica nie jest to tania rzecz Na allegro sa 2 rodzaje - maglownice pochodzace z demontarzu -maglownice po regeneracji Co wedlug was lepiej kupic Slyszalem ze takie regtenerowane to trzymaja

Rozebranie i złożenie maglownicy to żadna trudność. Wiecej czasu zajmuje wyjęcie i włożenie. A na dobrą sprawę nie ma sie nic do stracenia bo i tak magiel jest zepsuty i albo sie go naprawi albo odda do regeneracji.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Awaryjna jazda na cieknacej maglownicy

Witam. Moje pytanie polega na tym czy da sie jakos chwilowo jezdzic na cieknacej przekladni Robilem ja rok temu regeneracja w firmie Dynamika w Lodzi na szczecie doplacilem za dwuroczna gwarancje czy to mozliwe ze tak szybko sie skonczyla zrobilem zaledwie 30tys km. Teraz jestem w Norwegii i franca mi znowu pociekla. Auto stoi na odludziu nie ma warunkow do demontarzu laweta czy warsztat w okolicy

wyciek jest dosc konkrety bo postawilem wieczorem auto bylo ok rano odpalilem i tylko jeczenie pompy uslyszalem przy skrecie dolewanie plynu nie wiele pomaga bo zaraz nie ma go z powrotem po kilku skretach. I jeszcze jedno pytanko czy w razie koniecznosci wyjecia maglownicy na "drodze" da rade odkrecic przewody olejowe i srube mocujaca magiel od spodu bez kanalu czy tez podnosnika (jedynie

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Stuki przy kręceniu kierownicą lewo-prawo na odpalonym silniku B5fl-filmik

Witam Ja zauważyłem wczoraj również stuki przy ruszaniu kierownicą na postoju lewo prawo dość szybko (silnik właczony). Odgłos taki jak ten [ame]httpwww.youtube.comwatchv6J4pHjuxsR8[ame] Około roku temu mechanik mówił mi że mam luz na maglownicy. Słysze też stuki jak jadę np po jakiś garbach (nie aż takie głośne ale słyszalne). Czy może to być wina wahacza górnego czy raczej

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwne zachowanie kierownicy

W czasie jazdy po nierownosciach np. po bruku lub przejezdzie kolejowym kiedy kierownica jest puszczona zaczyna sie lekko poruszac w lewo i prawa strone. Prosze o pomoc czym moze byc to spowodowane

Jak zmienialem kola to zlapalem za kolo i ruszalem i bylo slychac wlasnie stuki .Krzyzaka kupiles uzywanego czy jakis po regeneracj a luz na maglu chlopaki odradzali kasowac ta sruba jeszcze poczytam a niewiesz czy by ten krzyzak podeszedl od audi a6 albo a4 bo w a6 jest ten sam magiel co w pasku

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Jak odpowietrzyć wspomaganie

Witam jak w temacie jak skutecznie odpowietrzyć wspomaganie czytałem wiele postów ale żaden nie był w 100 procentach zadawalający... Czy na 100 procent odpowietrze auto unosząc je do góry i kręcąc kierownicą w lewo i prawo przy odkręconym zbiorniczku czy trzeba jeszcze coś odkręcać z góry dziękuje i pozdrawiam.

chodzi o to że wymieniałem cały magiel na regenerowany ponieważ tamten ciekł i to bardzo obficie teraz odczuwalne jest że kierką kręci się ciężej a jak dłużej stoi to po odpaleniu przez jakiś kilometr tak śmiesznie ciągnie kierownicą (tak jakby raz ciężej raz lżej kręci na przemian takie skoki jakby) później ustępuje...

VOLKSWAGEN PASSAT B5 zamarzajace wspomaganie układu kierownicy

Witam koledzy pisze z zapytaniem do was co moze byc przyczyna zamarzajacego wspomagania. Cala wada polega na tym ze jak jest 0-2 C to zamarza mi wspomaganie Kierwonica moge krecic ale nie ma wspomagania Wiec nie zamarza mi listwa Czyzby zawor w maglownicy zamarzal.. Jak przegazuje auto na jakies 4tys Slysze (chwilowe jep - w tym czasie slychac stekanie pompy) no i prosze wspomaganie jest i juz utrzymuje

VOLKSWAGEN PASSAT B5 stuki w desce

Panowie jak rozebrac deskę bo dłużej już nie wytrzyma tego stukania. stuka deska u góry przy podszybiu i podobno trzeba dokręcic jakieś śrubki jest gdześ jakiś schemat jak się tam dobrac passat B5 1997 rok HELP

koledzy ja tez mam podobny problem slysze stuki z prawej strony pod szyba w desce ale obawiam sie czy to nie bedzie maglownica gdyz stuka mi na wybojach lub jak machne kierownica raz w lewo raz w prawo ps wyciagalem magiel wymienilem w nim "jabka" koncowki drazkow wachacze a stuka jak i stukalo... czy wyjecie deski cos pomoze..

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Maglownica czy wybita

Już jakiś czas temu mechanik przy okazji wymiany wahacza mówił że dobrze by było zregenerować maglownicę. Nie mam widocznych luzów na kierownicy a wspomaganie działa równomiernie choć pompę słychać już głośniej niż dawniej. Ale wczoraj przy zmianie kapcia trochę się przeraziłem. Mam wyczuwalne luzy na dwóch kołach w pionie. i nie są to końcówki drążka czy gałki. To pochodzi

Coś dziwne jak masz luz w pionie bo tak pracuje koło na amortyzatorze chyba ze żle zrozumiałem jak jestes pewny ze to magiel to ja bym radził regenerowaną przynajmniej masz gwarancje a używka to niewiadomo moze po tygodniu tez bedzie stukać pukać i kasa pójdzie w błoto.

greggi jeżeli masz wyczuwalne luzy na kole w pionie to prawdopodobnie masz do wymiany lozyska. Jeżeli luz byłby w poziomie to mogą być drążkikońcowki lub magiel.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Pulsująca kierownica

Witam. Od jakiegoś czasu kiedy jadę i skrecam po czym puszczam kierownice aby wróciła na proste koła czuc takie jakby pulsowanie. Nie wiem jak to dokładnie opisac jak puszcze to lekko po chwili cieżej i taki puls ogółem. Nie wiem co jest tego przyczyną Dodam że troszke piszczy mi pompa wspomagania przy skrecie na postoju na maxa. Acha i ten pul wystepuje tylko jak jade.

jeśli pulsuje i ściąga to może końcówki drążków a to ze pulsuje to magiel mówi PAPA

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Czy jest jakas róznica maglownicy diesel a benzyna

Czy jest jakas roznica maglownicy deisel a benzyna I Czy bedzie pasowac maglownica od b5fl do b5

bedzie bedzie....a nie opłacało się regenerować starej nigdy nie ma pewności że po pewnym czasie używany magiel nie puści

nie wiem czy będzie pasował magiel z auta po lifcie do auta z przed może być inne ułożenie właśnie tego krzyżaka

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Dziwny poranny objaw przy skręcaniu

Witam wszystkich. Mój problem pojawił się zeszłej zimy ale w czasie wyższych temperatur zanikł całkowicie. Po nastaniu znów niższych temperatur powrócił jak bumerang. Po porannym rozruchu występuje silny opór przy skręcie kołami w prawo (w lewo tego nie ma). Po dość opornym skręcie kołami po chwili słychać taki metaliczny dżwięk i wszystko wraca do normy. Zauważyłem że opór

może....to jedź do mechanika i ten prawde CI powie. może magiel juz niedomaga...

VOLKSWAGEN PASSAT B5 Problem ze wspomaganiem

Witam Męcze już się z tym troche czasu a mianowicie wspomaganie po odpaleniu auta chodzi w miare lekko po przejechaniu jakiegos dystansu np 10km zaczyna chodzic ciężko wymienilem już 2 pompy wspomagania pierwsza byla nowa z allegro(i zonk bo ciężko mi chodziła i łożysko dostało luzy po kilku miesiącach) kupiłem drugą oryginał ale używany w bdb stanie i ta działa mi najlepiej. Ale

Raczej mi nie wycieka wspomaganie mi dziala ciezko w porównaniu z innymi jesli chodzi o magiel to moge miec dobrego za 150zł(ze sprawnego auta) tylko teraz sprawa wmontowania interesuje mnie jak to wyglada widział ktoś kiedyś taką sytuacje tak czy inaczej dam do znajomego auto ale ciekawi mnie też ile w tym jest roboty.

VOLKSWAGEN PASSAT B5 stuki w układzie kierowniczym

Witam wszystkich. mam pewien kłopot a mianowicie w moim pasku od jakiegoś czasu słyszalne są stuki w układzie kierowniczym dochodzą one tak jakby w deski rozdzielczej. Wiem że mankamentem tych samochodów jest stukająca deska rozdzielcza ale to jest co innego stuki deski są swoją drogą. Jak ruszam energicznie kierownicą w prawo i w lewo słuszalne są tempe stuki przy zapalonym silniku

Heh sam tak myślałem że mam magiel do wymiany ciarki mi przeszły po plecach. Objaw identyczny stkuki przy skręcie na postoju i w czasie jazdy winny był wahacz prawy górny przedni. Wsadz kogoś za kierownice niech rusza energicznie kierownicą a ty łap pokoleji za wszystkie wahacze ew za końcówke drążka powodzonak ....

Zadaj pytanie ekspertowi